DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: tcbmx2 Strona 2

psg - city niezly mecz nawet ;) wyrownana para

06.04.2016 22:20

Konrad - Juppa tez prawie wszyscy wyrzucali po pierwszym sezonie. Plakali ze nie mamy stylu, gramy tylko na Robberych, a "lesny dziadek" jak lubili go nazywac nie ma pomyslu na gre i nie panuje nad zespolem :)

06.04.2016 22:13

PSG 2-1 :)

06.04.2016 22:02

spokojnie - Vfl wciaz nie awansowal. Realowi wystarczy jedna bramka zeby dalej byc faworytem do polfinalow przed rewanzem...

06.04.2016 21:54

psg remis juz... i niewykorzystany karny Ibry

06.04.2016 21:29

muehehehe 2-0 :D ale numer :) byloby cudownie jakby Vfl awansowal... ale jeszcze duuuzo czasu ma real na odrabianie. Tak czy inaczej jakas niespodzianka musi byc! City skazywane na pozarcie tez na razie wygrywa...

06.04.2016 21:26

mylisz pojecia - klub nie ma swojego stylu gry i miec nie moze. Styl gry klub ma taki jaki narzuci trener - Guardiola niczego nie kopiowal - chyba, ze siebie samego :D

przypominam, ze ten sam najlepszy zespol Europy rok wczesniej nic nie wygral... calkowicie i zupelnie nic - czy takie sukcesy maja najlepsze zespoly Europy? czzy najlepszy zespol Europy nie potrafi wygrac tej slabej BL?


tak czy inaczej - nie chce mi sie o tym dyskutowac. Hejterzy pozostana hejterami, chocby sami sobie wmawiali, ze sa wizjonerami. Wiekszosc uzytkownikow strony cisnie z nich beke, Guardiola przechodzi do historii Bayernu z setkami rekordow i 3 paterami z rzedu. W LM nigdy nie zszedl ponizej poziomu polfinalu. Przychodzi nowy trener i niedlugo pewnie zacznie sie ten sam cyrk - zmieni sie tylko nazwisko najazdow - z Guardiola na Ancelotti...

06.04.2016 19:50

sprawa jest prosta - Guardiola wielkim tranerem jest i pobyt w Bayernie tylko to potwierdzil. Nie wygral LM i byc moze w tym sezonie rowniez nie wygra, ale nie tacy tranerzy w nie takich klubach nie potrafili wygrywac LM. Wystarczy przywolac przyklad MOurinho w Chelsea czy Realu.

Normalni ludzie odpuszczaja, bo i tak odchodzi, a hejterzy maja swoje chwile chwaly i wizjonerstwa :) Najsmieszniejsze jest to ze pamietam jak ci sami hejterzy vel wizjonerzy krzyczeli przed przyjsciem Guardioli, ze zniszczy klub, zostaniemy sredniakami, z samymi hiszpanami w skladzie....

Okazalo sie, ze wciaz jestesmy w absulutnej czolowce, transfery byly wlasciwie tylko udane, a trzon dalej stanowia wychowankowie i Niemcy.

06.04.2016 19:08

Rozwoj juz byl - z Guardiola rozwinelismy sie do poziomu potentata i dominatora :) Teraz zostaje sie tylko utrzymac na szczycie, co wcale proste nie jest... a Guardioli sie udaje.

06.04.2016 18:42

gdzie mi tam do wielkich wizjonerow i myslicieli strony narzekajacych, ze rezerwowy Bernat jest graczem na poziom rezerwy, czy plujacych na tytul mistrza kraju. Raptem jakies skromne 8 lat temu jak zakladalem konto jeszcze na czerwonej stronie (btw - do teraz wspominam ja z sympatia) ludzie sie modlili zeby udalo sie obronic tytul BL, bo wcale to takie oczywiste nie bylo. Obecnie BL wyewulowala do poziomu 3 ligi okregowki polskiej, w ktorej Bayern ma obowiazek wygrywac biagajac tylko tylem i strzelajac wylacznie z przewrotki od poprzeczki - inaczej sie nie liczy, bo za latwo. Bo przeciez Bayern nagle ma przewage finansowa nad reszta BL - nigdy wczesniej w historii tego klubu tak sie nie zdarzalo, a kazdy trener Bayernu musial rywalizowac z bogatszymi klubami


mmueehheheh wizjonerzy jego mac :D

06.04.2016 18:27

faktycznie dluzyzna, ale warto doczytac do konca - doglebna analiza tematu, ciekawe metafory, trafne podsumowanie. Widac, ze chlopak ma cos do powiedzenia, a nie bredzi bez ładu, składu i sensu.

06.04.2016 18:16

"Android 06.04.2016, 14:11Najśmieszniejsze jest to, że po paru sezonach czuję się jak jakiś wizjoner...

Jeszcze półtora roku temu ilość użytkowników na tej stronie, która się ze mną zgadzała wynosiła ile? 1 czy 2? Nie pisałem tylko o Guardioli. Pisałem o kontuzjach, Bernacie, młodych talentach, paru zawodnikach. I zawsze wszyscy to traktowali w kategoriach hejterstwa."

brawo wizjonerze! Byles madrzejszy niz caly zarzad Bayernu, ktory nota bene jeszcze pare miesiecy temu chcial z Guardiola przedluzyc kontrakt i pewnie by to zrobil gdyby sam Guardiola chcial.

Dobrze ze miales taka wizje - kontuzji obecnie mamy wlasciwie najmniej w Europie z czolowych klubow, Bernat od poczatku sciagany byl jako rezerwowy za Alabe - brawo za czepianie sie, ze nadaje sie tylko na lawke :) Mlode talenty - np. Coman czy Kimmich - faktycznie, znow miales trafna wizje - nalezy za nich krytykowac Guardiole!

No i na koniec - 3 mistrzostwa kraju z rzedu, a 4 ogolnie (rzecz nieosiagnieta nigdy przez nikogo), do tego minimum polfinaly LM (a w tym sezonie moze i wyzej) i rewelacyjny sklad z bezbolesna zmiana pokoleniowa, to cos co Twoja wizja uwzgledniala?

06.04.2016 18:04

"Anglik ma zaledwie 22-lata i jest już teraz uważany za wielki talent angielskiej piłki."

zaledwie 22 lata? w tym wieku taki Alaba byl uwazany za jednego z najlepszych na swiecie na swojej pozycji, a nie zaden talent ;)

btw - bardzo madra wypowiedz kolegi gregora :) wiecej takich na stronie nam potrzeba!

06.04.2016 17:53

"Android 06.04.2016, 16:51Będzie się działo :) Wreszcie bez Guardioli znowu wrócimy na szczyt!"
czlowieku jezeli ty w zyciu realnym pierdzielisz podobne glupoty to w zyciu nie znajdziesz sobie dziewczyny - obudz sie, zejdz na ziemie - 3 mistrzosstwa kraju z rzedu, minimum 3 polfinaly LM z rzedu to nie jest bycie na szczycie?

06.04.2016 17:51

w kolo to samo - jak nie mozna sie przyczepic do wyniku, trzeba sie przyczepic do stylu. Potem przeczekac az Bayern przegra raz na 20 meczow i przyczepic sie do wyniku... potem znow czepiac sie do stylu. ze tez niektorym sie to nie nudzi

06.04.2016 13:07

Guardiola w Barcie pozbyl sie wlasciwie jego trzonu - tego zepsutego. Odeszli nie tylko Deco czy Ronaldinho, ale i Zambrotta czy Thuram.

Na kazdej pozycji nie mial wcale najlepszzych graczy - w obronie nieopierzony gowniarz Pique, sprowadzony z lawki rezerwowych ManU, w pomocy rownie mlody i nieograny Busqets no i Messi, ktory zadnym gigantem wtedy jeszcze nie byl... choc oczywiscie juz wymiatal calkiem niezle :) cala trojke to wlasnie Pep wprowadzil na kosmiczny poziom.

06.04.2016 03:24

"Bayern022 06.04.2016, 02:52
i pozniej tego samego deco miał guardiola do dyspozycji .w barcelonie ale on był cienki w porownaniu do xaviego i innych wirtuozow ktorzy dali guardoli renome.. to jest gwiada jednego klubu..

Bayern022 06.04.2016, 02:35 gosciu przchodził do zespołow ktore praktycznie miały nalpeszych piłkarzy swiata i dopełniał formalnosc ..jak robi to w Niemczech obecnie .. mistrzostwo z Bayernem spoko.. Barca z ronaldinho messim eto itd"

zarowno Deco jak i Ronaldinho to Guardiola pierwsze co zrobil po objeciu sterow w Barcie sprzedal...wiec do gry ich nie mial - Messi wcale nie był wtedy najlepszy - stal sie nim wlasnie pod wodza Pepa... i to tyle na temat obejmowania gotowych zespolow :)

06.04.2016 03:03

pewnie ze wynik ok. Wystarczy strzelic bramke i benfica bedzie potrzebowac 3... raczej nierealne

06.04.2016 01:49

Zdecydowanie bylem zwolennikiem tego tranferu... tylko ze obecnie Laporte zlamal noge :( kij wie jak bedzie po kontuzji, czy nie zostanie kolejnym przyslowiowym szklem i czy odzyska forme. Jednak to mlody wiek i mega powazna kontuzja.

Niestety poza nim nie widze innych sensownych wzmocnien na pozycje stopera - a juz na pewno nie wsrod Niemcow.

06.04.2016 01:49

macie jakis dobrz link? wszystko mi tnie niemilosiernie

05.04.2016 20:59

Barca miala przed meczem chyba 40 spotkan bez porazki... to z realem o niczym nie swiadczy - serie musieli kiedys skonczyc ;) czerwony ramos jest bezbledny - wysrubuje rekord nie do pobicie w tej dziedzinie.

btw - swietne opracowanie newsa po spotkaniu - dobra robota - oby tak dalej :)

02.04.2016 22:35

na szczescie mamy go w koncu kim zastapic - pare sezonow temu kontuzja Robbena byla dla nas tragedia. Obecnie bez panow RR mozemy postawic skrzydla CC i dramatu nie ma... chociaz oczywiscie z doswiadczeniem i poteznymi umiejetnosciami Robberych byloby latwiej. Moze tam grac Muller, moze Gotze, moze Coman - damy rade :)

Robben podobnie jak Lahm powinien zakonczyc reprezentacyjna kariere dla dobra klubu ;)

30.03.2016 15:46

mecze reprezentacji Niemiec, w ktorych graja zmiennicy dobitnie pokazuja dlaczego Bayern w ostatnim czasie nie sprowadza az tylu mlodych grajkow z Niemiec - te wszystkie Emre Cany, Tahy, Rudigery i inne Mustafie to po prostu cztery półki poniżej poziomu Bayernu :)

26.03.2016 23:43

Mustafi to w tym sezonie prezentuje sie tragicznie. Kilka meczów, które ogladałem delikatnie mowiac nie byly imponujace w jego wykonaniu. najlepszy bylby Laporte, jednak to sporo kasy.

26.03.2016 18:09

tez bylbym za sprzedaza. Zarowno Benatie jak i Holgera - mimo sympatii do niego :) Trzeba w koncu zrobic porzadek w obronie. Lahm i Rafinha jeszcze sezon pociagna - po pierwszym roku pobytu Carlo mozna by sie tu rozejrzec, Alaba i Bernat na drugiej stronie spoko dadza rade pare lat. Ale na stoperze trzeba czystki i zakupoow juz teraz.

26.03.2016 14:19

wystawianie sie na posmiewisko piszac takie komentarze jak widac nie stanowi problemu dla wiekszosci.

Pep w 3 lata pracy - wszystko na to wskazuje, ze osiagnie - 3 mistrzostwa kraju z rzedu, a 4 ogolnie - rzecz historyczna, ktorej nie dokonal nikt. Ponadto zapewne 3 kolejne polfinaly LM - czego tez nikt nie dokonal w historii. Do tego pobicie wlasciwie wszystkich mozliwych rekordow i kilka innych pucharow krajowych.

Liga Mistrzow to bonus, na ktory regularnie poluje kilka czolowych zespolow Europy. Wygranie LM to nie byle osiagniecie, ktore powinien zaliczyc kazdy trener, w kazdym klubie. Nie udawalo sie to najwiekszym trenerom w wielu najwiekszych klubach.
Ferguson przez ponad 25 lat pracy w ManU wygral LM 2 razy - srednio raz na ok 12 lat.
Mourinho nie wygral LM ani z Realem, ani z Chelsea - trenerem jest 16 lat - srednio LM raz na 8 lat
Ancelloti trenerem jest od ponad 20 lat. LM nie wygral ani z Chelsea ani z PSG, ani Juve. tytul LM srednio raz na 7 lat.

Guardiola trenerem jest od 8 lat (z czego rok przerwy) w tym czasie zgarnal 2 razy LM, i nigdy nie zszedl ponizej poziomu polfinalu... ale oczywiscie - znaffcy wiedza lepiej. Guardiola w Bayernie powinien wygrywac LM rok po roku, zeby go nie obrazali.

25.03.2016 01:56

bo przeciez pokazanie z Juve, Arsenalem, City czy bvb to za malo :) The sepcial five z Barcelona zawsze sie pieknie prezentowal :)

24.03.2016 18:38

co drugi pilkarz Bayernu ma podobne zdanie - zreszta nie tylko Bayernu. Jest wielki i nie ma co do tego watpliwosci. A co do wygrania LM - przywolywany Mourinho tez jej nie wygral ani w Chelsea, ani w Realu - ot nie kazdemu wielkiemu trenerowi jest pisane wygranie LM z kazdym prowadzonym zespolem.

24.03.2016 12:56

"Ziginho 23.03.2016, 10:00Jak Gotze jest w formie to pewnych grajków wciąga nosem..
Wszyscy zachwycali się Costa z początku sezonu, ale z wielkimi druzynami wypada blado "

faktycznie blado - w takiej LM zaliczyl asyste, badz strzelil bramke KAZDEMU rywalowi z jakim gralismy. W obu meczach z Juve zaliczyl asyste - ale to pewnie nie jest wielka druzyna ;)

23.03.2016 14:05

Cudownie. To powinien być news na głównym a nie losowanie LM. Mega radość :)

19.03.2016 00:57

'snafu 17.03.2016, 22:06Wie ktoś może ile kartek ma Lewandowski w LM i jak to ma się do dyskwalifikacji w następnym meczu jeśli uzbiera ich 4(po czterech żołtych się wypada z kolejnego meczu?) Tak samo jak to się ma u innych zawodników, bo lipa byłaby gdyby kluczowi zawodnicy nie mogliby zagrać w ewentualnym półfinale bądź finale, choć mi się zdaje, że rok temu UEFA wykartkowanym zawodnikom pozwoliła grać w finale, choć mogę się mylić."

Lewy, Vidal i Kimmich maja po 2 zolte kartki - za 3 sie pauzuje. Polfinaly kasuja kartki.

17.03.2016 22:37

najpierw wypad juve z LM, a teraz ostatni wloski przedstawiciel w Europejskich pucharach - Lazio - dostaje potezne baty od Sparty muehehe :D koniec wlochow, upadek ligi. Dno, metr mulu i wodorosty.

17.03.2016 20:58

oczywiscie ze brednie - w sumie to dobrze, bo czytac sie tego nie da. Guardiola chcial Neymara, dostal Gotze... juz na poczatku swojej kariery - zreszta ponoc to wlasnie o transfery poszlo - Pep nie dostal wielu graczy, ktorych chial.

17.03.2016 17:30

negocjacje nie tranferowe a kontraktowe chyba ;)
Alaba to jeden z moich najwiekszych ulubiencow w druzynie. Zawsze usmiechniety i sympatyczny. Zawsze prezentujuacy sie rewelacyjnie nie zaleznie od pozycji na ktorej zagra...Mecz z Juve to jakby wyjatek potwierdzajacy regule :D zagral tragicznie. Tak czy inaczej na 12 mln zasluguje. Jest nie do zastapienia. Absolutnie kluczowy

17.03.2016 17:20

"Bayern022 17.03.2016, 03:07tcbmx2
takich wypowiedzi nie lubie... zespoł ktory nas prawie wyeliminował.. i co tam tylko pogba grał czy co?? za ta kase jaka dostana za wygranie pucharu i ligi.. plus pieniadze z transfru pogdby spokojnie moga utrzymac obecny poziom.. to sa rekodowi mistrzowie wloch..,gdzie przez lata wiecej zespolow sie liczyly w walce o mistrza niz tylko jeden jak w Niemczech... AC milan Inter Roma ..Lazio itd... wystarczy spojrzec na sukcesy Ac Milan czy innych klubow.. Niemiecka liga jest teraz troche lepsza we Wloszech kryzys.. ale jak Uchodzcy sie rozpakuja to kto wie co bedzie w Niemczech za pare lat.. a takie podchodzenie z brakiem szacunku do tak wielkiej firmy jaka jest Juve ukazuje twoje uposledzenie"

twoje uposledzenie pokazuje kazdy twoj kolejny post. Naucz sie czytac ze zrozumieniem, potem mi odpowiadaj. Albo lepiej nie odpowiadaj, jezeli masz to robic na swoim stalym - wyjatkowo niskim poziomie.

17.03.2016 15:29

"Matilegolas 17.03.2016, 14:55Pod koniec stycznia pojawiły się w niemieckich mediach informacje, że gdy tylko Guardiola opuści Monachium, dr Hans-Wilhelm Müller-Wohlfahrt powróci do Bayernu jako główny lekarz i znów będzie na każdym meczu oraz treningu klubu. Ponoć bardzo tego chcą zarówno ludzie z zarządu, jak i Ancelotti, który bardzo sobie go ceni ;)"

a ja wcale tego nie chce - odkad go nie ma w tym sezonie mamy bardzo malo kontuzji. Obecnie tylko 2 graczy - Boa i Javi (Badu nie ma co liczyc, bo to czlowiek kontuzja) to chyba najmniej z czolowych klubow swiata.

a po drugie Wolfhartato nigdy nie bylo na kazdym treningu klubu - zawsze w swojej klinice, o co byly spore zarzuty, nie tylko ze strony Guardioli...

17.03.2016 15:11

Lewandowski zosał polskim rekordzista pod wzgledem wystepow w LM wyprzedzajac wlasnie Dudka. Ma 48 meczow... biorac pod uwage ze Bayern gra ich z reguly minimum 10 w sezonie ma szanse przekroczyc 100 w swojej karierze ;)

Co wiecej - Lewy strzelil juz 8 bramek w 8 meczach LM w tym sezonie i zapakował bramke KAZDEMU rywalowi w LM, z ktorym gralismy :)

17.03.2016 03:39

Gladius - Costa robil jak zwykle robote - ciezko sie nie zgodzic - zreszta kolejna asysta tylko to potwierdza. W ofensywie najslabszy byl chyba niestety Ribery - Costa, Coman, Lewy i Muller wypadli dobrze. Vidal rowniez rewelacyjnie. Najwieksze rozczarowanie tego meczu to niestety Alaba - juz pisalem, ze nie pamietam kiedy jakikowiek zawodnik Bayernu gral tak slabo. Tymoszczuk? Ottl? Lell? byl tragiczny szczegolnie w pierwszej polowie. Manu poza pierwsza bramka potem odrobil co stracil. przy drugiej nie mial szans. Reszte wybronil rewelacyjnie... jednak nie mozna nie wspomniec, ze po jego tragicznym wybiciu moglismy stracic bramke na 2-0 gdyby nie blad sedziego i nieuznanie prawidlowej bramki. W sumie 2 bledy w 1 meczu - to sie Neuerowi nie zdarza.

17.03.2016 03:12

Do obecnego poziomu Neuera raczej mu zawsze troche brakowalo. Dumny moze byc, Jednak po zeszloroczznym finale LM, ciezko mowic o progresie w tym sezonie. Juve straci pewnie jeszcze pogbe w tym okienku transferowym i znow popadnie w przecietnosc. Zreszta jak cala wloska liga - nie maja zadnego przedstawiciela w LM, a w LE zostalo im tylko Lazio i gdyby nie latwy rywal cienko bym to widzial. Niedlugo pewnie przeskocza ich zarowno Portugalce jak i Francuzi w rankingu 5-cio letnim.

17.03.2016 02:33

"Myślę, że Juventus był silniejszy w zeszłym sezonie - mieli mnie w składzie!"

hyhy dobre :D ale w sumie trzeba przyznac mu racje - w obu meczach dzielil i rzadzil na swojej pozycji - smiem twierdzic, ze gral duzo lepiej niz Pogba. Prezentowal sie rewelacyjnie - w czesci splacil swoj transfer :) no i utarl nosa kibicom Juve :)

17.03.2016 02:26

nasza obrona w pelnym skladzie i w wysokiej formie jest lepsza od obrony Barcy w pelnym skladzie i wysokiej formie - roznica jest taka ze oni maja Messiego. Gosc w pojedynke potrafi wkrecic w ziemie Boatenga jak korkociag w korek od wina, potrafi zakrecic w glowie Ramosowi, Otamendiemu, Godinowi i wszystkim innym najlepszym stoperom swiata, a potem osmieszyc bramkarza nawet takiego jak Neuer.

W pelnym skladzie defensywnym pewnie i mialibysmy z nimi szanse - w obecnym skladzie personalnym z Kimmichem i Benatia na stoperze, patrzac realistycznie raczej watpliwe ;)

17.03.2016 02:13

Z Barca najlepiej byloby zagrac dopiero w Finale - wtedy bedzie szansa na nasza zdrowa obrone i jeden mecz na neutralnym gruncie to jednak tylko jeden mecz - moze zdarzyc sie wszystko. Wczesniej z obecna obrona szanse mamy mniejsze ;) ale to futbol - oba mecze z Juve pokazaly, ze zdarzyc moze sie wszystko.

17.03.2016 02:05

dobra gadka motywacyjna raczej nie zaszkodzi - chociaz oczywiscie - pilkarze musza przede wszystkim sami chciec wygrywac.

17.03.2016 01:55

moze i odchodzi, ale jak widac potrafi w przerwie wplynac na postawe graczy :)

17.03.2016 01:51

"Dziki79 17.03.2016, 01:33Pamietacie zdf -a . Troche poszperałem po necie i znalazłem goscia ktory podobnie cwaniakuje zdf-daro"
to nasz bayern022 vel zdf vel daro022 i wiele innych :)

"Android 17.03.2016, 01:39@tcbmx2, czyli RL9 przez następne 3 mecze nie może dostać ani jednej kartki bo będzie pauzował?"

dokladnie - Lewy, Vidal i Kimmmich mocno zagrozeni.

byloby szkoda bo zarowno Vidal jak i Lewy pokazuja ostatnio mega forme :)

17.03.2016 01:44

Co do kartek i ewentualnych absencji w kolejnych meczach LM:
zoltko obejrzeli dzis:

Kimmich - 2 kartki w LM - kolejna oznacza przerwe
Lewy - 2 kartki w LM - kolejna oznacza przerwe
Vidal - 2 kartki w LM - kolejna oznacza przerwe
Thiago - pierwsza kartka w LM
Bernat - pierwsza kartka w LM

dobrze byloby trafic na Vlf czy benfice, zeby Vidal i Lewy mogli sie wykartkowac w spokoju ;)

17.03.2016 01:38

DarthSmd [bayern.munchen.pl]17.03.2016, 01:26@Android

Czemu od razu hejterzy? Ja na przykład miałem spore wątpliwości czy sobie poradzi

watpliwosci mozna miec - ale spojrz jak ci pseudokibice wypowiadali sie zarowno i Coscie jak i Comanie do czasu naszego powrotu do meczu - to jest ta roznica, miedzy watpliwosciami, a hejterstwem.

"JazGod 17.03.2016, 01:28Sędzia dzisiaj kartkował - raczej z przesadą - Lewy druga żółta czy ona eliminuje go w następnym meczu ?"

nie nie eliminuje - ma dopiero 2 zolte kartki w tej edycji LM - wypada sie po 3, az do finalu.

17.03.2016 01:31

co do piatkowego losowania - oczywiscie najlepiej byloby uniknac Barcy - szczegolnie bez Boatenga i Javiego. Trio MNS mogloby sie nieladnie zabawic z Kimmichem i Benatia.
Reszta calkowicie do ogrania nawet z nasza obecna obrona. Oczywiscie PSG i Real mocniejsze niz reszta stawki i tez lepiej byloby z nimi nie grac, ale wciaz do pukniecia.
Ciekawie byloby z Athleticiem - kolejna najlepsza obrona Europy na naszej rozkladowce :) Z Vfl czy Benfica powinien byc spacerek i byloby milo ich wylosowac... a City - ot dziwny klub z potencjalem, ale nie potrafiacy grac... no i ten smaczek z Guardiola - pewnie chcialby sie pokazac z dobrej strony nowemu pracodwacy.

17.03.2016 01:28

sedziowie wiele Bayernowi nie pomogli - 3-0 by nie bylo, nawet gdyby ta bramke uznali - Widac bylo nastawienie wlochow, po 2-0 cofneli sie i bronili. Gdyby im uznano ta druga bramke pewnie nie strzeliliby trzeciej :)

17.03.2016 01:12

poczytajcie komentarze z pomiedzy 5 a 70 minuta meczu - mozna sie ubawic porzadnie - pod spodem kilka perelek :D


heat 16.03.2016, 21:47Niby Juve potrafiło podnieść się 3 tygodnie temu z 0:2, ale nas na to niestety nie stać. To nie jest Bayern Juppa, to nawet nie jest Bayern van Gaala (słaby, ale z jajami).

meisterspieler 16.03.2016, 21:55Guardiola nie umie pomóc druzynie z ławki. Taka jest niestety prawda. Jak wszystko idzie to jest OK, ale przy odrobinie problemów od razu wtopa.

Daro 16.03.2016, 21:58Thomas - nie ma się co łudzić - sam widzisz jak to wygląda...

Sepp2 16.03.2016, 21:57Guardiola zniszczył Bayern, totalnie zepsuł ten klub.

vonBaron 16.03.2016, 21:59Ci co wierzą jeszcze w chociaż 2:2 są mocno naiwini. Juve już postawiło autobus i nic nie musi robić.

Marienplatz 16.03.2016, 22:12hahaha 484 podania Bayernu vs 108 Juventusu. To mówi wszystko o efektywności stylu Guardioli

jastrzab123 16.03.2016, 22:16Smiech na sali macie comana i jego rajdy na skrzydle znawcy

Marienplatz 16.03.2016, 22:14czy ten magik z Szachtara cokolwiek na dzisiejszy dzień potrafi??

17.03.2016 01:07

"DonJupp4ever 17.03.2016, 00:27Bayern zagrał rewelacyjnie? kiedy? gdzie?"

strzelil 4 bramki teoretycznie najlepszej obronie swiata - jak na Bayern to faktycznie moze nie rewelacyjnie - powinni strzelic 10 :)

17.03.2016 00:30

"heat 17.03.2016, 00:13@tcbmx2
Nie, to nie jest spam. Idiotyzm, tak. Ale nie spam..."

no coz - na to tez jest punkt regulaminu:
" k) komentarze odznaczające się wyjątkowo niskim poziomem intelektualnym, komentarze prześmiewcze, prowokujące innych użytkowników do agresywnych odpowiedzi,"

sam piszesz ze to idiotyzm - czyli wyjatkowo niski poziom intelektualny - kasuj wiec wszystko jak leci i tyle :)

17.03.2016 00:18

no i jeszcze jedno wazne po meczu - Alaba w pierszej polowie byl tragiczny. Nie pamietam kiedy jakikolwiek pilkarz Bayernu zagral tak tragicznie - chyba to jeszcze byly czasy Tymoszczuka, Ottla, Lella itp.

no i nieslusznie nieuznana bramka dla Juve - nie ma co gadac, ze byloby 3-0 gdyby nie to wydarzenie, bo rownie dobrze, gdyby bramka zostala uznana Bayern moglby sie szybciej otrzasnac i zaczac lepiej grac od razu a i nie jest powiedziane, ze wtedy juve by sie tak nie cofnelo i mieliby okazje do strzelenia tej 3 bramki :)

17.03.2016 00:15

"heat 17.03.2016, 00:09Przyznam szczerze, że mając uprawnienia moderatora tak naprawdę nie wiem co robić z tym cały zywcemzdroj."

regulamin jasno mowi co to jest spam i jaka kara grozi za zlamanie regulaminu - pisanie teraz o bvb to nic innego jak spam - trzeba tylko decyzji i dzialania, a nie bezradnego rozkladania rak.

17.03.2016 00:11

alez to byl mecz! jakie emocje! jaka wola zwyciestwa! cudownie sie teraz czyta komentarze wszzystkich frustratow sprzedajacych polowe skladu i wywozacych Guardiole na taczkach po pierwszej polowie!
te najazdy na Coste i Comana - esencja sfrustrowanych kibicow Bayernu :) kazac odszczekac te wszystkie "Koszty" to malo :)

Brawo wielki Bayern! Brawo Guardiola! rewelacja! dla takich chwil warto byc kibicem Bayernu!

17.03.2016 00:03

no niestety - jak nie mamy swojego dnia to gramy padake. Bledy Alaby najlepiej to dzis niestety obrazuja :(

16.03.2016 22:13

"Bayern022 16.03.2016, 19:34to troche dziwne:) przeziebiony" faktycznie dziwne, ze ktokolwiek smial sie przeziebic zimą. Totalne zaskoczenie, szok i niedowierzanie!

A skład bardzo dobry - na zmiane Coman, Gotze i Thiago i jedziemy po awans :)

16.03.2016 19:47

u mnie dziala na chromie jak zawsze

16.03.2016 13:23

Bayern i Barca :) to akurat oczywiste

16.03.2016 00:05

piszesz zawsze to samo... jak kazdy trol narzekasz na wszystko i wszystkich w kolo... pod wieloma nickami :)

napisalbys cos wulgarnego? - dawaj - jestes w tym dobry :)

16.03.2016 00:04

a potem Robben zlapie kontuzje i bedziesz plakal dlaczego gra z ogorkami zamiast odpoczywac... caly ty

15.03.2016 22:32

bredzisz jak zawsze - co mialo dac z mainz? sugerujesz, ze mielimy zagrac sezon bez porazki, zebys nie trolowal?

15.03.2016 21:42

masz racje geniuszu - Robben musi sie zgrywac z Mullerem, Lewym i Lahmem... w koncu graja ze soba ledwie pare lat. Bueheheh

15.03.2016 21:15

"Bayern022 15.03.2016, 19:35z tym sie zgadzam rezerwowi powinni byc ogrywani .,ale akurat przed arcyważnym meczem w LM?? ktory trzeba wygrać"

a niby kiedy indziej? wlasnie przed meczami LM gra sie rezerwami, zeby zaoszczedzic graczy podstawowych...

15.03.2016 20:32

"Bayern022 15.03.2016, 18:04jeszcze to ze admin mnie gdzieś tam przywołał w komentarzu to rozumie:) bo rzeczywiście przestałem byc tak agresywny :) z ogromnym dystansem zaczołem podchodzic do roznych zaczepek:) ale to ze przy każdej okazji niejaki
TCBMX2 przywołuje moja ksywe ,nie jest juz tak zrozumiałe .,nazywanie mnie trolem tez nie jest zrozumiałe .,jak chcesz kolego to dam ci namiary na mnie i powiesz mi to w twarz"


daj te namiary :) byles trolem, z czego sam doskonale zdajesz sobie sprawe i po prostu mozesz byc stawiany za przyklad jak sie nie zachowywac, z czego skorzystalem, przy tej okazji :)

15.03.2016 18:41

"admin [bayern.munchen.pl]15.03.2016, 17:46Każdy wracający musi mieć najpierw 25 zaakceptowanych komentarzy ,zeby przeszły bez moderacji. A przykład Daro pokazuje jednak,ze bany coś dają :)"

nie wiedzialem, ze byla taka zmiana, ale jezeli tak to swietny krok :) bije sie w piers :) jeszcze kilka tak dobrych nowinek i nawet adblocka bede tu wylaczac ;)

15.03.2016 18:01

pfff conajmniej jakby ostrzezenie cokolwiek znaczylo na tej stronie - jak po banie kazdy trol moze wrocic w przeciagu minuty pod nowym nickiem - vide - daro022

15.03.2016 17:41

24 mln za Rodrigeza to promocja - warto byloby skorzystac.

15.03.2016 14:06

akurat brak Marchisio to zadna strata - gosc byl tragiczny w pierwszym meczu i wlasciwie dopiero jego zejscie zmienilo gre Juve na lepsze. Mandzu pewnie zagra, a Chellini = Boateng. Jedynie ten Dybala to faktycznie strata dla nich, ale my tez mamy problemy kadrowe :)

15.03.2016 14:00

bild czesto ma racje i oby takze w tym przypadku sie nie mylili. Alaba to priorytet. Gosc jest niepowtarzalny. Zdecydowanie najwazniejszy pilkarz w defensywie z pola :)

14.03.2016 03:53

stary dobry Toni i jego stare i znane od dawna problemy - gosc nie potrafi bronic - na DMa w zyciu sie nie nada nie tylko dlatego, ze nie umie bronic, ale i wydolności nie ma z topu. Na ofensywnego pomocnika z kolei wydaje sie jednak troche za malo kreatywny. Zawsze twierdziłem, ze wygralismy LM za Juppa i gralismy najlepszy futol w naszej historii własnie "dzieki" kontuzji Toniego :) Do czasu jego obecnosci na boisku, nasza gra nie wygladala tak dobrze.

13.03.2016 20:42

daro-vel-bayern022 vs zywieczdroj... muehehehe intelektualne starcie roku na stronie :D

11.03.2016 01:27

tak, tak, dalej wmawiajcie sobie ze angole odpuszczaja LE... LM pewnie tez odpuszczaja ;)

a co do kwestii finansowych - ile niby dostaje sie za bycie w top4 ligi angielskiej zeby oplacalo sie odpuszczac LE?
Odpuscic LE to moze Barca, Real, Bayern dla ktorych tylko LM jest celem - nie totki, ktore nigdy niczego nie wygrywaja...

10.03.2016 20:56

zalosna liga angielska jak zwykle pokazuje co potrafi... a wlasciwie czego nie potrafi :D marnosc nad marnosci

10.03.2016 20:29

"DonJupp4ever 06.03.2016, 00:48
tcbmx2 widziałeś Mario na treningu ? że twierdzisz że wygląda tragicznie? Pep powinien wpuszczać go na ostatni kwadrans"

nie widzialem dlatego napisalem magiczne slowo "pewnie", ktore powinno Ci to podpowiedziec.

ale pozwole sobie odbil pileczke - a Ty widziales Mario na treningu? że twierdzisz ze nadaje sie na wpuszczenie na ostatnie 15 minut?

06.03.2016 01:05

Gotze pewnie wyglada tragicznie na treningach dlatego nie gra - ot proste.

Costa byl wielbiony w jeszcze pare miesiecy temu, a teraz to juz "Coszta" i cienias? Lewy od paru meczow tez nie zachwyca... wyluzujcie.

06.03.2016 00:38

zremisowalismy zdobywajac tak naprawde nie 1 a 2 punkty - bezposredni bilans z bvb mamy lepszy, wiec nawet przy takiej samej zdobyczy punktowej na koniec sezonu zgarniemy mistrza. Remis na wyjezdzie to nie jest zly wynik. Gra zła równiez nie była - szczegolnie zaipmonował mi Vidal. Dobre zawody Bernata i Kimmicha. Ofensywa ciut gorzej - Costa chyba najslabszy... a sytuacje sam na sam wykorzystywac po prostu trzeba.Swoja droga swietne podanie Robbena tam było :)

05.03.2016 20:40

Ależ dziś Vidal gra super spotkanie :)

05.03.2016 20:05

rewelacyjny mecz i zaangazowanie z obu stron :) Costa niestety powinien cos takiego wykorzystac...

05.03.2016 19:26

dostalem cynk, ze umowilismy sie z Juve, zeby dzis przegrac ;) no i Lewy z Aubemeyangiem sobie odpuscili solidarnie...

03.03.2016 01:34

kontuzje sie utrzymuja? obecnie mamy kontuzjowanych 2 graczy - Boa i Javi - to bodaj najmniejsza ilosc kontuzji w czolowych klubach w Europie...

29.02.2016 17:40

"Silesi 29.02.2016, 14:41Wolfart Muller wróci i teraz jeszcze Uli i bedzie stary dobry Bayern"

nie wiem skad taka tesknota za Wohlfahrtem... odkad go nie ma kontuzji w Bayernie jest coraz mniej. Chyba, ze przez stary dobry Bayern rozumiemy Bayern przetrzebiony kontuzjami.

29.02.2016 17:24

" ThomasKonig 29.02.2016, 16:00 Gdyby plebiscyt na Złotą Piłkę był uczciwy to Ronaldo zajmowałby w nim 1, 2 i 3 miejsce."

Co wiecej na kazdym z miejsc mialby 100% glosow, ogolnie wyrabiając 300% normy... w pojedynke!

29.02.2016 16:58

no wlasnie Rufus - dopoki w BL nie bedzie po 20 zespolow jak w innych czolowych ligach, pilkarzom BL bedzie tym ciezej. Jednak te 4 mecze przy sredniej bramkowej gol/mecz robi roznice. Lewy majac 4 mecze wiecej pewnie bylby na czele...

29.02.2016 13:46

nie ma co ich stygmatyzowac - modelka i pilkarz to normalna para, gdzie jedna i druga strona moze byc w druga zapatrzona ;) a i te dobre modelki na brak kasy pewnie nie narzekaja... gorsze sa te lecace na starych bogatych prykow.

29.02.2016 03:18

frustracja sie wylewa Panowie :) to o czym piszecie to zupelnie normalna sprawa, obecna na calym swiecie - ot zwykle zamykanie sie klas spolecznych. Bogata i wyksztalcona kobieta nie poleci nie biednego gamonia i na odwrot. A ze niektore modelki nie sa zbyt inteligentne, to akurat niektorym pilkarzom nie przeszkadza raczej - wszak wiekszosc z nich nie jest wyksztalcona ;) Jedna i druga grupa (modelki i pilkarze) wczesnie zaczynaja swoje kariery, z reguly bedac zmuszanym do porzucenia edukacji. Praca jednych i drugich jest m.in dbanie o siebie i swoje cialo, zatem mozna powiedziec, ze sie zgrywaja. Podobnie jak zgrywaja sie ludzie wyksztalceni i bogaci oraz biedni, bez wyksztalcenia ;)

29.02.2016 02:55

ciezko zwracac honor druzynie, ktora w tym sezonie go calkowicie stracila ;) dobre 45 minut to za malo

26.02.2016 02:57

na tym etapie w pucharach Angole mieli w LM 3 druzyny i 3 w LE
Hiszpania 3 w LM i 4 w LE
Niemcy - 2 w LM i 4 w LE
Wlosi - 2 w LM i 3 w LE

w LE dalej graja 3 angielskie (100%), 4 hiszpanskie (100%), 2 niemieckie (50%) i jeden wloski (33%)

w LM pewnie zostana 3 hiszpanskie (100%), 1 angielski (33%), 2 niemieckie (100%) i zero wloskich ;)

25.02.2016 23:37

wychodzi mi tak: 4 hiszpanskie zespoly, 3 angielskie i 2 niemieckie w dalszej fazie LE?

25.02.2016 22:50

dzis tez wszedl na ostatnie 15 minut - raczej ciezko powiedziec, zeby gral tam pierwsze skrzypce, patrzac na ilosc minut.

25.02.2016 22:39

no to Fiorentina odpada, Napoli tez, z makaroniarzy zostaje tylko Lazio :)

25.02.2016 22:32

meuehehehe ManU juz w plecy 0-1 :D:D:D


JazGod - po co jak zwykle zreszta wklejasz jedno i to samo po kilka razy w jednym newsie?

25.02.2016 21:35

"Ziginho 25.02.2016, 20:48tcbmx2
"faktycznie blado z duzymi klubami - z takim np. przecietnym Realem Madryt 4 bramki w jednym meczu :) "
Wtedy grał w Borussii a ja mówie o meczach w Bayernie...

grajac w Bayernie strzelil calej czolowce BL do tego chociazby Barcelonie, Man City, Arsenalowi czy Porto. Nie pograzaj sie

"statystyki ile to Lewy strzelił goli że więcej niż Mandzukic to proszę porównać minuty spędzone na boisku"

do tego sie jakos odniesiesz? :D

25.02.2016 21:07

" Kalo 25.02.2016, 20:31Dlaczego to coś o końcówce 022 nie zostało jeszcze zbanowane? Żenada admini żenada..."

Admini to tylko kase licza i odslony. Zamiast podnosic poziom dyskusji, eliminujac takich troli na stale, zacieraja rece z kolejnych klikniec i klotni :) Glowe zaprząta adblock a nie trole :)

25.02.2016 20:47

no to po Schalke - za to Bayer strzelil i pewnie awansuje

25.02.2016 20:31

" Bayern022 25.02.2016, 18:13 przed meczem pisałem o tym ze on tam sobie nie poradzi i ze jego błedy beda kluczowe.. wszyscy sie do mnie rzucali ze nie mam racji ,. a dzisij poł europy pisze ze po bledach kimmicha juve dalej w grze....szkoda gadac"

pisales tez, ze Marchisio i Khedira to srodek pola porownywalny z naszym, ze obrona Juve to pozwoli nam na stworzenie nie wiecej niz 1 czy 2 okazji i ciezko bedzie strzelic nam nawet jednego gola...

prorok istny :D muehehe :D

25.02.2016 18:19

" Ziginho 25.02.2016, 17:11 A w meczu z dużymi klubami Lewy wygląda niestety blado..a statystyki ile to Lewy strzelił goli że więcej niż Mandzukic to proszę porównać minuty spędzone na boisku"

faktycznie blado z duzymi klubami - z takim np. przecietnym Realem Madryt 4 bramki w jednym meczu :)

Porówna minuty Lewego z Mandzu powiadasz?

prosze bardzo:
Mandzu w ostatniem sezonie w bayernie 13/14 (kiedy to niby Guardiola go tak sciagal z boiska):
zagral w 48 meczach, łącznie 3314 minut: zdobył 26 goli - to jego najlepsze osiagniecie w calej karierze.
Lewy: w obecnym sezonie:
zagral w 33 meczach, łącznie 2739 minut: zdobył 32 bramki.

"statystyki ile to Lewy strzelił goli że więcej niż Mandzukic to proszę porównać minuty spędzone na boisku"

wiec porownuje zgodnie z prosba - Lewy zagral mniej spotkan i mniej minut, a juz strzelil 6 bramek wiecej

genialna masz argumentacje - nie ma co - gratuluje poziomu :)

25.02.2016 18:03

i co z tego, ze ma zone - kochanka byla przykladem, troche zartobliwym. Kompletnie nie wiadomo co robil, o ile w ogole cos robil - jakos Bild nie dal zadnych zdjec. Cala druzyna o 2 w nocy pewnie spala - ot moze Vidal spac nie mogl/nie chcialo mu sie. Szukanie dziury w calym w ramach odwetu przez bild, a Wy łykacie jak mlode pelikany...

25.02.2016 16:19

a co w tym takiego strasznego, ze Vidal wyszedl z hotelu o 2 w nocy w asyscie 2 ochroniarzy? moze ma kochanke w Turynie i pojechal pouzywac, moze nie mogl spac i chcial sie przejsc/przejechac? Zagral mecz, prezentujac sie rewelacyjnie, posiedzial na imprezce pomeczowej i tyle. Pilkarze to nie wiezniowe - wolno im poruszac sie gdzie i kiedy chca. Oczywiscie takie wypady dzien przed meczem bylyby niewskazane, ale dzien po meczu - czemu nie?

Zreszta bild poza jedna plota, za ktora musial przepraszac nie pisal o Vidalu z czasow Bayernu nic starsznego... a ten news o wyjsciu z hotelu, tylko to potwierdza.

25.02.2016 15:49

Lewy zagral na poziomie Mandzu (powiedzmy ze na jakies 60 pkt w 1-- punktowej skali) - tylko, ze dla Mandzu to szczyt osiagniec i kazdy pieje z zachwytu jak cudownie gral, a dla Lewego te 60 pkt to gra ponizej normy i oczekwian :)

24.02.2016 17:41