Piszecie o Griezmanie, wątpie żeby zgodził się przenieść do Monachium, Atletico nie ustępuje w niczym Bayernowi, dodatkowo hiszpańska liga jest bezapelacyjnie najlepszą na świecie.
30.09.2017 20:12
@DarthSmd
Zgadzam się, za odpowiednie pieniądze moglibyśmy mieć skrzydła od razu, ale takich pieniędzy nie wydamy. Pozostaje szukanie kogoś młodego i nadzieja, że u nas odpali.
30.09.2017 20:05
Jasne, że da się zastąpić duet RR bez spadku jakości, ale do tego są potrzebne pieniądze których zarząd skąpi. Pewnie będzie kupno któregoś z młodych skrzydłowych występujących w Bundeslidze i liczenie, że nagle odpali. Z Costą się to nie udało, z Comanem tylko częściowo, Gnabry, Brandt moim zdaniem to tylko zmiennicy a nie podstawowy skład. Kto więc pozostaje? Macie jakieś propozycje? Pulicić z BvB? A może Guedes, chociaż to duże ryzyko.
30.09.2017 19:59
@grubissimo
W takim razie kogo byś proponował na skrzydła, Gnabry lub Brandt mają być rozwiązaniem problemów Bayernu?
30.09.2017 19:01
@xeremeleque
Zawsze można się z nim wcześniej dogadać a sprowadzić latem, chociaż po ostatnich buńczucznych wypowiedziach skierowanych w stronę PSG pewnie zaśpiewają sobie za niego niezłą sumkę i skończy się na tym, że sprowadzimy przeciętnego Brandta po promocyjnej cenie bo nikt wielki się nim nie interesuje.
Kane kolejne 2 brameczki dla Tottenhamu, na chwilę obecną to Lewy może mu buty czyścić.
30.09.2017 18:40
PSG w 60 minucie prowadzi z Bordeaux 6-1, moim zdaniem obecnie obok Barcelony są głównym kandydatem do wygrania LM. Draxler robi świetną robotę, potrzeba nam takiego skrzydłowego, mamy szansę pozyskać Juliana już w zimowym okienku, PSG musi pozbyc się kilku zawodników żeby nie zostać wykluczonym z LM, jeśli przepuścimy taką okazję to członkowie naszego zarządu są zwykłymi frajerami.
30.09.2017 18:24
Jeśli Sagnol zostanie na dłużej trenerem to Ribery, Robben i Tomek pewnie z miejsca wskoczą do pierwszego składu. James i Coman się zmarnują. Zarząd się ucieszy bo nie będzie trzeba sprowadzać skrzydłowych, będziemy jeszcze 2-3 lata grali dziadkami a na 10 będzie szalał drewniany Tomek od którego piłka odbija się w zupełnie przypadkowych kierunkach.
29.09.2017 15:01
Przecież Uli nie da za niego więcej niż 50 mln, a za tyle RB go nie puści. Gdyby nie skąpstwo zarządu to moglibyśmy grać teraz takim składem:
Ławka: Sule, Bernat, Rudy, Tolisso, Coman, Mueller, Werner
29.09.2017 13:18
Przyjdzie nowy trener, posadzi na ławce Franka i Arjena, lub Muellera albo Matsa lub Boatenga i znowu postanowią go zwolnić?
29.09.2017 10:58
Pytanie czy Tuchel lub Nagelsmann przyjdą do klubu gdzie to głównie zarząd decyduje o transferach a zawodnicy zwalniają szkoleniowca i nikt nie widzi w tym problemu.
29.09.2017 10:35
@bayern1987dwa
Wizja niemieckiego Bayernu z niemieckim trenerem bardzo mi się podoba, zarząd zresztą też wielokrotnie o tym mówił. Jeśli więc wszystkim na tym zależy to dlaczego do cholery frajersko oddaliśmy Kroosa, nie interesowaliśmy się Sane, Draxlerem?
Na ławce: Coman, Werner, Tolisso, Rudy, Sule, Bernat, Mueller
Przecież to by była miazga.
29.09.2017 10:22
@bayern1987dwa
Wizja niemieckiego Bayernu z niemieckim trenerem bardzo mi się podoba, zarząd zresztą też wielokrotnie o tym mówił. Jeśli więc wszystkim na tym zależy to dlaczego do cholery frajersko oddaliśmy Kroosa, nie interesowaliśmy się Sane, Draxlerem?
Na ławce: Coman, Werner, Tolisso, Rudy, Sule, Bernat, Mueller
Przecież to by była miazga.
29.09.2017 10:21
Ciekawe ilu zawodników jest przeciwko Uliemu i jego nieudolnej polityce transferowej, może też poda sie do dymisji? Robben i Ribery powinni wylecieć z klubu po zakończeniu tego sezonu, no chyba, że nieomylny Uli planuje wystawiać ich w podstawowym składzie do 40? Mueller też miał powody żeby się buntować, drewno nic nie gra od 2 lat ale najchętniej przebywałby na boisku przez 90 minut. Boa kolejny buntownik, albo ciągle kontuzjowany albo z bardzo średnią formą. Hummels po ostatnich błędach w obronie też mógłby się skupić na poprawie swojej gry.
29.09.2017 10:10
Póki BvB, Schalke, Hoffe, Lipsk nie będą w stanie zatrzymać swoich największych gwiazd u siebie to Bundesliga nie będzie silną ligą.
29.09.2017 09:39
Przecież to było pewne, że nie zostawi Hoffe w trakcie sezonu, mam nadzieję, że po sezonie zasiądzie na ławce Bayernu.
29.09.2017 09:38
Dlaczego więc nic nie grają? Za rok przyjdą Gnabry, Goretzka, Brandt i nas zbawią?
29.09.2017 09:37
Dzięki za pracę w Bayernie i powodzenia w przyszłym klubie Carlo!!
29.09.2017 09:35
Całe szambo zostało wylane na trenera, a co z naszym zarządem który jedynie pierdzi w stołek i spuszcza się nad wynikami finansowymi. Co z Frankiem i Arjenem dla których powinien być to ostatni sezon w barwach Bayernu a zapewne przedłużą kontrakty. Co z Lewym który zamiast na grze skupia się na teatralnych gestach i wypowiedziach w mediach a bramki zdobywa już prawie wyłącznie z karnych. Co z Tomkiem który nie może pogodzić się z siedzeniem na ławie a gówno gra od 2 lat? Co z Alabą, Vidalem, Boatengiem i Hummelsem którzy również znacząco obniżyli poziom gry. Co z Thiago którego kreuje się na wirtuoza gry a wychodzi mu jedno zagranie na 3 mecze?
29.09.2017 09:28
Teraz pewnie w każdym meczu będą grać Ribery, Robben, Tomek, zarząd będzie zadowolony bo nie trzeba będzie sprowadzać nowych zawodników, czekają nas lata posuchy gdzie półfinał LM będzie nieosiągalny, brawo Uli, brawo zarząd, naprawdę świetna robota w ciągu ostatnich kilku miesięcy.
29.09.2017 07:57
@MateuszFCB
Jak chcesz się pozbyć Uliego, przecież oni wszyscy trzymają się razem i koszą na tym niezłą kasę, tak łatwo z tego nie zrezygnują.
28.09.2017 18:06
@Byakuyaaa
Chyba, że trenerem zostanie człowiek zarządu, dostanie latem Brandta, Gnabryego, Goretzke i będzie szczęśliwy. Europa nam ostatecznie odjedzie a i w Bundeslidze niekoniecznie wygramy.
28.09.2017 18:02
Ano powinien, zreszta nie tylko on, cały nasz zarząd nie potrafi dostosować się do dzisiejszych czasów, całe szambo zostało wylane na Carlo a nie tylko on ponosi winę za to co dzieje się w klubie.
28.09.2017 18:00
@Byakuyaaa
Szkoda, że nie tak łatwo wywalić Uliego ze stanowiska....
28.09.2017 17:55
Myślicie, że Sagnol byłby w stanie zaprowadzić spokój w szatni?
28.09.2017 17:45
Mateusz Borek poinformował, że Tomasz Hajto od miesiąca intensywnie uczył się nazwisk piłkarzy Bayernu począwszy od 1990 roku, w prywatnych rozmowach zdradził również, że Bayern ma TE detale które decydują o zwycięstwie oraz praca trenerska w tym klubie byłaby wisienką na torcie w jego bogatej karierze.
Edytowano : 2017-09-28 17:40:32
Oczywiście miałem na myśli truskawkę na torcie. Przepraszam panie Tomku.
28.09.2017 17:26
Podobno Hajto był widziany na lotnisku w Monachium więc wszystko jest już raczej jasne.
28.09.2017 17:16
To co, Tuchel do końca sezonu a później Nagelsmann? Czy może Tuchel na stałe? Albo Sagnol do końca sezonu? Najlepiej jakby Nagelsmann przyszedł od razu ale to raczej mało prawadopodobne.
28.09.2017 15:29
Może nowym trenerem zostanie Uli, sprowadzi wagon kiełbasy, cysterne piwa żeby zjednać sobie szatnia a w przerwie zimowej zabierze zespół do Azji, Kataru, USA, na Karaiby żeby sobie odpoczęli, przy okazji zagrają kilka meczyków to i jakaś kasa wpadnie.
28.09.2017 14:58
Zarząd w sumie powiedział, że w LM nie mamy szans z aktualną kadrą, w Bundeslidze też nie ma tragedii jeśli chodzi o pkt, więc zwalniając teraz Carlo trochę się ośmieszą. Czego będą oczekiwać od nowego trenera, że przyjdzie i w miesiąc odbuduje rozsypaną drużynę? Przecież to jest niewykonalne. Trzeba podejść do tej sytuacji z chłodną głową, znaleźć godnego następcę który ma plan na odbudowę Bayernu i z którym zarząd będzie współpracował. Jeśli zatrudnimy Tuchela, Nagelsmanna, Kloppa czy jeszcze kogoś innego i ów trener zachce sprowadzić piłkarza Y za 70 mln a zarząd w zamian wciśnie mu gracza X za 20 mln to jaki to ma sens?
No chyba, że trenerem ma zostać ciepła klucha zarządu która będzie na wszystko przytakiwać i zachwycać się jaki to Bayern nie jest wspaniały a wyników nadal nie będzie.
28.09.2017 14:52
@Matilegolas
Wtedy kiedy nasz zarząd zrozumie, że oszczędnościami pucharów się nie wygrywa, czyli raczej nieprędko.
@przemeQFCB
Sprowadzanie Niemców nie byłoby takie złe, ale tych najlepszych Sane, Draxler, Kroos, Werner a nie tańsza opcja którymi nie interesują się inne topowe zespoły typu Gnabry, Brandt, Goretzka
28.09.2017 14:36
@bayern1987dwa
Oczywiście, że piłkarze powinni w każdym meczu dawać z siebie wszystko, ale czy trener może ich do tego zmusić? To są profesjonaliści zarabiający olbrzymie pieniądze a nie dzieciaki które postanawiają się zbuntować przeciwko trenerowi i przejść obok meczu. Gdyby takie zachowanie miało miejsce w Barcelonie, Realu, PSG czy jakimkolwiek innym klubie to przypuszczam, że każdy z obecnych tutaj osób potępił by takie zachowanie.
Co do ustawienia i składu we wczorajszym meczu zgadzam się, że było to kompletne nieporozumienie, ale nie ma co wylewać całego szamba na trenera, niektórych zawodników również trzeba przywrócić do pionu.
28.09.2017 14:31
Mało kto broni trenera ale większość dostrzega, że problemem jest też zarząd, zatrudnimy nowego szkoleniowca który latem dostanie Brandta, Goretzke, Gnabryego i z nimi ma walczyć o LM? Przecież Ci zawodnicy mogą nawet na Bundeslige nie starczyć, po kilku słabszych meczach znowu zacznie się lament, że trener do zwolnienia bo nie ma wyników, a zarząd zamiast zapewnić graczy o odpowiednich umiejętnościach to siedzi, pierdzi w stołek i spuszcza się nad wynikami finansowymi. Tak to ma teraz wyglądać?
Edytowano : 2017-09-28 14:21:09
W dodatku prezesem jest człowiek który siedział w pierdlu a teraz bredzi o zasadach, tradycjach i tożsamości, przecież to jest jakas parodia.
28.09.2017 14:19
Bayern potrzebuje przede wszystkim skrzydłowych, zauważcie, że nawet gdy mieliśmy problem w obronie czy w środku to Arjen lub Frank potrafili odwrócić losy meczu, teraz na tych pozycjach nie mamy nikogo wybitnego a wciąż gramy typowo pod skrzydła. Bez transferów nikt nie da rady wygrać LM z obecnym składem, nawet półfinał wydaje się być nieosiągalny.
28.09.2017 14:10
Hajto do wzięcia to trzeba przecież Carlo szybko zwolnić aby nikt nam nie podebrał naszej wisienki na torcie.
28.09.2017 13:56
A może zarząd zrozumiał swój błąd i postanowili dać Carlo 300 mln na transfery.... ;)
28.09.2017 13:46
Nagelsmann prawie na pewno nie zostawi Hoffe w trakcie sezonu, Jupp raczej nie wróci żeby poprowadzić Bayern do lipca, nie po to odchodził po zdobyciu potrójnej korony aby teraz przejąć niedobitki i liczyć na cud, Sagnol, Alonso to już istna fantastyka, pozostaje Tuchel który byłby dobrą opcją do końca sezonu.
Jest jeszcze pewien ekspert, który doskonale zna Bundeslige, wie, że detale przesądzają o końcowym sukcesie, swoimi złotymi radami jest w stanie odmienić losy meczu z ławki trenerskiej. Wydaje mi się, że ów człowiek byłby przysłowiową wisienką na torcie.
28.09.2017 13:14
Ani Pep ani Carlo to nie są trenerzy dla Bayernu, po sezonie trzeba zatrudnić Nagelsmanna, Tuchela, Favre lub kogoś innego znającego Bundeslige, dać mu rok, (oraz potrzebne pieniądze - z czym może być ciężko) na przebudowę zespołu i zobaczyć jakie będą efekty.
Edytowano : 2017-09-28 13:02:08
Według dziennikarzy podobno dzisiaj trenerem miałby zostać Willy Sagnol, aż nie chce się w to wierzyć.
28.09.2017 13:00
No i kto do nas przyjdzie? Tuchel który nie dostanie tych zawodników których chce dostać? Z gówna bata nie ukręcisz, bez odpowiednich graczy nawet najlepszy trener mało może zdziałać.
28.09.2017 12:28
Brawa dla PSG, zasłużenie wygrali, uwidocznili wszystkie słabości Bayernu, zagrali świetnie taktycznie.
28.09.2017 12:21
@Piotreczek
Tylko, że wtedy mieliśmy Robbena, Franka którzy byli w stanie grać na najwyższych obrotach 90 minut, w środku Kroos i Basti rozdawali piłki, Tomek ustawiał się tak, że piłka odbijała się od niego w odpowiednim kierunku, Mandżu i Gomez wzajemnie się napędzali. Co nam z tego zostało? Arjen i Frank tu już cienie tych zawodników, Basti zakończył karierę, Kroosa frajersko oddaliśmy, napastnika mamy jednego, nikt z nim nie rywalizuje o miejsce w składzie, Mueller zatracił swój instynkt. W miejsce zawodników którzy gwarantowali jakość sprowadziliśmy graczy solidnych ale niczym się nie wyróżniających, często też grających na pozycjach na których grać nie potrafią (James).
28.09.2017 12:18
To nie tylko wina trenera. Bez konkretnych wzmocnień nie wrócimy do top4, przez lata opieraliśmy grę na skrzydłach, każdy topowy zespół gra skrzydłami, Robben i Ribery już nie dają rady, nie dają rady od 2 lat. Nie mamy kim ich zastąpić, Coman ma jedynie szybkość a to troche za mało, z Tomka i Jamesa na siłę chce się zrobić skrzydłowych, przecież to nie wypali, za rok przyjdzie Gnabry i być może Brandt, oni mają być tymi zawodnikami którzy wyniosą nas na szczyt? Przecież to jest śmieszne. Jak bez wydawania naprawdę dużych pieniędzy mamy zastąpić 2 skrzydłowych którzy byli główną bronią Bayernu w ciągu ostatnich 10 lat? Liczymy na to, że nagle trafi nam się jakaś perełka o której nikt wcześniej nie słyszał? Przecież nasz skauting leży i kwiczy. Mamy olbrzymią ilość pieniędzy z którymi nie robimy nic poza chwaleniem się nimi.
28.09.2017 11:59
@Rufus87
Bez konkretnych wzmocnień nie wrócimy do top4, przez lata opieraliśmy grę na skrzydłach, każdy topowy zespół gra skrzydłami, Robben i Ribery już nie dają rady, nie dają rady od 2 lat. Nie mamy kim ich zastąpić, Coman ma jedynie szybkość a to troche za mało, z Tomka i Jamesa na siłę chce się zrobić skrzydłowych, przecież to nie wypali, za rok przyjdzie Gnabry i być może Brandt, oni mają być tymi zawodnikami którzy wyniosą nas na szczyt? Przecież to jest śmieszne. Jak bez wydawania naprawdę dużych pieniędzy mamy zastąpić 2 skrzydłowych którzy byli główną bronią Bayernu w ciągu ostatnich 10 lat? Liczymy na to, że nagle trafi nam się jakaś perełka o której nikt wcześniej nie słyszał? Przecież nasz skauting leży i kwiczy. Mamy olbrzymią ilość pieniędzy z którymi nie robimy nic poza chwaleniem się nimi.
28.09.2017 11:52
Coś Uli się nie wypowiada, czyżby porażka jednak zabolała?
28.09.2017 10:57
Przecież nie bronię Carlo, też chcę jego zmiany, ale to będzie za mało jeśli dziady z zarządu dalej będą skąpiły kasy.
28.09.2017 10:29
Ciężko było tego nie zauważyć, szkoda, że Hajto nie komentował meczu, ciekawe co by mówił, może przypominałby "złotą jedenastkę" Bayernu za czasów Juppa?:D
28.09.2017 10:15
Przypominam, że za Pepa też dostawaliśmy łomot od Realu, Barcy czy nawet 3-1 od Porto. Nie bronię Carlo, też chcę po sezonie zmiany trenera, ale przede wszystkim naprawdę dużych transferów.
28.09.2017 10:01
O ile w piątek zawalił to wczoraj obrona dała dupy.
28.09.2017 09:42
Sama zmiana trenera gówno da, potrzeba nam przede wszystkim 2 topowych skrzydłowych.
28.09.2017 09:35
@xere
Nie bronię Carlo, również sądzę, że należy go kimś zastąpić, ale to nie jest tylko jego wina, PSG rozbiło nas skrzydłami, szybkość Neymara i Mbappe nas zmiażdżyła, kiedyś też tak graliśmy, Ribery i Roben rozbili z przeciwników miazgę, teraz niestety są już dziadkami i nie są w stanie uciec obrońcą, stąd biorą się tysiące wrzutek. Przede wszystkim musimy sprowadzić 2 topowych skrzydłowych jeśli chcemy coś ugrać.
28.09.2017 09:34
Brednie, tracimy bramkę i jest już po meczu? Nie takie straty da się odrobić, jak można załamać się po jednej straconej bramce?
28.09.2017 09:15
@MateuszFcB
Klopp odpada, zobacz jak radzi sobie w Liperpoolu, moim zdaniem tylko Nagelsmann, Tuchel lub Favre.
28.09.2017 09:13
Tak jak ktoś wczoraj ładnie napisał "PSG z uśmiechem na ustach napluło i oszczało tradycje i tożsamość Bayernu". Teraz ruch należy do nas, to my musimy dostosować się do rynku a nie rynek do nas, nie jest tak, że wszyscy się mylą a nieugięty Uli jako jeden z nielicznych postępuje słusznie, to nie bajka gdzie sprawiedliwość i uczciwość zawsze wygrywa. Zmienimy swoją politykę o 180 stopni albo będziemy kolejnym Arsenalem czy Liverpoolem i będziemy mieć złudną nadzieję, że nagle cudownym zbiegiem okoliczności wrócimy na szczyt.
28.09.2017 09:02
@Rizzitelli
W trakcie sezonu ciężko będzie znaleźć trenera który zgodzi się zostawić swój klub i przejść do nas.
Zresztą za Pepa też nie graliśmy nic wielkiego, głównym winowajcą jest nasz zarząd i jego skąpstwo. Mogliśmy mieć w składzie Sane, Kevina de Bruyne, Draxlera, nawet Neymara, mogliśmy z łatwością zatrzymać Kroosa dając mu podwyżkę, ale lepiej na wszystkim skąpić i zadowalać się ochłapami.
28.09.2017 08:05
PSG pokazało gdzie mają naszą tożsamość, Uli pewnie drukuje teraz raporty finansowe i ociera nimi łzy. Póki kiełbasiarz z resztą towarzystwa nie przejrzą na oczy i nie zmienią swojej upośledzonej polityki to Ligę Mistrzów wygrać możemy jedynie w Fifie lub FM.
Jeśli BvB nie wyjdzie z grupy i oleje LE skupiając się na Bundeslidze to oni zgarną paterę.
Wczorajszy mecz pokazał jak świetnym napastnikiem jest Lewy, nie ma karnych - nie ma bramek. Odkąd skupił się na wymachiwaniu łapami i krytykowaniu to został w tyle, Cavani, Kane, Auba, Morata, Lukaku, Suarez i być może ktoś jeszcze jest teraz lepszym napastnikiem od niego.
Kolejną pseudo gwiazdą w Bayernie jest Thiago, "wielki maestro" któremu wyjdzie jedno zagranie na 4 mecze.
Obrona na papierze wygląda świetnie a w praktyce to dramat.
Mbappe i Neymar pokazali ile znaczy szybkość na skrzydłach, my mamy dziadków Robbery, Comana który ma szybkość ale brak mu dokładności, drewnianego Tomka grającego z konieczności na skrzydle, który swoją walecznością nie da rady wszystkiego nadrobić oraz Jamesa który przy odpowiedniej taktyce byłby idealną 10 ale jest pchany na skrzydła.
28.09.2017 07:55
Zacznijmy od tego, że Bayernu od 3 lat już nikt się nie boi, z tym trenerem i z tak nastawionym zarządem nie ma szans na odbudowe Bawarskiej Potęgi.
28.09.2017 07:41
Na szczęście mamy własną tożsamość, kto by się tam przejmował wynikami.....
27.09.2017 22:37
Sama zmiana trenera nic nie da, jak to mówią z gówna bata nie ukręcisz, potrzeba dużych transferów a nie sprowadzanie graczy z promocji.
27.09.2017 22:32
No to wielki klub z tradycjami i własną tożsamością jakim jest Bayern pokazał klasę ze "sztucznym tworem PSG, pokazał jak cholera.......
Uli kiełbasiarzu wydrukuj sobie raporty finansowe, będziesz miał czym otrzeć łzy bo to pierwszy ale nie ostatni cios w tym sezonie.
27.09.2017 22:30
Tymczasem Celtic który został rozgromiony przez PSG prowadzi 2-0 z Anderlechtem z którym wygraliśmy tylko 3-0 grając kilkadziesiąt minut w przewadze liczebnej.
27.09.2017 22:16
Uli Twoje tradycje oplute i oszczane przez petrodolary, trzymaj się dalej swoich urojeń i ciągnij Bayern w dół, brawo TY.
27.09.2017 22:12
Uli po meczu z PSG:
"Takie mecze się zdarzają, trzeba wyciągnąć z tego wnioski, PSG wydało olbrzymie pieniądze na wzmocnienia, to było istne szaleństwo. Przypominam jednak, że to my jesteśmy najlepiej zarządzanym klubem na świecie i mamy najwięcej własnych pieniędzy, nie zmienimy swojej polityki. Mam nadzieję, że w tym tygodniu Ribery oraz Robben przedłużą swoje kontrakty o kolejne 5 lat, mam nadzieję, że uspokoi to sytuację w klubie. Kto by się przejmował jakimiś pucharami skoro na koniec roku można pochwalić się ogromnymi przychodami? Na koniec przypominam, że jesteśmy najlepiej zarządzani na świecie a takie PSG powinno brać z nas przykład.
27.09.2017 21:52
Sama zmiana trenera nic nie da jeśli zarząd nadal będzie skąpił i ściągał do Monachium ochłapy.
27.09.2017 21:38
Czekam na komentarz @DonJupp4ever po meczu:D
27.09.2017 21:34
Mbappe, Neymar pokazują ile daje szybkość na boisku, my pokazujemy ile znaczy klepanie i wrzutki.
27.09.2017 21:30
Ciekawe co powie nasz ukochany Uli po meczu.
27.09.2017 21:28
Klepiemy, klepiemy, klepiemy a PSG kilka podań i gol. Jesteśmy tylko tłem dla Paryżan i nikt przy zdrowych zmysłach nie ma prawa mówić, że jesteśmy w top3 klubów, nie jesteśmy nawet w top 10.
27.09.2017 21:23
@DonJupp4ever
Jesteś tu może?
27.09.2017 20:55
hahahahahaha, solidna obrona hahahahaha
27.09.2017 20:53
Martinez to ostatnio gwarancja problemów, może być gorąco pod naszą bramką, dziwi też brak Comana.
27.09.2017 20:46
Bez Comana i z Martinezem??
27.09.2017 20:45
Odbiegając trochę od tematu to co sądzicie o Tottenhamie, myślicie, że są w stanie daleko zajść jeśli utrzymają taką skuteczność? Harry Kane ma już 5 bramek.
Według dziennikarzy Werner musiał wczoraj opuścić boisku po 30 minutach gry............ bo nie radził sobie ze zbyt głośnym dopingiem fanów Besiktasu, wydaje się Wam to możliwe?
27.09.2017 13:50
Lewy też ostatnio lubi sobie teatralnie upadać więc różnie to może być, nie ma co narzekać na pracę sędziów przed pierwszym gwizdkiem.
27.09.2017 12:40
40 letni Robben też nam bramek nie zagwarantuje choćby nie wiem jak się starał...
27.09.2017 12:38
2-1 dla Bayernu po ciężkim meczu.
27.09.2017 12:13
Chciałbym żeby Bayern zagrał w składzie: Ulreich - Alaba (jeśli jest w stanie grać 90 minut), Hummels, Sule, Kimmich - Vidal, Tolisso - Coman, James, Robben - Lewy. W 60 minucie Tomek za Robbena, Thiago za Tolisso i później Frank za Comana.
27.09.2017 11:02
Liczę na występ Sule który jako jedyny stoper w tym sezonie nie popełnia błędów, do tego przeceniany Thiago na ławkę a w jego miejsce Rudy, na lewym skrzydle obowiązkowo Coman, na lewym Arjen i w 60 minucie w jego miejsce Tomek no i oczywiście James pełne 90 minut jako wolny elektron.
27.09.2017 09:15
Zamiast Humelsa wolałbym Sule.
27.09.2017 07:49
Bardzo dobry artykuł, coraz więcej osób dostrzega, że naszym głównym i być może jedynym problemem są skrzydła. Skrzydłowi od wielu lat byli główną siłą uderzeniową Bayernu, teraz Ribery z Robenem są praktycznie bezużyteczni, Coman to nie jest zawodnik który sam potrafi rozstrzygnąć losy meczu pojedynczą akcją a więcej zawodników na te pozycje nie mamy bo ani James ani Tomas nie są skrzydłowymi.
26.09.2017 11:07
Szczerze powiedziawszy to mam już dość gadania osób związanych z Bayernem jakie to PSG jest złe, jaką ma błędną politykę transferową itp. Skupmy się na sobie. Skoro tylko nasza polityka jest właściwa, jesteśmy najlepiej zarządzanym klubem na świecie a wszyscy inni się mylą i powinni brać przykład z Bayernu to oczekuję, że jutro wygramy w Paryżu, no bo przecież tak świetnie prowadzony klub nie może przegrać z PSG które popełnia same błędy.
26.09.2017 11:03
Zgadzam się z Ulim, pieniądze nie zapewniają wygrania LM, ale brak odpowiednich transferów za odpowiednie kwoty zapewnia brak sukcesów w tych rozgrywkach. Z naszymi zdziadziałymi skrzydłami, dziurawą obroną i brakiem zaangażowania będzie trudno o sukces nawet w Bundeslidze.
25.09.2017 17:50
@Piotreczek
Według Ciebie za rok przyjdzie Gnabry, Brandt i będzie ok?
23.09.2017 14:44
Pytanie tylko czy można winić za wszystko Carlo, mogę się założyć, że nie dostał tych piłkarzy których chciał i musi grać tym czym ma. Zarząd naciska pewnie też żeby Ribery, Tomek często grali a z takąformą powinni regularnie siedzieć na ławie.
23.09.2017 11:18
Bardzo mądre słowa, trzeba wybaczyć naszym skrzydłowym, zapewne zbierają siły na finał LM w którym z całą pewnością zagramy, Tomek zastosował genialną taktykę, po 2 latach "nic nie grania" czujność czołowych zespołów jest już uśpiona, w meczu z PSG można spodziewać się minimum 3 bramek oraz 3 asyst naszego genialnego Meulera. Lewy11 to strzela bramki nie licząc karnych? Nasza obrona to istny mur. Niech nam juz dadzą ten puchar LM bo przecież szkoda ośmieszać naszych kolejnych rywali genialną grą "najlepiej zarządzanego klubu świata" który "posiada najwięcej własnych pieniędzy".
23.09.2017 01:31
@Gracz
Ciekawi mnie czy w ostatnich latach trenerzy Bayernu mają wpływ na transfery i skład który wystawiają, bo powoli zaczyna wyglądać to tak jakby nasz zarząd chciał o wszystkim decydować.
Edytowano : 2017-09-23 01:20:41
@Piotreczek
Tylko, że ani James ani Tomek nie są skrzydłowymi, Tomek jest bez formy od 2 lat, mecze z Mainz i Schalke tego nie zmieniają. Nie potrzebujemy po 10 zawodników na każdą pozycję, ale mam dość tego, że ślepo wierzymy w emerytów Robery, ile oni mają jeszcze grac zanim sprowadzimy kogoś w ich miejsce? 5 lat?
23.09.2017 01:13
@Piotreczek
Do meczu z PSG 5 dni, James z Comanem spokojnie mogli zagrać, rozumiem rotacje w składzie, ale to jest śmieszne, że jesteśmy uzależnieni od emerytów na skrzydłach którzy powinni odwiesić buty na kołku, żałosne jest też to, że Tomek który jest bez formy od 2 lat musi grać bo inaczej strzeli focha. Natomiast tragiczne jest to, że członkowie zarządu Bayernu rok w rok cieszą swoje ryje z powodu przychodów mając w dupie nasz poziom sportowy. Nie sprowadzimy skrzydłowego bo nietykalni Robery się obrażą. Przecież to jest tak śmieszne, że wydaje się być nieprawdopodobne, niestety ale w naszym ukochanym klubie tak się dzieje.
23.09.2017 01:03
Grajmy dalej Frankiem, Arjenem i Tomkiem a wygrana w LM to tylko kwestia czasu ;)
22.09.2017 22:31
Jaki ten Tomek jest tragiczny....
22.09.2017 21:51
Sven zamiast piąstkować na rożny o próbował lapać chyba
22.09.2017 21:50
Tak jak nie podoba mi się wiele rzeczy w Lewym tak karne wykonuje najlepiej na świecie.
22.09.2017 21:08
Przedłużać kontrakty z Roberry na kolejne 3 lata, to genialni zawodnicy, nie potrzebujemy w ich miejsce nikogo innego.
22.09.2017 21:05
Brak Jamesa i Thiago, niech genialny Tomek rozgrywa skoro tak bardzo chce grać i nie może znieść pobytu na ławce rezerwowych.
22.09.2017 21:01
James spokojnie mógł zagrać te 70 minut, do środy z całą pewnością by odpoczął, no ale musi grac Tomek bo inaczej obrazi się jak 10 letnie dziecko.
22.09.2017 20:51
@Prezes42
Podobno quiz ma się pojawiać podczas dłuższych przerw między meczami Bayernu.
Co do starcia z wilkami 3 pkt to obowiązek, liczę na kolejny wspaniały występ Jamesa.
21.09.2017 20:44
No tak, bo w naszych zespołach nie ma ani jednego młodego bramkarza, trzeba sięgać po emeryta...
21.09.2017 18:41
Mówcie co chcecie, ale jak dla mnie Thiago jest przecenianym zawodnikiem, czasami wyjdzie mu jakieś bardzo dobre zagranie niestety przez większość czasu nie pokazuje nic specjalnego.
21.09.2017 18:40
James genialny mecz, wszędzie było go pełno, oby wreszcie stał się podstawowym zawodnikiem, cieszy również bardzo dobra gra Ulreicha, nieco słabiej Kimmich, Martinez tragicznie, wystawianie go na stoperze to wielkie ryzyko.
20.09.2017 11:08
@luu1986
Truskawka na torcie, nie wisienka:D
Genialny występ Jamesa, gdyby miał troszkę więcej szczęścia i Tomek był w formie to miałby 2 bramki i 2 asysty, trzeba koniecznie regularnie na niego stawiać a stanie się liderem Bayernu.
Piszecie o Griezmanie, wątpie żeby zgodził się przenieść do Monachium, Atletico nie ustępuje w niczym Bayernowi, dodatkowo hiszpańska liga jest bezapelacyjnie najlepszą na świecie.
30.09.2017 20:12
@DarthSmd
Zgadzam się, za odpowiednie pieniądze moglibyśmy mieć skrzydła od razu, ale takich pieniędzy nie wydamy. Pozostaje szukanie kogoś młodego i nadzieja, że u nas odpali.
30.09.2017 20:05
Jasne, że da się zastąpić duet RR bez spadku jakości, ale do tego są potrzebne pieniądze których zarząd skąpi. Pewnie będzie kupno któregoś z młodych skrzydłowych występujących w Bundeslidze i liczenie, że nagle odpali. Z Costą się to nie udało, z Comanem tylko częściowo, Gnabry, Brandt moim zdaniem to tylko zmiennicy a nie podstawowy skład. Kto więc pozostaje? Macie jakieś propozycje? Pulicić z BvB? A może Guedes, chociaż to duże ryzyko.
30.09.2017 19:59
@grubissimo
W takim razie kogo byś proponował na skrzydła, Gnabry lub Brandt mają być rozwiązaniem problemów Bayernu?
30.09.2017 19:01
@xeremeleque
Zawsze można się z nim wcześniej dogadać a sprowadzić latem, chociaż po ostatnich buńczucznych wypowiedziach skierowanych w stronę PSG pewnie zaśpiewają sobie za niego niezłą sumkę i skończy się na tym, że sprowadzimy przeciętnego Brandta po promocyjnej cenie bo nikt wielki się nim nie interesuje.
Kane kolejne 2 brameczki dla Tottenhamu, na chwilę obecną to Lewy może mu buty czyścić.
30.09.2017 18:40
PSG w 60 minucie prowadzi z Bordeaux 6-1, moim zdaniem obecnie obok Barcelony są głównym kandydatem do wygrania LM. Draxler robi świetną robotę, potrzeba nam takiego skrzydłowego, mamy szansę pozyskać Juliana już w zimowym okienku, PSG musi pozbyc się kilku zawodników żeby nie zostać wykluczonym z LM, jeśli przepuścimy taką okazję to członkowie naszego zarządu są zwykłymi frajerami.
30.09.2017 18:24
Jeśli Sagnol zostanie na dłużej trenerem to Ribery, Robben i Tomek pewnie z miejsca wskoczą do pierwszego składu. James i Coman się zmarnują. Zarząd się ucieszy bo nie będzie trzeba sprowadzać skrzydłowych, będziemy jeszcze 2-3 lata grali dziadkami a na 10 będzie szalał drewniany Tomek od którego piłka odbija się w zupełnie przypadkowych kierunkach.
29.09.2017 15:01
Przecież Uli nie da za niego więcej niż 50 mln, a za tyle RB go nie puści. Gdyby nie skąpstwo zarządu to moglibyśmy grać teraz takim składem:
Neuer - Alaba, Boa, Hummels, Kimmich - Kroos, Vidal - Draxler (Neymar), James, Sane - Lewy
Ławka: Sule, Bernat, Rudy, Tolisso, Coman, Mueller, Werner
29.09.2017 13:18
Przyjdzie nowy trener, posadzi na ławce Franka i Arjena, lub Muellera albo Matsa lub Boatenga i znowu postanowią go zwolnić?
29.09.2017 10:58
Pytanie czy Tuchel lub Nagelsmann przyjdą do klubu gdzie to głównie zarząd decyduje o transferach a zawodnicy zwalniają szkoleniowca i nikt nie widzi w tym problemu.
29.09.2017 10:35
@bayern1987dwa
Wizja niemieckiego Bayernu z niemieckim trenerem bardzo mi się podoba, zarząd zresztą też wielokrotnie o tym mówił. Jeśli więc wszystkim na tym zależy to dlaczego do cholery frajersko oddaliśmy Kroosa, nie interesowaliśmy się Sane, Draxlerem?
Neuer - Alaba, Hummels - Boateng - Kimmich - Kroos, Vidal - Draxler, James, Sane - Lewy
Na ławce: Coman, Werner, Tolisso, Rudy, Sule, Bernat, Mueller
Przecież to by była miazga.
29.09.2017 10:22
@bayern1987dwa
Wizja niemieckiego Bayernu z niemieckim trenerem bardzo mi się podoba, zarząd zresztą też wielokrotnie o tym mówił. Jeśli więc wszystkim na tym zależy to dlaczego do cholery frajersko oddaliśmy Kroosa, nie interesowaliśmy się Sane, Draxlerem?
Neuer - Alaba, Hummels - Boateng - Kimmich - Kroos, Vidal - Draxler, James, Sane - Lewy
Na ławce: Coman, Werner, Tolisso, Rudy, Sule, Bernat, Mueller
Przecież to by była miazga.
29.09.2017 10:21
Ciekawe ilu zawodników jest przeciwko Uliemu i jego nieudolnej polityce transferowej, może też poda sie do dymisji? Robben i Ribery powinni wylecieć z klubu po zakończeniu tego sezonu, no chyba, że nieomylny Uli planuje wystawiać ich w podstawowym składzie do 40? Mueller też miał powody żeby się buntować, drewno nic nie gra od 2 lat ale najchętniej przebywałby na boisku przez 90 minut. Boa kolejny buntownik, albo ciągle kontuzjowany albo z bardzo średnią formą. Hummels po ostatnich błędach w obronie też mógłby się skupić na poprawie swojej gry.
29.09.2017 10:10
Póki BvB, Schalke, Hoffe, Lipsk nie będą w stanie zatrzymać swoich największych gwiazd u siebie to Bundesliga nie będzie silną ligą.
29.09.2017 09:39
Przecież to było pewne, że nie zostawi Hoffe w trakcie sezonu, mam nadzieję, że po sezonie zasiądzie na ławce Bayernu.
29.09.2017 09:38
Dlaczego więc nic nie grają? Za rok przyjdą Gnabry, Goretzka, Brandt i nas zbawią?
29.09.2017 09:37
Dzięki za pracę w Bayernie i powodzenia w przyszłym klubie Carlo!!
29.09.2017 09:35
Całe szambo zostało wylane na trenera, a co z naszym zarządem który jedynie pierdzi w stołek i spuszcza się nad wynikami finansowymi. Co z Frankiem i Arjenem dla których powinien być to ostatni sezon w barwach Bayernu a zapewne przedłużą kontrakty. Co z Lewym który zamiast na grze skupia się na teatralnych gestach i wypowiedziach w mediach a bramki zdobywa już prawie wyłącznie z karnych. Co z Tomkiem który nie może pogodzić się z siedzeniem na ławie a gówno gra od 2 lat? Co z Alabą, Vidalem, Boatengiem i Hummelsem którzy również znacząco obniżyli poziom gry. Co z Thiago którego kreuje się na wirtuoza gry a wychodzi mu jedno zagranie na 3 mecze?
29.09.2017 09:28
Teraz pewnie w każdym meczu będą grać Ribery, Robben, Tomek, zarząd będzie zadowolony bo nie trzeba będzie sprowadzać nowych zawodników, czekają nas lata posuchy gdzie półfinał LM będzie nieosiągalny, brawo Uli, brawo zarząd, naprawdę świetna robota w ciągu ostatnich kilku miesięcy.
29.09.2017 07:57
@MateuszFCB
Jak chcesz się pozbyć Uliego, przecież oni wszyscy trzymają się razem i koszą na tym niezłą kasę, tak łatwo z tego nie zrezygnują.
28.09.2017 18:06
@Byakuyaaa
Chyba, że trenerem zostanie człowiek zarządu, dostanie latem Brandta, Gnabryego, Goretzke i będzie szczęśliwy. Europa nam ostatecznie odjedzie a i w Bundeslidze niekoniecznie wygramy.
28.09.2017 18:02
Ano powinien, zreszta nie tylko on, cały nasz zarząd nie potrafi dostosować się do dzisiejszych czasów, całe szambo zostało wylane na Carlo a nie tylko on ponosi winę za to co dzieje się w klubie.
28.09.2017 18:00
@Byakuyaaa
Szkoda, że nie tak łatwo wywalić Uliego ze stanowiska....
28.09.2017 17:55
Myślicie, że Sagnol byłby w stanie zaprowadzić spokój w szatni?
28.09.2017 17:45
Mateusz Borek poinformował, że Tomasz Hajto od miesiąca intensywnie uczył się nazwisk piłkarzy Bayernu począwszy od 1990 roku, w prywatnych rozmowach zdradził również, że Bayern ma TE detale które decydują o zwycięstwie oraz praca trenerska w tym klubie byłaby wisienką na torcie w jego bogatej karierze.
Edytowano : 2017-09-28 17:40:32
Oczywiście miałem na myśli truskawkę na torcie. Przepraszam panie Tomku.
28.09.2017 17:26
Podobno Hajto był widziany na lotnisku w Monachium więc wszystko jest już raczej jasne.
28.09.2017 17:16
To co, Tuchel do końca sezonu a później Nagelsmann? Czy może Tuchel na stałe? Albo Sagnol do końca sezonu? Najlepiej jakby Nagelsmann przyszedł od razu ale to raczej mało prawadopodobne.
28.09.2017 15:29
Może nowym trenerem zostanie Uli, sprowadzi wagon kiełbasy, cysterne piwa żeby zjednać sobie szatnia a w przerwie zimowej zabierze zespół do Azji, Kataru, USA, na Karaiby żeby sobie odpoczęli, przy okazji zagrają kilka meczyków to i jakaś kasa wpadnie.
28.09.2017 14:58
Zarząd w sumie powiedział, że w LM nie mamy szans z aktualną kadrą, w Bundeslidze też nie ma tragedii jeśli chodzi o pkt, więc zwalniając teraz Carlo trochę się ośmieszą. Czego będą oczekiwać od nowego trenera, że przyjdzie i w miesiąc odbuduje rozsypaną drużynę? Przecież to jest niewykonalne. Trzeba podejść do tej sytuacji z chłodną głową, znaleźć godnego następcę który ma plan na odbudowę Bayernu i z którym zarząd będzie współpracował. Jeśli zatrudnimy Tuchela, Nagelsmanna, Kloppa czy jeszcze kogoś innego i ów trener zachce sprowadzić piłkarza Y za 70 mln a zarząd w zamian wciśnie mu gracza X za 20 mln to jaki to ma sens?
No chyba, że trenerem ma zostać ciepła klucha zarządu która będzie na wszystko przytakiwać i zachwycać się jaki to Bayern nie jest wspaniały a wyników nadal nie będzie.
28.09.2017 14:52
@Matilegolas
Wtedy kiedy nasz zarząd zrozumie, że oszczędnościami pucharów się nie wygrywa, czyli raczej nieprędko.
@przemeQFCB
Sprowadzanie Niemców nie byłoby takie złe, ale tych najlepszych Sane, Draxler, Kroos, Werner a nie tańsza opcja którymi nie interesują się inne topowe zespoły typu Gnabry, Brandt, Goretzka
28.09.2017 14:36
@bayern1987dwa
Oczywiście, że piłkarze powinni w każdym meczu dawać z siebie wszystko, ale czy trener może ich do tego zmusić? To są profesjonaliści zarabiający olbrzymie pieniądze a nie dzieciaki które postanawiają się zbuntować przeciwko trenerowi i przejść obok meczu. Gdyby takie zachowanie miało miejsce w Barcelonie, Realu, PSG czy jakimkolwiek innym klubie to przypuszczam, że każdy z obecnych tutaj osób potępił by takie zachowanie.
Co do ustawienia i składu we wczorajszym meczu zgadzam się, że było to kompletne nieporozumienie, ale nie ma co wylewać całego szamba na trenera, niektórych zawodników również trzeba przywrócić do pionu.
28.09.2017 14:31
Mało kto broni trenera ale większość dostrzega, że problemem jest też zarząd, zatrudnimy nowego szkoleniowca który latem dostanie Brandta, Goretzke, Gnabryego i z nimi ma walczyć o LM? Przecież Ci zawodnicy mogą nawet na Bundeslige nie starczyć, po kilku słabszych meczach znowu zacznie się lament, że trener do zwolnienia bo nie ma wyników, a zarząd zamiast zapewnić graczy o odpowiednich umiejętnościach to siedzi, pierdzi w stołek i spuszcza się nad wynikami finansowymi. Tak to ma teraz wyglądać?
Edytowano : 2017-09-28 14:21:09
W dodatku prezesem jest człowiek który siedział w pierdlu a teraz bredzi o zasadach, tradycjach i tożsamości, przecież to jest jakas parodia.
28.09.2017 14:19
Bayern potrzebuje przede wszystkim skrzydłowych, zauważcie, że nawet gdy mieliśmy problem w obronie czy w środku to Arjen lub Frank potrafili odwrócić losy meczu, teraz na tych pozycjach nie mamy nikogo wybitnego a wciąż gramy typowo pod skrzydła. Bez transferów nikt nie da rady wygrać LM z obecnym składem, nawet półfinał wydaje się być nieosiągalny.
28.09.2017 14:10
Hajto do wzięcia to trzeba przecież Carlo szybko zwolnić aby nikt nam nie podebrał naszej wisienki na torcie.
28.09.2017 13:56
A może zarząd zrozumiał swój błąd i postanowili dać Carlo 300 mln na transfery.... ;)
28.09.2017 13:46
Nagelsmann prawie na pewno nie zostawi Hoffe w trakcie sezonu, Jupp raczej nie wróci żeby poprowadzić Bayern do lipca, nie po to odchodził po zdobyciu potrójnej korony aby teraz przejąć niedobitki i liczyć na cud, Sagnol, Alonso to już istna fantastyka, pozostaje Tuchel który byłby dobrą opcją do końca sezonu.
Jest jeszcze pewien ekspert, który doskonale zna Bundeslige, wie, że detale przesądzają o końcowym sukcesie, swoimi złotymi radami jest w stanie odmienić losy meczu z ławki trenerskiej. Wydaje mi się, że ów człowiek byłby przysłowiową wisienką na torcie.
28.09.2017 13:14
Ani Pep ani Carlo to nie są trenerzy dla Bayernu, po sezonie trzeba zatrudnić Nagelsmanna, Tuchela, Favre lub kogoś innego znającego Bundeslige, dać mu rok, (oraz potrzebne pieniądze - z czym może być ciężko) na przebudowę zespołu i zobaczyć jakie będą efekty.
Edytowano : 2017-09-28 13:02:08
Według dziennikarzy podobno dzisiaj trenerem miałby zostać Willy Sagnol, aż nie chce się w to wierzyć.
28.09.2017 13:00
No i kto do nas przyjdzie? Tuchel który nie dostanie tych zawodników których chce dostać? Z gówna bata nie ukręcisz, bez odpowiednich graczy nawet najlepszy trener mało może zdziałać.
28.09.2017 12:28
Brawa dla PSG, zasłużenie wygrali, uwidocznili wszystkie słabości Bayernu, zagrali świetnie taktycznie.
28.09.2017 12:21
@Piotreczek
Tylko, że wtedy mieliśmy Robbena, Franka którzy byli w stanie grać na najwyższych obrotach 90 minut, w środku Kroos i Basti rozdawali piłki, Tomek ustawiał się tak, że piłka odbijała się od niego w odpowiednim kierunku, Mandżu i Gomez wzajemnie się napędzali. Co nam z tego zostało? Arjen i Frank tu już cienie tych zawodników, Basti zakończył karierę, Kroosa frajersko oddaliśmy, napastnika mamy jednego, nikt z nim nie rywalizuje o miejsce w składzie, Mueller zatracił swój instynkt. W miejsce zawodników którzy gwarantowali jakość sprowadziliśmy graczy solidnych ale niczym się nie wyróżniających, często też grających na pozycjach na których grać nie potrafią (James).
28.09.2017 12:18
To nie tylko wina trenera. Bez konkretnych wzmocnień nie wrócimy do top4, przez lata opieraliśmy grę na skrzydłach, każdy topowy zespół gra skrzydłami, Robben i Ribery już nie dają rady, nie dają rady od 2 lat. Nie mamy kim ich zastąpić, Coman ma jedynie szybkość a to troche za mało, z Tomka i Jamesa na siłę chce się zrobić skrzydłowych, przecież to nie wypali, za rok przyjdzie Gnabry i być może Brandt, oni mają być tymi zawodnikami którzy wyniosą nas na szczyt? Przecież to jest śmieszne. Jak bez wydawania naprawdę dużych pieniędzy mamy zastąpić 2 skrzydłowych którzy byli główną bronią Bayernu w ciągu ostatnich 10 lat? Liczymy na to, że nagle trafi nam się jakaś perełka o której nikt wcześniej nie słyszał? Przecież nasz skauting leży i kwiczy. Mamy olbrzymią ilość pieniędzy z którymi nie robimy nic poza chwaleniem się nimi.
28.09.2017 11:59
@Rufus87
Bez konkretnych wzmocnień nie wrócimy do top4, przez lata opieraliśmy grę na skrzydłach, każdy topowy zespół gra skrzydłami, Robben i Ribery już nie dają rady, nie dają rady od 2 lat. Nie mamy kim ich zastąpić, Coman ma jedynie szybkość a to troche za mało, z Tomka i Jamesa na siłę chce się zrobić skrzydłowych, przecież to nie wypali, za rok przyjdzie Gnabry i być może Brandt, oni mają być tymi zawodnikami którzy wyniosą nas na szczyt? Przecież to jest śmieszne. Jak bez wydawania naprawdę dużych pieniędzy mamy zastąpić 2 skrzydłowych którzy byli główną bronią Bayernu w ciągu ostatnich 10 lat? Liczymy na to, że nagle trafi nam się jakaś perełka o której nikt wcześniej nie słyszał? Przecież nasz skauting leży i kwiczy. Mamy olbrzymią ilość pieniędzy z którymi nie robimy nic poza chwaleniem się nimi.
28.09.2017 11:52
Coś Uli się nie wypowiada, czyżby porażka jednak zabolała?
28.09.2017 10:57
Przecież nie bronię Carlo, też chcę jego zmiany, ale to będzie za mało jeśli dziady z zarządu dalej będą skąpiły kasy.
28.09.2017 10:29
Ciężko było tego nie zauważyć, szkoda, że Hajto nie komentował meczu, ciekawe co by mówił, może przypominałby "złotą jedenastkę" Bayernu za czasów Juppa?:D
28.09.2017 10:15
Przypominam, że za Pepa też dostawaliśmy łomot od Realu, Barcy czy nawet 3-1 od Porto. Nie bronię Carlo, też chcę po sezonie zmiany trenera, ale przede wszystkim naprawdę dużych transferów.
28.09.2017 10:01
O ile w piątek zawalił to wczoraj obrona dała dupy.
28.09.2017 09:42
Sama zmiana trenera gówno da, potrzeba nam przede wszystkim 2 topowych skrzydłowych.
28.09.2017 09:35
@xere
Nie bronię Carlo, również sądzę, że należy go kimś zastąpić, ale to nie jest tylko jego wina, PSG rozbiło nas skrzydłami, szybkość Neymara i Mbappe nas zmiażdżyła, kiedyś też tak graliśmy, Ribery i Roben rozbili z przeciwników miazgę, teraz niestety są już dziadkami i nie są w stanie uciec obrońcą, stąd biorą się tysiące wrzutek. Przede wszystkim musimy sprowadzić 2 topowych skrzydłowych jeśli chcemy coś ugrać.
28.09.2017 09:34
Brednie, tracimy bramkę i jest już po meczu? Nie takie straty da się odrobić, jak można załamać się po jednej straconej bramce?
28.09.2017 09:15
@MateuszFcB
Klopp odpada, zobacz jak radzi sobie w Liperpoolu, moim zdaniem tylko Nagelsmann, Tuchel lub Favre.
28.09.2017 09:13
Tak jak ktoś wczoraj ładnie napisał "PSG z uśmiechem na ustach napluło i oszczało tradycje i tożsamość Bayernu". Teraz ruch należy do nas, to my musimy dostosować się do rynku a nie rynek do nas, nie jest tak, że wszyscy się mylą a nieugięty Uli jako jeden z nielicznych postępuje słusznie, to nie bajka gdzie sprawiedliwość i uczciwość zawsze wygrywa. Zmienimy swoją politykę o 180 stopni albo będziemy kolejnym Arsenalem czy Liverpoolem i będziemy mieć złudną nadzieję, że nagle cudownym zbiegiem okoliczności wrócimy na szczyt.
28.09.2017 09:02
@Rizzitelli
W trakcie sezonu ciężko będzie znaleźć trenera który zgodzi się zostawić swój klub i przejść do nas.
Zresztą za Pepa też nie graliśmy nic wielkiego, głównym winowajcą jest nasz zarząd i jego skąpstwo. Mogliśmy mieć w składzie Sane, Kevina de Bruyne, Draxlera, nawet Neymara, mogliśmy z łatwością zatrzymać Kroosa dając mu podwyżkę, ale lepiej na wszystkim skąpić i zadowalać się ochłapami.
28.09.2017 08:05
PSG pokazało gdzie mają naszą tożsamość, Uli pewnie drukuje teraz raporty finansowe i ociera nimi łzy. Póki kiełbasiarz z resztą towarzystwa nie przejrzą na oczy i nie zmienią swojej upośledzonej polityki to Ligę Mistrzów wygrać możemy jedynie w Fifie lub FM.
Jeśli BvB nie wyjdzie z grupy i oleje LE skupiając się na Bundeslidze to oni zgarną paterę.
Wczorajszy mecz pokazał jak świetnym napastnikiem jest Lewy, nie ma karnych - nie ma bramek. Odkąd skupił się na wymachiwaniu łapami i krytykowaniu to został w tyle, Cavani, Kane, Auba, Morata, Lukaku, Suarez i być może ktoś jeszcze jest teraz lepszym napastnikiem od niego.
Kolejną pseudo gwiazdą w Bayernie jest Thiago, "wielki maestro" któremu wyjdzie jedno zagranie na 4 mecze.
Obrona na papierze wygląda świetnie a w praktyce to dramat.
Mbappe i Neymar pokazali ile znaczy szybkość na skrzydłach, my mamy dziadków Robbery, Comana który ma szybkość ale brak mu dokładności, drewnianego Tomka grającego z konieczności na skrzydle, który swoją walecznością nie da rady wszystkiego nadrobić oraz Jamesa który przy odpowiedniej taktyce byłby idealną 10 ale jest pchany na skrzydła.
28.09.2017 07:55
Zacznijmy od tego, że Bayernu od 3 lat już nikt się nie boi, z tym trenerem i z tak nastawionym zarządem nie ma szans na odbudowe Bawarskiej Potęgi.
28.09.2017 07:41
Na szczęście mamy własną tożsamość, kto by się tam przejmował wynikami.....
27.09.2017 22:37
Sama zmiana trenera nic nie da, jak to mówią z gówna bata nie ukręcisz, potrzeba dużych transferów a nie sprowadzanie graczy z promocji.
27.09.2017 22:32
No to wielki klub z tradycjami i własną tożsamością jakim jest Bayern pokazał klasę ze "sztucznym tworem PSG, pokazał jak cholera.......
Uli kiełbasiarzu wydrukuj sobie raporty finansowe, będziesz miał czym otrzeć łzy bo to pierwszy ale nie ostatni cios w tym sezonie.
27.09.2017 22:30
Tymczasem Celtic który został rozgromiony przez PSG prowadzi 2-0 z Anderlechtem z którym wygraliśmy tylko 3-0 grając kilkadziesiąt minut w przewadze liczebnej.
27.09.2017 22:16
Uli Twoje tradycje oplute i oszczane przez petrodolary, trzymaj się dalej swoich urojeń i ciągnij Bayern w dół, brawo TY.
27.09.2017 22:12
Uli po meczu z PSG:
"Takie mecze się zdarzają, trzeba wyciągnąć z tego wnioski, PSG wydało olbrzymie pieniądze na wzmocnienia, to było istne szaleństwo. Przypominam jednak, że to my jesteśmy najlepiej zarządzanym klubem na świecie i mamy najwięcej własnych pieniędzy, nie zmienimy swojej polityki. Mam nadzieję, że w tym tygodniu Ribery oraz Robben przedłużą swoje kontrakty o kolejne 5 lat, mam nadzieję, że uspokoi to sytuację w klubie. Kto by się przejmował jakimiś pucharami skoro na koniec roku można pochwalić się ogromnymi przychodami? Na koniec przypominam, że jesteśmy najlepiej zarządzani na świecie a takie PSG powinno brać z nas przykład.
27.09.2017 21:52
Sama zmiana trenera nic nie da jeśli zarząd nadal będzie skąpił i ściągał do Monachium ochłapy.
27.09.2017 21:38
Czekam na komentarz @DonJupp4ever po meczu:D
27.09.2017 21:34
Mbappe, Neymar pokazują ile daje szybkość na boisku, my pokazujemy ile znaczy klepanie i wrzutki.
27.09.2017 21:30
Ciekawe co powie nasz ukochany Uli po meczu.
27.09.2017 21:28
Klepiemy, klepiemy, klepiemy a PSG kilka podań i gol. Jesteśmy tylko tłem dla Paryżan i nikt przy zdrowych zmysłach nie ma prawa mówić, że jesteśmy w top3 klubów, nie jesteśmy nawet w top 10.
27.09.2017 21:23
@DonJupp4ever
Jesteś tu może?
27.09.2017 20:55
hahahahahaha, solidna obrona hahahahaha
27.09.2017 20:53
Martinez to ostatnio gwarancja problemów, może być gorąco pod naszą bramką, dziwi też brak Comana.
27.09.2017 20:46
Bez Comana i z Martinezem??
27.09.2017 20:45
Odbiegając trochę od tematu to co sądzicie o Tottenhamie, myślicie, że są w stanie daleko zajść jeśli utrzymają taką skuteczność? Harry Kane ma już 5 bramek.
Według dziennikarzy Werner musiał wczoraj opuścić boisku po 30 minutach gry............ bo nie radził sobie ze zbyt głośnym dopingiem fanów Besiktasu, wydaje się Wam to możliwe?
27.09.2017 13:50
Lewy też ostatnio lubi sobie teatralnie upadać więc różnie to może być, nie ma co narzekać na pracę sędziów przed pierwszym gwizdkiem.
27.09.2017 12:40
40 letni Robben też nam bramek nie zagwarantuje choćby nie wiem jak się starał...
27.09.2017 12:38
2-1 dla Bayernu po ciężkim meczu.
27.09.2017 12:13
Chciałbym żeby Bayern zagrał w składzie: Ulreich - Alaba (jeśli jest w stanie grać 90 minut), Hummels, Sule, Kimmich - Vidal, Tolisso - Coman, James, Robben - Lewy. W 60 minucie Tomek za Robbena, Thiago za Tolisso i później Frank za Comana.
27.09.2017 11:02
Liczę na występ Sule który jako jedyny stoper w tym sezonie nie popełnia błędów, do tego przeceniany Thiago na ławkę a w jego miejsce Rudy, na lewym skrzydle obowiązkowo Coman, na lewym Arjen i w 60 minucie w jego miejsce Tomek no i oczywiście James pełne 90 minut jako wolny elektron.
27.09.2017 09:15
Zamiast Humelsa wolałbym Sule.
27.09.2017 07:49
Bardzo dobry artykuł, coraz więcej osób dostrzega, że naszym głównym i być może jedynym problemem są skrzydła. Skrzydłowi od wielu lat byli główną siłą uderzeniową Bayernu, teraz Ribery z Robenem są praktycznie bezużyteczni, Coman to nie jest zawodnik który sam potrafi rozstrzygnąć losy meczu pojedynczą akcją a więcej zawodników na te pozycje nie mamy bo ani James ani Tomas nie są skrzydłowymi.
26.09.2017 11:07
Szczerze powiedziawszy to mam już dość gadania osób związanych z Bayernem jakie to PSG jest złe, jaką ma błędną politykę transferową itp. Skupmy się na sobie. Skoro tylko nasza polityka jest właściwa, jesteśmy najlepiej zarządzanym klubem na świecie a wszyscy inni się mylą i powinni brać przykład z Bayernu to oczekuję, że jutro wygramy w Paryżu, no bo przecież tak świetnie prowadzony klub nie może przegrać z PSG które popełnia same błędy.
26.09.2017 11:03
Zgadzam się z Ulim, pieniądze nie zapewniają wygrania LM, ale brak odpowiednich transferów za odpowiednie kwoty zapewnia brak sukcesów w tych rozgrywkach. Z naszymi zdziadziałymi skrzydłami, dziurawą obroną i brakiem zaangażowania będzie trudno o sukces nawet w Bundeslidze.
25.09.2017 17:50
@Piotreczek
Według Ciebie za rok przyjdzie Gnabry, Brandt i będzie ok?
23.09.2017 14:44
Pytanie tylko czy można winić za wszystko Carlo, mogę się założyć, że nie dostał tych piłkarzy których chciał i musi grać tym czym ma. Zarząd naciska pewnie też żeby Ribery, Tomek często grali a z takąformą powinni regularnie siedzieć na ławie.
23.09.2017 11:18
Bardzo mądre słowa, trzeba wybaczyć naszym skrzydłowym, zapewne zbierają siły na finał LM w którym z całą pewnością zagramy, Tomek zastosował genialną taktykę, po 2 latach "nic nie grania" czujność czołowych zespołów jest już uśpiona, w meczu z PSG można spodziewać się minimum 3 bramek oraz 3 asyst naszego genialnego Meulera. Lewy11 to strzela bramki nie licząc karnych? Nasza obrona to istny mur. Niech nam juz dadzą ten puchar LM bo przecież szkoda ośmieszać naszych kolejnych rywali genialną grą "najlepiej zarządzanego klubu świata" który "posiada najwięcej własnych pieniędzy".
23.09.2017 01:31
@Gracz
Ciekawi mnie czy w ostatnich latach trenerzy Bayernu mają wpływ na transfery i skład który wystawiają, bo powoli zaczyna wyglądać to tak jakby nasz zarząd chciał o wszystkim decydować.
Edytowano : 2017-09-23 01:20:41
@Piotreczek
Tylko, że ani James ani Tomek nie są skrzydłowymi, Tomek jest bez formy od 2 lat, mecze z Mainz i Schalke tego nie zmieniają. Nie potrzebujemy po 10 zawodników na każdą pozycję, ale mam dość tego, że ślepo wierzymy w emerytów Robery, ile oni mają jeszcze grac zanim sprowadzimy kogoś w ich miejsce? 5 lat?
23.09.2017 01:13
@Piotreczek
Do meczu z PSG 5 dni, James z Comanem spokojnie mogli zagrać, rozumiem rotacje w składzie, ale to jest śmieszne, że jesteśmy uzależnieni od emerytów na skrzydłach którzy powinni odwiesić buty na kołku, żałosne jest też to, że Tomek który jest bez formy od 2 lat musi grać bo inaczej strzeli focha. Natomiast tragiczne jest to, że członkowie zarządu Bayernu rok w rok cieszą swoje ryje z powodu przychodów mając w dupie nasz poziom sportowy. Nie sprowadzimy skrzydłowego bo nietykalni Robery się obrażą. Przecież to jest tak śmieszne, że wydaje się być nieprawdopodobne, niestety ale w naszym ukochanym klubie tak się dzieje.
23.09.2017 01:03
Grajmy dalej Frankiem, Arjenem i Tomkiem a wygrana w LM to tylko kwestia czasu ;)
22.09.2017 22:31
Jaki ten Tomek jest tragiczny....
22.09.2017 21:51
Sven zamiast piąstkować na rożny o próbował lapać chyba
22.09.2017 21:50
Tak jak nie podoba mi się wiele rzeczy w Lewym tak karne wykonuje najlepiej na świecie.
22.09.2017 21:08
Przedłużać kontrakty z Roberry na kolejne 3 lata, to genialni zawodnicy, nie potrzebujemy w ich miejsce nikogo innego.
22.09.2017 21:05
Brak Jamesa i Thiago, niech genialny Tomek rozgrywa skoro tak bardzo chce grać i nie może znieść pobytu na ławce rezerwowych.
22.09.2017 21:01
James spokojnie mógł zagrać te 70 minut, do środy z całą pewnością by odpoczął, no ale musi grac Tomek bo inaczej obrazi się jak 10 letnie dziecko.
22.09.2017 20:51
@Prezes42
Podobno quiz ma się pojawiać podczas dłuższych przerw między meczami Bayernu.
Co do starcia z wilkami 3 pkt to obowiązek, liczę na kolejny wspaniały występ Jamesa.
21.09.2017 20:44
No tak, bo w naszych zespołach nie ma ani jednego młodego bramkarza, trzeba sięgać po emeryta...
21.09.2017 18:41
Mówcie co chcecie, ale jak dla mnie Thiago jest przecenianym zawodnikiem, czasami wyjdzie mu jakieś bardzo dobre zagranie niestety przez większość czasu nie pokazuje nic specjalnego.
21.09.2017 18:40
James genialny mecz, wszędzie było go pełno, oby wreszcie stał się podstawowym zawodnikiem, cieszy również bardzo dobra gra Ulreicha, nieco słabiej Kimmich, Martinez tragicznie, wystawianie go na stoperze to wielkie ryzyko.
20.09.2017 11:08
@luu1986
Truskawka na torcie, nie wisienka:D
Genialny występ Jamesa, gdyby miał troszkę więcej szczęścia i Tomek był w formie to miałby 2 bramki i 2 asysty, trzeba koniecznie regularnie na niego stawiać a stanie się liderem Bayernu.
20.09.2017 11:04
Eh, szkoda, że nie wpadło. Należało mu się
19.09.2017 22:20
@Anakondrzej
James to nie jest typowy skrzydłowy.
19.09.2017 22:17
Koncert Jamesa!!
19.09.2017 22:07