DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: meisterspieler Strona 10

@lopez
Tak, po polsku w TV tylko i wyłącznie na nc+.

14.09.2015 20:37

@JazGod
No i gdyby dawać im 1,5 mld rocznie to Lis dostawałby 500,000 a Kammel milion, nadal królowałyby chłamowate Tance na Lodzie, zrozum to w Polsce sport- w otwartych kanałach po prostu się nie kalkuluje. W 2008 roku Euro- z Polską!, z wyjątkiem meczów repry- przegrało z Opolem na TVP. Takie są fakty. LM w Polsce to 2 w porywach do 3 mln widzów- nie więcej, czyli target opłacalny tylko w systemie prywatnym. Ranczo- 11mln. Deal with it.

14.09.2015 18:31

Ja nigdy nie byłem na AA, ale za to byłem już 2 razy na SIP, jeszcze na Vfl Bochum i w Duisburgu ;).

13.09.2015 21:02

Z taką grą po którymś z kolei "napięciu" Bayern w końcu pęknie. Jeden dobry mecz z Bayerem na ten moment. Ale Schmitd tam trochę przeszarżował bo jakby zagrali tak cofnięci jak wczoraj Augsburg to byłoby o wiele ciężej. Niepokojące, że drużyny pokroju FCA czy Hoffe przez większość czasu meczu mają sposób na Bayern. Dodajmy, że ci rywale nawet na swoje standardy nie są w wysokiej formie. Vidal jak na razie słabizna. Lewy, Costa, Muller obecnie ciągną grę. Ciężki może być ten sezon.

13.09.2015 16:05

A z innej beczki to Norymberga i TSV w 2 BL cieniuteńko. Pierwsi na awans już chyba nie maja szans, a drudzy pewnie będą się do końca bić o utrzymanie. Przyzwyczaiłem się, że w Bawarii to 2 i 3-cia siła, no ale w sumie Augsburg godnie ich zastępuje i Ingolstadt póki co również :).

13.09.2015 15:35

Jakby takie karne dyktować to po co drugim rożnym mielibyśmy 11-stkę, a każda z drużyn co mecz miałaby po pięć. Bądźmy poważni. Sędzia przeprosił, ruscy komentatorzy dosłownie się roześmiali przy powtórce, ale Thomas i spółka wiedzą lepiej.

13.09.2015 13:02

Patrząc na wyniki rywali w ligach to dla City się szykuje grupa śmiech a nie śmierci.

13.09.2015 00:30

Sędzia przeprosił Augsburg za tego karnego i zgadza się, że popełnił tam błąd.

12.09.2015 21:59

@JazGod
Meier jest po ciężkiej kontuzji i ma ponad 30 lat. Poza tym we Frankfurcie jest kluczowym zawodnikiem, a w ekipach typu Vfl, BVB, Schalke czy Bayeru musiałby się zadowolić mniej regularną grą. Augsburg czy Gladbach raczej oferują podobne zarobki do SGE. Co do "zawodzącego" Lewego- pełna zgoda.

12.09.2015 21:42

Taa jasne takich karnych w każdym meczu z 5 można by podyktować i to dla każdej z drużyn.

12.09.2015 17:29

Nie no Augsburg okradziony z punktu, takie są fakty. Styl Bayernu chluby dzisiaj też nie przynosi.

12.09.2015 17:26

Derby rządzą się swoimi prawami. Augsburg dzisiaj zasługuje na 3 pkt taka prawda

12.09.2015 16:56

Jak Legia może się tak kompromitować :////////

11.09.2015 21:55

we wtorek Sevilla wygra między 5-7 bramkami

11.09.2015 21:42

HSV się trochę polepszyło ostatnio. Z Labbadią może powalcza nawet o puchary.

11.09.2015 21:18

shit ale kompromitacja Legii się szykuje.

11.09.2015 21:08

@Mati
No widzisz niektórzy preferują źródła "niezależne" od rozumu i nic tych preferencji nie zmieni. El Polacco będzie wytykał błędy, niesprawdzone modele, pouczał Europę. Tak.

11.09.2015 20:10

Ancelotti to zły wybór dla Bayernu. Nie chcę oglądać takiego końca jak w Realu. Jak Guardiola ma odchodzić to można dać szansę Skripnikowi albo jakiemuś innemu utalentowanemu trenerowi. Na zgranych kartach można się jeszcze ostrzej przejechać niż na debiutantach czego przykładem jest Chelsea.

11.09.2015 00:40

@JazGod
IE z mniej standardowymi stronami nie od dziś radzi sobie cieniutko i często wychodziły przy tym różne kwiatki, MS nie musi tu robić niczego specjalnie, oczywiście wsparcia dla pewnie IE już nie ma, ale i tak nawet ta nowa przeglądarka z W10 też nie wyświetla wielu stron poprawnie jej główną zaletą jest szybkość, ale wspomniana wada i dodatkowo wciskanie do wszystkich paneli na siłę marnego Binga ją u mnie dyskwalifikuje i też po 2 dniach wróciłem do poczciwego FF...

PS Nieźle Austria ciśnie.

08.09.2015 22:42

Dodatkowo Błaszczykowski chyba pomału się kończy, dziś podobno słabiutko wyglądał na tle amatorów z Gibraltaru i zupełnie nie dziwi, że w BVB woleli od niego nawet Hoffmana czy Kampla. Z Niemcami- z ławki- poza mądrze wywalczonym rzutem wolnym zaliczył anonimowy występ. Nie sądzę, żeby odegrał jakąkolwiek rolę w Fiorentinie. Piszczek też łapie coraz więcej kontuzji...

08.09.2015 00:33

@Mati
Myślę, że warto dać Kacprowi szanse. Chociaż do października w sumie szmat czasu w którym wiele może się jeszcze zmienić łącznie z formą AM (oby na lepsze). Grosicki był jest i będzie bardzo chimeryczny i bez Arka w dobrej formie nasz atak jest bardzo osłabiony. Chyba jednak popełnił błąd nie odchodząc do tej Marsylii gdy miał szanse. Wiem, że chce pewnie czekać na oferty jakichś bardziej uznanych marek, ale teraz grałby w bardzo wymagającej fizycznie i taktycznie Ligue 1, a nie w ładnie opakowanej lecz ostatnio coraz słabszej Eredivisie- gdzie może równie dobrze popaść w przeciętność.

08.09.2015 00:26

Co to za bzdurne gadanie, że zwyciężyć możemy "jedynie fartem". Nie może być mowy o żadnym odpuszczaniu, czy "graniu na remis"- do tego trzeba mieć odpowiednich wykonawców i trenera których nie mamy. Zobaczycie, że kombinując w stylu @RL69 skończymy na z workiem goli w "odpuszczonym" meczu ze Szkotami i płaczem po "fartownym" golu Irlandczyków w 97 minucie na Narodowym.

08.09.2015 00:12

@Mati
Sam przeczuwam, że będzie to trudny mecz bo Polacy raczej nie mają argumentów w środku pola, żeby zdominować rywali od początku do końca. Niepokoi mnie bardzo słaba dyspozycja Milika.

08.09.2015 00:06

@Mati
Dokładnie. "chorą logikę" w pełnej krasie mogliśmy zobaczyć na własne oczy rok temu jak po wygranej z Niemcami ledwo zremisowaliśmy właśnie z tą Szkocją. Akurat Hummels z Boatengiem prezentowali się dzisiaj dobrze, Hector też na duży plus- ma zmysł do gry kombinacyjnej- fatalny był tylko Can. Słabo zaprezentował się Neuer, który ponosi większość winy za obie puszczone bramki, łącznie z samobójem Hummelsa.

07.09.2015 23:32

No w sumie sytuacja ciekawa- nadal możemy przegrać wszystko, ale nie wierzę w to.

07.09.2015 23:19

Zgadzam się z @Androidem i @Matim, my nie jesteśmy Włochami czy innymi mistrzami w tego typu kombinacjach- u nas na ogół kończy się to frajerstwem, także ja też uważam, że w obu meczach trzeba zagrać na 100%. Szkoci grają taki dziwny futbol, że ciężko ułożyć pod nich jakąkolwiek taktykę.

07.09.2015 23:10

Taa, odpuścimy, nabuzowani Szkoci władują nam 4 bramy i w pięknych nastrojach podejmiemy tych Irlandczyków. Trzeba grać o 3 pkt w każdym meczu, dopóki nie ma awansu.

07.09.2015 23:00

Ale zwycięstwo ze Szkotami przy prawdopodobnej "stracie" punktów Irlandczyków z Niemcami daje nam pewny awans na ME. Potem "odpuścimy" z Irlandią przegramy i zostaniemy frajerami stulecia.

07.09.2015 22:57

@lizarazu
Gdzie??

07.09.2015 21:54

z perspektywy reprezentacji Polski wlaśnie remis bylby tu najlepszy. Ale w 2 poł pewnie Niemcy strzelą więcej i wygrają.

07.09.2015 21:36

Ten Emre czan jest cieniutki na prawej stronie. Na Euro z nim daleko nie zajadą.

07.09.2015 21:18

@Android
Ja tam nie wierzę w te "talenty" dopóki nie zobaczę ich radzących sobie przyzwoicie przynajmniej przeciwko solidnym europejskim średniakom w LE. Dopóki ktoś błyszczy tylko w kabaretowo słabej ekstraklasie dopóty nie ma dla mnie tematu. Ja uważam, że Nawałka powinien przeprosić się z Polanskim. On radzi sobie dobrze w średniaku Bundes, potrafi nieźle rozegrać, umiejętnościami miażdży i Mączyńskiego i Jodłowca. Dodatkowo jak grał dla kadry to zawsze się starał.

06.09.2015 23:30

@JazGod
W j.polskim nie piszemy wszystkich rzeczowników z dużej litery.

06.09.2015 21:44

@kamil
Robben chyba rozumie, że to co osiągnął (z kadrą) to na ten moment i tak jest wynik ponad stan. Zauważ, że w tej chwili to tylko on (jeszcze) regularnie gra w topowym klubie i stanowi o jego sile, Depay chyba sobie poradzi na najwyższym poziomie, ale nie wiadomo czy takim klubem będzie MU. Teraz to nawet Schalke Huntelaara w porównaniu do tego gdzie gra większość kadry robi wrażenie. Widać też jak podupadła sportowo Eredivisie- granie w Ajaksie czy PSV niczego konkretnego już niestety nie gwarantuje jeśli chodzi o przydatność danego piłkarza dla repry Oranje chcącej walczyć o najwyższe cele. Persie i Wesley grają w tej chwili już na peryferiach poważnej piłki i z nimi- lepiej już nie będzie.

Kiedyś prawie każdy klub z topu miał w składzie Holendra, który był gwiazdą światowego futbolu- na różnych pozycjach- MU- Staama i van der Saara, Barca- Overmaarsa, Kluiverta, Cocu czy braci de Boer, Arsenal genialnego Bergkampa, Bayern- Maakaya, Juve- Davidsa itd. Nie wspominam nawet o holenderskim Milanie bo to nie "moje czasy" jeszcze. Dodatkowo- Ajax czy PSV w LM potrafiły wyjść z grupy i dochodzić nawet do 1/2 czy 1/4 finału, Feyenoord wygrać PUEFA, a sama Eredivisie miała 3 miejsca w LM. LvG jeszcze to jakoś poukładał i na MŚ gra była znośna, chociaż w rzeczywistości Holandia AD 2014 to był one-man-team oparty na Arjenie, który jak grał choć trochę słabiej (w fazie pucharowej) to Holendrzy strasznie się męczyli i ratowała ich solidna taktyka defensywna trenera. Paradoksalnie dzisiejszy mecz- jak i całe eliminacje w wykonaniu Holendrów pokazują- jak wielkim nieporozumieniem było przyznanie MVP turnieju w Brazylii Messiemu- bo "dowieźć" w pojedynkę tak przeciętną repre do czwórki MŚ to jest nadludzki wyczyn.

Nie zmienia to faktu, że to i tak kompromitacja trenera i piłkarzy, bo Holandia spokojnie powinna awansować z tej grupy mimo tych problemów.

06.09.2015 21:00

@RL69
http://borussia.com.pl/news/show/kicker-reus-wroci-na-mecz-z-leverkusen

Ale kompromitacja Oranje...

06.09.2015 18:28

@RL69
Z Reusem to było bardziej dmuchanie na zimne, bo uraz nie jest poważny. Na Leverkusen ma już być gotowy.

06.09.2015 18:15

Oj Holendrzy, Holendrzy....

06.09.2015 18:08

@RL69
W Niemczech Lewy ma szacunek- i w Dortmundzie i w Monachium. W hejcie przodują rodzimi frustraci. Ja pisałem już wcześniej o notach wystawianych przez ten pseudoportal, porównując właśnie Lewego i Błaszczykowskiego. Ale widzisz, tak jak dla niektórych Gotze był wczoraj "niewidoczny" dla drugich 6 celnych strzałów na bramkę Mistrzów Świata- w tym piękny gol będzie "poprawnym występem", dla jeszcze innych rozgromienie Mistrza Portugalii wpółdrugim składem- "obowiązkiem" i "żadnym osiągnięciem". Tyle, że oni jako portal niby fachowy- śmieją się np. ze Szpakowskiego, Steca czy innych i wtedy jest OK, a sami odwalają chyba jeden z najbardziej rażących przykładów braku minimum obiektywizmu jaki widziałem przy którym bledną nawet największe babole Szpaka, spuszczanie się nad Messim itd.

06.09.2015 17:52

@kubla
Bo jest tam jeden dobry autor (Leszek Milewski), który umie pisać fajne felietony- w tym niedawny o Thomasie jego autorstwa. Tylko ze względu na niego jeszcze tam zaglądam. Tych gówien które piszą Stanowski, Zarzeczny i reszta ferajny nie da się czytać.

http://czado.blox.pl/2014/12/Jeszcze-o-konflikcie-Stanowski-Czado-Goscinnie.html

Ciekawy artykuł nt. kulisów działania portalu.

06.09.2015 17:20

@kamiltitan
Mocno uogólniasz, wybielając naszych oczywiście. A nie jest wcale tak różowo. Polacy stanowią w UK 1) największą grupę bezdomnych 2) największą liczbę groźnych przestępców 3) są też w czołówce jeśli chodzi o "ciągnięcie socjalu"- sporo jest delikwentów załapujących się na zasiłek i tu i tam 4) Nawet ci ciężko pracujący Polacy często nie są w porządku, bo np. najczęściej wracają do PL leczyć zęby, oczy itd.- za pieniądze z podatków ludzi pracujących tutaj, co w UK jest horrendalnie drogie, a nasza "fatalna" służba zdrowia może zapewnić to za darmo jeśli nie jest to pilne, albo szybciej, za opłatą znacznie mniejszą niż w UK 5) wielu z nich nie zna w ogóle angielskiego, żyje w polskich gettach, w urzędzie przez to nie jest w stanie załatwić najprostszych spraw

06.09.2015 14:24

@Gabricone
To przypomnij sobie co było z Lewym jak strzelał Bayernowi bramę za bramą. Jak hejtowano Borka, że się nim podniecał.

06.09.2015 14:05

@kamiltitan @Patryk233
Takie weszło np. dało np. Kubie i Lewemu takie same noty za ostatni mecz. Myślę, że nie warto tego nawet komentować. Albo ktoś sobie robi jaja albo jest po prostu debilem.

06.09.2015 14:03

@pele
To były też jednak inne pieniądze w tych klubach, nawet zachodnich, zobacz sobie na jakich ruderach grali w latach 80-tych choćby Anglicy. Nie było też swobodnego przepływu ludności ze wschodu- dlatego taki Real czy Liverpool nie mógł "rozkupić" Crveny czy Steauy. Wiele klubów zza żelaznej kurtyny wspierały przedsiębiorstwa państwowe, co teraz raczej nie ma już miejsca. Generalnie kluby z Holandii czy Belgii dosyć podupadły jeśli chodzi o poziom sportowy- bo takim Portugalczykom udaje się utrzymać np. 3 miejsca w LM i 6 miejsce w rankingu UEFA.

05.09.2015 18:53

@Android
Zgadzam się, że na pewno potencjał- w tej konkretnej grupie zawodników na pewno jest. Ale na temat progresu- ostatnio bliżej mi do opinii użytkownika @ThomasKonig, któremu muszę przyznać rację. Progres- tylko jeśli popatrzymy na ilość jednostek radzących sobie w futbolu na najwyższym poziomie- Lewy, Glik, Milik, Krycho, bramkarze, no i powiedzmy Kuba i Piszczek. To pozwala na dobry mecz z mistrzami świata mimo np. fatalnej dyspozycji Piszczka. Jest kilka wybitnych- jak na nasz poziom jednostek i wokół tego można zbudować dosyć mocny team- z wyjątkiem środka pola gdzie niestety nie ma komu rozgrywać. Wielu mówiło, że Niemcy mają problemy np. z niezdrowym i słabo ostatnio grającym Schweinsteigerem, ale Basti nawet o kulach i tak takiego Jodłowca zjada na śniadanie. Na miejscu Nawałki przeprosiłbym się z Polanskim.

Bo wcześniej- i w naszej lidze można było znaleźć dość szerokie spektrum- przeciętnych- ale zawodników zdolnych poradzić sobie przyzwoicie na poziomie kadry. W latach 90-tych Legia i WIdzew tworzyły drużyny na miarę awansu do LM i- przypadku Legii- poważnego namieszania tam. Troszkę później- już za moich czasów w I rundzie PUEFA- do której dojście trzeba chyba uznać, za odpowiednik awansu do dzisiejszej grupy LE- mieliśmy często po 4 drużyny- a teraz się cieszymy jak Jagiellonia "trochę powalczy" z jakimiś Cypryjczykami, a Śląsk jest na spokoju ogrywany przez IFK, które na dzisiejsze standardy jest klubem ze zdecydowanie dolnej półki. Teraz tylko Legia może coś powalczyć w pucharach, może dołączy do niej Lech, a kiedyś oprócz Legii w pucharach potrafiły zaistnieć też Wisła, Polonia, Amica, Groclin, a nawet Pogoń.
Za kadencji Janasa kadra podpieraną przede wszystkim na zawodnikach Wisły potrafiliśmy ogrywać solidną Walię czy Austrię. Dzisiaj opierając kadrę na Kamińskich czy Żyrach w naszej grupie ogralibyśmy tylko Gibraltar.

05.09.2015 17:35

A co myślałeś, że wcześniej Angole nie mieli szkółek, oczywiście, że mieli. Chelsea i Southampton słynęły z najlepszego szkolenia. Ale mimo to nie potrafią tworzyć rodzimych kreatywnych graczy.

05.09.2015 10:56

Ofert nie dostał też dlatego, że tuz po powrocie wyglądał średnio i nie wiadomo było czy w ogóle da radę w topowym klubie.

05.09.2015 10:34

@Skobry
Zwróciłem po raz ostatni :)). Dlatego, że znam użytkownika, który sporo komentuje i takie debilizmy akurat w jego wykonaniu mnie rażą :)).

Jednak co do naszych- myślę, że wyjazd na Euro raczej nastąpi. Szkocja pzregrała z Gruzją i niw ayobrażam sobie przejebania takiej szansy.

04.09.2015 23:13

Ci dla których "Mario był niewidoczny" powinni udać się do okulisty, albo do psychiatry. Przepraszam za ten wyjazd, ale dla niektórych nawet 10 goli Gotze nie wystarczyłoby do dobrej oceny za mecz...

04.09.2015 22:57

W sumie to i tak wyrobiliśmy 300% normy :)))).

04.09.2015 22:44

Generalnie Niemcy obnażyli nasze braki, pierwsze 30 minut to ich totalna dominacja, i w perspektywie calej I połowy zaslużone prowadzenie. Dobrze, że mamy Lewego, a oni nie mają jakiegoś killera w ataku bo po tym początku obawiałem się kompromitacji, a teraz jestem jednak umiarkowanie zadowolony.

04.09.2015 21:35

@Luka
Nie musisz niczego rozumieć. Rób po swojemu i pozwól innym.

04.09.2015 20:09

Świetny wynik dla Polaków.

04.09.2015 19:56

Propan-bhutan

03.09.2015 22:48

Łoo Kazachstan szaleje, chyba awans do LM dał im takiego kopa :DD.

03.09.2015 21:29

Marian to taki folklor. W żadnym razie nie powód, żeby uderzać w jakieś patriotyczne tony o ziemi, tej ziemi. To jest słabe. Nie można obrazić kraju, bo to nie osoba. Tak samo jak nie można obrazić miasta, wioski czy szkoły. Można co najwyżej obrazić się na kogoś. A to już kwestia wolnego wyboru.

03.09.2015 20:58

@Android
Nie bierz wszystkiego na poważnie. To tylko mecz. Nie przesadzaj. Każdy ma prawo do swoich poglądów.

@Marian
Myślę, że ciężko będzie jutro "waszym" bo nie macie Reusa, jak Muller będzie w formie to moze chociaż zremisujecie kto wie :D.

03.09.2015 20:40

@Prezes42
Tak tak, kolejny Polak, o otwieraniu oczu, "niemieszaniu", niesprawdzonych modelach i "zachodnich głupkach". Zmień sobie na Legię jak się nie podoba.

03.09.2015 19:52

Ale Basti Fantasti to był chyba Deisler :). Co wy macie z tymi podkulonymi ogonami, po co miałby wracać tam zarabia chyba więcej niż w FCB.

03.09.2015 00:07

@Thomas
Zgadzam się, że jest przereklamowany. Niedawno fani Juve mnie zmiażdżyli jak napisałem, że za rok czy dwa, ani Real ani Barca, ani 100 milionów nie będzie tematem w przypadku tego pana. Że będą się cieszyć jak ta Chelsea go wyjmie za 40-50 co będzie i tak grubą przesadą, mimo że tam potrafią przerzucać rekordy Bayernu za Torresa, Carrola czy teraz tego Martiala czy jak mu tam- który zagrał ledwie 50 meczów w poważnej piłce i to wcale nie w topowej lidze czy klubie (OT: sorry, ale jeśli on poszedł za 60 mln euro, to taki Draxler z ponad setką meczów w Schalke, w znacznie lepszej od Ligue 1 Bundeslidze- w tym ponad 20 w Europucharach i kilkanaście w repre, mimo ostatnich kontuzji- powinien chyba kosztować ze 150, a de Bruyne 500) . Zestawianie go (Pogby) przez niektórych na równi z Zidanem, albo nawet Vieirą to dla mnie grube nieporozumienie. Chociaż mam nadzieje, że tak nisko jak Balotelli jednak nie upadnie.

02.09.2015 23:25

@pele
Z tym 100 mln za Pogbę to bym jeszcze zaczekał, bo bez Vidala i Marchisio (kontuzja) wygląda jak dziecko we mgle i np. z Udinese zanotował ponad 20 strat.

02.09.2015 22:34

@Thomas
Co do meritum zgadzam się. FIFA wykazała się żenującym brakiem elastyczności, ale Grosskreutz można powiedzieć, padł ofiarą całego tego szaleństwa, w którym co (pół) roku bierze udział większość klubów na świecie. Bo jednak pamiętajmy, że okno transferowe trwa od 1 lipca do 31 sierpnia, a nie od 23 do 0:00 ostatniego dnia. Podobna sytuacja była z de Gea, MU i Realem. Dla mnie te zabawy w ostatni dzień są niepoważne. I nie jest to jakikolwiek wyjazd w kierunku Realu, MU, Galaty czy BVB, bo szanuje każdy z tych klubów. Uważam, że okno powinno zamykać się w momencie rozpoczęcia rozgrywek przez ostatnią z lig wielkiej piątki, albo faz play-off LM/LE.

02.09.2015 21:52

@Tostu
Nie dla wszystkich mecze reprezentacji są takie ważne. Dla mnie na przykład są, ale szanuje inny pogląd. Ktoś może kibicować innym reprom i to jest dla mnie OK. W sumie wyjdą piłkarze pokopią ktoś wygra i ktoś przegra albo zremisują. Robienie z tego jakiegoś "rewanżu za wojnę" itp. zawsze było jest i będzie dla mnie wyolbrzymieniem i głupotą.

01.09.2015 21:25

@Android
A co na Ciebie pisali?? Wiem, że to offtop (choć nie do końca bo jakoś tam się wiąże z tematem artykułu :DD) ale jestem ciekawy, w sumie reszta userów może też :). Logowałeś się tam??

01.09.2015 21:08

To OK, przepraszam i nie było tematu.

01.09.2015 21:03

@Thomas
Nie wiem, czytałem tylko ich shoutbox i admin czy tam mod napisał, ze ma twardy dowód na to.

01.09.2015 20:58

@Android
No przeglądałem ich shoutbox (borussia.com.pl) i zbanowali tam gościa po zamieszeniu dwóch komentów o tej samej treści na tej i na stronie BVB w tym samym czasie, ale ogólnie to chyba nie za to tylko za dosyć niskich lotów trolling wcześniej. I właśnie ten komentarz był dziwnym trafem taki sam jak Thomasa tutaj.

01.09.2015 20:55

@Thomas
Ale sam zrobiłeś wjazd na stronę BVB i tam trollowałeś więc teraz wypominanie im obrażania to trochę hipokryzja.

01.09.2015 20:46

@pele
No i nie dziwie się. Matołkowi Heldtowi podobno poszło o jakieś parę milionów i sprzedał swojego najlepszego piłkarza do bardzo niebezpiecznego rywala w lidze- i przez to pewnie straci znacznie więcej z powodu braku LM.

Ale drugimi frajerami w tej rozgrywce jest dla mnie Juventus, bo porażka z Wolfsburgiem na rynku transferowym to dla finalisty i bezsprzecznie najlepszej drużyny we Włoszech w ostatnich latach- totalna klęska dodatkowo godząca w prestiż Serie A.

31.08.2015 21:06

@Fan
Trzeba czasem mecze pooglądać, a nie tylko livescore i staty.

31.08.2015 20:25

Kiessling nie jest żadnym drewniakiem.

31.08.2015 19:36

Na szczęście w Anglii mimo tych transferów poziom taktyczny nadal leży i kwiczy. Zobaczcie sobie takie MU dzisiaj- niby klub z topu- a ze Swansea- które na tle tych Stołków i innych Kołków dość dobrze gra w piłkę, ale nie lepiej niż Hoffe czy Augsburg, nie potrafili sobie w ogóle poradzić. W BL z rywalami min. na tym poziomie musieliby grać co tydzień. No ale potem oczywiście jest gadanie, że Bayern tłucze ogórki a w Najlepszej Lidze świata każdy może wygrać z każdym.

31.08.2015 00:40

Niezłe transfery w Bundeslidze tego lata, trzeba przyznać.

30.08.2015 23:34

@Skobry
Weźmy też pod uwagę, że Anglicy dostali 7 mld euro od telewizji i dla tych największych klubów to nie jest żaden problem wydawać po 100-150 mln na transfery sezonowo. PSG z tego co pamiętam radzi sobie za pomocą lewych "sponsoringów" przez podstawione firmy-krzaki- w rzeczywistości ze 100% kapitałem szejków i służą tylko do dotowania klubu.

@kubla
No tak, ale i tak Watzke niby dementował, to ktoś gadał o jakimś Realu itd.

30.08.2015 23:27

No Badi to dosyć słaby, toporny piłkarz, zawalił mecz z Włochami na Euro a poza tym w meczach z BVB w tamtych sezonach też nie spisywał się najlepiej, jak Dante przyszedł to od razu nastąpił skok jakości i obrona wyglądała zdecydowanie lepiej.

30.08.2015 22:36

@Rufus87
No a z Gotzem, z Lewym, z Neymarem, z Kroosem to nie było??- taki jest urok tego biznesu.

30.08.2015 22:31

@Kimas
No dokładnie. Zwłaszcza, że te same osoby śmiały się jak fani BVB zarzucali Gotzemu pójśćie do FCB "dla kasy".

30.08.2015 21:54

Jak Bayern rzucił dużą kasą to po prostu trudno było im to odrzucić. Poza Realem i Barcą kluby PD są dobre ale biedne.

30.08.2015 21:25

Tymczasem Milos Krasic i Peszko w Lechii. Chyba posprzątają Ekstraklasę tym duetem.

30.08.2015 20:43

@Nookie
No dla mnie dosyć kontrowersyjne, zwłaszcza pierwszy- po którym obraz gry wyglądał zupełnie inaczej niż przy 1:0 gdzie Leverkusen było bardzo groźne. Poza tym się zgadzam, że- egzamin zdany i zwycięstwo ogólnie zasłużone. BVB zawsze z kolei miewało problemy w meczach z Herthą nawet w mistrzowskim sezonie potrafili z nimi przegrać, a dzisiaj poradzili sobie z nimi całkiem ładnie. Myślę, że oni i Wolfsburg mogą w tym sezonie powalczyć z Bayernem, czy to w lidze czy DFB. Bayeru mimo porażki tez bym jeszcze nie skreślał.

30.08.2015 20:38

@KarlHeinz
No dokładnie, nareszcie rozsądny komentarz, zwłaszcza, że gdyby nie te kontrowersyjne karne dla Bayernu to wcale z Bayerem nie byłoby tak łatwo.

30.08.2015 20:29

No ale Juventus też rozpoczął ligę fatalnie jak dla mnie nie ma co na razie robić tu sądu nad Gladbach, LM to inny poziom motywacji, ja mam cichą nadzieje, że do Ligi Europy się jakoś załapią.

30.08.2015 20:26

Czy ja wiem, dzisiaj całe MU wyszło, że ma braki, a i Rooney nie taki świetny jak z Brugią. Wystarczyło, że przeciwnik gra trochę lepiej piłką i MU ma wielkie problemy. Dla mnie w Anglii w tym sezonie, City- zwłaszcza po zakupie KdB (już oficjalka) jest zdecydowanie większym faworytem do zwycięstwa w lidze nawet niż Bayern w Niemczech. Z tego co czytałem na forach Czerwonych Diabłów na tle słabej reszty Bastian prezentował się jako tako.

30.08.2015 20:07

Gladbach na razie beznadziejnie, ale Juventus w sumie niewiele lepiej :).

30.08.2015 19:48

Schalke zdementowalo transfer Draxa do Vfl.

30.08.2015 13:51

Oj regres regres. Wy tutaj lubicie merdać tym słowem przy każdej niemal okazji.

30.08.2015 13:05

Boze ale macia problemy, podał, nie podał, podał, nie podał, podał, nie podał, podał, nie podał, podał, nie podał, podał, nie podał, podał, nie podał, podał, nie podał, podał, nie podał, podał, nie podał, podał, nie podał, podał, nie podał, podał, nie podał, podał, nie podał, podał, nie podał, podał, nie podał, podał, nie podał, podał, nie podał, podał, nie podał, podał, nie podał, podał, nie podałvv, podał, nie podał, podał, nie podał, podał, nie podał, podał, nie podał, podał, nie podał, podał, nie podał, podał, nie podał, podał, nie podał, podał, nie podał, podał, nie podał, podał, nie podał, podał, nie podał, podał, nie podał, podał, nie podał, podał, nie podał, podał, nie podał, podał, nie podał, podał, nie podał, podał, nie podał, podał, nie podał, podał, nie podał, podał, nie podał, podał, nie podał, podał, nie podał, podał, nie podał, podał, nie podał, podał, nie podał.

Treściowo mniej wiecej zawiera dokładnie to samo co napisali DarthSmith i RL.

30.08.2015 12:55

@Nookie
Zeszły sezon spędził w szpitalach więc stwierdzenie, że od dłuższego czasu gra słabo ejst naduzyciem. Kiedy grał to ciagnął Schalke

30.08.2015 12:50

Może szykują jakąś bombę np. Hummelsa.

30.08.2015 12:38

Ale to jednak prestiżowa klęska Juve na rynku, bo też się o niego starali, zarząd Bayernu chyba zapadłby się pod ziemię jakby przegrał walkę o kogoś np. z Romą.

30.08.2015 12:30

DRAXLER W WOLFSBURGUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

30.08.2015 12:27

@RL
Rozumiem, że to wszystko wina Guardioli??

30.08.2015 11:59

A mnie tam zwisa czy Lewy nie podał do Robbena czy odwrotnie- patrzę na wynik, a tam 3:0 z bardzo mocnym ostatnio rywalem co potwierdziła pierwsza połowa rozegrana przez Aptekarzy na b. wysokim poziomie, a także rozbicie czołowej drużyny Serie A na tygodniu. Wczoraj Bayern pokazał, że jest w stanie walczyć o najwyższe cele w tym sezonie w tym składzie. W świetnej formie są Muller, Reus, ciężkawo będą mieć Polacy w piątek z nimi.

30.08.2015 11:47

Sędzia dał dwa niesłuszne karne to może wreszcie co poniektórzy przestaną chrzanić o spiskach przeciwko Bayernowi.

29.08.2015 19:58

@Makaj
Co złego robi Borek

29.08.2015 19:03

Bayer nie chciał zaakceptować braku opcji pierwokupu. Zresztą- tam by wiele nie pograł, może ogony ze słabszymi rywalami, lub DFB Pokal- bo Bayer pomoc ma akurat silną. W Schalke za to może dostanie więcej szans w LE, albo i wygryzie beznadziejnego Neustadtera.

29.08.2015 17:02

Moim zdaniem lepiej by było, żeby w przypadku bramkarza trzymał się jednego wyboru. Zrozumienie z obrońcami jest na tej pozycji bardzo ważne, zwłaszcza przy stałych fragmentach, z których w meczach międzynarodowych pada sporo bramek.

28.08.2015 22:07

@Android
Tak- miałem na myśli zjazd- przez kontuzje- chodziło mi o to, że w listopadzie 2013 roku Kuba rozegrał świetny mecz przeciwko Napoli- swój ostatni na tym poziomie w Borussii, będący zresztą jednocześnie jednym z ostatnich takich dobrych spotkań w wykonaniu BVB wg Kloppa. Potem po kontuzji niby się odbudował, wrócił do podstawy itd. ale w żadnym wypadku nie był uważany już za jednego z najlepszych skrzydłowych w BL i Europie.

Mała poprawka- na prawej stronie rywalizację mamy taką, że pijany Kuba na wózku inwalidzkim i tak ją wygrywa :D.

28.08.2015 21:42

@Android
Błaszczykowski od końca 2013 roku notuje systematyczny zjazd w dół, a po tej kontuzji będzie pewnie jeszcze gorzej. Nie liczyłbym go już na ten moment jako realne wzmocnienie kadry czy silnego klubu Bundesligi.

28.08.2015 21:08

W sumie Wolfsburg ma taką grupę jaką dawniej z zadowoleniem przyjmowało się z drugiego koszyka. PSV w lidze jest za marnym Ajaxem więc powinni sobie z nimi poradzić. CSKA na ogół też pewnego poziomu nie przeskakuje. Gladbach będzie mieć ciężko, ale ja wierzę, że powalczą o LE i któryś z faworytów w ich grupie zawiedzie.

28.08.2015 00:47

Takie pisanie, że ich na pewno opykamy to dziecinada. To jest klasowa drużyna i trzeba traktować ją z szacunkiem...

27.08.2015 18:53