DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: DieRoten Strona 51

@xeremeleque
Uli nie dąży do niemieckiego Bayernu, gdyby tak było to Sane, Draxler, Kroos, Werner, Ozil graliby u nas.

05.09.2017 12:41

BvB nie zgłosiła Reusa do LM, ciekawa sprawa, czyżby już nawet oni zdali sobie sprawę z tego, że Marco prawdopodobnie nigdy nie będzie zdolny do gry przez dłuższy okres czasu, a może szykuje się transfer w zimowym okienku?

05.09.2017 11:05

@josh1982
Zgadzam się z Tobą, to już ostatnie chwile gdy na Lewandowskim można zarobić duże pieniądze. Werner ma dopiero 21 lat i już całkiem niezłe osiągnięcia, gdzie był Robert w jego wieku? O ile dobrze pamiętam to kisił się w Lechu. Timo to napastnik na lata. Do tego dobry skrzydłowy na lewą stronę, więcej szans dla Comana na prawej i o Lewym szybko zapomnimy.

05.09.2017 10:12

Wszystko zależy od Wernera, jeśli będzie chciał coś wygrać to będzie zmuszony przejść do jakiegoś większego klubu, Bayern już teraz powinien rozpocząć z nim rozmowy i jakoś się dogadać. Z tym Lewandowskim też nie przesadzajmy, nie neguje tego, że jest świetnym napastnikiem, ale nie jest niezastąpiony a do tego zaczyna gwiazdorzyć, jeśli by od nas odszedł za jakieś 90 mln a w jego miejsce sprowadzilibyśmy Wernera i Draxlera na skrzydło to moim zdaniem Bayern tylko by na tym zyskał.

05.09.2017 09:36

@vaterland
W pełni się z Tobą zgadzać, tylko nie wiadomo czy nasz skąpy zarząd będzie miał chęć go wykupić prawdopodobnie za dosyć wysoką kwotę.

05.09.2017 08:04

@Prezes42
Czy Werner jest wyraźnie gorszy od Lewego? Moim zdaniem nie, a wkrótce ma szansę stać się lepszy od Roberta.

04.09.2017 22:00

Werner 2 bramki, Bayern musi go kupić.

04.09.2017 21:33

Może wreszcie liczba kontuzji i czas powrotu do zdrowia się zmniejszy.

04.09.2017 08:48

@Kimas
W Bayernie od kilku lat nie było momentu kiedy cała kadra była do dyspozycji trenera, zawsze kilku graczy było kontuzjowanych, bardzo często kluczowych graczy.

03.09.2017 11:36

Nasz zarząd wiele razy powtarzał, że chciałby zbudować Bayern składający się z niemieckich zawodników. Szkoda tylko, że zapomnieli dodać, że chodzi im o tych zawodników którymi nie interesują się inne czołowe zespoły i których można ściągnąć za stosunkowo niewielkie kwoty. Wielka szkoda, bo gdyby było inaczej to w Monachium grałby Sane, Draxler, Ozil, Werner, nie pozwolony by odejść Kroosowi. W Bayernie od pewnego czasu finanse stały się ważniejsze od wyników sportowych.

02.09.2017 18:39

I w tym właśnie problem Bayernu, prawdopodobnie już nigdy nie uda nam się wyrwać takiego napastnika jakim jest Lewandowski bez wyłożenia takiej kasy, zadowolimy się piłkarzami którymi nie interesują się topowe kluby.

02.09.2017 13:23

Werner prędzej czy później będzie chciał przenieść się do klubu w którym będzie w stanie walczyć o trofea, nasz zarząd powinien zrobić wszystko żeby tym klubem był Bayern, nawet za cenę 60 mln, on jest tyle wart.

02.09.2017 13:14

Zobaczcie sobie gdzie był Lewy w wieku Wernera i ile miał bramek w Bundeslidze :) Robertjest bardzo dobrym napastnikiem, ale nie przesadzajmy, kilku innych gra na tym samym poziomie a Wernerem powinniśmy sie koniecznie zainteresować.

02.09.2017 09:40

Jaki wynik Polski i Niemiec dzisiaj obstawiacie? Ja stawiam na 2-1 dla Polski i 3-0 dla Niemiec.

01.09.2017 14:48

@Kimas
Moim zdaniem taktyka jest tak ustalona, że w ataku gramy głównie na Lewego, karne i wolne też strzela Robert. Nie mówię, że bez niego bylibyśmy równie skuteczni, ale na pewno nie jest tak, że nagle nasza drużyna powróciła by do czasów Smudy i Fornalika. Zresztą w Bayernie też strzela głównie Lewandowski i myślę, że gdyby zamiast niego grał Timo Werner to paradoksalnie Bayern mógłby tylko zyskać.

01.09.2017 12:21

Nie przesadzajmy z tym Lewandowskim, przecież Milik, Zieliński, Glik, Piszczek, Fabiański/Szczęsny też są bardzo dobrymi zawodnikami do tego bardzo solidny w kadrze Jędza, Pazdan, Cionek, Linetty, Błaszczykowski, Krychowiak też może odbudować się w WBA.

01.09.2017 12:03

Dziki79
Ano szkoda, ale zawsze można powtórkę zobaczyć.

01.09.2017 11:38

Niemcy, Francja, Brazylia, moim zdaniem to są główni faworyci mundialu. Belgia ma szanse na półfinał jeśli wcześniej nie trafi na nikogo z tej trójki, Hiszpania i Anglia też może namieszać jeśli postawią na młodych zawodników. Polacy mają szansę wejsć do ćwierćfinału i byłby to olbrzymi sukces.

01.09.2017 09:42

Zostaliśmy z 3 skrzydłowymi (James i Tomek to nie skrzydłowi), w tym z dwoma którzy już powinni co najwyżej siedzieć na ławce i wchodzić na ostatnie minuty, do tego żeby było śmieszniej nasza gra wciąż opiera się na skrzydłach. Drugiego napastnika wciąż brak, w razie kontuzji Lewego lub jego słabej formy jesteśmy w czarnej dupie.

31.08.2017 20:36

Wkradł się mały błąd, mistrzem Francji jest Monaco, nie PSG.

31.08.2017 13:49

Jeśli BvB i Lipsk wzmocni się tak aby nam zagrozić w walce o tytuł to bardzo dobrze.

31.08.2017 13:21

Zarząd i trenerzy Bayernu już od dłuższego czasu sami chyba nie wiedzą jak prowadzić ten klub.

31.08.2017 12:02

Szkoda tylko, że w wyjściowej 11 zagwarantowane miejsca mają Frank i Arjen, Coman na chwilę obecną jest w lepszej formie a i tak dostaje tylko kilkanaście minut w meczu.

31.08.2017 10:40

Zaczął bardzo dobrze, jeśli jeszcze poprawi swoją grę to może zawalczyć o 1 skład, myślicie, że jak wróci Boa to wygryzie z pierwszego składu Sule? Jak dla mnie Jerome z formą którą prezentował przez ostatnie miesiące nie ma szans z Niklasem.

31.08.2017 10:38

Szkoda tylko, że na chwilę obecną nasza kadra i forma nawet o półfinale nie pozwalają myśleć.

31.08.2017 10:34

Uli Hoeness na temat Bayernu....
"Mamy najwięcej własnych pieniędzy, jesteśmy najlepiej zarządzanym klubem na świecie, ale nie będziemy sprowadzać do Monachium najlepszych graczy, a już na pewno nie ofensywnych. Przecież Robben, Ribery są w optymalnej formie, mogą tak grać jeszcze z 10 lat, jest jeszcze nasz genialny Mueller, co oni by pomyśleli gdybyśmy sprowadzili kogoś lepszego od nich, przecież mogli by strzelić foszka, czy wy tego nie rozumiecie??!! Skupimy się na pozyskiwaniu niemieckich graczy, ale takich za maksymalnie 20 mln. Apeluję do innych zespołów, takich jak PSG, Barca, City, United, nie kupujcie zawodników za więcej niż 40 mln, robicie źle, bierzcie przykład z nas, wszyscy popełniacie błędy, tylko Bayern postępuje słusznie. Na zakończenie przypominam, że jesteśmy najlepiej zarządzanym zespołem na świecie."

31.08.2017 10:10

Uli Hoeness na temat Bayernu....
"Mamy najwięcej własnych pieniędzy, jesteśmy najlepiej zarządzanym klubem na świecie, ale nie będziemy sprowadzać do Monachium najlepszych graczy, a już na pewno nie ofensywnych. Przecież Robben, Ribery są w optymalnej formie, mogą tak grać jeszcze z 10 lat, jest jeszcze nasz genialny Mueller, co oni by pomyśleli gdybyśmy sprowadzili kogoś lepszego od nich, przecież mogli by strzelić foszka, czy wy tego nie rozumiecie??!! Skupimy się na pozyskiwaniu niemieckich graczy, ale takich za maksymalnie 20 mln. Apeluję do innych zespołów, takich jak PSG, Barca, City, United, nie kupujcie zawodników za więcej niż 40 mln, robicie źle, bierzcie przykład z nas, wszyscy popełniacie błędy, tylko Bayern postępuje słusznie. Na zakończenie przypominam, że jesteśmy najlepiej zarządzanym zespołem na świecie."

31.08.2017 10:09

Powiedz to Uliemu który zadowoli się Brandtem za rok, w tym sezonie mamy o jednego skrzydłowego mniej niż w poprzednik oraz starszych o rok Arjena i Franka.

30.08.2017 10:54

@jackmarczuk
Tylko, że u nas bardzo często nie ma jak rotować składem, zawsze kilku graczy jest kontuzjowanych albo zmiennicy wyraźnie odstają poziomem. Real ma 20 zawodników jest praktycznie na tym samym poziomie i w tym tkwi ich siła.

30.08.2017 10:50

Uli nie rozumie jednego, jeśli nie jesteśmy w stanie walczyć o wygranie LM lub nie proponujemy gwiazdą olbrzymich kontraktów to najlepsi piłkarze do nas nie przejdą a Bayern popadnie w przeciętność, niedługo wygranie Bundesligi będzie dużym sukcesem. Mam nadzieję, że BvB i Lipsk namieszają w tym sezonie.

30.08.2017 10:29

Eh, Keita Balde do Monaco tylko za 30 mln. Bardzo dobry skrzydłowy, nam pozostanie chyba tylko Brandt który niczym nie zachwyca. Na szczęście mamy Robbena i Franka którzy w wieku 40 lat nadal będą naszymi podstawowymi skrzydłowymi. LM jest już nasza!!

30.08.2017 10:13

Według mnie powinien zostać w Monachium, do końca wyleczyć uraz i przepracować te 2 tygodnie pod okiem klubowych trenerów.

30.08.2017 10:02

Dajcie już spokój, piłkarze to też ludzie, wcale nie muszą być jakimiś świętymi, maja prawo do swojego prywatnego życia.

30.08.2017 10:01

Jeśli nie sprowadzimy żadnego skrzydłowego to na tych pozycjach zostają nam jedynie Ribery, Robben którzy są już piłkarskimi staruszkami i często przez dłuższy okres czasu są kontuzjowani, do tego Coman który ma potencjał ale nie dostaje szans od trenera aby udowodnić swoją wartość. Do tego James który na skrzydle się męczy i zaraz zacznie się narzekanie, że nie spełnia pokładanych w nim nadziei oraz Tomek który tak naprawdę nie wyróżnia się na żadnej pozycji a najlepiej spisuje się jako wolny elektron.

29.08.2017 14:12

Nie wiem czy to był dobry pomysł aby puścić Jamesa.

29.08.2017 12:13

@Rufus87
Skończy się tak, że James, dla którego nie jest to optymalna pozycja będzie grał jako skrzydłowy i zacznie się narzekanie, że nie spełnia pokładanych w nim oczekiwań. Już teraz widać, że Frank nie daje rady. Ciekawi mnie dlaczego Gnabry poszedł na wypożyczenie skoro nasz wspaniały zarząd od początku nie planował kupić jakiegoś skrzydłowego?

29.08.2017 11:46

@Dziki79
Sane>Draxler>Brandt tak to moim zdaniem wygląda, ośmieszyliśmy się tym, że przepuściliśmy taką okazję jak Sane, teraz wszystko wskazuje na to, że Draxlera też kupi ktoś inny. Nam pozostanie Brandk którym inne wielkie kluby się nie interesują.

Edytowano : 2017-08-29 11:43:02

@DonJupp4ever
Co Ty bredzisz, zawsze mieliśmy minimum 2 napastników bardzo zbliżonych do siebie poziomem.
Przypomnij mi, kiedy ostatnio trener miał do dyspozycji wszystkich zawodników? W Bayernie od dobrych kilku lat mamy plagę kontuzji, zawsze kilku podstawowych graczy jest kontuzjowanych, więc słowa, że kadra jest kompletna są trochę śmieszne.

29.08.2017 11:39

Chyba każdy się zgodzi, że przede wszystkim brakuje nam skrzydłowego i napastnika, nasz zarząd jest oderwany od rzeczywistości jśli liczy na to, że Frank i Arjen będą w stanie rozegrać bez kontuzji cały sezon na najwyższych obrotach. Przecież oni są już grubo po 30 i gołym okiem widać, że już nie wyrabiają. Podobnie jest z napastnikami, na tą pozycję mamy tylko Lewego, jakaś kontuzja lub okres słabej formy i zostajemy z niczym.

29.08.2017 11:18

Uli mógłby otwarcie przyznać, że po prostu szkoda mu kasy a nie ściemniać i opowiadać jakieś bajeczki, że Bayern potrzebuje głównie niemieckich zawodników, gdyby tak było to Sane, Draxler, Werner już by u nas grali.

29.08.2017 08:00

FanGraczyBayern
Wróci Gnabry, jest Comann i Roberry którzy będą grali do 40, po co zarząd ma wydawać kase? Lepiej chwalić się coraz większymi przychodami i nic sobie nie robić z tego, że poziom sportowy spada.

28.08.2017 15:10

Draxler/Lemar/Keita Balde/Depay ido tego Werner i byłoby idealnie.

28.08.2017 14:43

Tak jak ktoś już wspominał, Frank i Arjen nie są w stanie grać po 90 minut na wysokim poziomie, Ribery w sobotnim meczu po 30 minutach intensywnej gry siadł kondycyjnie, później miał już tylko pojedyncze zrywy, Arjen też próbował ale brakowało szybkości. Zgadzam się, że są to 2 legendy Bayernu, ale na chwile obecną blokują miejsce w składzie młodszym, głodnym gry kolegą. Coman wszedł i od razu dało się poczuć różnicę. Najbardziej mnie śmieszy kiedy ktoś mówi, że gdy wszyscy zawodnicy wyleczą kontuzję to nasza kadra jest kompletna, przecież w Bayernie od kilku lat nie było sytuacji, że wszyscy są zdrowi, zawsze kilku graczy leczy jakieś urazy. Na chwilę obecną potrzebujemy skrzydłowego klasy światowej i napastnika, Draxler/Lemar/Keita Balde/Depay i Werner byliby idealni.

28.08.2017 14:38

@luu1986
Ciekawi mnie czy pograją tylko do 40 czy też może nawet w wieku 45 lat będą w tak wyśmienitej formie, że Coman dalej będzie jedynie rezerwowym.

28.08.2017 10:44

Pomyślcie tylko, że gdyby nasz zarząd nie był tak cholernie skąpy to teraz w Bayernie byłby Draxler, Sane, Asensio, Ozil, de Bruyne

28.08.2017 10:23

Tak jak piszecie, wypożyczyć, ale koniecznie do Bundesligi.

27.08.2017 17:18

Bayern powinien koniecznie powalczyć o Wernera z Lipska. Moim zdaniem wkrótce stanie się jednym z najlepszych napastników świata.

27.08.2017 17:16

Ostatnio gdy dostawał szanse na gre spisywał się całkiem nieźle, powinniśmy wypożyczyć go do któregoś z klubów Bundesligi gdzie będzie miał szanse na regularną grę i zobaczyć co z niego będzie. Transfer definitywny byłby dużym błędem.

27.08.2017 09:46

Ten mecz pokazał jak bardzo potrzebujemy skrzydłowych. Robben cały czas grał pod siebie, mało co mu wychodziło, Frankowi sił starcza na 20 minut intensywnej gry, dopiero wejście młodego Comana odmieniło przebieg meczu. Dobrze jednak wiemy, że kadra jest kompletna, Robben i Ribery mają grać do 40 więc transferów raczej nie będzie.

27.08.2017 09:42

Arjena i Franka nie ma co się czepiać, może są już po prostu zmęczeni sezonem?

26.08.2017 17:04

Rudy i Tomek comman niech wchodzą, Franek, Thiago i Lewy na ławkę

26.08.2017 16:43

Lewy pierwszy do zmiany, ale nie mamy kim go zastąpić bo to nasz jedyny napastnik. Franek po 20 minutach nie ma już sił biegać, dośrodkowanie Alaby to dramat, Robben też nic specjalnego nie pokazuje, miał sam na sam z bramkarzem ale brakuje mu już szybkości. Na szczęście kadra jest kompletna i mamy kim zastąpić tych zawodników.

26.08.2017 16:27

To może tak: Bayern, Barcelona, Liverpool,Celtic?

24.08.2017 15:34

Mam nadzieję, że jednak do nas przejdzie.

24.08.2017 13:24

Mecz debiutantów!

18.08.2017 21:02

@Sven
Takie porównania nie mają sensu, prawie nigdy nie gra się optymalnym składem w optymalnej formie, zawsze ktoś jest kontuzjowany lub w słabszej dyspozycji. Dobrym przykładem jest nasz Boateng, kiedyś jeden z 5 najlepszych stoperów świata, a teraz? Praktycznie od 2 lat albo kontuzja albo szukanie formy.

Edytowano : 2017-08-17 12:54:46

@zenekk1
Wątpie, żeby PSG chciało sprzedać Draxlera, a jeśli już to myślę, że za minimum 50 mln, nasz zarząd raczej nie będzie skłonny wyłożyć takich pieniędzy.

17.08.2017 12:53

Eh smutno się robi gdy się pomyśli, że taki Asensio mogłby teraz biegać w barwach Bayernu gdyby nie nasz "genialny" zarząd.

17.08.2017 11:56

Jeśli byśmy go oddali to byłby to jeden z najgłupszych transferów w historii Bayernu.

16.08.2017 11:07

Tak jak ktoś już tutaj napisał, lepiej za 200 mln kupić 2 zawodników i mieć w składzie 2 gwiazdy które są w stanie jednym genialnym zagraniem odmienić oblicze meczu niż kilku zawodników po 25 mln i liczyć na to, że któryś z nich stanie się nagle piłkarskim geniuszem.

15.08.2017 17:22

@Byakuyaaa
Pełna zgoda, ciągłymi oszczędnościami europejskich pucharów się nie wygrywa.

15.08.2017 17:17

Jeśli nic mu nie odbije i pieniądze nie będą ala niego najważniejsze ma szansę stać się kolejną legendą Bayernu, potencjał ku temu ma z całą pewnością.

14.08.2017 14:42

Jeśli u nas miałby być tylko rezerwowym to niech idzie lepiej do BvB i gra tam regularnie, ma szanse stać się jednym z najlepszych zawodników na swojej pozycji.
Moim zdaniem warto jednak byłoby ściągnąć go do Monachium i wystawiać regularnie na lewej obronie w miejsce Alaby który gra coraz bardziej przeciętnie.

14.08.2017 14:38

Jakieś wieści dotyczące Jamesa? Będzie gotowy na piątek?

14.08.2017 14:29

Już wkrótce odpowiedź Pepa "Hans-Wilhelm Mueller-Wohlfahrt to najlepszy lekarz z jakim pracowałem"

11.08.2017 17:45

Cyrk z tym Dembele, ja na miejscu BVB szedłbym w zaparte skoro Barca tak bardzo chce go kupić to minimum 130 mln + ewentualne bonusy, a rozkapryszonego dzieciaka przesunąć do 2 drużyny.

10.08.2017 17:25

Na Boatenga nie ma już co liczyć, ostatnio ciągłe kontuzje i przeciętna forma rujnują jego karierę, a szkoda bo gdyby nie te urazy to byłby jednym z najlepszych stoperów świata.
Co do dużej ilości kontuzji w Bayernie, jest bardzo proste wytłumaczenie. Ci zawodnicy w swoich wcześniejszych klubach też borykali się z tym problemem przez co można ich było troche taniej ściągnąć do Monachium, a jak wiemy nasz zarząd lubi oszczędzać.

10.08.2017 11:41

Pytanie tylko czy Toljan pogodziłby się z rolą wiecznego rezerwowego tak jak Rafinha i Bernat. Alaba na lewej stronie wydaje się być nie do ruszenia, a szkoda bo od dłuższego czasu gra bardzo przeciętnie, natomiast na prawej stronie Kimmich może byś strzałem w 10, jak do tej pory spisuje się bardzo dobrze a jego dośrodkowania są czasami wręcz genialne.

10.08.2017 11:34

Sezon się nie zaczął a u nas 6 zawodników wyłączonych z gry, w tym 5 podstawowych. Na szczęście #kadrajestkompletna

Edytowano : 2017-08-10 08:14:02

Kiedy wystartuje typer proponuje wprowadzić zdarzenie "Czy X zawodnik odniesie kontuzję"

10.08.2017 08:08

Nieźle, sezon się jeszcze nie rozpoczął a u nas wyłączeni z gry są Thiago, Martinez, Bernat, Boa, nie wiadomo kiedy do gry wróci Neuer i Robben. Na szczęście #kadrajestkompletna

Edytowano : 2017-08-10 08:06:53

Zapomniałem jeszcze o Jamesie.

10.08.2017 08:06

O zwycięstwo w LM nie da się walczyć nie mając odpowiednio szerokiej kadry a takiej niestety nie posiadamy, w przypadku kontuzji 2-3 kluczowych zawodników leżymy i kwiczymy.

08.08.2017 11:45

Na Boatenga nie ma już co liczyć. Kontuzja, powrót do formy który trwa kilka tygodni i znowu kontuzja, tak wyglądają jego ostatnie miesiące w Bayernie.

08.08.2017 11:45

O zwycięstwo w LM nie da się walczyć nie mając odpowiednio szerokiej kadry a takiej niestety nie posiadamy, w przypadku kontuzji 2-3 kluczowych zawodników leżymy i kwiczymy.

08.08.2017 11:41

Ciężko mieć zaufanie do zawodnika który od kilku lat ciągle jest kontuzjowany.

08.08.2017 11:38

Cóż za niespodzianka....

08.08.2017 11:37

Na Boatenga nie można już liczyć, od dłuższego czasu albo kontuzjowany albo bez formy, na szczęście mamy Sule który może wkrótce stać się jednym z najlepszych stoperów na świecie.

02.08.2017 12:05

Bez lewego skrzydłowego i napastnika ciężko będzie o wygranie Bundesligi nie wspominając już o LM. Być może Draxler będzie do wyciągnięcia, jeśli nie on to Lemar lub jakimś cudem Dembele??

02.08.2017 12:01

Bayern potrzebuje kogoś na lewe skrzydło i napastnika, bez tych transferów ciężko będzie wygrać Bundeslige, o LM nie ma nawet co myśleć.

02.08.2017 11:59

Tak bezradnego Bayernu dawno już nie widziałem, nie ma zawodnika który by się wyróżniał, wszyscy zagrali słabo lub bardzo słabo. Trzeba było olać tą Azję która była jedynie medialnym cyrkiem i skupić się na przygotowaniach, dla nas sezon startuje już w sobotę a na boisku wyglądamy dramatycznie.

02.08.2017 07:52

@Franek2015
Eurosport 1

31.07.2017 15:22

Co myślicie o ustawieniu w którym zrezygnowalibyśmy z typowych skrzydłowych jakimi są Arjen i Frank? Na szpicy grałby Lewy, za nim Tomek i James, w środku Thiago, Vidal, Tolisso, w obronie Alaba, Boateng, Hummels i Kimmich a na bramce oczywiście Neuer.

31.07.2017 08:06

Rafinha za takie coś czerwo powinien dostać, biegł wkurwiony, było widać, że nie interesuje go piłka tylko nogi zawodnika.

27.07.2017 14:28

To ta sama kostka z którą były już problemy? Jeśli tak to być może znowu pół roku przerwy:) No ale spokojnie, w naszej kompletnej kadrze są zawodnicy którzy zastąpią go.

27.07.2017 14:20

Czyli Franek znowu problem z kostką, pewnie dłuższa przerwa, Robben też kontuzjowany, ze skrzydłowych został nam Coman. #kadrajestkompletna #niepotrzebujemywzmocnień

27.07.2017 14:15

Lewego obrońcy nie potrzebujemy, zgoda, ale gdzie jest jakiś skrzydłowy klasy światowej? Franek jest w stanie grać maksymalnie 60 minut na najwyższym poziomie, później już siada, mamy w składzie 3 skrzydłowych, Robben, Ribery i Coman często odnoszę kontuzję, bardzo prawdopodobne, że 2 może być wyłączonych z gry na kilka tygodni w tym samym czasie, co wtedy? James lub Tomek na skrzydło? To nie jest ich pozycja. Jeśli wiedzieliśmy, że sprzedamy Coste i nie kupimy nikogo na tą pozycję to po cholere Gnabry poszedł na wypożyczenie? Co ze zmiennikiem dla Lewego? Nie można liczyć, że Robert bedzie grał cały sezon bez spadku formy i kontuzji, a zastąpić go nie mamy kim. Trofea wygrywa się mając w kadrze minimum 18 zawodników na zbliżonym poziomie, w Bayernie czegoś takiego nie ma.

27.07.2017 12:16

http://www.sport.pl/pilka/7,65081,22155654,bundesliga-bayern-przyznal-ze-nie-wygra-ligi-mistrzow-wszystko.html#BoxSportLinkZ42

Nie wiem ile w tym prawdy, ale jeśli Uli naprawdę tak powiedział to nie dziwię się, że niektórzy nazywają nas frajernem. Bez sensu jest wydawanie na jednego zawodnika 180mln z tym się zgadzam, ale można wydać na 2 graczy po 80 mln i wzmocnić zespół tak aby był w stanie wygrać Ligę Mistrzów. Stać nas na to, ale nie przeprowadzimy takiego transferu bo uparcie trzymamy się swoich idiotycznych zasad. Przyjdą takie czasy gdy transfery za 100 mln nie będą niczym specjalnym, nawet kluby z Bundesligi będą wydawały takie pieniądze a Bayern uparcie będzie trzymał się swojej polityki i w imię zasad będziemy grać w lidze Europejskiej bo o kwalifikację do Logi Mistrzów będzie ciężko.

27.07.2017 11:03

Apollo10
Kompletny skład z 3 skrzydłowymi? Każdy z nich jest podatny na kontuzje, Franek jest w stanie grać maksymalnie 70 minut na najwyższych obrotach, Coman dopiero wchodzi na wysoki poziom. Mamy jeszcze Tomka i Jamesa, ale wystawianie ich jako stoperów to marnowanie ich potencjału.

26.07.2017 10:27

Czyli oficjalnie odpuszczamy walkę o zwycięstwo w LM.

26.07.2017 07:51

Szkoda mi Jamesa, widać, że męczy się na skrzydle. Jeśli nasz zarząd się nie ocknie i nie sprowadzi jakiegoś dobrego skrzydłowego to o LM nie mamy nawet co myśleć.

25.07.2017 12:59

@FanGraczyBayern
Transmisje pojawiają się kilka minut przed meczem, wystarczy wpisać na YouTubie Bayern - Chelsea i wyskoczą Ci transmisje, wybierasz taką która się nie tnie, ma dobrą jakość i można oglądać.

25.07.2017 11:46

Jeśli nie macie gdzie oglądać to polecam YouTube, jest kilka transmisji na żywo, niektóre w bardzo dobrej jakości i bez ścin, jedyny minus to brak polskiego komentarza.

25.07.2017 11:22

Bernardeschi był do wyciągnięcia za 40 mln, szkoda, że się nim nie zainteresowaliśmy. Moim zdaniem z graczy którzy pozostali Bayern powinien sprowadzić kogoś z tych zawodników Lemar, Balde, Martial

25.07.2017 07:57

Wciąż czekam na zakup skrzydłowego klasy światowej, jeśli nasz zarząd myśli, że LM można wygrać mając w składzie 3 skrzydłowych którzy bardzo często odnoszą kontuzje to są po prostu śmieszni.

24.07.2017 21:23

Eh, szkoda, że James nie strzelił, miał 2 świetne sytuacje.

19.07.2017 14:23

Widzę, że i tam są ślepi sędziowie

19.07.2017 13:56

Nie sądzicie, że James troche męczy się na skrzydle?

19.07.2017 13:50

Jeśli nie macie gdzie oglądać to polecam YouTube, jest kilka transmisji live, niektóre w dobrej jakości i bez przycinek.

19.07.2017 13:42

Wysoka wygrana Bayernu i upokorzenie pazernego Sancheza.

19.07.2017 08:04

Nie jest tak, że muszą go wykupić?

18.07.2017 11:02

Rozmowy można zacząć od 90 mln funtów.

18.07.2017 10:54

Dajcie mu już spokój, Juve kupi go za niezłą kase i nie będziemy musieli dokładać do transferu Jamesa.

18.07.2017 10:50

@Rizzitelli
W 100% zgadzam się z Twoją opinią. Dodał bym do tego jeszcze ciągłe żale Wacka na to, że wykupujemy od nich zawodników.

17.07.2017 14:12