DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Alistair Strona 10

Ten pan może grać w ofensywie lub ławka. Żaden obrońca.

29.03.2025 16:00

Nie...no ta obrona to dramat. Niestety. Portugalczyk na boku nie może grać.

29.03.2025 15:58

Ładna akcja po błędzie. Olise znów asysta, Kane nareszcie gol w Bundes z gry.

29.03.2025 15:48

Elektryczna będzie tylko obrona.

29.03.2025 15:48

Kimmich uratował dostawiając głowę. Obrona słaba, źle to wygląda bez Daviesa i Upa.

29.03.2025 15:46

Trener wszystkiego nie załatwi. Klub przespał sprawę z jakościowymi zmiennikami. Na ławce siedzą zawodnicy, który zbyt bardzo odstają od pierwszego składu. Co roku podobna historia.

28.03.2025 09:36

Tylko nie są szybcy. Solidni, ale dużo wolniejsi od ofensywy przeciwników.

27.03.2025 09:10

To środek pola ucierpi. Tam musi grać Kimmich i Goretzka, bo obecnie mają najlepszą formę. Środek pola decyduje o wszystkim.

27.03.2025 09:10

Optymistycznie. Oby. Pamiętam jak wyglądały spotkania bez Daviesa i już nie jestem taki spokojny.

27.03.2025 08:31

A co ma Real to wiatraka. Jest nad czym, bo zaczynało to fajnie wyglądać i szansa na domowy finał była spora. Bez Daviesa, Upa i może Neuera ona drastycznie maleje. Nie żyjmy zawodnikami innych klubów, tylko swoimi. Diera, Ito i Stanisica łączy jedno. Nie są demonami szybkości. Nasza taktyka opiera się na wysokiej grze, a do tego potrzeba szybkości obrońców. Stoperów i bocznych.

27.03.2025 08:30

Nie poddaje się, bo zawsze walczę do końca, ale bez Daviesa, Upa i Neuera raczej sukcesu nie będzie. Davies był kluczowy. Bez niego nasze spotkania wyglądały mega słabo. Robił różnicę. Na bokach brak nam szybkości. Taka taktyka i innej skutecznej nie mamy. Oby dograć ligę i zdobyć mistrza, bo znów możemy zostać z niczym. Zawodników mamy światowych, ale ławkę przeciętną. Tak jak się spodziewałem. Jest fatalnie. Kim też gra z urazem. Odpukać taka Barca bez obrony to się przejedzie po nas, a i z Interem bez nich będzie na styku. Nadzieja umiera ostatnia, ale wiemy czyją jest matką.

26.03.2025 12:34

To jest byk! Jeden z jego plusów. Dopóki nogi nie urwą, to gra. Jak urwą, to przyszyje. Ale zarówno Kim, jak i Davies powinni odpoczywać i być stopniowo wdrażani przed LM.

25.03.2025 12:05

Jeśli nawet nic poważnego, dać odpocząć i szykować na najważniejsze spotkania.

25.03.2025 12:03

Mamy oryginał - Comana. Na co nam plagiat ;) Coman niestety jest starszy i bardziej awaryjny. Ogólnie dobry i potrzebny piłkarz, ale jako 3 skrzydłowy, gdzie 2 potrafi rozbijać przeciwników. Przydatny na przeciwników, którzy się odsłaniają i chcą z nami grać. Widziałbym go za Comana, ale pod warunkiem, że dołączy do nas jeszcze jeden skrzydłowy, który potrafi grać kreatywnie ze stojącej piłki.

25.03.2025 10:56

@BavarianDude Dzięki. Oby.

24.03.2025 22:27

Wiadomo co z naszym Alfonsem?

24.03.2025 21:34

@Globin93 Jest najlepszy z bramkarzy Bayernu i wysoką grą ubezpiecza stoperów. Jest kluczowy do tej taktyki, jak Davies, bo lepszego łapacza nie mamy. To ciągle bardzo dobry bramkarz.

24.03.2025 19:48

@Zerafaelo Dlatego więcej klauzul, niech kapryśne partnerki decydują.

24.03.2025 13:03

Zastanawiam się jak zachowa się Harry. Zaczyna się plotkować na jego temat.

24.03.2025 13:00

@Zerafaelo Dokładnie. Jakby Ribery miał klauzulę, to nie zostałby legendą Bayernu. Po czasie dziękował Uliemu, że go nie puścił. To dla tych co piszą, że z niewolnika nie ma pracownika. Jest, jest. Czasem coś się chwilowo odwidzi i już zawodnika nie ma. Brak klauzul temu zapobiega.

24.03.2025 12:55

Nie w tym miejscu odpowiedź. Edycja komentarza. Szkoda, że nie można usuwać.

24.03.2025 12:54

@Skobry Dlatego kto chce niech gra, ale po sezonie klubowym. Jak na dużych imprezach.

24.03.2025 11:59

Oby. Dla piłki rep. powinny być mistrzostwa danego kontynentu i świata.

24.03.2025 10:37

1

Przepakowanie sezonu nadmiarem spotkań zawsze wpływa na stan zdrowia i formę. Po co się oszukiwać, że to nie ma znaczenia?

24.03.2025 10:36

Real chce Zubimendiego i Huijsena ponoć już latem. Jak to wygląda przy Paulince i Kimie?

24.03.2025 10:35

3

Za chwilę oberwę od fanatyków spotkań reprezentacyjnych, ale na co komu takie mecze w sezonie ligowym? Kończy się sezon, masz zdrowie, to graj do woli w czerwcu-lipcu. Tak jak to robią na MŚ czy ME. Kluby płacą gigantyczną kasę, te lepsze cały sezon ustawiają pod LM. Jasne kontuzje można złapać w łóżku (to te szczęśliwe kontuzje), ale jednak po reprezentacji gracze bardzo często wracają z kontuzjami lub urazami. Wypada taki Davies i nasze szanse w LM drastycznie maleją. Wystarczy zobaczyć jak graliśmy bez Daviesa w tym sezonie. Niestety taktykę mamy taką, że to kluczowy piłkarz. Pozostaje jedynie mieć nadzieję, że to nić poważnego i wróci na LM. W lidze traciliśmy głupio pkt z dołem tabeli i teraz również bez Neuera czy Daviesa może być różnie. O tym przestrzegałem, jak mówiono, że strata pkt w lidze z dołem tabeli to nic wielkiego.

24.03.2025 08:19

Jeszcze.

23.03.2025 23:31

To jest bardzo zła wiadomość przed LM. To kluczowy zawodnik w naszej taktyce. Oby nic groźnego.

23.03.2025 23:21

2

Każdy dorabia jak może.

23.03.2025 23:21

3

Marciniak jak nie sędziuje Realowi, to nawet potrafi.

23.03.2025 22:21

@ironmaidenpl Dla mnie Manu to większa pewność w bramce i asekuracja stoperów. Co do Interu to my jesteśmy faworytami.

23.03.2025 19:33

Skąd ta wrogość. David przysłużył się Bayernowi tym transferem. Odszedł w odpowiednim czasie. Co prawda mógł dać nam nieco zarobić, ale nie bądźmy pazerni.

23.03.2025 00:11

1

Oby wrócił na LM.

23.03.2025 00:04

Dla nas gorzej, bo Wirtz zostanie w aptece. Im dłużej Wirtz w aptece, tym większa szansa na Madryt razem z Alonso. On chce jeszcze pobyć w DE. Za rok lub dwa, może być gotowy na wyjazd.

21.03.2025 19:22

@DerRekordmeister Był moment po kontuzji, że potykał się o własne nogi. Już z Leverkusen zagrał lepiej. Idzie to w górę. Ma jeszcze 3 tygodnie.

21.03.2025 10:51

@Matilegolas I wrócą zdrowi :)

20.03.2025 23:03

Świetna forma: Davies, Upa, Kimmich, Goretzka, Olise, Kane (mimo, że w lidze mniej goli ostatnio, to zapiernicza, a w LM profesor), Musiala również "rośnie". Pozostali przyzwoita forma, z wyjątkiem Gnabrego i Sane (u drugiego jakieś przebłyski w okularach widać). Zostało 3 tygodnie do LM, byłoby kosmicznie jakby maestro Kompany trafił z formą na kluczowe spotkania.

20.03.2025 22:47

Baumann dziś profesor. A nasz środek pola Kimmich - Goretzka łapią znów świetną formę. Dobry prognostyk przed LM.

20.03.2025 22:28

Dać Goretzce kontrakt póki godzi się na obniżkę.

20.03.2025 22:24

Wraca Neuer. Byli umówieni :D

19.03.2025 14:35

1

Nie da się wielu zmian jednocześnie. Nie będzie łatwo sprzedać Gnabrego. Goretzka i Sane przy obniżkach powinni zostać. Potrzebujemy również mocnej ławki.

19.03.2025 14:31

1

Też tak to widzę. Dwaj Portugalczycy na wylocie.

19.03.2025 14:29

Doktor Nosferatu się obudził. Ciekawe czy dalej leczy kogutami :D To tak jakbyście lubili jeździć bryczką, ale auta sportowe na was trąbią. Inne czasy, inni ludzie, inne warunki finansowe i możliwości. Sentyment jest fajny, ale nie w biznesie. Piłkarze byliby głupcami, by tego nie zauważać i nie korzystać. Czy jest gorzej? Nie. Jest inaczej. Nie można stać w miejscu. Jednak w naszym klubie widzę pewne przywiązanie. Zawodnicy najpierw nas proszą o podwyżkę, zanim ogłoszą swoje usługi światu. To plus. Kiedyś odwiedzało się ciocię czy sąsiada i bawiło do rana. Dziś trzeba się zapowiedzieć i być oczekiwanym. Coś za coś. Starsi zawsze będą tęsknić za swoimi czasami: "kiedyś to było...", a młodych to dopiero czeka. Takie życie. Obecnie szybkie życie.

19.03.2025 14:21

@hoven Napisałem o Goretze :D

19.03.2025 10:14

Niech będzie rywalizacja w kadrze. Wszystkim zrobi to dobrze. Tom jak będzie dobry, sam się obroni. Jeśli nie to kolejnego zweryfikuje Mr Goretzka.

19.03.2025 10:13

Wszystko zależy od zawodników i ich klauzul, gdzie będą chcieli grać. Reszta to negocjacje i ploty dziennikarskie. Bayern świata nie przebije, ale Wirtz może pomóc i chcieć tylko do Bayernu.

19.03.2025 08:35

Sane in :D Chłop się godzi na wielką obniżkę, niech będzie porządna ławka, nawet jak kupią skrzydłowego.

19.03.2025 08:26

Jestem podobnego zdania odnośnie reprezentacji. Zawodnicy łapią urazy, wybijają się z rytmu i formy. Reprezentacje powinny grać eliminacje po sezonie klubowym, tak jak w turniejach. Ps. Umowa Goretzki nie jest już wykluczona :D

19.03.2025 08:26

Wspaniała wiadomość. @hoven świat jest piękny, wiem że się w głębi duszy cieszysz :D

19.03.2025 08:22

Frimpong chce odejść tego lata. Ten tego na prawą czy nie? Z Kimem mógłby w ping ponga haratać. Pewnie nie mamy środków, bo pójdą po Wirtza.

18.03.2025 12:09

Wierzący człowiek.

18.03.2025 11:27

Nogach i głowach :D

18.03.2025 11:27

Bayern z Juppem i Bayern z Flickiem. Nie ma za co.

18.03.2025 08:22

1

@Luca Wizualizacja kluczem do sukcesów!

18.03.2025 00:06

1

@Matilegolas Dokładnie. W finale w ciemno biore 4-0 z Realem.

17.03.2025 23:49

@Matilegolas Tak. Mi ich brakuje.

17.03.2025 23:48

Bo trenuje.

17.03.2025 22:57

Oby to przepowiednia LM.

17.03.2025 22:57

1

Łza się w oku kręci...

17.03.2025 22:56

Ma innych w kadrze i da odpocząć Kimowi. Od Bayernu z dala.

17.03.2025 16:31

1

Kto płaci ten ma. Niech się trenejro cieszy, że gra w Bayernie.

17.03.2025 16:28

Niekoniecznie pogubi.

16.03.2025 21:28

Jak można było wczoraj nie wygrać. Ten sam poziom absurdu.

16.03.2025 21:26

Na własne życzenie. Oby utrzymali chociaż remis! No i zrypali na maksa. Tak jak myślałem jedynie 6 pkt i Bayern sam sobie narobił kłopotu.

16.03.2025 21:25

@Matilegolas Oczywiście, wczoraj to przeżywałem :D

16.03.2025 21:08

Honess pomóż dziś wujkowi. Byłoby pięknie i paradoksalnie zdobywając 1 pkt na 2 spotkania, powiększyć przewagę nad drugim :DDD No ale jeszcze sporo minut.

16.03.2025 20:00

Zarówno Dier, jak i Goretzka. Panie trenerze przedłużać.

15.03.2025 20:28

van Dijk to krzyknie 20mln za sezon, jeśli już ruszy się gdzieś z Liverpoolu, a młodszy nie będzie. Jeśli idziemy po Wirtza już teraz, raczej innych większych transferów nie będzie.

15.03.2025 20:23

@ozk1y Jakby mieli lepszą skuteczność, to już przynajmniej remisowaliby z Lipskiem. A jaki mieliśmy z nimi wynik w pierwszym spotkaniu? W LM jak sobie radzą? Ja ich nie skreślam, a raczej z nami będą gryźli trawę. Skoro tracimy z Unionem, to z Bvb nie musi być łatwiej. Nie podoba mi się takie skreślanie przeciwników. My z dołem straciliśmy 5pkt w 2 spotkaniach. Wolę pozostać pokorny.

15.03.2025 20:21

Co dziś wyprawia Bvb ze skutecznością, to jest niesamowite. Zamykając temat z mojej strony, bo pierwszy raz tak naprawdę w tym sezonie krytykuje podejście Bayernu do meczu. Niektórzy piszą, że 6pkt przewagi, nawet po wygranej Leverkusen to sporo i nie ma co się stresować. To ja odpowiem tak. Skoro w 2 spotkaniach straciliśmy 5 pkt z dołem tabeli, to w pozostałych 8 spotkaniach nie możemy stracić 6-7pkt z lepszymi przeciwnikami? Nie ma powodu do obaw? Nic nie jest jeszcze wygrane, nic nie jest przegrane. Nie można jednak tak podchodzić do przeciwników jak dziś zrobił to Bayern. Musimy zacząć grać na maksa w tej części sezonu. Tu nie ma miejsca na odpuszczanie żadnego meczu, jeśli myślimy o podwójnej koronie. Nas naprawdę czekają trudne spotkania. Inter, oby Barca, Bvb, Lipsk, Mainz, Gladbach. Dziś nie widziałem ognia w drużynie i chęci zwycięstwa za wszelką cenę. Nie przyśpieszali gry, nie grali z pierwszej, nie strzelali z dystansu. Za to mam foszka. No nic trzeba jutro trzymać kciuki za Mercedesy i kibicować dalej! Wszystko mamy we własnych nogach (głowach). Niestety pkt bufor bezpieczeństwa zminimalizowaliśmy na własne życzenie.

15.03.2025 20:15

Już Bvb powinno przynajmniej remisować. Tak jak mówiłem nie ma co ich skreślać. Z nami będą bić się na maksa. Z Lipskiem dostaną pewnie z kilka.

15.03.2025 19:55

@FCBx2 No i dziś taka pewność zgubiła Bayern. Ja jestem bardziej pokorny. Nic nie jest wygrane, przy takiej grze.

15.03.2025 19:52

Dokładnie. Stare lisy czują nosem problemy. Dla mnie dziś katastrofalna strata pkt pod kątem mistrzostwa. Nadzieja, że jutro Leverkusen również straci pkt.

15.03.2025 19:51

@Pir5 Sorki ale co ma piernik do wiatraka. Ile warta jest kadra Unionu i który jest w tabeli, żeby coś poświęcać? Serio czytasz się? Mieliśmy wygrać w LM i za to chwała. Mamy wygrywać w lidze z takimi przeciwnikami. Straciliśmy pkt z Bochum, ale to była cena by przygotować się na rewanż w LM plus gra w 10. Dziś było po LM i na odpiernicz. Trudno się gra, jeśli chce się wygrać na stojąco. Trochę zbyt bardzo ufasz w dużą przewagę pkt. Jeszcze jedno takie podejście na stojąco i gorąco w lidze.

15.03.2025 19:49

@Pir5 W LM zagrał bardzo dobrze z mocnymi dopiero z Leverkusen. W lidze nie potrafimy zamrozić Unionu, dominując. Żaden powód do pocieszania się. Oby nie, ale 6 pkt to dla mnie już nie tak wielka przewaga.

15.03.2025 19:36

@FCBx2 Jeśli tak zdarzyłoby się, to na jak długo?

15.03.2025 19:31

Tylko już się powtórzyła w lidze :( Nie jest tak łatwo naprawić mental, jeśli lekceważy się przeciwników.

15.03.2025 19:02

Czyli po porażce nic nie wolno napisać, a najlepiej pochwalić za truchtanie. To tylko 2 mecz z rzędu w lidze. Jeszcze takie 2 i po mistrzostwie. Ale co tam cieszmy się. Co innego wypadek przy pracy lub oszczędzanie sił na LM, a co innego buta.

15.03.2025 19:01

Neuer i długo, długo nic.

15.03.2025 18:59

1

@ozk1y Oczywiście. A dla Ciebie Union?

15.03.2025 18:23

Coś czuję wręcz przeciwnie :) Mercedesy będą pływać niestety. Oby nie.

15.03.2025 18:23

Mamy 4 bramkarzy + 1 na wypożyczeniu, a żaden nie wygląda, jakby mógł wejść w buty Manuela.

15.03.2025 18:22

Będziemy grać w LM. W tym czasie trudne spotkania z Bvb, Lipskiem i Gladbach. Powinniśmy wygrać z takim Unionem, a nie "wszystkie do końca".

15.03.2025 18:19

@bawaria42 Zdecydowanie. Liczyłem na reakcję w 2 połowie.

15.03.2025 18:18

@Barthyren Jedyny dobry jego mecz, to ten ostatni w LM po wejściu na boisko z Leverkusen. Piszę o Stanim.

15.03.2025 18:17

@BavarianDude Dziś sami na to zapracowali. Raczej nikt tu pomyj nie wylewa. Tydzień temu było usprawiedliwienie. Nawet 2. LM i gra w 10. Dziś była powolna gra na pół gwizdka.

15.03.2025 18:15

1

Ale dziś nie było powodu się oszczędzać. Bayern zwyczajnie chciał wygrać na stojąco i znów został ukarany za takie podejście. Powtórzę po raz setny. My nie potrafimy grać na pół gwizdka. Jak gramy na 100% to inny zespół. Jak olewamy, to jest co jest.

15.03.2025 18:09

@Pir5 Już nie tak wiele. Przed nami Bvb, Lipsk, Gladbach.

15.03.2025 18:07

Zaskoczyli mnie dziś podejściem, brakiem zaangażowania. Bardzo naganne.

15.03.2025 18:05

Przed LM im to wybaczyłem, cel uświęcał środki. Z takim słabym przeciwnikiem po Lm, nie ma żadnego wytłumaczenia, jak ktoś gra na pół gwizdka.

15.03.2025 18:03

1

@Pir5 Nie, teraz przerwa od LM, a dziś Bayern zlekceważył przeciwnika i grał na stojąco.

15.03.2025 18:00

1

Taka rola bramkarza. Stoperów podobnie. Mógł się uczyć na napastnika.

15.03.2025 17:59

1

Podajemy tlen Leverkusen. Jeśli jutro wygrają, to walka o mistrza niestety na cm. Na własne życzenie, bo dziś drużyna nie zrobiła wszystkiego by wygrać. Za to można mieć pretensje. Drugi taki mecz, bardzo złe podejście.

15.03.2025 17:58

Wyszła z tego dwójka na koniec.

15.03.2025 17:55

Tak jak zawsze bronię Bayern, tak te 2 spotkania pod rząd z dołem tabeli tragiczne. Jest za co krytykować w tym przypadku. Mistrz się sam nie wygra.

15.03.2025 17:54

Bardzo możliwe. Nonszalancja.

15.03.2025 17:30

Tak zapewne będzie. Jeszcze sporo spotkań do końca.

15.03.2025 17:30

1

@mariofcb2 Młody nie ten poziom.

15.03.2025 17:27

Tak wstyd, bo dziś nic ich nie usprawiedliwia.

15.03.2025 17:26

Na moje dalej szukamy bramkarza i to nie chodzi tylko o dzisiejszy błąd - asystę. Kolejna strata punktów na własne życzenie i gra bez przyśpieszenia. Jak zaczyna iść w LM, to w lidze zawodzą. Jak w lidze punktują, to w LM tracą. Ciekawa zależność. Wkurzyłem się srogo, bo dziś nie zrobiliśmy wszystkiego by wygrać. Tak nie można. Jeszcze nic nie jest wygrane. Za chwilę coś rozniosę.

15.03.2025 17:25