DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Alistair Strona 30

@Matilegolas Na jego miejscu to oczywiste, w PSG nie powącha nawet teraz pierwszego składu. A dla młodego ławka to zabójstwo. Naprawdę lubię jak kupujemy, ale jakościowo. Nie byle kupić. Byłem przeciwny Marokańczykowi, Boey, Guereirro, Zaragozie czy Tuchelowi, bo uważałem, że nie prezentują poziomu na Bayern. Z różnych względów. Wcześniej nie widziałem u nas z podobnych powodów Tolliso, Sabitzera, Saara, itd. Łatkę super talentu łatwo przykleić. Zawodnik grający w Bayernie, powinien coś już pokazać i mieć ugruntowaną pozycję. Można rozbić eksperymenty z Daviesem, Telem, itd. jak kwota wynosi 20mln, a nie 60-70 i zabierze cały budżet na transfery. Zbyt wielkie ryzyko w stosunku wiek / umiejętności / doświadczenie / cena.

26.07.2024 11:53

@Reeken89 W kraju akurat słabiutko. Zobaczymy czy bez Alonso nie będzie cieniem siebie z Leverkusen. Też mam obawy wobec niego.

26.07.2024 11:25

Oby PSG utarło nosa i postawiło sobie za punkt honoru sprowadzić tego młodziana. To nie zawodnik na Bayern. Jeszcze nie. Czas pokaże czy w ogóle.

26.07.2024 11:23

1

Jak pisałem wcześniej, śmieszni są z Kickera. Nigdy nie będą obiektywni względem Bayernu.

26.07.2024 09:35

@hoven Niestety. Do tego szklanego, co widać w historii kontuzji.

26.07.2024 09:34

1

Wartość rynkowa 30mln. Kontrakt do 2026r. Kupiec z l. angielskiej. Podstawowy reprezentant kraju, dość mocnego w piłkę nożną. Dobry technicznie. Dobrze się ostatnio prezentował u nas. Tak cena jest zła. Obiektywizm, nie sympatie.

26.07.2024 07:49

Rozum jedno, serce drugie. Zobaczymy który organ wygra starcie.

26.07.2024 07:46

Dajesz Gnabry, drobnych i tak bogaczom z zarządu nie potrzeba, a za tyle tylko potrafią sprzedawać. Ja tam jeszcze wierzę w niego!

26.07.2024 07:45

Poza Kanem i Sane wszyscy w sportowe kamasze!

25.07.2024 20:38

1

A kto powiedział, że szklanka Boey to zawodnik na Bayern? Chore transfery i tyle.

25.07.2024 19:45

@hoven Zamiast Desire wole konkretnego gracza, który już coś pokazał.

25.07.2024 19:09

Chytry dwa razy traci, a biednego nie stać na półśrodki. Hernandez dałby jakość i spokój. # inne nie trafione transfery finansowe straty, brak jakości i brak spokoju.

25.07.2024 17:39

To mnie w zarządzie najbardziej drażni, brak konsekwencji w transferach. Kupujemy nie przemyślanie, sprzedajemy nawet jeśli jest wartością dodaną - zbyt tanio! Teraz uparli się na tego Desire, a niestety moje przewidywania zazwyczaj się sprawdzały. Na ten moment nie jest gotów nas wzmocnić. Potrzebujemy wzmocnienia do pierwszego składu, na już, nie na kiedyś.

25.07.2024 17:29

Sami nie wiedzą co ich czeka pod Kompanym. Każdy jest ciekaw.

25.07.2024 17:20

1

Za te pieniądze lub ciut większe powinniśmy ruszać po sprawdzonych zawodników. Nie stać nas na kolejny talent, który się nie sprawdził. W tym sezonie musimy się realnie wzmocnić i coś udowodnić w lidze.

25.07.2024 17:17

1

Oby z nami wygrali. To kolejny po Gravenberchu czy Renato zawodnik, którego agent działa cuda. Nie widzę za te pieniądze takiej niewiadomej u nas.

25.07.2024 17:16

@Gwzd44 Bo to znakomity zawodnik, co w lidze pokazał. Chodziłoby to pięknie. Zaczyna mi się okno średnio podobać.

25.07.2024 17:14

Tak to wygląda ostatnio. Nie trafiamy, dziwne ruchy i wyprzedaż. Brak Simonsa, to dla mnie porażka.

25.07.2024 17:13

Wstrzymam się z oceną do końca okna, ale troszkę lepiej sobie to wyobrażałem. Przed odpadnięciem z walki o Simonsa i bez sprzedaży Marokańczyka było na plus. Desire dla mnie to żadne wzmocnienie pierwszej drużyny, a pochłonie ogromne pieniądze. Może się mylę. No i zbyt tanio sprzedajemy. Jak desperaci.

25.07.2024 17:12

@alien666 Nie, bo poniżej wartości rynkowej. Dobry ruch jeśli ktoś porządny przyjdzie do defensywy.

25.07.2024 14:53

Nie wiem czy będą inni. Raczej defensywa tylko odejścia i osłabienia. Zobaczymy, na ten monet znów bez szału.

25.07.2024 14:25

Oczywiście. Jeszcze jeden taki transfer z obrony i zaczyna to wygladać cieniutko w defensywie, jeśli nie planują wzmocnień.

25.07.2024 14:06

Jeśli Kicker będzie kiedyś obiektywny dla graczy Bayernu, to może rankingi będą miały wówczas sens.

25.07.2024 08:10

@Head2007 Zwykły trolling fana innego klubu. Ignorować.

24.07.2024 23:41

Oby to tylko wymysły prasy. Przydałby się.

24.07.2024 23:40

@Jelly Jest, jakby nie grał w Realu, to tak z 70 max. Kolega z Francji jeszcze mniej.
Różnica między Judem, a Musialą też zbyt wielka. Jakby drugi wybrał Real lub reprezentację Anglii, byłoby odwrotnie. Nie tylko na boisku Real ma łatwiej.

24.07.2024 23:15

Oby wrócił cały i zdążył jeszcze coś przećwiczyć z zespołem. Będzie bardzo potrzebny, przy braku innych transferów do ofensywy. Piłka na IO to inna para kaloszy.

24.07.2024 22:52

Tak jako ciekawostka do poduszki. Real ma w pierwszej 20 aż 7 najdroższych piłkarzy świata. Z czego 3 z 4 na pierwszym miejscu, po 180mln. Za rok celują w kolejnych 2 graczy. Dla porównania City 4, a Bayern 2, podobnie jak Barca. Wiadomo, marketingowo graczom Realu dodają $, ale jednak.

24.07.2024 22:43

Real chce ściągnąć Laportę, my Taha. De Ligt wydaje się o wiele lepszą opcją.

24.07.2024 22:36

Bo chcemy mieć w obronie Electric Light Orchestrę.

24.07.2024 22:31

Do tego trener bez doświadczenia w wielkim klubie. Beczka prochu. Ktoś idzie na ryzyko. Marginesu na 2 sezon bez mistrza, moim zdaniem nie ma.

24.07.2024 22:30

@TuchelRaus Czyli jak myślałem. Zmiennik przeciętnych graczy.

24.07.2024 21:36

Nie wiem skąd nagła miłość do Desire. Nawet na IO jest zmiennikiem przeciętnych graczy.

24.07.2024 21:36

Też mnie to ciekawi. Czyżby zwłoka z zakupem/wypożyczeniem? Legendarne zwlekanie Bayernu?

24.07.2024 21:34

22 lata fiu, fiu... Dobrze, że trafił na Bayern. Jego szczęście w nieszczęściu.

24.07.2024 21:33

Też tak uważam, nie kumam zachwytów sprzedaży za takie kwoty. Obronę mamy cieniutką. Jeszcze jakby sprzedali 2, by kupić porządnego Hernandeza, to zrozumiałbym.

24.07.2024 21:31

Pytanie czy Zaragoza czy Irakunda bardziej gotowy na pierwszy skład.

24.07.2024 21:30

Prawie. Real bierze od nich młode talenty.

24.07.2024 20:29

W tym roku mecz na styku.

24.07.2024 20:20

Zespół amatorski, okręgówka, grupa 2.

24.07.2024 20:05

@Reeken89 Też mam nadzieję, że wyjdzie, a jeśli nie, to konsekwencje ryzyka zostaną poniesione.

24.07.2024 15:06

@Reeken89 Tam już Eberl na ochotnika się zgłosił :D Chyba chce na urlop :D No zmiany trzeba robić od góry. Niekoniecznie personalne, ale z pewnością mentalne. Ja nie widzę zmiany podejścia do wielu spraw, a szkoda.

24.07.2024 14:51

@Reeken89 Niech walczą w LM, ale odzyskując mistrzostwo kraju! :)

24.07.2024 14:48

@Reeken89 Nie wyobrażam sobie 2 roku z rzędu bez mistrza kraju, z takim budżetem. LM w nowym formacie, to jeszcze większe ciężary.

24.07.2024 14:40

Dlaczego nie gra ponoć największy talent w osobie Desire? Uraz czy jednak ławka. Bo jak się nie łapie do kadry młodzików, to tak jak mówiłem wiele razy, co będzie robił w Bayernie? Chcą za niego 70mln, PSG daje już 60mln. Bez jajek.

24.07.2024 14:38

@hoodykr Mamy trenera obrońcę :D Nie wypada tracić goli z takim przeciwnikiem :D

24.07.2024 13:42

Stawiam 0-35 :)

24.07.2024 13:19

Zamiast kupić Hernandeza na początku okna, gdy chciał, to zostaniemy bez zawodnika i zastępstwa. Co do Portugalczyka straszna szklanka, by nazywać go zastępstwem. Zostanie Ito. Na Daviesa już nie liczę. On mentalnie już jest w Hiszpanii.

24.07.2024 11:43

@Pavelak Teżliczę na Olise i Zaragozę. Fajnie się pierwszy prezentował, drugiemu trzeba szansy. Z Telem oby go wystawiali na jego pozycji, bo inaczej traci na pewności. Chciałem też Simonsa, właśnie z powodu młodości i jakości.

24.07.2024 10:58

@Pavelak No i tu pełna zgoda. Trzeba sprzedać najmniej dających i kupić najpewniejszych z dostępnych. Już muszą myśleć o następcy Neuera i Musiali, bo znów obudzą się z ręką w...

24.07.2024 10:28

@Reeken89 Bo Real sobie na to zapracował. Ma inny model zarządzania niż Bayern. Tu jak nie ma kasy, to nie ma. Real bierze kredyt i kupuje największe gwiazdy. Buduje stadiony. Nie oceniam moralności tych decyzji, ale dają im sukces sportowy. Real zarządza sukcesem i z sukcesów spłaca zobowiązania. Stawia na jakość, ryzykuje, do tej pory dobrze na tym wychodzi. Zawodnicy wiedzą, że przychodząc tam, mają praktycznie gwarancje wygrania LM. Dlatego często nie liczy się dla nich aż tak zysk, tylko trofea. To rodzi szeroko pojętą medialność. Małe kluby ogrywają najlepszych młodych, są dla nich trampoliną do sukcesów. Anglia kusi wielką kasą i ligą. My musimy z tymi trzema modelami konkurować. Dlatego płacimy. Czasem uda się trafić perłę. Natomiast najgorsze co możemy wg mnie zrobić. To oszczędzać na jakości i wypaść z walki z najlepszymi.

24.07.2024 10:24

Stosuje tu jedną zasadę. Chcesz wymienić? Ok, ale na relatywnie lepszy model. Nie gorszy czy wielką niewiadomą. Ryzyko jest zawsze, jednak kilka sezonów na dobrym poziomie czy naprawdę talent na miarę pokolenia je minimalizuje. Olise, Williams, Simons za Comana? Hernandez za nielojalnego Daviesa. Bardzo proszę. Takie argumenty mnie przekonują. To argument jakościowy i zdrowotny. Sam jestem za. Natomiast alternatywa Taha za de Ligta czy Desire za Gnabrego mnie nie przekonuje. Wymieniasz, że odpadaliśmy w LM, jednak nie licząc Realu dobrze w niej wyglądamy, chyba po Realu prawie najlepiej ostatnimi laty. City nie wygrało w tym czasie więcej mając nieograniczony w zasadzie budżet. Podobnie Psg. Barca czy angielskie kluby też nie zachodziły co roku do finałów lub półfinałów. Nie taki skład zły jak go malują. Wietrzyć szatnię trzeba, jak wszędzie po latach. Przede wszystkim nie robić błędów, jakie robi ostatnio zarząd z pochopnymi zmianami trenerów czy kupnem jednosezonowych graczy.

24.07.2024 10:10

@Pavelak Zawsze się składa wiele czynników, przed wszystkim właśnie jakość graczy i kadry. Pensja musi być względnie wysoka, bo topowi gracze wybiorą kierunki w Anglii (tam się płaci hojnie) czy Hiszpanii. Nie pisałem, że Coman musi zostać, wręcz przeciwnie jeśli czytałeś wcześniejsze wpisy, pisałem że powinien odejść. Natomiast tu prawie każdy jest słaby wg niektórych, a na to zawsze będę reagował. Popadamy ze skrajności w skrajność. Pisałem kogo bym chciał, kogo bym sprzedał, ale zachowujmy umiar w krytyce jednak klasowych zawodników.

24.07.2024 09:57

Ja też po błędach czy porażkach wpadam w złość. Czasem równam zawodnika z ziemią, czysto z emocji sportowych. Następnie analizuję, chłodzę głowę i nadchodzi moment refleksji. Tej refleksji mi czasem brakuje. To mój klub i moi zawodnicy. Wszędzie fajnie, gdzie nas nie ma. Cudzy zawodnik często wydaje się lepszy niż swój. Nikt nie patrzy na inne zmienne. Jak trener, środowisko, presja. Klasyka. Forma, kontrakty, transfery to nie jest wszystko systemem binarnym. Jest wiele wypadkowych. Chciałbym jedynie by klub zrobił jeszcze jeden jakościowy transfer do pierwszego składu. Dlatego optowałem za Simonsem i rozważałem Olmo czy swego czasu Williamsa.

24.07.2024 09:37

@Reeken89 Nie umniejszajmy Bayernowi. Tam też zarabiają, tam też wykorzystują wysokie kontrakty jak Bale czy Hazard. Real dzięki najlepszym transferom ma najwięcej sukcesów, to przyciąga zawodników. Chesz mieć najlepszych, trzeba płacić lub wygrywać, tylko te 2 czynniki przyciągają graczy. Tak bierze się medialność, sława, trofea, pieniądze z pensji czy kontraktów reklamowych. Nie mówię o pogodzie, bo to dla tych mniej sprytnych piłkarzy.

24.07.2024 09:27

Jak zawodnicy wygrywają i są potrzebni, "umierają za klub" grając z urazami są wychwalani pod niebiosa. Jak tylko przyjdzie przegrana, spadek formy, uraz czy wysoka pensja, to najchętniej wyrzuciłoby się ich do kosza. To są ludzie, nie rzeczy. Dodatkowo jak się komuś kibicuje, to kibicuje w doli i niedoli. Zawodnik X dał mi radość, bo wygrał LM. to ten sam zawodnik za rok czy dwa nie będzie dla mnie szkodnikiem, tylko dlatego, że dużo zarabia czy chce grać dalej dla tego klubu. To klub decyduje czy go stać na danego zawodnika i jego kontrakt czy nie. Czy prezentuje odpowiedni poziom sportowy na treningach i boisku. Na krytykę zasługują Ci, którym kończy się kontrakt i mimo chęci klubu nie chcą go przedłużać, by odejść za darmo. Natomiast nie zawodnicy, którzy wynegocjowali dany kontrakt i chcą tu grać lub przyszli dopiero do klubu. Kończąc wątek z mojej strony taki nowy zawodnik też nie daje żadnej gwarancji jakości, a po przyjściu i kolejnym przedłużeniu kontraktu również będzie chciał sporo zarabiać. Ci na których czeka się teraz jak na zbawienie, za 2-3 lata znów będą wypychani przez niektórych, jako "zbędny balast". Ja doceniam, że przez dekadę Bayern jest w top 3 w klubowej hierarchii. Nie w mojej subiektywnej ocenie, ale przez lata w klubowym rankingu Uefa.

24.07.2024 09:24

1

@Reeken89 Nie mają ambicji bo nie chcą mniej zarabiać i grać w innym klubie niż Bayern? Ja wiem, że niektórych możecie nie lubić, ale trochę obiektywizmu. Kto dobrowolnie odchodzi z Realu, Bayernu czy City. Dopóki jest kontrakt - ktoś im go dał i zarabiają fajne pieniążki w wielkim klubie to będą tu grać. Brakiem ambicji byłaby ucieczka do Turcji czy Arabów. Litości. Zresztą jak wypowiadał się Goretzka jest gotowy do walki o skład, a nie raz już pokazywał, że jednak grał, mimo że był odsuwany. Nigdy nie wiadomo jaka forma u innych będzie.

24.07.2024 09:07

1

@hoodykr Nie zgodzę się, że średni zawodnicy. Jednak to ten skład doszedł do 1/2LM i z innym trenerem w lidze miałby lepszy rezultat niż 3 miejsce. Oczywiście jak każdy skład po latach sukcesów potrzebuje odświeżenia. Każdy ma wysokie kontrakty, bo taka specyfika Bayernu. Jesteśmy największym klubem w DE, z największym budżetem, największymi gwiazdami. Zawodnicy czują się tu komfortowo. Jakby chcieli odejść i zejść z pensji to bez problemu inne kluby skusiłyby się na nich. To nie wina ich poziomu, tylko wysokich kontraktów - czasem zbyt wysokich i braku chęci odejścia.

24.07.2024 09:03

Też jestem ciekaw. Jest solidny, ale czy to wystarczy.

23.07.2024 23:39

@elber09 Zgoda.

23.07.2024 23:37

No i fajnie. Niech biorą i już nie robią interesów z Bayernem. Obawiam się jedynie, że to gra, by zrobić odwrotnie.

23.07.2024 23:32

@MS7 Można dorzucić jeszcze do tego grona Sagnola. Co jak co, ale Coman dał nam LM ;)

23.07.2024 23:23

Jak nie będzie Simonsa, to ja Kimmicha nie pozbywałbym się. Sezon długi, będą kontuzje, zjazdy formy, Portugalczyk i Musiala nie będą grać od dechy do dechy. Fajnie, że pamiętamy tylko ten jeden mecz z Realem, a inne gdy Kimmich dobrze radził sobie na boku już nie. Jest uniwersalny, może grać tu i tu. Zgoda, lepszy jest w ofensywie. Nie róbmy jednowymiarowego składu z wonder kidami. Akurat Kimmich mógłby zostać jak de Ligt. Są gracze, którzy mniej dają zespołowi. Nikt z nimi nie ma o dziwo problemów. Tu się zaczyna wypychać lepszych niż inni, bo wiadomo na nich jest popyt. To zła droga.

23.07.2024 23:00

@AdiFantasti wiele tych ciekawych spraw dzieję się ostatnio pomiędzy Eberlem, zarządem, a zawodnikami. Nie podoba mi się, że Kompany na starcie skreśla zawodników. Jego nikt nie skreśla na starcie. Wizję można mieć różną, a i tak życie weryfikuje plany. Co do Simonsa, jeśli zawodnik chce, to uważam że przyjdzie. Jeśli nie, to nic go nie wyciągnie z Lipska i pewnie po Lipsku ma już obrany kierunek. De Ligt lepiej żeby został, bo żadnej porządnej alternatywy nie będzie. Szkoda, ze zostaje Davies - tu powinien przyjść Hernandez, za Comana - powinien przyjść Williams lub Simons. Kogoś z mniej ważnych ogniw mogliby dla płynności też sprzedać. Musiala i Kimmich koniecznie przedłużyć. Tak widziałbym skład.

23.07.2024 21:41

Dobre wiadomości, oby Kimmich został i przedłużył. Nie skreślajcie tego pana.

23.07.2024 20:51

@TuchelRaus Człowieku uważam inaczej. Nie jest gotów na Bayern. Nie da nam na już czego potrzebujemy. Zatrzyma się tylko w rozwoju.

23.07.2024 19:50

Williams, Hernandez, Simons, od biedy Olmo w dobrej cenie, tacy zawodnicy powinni być na radarze Bayernu. Inaczej naprawdę mamy lepszych i szkoda kasy na wynalazki lub niepewne talenty. Mamy już z wielkich talentów Olise. Wystarczy na to okno. Potrzeba jakości.

23.07.2024 19:48

To niech już nikogo nie kupują, jeśli przegrali Simonsa. Szkoda Francuza, by w tym wieku siedział na ławce. Szkoda też kasy na zawodnika, który jeszcze nie jest gotów na Bayern.

23.07.2024 19:37

Też uważam, że powinien przyjść. W lidze pokazał się z bardzo dobrej strony. Wskoczyłby u nas o poziom wyżej.

23.07.2024 19:29

Schudł, to akurat dobrze dla stawów i reszty. Co do włosów, ja nie baba, żeby komentować. Pozdrawiam Karolinkę, Ona może ;)

23.07.2024 19:28

1

Chcieć to sobie może. Pytanie co w głowie ma Holender.

23.07.2024 19:24

@MaciekPL Powinni. Lud Bayernu w niego wierzy. To najważniejsze.

23.07.2024 19:22

Dokładnie. Jeśli zjazdu formy nie będzie.

23.07.2024 19:21

Toż to zawodnik do 2 drużyny w tej chwili, niech nie zmyli kwota. Ani minut nie dostanie w pierwszej drużynie ani jeszcze poziom nie ten. Simons lub ryzyko z Olmo. Nam trzeba zawodników na już. Nowa i trudniejsza LM się zbliża.

23.07.2024 19:20

@Matilegolas Moim zdaniem nie, ale łudzę się, bo co pozostało. Źle to rozegrano.

23.07.2024 11:54

Lothar bądźmy poważni, rządzi dalej Uli, a takie udawanie, żeby tylko wbić szpilkę Uliemu jest urocze.

23.07.2024 11:52

Może lustra nie mają.

23.07.2024 10:52

Alleluja! Teraz powinien zostać de Ligt, a Tah za 35mln do United.

23.07.2024 10:52

Wszystkiego najlepszego dla naszego przeszłego i przyszłego trenera.

23.07.2024 10:20

35 zdobytych bramek będzie przyzwoitym wynikiem.

23.07.2024 10:18

1

Jeśli już to za kasę powyżej swojej wartości rynkowej, nie mniej. Są chętni w lidze angielskiej, więc wszystko poniżej to frajerstwo. Nie mogę patrzeć już na wyprzedaże.

23.07.2024 10:17

Niedawno oglądało się jak strzelał gole. Masakra jak ten czas leci. 102 lat Giovane!

23.07.2024 10:16

I to dobre podejście. Wakacje, wakacjami, ale kto zdrowy i młody zapierdzielać i przygotować się do sezonu.

23.07.2024 10:14

Ręce opadają.

22.07.2024 23:59

Trochę go skopali mentalnie :D

22.07.2024 23:59

:D

22.07.2024 23:58

@Piter1985 My puszczamy bez straszenia.

22.07.2024 23:57

"Kibice" chcą zapłacić za transfer Williamsa do 8arcy. Kogo sobie kupimy do spółki?

22.07.2024 20:41

Po sporcie, pójdzie w politykę.

22.07.2024 20:29

Oby bezproblemowo wrócił do treningów. Nie opłacała mu się decyzja z IO.

22.07.2024 20:29

Bayern chce być najlepszy we wszystkim! Dawać 21mln Musiali.

22.07.2024 20:28

Niech wraca szybko, szkoda chłopaka. Mógł coś pograć u Kompanego.

22.07.2024 20:11

Za żadne 20, co Ty z Bayernu jesteś? Jeśli już to 30-35mln. Wartość rynkowa 30mln i z nami miał kontrakt, to oni chcieli. Po drugie nie byłem zwolennikiem sprzedaży Staniego.

22.07.2024 19:41

@Matilegolas Jasne niech gra Tel, tylko on mi się podoba najbardziej jako drugi, podwieszony napastnik, nie typowa 9. Trochę się tam męczy.

22.07.2024 19:24

1

Nigdy nie mów nigdy. Jak w dowcipie. Gość modli się do Boga: "Panie Boże daj mi wygrać na loterii". Nie wygrał. Następnego dnia znów się modli: "Panie Boże daj mi wygrać na loterii" Ponownie nic. Tak modli się dzień po dniu... Po 10 dniu Pan Bóg mu przerywa i odpowiada: "Daj mi szansę i chociaż wyślij los". Głowa do góry i wyślij los ;)

22.07.2024 19:23

@Lampo Oni chcą osłabić defensywę, bo zbyt mocna.

22.07.2024 19:14

@bawaria42 Tak. Obaj fajni, ale Gruda w dobrej cenie, rozbudza moją wyobraźnię :) Inna sprawa, że dobrej ceny nie będzie, bo to Bayern nie sprzedaje.

22.07.2024 19:10

Ciekawe jakby się Füllkrug sprawdził jako zmiennik :D

22.07.2024 19:03

@bawaria42 Obecnie liga holenderska to żaden wyznacznik. Niemiecka bardziej reprezentatywna.

22.07.2024 18:57

@bialykrk I Am Grude. Będzie z niego grajek.

22.07.2024 18:56