@bayern1987dwa
Oby tylko ten James był podstawowym zawodnikiem a nie siedział na ławce i oglądał popisy pewnego pupilka zarządu. Na chwilę obecną tak bym widział naszą podstawowa 11.
Krytyka zarządu z jego strony była w pełni uzasadniona. Gdyby Tomuś był poddany podobnej krytyce jak Lewy to zarząd co drugi dzień bronił by swojego pupilka. Odnośnie transferów Robert również trafił w sedno, od 2 lat zarząd osłabia zespół a jednocześnie bredzi o wygrywaniu LM.
22.08.2018 10:05
Robben i Ribery powinni brać z niego oraz z Lahma przykład i wiedzieć kiedy odejść.
21.08.2018 14:18
Oby Kovac miał jaja i wystawił Jamesa a Tomeczka usadził na ławie już na stałe.
21.08.2018 14:15
Zasłużone niskie oceny, brawa jedynie dla Neuera dzięki któremu do przerwy nie przegrywaliśmy.
21.08.2018 13:44
Jaki skład chcielibyście zobaczyć z Hoffe?
21.08.2018 09:13
Oby w tym sezonie młodzi dostali kilka szans na grę w Bundeslidze.
Chciałbym żeby Klose był takim naszym Zidanem.
21.08.2018 07:41
@Skobry
Bernardeschi i Dembele nie mają w swoich zespołach statusów gwiazd tak jak Dybala i Griezman, nie mają nawet zapewnionej podstawowej 11 więc o transfer tych 2 zawodników byłoby zdecydowanie łatwiej.
Do Juve przychodzi Ronaldo, Bonucci, Cancelo, Can, Costa. Do Atletico Lemar, Rodri, Gelson Martins. Natomiast do Bayernu Gnabry, Goretzka, Sanches. Trochę kiepsko to wygląda, dodatkowo nasze największe gwiazdy stają się coraz starsze lub są bez formy. Dlaczego więc mam uważać, że jesteśmy od nich lepsi.
Co do Bundesligi, tak uważam, że na chwilę obecną liga Hiszpańska, Angielska, Włoska są zdecydowanie przed nami, z Francuską też już powoli zaczynamy przegrywać. Zespoły takie jak PSG, Monaco, Lyon, Marsylia zdobywają dla nich punkty. W Bundeslidze jedynie Bayern je gwarantuje.
20.08.2018 14:58
Jakoś wątpię w to żeby Dybala lub Griezman zdecydowali się na transfer do gorszego klubu i znacznie słabszej ligi. Jeśli chcemy kogoś na skrzydło to chciałbym aby był to któryś z wymienionych zawodników: Dembele, Martial, Lozano, Depay, Bernardeschi, Oyarzabal.
20.08.2018 12:50
Rozpoczynanie sezonu z 3 stoperami w składzie moim zdaniem jest zbyt wielkim ryzykiem, dodatkowo Boateng od 2 lat jest strasznie podatny na kontuzje a i Hummels powoli bierze z niego przykład. Mamy niby Martineza który może występować na tej pozycji, ale z niego taki stoper jak z Jamesa i Muellera skrzydłowy. Gdyby tak teraz sprowadzić de Ligta a za rok Pavarda to skrzydłą mielibyśmy zabezpieczone na kilka lat. Dodatkowo Francuz mógłby w razie jakiejś kontuzji zastępować Kimmicha na prawej obronie. Na lewej stronie dałbym szansę wykazać się Jonathanowi Meierowi który mógłby zastępować Alabe.
Wtedy obrona wyglądała by tak: Kimmich, Alaba, Meier, Pavard, de Ligt, Sule, Hummels.
Ze sprzedaży Bernata, Rafinhi i Boatenga można by zarobić z 50 - 60 mln.
20.08.2018 08:02
Zobaczymy co z tego wyjdzie, oby emeryci ustąpili miejsca i do końca sezonu byli tylko rezerwowymi. Co do Comana, zawodnikowi trudniej jest się rozwijać gdy nie występuje regularnie.
20.08.2018 07:46
Szkoda, że Uli nie siedzi nadal w pierdlu.
19.08.2018 13:05
Bez przesady, to nie było Atletico, United czy Chelsea żebyśmy tłumaczyli się autobusem, to był 4 ligowy zespół i klub takiej klasy jak Bayer powinien poradzić sobie z nim bez problemu, tymczasem się skompromitowaliśmy.
19.08.2018 10:51
Ten "polaczek" zdobył zwycięską bramkę.
18.08.2018 18:57
Juve jak do tej pory bardzo ładnie gra.
18.08.2018 18:19
@admin
Proszę powiedz mi w takim razie jak rozwiązał byś sytuację z Arjenem i Franckiem. Według mnie na ten sezon w klubie powinien pozostać jedynie Ribery i to w roli jokera a po sezonie zakończyć przygodę z Bayernem. Robben natomiast w tym sezonie powinien występować już w Chinach lub MLS aby dorobić przed końcem kariery.
18.08.2018 18:14
@admin
Trzymajmy ich w takim razie jeszcze 5 lat tylko dlatego, że są legendami. W tym czacie nie kupimy nikogo nowego no bo przecież mamy Robbery. Coman i Gnabry dalej niech grzeją ławę, klubowi na pewno wyjdzie to na dobre.
18.08.2018 18:08
@admin
Ani Ribery ani tym bardziej Robben u szczytu nie są już od minimum 2 lat i właśnie te 2 ostatnie sezony powinny być ich pożegnaniem z Monachium. Teraz trzymani są już na siłę a między wierszami można przeczytać, że obaj planują zostać jeszcze na kolejny rok.
18.08.2018 18:03
Dziwnie oglądać Ronaldo w Juve i nie widzieć Buffona w barwach tego klubu.
18.08.2018 17:59
Przed kompromitacją to nas raczej nie uratował bo wynik 1-0 z 4 ligowcem kompromitacją jest.
18.08.2018 17:54
@jiri
O tym właśnie piszę.
@admin
Takie reakcje będą pojawiać się bardzo często. Lahm i Schweini to również żywe legendy Bayernu i nikt nie krytykował ich w ten sposób bo wiedzieli kiedy odejść i ustąpić miejsca młodszym którzy mają być przyszłością tego klubu. Tymczasem Robben i Ribery których zasług nikt tutaj nie neguje są już za słabi a uparcie chcą grać cały czas i grają dzięki dobrym układom z zarządem.
18.08.2018 17:53
Żeby przekonać się na co stać Comana i Serga to w tym sezonie powinni być naszymi podstawowymi skrzydłowymi, wtedy będziemy wiedzieli na co ich stać.
18.08.2018 17:46
Najbardziej mnie zawiódł Thiago, po raz kolejny pokazał swoją magię, a konkretnie znikanie w trakcie meczu.
18.08.2018 17:34
@Riberyy007
Dzisiaj nie gramy z Atletico, United czy Chelsea żeby tłumaczyć się tym, że przeciwnik postawił autobus, gramy z 4 ligowym zespołem a jesteśmy Bayernem, rekordowym mistrzem Niemiec, zespołem który chce sięgnąć po zwycięstwo w LM. Taki Robben który uważa, że jest w stanie grać na najwyższym poziomie chyba powinien coś pokazać. Żeby nie było, cały zespół zagrał katastrofalnie, nie tylko Robben. Jedynie Neuer pokazał swój wysoki poziom.
18.08.2018 17:27
@Riberyy007
Robben marnował już lepsze sytuacje więc różnie mogło by to być. Zresztą Holender przez 60 minut gry nie pokazał kompletnie nic, po raz kolejny zreszta.
18.08.2018 17:19
@Riberyy007
Robben nigdy nie marnuje 100% okazji, prawda?
18.08.2018 17:13
@DarthSmd
Konkretnie to dograł do Muellera i gdyby nie Ribery to byłby gol.
18.08.2018 17:09
Brakuje Jamesa który jednym zagraniem stwarza idealną sytuację.
Coman już zrobił więcej niż Robben.
18.08.2018 17:07
Ciekawe czy byłby jakiś duży transfer gdybyśmy odpadli czy nadal "kadra kompletna".
18.08.2018 17:03
Nareszcie.
18.08.2018 16:40
Coman żeby grać zamiast Robbena musi chyba strzelać po 2 bramki i notować 2 asysty w każdym meczu.
18.08.2018 16:37
@Riberyy007
Zgadza się, tylko, że my gramy z 4 ligowym zespołem a mistrz Niemiec i drużyna która według zapowiedzi ma walczyć o wygranie LM chyba powinna sobie w takiej sytuacji poradzić.
18.08.2018 16:31
Sezon się już zaczął i Coman jest przyspawany do ławki a Robben pokazuje swoją drugą młodość gdzie jest za wolny nawet na 4 ligowy zespół.
18.08.2018 16:19
Po pierwszej połowie Bayern szczęśliwie remisuje z 4 ligowym zespołem. Śmiać się czy płakać?
18.08.2018 16:16
Ciekawe co sobie myśli Coman siedząc na ławce i oglądając popisy Robbena.
18.08.2018 16:11
No i Neuer ratuje nam dupsko.
18.08.2018 16:03
Robben jest już za wolny nawet na 4 ligowy zespół a Tomek jak to Tomek, piłka odbija się od niego w przypadkowych kierunkach.
18.08.2018 16:01
Do takich wrzutek to James by się przydał i jego laserowy celownik w lewej nodze.
18.08.2018 15:50
@seco555
Mi się wydaje, że Uli uznał, że Robery prezentują wyższy poziom a Kovac boi się zostać zwolnionym przez zawodników tak jak miało to miejsce w przypadku Carlo.
18.08.2018 15:40
Komentarz na poziomie gry Legły Warszawa.
18.08.2018 15:33
Emeryci na boisku, Coman na ławce... parodia.
Oby młody Francuz znalazł sobie nowy klub w którym liczy się forma a nie układy z zarządem, podobnie jak James który pewnie będzie siedział na ławie. Lewy zresztą niech tez odejdzie, może będzie miał jeszcze szanse zagrać w finale LM. W Bayernie niech zostaną Robbery i inne Tomki którzy bez względu na dyspozycję i tak nie stracą miejsca w składzie a grać mogą i do 50 roku życia.
18.08.2018 15:25
To są jakieś żarty, emeryci grają, Coman siedzi na ławce w kolejnym meczu. Jak jeszcze dojdzie do tego, że James który jest naszym najlepszym zawodnikiem będzie regularnie siedział na ławce a Tomeczek zostanie podstawowym zawodnikiem to przestaniemy być poważnym klubem i nikt z poważnych graczy nie przejdzie do takiego burdelu.
18.08.2018 15:20
@tapczan
nikt by nie chciał tego o czym piszesz. Wystarczy wpuścić prywatnych inwestorów którzy są w stanie władować w klub duże pieniądze.
17.08.2018 13:09
@seco555
Jeśli realnie na to spojrzeć to Bundesliga nigdy niczym nie zachwycała. Ostatnie lata począwszy od sezonu 2009/10 jedynie Bayern utrzymuje wysoki poziom, ale wcześniej nawet z nami bywało różnie, swoje przebłyski miało też BVB, Schalke oraz Leverkusen, ale to były wyjątki. La Liga od zawsze była poza zasięgiem Bundesligi, Premier League miała chwilowy kryzys który trwał 2-3 sezony, ale teraz znowu odskoczyła nam na lata świetlne, Serie A podobnie gdzie kryzys przeżywały Milan i Inter, ale teraz problemy mają chyba za sobą, jest też monca Roma i Napoli oraz lider całej ligi jakim jest Juve.
Żeby było ciekawiej Ligue 1 jest już na tym samym poziomie o ile nie wyższym.
17.08.2018 12:57
@Gladius
Jak dla mnie Sanches jest totalnym nieporozumieniem, nie wiem jakim cudem ktoś w Bayernie pomyślał sobie, że ten zawodnik jest wart 35 mln, jeśli ten transfer porówna się z takim Salahem który kosztował Liverpool tylko 42 mln to nie wiem czy się śmiać czy płakać. Podobnie zresztą nie wierzę w Rudego i Bernata zamiast których powinni grać młodzi zawodnicy z rezerw i nikt by na tym nie stracił.
17.08.2018 12:38
@dzordan
Również obawiam się, że będzie wyglądało to tak jak przedstawiłeś, ale ciekawi mnie jaki skład chciałby widzieć na boisku każdy z nas zakładając, że do końca okienka nic się nie zmieni.
17.08.2018 12:16
James trenuje już z drużyną, więc może jutro jakieś minuty dostanie, chociaż według mnie lepiej niech poczeka do meczu z Hoffe i tam wystąpi od początku.
Zakładając, że nie przeprowadzimy już żadnych transferów jak widzicie nasz optymalny skład naiwnie marząc o tym, że wszyscy są zdrowi? Ja to widzę tak.
Oraz Fruchtl, Mai, Meier, Shabani, Evina, Zirkzee, Batista Meier którzy powinni dostać swoje szanse przeciwko słabszym zespołom z Bundesligi.
17.08.2018 12:00
To czy Gnabry i Coman udowodnią, że stać ich na wiele zależy też od trenera. Jeśli jego podstawowym wyborem będą emeryci to za rok znowu będziemy zastanawiali się czy Serge i Kingsley są w stanie spełnić pokładane w nich nadzieje.
16.08.2018 15:12
Bernat, Rafinha, Rudy powinni odejść a w ich miejsce młodzi z rezerw i wielkiej różniczy nie odczujemy.
16.08.2018 12:11
Pytanie też czy za rok będzie kogo kupić za te 100 mln, koło nosa przeszli nam już Salah, Sane, Malcom, Lemar, Dembele, teraz możemy stracić szanse na Martiala.
Do sezonu po raz kolejny przystępujemy mając w składzie 3 stoperów o ile nie odejdzie Boateng oraz brak rezerwowych na bokach obrony. Zamiast czekać do przyszłego roku ja już teraz sprowadził bym bocznego obrońce, Martiala i de Ligta, za rok natomiast James, Pavard i być może ktoś jeszcze jako uzupełnienie składu.
16.08.2018 12:10
Co roku ta sama gadka a nic z tego nie wynika. W 2019 przedłuży się kontrakt jednego z emerytów, będzie Coman, Gnabry, Davies i zarząd uzna, że kadra kompletna.
16.08.2018 09:39
Brawo dla Atleti, zasłużone zwycięstwo. Oby w lidze również powalczyli o mistrzostwo. Real bez Zidane i Ronaldo to już nie ten sam zespół, tylko, że oni są w stanie ściągnąć Hazarda lub Salaha i w jakimś stopniu zrekompensować ten brak. Natomiast my już chyba 3 rok z rzędu mówimy o następcach Roberry a kończy się tak jak zwykle na przedłużeniu kontraktów emerytom, za rok będzie podobnie.
16.08.2018 07:55
Zgadzam się z jego słowami, aż dziwne, że ktoś wreszcie zauważył to jak gra śmieszek Tomuś.
Co do pozycji ligi Niemieckiej w Europie to niestety jesteśmy na 5 miejscu. Hiszpania i Anglia to zupełnie inny poziom. Serie A po kilku latach problemów staje się coraz mocniejsza. We Francji nie jest tylko PSG ale również Monaco, Lyon, Marsylia a w Bundeslidze Bayern i reszta która co roku sprzedaje swoich kluczowych zawodników.
Jeśli chodzi o szejków to mogą się znudzić, tylko, że wtedy klub odkupi kolejny miliarder i cyrk będzie kręcił się dalej.
16.08.2018 07:47
@Sopariev
Dobre pytanie, też chciałbym wiedzieć.
15.08.2018 09:50
Jeśli odejdzie to bardzo dobrze, trochę na nim zarobimy a szansę na grę powinien dostać ktoś z rezerw. Spadku jakości nie odczujemy a będzie okazja ogrywać młodego zawodnika.
@Gabricone
Swoją drogą świetna sprawa z tym aktualizowaniem artykułów zamiast dodawaniu 5 newsów w ciągu jednego dnia. Gratulacje pomysłu i rób tak dalej.
14.08.2018 14:54
W Bayernie szybko byłby doprowadzony do pionu, a umiejętności i talent ma.
13.08.2018 10:58
@Piotrek89r
To czy Eintracht nie jest słabą drużyną pokażą europejskie puchary i obym się mylił, ale wydaje mi się, że dosyć szybko z nich odpadną.
13.08.2018 10:39
Szkoda, że z Dembele top tylko plotka.
13.08.2018 10:27
Nic poważnego w Bayernie = miesiąc przerwy od gry.
13.08.2018 10:26
Taki Coman zrobił więcej niż emeryci razem wzięci, dlaczego więc ma czekać na swoją szansę skoro w tej chwili jest naszym najlepszym skrzydłowym? W takim klubie jak Bayern o tym kto gra powinna chyba decydować forma a nie układy z prezesami. Mam rację?
13.08.2018 10:24
Całkiem niezły meczyk, ale trzeba pamiętać, że to był tylko Frankfurt. Kimmich, Alaba, Sule, Martinez, Lewy, Coman, Thiago świetny mecz. Mueller, Ribery bardzo przeciętnie. Natomiast jeśli chodzi o Robbena to nie będę opisywał ludzi którzy wystawiają go kosztem Comana ponieważ dostanę bana.
Ciekawe co z Alabą, jeśli to poważna kontuzja a na taką wyglądało to przy naszej kompletnej kadrze czekają nas miesiące oglądania Bernata lob Rafinhi.
13.08.2018 10:21
Nie wiem czy się śmiać czy płakać.
10.08.2018 11:40
Orientuje się ktoś czy wszyscy zawodnicy Bayernu gotowi są do gry? Jeśli tak to liczę na taki wyjściowy skład:
@Gabricone
Strona prowadzona jest świetnie, chodzi jedynie o powielanie newsów, dobrym przykładem jest wypowiedź Jamesa w której mówi, że dobrze czuje się w Bayernie, nie może doczekać się kolejnego sezonu i wyobraża sobie znacznie dłuższy pobyt w Monachium. W ciągu 3 dni ta sama wypowiedź pojawiła sie 3 razy w oddzielnych newsach, jaki jest tego sens?
Przy czym Martial występował w PL która jest kilka poziomów wyżej niż Bundesliga.
Mając na skrzydłach Martiala, Comana, Gnabryego i Daviesa zrobiło by się ciekawie.
Edytowano : 2018-08-03 14:33:23
Dodatkowo Martial jest w stanie grać za Lewego, lub wraz z Lewym w ataku co stwarza wiele nowych możliwości taktycznych i co najważniejsze nie będzie kosztował 100 mln a ok 60, ewentualnie transakcja wiązana z Boatengiem a wtedy kwota dopłaty to już 40 mln.
03.08.2018 14:31
@tapczan
Skład marzenie Bayernu według mnie i wielu osób zdających sobie sprawę, że nie potrzebujemy transferu za 200 mln, ale 2-3 transferów za 50-80 mln.
ławka: Ulreich, de Ligt, Sule, Rafinha, nowy boczny obrońca, Martinez, Sanches, Coman/Gnabry, Davies Mueller, Wagner + ktoś z rezerw
03.08.2018 14:00
Według mnie wygląda to tak. W ostatnich latach za sukcesy Bayernu odpowiadali przede wszystkim Ribery oraz Robben którzy napędzali ataki, genialny Lahm, Basti który był sercem zespołu, Kroos jako dyrygent, no i oczywiście Neuer. Doszła do tego świetna współpraca Alaby z Frąkiem, zadziwiająco świetna gra Boatenga, Dante, Martineza. Skuteczność w najważniejszych meczach Mandżu, Gomeza.
Co nam z tego zostało?
Neuer po 2 bardzo poważnych kontuzjach, obrona w której jedynie Humels prezentuje wysoki poziom, chociaż jemu też w ostatnich miesiącach nie szło najlepiej. W pomocy jedynie James jest graczem na światowym poziomie, na skrzydłach 2 emerytów których czas już niestety przeminął oraz 2 młodych zawodników w których pokładane są olbrzymie nadzieje ale którzy jeszcze nie pokazali niczego nadzwyczajnego. W ataku Lewy bijący rekordy w Bundeslidze a jednocześnie zawodzący w LM.
Moim zdaniem czekają nas lata podobne do okresu między 2002 a 2009 rokiem gdzie w LM byliśmy średniakiem a w Bundeslidze mistrzostwo wcale nie było pewne, chociaż nasza liga tak obniżyła swój poziom, że jednak ciężko będzie nas komuś pokonać.
03.08.2018 13:39
Z zachwytami nad Gnabrym poczekajmy kilka miesięcy, to, że nastrzelał trochę bramek w przeciętnej Bundeslidze nie czyni z niego gracza światowego formatu.
03.08.2018 13:28
Mamy Lewego który strzela po 30 bramek w Bundeslidze a w LM regularnie zawodzi. Wolałbym napastnika który w słabej Bundeslidze strzela 20 bramek, ale za to w decydującej fazie LM dokłada jakieś trafienia.
W porównaniu z Chelsea, Arsenalem, United, Interem, Milanem, Napoli, Romą, Sevillą, Totkami nie mamy słabego składu więc prezentujemy dość wysoki poziom. W porównaniu z Realem, Barcą, City, PSG, Juve, Atletico, Liverpoolem mamy słabszy skład a będzie jeszcze gorzej ponieważ tamte kluby się zbroją. Natomiast nasi najlepsi zawodnicy którzy w minionych latach wprowadzili klub na szczyt zakończyli kariery, albo odeszli do innych klubów, albo są emerytami, na ich miejsce natomiast ściągamy graczy znacznie słabszych.
03.08.2018 13:25
@eryk
Z tym Realem to jednak troche nie trafiłeś, Ronaldo, Modrić, Bale, Kross kosztowali całkiem duże pieniądze i to właśnie oni wygrywali LM. Co do Juve, transfer Ronaldo już im się spłacił a być może, że Portugalczyk pociągnie ich jeszcze do zwycięstwa w LM. Jest również trochę różnicy między napakowanym gwiazdami klubem gdzie zawodnicy trenują ze sobą wiele miesięcy i jest to zgranie oraz taktyka o której piszesz a reprezentacjami.
Zgadzam się z tym, że nie powinniśmy wydawać 200 mln za Neymarów czy też 130 mln za 33 letniego Ronaldo. Problem w tym, że gdy jest na rynku ktoś kogo można kupić za okazyjną cenę (Salah, Sane, de Bruyne, Malcom, a wcześniej Hazard) to tego nie robimy. Martial jest naszą kolejną idealną okazją z której nie skorzystamy. Wcale się nie zdziwię gdy Pavard i de Ligt również trafią do innego klubu. Jeśli nie chcemy wydawać po 100 mln na pojedynczego gracza to dlaczego nie polujemy na takich zawodników jak Ci wymienieni powyżej? Liczymy, że nasi emeryci staną się o 10 lat młodsi? Coman i Gnabry mają potencjał, ale są niewiadomą, do tego co chwilę kontuzjowani więc różnie to może z nimi być.
03.08.2018 12:12
Czyli jesteśmy klubem emeryta gdzie zawodnicy grają za zasługi? Zgadzam się, że nie możemy wydawać po 200 mln za jednego gracza, problem tylko w tym, że gdy mamy możliwość sprowadzenia kogoś za mniejszą kwotę (Sane, Mahrez, Salah, Malcom, de Bruyne) to tego nie robimy.
03.08.2018 12:02
@Sopariev
Na ŚO będziemy mieli tylko Hummelsa i Sule a na skrzydłach Comana i Gnabry którzy są niewiadomą oraz emerytów. Jeśli chcemy coś ugrać w LM to de Ligt, Pavard, Martial + boczny obrońca powinni być obowiązkowi. Ze sprzedaży Vidala, Boatenga, Bernata i Rudego + Costa możemy mieć ok 120 mln. Pavard + de Ligt powinni kosztować nas z 90 mln, Martial 60 mln, boczny obrońca z 20 mln, co daje w sumie 170 mln więc bylibyśmy na minusie tylko 50 mln. Trzeba również w słabej Bundeslidze dawać ogrywać się komuś z rezerw.
03.08.2018 08:36
@JazGod
Na Twojej liście brakuje Varane który moim zdaniem już teraz jest na równi z Ramosem a ma dopiero 25 lat.
Ja kompletnie nie rozumiem pseudo polityki zarządu. Vidal był nam potrzebny, w Bayernie nie ma drugiego takiego walczaka a my się go pozbywamy za jakieś marne 30 mln podczas gdy w kadrze trzymamy takich klasowych graczy jak Bernat, Rudy, Thiago czy dwaj emeryci którzy w naszych barwach będą grali do 60 roku życia podpierając sie laską i mając butlę z tlenem zarzuconą na plecy. Transfer Boatenga nie będzie wielkim osłabieniem pod warunkiem, że sprowadzimy Pavarda oraz de Ligta w co jakoś wątpię po tym jak zarząd powiedział, że na środku obrony może grać Martinez oraz Alaba i nic na tym nie stracimy. Równie dobrze można powiedzieć, że Neuera w bramce zastąpi James i również będzie dobrze. Co do skrzydłowych, mamy dwóch emerytów oraz dwóch graczy w których pokładane są olbrzymie nadzieje, moim zdaniem trochę się ich przecenia, obym się mylił. Całą czwórka jest strasznie podatna na kontuzje i przyjdzie taki moment w trakcie sezonu, że James lub Mueller będzie musiał ganiać na skrzydle, zresztą jest tak od 4 lat, no ale "kadra kompletna". Mamy szanse na Martiala który nie będzie kosztował dużych pieniędzy i ją prześpimy, podobnie jak było z Sane, Malcomem, Salahem, de Bruyne którzy nie kosztowali dużo.
Edytowano : 2018-08-03 07:57:55
@admin
Zgadza się, kręcił świetne statystyki, ale to tylko Bundesliga, piąta liga w Europie.
03.08.2018 07:57
Świetnie by było go ściągnąć, ale z tym zarządem jest to raczej niemożliwe
02.08.2018 11:25
jeśli Neuer i Ulreich kiedyś odejdą z Bayernu to spodziewam się, że zastąpimy ich kimś z pola i dla zarządu również będzie to odpowiednia jakość.
02.08.2018 11:23
Lahm, Kahn, Basti, Effenenberg. Chciałbym aby to oni decydowali o przyszłości Bayernu.
02.08.2018 11:19
Jeśli te treningi personalne mają pomóc Thiago unikać kontuzji to trochę nie działają.
02.08.2018 11:17
Sam nie byłem za tym aby trzymać Lewego na siłę w Bayernie bo nie uważam go za kogoś wybitnego, ale znając podejście Uliego to cieszę się, że Robert został bo w jego miejsce sprowadzilibyśmy pewnie Gomeza lub ściągnęli Klose z emerytury.
31.07.2018 09:31
@MateuszFCB
Co to za różnica? Przecież nawet jakbyśmy dostali za niego 100 mln to i tak nie sprowadzimy nikogo za +50 mln.
31.07.2018 09:28
Co za różnica czy Vidala sprzedamy za 100 mln czy odejdzie od nas za darmo jak i tak nie kupimy zawodnika powyżej 50 mln?
31.07.2018 09:27
Taktyka idealna pod Dom Spokojnej Starości im. Uliego Hoenessa.
31.07.2018 09:25
Zgadzam się z zarządem, w poprzednich latach było to dokładnie widać. Szczególnie gdy przychodziły najważniejsze mecze w LM nadmiar naszych zawodników powodował u trenerów niezły ból głowy których z naszych asów wystawic do wyjściowej 11.
31.07.2018 09:25
Moje oczekiwania na sezon są takie:
Zwycięstwo w Bundeslidze
Finał PN
1/4 LM
31.07.2018 08:34
Skąd ta pewność, że przyjdzie Pavard i Martial?
30.07.2018 11:14
@filip97
W takim przypadku nie trzeba wstawiać 3 razy w ciągu 3 dni newsa w którym jest przytaczana praktycznie ta sama wypowiedź danego zawodnika.
30.07.2018 11:11
Weźcie pod uwagę to, że my nie mamy zawodników którzy są zdrowi przez cały sezon, ewentualnie wypadają z gry na 2 tygodnie. Boa, Hummels, Martinez, Thiago, James, Robben, Ribery, Coman, Gnabry co chwilę łapią urazy, często nie grają po kilka tygodni i biorąc pod uwagę ten fakt to w naszej kadrze powinno znajdować się 30 zawodników, z czego minimum 20 na podobnym poziomie aby móc walczyć na wszystkich frontach.
30.07.2018 10:27
@Prezes42
Powiedz proszę, że jedynie żartujesz. Ze stoperów mamy Boatenga, Hummelsa i Sule, z czego Jerome od 2 lat kontuzjowany albo bez formy, Mats ostatnio też upodobał sobie lekarskie gabinety. Na bokach obrony Alaba i Kimmich oraz Rafinha który w Bundeslidze jako tako daje radę, Bernat dramat. Pomoc obsadzona dobrze, z tym się zgadzam. Na skrzydłach dwaj emeryci oraz Gnabry i Coman którzy są wielką niewiadomą. W ataku wiecznie niezadowolony Lewy który zawodzi w najważniejszych meczach oraz Wagner.
Edytowano : 2018-07-30 09:58:18
Chociaż po części masz rację, na Bundesligę prawdopodobnie to wystarczy, ale w LM Barca, City, Real, Atletico, PSG, Juve, Liverpool są mocniejsi.
30.07.2018 09:54
Wszyscy narzekają, że Bundesliga jest mało ciekawa ponieważ między Bayernem a pozostałymi ekipami jest olbrzymia przepaśc no to Uli stara się aby było inaczej.
30.07.2018 09:11
@MateuszFCB
Jak to co? Mulla do tartaku bo tam jego miejsce.
Może się czepiam, ale to już 3 news w ciągu 3 ostatnich dni w którym są przytaczane praktycznie te same słowa Jamesa, w innych przypadkach bywa podobnie. Jaki jest tego sens?
30.07.2018 08:48
Mieli być rezerwowymi a z ich wypowiedzi można wywnioskować, że będą robili smród w zespole jeśli Kovac zdecyduje, że to Coman i Gnabry będą podstawowymi skrzydłowymi.
30.07.2018 08:41
bayern potrzebuje Pavarda i de Ligta, bocznego obrońcy, skrzydłowego i napastnika. Odejść Powinni Boa, Lewy, Thiago oraz emeryci.
30.07.2018 07:46
@Matilegolas
Co z tego, że zarobimy na Vidalu z 30 mln skoro nie wydamy tego na żadne konkretne wzmocnienia?
27.07.2018 13:14
Sprzedać jedynego zawodnika z jajami, bardzo mądry ruch transferowy...
27.07.2018 08:32
Liczę na to, że Favre, Tedesco lub Nagelsmann zrobią coś aby zrzucić z tronu Dom Spokojnej Starości im. Uliego Hoenessa zwany potocznie Bayernem, może wtedy wreszcie przyjdzie czas na zmiany.
27.07.2018 07:58
james jest obecnie naszą największą gwiazdą a i tak nie łapie się do klasy światowej, o czymś to świadczy.
27.07.2018 07:49
Zastąpić Boatenga Vogtem? Tak genialny pomysł może mieć jedynie Uli. Paavard i de Ligt powinni być już nasi.
27.07.2018 07:46
hahahaha, chcieć to sobie mogą, bez wzmocnień nie ma na to szans.
26.07.2018 11:33
Coman, Gnabry, Martial, Davies. Całkiem interesująco by to wyglądało, oby tylko Uli miał jakiś przebłysk racjonalnego myślenia i sprowadził francuza do Monachium.
26.07.2018 11:31
Czekajmy dalej, na pewno nikt inny nie jest nim zainteresowany...
26.07.2018 08:55
Bayern staje się domem spokojnej starości im. Uliego Hoenessa.
@bayern1987dwa
Oby tylko ten James był podstawowym zawodnikiem a nie siedział na ławce i oglądał popisy pewnego pupilka zarządu. Na chwilę obecną tak bym widział naszą podstawowa 11.
Neuer - Kimmich, Boatenh, Hummels, Alaba - Martinez, Goretzka - Gnabry, James, Coman - Lewandowski
22.08.2018 10:23
Krytyka zarządu z jego strony była w pełni uzasadniona. Gdyby Tomuś był poddany podobnej krytyce jak Lewy to zarząd co drugi dzień bronił by swojego pupilka. Odnośnie transferów Robert również trafił w sedno, od 2 lat zarząd osłabia zespół a jednocześnie bredzi o wygrywaniu LM.
22.08.2018 10:05
Robben i Ribery powinni brać z niego oraz z Lahma przykład i wiedzieć kiedy odejść.
21.08.2018 14:18
Oby Kovac miał jaja i wystawił Jamesa a Tomeczka usadził na ławie już na stałe.
21.08.2018 14:15
Zasłużone niskie oceny, brawa jedynie dla Neuera dzięki któremu do przerwy nie przegrywaliśmy.
21.08.2018 13:44
Jaki skład chcielibyście zobaczyć z Hoffe?
21.08.2018 09:13
Oby w tym sezonie młodzi dostali kilka szans na grę w Bundeslidze.
Chciałbym żeby Klose był takim naszym Zidanem.
21.08.2018 07:41
@Skobry
Bernardeschi i Dembele nie mają w swoich zespołach statusów gwiazd tak jak Dybala i Griezman, nie mają nawet zapewnionej podstawowej 11 więc o transfer tych 2 zawodników byłoby zdecydowanie łatwiej.
Do Juve przychodzi Ronaldo, Bonucci, Cancelo, Can, Costa. Do Atletico Lemar, Rodri, Gelson Martins. Natomiast do Bayernu Gnabry, Goretzka, Sanches. Trochę kiepsko to wygląda, dodatkowo nasze największe gwiazdy stają się coraz starsze lub są bez formy. Dlaczego więc mam uważać, że jesteśmy od nich lepsi.
Co do Bundesligi, tak uważam, że na chwilę obecną liga Hiszpańska, Angielska, Włoska są zdecydowanie przed nami, z Francuską też już powoli zaczynamy przegrywać. Zespoły takie jak PSG, Monaco, Lyon, Marsylia zdobywają dla nich punkty. W Bundeslidze jedynie Bayern je gwarantuje.
20.08.2018 14:58
Jakoś wątpię w to żeby Dybala lub Griezman zdecydowali się na transfer do gorszego klubu i znacznie słabszej ligi. Jeśli chcemy kogoś na skrzydło to chciałbym aby był to któryś z wymienionych zawodników: Dembele, Martial, Lozano, Depay, Bernardeschi, Oyarzabal.
20.08.2018 12:50
Rozpoczynanie sezonu z 3 stoperami w składzie moim zdaniem jest zbyt wielkim ryzykiem, dodatkowo Boateng od 2 lat jest strasznie podatny na kontuzje a i Hummels powoli bierze z niego przykład. Mamy niby Martineza który może występować na tej pozycji, ale z niego taki stoper jak z Jamesa i Muellera skrzydłowy. Gdyby tak teraz sprowadzić de Ligta a za rok Pavarda to skrzydłą mielibyśmy zabezpieczone na kilka lat. Dodatkowo Francuz mógłby w razie jakiejś kontuzji zastępować Kimmicha na prawej obronie. Na lewej stronie dałbym szansę wykazać się Jonathanowi Meierowi który mógłby zastępować Alabe.
Wtedy obrona wyglądała by tak: Kimmich, Alaba, Meier, Pavard, de Ligt, Sule, Hummels.
Ze sprzedaży Bernata, Rafinhi i Boatenga można by zarobić z 50 - 60 mln.
20.08.2018 08:02
Zobaczymy co z tego wyjdzie, oby emeryci ustąpili miejsca i do końca sezonu byli tylko rezerwowymi. Co do Comana, zawodnikowi trudniej jest się rozwijać gdy nie występuje regularnie.
20.08.2018 07:46
Szkoda, że Uli nie siedzi nadal w pierdlu.
19.08.2018 13:05
Bez przesady, to nie było Atletico, United czy Chelsea żebyśmy tłumaczyli się autobusem, to był 4 ligowy zespół i klub takiej klasy jak Bayer powinien poradzić sobie z nim bez problemu, tymczasem się skompromitowaliśmy.
19.08.2018 10:51
Ten "polaczek" zdobył zwycięską bramkę.
18.08.2018 18:57
Juve jak do tej pory bardzo ładnie gra.
18.08.2018 18:19
@admin
Proszę powiedz mi w takim razie jak rozwiązał byś sytuację z Arjenem i Franckiem. Według mnie na ten sezon w klubie powinien pozostać jedynie Ribery i to w roli jokera a po sezonie zakończyć przygodę z Bayernem. Robben natomiast w tym sezonie powinien występować już w Chinach lub MLS aby dorobić przed końcem kariery.
18.08.2018 18:14
@admin
Trzymajmy ich w takim razie jeszcze 5 lat tylko dlatego, że są legendami. W tym czacie nie kupimy nikogo nowego no bo przecież mamy Robbery. Coman i Gnabry dalej niech grzeją ławę, klubowi na pewno wyjdzie to na dobre.
18.08.2018 18:08
@admin
Ani Ribery ani tym bardziej Robben u szczytu nie są już od minimum 2 lat i właśnie te 2 ostatnie sezony powinny być ich pożegnaniem z Monachium. Teraz trzymani są już na siłę a między wierszami można przeczytać, że obaj planują zostać jeszcze na kolejny rok.
18.08.2018 18:03
Dziwnie oglądać Ronaldo w Juve i nie widzieć Buffona w barwach tego klubu.
18.08.2018 17:59
Przed kompromitacją to nas raczej nie uratował bo wynik 1-0 z 4 ligowcem kompromitacją jest.
18.08.2018 17:54
@jiri
O tym właśnie piszę.
@admin
Takie reakcje będą pojawiać się bardzo często. Lahm i Schweini to również żywe legendy Bayernu i nikt nie krytykował ich w ten sposób bo wiedzieli kiedy odejść i ustąpić miejsca młodszym którzy mają być przyszłością tego klubu. Tymczasem Robben i Ribery których zasług nikt tutaj nie neguje są już za słabi a uparcie chcą grać cały czas i grają dzięki dobrym układom z zarządem.
18.08.2018 17:53
Żeby przekonać się na co stać Comana i Serga to w tym sezonie powinni być naszymi podstawowymi skrzydłowymi, wtedy będziemy wiedzieli na co ich stać.
18.08.2018 17:46
Najbardziej mnie zawiódł Thiago, po raz kolejny pokazał swoją magię, a konkretnie znikanie w trakcie meczu.
18.08.2018 17:34
@Riberyy007
Dzisiaj nie gramy z Atletico, United czy Chelsea żeby tłumaczyć się tym, że przeciwnik postawił autobus, gramy z 4 ligowym zespołem a jesteśmy Bayernem, rekordowym mistrzem Niemiec, zespołem który chce sięgnąć po zwycięstwo w LM. Taki Robben który uważa, że jest w stanie grać na najwyższym poziomie chyba powinien coś pokazać. Żeby nie było, cały zespół zagrał katastrofalnie, nie tylko Robben. Jedynie Neuer pokazał swój wysoki poziom.
18.08.2018 17:27
@Riberyy007
Robben marnował już lepsze sytuacje więc różnie mogło by to być. Zresztą Holender przez 60 minut gry nie pokazał kompletnie nic, po raz kolejny zreszta.
18.08.2018 17:19
@Riberyy007
Robben nigdy nie marnuje 100% okazji, prawda?
18.08.2018 17:13
@DarthSmd
Konkretnie to dograł do Muellera i gdyby nie Ribery to byłby gol.
18.08.2018 17:09
Brakuje Jamesa który jednym zagraniem stwarza idealną sytuację.
Coman już zrobił więcej niż Robben.
18.08.2018 17:07
Ciekawe czy byłby jakiś duży transfer gdybyśmy odpadli czy nadal "kadra kompletna".
18.08.2018 17:03
Nareszcie.
18.08.2018 16:40
Coman żeby grać zamiast Robbena musi chyba strzelać po 2 bramki i notować 2 asysty w każdym meczu.
18.08.2018 16:37
@Riberyy007
Zgadza się, tylko, że my gramy z 4 ligowym zespołem a mistrz Niemiec i drużyna która według zapowiedzi ma walczyć o wygranie LM chyba powinna sobie w takiej sytuacji poradzić.
18.08.2018 16:31
Sezon się już zaczął i Coman jest przyspawany do ławki a Robben pokazuje swoją drugą młodość gdzie jest za wolny nawet na 4 ligowy zespół.
18.08.2018 16:19
Po pierwszej połowie Bayern szczęśliwie remisuje z 4 ligowym zespołem. Śmiać się czy płakać?
18.08.2018 16:16
Ciekawe co sobie myśli Coman siedząc na ławce i oglądając popisy Robbena.
18.08.2018 16:11
No i Neuer ratuje nam dupsko.
18.08.2018 16:03
Robben jest już za wolny nawet na 4 ligowy zespół a Tomek jak to Tomek, piłka odbija się od niego w przypadkowych kierunkach.
18.08.2018 16:01
Do takich wrzutek to James by się przydał i jego laserowy celownik w lewej nodze.
18.08.2018 15:50
@seco555
Mi się wydaje, że Uli uznał, że Robery prezentują wyższy poziom a Kovac boi się zostać zwolnionym przez zawodników tak jak miało to miejsce w przypadku Carlo.
18.08.2018 15:40
Komentarz na poziomie gry Legły Warszawa.
18.08.2018 15:33
Emeryci na boisku, Coman na ławce... parodia.
Oby młody Francuz znalazł sobie nowy klub w którym liczy się forma a nie układy z zarządem, podobnie jak James który pewnie będzie siedział na ławie. Lewy zresztą niech tez odejdzie, może będzie miał jeszcze szanse zagrać w finale LM. W Bayernie niech zostaną Robbery i inne Tomki którzy bez względu na dyspozycję i tak nie stracą miejsca w składzie a grać mogą i do 50 roku życia.
18.08.2018 15:25
To są jakieś żarty, emeryci grają, Coman siedzi na ławce w kolejnym meczu. Jak jeszcze dojdzie do tego, że James który jest naszym najlepszym zawodnikiem będzie regularnie siedział na ławce a Tomeczek zostanie podstawowym zawodnikiem to przestaniemy być poważnym klubem i nikt z poważnych graczy nie przejdzie do takiego burdelu.
18.08.2018 15:20
@tapczan
nikt by nie chciał tego o czym piszesz. Wystarczy wpuścić prywatnych inwestorów którzy są w stanie władować w klub duże pieniądze.
17.08.2018 13:09
@seco555
Jeśli realnie na to spojrzeć to Bundesliga nigdy niczym nie zachwycała. Ostatnie lata począwszy od sezonu 2009/10 jedynie Bayern utrzymuje wysoki poziom, ale wcześniej nawet z nami bywało różnie, swoje przebłyski miało też BVB, Schalke oraz Leverkusen, ale to były wyjątki. La Liga od zawsze była poza zasięgiem Bundesligi, Premier League miała chwilowy kryzys który trwał 2-3 sezony, ale teraz znowu odskoczyła nam na lata świetlne, Serie A podobnie gdzie kryzys przeżywały Milan i Inter, ale teraz problemy mają chyba za sobą, jest też monca Roma i Napoli oraz lider całej ligi jakim jest Juve.
Żeby było ciekawiej Ligue 1 jest już na tym samym poziomie o ile nie wyższym.
17.08.2018 12:57
@Gladius
Jak dla mnie Sanches jest totalnym nieporozumieniem, nie wiem jakim cudem ktoś w Bayernie pomyślał sobie, że ten zawodnik jest wart 35 mln, jeśli ten transfer porówna się z takim Salahem który kosztował Liverpool tylko 42 mln to nie wiem czy się śmiać czy płakać. Podobnie zresztą nie wierzę w Rudego i Bernata zamiast których powinni grać młodzi zawodnicy z rezerw i nikt by na tym nie stracił.
17.08.2018 12:38
@dzordan
Również obawiam się, że będzie wyglądało to tak jak przedstawiłeś, ale ciekawi mnie jaki skład chciałby widzieć na boisku każdy z nas zakładając, że do końca okienka nic się nie zmieni.
17.08.2018 12:16
James trenuje już z drużyną, więc może jutro jakieś minuty dostanie, chociaż według mnie lepiej niech poczeka do meczu z Hoffe i tam wystąpi od początku.
Zakładając, że nie przeprowadzimy już żadnych transferów jak widzicie nasz optymalny skład naiwnie marząc o tym, że wszyscy są zdrowi? Ja to widzę tak.
Neuer - Kimmich, Hummels, Sule, Alaba - Martinez, Tolisso - Coman, James, Gnabry - Lewy
ławka: Ulreich, Thiago, Mueller, Robben, Ribery, Boateng, Goretzka, Muller, Wagner, Rafinha
Oraz Fruchtl, Mai, Meier, Shabani, Evina, Zirkzee, Batista Meier którzy powinni dostać swoje szanse przeciwko słabszym zespołom z Bundesligi.
17.08.2018 12:00
To czy Gnabry i Coman udowodnią, że stać ich na wiele zależy też od trenera. Jeśli jego podstawowym wyborem będą emeryci to za rok znowu będziemy zastanawiali się czy Serge i Kingsley są w stanie spełnić pokładane w nich nadzieje.
16.08.2018 15:12
Bernat, Rafinha, Rudy powinni odejść a w ich miejsce młodzi z rezerw i wielkiej różniczy nie odczujemy.
16.08.2018 12:11
Pytanie też czy za rok będzie kogo kupić za te 100 mln, koło nosa przeszli nam już Salah, Sane, Malcom, Lemar, Dembele, teraz możemy stracić szanse na Martiala.
Do sezonu po raz kolejny przystępujemy mając w składzie 3 stoperów o ile nie odejdzie Boateng oraz brak rezerwowych na bokach obrony. Zamiast czekać do przyszłego roku ja już teraz sprowadził bym bocznego obrońce, Martiala i de Ligta, za rok natomiast James, Pavard i być może ktoś jeszcze jako uzupełnienie składu.
16.08.2018 12:10
Co roku ta sama gadka a nic z tego nie wynika. W 2019 przedłuży się kontrakt jednego z emerytów, będzie Coman, Gnabry, Davies i zarząd uzna, że kadra kompletna.
16.08.2018 09:39
Brawo dla Atleti, zasłużone zwycięstwo. Oby w lidze również powalczyli o mistrzostwo. Real bez Zidane i Ronaldo to już nie ten sam zespół, tylko, że oni są w stanie ściągnąć Hazarda lub Salaha i w jakimś stopniu zrekompensować ten brak. Natomiast my już chyba 3 rok z rzędu mówimy o następcach Roberry a kończy się tak jak zwykle na przedłużeniu kontraktów emerytom, za rok będzie podobnie.
16.08.2018 07:55
Zgadzam się z jego słowami, aż dziwne, że ktoś wreszcie zauważył to jak gra śmieszek Tomuś.
Co do pozycji ligi Niemieckiej w Europie to niestety jesteśmy na 5 miejscu. Hiszpania i Anglia to zupełnie inny poziom. Serie A po kilku latach problemów staje się coraz mocniejsza. We Francji nie jest tylko PSG ale również Monaco, Lyon, Marsylia a w Bundeslidze Bayern i reszta która co roku sprzedaje swoich kluczowych zawodników.
Jeśli chodzi o szejków to mogą się znudzić, tylko, że wtedy klub odkupi kolejny miliarder i cyrk będzie kręcił się dalej.
16.08.2018 07:47
@Sopariev
Dobre pytanie, też chciałbym wiedzieć.
15.08.2018 09:50
Jeśli odejdzie to bardzo dobrze, trochę na nim zarobimy a szansę na grę powinien dostać ktoś z rezerw. Spadku jakości nie odczujemy a będzie okazja ogrywać młodego zawodnika.
@Gabricone
Swoją drogą świetna sprawa z tym aktualizowaniem artykułów zamiast dodawaniu 5 newsów w ciągu jednego dnia. Gratulacje pomysłu i rób tak dalej.
14.08.2018 14:54
W Bayernie szybko byłby doprowadzony do pionu, a umiejętności i talent ma.
13.08.2018 10:58
@Piotrek89r
To czy Eintracht nie jest słabą drużyną pokażą europejskie puchary i obym się mylił, ale wydaje mi się, że dosyć szybko z nich odpadną.
13.08.2018 10:39
Szkoda, że z Dembele top tylko plotka.
13.08.2018 10:27
Nic poważnego w Bayernie = miesiąc przerwy od gry.
13.08.2018 10:26
Taki Coman zrobił więcej niż emeryci razem wzięci, dlaczego więc ma czekać na swoją szansę skoro w tej chwili jest naszym najlepszym skrzydłowym? W takim klubie jak Bayern o tym kto gra powinna chyba decydować forma a nie układy z prezesami. Mam rację?
13.08.2018 10:24
Całkiem niezły meczyk, ale trzeba pamiętać, że to był tylko Frankfurt. Kimmich, Alaba, Sule, Martinez, Lewy, Coman, Thiago świetny mecz. Mueller, Ribery bardzo przeciętnie. Natomiast jeśli chodzi o Robbena to nie będę opisywał ludzi którzy wystawiają go kosztem Comana ponieważ dostanę bana.
Ciekawe co z Alabą, jeśli to poważna kontuzja a na taką wyglądało to przy naszej kompletnej kadrze czekają nas miesiące oglądania Bernata lob Rafinhi.
13.08.2018 10:21
Nie wiem czy się śmiać czy płakać.
10.08.2018 11:40
Orientuje się ktoś czy wszyscy zawodnicy Bayernu gotowi są do gry? Jeśli tak to liczę na taki wyjściowy skład:
Neuer - Kimmich, Hummels, Boa, Alaba - Tolisso, Goretzka - Coman, James, Gnabry - Lewy
05.08.2018 12:08
@Gabricone
Strona prowadzona jest świetnie, chodzi jedynie o powielanie newsów, dobrym przykładem jest wypowiedź Jamesa w której mówi, że dobrze czuje się w Bayernie, nie może doczekać się kolejnego sezonu i wyobraża sobie znacznie dłuższy pobyt w Monachium. W ciągu 3 dni ta sama wypowiedź pojawiła sie 3 razy w oddzielnych newsach, jaki jest tego sens?
05.08.2018 12:03
@Gladius
W poprzednim sezonie:
Martial: 1582 minut, 9 bramek, 5 asyst
Gnabry: 1519 minut, 10 bramek, 7 asyst
Coman: 1148 minut, 3 bramki, 4 asysty.
Przy czym Martial występował w PL która jest kilka poziomów wyżej niż Bundesliga.
Mając na skrzydłach Martiala, Comana, Gnabryego i Daviesa zrobiło by się ciekawie.
Edytowano : 2018-08-03 14:33:23
Dodatkowo Martial jest w stanie grać za Lewego, lub wraz z Lewym w ataku co stwarza wiele nowych możliwości taktycznych i co najważniejsze nie będzie kosztował 100 mln a ok 60, ewentualnie transakcja wiązana z Boatengiem a wtedy kwota dopłaty to już 40 mln.
03.08.2018 14:31
@tapczan
Skład marzenie Bayernu według mnie i wielu osób zdających sobie sprawę, że nie potrzebujemy transferu za 200 mln, ale 2-3 transferów za 50-80 mln.
Neuer - Kimmich, Pavard, Hummels , Alaba - Tolisso, Thiago - Coman/Gnabry, James, Martial - Lewy
ławka: Ulreich, de Ligt, Sule, Rafinha, nowy boczny obrońca, Martinez, Sanches, Coman/Gnabry, Davies Mueller, Wagner + ktoś z rezerw
03.08.2018 14:00
Według mnie wygląda to tak. W ostatnich latach za sukcesy Bayernu odpowiadali przede wszystkim Ribery oraz Robben którzy napędzali ataki, genialny Lahm, Basti który był sercem zespołu, Kroos jako dyrygent, no i oczywiście Neuer. Doszła do tego świetna współpraca Alaby z Frąkiem, zadziwiająco świetna gra Boatenga, Dante, Martineza. Skuteczność w najważniejszych meczach Mandżu, Gomeza.
Co nam z tego zostało?
Neuer po 2 bardzo poważnych kontuzjach, obrona w której jedynie Humels prezentuje wysoki poziom, chociaż jemu też w ostatnich miesiącach nie szło najlepiej. W pomocy jedynie James jest graczem na światowym poziomie, na skrzydłach 2 emerytów których czas już niestety przeminął oraz 2 młodych zawodników w których pokładane są olbrzymie nadzieje ale którzy jeszcze nie pokazali niczego nadzwyczajnego. W ataku Lewy bijący rekordy w Bundeslidze a jednocześnie zawodzący w LM.
Moim zdaniem czekają nas lata podobne do okresu między 2002 a 2009 rokiem gdzie w LM byliśmy średniakiem a w Bundeslidze mistrzostwo wcale nie było pewne, chociaż nasza liga tak obniżyła swój poziom, że jednak ciężko będzie nas komuś pokonać.
03.08.2018 13:39
Z zachwytami nad Gnabrym poczekajmy kilka miesięcy, to, że nastrzelał trochę bramek w przeciętnej Bundeslidze nie czyni z niego gracza światowego formatu.
03.08.2018 13:28
Mamy Lewego który strzela po 30 bramek w Bundeslidze a w LM regularnie zawodzi. Wolałbym napastnika który w słabej Bundeslidze strzela 20 bramek, ale za to w decydującej fazie LM dokłada jakieś trafienia.
W porównaniu z Chelsea, Arsenalem, United, Interem, Milanem, Napoli, Romą, Sevillą, Totkami nie mamy słabego składu więc prezentujemy dość wysoki poziom. W porównaniu z Realem, Barcą, City, PSG, Juve, Atletico, Liverpoolem mamy słabszy skład a będzie jeszcze gorzej ponieważ tamte kluby się zbroją. Natomiast nasi najlepsi zawodnicy którzy w minionych latach wprowadzili klub na szczyt zakończyli kariery, albo odeszli do innych klubów, albo są emerytami, na ich miejsce natomiast ściągamy graczy znacznie słabszych.
03.08.2018 13:25
@eryk
Z tym Realem to jednak troche nie trafiłeś, Ronaldo, Modrić, Bale, Kross kosztowali całkiem duże pieniądze i to właśnie oni wygrywali LM. Co do Juve, transfer Ronaldo już im się spłacił a być może, że Portugalczyk pociągnie ich jeszcze do zwycięstwa w LM. Jest również trochę różnicy między napakowanym gwiazdami klubem gdzie zawodnicy trenują ze sobą wiele miesięcy i jest to zgranie oraz taktyka o której piszesz a reprezentacjami.
Zgadzam się z tym, że nie powinniśmy wydawać 200 mln za Neymarów czy też 130 mln za 33 letniego Ronaldo. Problem w tym, że gdy jest na rynku ktoś kogo można kupić za okazyjną cenę (Salah, Sane, de Bruyne, Malcom, a wcześniej Hazard) to tego nie robimy. Martial jest naszą kolejną idealną okazją z której nie skorzystamy. Wcale się nie zdziwię gdy Pavard i de Ligt również trafią do innego klubu. Jeśli nie chcemy wydawać po 100 mln na pojedynczego gracza to dlaczego nie polujemy na takich zawodników jak Ci wymienieni powyżej? Liczymy, że nasi emeryci staną się o 10 lat młodsi? Coman i Gnabry mają potencjał, ale są niewiadomą, do tego co chwilę kontuzjowani więc różnie to może z nimi być.
03.08.2018 12:12
Czyli jesteśmy klubem emeryta gdzie zawodnicy grają za zasługi? Zgadzam się, że nie możemy wydawać po 200 mln za jednego gracza, problem tylko w tym, że gdy mamy możliwość sprowadzenia kogoś za mniejszą kwotę (Sane, Mahrez, Salah, Malcom, de Bruyne) to tego nie robimy.
03.08.2018 12:02
@Sopariev
Na ŚO będziemy mieli tylko Hummelsa i Sule a na skrzydłach Comana i Gnabry którzy są niewiadomą oraz emerytów. Jeśli chcemy coś ugrać w LM to de Ligt, Pavard, Martial + boczny obrońca powinni być obowiązkowi. Ze sprzedaży Vidala, Boatenga, Bernata i Rudego + Costa możemy mieć ok 120 mln. Pavard + de Ligt powinni kosztować nas z 90 mln, Martial 60 mln, boczny obrońca z 20 mln, co daje w sumie 170 mln więc bylibyśmy na minusie tylko 50 mln. Trzeba również w słabej Bundeslidze dawać ogrywać się komuś z rezerw.
03.08.2018 08:36
@JazGod
Na Twojej liście brakuje Varane który moim zdaniem już teraz jest na równi z Ramosem a ma dopiero 25 lat.
Ja kompletnie nie rozumiem pseudo polityki zarządu. Vidal był nam potrzebny, w Bayernie nie ma drugiego takiego walczaka a my się go pozbywamy za jakieś marne 30 mln podczas gdy w kadrze trzymamy takich klasowych graczy jak Bernat, Rudy, Thiago czy dwaj emeryci którzy w naszych barwach będą grali do 60 roku życia podpierając sie laską i mając butlę z tlenem zarzuconą na plecy. Transfer Boatenga nie będzie wielkim osłabieniem pod warunkiem, że sprowadzimy Pavarda oraz de Ligta w co jakoś wątpię po tym jak zarząd powiedział, że na środku obrony może grać Martinez oraz Alaba i nic na tym nie stracimy. Równie dobrze można powiedzieć, że Neuera w bramce zastąpi James i również będzie dobrze. Co do skrzydłowych, mamy dwóch emerytów oraz dwóch graczy w których pokładane są olbrzymie nadzieje, moim zdaniem trochę się ich przecenia, obym się mylił. Całą czwórka jest strasznie podatna na kontuzje i przyjdzie taki moment w trakcie sezonu, że James lub Mueller będzie musiał ganiać na skrzydle, zresztą jest tak od 4 lat, no ale "kadra kompletna". Mamy szanse na Martiala który nie będzie kosztował dużych pieniędzy i ją prześpimy, podobnie jak było z Sane, Malcomem, Salahem, de Bruyne którzy nie kosztowali dużo.
Edytowano : 2018-08-03 07:57:55
@admin
Zgadza się, kręcił świetne statystyki, ale to tylko Bundesliga, piąta liga w Europie.
03.08.2018 07:57
Świetnie by było go ściągnąć, ale z tym zarządem jest to raczej niemożliwe
02.08.2018 11:25
jeśli Neuer i Ulreich kiedyś odejdą z Bayernu to spodziewam się, że zastąpimy ich kimś z pola i dla zarządu również będzie to odpowiednia jakość.
02.08.2018 11:23
Lahm, Kahn, Basti, Effenenberg. Chciałbym aby to oni decydowali o przyszłości Bayernu.
02.08.2018 11:19
Jeśli te treningi personalne mają pomóc Thiago unikać kontuzji to trochę nie działają.
02.08.2018 11:17
Sam nie byłem za tym aby trzymać Lewego na siłę w Bayernie bo nie uważam go za kogoś wybitnego, ale znając podejście Uliego to cieszę się, że Robert został bo w jego miejsce sprowadzilibyśmy pewnie Gomeza lub ściągnęli Klose z emerytury.
31.07.2018 09:31
@MateuszFCB
Co to za różnica? Przecież nawet jakbyśmy dostali za niego 100 mln to i tak nie sprowadzimy nikogo za +50 mln.
31.07.2018 09:28
Co za różnica czy Vidala sprzedamy za 100 mln czy odejdzie od nas za darmo jak i tak nie kupimy zawodnika powyżej 50 mln?
31.07.2018 09:27
Taktyka idealna pod Dom Spokojnej Starości im. Uliego Hoenessa.
31.07.2018 09:25
Zgadzam się z zarządem, w poprzednich latach było to dokładnie widać. Szczególnie gdy przychodziły najważniejsze mecze w LM nadmiar naszych zawodników powodował u trenerów niezły ból głowy których z naszych asów wystawic do wyjściowej 11.
31.07.2018 09:25
Moje oczekiwania na sezon są takie:
Zwycięstwo w Bundeslidze
Finał PN
1/4 LM
31.07.2018 08:34
Skąd ta pewność, że przyjdzie Pavard i Martial?
30.07.2018 11:14
@filip97
W takim przypadku nie trzeba wstawiać 3 razy w ciągu 3 dni newsa w którym jest przytaczana praktycznie ta sama wypowiedź danego zawodnika.
30.07.2018 11:11
Weźcie pod uwagę to, że my nie mamy zawodników którzy są zdrowi przez cały sezon, ewentualnie wypadają z gry na 2 tygodnie. Boa, Hummels, Martinez, Thiago, James, Robben, Ribery, Coman, Gnabry co chwilę łapią urazy, często nie grają po kilka tygodni i biorąc pod uwagę ten fakt to w naszej kadrze powinno znajdować się 30 zawodników, z czego minimum 20 na podobnym poziomie aby móc walczyć na wszystkich frontach.
30.07.2018 10:27
@Prezes42
Powiedz proszę, że jedynie żartujesz. Ze stoperów mamy Boatenga, Hummelsa i Sule, z czego Jerome od 2 lat kontuzjowany albo bez formy, Mats ostatnio też upodobał sobie lekarskie gabinety. Na bokach obrony Alaba i Kimmich oraz Rafinha który w Bundeslidze jako tako daje radę, Bernat dramat. Pomoc obsadzona dobrze, z tym się zgadzam. Na skrzydłach dwaj emeryci oraz Gnabry i Coman którzy są wielką niewiadomą. W ataku wiecznie niezadowolony Lewy który zawodzi w najważniejszych meczach oraz Wagner.
Edytowano : 2018-07-30 09:58:18
Chociaż po części masz rację, na Bundesligę prawdopodobnie to wystarczy, ale w LM Barca, City, Real, Atletico, PSG, Juve, Liverpool są mocniejsi.
30.07.2018 09:54
Wszyscy narzekają, że Bundesliga jest mało ciekawa ponieważ między Bayernem a pozostałymi ekipami jest olbrzymia przepaśc no to Uli stara się aby było inaczej.
30.07.2018 09:11
@MateuszFCB
Jak to co? Mulla do tartaku bo tam jego miejsce.
Może się czepiam, ale to już 3 news w ciągu 3 ostatnich dni w którym są przytaczane praktycznie te same słowa Jamesa, w innych przypadkach bywa podobnie. Jaki jest tego sens?
30.07.2018 08:48
Mieli być rezerwowymi a z ich wypowiedzi można wywnioskować, że będą robili smród w zespole jeśli Kovac zdecyduje, że to Coman i Gnabry będą podstawowymi skrzydłowymi.
30.07.2018 08:41
bayern potrzebuje Pavarda i de Ligta, bocznego obrońcy, skrzydłowego i napastnika. Odejść Powinni Boa, Lewy, Thiago oraz emeryci.
30.07.2018 07:46
@Matilegolas
Co z tego, że zarobimy na Vidalu z 30 mln skoro nie wydamy tego na żadne konkretne wzmocnienia?
27.07.2018 13:14
Sprzedać jedynego zawodnika z jajami, bardzo mądry ruch transferowy...
27.07.2018 08:32
Liczę na to, że Favre, Tedesco lub Nagelsmann zrobią coś aby zrzucić z tronu Dom Spokojnej Starości im. Uliego Hoenessa zwany potocznie Bayernem, może wtedy wreszcie przyjdzie czas na zmiany.
27.07.2018 07:58
james jest obecnie naszą największą gwiazdą a i tak nie łapie się do klasy światowej, o czymś to świadczy.
27.07.2018 07:49
Zastąpić Boatenga Vogtem? Tak genialny pomysł może mieć jedynie Uli. Paavard i de Ligt powinni być już nasi.
27.07.2018 07:46
hahahaha, chcieć to sobie mogą, bez wzmocnień nie ma na to szans.
26.07.2018 11:33
Coman, Gnabry, Martial, Davies. Całkiem interesująco by to wyglądało, oby tylko Uli miał jakiś przebłysk racjonalnego myślenia i sprowadził francuza do Monachium.
26.07.2018 11:31
Czekajmy dalej, na pewno nikt inny nie jest nim zainteresowany...
26.07.2018 08:55
Bayern staje się domem spokojnej starości im. Uliego Hoenessa.
26.07.2018 08:54