Trochę to dziwne,że klub miał cały okrągły rok na obserwowanie treningów i gry Sanchesa,a teraz wypowiedzi sugerują jakby zarząd nie wiedział czy chcą go zostawić,sprzedać,czy wypożyczyć.
12.08.2017 10:57
To co,lepiej na okrągło pisać jaki to Boa jest szklany?Widzisz tu jakieś inne ciekawe newsy o których można dyskutować,skoro jest przerwa od rozgrywek?
10.08.2017 22:59
Barcelonie pali się grunt pod nogami,kluczowi zawodnicy bardziej lub mniej dawno przekroczyli 30tkę,do tego Neymar który miał ciągnąć ten wózek,odszedł z klubu.
A umówmy się też,że ten Dembele to żadna petarda-parę lat temu przyszedłby do nich jako zwykłe uzupełnienie składu z ewentualnym potencjałem na przyszłość.
10.08.2017 22:03
Kontuzje oczywiście są nieodłącznym elementem piłki nożnej,ale już pomijając ich dużą częstotliwość w Bayernie(i hmm..."pecha" niektórych piłkarzy-a to ktoś się połamie chodząc po górach,a to grając w tenisa),to ten okres powrotu zawodników do gry praktycznie nigdy nie przebiega modelowo,a zawsze się wydłuża.
10.08.2017 21:41
No fajnie,że jest Reus,ale czy on jeden czegoś dowodzi?Bo tak na szybko,to Gotze,Lewy,teraz Obama i Dembele-wszyscy oni chwilę pograli na dobrym poziomie i porzucili BVB,albo już coś kombinują.Hummelsowi zajęło to trochę dłużej.
10.08.2017 21:10
BVB ma wyraźny problem z zatrzymywaniem swoich gwiazd,powoli ten klub zaczyna przypominać taki inkubator w stylu dawnego Ajaxu Amsterdam.W zasadzie żaden wyróżniający się gracz w ostatnich latach nie zagrzał tam na dłużej miejsca.
10.08.2017 20:50
@EclassOw - Czy ja wiem,czy go pogrąża?W dzisiejszych czasach piłkarze dają wywiad jak to chcą kończyć karierę w danym klubie i zostać jego legendami,a na drugi dzień odchodzą tam gdzie dają więcej pieniędzy,także być może wersja Francka jest przynajmniej szczera.
Tak,czy owak to nie Holger którego zarząd holuje przez kilka sezonów ze względu na sentyment,tylko gracz który nadal daje Bayernowi sportową jakość.
09.08.2017 23:07
Frank w swojej biografii wspominał,że do Bayernu przekonało go przede wszystkim zachowanie klubu po tej aferze z nieletnią,wcześniej myślał o odejściu
09.08.2017 22:30
Pozbywać się legendy klubu,żeby przyoszczędzić kilka milionów to by był niezły strzał w stopę.
Już nawet niekoniecznie sportowo(mimo,że Frank nadal wykręca dobre statystyki w lidze),ale przede wszystkim wizerunkowo.
09.08.2017 21:47
Coman lepszy na lewej stronie?Panie daj pan spokój,przecież on jest prawonożny i te jego dośrodkowania lewą nogą z lewego skrzydła to jest póki co jakiś kabaret.
09.08.2017 20:04
Tolisso i James to są akurat bardzo logiczne wzmocnienia,gdyby nie ci zawodnicy,to zaraz byłoby narzekanie,że nie ma następcy Alonso ani zmiennika dla Mullera który jest w kiepskiej formie od dawna
Aktualnie brakuje głównie lewoskrzydłowego.Pod warunkiem,że formacja będzie taka sama jak rok temu,bo teoretycznie przy zmianie na 4-3-3,kadra jest w sumie wystarczająca.
09.08.2017 19:00
Każdy może wyrazić swoje zdanie,ale niekoniecznie ma to coś wspólnego z pogladami zarządu
08.08.2017 14:58
Tak,za duża masa mięśniowa wpływa na częstotliwość kontuzji
Podobnie jak duże przeciążenia u zawodników szybkościowych
No i wcześniejsze ciężkie kontuzje,które powodują,że organizm nabiera nieprawidłowych wzorców ruchowych(tak było z Badstuberem u którego kolejno siadały wszystkie stawy kończyn dolnych po kontuzji kolana)
Co do Boa,to ciężko sobie wyobrazić,żeby chłop miał teraz wskoczyć do podstawy skoro już tak długo nie gra.Byłoby to nie fair wobec Martineza.Z drugiej strony takiej sytuacji raczej nie będzie,bo raz jeden wypada,a raz drugi.
07.08.2017 19:14
Predator to chyba w ogóle zostanie przyspawany do ławy w tym momencie,bo o ile i Tolisso i Rudy pokazali pewne atuty,tak młody cały czas gra na kredycie "za nazwisko",albo raczej "za kwotę transferu".
07.08.2017 17:11
Lewy miał na to turnee kompletnie wywalone,także w zasadzie zbytnio się tam faktycznie nie zmęczył-ot 4x po godzince truchtu w każdym meczu
Bardziej Ribery czy Muller się tam namęczyli i na nich może to ewentualnie wpłynąć w późniejszym czasie
07.08.2017 17:08
Daliby trochę spokoju temu BVB
07.08.2017 08:49
Zdaje się,że w piłce ręcznej kadra Kataru to tacy pariasi z którymi inne zespoły nie chcą mieć nic wspólnego.
Być może z PSG będzie za jakiś czas podobnie.
Nie mniej na tą chwilę po prostu skorzystali z klauzuli i do tego trafili na podatny grunt,tj najemnika który za kasą pójdzie wszędzie,a nie z każdym zawodnikiem przecież tak będzie-jak to się mówi"suka nie da,to pies nie weźmie".
06.08.2017 20:54
Klub któremu się kibicuje,to średnie kryterium.Myślę po prostu,że średnia wieku na niektórych stronach kibicowskich powoduje,że poziom komentarzy jest tam taki a nie inny.
06.08.2017 20:08
No to,że jak Alonso zaczynał po pierwszym gwizdku biec pod pole karne przeciwnika ,to dobiegał gdy sędzia gwizdał na zejście do szatni ,to jest powszechnie wiadome,nie mniej potrafił też zagrać piłki które teraz nie wiadomo czy ktoś jest w stanie posłać
06.08.2017 11:11
Wynik końcowy oczywiście cieszy,aczkolwiek mogło to pójść w dwie strony
Ważniejsze więc,że przez większość meczu widać było jako taką poprawę stylu gry
Niepokoi oczywiście tradycyjnie to,że w ofensywie akcje w 70% napędza Ribery.Parę lat temu byłby to powód do zadowolenia,ale dziś tylko czekać aż wypadnie ze składu i ciekawe co wtedy.
Zauważalnie brakowało mi też w pomocy kogoś,kto posyłałby do przodu prostopadłe piłki,tak jak robił to nieraz Alonso.
Cieszy to,że w tych kilku meczach widać było lepszą grę Comana niż przez cały zeszły sezon.
06.08.2017 09:34
Rudy to żaden "zapchajdziura",ktoś tu to kiedyś napisał i teraz inni to powtarzają.Pokazał w dwóch meczach,że może niekoniecznie wskoczy do pierwszego składu bo konkurencja jest mocna,ale raczej nie ma strachu,że wchodząc z ławy np będzie miał problem z opanowaniem piły i notował straty w środku pola jak Sanches czy kiedyś Rode.
05.08.2017 23:21
Medal ma dwie strony,bo to też nie jest to samo BVB co w zeszłym sezonie
05.08.2017 22:52
Coman to jest rakieta że głowa mała
05.08.2017 22:28
Przydałoby się wzmocnić teraz ofensywę np takim Gnabrym...ups.
05.08.2017 22:17
Martinezowi to sie tam przecież nic nie stało
05.08.2017 21:55
Nawet jeśli PSG będzie chciało sprzedać Draxlera,to przecież mogą go lekką ręką puścić do Anglii za grube miliony,zamiast licytować się o każdego eurocenta z Bayernem.
W miarę atrakcyjna cena była gdy odchodził z VFL,teraz promocji już nie będzie.
05.08.2017 19:05
Myślę,że można się spodziewać tego samego,co w zeszłym roku,tj bólu oczu w pierwszej połowie sezonu
Neymar jak widać w Bayernie i tak by się nie odnalazł.Barca jak były sukcesy jeszcze jakoś go utrzymała ale od pewnego czasu słabszy okres i najemnik mówi papa.
Nie mówiąc już o tym,że Bayern nie dałby mu oczywiście nie tylko takiej pensji jak w PSG,ale nawet takiej jaką dostawał w Barcelonie,także pobiegałby rok,co najwyżej dwa na skrzydle zamiast Pulpeta i to wszystko.
04.08.2017 21:39
Zarząd to w sumie rzadko mówi jeśli faktycznie jest kimś zainteresowany
04.08.2017 13:31
Ciekawe ile szejki by chciały za Draxlera,Bayern nie ma z nimi żadnych koneksji z przeszłości
Swoją drogą Draxler też jakoś pechowo trafia-poszedl do wilków to wpadli akurat w kryzys,poszedł do PSG to kupili Neymara
04.08.2017 10:02
Nie lepiej tego młodziana z Hoffe?
04.08.2017 09:50
Rozumiem,że Carlo znowu chce żeby zespół lepiej grał w drugiej części sezonu
Nie rozumiem natomiast,czemu nie widać niczego nowego w grze zespołu-skoro i tak wyniki są dla Carlo obojętne,to dziwne,że nie chce testować żadnych nowych wariantów.
03.08.2017 23:33
No i prawidłowo-jeśli nic się nie dzieje w Bayernie,to i tak zawsze można tu wpaść i pogadać o innych futbolowych tematach.
03.08.2017 22:51
Draxler to lewo- a nie prawo- skrzydłowy
03.08.2017 20:35
Tyle,że aktualny skład jest predestynowany do gry bez typowych skrzydłowych,bo zarówno Muller jak i James marnie grają na bokach.
Chyba,że podstawową parą z boku nadal ma być Robbery i pod nich ma być ustawiana ofensywa,to ok.
03.08.2017 20:26
Najnowsza porcja ploteczek:
Według mediów w ojczyźnie piłkarza, to właśnie piękna Rosjanka miała być powodem słabej formy piłkarza w minionym sezonie, ponieważ sypało się życie rodzinne Jamesa.
http://trybunavip.pl/foto-dla-niej-gwiazdor-bayernu-zostawil-zone-i-corke/
oraz
Jak donosi "Le Parisien", Julian Draxler w przypadku powodzenia transferu Neymara do PSG może poprosić o zgodę na transfer.
Wśród klubów zainteresowanych skrzydłowym mają być Bayern Monachium, Inter i Arsenal.
03.08.2017 17:28
To chyba nie kwestia transferów,że cały zespół wygląda słabo-od obrony do ataku.
Szkoda,że Carlo musi wystawiać zespół na takie pośmiewisko,żeby niby zrobić tą formę na lato.U Pepa nie było takich sytuacji,a awans do finału LM był o włos.
02.08.2017 22:38
Pozostaje spojrzeć na to w ten sposób,że Carlo sobie kompletnie olał te sparingi.
Szkoda patrzeć na te żenujące wyniki,ale każdy pamięta,że już rok temu sytuacja wyglądała tak samo-na początku sezonu nie dało się patrzeć na grę Bayernu i teraz szykuje się powtórka z rozrywki.
02.08.2017 20:24
Carlo znowu wymyślił,że będzie forma na drugą część sezonu,a całą pierwszą można grać padake?
01.08.2017 21:26
0-2
01.08.2017 21:11
Ok wchodzi Sanches
Zaczynamy cyrk
01.08.2017 20:58
Heh Bayern prowadzi grę,a Liverpool sobie pyka te swoje kontry i za chwilę klepną na 0-2
01.08.2017 20:51
Niestety błąd Tolisso
Strata w stylu Sanchesa
01.08.2017 20:44
Coraz mniej podoba mi się to zajeżdżanie staruszka Riberyego.Myślałem,że to tylko wariant na turnee,a tutaj chłopaczyna ledwo co zaleczył uraz i już musi znowu grać.
A tak odbiegając od tematu:
PILNE: Ozil jednak w Newcastle.
http://imgur.com/a/j0fyJ
haha :D
01.08.2017 20:00
Z tym Sanchesem to istne jaja,raz go chcą sprzedawać,innym razem wypożyczać,a teraz ma zostawać w zespole
31.07.2017 17:53
Z Chelsea się zmobilizował ,ale w pozostałych meczach sprawiał wrażenie hmm ...jakby unikał gry i nie wiedział co ma robić na boisku
28.07.2017 14:35
BREAKING! L'Équipe: Porozumienie między Neymarem i PSG pełne. Mecz FC Barcelony z Realem Madryt będzie ostatnim w barwach "Blaugrany" 25-letniego piłkarza.
28.07.2017 11:18
Nie oceniajmy zarządu jako grupy nieodpowiedzialnych ludzi,którzy sabotują klub.
Moim zdaniem zmiennik dla Franka nie został kupiony,a Gnabry został wypożyczony dlatego,że Carlo ponownie będzie ustawiał drużynę w 4-3-3,w którym Frank nie będzie podstawowym graczem.
Poniekąd dlatego też Carlo mógł go teraz nie oszczędzać.
28.07.2017 09:51
Przecież Bayern już od bardzo dawna odstaje od innych klubów jeśli chodzi o kwoty transferowe,także co za różnica?
Innymi słowy-ok,220 milionów za Neymara to szaleństwo,ale 4 lata temu on i tak był kupowany za 80mln,także daleko poza zasięgiem Bayernu.
Do Monaco,do BVB przychodzą za pół darmo perełki,które po roku są warte kilka razy więcej,więc da się chyba jeszcze coś zdziałać bez wydawania zawrotnych kwot.
27.07.2017 23:22
Wyluzujcie,dla Arsenalów,a zwłaszcza Interów i Milanów takie turnee to okazja do promocji,etc.W Europie i tak nie istnieją.
Chelsea i Bayern ma trochę inne priorytety,dla tych zawodników to jak wyjazd za karę.
27.07.2017 16:59
W miarę ważny był tylko mecz z Chelsea,bo Milan czy Inter to wiadomo ,tylko na takim turnee mogą mieć kontakt z europejskim topem .
27.07.2017 16:44
Ribery out,no zajebisty interes z tym turnee
27.07.2017 14:14
Drugi napastnik nie jest potrzebny po to,żeby mobilizować Lewego,bo on tego nie potrzebuje.Odkąd jest w Bayernie wykręca co roku kosmiczne statystyki więc śmiesznie się czyta zarzuty,że rzekomo brakuje mu mobilizacji.
I tutaj dochodzimy do faktycznego powodu,dla którego potrzebny jest drugi napastnik-Robert w mniej znaczących meczach musi się oszczędzać,bo prawdopodobnie ma tą świadomość,że będzie musiał grać we wszystkich meczach w sezonie.
27.07.2017 13:11
Widać po wypowiedziach Bayernu,że klub nie stoi twardo za Sanchesem,regularnie słychać "zobaczymy co się wydarzy".Przy czym wiadomo,że dla młodego zawodnika takie zaufanie jest kluczowe.Można się więc spodziewać,że coś z jego transferem jest na rzeczy.
27.07.2017 09:28
Panowie jeśli wam nie pasują czyjeś komentarze,to jest od tego funkcja "ignoruj" która ukrywa danego użytkownika,zamiast robić tu burdel
27.07.2017 09:14
Hehe,nawet się usmiechnalem-zawodnicy raczej rzadko mówią co naprawdę myślą ,a tutaj taki pstryczek w nos Milanu
27.07.2017 09:12
Tak szczerze,pomijając,że Uli nie chce sprowadzać graczy drogich i starych,to czy faktycznie Bale byłby takim wymarzonym wzmocnieniem?Kolejny gracz po Franku i Arjenie,który musi być kupowany z pakiecie ze swoim zmiennikiem.
26.07.2017 23:54
Lewy od 6 czy tam 7 lat co roku gwarantuje minimum 20 bramek w lidze,także chyba jednak może być trochę pewniejszy składu,niż Muller grający od półtora roku piach + 2 niezłe sparingi
26.07.2017 19:43
Te wypowiedzi nt Renato są tak asekuracyjne jak wcześniej w sprawie Costy.Nie ma szybkiego ucinania tematu jak z Lewym,Vidalem,Mullerem,tylko "otwarta furtka"
Co do Thomasa,to już chyba wszystko zostało o nim napisane.Muller z zeszłego roku to osłabienie składu i dobrze,że przyszedł James.W razie,jakby Thomas znowu postanowił założyć czapkę-niewidkę,nie będzie trzeba rozwalać ustawienia i przesuwać Thiago,tylko jest mocna alternatywa.Aczkolwiek myślę,że obydwaj zmieszczą się w pierwszym składzie.
26.07.2017 18:40
Imho to też oznacza odejście Sanchesa
Za darmo to za darmo,jak będzie za słaby,to i tak będzie można na tym zarobić.Aczkolwiek po Pucharze Konfederacji jego akcje wzrosły.
Vidal młodszy nie będzie,także trzeba się już rozglądać za kimś kto za 2,max 3 lata wskoczy na jego miejsce.
26.07.2017 16:35
Na papierze może nawet jest to prawda,łączna wartość piłkarzy jest zbliżona.
Sportowo w tym sezonie dwumecz też był dość wyrównany.
Ale to jednak Real w ostatnich latach potrafi tą swoją wartość udowodnić,a w Bayernie jest tylko ubolewanie nad kontuzjami/zmarnowanymi karnymi/sędziami.
26.07.2017 15:40
Poczekałbym jak to będzie w praktyce wyglądało.Już na tą chwilę można w zasadzie stwierdzić,że w środku pola pewniakami są Thiago i Vidal,Tolisso też prezentuje się z dobrej strony i patrząc na jego koszt,chyba był kupowany pod pierwszy skład.Wiadomo więc,że będzie inne ustawienie niż na tym turnee.
A skoro ustawienie się zmieni,to z przodu też może grać jednocześnie trio Muller-James-Lewy.
Co też poniekąd sugeruje wypożyczenie Gnabryego,bo to Frank może być zmiennikiem.
26.07.2017 15:13
Młody grajek to zawsze ryzyko.Bayern wystrzelał się z grubej sumy na jego zakup i na tą chwilę trzeba przyznać-dobrze,że są jeszcze jacyś naiwni,którzy zapłacą za niego porównywalne pieniądze do tych z zeszłego roku.
Oczywiście kiedyś on może odpalić,ale widocznie sztab który obserwuje go na codzień na treningach ocenił,że nie rokuje tak dobrze jak pierwotnie się spodziewali.
Weźmy też pod uwagę,że może przyjść Goretzka,który z miejsca będzie się w szatni czuł jak w domu.
26.07.2017 14:33
To nie chodzi przecież o takie drobniaki jak 5 mln euro,zwłaszcza,że Bayern jest w dobrych układach z Hoffe,więc jakoś by się pewnie dogadali.
Jest Alaba i Bernat,to co teraz-mają nagle sprzedać kontuzjowanego Bernata żeby zrobić miejsce dla kogoś nowego?
Z prawej strony jest Kimmich i Rafa,także nawet przymykając oko na Rafinhe,dalej pewniakiem jest tam młody Joshua,więc nikt nowy jeszcze długo na bokach obrony sobie w Bayernie nie pogra.
26.07.2017 14:28
Sanches znowu chyba ma jakieś spięcie pod kopułą
Ani w Bayernie ani w Milanie nie będzie grał w podstawowym składzie
Tyle,że przechodząc do Włoch zamyka sobie przy okazji drogę do zdobywania trofeów
26.07.2017 11:06
Przecież to właśnie James miał wczoraj najwięcej okazji do zdobycia bramki
Co prawda żadnej nie wykorzystał,ale potrafi się odnaleźć w polu karnym,będą z niego ludzie
26.07.2017 09:37
Higuain wypracował sobie przecież przez lata markę na rynku .A Mbappe co zrobił?Nie chce mi się wierzyć,że taki cwaniak jak Perez rozbije bank dla zawodnika jednego sezonu .Już się raz sparzyli na Odegaardzie.Podobnie teraz jest z Renato-zakup takich młodych graczy to ryzyko .
25.07.2017 23:11
No dokładnie,oglądam kątem oka a już trafiłem na 4 sytuacje bramkowe Jamesa i non stop brakuje mu tych kilku cm
25.07.2017 15:10
O paaaanie,ale brama z dystansu Mullera
25.07.2017 14:05
Póki co i tak żadna liga nie gra ,ale na sezon będzie się można nad tym zastanowić
25.07.2017 09:34
Trza było wysłać rezerwy i 2-3 zawodników z podstawy na rotacje,a nie że połowa pierwszej jedenastki gra non stop w takich warunkach
24.07.2017 09:30
Carlo z zarządem najwyraźniej faktycznie uważają,że Lewy może grać non stop,no bo nie chodzi tu przecież o te parę mln euro na drugiego napastnika
23.07.2017 13:40
Może to nie jest zbyt prestiżowy turniej ,ale na poziomie Bayernu nie wypada dostawać takich batów od byle Milanu.Zawodnicy po stracie bramek i dziś i z Arsenalem też nie reagowali jakby im to było obojętne .
Edytowano : 2017-07-22 22:02:07
Tj sprawiali wrażenie poirytowanych ,a nie obojętnych
22.07.2017 21:59
Frank by mógł sobie trochę odpocząć .Już nawet nie w kontekście Jamesa,ale ogólnie nie ma powodu żeby go tu zajeżdżać .Tak samo Lewy znowu gra nonstop a jeszcze nawet sezon się nie zaczął
22.07.2017 11:01
Zarząd z trenerem to fachowcy ,potrafią ocenić czy warto go trzymać .Oglądając jego występy mogę tylko powiedzieć,że jakoś nie widzę w nim tego potencjału.Sprzedac za kwotę kupna i wziąć za darmo Goretzke to byłby chyba niezły deal
21.07.2017 12:34
Hmm,co konkretnie zrobił Muller?Rozumiem,że po zeszłym,kiepskim sezonie,każdy czeka na coś więcej,ale 3-4 niecelne strzały to chyba nie jest forma nad którą powinno się rozpływać
Co innego Frank,tutaj nadal widać wysoki poziom .Tyle że już tradycyjnie z upływem minut brakuje mu tlenu .
21.07.2017 12:03
Jeśli Neymar odejdzie,to nieźle szarpnie reputację Barcy .I nie chodzi mi tu już o spadek jakości sportowej,ale o to,że nie potrafią utrzymać swoich najlepszych graczy .
Co do Martiala to ciekawy grajek,zwlaszcza za Van Gaala wydawało się ,że może szybko spłacić kwotę transferu.
21.07.2017 11:04
Tak to jest z tymi tabloidami
Rano jakiś działacz PSG niby dogrywał transfer Alexisa
Teraz następny dopina na ostatni guzik przejście Neymara
Ciekawe kto jutro będzie na tapecie
20.07.2017 22:40
Sammer nie do końca poradził sobie z rolą dyrektora sportowego,to mógłby chociaż teraz zamilknąć,zamiast grać fotelowego eksperta.
20.07.2017 20:19
No i teraz cofamy się w czasie do czasów Gotze i dokładnie tych samych komentarzy-"on zaraz odpali,jego sprzedaż to będzie duży błąd" itd.A przypomnijmy,że jednak Gotze miał kilka lepszych momentów w Bayernie.
Natomiast coraz mniej dziwi mnie,że Carlo bardzo rzadko wpuszcza Sanchesa.Te jego regularne straty piłki w środku pola,bo mowa nie tylko o wczorajszym meczu,dają w efekcie realne zagrożenie utraty bramki.
Fizycznie ten chłopak jest mocny,zawsze podobał mi się jego atletyczny styl poruszania się po boisku,ale na tym kończą się w zasadzie jego zalety odkąd gra w Bayernie.Za rok ma przyjść Goretzka który faktycznie już coś sobą prezentuje i na ten moment chyba nikt nie chciałby odpuszczenia gracza Schalke na rzecz Sanchesa.
Co do wypożyczenia,to chyba Bayern ma inne plany,skoro do tej pory tego nie zrobił,a inne zespoły zaczynają już powoli przygotowania do nowego sezonu.
20.07.2017 18:42
Mimo,że wg mediów kosztowali w zasadzie podobne pieniądze,to mam wrażenie,że oczekiwania są całkiem inne.
James to ma być natychmiastowe wzmocnienie,a Tolisso-"fajnie jakby dobrze grał".
20.07.2017 11:16
Jak wróci do formy,to będzie czas na pochwały.Bo jeśli brać pod uwagę zeszły sezon,to te słowa brzmią po prostu groteskowo.
19.07.2017 23:33
Renato w piłkę grać na pewno potrafi,bo już to pokazywał zanim trafił do Bayernu,ale na ten moment nie wnosi nic do zespołu wchodząc z ławki.Póki co może iść na wypożyczenie,ale na jego miejscu wziąłbym się za siebie,bo w przyszłym roku do zespołu dołączy kolejny rywal do składu w postaci Goretzki.
Nie mówię,żeby chłopakowi nie dawać szansy i że w przyszłości nie odpali,ale jednocześnie też oceniajmy na ten moment jego faktyczny poziom na boisku,a nie mrzonki,że może kiedyś będzie kozakiem.
19.07.2017 18:56
W porządku,ale tutaj chodzi nie tylko o to,żeby popełnić jak najmniej błędów,ale jeszcze przy okazji trzeba coś dać zespołowi.
James miał swoje setki.Niewykorzystane,ale jednak do nich doszedł.
Javi akurat w tym meczu też się niczym nie wyróżnił,to fakt.Mogło się to zmienić,jeśli wykorzystałby jedną ze swoich okazji przy rzutach rożnych.Nie mniej tak czy owak,wiadomo na co go stać.
A Sanches niczym się nie wyróżnia na tle tych młodzianów z Bayernu którzy są warci poniżej 1mln euro.Żeby chociaż coś zaryzykował,spróbował zwrócić na siebie uwagę.A on dostaje piłkę i zaraz ją oddaje/traci.
Kimmich to jest kolejny przykład gracza,który faktycznie wtedy zagrał słabo,ALE grając w środku pola przecież regularnie notował bramki,miał ich całkiem sporo w zeszłym sezonie jak na ilość występów.
19.07.2017 17:50
No dla mnie tak nie do końca,bo praktycznie każdy jego kontakt z piłką kończył się stratą.
Gra "do najbliższego",bez próby wykreowania jakiejś akcji.Te kilka dalszych podań mało precyzyjnych.
Jeśli to nie był słaby występ,to co jeszcze można było zrobić źle?No jedynie wylecieć z czerwoną albo strzelić samobója.
19.07.2017 17:33
@Reeken89
Niestety,ale Renato wrzucając ten bezmyślny filmik na którym liczy plik pieniędzy,nie postawił się w świetle zagubionego w nowym środowisku chłopaka,tylko kolejnego młodego grajka któremu sodówa uderzyła do głowy.
19.07.2017 16:02
Wygląda tak jak ktoś napisał-jakby Renato się po prostu męczył w Bayernie.Czego się nie dotknie to spier...li.
19.07.2017 15:40
No i mamy 1-1,chociaż z gry zupełnie się to Arsenalowi nie należało
19.07.2017 15:27
Sanches w tym meczu prezentuje się po prostu fatalnie
19.07.2017 15:06
Strejlau chyba nie ogarnia,że Alaba gra na stoperze,bo mu nie pasuje,że robi za mało akcji oskrzydlających
19.07.2017 14:51
James to jak Muller potrzebuje 5 okazji żeby coś trafić
19.07.2017 14:21
Cech wszystko wyciąga dziś
19.07.2017 14:16
Cech najlepszy w Arsenalu dziś
Edytowano : 2017-07-19 14:15:54
Sorry nie ten temat :p
19.07.2017 14:15
No i Javi chyba kontuzja
19.07.2017 13:58
Lol,gdzie tam niby był spalony?
19.07.2017 13:54
Klasa ten karny,chociaż bez zatrzymania tym razem
19.07.2017 13:42
Na grafice w tv jest James za Lewym i Muller z prawej
19.07.2017 13:33
A nie jest to czasem ustawienie z Müllerem z prawej i James na 10?
Trochę to dziwne,że klub miał cały okrągły rok na obserwowanie treningów i gry Sanchesa,a teraz wypowiedzi sugerują jakby zarząd nie wiedział czy chcą go zostawić,sprzedać,czy wypożyczyć.
12.08.2017 10:57
To co,lepiej na okrągło pisać jaki to Boa jest szklany?Widzisz tu jakieś inne ciekawe newsy o których można dyskutować,skoro jest przerwa od rozgrywek?
10.08.2017 22:59
Barcelonie pali się grunt pod nogami,kluczowi zawodnicy bardziej lub mniej dawno przekroczyli 30tkę,do tego Neymar który miał ciągnąć ten wózek,odszedł z klubu.
A umówmy się też,że ten Dembele to żadna petarda-parę lat temu przyszedłby do nich jako zwykłe uzupełnienie składu z ewentualnym potencjałem na przyszłość.
10.08.2017 22:03
Kontuzje oczywiście są nieodłącznym elementem piłki nożnej,ale już pomijając ich dużą częstotliwość w Bayernie(i hmm..."pecha" niektórych piłkarzy-a to ktoś się połamie chodząc po górach,a to grając w tenisa),to ten okres powrotu zawodników do gry praktycznie nigdy nie przebiega modelowo,a zawsze się wydłuża.
10.08.2017 21:41
No fajnie,że jest Reus,ale czy on jeden czegoś dowodzi?Bo tak na szybko,to Gotze,Lewy,teraz Obama i Dembele-wszyscy oni chwilę pograli na dobrym poziomie i porzucili BVB,albo już coś kombinują.Hummelsowi zajęło to trochę dłużej.
10.08.2017 21:10
BVB ma wyraźny problem z zatrzymywaniem swoich gwiazd,powoli ten klub zaczyna przypominać taki inkubator w stylu dawnego Ajaxu Amsterdam.W zasadzie żaden wyróżniający się gracz w ostatnich latach nie zagrzał tam na dłużej miejsca.
10.08.2017 20:50
@EclassOw - Czy ja wiem,czy go pogrąża?W dzisiejszych czasach piłkarze dają wywiad jak to chcą kończyć karierę w danym klubie i zostać jego legendami,a na drugi dzień odchodzą tam gdzie dają więcej pieniędzy,także być może wersja Francka jest przynajmniej szczera.
Tak,czy owak to nie Holger którego zarząd holuje przez kilka sezonów ze względu na sentyment,tylko gracz który nadal daje Bayernowi sportową jakość.
09.08.2017 23:07
Frank w swojej biografii wspominał,że do Bayernu przekonało go przede wszystkim zachowanie klubu po tej aferze z nieletnią,wcześniej myślał o odejściu
09.08.2017 22:30
Pozbywać się legendy klubu,żeby przyoszczędzić kilka milionów to by był niezły strzał w stopę.
Już nawet niekoniecznie sportowo(mimo,że Frank nadal wykręca dobre statystyki w lidze),ale przede wszystkim wizerunkowo.
09.08.2017 21:47
Coman lepszy na lewej stronie?Panie daj pan spokój,przecież on jest prawonożny i te jego dośrodkowania lewą nogą z lewego skrzydła to jest póki co jakiś kabaret.
09.08.2017 20:04
Tolisso i James to są akurat bardzo logiczne wzmocnienia,gdyby nie ci zawodnicy,to zaraz byłoby narzekanie,że nie ma następcy Alonso ani zmiennika dla Mullera który jest w kiepskiej formie od dawna
Aktualnie brakuje głównie lewoskrzydłowego.Pod warunkiem,że formacja będzie taka sama jak rok temu,bo teoretycznie przy zmianie na 4-3-3,kadra jest w sumie wystarczająca.
09.08.2017 19:00
Każdy może wyrazić swoje zdanie,ale niekoniecznie ma to coś wspólnego z pogladami zarządu
08.08.2017 14:58
Tak,za duża masa mięśniowa wpływa na częstotliwość kontuzji
Podobnie jak duże przeciążenia u zawodników szybkościowych
No i wcześniejsze ciężkie kontuzje,które powodują,że organizm nabiera nieprawidłowych wzorców ruchowych(tak było z Badstuberem u którego kolejno siadały wszystkie stawy kończyn dolnych po kontuzji kolana)
Co do Boa,to ciężko sobie wyobrazić,żeby chłop miał teraz wskoczyć do podstawy skoro już tak długo nie gra.Byłoby to nie fair wobec Martineza.Z drugiej strony takiej sytuacji raczej nie będzie,bo raz jeden wypada,a raz drugi.
07.08.2017 19:14
Predator to chyba w ogóle zostanie przyspawany do ławy w tym momencie,bo o ile i Tolisso i Rudy pokazali pewne atuty,tak młody cały czas gra na kredycie "za nazwisko",albo raczej "za kwotę transferu".
07.08.2017 17:11
Lewy miał na to turnee kompletnie wywalone,także w zasadzie zbytnio się tam faktycznie nie zmęczył-ot 4x po godzince truchtu w każdym meczu
Bardziej Ribery czy Muller się tam namęczyli i na nich może to ewentualnie wpłynąć w późniejszym czasie
07.08.2017 17:08
Daliby trochę spokoju temu BVB
07.08.2017 08:49
Zdaje się,że w piłce ręcznej kadra Kataru to tacy pariasi z którymi inne zespoły nie chcą mieć nic wspólnego.
Być może z PSG będzie za jakiś czas podobnie.
Nie mniej na tą chwilę po prostu skorzystali z klauzuli i do tego trafili na podatny grunt,tj najemnika który za kasą pójdzie wszędzie,a nie z każdym zawodnikiem przecież tak będzie-jak to się mówi"suka nie da,to pies nie weźmie".
06.08.2017 20:54
Klub któremu się kibicuje,to średnie kryterium.Myślę po prostu,że średnia wieku na niektórych stronach kibicowskich powoduje,że poziom komentarzy jest tam taki a nie inny.
06.08.2017 20:08
No to,że jak Alonso zaczynał po pierwszym gwizdku biec pod pole karne przeciwnika ,to dobiegał gdy sędzia gwizdał na zejście do szatni ,to jest powszechnie wiadome,nie mniej potrafił też zagrać piłki które teraz nie wiadomo czy ktoś jest w stanie posłać
06.08.2017 11:11
Wynik końcowy oczywiście cieszy,aczkolwiek mogło to pójść w dwie strony
Ważniejsze więc,że przez większość meczu widać było jako taką poprawę stylu gry
Niepokoi oczywiście tradycyjnie to,że w ofensywie akcje w 70% napędza Ribery.Parę lat temu byłby to powód do zadowolenia,ale dziś tylko czekać aż wypadnie ze składu i ciekawe co wtedy.
Zauważalnie brakowało mi też w pomocy kogoś,kto posyłałby do przodu prostopadłe piłki,tak jak robił to nieraz Alonso.
Cieszy to,że w tych kilku meczach widać było lepszą grę Comana niż przez cały zeszły sezon.
06.08.2017 09:34
Rudy to żaden "zapchajdziura",ktoś tu to kiedyś napisał i teraz inni to powtarzają.Pokazał w dwóch meczach,że może niekoniecznie wskoczy do pierwszego składu bo konkurencja jest mocna,ale raczej nie ma strachu,że wchodząc z ławy np będzie miał problem z opanowaniem piły i notował straty w środku pola jak Sanches czy kiedyś Rode.
05.08.2017 23:21
Medal ma dwie strony,bo to też nie jest to samo BVB co w zeszłym sezonie
05.08.2017 22:52
Coman to jest rakieta że głowa mała
05.08.2017 22:28
Przydałoby się wzmocnić teraz ofensywę np takim Gnabrym...ups.
05.08.2017 22:17
Martinezowi to sie tam przecież nic nie stało
05.08.2017 21:55
Nawet jeśli PSG będzie chciało sprzedać Draxlera,to przecież mogą go lekką ręką puścić do Anglii za grube miliony,zamiast licytować się o każdego eurocenta z Bayernem.
W miarę atrakcyjna cena była gdy odchodził z VFL,teraz promocji już nie będzie.
05.08.2017 19:05
Myślę,że można się spodziewać tego samego,co w zeszłym roku,tj bólu oczu w pierwszej połowie sezonu
05.08.2017 15:46
Petarda!
05.08.2017 14:26
http://transfery.info/104075,oficjalnie-srogie-kary-dla-symulantow-w-premier-league
bardzo dobry pomysł
05.08.2017 00:03
Neymar jak widać w Bayernie i tak by się nie odnalazł.Barca jak były sukcesy jeszcze jakoś go utrzymała ale od pewnego czasu słabszy okres i najemnik mówi papa.
Nie mówiąc już o tym,że Bayern nie dałby mu oczywiście nie tylko takiej pensji jak w PSG,ale nawet takiej jaką dostawał w Barcelonie,także pobiegałby rok,co najwyżej dwa na skrzydle zamiast Pulpeta i to wszystko.
04.08.2017 21:39
Zarząd to w sumie rzadko mówi jeśli faktycznie jest kimś zainteresowany
04.08.2017 13:31
Ciekawe ile szejki by chciały za Draxlera,Bayern nie ma z nimi żadnych koneksji z przeszłości
Swoją drogą Draxler też jakoś pechowo trafia-poszedl do wilków to wpadli akurat w kryzys,poszedł do PSG to kupili Neymara
04.08.2017 10:02
Nie lepiej tego młodziana z Hoffe?
04.08.2017 09:50
Rozumiem,że Carlo znowu chce żeby zespół lepiej grał w drugiej części sezonu
Nie rozumiem natomiast,czemu nie widać niczego nowego w grze zespołu-skoro i tak wyniki są dla Carlo obojętne,to dziwne,że nie chce testować żadnych nowych wariantów.
03.08.2017 23:33
No i prawidłowo-jeśli nic się nie dzieje w Bayernie,to i tak zawsze można tu wpaść i pogadać o innych futbolowych tematach.
03.08.2017 22:51
Draxler to lewo- a nie prawo- skrzydłowy
03.08.2017 20:35
Tyle,że aktualny skład jest predestynowany do gry bez typowych skrzydłowych,bo zarówno Muller jak i James marnie grają na bokach.
Chyba,że podstawową parą z boku nadal ma być Robbery i pod nich ma być ustawiana ofensywa,to ok.
03.08.2017 20:26
Najnowsza porcja ploteczek:
Według mediów w ojczyźnie piłkarza, to właśnie piękna Rosjanka miała być powodem słabej formy piłkarza w minionym sezonie, ponieważ sypało się życie rodzinne Jamesa.
http://trybunavip.pl/foto-dla-niej-gwiazdor-bayernu-zostawil-zone-i-corke/
oraz
Jak donosi "Le Parisien", Julian Draxler w przypadku powodzenia transferu Neymara do PSG może poprosić o zgodę na transfer.
Wśród klubów zainteresowanych skrzydłowym mają być Bayern Monachium, Inter i Arsenal.
03.08.2017 17:28
To chyba nie kwestia transferów,że cały zespół wygląda słabo-od obrony do ataku.
Szkoda,że Carlo musi wystawiać zespół na takie pośmiewisko,żeby niby zrobić tą formę na lato.U Pepa nie było takich sytuacji,a awans do finału LM był o włos.
02.08.2017 22:38
Pozostaje spojrzeć na to w ten sposób,że Carlo sobie kompletnie olał te sparingi.
Szkoda patrzeć na te żenujące wyniki,ale każdy pamięta,że już rok temu sytuacja wyglądała tak samo-na początku sezonu nie dało się patrzeć na grę Bayernu i teraz szykuje się powtórka z rozrywki.
02.08.2017 20:24
Carlo znowu wymyślił,że będzie forma na drugą część sezonu,a całą pierwszą można grać padake?
01.08.2017 21:26
0-2
01.08.2017 21:11
Ok wchodzi Sanches
Zaczynamy cyrk
01.08.2017 20:58
Heh Bayern prowadzi grę,a Liverpool sobie pyka te swoje kontry i za chwilę klepną na 0-2
01.08.2017 20:51
Niestety błąd Tolisso
Strata w stylu Sanchesa
01.08.2017 20:44
Coraz mniej podoba mi się to zajeżdżanie staruszka Riberyego.Myślałem,że to tylko wariant na turnee,a tutaj chłopaczyna ledwo co zaleczył uraz i już musi znowu grać.
A tak odbiegając od tematu:
PILNE: Ozil jednak w Newcastle.
http://imgur.com/a/j0fyJ
haha :D
01.08.2017 20:00
Z tym Sanchesem to istne jaja,raz go chcą sprzedawać,innym razem wypożyczać,a teraz ma zostawać w zespole
31.07.2017 17:53
Z Chelsea się zmobilizował ,ale w pozostałych meczach sprawiał wrażenie hmm ...jakby unikał gry i nie wiedział co ma robić na boisku
28.07.2017 14:35
BREAKING! L'Équipe: Porozumienie między Neymarem i PSG pełne. Mecz FC Barcelony z Realem Madryt będzie ostatnim w barwach "Blaugrany" 25-letniego piłkarza.
28.07.2017 11:18
Nie oceniajmy zarządu jako grupy nieodpowiedzialnych ludzi,którzy sabotują klub.
Moim zdaniem zmiennik dla Franka nie został kupiony,a Gnabry został wypożyczony dlatego,że Carlo ponownie będzie ustawiał drużynę w 4-3-3,w którym Frank nie będzie podstawowym graczem.
Poniekąd dlatego też Carlo mógł go teraz nie oszczędzać.
28.07.2017 09:51
Przecież Bayern już od bardzo dawna odstaje od innych klubów jeśli chodzi o kwoty transferowe,także co za różnica?
Innymi słowy-ok,220 milionów za Neymara to szaleństwo,ale 4 lata temu on i tak był kupowany za 80mln,także daleko poza zasięgiem Bayernu.
Do Monaco,do BVB przychodzą za pół darmo perełki,które po roku są warte kilka razy więcej,więc da się chyba jeszcze coś zdziałać bez wydawania zawrotnych kwot.
27.07.2017 23:22
Wyluzujcie,dla Arsenalów,a zwłaszcza Interów i Milanów takie turnee to okazja do promocji,etc.W Europie i tak nie istnieją.
Chelsea i Bayern ma trochę inne priorytety,dla tych zawodników to jak wyjazd za karę.
27.07.2017 16:59
W miarę ważny był tylko mecz z Chelsea,bo Milan czy Inter to wiadomo ,tylko na takim turnee mogą mieć kontakt z europejskim topem .
27.07.2017 16:44
Ribery out,no zajebisty interes z tym turnee
27.07.2017 14:14
Drugi napastnik nie jest potrzebny po to,żeby mobilizować Lewego,bo on tego nie potrzebuje.Odkąd jest w Bayernie wykręca co roku kosmiczne statystyki więc śmiesznie się czyta zarzuty,że rzekomo brakuje mu mobilizacji.
I tutaj dochodzimy do faktycznego powodu,dla którego potrzebny jest drugi napastnik-Robert w mniej znaczących meczach musi się oszczędzać,bo prawdopodobnie ma tą świadomość,że będzie musiał grać we wszystkich meczach w sezonie.
27.07.2017 13:11
Widać po wypowiedziach Bayernu,że klub nie stoi twardo za Sanchesem,regularnie słychać "zobaczymy co się wydarzy".Przy czym wiadomo,że dla młodego zawodnika takie zaufanie jest kluczowe.Można się więc spodziewać,że coś z jego transferem jest na rzeczy.
27.07.2017 09:28
Panowie jeśli wam nie pasują czyjeś komentarze,to jest od tego funkcja "ignoruj" która ukrywa danego użytkownika,zamiast robić tu burdel
27.07.2017 09:14
Hehe,nawet się usmiechnalem-zawodnicy raczej rzadko mówią co naprawdę myślą ,a tutaj taki pstryczek w nos Milanu
27.07.2017 09:12
Tak szczerze,pomijając,że Uli nie chce sprowadzać graczy drogich i starych,to czy faktycznie Bale byłby takim wymarzonym wzmocnieniem?Kolejny gracz po Franku i Arjenie,który musi być kupowany z pakiecie ze swoim zmiennikiem.
26.07.2017 23:54
Lewy od 6 czy tam 7 lat co roku gwarantuje minimum 20 bramek w lidze,także chyba jednak może być trochę pewniejszy składu,niż Muller grający od półtora roku piach + 2 niezłe sparingi
26.07.2017 19:43
Te wypowiedzi nt Renato są tak asekuracyjne jak wcześniej w sprawie Costy.Nie ma szybkiego ucinania tematu jak z Lewym,Vidalem,Mullerem,tylko "otwarta furtka"
Co do Thomasa,to już chyba wszystko zostało o nim napisane.Muller z zeszłego roku to osłabienie składu i dobrze,że przyszedł James.W razie,jakby Thomas znowu postanowił założyć czapkę-niewidkę,nie będzie trzeba rozwalać ustawienia i przesuwać Thiago,tylko jest mocna alternatywa.Aczkolwiek myślę,że obydwaj zmieszczą się w pierwszym składzie.
26.07.2017 18:40
Imho to też oznacza odejście Sanchesa
Za darmo to za darmo,jak będzie za słaby,to i tak będzie można na tym zarobić.Aczkolwiek po Pucharze Konfederacji jego akcje wzrosły.
Vidal młodszy nie będzie,także trzeba się już rozglądać za kimś kto za 2,max 3 lata wskoczy na jego miejsce.
26.07.2017 16:35
Na papierze może nawet jest to prawda,łączna wartość piłkarzy jest zbliżona.
Sportowo w tym sezonie dwumecz też był dość wyrównany.
Ale to jednak Real w ostatnich latach potrafi tą swoją wartość udowodnić,a w Bayernie jest tylko ubolewanie nad kontuzjami/zmarnowanymi karnymi/sędziami.
26.07.2017 15:40
Poczekałbym jak to będzie w praktyce wyglądało.Już na tą chwilę można w zasadzie stwierdzić,że w środku pola pewniakami są Thiago i Vidal,Tolisso też prezentuje się z dobrej strony i patrząc na jego koszt,chyba był kupowany pod pierwszy skład.Wiadomo więc,że będzie inne ustawienie niż na tym turnee.
A skoro ustawienie się zmieni,to z przodu też może grać jednocześnie trio Muller-James-Lewy.
Co też poniekąd sugeruje wypożyczenie Gnabryego,bo to Frank może być zmiennikiem.
26.07.2017 15:13
Młody grajek to zawsze ryzyko.Bayern wystrzelał się z grubej sumy na jego zakup i na tą chwilę trzeba przyznać-dobrze,że są jeszcze jacyś naiwni,którzy zapłacą za niego porównywalne pieniądze do tych z zeszłego roku.
Oczywiście kiedyś on może odpalić,ale widocznie sztab który obserwuje go na codzień na treningach ocenił,że nie rokuje tak dobrze jak pierwotnie się spodziewali.
Weźmy też pod uwagę,że może przyjść Goretzka,który z miejsca będzie się w szatni czuł jak w domu.
26.07.2017 14:33
To nie chodzi przecież o takie drobniaki jak 5 mln euro,zwłaszcza,że Bayern jest w dobrych układach z Hoffe,więc jakoś by się pewnie dogadali.
Jest Alaba i Bernat,to co teraz-mają nagle sprzedać kontuzjowanego Bernata żeby zrobić miejsce dla kogoś nowego?
Z prawej strony jest Kimmich i Rafa,także nawet przymykając oko na Rafinhe,dalej pewniakiem jest tam młody Joshua,więc nikt nowy jeszcze długo na bokach obrony sobie w Bayernie nie pogra.
26.07.2017 14:28
Sanches znowu chyba ma jakieś spięcie pod kopułą
Ani w Bayernie ani w Milanie nie będzie grał w podstawowym składzie
Tyle,że przechodząc do Włoch zamyka sobie przy okazji drogę do zdobywania trofeów
26.07.2017 11:06
Przecież to właśnie James miał wczoraj najwięcej okazji do zdobycia bramki
Co prawda żadnej nie wykorzystał,ale potrafi się odnaleźć w polu karnym,będą z niego ludzie
26.07.2017 09:37
Higuain wypracował sobie przecież przez lata markę na rynku .A Mbappe co zrobił?Nie chce mi się wierzyć,że taki cwaniak jak Perez rozbije bank dla zawodnika jednego sezonu .Już się raz sparzyli na Odegaardzie.Podobnie teraz jest z Renato-zakup takich młodych graczy to ryzyko .
25.07.2017 23:11
No dokładnie,oglądam kątem oka a już trafiłem na 4 sytuacje bramkowe Jamesa i non stop brakuje mu tych kilku cm
25.07.2017 15:10
O paaaanie,ale brama z dystansu Mullera
25.07.2017 14:05
Póki co i tak żadna liga nie gra ,ale na sezon będzie się można nad tym zastanowić
25.07.2017 09:34
Trza było wysłać rezerwy i 2-3 zawodników z podstawy na rotacje,a nie że połowa pierwszej jedenastki gra non stop w takich warunkach
24.07.2017 09:30
Carlo z zarządem najwyraźniej faktycznie uważają,że Lewy może grać non stop,no bo nie chodzi tu przecież o te parę mln euro na drugiego napastnika
23.07.2017 13:40
Może to nie jest zbyt prestiżowy turniej ,ale na poziomie Bayernu nie wypada dostawać takich batów od byle Milanu.Zawodnicy po stracie bramek i dziś i z Arsenalem też nie reagowali jakby im to było obojętne .
Edytowano : 2017-07-22 22:02:07
Tj sprawiali wrażenie poirytowanych ,a nie obojętnych
22.07.2017 21:59
Frank by mógł sobie trochę odpocząć .Już nawet nie w kontekście Jamesa,ale ogólnie nie ma powodu żeby go tu zajeżdżać .Tak samo Lewy znowu gra nonstop a jeszcze nawet sezon się nie zaczął
22.07.2017 11:01
Zarząd z trenerem to fachowcy ,potrafią ocenić czy warto go trzymać .Oglądając jego występy mogę tylko powiedzieć,że jakoś nie widzę w nim tego potencjału.Sprzedac za kwotę kupna i wziąć za darmo Goretzke to byłby chyba niezły deal
21.07.2017 12:34
Hmm,co konkretnie zrobił Muller?Rozumiem,że po zeszłym,kiepskim sezonie,każdy czeka na coś więcej,ale 3-4 niecelne strzały to chyba nie jest forma nad którą powinno się rozpływać
Co innego Frank,tutaj nadal widać wysoki poziom .Tyle że już tradycyjnie z upływem minut brakuje mu tlenu .
21.07.2017 12:03
Jeśli Neymar odejdzie,to nieźle szarpnie reputację Barcy .I nie chodzi mi tu już o spadek jakości sportowej,ale o to,że nie potrafią utrzymać swoich najlepszych graczy .
Co do Martiala to ciekawy grajek,zwlaszcza za Van Gaala wydawało się ,że może szybko spłacić kwotę transferu.
21.07.2017 11:04
Tak to jest z tymi tabloidami
Rano jakiś działacz PSG niby dogrywał transfer Alexisa
Teraz następny dopina na ostatni guzik przejście Neymara
Ciekawe kto jutro będzie na tapecie
20.07.2017 22:40
Sammer nie do końca poradził sobie z rolą dyrektora sportowego,to mógłby chociaż teraz zamilknąć,zamiast grać fotelowego eksperta.
20.07.2017 20:19
No i teraz cofamy się w czasie do czasów Gotze i dokładnie tych samych komentarzy-"on zaraz odpali,jego sprzedaż to będzie duży błąd" itd.A przypomnijmy,że jednak Gotze miał kilka lepszych momentów w Bayernie.
Natomiast coraz mniej dziwi mnie,że Carlo bardzo rzadko wpuszcza Sanchesa.Te jego regularne straty piłki w środku pola,bo mowa nie tylko o wczorajszym meczu,dają w efekcie realne zagrożenie utraty bramki.
Fizycznie ten chłopak jest mocny,zawsze podobał mi się jego atletyczny styl poruszania się po boisku,ale na tym kończą się w zasadzie jego zalety odkąd gra w Bayernie.Za rok ma przyjść Goretzka który faktycznie już coś sobą prezentuje i na ten moment chyba nikt nie chciałby odpuszczenia gracza Schalke na rzecz Sanchesa.
Co do wypożyczenia,to chyba Bayern ma inne plany,skoro do tej pory tego nie zrobił,a inne zespoły zaczynają już powoli przygotowania do nowego sezonu.
20.07.2017 18:42
Mimo,że wg mediów kosztowali w zasadzie podobne pieniądze,to mam wrażenie,że oczekiwania są całkiem inne.
James to ma być natychmiastowe wzmocnienie,a Tolisso-"fajnie jakby dobrze grał".
20.07.2017 11:16
Jak wróci do formy,to będzie czas na pochwały.Bo jeśli brać pod uwagę zeszły sezon,to te słowa brzmią po prostu groteskowo.
19.07.2017 23:33
Renato w piłkę grać na pewno potrafi,bo już to pokazywał zanim trafił do Bayernu,ale na ten moment nie wnosi nic do zespołu wchodząc z ławki.Póki co może iść na wypożyczenie,ale na jego miejscu wziąłbym się za siebie,bo w przyszłym roku do zespołu dołączy kolejny rywal do składu w postaci Goretzki.
Nie mówię,żeby chłopakowi nie dawać szansy i że w przyszłości nie odpali,ale jednocześnie też oceniajmy na ten moment jego faktyczny poziom na boisku,a nie mrzonki,że może kiedyś będzie kozakiem.
19.07.2017 18:56
W porządku,ale tutaj chodzi nie tylko o to,żeby popełnić jak najmniej błędów,ale jeszcze przy okazji trzeba coś dać zespołowi.
James miał swoje setki.Niewykorzystane,ale jednak do nich doszedł.
Javi akurat w tym meczu też się niczym nie wyróżnił,to fakt.Mogło się to zmienić,jeśli wykorzystałby jedną ze swoich okazji przy rzutach rożnych.Nie mniej tak czy owak,wiadomo na co go stać.
A Sanches niczym się nie wyróżnia na tle tych młodzianów z Bayernu którzy są warci poniżej 1mln euro.Żeby chociaż coś zaryzykował,spróbował zwrócić na siebie uwagę.A on dostaje piłkę i zaraz ją oddaje/traci.
http://transfery.info/103409,anglicy-ustawiaja-sie-w-kolejce-po-mllera
Edytowano : 2017-07-19 17:52:52
Kimmich to jest kolejny przykład gracza,który faktycznie wtedy zagrał słabo,ALE grając w środku pola przecież regularnie notował bramki,miał ich całkiem sporo w zeszłym sezonie jak na ilość występów.
19.07.2017 17:50
No dla mnie tak nie do końca,bo praktycznie każdy jego kontakt z piłką kończył się stratą.
Gra "do najbliższego",bez próby wykreowania jakiejś akcji.Te kilka dalszych podań mało precyzyjnych.
Jeśli to nie był słaby występ,to co jeszcze można było zrobić źle?No jedynie wylecieć z czerwoną albo strzelić samobója.
19.07.2017 17:33
@Reeken89
Niestety,ale Renato wrzucając ten bezmyślny filmik na którym liczy plik pieniędzy,nie postawił się w świetle zagubionego w nowym środowisku chłopaka,tylko kolejnego młodego grajka któremu sodówa uderzyła do głowy.
19.07.2017 16:02
Wygląda tak jak ktoś napisał-jakby Renato się po prostu męczył w Bayernie.Czego się nie dotknie to spier...li.
19.07.2017 15:40
No i mamy 1-1,chociaż z gry zupełnie się to Arsenalowi nie należało
19.07.2017 15:27
Sanches w tym meczu prezentuje się po prostu fatalnie
19.07.2017 15:06
Strejlau chyba nie ogarnia,że Alaba gra na stoperze,bo mu nie pasuje,że robi za mało akcji oskrzydlających
19.07.2017 14:51
James to jak Muller potrzebuje 5 okazji żeby coś trafić
19.07.2017 14:21
Cech wszystko wyciąga dziś
19.07.2017 14:16
Cech najlepszy w Arsenalu dziś
Edytowano : 2017-07-19 14:15:54
Sorry nie ten temat :p
19.07.2017 14:15
No i Javi chyba kontuzja
19.07.2017 13:58
Lol,gdzie tam niby był spalony?
19.07.2017 13:54
Klasa ten karny,chociaż bez zatrzymania tym razem
19.07.2017 13:42
Na grafice w tv jest James za Lewym i Muller z prawej
19.07.2017 13:33
A nie jest to czasem ustawienie z Müllerem z prawej i James na 10?
19.07.2017 12:52