DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: bayern1987dwa Strona 24

@OldFashion , każdy tutaj o tym wie, ja się nie nastawiam na mega transfery, wolę się miło zaskoczyć jak coś :), jak narazie, to nawet nie wiadomo czy zaklepalismy tych dwóch z Ajaksu, a gdzie tam reszta... mam nadzieję że nowymi obrońcami nie będą Mai, Richards czy Pavard przesunięty na środek, albo na napadzie Arp z Zirkzee, bo też mogą wpaść na taki pomysł i wcale bym się nie zdziwił hehe :)

19.05.2022 08:46

Ktoś mi powie, co z transferami tych z Ajaksu? oni są zaklepani czy nie ?? ponoć Gravenbacha jeszcze Juventus chce, tak samo United, podobno Ten Hag by go chciał w zespole... coś długo się, to ciągnie :/ oni dalej się targują z Ajaksem ? ... nie dziwię się, że Gnabry zwleka z decyzją, odchodzą zawodnicy, Sule czy Lewandowski, napewno to wszystko jest dyskutowane wewnątrz drużyny, widzi że się osłabiamy, być może lepszym kierunkiem będzie Real albo ktoś z Anglii dla niego... Hasan ? moim zdaniem powinien pełnić inną funkcję w Bayernie, wiadra pomyj bym na niego nie wylewał, poprostu na inne stanowisko go dać, zatrudnić kogoś kto zna się na robicie i tyle ;)... Mane jest zainteresowany gra w Hiszpanii, powiedział, że obojętne mu Real czy Barca, ponoć obserwuje sytuację, w Realu mocna konkurencja, więc może bardziej Barcelona, do Bundesligi nie chce przechodzić i wcale się nie dziwię :/ ... pojawiają się wielkie nazwiska itp itd, a będzie dobrze jak sprowadza kogokolwiek :(

18.05.2022 14:30

Depay jest cienki strasznie, oprócz strzału , bardzo przeciętny gracz, jak już brać, to Dembele, Memphis to ani napastnik, ani skrzydłowy, jak zabierał się za drybling, to czytali go jak książkę, nawet przeciętni obrońcy z laligi, oprócz mięśni i strzału, moim zdaniem bardzo słaby, nie będzie tutaj pasował...

Edytowano : 2022-05-17 14:34:22

Dybala podobno preferuje Inter.

17.05.2022 14:33

@blauwllc , a ktoś tym zawodnikom przystawił do głowy pistolet i kazał im tu grać ?? Watzke się pluje o pieniądze, a sami gubią pkt z byle kim, Herta dostała ogromny zastrzyk finansowy i co ? wylądowali w barażach, jeden wielki burdel, a powinni przynajmniej o puchary się lać, my budowaliśmy swoją reputację latami i mentalność zwycięzców, dlatego jesteśmy na topie, a że reszta nie domaga, to cóż... my też za darmo nic nie dostajemy, mamy swój plan, zdrowe finanse, przepiękny stadion i wszystko co związane z Bayernem.... BVB miało praktycznie Bayern na widelcu w walce o mistrza, 9 pkt przewagi było? rozwalili to, w bezpośrednim meczu też ich rozjechaliśmy i zdobyliśmy mistrza, nie wiem czy to sezon Kovacza był czy Anczela... mi każde mistrzostwo smakuje tak samo dobrze, LM? niestety zbyt ciężkie rozgrywki, Hasan też nie pomaga, a Julian może okazać się kompletnym niewypałem, ale zwalniać go nie będę, powinien dostać szansę następna.

17.05.2022 13:39

No niech jeszcze zjedzie parę zespołów, chyba mu się nudzi na emeryturze... potem każdy będzie miał nas za bucòw :/ ...

17.05.2022 10:22

Benfika jest gotowa sprzedać Nuneza za 60 mln, myślę, że spoko cena, ale raczej nie dla Bayernu , sprzedajemy Lewego za 40-50 baniek i dokładamy do niego:p ten Sasza mnie kompletnie nie przekonuje, fajny chłopak, ale czy na Bayern ? ...

17.05.2022 09:12

Hmm... Dembele jak ostatnio grał u Xaviego, to naprawdę fajnie się prezentował na prawym skrzydle, kurde ma odejście, dobry drybling 1 na 1, gdyby może ciężko pracował w Bayernie, to by rozruszał te prawe skrzydło, no niestety trochę w głowie ma siano... Nunez będzie rozchwytywany, angielskie zespoły będą płacić krocie, za niego, ta opcja kompletnie odpada, ten Sasza hmm... dobry w powietrzu, potrafi odegrać z klepy, ale on chyba strasznie wolny jest... Werner mógłby przyjść z tym Sasza, a Lewandowskiego sprzedać, nie rozumie Brazzo, Timo, jasne ma swoje braki, ale napewno by się przydał, moim zdaniem by pasował do nas... Robert chce odejść, trzymanie go kolejny rok jest bez sensu, Bayern bez niego nie rozleci się, przyjdzie kolejny napastnik i będzie strzelał, zrobił dla nas świetne rzeczy, jeżeli chce nowej przygody, go niech ktoś wpłaci 40-50 baniek i niech idzie... Gnabry, nasz Mbappe i Leroy rozłóża bramki między sobą, ktoś napisał, że się odblokują;) Robson blokuje ich potencjał.

16.05.2022 17:54

Dembele kończy się kontrakt w Barcelonie, co myślicie o nim ? może warto spróbować go wyciągnąć, prawe skrzydło słabe w tym sezonie... Kovac? nie zapomnijmy o tym, że stracił szatnie, potem piłkarze sami się zamknęli i odstawili wszystko na bok i zrobili ten dublet.

16.05.2022 12:40

@Sopariev , nikt nie zostanie w BVB, tam jest fajnie iść wyszkolić się, a potem odejść za gruby hajs, myślę że nawet wielkie pieniądze na kontrakcie nie są w stanie zatrzymać piłkarzy typu Haland, Sancho i innych, dla niech lepsza opcja będą kluby z Włoch jak Milan, Inter czy Juve, nawet jak są w kryzysie, czy United... na miejscu BVB, to bym sprowadził Ten Haga, albo przynajmniej spróbował go ściągnąć, kogoś kto ich mentalnie nastawi na zwycięska drużynę, nie lubię zbytnio BVB, ale te wypowiedzi Uliego też jakieś bez klasy, niech lepiej skupi się na problemach Bayernu, bo drużyna wygląda blado, Lewy z Gnabrym kręcą nosem, a obrona... każda akcja przeciwnika może skończyć się bramka, a jak już lądują, to Neuer w szoku patrzy do przodu, Pavard i Hernandez zazwyczaj spuszczają łeb w piach i tyle :/ ... Po tej drużynie Flicka, już nic nie zostało, Sule podobno chciał zagrać z wilkami, ale Nagelsmann powiedział, że zabiera kadrę która będzie grać w następnym sezonie, ponoć był zirytowany i wkurzony, potem wypadł Sabitzer, a Julek zapytał go jeszcze raz czy chce jechać, bo miejsce w kadrze się zwolniło, a on odmówił i nie jestem zdziwiony jego reakcja, nawet w takich sprawach zachowują się jak amatorzy.

16.05.2022 10:11

Ten Christensen praktycznie niepotrzebny Tuchelowi, jak go wystawiał, to grał słabo, bardzo dobrze, że tutaj nie trafił... nie podobają mi się te wypowiedzi Uliego na temat BVB, że zaklepane mają drugie miejsce po tych transferach, przecież nie mogą sprowadzać mega gwiazd, robią co mogą na rynku i jak narazie fajnych zawodników sprowadzili, my mamy zaklepana fazę grupowa w LM, a po wyjściu, trzeba będzie się modlić o Porto albo Benfike :) , bez transferów znowu odpadnieny, znowu czegoś braknie i tyle... nie sądziłem, że tak szybko zgasniemy w tym sezonie, na papierze jak popatrzy się na skład, to kurde super ekipa, na boisku wyglądają jak zlepek gwiazd którym się nie chce biegać, jeszcze te transfery Roki i Sabitzera, mogli dostać więcej minut z innymi, praktycznie cały sezon przyspawani do ławki, szkoda ich, zmarnują się w tej drużynie, szkoda gadać .

16.05.2022 09:45

No wiecie, odpadliśmy z 8 drużyna LaLiga, brzmi, to jak katastrofa , że Bayern taki cienki, że nie dał rady, przeciętnej drużynie z LaLigi :) ... czasem są takie mecze w LM, gdzie mniejsze drużyny eliminują tych większych, często tutaj wszyscy się z tego cieszyliśmy, w tym roku, Villareal nas odprawił i trzeba było jakoś to znieść... nie ma się co załamywać, taka jest piłka, wszyscy wiedzą, że Emery ma doświadczenie w Europie, wisiało coś w powietrzu, czułem , że zabija nas kontrami i tak się stało, w tym sezonie mało co zagrało do porządku :( być może Nagelsmann jest za młody na prowadzenie takiego klubu, czas pokaże :)

16.05.2022 06:23

Ale o co wam chodzi ?? nie chcieli go zabrać, Sule podobno przyjął, to z kwaśną mina, a jak zwolniło się miejsce na mecz, to Nagelsmann go spytał, czy może jednak pojedzie z nimi?? to chyba Nagelsmann zawalił sprawę, a nie Niklas, też bym tak postąpił.

16.05.2022 06:10

Nie rozumie tego, w ostatnich meczach grają słabo, biegać się im nie chce, a nie chcą wprowadzić młodziaków do gry, przynajmniej by coś chcieli pokazać, to wystawia najsilniejszy skład.... meczu nie oglądałem, ktoś mi powie, Lewy się żegnał na koniec spotkania ? to pożegnanie było ?

14.05.2022 18:16

Złoża ofertę , 15 mln i powiedzą, że się nie udało, Zirkzee? mam nadzieję, że chłopak się nie zgodzi tutaj wracać, odżył na wypożyczeniu i niech lepiej szuka miejsca gdzieś indziej... świetnie mu idzie, to niech się rozwija dalej, tutaj mu nie wyjdzie i znowu go zrównają wszyscy z ziemią.

13.05.2022 14:45

Mandzu mniej strzelał, ale miał niezły charakter, walczak, strzelał ważne bramki, tylko, że wtedy skrzydła dobrze chodziły, do tego mega inteligentny Lahm, który wiedział, kiedy ma wrzucić, kiedy kółeczko zrobic czy posłać podanie po ziemi w pole karne albo przed pole... teraz mamy totalne dno Pavarda i Davisa którego męczą kontuzje, to co u Flicka było czymś potężnym i za czasów Juppa, teraz poszło do lamusa... Boki obrony leżą i kwiczą, skrzydłowi zostawieni sami, środek dziurawy i brak lidera w środku obrony... Flick odszedł, kadra z roku na rok gorsza, więc się nie ma co dziwić niestety... Lewy też to widzi, że z tej mistrzowskiej drużyny, to mało zostało, odchodzą ważni gracze, nikt ich nie zastępuje, Nagelsmann miesza w taktyce, Hasan jak pali się dupa, to wtedy rzuca jakieś oferty rozpaczy... problemów jest o wiele więcej w tej drużynie, chaotyczni i bez życia skrzydłowi i fatalny środek pola, na czele z Leonem, który poprostu jest zwykłym truchtaczem, nie robiącym żadnej różnicy w środku pola, jak siedział na kontuzji, to jakoś nie było, to odczuwalne, robienie z niego klasy światowej, to jest parodia, zawsze pierwszy do zmiany, myślałem że będzie nowym Lampardem czy Ballackiem, a okazał się ciepła kluska, bez charakteru, po Covidzie jak przypakowal parę dobrych meczów, a tak mega przeciętny.

13.05.2022 08:59

Ballack i Szwejni na koniec też chcieli liznąć trochę ligi Angielskiej, Lewandowski to zasłużony zawodnik, ktoś się dziwi , że idzie do Barcy, ok :) , słoneczna Hiszpania, fajna liga, nowa kultura i doświadczenie, jestem pewien, że chce spróbować czegoś innego, nawet zmniejszyć pensje czy grać w trochę słabszej Barcelonie, on już zna bundeslige, szczerze ? Rekord Gerda czy wybór Barcy? w jego wieku, to raczej chciałbym spróbować jeszcze czegoś nowego jako piłkarz... Być może gdyby dostał np. podwyżkę i Hasan sprowadziłby 2-3 głośne nazwiska, to by został razem z Gnabrym, jednak widzi co się dzieje, Thiago i reszta odeszli bez żalu i są szczęśliwi, fajnie, że sprowadzamy młodych z Ajaksu, ale nam potrzeba jakości od strzału, to wszystko działa napewno na wyobraźnię Lewego i Gnabriego... jedyne zastępstwo jakie widziałem, to Vlahovic, gość naprawdę prawie jak sklonowany, Juve zrobiło z nim świetny interes, najlepsze jest to, że młody jest, a wygląda jakby był mega doświadczony, trochę żal mi dupę ściska, że Bayern się nim nie interesował, napastnik na lata.

13.05.2022 06:44

Czy 30 mln dla Lewandowskiego, to jest dużo ? wydaje mi się, że nie, gość wali bramki jak na zawołanie, strzela karne z zimną krwią, potrafi się zastawić czy cofnąć i rozegrać, nie stoi w miejscu jak kołek, prowadzi swoje ciało jak Ronaldo albo Zlatan, można powiedzieć, że na swojej pozycji robi swoją robotę, skoro Coman i Sane dostali gruby hajs, a to nie Robben z Ribierym, to Robsonowi tym bardziej się należy, aby zatrzymać takiego typa, trzeba poprostu dać mu podwyżkę i tyle... dałbym mu ten kontrakt, bo boje się, że jak odejdzie, to Hasan nawet nie ogarnie takiego Schicka, Wernera itp itd, tylko sprowadzimy jakiegoś piłkarza pokroju Jovicia, albo naprawdę jakiegoś mega przeciętniaka... nie wiem kim warto się zainteresować aby napad obsadzić, jedynie ten Oshiman z Napoli przychodzi mi do głowy... Może Gabriel Jesus, też jest na liście transferowej i chce odejść z City... największa głupota jest, że jak odejdzie Lewy, to drużyna zacznie więcej strzelec na czele z Comanem,Sane i Gnabrym... Tak się nie stanie, nie wiem kto powiedział takie bzdury, że bez Lewego będą grać kombinacyjnie, gdzie Polak potrafi świetnie tak grać :/

12.05.2022 19:02

Ajaks pewnie na miejsce tych piłkarzy, już ma następne talenty w rezerwie, tam ciągle ktoś zastępuje kogoś :) , to się nazywa szkółka, a nie u nas pseudo campus, niby talenty itp itd, a nikogo w pierwszym składzie nie widać, Bayern może sobie czasem pozwolić w bundeslidze na wystawienie kilku młodych w meczach, zazwyczaj robimy mistrza z przewaga, a i tak nie dostają szans, albo same typy bez talentu, albo nie mają prawa grać w pierwszym składzie i woła wciągnąć takiego Sarra, gdzie Stanisić naprawdę dobrze się prezentował.

12.05.2022 14:40

Ale głupota, nagle Coman i Sane zaczną strzelać i grać ?? Przecież Lewy potrafi grać kombinacyjnie, cofał się i rozgrywał, ile razy dostał na ścianę piłkę i odgrywał? bzdety, cała gra pod niego, a ile było meczy, gdzie Coman sam na pałe chciał kończyć czy Sane bez sensu dryblował i wrzucał h wie gdzie... Lewy strzela karne bez problemu, potrafi się zastawić czy stworzyć komuś sytuację, sprowadza nam Hallera albo Jovicia i będzie ich każdy przestawiał, mamy armatę z przodu, te 30 baniek, to spokojnie mógłby dostać :/

12.05.2022 14:34

Oby nie, wcześniej go jeszcze bronilem, ale teraz nie ma sensu, gość zagra 1-2 mecze i kontuzja, nic nie daje drużynie, nawet gdyby chciał 4 mln na sezon, to niech szuka gdzieś indziej gry.

12.05.2022 12:00

@DonJupp4ever , fajne nazwiska, ale nawet gdyby Sane odszedł razem z Gnabrym, to raczej Bayern by nie sprowadził nikogo konkretnego, Sane grać potrafi, na lewej jak Nagelsmann go tam dał, to lepiej wyglądał, potem znowu go rzucał na różnych pozycjach... na forach piszą, że ten Laimer ma serce do gry, ale jest surowy i przeciętny, typowy na bundeslige, ale to tyle, raczej sceptyczne głosy ...

12.05.2022 08:21

Sabitzer niech zostanie, chłop potrafi grać w piłkę, sezon mu nie wyszedł, ale ktoś na tej ławce musi być, 10 mln? za Nordiego, hmm nie wiadomo czy Hasan wytrzeźwiał, albo czy kajs nie leży nabity na plaży :)

11.05.2022 09:35

No i oby BVB jeszcze się wzmocniło :) fajny sezon by się zapowiadał:] ... To była tylko kwestia czasu, Nagelsmann i Flick wiedzieli czego chcą, widać gołym okiem, że w środku brakuje przecinaka i kogoś do obrony, prawe skrzydło też praktycznie nie istnieje, Gnabry fatalny, a Pavard... parodia piłkarza niestety, Lahm gdyby wrócił z emerytury, to by się lepiej prezentował :) bez kogoś doświadczonego w środku obrony, będziemy dostawiać gongi w LM i lidze :/

11.05.2022 09:08

@FanGraczyBayern , nawaliłeś 2000 komentarzy na temat Sane, teraz krytukujesz Hasana, a sam byś wydał na Leroya 150 mln, jednak prowadzenie klubu nie jest takie proste, zrobiłes z Sane mesjasza, a teraz byś chciał go sprzedać??... widzisz, ty sobie wymieniasz zawodników jak w fifie, ale na prowadzeniu zespołu, to ty sie znasz :)

10.05.2022 23:43

@hoven , w BVB też mu ten Edward sciagał piłkarzy??, napewno Klopp sam dużo widzi i wie czego potrzebuje, jaki profil piłkarza... mysle, że sam wie czego chce :), te warunki i cały kontrakt Haalanda, to hmmm... powiem, że dość przyzwoite warunki, patrzać na United gdzie jeszcze wiecej przepłacaja za leniów na boisku... świetny interes City :), akurat w tym sezonie im brakowało napastnika, dobry ruch.... Rudiger zarobi od 9-10 mln w Realu, maja spokój teraz w obronie, akurat tam trzeba było im stopera, bo każdy widział, co Alaba z City odwalał... Hasan na dupach, nie ma czasu na interesy teraz :), można się smiać z City, że nie wygrywaja LM, ale oni znowu grubo powalcza, a my bedziemy się modlić, aby po grupie łatwa drabinke miec.

10.05.2022 19:33

Nagelsmann miesza w taktyce i treningach, nie podoba sie to naszym, Robert i Gnabry też widza, że zarzad nie wzmacnia do porzadku zespołu, z ławki nie moze nikt konkretny wejść... odchodza Boateng,Sule potem Alaba, napewno jest w kontakcie z Gnabrym i mówi mu, jaki Real jest wielki :), to wszystko działa na wyobraznie zawodnika, Gnabry nie bedzie sie spieszył, być może wybierze Real, jest tam Kroos czy własnie Alaba :) ... być może Hasan nie potrafi ogarnac tych kontraktów i tego wszystkiego, @Marton , Klopp dobrze wie, że ja chce rywalizować z City, to musi mieć świetna ławke, wczesniej wpuszczał Xerdana Shaqiriego, teraz ma Diaza, który spokojnie może w pierwszym składzie grać, dobrze wie, że aby pozostać na topie musi sprowadzać konkretnych zawodników... liverpool ma poteżnych włascicieli, a Klopp też ma dobre oko na zawodników, jak juz sprowadzi kogoś, to dokreca śrube i potem biegaja jak dziki :), Bayern nie czuje presji w lidze, w lidze mistrzow gra jest szybsza, twarde pojedynki przez 90 min, niestety nasi tego nie ogarniaja, przynajmniej nie w tym sezonie, ten mecz z BM w pucharze, to też nie przypadek.

Edytowano : 2022-05-10 15:38:35

Gacek, myśle, że miedzy zawodnikami a Julianem układa się średnio, jak bedzie piach w połowie sezonu, to chciałbym, aby Jupp wrócił :P, wiem wiem, że jest na zasłużonej emeryturze, że lepiej niech usunie numery Kahna i niech sobie odpoczywa, ale wrazie klapy i jakby sie zgodził, to mega bym się cieszył :)... mam wrażenie, że od odejscia KHZ i Uliego, coś tutaj nie gra...

10.05.2022 15:34

@Piter1985 , Coman chaotyczny jest, potrafił mieć fajny okres gdzie ciągną drużynę i szarpał te lewe skrzydło, Gnabry nie potrafi zagrać 3 meczy na poziomie, jeden dobry, a potem cień, gdyby nie King, to by nuda wiało na flankach, bo i Sane cieniuje i Gnabry, który moim zdaniem nie nadaje się na skrzydłowego, wolny, ociężały, jak zabiera się za drybling, to go łatwo czytają, on by może lepiej grał jako podwieszony napastnik, ale tam Tomek gra od dechy do dechy każde spotkanie, nawet jak ma słabszy okres, to nie siedzi na ławie.

10.05.2022 11:16

Nie widziałem za dużo Lipska w akcji, ktoś powie czy ten Laimer, to naprawdę dobry przecinak ? warto go sprowadzić ?

10.05.2022 10:49

Raczej znajdzie pracodawcę, nawet przy tych kontuzjach ktoś go łyknie, było zainteresowanie z Włoch i Francji, Nagelsmann go chwali, bo wie, że jak odejdzie, to nie sprowadza nikogo, szkoda, że te kontuzje go tak męczą, dziwne, że nie potrafią go postawić na nogi tyle czasu już.

10.05.2022 10:34

Dobry interes BVB, 30 baniek za niego, spoko cena, ciekawe ile by chcieli od Bayernu :) ... Szukają drugiego napastnika postury Haalanda , do tego Sule, być może jeszcze kogoś sprowadza, może nas postraszą w następnym sezonie, nie wiem czy chciałbym już kogoś z Lipska, co im pół drużyny chcą rozebrać ? bez jaj ... @Gacek420 , niby Kimmich wyprowadza i stara się zastąpić Thiago, tylko że on w najważniejszych meczach gra przeciętnie i słabo, Goretzka to następny Stojanów, zero kreatywności w nim, a te powroty do obrony truchtem jednego i drugiego, nie da się na to patrzeć ... leciwy 36 Modric porusza się szybciej niż oni, wolalbym Kimmicha na boku obrony, aby znowu z Davisem robili popłoch na bokach i sprowadzili konkretnego pomocnika, który będzie trzymał poziom w każdym meczu, a nie tylko w bundeslidze.

10.05.2022 09:23

Fajnie, że sprowadzamy młodych z Ajaksu, czy Nianzou i innych, ale bez doświadczenia w obronie, zjada nas w LM, kibicie będą znowu zawiedzeni, a ci będą udawać, że wszystko jest wporzadku, młodymi nie powalczymy w ciężkich meczach z najlepszymi... Dziwne zachowanie zarządu, Nagelsmanna biorą za gruby hajs, a nie chcą Rudigera sprowadzić, za free, gościa co dałby od strzału spokój w tyłach... Nikt Upamecano nie rozpatrywał jako szefa obrony, tylko jako jednego z lepszych z swojego pokolenia, przecież to jeszcze trochę dzieciak jest, Konate w liverpoolu może czuć spokój obok Virgila, zawsze przed obroną Fabinho im czyści, u nas cała obrona elektryka i przed obroną best box to box i playmaker, którzy zostawiają takie dziury w środku że szok, od odejścia Thiago marnie to wygląda niestety....

10.05.2022 08:13

@hoven ładnie wypunktowane, obrona Lelewela jak cholera :/ ... Nie rozumie, taki Konate wchodzi do Liverpoolu i gra naprawdę dobre mecze, zmiana ligi itp itd, a gra jakby tam był któryś sezon, razem z tym Diazem, do nas przychodzi Upamecano razem z Sabitzerem, gdzie znają ligę, swojego trenera, a wyglądają fatalnie, jeden błąd za błędem, a Sabi wolny, ospały, bez chęci... Sabitzer potrafi grać w piłkę, nie raz ciągną Lipsk za uszy, w Bayernie cień zawodnika przez cały sezon.

09.05.2022 19:30

Roca się nie nadaje, Nagelsmann go chwali itp itd, a jak ma kontuzje Leon, to woli przesunąć tam musiale, bez sensu :/ ... chłopak niech znajdzie klub w którym będzie grał, bez sensu, żeby się tutaj marnował :/

09.05.2022 15:32

Ten z Torino obrońca o wiele lepiej mi się podoba, nawet Klopp go chciał, albo chodźby Rudiger za free, dziwne decyzję :/ my potrzebujemy kogoś doświadczonego z tyłu kurde...

09.05.2022 12:37

Tylko że w sezonie 2013 mieliśmy w składzie gości z jajami, Lahm, Basti, Martinez, Boateng, Mandzu czy Franek z Robbenem, teraz mamy chłopczyków w obronie, jałowy środek pola i skrzydła które grają mega nierówno... tamta ekipa by zmiotła obecna drużynę w pył... Boateng może był krytykowany przez ostatnie lata, ale też potrafił ostro się wkurzyć, powiedzieć parę słów , czy na boisku wstawić się za kolegami, teraz mamy leszczykow w obronie, tej drużyny nawet nie ma co porównywać do tamtej... całkiem inny mental.

09.05.2022 10:53

@Pir5 , prędzej czy później może City sięgnie po uszatka, różnica jest taka, że oni są w stanie toczyć ciężkie boje z LFC, Realem czy innymi potęgami, ja wiem, że każdy liczy na finały, ale półfinał to też świetna sprawa, osiąga się pewna stabilizację, oni będą próbować znowu za rok, znowu mogą dojsc do półfinału czy finału, gdzie my będziemy drżeć po wyjściu z grupy licząc na jakąś befike czy porto... Jak oglądałem te mecze półfinałowe, to intensywność, szybkość i wszystko była na klasowym poziomie, Bayern kompletnie tam nie pasował :(

09.05.2022 10:25

@Pir5 , oprócz Lewandowskiego, reszta była poprostu niemrawa, niektórzy wręcz tragiczni, myślałem, że Nagelsmann wyciągnie z pewnych zawodników coś ekstra, cały zespół wygląda jakby zaliczył mega zjazd, super że wygraliśmy Bundeslige, no ale cały sezon cholernie przeciętny, a nawet nie graliśmy z nikim z topu :/ .... Haaland w City podobno, świetny ruch Pepa, napewno im brakowało takiego napadziora, zwłaszcza z Realem, znowu będą mega mocni za rok w LM, znowu pewnie powalczą o końcowy triumf.

09.05.2022 09:27

Jak patrzę na Pavarda i tego Nianzou, to odechciewa się, nic nie ogarniają na boisku, Nianzou elektryk, a Pavard wisi mu wszystko , ten gość tutaj nie pasuje, objechać ich, to żaden problem, tragiczni są... zmarnują tego Nianzou, zamiast dać go na wypożyczenie, aby się ogrywał, to będzie dostawał tutaj parę minut i byle placki będą go przestawiać, straszne drewna z nich, nie nadają się nawet na taki Stuttgart, a co dopiero stawiać ich w ważnych meczach, albo kupią kogoś do obrony konkretnego, albo będzie tak co sezon, wjeżdżanie w nasza obronę jak w masło:/ ... nie rozumie, czy oni tego nie widzą ? Byle szybciej ktoś pogra piłka i leżymy, naprawdę przeciętny sezon, nie da się patrzeć na te ich wyczyny... Ewidentnie drużyny nie czują przed nami respektu i nie jestem tym zdziwiony, obrona dziurawa, w środku też bieda ... gdyby tylko sprowadzili takiego Rudigera na obronę, kogoś do środka Ala Kante, to byśmy lepiej wyglądali 2x ... mam wrażenie, że nikt się nas nie boi :/

08.05.2022 22:09

@WayeThe , racja, ja jako kibic oczekuje dobrego widowiska, lubię oglądać mecze Bayernu, nawet te mniej ważne albo towarzyskie, sezon się skończył, ale to nie znaczy, że mają grać na pół gwizdka, nic w tym sezonie nie pokazali, kilka chwil radości jak mecze z Barca i to tyle, powinni zapierdzielac do końca i dać dobry mecz na koniec sezonu :/ ... denerwuje mnie takie granie na pół gwizdka, kibice też kupują karnety, zasiadają przed TV żeby tylko ich obejrzeć, a oni na wakacjach z Mainz, gwiazdory jedne.

Edytowano : 2022-05-08 11:37:48

Guardiola dostanie od szejków kolejne 300 mln na transfery :D ten to ma dobrze :)

08.05.2022 11:33

Super , że zrobiliśmy mistrza, cóż po tak gorzkim sezonie, dobre i to, mam nadzieję, że za rok pójdzie lepiej :) ... szkoda, że już ligi się kończą :( nie lubię tych przerw :)

06.05.2022 18:31

Sule dobrze wybrał, mniejsza presja, pewne miejsce w składzie, nigdy nie pasował do Bayernu i nigdy tutaj kariery nie zrobił, jego rozwój raczej tutaj się zatrzymał, w BVB może coś lepiej pogra, dobry ruch z jego strony i BVB :), będzie tam pasował :) , Tolisso ceniony przez Julka, też go broniłem, ale mam nadzieję, że odejdzie jak najdalej z Monachium, przed kontuzją fajnie radził sobie, teraz nie można na niego liczyć, liga włoska będzie spoko dla niego:] ... ciekawe co z Roca i reszta przeciętniaków.

06.05.2022 11:34

Syn Hasana wstawił tweeta broniącego Brazzo i kazał poczekać kibicom na letnie okno transferowe :) , potem usuną wpis, ale wiadomo, w internecie nic nie ginie :) ...

06.05.2022 11:08

Nie wiem po co ten Sule ma grać, powinien nawet nie ruszyć się z ławki :/ , lepiej dać pograć komuś innemu, młodzikowi albo sprawdzać tego Pavarda, który moim zdaniem i tak się nie nadaje na środek obrony :/..

06.05.2022 10:47

Nie wiem, może gdyby kibice głośno skandowali i wywieszali transparenty na AA, to by coś przemyślał, że jest niechciany... jest nagonka na niego, trochę mi go szkoda, ale nie siedzimy w biurach i nie wiadomo jak są podejmowane pewne decyzje ... nic w tym sezonie kompletnie nie zagrało, fajny początek, rozjechanie fazy grupowej, robienie z nas potworów, a w decydującej fazie wszyscy rozłożyli nogi... za Kovacza było do kitu, ale zawodnicy zamknęli się sami za drzwiami, odstawili ego na bok i zrobili dublet, w tym sezonie wyglądają jak zbieranina panienek na boisku, w pucharze Niemiec, BM zagrała trochę ostrzej i nasi nie wiedzieli co się dzieje, a potem Villareal tylko się dobrze ustawiał i też zostaliśmy wyrzuceni... w tej drużynie nie ma zadziorności i charakteru, te groźne miny Kimmicha, to mogą działać na Arminie albo innych chłopców do bicia w bundeslidze niestety.

06.05.2022 10:08

No jasne grupa amatorów , myślicie że jak przyjdzie Lahm i Rangnick, na stanowisko Hasana i Kahna, to coś się zmieni ?? ... tam podejmuje się decyzję za zamkniętymi drzwiami w kilkanaście osób, byłby Lahm, źle by szło, to wiadro pomyj by na niego wylano, poprostu zostaniemy z Hasanem i nic się nie zmieni, jedynie jakąś potężna presją kibiców może zmusić go do odejscia... nie ma kasy w skarbonce, mamy wygrać bundeslige i puchar Niemiec, a w lidze mistrzów rywalizować i tyle, ale patrząc na mecze City, Realu i Liverpoolu, będzie koszmarnie ciężko :/ .... w tym roku Bayern jedna z najsłabszych ekip, Nagelsmann namieszał, do tego liderzy zespołu kolejny rok zawodzą z 7 drużyną LaLiga, klasa światowa, ale tylko na bundeslige, w LM nie istnieją... szkoda, że puściliśmy Thiago za grosze, bez niego ten środek pomocy, jest przeciętny do bólu.

06.05.2022 09:26

Powinni dać Lewemu ten kontrakt i podwyżkę, jako jedyny nie schodzi poniżej jakiegoś poziomu, pewnie i tak by nikogo nie sprowadzili na jego miejsce :] , jak mają się rozglądać za piłkarzami typu Jovic, to niech mu lepiej dadzą czego chcą... nie rozumie na co czekają, pieniędzy nie ma przez Covida, a rzucają za Nagelsmanna gruby hajs :/ ... Jedynie to go może zatrzymać, dobry kontrakt, bo na wzmocnienie kadry, to chyba Lewy nie ma na co liczyć...

05.05.2022 16:47

BVB zainteresowane Zielińskim, super gdyby Pyjter trafił do nich, chyba czas na zmianę otoczenia i opuszczenie Napoli, coś od drugiej części sezonu mu nie idzie, myślę, że by świetnie do nich pasował :)

05.05.2022 13:58

Podobno Lahm jeszcze skrytykował cały ten wyjazd na Ibizę, dodając że za jego czasów by, to nie przeszło ... szkoda, że nie ma jakiejś ważnej funkcji w Bayernie, gość jest mega inteligentny, napewno widzi bolączki drużyny, ale dobrze wiedział, że byłby tylko kukiełka w tym wszystkim.

05.05.2022 13:21

Szczerze, to mega przeciętna, bez fajerwerków, poprostu nijaka jak ten sezon ;)

05.05.2022 12:05

@Sopariev , chyba, że będzie jakiś rozłam w szatni i się nie otrząsną, Pep wiedział, że dopóki nie skończy się mecz, to Real zawsze może wrócić, widać jak przeżywał zmarnowana okazję Gearlisha... trzeba oddać Realowi, że w tej edycji pokazali jaja i charakter, praktycznie na deskach z PSG, Chelsea też prawie ich miała i teraz taki mecz z City, niby już na kolanach i takie powroty, jedna z lepszych edycji LM w ostatnich latach... szkoda, że bez Bayernu te półfinały, mecz z Liverpoolem byłby naprawdę dobry... wysoki poziom, tempo, naprawdę było co oglądać, Villareal pokazał też jaja u siebie z LFC.... mam nadzieję, że Hasan, Khan i reszta świty oglądała uważnie te półfinały, bo jeżeli chcemy tam rywalizować, to będzie potrzeba czegoś więcej niż paru kotów z Ajaksu, pozytywne mecze z Barceloną i dobra faza grupowa, ale to tyle w naszym wykonaniu, to już nawet Chelsea pokazała pazura z Realem.

05.05.2022 10:28

PSG w rewanżu też miało dobre okazję żeby nas wykończyć, ale byli nieskuteczni, tak jak my, po tamtym meczu jednak człowiek czuł, że mamy ich w garści i brakło jednej bramki? PSG było też mega osłabione w obronie i pomocy... niestety różnica była taka, że w tamtym meczu więcej kombinowaliśmy przy akcjach, jakieś obieganie, strzały z dystansu, widać, że nasi mieli tą ikrę w oczach i walczyli praktycznie 180 min, mimo odpadnięcia, jednak inaczej to wyglądało, nawet jak Sane z Comanem źle podejmowali decyzje, to ich mowa ciała była inna, w tym roku, jakby spuścili z nich powietrze na AA, odbiór w obronie, podanie do Comana/Sane i wrzutka do nikąd :/ mogliby do dzisiaj wrzucać i nic by, to nie dało... Wszystko statycznie i wolno, pokryli dobrze Lewego, pole karne i lipa, Klopp też mówił o tym w rewanżu, że grali na stojaka i Villareal dobrze krył, dlatego kazał wchodzić Fabinho do pola i innym pomocnikom, aby czymś ich zaskoczyć, szukać stref i tak padła bramka, nam niestety tego zabrakło.

05.05.2022 08:19

@Gacek420 , Guardiola zrobił w tym meczu co mógł, przynajmniej raz nie przekombinował, a że jego piłkarze siedli, to cóż... przynajmniej za niego były 3 półfinały, a teraz byle kogo dostajemy i ledwie ćwierćfinał, jeszcze żółta łódź podwodna dała Bayernowi mega tlen w postaci 1:0, a nasi i tak dali dupy koncertowo, półfinał to też fajna sprawa, ale my dostaniemy trochę mocniejszego przeciwnika i będziemy znowu leżeć i będzie płacz, Bayern kompletnie w tym roku nie pasował do półfinałôw, City przegrało, ale z Realem, który jednak ma w sobie takiego ducha walki i charakter, mecz intensywny, wielkiej wagi, było to widać po piłkarzach, nasi by już dawno się rozłożyli, mamy tylko szczęście, że nie trafiliśmy po wyjściu z grupy na kogoś silniejszego, bo by nas poskładali... nawet taki Cavaminga niby slabiak, jak ktoś ostatnio pisał, potrafi zrobić różnice, walka, wślizgu, bramką, gdzie taki Leon i Kimmich nie zrobili kompletnie nic, najlepszy playmaker i Box to box :)

05.05.2022 06:21

No tak, Guardiola się sfrajerzył, bo odpadł z mistrzem Hiszpanii :) ... Przy takim tempie półfinału, to Bayern by leżał na deskach z Realem, City czy Liverpoolem, poprostu mecz ciężkiej wagi, napewno trzeba oddać Realowi, że wierzyli do końca i potrafili z siebie jeszcze wykrzesać pokłady energii na ten mecz, bez Alaby nawet lepiej wyglądali w obronie, City nie ma czego się wstydzić, oni będą się meldować w półfinałach, finałach, osiągnęli pewna stabilizację, gdzie my nie potrafiliśmy ograć leszczy z Villarealu, gdzie oni nawet nie zagrają w LM, za rok, jedynymi frajerami i chłopcami bez jaj to Bayern w tym roku.

05.05.2022 05:23

@Gacek420 , Bayern może kontraktować kogo chce, każdy piłkarz mógłby tutaj spokojnie grać, nie licząc Mbappe czy Neymara,Messiego czy Ronaldo ...Bayern jest dalej świetnym kierunkiem, ale że nasz zarząd nie stara się i takiego Rudigera czy innych, to cóż... Bayern to wielka marka i spokojnie przyciągnie większość zawodników :) ... bez przesady też z tym Juve czy Barca, oni jak narazie kompromitują się co rok w LM... Sezon nie wyszedł, trudno, wrócimy bardziej kompletni, oprócz Nagelsmanna niech się liderzy zabierają za grę :) bo tylko kłapią jęzorem.

04.05.2022 20:18

gdzie jest napisane, że Rudiger bedzie tyle zarabiał? podobno Real ma jakiś swój komin płacowy, z tego co czytałem, zjechał z żadań i bedzie w Realu kasowal od 7-12 mln,

04.05.2022 15:45

Wystarczy ktoś doświadczony na obronę, ktoś z ikra i charyzmą, jak patrzę na Sule czy Pavarda, to jest dramat, w meczu z Mainz jak dwa kołki :/... Środek pomocy, to kolejny problem, mamy tam dwóch truchtaczy, już nie mogę patrzeć na te ich powroty do obrony, robienie z nich dwóch najlepszych pomocników na świecie, to wstyd... stary Modric by ich zmiótł w parze z leciwym Millnerem z LFC, na papierze może mamy świetny skład, ale jak przychodzi co do czego, brakuje im charakteru, mentalu i wszystkiego, ciepłe kluski, jak dostaną budę to głowa w piasek i cisza, jedynie w wywiadach fajnie gadają, o płonacym Monachium, ale to tyle.

04.05.2022 08:18

Kurde fajny mecz się zapowiada :)

03.05.2022 21:17

Fajnie jak przyjdą z Ajaksu te transfery, ale ten Timber też młody, trochę mi tam wszędzie brakuje doświadczenia, potem, to może wyjść w Lidze mistrzów, gdzie walki są ciężki i dużo zależy od głowy :] ... z taką obrona mało doświadczona i dziura w środku pola, to będzie co roku, tak wyglądać :/

03.05.2022 15:48

Dokładnie Gnabry to cień zawodnika, on chyba by świetnie się prezentował, ale za plecami Lewego jako drugi napastnik, nie grał czasem tak w Hoffe na wypożyczeniu ? mam wrażenie, że jest trochę gruby i dlatego jest w takiej, a nie innej formie... szczerze, to nawet nie wiem, czy zasłużył na 10 mln, ani nie jest liderem, ani nie robi różnicy na boisku, strasznie chimeryczny... Jovic? fajna może opcja, ale dla BVB właśnie, jako drugi napastnik, gdyby mu trochę zależało na karierze, to by już dawno odszedł z Realu, gość jest za słaby na Real, a dalej tam siedzi... taki drugi Draxler, ambicji za grosz, mam nadzieję, że ich Bayern nie ściągnie, chyba że na ławę w ostateczności.

03.05.2022 14:37

Ten Gravenberch ma całkiem nieźle warunki, dość wysoki, wybiegany, piłka mu się klei do nogi, może rozrusza ten środek pola drętwy jak kupa... Goretzka, Kimmich, Ryan i Bayern mógłby sięgnąć po właśnie takiego przecinaka jak piszecie niżej, do tego Sabitzer w obwodzie i git :) ... @hoven , akurat jak wchodzi ten Cavaminga w Realu, to prezentuje się dobrze, Carlo stawia na swoją starą gwardię, jak będzie go tak prowadził, jak naszego Sanchesa, to też się tam zmarnuje... jak już lecieli na Ibizę, to mogła cała drużyna lecieć i tyle, nic by się nie stało :) ... Gnabry i Sane, gdybym wiedział, że Bayern po ich sprzedaniu kupi naprawdę kogoś dobrego, to bym ich sprzedał, nic nie dają drużynie, zwłaszcza Gnabry, zagra dobry mecz, a potem 5 fatalnych, niech już zjeżdża do tego Realu jak ma płakać, Sane znowu mental jak dziecko

02.05.2022 14:12

Nagelsmann ma szlifować zespół, jaki Hasan z Kahnem mu załatwia, Bayern zawsze tak działał, każde euro ogladane 3 razy, może zaskoczą nas czymś w lato, ale wątpie... oni chca korzystać z Campusu, a to jakiś mit jest, chwala się talentami i cała szkółką, ale nikogo nie wprowadzaja, jakiś kot posiedzi na ławce albo zagra pare min i tyle... skład mamy fajny, brakuje pare elementów, Julek wyciągnie wnioski i wrócimy za rok mocniejsi :).... może trzeba coś też w sztabie wymienić, albo bardziej ich docisnać, niektórzy piłkarze tylko dużo gadaja, a potem na boisku cieniują,... dostaną bramke, spuszczaja głowy i tyle, a Neuer patrzy i nic... brakuje kogoś z charakterem w druzynie, kogoś w środku pola, co da impuls, ani Kimmich nie potraf, ani tym bardziej Leoś, a najważniejszych momentach jak zwykle zawodzą.

29.04.2022 15:58

zmarnuja go i tyle... szkoda gadać, może chłopak ma talent, ale musi grać, bez sensu decyzja.

29.04.2022 15:32

@Ivan7 , ja słyszałem, że Javi tylko rozmawiał z mediami na temat Lewandowskiego, że nie dziwi się jego decyzji, gra w bundeslidze od lat i chciałby spróbować nowej przygody, no tutaj akurat ma Martinez rację ... Robert niech się zastanowi dobrze nad tym projektem i przenosinami do Barcelony, nie wiadomo czy będą mieć kasę na nowych zawodników, czy jakoś się wzmocnią itp itd, Ole w United też miał dobry start, a potem wiadro pomyj na niego wylali, nie wiadomo czy Xavi też, to ogarnie, napewno jakiś progress zrobili, ale mimo transferów, nowej miotły, dali kompletnie ciała z Eintrachtem, tłumacząc się kibicami i innymi bajerami.

29.04.2022 13:34

Klopp to takie marzenie, jedynie czego zazdroszczę LFC, to mentalność i te ich biegnie, Jurgen też potrafi dobrać zawodników, jak widzi, że taki Van Dijk w Southampton wyróżnia się, ma dobre warunki, to sprowadza go, a potem jeszcze bardziej dokręca śrubę na treningach, piłkarze sami mówią, że za Kloppem pójdą nawet w ogień, potrafi scalić szatnie i zmotywować ich naprawdę do ciężkiej pracy ... w Bayernie też miałby świetny materiał do obróbki, napewno zawodnicy Bayernu by na tym zyskali... coś musi być w tych jego treningach i motywowaniu, BVB wyglądało świetnie i teraz LFC, nieważne z kim grają, poprostu wychodzą na boisko i jadą po swoje.

29.04.2022 09:34

Lewandowski może dostać ten kontrakt i zostać na kolejne lata, jak odejdzie, to trudno, niech spełnia marzenia w Barcelonie albo gdzieś indziej, nawet nie będę zły o to, Bayern miał różnych napastników i napewno nie rozlecimy się z tego powodu... przyjdzie następny i też będzie strzelał bramki, z naszym stylem napewno będzie strzelał kolejny i kolejny napastnik... bardziej mnie przeraża dziura w środku pola, brak lidera obrony, czy te mieszanie Nagelsmanna w taktyce :)...

29.04.2022 07:49

ale gra Kante w środku pola z Unied teraz... naprawde kozak gość :)... Manchester tragiczny, ale maja fart, że 0-0

28.04.2022 21:14

Benzema nawet nie ma problemu z plotkami dotyczącymi Haalanda, bo dobrze wie, że jest lepszy od niego i nie ma się czego bać :] ... co roku ta sama szopka, Bayern miał różnych napastników i zawsze dawaliśmy radę :) , Robert wie, że to ostatni gwizdek na odejście, moim zdaniem nie chce czekać i chce spróbować nowej ligi, zatrzyma go tylko kontrakt taki jak oczekuje 3 lata i podwyżka, a Bayern chyba nie chce... niech ktoś da 60 mln, kupujemy Jovicia z innym niewypałem i za rok LM nasza :)

28.04.2022 13:41

Jovic ? WTF ... Haaland w Bayernie będzie miał łatwiej, on musi się naszarpać też w BVB w ataku, zresztą on ma potężna posturę, nie dziwię się, że mogą go dotykać kontuzje, to jest dzik, ale jak my celujemy w Hallera czy Jovicia o ile to prawda, to yhm... wyjście z grupy ligi mistrzów i to będzie cel z takimi transferami.

28.04.2022 11:08

Thiago miał słabe mecze, to był krytykowany, to chyba normalne, jednak Kimmich i Leon go nie zastąpią, Thiago potrafił dostać piłkę na plecy z dwoma przeciwnikami, obrócić się i posłać dalej piłkę, takich zagrań u Leona nie zobaczymy, na rozegraniu jest cieniutki, mógłby bardziej grać w destrukcji, bo ma świetne warunki, ale on dużo sobie truchta, albo marnie się ustawia, umiejętności ma, moim zdaniem on się cyka podejmować ryzyko, zero przerzutów, prostopadłych piłek, wystarczy zainstalować sofascore i sprawdzać statystyki z meczów...

28.04.2022 10:42

Kimmich miał go zastąpić, do tego najlepszy box to box na świecie Leon + połamany Tolisso, Roca i brak kasy... Fabinho z LFC, jak przechodził, to gadali, że drewno, marny transfer, a teraz przecina jak profesor... niestety w bundeslidze nasz duet może sobie truchtać i dawać wspaniałe ciasteczka, w LM kolejny rok i oboje zawodzą, zwlaszcza Kimmich, niedokładny, słabo asekurują obronę, ciekawe jakby Josuha i Leon grali pod skrzydłami Kloppa, zresztą cały zespół jakby się prezentował, ekipie Niemca chyba nie robi różnicy z kim grają, poprostu wychodzą jak po swoje i tłamszą kolejnych rywali.

28.04.2022 08:50

Nie ma czego porównywać, Mane i Salah sobie grają pietkami, Villareal kompletnie nie istnieje... LFC atakuje z różnych stron po ziemi, @Pir5 , Villareal jest średniakiem, nie przesadzaj znowu, 7 drużyna laLigi, poprostu dobrze się ustawiali, a nasi grali mega wolno... to było wiadome, że LFC ich pojedzie :)

27.04.2022 22:26

A nie było tak, że De Bruyne był już prawie zaklepany przez Bayern ? tylko się targowali o cenę ? potem Guardiola chciał go w City i oni poprostu wyłożyli te 75 mln? ... wielki błąd Bayernu, ryży, to jest kawał grajka, takiego rozgrywającego nam brakuje, dla mnie kompletny gracz.

27.04.2022 13:40

Napewno Rudgier będzie lepszy niż Upamecano, Lucas czy Pavard, za Tuchela odżył i naprawdę solidnie wygląda, ma doświadczenie, potrafi się przepchnąć i wygrywać pojedynki główkowe, Nianzou to jeszcze poziom nie na Bayern, on jest młody, elektryczne ruchy ma, niech go na wypożyczenie wywala gdzieś, byle zbierał minuty, bo tutaj będzie się marnował... Ten Bremer dobrze wygląda, Klopp też go chciał, więc musi mieć coś w sobie.

27.04.2022 12:42

Napewno Villareal będzie miał więcej roboty w tym meczu, niż z Bayernem... Fajny meczyk się zapowiada, zobaczymy czy ugrają coś na Anfield :) ... Haaland chyba na głowę upadk i jego otoczenie, tylko City może pójść na to, chodź sam Guardiola mówił, że nawet dla nich, to kwoty z kosmosu... super talent z niego, kawał dzika, ale te liczby przy kontrakcie... trochę przesada.

27.04.2022 12:05

@EustachyMotyka , trzeba poczekać, może Bayern nas zaskoczy w lato i sprowadzi kogoś doświadczonego, do obrony albo pomocy, samymi talentami nie wygramy LM... najważniejsze, żeby Nagelsmann już nie kombinował przy taktyce, niech wróci do starej formacji i się tego trzyma... jeszcze ten Lewandowski, nie wiadomo co z tym kontraktem, a jego następcy nie powalają... ten Haller fajna opcja jako drugi napastnik, ale pierwsza armata ? no nie wiem, mieszane uczucia ...

Edytowano : 2022-04-27 11:17:41

Dokładnie DonJupp, jest Rudiger dostępny, kawał obrońcy, a my jakieś znowu wynalazki się bawimy, gdzie potrzeba jakości od strzału... przesunięcie Pavarda na środek, to będzie strzał w kolano, on jest, za słaby na środek i na bok obrony.

27.04.2022 11:15

@Sopariev , moim zdaniem ostatnia złota piłka dla Messiego, wyglądała jakby pożegnanie, to była chyba jego ostatnia, komu bym wręczył w tym roku ? Benzema? Salah? Kevin De Bruyne, też fenomenalny w tym sezonie... czuje, że Benzema może, to zgarnąć, trzeba przyznać, że miło się Francuza w tym sezonie ogląda... oprócz mega ważnych goli, dużo się wraca, rozgrywa naprawdę jest w gazie, Real bez niego wygląda 2x gorzej.

27.04.2022 10:24

Bayern nie może sobie pozwolić na wywalenie go, albo sprzedaż, w City grał naprawdę spoko na lewej stronie, fajne statystyki robił, zresztą jak Nagelsmann dał go na lewą stronę, to też wyglądał o niebo lepiej, na prawej i w środku marnuje się, a Lewa należy do Comana... jedyny + że Bayern nie wydał na niego 100mln .... @WayeThe , nie są absolutnym topem, Nagelsmann dobrze wiedział, że Villareal będzie się murował, zamiast dać im trochę pograć, to ustawił zespół mega ofensywnie, gdyby tylko zachowali trochę zimnej krwi, to by załatwili ten mecz już w Hiszpanii, Bayern dostał prezent z tym wynikiem, a dali kompletnie ciała, ta taktyka z 3 obrońcami jest do bani... nawet jakby Coman i Gnabry, grali słabo na skrzydle, to zawsze Davis i Pavard mogli by ich obiegać, wspomagać wejściami, za Flicka grali jak skrzydłowi z Kimmichem na boku, teraz to jest lipa... Nagelsmann chyba chce być jak Guardiola, za dużo kombinuje w składzie, nie dziwię się, że coś się zacięło, dla mnie Bayern może nawet grać brzydko, nie zawsze atakować, byle skutecznie... na początku sezonu potrafili szybko wyjść z kontra i szybkim atakiem, na jeden kontakt, trochę chaotycznie to wyglądało, a później wolne klepanie i zlanie obrony, szkoda gadać.

27.04.2022 08:24

Sane robił robote w City, ale Guardiola twardo trzyma szatnie, sam mówi, że jeżeli ktoś chce odejść, to nie bedzie robił problemów... ma $$$$, to sobie może wymieniać klocki... tylko, że dobiera sobie fajnie zawodników, tam w City widać naprawde drużyne, nie, to co PSG, zlepek wypalonych gwiazd i tyle... Real jak zwykle skazywany na porażke i oklep i znowu sie ratuja, u siebie moga pokonać City, mogą odpoczać przed rewanżem, gdzie City nie może odpuscić ligi :) zobaczymy :)

27.04.2022 00:08

@EustachyMotyka , no jak taki Fernadiho(sorry za błąd), posyła gościowi piękne podanie na łeb, to o czym tu gadać... u nas z tym problem jest już długo... Lewandowski dobrze się ustawia, ale taki Coman i reszta podejmują słabe decyzję, na Bundeslige, to starczy, na LM nie :/ ... zauważcie, że jak Lewandowski dostanie piłkę w polu karnym, to zawsze się coś dzieje, zawsze coś potrafi zrobić, gdyby na skrzydłach szalał taki Mahrez i Coman by lepiej myślał, to Lewy by prał o wiele więcej bramek.

26.04.2022 23:40

Fajny mecz, Bayern kompletnie nie pasował w tym roku do półfinału, przykro to stwierdzić, moim zdaniem byliśmy najsłabsza ekipa... City ładne akcje, powinni spokojnie strzelić więcej :)

Edytowano : 2022-04-26 23:11:02

Jeżeli Mahrez jest podróba Robbena, to Gnabry i nasi skrzydłowi , to nawet nie istnieją przy Algierczyku

26.04.2022 23:10

Guardiola :) niech sobie chłop wygra LM, lubie Kloppa, ale Hiszpan nas trenował i mam nadzieje, że mu sie powiedzie :)!...

26.04.2022 14:51

@hoven , bo Real, ma pieniadze i może sobie wydawać np. na kolejnych Brazolów po 30 mln, jak wtopią to trudno... Perez ma poteżną firme budowlana, układy z Szejkami, płakali o superlige, bo podobno bankruty, a pozniej oferowali za Mbappe 200 mln :|... Bayern działa inaczej, każdy by chciał silnej kadry i super rezerwowych, ale w Bayernie, to nie przejdzie... Pavard na środku, jest tragiczny, bedą go przestawiać i objeżdzać, aż miło... co do Coutinho, własnie w takich meczach jak z Villarealem, brakło jakiegoś gracza z błyskiem Brazylijczyka, miał swój wkład w ten tryplet... zawsze może dać podcinke do lewego, dać kąśliwe podanie, teraz tego brakuje :(

26.04.2022 11:20

@misza , pełna zgoda, z jego wypowiedzi, można było czytać między wierszami, że ma ochotę na kadrę, zrobił z Bayernem niesamowita rzecz, potem poprostu moim zdaniem chciał iść za ciosem i spróbować w kadrze swoich sił, a ten konflikt z Hasanem tylko mu pomógł w decyzji, tak naprawdę kto wie ? może za dwa, trzy lata tutaj wróci z jeszcze większym bagażem doświadczenia... Już w drugim sezonie czułem ,że odejdzie i akurat nie byłem jego decyzja zdziwiony albo zaskoczony, w kadrze może sam sobie dobierać zawodników i nikt mu głowy nie suszy :), jeszcze kiedyś wróci do Bayernu.

25.04.2022 18:18

Julek dostanie kolejną szansę, moim zdaniem z dwa sezony jeszcze tutaj będzie :) ... okej ten sezon przeciętny, ale mam nadzieję, że wyciągną jakieś wnioski, Bayern ma problemy w LM, bo poprostu w bundeslidze nie ma takiego napięcia, w Włoskiej ciasno, w Angielskiej City i Liverpool muszą ostro się lać, do tego inne mocne drużyny, sam nie wiem... według mnie środek pomocy i mega nierówne skrzydła są problemem, to nie są liderzy, nie będą ciagli drużyny, niestety brakuje kogoś z prawdziwym charakterem... szkoda, że Muller i Upamecano nie wykorzystali szans z Villarealem, ale Hiszpanie mogli spokojnie wpakować w pierwszym meczu 2-3 bramki więcej... BVB i Lipsk muszą się wzmocnić, może wtedy ktoś nawiąże jakąś walkę :]

25.04.2022 15:47

Jak BVB miało nad nami 9 pkt przewagi ? to było za Kovacza? to był taki płacz na stronie, że szkoda gadać, jedni chcą silnej bundesligi, ale jak przyjdzie co do czego, to strona się zawiesi od komentarzy... będzie tylko zwalnianie ciągle trenerów, płacz i cholera wie co jeszcze... następny sezon może być cięższy, Lipsk jak narazie z Tadeaco fajnie wygląda, byle utrzymali swoich zawodników, to samo BVB, jak zrobią wszystkie transfery, to też będzie git :)... Kurde jak Lewandowski z Halandem się wczoraj przytulili, to Norweg naprawdę jest potężny :) ... bardzo chciałbym go w Bayernie, myślę, że będzie lepszy niż Robert, prawdziwy kolos, a taki młody jeszcze :) , idealny następca by był :)

24.04.2022 17:02

Bayern musi się bić co roku o potrójna koronę :), dla mnie mistrzostwo i puchar Niemiec, to muss... zawsze jednak dublet dobrze smakuje, w LM inne drużyny nie śpią, zbroja się, analizują, za dużo rzeczy tam wpływa na końcowy triumf, forma, kontuzje, szczęście itp itd... dla mnie zawsze Bayern powinien być minimalnie w półfinale LM, a co dalej to tylko w ich nogach i głowie... BVB i Lipsk nie mają takiego mentanlosci mistrza, jak potykają się w lidze, to trudno, nie ma tragedi, Bayern nawet słabo grając, potrafi wcisnąć jedna bramkę i zagarnąć 3 pkt... czego brakuje BVB? napewno doświadczonych graczy, Sule to świetne posunięcie, trochę szkoda, że tam idzie :/ ... napewno jak zrobią kilka jeszcze transferów, to może za 1-3 lata może nam zagrożą, ciężko powiedzieć .... wielkie gratulacje za 10 tytuł mistrza :) dla mnie bundesliga zawsze będzie najważniejsza i puchar Niemiec, LM to trudne rozgrywki i trzeba się liczyć z tym, że może być ciężko przez następne lata :]

24.04.2022 14:01

Panowie meczu oglądać nie mogę, jak wygląda gra ? po statach to chyba słabo gramy co ?

23.04.2022 18:59

w jednym i drugim zabili nas z kontry... mielismy okazje z PSG, ale Paryżanie też mieli swoje, tylko Neymar też partolił... szkoda, że trzeba potem tyle czasu czekać na LM :(

23.04.2022 13:04

ciężko coś kreować, jak w polu karnym jest cała jedenastka przeciwnika... do tego Kimmich i Goretzka, grajacy jak stoperzy, zero kreatywnosci + słaby Coman i fatalny Sane, Gnabry to już kompletnie nieporozumienie w tym sezonie... i to ciagnie się już od Flicka, liderzy zespołu poprostu marnie graja, jak był Thiago, to jeszcze to jakoś w środku wygladało, było przyspieszenie, wiedział kiedy posłać piłke, a kiedy potrzymać... Coman jest nie atakowany, patrzy w pole karne i wrzuca piłke, prosto na głowe piłkarza Villarealu... Sane obsrał zbroje jak zwykle i taki tego wynik... jedynie do obrony nie mozna miec zarzutu, kasowali super wszystko :)...

23.04.2022 11:48

jak zawodnik będzie widział cyrki, to coż, wcale nie musi tutaj trafic, a sam Raiola z checia go przeniesie do United gdyby złozyli 30 mln oferte + jakies bonusy dla grubaska :)...

22.04.2022 22:31

szkoda, że odpadlismy z pucharu Niemiec w tak marnym stylu... dublet jednak lepiej by smakował :) , bardzo przeciętny sezon... Nagelsmanna bym nie zwolnił, ale jak w drugim sezonie, bedzie chciał znowu sobie jakieś eksperymenty robić jak Guardiola, to bym się nad nim zastanowił... jutro zaklepać mistrza, dograć sezon i zobaczymy, co nasze asy wymyśla na rynku transferowym :)

22.04.2022 17:39

@tapczan , Kessie i Christensen jest już po słowie z Barca, Dybala też odejdzie, Pogbus, Rudiger, napewno ci zawodnicy mają mega dużo ofert z klubów, nie pamiętam komu jeszcze kończy się kontrakt... ale moim zdaniem Bayern się nie spieszy na rynku transferowym i poprostu ominie tych zawodników, gdzie akurat Rudiger by się przydał, czy ten Kessie do środka pola... wystarczy mi, jak targowali się o Sabitzera o każde euro czy Dewta, którego Barca łyknela... Oby się nie skończyło na tych dwóch z Ajaksu:/ ... mi brakuje kogoś pokroju Coutinho, żeby coś pograł i zagrał coś więcej, niż tylko podanie na skrzydło i wrzutka ...

22.04.2022 14:44

Rudiger zmniejszył swoje żądania finansowe, nie rozumie czemu Bayern go nie klepnie, bardzo dobry zawodnik, a nam brakuje kogoś doświadczonego na obronę :/ ... Lipsk, nie da się rozebrać jak BVB, a jak już, to napewno nie Bayernowi, wcale się nie dziwię... uciekają dobrzy zawodnicy za free, sezon wręcz przeciętny, a ci czekają nie wiem na co.

22.04.2022 13:55

@Reeken89 , Gnabry, Lizak, Arp/Zirkee :p ... od biedy Tomeczek, Lipsk podobno jakiś zakaz dał sobie, że nie będzie sprzedawał swoich zawodników do Bayernu, ktoś coś słyszał ?

22.04.2022 12:31

@Reeken89 bardzo dobrze, niech się zbroja, ten Adeyemi może i jest dobry, ale nam chyba potrzebny jest inny napastnik gdyby Lewandowski odszedł, ktoś w miarę wysoki i silny... BVB dobre transfery, ale czy, to wystarczy na Bayern ? nie wiem.

22.04.2022 12:09

Trent, Van Dijk, Thiago, Mane, Salah, może jeszcze Robertson, Davies w tym sezonie przeciętnie... To już 6 zawodników ... nawet Konate i ten nowy Diaz nie specjalnie potrzebują jakiegoś wprowadzenia do PL, bo Klopp jednego i drugiego zaadaptował od strzału w drużynie... może według ciebie @GuteSpiele mamy lepsza jedenastkę, ale takie LFC by nas zjadło samym mentalnem i intensywnością, na samym mentalu by zjechali tutaj ligę bez Mane czy Salaha w składzie.

Edytowano : 2022-04-22 11:42:38

Oczywiście, że nikt ich nie wygryzie, bo by burdel zrobili w szatni znowu, Kimmich i Goretzka nie są najlepszą para na świecie, jeden i drugi jak był potrzebny w meczach z PSG rok temu i teraz z Villarealem, pokazali się z słabej strony.

22.04.2022 11:40

Jak dla mnie za ofensywnie gramy, jedynie drużyna od Juppa do mnie przemawiała, tam jakoś spokojny byłem o naszych obrońców, Martinez i Bastian robili super robotę w środku pola, może nie zawsze pięknie wyglądaliśmy, ale byl jakiś balans... teraz, to jest tragedia, gdybym mógł coś zmienić, to napewno coś w środku pola, nam tam trzeba kogoś konkretnego do destrukcji i kogoś na prawe skrzydło... para Goretzka i Kimmich, kompletnie do mnie nie przemawia, Joshua bardziej mi odpowiadał na prawej stronie, jego obieganie z Davisem, to była perełka... mam wrażenie, że od drugiej połowy sezonu, coś się zepsuło między zawodnikami, Hasan i Kahn też nie pomagają, jeszcze te przejście Sule do BVB, też taka truskaweczka na torcie... Alabe, rozumie, że odszedł do Realu, ale Niklas.... Ehhj

22.04.2022 09:27

@GuteSpiele , za Flicka drugi sezon też nie był różowy, dostaliśmy od słabego PSG, gdzie mieli większe problemy kadrowe niż my, do tego w pucharze Niemiec , słabe Kiel nas wywaliło, też tylko atakował i zostawiał obronę sama... Villareal to dobra drużyna, można było się tego spodziewać, że będą problemy, wygrali ligę Europy, Emery potrafi grać w Europie, wywalenie Juve już dawało sygnał, że to będzie ciężka przeprawa... niestety oprócz mieszania w taktyce, to kilku zawodników myśli, że są liderami, a tak naprawdę, w ważniejszych meczach mega zawodzą, jeszcze te nasze skrzydełka... Jak oglądałem Liverpool ostatnio i co zagrywał Mane z United, to aż żal dupę ściska... Mane może wolniejszy od Comana, czy ma słabszy drybling, ale za to wizja, dośrodkowania i gra zespołowa ehh... nasi skrzydłowi nie mają nawet podjazdu do niego czy Salaha... niestety, ale u nas będzie zawsze problem, Sane myśli że jest mega gwiazda, Coman mega nierówny, te jego zagrania i strzały za pola karnego, to jest lipa, ale jemu przynajmniej się chce i robi wiatr, Gnabry tragiczny, gdyby tylko ktoś dał dobra kasę za niego, to bym go sprzedał :] , niech kupią kogoś na te prawo skrzydło z prawdziwego zdarzenia... Niestety w bundeslidze z Arminia mogą sobie nawet strzelać gole piętką czy jajami, ale w LM już marnie to wygląda... Nagelsmann i zawodnicy, jedni i drudzy ponoszą winę, brakuje kogoś z charakterem w drużynie, bo Kimmich te groźne miny niech sobie zachowa dla siebie, czy Goretzka... wrzutki na poziomie ekstraklasy, słabe skrzydła i dwóch liderów w środku, gdzie w ważniejszych meczach zawodzą + Julek, który chyba myśli, że jest Guardiola, ale dałbym mu jeszcze z dwa sezony :) , głupota by było zwalnianie jego po sezonie, nawet tak słabym.

22.04.2022 08:51

To nie ogladajcie bundesligi i nie narzekaj jeden z drugim, jakby przegrali, to źle, wygrali 3:0, to też źle.... Nagelsmann miał wejść na boisko z Villarealem i sete Tomka/Upamecano wykończyć ?? dobrze, że się nie załamali i zagrali porządny mecz... Bundesliga, to ważne rozgrywki, wiadomo z pucharem Niemiec by, to lepiej wyglądało, ale zdarza się ... chciał mocnych transferów, ale zostały zablokowane, puszczają zawodników za free, a inni jeszcze niepewni, w niczym, to nie pomaga...

17.04.2022 18:59

Jestem pewien, że gdyby znalazła się drużyna pokroju Kloppa, gdzie zdobywali mistrza i puchar Niemiec, to strona by nie wytrzymała szybko i bany by leciały jak szalone, bundesliga, to ważne trofeum, tutaj musisz cały sezon trzymać forme, wiadomo teraz jest mniejsza rywalizacja, ale może przyjdą takie sezony, że jednak ktoś nas zdetronizuje, może Lipsk? Jak odkręca kurek z kasą, albo BVB znowu zaatakuje jak zrobią kilka transferów ? przecież jakby znalazły się tutaj 1-2 ekipy które będą zdobywać mistrza, albo już nie będzie takiej dominacji Bayernu, to będzie taki lament, że szok.

15.04.2022 13:43