300 zł za gola Bayernu w Betfan
300 zł za gola Bayernu w Betfan
300 zł za gola Bayernu w Betfan
DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: seco555 Strona 17

Czy taki skandal jedynie co ich broni to, że są bramkostrzelni ale na tej pozycji trochę więcej się wymaga. Thiago nie jest idealny też mnie często irytuje ale swoją grą przerasta ich wszystkich. Tolisso i Leon mają niesamowitą umiejętność znikania na boisku nawet przeciwko ogórkom z BL.

20.04.2019 15:04

Odnośnie wymiany Sane - Thiago, pytanie kto by miał u nas pełnić rolę rozgrywającego ? Chyba nie Leon czy Tolisso, bo to kaliber niczym Rode i Rudy ...

20.04.2019 12:57

Znowu to samo... Lewy ma 30 lat i jako jeden z liderów drużyny śmiał zwrócić uwagę Comanowi, który w tamtym czasie miał 2 asysty w ogórkowej BL ... Każdy już to wie i pamięta...

20.04.2019 12:47

@Arkady142 to są tak zwane podwójne standardy :)

19.04.2019 21:32

Gratulacje dla Frankfurtu ! w tym sezonie dopiero potencjał chłopaków wychodzi

18.04.2019 22:54

Dziwnym również jest, tak patrząc nieco z boku zakładanie "różowych okularów" i udawanie, że wszystko jest w należytym porządku.

17.04.2019 22:23

@DarthSmd - wystarczy przypomnieć sobie Kahna jak ustawiał kolegów z drużyny klapsami ...

11.04.2019 22:30

@admin jasne, że się wyklucza, ale na tym poziomie raczej trzeba wiedzieć co należy zrobić z piłką gdy już się ją ma, a nie wybijać ja na aferę do przodu ... taką taktykę wpajał nam trener w podrzędnej drużynie trampkarzy prawie 30 lat temu ...

10.04.2019 23:03

@DieRoten - gdyby przyszedł do nas to by nic nie zrobił. W Ajaxie grają kocury, a u nas kto ? przeciętniaki pokroju Goretzka, albo wieczne talenty...

10.04.2019 22:30

@Piter1985 tych herezji o odpadnięciu w 1/8 nawet nie da się komentować ...

08.04.2019 21:25

@Janson Thiago stary ? ; o to jest 91 rocznik ... idealny wiek dla rozgrywającego. Samą młodością idzie wygrać pojedyncze mecze bądź BL, ale żeby mierzyć się o najwyższe cele trzeba mieć również doświadczenie, a wymienieni przez Ciebie zawodnicy takowe doświadczenie posiadają ...

27.03.2019 15:25

Fejk news to nie możliwe !

24.03.2019 10:49

@huberto chyba kibicujesz Bayernowi od tego sezonu jeżeli twierdzisz, że to dopiero pierwsza poważna kontuzja Comana... chłopak ma co chwile poważne kontuzje, a przez resztę czasu powraca do formy, którą ktoś kiedyś widział.

20.03.2019 20:33

@josh1982 my mamy same takie młode talenty, że jak odchodzą to sobie nie radzą w szwajcarskich drugoligowcach ...

20.03.2019 20:25

Podobno Hernandez teraz Pepe, jeżeli to prawda to zwracam szacunek Zarządowi bo widać super pakę montują

19.03.2019 21:09

Co racja to racja trzeba zobaczyć jak poszczególni zawodnicy prezentują się pod trenerem z prawdziwego zdarzenia,a nie tym pół amatorze. Co nie zmienia faktu, że nie chce mi się wierzyć, że Kovac kazał Leonowi chować się za przeciwnikami, zabronił walczyć i ogólnie powiązał mu nogi sznurówkami... żeby on jeszcze rozdzielał piłkę na boczne sektory to byłoby dobrze ...

Olejcie tego Jansona to jest 15 letnie dziecko, które parę meczy na krzyż widziało ...

16.03.2019 17:19

@DonJupp4ever po co dawać szanse Leonowi ? on miał szanse ponad połowę sezonu dla mnie jest beznadziejny i ma niesamowity dar do znikania na boisku nawet z największymi ogórami BL.. beznadziejny rozgrywający... i już wcale nie taki najmłodszy, własnie wchodzi w najlepsze lata swojej kariery

Edytowano : 2019-03-16 15:46:22

Z jakiego on kryzysu wyprowadził ? co najwyżej się trochę uspokoiło z racji tego, że Zarząd potrząsł zawodnikami.

16.03.2019 15:44

Dziwię się poniektórym tutaj, że wciąż bronią Kovaca ... sam długo go broniłem, ale ten Pan to chodzące nieporozumienie... świadczy o tym chociażby reprezentacja Chorwacji, która zaczęła sobie lepiej radzić odkąd odszedł Kovac to samo tyczy się z Eintrachtem ... Jego kompletnie nic nie broni, drużyny Favre wydają się być bardziej kompletne niż ten ulep bez pomysłu, który aktualnie oglądamy...

15.03.2019 22:56

Czyli reasumując cały ten kryzys Bayernu był tylko próbą obalenia trenera przez zawodników, a Kovac wcale nie opanował kryzysu tylko Zarząd wkroczył grożąc zawodnikom karami. Tak więc zawodnicy potulnie dostosowali się do panujących reali grając dokładnie tak jak im każe Kovac. Najgorszym jest to, że wcale nie ma co winić Kovaca, że jest przeciętnym trenerem - nie każdy musi być trenerskim geniuszem to zrozumiałe. Dziwi mnie najzwyczajniej postawa Zarządu, co oni chcą tym udowodnić ? Że każdy trener ze swojego środowiska to nowy Zidane czy Guardiola ? Że każdy młody czarnoskóry skrzydłowy to nowy Mbappe ? Dla mnie jest to chore i niepojęte ponieważ wg mnie jest to stawianie własnego chorego ego nad dobro naszego ukochanego klubu...

14.03.2019 20:45

@Marton te 4 lata to pikuś przy 10 latach Comana i Gnabrego : )

13.03.2019 23:06

@Matilegolas - dokładnie tak ! i jedziemy z Leonem i Tolisso ogony ligi europy haha

Edytowano : 2019-03-13 22:53:33

@vaterland - kadre mamy mocną ? rozumiem, że to ironia

13.03.2019 22:52

Uli co taki smutny ? : ) przecież piłkarzy kupiłeś taniej niż w biedronce : )

Edytowano : 2019-03-13 22:47:45

@DarthSmd - o top10 pisałem przed sezonem ale znawcy oczywiście wiedzieli lepiej ...

13.03.2019 22:46

@DarthSmd jak Ty możesz tak pisać ! to nasza przyszłość, młode talenty czystej wody :< ... przy których emeryt Ribery ma lepsze statystyki

13.03.2019 22:39

omg 2 zawodników Live nacierało 5 zawodników Bayernu i cudem wyszliśmy z opresji haha kabaret

Edytowano : 2019-03-13 22:34:34

@hoven - on wiecznie powraca po kontuzji ...

13.03.2019 22:34

I tyle pozostało z nadziei, przeszła drużyna zdecydowanie lepsza z ambicjami... i ktoś tutaj śmiał twierdzić przed sezonem, że jesteśmy top3 ...

13.03.2019 22:29

Chłopaki z Liverpoolu tak kasują akcje naszych, że szok -niczym pitbulle : )

13.03.2019 22:21

hmm wydaje mi się, że to była piłka meczowa ;s

13.03.2019 22:19

Bramka dla Live wisi w powietrzu :/

13.03.2019 22:16

Leon nie poradzi wykreować akcji z ogórkami z BL, a co dopiero z Liverpoolem ...

Edytowano : 2019-03-13 22:09:23

potrafi*

13.03.2019 22:06

która to edycja ligi mistrzów w której to widzę jak napastnicy kładą naszą zwrotną obronę na murawę ... :(

13.03.2019 21:56

@tapczan - też liczę, że MU przegra od 99 życzę im wszystkiego najgorszego ; )

06.03.2019 22:03

@CZARIAN - może ale nie musi być lepszy. Trzeba kiedyś wreszcie powiedzieć stop, chłopak jest z nami czwarty sezon, a jakoś progresu nie widać.

26.02.2019 21:32

@Marienplatz żeby zastąpić RR, Zarząd musiałby ściągnąć Hazarda i Griezmanna. Masz racje chyba trzeba zejść na ziemię...

24.02.2019 12:06

@Marienplatz zgadzam się z Tobą odnośnie Francka ale co młody daje oprócz prędkości ? jeżeli Comana porównujemy z 36 latkiem to znaczy, że jest naprawdę z nim źle...

24.02.2019 11:42

Macie racje ale z racji tego, że jakiś czas temu sprawdzałem tylko BL i Ribery lepiej tam wypadał. Pisałem to generalnie jako ironię ponieważ Coman powinien bić na głowę piłkarskiego emeryta, który najlepsze lata swojej kariery ma dawno za sobą. Uważam, że nasz klub zasługuje na kogoś dużo lepszego... Nie wiem jak w przyszłości będzie wyglądał Coman, ale na dzień dzisiejszy nie daje za wiele, do tego te liczne kontuzje...

24.02.2019 11:28

@Marienplatz ten starty Ribery ma dużo lepsze statystyki niż nasz wielki talent Coman...

24.02.2019 10:42

Na ile go może go wyeliminować ta kontuzja ?

Edytowano : 2019-02-23 21:40:12

@damiano - Ribery bez formy ale i taka ma takie statystyki o jakich nasze młodziany mogą pomarzyć ...

Edytowano : 2019-02-23 21:41:21

*2x go...

23.02.2019 21:37

@admin wyjdę oczywiście na malkontenta ale - 62% uzyskane z racji tego, że swoje akcje rozgrywaliśmy z Neuerem. Dla mnie żeby nie było możemy mieć posiadania 40% jeżeli mamy być skuteczni. Wyrażę się jeszcze raz gramy bez pomysłu z przodu, a w obronie natomiast niepewnie, generalnie gramy bardzo nijako... ni to pozycyjne, ni to z kontry, odnosi się wrażenie, że bez pomysłu...

23.02.2019 20:45

@admin wg mnie idzie już powoli idzie wyciągać wnioski, minęło ponad polowe sezonu. My natomiast dalej gramy bez ładu i składu, na aferę, bez składu w ofensywie i bez organizacji w defensywie. My dalej nie widzimy żadnego progresu cały czas const. a trochę czasu już minęło. Zresztą nam zostało tylko poużalać się w komentarzach : )

23.02.2019 17:11

@admin - obiektywnie, widzisz jakieś efekty pracy Kovaca dające nadzieje na lepsze jutro ? Ja już naprawę nie wiem czy Kovac jest tak słaby, czy to wina zawodników... czy wszystkiego po trochu...

23.02.2019 16:52

@dzordan - z Gnabrego może jeszcze coś będzie ale Comanowi bym już podziękował po sezonie... Coman w tym sezonie nie zaliczył nawet jednej asysty w BL, chłopak gra u nas 4 bądź 5 sezon i nie robi żadnego progresu... dalej ma problemy z najprostszymi wrzutkami ...

23.02.2019 16:37

Ehh, nie jestem fanem Comana ale naprawdę liczyłem, że zaliczy pierwszą asystę w tym sezonie : (

19.02.2019 22:29

@diablo i co by Ci dał Leon ? w BL z ogórkami nawet nie potrafi rozgrywać piłki czy kasować akcji przeciwnika, a co dopiero z takimi zakapiorami...

19.02.2019 22:18

Hmm oglądając ten mecz to już naprawdę nie wiem czy mamy tak beznadziejnych piłkarzy czy trenera, bądź trener swoimi umiejętnościami jest wprost proporcjonalny do naszych zawodników... Wyglądamy jak półamatorzy

Edytowano : 2019-02-19 21:54:46

Tym sposobem zaraz sam obrócę pół litra ze zgryzoty...

19.02.2019 21:54

wam też nie działa ncgo ? ; [

19.02.2019 21:28

@Sopariev Bayern z 2013 przejechałby się po obecnym Bayernie niczym walec drogowy... Jedynie co mamy wg mnie lepsze to rozgrywającego z prawdziwego zdarzenia w postaci Jamesa i Lewego ale to niestety za mało. Pozostało dzisiaj trzymać kciuki za naszych. Może nawet Coman dołoży pierwszą w tym sezonie asystę.

19.02.2019 20:54

@Hourdeau - szybkie pytanie, szybka odpowiedz, bez zbędnych komentarzy.

18.02.2019 22:25

@Hourdeau tak z czystej ciekawości masz jakieś ostrzeżenia na stronie ? :>

18.02.2019 22:16

@DonJupp4ever gdyby nie był taki głupi, jak to napisałeś toby nie poszedł siedzieć ...

Co do kłótni odnośnie stopera- na dzień dzisiejszy też nie uważam Sule za jakiegoś geniusza. Raczej taka trochę wyższa średnia ligowa, ale niestety bije na głowę Boatenga, któremu już tylko głupoty w głowie ...

18.02.2019 21:03

Zarząd mógłby dołożyć kasę i złożyć Chalsea ofertę ale za Hazarda ... pewna inwestycja, sam mecze by wygrywał

18.02.2019 20:18

@Marienplatz mamy jakiegoś lepszego ? Thiago i James póki co nakrywają czapką takiego Leona czy Tolisso czy tego chcesz czy nie...

18.02.2019 20:09

@dzordan możliwe, że tak faktycznie będzie ale na pierwszy rzut oka atak Icardi, Dybla wygląd naprawdę zacnie.

14.02.2019 21:57

Równie dobrze kibice innych klubów mogą się do nas przyczepić, że w ostatnich latach w fazie playoff zawsze dostawaliśmy kelnerów do bicia...

@dzordan Dybala oraz Icardi to raczej inne pozycje więc mogą razem grać.

Edytowano : 2019-02-14 20:55:21

@DonJupp4ever - karne również nie zawsze przekładają się na bramki :)

14.02.2019 20:54

Totki jadą z BVB niczym z dziećmi. Ogólnie określanie Leona jako "młodego" Eriksena jest nie na miejscu...

13.02.2019 22:46

kijowo, liczyłem na BVB ...

13.02.2019 22:42

@zielo151 grają jak na mistrzów przystało : ) mimo gorszego dnia mają patent na wygrywanie.

13.02.2019 22:36

@zielo151 znasz taką życiową zasadę - szczęście sprzyja lepszym ?

13.02.2019 22:27

@Rufus87 możliwe, że Uliemu nie pasował pod względem charakteru. Jak widać Guardiola i Summer uciekli bo nie mieli nic do powiedzenia ...

12.02.2019 22:57

@Rufus87 wątpię, żeby to zaważyło. Wydaje mi się, że raczej go przespaliśmy ponieważ Zarząd do końca wierzył w Juppa...

12.02.2019 22:40

ehh... widać rękę Tuchela... a mógł być nasz

12.02.2019 22:25

@dzordan tragicznie to wyglądało ...

12.02.2019 21:49

@zielo151 - ranking rankingiem ale trochę pokazuje naszą degradację - wszyscy jakby przestali się z nami liczyć.

Bardzo ciekawy jestem MU - ciekawe ile im faktycznie zmiana trenera pomogła, ponieważ personalnie MU wygląda bardzo mocno.

@Prezes42 - też mi się stary system rozgrywek bardziej podobał ...

12.02.2019 21:01

@Janson - tak lepiej, może jakimś cudem ukończysz szkołę. Na moje to przeczytałeś jakąś statystykę i na siłę chcesz ją zainteresować innych. Z tego co zauważyłem to każdy tutaj narzeka na jego zwrotność i przyśpieszenie. Co więcej bramki tracimy nie przez tą "szybkość" tylko przez indywidualne błędy tego nowoczesnego stopera i jego kolegów "weteranów".

10.02.2019 21:23

@Janson ręce opadają ... nawet nie warto komentować. Jakie statystyki, że jest najszybszy ? i to wg Ciebie jest najważniejsze w przypadku stopera ? Proszę zacznij używać znaków interpunkcyjnych, a jedno ogromne zdanie dziel na mniejsze... Kolejne pytanie, czy napisałem weteran=obraza ?

10.02.2019 14:20

Też się zgadzam, że BVB czuje presje. Kiedy jak nie w tym sezonie gdy Bayern jest pod formą?!

10.02.2019 12:46

@Prezes42 a Sule na skrzydle bo przecież taki szybki

10.02.2019 12:14

@Janson posiadasz jakieś statystyki zwrotności i przyśpieszenia ... ? To było pytanie retoryczne- wiadomo, że nie. Sule często gubi się na pierwszych metrach, polecam zacząć oglądać mecze. Porównanie Sule, który kiedyś pobiegł bez piłki z Gnabrym i Comanem, którzy swoje sprinty wykonują razem z piłką są co najmniej śmieszne.

10.02.2019 10:59

@AdiFantasti dodatkowo jeszcze dochodzi, że Coman gra u nas czwarty czy już nawet piąty sezon, pogubiłem się już i nic się nie rozwinął przez ten czasu. Gdyby nie jego szybkość to nie ma kompletnie nic do zaoferowania ... fajnie jakby nam się rozwinął ale jakoś to nie rokuje dobrze.

09.02.2019 13:53

@XYZ skąd takie info, że przychodzi Hernandez ?

09.02.2019 12:39

Z jednej strony nie dziwie się Franckowi bo widząc bezproduktywnego Comana krew zalewa i na pewno dałby dużo więcej Bayernowi, ale pod żadnym pozorem nie powinien się tak zachowywać ...

09.02.2019 12:36

@tapczan dziwi Cię to ? mnie jakoś nie ... to tylko Bayer, który skończył się wraz z era Krzynówka.

05.02.2019 22:00

@BayernWygra bo wszystkie drużyny poczuły krew

05.02.2019 20:50

@DieRoten czego się dziwisz to tylko Bayer ... Do Monachium teraz to 4 ligowcy przyjeżdżają jak po swoje, nie wspominając już o juniorce z Amsterdamu.

05.02.2019 20:40

@predator a wyjdzie z tego plan "C" w postaci Vogta. W końcu Niemiec i może mu się umowa kończy : )

05.02.2019 20:36

@DonJupp4ever jeżeli piszemy o nowoczesnej piłce jaką chociażby prezentowała reprezentacji Francji to przy dobrze grającej defensywnie środkowej strefie byśmy tak głupio i tyle bramek nie tracili problemem wg mnie leży w tym, że te nasze grajki są słabe w defensywie i za bardzo nie potrafią rozegrać piłki. Może to wina trenera nie wiem ale potencjału też im trochę brak...

04.02.2019 18:06

A potrafimy ją odbierać w środkowej strefie bądź jakiejkolwiek innej ? Nowoczesnej piłki za bardzo to nie przypomina ...

04.02.2019 17:48

@DonJupp4ever zgodzisz się, że przy aktualnej konfiguracji nasz środek pola wygląda nędznie ? czy uważasz, że w każdym meczu dominujemy przeciwników w środkowej strefie ?

04.02.2019 17:34

@vaterland gwoli ścisłości za wszystko co złe bądź dobre odpowiada zarząd. To, że ktoś nie potrafi trenować czy grać nie jest winą tych osób tylko zarządu, że pewne osoby dostały się do naszego klubu.

Edytowano : 2019-02-04 17:30:17

Tak... np Kruse i do tego został by Wagner bo nikogo innego by nie ściągnęli ... Kiedyś Bayern ściągał najlepszych grajków z BL teraz natomiast polityka wygląda tak: byle Niemiec i za darmo.

04.02.2019 17:27

@Prezes42 należy dołożyć jeszcze sprawę, którą opisał ktoś niżej. Nie mamy środka pola Goretzka niby strzela bramki i chwała mu za to, ale kompletnie nie bierze udziału w rozgrywaniu akcji, bądź w rozbijaniu akcji przeciwnika, jeżeli brakuje Thiago w środku to już kompletnie leżymy... Ostatnimi czasy każda ogórkowa drużyna nas dominuje w środku pola.

04.02.2019 17:22

@JazGod a my ? Mia San Mia ...

03.02.2019 21:15

Taki trochę prztyczek w nos w kierunku naszego trenera.

03.02.2019 11:59

Tak, tak przez sędziów przegraliśmy z przeciętnym Bayerem 3:1 ... Szkoda, że nic nie wspomniał o ręce Hummelsa ...

03.02.2019 11:10

Z polemiki pomiędzy profesorami, doktorami, a sądząc po inwektywach niziną społeczną nie ma prawa wyjść nic dobrego...

03.02.2019 11:00

@Hourdeau - gościu skończ już też... przynajmniej on w przeciwieństwie do Ciebie nie obraża ludzi na lewo i prawo w dziecinny sposób, a swoje poglądy wyraża w sposób kulturalny.

03.02.2019 00:12

@DieRoten jak to w życiu, prawda zawsze leży po środku

02.02.2019 22:51

@Hourdeau "xD :D :P =P"

02.02.2019 22:38

Piszcie co chcecie ale Leon jest mega słaby, owszem ma niesamowitego nosa do bramek, ale jako środkowy pomocnik, w ogolę piłki nie rozgrywa, ucieka od gry, oprócz dzisiejszego jednego fajnego przejęcia po którym padła bramka na 1:0 absolutnie nic nie pokazuje... Zawsze Bayern potrafił dominować przeciwnika w środkowej strefie, a teraz wygląda to żałośnie, może to wina trenera sam już nie wiem....

02.02.2019 20:16

@hoven pamiętam jak oglądałem mecze PSV tylko ze względu na Robbena, on był magiczny, a miał tylko 18. Owszem chłopaki mają talent, ale chyba pewnego poziomu nie przeskoczą (obym się mylił), a najmłodsi też już nie są.

02.02.2019 17:57

Ogólnie nie przekonuje mnie gra Leona, ma mega nosa do bramek, ale od rozgrywającego/środkowego pomocnika trzeba trochę więcej wymagać. Kolejny mecz, który przegrywamy wg mnie przez to, że nie potrafimy zdominować własnie środka pola.

02.02.2019 17:53

@hoven - Robben był już kocurem w PSV gdy miał 18 lat, natomiast co do Ribery to on późno wskoczył na wysoki poziom raczej ze względu na ciężkie życie, a nie umiejętności...

02.02.2019 17:50

@Gladius - widocznie niezbyt jasno się wyraziłem, chciałem subtelnie ale nie do każdego dociera. Trochę prościej - nie mam zamiaru marnować swojego cennego czasu, na głowę bym musiał upaść żeby szperać po artykułach. Wystarczy sobie spojrzeć na komentarze poniżej - chłopaki zawiązały bardzo ciekawą merytoryczną rozmowę nt. Jamesa popartą argumentami i kontrargumentami, a Twoje stwierdzenie "takich piłkarzy mamy pełno" świadczy tylko o jednym i jest co najmniej irracjonalne.

29.01.2019 21:06

@Gladius - szanowny Panie, nie mam czasu na Pana marnować czasu, w tym czasie wole pobawić się z synem. Jak pisałem może mam pecha :)

29.01.2019 17:15

@Gladius - fakt-jesteś zacięty. Albo mam pecha, że w takim momencie czytam komentarze na stronie, albo faktycznie w co drugim komentarzu zachwycasz się nad niesamowitymi umiejętnościami gry bez piłki i zostawianiu miejsca innym przez Boga Mullera i jego syna Leona, świadczy to o Twojej niesamowitej zaciętości.

29.01.2019 17:07

@DarthSmd - to jest nie do pomyślenia co u nas ostatnio się dzieje ... swoją drogą Kovac widzę preferuje przeciętniaków na swój wzór... ogólnie mam wrażenie, że cały nasz Zarząd złapał zadyszkę, brak im koncepcji na prowadzenie naszego kochanego klubu. Tak czasem się zdarza- w dużych firmach co jakiś czas wymienia się ludzi na szczycie, żeby złapać świeżość.

28.01.2019 21:04

Nie każdy młody to Dembele czy Sancho. Za 30 mln więcej można by składać ofertę za Hazarda, który w pojedynkę wygrywałby nam mecze...

27.01.2019 12:10

@dzordan - bo przecież nie są prawdziwymi Niemcami i Bawarczykami ... źle się ostatnio dzieje w naszym klubie i to bardzo...

27.01.2019 12:00

Już dużo bardziej rozsądnym transferem był Dembele, który rozegrał przynajmniej jeden sezon w poważnej piłce niż ten trampkarz... Nie odbieram mu telnetu ale to co robi nasz Zarząd woła o pomstę do nieba...

Edytowano : 2019-01-27 11:53:43

typowy przykład psucia rynku, robimy własnie to samo co szejki...

27.01.2019 11:52

@Janson- tylko albo aż tylu. Piłka nożna jest zbyt prosta, tutaj nie potrzeba żadnego lingwisty, dla chcącego nic trudnego. Ja natomiast dla przykładu nie jestem żadnym lingwistą, a moja znajomość angielskiego jest na poziomie tylko dobrym, a wystarcza mi to żeby zarządzać kilkudziesięcioma inżynierami rozsianymi po całej Europie...

Zresztą ten temat jak pisał tapczan jest już nudny. Pożyjemy zobaczymy, mecz z Liverpoolem coraz bliżej :)

25.01.2019 22:46

@XYZ - aktualnie nie ma żadnych przesłanek, że to wygramy, ale jesteśmy kibicami, a nadzieje umiera ostatnia : ) zgadzam się również z tym, że nawet jak przegramy to nic to nie zmieni.

Janson i co z tego, że Coman potrafi mówić po niemiecku skoro nie był praktycznie żadnym zagrożeniem dla niekomunikatywnego Riberiego. Argument języka jest wg mnie chybiony z racji tego, że mamy dość dużo hiszpańskojęzycznych piłkarzy...

25.01.2019 21:41

@DieRoten - przecież argumenty, które podał Janson są co najmniej śmieszne.

Edytowano : 2019-01-25 21:14:17

Zresztą dla Leona czy Kovaca prawdziwą chwilą prawdy będzie mecz z Liverpoolem...

25.01.2019 21:09