DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: DieRoten Strona 27

hahahaha, czyli jednak zwalniamy Kovaca, bardzo dobrze.

06.10.2018 18:46

Jamesa ciągnie cały czas do środka pola, gramy bez lewego skrzydło. Dobra taktyka panie Kovac.

06.10.2018 18:44

No ładnie zaczęliśmy, tak nie za dobrze.

06.10.2018 18:43

Niezłe kartoflisko na stadionie

06.10.2018 18:28

Ciekawe dlaczego Tomeczek nie może zagrać na skrzydle. ;)

06.10.2018 18:14

żenada....

06.10.2018 17:51

James znowu na skrzydle, brawo panie Kovac, oby to był Twój ostatni mecz na ławce trenerskiej Bayernu.

06.10.2018 17:51

Neuer - Kimmich, Sule, Hummels, Alaba - Martinez, Goretzka - Gnabry, James, Ribery - Lewy

Chciałbym aby do końca roku tak wyglądał nasz podstawowy skład.

06.10.2018 09:17

@Prezes42
Muellera przez 2 pierwsze kolejki broniły liczby, od miesiąca gra dno a i tak ma znacznie więcej minut niż James, to po pierwsze.

James nie prezentuje swojej najwyższej formy dlatego, że nie gra zbyt wiele, ale i tak jest znacznie lepszy od Muellera. Żadne treningi nie zastąpią rytmu meczowego.

James zmarnował 2 setki z Schalke, pełna zgoda. Zdobył również bramkę i wywalczył karnego. W meczu było 2-0. Całkiem nieźle jak na zawodnika nie będącego w pełni formy.

Jeśli już gra to często na skrzydle a to nie jest jego nominalna pozycja, to też wpływa na to jak się prezentuje.

Edytowano : 2018-10-05 19:06:00

Mamy jednego z najlepszych o ile nie najlepszego playmakera świata a trzymamy go na ławce lub wystawiamy na skrzydle gdzie marnuje swój potencjał bo pewien bawarczyk z krwi i kości się obrazi.

05.10.2018 19:04

James miał jeden słaby mecz w trakcie sezonu. Mueller miał 2 dobre spotkania, reszta dno. Zresztą tak jak piszecie, to dwaj zupełnie inni zawodnicy. Jeden jest w stanie zrobić wszystko na boisku, drugi musi liczyć, że piłka odbije się od niego we właściwym kierunku, inaczej nie istnieje. Czepiacie się tego, że James a zwłaszcza Gnabry nie są jeszcze w optymalnej formia. Jak mają w niej być skoro grają tak mało? Żadne treningi nie zastąpią rytmu meczowego.

05.10.2018 18:11

Tuchel nie chciał do nas przyjść bo wiedział, że będzie marionetką Uliego.

05.10.2018 11:36

@bayern1987dwa
Guardiola już raz nie poradził sobie w Monachium i mam nadzieję, że nigdy więcej na naszej ławce nie usiądzie. Gdyby zarząd zrobił tak jakzrobić powinien i w obecnym sezonie w Bayernie nie byłoby już Robbena i Riberiego to może aż tylu problemów by nie było. James, Hummels, Sule, Goretzka, Gnabry mają rację z tym, że Boateng, Mueller, Robben, Thiago powinni być tylko rezerwowymi i nie można mieć do nich pretensji o to, że upominają się o coś co im się należy. Ciężko bronić Kovaca biorąc pod uwagę to, że Bayern nie ma żadnego pomysłu na grę.

Pewnie wyda Wam się to śmieszne, ale jeśli Kovac wyleci to chciałbym aby trenerem został Hermann lub Czerczesow.

05.10.2018 09:40

Głównym problemem jest zarząd, każdy dobry trener wie, że w Bayernie nie będzie miał "wolności" i dwa razy zastanowi się czy do nas przyjść.

W przypadku Jamesa i Hummelsa to wciąż Bayern rozdaje karty i jest szansa ich zatrzymać.

Kovac jeszcze może się uratować, potrzebna jest mu długa rozmowa z zawodnikami za zamkniętymi drzwiami bez obecności zarządu. Przyznanie się do błędów i nakreślenie jasnej koncepcji gry na dalszą część sezonu, no chyba, że Niko nie ma żadnego pomysłu na grę, jeśli tak jest to powinien wylecieć już dzisiaj. Potrzebne jest też ustalenie podstawowej 11, dać czas na zgranie i dopiero później rotacje a nie wymieniać pół składu co mecz. Zarząd również musi przestać wpieprzać się w kompetencje trenera a latem przeznaczyć 300 mln na przebudowę Bayernu, inaczej będzie ciężko.

05.10.2018 08:47

No nie wiem czy kolejny zawodnik do środka pola to dobry pomysł, tym bardziej, że w innych formacjach mamy poważne problemy. Chyba, że mielibyśmy sprzedać Thiago a w jego miejsce Rabiot.

05.10.2018 08:09

Czyli Kovac jest już raczej skończony, nie mając za sobą szatni nie ma już nic. Nie wiem co mógłby zrobić abu jakoś zbudować swoją pozycję. Na początek powinien jasno pokazać jak ma wyglądać podstawowa 11, a moim zdaniem powinna wyglądać tak.:

Neuer - Kimmich, Sule, Hummels, Alaba - Martinez, Goretzka/James - Gnabry, James/Mueller, Ribery - Lewy.

Najgorsze jest to, że nie prezentujemy żadnego stylu gry, jedynie długie piłki. Zgadzam się z Jamesem, we Frankfurcie mogło to zdać egzamin, ale Bayern to już trochę inna liga.

Na rynku nie ma też żadnego dostępnego trenera w razie gdyby Kovac został wywalony już teraz. Wielka szkoda, że Nagelsmann jest już zaklepany a Favre przejął BVB.

Tak jak pisał xeremeleque, dałbym szansę Hermannowi, zobaczył co z tego wyjdzie i po zakończeniu sezonu podjął dalsze kroki.
Podstawowym zadaniem nowego trenera powinno być zatrzymanie Jamesa za wszelką cenę i budowa wokół niego nowego Bayernu. Powinniśmy sprowadzić de Ligta, Pavarda, lewego obrońcę, Lozano lub Thauvina na skrzydło , do tego kilku doświadczonych graczy z obecnego składu i może coś z tego wyjdzie.

05.10.2018 08:04

@xeremeleque
No i ma rację, Bayern nie ma żadnego stylu, we Frankfurcie takie długie piłki i liczenie ma błąd przeciwnika mogły się udać, ale Bayern to trochę inna liga.

05.10.2018 07:46

Serio Kovac musi tłumaczyć Muellerowi 15 minut, że gra gówno i usiądzie na ławce? Zresztą po przerwie reprezentacyjnej Tomek znowu pewnie zagra.

04.10.2018 21:03

Kovac najpierw musi odzyskać szatnię, obecnie zawodnicy nie czują do niego respektu ani pokory, a bez tego trener nie istnieje. Sam sobie na to pozwolił.

04.10.2018 12:25

@filip97
To były pojedyncze przypadki, teraz Robben i Ribery co chwilę pajacują. Do tego James i Sule wychodzą ponoć z szatni podczas przemowy kapitana. Kovac stracił szatnię już na początku sezonu, nie wiem czy uda mu się ją odzyskać, a trener którego zawodnicy nie szanują to marny trener.

04.10.2018 10:38

@filip97
Jeden raz, później już się nauczył tego nie robić.

04.10.2018 10:16

@filip97
Dlatego, że Kovac sam sobie na to pozwolił, gdyby po pierwszym takim wybryku jasno powiedział, że kolejny raz oznacza oglądanie kilku następnych spotkań z perspektywy trybun to cyrk by się skończył. Natomiast Nico zamiast tego tłumaczy się teraz dlaczego postanowił zmienić jaśnie pana Robbena i Riberiego w 89 minucie spotkania.

Edytowano : 2018-10-04 10:08:20

Niestety, ale Kovac zapomniał zabrać z Frankfurtu swoich jaj.

04.10.2018 10:07

Wydaje mi się, że Kovac przez własne błędy stracił szatnię, a jeśli zawodnicy nie szanują trenera to jego dalsza praca w Monachium nie ma sensu.

04.10.2018 08:05

Panie Kovac, specjalistą nie jestem, ale mogę dać małą podpowiedź. Sule, Goretzka, James, Gnabry na boisko, Boateng, Thiago, Mueller, Robben ławka.

04.10.2018 08:02

@vaterland
Gdyby Neymar trafił do nas zamiast do Barcelony to teraz mielibyśmy całkiem innego zawodnika. Nikt w Bayernie nie pozwolił by mu na takie cyrki.

Pavard, de Ligt, Lozano, lewy obrońca - takie powinny być nasze cele transferowe, 150 mln powinno na to wystarczyć. Niech odchodzą Boateng, Rafinha, Robben, Ribery, Coman.

Neuer - Kimmich, de Ligt, Hummels, Alaba - Martinez, Goretzka - Gnabry/Davier, James, Lozano - Lewy

lub:

Neuer - Pavard, de Ligt, Hummels, Alaba - Martinez, Goretzka - Kimmich, James, Lozano - Lewy

04.10.2018 08:00

Czyli w tej kolejce tylko Bayern dał dupy.

04.10.2018 07:39

Jeśli stracimy Jamesa to będziemy skończonymi frajerami.

03.10.2018 17:09

Co byście powiedzieli na coś takiego?

Neuer - Pavard, de Ligt, Hummels, Alaba - Martinez, Goretzka - Kimmich, James, Lozano - Lewy

ławka: Ulreich, Sule, lewy obrońca, Tolisso, Sanches, Thiago, Mueller, Gnabry, Davies, Wagner

Rafinha, Boateng, Robben, Ribery, Coman odchodzą. Ten ostatni ze względu na ciągłe kontuzje.

03.10.2018 17:05

Kovac mógł być pierwszym wyborem, ale pierwszym który zgodził się na to, że zarząd będzie dyktował mu warunki.

03.10.2018 15:12

Kovac mógł być pierwszym wyborem, ale pierwszym który zgodził się na to, że zarząd będzie dyktował mu warunki.

03.10.2018 15:12

Akurat Robben i Ribery nie powinni grać przeciwko Kovacowi bo zamiast być rezerwowymi są jego pierwszym wyborem.

Rotacja rotacją, ale nie może być tak, że w każdym meczu zmieniamy kilku zawodników. Musi być jasno określona podstawowa 11 która na chwilę obecną powinna wyglądać tak:

Neuer - Kimmich, Sule, Hummels, Alaba - Martinez, Goretzka - Gnabry, James, Ribery - Lewy

03.10.2018 14:59

Kovac nie ma za sobą szatni i sam jest sobie winny, tolerował zachowanie Robbena i Riberiego podczas zmian, zaczął im się nawet tłumaczyć dlaczego schodzą, ze swojej strategii również tłumaczy się w mediach, doszło do tego wczorajsze zachowanie Jamesa i Sule. Zawodnicy nie traktują go poważnie a bez tego nic nie zrobi.

03.10.2018 14:38

Ryba psuje się od głowy, a kto jest głową Bayernu chyba wiemy.

03.10.2018 12:26

"Wiek to tylko liczba" - Robben w 2025 po porażce z Legią Warszawa w LE.

03.10.2018 10:24

@karl1985
Jeśli gramy dobrze a Mueller jest na boisku to i tak niczym się nie wyróżnia, zagrał 2 dobre mecze na samym początku sezonu a później wrócił to swojej normalnej dyspozycji.

Edytowano : 2018-10-03 10:23:19

@Piter1985
Siłą napędową Bayernu od wielu lat są skrzydła, ciężko będzie to przestawić, tym bardziej, że do innego systemu brak nam odpowiednich zawodników.

03.10.2018 10:22

@karl1985
Z Herthą każdy z naszych zawodników zagrał dno, w pozostałych spotkaniach James był wyróżniającym się zawodnikiem. Wczoraj zmarnował świetną okazję, zgadzam się, ale przynajmniej wraz z Gnabrym taką okazję stworzyli czego nie można powiedzieć o reszcie naszych kopaczy. Kilka razy próbował też zagrać szybciej po ziemi, rozklepać przeciwnika, ale co z tego skoro inni nie potrafili zagrać bez przyjęcia a jedyną taktyką były długie piłki grane przez Boatenga.

03.10.2018 09:32

@tapczan
James u Juppa po początkowych problemach stał się podstawowym zawodnikiem i udowodnił, że na to zasługuje. W obecnym sezonie miał tylko jeden słabszy mecz z Herthą. Ciężko wzbudzić u zawodnika jakąś miłość do klubu gdy niezasłużenie siedzi na ławce. Zresztą James w wywiadach mówił, że dobrze się u nas czuje i wyobraża sobie wieloletni pobyt w Monachium, dopiero wczoraj po meczu pierwszy raz okazał swoją frustrację.

03.10.2018 09:26

Załóżmy, że Uliemu spadnie coś na łeb i przejrzy wreszcie na oczy.

Sprowadzamy:
Hirvinga Lozano, Pavona, Pavarda, de Ligta, lewego obrońce.

Odchodzą: Rafinha, Robben, Ribery, Boateng, i Coman

Coman dlatego, że co sezon przez kilka miesięcy pauzuje z powodu kontuzji.

Do tego jakiś trener z wizją i może być ciekawie, mielibyśmy młodą, zdolną kadrę wspartą doświadczonymi zawodnikami.

03.10.2018 09:01

@Sopariev
James już ma dość tego bagna, pokazało to jego zachowanie po meczu. Jeśli w przeciągu kilku następnych spotkań Hoeness nie będzie budował wokół niego składu to w przyszłym roku w Bayernie nie zobaczymy już Jamesa.

03.10.2018 08:43

Jupp oglądając wczorajszy mecz wyłączył wszystkie telefony a dzisiaj pozmieniał numery.

Tak grającego Bayernu nie oglądaliśmy nawet za Carlo. Wiedziałem, że mamy najsłabszą kadrę od lat, ale czegoś takiego się nie spodziewałem. Ostatnio mój ulubiony cytat który pasuje do naszej gry:

"Koszulki, zawodnicy do zdjęcia, jedna wielka ściema"

Tak wyglądało 10 naszych kopaczy z pola którzy wyszli na to spotkanie. Wejście Jamesa i Gnabryego trochę ożywiło naszą grę. Przeprowadzili akcję po której mógł paść gol, ale szczęście nie dopisało. Chociaż właściwie to dopisało bo nie przegraliśmy tego spotkania w czym wielka zasługa Neuera.

Mając tak kompletną kadrę nie pomoże żaden trener, może w styczniu ten Davies wprowadzi jakiś powiew świeżości, zobaczymy. Przed sezonem chciałem mistrzostwa Niemiec, półfinału PN i Ćwierćfinału LM, teraz zaczynam wątpić czy uda zrealizować się te cele.

03.10.2018 08:02

Panie Kovac, największy błąd to popełnił Pan 1,5 godziny przed meczem zgadzając się na skład podyktowany przez Uliego "Kiełbasiarza" Hoenessa.

03.10.2018 07:51

Dajcie spokój, czy Wy nie rozumiecie, że James dopiero półtora miesiąca temu wyleczył kontuzję i nie można wprowadzić go do gry zbyt szybko, Hoeness bardzo dobrze robi pozwalając mu wejść powoli w rytm meczowy. W kwietniu powinien już rozgrywać pełne spotkania a w maju będzie miał optymalną formę na finał LM.

03.10.2018 07:49

Może i zagrał dno, ale co pośmieszkował to jego.

03.10.2018 07:42

"Wiek to tylko liczba" - Robben i Ribery w 2025 roku po porażce z Legią Warszawa w LE.

03.10.2018 07:41

Eh, jaka szkoda, że Nagelsmann jest już zaklepany.

02.10.2018 22:50

James nigdy nie był typowym skrzydłowym, w Bayernie takiego udawać bo Tomeczek oczywiście musi grać na 10.

02.10.2018 22:26

Ale beke kręcą z Uliego i Hasana:D

02.10.2018 22:23

@oloka96
Był spalony.

02.10.2018 22:18

"Koszulki, zawodnicy do zdjęcia, jedna wielka ściema"

Ostatnio mój ulubiony cytat pasujący do gry Bayernu.

02.10.2018 21:56

No fajna ta pierwsza połowa w naszym wykonaniu, taka nie za dobra.

Dzieciaki z Amsterdamu grają lepiej od dziadków z Monachium. Natomiast murawa jak w B Klasie:)

02.10.2018 21:48

Fajny ten nasz skład, taki nie za mocny :)

02.10.2018 20:14

Fajny ten nasz skład, taki nie za mocny :)

02.10.2018 20:14

@tapczan
"Niby robią", dobrze powiedziane. Natomiast to co robili Robben i Ribery przy zmianach było widać.

02.10.2018 15:17

@Marton
Bez defensywnego pomocnika? Trochę ryzykownia.

02.10.2018 15:09

@tapczan
Oficjalnie nie istnieje, ale myślisz, że Kovac nie wie, że gdyby uczynił z Muellera, Robbena i Franka (chociaż ten na to nie zasługuje) rezerwowych to Ci zaczęli by robić smrodek w zespole?

02.10.2018 14:54

@tapczan
Powiedz mi kto w ostatnim meczy się wykazał? W poprzednich meczach w których James występował od pierwszej minuty był albo naszym najlepszym zawodnikiem, albo jednym z najlepszych. Nie chodzi mi tylko o Muellera ale również o Robbena który jest jednym z najsłabszych zawodników Bayernu w tym sezonie.

02.10.2018 14:36

Zgadza się, Gnabry to nie poziom Robbena, tylko, że Robbena kilka lat młodszego bo teraz Arjen jest już cieniem dawnego siebie.

02.10.2018 14:30

@Ziginho
Nikt nic nigdy nie osiągnie jeśli nie będzie grał, grajmy Robbery jeszcze 5 lat, na pewno wyjdzie nam to na dobre.

02.10.2018 14:27

Jedyną różnicę jaką obecnie robi Robben to ta odnośnie średniego wieku piłkarzy przebywających na boisku.

02.10.2018 14:02

@Patrick92
Ciiiiii...
Takich rzeczy się tutaj nie pisze. Robben i Ribery to legendy klubu którym należy się dozgonny szacunek i to oni powinni decydować kiedy odejść. A Muellerrobi miejsce innym zawodnikom, ktoś taki też jest potrzebny na boisku.

02.10.2018 13:47

Jeszcze taka mała ciekawostka pokazująca ile może zmienić jedna akcja w ocenie zawodnika.

Cofnijmy się do 25 maja 2013 roku, 89 minuta spotkania, wynik 1-1. Robben zamiast podać do Muellera który ma przed sobą pustą bramkę decyduje się sam zakończyć akcję... Weidenfeller broni. Arjen po raz kolejny w tym meczu marnuje 100% okazję. Bayern przegrywa po dogrywce lub karnych. Myślicie, że wtedy byłby uważany w Monachium za bohatera, legendę klubu, jednego z najlepszych graczy w historii? Czy może za człowieka który przez swój egoizm zawalił nam 2 finały LM z rzędu?

02.10.2018 13:45

Robben gra za nazwisko i zasługi dla Bayernu. Zacytuję Wojciecha Drzyzgę. Robben na boisku to koszulka, zawodnik do zdjęcia, jedna wielka ściema.

02.10.2018 13:28

Biorąc pod uwagę jedynie formę a nie układy z zarządem to nasza najsilniejsza 11 prezentuje się tak.

Neuer - Kimmich, Sule, Hummels, Alaba - Martinez, Goretzka/Thiago - Gnabry, James, Ribery - Lewy.

02.10.2018 13:22

Ostatnio cała drużyna nic nie pokazała. Natomiast Robben i Mueller nic nie pokazują od kilku tygodni, Boateng 2-3 dobre mecze w sezonie, reszta słabiutko, Lewy jak nie dostanie dobrej piłki w polu karnym to go nie ma. Biorąc pod uwagę jedynie formę a nie układy z zarządem to nasza najsilniejsza 11 prezentuje się tak.

Neuer - Kimmich, Sule, Hummels, Alaba - Martinez, Goretzka/Thiago - Gnabry, James, Ribery - Lewy.

02.10.2018 13:22

Robben jako najsłabszy zawodnik ostatnich spotkań ma zapewnione miejsce w wyjściowej 11.... XD

Szkoda, że nie będzie to wyglądało tak.

Neuer - Kimmich, Boateng, Hummels, Alaba - Martinez, James - Gnabry, Mueller, Ribery - Lewy

02.10.2018 07:47

@superbayern
Bayern nie ma rozwalonej kadry, mamy kadrę która będzie się bić w Bundeslidze i PN, można powiedzieć, że jesteśmy faworytem w tych rozgrywkach. Mamy kadrę pozwalającą na spokojne wyjście z fazy grupowej LM. Zarząd jest tym usatysfakcjonowany i takie są nasze cele. To, że my jako kibice chcielibyśmy aby Bayern walczył o zwycięstwo w LM nie ma żadnego znaczenia, nie takie są nasze cele na obecny sezon i nie możemy tego wymagać od naszych zawodników.

01.10.2018 21:27

@JazGod
W takim razie aplikuj na stanowisko, może zastąpisz Kovaca.

01.10.2018 19:28

Oby Arjen zaczął ten mecz na ławce.

01.10.2018 18:12

@JazGod
Dlaczego więc tak bardzo jedziesz po Kovacu? W Bundeslidze tracimy 1 punkt do lidera, w LM wygraliśmy swój pierwszy mecz, w Pucharze Niemiec gramy dalej. Jak do tej pory wszystkie cele które postawiłeś przed Niko są realizowane. Gdyby nagle przyszedł Jupp, Zidane, Guardiola, Klopp czy ktokolwiek inny to i tak nie będzie miał grać. Robbery nie staną się nagle młodsi, nie przybędzie nam stopera i bocznego obrońcy, Lewy nie zacznie mijać po kilku rywali strzelać bramek.

Dla mnie aby uznać sezon za udany Bayern musi wygrać Bundesligę, dojść do półfinału PN i ćwierćfinału LM.

01.10.2018 18:07

@JazGod
Proszę o konkrety, jakie wyniki musi osiągnąć Bayern abyś uznał, że sezon był udany. Tylko realistyczne wyniki a nie marzenia typu tryplet.

01.10.2018 16:51

@JazGod
Proszę o konkrety, jakie wyniki musi osiągnąć Bayern abyś uznał, że sezon był udany. Tylko realistyczne wyniki a nie marzenia typu tryplet.

01.10.2018 16:51

@JazGod
Co według Ciebie będzie sukcesem w obecnym sezonie?

01.10.2018 15:07

Neuer - Kimmich, Sule, Hummels, Alaba - Martinez, Thiago - Gnabry, James, Ribery - Lewy.

Liczę jutro na taki skład.

01.10.2018 14:25

@JazGod
Gdyby Guardiola i Ancelotti mogli decydować o transferach to moglibyśmy mieć w Bayernie Neymara, de Bruyne, Sane, Jesusa, Laporte.

Zrozum, że o transferach w Bayernie decyduje głównie zarząd i jeśli powie, że kadra jest kompletna to trener może sobie chcieć a i tak nikogo nie dostanie. Zobaczymy co wyjdzie z tej zapowiadanej przyszłorocznej ofensywy transferowej.

Powtarzam po raz kolejny, nie ma już Bayernu z 2013 roku, teraz to zupełnie inny zespół z innymi celami. Mamy walczyć o zwycięstwo w Bundeslidze oraz ewentualny puchar Niemiec, LM nie jest w naszym zasięgu i ćwierćfinał będzie dobrym wynikiem.

01.10.2018 09:49

@JazGod
Tak się akurat składa, że Carlo chciał sprowadzić Laporte do Bayernu, natomiast zarząd nie widział takiej potrzeby. Kovac też pewnie chciał kogoś ściągnąć, ale co z tego skoro Uli twierdzi, że kadra kompletna i woli sprzedać kilku zawodników? Pep, Carlo i Niko nie mieli zbyt wiele do powiedzenia w kwestii transferów i musieli grać tym co mają. Nie wymagaj od Kovaca który ma najsłabszą kadrę od lat cudów.

01.10.2018 07:54

Dajcie już temu Kovacowi spokój, przypominam, że Jupp również miał takie tragiczne mecze jak ten z Herthą, a kadrę miał zdecydowanie mocniejszą.

30.09.2018 21:28

@dzojko
Można wiedzieć dlaczego głupoty?

29.09.2018 20:30

Nie rozumiem dlaczego tak to przeżywacie, takich meczy w sezonie będzie więcej. Po każdym z nich będziecie zwalniali trenera? Bayern nie ma zespołu który ma walczyć o zwycięstwo w LM, jesteśmy na to za słabi. Naszym celem jest Bundesliga i ewentualnie Puchar Niemiec.

@JazGod
Boateng wczoraj popełnił debilny błąd i to czy gra na lewej czy prawej stronie SO nie ma nic do rzeczy. Zawodnik z takim doświadczeniem powinien myśleć na boisku a nie zachowywać się jak napalony junior.

Nie można się czepiać jednak tylko Jerome bo cały zespół zagrał jedno wielkie gówno.

Przestańmy się oszukiwać, nie jesteśmy już żadną Europejską czołówką. Na szczyt wciągnęli nas Robbery którzy teraz są cieniem dawnych siebie. Dopóki nie dorobimy się kolejnej generacji tak genialnych zawodników to wielkich sukcesach zapomnijmy. Zejdźmy na ziemię, zweryfikujmy nasze oczekiwania odnoście tego zespołu i cieszmy się z tego co mamy. Dla mnie mistrzostwo Niemiec, półfinał PN i 1/4 finału LM sprawi, że sezon będzie udany.

29.09.2018 20:07

Czyżby jednak Bundesliga okazała się ciekawa w tym sezonie? Za Robbena Gnabry, za Renato Mueller i trzeba walczyć o remis.

28.09.2018 21:18

Robben jest tak tragiczny,że to jest aż smutne.

28.09.2018 21:14

Idealny scenariusz to 2-0 do przerwy a po zmianie stron tryb ekonomiczny, zmiany w 60 minucie i zbieranie sił na wtorek.

28.09.2018 12:58

@josh1982
To była ironiczna wypowiedź ze strony MateuszFCB.

To jak wygląda sytuacja Jamesa dadzą odpowiedź 2 najbliższe spotkania.

27.09.2018 18:25

Jasna, że mogliśmy wyjść na Augsburg podstawową 11, ale byliśmy po meczu z Schalke który troche nas jednak kosztował. W piątek czeka nas natomiast starcie z Herthą która jest znacznie wyżej w tabeli i tutaj gra rezerwami i ewentualna strata pkt byłaby bardziej bolesna. Po tym jak część zawodników odpoczęła jutro może zagrać mocniejszy skład a jeśli wynik będzie korzystny to w 60 minucie zmiany i tryb ekonomiczny przed wtorkiem.

27.09.2018 18:21

@JazGod
Nie przesadzaj, z Augsburgiem nic wielkiego się nie stało, wyszliśmy rezerwami i pechowo zgubiliśmy 2 pkt. Kovac musi rotować składem i jeszcze niejednokrotnie będziemy skazani na oglądanie takich spotkań jak to we wtorek. Podstawowi zawodnicy muszą czasami odpoczywać aby pod koniec rundy jesiennej nie byli zajechani a nie mamy możliwości wystawienia dwóch jedenastek zbliżonych do siebie poziomem.

27.09.2018 15:14

@bayern1987dwa
Myślę, że w przypadku Bayernu większość osób związanych z tym klubem bez wahania oddała by wygraną w Bundeslidze za triumf w LM

27.09.2018 13:26

W przyszłej edycji LM zostaje wprowadzony VAR, w Realu muszą mieć nietęgie miny.

27.09.2018 12:41

Mueller nie boi się wstawić nogi w walce o piłkę, potrafi świetnie iść na przebitkę, nieźle gra głową, często strzela w tak pokraczny sposób, że bramkarz nie wie co się dzieje. Tyle ma przewagi nad Jamesem. Gdyby dowolny klub mógł wybierać między Jamesem a Muellerem to wydaje mi się, że w 98% ten wybór padłby na Kolumbijczyka. Thomas jest naszym wychowankiem, bawarczykiem i dlatego ma w klubie specjalne względy.

27.09.2018 09:17

@admin
Póki Arjen i Frank będą przedłużali kontrakty o rok to nie kupimy nikogo nowego na skrzydło, tym bardziej, że obaj chcą grać w każdym meczu po 90 minut.

"Nie zgadzam się z takim podejściem do sprawy - jak jesteś na szczycie to jesteś Bogiem, jak jesteś starszy to weź spieprzaj dziadu i zrób miejsce innym."

Również się z tym nie zgadzam, powinno to brzmieć tak.

Jak jesteś na szczycie to jesteś Bogiem, jak jesteś starszy i nie jesteś już w stanie dać drużynie tyle co kiedyś to zrób miejsce młodszemu, pogódź się z rolą rezerwowego lub poszukaj klubu w którym będziesz grał regularnie.

26.09.2018 13:51

@JazGod
Weź też pod uwagę to, że gramy w piątek z 3 drużyną w tabeli a we wtorek z najtrudniejszym przeciwnikiem w fazie grupowej LM. W sprawie transferów też nie wiadomo jak to wygląda, ale moim zdaniem zarząd powiedział, że "kadra kompletna" i Kovac nie miał nic do gadania. Ciężko rotować składem mając do dyspozycji 3 stoperów, 2 bocznych obrońców, 3 skrzydłowych, 2 napastników,.

26.09.2018 13:24

@Karamazow
James w dwóch poprzednich spotkaniach schodził w 79 i 87 minucie, w piątek czeka nas mecz z Herthą, we wtorek z Ajaxem. Wczoraj należał mu się odpoczynek, podobnie jak kilku innym zawodnikom. Jeśli Kovac miałby cały czas wystawiać ten sam skład to w styczniu wszyscy byli by już zajechani.

26.09.2018 13:08

Szczególnie odpali taki Coman który co sezon leczy się po kilka miesięcy.

26.09.2018 12:08

@tapczan
To nie było śmieszne, ale prawdziwe. Wiele osób pisze, że nie wolno krytykować Muellera, Robbena i Riberiego bo zrobili wiele dla klubu i są legendami Bayernu. Legendami są również Lahm i Schweinsteiger a ich nie krytykuje nikt, dlaczego? Ponieważ wiedzieli kiedy odejść i dać szansę innym, zdawali sobie sprawę z tego, że nie są już w stanie dać drużynie tyle co kiedyś i zrobili miejsce dla młodszych. Natomiast panowie RR nadal uparcie twierdzą, że wiek to tylko liczba a boisko pokazuje coś zupełnie innego. Natomiast grę Muellera kiedyś dało się oglądać, ale po Mistrzostwach Świata w 2014 coś się w nim zmieniło.

26.09.2018 11:50

Jeśli James nie zostanie w Bayernie na kilka najbliższych lat to będzie to jedno z największych frajerstw w historii klubu.

Kolumbijczyk powinien grać na 10 a wtedy miejsca dla Muellera nie ma. James na pozycji nr 8 to marnowanie 23% jego potencjału, chociaż i tam wypada świetnie.

@karl1985
W ostatnich latach Bayern na szczyt wciągnęli Robben i Ribery, teraz obaj to emeryci a zastąpić ich maja Coman który co sezon wypada na kilka miesięcy oraz Gnabry który jeszcze nic nie pokazał? Trochę to śmieszne. Na tej podstawie można wnieść, że jesteśmy coraz słabsi na arenie międzynarodowej.

26.09.2018 10:23

Co miał zrobnić Kovac? Wystawić podstawową 11 która grała w sobotę wiedząc, że w piątek czeka nas mecz z 3 drużyną w tabeli a we wtorek starcie w LM z najgroźniejszym przeciwnikiem w grupie? To, że mamy tak kompletną kadrę, że pod koniec wrześnie nie ma już kim grać nie jest raczej winą Kovaca.

Wczoraj ofensywni zawodnicy zagrali tragicznie, Wagnera można jakoś zrozumieć, był to jego pierwszy mecz i widać brak ogrania. Robben, Ribery nie pokazali nic. Gnabry troszkę lepiej. Mueller znowu drewno od którego odbija się piłka, tym razem w złych kierunkach.

26.09.2018 08:10

No i klops.

25.09.2018 22:14

Bayern nie ma takiej kadry aby móc wystawić dwie równorzędne jedenastki, nie możemy również w każdym meczu grać tymi samymi zawodnikami bo w styczniu będą już zajechani. Na dzisiejszy mecz z przymusu wyszły rezerwy, gra niczym nie zachwyca, liczą się tylko 3 pkt.

25.09.2018 21:41

Renata ma tylko szybkość..... niestety

25.09.2018 21:38

Brawo Robben!!

25.09.2018 21:35

Wagner nic jeszcze w tym sezonie nie grał więc widać jego brak ogrania. Przypominam, że w kwietniu część osób chciała wystawiać go na Real w miejsce Lewego.

25.09.2018 21:16

@GraueEminenz
Z Benficą i Schalke schodził w 79 i 87 minucie. W piątek gramy z Herthą we wtorek z Ajaxem, wtedy James będzie nam bardziej potrzebny.

25.09.2018 21:04

James w ostatnich 2 spotkaniach rozegrał wiele minut, w piątek czeka nas trudniejszy przeciwnik. Jestem ostatnią osobą która chce go widzieć na ławce, ale dzisiejszą decyzję Kovaca w pełni rozumiem.

25.09.2018 20:42