DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Head2007 Strona 21

Ja powiem nawet wiecej - jestesmy na wyzszym poziomie niz Real. Tylko niefortunne zdarzenia - niestrzelony karny Vidala i razace bledy sedziowskie - doprowadzily do tego, ze w finale znalazl sie Real, a nie my.

05.07.2017 20:55

LOL. Jak dzieci. Ja tam zawsze mowie Arsenal Londyn, Juventus Turyn, itp. i mam to gleboko gdzies czy to jest poprawne czy nie.

26.06.2017 23:42

Nie ma lepszego klubu od Bayernu. Tylko Barcelona jest na naszym poziomie.

26.06.2017 01:19

To nie sa tanie rzeczy,a fajnie by bylo miec aktualna koszulke swojego zespolu

20.06.2017 22:12

Po co odrazu obrazac pilkarza?

18.06.2017 01:03

"nowe" logo jestbardziej wyraziste od poprzedniego. Podoba mi sie.

17.06.2017 13:17

Koles jest spokojnie wart 60 milionow euro gdy jest w formie. Bez formy (czyli tak jak w minionym sezonie) 45 milionow to adekwatna cena.

15.06.2017 18:10

Zawsze mowilem, ze to slaby obronca. Zdecydowanie za slaby na Bayern. Nie wiem tylko czy to brak talentu, czy moze przewlekle kontuzje wplywaly na jego gre. W kazdym razie nareszcie sie go pozbylismy. Nic nie wnosil do zespolu, bo ciagle w szpitalu.

13.06.2017 19:09

DzidsidE

A mnie sie wlasnie ta nasza kamera podoba. Daje taki niepowtarzalny, "filmowy" klimat :)

13.06.2017 17:01

Licze strasznie na ten transfer

09.06.2017 22:39

Zaczyna sie gwiazdorzenie :/
A o tym, ze zmarnowal kilka dogodnych sytuacji w tym meczu (jak i kilku innych) to nie pamieta. Niech ma pretensje sam do siebie, ze nie zdobyl tej korony.

08.06.2017 21:59

Troche palnął glupote...

06.06.2017 23:21

Kto byl w 2013?

06.06.2017 23:16

@ifeelveryblah

Problem w tym, ze to nie Carlo zepsul Coste. Brazylijczyk zaczal grac slabo juz pod wodza Guardioli.

30.05.2017 19:50

Najpierw Bastian, teraz Lahm. Pewna era w Bayernie sie konczy. Bardzo wazna era. Nasz klub juz nie bedzie taki sam bez naszego malego kapitana :(

21.05.2017 12:19

Tylko Hajto moze pomylic Douglasa Coste z Diego Costa :D

20.05.2017 17:04

Zgadzam sie z przedmowca

30.04.2017 13:37

To takie mistrzostwo na otarcie łez.
Jestem zawiedziony tym sezonem niestety.
Fajnie jeszcze jakby Lewandowski zostal krolem strzelcow.

30.04.2017 00:02

W pierwszej czesci debiutanckiego sezonu byl kotem jakich malo. Teraz niestety jest slabiutki. Gdzie mu tam do Robbena czy Ribery'ego.

20.04.2017 21:51

Ehh... Super sie to czyta i ogromnie cieszy, ze zagra Lewandowski i byc moze 2 naszych stoperow :)
Niestety Ja juz w awans nie wierze. Pierwszy mecz to byla tragedia i wg mnie tam sie juz wszystko wyjasnilo. Oczywiscie chcialbym sie mylic.

17.04.2017 21:04

@josh1982

Mialem dokladnie tak samo. Nie chcialem Lewego u nas, ale swoja forma totalnie mnie do siebie przekonal w zeszlym sezonie.

02.04.2017 19:29

Jak najbardziej TAK dla Sancheza w Bayernie i NIE dla Jamesa.
Alexis bylby idealnym skrzydlowym dla nas.

28.03.2017 20:25

Bzdury kompletne. Jakie 6 zespolow tam walczy o mistrza? Tylko Chelsea i City w ostatnich latach.
Kolejna rzecz - w Barcelonie i Bayernie Pep mial latwo nie dlatego, ze w Niemczech i Hiszpanii mial tylko po 1 rywalu (Real i bvb), lecz dlatego, ze dostal najlepsze kluby swiata. Sorry, ale City do takich nie nalezy, stad owe trudnosci, a nie z konkurencyjnosci ligi angielskiej. Tam zaden zespol nie dorasta do piet Bayernowi, Barcelonie i Realowi. Tam najlepsze kluby i najwieksi rywale w walce o tytul to poziom borussii i Atletico (a i tak nie wiem czy nie sa jeszcze slabsi). Ktos powinien w koncu zakonczyc te bajki i najlepszej i najbardziej konkurencyjnej Premier League.

27.03.2017 20:12

To my jestesmy Bayern. To my jestesmy najlepsza druzyna swiata. To nas maja sie bac!

26.03.2017 15:13

50 milionow mysle, ze by Bayern dal, ale 80? Szczerze w to nie wierze.

24.03.2017 00:21

Zapomnieliscie o Vidalu jeszcze (akurat wczoraj pauzowal). Dla mnie on i Thiago to najlepsigracze Bayernu. Teraz do tego grona wbija powoli Martinez swoimi bardzo dobrymi meczami :)

20.03.2017 19:58

Musze przyznac, ze to najlepsza odslona strony odkad tu zagladam - a to juz ladnych pare lat. I niemmowie tutaj tylko o tym dziale, ale o wszystkim:
-fajny uklad graficzny strony
- fajnie wyeoksponowane obok siebie informacje o poprzednim jak i najblizszym meczu
- terminarz meczow (a obok zaraz czolowka graczy Typera)
- srednia ocena zawodnikow i 3 najlepszych graczy na zdjeciach
- no i jak zawsze ciekawa ankieta :)

Uklony w strone redakcji i gratulacje, bo wszystko to fajnie ogarneliscie :)

19.03.2017 11:37

Hehe maja sie bac! :D
Mam nadzieje i chce zeby przeszli Monaco, ale tylko dlaego, ze chcialbym sie z nimi spotkac w polfinale, gdzie bysmy ich rozbili i po ich trupie weszli tryumfalnie do wielkiego finalu :D

19.03.2017 11:17

Na real wszyscy musza byc zdrowi i gotowi :/
Tam nie bedzie miejsca na najmniejsze bledy.

19.03.2017 11:06

Thiago to dla mnie najlepszy pilkarz Bayernu w tym sezonie. Jego kreatywnosc w grze rozwala mnie na lopatki. Bez niego byloby nam bardzo ciezko.

19.03.2017 11:04

Wygramy to! Warunkiem tylko musi byc to, ze wszyscy beda zdrowi i w pelni gotowi.
Mamy najlepszy sklad na swiecie - kazda pozycja jest obsadzona genialnym zawodnikiem.
Wzgledem 2014 Bayern wzmocnil sie na 4 najwazniejszych pozycjach:
- Hummels zamiast Dantego (tu chyba nie trzeba komentowac)
- Vidal zamiast Schweinsteigera (Bastian juz niestety nie gral wtedy na najwyzszym poziomie)
- Lewandowski w miejsce Mandzukica (obaj sa walczakami, ale Lewy goruje technikom i lepsza skutecznoscia)
- NAJWAZNIEJSZA zmiana czyli Ancelotti w miejsce Guardioli (wreszcie dziala u nas obrona, a nie tylko atak)

19.03.2017 10:55

No i super! Chcialem Real i tak sie tez stalo :)
Mysle, ze mozemy spokojnie ich pokonac. Od feralnego polfinalu z 2014 roku mamy lepsza druzyne - jest Hummels w miejsce Dante, mamy Vidala w miejsce Schweinsteigera, Lewandowskiego zamiast Mandzukica i PRZEDE WSZYSTKIM Carlo ancelottiego w miejsce tego taktycznego impotenta Guardioli.

Moze byc tylko lepiej!
Jestesmy obecnie najlepsza druzyna swiata i trzeba to potwierdzic na boisku. Oby tylko ominely nas kontuzje do tego czasu i zeby sedzia nie pomagal zadnej z druzyn, jak to mialo miejsce w starciu Barcy z PSG.

Jedziemy z nimi!

18.03.2017 15:30

Lewandowski... Jak mozna bylo taka sete zmarnowac?! :/

11.03.2017 16:59

@bayernetmilan

Czego ty oczekujesz od jakiegos dzieciaka Byakuyaaa. Odrazu widac, ze to nie kibic Bayernu, tylko Lewandowskiego :)

11.03.2017 16:54

Musze cofnac to co napisalem wczesniej i sie pokajac - Tomek z asysta :)

O i jeszcze Costa strzela :D Pieknie!!!!

11.03.2017 16:14

Mam nadzieje, ze sciagna Muellera w przerwie. Gosciu jest beznadziejny. Wrocmy do ustawienia z Thiago za Lewandowskim, bo to nasze najbardziej optymalne ustawienie w chwili obecnej.

Edytowano : 2017-03-11 16:02:21

Mam nadzieje, ze sciagna Muellera w przerwie. Gosciu jest beznadziejny. Wrocmy do ustawienia z Thiago za Lewandowskim, bo to nasze najbardziej optymalne ustawienie w chwili obecnej.

P.S. Dzieki wielkie blaze za link!

11.03.2017 16:01

Oczywiscie, ze faulu na Walcot'cie nie bylo. Alonso ewidentnie najpierw dotknal pilki. Natomiast mam watpliwosci co do naszego pierwszego gola. Kilka razy musialem ogladnac powtorke dla pewnosci, ale wydaje sie, ze Lewandowski byl na spalonym. Karny oczywiscie byl ewidentny, bo byla to akcja sam na sam z bramkarzem, a spozniony Koscielny wybil Lewego z biegu kladac na nim swoje rece. Nie dalbym natomiast czerwonej kartki - zolta bylaby tu wystarczajaca. To jednaktylko jedna akcja w meczu - przez reszte spotkania bylismy zespolem po prostu jakies 10 klas lepszym od dzieci z Arsenalu. To ,usialo sie tak skonczyc :)
Arsenal nie powinien grac w LM, taka prawda. To za slaby klub na takie rozgrywki (ewentualnie tylo w fazie grupowej).

08.03.2017 02:53

Oby sie Bayern obudzil w drugiej polowie. A jak nie, to zeby Arsenal nie strzelil wiecej niz 3 gole dzisiaj, bo gramy gowno :/

07.03.2017 21:33

Pierwsze 25 minut to totalna nedza w naszywm wykonaniu. Zero pressingu, zero zaangazowanie. Niepotrzebne holowanie pilki i zbyt wolne tempo. Masakra jakas. Jak sie nic nie zmieni, to Arsenal nas powiezie :/

07.03.2017 21:15

Pierdole, wiedzialem, ze Alonso cos zjebie. Po prostu wiedzialem. Byl najblizej pilki i jej nie ogarnal :/
Po co on w ogole dzisiaj wyszedl na boisko?

15.02.2017 21:39

Ide sie napic, bo na trzezwo sie tego nie da ogladac...

07.02.2017 22:15

Pierwsza polowa to slabizna. Zobaczymy co bedzie po przerwie.

07.02.2017 21:37

Jak dzisiaj nie wygramy, to bedzie tragedia. Malo tego - musimy przede wszystkim wygrac w ZADOWALAJACYM stylu, a nie po mizernej grze. Niedlugo czeka nas starcie z Arsenalem, gdzie nie bedzie litosci i albo sie ogarniemy do tego czasu, albo skonczymy LM jak frajerzy na 1/8.

Dzisiaj z Wilkami trzeba pokazac klase!

07.02.2017 18:26

W tym sezonie mozna mu troche odpuscic, ale w nastepnym musi juz pokazac na co go stac, bo kolejka do gry w pierwszym skladzie jest u nas ogromna w drugiej linii.

30.01.2017 13:54

@gregor

"Szykuje się zacięty dwumecz".
Wrecz przeciwnie. Szykuje sie lekka przeprawa Arsenalu. Oczywiscie zawsze wierze w nasz wspanialy klub, ale z taka forma jak mamy obecnie, to chyba z kazdym bysmy dostali łomot w LM. Cos sie musi NATYCHMIAST zmienic, albo odpadniemy na 1/8 i bedziemy posmiewiskiem w europie :/

30.01.2017 13:51

Z taka gra to Arsenal nas zniszczy. Koniecznie trzeba sie poprawic.

21.01.2017 17:21

Calkowicie zgadzam sie z Byakuyaaa. Badstuber to zwykly darmozjad. Nie obchodzi mnie, ze jest wychowankiem klubu. Obchodzi mnie jedynie to, ze z goscia jest doslownie 0 (ZERO) pozytku. 3/4 sezonu leczy kontuzje, a w pozostalej czesci jest najgorszy na boisku. Wywalic czym predzej.

10.01.2017 17:45

Wy chyba zartujecie z tym przedluzeniem kontraktu, nie?
Oby jak najszybciej siego pozbyc. Najbardziej bezuzyteczny gracz w historii Bayernu.

01.01.2017 23:51

Wszyscy na to liczymy. Poki co Carlo jest w cieniu Guardioli.

27.12.2016 14:03

Czy kogokolwiek to dziwi?

27.12.2016 14:02

Gdynamprzyszlo sie mierzyc z silniejszymi- Atletico i ciotmund - to tez byly porazki, takze argment raczej nie trafiony.

25.12.2016 13:26

To nasz najlepszy zaweodnik w tym sezonie, a niektorzy na tej stronie chcieli sie go pozbyc (nigdy tego nie rozumialem)

24.12.2016 19:29

w drugiej polowie nasza gra siadla

21.12.2016 21:34

Ajjj Lewy, mogla byc 2 bramka

21.12.2016 21:12

Jeeeeeest!!!!!!!!!!!!

21.12.2016 20:46

Btw. co ten Hummels? Messiego sie za duzo naogladal z tymi wlosami? :D

21.12.2016 20:35

Hahahaha! Juz po meczu :D

21.12.2016 20:33

Juventusowi wcale tak wiele do Bayernu nie brakuje obecnie. Niestety obnizylismy loty wzgledem czasow Guardioli. Ancelotti musi szybko ogarnac ten zespol, bo gra kompletnie nie przekonuje

01.11.2016 19:08

4-3-3 w naszym wykonaniu do mnie nie przemawia. Wciaz uwazam, ze nie mamy stylu i mimo zwyciestw gramy pokracznie

01.11.2016 15:27

Na papierze mamy najlepszy duet srodkowych obroncow na swiecie, ale jak to bedzie wygladalo w praktyce? Mecz z Atletico przyblizy nam ta odpowiedz.

01.11.2016 15:24

Poki co coraz bardziej tesknie za Guardiola.Nigdy nie bylem zwolennikiem jego odejscia. Ancelotti poki co zupelnie nie ogarnia co soie wokol niego dzieje.

16.10.2016 12:22

Jestem w szoku po tym co widze w ostatnich tygodniach. Za Guardioli taka gra byla nie do pomyslenia :/

16.10.2016 12:18

Zwykly dziennikarski wymysl. Kompletnie w to nie wierze.

05.10.2016 16:55

@niszczyciel

"To był jeden z lepszych meczów BM w tym sezonie"

WTF? To chyba reszty meczow nie widziales. Ten byl najgorszy ze wszystkich.

29.09.2016 18:33

Carlo oaza spokoju. To nie bedzie tragedia (chociaz wg mnie byla, zwazywszy na postawe calego zespolu) jesli tylko Ancelotti i pilkarze wyciagna odpowiednie wnioski i sie poprawia w rewanzu.

29.09.2016 17:55

@ Murphy
Tu nie chodzi o wynik. Tu chodzi o styl. Polowa podan NIEDOKLADNA. Faul za faulem. Praktycznie ZERO zagrozenia pod bramka rywala. Wole juz te 4:0 z Realem, bo tam przynajmniej potrrafilismy wymienic 4 podania.

28.09.2016 22:47

Tragedia. Najgorszy mecz Bayernu odkad kibicuje temu klubowi (a to juz ladnych pare lat)

28.09.2016 22:44

Za Pepa taka gra byla nie do pomyslenia.

28.09.2016 22:33

Ja prdl ale fart!!!!!!!!!!!!!!

28.09.2016 22:31

Dziekuje, do widzenia.

28.09.2016 22:30

Ancelotti niech zacznie na treningach cwiczyc podania, bo to jest TRA-GE-DIA!!!!

28.09.2016 22:25

Dobrze, ze Kimmich za Thiago. Zbyt ryzykownie dzisiaj gral Hiszpan. W koncu by sie doigral i dostal czerwo :/

28.09.2016 22:14

Mam nadzieje, ze Hummels wchodzi za Boatenga tylko i wylacznie dlatego, ze ten mial zolta kartke. Bo Jerome gral swietnie. Wpusccie Kimmicha za Alonso

28.09.2016 22:10

Super zmiana! Robben da wiecej na skrzydle niz slaby dzisiaj Tomek

28.09.2016 22:06

Przede wszystkim razi dzisiaj nasza niedokladnosc podan :/

28.09.2016 22:03

Trzeba sie ostro wziac do roboty w drugiej polowie :/

28.09.2016 21:51

Martinez mistrz! Co spierdolil, to blyskawicznie naprawil :D

28.09.2016 21:04

Chyba kogos tutaj mocno popierdolilo (sorry za wyrazenie). Niech ciotmund walczy caly sezon, a nie beda liczyc na łut szczescia w jakichs play-offach.

20.09.2016 20:22

Tez mi sie wlasnie ta murawa rzucila w oczy w meczu z Ingostadt. Troche slabo jak na Bayern :/

20.09.2016 20:18

3 gol zaczal sie od Boatenga :D Ladnie!

17.09.2016 17:16

Mimo, ze wygrywamy, to wyglada to dosc slabo. Powinien byc w tym momencie remis. Mamy szczescie

17.09.2016 17:01

Duzy blad naszej obrony przy straconym golu i Neuer tez niespotykanie bierny.
Dobrze, ze mamy niesamowitego Lewandowskiego w skladzie! :)

17.09.2016 15:58

Zdecydowanie nasz najlepszy technik :)

16.09.2016 17:03

Bardzo mnie ciekawi co opisal w swojej ksiazce odnosnie tej legendarnej konferencji :D

16.09.2016 16:58

Mam tak samo chlopaki. Obstawilem bramke Muellera.
Nastepnym razem trzeba czekac do ostatniej chwili z tym typowaniem, bo strasznie brakuje edytowania w typerze :/

16.09.2016 16:56

@DonJupp4ever

Przeczytaj moj pierwszy komentarz i dopiero pisz odpowiedz, bo dalej piszesz kompletne bzdury.
Jakby Barcelona podchodzila do meczu z nami w takim oslabieniu jak mial Bayern, to mieloisbysmy szanse na final. TO NIE WINA GUARDIOLI, ze nie gral Alaba, Robben, Ribery, Lewandowski w masce, itp. Jesli myslisz, ze jakakolwiek druzyna na swiecie nie bedaca w 100% dyspozycji miala szanse na tamta Barcelone, to lepiej skonczy ogladac pilke nozna. Z Atletico tez nie wina Guardioli, ze Mueller przestrzelil karnego. W rewanzu gralismy pieknie. Guardiola zniszczyl taktycznie Atletico. Niestety dzieciaczki juz tak maja, ze jedna zepsuta akcja w meczu przeslania im obraz pelnych 90 minut.

09.09.2016 23:15

@DonJupp4ever

"Na słabeuszy i przeciętniaków to wystarczyło ale lepsze drużyny taktycznie rozpracowały Bayern na łopatki czego były dowody upokorzenia nas w LM - z Realem, Barceloną i Atletico Madryt."

Noz mi sie w kieszeni otwiera jak czytam takie bzdury. Ty chyba tych meczy w ogole nie ogladales, nie? Bo nie potrafie inaczej wytlumaczyc tego steku bzdur. Fakt, Carlo z Realem rozpracowal Guardiole na lopatki. Tutaj sie w pelni zgadzam. Ale Barcelona i Atletico? Zartujesz?! Niech wszyscy piszacy te wymyslone brednie na Guardiole uzmyslowia sobie w koncu, ze porazka z Barcelona to NIE BYLA wina Guardioli, a raczej naszych kontuzji. Gralismy bardzo oslabieni i juz przed samym meczem wiedzialem, ze beda bęcki od Katalonczykow. Nie rozumiem tez zwalania winy na Guardiole, za porazke z Atletico. Z Atletico przegralismy BO MUELLER NIE STRZELIL KARNEGO! Guardiola przygotowal nas perfekcyjnie. W rewanzu Atletico nie istnialo oprocz tej jednej sytuacji, po ktorej Griezmann strzelil gola. Coz, zdarza sie. Gdyby Tomek strzelil tego nieszczesnego karnego, to by wszyscy piali w zachgwycie jak genialnie Gardiola nas poprowadzil przeciwko Simeone, ale coz, lepiej po jednej sytuacji w meczu wszystko zrzucic na bogu winnego Pepa, nie? On by pewnie tego karnego strzelil, ale niestety trenerzy raczej nie graja.

Ja rozumiem, ze za Pepa nie gralismy szybkiej i atrakcyjnej pilki, i mozna go za to nie lubic. Ale zeby takie bzdury pisac z czystej zawisci? To jest chore.

08.09.2016 16:24

Na pewno cieszy to, ze sam zawodnik widzi, ze cos bylo nie tak w drugiej rundzie. Chyba ze wszystkich zmian jakie obecnie zachodza pod wodza Ancelottiego najbardziej interesuje mnie ta ze stylem gry Douglasa, bo napewno jakas zmiana nastapi. Jak go spuszcza ze smyczy, to moze byc miazga jak na poczatku poprzedniego sezonu :D

05.09.2016 16:55

@josh1982

Pewnie z 5 goli strzeli :P

05.09.2016 16:51

Chyba najbardziej tajemniczy transfer z naszym udzialem w ostatnich kilku latach :)

05.09.2016 16:50

@ser321

Mi tam Gomeza nie szkoda (jesli oczywiscie mowimy o odejsciu z Bayernu). Nigdy za nim nie przepadalem. Mandzukic wnosil do naszej gry duzo wiecej. Przede wszystkim w destrukcji. Byl niejako pierwszym obronca, podczas gdy Gomez to byl typowy lis pola karnego, ktory w defensywie nie dawal nam absolutnie nic.

05.09.2016 16:48

Dla mnie Ancelotti to najlepszy trener swiata. Bez wzgledu na to czy wygra z nami LM czy nie. Nigdy nie zapomne co zrobil w Milanie. Potem powtorzyl to w Realu.

03.09.2016 00:25

@Piotrek89r
Ja Juventus stawiam ponad Atletico. Dla mnie to zdecydowanie 4 sila na swiecie. Na 5 miejscu ktos z dwojki Atletico/PSG (mysle, ze PSG ma wiekszy potencjal, ale narazie Atletico sie nieco lepiej prezentuje)

30.08.2016 22:13

@FanGraczyBayernu

Ale o co ci chodzi czlowieku? Bayern chce zaklepac goscia, ktory w przyszlosci moze stanowic o sile naszej kadry, a ze obecnie nie ma najmniejszych szans na wystepy, to chca go wypozyczyc do slabszej ekipy.

30.08.2016 16:12

No Lewy zaczal sezon z wysokiego C. Oby tak dalej. Kto wie, moze przy Ancelottim Lewy pobije swoj zeszloroczny wyczyn strzelecki? :D

28.08.2016 11:04

Co z Gomezem? Kontuzja jakas?

28.08.2016 10:58

@gregor

A czy tak nie jest? Bayern uwolnil sie z taktycznej tyranii trenera.

28.08.2016 10:55

@Marienplatz

Raczej Mueller

27.08.2016 18:16

@ryko

Ja tam dalej chetniej widzialbym Sanchesa za Alonso. Mam nadzieje, ze Hiszpan bedzie gral u Ancelottiego lepiej niz za Guardioli, ale mlodszy juz nie bedzie. Zwrotnosc i szybkosc juz zdecydowanie nie ta, a wczoraj znowu zdarzylo mu sie kopnac pilke do nikogo, mimo, ze nie byl atakowany.

27.08.2016 14:24

Swietny mecz Bayernu na inauguracje!
Szczerze mowiac obawialem sie troche jak Bayern bedzie sie spisywal pod wodza Ancelottiego, ale wyglada to calkiem niezle :) Oczywiscie mam na uwadze to, ze Werder jakims wymagajacym przeciwnikiem nie jest, ale moze to i nawet lepiej. Druzyna moze ciagle cwiczyc i lepiej zrozumiec pomysly trenera. Na powazniejszych rywali jeszcze przyjdzie czas.

27.08.2016 10:12