DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: bayern1987dwa Strona 8

De Ligt to jest materiał na Kapitana, ale za dużo zarabia i trzeba go sprzedać ... Upamecano i Kim to są takie elektryki ze szkoda gadać, do tego jedno sezonowy Tah, co oni tam biorą ... Hernandez czeka na ruch Bayernu... To się nie doczeka , tragedia, proszę Hasan wróć :(;...

11.06.2024 06:09

1

Git, też dorzucę na dniach... Co do samej strony, to oprócz może tych zdjęć niczego nie brakuje... Nikt nie siedzi 24 h, na Twitterze, Insta czy innym, żeby śledzić i wrzucać każda plotkę czy info... Dla mnie dobra robota jest robiona i tyle w temacie.... :)

Elberowi nie podoba się transfer Mbappe do Realu, kwota jaką ma dostać Mapecik za podpis będzie w granicach 170 mln... Elber twierdzi że to chore pieniądze.

10.06.2024 12:24

Oczywiście, Amandu Onana, to bardzo dobry gracz, ale Everton krzyknie za niego 2-3 razy więcej niż za Paulinke ... przed Elberem jest kupa roboty, najgorsze jest to, że Goretzka, Gnabry czy Kimmich chcą zostać w Monachium, nie chcą się ruszać, bo im tutaj dobrze .... Coman dużo razy mówił, że wyobraża sobie transfer do PL, z nim nie będzie problemu, opchnac za grubą kasę i nara ... :)... Co do Wirtza, Xabi ściągnie go do Realu, to jest pewne, namówi go, jak Guardiola De Bruyne, trochę szkoda, bo tacy gracze powinni trafiać do Monachium.

10.06.2024 07:54

Niech biorą Paulinke, Leona sprzedać i dołożyć do Portugalczyka, Goretzka cały sezon byl cieniem, w ważniejszych meczach nie istniał w środku pola, bardziej gówniane od niego nie da się grać, nie nadaje się do gry w Bayernie, nie ma strzału, kiepsko podaje i mega źle się ogląda jego gre, kiedyś myślałem że będzie piłkarzem pokroju, Lamparda, Gerrarda czy Ballacka, nawet się nie umywa do nich, zwykły przestraszony placek w środku pola i tyle... Lepszy Onana z Evertonu, ale cóż, byle nie oglądać tego truchtacza nigdy więcej.

09.06.2024 13:00

De Ligt będzie na liście transferowej razem z Kimmichem, Goretzka, Gnabrym, Comanem , klub nie będzie robił im przeszkód i mogą odejść ... :)

08.06.2024 15:00

Słuchajcie tego .... Vincent Kompany blokuje transfer Upamecano, będzie ważnym ogniwem w jego drużynie , potrzebuje kogoś szybkiego z dobrym podaniem do jego pomysłu na grę , Kim również nie chce odchodzić z Bayernu po pierwszym roku i zamierza walczyć o skład ... Piłkarzem dostępnym na rynku będzie De Ligt który zarabia około 16 mln :D .... jeżeli to prawda, to ja nie mam pytań ... Nie wiem ile dokładnie De Ligt zarabia, ale nie pasuje Kompanemu bo wolny i dużo ściąga z skarbca :) ... Oczywiście to może być plotka, ale jeżeli on chce odbudować paromecano , to ja dziękuję za takiego trenera ... nadciągają szrotu, Kompanemu nie wyjdzie i będziemy dalej się bujać z tymi pajacami.

08.06.2024 10:25

No po takim sezonie, muszą szarpnąć się na transfery... Wirtz wyląduje za rok w Realu, jestem pewny że Xabi zabierze go z sobą ...

07.06.2024 08:02

Neuer
Firmpong - De Ligt - Dier - Hernandez
Kimmich
Pavlovic------------- Writz
Sane Davies
Kane


Tak to widzę w następnym sezonie, 3 drogie transfery , ale skład na lata :) , wiem że to mało realne , ale cóż ... a teraz trochę kontrowersji, Musiale bym sprzedał za bardzo gruby hajs... nie podoba mi się jego gra, nie zachwyca , czasem się pokręci w kółko czy przejdzie jakiś placków w bundeslidze, w LM był pierwszy do zmiany, a różnicy żadnej nie robił, taki z niego Messi z Niemiec , dla mnie osobiście bardzo cieniutki jest, robią z nim co chcą na boisku.

07.06.2024 07:56

1

Jest cienki jak sik, gdyby był dobry, to by grał w reprze czy nawet na ławie był, nigdy nie zapomnę jak Flick tutaj był, to zmienił Comana, Sane i właśnie Leona, siedzieli z miną na kwinta... Jego gra jest katastroficzna, poda piłkę i stoi, nigdy nie wybiegnie, potrafi pół meczu przejść obok, kiedy on ostatnio zabrał piłkę, wysuną i odpalił jakiś strzał z daleka? ani razu!!! ani w reprze nie jest widoca postacią ani w Bayernie, już go Tuchel pomijał, a Nagelsmann tylko dokończył dzieła i miał jaja nie brać go na euro, niestety poziom BVB , to jest maks ... Ballack, Martinez czy Szwajni, to byli liderzy, mieli ikrę i nie chowali się przed gra, Pavlovic powinien się na kimś oprzeć, powoli zostać wprowadzany , a nie rzucać go na głęboką wodę i radź sobie sam :/ ... nawet Laimer wygląda od niego lepiej, a zadania mają chyba podobne.

04.06.2024 09:31

Para skrzydeł powinna wyglądać tak Davies - Sane + zmiennicy , ile jeszcze trzeba im tłuc , że Davies to nie obrońca, on tam nie chce grać, popełnia łatwe błędy, jest szybki, wytrzymały, mógłby spokojnie pomagać w obronie... Coman i Gnabry sprzedać za wszelką cenę , byle daleko od Monachium, Upamecano też opchnac, Kim ? dałbym mu jeszcze szanse :)... Jak ustawia Leona i Jo w środku znowu, to możemy kolejny sezon spisywać na straty :/ ... Już próbowali po odejściu Thiago, to nie działa i nie zadziała... Leon mial parę przebłysków, ale patrząc na cały sezon byl koszmarny :/ ... trzeba świeżej krwi do szatni.

04.06.2024 09:00

Kibice Arsenalu wyżej stawiają Kiwiora niż spłakanego Zinczenke, oby nie trafił tutaj :/ ... Nie wiem czy to plotka, ale jak wystawia De Ligta na sprzedaż, to ja nie mam pytań, ewidentnie chcą rozwalić Bayern takimi ruchami, gość to jest materiał na kapitana, dramat.

31.05.2024 09:05

będę wspierał Vincenta , albo okaże się kozakiem, albo kompletna klapa .... najbardziej interesuje mnie bundesliga i PN, potem LM , półfinał byłby dobry, jak na pierwszy jego sezon ... Coman, Gnabry, Goretzka i Davies , sprzedać jak najdalej z Monachium, trzeba trochę świeżości w składzie :) .... w Anderlechcie mu nie wyszło, nie wiem czemu, nie śledziłem , a Burlney spuścił z hukiem , forsował jedna taktykę, bez planu B, w lidze angielskiej zamiast iść na kompromis i zagrać inaczej, trzymał się uparcie jedenej taktyki, to nie wróży za dobrze, ale zobaczymy.

30.05.2024 15:32

1

Tak, ten sezon miał dobry, dlatego jest główną postacią na euro, ludzie litości.

30.05.2024 12:05

Moim zdaniem jak nie zrobią przebudowy , to Kompany wyleci, to piłkarze rządzą szatnia , nie zmotywuje ich do walki, grają jak im się podoba ... Sprzedać i zapomnieć, ale taki Goretzka się nigdzie nie ruszy, zarabia kupę hajsu a zagrał w tym sezonie dwa dobre mecze i tyle... Coman i Gnabry jeszcze gorzej, trzeba ich wywalić... Vincent Kompany przy pierwszym kryzysie nie zostanie zwolniony i otrzyma kredyt zaufania - Uli ... Być może zostanie na dłużej , zobaczymy.

30.05.2024 10:34

Nie będzie rewolucji w składzie, Kompany dostanie tych kopaczy i będzie musiał się dalej z nimi męczyć, zamiast sprzedać, jego zadaniem będzie odbudowa ich i granie nimi, nikt w okienku nie sprzeda 4-5 piłkarzy, za dużo roboty... druga sprawa, już przy Flicku niektórzy nie dojeżdżali, potem plamy z Nagelsmanem i Tuchelem, ile jeszcze potrzebują raportów, że jeden z drugim nie nadają się do gry w Bayernie... dalej będą forsować Goretzke, Comana i grubego, moim zdaniem nie wykorzystali szansy w tym sezonie i powinni ich sprzedać nawet za grosze, a jak nie, to rezerwy i tyle.

28.05.2024 10:13

Flick dostał zawodników którzy byli w swoim prime?? co?

26.05.2024 15:46

Levekusen przegrało, ale ten sezon i tak mają wspaniały, zmiażdżona liga, dojście do finału i jeszcze puchar Niemiec na horyzoncie, naprawdę Xabi zrobił świetne liczby, a że przegrali z Atalanta, to cóż, zdarza się :) ... zobaczymy co pokażą w następnym i jak będzie wyglądać kadra po okienku ....

24.05.2024 06:30

Nie ma trenera idealnego, na każdego coś się znajdzie, a skoro nie chce nikt nas trenować , to witamy Kompanego :)

23.05.2024 11:01

Powiem tyle, jak będzie Kompany, to będzie, mam nadzieję, że zjednoczy sobie szatnie, że będą go słuchać i nie będzie już cyrków ... Mam nadzieję, że historia będzie jak z Dierem, na forach wyśmiewany, a teraz chłop w pierwszym składzie gra :)... Trzeba życzyć mu powodzenia, kto wie może zaskoczy :)

23.05.2024 10:55

Na dodatek kupę hajsu trzeba zapłacić ... Jprd.

23.05.2024 10:33

Rozumie, ale były drużyny takie jak West Brom, które były jeszcze gorsze, a potrafiły się utrzymać i coś pokazać ... A on nic nie pokazał i dostanie ofertę życia :/ ... Dramat.

23.05.2024 10:32

Kompany to totalne nieporozumienie, gość grał jedna taktyka uparcie, nie pokazał nic w Anglii, tragedia ... drugi Frank Lampard, sezon przejściowy? tutaj trzeba trofeów, dobrej gry , a nie eksperymentować z kolejnym gościem... Flick miał swoje za uszami, ale żeby brać Kompanego ? ... Hansi wyląduje w Barcelonie, a my za pół roku nowego trenera będziemy szukać :/ ... ktoś mi wyjaśni co przemawia za Vincentem? obróca kompletny , jeden z moim ulubionych, ale trener ? za wszczesnie, za szybko.

23.05.2024 09:58

To będzie porażka, jak rozkupia Levekusen, to może zrobimy mistrza... Kompany? brzmi jak nieśmieszny żart.

23.05.2024 06:58

Ale Atalanta chodzi, nie dopuszczają Levekusen do niczego ... dzisiaj kończy się seria Leverkusen i już w następnym sezonie wraca wszystko do normy.

22.05.2024 21:30

Szukają trenera który nie będzie prosił o transfery i będzie grał tym czym ma, Flick nie pasuje do tego profilu... mimo że nie uważam go za cudotwórce, to jednak mógł wrócić i za te wszystkie puchary powinien dostać szansę... niech Elber i Uli odchodzą z kluby, amatora po całości , zaraz będą rozpatrywać Lamparda albo innego głąba.

22.05.2024 19:11

Kroos po tym sezonie kończy karierę :)

21.05.2024 14:32

1

Levekusen jest bardzo silne, jak utrzymają choć trochę taką formę w następnym sezonie, to Bayern nie powinien się bawić w takich kandydatów :/ brać Flicka, dać mu 2-3 graczy :) ... moim zdaniem, to nie czas na eksperymenty, bo znowu będziemy cieniować za rok... myślałem że po takim sezonie, wpadnie bomba do szatni, a oni jak nigdy nic , a ch** mamy czas nie pali się.

21.05.2024 10:59

De Zerbi będzie trenerem i tyle w temacie, kolejny rok stracony ... Elberowi nie ma co ufać, nie wiem co oni w nim widzą , ktoś mi powie ?

20.05.2024 09:36

De Zerbi odchodzi z Brighton, witamy na pokładzie :) , marzenie Elbera się spełni :)

19.05.2024 13:48

1

Brakuje tej drużynie impetu na skrzydłach, żeby wejść do środka czy dośrodkować jakąś fajną piłkę, Goretzka praktycznie cały mecz truchtał sobie, coś odegrał, nie da się grać na takim poziomie w piłkę, bardzo dobrze, że nie jedzie na euro, trzeba go opchnac jak najszybciej, to samo Comana , są bezproduktywni i resztę szrotu... nie da się wygrać odgrywając komuś i masz zrób coś z tego, a ja będę stał sobie...co do TT, ja bym go nie winił za ten mecz, to Neuer znowu zabłysną, myślał że piłka poleci obok i ja przepuścił, dramatyczne zachowanie, jestem rozczarowany okrutnie tym sezonem... nawet gdyby Flick wrócił, to by Levekusen nie pokonał, byli wspaniali, ci zawodnicy nie mają ikry ani charakteru, gdyby przegrali finały , to by można było jakoś przeboleć to, że będą wściekli w następnym sezonie, ale widzę beznadziejnych kopaczy i tyle, sprzedać i zapomnieć, trzeba stworzyć nowy kręgosłup i drużynę.

18.05.2024 20:26

Na miejscu Flicka bym nie wchodził w taki burdel, szkoda jak szatnia go zwolni, cyrk i tyle.

17.05.2024 14:49

Parodia, przyjdzie kiedyś taki czas, że TT powie kilka cierpkich słów na temat Bayernu, co poszło nie tak... czyli Kimmich i Leon od nowego sezonu znowu w środku pola, autostrada do naszej bramki, frajerstwo i tyle.

17.05.2024 14:41

Nie doszli do porozumienia, bo pewnie chciał transferów , a będziemy zmuszeni znowu grać Goretzka w środku, grubym Gnabrym i reszta, czyli że kadra zostaje i zmiany będą kosmetyczne ... komedia, zawodnicy się wstawili za TT, już miał zostać i tu takie coś... pewnie jak usłyszeli o Bruno Fernadesie, Arunjo i innych pomocnikach, to mu kazali grać tym czym ma :), więc olał temat i nara... szkoda słów, Elber miał sprzątać a jak narazie większy syf jest...

17.05.2024 14:36

Przegrali wszystko w marnym stylu, dla mnie wygląda to tak, a dobra nic się nie stało, kopiemy się dalej po czole w następnym sezonie :/ .... Nie ma w tym sportowej złości, już przeżyje tego Tuchela, ale muszą szatnie wietrzyć, z tymi zawodnikami nic nie ugramy, ile jeszcze muszą przegrać , żeby ktoś ich wywalił ... Nie zbudują drużyny na LM, zwykle wciskanie kitu kibica Bayernu i tyle.

17.05.2024 08:19

Tuchel chce kontrakt do 2026 , dodatkowo nowego pomocnika , bo nie jest zadowolony z obecnych w drużynie ... :] , ciekawe co zrobią w lato, jak zostaniemy z takim samym składem, to czekają nas kolejne kompromitację.

17.05.2024 06:54

1

Zapomnijcie o Flicku, Elber obejrzał na prime dokument i po chłopie ... ja rozumie, że Flick miał za uszami swoje, każdy jego wady wymienił, nie wyszło mu w reprze, ale to nie znaczy, że ma rzucić trenerkę, bo miał jeden poślizg ... przecież, to nie jest słup, napewno przeanalizował sytuację i wyciągnie wnioski z reprezentacji , TT nie wygrał nic, a dostanie nowy długi kontrakt, zenada. Pisanie, że Bayer szedł po rekord i nie dało się ich zatrzymać, to gówno prawda, gdyby Bayern wygrał z Levekusen ostatnio, to by nasi poczuli krew, a Bayer może by się gubił, a my oddaliśmy mistrzostwo bez walki... jak za rok, znowu będą dobrze grać, to też znowu się poddamy? , nie rozumie tego... wolę przerżnąć z Hansim, niż z toksykiem, że ktoś go broni po takim sezonie, to jest chyba ślepy.

16.05.2024 14:19

Jak Hasan nie miał doświadczenia, to go każdy jechał że amator, ale to co robi Elber i Freund, to dopiero kompromitacja... najpierw szukają trenera, jak im każdy odmówił, to TT, bo wiesz co, jest taka sprawa, jeszcze ten chce długiego kontraktu :/ ... Nie wiem co o tym sądzić.

16.05.2024 09:15

Alonso zrobi transfer Writza do Realu za rok :/ nie wiadomo ile pogra Modric i Kroos, Writz będzie świetnym zastępstwem, taki finał będzie całej sagi, Ancelotti odejdzie, a Xabi znowu rok doświadczenia w bundeslidze i potem spokojnie Real... co do zostania TT, skoro tyłu graczy się opowiedziało za zostaniem, to trzeba trzymać kciuki i wietrzyć szatnie.

15.05.2024 13:17

Kibice się nie odwrócą od drużyny, będą narzekać , a każdy z nas będzie dalej oglądał mecze Bayernu, niestety ja byłem zmęczony tym sezonem, mało radosnych chwil.... Upamecano, Kim, Gnabry, Goretzka, Coman, Davies, ich trzeba natychmiast sprzedać, nie bronią się forma, liczbami, niczym, wywalić jak najszybciej tych kloców, szkoda na nich czasu.

14.05.2024 15:51

Kibice na różnych forach są wkurwieni, druga sprawa, ważni zawodnicy się za nim wstawili, więc nie może być tak tragicznie jak opisują, to w mediach.... ja ten sezon uznaje za kompletna klapę, nie dało się tego oglądać, sezon fatalny, zamiast pisać że Levekusen było nie do zatrzymania, to trzeba było podjąć walkę, a jak będą znowu dobrze grać w kolejnym sezonie, to naszym też się odechce ?

14.05.2024 15:39

Jak zostanie Tuchel to co z Telem? i reszta, tylu piłkarzy się za nim wstawiło, jak zostanie to może być koniec Goretzki i Kimmicha, dziwna sprawa... Oczy cały sezon bolały od oglądania takiej gry, a jak już każdy odmówił, to będą się go prosić, żeby jednak dalej trenował?? , Elber i Freund przychodzili jak zbawcy, nie rozumialem tego zachwytu nad nimi :/ , oni chcą sprowadzić 6-7 piłkarzy ? dobre sobie.

14.05.2024 09:52

Szkoda, liczyłem na Flicka, widocznie mają mocne wątpliwości co do niego, Ten Hag wyleci z Umited i my go ogarniemy :/ coś tak czuję... kolejny stracony sezon się szykuje :/

13.05.2024 10:24

@Pir5 , nie jest źle ?? pocieszaj się dalej, ten sezon , to jest katastrofa, to jest Bayern, a nie jakiś Tottenham czy BVB ....

12.05.2024 16:41

Levekusen jest zainteresowane Cristiano Ronaldo, gdyby tak udało się ściągnąć go do bundesligi, to będzie to petarda, myślałem że BVB wcześniej się nim zainteresuje :), super jakby im się udało ściągnąć CR7, niech się wzmacniają ile wlezie :)

11.05.2024 12:08

1

Flick do Bayernu, TT do Umited i git.

10.05.2024 19:05

Nie dojdzie do żadnej rewolucji kadrowej, wymiana tylu zawodników wiąże się z ogromnym nakładem pracy, my się potrafimy tygodniami targować o parę mln , więc nie ma co liczyć nawet na taki ruch... zawodnika jest dobrze w Monachium, kupa siana, coś tam pograją i gra gitara... druga sprawa, sprzedamy za grosze zawodników, a potem taki Milan będzie wolał 100 mln za Theo, czy Napoli za Karvaskiele czy jak mu tam... będą nas doić ile wlezie... Niestety , to nie Football manager, a szkoda, bo bym wywalił kilku graczy na zbity pysk... powinni zatrudnić Flicka, odpalić graczy typu Czupo, Sarr i dać szansę młodym gniewnym... lepiej mieć kogoś na ławce z akademii, niż grać takim szeptem :/ ... chociaż Lizak za Nagelsmanna dobrze się spisywał i trafił kilka pięknych bramek :) ...


Bayern wycenił Kimmicha na 35 mln podobno, jeżeli to prawda, to nie potrafimy sprzedawać i znowu robią promocje.

10.05.2024 14:32

@hoven , nie zgodzę się, team Juppa był bardziej kompletny, graliśmy z Realem dwumecz i innymi drużynami, team Flicka grał jeden na neutralnym gruncie bez kibiców i presji, nie ma nawet co porównywać :) ... co do powrotu Hansiego, miał wysoka obronę, podejmował dziwne decyzję, ale , to była piłka na tak, jak ktoś go nie chce, bo dał ciała w reprezentacji, to chyba ma coś nie tak z glowa, przy jednym potknięciu ma zakończyć karierę, bo nie wyszło mu w reprze ?? ludzie.... nie ma lepszego typa, potem dostaniemy jakiegoś ten Haga i będą kwasy w szatni :/ , Flicka miał kupę czasu na przemyślenia, pewnie przeanalizował co poszło nie tak i trzeba dać mu szansę, chodzby z ten rekordowy sezon... miał nie po drodze z Leonem, Sane i kimś tam jeszcze ? ci zawodnicy powinni zostać sprzedani i nie powinni zakładać już trykotu Bayernu, powinni mieć gówno do gadania, przereklamowane gwiazdeczki i tyle.

10.05.2024 07:25

Jak Tuchel zrobił zmiany, to czułem że Real strzeli coś... coraz bardziej naciskali nas i spychali :/ .... Cóż stało się, mleko rozlane, nie udźwigneli meczu z Levekusen, gdzie mogliśmy ich dogonić i teraz w Madrycie, szkoda, naprawdę szkoda .... kibice Bayernu skandowali żeby Tuchel został na stanowisku :)

09.05.2024 15:52

Szkoda że nie wygraliśmy w Monachium :( , przynajmniej te 2:1 :/ ... Jak przychodził Kane, to takie nadzieję były, ale chłop ma pecha, to jest niesamowite, przegraliśmy wszystko w marnym stylu, sezon do zapomnienia.

09.05.2024 15:40

Szkoda meczu, ale Real moim zdaniem był lepszy i tyle, kolejna LM znowu będzie ich, na koniec starego formatu pewnie zwycięża, chyba że zlekceważą BVB.... co do Bayernu, jak zaczną sezon znowu z tymi zawodnikami, to czeka nas to samo, bo to już wcześniej wszystko się zaczęło, przed Tuchelem :/ ... zobaczcie jak Real ma obsadzony środek pola, Kroos, Modric, Valverde, Cavaminga i Tamagoczi + jeszcze Diaz, czy ktoś tam płacze o grę? afery jakieś są? u nas Leon dostał ławę od Nagelsmanna jak wracał po kontuzji i się splakał w mediach, Kimmich to samo :/ ... Kane nie musiał grać w łikend, mógł się oszczędzać, ale ważne żeby rekordzie pobić Lewego :/

09.05.2024 15:08

Pavlovic jest młody, powinien od kogoś się uczyć i mieć ochronę w takich meczach, co zrobił Goretzka żeby wystąpić w tym meczu, gość nie potrafi kontrolować niczego i Tuchel to wiedział, że jest surowy piłkarsko, ani w reprezentacji, ani w Bayernie typ nie ogarnia, jest do wywalenia, robi tylko smród a nic drużynie nie daje, to samo Gnabry, Coman i Sane, wszyscy do wywalenia... Przegrać 4:3, to nie wstyd przy tylu kontuzjach i słabej ławce... To był gwóźdź do trumny, cały sezon zasrali kłócąc się z Tuchelem, myśleli że samo się chyba wygra, dali dupy cały rok i teraz trzeba zrobić wietrzenie szatni, z tymi zawodnikami nic nie ugramy, nie powinni dostać już kolejnej szansy.

09.05.2024 10:32

1

Pełna zgoda, nie prowadziliśmy gry i 3 takie prezenty na tym poziomie, to samobójstwo ... Akurat nie winie Neuera, bo chłop i tak trzymał nas na linach dość długo, mógł zostawić tylko Kane,a ale on też już bez sił był... Bayern jak chce wrócić, to dla mnie Coman, Goretzka, Gnabry i Sane out, trzeba ich sprzedaż jak najszybciej, do środka kupić jakiegoś pomocnika, inaczej będziemy dostawać baty zawsze... Na ławkę trzeba też kogoś konkretnego, jak nie będzie wietrzenia szatni, to co roku będziemy się nabierać na tych marnych grajków ...

09.05.2024 06:57

Dajcie spokój, Real był lepszy, ale moim zdaniem byli do ogarnia, jestem zawiedziony Musiala, myślałem że czymś błyśnie, a był jak duch, Muller jak wszedł, mógł prosto do Pavlovica zagrać, miał piłkę meczowa, to podał do tyłu za plecy... Kane oprócz tego podania, niezły wóz z węglem :/ ... Tuchel chciał świeże siły wpuścić, a że miał kogo miał, to tylko pretensje do zarządu, pisanie że sabotował mecz, trochę śmieszne, mieli grać mecz o życie , a praktycznie graliśmy na stojąco, Sane też jakiś potem obrażony był, zero pożytku z niego ... co do drugiej bramki dla Realu, zamiast grać do końca, to nasi podnosili rękę i zostawili samego Joselu, powinni grać do końca, a nie stawać, sami sobie winni ... tak naprawdę wciskali już nas w pole karne, w dogrywce by nas dojechali jeszcze więcej, ale to takie gdybanie, jak dla mnie najlepszy gracz , to znowu Laimer, gość jest ultra wybiegany, jakby te gałgany z przodu mieli trochę jego mentalności, to byśmy wygrali, niech dalej sprowadzają szrot typu Sarr, Czupo, to nic się nie zmieni, szkoda, odpadliśmy w marnym stylu i tyle w temacie.

09.05.2024 05:41

@Pir5 , ja cię rozumie, że Real jest faworytem, a ostanie mecze z nimi, to były porażki, na dodatek gramy u nich i mają doświadczenie w takich meczach, ale jestem mega spokojny o ten mecz... :) tak naprawdę jest 0:0 , trzeba odciąć się od przegranej ligi, pucharu i zrobić swoje, nie musimy otwierać się i gonić wyniku, będzie ogień.

08.05.2024 11:02

Real faworytem, mają doświadczenie w takich meczach i grają u siebie, Bayern jak chce ich przejść, to potrzebuje kompletnego spotkania, chwila drzemki, to Kroos znowu odpali się z jakimś podaniem... gdyby Bayern przeszedł Real, to BVB zostanie rozjechane w finale, PSG było ultra cienkie... Jak Real nas rozwali, to będzie taka wisienka na torcie, czyli dokonanie egzekucji i zakończenie sezonu w marnym stylu :)

08.05.2024 10:19

Real nie jest słaby, tylko taka mają taktykę, mogą grać gówno, a potem Kroos daje jedno podanie przez całe boisko i bramka, tak właśnie gra Real, kogo obchodzi posiadanie piłki, jak potem do gabloty oni wsadzają puchar i nikt nie pamięta o stylu :/ ... Arsenal miał nas zgwałcić i dojechać, ale jakoś przetrwaliśmy, jest 0:0 , albo dzisiaj ich pykniemy, albo chyba już nigdy i będą nasza białym koszmarem.

08.05.2024 09:49

1

Gdyby ktoś powiedział, że BVB będzie w finale, to bym lekko się zaśmiał, praktycznie skreśleni po losowaniu grupy, każdy miał ich wyjaśniać, a oni sobie teraz czekają w finale... Oliver Kahn nie dostał zaproszenia od Bayernu, trochę traktują go teraz jak śmiecia, dobra nie wyszło z Hassanem, ale bez przesady :/

08.05.2024 05:42

1

Fajny wywiad na stronie Realu z KHZ, warto poczytać :)

07.05.2024 14:30

Tak, masz rację, ale Bayern nie zrobi takich czystek, nie wywali pół składu, nikt tego nie ogarnie :/ .... czy Levekusen nie zagra sezonu życia? nie jestem do końca pewien, to nie fart, ani przypadek, te bramki w końcówce meczu i wszystko, to kwestia gry do końca, a nie, że ktoś wrzucił i gol... Próbują do końca i potem są tego efekty :) ... jak zostaną ci sami zawodnicy, to znowu nic nie osiągniemy, nie są w stanie nawiązać walki cały sezon, dobre mecze Comana i Goretzki czy Gnabriego można policzyć na palcach jeden ręki.

07.05.2024 10:59

Jak Levekusen będzie znowu tak punktowało za rok, albo troszkę mniej, to nie wiem czy Bayern będzie w stanie nawiązać walkę, już rok temu im się upiekło , bo BVB się zesrało na koniec, to była lampka ostrzegawcza i nic z tym nie zrobili, może się zdarzyć taki sezon, ale już wcześniej były problemy :/ ... Ja bym nie kombinował, niech biorą Flicka i dadzą mu 1-2 transfery, jak sobie przypomnę kogo on chciał, to śmiech mnie ogarnia :) ... co do meczu Realu, jak trafia pierwsi bramkę, to raczej będzie posprzątane l.

07.05.2024 10:11

Flick byłby chętny, ale wygląda , jakby go pomijali specjalnie, ciekawe ... zmieniają trenerów jak rękawiczki, to nikt teraz nie chce przyjść ... druga sprawa, Davies w obronie, to jest taki paralityk, że szkoda gadać, dramatycznie słaby, nie wiem czemu Tuchel nie wypróbuję go na skrzydle, mógłby parę meczów tam zagrać :/ ..

05.05.2024 18:56

2

Jak już Tuchel gada, że mógłby zostać, to oznacza, że zostanie na kolejny sezon, ciekawe co wtedy z Telem i reszta .... Jak Sven bronił za Neuera, to wypowiedział się na temat TT, że media dużo gadaja i piszą, a środku wygląda to całkiem inaczej, coś w tym stylu, że ktoś robi mu pod górkę ... Ja bym był za pozostaniem Niemca tylko wtedy, jak Kimmich będzie na prawej obronie , a Leona sprzedać jak najszybciej, to samo Comana i resztę szrotu, prosił się o nowego pomocnika i teraz macie odpowiedź dlaczego, bo Leon nic nie potrafi grać w środku, moim zdaniem Bayern potrzebuje świeżej krwi i kółeczko adoracji trzeba rozwalić, gdyby to Tuchel miał zrobić przebudowę, to jestem za... Gramy słabo w tym sezonie, ale nie czarujmy się, od sezonu Flicka idzie wszystko w dół, to nie wina Tuchela, że niektórzy mają problem z prostym podaniem albo przerzutem.

03.05.2024 20:31

1

Już przestańcie jechać po tym Kimie, gość dał dupy, ale to piłka nożna, gra błędów, w lato Upamecano i Kima sprzedać, a wyciągnąć Van Dajka z Liverpoolu, gość może sporo zaoferować i to będzie strzał w 10 ... Goretzka też grał jak kloc, a nikt po nim nie jedzie, na takim poziomie potrafi tylko przyjac i odegrać piłkę, nic więcej, dobrze że go TT zmienił, to od razu ruszyliśmy do przodu, szkoda że jak Tomek prosił się o transfer pomocnika, to go mieli w dupie, a teraz wyszło szydło z worka i miał rację.

01.05.2024 17:17

Ancelotti - Bayern pokazał wszystko co najlepsze, my nie zagraliśmy dobrze :/, ... moim zdaniem dobry wynik 2:2 , Tuchel wyciągnął ile mógł, nikt w nas nie wierzył, więc jak odpadniemy, to nie będę zły, daliśmy ile się dało... Najgorszy KIM i Goretzka, brońcie dalej tego stojanowa, mam nadzieję, że za rok go nie będzie, bo to poziom Schalke, brakowało kogoś dobrego obok Laimera, który zasuwa do przodu i tyłu :/ ... najbardziej przereklamowany piłkarz na świecie, niech go bierze Juve w cholerę...

01.05.2024 01:52

1

Pokonali City a potem Barcelonę :) , Real potrafi zagrać z kontry i klepać piłka też potrafią, są faworytem, nie ma co gadać, w tamtych latach też każdy gadał że słabo wyglądają, a potem nas wyrzucali, trzeba poczekać do pierwszego meczu.

27.04.2024 13:58

Hansi poległ z reprezentacją i rozumie obawy, ale nie będziemy całe życie wypominać, że mu się nie udało i się nie nadaje już na trenerkę z powodu jednego niepowodzenia... miał swoje mankamenty, jak linia obrony na połowie przeciwnika i inne, ale chyba wyciąga też wnioski i jest dwa razy teraz mądrzejszy, zresztą na tym mundialu było więcej polityki niż myślenia o piłce, tak mi się wydaje... ja bym dał mu drugą szansę, zresztą on chciał tak śmieszne transfery , że dla Bayernu, to powinna być drobnostka, nie chciał gwiazd tylko uzupełnić skład, a nie dostał niczego, w tym drugim sezonie nie było kompletnie ławki :/ .... Hasana nie ma, z Ulim się pogodził, powinni go błagać o powrót.

25.04.2024 08:04

1

Tuchel zostanie i taki będzie finał :)

24.04.2024 07:23

1

jak przyjdzie zrobić rewolucje, to jestem za, jak ma zostać z tym samym składem, to powodzenia, rozjadą go jak Tuchela... Trzeba szatnie wietrzyć, inaczej nigdy nic nie ruszy... sprzedać Comana, Gnabriego i resztę szrotu, to się robi już śmieszne, nie można na nich liczyć :/ co roku kompromitację w PN, w LM cienko jak cholera... :)

23.04.2024 12:18

Nie mają pomysłu na trenera, nikt nie chce przyjść, bo widzą co tu się dzieje, a Demichelis? czy on będzie magnesem na zawodników? nie zdziwię się, jak odejdzie Davies, Musiała będzie chciał odejść do Anglii, nie wiem czy, to dobry pomysł... Nie potrafią trenera zaklepac, to w lato, transfery też będą mizerne, tragedia.

22.04.2024 08:01

No dobra , załóżmy że Bayern zajmie 3 miejsce, co to zmienia?

20.04.2024 14:18

3 lata bez trenerki, Franek asystentem, dopiero kurs skończył, zapowiada się ładny misz masz :) ,

19.04.2024 14:29

1

Upamecano wyglądał mega solidnie w tym drugim sezonie, a wszystko dobrze się układało, do czasu zatrudnienia TT, dostał po Julianie drużynę, miał tylko usprawnić kilka rzeczy, a on zrujnował wszystko, marne pocieszenie że BVB się wysralo na koniec, a w tym sezonie przerżną sezon i skłócił połowę drużyny , takie są fakty.... Mappet to zwykły baran i tyle w temacie, może ma umiejętności, ale w głowie pusto :).

19.04.2024 13:46

1

@hoven , Bayern Nagelsmanna szedł jak burza w każdych rozgrywkach w drugim sezonie, byliśmy za BVB, ale przekaz był jasny, przerwa na repre i rozjeżdżamy BVB, drużyna była energiczna i mimo remisów, był pressing czy bramkarze ratowali drużyny przeciwne, ... W LM Upamecano wyglądał jak skała, 2 bramki stracone, czy ty widziałeś w meczu z PSG, żeby Bayern grał otwarta ofensywna piłkę czy z Barceloną? siedzieliśmy na własnej połowie i ich punktowalismy :/, a Upamecano schował do kieszeni śmiesznego Mappeta ... a od kiedy Tuchel jest trenerem, to tak przegrywa nam puchar za pucharem... Flick kolejny, będziesz jeszcze żył 20 lat wspominając ten sezon 2020?, poszedł do repry, namieszał w składzie, na Mundialu Muller był jednym z najgorszych graczy, ale trzymał go trzy mecze na boisku, a taki Fullkrug ino wszedł i załadował bramę Hiszpanii, jeszcze ten Sule na prawej obronie, postawił na funfli z Bayernu i go dojechali, żadnych wniosków nie wyciągnął, niech idzie do Barcy, to go tam zwolnią po pół roku.

19.04.2024 13:31

Dokładnie , nie po drodze mu z Leonem i pewnie z kimś innym, dobra decyzja, niech potrenuje repre trochę , a za kilka lat wróci :) ... Tutaj jest grupka piłkarzy, co trzęsie szatnia, mają już swoją pozycję :), Franek i Robben też byli trudni, ale oni przynajmniej coś dawali ekstra od siebie, Goretzka z Gnabrym najwięcej mają do powiedzenia, a w sezonie 2 dobre mecze i tyle, trzeba wywalić ich, bo znowu w następnym sezonie, jeden będzie gruby a drugi będzie cieniem.

19.04.2024 12:11

Bardzo dobra decyzja Juliana, niech nabierze doświadczenia i wróci do Bayernu za parę lat, wiadomo że to jego ukochany klub i miasto, ale niech się repra najpierw zajmie :) ...

19.04.2024 11:28

Będzie ciężko odebrać im mistrza jak utrzymają taką formę :), to nie fart, grają po prostu do końca i tyle :)

19.04.2024 06:59

Real złożył prośbę o przeniesienie meczu z soboty na piątek, La Liga przychyliła się do prośby królewskich :/ ...

18.04.2024 21:47

Do meczu jeszcze trochę czasu, ktoś się może znowu wyłamać , Neuer albo ktoś inny, mam nadzieję, że skupia się na LM i ich dojedziemy.

18.04.2024 13:17

Real faworytem, graja drugi mecz u siebie i mają szeroka kadrę i tyle :) , Gnabry się wyleczy czy wykluczony ?

18.04.2024 10:21

Właśnie o to chodzi, możesz ich mordować posiadaniem, pressingiem, zepchnąć do głębokiej defensywy, jak już myślisz, że są na deskach, to wtedy wyprowadzają jeden cios i koniec przedstawienia ... Real mierzył się z najlepszą ekipa w Europie i przetrwał to, Arsenal jest w formie, ale to młody zespół i niedoświadczony, City to gigant i zdobywca potrójnej korony, więc mieli o wiele cięższe zadanie i zrobili to :) ... Poprzednie spotkania z Realem, to była też gadka, że trza się zemścić , że są słabi, a potem nas punktowali, ja bym tak się nie cieszył, że bierzemy rewanż :] ,

18.04.2024 09:43

Ten mecz Realu z City, pokazał tylko, jak silny jest Real, to będzie 2x większe wyzwanie, Kroos, Modric i Carva szybciej się męczą, ale jest Valverde, Tamagoczi, Cavaminga, Diaz i Judę, więc pomoc mają napakowana ekstremalnie, od kiedy Alaba na kontuzji, to w obronie wyglądają 3x razy lepiej... :)

18.04.2024 09:25

Laimer dla mnie gracz meczu, gość był wszędzie, odbierał, walczył, rozgrywał, naprawdę świetny mecz... szkoda że Leon ma problemy nawet z prostym zagraniem, praktycznie zerowy udział w grze, coś tam parę razy zgrał na klepe, ale od takiego zawodnika trzeba więcej wymagać... praktycznie 90 min i Kane, ani jeden piłki nie dostał, poświęcił się i tak samo ciężko pracował, Sane też dobry mecz... Arsenal może płuc sobie w brodę, tak słabego Bayernu, to już raczej nie zastana, mieli nas rozjechać, a tu proszę taka niespodzianka...czy na Real starczy? Real będzie 2x lepszym przeciwnikiem z obsadzonym środkiem pola, będzie ciężko.

18.04.2024 06:57

Mimo wszystko szkoda Barcy, mógł nie faulować, mieli bramkę jeszcze w zanadrzu, no ale podjął decyzję i tyle, gość w obronie gra jak Upamecano albo Kim, tykającą bomba... 100 baniek za niego, wolne żarty... co do PSG, zwykle sciery i ten przygłup Dembele, praktycznie nic nie grali do kartki, mam nadzieję, że w następnej rundzie BVB ich odprawi.... co do Arsenalu, mamy dużo kontuzji , szansę 50:50 , AA nie jest już taka twierdzą.

17.04.2024 07:47

Skończy się tak, że Firmpong pójdzie do Anglii, Writz za rok do City, jako zastępstwo za De Bruyne, a Xabi wyląduje w Realu, a my zostaniemy z niczym, Bayern ma zrobić rewolucje w składzie, ale jakoś tego nie widzę :/ ... co do meczu z Arsenalem, mam nadzieję, że pokażą coś więcej i będą w stanie utrzymać się przy piłce dłużej, Musiała musi się ogarnąć i nie kręcić tylko leszczow w bundeslidze, w LM praktycznie nic nie pokazuje, zawsze przykrywają go czapka.

16.04.2024 07:47

Bayern będzie podrażniony, ja bym tego tak nie widział, będą dalej rzucać fochami jak Sane, odpadamy co roku w kompromitujący sposób z PN, rok temu ledwo mistrza zdobywamy i jakoś nie widzę tej motywacji... Bayern musi stworzyć nowy kręgosłup i sprzedać tych marnych kopaczy.

15.04.2024 11:17

3

Tacy gracze jak Gnabry, Goretzka, Coman, mają tylko przebłyski w sezonie, już rok temu się im upiekło z mistrzem i myślałem, że w tym sezonie coś pokażą, ale wyglądają jeszcze gorzej, nie można się nabrać na nich, bo znowu za rok zawala i będzie to samo, trzeba ich sprzedaż i zbudować nowa drużynę, bo znowu nas Levekusen objedzie, a będą dalej silni.

15.04.2024 06:58

1

Levekusen jest głodne tytułu, ale że odjadą nam w takim stylu, to jestem w szoku, zawodnicy Bayeru mają zostać na następny sezon, a Xabi mi dostać 5 nowych transferów :/ ... będzie ciężko w następnym sezonie.

14.04.2024 19:43

Myślę, że tak musiało być, czyli kompletnie zawalony sezon, aby znowu zbudować nowa drużynę, brakuje jeszcze kropki nad i , odpadnięcie z LM to będzie wisienka na torcie, jak nas Arsenal nie dobije, to zrobi to City w następnej rundzie albo Real... nie życzę tego Bawarczykom, ale po takiej grze, to City nas dojedzie z Halandem bez problemu, czyli staniu w polu karnym i modlących się o cud... jak dla mnie malowanie trupa, mimo dobrego mecz Gnabry, Coman, Goretzka, są pierwsi do odstrzału, potem Sarr , Czupo i inni, jak się nabierzemy teraz na nich, to za rok będzie tak samo, najbardziej rozczarowująca trójka w zespole.

14.04.2024 15:05

Załóżmy że nikt nie odejdzie z Bayeru, a widać ich forma, to nie przypadek, wszystko wypracowane, jak się dodatkowo wzmocnią , myślicie że Bayern , który potrzebuje gruntownej przebudowy da radę wyszarpac mistrza ? i czy takim stylem jakim zaprezentowaliśmy w Londynie, można wygrać LM? czy to tylko pudrowanie trupa i nie mamy szans? co sądzicie ?

12.04.2024 07:50

Miał Sake w formie przed sobą, a to nie Coman :), ja bym go dał na skrzydło na próbę, nie chce grać na obronie, to przesunąć go, może by zrobił wiatr z przodu.

11.04.2024 13:09

Przydałby się teraz Thiago, balansem ciała potrafił zgubić dwóch rywali, szkoda, że odszedł do LFC i przepadł przez kontuzje... Moim zdaniem gdyby Bayern miał w środku, dwóch ogarniętych graczy, to by gra lepiej wyglądała, Laimer i Leon to przecinaki, widać to było w Londynie, zagrali fajnie, ale wszystko na boki graliśmy, Neuer miał zwężone pole do rozegrania... ;/ brakuje kogoś kto przytuli piłeczkę w środku, piłka idzie do przodu, potrzeba nam kogoś, kto potrafi rozegrać i bronić.

11.04.2024 13:06

@Sopariev , rozumie, to nie wina Harrego, oby dwoje są świetnymi 9 , mi bliżej po prostu do Lewandowskiego i tyle :) , to nie wina Kane'a , że ma fatalny serwis i tyle :) pozdrawiam.

11.04.2024 12:31

Oczywiście , Kane'e jest świetny i strzela, to są po prostu dwie świetne 9, jednak dla mnie Lewy lepszy ze względu na trofea i karierę, gdzie był, to zdobywał puchary, gole i rekordy, co do Harrego, jestem pewny, że gdyby Bayern był w formie i miał dobrych skrzydłowych, to ten rekord by zrobił jedna nogą, ale jak ma tak słaby serwis, to aż przykro się robi, jak chłop się męczy czasem... niestety bezużyteczny Coman i Gnabry który jest również fatalny i jeden mecz z Arsenalem tego nie zmieni.

11.04.2024 08:55

Nie mówię że przez Kane,a nie wygraliśmy niczego, ale dla mnie osobiście Lewa go miażdży, każdy może mieć inne zdanie, najlepiej mu zbudujcie pomnik przed AA, bo strzelił kilka bramek nic nie dających, a to , że chłop wygrał tylko Audi Cup i kisił się tyle lat w Anglii, to tylko jego wina, nie robi niczego specjalnego, co robił też Lewy, od kiedy Polak odszedł Muller dostał zapaści, a na dodatek nic nie ugramy.

11.04.2024 08:18

Tak strzela, że trzeba drżeć o 3 miejsce, a gdyby nie karny, to praktycznie bez sytuacji z Arsenalem, Lewandowski król strzelców bundesligi, pucharu Niemiec i LM, wszystkie trofea, Kane ? 100 baniek i co? do tego rusza się jak wóz z węglem, nie lubię Lewego, ale ujmowanie mu jest śmieszne, wydaliśmy na typa ponad 100 baniek, żeby nic nie wygrać, fajnie.

11.04.2024 08:03

@Kimas , no fajna edycja, też mi się w tym roku podoba, Barca zaskoczyła, Mbappe? gość nie istniał, zrobili go bez mydła, typ pół meczu truchtał albo stał w miejscu, Lewandowski? mimo tylu lat na karku, szacun że jeszcze się tak porusza, naprawdę nie odstaje, motoryka dalej na wysokim poziomie czy rozegranie, Lewandowski w mojej opinii lepszy niż chłop z klątwa.

11.04.2024 06:38

Jedynie czego nam brakowało, to kogoś do przetrzymania piłki w środku , niestety Leon i Laimer nie nadają się do tego, praktycznie pomijany środek przy rozegraniu i trzeba było kontrować, zobaczymy czy na Arsenal, to wystarczy, ale w następnej rundzie na Real/City , absolutnie nie, rozjadą nas bez problemu... aż dziwne że taki klub jak Bayern, nie ma gościa w środku, który będzie miał jakiekolwiek pojęcie o grze w piłkę :/

10.04.2024 20:44

Walić PSG, nie wiem jak takim dzbanom można kibicować.

10.04.2024 17:55

Gnabry po kontuzji dopiero i my zamiast powoli go wprowadzać , to od strzału na głęboką wodę, musiał biegać za dwóch, oczywiście Tuchel miał zwężone pole manewru, bo by z Davisa zrobili wiatrak... jedynie co mi się nie podobało, że nie potrafimy szanować piłki czy klepać, Neuer tylko na boki grał, w rozegraniu środek pola nie istnieje, w destrukcji znowu Leon i Laimer dali radę... Można się cieszyć, ale czy taka gra wygramy LM?! to nie wiem, na Real albo City, to może być znowu za mało.... dla mnie Musiała najgorszy na boisku, zniszczyli go, a on nie dawał rady.

10.04.2024 11:59

Powinni ściągnąć tego Valverde z Realu, nie wiem czy ma pewny skład, gość jest niesamowity, Laimer i Leon zrobili robotę w tym meczu, ale patrząc na cały sezon, to była katastrofa i trzeba drugi mecz zagrać :)

10.04.2024 07:17