DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: DieRoten Strona 53

Moim zdaniem sezon nieudany. Nie wiem jak Wam ale mi strasznie smutno sie zrobiło gdy nasi odbierali mistrzowską paterę, nie było takiej radości jak zawsze, każdy z naszych zawodników wie, że mistrzostwo nikogo nie zadowala. Najbardziej żal jest mi Lahma, gdy ostatni raz wznosił trofeum do góry łezka w oku mi się zakręciła.
Liczę, że jeszcze kiedyś zobaczę go w koszulce Bayernu czy to w jakimś pożegnalnym meczu czy też podczas jakichś meczy oldboyów.

20.05.2017 19:08

Orientuje się ktoś czy jest planowany jakiś pożegnalny mecz Lahma i Alonso?

19.05.2017 13:58

34 lata, idealny dla Bayernu.

19.05.2017 12:51

@hoven
Weź się zastanów nad tym co piszesz, kluby sportowe to nie są firmy skupiające się za zadowoleniu swoich klientów. Jeśli Bayern zatrudniłby kilku przeciętnych bawarczyków, kilku Niemców z innego regionu, do tego jakiegoś Chińczyka, kogoś z USA to poziom sportowy spadłby tak bardzo, że część kibiców od Bayernu by się odwróciła. Sukcesy sportowe są najistotniejsze i dla zdecydowanej większości kibiców Bayernu nie miałoby znaczenia czy po boisku biega 11 Niemców czy też międzynarodowa mieszanka byle by ich ukochana drużyna odnosiła regularnie sukcesy.

Edytowano : 2017-05-19 12:27:31

Prosty przykład: jak myślisz czy w Barcelonie kibice najbardziej zachwycają się którymś z rodowitych katalończyków czy też może Messim, Neymarem.....

19.05.2017 12:22

@hoven

Czyli przychody są najważniejsze, wyniki sportowe to sprawa drugorzędna.

19.05.2017 11:48

Nie bądź śmieszny, to, że wypowiadał się dobrze o Kroosie o niczym nie świadczy, każdy zawodnik z którym pracuje jest dla niego najwspanialszy, najmądrzejszy, najinteligentniejszy itp. O konflikcie Kroosa z Guardiolą swego czasu było dosyć głośno. Podobnie było z Mandżu. Owszem, zarząd swoim skąpstwem również przyczynił się do odejścia Toniego, ale według mnie głównym winowajcą był nasz trener.

19.05.2017 11:45

Dali by mu chociaż troche spokoju, po tylu latach wspaniałej kariery, wielu wyrzeczeń, ciężkiej pracy ma prawo troche odpocząć od piłki i wszystkiego co jest z nią związane.

19.05.2017 10:46

Pepciu, dziękuję Ci, za jakże wspaniałą wymianę Kroos - Alonso.

19.05.2017 10:43

Goretzka to niewiadoma, tak samo jak Comann, Kimmich, Sanches, mogą nagle wskoczyć na bardzo wysoki poziom albo okazać się transferowymi niewypałami. Ściągając tylko takich zawodników jak Sule, Rudy, Goretzka Ligi Mistrzów z całą pewnością w najbliższym czasie nie wygramy.

19.05.2017 10:37

Szału nima, dupy nie urywa. Szkoda, że co sezon zmieniają się stroje bo niektóre w ostatnich latach były naprawde ładne i chciałbym żeby nasi zawodnicy dłużej w nich pograli.

18.05.2017 12:47

James może również grać na skrzydle, moim zdaniem byłby to super transfer.
Rizzitelli, w Realu jest tylko "rezerwowym" dlatego, że oni mają 20 zawodników na tym samym poziomie, kto gra zależy od tego kogo trener bardziej lubi. Wystarczy spojrzeć na statystyki James, w lidze rozegrał 1157 minut, strzelając 8 bramek i 6 razy notując asyste, dla porównania Robben który w obecnym sezonie jest jednym z najlepszych zawodników Bayernu rozegrał 1737, strzelił 12 bramek i uzbierał 8 asyst.

18.05.2017 11:35

Moim zdaniem Kimmich jest w stanie wskoczyć do pierwszej 11, jeśli jednak trener nie będzie mu pozwalał prawie wcale grać to niech lepiej już odejdzie, szkoda jego talentu.

17.05.2017 08:06

Brawo dla chłopaków, pytanie tylko czy któryś z tych zawodników ma szanse wskoczyć do naszej podstawowej kadry.

17.05.2017 08:04

Jeśli to prawda to chciałbym wymianę: Bernardo Silva/Lemar/Mbappe + dopłata - Costa

16.05.2017 17:19

@vaterland
Sprzedaży Tomka nigdy nie sugerowałem.
Sprzedaż Arjena owszem, a jeśli nie sprzedaż to chociaż sprowadzenie jakiejś alternatywy dla niego (Costa kims takim nie jest, Coman to jedna wielka niewiadoma). Opieranie gry na Robbenie, zawodniku który ma już 33 lata i jest skłonny do kontuzji nie mając kim go zastąpić w razie jakiejś dłuższej kontuzji w takim klubie jak Bayern jest po prostu śmieszne.
Cztery sezony po kolei odpadamy z LM dlatego, że nie mamy ławki rezerwowych.

13.05.2017 23:17

Ktoś tu napisał, że można sprzedać Boa a sprowadzić Varane, przecież to jest niewykonalne, dlaczego podstawowy zawodnik Realu miałby do nas przechodzić? Ogólnie pomysł sprzedawania Boatenga jest według mnie kompletnie idiotyczny.
Inna sprawa, sprowadzenie Neymara? Chyba w Fifie..........
Jeśli nie sprowadzimy Sancheza to nie ma tragedii, wolałbym kogoś młodszego.

13.05.2017 22:55

@DarthSmd
O tych wszystkich innych problemach również pisałem.
Bayern od bardzo dawna jest napędzany skrzydłami, teraz nasze lewe skrzydło nieważne czy gra tam Robery, Costa czy Comann jest bardzo słabe. Robben jeszcze daje rade, ale nie we wszystkich meczach, czasami nic mu nie wychodzi, czasami wyjdzie mu jedna, dwie akcje w trakcie meczu, na tych najmocniejszych jest to zbyt mało. Tego, że w obecnym sezonie był naszym najlepszym ofensywnym pomocnikiem nie neguje, pytanie tylko czy to Robben grał na takim wspaniałym poziomie czy po prostu inni grali tragicznie? Według mnie w tym sezonie Robben, Vidal, Neuer byli naszymi najlepszymi zawodnikami, zawsze im zależało na jak najlepszym wyniku podczas gdy po innych nie było widać, że są jakoś specjalnie przejęci przejęci. Z tą sprzedażą Robbena troche się zagalopowałem, przyznaje się do błędu, ale chyba zgodzisz się ze mną, że potrzebujemy na lewe skrzydło kogoś kto zacznie przejmować pałeczkę po Robbenie bo jego wiek będzie dawał o sobie znać coraz częściej a wtedy będzie naprawde kiepsko.

13.05.2017 18:14

No tak, strzelił decydującą bramkę więc powinien grać minimum do 40, podobnie jak Ribery. Nie wiem jak Wy, ale ja uważam, że Bayern rok w rok powinien walczyć o wygranie LM a obecnie to od 4 lat dostajemy oklep. Dalej można uparcie trzymać się Arjena i Franka, walczyć w Bundeslidze i po wygraniu mistrzostwa być w pełni zadowolonym. Można też uznać, że ich wspaniała epoka dobiegła końca, odsunąć ich w cień, sprzedać lub uczynić rezerwowymi, ściągnąć znacznie młodszych skrzydłowych i postarać się wrócić na szczyt europejskiej piłki. Możecie mówić co chcecie, ale w Lidze Mistrzów przeciwko tym najlepszym zespołom wiek przeszkadza naszym skrzydłowym przeskoczyć pewny poziom.

13.05.2017 17:49

Niektórzy popadli w taki optymizm jakbyśmy właśnie wygrali LM, oczywiście wygrana w takim stylu cieszy, jednak moim skromnym zdaniem to Lipsk ten mecz przegrał a nie my wygraliśmy.

13.05.2017 17:34

Costa, Robben, Ribery, Costa out, potrzebujemy młodych zawodników za grube miliony, Alaba, Boateng muszą ogarnąć dupę bo to co teraz grają to jest dramat

13.05.2017 16:56

Żenada, od meczu z Realem to co oni grają to jest jakaś kompromitacja, jakby normalny człowiek w normalnej pracy odwalał taką manianę to by wyleciał na zbity pysk.

13.05.2017 16:38

O wietrzeniu szatni z naszym zarządem nie ma nawet co myśleć

13.05.2017 16:23

Marudzicie, przyjdą Rudy, Sule, Goretzka i wygrająnam lige mistrzów, nie ma czym się martwić

13.05.2017 16:16

Młody Lipsk kontra dziadki z Monachium, tak bym podsumował te 30 minut gry, no ale Uli wie lepiej, nie mamy starego zespołu.

13.05.2017 16:04

Veratti i Sanchez teraz,do tego Walker lub Henrichs oraz Dolberg lub Werner i Dembele z BvB za rok.

13.05.2017 11:04

Orientuje sie ktoś czy jest planowany jakiś specjalny mecz na zakończenie kariery Lahma? Fajnie byłoby zobaczyć wszystkich najważniejszych zawodników z którymi grał nasz kapitan znowu na boisku w jakimś pożegnalnym meczyku.

13.05.2017 10:57

Szkoda, że kontuzje przekreśliły jego kariere. Dobra decyzja dotycząca odejścia, Bayernowi jest on zupełnie niepotrzebny. Tak więc wielkie dzięki Holger i powodzenia w innym klubie.

12.05.2017 15:01

@DonJupp4ever
Obawiam się, że za sezon, dwa może być już za późno i Bembele będzie biegał w koszulce któregoś z czołowych europejskich klubów.
Ewentualnie można się jakoś dogadać z BvB i samym zawodnikiem tak aby zagwarantować sobie ewentualne prawo pierwokupu.

12.05.2017 14:58

@wdcaviar
Oni mają już 33 i 34 lata, grają na pozycjach na których szybkość, wydolność mają olbrzymie znaczenie, po Franku już widać, że wiek nie pozwala mu grać na najwyższym światowym poziomie, Arjen też z każdym mijającym sezonem jest coraz słabszy. Zobacz sobie ile lat mają skrzydłowi czołowych europejskich drużyn.

12.05.2017 13:10

@Byakuyaaa
Bale to ostatnio straszne szkło, ja bym z nim nie ryzykował, szczególnie za taką kase. Walker na obrone mógłby być, Alexisa w Bayernie bym nie chciał, swoje lata już ma i lubi gwiazdorzyć. Veratti lub Keita byliby ok, do tego potrzeba nam jeszcze 2 skrzydłowych, ja jednego brałbym z tej listy: Dembele - mój faworyt, Lemar, Bernardo Silva, Griezman, Carrasco. Do tego James którego chce się pozbyć Real. No i jeszcze jakiś napastnik może Werner lub Dolberg?

Wielu z Was się nie zgodzi, ale moim zdaniem od przyszłego sezonu w Bayernie nie powinni grać Ribery, Robben, Costa, Rafinha

Wielu z Was

12.05.2017 12:46

Moim zdaniem Costa, 15-20 mln + gra w podstawowym składzie może zachęcić zarówno Dembele jak i Bvb to transferu

12.05.2017 12:02

Zwróćcie też uwagę na jedno: tak jak już wcześniej pisałem obecnie nie odstajemy od czołówki tak bardzo, ale bez odpowiednich transferów z każdym mijającym sezonem będzie coraz gorzej, zobaczcie na wiek naszych podstawowych zawodników najmłodszy Alaba ma 25 lat, Thiago 26, , inni mają minimum 28, skrzydła mają 33 i 34 lata, najstarsi zawodnicy grają na pozycjach na których dynamika, wytrzymałość mają największe znaczenie, to powoli robi się tragiczne. Oczywiście są młodzi Coman, Sanches, Kimich, Bernat.... tylko, że oni prawie wcale nie grają.

12.05.2017 10:30

Wiem, że to mało prawdopodobne ale można by wymienić Coste za Dembele i dopłacić żółtką z 15-20 mln

12.05.2017 10:11

Jesteśmy jeszcze w pierwszej 10 najlepszych klubów europy, ale do tych najlepszych powoli tracimy dystans, jeśli nasz zarząd nie zmądrzeje w kwestii polityki transferowej to coraz trudniej będzie nam walczyć z tymi najlepszymi.

12.05.2017 09:19

Dembele chce przede wszystkim grać, w Barcy nie pogra, u nas może od razu zastąpić Franka. Wystarczy tylko wyłożyć na stół odpowiednie pieniądze a BvB się zgodzi.

12.05.2017 07:59

Real wcale nie jest lepszy, po prostu mają taką ławkę rezerwowych, że po kontuzji 4-5 graczy wcale nie tracą na jakości, w Bayernie gdy wypada 4 zawodników jest dramat.
Z wypowiedzią Uliego się nie zgadzam, obecnie może od nikogo tak bardzo nie odstajemy, ale jeśli nie przeprowadzimy dużych transferów, nie zastąpimy Lahma, Alonso, Robbena, Franka to już w przyszłym sezonie zaczniemy wyraźnie tracić dystans do europejskiej czołówki. Nawet Juve jest w stanie zapłacić za jednego zawodnika 90 mln, nasze sknery oszczędzają na wszystkich, w ten sposób straciliśmy Kroosa, Sane, Draxlera, de Bruyne i pewnie jeszcze kilku innych świetnych zawodników.

12.05.2017 07:55

Oglądacie Lyon - Ajax? Podoba mi się Kasper Dolberg, może być alternatywą dla Lewego oraz zagrać na skrzydle

11.05.2017 21:45

Sprzedać, ale nie za 30 mln, za taką kwotę obecnie kupuje się Januszów z FC Piździelec. Bayern musi przestać oddawać zawodników za półdarmo

11.05.2017 18:19

Z całym szacunkiem do Holgera, po tych wszystkich kontuzjach obecnie jest tylko cieniem dawnego siebie, dla Bayernu nie jest żadnym wzmocnieniem ani nawet zapchajdziurą, sprzedać go bez wahania póki jest jako tako zdolny do gry bo pewnie znowu przez kontuzje będzie pauzował pół roku.

11.05.2017 14:04

To chyba jakaś kpina, przez większość sezonu był kontuzjowany a teraz jeszcze zaczyna marudzić, że jest niezadowolony, niech lepiej przestanie gwiazdorzyć i skupi się na odbudowaniu dawnej formy bo w tych meczach w których grał nic nadzwyczajnego nie pokazywał.

11.05.2017 14:00

Liczę na 90 minut Comana jeśli będzie w pełni zdrów, Kimicha, Sanchesa i Costy

11.05.2017 08:13

No brawo, brawo ściągnąć chińczyka tylko po to żeby zarabiać pieniądze z transmisji i chwalić się kolejnymi rekordowymi przychodami, genialne posunięcie. Może gdy w przyszłym sezonie ucieknie nawet Bundesliga to nasze sknery się ockną.

11.05.2017 08:11

Najlepiej jest oddawać wszystkich juniorów a później narzekać na ich brak, świetny przykład naszej zrównoważonej, zdrowej polityki transferowej.

11.05.2017 08:04

Ten Balde może i jest dosyć ciekawym zawodnikiem, ale to prawie ten sam poziom co Comann, no może troszke lepszy.

11.05.2017 08:03

Uli ma rację, Frank z Arjenem muszą grać minimum do 40, jako alternatywe dla Lewego polecam Miro Klose, 38 lat, idealny wiek dla napastnika, jeśli któryś z naszych rezerwowych bramkarzy postanowi odejść trzeba za wszelką cenę namówić Kahna na wznowienie piłkarskiej kariery, do środka ściągnąć Bastiego który zdobył dodatkowe doświadczenie w innych ligach. Problemem jest Kimich, Sanches, Coman, moim zdaniem są zdecydowanie zbyt młodzi, należy ich albo sprzedać albo wypożyczyć na minimum 8 lat. Trofea będą albo i nie będą, ale pomyślcie jakie będziemy mieć przychody z tak zrównoważoną polityką transferową!!!!! MIA SAN MIA!!

10.05.2017 18:42

@Rufus87
Zgadzam się z Tobą w 100%. Bayern potrzebuje przede wszystkim młodego skrzydłowego który z miejsca jest w stanie wskoczyć do pierwszego składu, nawet jeśli za kogoś takiego będziemy musieli dużo zapłacić. Alexis, jest ok, też byłby wzmocnieniem, ale przez swój wiek wydawanie za niego ponad 30 mln byłoby błędem.

09.05.2017 20:15

@Reeken89
Zależy też ile byśmy musieli za niego zapłacić, jeśli te 60 mln o których się ostatnio mówi to moizdaniem jest to kompletnie bez sensu, lepiej dołożyć te 20-30 mln i sprowadzić kogoś młodszego. Natomiast jeśli miałby przejść za ok 30 mln to jestem za. Tak czy inaczej Bayern potrzebuje 2 skrzydłowych klasy światowej, Costa niech odchodzi, Frank już nie daje rady, Robben też już długo nie pociągnie na takich obrotach, byłby teraz idealnym zmiennikiem, Coman natomiast jest jedną wielką niewiadomą, albo odpali, albo nie.

09.05.2017 18:37

@Reeken89
Są młodzi gracze którzy są w stanie z miejsca dać drużynie odpowiednią jakość, tylko, że tacy zawodnicy kosztują.

09.05.2017 18:10

Najpierw to niech coś pokaże, bo w chwili obecnej niczym nie zachwyca.

09.05.2017 18:08

Nie wiem czemu tylu ludzi tak się napaliło na tego Sancheza, owszem niezły grajek, ale w momencie ewentualnego transferu będzie miał prawie 29 lat, pogra maksymalnie 4 sezony na wysokim poziomie i znowu będzie lipa. Jeśli mamy zapłacić za niego te 60 mln o których się mówi to będzie to kiepski interes. Bayern potrzebuje kogoś młodszego, ewentualnie ktoś młodszy za duże pieniądze i Sanchez za 30 mln

09.05.2017 17:58

Wszystkiego co najlepsze Legendo!!

https://www.youtube.com/watch?v=-yxd1xraqEo

eh, jakby się chciało żeby te czasy znowu wróciły...

09.05.2017 17:50

Moim zdaniem to byłoby dosyć ciekawe rozwiązanie.

Znalazłem ostatnio ciekawy artykuł dotyczący Bayernu, przeczytajcie sobie gdy będziecie mieli chwile wolnego czasu.
http://www.sport.pl/pilka/7,65081,21778017,bundesliga-problemy-bayernu-monachium-musi-wykonac-kolejny.html#MTstream

08.05.2017 08:03

Jeśli tyle za niego zapłacimy to będzie to bardzo kiepski interes, lepiej już troche dołożyć i ściągnąć Lemara, Bernardo Silve, Griezmana lub Carrasco, do tego James i Dembele lub Pulisić

07.05.2017 11:15

Vidal ma racje, niektórzy zawodnicy znaczą dla fify znacznie więcej niż inni i są traktowani ulgowo

07.05.2017 11:12

Sanches tragedia, Costa też nic specialnego, sprzedać go póki jest coś wart

06.05.2017 16:21

Stadion stadionem, lepiej niech się skupią na transferach bo czołówka zaczyna nam uciekać.

05.05.2017 12:01

@sylwester123
W Bayernie skauting nie istnieje, ostatnimi zawodnikami którzy się przebili byli Tomek, Alaba i Kroos

05.05.2017 11:58

Świetny rezerwowy który nigdy nie marudził, czas jednak odmłodzić kadrę, myśle, że jego transfer byłby dobrym rozwiązaniem.

05.05.2017 08:09

@Pointer
Jemu chodziło raczej o to, żeby Lahm wraz z Bastim znaleźli się w zarządzie i odpowiadali za transfery

05.05.2017 08:07

Ma przebłyski, ale na Bayern to zdecydowanie za mało, sprzedać, dołożyć troche kasy i kupić skrzydłowego klasy światowej.

04.05.2017 13:10

@admin
Jasne, że da się kupić świetnych, młodych piłkarzy którzy są w stanie wiele dać drużynie za małe pieniądze, ale trzeba mieć świetnie rozwinięty skauting, akademie piłkarskie żeby takich zawodników znaleźć, niestety ale w Bayernie cały ten system leży i kwiczy.

Piszesz też o pewnej filozofii prowadzenia klubu. Są kluby takie jak City, PSG, United, Real gdzie jest albo bardzo bogaty właściciel, albo nikt nie zwraca uwagi na to, że klub popada w coraz większe długi ściągając nowych zawodników. Tego należy za wszelką cenę uniknąć.

Jest też Bayern który nie ma długów, ma spłacony stadion, co rok bite są rekordy zarobków. Problem w tym, że te zarobki niczemu nie służą, zarząd nieustannie się nimi chwali i tyle....
Można dalej ciągnąć taką politykę, przez kilka najbliższych lat gre nadal można opierać na Franku i Arjenie ściągając jedynie zawodników za maks 35-40 mln i licząc, że któryś z nich odpali i obserwować jak czołówka nam ucieka.
Można też raz na jakiś czas zrobić użytek z tych pieniędzy i kupić kilku świetnych graczy którzy są w stanie od razu po przyjściu do Monachium ciągnąć grę zespołu. Budżet aż tak bardzo na tym nie ucierpi a poziom sportowy znacznie wzrośnie.

04.05.2017 12:21

Trochę śmieszna ta wypowiedź, jeśli zawodnicy przed takim meczem decydują o taktyce to po co trener.......

04.05.2017 09:56

Sami meczów nie wygrywają, siłą Realu jest to, że mają 20 zawodników na tym samym poziomie, ze składu wypada 4-5 graczy i dalej nic wielkiego się nie dzieje, gdy w Bayernie wypada 4-5 graczy jest dramat i koniec sezonu.

04.05.2017 09:54

Artykuł ciekawy ale nie do końca się z nim zgadzam. Autor pisze jacy to Messi i Ronaldo nie są wspaniali, sami wygrywają mecze. Moim zdaniem to bzdura, jest kilku o ile nie kilkunastu zawodników którzy wcale nie ustępują im umiejętnościami. Siłą Realu w tym sezonie jest drużyna, mają 20 zawodników mogących grać na najwyższym poziomie, gdy z pierwszej 11 z powodu kontuzji, kartek wypada 4-5 graczy nic wielkiego sie nie dzieje. Gdy w Bayernie wypada 4-5 graczy to mamy katastrofę i przegrany sezon.
Z tym, że Bayern nie potrzebuje rewolucji również się nie zgadzam, w chwili obecnej potrzeba nam:
- 2 bocznych obrońców, moim zdaniem Alabe trzeba przesunąć do pomocy, na tej obronie gra coraz słabiej.
- napastnika, kogoś kto jest w stanie rywalizować z Lewym a nie zastąpić go tylko w 5 meczach w trakcie sezonu
- rezerwowego bramkarza, ewentualnie przedłużyć kontrakt z Ulreichem
- no i przede wszystkim 2 skrzydłowych, Mbappe, Lemar, Bernardo Silva, Griezman, Carrasco, Isco, James, Dembele, Pulisic, jest w czym wybierać

Po sezonie odejść powinni: Franek który już nie wyrabia, Costa, Rafinha, Bernat, Starke.

04.05.2017 09:52

Za 60 mln bym się nawet nie zastanawiał, ale pod jednym warunkiem, dokładamy kase i ściągamy kogoś z tych zawodników: Mbappe, Lemar, Griezman, Carrasco, Bernardo Silva, Dembele do tego możemy powalczyć o Jamesa lub Isco

02.05.2017 10:49

@Rufus87
Lewy doznał kontuzji na własne życzenie, zamiast normalnie upaść to zachciało mu się kręcić piruety w powietrzy, Robert zresztą ostatnio coraz częściej zaczyna dawać popisu aktorskie.

28.04.2017 12:05

@Kimas
Jeśli Carlo rzeczywiście nie chce rewolucji w naszej kadrze to niestety należy go zwolnić a w jego miejsce najlepiej Nagelsmann lub ewentualnie Tuchel, Loew, Hasenhuttl, Favre, Klopp

28.04.2017 10:54

Jeśli na kolejny sezon zostaniemy z Robbenem i Frankiem na skrzydłach to ciężko będzie wygrać nawet lige, Costa to jeździec bez głowy, jeden zwód i wstrzelenie piłki w pole karne, jedynie czasami jakiś strzał z dystansu mu wyjdzie, Coman może się rozwinie, ale pewności też nie ma. Potrzebujemy też lewego i prawego obrońce oraz jakiegoś napastnika.

28.04.2017 08:24

Owszem, możemy ciągle chwalić się tą naszą polityką transferową, przychodami a sportowo odstawać od czołówki, możemy też wykorzystać te pieniądze i walczyć na wszystkich frontach i wygrywać trofea.

27.04.2017 18:31

@DonJupp4ever
Naprawdę sądzisz, że zmiana trenera uczyni z nas niezwyciężony zespół? Moim zdaniem teraz główną rolę odegra zarząd i to jakie środki przeznaczy na transfery. Trzeba dać Carlo jeszcze minimum jeden sezon i dopiero wtedy podjąć jakąś dezycję. Z niemieckich trenerów moim zdaniem nadaje się tylko Nagelsmann, Tuchel, Klopp, Loew i ewentualnie jeszcze austriak Hasenhuttl.

@Alfik91
Problem w tym, że obecnie sytuacja wygląda tak, że mamy do zastąpienia nie 1-2 zawodników a minimum 4 a mianowicie Frank, Arjen, Lahm i moim zdaniem Alaba który od 2 sezonów gra coraz słabiej na tej obronie, może lepiej już przesunąć go do pomocy. Costa to jest jeździec bez głowy, jeden drybling, dośrodkowanie na ślepo i tyl, Coman może i odpali, ale pewności nie ma. Kimich ma niby grać na tej prawej obronie ale jak do tej pory to głównie siedzi na ławce, ewentualnie pogra troche w pomocy, czyli jest jedną wielką niewiadomą.

27.04.2017 15:25

Dzięki za link.

Zgadzam się z autorem artykułu, Bayern albo sięgnie po 3-4 zawodników z najwyższej półki którzy natychmiast są w stanie zastąpić Arjena, Franka, Lahma i jakość Bayernu nic na tym nie straci albo ściągać do Monachium wielu przeciętnych zawodników (Costa, Rudy) i liczyć, że któryś z nich odpali, problem w tym, że to może troche potrwać a w międzyczasie cała czołówka nam odjedzie.

27.04.2017 12:57

@Rufus87
Bayern przyzwyczaił sie do wykupowania najbardziej obiecujących graczy od innych drużyn Bundesligi, dlatego nasz skauting leży i kwiczy. Innym problemem jest to, że u nas młodzi gracze dostają bardzo mało szans na grę.

27.04.2017 12:39

@Kimas
Mógłbyś wkleić link? Chętnie przeczytam

27.04.2017 12:36

Nasz zarząd liczy chyba na to, że Robben i Frank będą grali do 40 roku życia na tym samym poziomie, zaoszczędzimy dzięki temu kilkadziesiąt milionów i nadal będziemy mogli chwalić się super przychodami i wzorowym zarządzaniem klubem.

27.04.2017 11:57

Właśnie takich skrzydłowych Bayern potrzebuje, niestety ale Robben i Frank powinni już odejść w cień i dać szanse innym, Coman ma szanse sie wybic, Costa natomiast powinien odejść, te jego dośrodkowania są żałosne.

27.04.2017 10:40

Przynajmniej było widać, że mu zależy, nie tak jak innym.....

27.04.2017 10:38

@gregor
Od 4 lat jest gadanie, że pech i kontuzje wpłynęły na sezon. Trzeba więc zrobić coś aby kontuzje 3 graczy nie decydowały o losach całego sezonu, nasz zarząd woli jednak myśleć, że w kolejnym sezonie kontuzje cudownie będą nas omijały i obecni zawodnicy choćby mieli po 40 lat wszystko wygrają.

Edytowano : 2017-04-27 10:32:36

@bayern1987dwa
Najłatwiej zwalić wszystko na trenera, jakby wtedy z BVB nie wystawił najsilniejszego składu a z Realem byśmy dostali to też byłaby to wina trenera.
To raczej nie jest wina trenera, że Lewy zabawił się w baletnice i zaczął kręcić piruety w powietrzu odnosząc przy tym kontuzje. Winą trenera nie jest też raczej kontuzja Hummelsa na treningu. Jedyne do czego można się przyczepić to pozostawienie na boisku Vidala w 2 meczu. Bayern przegrał LM przez niewykorzystane własne sytuacje i sędziów, taka jest prawda.

27.04.2017 10:26

Teraz tak naprawde wszystko zależy od zarządu i ich wizji na przebudowę Bayernu, jeśli sypną groszem i ściągniemy kilku zawodników którzy z miejsca są w stanie grać na światowym poziomie to zmiana pokoleniowa może przebiec w miare bezboleśnie.
Jeśli jednak będziemy dalej ściągać zawodników za 20-30 mln z nadzieją, że któryś z nich odpali to czekają nas lata posuchy gdzie zwycięstwo w Bundeslidze będzie bardzo dużym sukcesem.
Bayern potrzebuje prawego obrońcy, lewego obrońcy (Alaba do środka bo to co on odwala w tym sezonie to jest jakieś nieporozumienie), jednego lub najlepiej 2 skrzydłowych klasy światowej i jakiegoś niezłego napastnika.
Z zawodników którzy są łączeni z Bayernem tylko Sule wydaje mi się naprawde sporym wzmocnieniem, Rudy, ewentualnie Gnabry, Brandt to jedynie zawodnicy na poziomie Costy/Comana

27.04.2017 09:58

Brawa dla BvB, w pełni zasłużone zwycięstwo, jeśli przy stanie 2-1 nie potrafimy wykorzystać tylu okazji to nic dziwnego, że przegrywamy.

Teraz kilka moich przemyśleń:

Jeśli nasz zarząd się nie ocknie i nie pojmie, że Bayern potrzebuje dużej przebudowy a nie zawodników typu Rudy, Sule, Brandt, Gnabry, to w kolejnych latach puchar i mistrzostwo niemiec będzie bardzo dużym sukcesem, o LM nie ma nawet co gadać bo ćwierćfinał będzie szczytem marzeń.

Nasza obrona na papierze wygląda świetnie, ale na boisku wygląda to momentami tragicznie, zupełnie jak w Polskiej "A" klasie. Być może jest to wina ciągłych kontuzji.
Robben i Frank powinni dać już odpuścić i zrobić miejsce dla młodszych, problem w tym, że w Bayernie tych młodszych nie ma.... no może za jakiś czas Coman. Alaba na lewej obronie jest już bardzo przeciętny, niech już lepiej gra w tym środku. Lewy po kontuzji jest bardziej osłabieniem niż wzmocnieniem.
Mam takie wrażenie, że we wczorajszym meczu zależało jedynie Martinezowi, Lahmowi, Vidalowi.

Edytowano : 2017-04-27 08:01:58

Carlo to z całą pewnością wielki trener, pytanie tylko czy jest w stanie przebudować Bayern, lub czy zarząd da mu ku temu odpowiednie środki.
Być może lepszym rozwiązaniem byłoby sięgnięcie po kogoś młodszego, kogoś kto żyje wraz z drużyną przy lini bocznej, kogoś kto ma świeże spojrzenie na to wszystko, kogoś typu Nagelsmann, Tuchel, Klopp

27.04.2017 07:57

Po co nam Sanchez? Po przyjściu do nas miałby prawie 29 lat, moim zdaniem za dużo, Bayern potrzebuje młodszych skrzydłowych, kogoś w stylu Mbappe, Bernardo Silvy, Lemara, Carrasco, Griezmana, Dembele, ewentualnie James Rodriguez

26.04.2017 11:21

Jeśli nie zlekceważymy BvB i zagramy na 100% to awansujemy.

Monaco podobno wyceniło Mbappe na 100 mln, jak myślicie. warto byłoby o niego zawalczyć gdyby zarząd zdecydował się wyłożyć taką kase?

26.04.2017 09:08

Moim zdaniem po kradzieży w Madrycie z naszych zawodników całkowicie uszło powietrze i końcówka sezonu będzie bardzo przeciętna w naszym wykonaniu.

25.04.2017 10:08

No dobra, wykupimy go, ale co dalej? Obecnie z naszych skrzydłowych to tylko Robben gra na poziomie międzynarodowym, Frank jest już za stary i nie wyrabia, Costa pewnego poziomu nie przeskoczy, Coman jeszcze musi sporo w swojej grze poprawić. Mam nadzieje, że w przyszłym sezonie nie będziemy skazani tylko na Robbena oraz dziadka Franka, przeciętnego Coste i jeszcze nie rozwiniętego Comana.

25.04.2017 10:06

Słyszeliście, że szwagier Vidala został zastrzelony?

24.04.2017 18:26

Alianz Arena nie jest żądną twierdzą a Bayern jest jeszcze rozbity po kradzieży w Madrycie. Zgadzam się, że szanse wynoszą 50-50

24.04.2017 09:01

Do czerwca z Bayernem łączone będzie ok 50 nazwisk, a co z tego wyniknie przekonamy sie dopiero po zamknięciu okienka transferowego.
Chciałbym widzieć w Bayernie kogoś z tych zawodników, a najlepiej 2: Mbappe, Lemar, Bernardo Silva, Carrasco, Griezman do tego Henrichs na prawą obronę, jakiś młody bramkarz i napastnik no i ewentualnie Gnabry, Goretzka, Brandt

22.04.2017 13:18

@Marton
Z tym Pepem to sobie chyba żarty robisz.........

21.04.2017 13:06

real nie poradziłby sobie z Juve na 100%, z Monaco też mieliby olbrzymie problemy, więc musieli "wylosować" najłatwiejszego przeciwnika

21.04.2017 12:35

hahaha, realik znowu najłatwiejszy przeciwnik, czemu mnie to nie dziwi......

21.04.2017 12:32

Młodzi to oni raczej nie są, Modrić 31, Giroud 30 lat, moim zdaniem nie warto. Do dzisiaj zastanawiam się jak mogliśmy oddać Kroosa do realu za tak śmieszne pieniądze.
Jeśli mielibyśmy ściągnąć kogoś do środka w co raczej wątpie to niech to będzie Veratti, Goretzka lub Naby Keita

21.04.2017 12:28

@gregor
Kryśka pewnie wygra, w tym plebiscycie nie wybiera się najlepszego lecz najbardziej medialnego piłkarza, tego o którym jest najgłośniej, z Messiego i Ronaldo kreuje się na idealnych zawodników, wzory do naśladowania a tak naprawde to do ideałów bardzo wiele im brakuje.

21.04.2017 11:59

Lewandowski do Realu? Jakoś wątpie, no ale jeśli tak bardzo tego chcą to niech dają 130 mln i można sie zastanowić

21.04.2017 11:10

Według mnie może to i lepiej, Manu od jakiegoś czasu miał problem z drobnymi kontuzjami, nie wyglądało to najlepiej, teraz ma kilka miesięcy na dojście do pełni zdrowia.

21.04.2017 10:36

Według mnie może to i lepiej, Manu od jakiegoś czasu miał problem z drobnymi kontuzjami, nie wyglądało to najlepiej, teraz ma kilka miesięcy na dojście do pełni zdrowia.

21.04.2017 08:22

Sprzedać go do Chin albo do Angli za 30-40 mln, nikt płakał nie będzie, sprowadzić któregoś z tych zawodników a najlepiej dwóch: Mbappe, Lemar, Bernardo Silva, Griezman, Carrasco, Dembele, do tego Gnabry lub Brandt na rezerwe, wykupić Commana i skrzydła zabezpieczone na lata. Frank już nie wyrabia, rozwiązać z nim kontrakt i dać jakieś stanowisko w którejś z drużyn młodzieżowych, Robben jeszcze jeden sezon powinien ugrać. Na prawą obronę Henrichsa, jakiś młody bramkarz i skład kompletny.

21.04.2017 08:20

Bayern od lat był napędzany przez skrzydła, od lat grają Robben i Frank, problem w tym, że młodzi nie będą, Robben jeszcze jakoś daje rade, natomiast Frank już nie. Zarząd chce ich zastąpić kimś za 20-30 mln, tak się nie da, już nie te czasy.

21.04.2017 08:12

Mbappe, Carrasco, Griezman, Dembele, Lemar, Bernardo Silva, najlepiej 2 z tych zawodników na 2 skrzydła + Henrichs + rezerwowy napastnik + jakiś młody bramkarz.

Edytowano : 2017-04-20 13:07:31

Swoją drogą Monaco zebrało mega zespół, oby wygrali lm

20.04.2017 13:02

Ich było 14 nas 11 a później 10, nic dziwnego, że wygrali

20.04.2017 11:44

Moim zdaniem Costa powinien pograć za Franka do końca sezonu, jeśli nadal będzie prezentował się tak przeciętnie to trzeba się go pozbyć i już.

20.04.2017 11:27

Moim zdaniem do końca sezonu w Bundeslidze na prawej obronie powinien grać Kimmich, przekonamy sie czy jest on w stanie zastąpić Lahma czy nie. Comman, Sanches, Costa, Bernat też powinni być podstawowymi zawodnikami do końca sezonu w lidze, przekonamy sie wtedy na co ich stać i czy mogą wkrótce wskoczyć do podstawowej jedenastki.

20.04.2017 11:26