Costa by się mógł dziś pokazać,a zamiast tego znowu mecz gdzie cieniuje
15.04.2017 19:13
No Coman cośtam jednak gra ,najlepszy w ofensywie dziś
15.04.2017 19:08
Bez przesady,w takim składzie to nie jest Bayern,przecież tu w ofensywie nie gra nikt z podstawy ,wiec nie szukałbym tu wpływu realu
15.04.2017 19:06
Przynajmniej widać ,że z Müllerem na 9tce nie było szans na dobry wynik z Realem,skoro on nawet z Bayerem nie istnieje
15.04.2017 19:01
Borek to chyba nie wie,że Lahm kończy po sezonie karierę
Co jest z Javim?Dużo niepewności w jego grze i te niepotrzebne dryblingi
15.04.2017 18:47
Hehe,no z Obamą to samo pomyślałem.Trafia gdy już jest ustalony wynik,a jakoś jak ma pociągnąć drużynę to znika
15.04.2017 17:39
Nie no,Sanches to musi się chyba tragicznie prezentować na codzień,jeśli nawet dziś Carlo nie chce z nim ryzykować.Chyba,że Vidal ma grać tylko jedną połowę.
15.04.2017 17:32
Spodziewałem się,że więcej graczy zostanie w Monachium
15.04.2017 17:03
Jak zagra,to i tak pewnie mu się ta kontuzja odnowi i będzie musiał zejść,tak samo jak było z nim ostatnio
15.04.2017 14:42
Ale się ten Boateng posypał.Jak nadal tak będzie wypadał,to nigdy nie wróci do rytmu meczowego,nie mówiąc już o pierwszym składzie
Czy to przypadek,że niemiecka gazeta akurat teraz wypuszcza taki artykuł?
14.04.2017 21:30
Żeby się za chwilę nie okazało,że liga będzie wygrana 2 tygodnie wcześniej(wliczając zeszły tydzień z BVB) kosztem LM.Bo o ile mi wiadomo,założenia były odwrotne.
14.04.2017 18:00
Zacząłbym od języka
14.04.2017 17:36
Ostatnio mówił,że się nigdzie nie wybiera,także chyba ktoś tu coś kręci
14.04.2017 17:33
Heh,pismaki cośtam wymyślają i może raz na 50 przypadków uda się akurat trafić
14.04.2017 16:20
Na 10tkę nie potrzeba nikogo nowego,jest Thiago i Muller na ławie.Mimo całej sympatii do Thomasa,w tej formie,którą prezentuje już od ponad roku,w następnym sezonie zostanie przyspawany do ławy tak jak Rafinha czy Kimmich obecnie.
14.04.2017 15:59
No oczywiście,znowu przychodzi czas na starcie z hiszpańskimi ekipami,to duet środkowych defensorów do zadań specjalnych kimmich-alaba wchodzi do akcji
14.04.2017 14:16
Z tym Mbappe to już chyba musztarda po obiedzie,Monaco będzie za niego chciało grubą kasę
Co do skrzydeł,to mają chyba być wzmocnienia ,a nie uzupełnienie składu?
14.04.2017 13:15
To chyba debile układają ten ranking UEFA na którym opiera się cała europejska piłka,bo w pierwszej 15tce są 4 kluby niemieckie i jedno wloskie Juve
Edytowano : 2017-04-14 09:30:00
Jeszcze chciałem dodać,że Juve sypnęło trochę grosza(chociaż w sumie nie do końca,bo zarobili na Pogbie) na pozycję,która była u nich piętą achillesową i w tym sezonie grają jak z nut.Wcześniej to samo zrobiła Barca z Suarezem.Mam nadzieję więc,że te plotki z wynalazkami typu Brandt,to faktycznie tylko "plotki" i za Riberyego przyjdzie ktoś z mocnym nazwiskiem.
14.04.2017 09:20
Okaże się,czy Carlo wyciąga jakieś wnioski,czy znowu zajedzie graczy podstawowego składu zbędnym meczem
14.04.2017 08:14
To prawda-na takim szczeblu bardzo ciężko o bramkę z akcji,a rzut karny to przecież już prawie gol.Szalenie dziwne więc,że nie ma w drużynie żadnego poważnego drugiego strzelca,bo w efekcie można powiedzieć,że w zeszłym roku w związku z tym nie było finału LM,a w tym roku...póki co jeszcze nie można przesądzać,ale każdy chyba wie,czym to pudło Vidala grozi.
Te w sumie dość łatwe do wyeliminowania zaniedbania,w efekcie powodują wielomilionowe straty w kasie klubu w związku z odpadaniem z pucharów wcześniej,niż powinno to mieć miejsce.
13.04.2017 22:18
Nie byłbym taki pewny,że Carlo nie wystawiłby Roberta gdyby miał taką możliwość.Część jego decyzji wydaje się czasem zupełnie nielogicznych.Tak samo było z usilnym trzymaniem się 4-3-3,gdy wszyscy dookoła już to odradzali.
Mam nadzieję,że po urazie nie będzie śladu,a nie,że będzie to 50% Lewego
13.04.2017 20:42
Jeśli tylko gra z przodu znowu zacznie się kleić,to można to odrobić,nie ma co robić dramatu z jednobramkowej porażki.Każdy widział,że to wczoraj nie był ten Bayern co zwykle,ale czego się spodziewać,jeśli zarówno z tyłu jak i z przodu zabrakło kluczowego ogniwa.
Nie mniej o ile w ofensywie jestem sobie w stanie spokojnie wyobrazić strzelenie kilku bramek,tak nie wiem w jaki sposób linia obrony bez Hummelsa i Martineza ma nie dopuścić do utraty gola.Pozostaje liczenie na Neuera.
Edytowano : 2017-04-13 19:16:24
Co do statystyk,to nie ma co przytaczać jakichś przykładów sprzed 15 lat.Pewną wskazówkę mogą jedynie dawać mecze rozegrane maksymalnie 2-3 lata temu,a tutaj na koncie jeśli chodzi o wyjazdy jest jedna porażka 1-0 i jeden remis 2-2.
13.04.2017 19:09
Przynajmniej o jedną kartkę jednak można Martineza winić,bo kto to widział,żeby stoper bawił się w rozgrywającego i podchodził głęboko na połowę przeciwnika?Jak wczoraj zobaczyłem,że Javi wdał się w ten drybling i stracił piłkę,to już z automatu widziałem kartonik w rękach sędziego.
13.04.2017 18:07
Odwrócić 1-2 to żaden cud,ale nie wiem w sumie jaka była taktyka na wczorajszy mecz.
Carlo w zasadzie na własne życzenie został bez napastnika,a zespół pewnie nie ma żadnych schematów pod Mullera na 9tce,więc z przodu grali sobie tak jak się komu podobało.Za tydzień myślę,że powinno to zagrać dużo lepiej z Lewym z przodu,ale i tak niekoniecznie oznaczać to będzie awans.
13.04.2017 16:52
Apropo karnego,to trochę mnie zastanawia,czemu Xabi w ogóle ich nie strzela.Pamiętam,że już ponad 10 lat temu gdy był jeszcze młodym chłopakiem,to brał na siebie odpowiedzialność np w Liverpoolu w finale LM z Milanem.Głowę na pewno ma mocną,a i przecież technika jest u niego wyborna.Vidal z kolei już nie pierwszy raz zamyka oczy i uderza na siłę.
13.04.2017 14:25
Da się ściągnąć,np BVB ściąga tych swoich młodzików,którzy wskakują do pierwszego składu i wykręcają dobre statystyki.Tyle,że jak się nie chce wydawać dużo na transfery,to przynajmniej trzeba mieć dobry scouting.Sule to będzie potencjalnie przykład dobrego transferu,ale trzeba jeszcze wyłowić jakieś talenty na skrzydła.No albo wyłożyć ~100mln i kupić kogoś od ręki.
13.04.2017 13:53
Nie sądzę,że hummels po urazie kostki tak szybko wróci
13.04.2017 12:44
No tak i już Carlo znowu jest nikim
Guardiola 3 lata pod rząd też odpadał z Hiszpanami
To niby kto jeszcze ma przyjść,żeby ich pokonać?Conte,Simeone?
Trenerów można zmieniać co chwilę,ale to nie zmieni faktu,że kadra Barcelony czy Realu jest wyceniana o prawie połowę wyżej,niż kadra Bayernu i jeśli wypada jeszcze aktualnie najlepszy gracz,to niekoniecznie można oczekiwać,że będzie to gra jak równy z równym.
Zobaczymy za tydzień,mam nadzieję,że podstawowi gracze wrócą do składu.
13.04.2017 10:13
Teraz to jest trochę musztarda po obiedzie,oszczędzać się trzeba było tydzień temu
Nie twierdzę,że awans nie jest możliwy,ale łatwiej wygrać w pełni sił u siebie,niż na wyjeździe
No z drugiej strony z trzech hiszpańskich drużyn,to właśnie Bernabeu wydaje mi się najmniejszym atutem gospodarzy
13.04.2017 09:42
Przy takim składzie jak wczoraj,gra w ofensywie musiała być oparta na Robbenie.
Ribery to bardziej asystent.
A Muller to bardziej statysta.
13.04.2017 09:09
Albo to ma być klub o niemieckiej tożsamości,albo najlepszy na świecie
Te opcje wzajemnie się wykluczają
13.04.2017 08:21
Oczywiście,że bez Lewego nie ma szans w rewanżu.Real podobnie bez CR7 w ofensywie wczoraj wyglądałby bardzo blado-Benzema praktycznie niewidoczny,natomiast Bale zdaje się,że oddał jeden groźny strzał.
Tyle,że sam Lewy niewiele zdziała przy takich dziurach w obronie.
Niech Carlo główkuje co teraz zrobić,bo 1-2 to jeszcze wynik do odkręcenia,a mogło już być po wszystkim.
13.04.2017 08:12
Otóż stało się to,co musiało się stać-Muller od roku jest bez formy i jeśli z ogonem tabeli bundesligi był całkowicie niewidoczny na 9tce,to ciężko żeby nagle po kontuzji błysnął na tej pozycji z Realem.
Dokładnie o tym pisałem przed meczem z BVB-żeby nie było tak,że wpadną zbędne 3 punkty,a jakieś ważne ogniwo wypadnie i będzie płacz.I to się właśnie ziściło.Jeden osamotniony Robben z przodu,do tego próbujący coś zrobić Vidal.
Frank dość niewidoczny,ale z kim on miał z przodu współpracować?
Bayern większość drugiej połowy grał w zasadzie w 9tkę,więc wyglądało to tak jak wyglądało.
Nie wiem,co można jeszcze napisać.Jedynie to,że z Thomasem na szpicy można się pożegnać z awansem,a jeśli Lewy nie wyzdrowieje,to mecz z BVB będzie gwoździem do trumny na ten sezon.
A w zasadzie gwóźdź ten został dziś do połowy wbity.
12.04.2017 23:26
Neuer jest wyceniany na 45mln,to też by mógł cośtam z przodu poszarpać,zwłaszcza,że Sven jest ostatnio w gazie...
A tak na poważnie,to Muller sam mówił,że to nie jest jego pozycja
Owszem,na treningu też można złapać kontuzje,ale logiczne przecież,że im więcej "okazji" na uraz,tym większe ryzyko,że takowy faktycznie się przytrafi.Nie mówiąc już,że faktycznie aktualnie nie ma komfortu wystawienia innego nominalnego napastnika,także zwłaszcza przed takimi meczami jak ten dzisiejszy te niezastąpione ogniwa drużyny powinny być oszczędzane(Hummels np ma nie gorszego zmiennika)
12.04.2017 16:56
Jak sie nie nadaje do gry to niech nie gra,bo w takim wypadku to i tak nie będzie ten Lewy co zwykle.
Thiago z Robbery mimo wszystko mogą rozmontować obronę Realu,po Mullerze cudów się nie spodziewam,ale może akurat jakoś zaskoczy obrońców którzy nie na to się przygotowywali
12.04.2017 16:39
Carlo przekombinował ze składem na BVB i teraz tak to się kończy,że najlepszy gracz jest poza kadrą,a za niego pierwszy mecz zaraz po kontuzji zagra Muller w średniej formie.Ciekawe czy w razie czego za Mullera na 9tce znowu zagra Kimmich.
12.04.2017 16:20
No nic,przynajmniej jest 4:1 z BVB,można sobie dalej śrubować przewagę w bundeslidze...
12.04.2017 16:09
Jeśli faktycznie Lewy wyleciał ze składu,to głównie Robben będzie musiał teraz pociągnąć ten wózek w ofensywie.Spora strata,ale do rewanżu zostało trochę czasu,także może chociaż do tego czasu uda się go wykurować
12.04.2017 16:02
Akurat w Juve to nie byłaby analogia do Dybali,tylko Higuaina,a ten drugi faktycznie był wczoraj niewidoczny i Juve mogłoby sobie poradzić bez niego.Lewy jest na pewno wściekły,że praktycznie przez cały sezon nic się nie działo a teraz wypada akurat w najbardziej prestiżowym pojedynku z możliwych.
12.04.2017 12:14
Co do Benatii to sytuacja jest jasna,nie potrzeba go w zespole,przychodził tu gdy panowały jeszcze inne realia.
Co do Badstubera to szczerze mówiąc też odetchnąłbym z ulgą gdyby już odszedł i nie stanowił dłużej obciążenia dla Bayernu.Zespół pomógł mu jak tylko mógł,postawił na nogi,ale teraz już Holger musi sobie radzić sam,a na obecny zespół jest zbyt słaby.Aktualnie nie łapie się też do pierwszego składu Schalke.
12.04.2017 11:17
A no tak,zapomniałem o tej włoskiej aferze.Nie mniej topowe kluby miewają mało chwalebne wydarzenia w swojej historii-jak np.zamknięcie Uliego,czy głosy o przekrętach Pereza.
12.04.2017 11:12
Juve to jest zespół w zasadzie dość podobny do Bayernu,chociaż pojawiły się ostatnio imho dwie rysy na ich wizerunku-wyrzucenie 90mln euro na Higuaina,czyli dołączenie do tego chorego wyścigu na kwoty transferowe,oraz zmiana herbu.
Tak,czy owak trzon tego zespołu w postaci linii defensywnej jest od lat ten sam i dobrze ze sobą zgrany,do tego grali już nie tak dawno w finale LM więc myślę,że im się nogi nie będą plątać na Camp Nou,tak jak PSG w którym takiej stabilizacji brakuje.
12.04.2017 10:50
Sędzia w reważnu prawdopodobnie przechyli się teraz w drugą stronę i pozwoli graczom Juve na wiele.Tak,żeby przypadkiem nikt nie sugerował różnych rzeczy tak jak po meczu z PSG.
Trochę żal,że to Juve a nie Bayern wyeliminował Barcelonę.Zawsze to dodatkowy smaczek gdy można się zrewanżować.To teraz już tylko z Realem i Atletico zostały rachunki do wyrównania.
12.04.2017 08:05
Akurat przy tej konkretnej sytuacji to niekoniecznie,ale generalnie BVB gra na Lewego o wiele ostrzej,niż np na Robbery
12.04.2017 08:01
Barca papa
11.04.2017 21:59
Dobrze,że u nas spokój,chociaż jedna partia to by chętnie urządziła w PL to samo co u zachodnich sąsiadów ...
Barca coś czuję,że tym razem się nie przeslizgnie
11.04.2017 21:08
Nawet jeśli na wyjazdach ma gorsze statystyki,to przecież nie znaczy,że nic nie da.Obrona Realu nie odpuści przecież jego wzmożonego krycia,bo Zidane powie "panowie,zostawcie go,on i tak nic nie strzeli".Automatycznie inni mają więcej miejsca,gdy Lewy jest na boisku,także nie rozumiem tego argumentu,że na wyjeździe jest niepotrzebny.
11.04.2017 19:46
No Carlo powiedział tyle,że jutro się okaże czy Lewy zagra.Jeśli będzie ból to nie,a jeśli nie będzie to tak.
11.04.2017 17:51
Robben mówi,że jak Lewy nie zagra to jest kim go zastąpić
11.04.2017 17:41
Fajnie jakby dzisiaj Chiellini z Bonuccim poprzestawiali trochę tych mikrusów z Barcelony,Włosi potrafią prowokować nie gorzej od Hiszpanów
11.04.2017 17:10
Juve z Barcą,BVB już w weekend się obejrzało w akcji.
W sumie z jednej strony chciałbym żeby ktoś rozjechał Barcę,ale z drugiej wolałbym,żeby był to Bayern w kolejnej rundzie,o ile oczywiście będzie awans.
11.04.2017 16:36
No z tym Rashfordem najlepsze,Angole jak już coś wymyślą...jeszcze brakuje,że Bayern się wymieni i dopłaci ze 20mln do tego transferu
11.04.2017 14:52
@DieRoten nie chodziło mi,żeby Lewy schodził po 15 minutach,ale gdzieś w okolicach 60.Nie wiem jak będzie wyglądała gra Realu na Lewego,czy będą jakoś skupiać się na przepychaniu tego uszkodzonego barku
11.04.2017 14:05
W razie gdyby nie dało się normalnie grać,to pewnie Muller wejdzie z ławki za Lewego
11.04.2017 13:37
Heh,a jeszcze nie dalej niż 3 miesiące temu taki Griezmann wspominał,że Bayern to już nie to co wcześniej za czasów Pepa i łatwiej go teraz pokonać.Dlatego warto poczekać na koniec sezonu z ocenami
11.04.2017 13:36
Lewy odkąd zmienił sposób wykonywania karnych to ma skuteczność 100%,do tego jeszcze teraz dołożył te rzuty wolne,jeśli więc chodzi o wszechstronność to na pewno jest najlepszą 9tką na świecie.
11.04.2017 08:54
Też mi się wydaje,że aktualnie nie ma gdzie upchać Mullera.Wraca po kontuzji i nie ma konieczności,żeby od razu go wstawiać do pierwszego składu,zresztą pewnie w weekend zagra pełne 90 minut bo Lewy pauzuje
10.04.2017 19:54
Tyle,że Muller w zasadzie wcześniej też nie miał jakieś wielkiej formy strzeleckiej,po prostu rok temu tak wyszło.Zawsze miał za to dużo asyst
10.04.2017 18:38
No cóż,zdarza się.Nad Bayernem też się nikt nie litował gdy środek obrony tworzyli środkowy pomocnik wraz z bocznym obrońcą,na skrzydle biegał napastnik,a na samej szpicy z obrońcami przepychał się zawodnik ze złamanym nosem i parę dni po wstrząśnieniu mózgu heh.
10.04.2017 18:08
Zasłona dymna myślę,że bardziej by była,gdyby było mówione,że Lewy nie zagra.A tutaj jest odwrotnie,po meczu od razu było mówione,że nie ma problemu,a teraz jednak gracz nie trenuje.No ale zobaczymy.
10.04.2017 15:08
Od razu mi się rzuciło w oczy na tym filmiku,że zamiast akcji z piłką,są jakieś fikołki,żeby niby zasugerować,że z tym barkiem wszystko gra.Ech,że znowu coś takiego się musiało teraz przytrafić.I to znowu w meczu z BVB.2 lata temu była maska na mecz z Barcą,a teraz pewnie jakieś blokady trzeba będzie wstrzyknąć,o ile w ogóle Lewy się nadaje do gry.
10.04.2017 14:32
@Rizzitelli
Mi się wydaje,że United jeszcze za czasów Fergusona zaczynało już się promować na rynkach azjatyckich,zanim jeszcze inne europejskie kluby poszły w tym kierunku.Nie mam dokładnych danych,ale bywałem na różnych europejskich stadionach i np na United charakterystyczne jest to,że jest tam mnóstwo azjatów(nie wiem,może akurat dwukrotnie tak trafiłem).
Aktualnie Manchester zbiera owoce tamtego działania.No i oczywiście te głośne transfery tak jak piszesz też wpływają na popularności,chociaż w zasadzie jak widać Pogba sportowo zupełnie nie pasuje do tych kwot które za niego zapłacono,o czym wspominał ostatnio Frank Lampard.
Edytowano : 2017-04-10 12:49:27
@anonim-no ich stać,ale co z tego,skoro zawodnicy z TOPu spojrzą w tabelę i widzą,że trofeów europejskich w tym zespole nie zdobędą.No chyba,że akurat komuś na tym nie zależy.
10.04.2017 12:47
Messiemu zostanie złoty but na pocieszenie jak już odpadną z LM,najlepiej w Bayernem
10.04.2017 12:19
Ogólnie Mourinho stosuje pewien psychologiczny trik polegający na tym,że w swoich wypowiedziach ciągle umieszcza United w otoczeniu najlepszych klubów europejskich,po to,aby angielski zespół również był tak postrzegany.
Gdzie na dzień dzisiejszy równie na miejscu by było,gdyby np trener Hoffenheim zaczął nadawać,że Griezmann z Lewym są o krok od transferu do Hoffe,a Ramos to już w zasadzie wstępnie parafował umowę.
10.04.2017 12:02
Jeśli chodzi o warunki fizyczne i predyspozycje,to środek obrony jest dla Martineza najodpowiedniejszy.W związku ze swoimi gabarytami nie będzie to zawodnik nadający się do dryblingu w środku pola i szybkiego rozegrania piłki.No ale być może w przyszłym sezonie zostanie to rozwiązane w ten sposób,żeby spoczywało to na barkach innego zawodnika ze środka pola.
Edytowano : 2017-04-10 11:49:59
Oczywiście przy założeniu,że Javi ma zająć pozycję Alonso
10.04.2017 11:49
Ja też mam wątpliwości ,czy w united by zagrał w ćwierćfinale LM.I to w ciągu następnych 5 lat
10.04.2017 09:59
Ale po co on w Bayernie ?W Barcelonie też przecież nie miałby miejsca w składzie,także zostaje tylko real
10.04.2017 09:06
No fakt,pewnie nie chciało mu się grać z Realem,to wziął i sobie "pozwolił" na kontuzje ...
09.04.2017 20:46
Tak jak Kimas -byc może to zaplanowane działanie ,bo tak czy owak pewnie by odpoczywał w weekend,a tak to od razu załatwił kwestie kartek
09.04.2017 10:53
Lewy w każdym meczu jest poniewierany a nie zdaża mu się prosić o zmianę,także oby to było tak profilaktycznie z jego strony,bo mina była bardzo niewesoła po tym karnym
Edytowano : 2017-04-08 21:21:32
*nie zdarza
08.04.2017 21:20
Siniak hehe dobre
Widać było po reakcji,że to nie jest po prostu stłuczenie,no ale może jednocześnie nie jest to od razu uszkodzenie,a tylko np rozciągnięcie
08.04.2017 21:14
[wycięte] no i super,Lewy zajechany
08.04.2017 20:05
Nie zapominajcie,że to Atletico też ma w środę mecz w LM.
08.04.2017 12:11
Wydaje mi się,że Carlo nie będzie chciał zagrać tak samo jak z Realem,żeby nie odkrywać zbyt wcześnie kart
08.04.2017 11:00
Z tą częstszą rotacją to bym nie przesadzał.Właśnie mam wrażenie,że o ile Pep nie rotował bardziej,to na pewno nie mniej niż Carletto.Sporo się rozjaśni już w najbliższych dniach,bo dopiero teraz są to rywale z wyższej półki.
07.04.2017 18:25
Teraz już by w ogóle się nie podnosił z ławy gdyby został w Bayernie
07.04.2017 17:36
Nie przypominam sobie wypowiedzi trenerskiej w stylu "nie będziemy grać na 100%,bo za parę dni mamy ważniejszy mecz",także zobaczymy jak faktycznie to będzie wyglądało
07.04.2017 17:16
Jeśli Boa ma jutro grać od początku,to oczywiście powinno to być w miejsce Hummelsa,bo Javi coś ostatnio zagrał trochę słabiej po tej przerwie,może musi wrócić do właściwego rytmu.No i ten obrońca z ławki mógłby i tak wejść na ostatnie 20-30 minut żeby się jeszcze pozgrywać z partnerem
07.04.2017 14:58
No to się okaże w dwumeczu z barcą
Tych zespołów goniących czołówkę jest więcej i nie wiem,czy Juve jest lepsze np od aktualnego BVB
07.04.2017 14:10
Fizjoterapeuci muszą się sprężyć
07.04.2017 13:41
Nie wiem czy akurat w takim klubie jak Bayern,ktoś się będzie przejmował,że statystyka meczów z czołówką tabeli nie jest rewelacyjna.Jak trzeba przycisnąć tak jak z RB,to idzie gładko,a sam Carlo też wypowiada się raczej w kierunku sukcesu w LM.Żeby potem nie było płaczu,że wpadły jakieś pyrrusowe 3pkt z BVB ale przypłacone kontuzją ważnego ogniwa drużyny.
Osobiście natomiast myślę,że jutro może to być zachowawczy mecz na remis
07.04.2017 12:26
Arsenal nie miał szans w tym dwumeczu i pamiętam jak sprawdzałem przed meczem,to średnie kursy bukmacherskie na awans Bayernu do następnej rundy wynosiły wtedy około 1.29,czyli prawdopodobieństwo awansu Arsenalu było niziutkie.A Londyńczycy widzę do teraz przeżywają te spotkania tak jakby mierzyli się z kimś równym sobie i nie wiedzieć czemu uciekł im awans.
07.04.2017 12:05
A ja uważam,że po to jest te 11pkt przewagi w tabeli,żeby czasem sobie skorzystać z takiego "koła ratunkowego" zwłaszcza w meczu z takim przeciwnikiem jak BVB,gdzie trzeba się mocno spiąć żeby wygrać.Zresztą nie mam tu na myśli jakiegoś wielkiego przemeblowania składu,bo w zasadzie odpocząć może tylko Alaba,Alonso,Ribery/Robben,a powinien też Lewy.Inni zawodnicy już ostatnio odpoczywali,także teraz mogą grać.
07.04.2017 12:00
Rok temu faktycznie było blisko ,bo 2 lata temu to już po pierwszym meczu wszystko było rozstrzygnięte .Nie można było liczyć na odrobienie wyniku przy tylu lukach w składzie
07.04.2017 07:46
Tyle,że Real walczy o mistrzostwo,a Bayern praktycznie zdołał już sobie to mistrzostwo zapewnić.Innymi słowy,w luźnym okresie nie tracił punktów,więc teraz ma trochę kapitału który można bez konsekwencji poświęcić.To na AA trzeba liczyć na dobry rezultat,a nie w rewanżu na Bernabeu,więc wszyscy muszą być zdrowi na środę.
06.04.2017 23:18
Costa jest w zasadzie może nie za słaby na pierwszy skład,ale na pewno słabszy od Riberyego,a tutaj zamiast Brazylijczyka ma przyjść ktoś jeszcze gorszy?Jeśli Bayern chce teraz kupować tylko takich młodych graczy z rzekomym talentem,to klub wyleci z czołówki i będzie się musiał na nią ponownie wdrapywać za kilka lat,kiedy być może(niekoniecznie) ci zawodnicy osiągną optymalny wiek.
06.04.2017 17:11
Narazie trzeba poczekać na wynik z BVB i potem można myśleć jaki ma być skład na następne mecze,bo też nie można tych punktów na prawo i lewo rozdawać
06.04.2017 16:27
Zauważyłem,że Carlo raczej dmucha na zimne i przy jakimkolwiek,nawet lekkim urazie,w kolejnym meczu oszczędza danego gracza.Tyle tylko,że akurat za Lewego nie ma zbytnio kogo wystawić.Myślę,że mimo to Robert mógłby zacząć na ławie.Nie ma konieczności wygrania tego meczu,remis też nie będzie zły.
06.04.2017 14:17
Bez przesady,przy takiej ilości meczów urazy mogą się zdarzyć a i tak jest o wiele lepiej w tej kwestii ,niż za Guardioli.Co do Lewego to prędzej czy później trzeba było wkalkulować jakąś jego kontuzję przy występach non stop po 90 minut w klubie a do tego jeszcze w kadrze.
Edytowano : 2017-04-06 13:51:37
Carlo mu nie powie tak jak Javiemu "odpocznij sobie chłopie parę dni z rodziną",bo nagle by się posypała cała ofensywna gra Bayernu heh
06.04.2017 13:49
Ale czemu zakładacie porażkę z BVB?Oni w ostatnim czasie też trochę jakby spuchnęli i osobiście wydaje mi się,że jako,iż obie ekipy mają już z tyłu głowy mecze w LM,to ten sobotni mecz może zakończyć się jakimś niskim remisem
06.04.2017 12:39
Heh,real to real,trzeba mieć do nich szacunek.Mimo,że obiektywnie wg expertów to Bayern jest tym razem faworytem,to na pewno jest to wyrównany dwumecz i nie spodziewam się tutaj jakiegoś pogromu który zapowiada Vidal(bo żeby rozstrzygnąć dwumecz u siebie,należałoby wygrać z przewagą trzech bramek)
06.04.2017 11:55
Po co w ogóle pisać o jakimś Leganes?Przecież to jest w tamtejszej lidze odpowiednik Darmstadt,a tymczasem Hoffe nie przegrało jeszcze u siebie meczu w tym sezonie.Trochę inny poziom.
06.04.2017 09:28
Jestem prawie pewny,że gdyby Sanches był wychowankiem,to komentarze byłyby zupełnie inne,a tak to chyba wielu osobom wydaje się,że skoro kosztował więcej niż Vidal,to musi być przecież lepszy aniżeli Vidal.A tymczasem to jest jeszcze dzieciak i jeszcze ze 2-3 lata przez ten pryzmat należy go oceniać.Bayern to nie jest Benfica gdzie łatwo błyszczeć na tle przeciętnych kolegów.
05.04.2017 13:27
Carlo już był zwolniony w komentarzach,czy jeszcze nie?
05.04.2017 07:11
Ale marudzicie,ta niby forma nie pierwszy wygląda tak,że pierwsza połowa jest słaba ,a druga bardzo dobra.Sytuacji było sporo,a przypomnę,że 3 miesiące temu nie dało się patrzeć na grę Bayernu.Teraz po prostu bramkarz hoffe + przemeblowany skład dały taki a nie inny wynik,ale gra źle nie wyglądała .
04.04.2017 22:06
Nie chcę się czepiać Ulreicha ale trochę nietypowo to bronił jak na strzał w sam środek
Costa by się mógł dziś pokazać,a zamiast tego znowu mecz gdzie cieniuje
15.04.2017 19:13
No Coman cośtam jednak gra ,najlepszy w ofensywie dziś
15.04.2017 19:08
Bez przesady,w takim składzie to nie jest Bayern,przecież tu w ofensywie nie gra nikt z podstawy ,wiec nie szukałbym tu wpływu realu
15.04.2017 19:06
Przynajmniej widać ,że z Müllerem na 9tce nie było szans na dobry wynik z Realem,skoro on nawet z Bayerem nie istnieje
15.04.2017 19:01
Borek to chyba nie wie,że Lahm kończy po sezonie karierę
Co jest z Javim?Dużo niepewności w jego grze i te niepotrzebne dryblingi
15.04.2017 18:47
Hehe,no z Obamą to samo pomyślałem.Trafia gdy już jest ustalony wynik,a jakoś jak ma pociągnąć drużynę to znika
15.04.2017 17:39
Nie no,Sanches to musi się chyba tragicznie prezentować na codzień,jeśli nawet dziś Carlo nie chce z nim ryzykować.Chyba,że Vidal ma grać tylko jedną połowę.
15.04.2017 17:32
Spodziewałem się,że więcej graczy zostanie w Monachium
15.04.2017 17:03
Jak zagra,to i tak pewnie mu się ta kontuzja odnowi i będzie musiał zejść,tak samo jak było z nim ostatnio
15.04.2017 14:42
Ale się ten Boateng posypał.Jak nadal tak będzie wypadał,to nigdy nie wróci do rytmu meczowego,nie mówiąc już o pierwszym składzie
15.04.2017 13:57
http://transfery.info/99729,der-spiegel-ronaldo-zaplacil-375-tysiecy-dolarow-ofierze-gwaltu
Czy to przypadek,że niemiecka gazeta akurat teraz wypuszcza taki artykuł?
14.04.2017 21:30
Żeby się za chwilę nie okazało,że liga będzie wygrana 2 tygodnie wcześniej(wliczając zeszły tydzień z BVB) kosztem LM.Bo o ile mi wiadomo,założenia były odwrotne.
14.04.2017 18:00
Zacząłbym od języka
14.04.2017 17:36
Ostatnio mówił,że się nigdzie nie wybiera,także chyba ktoś tu coś kręci
14.04.2017 17:33
Heh,pismaki cośtam wymyślają i może raz na 50 przypadków uda się akurat trafić
14.04.2017 16:20
Na 10tkę nie potrzeba nikogo nowego,jest Thiago i Muller na ławie.Mimo całej sympatii do Thomasa,w tej formie,którą prezentuje już od ponad roku,w następnym sezonie zostanie przyspawany do ławy tak jak Rafinha czy Kimmich obecnie.
14.04.2017 15:59
No oczywiście,znowu przychodzi czas na starcie z hiszpańskimi ekipami,to duet środkowych defensorów do zadań specjalnych kimmich-alaba wchodzi do akcji
14.04.2017 14:16
Z tym Mbappe to już chyba musztarda po obiedzie,Monaco będzie za niego chciało grubą kasę
Co do skrzydeł,to mają chyba być wzmocnienia ,a nie uzupełnienie składu?
14.04.2017 13:15
To chyba debile układają ten ranking UEFA na którym opiera się cała europejska piłka,bo w pierwszej 15tce są 4 kluby niemieckie i jedno wloskie Juve
Edytowano : 2017-04-14 09:30:00
Jeszcze chciałem dodać,że Juve sypnęło trochę grosza(chociaż w sumie nie do końca,bo zarobili na Pogbie) na pozycję,która była u nich piętą achillesową i w tym sezonie grają jak z nut.Wcześniej to samo zrobiła Barca z Suarezem.Mam nadzieję więc,że te plotki z wynalazkami typu Brandt,to faktycznie tylko "plotki" i za Riberyego przyjdzie ktoś z mocnym nazwiskiem.
14.04.2017 09:20
Okaże się,czy Carlo wyciąga jakieś wnioski,czy znowu zajedzie graczy podstawowego składu zbędnym meczem
14.04.2017 08:14
To prawda-na takim szczeblu bardzo ciężko o bramkę z akcji,a rzut karny to przecież już prawie gol.Szalenie dziwne więc,że nie ma w drużynie żadnego poważnego drugiego strzelca,bo w efekcie można powiedzieć,że w zeszłym roku w związku z tym nie było finału LM,a w tym roku...póki co jeszcze nie można przesądzać,ale każdy chyba wie,czym to pudło Vidala grozi.
Te w sumie dość łatwe do wyeliminowania zaniedbania,w efekcie powodują wielomilionowe straty w kasie klubu w związku z odpadaniem z pucharów wcześniej,niż powinno to mieć miejsce.
13.04.2017 22:18
Nie byłbym taki pewny,że Carlo nie wystawiłby Roberta gdyby miał taką możliwość.Część jego decyzji wydaje się czasem zupełnie nielogicznych.Tak samo było z usilnym trzymaniem się 4-3-3,gdy wszyscy dookoła już to odradzali.
Mam nadzieję,że po urazie nie będzie śladu,a nie,że będzie to 50% Lewego
13.04.2017 20:42
Jeśli tylko gra z przodu znowu zacznie się kleić,to można to odrobić,nie ma co robić dramatu z jednobramkowej porażki.Każdy widział,że to wczoraj nie był ten Bayern co zwykle,ale czego się spodziewać,jeśli zarówno z tyłu jak i z przodu zabrakło kluczowego ogniwa.
Nie mniej o ile w ofensywie jestem sobie w stanie spokojnie wyobrazić strzelenie kilku bramek,tak nie wiem w jaki sposób linia obrony bez Hummelsa i Martineza ma nie dopuścić do utraty gola.Pozostaje liczenie na Neuera.
Edytowano : 2017-04-13 19:16:24
Co do statystyk,to nie ma co przytaczać jakichś przykładów sprzed 15 lat.Pewną wskazówkę mogą jedynie dawać mecze rozegrane maksymalnie 2-3 lata temu,a tutaj na koncie jeśli chodzi o wyjazdy jest jedna porażka 1-0 i jeden remis 2-2.
13.04.2017 19:09
Przynajmniej o jedną kartkę jednak można Martineza winić,bo kto to widział,żeby stoper bawił się w rozgrywającego i podchodził głęboko na połowę przeciwnika?Jak wczoraj zobaczyłem,że Javi wdał się w ten drybling i stracił piłkę,to już z automatu widziałem kartonik w rękach sędziego.
13.04.2017 18:07
Odwrócić 1-2 to żaden cud,ale nie wiem w sumie jaka była taktyka na wczorajszy mecz.
Carlo w zasadzie na własne życzenie został bez napastnika,a zespół pewnie nie ma żadnych schematów pod Mullera na 9tce,więc z przodu grali sobie tak jak się komu podobało.Za tydzień myślę,że powinno to zagrać dużo lepiej z Lewym z przodu,ale i tak niekoniecznie oznaczać to będzie awans.
13.04.2017 16:52
Apropo karnego,to trochę mnie zastanawia,czemu Xabi w ogóle ich nie strzela.Pamiętam,że już ponad 10 lat temu gdy był jeszcze młodym chłopakiem,to brał na siebie odpowiedzialność np w Liverpoolu w finale LM z Milanem.Głowę na pewno ma mocną,a i przecież technika jest u niego wyborna.Vidal z kolei już nie pierwszy raz zamyka oczy i uderza na siłę.
13.04.2017 14:25
Da się ściągnąć,np BVB ściąga tych swoich młodzików,którzy wskakują do pierwszego składu i wykręcają dobre statystyki.Tyle,że jak się nie chce wydawać dużo na transfery,to przynajmniej trzeba mieć dobry scouting.Sule to będzie potencjalnie przykład dobrego transferu,ale trzeba jeszcze wyłowić jakieś talenty na skrzydła.No albo wyłożyć ~100mln i kupić kogoś od ręki.
13.04.2017 13:53
Nie sądzę,że hummels po urazie kostki tak szybko wróci
13.04.2017 12:44
No tak i już Carlo znowu jest nikim
Guardiola 3 lata pod rząd też odpadał z Hiszpanami
To niby kto jeszcze ma przyjść,żeby ich pokonać?Conte,Simeone?
Trenerów można zmieniać co chwilę,ale to nie zmieni faktu,że kadra Barcelony czy Realu jest wyceniana o prawie połowę wyżej,niż kadra Bayernu i jeśli wypada jeszcze aktualnie najlepszy gracz,to niekoniecznie można oczekiwać,że będzie to gra jak równy z równym.
Zobaczymy za tydzień,mam nadzieję,że podstawowi gracze wrócą do składu.
13.04.2017 10:13
Teraz to jest trochę musztarda po obiedzie,oszczędzać się trzeba było tydzień temu
Nie twierdzę,że awans nie jest możliwy,ale łatwiej wygrać w pełni sił u siebie,niż na wyjeździe
No z drugiej strony z trzech hiszpańskich drużyn,to właśnie Bernabeu wydaje mi się najmniejszym atutem gospodarzy
13.04.2017 09:42
Przy takim składzie jak wczoraj,gra w ofensywie musiała być oparta na Robbenie.
Ribery to bardziej asystent.
A Muller to bardziej statysta.
13.04.2017 09:09
Albo to ma być klub o niemieckiej tożsamości,albo najlepszy na świecie
Te opcje wzajemnie się wykluczają
13.04.2017 08:21
Oczywiście,że bez Lewego nie ma szans w rewanżu.Real podobnie bez CR7 w ofensywie wczoraj wyglądałby bardzo blado-Benzema praktycznie niewidoczny,natomiast Bale zdaje się,że oddał jeden groźny strzał.
Tyle,że sam Lewy niewiele zdziała przy takich dziurach w obronie.
Niech Carlo główkuje co teraz zrobić,bo 1-2 to jeszcze wynik do odkręcenia,a mogło już być po wszystkim.
13.04.2017 08:12
Otóż stało się to,co musiało się stać-Muller od roku jest bez formy i jeśli z ogonem tabeli bundesligi był całkowicie niewidoczny na 9tce,to ciężko żeby nagle po kontuzji błysnął na tej pozycji z Realem.
Dokładnie o tym pisałem przed meczem z BVB-żeby nie było tak,że wpadną zbędne 3 punkty,a jakieś ważne ogniwo wypadnie i będzie płacz.I to się właśnie ziściło.Jeden osamotniony Robben z przodu,do tego próbujący coś zrobić Vidal.
Frank dość niewidoczny,ale z kim on miał z przodu współpracować?
Bayern większość drugiej połowy grał w zasadzie w 9tkę,więc wyglądało to tak jak wyglądało.
Nie wiem,co można jeszcze napisać.Jedynie to,że z Thomasem na szpicy można się pożegnać z awansem,a jeśli Lewy nie wyzdrowieje,to mecz z BVB będzie gwoździem do trumny na ten sezon.
A w zasadzie gwóźdź ten został dziś do połowy wbity.
12.04.2017 23:26
Neuer jest wyceniany na 45mln,to też by mógł cośtam z przodu poszarpać,zwłaszcza,że Sven jest ostatnio w gazie...
A tak na poważnie,to Muller sam mówił,że to nie jest jego pozycja
12.04.2017 17:57
http://firsteleven.com/aktualnosci/5240,policja-zatrzymala-podejrzanego-o-zamach-w-dortmundzie
12.04.2017 17:41
Owszem,na treningu też można złapać kontuzje,ale logiczne przecież,że im więcej "okazji" na uraz,tym większe ryzyko,że takowy faktycznie się przytrafi.Nie mówiąc już,że faktycznie aktualnie nie ma komfortu wystawienia innego nominalnego napastnika,także zwłaszcza przed takimi meczami jak ten dzisiejszy te niezastąpione ogniwa drużyny powinny być oszczędzane(Hummels np ma nie gorszego zmiennika)
12.04.2017 16:56
Jak sie nie nadaje do gry to niech nie gra,bo w takim wypadku to i tak nie będzie ten Lewy co zwykle.
Thiago z Robbery mimo wszystko mogą rozmontować obronę Realu,po Mullerze cudów się nie spodziewam,ale może akurat jakoś zaskoczy obrońców którzy nie na to się przygotowywali
12.04.2017 16:39
Carlo przekombinował ze składem na BVB i teraz tak to się kończy,że najlepszy gracz jest poza kadrą,a za niego pierwszy mecz zaraz po kontuzji zagra Muller w średniej formie.Ciekawe czy w razie czego za Mullera na 9tce znowu zagra Kimmich.
12.04.2017 16:20
No nic,przynajmniej jest 4:1 z BVB,można sobie dalej śrubować przewagę w bundeslidze...
12.04.2017 16:09
Jeśli faktycznie Lewy wyleciał ze składu,to głównie Robben będzie musiał teraz pociągnąć ten wózek w ofensywie.Spora strata,ale do rewanżu zostało trochę czasu,także może chociaż do tego czasu uda się go wykurować
12.04.2017 16:02
Akurat w Juve to nie byłaby analogia do Dybali,tylko Higuaina,a ten drugi faktycznie był wczoraj niewidoczny i Juve mogłoby sobie poradzić bez niego.Lewy jest na pewno wściekły,że praktycznie przez cały sezon nic się nie działo a teraz wypada akurat w najbardziej prestiżowym pojedynku z możliwych.
12.04.2017 12:14
Co do Benatii to sytuacja jest jasna,nie potrzeba go w zespole,przychodził tu gdy panowały jeszcze inne realia.
Co do Badstubera to szczerze mówiąc też odetchnąłbym z ulgą gdyby już odszedł i nie stanowił dłużej obciążenia dla Bayernu.Zespół pomógł mu jak tylko mógł,postawił na nogi,ale teraz już Holger musi sobie radzić sam,a na obecny zespół jest zbyt słaby.Aktualnie nie łapie się też do pierwszego składu Schalke.
12.04.2017 11:17
A no tak,zapomniałem o tej włoskiej aferze.Nie mniej topowe kluby miewają mało chwalebne wydarzenia w swojej historii-jak np.zamknięcie Uliego,czy głosy o przekrętach Pereza.
12.04.2017 11:12
Juve to jest zespół w zasadzie dość podobny do Bayernu,chociaż pojawiły się ostatnio imho dwie rysy na ich wizerunku-wyrzucenie 90mln euro na Higuaina,czyli dołączenie do tego chorego wyścigu na kwoty transferowe,oraz zmiana herbu.
Tak,czy owak trzon tego zespołu w postaci linii defensywnej jest od lat ten sam i dobrze ze sobą zgrany,do tego grali już nie tak dawno w finale LM więc myślę,że im się nogi nie będą plątać na Camp Nou,tak jak PSG w którym takiej stabilizacji brakuje.
12.04.2017 10:50
Sędzia w reważnu prawdopodobnie przechyli się teraz w drugą stronę i pozwoli graczom Juve na wiele.Tak,żeby przypadkiem nikt nie sugerował różnych rzeczy tak jak po meczu z PSG.
Trochę żal,że to Juve a nie Bayern wyeliminował Barcelonę.Zawsze to dodatkowy smaczek gdy można się zrewanżować.To teraz już tylko z Realem i Atletico zostały rachunki do wyrównania.
12.04.2017 08:05
Akurat przy tej konkretnej sytuacji to niekoniecznie,ale generalnie BVB gra na Lewego o wiele ostrzej,niż np na Robbery
12.04.2017 08:01
Barca papa
11.04.2017 21:59
Dobrze,że u nas spokój,chociaż jedna partia to by chętnie urządziła w PL to samo co u zachodnich sąsiadów ...
Barca coś czuję,że tym razem się nie przeslizgnie
11.04.2017 21:08
Nawet jeśli na wyjazdach ma gorsze statystyki,to przecież nie znaczy,że nic nie da.Obrona Realu nie odpuści przecież jego wzmożonego krycia,bo Zidane powie "panowie,zostawcie go,on i tak nic nie strzeli".Automatycznie inni mają więcej miejsca,gdy Lewy jest na boisku,także nie rozumiem tego argumentu,że na wyjeździe jest niepotrzebny.
11.04.2017 19:46
No Carlo powiedział tyle,że jutro się okaże czy Lewy zagra.Jeśli będzie ból to nie,a jeśli nie będzie to tak.
11.04.2017 17:51
Robben mówi,że jak Lewy nie zagra to jest kim go zastąpić
11.04.2017 17:41
Fajnie jakby dzisiaj Chiellini z Bonuccim poprzestawiali trochę tych mikrusów z Barcelony,Włosi potrafią prowokować nie gorzej od Hiszpanów
11.04.2017 17:10
Juve z Barcą,BVB już w weekend się obejrzało w akcji.
W sumie z jednej strony chciałbym żeby ktoś rozjechał Barcę,ale z drugiej wolałbym,żeby był to Bayern w kolejnej rundzie,o ile oczywiście będzie awans.
11.04.2017 16:36
No z tym Rashfordem najlepsze,Angole jak już coś wymyślą...jeszcze brakuje,że Bayern się wymieni i dopłaci ze 20mln do tego transferu
11.04.2017 14:52
@DieRoten nie chodziło mi,żeby Lewy schodził po 15 minutach,ale gdzieś w okolicach 60.Nie wiem jak będzie wyglądała gra Realu na Lewego,czy będą jakoś skupiać się na przepychaniu tego uszkodzonego barku
11.04.2017 14:05
W razie gdyby nie dało się normalnie grać,to pewnie Muller wejdzie z ławki za Lewego
11.04.2017 13:37
Heh,a jeszcze nie dalej niż 3 miesiące temu taki Griezmann wspominał,że Bayern to już nie to co wcześniej za czasów Pepa i łatwiej go teraz pokonać.Dlatego warto poczekać na koniec sezonu z ocenami
11.04.2017 13:36
Lewy odkąd zmienił sposób wykonywania karnych to ma skuteczność 100%,do tego jeszcze teraz dołożył te rzuty wolne,jeśli więc chodzi o wszechstronność to na pewno jest najlepszą 9tką na świecie.
11.04.2017 08:54
Też mi się wydaje,że aktualnie nie ma gdzie upchać Mullera.Wraca po kontuzji i nie ma konieczności,żeby od razu go wstawiać do pierwszego składu,zresztą pewnie w weekend zagra pełne 90 minut bo Lewy pauzuje
10.04.2017 19:54
Tyle,że Muller w zasadzie wcześniej też nie miał jakieś wielkiej formy strzeleckiej,po prostu rok temu tak wyszło.Zawsze miał za to dużo asyst
10.04.2017 18:38
No cóż,zdarza się.Nad Bayernem też się nikt nie litował gdy środek obrony tworzyli środkowy pomocnik wraz z bocznym obrońcą,na skrzydle biegał napastnik,a na samej szpicy z obrońcami przepychał się zawodnik ze złamanym nosem i parę dni po wstrząśnieniu mózgu heh.
10.04.2017 18:08
Zasłona dymna myślę,że bardziej by była,gdyby było mówione,że Lewy nie zagra.A tutaj jest odwrotnie,po meczu od razu było mówione,że nie ma problemu,a teraz jednak gracz nie trenuje.No ale zobaczymy.
10.04.2017 15:08
Od razu mi się rzuciło w oczy na tym filmiku,że zamiast akcji z piłką,są jakieś fikołki,żeby niby zasugerować,że z tym barkiem wszystko gra.Ech,że znowu coś takiego się musiało teraz przytrafić.I to znowu w meczu z BVB.2 lata temu była maska na mecz z Barcą,a teraz pewnie jakieś blokady trzeba będzie wstrzyknąć,o ile w ogóle Lewy się nadaje do gry.
10.04.2017 14:32
@Rizzitelli
Mi się wydaje,że United jeszcze za czasów Fergusona zaczynało już się promować na rynkach azjatyckich,zanim jeszcze inne europejskie kluby poszły w tym kierunku.Nie mam dokładnych danych,ale bywałem na różnych europejskich stadionach i np na United charakterystyczne jest to,że jest tam mnóstwo azjatów(nie wiem,może akurat dwukrotnie tak trafiłem).
Aktualnie Manchester zbiera owoce tamtego działania.No i oczywiście te głośne transfery tak jak piszesz też wpływają na popularności,chociaż w zasadzie jak widać Pogba sportowo zupełnie nie pasuje do tych kwot które za niego zapłacono,o czym wspominał ostatnio Frank Lampard.
Edytowano : 2017-04-10 12:49:27
@anonim-no ich stać,ale co z tego,skoro zawodnicy z TOPu spojrzą w tabelę i widzą,że trofeów europejskich w tym zespole nie zdobędą.No chyba,że akurat komuś na tym nie zależy.
10.04.2017 12:47
Messiemu zostanie złoty but na pocieszenie jak już odpadną z LM,najlepiej w Bayernem
10.04.2017 12:19
Ogólnie Mourinho stosuje pewien psychologiczny trik polegający na tym,że w swoich wypowiedziach ciągle umieszcza United w otoczeniu najlepszych klubów europejskich,po to,aby angielski zespół również był tak postrzegany.
Gdzie na dzień dzisiejszy równie na miejscu by było,gdyby np trener Hoffenheim zaczął nadawać,że Griezmann z Lewym są o krok od transferu do Hoffe,a Ramos to już w zasadzie wstępnie parafował umowę.
10.04.2017 12:02
Jeśli chodzi o warunki fizyczne i predyspozycje,to środek obrony jest dla Martineza najodpowiedniejszy.W związku ze swoimi gabarytami nie będzie to zawodnik nadający się do dryblingu w środku pola i szybkiego rozegrania piłki.No ale być może w przyszłym sezonie zostanie to rozwiązane w ten sposób,żeby spoczywało to na barkach innego zawodnika ze środka pola.
Edytowano : 2017-04-10 11:49:59
Oczywiście przy założeniu,że Javi ma zająć pozycję Alonso
10.04.2017 11:49
Ja też mam wątpliwości ,czy w united by zagrał w ćwierćfinale LM.I to w ciągu następnych 5 lat
10.04.2017 09:59
Ale po co on w Bayernie ?W Barcelonie też przecież nie miałby miejsca w składzie,także zostaje tylko real
10.04.2017 09:06
No fakt,pewnie nie chciało mu się grać z Realem,to wziął i sobie "pozwolił" na kontuzje ...
09.04.2017 20:46
Tak jak Kimas -byc może to zaplanowane działanie ,bo tak czy owak pewnie by odpoczywał w weekend,a tak to od razu załatwił kwestie kartek
09.04.2017 10:53
Lewy w każdym meczu jest poniewierany a nie zdaża mu się prosić o zmianę,także oby to było tak profilaktycznie z jego strony,bo mina była bardzo niewesoła po tym karnym
Edytowano : 2017-04-08 21:21:32
*nie zdarza
08.04.2017 21:20
Siniak hehe dobre
Widać było po reakcji,że to nie jest po prostu stłuczenie,no ale może jednocześnie nie jest to od razu uszkodzenie,a tylko np rozciągnięcie
08.04.2017 21:14
[wycięte] no i super,Lewy zajechany
08.04.2017 20:05
Nie zapominajcie,że to Atletico też ma w środę mecz w LM.
08.04.2017 12:11
Wydaje mi się,że Carlo nie będzie chciał zagrać tak samo jak z Realem,żeby nie odkrywać zbyt wcześnie kart
08.04.2017 11:00
Z tą częstszą rotacją to bym nie przesadzał.Właśnie mam wrażenie,że o ile Pep nie rotował bardziej,to na pewno nie mniej niż Carletto.Sporo się rozjaśni już w najbliższych dniach,bo dopiero teraz są to rywale z wyższej półki.
07.04.2017 18:25
Teraz już by w ogóle się nie podnosił z ławy gdyby został w Bayernie
07.04.2017 17:36
Nie przypominam sobie wypowiedzi trenerskiej w stylu "nie będziemy grać na 100%,bo za parę dni mamy ważniejszy mecz",także zobaczymy jak faktycznie to będzie wyglądało
07.04.2017 17:16
Jeśli Boa ma jutro grać od początku,to oczywiście powinno to być w miejsce Hummelsa,bo Javi coś ostatnio zagrał trochę słabiej po tej przerwie,może musi wrócić do właściwego rytmu.No i ten obrońca z ławki mógłby i tak wejść na ostatnie 20-30 minut żeby się jeszcze pozgrywać z partnerem
07.04.2017 14:58
No to się okaże w dwumeczu z barcą
Tych zespołów goniących czołówkę jest więcej i nie wiem,czy Juve jest lepsze np od aktualnego BVB
07.04.2017 14:10
Fizjoterapeuci muszą się sprężyć
07.04.2017 13:41
Nie wiem czy akurat w takim klubie jak Bayern,ktoś się będzie przejmował,że statystyka meczów z czołówką tabeli nie jest rewelacyjna.Jak trzeba przycisnąć tak jak z RB,to idzie gładko,a sam Carlo też wypowiada się raczej w kierunku sukcesu w LM.Żeby potem nie było płaczu,że wpadły jakieś pyrrusowe 3pkt z BVB ale przypłacone kontuzją ważnego ogniwa drużyny.
Osobiście natomiast myślę,że jutro może to być zachowawczy mecz na remis
07.04.2017 12:26
Arsenal nie miał szans w tym dwumeczu i pamiętam jak sprawdzałem przed meczem,to średnie kursy bukmacherskie na awans Bayernu do następnej rundy wynosiły wtedy około 1.29,czyli prawdopodobieństwo awansu Arsenalu było niziutkie.A Londyńczycy widzę do teraz przeżywają te spotkania tak jakby mierzyli się z kimś równym sobie i nie wiedzieć czemu uciekł im awans.
07.04.2017 12:05
A ja uważam,że po to jest te 11pkt przewagi w tabeli,żeby czasem sobie skorzystać z takiego "koła ratunkowego" zwłaszcza w meczu z takim przeciwnikiem jak BVB,gdzie trzeba się mocno spiąć żeby wygrać.Zresztą nie mam tu na myśli jakiegoś wielkiego przemeblowania składu,bo w zasadzie odpocząć może tylko Alaba,Alonso,Ribery/Robben,a powinien też Lewy.Inni zawodnicy już ostatnio odpoczywali,także teraz mogą grać.
07.04.2017 12:00
Rok temu faktycznie było blisko ,bo 2 lata temu to już po pierwszym meczu wszystko było rozstrzygnięte .Nie można było liczyć na odrobienie wyniku przy tylu lukach w składzie
07.04.2017 07:46
Tyle,że Real walczy o mistrzostwo,a Bayern praktycznie zdołał już sobie to mistrzostwo zapewnić.Innymi słowy,w luźnym okresie nie tracił punktów,więc teraz ma trochę kapitału który można bez konsekwencji poświęcić.To na AA trzeba liczyć na dobry rezultat,a nie w rewanżu na Bernabeu,więc wszyscy muszą być zdrowi na środę.
06.04.2017 23:18
Costa jest w zasadzie może nie za słaby na pierwszy skład,ale na pewno słabszy od Riberyego,a tutaj zamiast Brazylijczyka ma przyjść ktoś jeszcze gorszy?Jeśli Bayern chce teraz kupować tylko takich młodych graczy z rzekomym talentem,to klub wyleci z czołówki i będzie się musiał na nią ponownie wdrapywać za kilka lat,kiedy być może(niekoniecznie) ci zawodnicy osiągną optymalny wiek.
06.04.2017 17:11
Narazie trzeba poczekać na wynik z BVB i potem można myśleć jaki ma być skład na następne mecze,bo też nie można tych punktów na prawo i lewo rozdawać
06.04.2017 16:27
Zauważyłem,że Carlo raczej dmucha na zimne i przy jakimkolwiek,nawet lekkim urazie,w kolejnym meczu oszczędza danego gracza.Tyle tylko,że akurat za Lewego nie ma zbytnio kogo wystawić.Myślę,że mimo to Robert mógłby zacząć na ławie.Nie ma konieczności wygrania tego meczu,remis też nie będzie zły.
06.04.2017 14:17
Bez przesady,przy takiej ilości meczów urazy mogą się zdarzyć a i tak jest o wiele lepiej w tej kwestii ,niż za Guardioli.Co do Lewego to prędzej czy później trzeba było wkalkulować jakąś jego kontuzję przy występach non stop po 90 minut w klubie a do tego jeszcze w kadrze.
Edytowano : 2017-04-06 13:51:37
Carlo mu nie powie tak jak Javiemu "odpocznij sobie chłopie parę dni z rodziną",bo nagle by się posypała cała ofensywna gra Bayernu heh
06.04.2017 13:49
Ale czemu zakładacie porażkę z BVB?Oni w ostatnim czasie też trochę jakby spuchnęli i osobiście wydaje mi się,że jako,iż obie ekipy mają już z tyłu głowy mecze w LM,to ten sobotni mecz może zakończyć się jakimś niskim remisem
06.04.2017 12:39
Heh,real to real,trzeba mieć do nich szacunek.Mimo,że obiektywnie wg expertów to Bayern jest tym razem faworytem,to na pewno jest to wyrównany dwumecz i nie spodziewam się tutaj jakiegoś pogromu który zapowiada Vidal(bo żeby rozstrzygnąć dwumecz u siebie,należałoby wygrać z przewagą trzech bramek)
06.04.2017 11:55
Po co w ogóle pisać o jakimś Leganes?Przecież to jest w tamtejszej lidze odpowiednik Darmstadt,a tymczasem Hoffe nie przegrało jeszcze u siebie meczu w tym sezonie.Trochę inny poziom.
06.04.2017 09:28
Jestem prawie pewny,że gdyby Sanches był wychowankiem,to komentarze byłyby zupełnie inne,a tak to chyba wielu osobom wydaje się,że skoro kosztował więcej niż Vidal,to musi być przecież lepszy aniżeli Vidal.A tymczasem to jest jeszcze dzieciak i jeszcze ze 2-3 lata przez ten pryzmat należy go oceniać.Bayern to nie jest Benfica gdzie łatwo błyszczeć na tle przeciętnych kolegów.
05.04.2017 13:27
Carlo już był zwolniony w komentarzach,czy jeszcze nie?
05.04.2017 07:11
Ale marudzicie,ta niby forma nie pierwszy wygląda tak,że pierwsza połowa jest słaba ,a druga bardzo dobra.Sytuacji było sporo,a przypomnę,że 3 miesiące temu nie dało się patrzeć na grę Bayernu.Teraz po prostu bramkarz hoffe + przemeblowany skład dały taki a nie inny wynik,ale gra źle nie wyglądała .
04.04.2017 22:06
Nie chcę się czepiać Ulreicha ale trochę nietypowo to bronił jak na strzał w sam środek
04.04.2017 20:24
Sanches pospinany nieźle
04.04.2017 20:09