No życzeniem to był raczej Verratti
A Tolisso ewentualnie mógł być jednym z kolejnych zawodników na liście
15.06.2017 11:47
Wszyscy wiedzą,że zarząd obraca każdego eurocenta 10 razy,także nie panikowałbym,że gościowi nie zmontowali ładnego filmiku w HD na youtube,więc jest do niczego i to kasa wydana w błoto
15.06.2017 11:42
Mi nie chodziło o poziom wiedzy,tylko kulturę wypowiedzi i panoszenie się w takim stylu jak robią to dzieciaki na stronce realu.A tutaj zawsze był imho wyższy poziom wypowiedzi.
14.06.2017 17:30
Ja też liczę na to,że to nie była jeszcze ta bomba transferowa,bo jednak zdaje mi się,że w obliczu słabszej formy Mullera,Costy,oraz zauważalnego spadku wydolności Franka,to formacja ofensywna wymaga natychmiastowych wzmocnień
Edytowano : 2017-06-14 17:19:00
Jeszcze jeśli on ma grać obok Vidala tak jak w Lyonie,no to Thiago na stałe powędruje za Roberta,a do zmiany będzie Mullera-znaczy się,że pozycja nr 10 jest zagospodarowana.
Chyba,że Carlo będzie go powoli wprowadzał a póki co w środku będzie grał Vidal i Thiago
14.06.2017 17:17
Dla mnie koniec tematu,każdy widzi kto tu pisze głupoty,a potem "ja to wszystko wiem".
14.06.2017 16:33
Właśnie widać,że jesteś tu nowy @Kukikuki i chciałbyś szybko błysnąć,tyle,że póki co raczej się ośmieszasz
-Gdybyś trochę doczytał,wiedziałbyś,że ta twoja wyśmiewana Borussia również należy do 10tki najbogatszych klubów świata.
-Gdy tego potrzebowali,zostawiali gracza u siebie aż do zakończenia kontraktu,tak jak w przypadku Lewego(również proponuję się dokształcić).
-Gotze miał klauzulę z której Bayern sobie po prostu skorzystał(znowu wychodzi brak wiedzy)
-Hummels odszedł z BVB nie ze względu na pieniądze,ale przez wzgląd na poziom sportowy o czym sam nie raz wspominał.Borussia zarobiła na nim 38mln euro-to jest oddanie za bezcen środkowego obrońcy z rocznym kontraktem?
-Odejście wiecznie kontuzjowanego Gundo który nie szanował swojego klubu(trochę jak Sanchez Arsenalu ) raczej zbytnio kibiców BVB nie zasmuciło
Swoją drogą jakich to ma "najlepszych zawodników" Arsenal w ostatnich latach na których to łasiły by się inne kluby?
Van Persie chciał sobie odejść,to sobie poszedł czego Wenger do dziś nie może odżałować.
Jedynie ten Sanchez faktycznie jest gwiazdą i wyjątkiem w tej drużynie.
I jakich to ma konkretnie młodzianów w składzie Atletico którzy mogą zastąpić Carrasco,skoro już chcesz grać takiego eksperta?
14.06.2017 16:23
Jaka Borussia,o czym Ty piszesz?Typie zarejestrowałeś się tu miesiąc temu a widzę,że najlepiej wiesz co,kto gdzie i dlaczego.
Ceny na rynku są takie a nie inne i skoro już tak przywołujesz te zarobki klubów,to średnio bogate Atletico nie będzie się pozbywało swojego skrzydłowego za 50mln,skoro po pierwsze za te pieniądze nie kupi aktualnie nikogo topowego,a po drugie klauzula jest właśnie po to,żeby takie Arsenale czy inne Manchestery United płaciły jak za zboże,a nie żeby sprzedawać go do Niemiec za niższą cenę,bo każdy wie,że Bayern przepłacać nie lubi.
14.06.2017 14:34
No i Muller w takim ustawieniu niestety ląduje na ławie
Tj w zasadzie to nie "niestety",bo w tej chwili Thiago jest większym zagrożeniem na 10tce od Thomasa
Chyba,że Carlo wymyśli coś jeszcze innego,tylko nie bardzo mam pomysł co
14.06.2017 14:11
Takie czasy,jeszcze te 3-4 lata temu kosztowałby połowę z tego
A dziś byle talent wycenia się na 40mln euro.Tyle dobrze,że jest bardzo młody,także jeżeli skauting nie zawalił sprawy,to może to być wzmocnienie na wiele lat.
14.06.2017 14:08
To Bayern chce za Coste 40mln,a Atletico ma robić prezenty rywalom i sprzedawać Carrasco za 50mln?Nie mają żadnej potrzeby żeby go sprzedawać,kontrakt ma do 2022 roku,na boisku też robi dobrą robotę.
Z Alexisem jest zupełnie inaczej,kontrakt się za chwilę kończy,więc jeśli Sanchez nie chce go przedłużyć,to Arsenalowi powinno zależeć na sprzedaży,żeby za rok nie odszedł za darmo.
14.06.2017 13:59
Specjalnie sprawdziłem na polskiej stronie Atletico i ten zawodnik ma klauzule odstępnego 100mln euro,także tak samo jak Verratti okazał się za drogi i wzięto kogoś tańszego,podobnie będzie z Sanchezem.I tym zastępcą nie będzie Carrasco,bo on jest jeszcze droższy.
14.06.2017 13:26
Jakoś mi się nie chce wierzyć,żeby Juve za niego zapłaciło taką kasę mimo,że jeśli chodzi o lewe skrzydło to faktycznie u nich bieda.A swoją drogą ciekawe co w końcu z benatią.
14.06.2017 12:53
Według informacji "Bilda", Corentin Tolisso jest już w Monachium, gdzie dzisiaj przejdzie testy medyczne przed transferem do Bayernu i podpisze kontrakt.
14.06.2017 10:46
Reusa nie będzie większość sezonu,do tego być odejdzie Obama,więc kto ma tam straszyć w BVB?
20to letni Dembele sam tego wózka nie pociągnie ,ma dużo asyst ale trzeba też mieć komu podawać
14.06.2017 09:11
Pisałem o ośmieszaniu się w kontekście przytoczonych zarobków,także to nie u mnie czytanie ze zrozumieniem kuleje
12.06.2017 14:45
Kolego mowa jest o zarobkach,a nie o kwocie transferu.
12.06.2017 14:15
Szczerze mówiąc,to ja wolę wzmocnić się kimś młodszym np tym Lemarem,niż stać się pośmiewiskiem ,które będzie płaciło najwyższą pensję w Europie komuś o nieadekwatnych umiejętnościach.Tak robią szejkowie,a Juve i Atletico pokazują,że nie trzeba od razu popadać w skrajności.
12.06.2017 13:25
Jeśli przyjdzie kolejny skrzydłowy,to dla Gnabryego zabraknie nawet miejsca na ławie,a na trybunach zbyt dużo ogrania nie zyska
12.06.2017 13:08
Już inne podejście,niż parę miesięcy temu gdy mówił,że chce grać w środku pomocy a nie w obronie
12.06.2017 12:53
Hehe
Może jeszcze Neuera na Cecha czy tam tego Ospine?
Jedyna wymiana która może być dokonana na linii Arsenal-Bayern to wymiana Oezila na meleksa z Saebener Strasse.I jednemu i drugiemu starcza paliwa maksymalnie na 20 minut pracy.
12.06.2017 12:38
Pomijając źródło tych plotek,to też mogą być zwykłe gierki menedżera-najpierw wymagania z kosmosu,a potem zejście do i tak wysokiego poziomu,po którym wszyscy będą szczęśliwi,że udało się wynegocjować "realną" pensję zamiast tych 23mln.A takie 15mln to przecież nadal kosmiczna kasa.
Mam nadzieję,że Uli nie będzie się bawił w takie gierki,bo to też pośrednio świadczy o charakterze zawodnika-dla kogoś innego gra w Bayernie byłaby spełnieniem marzeń.
12.06.2017 12:28
Coś takiego jest do przyjęcia i byłoby względnie adekwatne do faktycznej wartości sportowej jaką prezentuje ten gracz.
Z tymi 23 milionami to niech on się lepiej nie ośmiesza,bo takiej kasy nie zarabia choćby np Suarez dla którego bez mrugnięcia okiem wyrzucili go z Barcelony.
12.06.2017 12:09
Chodziło mi o tą wypowiedź Robbena,która była tu swego czasu na stronie,w której komentował przechodzenie piłkarzy w sile wieku do Chin po to tylko,żeby zarobić grube pieniądze,rezygnując przy tym z jakichkolwiek ambicji sportowych.
Sanchezowi zostało ze 3-4 lata gry na najwyższym poziomie,czyli ten najbliższy kontrakt to będzie ostatni dobry klub w którym może o coś powalczyć.
Jeśli chodzi o wyniki sportowe w Europie,to City w ostatnich latach może czyścić buty Bayernowi-tak w zasadzie,to mają podobne wyniki do Arsenalu-zanim ta maszynka Pepa (być może) odpali,to chłopina już będzie na emeryturze.Kwit w portfelu będzie się zgadzał,tylko po co to kreowanie się na ambitnego?
Co do Hazarda,to on zarabia poniżej milona funtów na miesiąc,czyli w skali roku są to okolice połowy tych wymagań Sancheza.
12.06.2017 11:55
Zupełne przeciwieństwo np Robbena,który wspominał,że woli zarabiać mniej,ale ma jeszcze ambicje wygrać coś z Bayernem
12.06.2017 08:05
Dla mnie to jakaś jałowa dyskusja-chłop ma takie a nie inne statystyki i z tego jest rozliczany.Jeśli jakiś fan uznaje,że od kogoś takiego zaczyna się ustalanie składu,to chyba nie życzy zbyt dobrze swojej drużynie.Tyle w tym temacie.
11.06.2017 22:43
Hehe,no takie super,że choćby Coman w pierwszym sezonie miał porównywalne,a w zasadzie lepsze
Nie mówiąc już o Douglasie
Także te rozpoczynanie ustalania składu od niego dość zabawne
Edytowano : 2017-06-11 22:29:20
Super statystyki to ma de Bruyne i braku tego zawodnika bardzo szkoda
11.06.2017 22:25
@EclassOw
No 5 bramek i 5 asyst przez cały sezon ligowy to faktycznie kosmiczne statystyki jak na skrzydłowego
11.06.2017 22:07
Ten Balde to jakieś szkło z wiecznymi kontuzjami kolan,także chyba nie ma to większego sensu sprowadzać kogoś z takimi problemami w tym wieku
Sane też w tej PL jakoś specjalnie nie błyszczy
Z tych bardziej znanych nazwisk faktycznie zostaje Lemar,albo odpuszczenie kupna w tym roku.Szkoda,że Costa tak zgasł i trzeba go sprzedać.
11.06.2017 21:54
"Niemiecki dziennik "Bild" śpieszy z wyjaśnieniami" - haha,widać nie tylko tutaj musiała rozpętać się niezła burza po ogłoszeniu tego transferu ;)
Oczywiście reakcje byłyby skrajnie inne,jeśli te przenosiny zostałyby ogłoszone już po przyjściu jakiegoś "prawdziwego" wzmocnienia,bo te 8mln to śmieszna kwota jak za gracza z takim potencjałem
(przecież Coman przychodząc za prawie 30mln euro też był komentowany jako gracz kupiony za pół darmo).
Natomiast na ten moment ciężko się dziwić reakcjom fanów,bo to akurat pozycja gdzie wszyscy liczą na jakąś petardę.
11.06.2017 21:25
Za rok to on będzie miał 30 lat i będzie mógł sobie pomarzyć,że którykolwiek z naprawdę topowych zespołów będzie go chciał na dłużej zakontraktować.
Założę się,że już teraz jest to czynnik nad którym dyskutują chętni do jego sprowadzenia.Akurat w City kasa nie gra roli,ale sam Pep wiadomo,że preferuje młodych graczy.
11.06.2017 20:55
Jak donoszą niemieckie media, Bayern Monachium ostatecznie wypadł z walki o Marco Verrattiego.
24-latek, który miał poprosić szefów PSG o zgodę na transfer był na celowniku "Bawarczyków", jednak klub nie chciał wydawać na niego więcej niż 55 milionów euro.
Inne kluby, na czele z Barceloną, oferują znacznie większe pieniądze (mowa nawet o 100 milionach euro), zaś Bayern nie chce wydawać takich kwot na jednego piłkarza.
Zamiast Verrattiego do klubu prawdopodobnie trafi Corentin Tolisso.
źródło:bundesliga-informacje
Co do Gnabry'ego,to dobrze mieć zaklepanego takiego młodego gracza z potencjałem "w razie czego",ale to jest melodia przyszłości.
Skrzydła Coman-Gnabry mogą dać jakość za jakieś 2-3 lata,a niestety Frank jest do wymiany na już.
11.06.2017 18:20
No 3 lewoskrzydłowych w składzie raczej nie będzie,więc jak on przychodzi,to chyba nikt inny na tą pozycję nie przyjdzie.Chyba,że ten Gnabry jest kupiony ale będzie wypożyczony .
11.06.2017 12:11
Śmiech na sali jeśli to są te "łowy transferowe " o których wspominał Kalle
11.06.2017 12:02
No Kimmich imponuje tymi ostatnimi występami w kadrze,być może wcale nie będzie takiej dziury po odejściu Lahma
11.06.2017 11:18
Barca z tego co czytałem,ma oszczędzać w tym okienku transferowym w związku z gorszym występem w LM.No a Bayern też takich 80mln przecież nie wyda.
@Kukikuki - bramki i gole to zdaje się synonimy.
11.06.2017 09:38
Ten Lemar to chyba tak z braku laku.Oglądałem go kilka razy i jakoś na kolana nie powalił,a z drugiej strony nie ma zbytnio na rynku dobrej alternatywy.
Edytowano : 2017-06-10 12:53:15
Co do Sancheza,to warto sobie uświadomić,że gazety muszą się sprzedać,więc piszą artykuły skalkulowane pod czytelnika i zrobienie zamieszania,a niekoniecznie pod fakty.
10.06.2017 12:40
Cóż,Frank to już powoli faktycznie legenda która odchodzi na emeryturę
A z kolei Robben wyglądał w tym sezonie jakby dla niego czas stanął w miejscu
10.06.2017 11:30
Myślę,że Bayern zrobił dobrze-ktoś musi siedzieć na ławie na tej pozycji-Kimmich ma przejść na obronę,Sanches na wypożyczenie,także w zasadzie na rezerwie zostają Rudy i Javi(?)
10.06.2017 11:13
Te osiągnięcia robią wrażenie,także mam nadzieję,że ten sezon był tylko takim sezonem zapoznawczym a od nowej rundy Bayern zacznie grać tak jak faktycznie Carlo to zaplanował
10.06.2017 11:03
Ibra nie przedłuży kontraktu z United,więc będzie można go zatrudnić na zasadzie wolnego transferu
Do tego chce zostać w Europie
Myślę,że w jego obecnej sytuacji mógłby być ciekawą propozycją zmiennika dla Lewego
09.06.2017 18:11
No właśnie apropo Thiago,jeśli ten francuz miałby przyjść i grać obok Vidala,to Thiago prawdopodobnie pójdzie wyżej,a Muller...
09.06.2017 12:56
Alonso to jeszcze ta starsza generacja piłkarzy niewychowana w dobie internetu.Pewnie ma tam kogoś,kto zajmuje się prowadzeniem jego konta dla fanów,a sam skupia się na grze.
09.06.2017 12:39
Z tego co widzę,to Lyon gra w podobnym jak Bayern ustawieniu 4-2-3-1 i ten chłopak faktycznie biega przed obrońcami na pozycji Alonso.
Ciekawe jak to wygląda na boisku,bo te statystyki sugerują dość ofensywnego zawodnika.
09.06.2017 12:37
Trochę mało wyeksponowany ten felieton,stąd pewnie mało komentarzy.
Co do wzmacniania kadry,to obrona wygląda dobrze-każdy zespół miewa kontuzje,nie mniej jeśli chodzi o jakość piłkarską i wzmocnienie Hummelsem,nie można mieć tutaj zastrzeżeń.
Słabo natomiast wyglądają transfery w ofensywie.Costa to nie ta jakość,Coman ma jeszcze czas,na nim i tak narazie gra się opierać nie będzie.
Być może wynika to stąd,że transfery graczy ofensywnych są zawsze najdroższe,a jak powszechnie wiadomo,zarząd nie jest zbyt skłonny do wydawania dużych kwot.Jak widać da się kupić klasowego obrońcę czy środkowego pomocnika za ~40mln euro,ale gracza ofensywnego już niekoniecznie.
09.06.2017 12:07
No nie wiem,czy Carlo miał tu dużo do gadania,bo raczej wygląda to bardziej tak,że spośród różnych kandydatów zadecydowało właśnie to,że Sagnol miał przeszłość w Bayernie,a niekoniecznie jego znikome doświadczenie trenerskie.
09.06.2017 12:03
Dopóki nie jest to wypowiedź nagrana na video,to można sobie gdybać.Zwłaszcza,że to źródło nie jest specjalnie wiarygodne,a wręcz słynie z szukania sensacji za wszelką cenę.Nie ma się więc co nakręcać.
08.06.2017 18:49
Gdyby był w wysokiej dyspozycji,to z tymże Realem można było wygrać
sezon 15/16 : 28 bramek/9 asyst łącznie w lidze+LM
sezon 16/17: 8 bramek/14 asyst łącznie w lidze+LM
To mniej więcej tak,jakby nagle ubyło jednego zawodnika z przodu jeśli chodzi o strzelanie bramek
08.06.2017 13:40
Dla mnie też to przesada,jest to dobry gracz,ale przestańcie go już przeceniać,bo jego kariera to tak naprawdę przeplatane dobre statystyki ze słabymi,tak było i w Barcelonie i w Arsenalu.
W Niemczech są inne warunki płacowe niż w Anglii,więc jeśli chodzi mu o pieniądze,to niech zostanie na Wyspach.Bayern to jeden z klubów,który potrafi zapewnić różne rzeczy,ale niekoniecznie największe pieniądze.Na pewno nie jest aktualnie większym nazwiskiem w światowej piłce niż Lewy,żeby zarabiać takie pieniądze.
08.06.2017 12:41
Z tego co pamiętam,Lewy miał tam jakieś niewykorzystane setki w tym ostatnim meczu,więc niepotrzebne są takie wypowiedzi nt reszty drużyny.Aczkolwiek myślę,że to i tak nie jest do końca jego wypowiedź.
08.06.2017 12:23
Thomas to teraz duże osłabienie Bayernu.Każdy może sobie wyobrazić,jaki walec krytyki przejechałby się po Lewym,gdyby w przyszłym sezonie zdobył 30% bramek z sezonu obecnego.
Nie wiadomo co z nim zrobić,bo to dość niespotykana sytuacja,żeby na tyle czasu stracić formę.A z dobrą 10tką za Lewym i nowym skrzydłowym Bayern znowu wróciłby do gry.
08.06.2017 11:33
U mnie pozostał jakiś niesmak po tym sposobie odejścia Bastiana z klubu
08.06.2017 09:18
Nie byłoby w ogóle takiej dyskusji,gdyby z Tomka nie zostało tylko wspomnienie.
07.06.2017 23:41
Jeśli Sanchez ma przyjść,to ten transfer jest już prawdopodobnie załatwiony.A gdzie tam Carrasco,żaden czynnik nie wskazuje,żeby mógł on się pojawić w Monachium.
07.06.2017 23:40
Nie zaklinajmy rzeczywistości,ani Willian ani Costa to nie są dziś topowi skrzydłowi.
Co do tej szybkości to przecież nie wszystko.Ribery już od dawna nie bazuje na szybkości,a mimo to daje drużynie więcej niż Douglas.Już nie mówiąc o Robbenie.
07.06.2017 16:31
Mam nadzieję,że w razie czego zarząd nie będzie świrował i da mu do podpisania 3-letnią umowę,zamiast podpisywać 5-cio letni kontrakt tak jak w przypadku młodszych zawodników,lub gwiazd zespołu.
07.06.2017 13:00
Czy ja wiem,czy taki lepszy?Indywidualnie w lidze hiszpańskiej to przecież Messi miażdży Ronaldo mając o połowę więcej strzelonych bramek.
Natomiast drużynowo widać dominację Realu nad Barceloną i to pewnie zadecyduje o wyborze Portugalczyka.
07.06.2017 12:58
@Rizzitelli a no widzisz,patrzyłem bardziej przez pryzmat Ibry i Drogby,a nie wiedziałem,że taka sytuacja miała kiedyś miejsce ;)
07.06.2017 09:39
Heh no ok,ale zwróćcie uwagę przede wszystkim na gigantyczną przewagę punktową Bayernu nad Atletico w sezonie 12/13.Za rok gdy tamten sezon przestanie być brany pod uwagę,niestety ta pozycja się zmieni i Bayern z tego co widzę wyleci poza podium.
I chyba nawet jakiś genialny przyszły sezon nic tu nie da,chyba,że któraś z hiszpańskich ekip odpadnie w grupie.
07.06.2017 09:35
Nie ma o czym gadać,sam zawodnik wspominał,że nie przyjdzie do Bayernu siedzieć na ławie a i Bayern potrzebuje wzmocnień przede wszystkim na innych pozycjach,nie jest potrzebny drugi topowy napastnik.
Myślę,że po ostatnich doniesieniach o Griezmannie,Lukaku wyląduje w United.
Raz,że dla nich to nie problem wydać takie pieniądze,a dwa,że Mou ma słabość właśnie do tego typu napastników.
07.06.2017 09:01
Kimmich mi trochę przypomina Mullera pod tym względem,że nie potrafię u niego wskazać jakichś wiodących umiejętności na wysokim poziomie,a jednak strzela on sporo bramek(zwłaszcza jak na swoją pozycję).
07.06.2017 08:56
Martinez jest chyba z tektury
06.06.2017 15:32
Z tym Lacazette musi być coś chyba nie tak skoro już od co najmniej 3 lat czytam,że ktoś ma go kupić a nadal nikt się nie skusił
Edytowano : 2017-06-06 13:52:51
Co do Reusa to czysto hipotetyczna dyskusja,przecież on sam jak przedłużał kontrakt z rok temu dostał dużą podwyżkę,ale w zamian zobowiązał się,że do Bayernu nigdy nie przejdzie.
06.06.2017 13:51
Bez sensu znowu drażnić układy z BVB w imię Reusa który zagra 10 meczów w sezonie .Co innego Dembele
06.06.2017 12:29
Statystyki konkretne,aczkolwiek wynika z nich w takim razie,że jest to na pewno gracz bardziej ofensywny,niż defensywny jak Alonso
06.06.2017 10:38
Marzenia aby w skład zespołu wchodziło większość bawarczyków są na takim poziomie nierealne.Im wyższy poziom sportowy,tym węższe grono zawodników którzy spełnią kryteria gry w Bayernie.
Takie mrzonki byłyby może do spełnienia na poziomie 4 bundesligi.
06.06.2017 10:05
Arsenal ciężko pracował na utratę reputacji w Europie.Teraz może zbierać tego owoce,tj żaden topowy gracz tam nie przyjdzie,jeśli będzie miał porównywalną ofertę z top3.
06.06.2017 09:06
Nie wiem czy się znajdzie chętny za połowę tej kwoty .100 mln funtów mogą zapłacić jedynie dojne krowy z Manchesteru
05.06.2017 23:19
Ja też nie jestem zwolennikiem sprzedaży.Również dlatego,że nie jestem do końca przekonany,że te zarobione pieniądze zostałyby wydane na kogoś równie perspektywicznego.
05.06.2017 15:14
Strata do ligi hiszpańskiej,czyli różnica poziomów jest jak widać porównywalna do tej między ligą niemiecką a rosyjską
05.06.2017 13:19
No to z jednej strony pisze się o nim w kontekście Juve,a z drugiej te 40mln
Włosi tyle na pewno nie zapłacą,to są cenniki dla wyspiarzy
05.06.2017 13:14
Tyle,że Coman nie zainteresowany Arsenalem
05.06.2017 09:50
Sanchesa nie warto sprzedawać po jednym roku.Powinien jeszcze przynajmniej z rok pograć na wypożyczeniu w klubie gdzie faktycznie będzie mógł wybiegać w pierwszym składzie i dopiero wtedy można podejmować jakieś decyzje.
04.06.2017 20:32
Nie ma co przewracać hierarchii płac do góry nogami dla jakiegoś grajka na 2-3 sezony
Widać zdecydowanie najmądrzej swoimi pieniędzmi dysponuje Atletico.Nie tylko patrząc na wysokość pensji,ale podobnie sprawa ma się w przypadku ich transferów.
03.06.2017 08:18
O ile mi wiadomo,to Rummenige nie wspominał ostatnio nic o tradycji klubu w kontekście niskich kwot transferowych,a raczej wręcz przeciwnie jeśli chodzi o najbliższe okienko.
Druga sprawa jest taka,że też nie ma co demonizować -przecież Benatia z Costą odchodzą,z listy płac znikną Alonso z Lahmem,w efekcie daje to kilkadziesiąt mln euro do wydania na transfery.Sule i Rudy to nawet nie połowa tych zaoszczędzonych kwot.
02.06.2017 21:30
Piszecie że 75 mln za de Bruyne to za dużo,w takim razie jaka kwota byłaby adekwatna?
Bo wg mnie jeśli gracz robi różnicę na boisku i ma świetne statystyki ,tak jak Belg teraz w City,to nie można o nim powiedzieć,że był za drogi.Tak samo np Neymar,który kosztował wielkie pieniadze,ale był tego warty.
Co innego z takim np Martialem w united.Tam faktycznie można powiedzieć,że był za drogi.
02.06.2017 18:01
Hehe dobre z tym "tajnym negocjatorem".Vidal pewnie mu wyłoży kawę na ławę jak jest w Bayernie,bez mydlenia oczu,w końcu jest jego kumplem a nie działaczem klubu.
01.06.2017 10:42
O United się mówi,żeby mówić.Jedynie pieniądze mogą przekonać Griezmanna żeby tam przeszedł,bo sportowo to zupełnie inny kaliber.
Jeśli chodzi o Manchester,to niby United ma pieniądze na transfery,ale to City robi znacznie ciekawsze i rozsądniejsze ruchy transferowe.
01.06.2017 09:44
Trochę to chyba nierealne,żeby wygryzł Vidala lub Thiago ze składu?Chyba,że ma grać na prawej obronie,to w zasadzie może z miejsca wskoczyć do podstawowego składu
31.05.2017 23:12
BVB nie będzie wiecznie mieć takiego farta,żeby trafiać na takie perełki jak Lewy a następnie Obama.A jak ten fart się skończy,to stracą sporo jakości.
31.05.2017 19:05
Cześć @TheMagicCarpet,treściwy komentarz
Co do Obamy,to w PSG jest Cavani który wykręca świetne statystyki,także nie wiem jak to ma u nich wyglądać?Chyba,że będzie jakaś zmiana ustawienia,bo rzekomo Di Maria mógłby stamtąd odejść
31.05.2017 12:39
No a Buffon ma 39 lat,także w sumie to Sanchez może jeszcze spokojnie te 10 lat pograć na najwyższym poziomie...
Tutaj chodzi o pozycję na boisku.Dynamiczny skrzydłowy starzeje się najszybciej właśnie przez tą swoją dynamikę którą traci się z wiekiem-Higuain czy Lewy to nie są zawodnicy bazujący przede wszystkim na swojej szybkości,ale jestem przekonany,że np taki Auba po 30tce zacznie wyraźnie obniżać swoje statystyki.
Edytowano : 2017-05-31 11:15:23
Żeby nie było - jeśli zarząd jest w stanie kupić go za rozsądne kwoty,to oczywiście jest to potencjalne wzmocnienie składu.Nie mniej jakieś rozbijanie banku i zaburzanie hierarchii płacowej w drużynie na rzecz Sancheza o czym piszą media,to wg mnie przerost formy nad treścią.
31.05.2017 11:10
No cóż,jakkolwiek by go nie oceniać,to jeśli chodzi o sukcesy klubowe,odszedł w idealnym dla siebie momencie.Był w Bayernie gdy przypadły największe sukcesy w ostatnich latach,a następnie przeszedł do Realu który również akurat wtedy wrócił do topowej formy.
31.05.2017 11:05
Myślę,że ten Sanchez dla wielu osób po prostu uosabia jakiś mocny transfer w ofensywie którego już dawno nie było.Obiektywnie dla mnie też nie jest to zawodnik bez wad,ale nie można zaprzeczyć,że jest o nim głośno i mogłoby to pomóc odbudować wizerunek Bayernu jako klubu którym duże nazwiska nadal są zainteresowane.
30.05.2017 18:31
On tam pewnie i tak będzie siedział na ławie,no ale w Bayernie jeśli przyjdzie nowy skrzydłowy,to Franck zagrzeje ławę,także dla Costy już braknie miejsca
30.05.2017 15:59
Widocznie te tarcia wewnątrz klubu musiały być na tyle mocne,że nie dało się współpracować.Wyniki mieli naprawdę dobre,gdyby nie zamach to mogli spokojnie powalczyć z Monaco o półfinał LM.
Nota bene czytałem już,że dostał jakąś dodatkową premię za milczenie nt. tego zwolnienia.
Edytowano : 2017-05-30 14:25:49
A jutro ma być oficjalnie potwierdzenie przedłużenia kontraktu przez Wengera na kolejne 2 lata
To chyba jasny sygnał,że władzom tego klubu nie zależy na najlepszych wynikach i jest dobrze tak jak jest.
30.05.2017 14:24
Myślę,że City ma teraz mocniejszą pakę i trenera niż PSG.Wczoraj kupili jeszcze nowego bramkarza.No i wiadomo-liga bardziej konkurencyjna
30.05.2017 13:51
Chwalić to go można wtedy,jeśli chce zostać w klubie tak jak kiedyś Nedved i Buffon gdy władze ligi spuściły Juve do serie B.
A niekoniecznie wtedy,jeśli prawdziwe są plotki,że zostanie wtedy,jeśli Arsenal da mu prawie 4krotną podwyżkę,mianując tym samym najlepiej zarabiającym piłkarzem w lidze.
30.05.2017 11:22
Na ten moment jeśli City kogoś chce,to inne kluby nie mają za dużo do gadania.Petrodolary całkowicie zachwiały rynkiem transferowym.
Barca i Real jeszcze są konkurencyjne,ale tam też liga hiszpańska jest atrakcyjna,a nie ma co ukrywać,że bundesliga to co innego.
30.05.2017 11:09
To jest chyba alternatywa dla Benko
30.05.2017 08:46
Szkoda-to właśnie on mógł przypieczętować rok temu awans do finału LM,najpierw strzelając tego gola z wolnego,a następnie wykonując karnego.Do teraz pamiętam grymas na jego twarzy gdy Muller spudłował.
30.05.2017 08:41
Inne są wymagania dla 20-to latka,a inne dla dorosłego piłkarza-ten drugi nie może tak bardzo przeplatać formy i po jednym udanym spotkaniu znikać na kilka meczów.
Dobrze,że chociaż przez tą jedną rundę pokazał się z dobrej strony,to będzie można coś na nim zarobić.
30.05.2017 08:40
Wiecznie ten Robben jako przykład,a to jest jeden jedyny wyjątek od reguły w czołowych klubach.Nie ma drugiego skrzydłowego w jego wieku który prezentowałby taki poziom.
Plus to,że Robben zawsze był szklany,więc jednak realnie w nogach ma trochę mniej niż wskazuje wiek.
Edytowano : 2017-05-29 22:45:32
U Guardioli to mi się wydaje,że on zagrał połowę możliwych minut przez te 3 lata
29.05.2017 22:43
Dokładnie,nie ma co codziennie pisać po 20 postów na jego temat gdzie jeden zaprzecza drugiemu .
Dodatkowo jest to jak narazie chyba najciekawszy wątek transferowy,więc za chwilę nawet "Twój weekend" będzie o tym pisał.
29.05.2017 21:02
Rozumiem,że Bayern w tym roku nie spełnił oczekiwań kibiców i ekspertów,ale Williana z jego statystykami w tym sezonie(8 bramek,2 asysty) to nie wiem czy by Schalke zechciało
29.05.2017 17:13
Czemu "kolejny"?Nie przypominam sobie,żeby ostatnio było jakieś info o odejściu juniora,a tytuł brzmi,jakby zespół się sypał.
29.05.2017 14:09
Myślę,że za Pepa mógł odczuć większe zaufanie .Może nie chodzi o sam charakter trenera,bo tutaj raczej Carlo nie można nic zarzucić w przeciwieństwie do Guardioli,ale jednak jeśli chodzi o ilość minut na boisku,to rok temu grywał częściej
29.05.2017 12:15
Takie gadanie
Piłkarz nawet jak chce odejść,to mediom o tym nie mówi (czasem się zdarzy wyjątek)
Tak samo trenerzy po porażce często dają stonowane wypowiedzi w mediach,a potem w biografiach piłkarzy wychodzi co się działo w szatni
29.05.2017 12:13
Griezmann zdaje się wspominał też o mls i Chinach,także to nie brałbym tego na poważnie
27.05.2017 07:59
Po prostu City ,a raczej Pep poszło po rozum do głowy i kupiło za podobną kwotę ,młodego,dobrego grajka zamiast podstarzałej gwiazdki .
Nie można odmówić logiki transferom Pepa,bo trochę na nie wydają,ale są to w większości bardzo młodzi gracze z całą przyszłością przed sobą.
No życzeniem to był raczej Verratti
A Tolisso ewentualnie mógł być jednym z kolejnych zawodników na liście
15.06.2017 11:47
Wszyscy wiedzą,że zarząd obraca każdego eurocenta 10 razy,także nie panikowałbym,że gościowi nie zmontowali ładnego filmiku w HD na youtube,więc jest do niczego i to kasa wydana w błoto
15.06.2017 11:42
Mi nie chodziło o poziom wiedzy,tylko kulturę wypowiedzi i panoszenie się w takim stylu jak robią to dzieciaki na stronce realu.A tutaj zawsze był imho wyższy poziom wypowiedzi.
14.06.2017 17:30
Ja też liczę na to,że to nie była jeszcze ta bomba transferowa,bo jednak zdaje mi się,że w obliczu słabszej formy Mullera,Costy,oraz zauważalnego spadku wydolności Franka,to formacja ofensywna wymaga natychmiastowych wzmocnień
Edytowano : 2017-06-14 17:19:00
Jeszcze jeśli on ma grać obok Vidala tak jak w Lyonie,no to Thiago na stałe powędruje za Roberta,a do zmiany będzie Mullera-znaczy się,że pozycja nr 10 jest zagospodarowana.
Chyba,że Carlo będzie go powoli wprowadzał a póki co w środku będzie grał Vidal i Thiago
14.06.2017 17:17
Dla mnie koniec tematu,każdy widzi kto tu pisze głupoty,a potem "ja to wszystko wiem".
14.06.2017 16:33
Właśnie widać,że jesteś tu nowy @Kukikuki i chciałbyś szybko błysnąć,tyle,że póki co raczej się ośmieszasz
-Gdybyś trochę doczytał,wiedziałbyś,że ta twoja wyśmiewana Borussia również należy do 10tki najbogatszych klubów świata.
-Gdy tego potrzebowali,zostawiali gracza u siebie aż do zakończenia kontraktu,tak jak w przypadku Lewego(również proponuję się dokształcić).
-Gotze miał klauzulę z której Bayern sobie po prostu skorzystał(znowu wychodzi brak wiedzy)
-Hummels odszedł z BVB nie ze względu na pieniądze,ale przez wzgląd na poziom sportowy o czym sam nie raz wspominał.Borussia zarobiła na nim 38mln euro-to jest oddanie za bezcen środkowego obrońcy z rocznym kontraktem?
-Odejście wiecznie kontuzjowanego Gundo który nie szanował swojego klubu(trochę jak Sanchez Arsenalu ) raczej zbytnio kibiców BVB nie zasmuciło
Swoją drogą jakich to ma "najlepszych zawodników" Arsenal w ostatnich latach na których to łasiły by się inne kluby?
Van Persie chciał sobie odejść,to sobie poszedł czego Wenger do dziś nie może odżałować.
Jedynie ten Sanchez faktycznie jest gwiazdą i wyjątkiem w tej drużynie.
I jakich to ma konkretnie młodzianów w składzie Atletico którzy mogą zastąpić Carrasco,skoro już chcesz grać takiego eksperta?
14.06.2017 16:23
Jaka Borussia,o czym Ty piszesz?Typie zarejestrowałeś się tu miesiąc temu a widzę,że najlepiej wiesz co,kto gdzie i dlaczego.
Ceny na rynku są takie a nie inne i skoro już tak przywołujesz te zarobki klubów,to średnio bogate Atletico nie będzie się pozbywało swojego skrzydłowego za 50mln,skoro po pierwsze za te pieniądze nie kupi aktualnie nikogo topowego,a po drugie klauzula jest właśnie po to,żeby takie Arsenale czy inne Manchestery United płaciły jak za zboże,a nie żeby sprzedawać go do Niemiec za niższą cenę,bo każdy wie,że Bayern przepłacać nie lubi.
14.06.2017 14:34
No i Muller w takim ustawieniu niestety ląduje na ławie
Tj w zasadzie to nie "niestety",bo w tej chwili Thiago jest większym zagrożeniem na 10tce od Thomasa
Chyba,że Carlo wymyśli coś jeszcze innego,tylko nie bardzo mam pomysł co
14.06.2017 14:11
Takie czasy,jeszcze te 3-4 lata temu kosztowałby połowę z tego
A dziś byle talent wycenia się na 40mln euro.Tyle dobrze,że jest bardzo młody,także jeżeli skauting nie zawalił sprawy,to może to być wzmocnienie na wiele lat.
14.06.2017 14:08
To Bayern chce za Coste 40mln,a Atletico ma robić prezenty rywalom i sprzedawać Carrasco za 50mln?Nie mają żadnej potrzeby żeby go sprzedawać,kontrakt ma do 2022 roku,na boisku też robi dobrą robotę.
Z Alexisem jest zupełnie inaczej,kontrakt się za chwilę kończy,więc jeśli Sanchez nie chce go przedłużyć,to Arsenalowi powinno zależeć na sprzedaży,żeby za rok nie odszedł za darmo.
14.06.2017 13:59
Specjalnie sprawdziłem na polskiej stronie Atletico i ten zawodnik ma klauzule odstępnego 100mln euro,także tak samo jak Verratti okazał się za drogi i wzięto kogoś tańszego,podobnie będzie z Sanchezem.I tym zastępcą nie będzie Carrasco,bo on jest jeszcze droższy.
14.06.2017 13:26
Jakoś mi się nie chce wierzyć,żeby Juve za niego zapłaciło taką kasę mimo,że jeśli chodzi o lewe skrzydło to faktycznie u nich bieda.A swoją drogą ciekawe co w końcu z benatią.
14.06.2017 12:53
Według informacji "Bilda", Corentin Tolisso jest już w Monachium, gdzie dzisiaj przejdzie testy medyczne przed transferem do Bayernu i podpisze kontrakt.
14.06.2017 10:46
Reusa nie będzie większość sezonu,do tego być odejdzie Obama,więc kto ma tam straszyć w BVB?
20to letni Dembele sam tego wózka nie pociągnie ,ma dużo asyst ale trzeba też mieć komu podawać
14.06.2017 09:11
Pisałem o ośmieszaniu się w kontekście przytoczonych zarobków,także to nie u mnie czytanie ze zrozumieniem kuleje
12.06.2017 14:45
Kolego mowa jest o zarobkach,a nie o kwocie transferu.
12.06.2017 14:15
Szczerze mówiąc,to ja wolę wzmocnić się kimś młodszym np tym Lemarem,niż stać się pośmiewiskiem ,które będzie płaciło najwyższą pensję w Europie komuś o nieadekwatnych umiejętnościach.Tak robią szejkowie,a Juve i Atletico pokazują,że nie trzeba od razu popadać w skrajności.
12.06.2017 13:25
Jeśli przyjdzie kolejny skrzydłowy,to dla Gnabryego zabraknie nawet miejsca na ławie,a na trybunach zbyt dużo ogrania nie zyska
12.06.2017 13:08
Już inne podejście,niż parę miesięcy temu gdy mówił,że chce grać w środku pomocy a nie w obronie
12.06.2017 12:53
Hehe
Może jeszcze Neuera na Cecha czy tam tego Ospine?
Jedyna wymiana która może być dokonana na linii Arsenal-Bayern to wymiana Oezila na meleksa z Saebener Strasse.I jednemu i drugiemu starcza paliwa maksymalnie na 20 minut pracy.
12.06.2017 12:38
Pomijając źródło tych plotek,to też mogą być zwykłe gierki menedżera-najpierw wymagania z kosmosu,a potem zejście do i tak wysokiego poziomu,po którym wszyscy będą szczęśliwi,że udało się wynegocjować "realną" pensję zamiast tych 23mln.A takie 15mln to przecież nadal kosmiczna kasa.
Mam nadzieję,że Uli nie będzie się bawił w takie gierki,bo to też pośrednio świadczy o charakterze zawodnika-dla kogoś innego gra w Bayernie byłaby spełnieniem marzeń.
12.06.2017 12:28
Coś takiego jest do przyjęcia i byłoby względnie adekwatne do faktycznej wartości sportowej jaką prezentuje ten gracz.
Z tymi 23 milionami to niech on się lepiej nie ośmiesza,bo takiej kasy nie zarabia choćby np Suarez dla którego bez mrugnięcia okiem wyrzucili go z Barcelony.
12.06.2017 12:09
Chodziło mi o tą wypowiedź Robbena,która była tu swego czasu na stronie,w której komentował przechodzenie piłkarzy w sile wieku do Chin po to tylko,żeby zarobić grube pieniądze,rezygnując przy tym z jakichkolwiek ambicji sportowych.
Sanchezowi zostało ze 3-4 lata gry na najwyższym poziomie,czyli ten najbliższy kontrakt to będzie ostatni dobry klub w którym może o coś powalczyć.
Jeśli chodzi o wyniki sportowe w Europie,to City w ostatnich latach może czyścić buty Bayernowi-tak w zasadzie,to mają podobne wyniki do Arsenalu-zanim ta maszynka Pepa (być może) odpali,to chłopina już będzie na emeryturze.Kwit w portfelu będzie się zgadzał,tylko po co to kreowanie się na ambitnego?
Co do Hazarda,to on zarabia poniżej milona funtów na miesiąc,czyli w skali roku są to okolice połowy tych wymagań Sancheza.
12.06.2017 11:55
Zupełne przeciwieństwo np Robbena,który wspominał,że woli zarabiać mniej,ale ma jeszcze ambicje wygrać coś z Bayernem
12.06.2017 08:05
Dla mnie to jakaś jałowa dyskusja-chłop ma takie a nie inne statystyki i z tego jest rozliczany.Jeśli jakiś fan uznaje,że od kogoś takiego zaczyna się ustalanie składu,to chyba nie życzy zbyt dobrze swojej drużynie.Tyle w tym temacie.
11.06.2017 22:43
Hehe,no takie super,że choćby Coman w pierwszym sezonie miał porównywalne,a w zasadzie lepsze
Nie mówiąc już o Douglasie
Także te rozpoczynanie ustalania składu od niego dość zabawne
Edytowano : 2017-06-11 22:29:20
Super statystyki to ma de Bruyne i braku tego zawodnika bardzo szkoda
11.06.2017 22:25
@EclassOw
No 5 bramek i 5 asyst przez cały sezon ligowy to faktycznie kosmiczne statystyki jak na skrzydłowego
11.06.2017 22:07
Ten Balde to jakieś szkło z wiecznymi kontuzjami kolan,także chyba nie ma to większego sensu sprowadzać kogoś z takimi problemami w tym wieku
Sane też w tej PL jakoś specjalnie nie błyszczy
Z tych bardziej znanych nazwisk faktycznie zostaje Lemar,albo odpuszczenie kupna w tym roku.Szkoda,że Costa tak zgasł i trzeba go sprzedać.
11.06.2017 21:54
"Niemiecki dziennik "Bild" śpieszy z wyjaśnieniami" - haha,widać nie tylko tutaj musiała rozpętać się niezła burza po ogłoszeniu tego transferu ;)
Oczywiście reakcje byłyby skrajnie inne,jeśli te przenosiny zostałyby ogłoszone już po przyjściu jakiegoś "prawdziwego" wzmocnienia,bo te 8mln to śmieszna kwota jak za gracza z takim potencjałem
(przecież Coman przychodząc za prawie 30mln euro też był komentowany jako gracz kupiony za pół darmo).
Natomiast na ten moment ciężko się dziwić reakcjom fanów,bo to akurat pozycja gdzie wszyscy liczą na jakąś petardę.
11.06.2017 21:25
Za rok to on będzie miał 30 lat i będzie mógł sobie pomarzyć,że którykolwiek z naprawdę topowych zespołów będzie go chciał na dłużej zakontraktować.
Założę się,że już teraz jest to czynnik nad którym dyskutują chętni do jego sprowadzenia.Akurat w City kasa nie gra roli,ale sam Pep wiadomo,że preferuje młodych graczy.
11.06.2017 20:55
Jak donoszą niemieckie media, Bayern Monachium ostatecznie wypadł z walki o Marco Verrattiego.
24-latek, który miał poprosić szefów PSG o zgodę na transfer był na celowniku "Bawarczyków", jednak klub nie chciał wydawać na niego więcej niż 55 milionów euro.
Inne kluby, na czele z Barceloną, oferują znacznie większe pieniądze (mowa nawet o 100 milionach euro), zaś Bayern nie chce wydawać takich kwot na jednego piłkarza.
Zamiast Verrattiego do klubu prawdopodobnie trafi Corentin Tolisso.
źródło:bundesliga-informacje
Co do Gnabry'ego,to dobrze mieć zaklepanego takiego młodego gracza z potencjałem "w razie czego",ale to jest melodia przyszłości.
Skrzydła Coman-Gnabry mogą dać jakość za jakieś 2-3 lata,a niestety Frank jest do wymiany na już.
11.06.2017 18:20
No 3 lewoskrzydłowych w składzie raczej nie będzie,więc jak on przychodzi,to chyba nikt inny na tą pozycję nie przyjdzie.Chyba,że ten Gnabry jest kupiony ale będzie wypożyczony .
11.06.2017 12:11
Śmiech na sali jeśli to są te "łowy transferowe " o których wspominał Kalle
11.06.2017 12:02
No Kimmich imponuje tymi ostatnimi występami w kadrze,być może wcale nie będzie takiej dziury po odejściu Lahma
11.06.2017 11:18
Barca z tego co czytałem,ma oszczędzać w tym okienku transferowym w związku z gorszym występem w LM.No a Bayern też takich 80mln przecież nie wyda.
@Kukikuki - bramki i gole to zdaje się synonimy.
11.06.2017 09:38
Ten Lemar to chyba tak z braku laku.Oglądałem go kilka razy i jakoś na kolana nie powalił,a z drugiej strony nie ma zbytnio na rynku dobrej alternatywy.
Edytowano : 2017-06-10 12:53:15
Co do Sancheza,to warto sobie uświadomić,że gazety muszą się sprzedać,więc piszą artykuły skalkulowane pod czytelnika i zrobienie zamieszania,a niekoniecznie pod fakty.
10.06.2017 12:40
Cóż,Frank to już powoli faktycznie legenda która odchodzi na emeryturę
A z kolei Robben wyglądał w tym sezonie jakby dla niego czas stanął w miejscu
10.06.2017 11:30
Myślę,że Bayern zrobił dobrze-ktoś musi siedzieć na ławie na tej pozycji-Kimmich ma przejść na obronę,Sanches na wypożyczenie,także w zasadzie na rezerwie zostają Rudy i Javi(?)
10.06.2017 11:13
Te osiągnięcia robią wrażenie,także mam nadzieję,że ten sezon był tylko takim sezonem zapoznawczym a od nowej rundy Bayern zacznie grać tak jak faktycznie Carlo to zaplanował
10.06.2017 11:03
Ibra nie przedłuży kontraktu z United,więc będzie można go zatrudnić na zasadzie wolnego transferu
Do tego chce zostać w Europie
Myślę,że w jego obecnej sytuacji mógłby być ciekawą propozycją zmiennika dla Lewego
09.06.2017 18:11
No właśnie apropo Thiago,jeśli ten francuz miałby przyjść i grać obok Vidala,to Thiago prawdopodobnie pójdzie wyżej,a Muller...
09.06.2017 12:56
Alonso to jeszcze ta starsza generacja piłkarzy niewychowana w dobie internetu.Pewnie ma tam kogoś,kto zajmuje się prowadzeniem jego konta dla fanów,a sam skupia się na grze.
09.06.2017 12:39
Z tego co widzę,to Lyon gra w podobnym jak Bayern ustawieniu 4-2-3-1 i ten chłopak faktycznie biega przed obrońcami na pozycji Alonso.
Ciekawe jak to wygląda na boisku,bo te statystyki sugerują dość ofensywnego zawodnika.
09.06.2017 12:37
Trochę mało wyeksponowany ten felieton,stąd pewnie mało komentarzy.
Co do wzmacniania kadry,to obrona wygląda dobrze-każdy zespół miewa kontuzje,nie mniej jeśli chodzi o jakość piłkarską i wzmocnienie Hummelsem,nie można mieć tutaj zastrzeżeń.
Słabo natomiast wyglądają transfery w ofensywie.Costa to nie ta jakość,Coman ma jeszcze czas,na nim i tak narazie gra się opierać nie będzie.
Być może wynika to stąd,że transfery graczy ofensywnych są zawsze najdroższe,a jak powszechnie wiadomo,zarząd nie jest zbyt skłonny do wydawania dużych kwot.Jak widać da się kupić klasowego obrońcę czy środkowego pomocnika za ~40mln euro,ale gracza ofensywnego już niekoniecznie.
09.06.2017 12:07
No nie wiem,czy Carlo miał tu dużo do gadania,bo raczej wygląda to bardziej tak,że spośród różnych kandydatów zadecydowało właśnie to,że Sagnol miał przeszłość w Bayernie,a niekoniecznie jego znikome doświadczenie trenerskie.
09.06.2017 12:03
Dopóki nie jest to wypowiedź nagrana na video,to można sobie gdybać.Zwłaszcza,że to źródło nie jest specjalnie wiarygodne,a wręcz słynie z szukania sensacji za wszelką cenę.Nie ma się więc co nakręcać.
08.06.2017 18:49
Gdyby był w wysokiej dyspozycji,to z tymże Realem można było wygrać
sezon 15/16 : 28 bramek/9 asyst łącznie w lidze+LM
sezon 16/17: 8 bramek/14 asyst łącznie w lidze+LM
To mniej więcej tak,jakby nagle ubyło jednego zawodnika z przodu jeśli chodzi o strzelanie bramek
08.06.2017 13:40
Dla mnie też to przesada,jest to dobry gracz,ale przestańcie go już przeceniać,bo jego kariera to tak naprawdę przeplatane dobre statystyki ze słabymi,tak było i w Barcelonie i w Arsenalu.
W Niemczech są inne warunki płacowe niż w Anglii,więc jeśli chodzi mu o pieniądze,to niech zostanie na Wyspach.Bayern to jeden z klubów,który potrafi zapewnić różne rzeczy,ale niekoniecznie największe pieniądze.Na pewno nie jest aktualnie większym nazwiskiem w światowej piłce niż Lewy,żeby zarabiać takie pieniądze.
08.06.2017 12:41
Z tego co pamiętam,Lewy miał tam jakieś niewykorzystane setki w tym ostatnim meczu,więc niepotrzebne są takie wypowiedzi nt reszty drużyny.Aczkolwiek myślę,że to i tak nie jest do końca jego wypowiedź.
08.06.2017 12:23
Thomas to teraz duże osłabienie Bayernu.Każdy może sobie wyobrazić,jaki walec krytyki przejechałby się po Lewym,gdyby w przyszłym sezonie zdobył 30% bramek z sezonu obecnego.
Nie wiadomo co z nim zrobić,bo to dość niespotykana sytuacja,żeby na tyle czasu stracić formę.A z dobrą 10tką za Lewym i nowym skrzydłowym Bayern znowu wróciłby do gry.
08.06.2017 11:33
U mnie pozostał jakiś niesmak po tym sposobie odejścia Bastiana z klubu
08.06.2017 09:18
Nie byłoby w ogóle takiej dyskusji,gdyby z Tomka nie zostało tylko wspomnienie.
07.06.2017 23:41
Jeśli Sanchez ma przyjść,to ten transfer jest już prawdopodobnie załatwiony.A gdzie tam Carrasco,żaden czynnik nie wskazuje,żeby mógł on się pojawić w Monachium.
07.06.2017 23:40
Nie zaklinajmy rzeczywistości,ani Willian ani Costa to nie są dziś topowi skrzydłowi.
Co do tej szybkości to przecież nie wszystko.Ribery już od dawna nie bazuje na szybkości,a mimo to daje drużynie więcej niż Douglas.Już nie mówiąc o Robbenie.
07.06.2017 16:31
Mam nadzieję,że w razie czego zarząd nie będzie świrował i da mu do podpisania 3-letnią umowę,zamiast podpisywać 5-cio letni kontrakt tak jak w przypadku młodszych zawodników,lub gwiazd zespołu.
07.06.2017 13:00
Czy ja wiem,czy taki lepszy?Indywidualnie w lidze hiszpańskiej to przecież Messi miażdży Ronaldo mając o połowę więcej strzelonych bramek.
Natomiast drużynowo widać dominację Realu nad Barceloną i to pewnie zadecyduje o wyborze Portugalczyka.
07.06.2017 12:58
@Rizzitelli a no widzisz,patrzyłem bardziej przez pryzmat Ibry i Drogby,a nie wiedziałem,że taka sytuacja miała kiedyś miejsce ;)
07.06.2017 09:39
Heh no ok,ale zwróćcie uwagę przede wszystkim na gigantyczną przewagę punktową Bayernu nad Atletico w sezonie 12/13.Za rok gdy tamten sezon przestanie być brany pod uwagę,niestety ta pozycja się zmieni i Bayern z tego co widzę wyleci poza podium.
I chyba nawet jakiś genialny przyszły sezon nic tu nie da,chyba,że któraś z hiszpańskich ekip odpadnie w grupie.
07.06.2017 09:35
Nie ma o czym gadać,sam zawodnik wspominał,że nie przyjdzie do Bayernu siedzieć na ławie a i Bayern potrzebuje wzmocnień przede wszystkim na innych pozycjach,nie jest potrzebny drugi topowy napastnik.
Myślę,że po ostatnich doniesieniach o Griezmannie,Lukaku wyląduje w United.
Raz,że dla nich to nie problem wydać takie pieniądze,a dwa,że Mou ma słabość właśnie do tego typu napastników.
07.06.2017 09:01
Kimmich mi trochę przypomina Mullera pod tym względem,że nie potrafię u niego wskazać jakichś wiodących umiejętności na wysokim poziomie,a jednak strzela on sporo bramek(zwłaszcza jak na swoją pozycję).
07.06.2017 08:56
Martinez jest chyba z tektury
06.06.2017 15:32
Z tym Lacazette musi być coś chyba nie tak skoro już od co najmniej 3 lat czytam,że ktoś ma go kupić a nadal nikt się nie skusił
Edytowano : 2017-06-06 13:52:51
Co do Reusa to czysto hipotetyczna dyskusja,przecież on sam jak przedłużał kontrakt z rok temu dostał dużą podwyżkę,ale w zamian zobowiązał się,że do Bayernu nigdy nie przejdzie.
06.06.2017 13:51
Bez sensu znowu drażnić układy z BVB w imię Reusa który zagra 10 meczów w sezonie .Co innego Dembele
06.06.2017 12:29
Statystyki konkretne,aczkolwiek wynika z nich w takim razie,że jest to na pewno gracz bardziej ofensywny,niż defensywny jak Alonso
06.06.2017 10:38
Marzenia aby w skład zespołu wchodziło większość bawarczyków są na takim poziomie nierealne.Im wyższy poziom sportowy,tym węższe grono zawodników którzy spełnią kryteria gry w Bayernie.
Takie mrzonki byłyby może do spełnienia na poziomie 4 bundesligi.
06.06.2017 10:05
Arsenal ciężko pracował na utratę reputacji w Europie.Teraz może zbierać tego owoce,tj żaden topowy gracz tam nie przyjdzie,jeśli będzie miał porównywalną ofertę z top3.
06.06.2017 09:06
Nie wiem czy się znajdzie chętny za połowę tej kwoty .100 mln funtów mogą zapłacić jedynie dojne krowy z Manchesteru
05.06.2017 23:19
Ja też nie jestem zwolennikiem sprzedaży.Również dlatego,że nie jestem do końca przekonany,że te zarobione pieniądze zostałyby wydane na kogoś równie perspektywicznego.
05.06.2017 15:14
Strata do ligi hiszpańskiej,czyli różnica poziomów jest jak widać porównywalna do tej między ligą niemiecką a rosyjską
05.06.2017 13:19
No to z jednej strony pisze się o nim w kontekście Juve,a z drugiej te 40mln
Włosi tyle na pewno nie zapłacą,to są cenniki dla wyspiarzy
05.06.2017 13:14
Tyle,że Coman nie zainteresowany Arsenalem
05.06.2017 09:50
Sanchesa nie warto sprzedawać po jednym roku.Powinien jeszcze przynajmniej z rok pograć na wypożyczeniu w klubie gdzie faktycznie będzie mógł wybiegać w pierwszym składzie i dopiero wtedy można podejmować jakieś decyzje.
04.06.2017 20:32
Nie ma co przewracać hierarchii płac do góry nogami dla jakiegoś grajka na 2-3 sezony
04.06.2017 20:29
http://transfery.info/101548,kluby-ktore-wydaja-najwiecej-na-pensje-barcelona-na-szczycie
Widać zdecydowanie najmądrzej swoimi pieniędzmi dysponuje Atletico.Nie tylko patrząc na wysokość pensji,ale podobnie sprawa ma się w przypadku ich transferów.
03.06.2017 08:18
O ile mi wiadomo,to Rummenige nie wspominał ostatnio nic o tradycji klubu w kontekście niskich kwot transferowych,a raczej wręcz przeciwnie jeśli chodzi o najbliższe okienko.
Druga sprawa jest taka,że też nie ma co demonizować -przecież Benatia z Costą odchodzą,z listy płac znikną Alonso z Lahmem,w efekcie daje to kilkadziesiąt mln euro do wydania na transfery.Sule i Rudy to nawet nie połowa tych zaoszczędzonych kwot.
02.06.2017 21:30
Piszecie że 75 mln za de Bruyne to za dużo,w takim razie jaka kwota byłaby adekwatna?
Bo wg mnie jeśli gracz robi różnicę na boisku i ma świetne statystyki ,tak jak Belg teraz w City,to nie można o nim powiedzieć,że był za drogi.Tak samo np Neymar,który kosztował wielkie pieniadze,ale był tego warty.
Co innego z takim np Martialem w united.Tam faktycznie można powiedzieć,że był za drogi.
02.06.2017 18:01
Hehe dobre z tym "tajnym negocjatorem".Vidal pewnie mu wyłoży kawę na ławę jak jest w Bayernie,bez mydlenia oczu,w końcu jest jego kumplem a nie działaczem klubu.
01.06.2017 10:42
O United się mówi,żeby mówić.Jedynie pieniądze mogą przekonać Griezmanna żeby tam przeszedł,bo sportowo to zupełnie inny kaliber.
Jeśli chodzi o Manchester,to niby United ma pieniądze na transfery,ale to City robi znacznie ciekawsze i rozsądniejsze ruchy transferowe.
01.06.2017 09:44
Trochę to chyba nierealne,żeby wygryzł Vidala lub Thiago ze składu?Chyba,że ma grać na prawej obronie,to w zasadzie może z miejsca wskoczyć do podstawowego składu
31.05.2017 23:12
BVB nie będzie wiecznie mieć takiego farta,żeby trafiać na takie perełki jak Lewy a następnie Obama.A jak ten fart się skończy,to stracą sporo jakości.
31.05.2017 19:05
Cześć @TheMagicCarpet,treściwy komentarz
Co do Obamy,to w PSG jest Cavani który wykręca świetne statystyki,także nie wiem jak to ma u nich wyglądać?Chyba,że będzie jakaś zmiana ustawienia,bo rzekomo Di Maria mógłby stamtąd odejść
31.05.2017 12:39
No a Buffon ma 39 lat,także w sumie to Sanchez może jeszcze spokojnie te 10 lat pograć na najwyższym poziomie...
Tutaj chodzi o pozycję na boisku.Dynamiczny skrzydłowy starzeje się najszybciej właśnie przez tą swoją dynamikę którą traci się z wiekiem-Higuain czy Lewy to nie są zawodnicy bazujący przede wszystkim na swojej szybkości,ale jestem przekonany,że np taki Auba po 30tce zacznie wyraźnie obniżać swoje statystyki.
Edytowano : 2017-05-31 11:15:23
Żeby nie było - jeśli zarząd jest w stanie kupić go za rozsądne kwoty,to oczywiście jest to potencjalne wzmocnienie składu.Nie mniej jakieś rozbijanie banku i zaburzanie hierarchii płacowej w drużynie na rzecz Sancheza o czym piszą media,to wg mnie przerost formy nad treścią.
31.05.2017 11:10
No cóż,jakkolwiek by go nie oceniać,to jeśli chodzi o sukcesy klubowe,odszedł w idealnym dla siebie momencie.Był w Bayernie gdy przypadły największe sukcesy w ostatnich latach,a następnie przeszedł do Realu który również akurat wtedy wrócił do topowej formy.
31.05.2017 11:05
Myślę,że ten Sanchez dla wielu osób po prostu uosabia jakiś mocny transfer w ofensywie którego już dawno nie było.Obiektywnie dla mnie też nie jest to zawodnik bez wad,ale nie można zaprzeczyć,że jest o nim głośno i mogłoby to pomóc odbudować wizerunek Bayernu jako klubu którym duże nazwiska nadal są zainteresowane.
30.05.2017 18:31
On tam pewnie i tak będzie siedział na ławie,no ale w Bayernie jeśli przyjdzie nowy skrzydłowy,to Franck zagrzeje ławę,także dla Costy już braknie miejsca
30.05.2017 15:59
Widocznie te tarcia wewnątrz klubu musiały być na tyle mocne,że nie dało się współpracować.Wyniki mieli naprawdę dobre,gdyby nie zamach to mogli spokojnie powalczyć z Monaco o półfinał LM.
Nota bene czytałem już,że dostał jakąś dodatkową premię za milczenie nt. tego zwolnienia.
Edytowano : 2017-05-30 14:25:49
A jutro ma być oficjalnie potwierdzenie przedłużenia kontraktu przez Wengera na kolejne 2 lata
To chyba jasny sygnał,że władzom tego klubu nie zależy na najlepszych wynikach i jest dobrze tak jak jest.
30.05.2017 14:24
Myślę,że City ma teraz mocniejszą pakę i trenera niż PSG.Wczoraj kupili jeszcze nowego bramkarza.No i wiadomo-liga bardziej konkurencyjna
30.05.2017 13:51
Chwalić to go można wtedy,jeśli chce zostać w klubie tak jak kiedyś Nedved i Buffon gdy władze ligi spuściły Juve do serie B.
A niekoniecznie wtedy,jeśli prawdziwe są plotki,że zostanie wtedy,jeśli Arsenal da mu prawie 4krotną podwyżkę,mianując tym samym najlepiej zarabiającym piłkarzem w lidze.
30.05.2017 11:22
Na ten moment jeśli City kogoś chce,to inne kluby nie mają za dużo do gadania.Petrodolary całkowicie zachwiały rynkiem transferowym.
Barca i Real jeszcze są konkurencyjne,ale tam też liga hiszpańska jest atrakcyjna,a nie ma co ukrywać,że bundesliga to co innego.
30.05.2017 11:09
To jest chyba alternatywa dla Benko
30.05.2017 08:46
Szkoda-to właśnie on mógł przypieczętować rok temu awans do finału LM,najpierw strzelając tego gola z wolnego,a następnie wykonując karnego.Do teraz pamiętam grymas na jego twarzy gdy Muller spudłował.
30.05.2017 08:41
Inne są wymagania dla 20-to latka,a inne dla dorosłego piłkarza-ten drugi nie może tak bardzo przeplatać formy i po jednym udanym spotkaniu znikać na kilka meczów.
Dobrze,że chociaż przez tą jedną rundę pokazał się z dobrej strony,to będzie można coś na nim zarobić.
30.05.2017 08:40
Wiecznie ten Robben jako przykład,a to jest jeden jedyny wyjątek od reguły w czołowych klubach.Nie ma drugiego skrzydłowego w jego wieku który prezentowałby taki poziom.
Plus to,że Robben zawsze był szklany,więc jednak realnie w nogach ma trochę mniej niż wskazuje wiek.
Edytowano : 2017-05-29 22:45:32
U Guardioli to mi się wydaje,że on zagrał połowę możliwych minut przez te 3 lata
29.05.2017 22:43
Dokładnie,nie ma co codziennie pisać po 20 postów na jego temat gdzie jeden zaprzecza drugiemu .
Dodatkowo jest to jak narazie chyba najciekawszy wątek transferowy,więc za chwilę nawet "Twój weekend" będzie o tym pisał.
29.05.2017 21:02
Rozumiem,że Bayern w tym roku nie spełnił oczekiwań kibiców i ekspertów,ale Williana z jego statystykami w tym sezonie(8 bramek,2 asysty) to nie wiem czy by Schalke zechciało
29.05.2017 17:13
Czemu "kolejny"?Nie przypominam sobie,żeby ostatnio było jakieś info o odejściu juniora,a tytuł brzmi,jakby zespół się sypał.
29.05.2017 14:09
Myślę,że za Pepa mógł odczuć większe zaufanie .Może nie chodzi o sam charakter trenera,bo tutaj raczej Carlo nie można nic zarzucić w przeciwieństwie do Guardioli,ale jednak jeśli chodzi o ilość minut na boisku,to rok temu grywał częściej
29.05.2017 12:15
Takie gadanie
Piłkarz nawet jak chce odejść,to mediom o tym nie mówi (czasem się zdarzy wyjątek)
Tak samo trenerzy po porażce często dają stonowane wypowiedzi w mediach,a potem w biografiach piłkarzy wychodzi co się działo w szatni
29.05.2017 12:13
Griezmann zdaje się wspominał też o mls i Chinach,także to nie brałbym tego na poważnie
27.05.2017 07:59
Po prostu City ,a raczej Pep poszło po rozum do głowy i kupiło za podobną kwotę ,młodego,dobrego grajka zamiast podstarzałej gwiazdki .
Nie można odmówić logiki transferom Pepa,bo trochę na nie wydają,ale są to w większości bardzo młodzi gracze z całą przyszłością przed sobą.
26.05.2017 22:17