DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: DieRoten Strona 23

Brać ten Haga, de Ligta i de Jonga.

Oby Ajax awansował do 1/4 finału bo na to zasluguja.

12.12.2018 22:57

Świetnie Comann. Chyba pierwszy mecz w tym sezonie w którym potrafimy się podnieść.

12.12.2018 22:48

karny do powtórki, połowa graczy Ajaxu wbiegła zbyt wcześnie w pole karne.

12.12.2018 22:46

hahahaha ale fart

12.12.2018 22:43

Neuer też nie wiem na co liczył stojąc w miejscu.

12.12.2018 22:40

Boateng won z tego klubu!!

Drugie miejsce w grupie i niezwykle ciężki dwumecz w 1/8.

Brawo Bayern, brawo Kovac.

12.12.2018 22:39

Naprawdę ładnie to wygląda. Szkoda tylko, że Gnabry marnuje sytuację za sytuacją.

12.12.2018 21:15

Brać Havertza czym prędzej, młody, Niemiec, olbrzymi talent, czego chcieć więcej?

12.12.2018 12:43

Co z tego, że James wróci jak będzie grzał ławę do czerwca a później odejdzie, ewentualnie już w styczniu opuści Bayern .

Edytowano : 2018-12-12 11:56:22

@JazGod
Ronaldo nie gra jako skrzydłowy ani nie miał w swojej karierze tylu kontuzji co Robbery. O porównywaniu wieku SO i skrzydłowych już nawet nie wspomnę. Czy w którymś z topowych klubów na skrzydle biega 35/36 letni zawodnik?

12.12.2018 11:51

Oby nie doczekał się nowego kontraktu.

12.12.2018 11:47

Neuer - Pavard, de Ligt, Sule, Alaba - Kimmich, de Jong - Gnabry, Havertz, Coman - Lewy

Tak mógłby wyglądać podstawowy skład od przyszłego sezonu, ewentualnie ktoś nowy na skrzydło.

12.12.2018 11:46

Następca Jamesa? Havertz.

Edytowano : 2018-12-11 14:43:13

Jeśli by nam wyszło z de Ligtem i de Jongiem to byłby to najlepszy ruch transferowy Bayernu od lat.

11.12.2018 14:42

Oby tak było.

11.12.2018 11:58

Czyli trzeba szukać dodatkowego skrzydłowego.

10.12.2018 21:25

O to właśnie chodzi, że nie ma trenera idealnego, natomiast Guardiola przez wiele osób uważany jest za jakiegoś cudotwórcę.

Gdyby w ciągu 2 ostatnich lat w LM był VAR to Real by z nami odpadał.

10.12.2018 14:06

@bayern1987dwa
Akurat za Carlo to w LM graliśmy jak równy z równym w starciu z Realem. Za Pepa dostaliśmy łomot od Realu, Barcy i tylko starcie z Atleti było wyrównane. Nie piszę, że Guardiola jest trenerem przeciętnym, bo znajduje się w top 10, ale żadnym geniuszem nie jest na pewno.

10.12.2018 11:53

No właśnie o to chodzi, nie ma trenera idealnego. Jest może z 10 nazwisk które znajdują się w czołówce. Natomiast dla niektórych Guardiola to jakiś geniusz który zamienia w złoto wszystko czego dotknie.

10.12.2018 10:41

Guardiola taki trenerski geniusz a od momentu odejścia z Barcy odpada z LM przez te same błędy i wniosków wyciągnąć nie umie do tej pory.

10.12.2018 09:16

"W mojej dotychczasowej pracy w Bayernie, prawdopodobnie zrobiłem więcej niż moi poprzednicy w czasie całej ich kadencji w klubie "

Sammer uśmiał by się gdyby to przeczytał.

10.12.2018 07:55

No i miało być pięknie a skończyło się jak zawsze, został jeszcze de Ligt, oby nastąpił jakiś cud i Bayern się z nim dogadał.

07.12.2018 08:27

https://www.youtube.com/watch?v=0-6Gepkffzc

Całkiem niezłe, polecam obejrzeć, wymagana znajomość niemieckiego.

06.12.2018 14:12

De Jong, de Ligt, Pavard, James, Havertz, Jović, Lozano to powinny być nasze cele transferowe na 2 najbliższe lata.

06.12.2018 12:04

Z murawą już od dłuższego czasu nie jest najlepiej.

06.12.2018 10:44

@vaterland
Żeby Kovac odzyskał szatnię to najpierw musiałby ją kiedykolwiek mieć po swojej stronie.

05.12.2018 12:40

@dzordan
Jeśli to byłaby prawda i transfery doszły by do skutku to jesteśmy w niebie. Do tego Lozano na skrzydło, wykup Jamesa i zaklepanie Jovića w 2020.

Edytowano : 2018-12-05 12:22:35

I jeszcze Havertz w 2010.

Edytowano : 2018-12-05 12:22:45

2020

05.12.2018 12:21

Robben i Ribery nie oddadzą miejsca w podstawowej 11, gdyby uczynić z nich etatowych rezerwowych to w drużynie byłby jeszcze większy smród niż jest teraz. Nikogo nowego też nie sprowadzą póki w składzie są Robbery. W przyszłym sezonie będziemy mieli wiecznie połamanego Comana, Serga który powinien być co najwyżej rezerwowym oraz kogoś nowego kto może być niewypałem, na gwiazdę światowego formatu nie ma co liczyć. Jest jeszcze ten Davies, ale żeby cokolwiek z niego było musi być ogrywany w Bundeslidze, ewentualnie wypożyczyć go na rok do któregoś ze słabszych klubów gdzie będzie miał okazję na regularną grę.

05.12.2018 12:18

Logika niektórych jest tutaj naprawdę powalająca. Jeśli Robben i Ribery będą chcieli być podstawowymi zawodnikami przez kolejne 2 lata to trzeba im na to pozwolić bo są legendami klubowymi i w przypadku odmowy zostaną potraktowani jak szmaty?

05.12.2018 08:05

Ciekawe czy w swojej fabryce kiełbasy Uli z sentymentu trzyma 80 letnich pracowników których wydajność znacznie spadła i mogą przynosić firmie straty.

04.12.2018 15:07

Tak jak już wspomniałem, krytukuję Uliego za to co robi w Bayernie od momentu wyjścia z więzienia, nie za poprzednie dziesięciolecia. Bayern to nie jest jego prywatna zabawka, stadion nie jest jego własnością. Tymczasem Hoeness zabiera bilety VIP komuś z kim wszedł w drobny konflikt, wypowiada sie, że jest w stanie zaryzykować puchary dla 2 zawodników, krytykuje inne kluby, ich działaczy, zawodników. Natomiast jego i Bayern skrytykować już nie można.

04.12.2018 14:35

@Misiek
Zanim zaczniesz wypominać wiek niektórym osobom o którym nie masz zresztą najmniejszego pojęcia to tak jak sam poradziłeś, przeczytaj najpierw trochę o historii klubo a zrozumiesz, że już zanim Hoeness objął najwyższy stołek w zarządzie to Bayern odnosił sukcesy, i to całkiem duże sukcesy.

Następnie przeanalizuj wypowiedzi moje lub osób które obecnie krytykują Uliego, nikt nie umniejsza mu tego co zrobił dla Bayernu w przeszłości. Większości chodzi o to co robi od czasu kiedy wyszedł z więzienia.

Na koniec zorientuj się jakie nastroje panują wśród kibiców Bayernu w Niemczech, a szczególnie w Bawarii, przeczytaj wypowiedzi wielu legend Bayernu odnośnie obecnej sytuacji w klubie i działań Hoenessa. Jeśli potrafisz wyciągać logiczne wnioski to sam zrozumiesz jak postrzegany jest obecnie Uli.

04.12.2018 13:22

@admin
Bayern przede wszystkim powinien być nastawiony na jak największy sukces sportowy. Taki sukces osiągnęliśmy w 2013 roku i od tego czasu stajemy się coraz słabsi, wciąż żyjemy przeszłością i rozpamiętujemy dni chwały które już przeminęły. Powinniśmy się skupić na przyszłości i dążyć do tego aby znowu stanąć na szczycie. Bayern to nie jest prywatna zabawka Uliego żeby mógł sobie ryzykować tytuł z sentymentu dla dwóch zawodników, Hoeness jako prezes Bayernu powinien dążyć do tego aby klub był na samym szczycie a nie kierować się emocjami i osłabiać zespół, za coś takiego powinien być natychmiast odwołany ze sprawowanej funkcji.

Nikt też nie chce aby Bayern traktował zawodników jak przedmioty i pozbywał się ich gdy się "zepsują", jest jednak różnica między traktowaniem legend klubowych z należytym im szacunkiem a faworyzowaniem ich ze względu na wcześniejsze zasługi.

04.12.2018 12:50

Taki Coman i Gnabry też nie oferują nic poza szybkością.

04.12.2018 12:13

On (Johannes Bachmayr – przyp. red.) nie zadawał żadnych pytań. Cały czas spoglądał na laptopa. To była dobrze przygotowana przemowa. Być może była nawet kontrolowana z zewnątrz!

Widzę, że Uli już zaczął wymyślać teorie spiskowe.

Uli otwarcie przyznał się do tego, że działa na niekorzyść klubu. Czy coś takiego nie upoważnia do odwołania go z pełnionej funkcji? O ile się nie mylę to kiedyś gdy jeszcze myślał logicznie mówił, że żaden zawodnik nie może być większy od klubo. Teraz robi coś zupełnie innego.

04.12.2018 12:11

No to Real w żałobie.

03.12.2018 14:18

@FanGraczyBayern
Real w żałobie.

03.12.2018 13:28

"Jeśli ma do nas problem, to niech nam to powie, a nie idzie z tym do prasy."

Przypominam słynną konferencję prasową, oraz kilka wypowiedzi Uliego dotyczących innych klubów, zawodników działaczy.

"Co do krytyki na Zgromadzeniu, to robiła to mała grupa, aby zaszkodzić mojej nienagannej reputacji..."

Nienaganna reputacja człowieka który siedział w więzieniu za oszustwa podatkowe......

03.12.2018 13:07

@Marton
Hmmm, a kiedy w piłke zacznie grać Mueller, Goretzka, Boateng?

03.12.2018 12:19

Czyli wszystko zależy od Kovaca, jeśli James będzie grał to zostanie, jeśli nie to odejdzie. Niestety, ale wydaje mi się, że ta druga opcja wydaje się być pewniejsza, słaby Mueller grać musi.

03.12.2018 10:54

Problem w tym, że teraz musimy mieć trenera który zbuduje nowy Bayern a nie będzie to łatwe zadanie.

03.12.2018 10:47

Neuer - Pavard, Boateng/de Ligt, de Ligt/Hummels, Alaba - Kimmich, Thiago - Lozano, James/Havertz/Mueller, Coman - Lewy

Co byście powiedzieli w przyszłym sezonie na coś takiego?

Dodatkowo przyglądac się Jovićowi i jeśli dalej będzie prezentował świetną formę to kupić go z Frankfurtu/Benficy i wypożyczyć gdzieś do Bundesligi na 1/2 lata. Jeśli James odejdzie a wszystko na to wskazuje to kupić Havertza. Postarać się też o de Jonga.

Za 2-3 lata taki składzik:

? - Pavard, Sule, de Ligt, Alaba - Kimmich, de Jong - Lozano/Coman, Havertz, Sancho - Jović

03.12.2018 09:11

Niech zostanie, ale nie jako piłkarz.

03.12.2018 08:46

Najbliższe miesiące zapowiadają się naprawdę ciekawie.

02.12.2018 19:28

Nareszcie. Powinno do tego dojść już 2 lata temu. Tak czy inaczej wielkie gratulacje dla Robbena bo nawet mimo tych gorszych chwil mocno przyczynił się do sukcesów Bayernu w ostatnich 10 latach.

02.12.2018 19:25

Od 20 minut gramy na czas. To jest żałosne.

01.12.2018 17:23

Ja tylko przypominam, że Vogt i podobni gracze nie są perspektywicznymi zawodnikami. Zimą przeprowadza się transfery awaryjne, a Bayern potrzebuje przebudowy, lepiej czekać do lata i dokonać dużego wzmocnienia niż łatać skład w styczniu ludźmi za 20 mln którzy po 1-2 latach odejdą za 5 mln. Mamy zresztą rezerwy i jeśli pilnie kogoś potrzebujemy to może warto dać szansę tym najzdolniejszym?

W styczniu do wyrwania mógłby być Dembele, ale on zarządu raczej nie interesuje, a szkoda.

Edytowano : 2018-11-30 12:36:24

@sylwester123
Sanchez ma 30 lat, ja wiem, że Bayern to taki trochę dom starców, ale bez przesady.

30.11.2018 12:35

3 sezony z trenerem który nie ma pomysłu na nasza grę a taktyka według niego nie ma znaczenia, zapowiada się ciekawie.

30.11.2018 11:16

Świetna wiadomość, pytanie tylko jak długo pozostaną zdrowi.

30.11.2018 11:14

Ja z kolei nie rozumiem jednego. Dla wielu Dembele jest skreślony jedynie ze względu na problemy z psychiką, on ma dopiero 21 lat, to jeszcze dzieciak i przy odpowiednim podejściu można go jeszcze naprostować. Jednocześnie te same osoby pokładają wielkie nadzieje w Comanie który połowę swojej kariery spędza w gabinetach lekarskich a jest rok starszy od Dembele.

Sprowadzenie de Jonga, de Ligta jest możliwe, Bayern to nie jest jeszcze jakiś anonimowy klub, wciąż mamy siłę przebicia, gdy odejdą Robbery, Martinez, Hummels, Boa to Ci młodzi gracze mogą stanowić wieloletnią przyszłość Bayernu. Będą kosztować dużo, ale po sprzedaży zawodników których wymieniłem niżej byłoby nas na nich stać, tym bardziej, że ostatnio zaoszczędziliśmy kilkadziesiąt milionów.

Jović to duży talent, ale to dopiero jego pierwszy dobry sezon, wielkie kluby nie będą się o niego jeszcze biły, 1-2 lata gry pod skrzydłami Lewego mogło by z niego uczynić następcę Polaka.

Jest jeszcze kwestia trenera, tutaj bym zaryzykował i spróbował dogadać się z ten Hagiem co byłoby naszym kolejnym atutem przy ewentualnym transferze de Jonga i de Ligta lub z van Bommelem.

W przeciwieństwie do Kovaca we Frankfurcie obaj Ci trenerzy w swoich klubach preferują ofensywną, agresywną grę i wychodzi im to bardzo dobrze.

29.11.2018 18:08

@karl1985
Nasz dyrektor sportowy zajmuje się tropieniem kreta i wyszukiwaniu na youtube przyszłych gwiazd światowego formatu.

29.11.2018 14:03

Nam potrzeba przede wszystkim transferów a nie co chwilę nowego trenera.

Neuer - Kimmich, Pavard, de Ligt, Alaba - de Jong, James - Lozano, Mueller, Dembele - Lewy

ławka: Hoffmann/Fruchtl, Sule, Tolisso, Goretzka, Sanches, Gnabry, Davies, Jović + w zależności od potrzeb chłopaki z rezerw

Ulreich, Rafinha, Hummels, Boateng, Martinez, Thiago, Ribery, Robben, Wagner, Coman na sprzedaż.

W ciągu 2 lat moglibyśmy mieć taki zespół, pieniądze na to mamy.

29.11.2018 13:58

Ferment w Bayernie siał Boateng, Hummels, Robben, Ribery, James, Mueller, Lewy. Wywalamy wszystkich?

29.11.2018 13:46

Kahn jako dyrektor sportowy to byłoby to czego Bayern obecnie potrzebuje.

29.11.2018 11:49

Kovac powinien zostać do lata ponieważ do tego czasu i tak nikogo sensownego nie znajdziemy, do tego czasu poznamy odpowiedź czy ma on jakiś plan na prowadzenie Bayernu.

29.11.2018 11:48

Oby dotrwali do końca sezonu bez większych kontuzji.

28.11.2018 14:54

Pavard
de Ligt
Lozano
Jović
Dembele
de Jong
James

Na sprzedaż.
Rafinha
Hummels
Boateng
Martinez
Ribery
Robben
Coman
Wagner
Thiago

Edytowano : 2018-11-28 14:24:11

Tak, wiem, że to nie FM.

28.11.2018 14:23

Nowy trener jest nam potrzebny od lata, jak dla mnie Kovac może zostać do końca sezonu bo sama zmiana trenera nie da zbyt wiele.

28.11.2018 10:18

Nic mu nie zrobi, ewentualnie grzecznie poprosi aby zaprzestał swojej działalności. Aby podjąć bardziej stanowcze kroki potrzeba jaj, a tych Hassanowi brakuje.

28.11.2018 10:10

Ciekawe czy mieli pretensje do siebie, że popełniali tak dziecinne błędy, szczególnie w obronie.

28.11.2018 09:01

Oczywiście zwycięstwo cieszy, ale czy to było przełamanie? Poczekajmy do końca roku i przekonamy się czy coś ruszyło w dobrą stronę.

28.11.2018 07:45

Hoffe traci gola w ostatniej minucie i przegrywa, szkoda.

27.11.2018 22:49

To się nam emeryci rozstrzelali:D

27.11.2018 22:34

Szalai w 3 minuty dwie żółte kartki i Hoffe w osłabieniu.

27.11.2018 22:17

Jak im się chce to jeszcze potrafią

27.11.2018 21:42

Robben!!!

27.11.2018 21:32

dzięki

27.11.2018 21:23

Mógłbym prosić o jakiś link?

27.11.2018 21:21

Brawo Arjen!!

27.11.2018 21:13

Ten nasz pressing trochę zabawny jest.

27.11.2018 21:10

Jupp w zeszłym sezonie był opcją awaryjną, miał jedynie ugasić pożar i dotrwać do końca sezonu. Teraz potrzebny nam trener który zbuduje nowy Bayern, jakoś nie widzę w tej roli wiecznie przegranego, 69 letniego Wengera.

Chciałem w roli trenera Bayernu Favre, Nagelsmanna, Tuchela. Niestety nie wyszło. Teraz chciałbym van Bommela lub ten Haga którzy preferują ofensywny styl gry i mają plan na prowadzenie drużyny, nie to co Kovac w Eintrachcie. Dodatkowo ułatwiło by to ewentualne transfery de Ligta, de Jonga, Lozano.

27.11.2018 17:35

@Sopariev
Zgadza się, nowy trener który ma budować nowy Bayern od lata a do końca sezonu Hermann który zna Bayern, idealnie współpracował z Juppem przez wiele lat i jest szanowany przez zawodników.

Wenger nie zna Bayernu, nie zna Bundesligi, zanim wszystko by się dotarło to pogubilibyśmy kolejne punkty.

27.11.2018 17:26

Ten wiecznie przegrany Wenger który jest już emerytem ma zbudować nowy Bayern?

27.11.2018 15:14

Zarząd wspaniały bo KIEDYŚ zbudował potęgę Bayernu. Niektórzy zawodnicy cudowni bo KIEDYŚ zapewnili nam tryplet. Przestańmy żyć przeszłością i skupmy się na teraźniejszości. Od 3 lat zarząd spisuje się źle, skutkuje to tym, że obecnie zamiast silnego zespołu który potrzebuje jedynie uzupełnienia składu mamy skład wypalonych emerytów, div i wiecznie kontuzjowanych graczy. Zamiast trenera z jakimkolwiek pomysłem mamy Kovaca.

Potrzebujemy teraz nie kogoś kto ugasi pożar po Kovacu ale kogoś kto zbuduje nowy Bayern, tymczasem chcemy się pchać w wiecznego przegranego Wengera który jedną nogą jest już na emeryturze.

Nie trzeba bać się młodych, zdolnych trenerów bez doświadczenia, pokazał to Guardiola, Zidane,
Mourinho, Klopp, Tuchel, Nagelsmann. Trener taki musi jednak mieć jakiś plan na prowadzenie drużyny, Kovac czegoś takiego nie ma, nie miał tego we Frankfurcie, wygrał z nami finał PN tylko dlatego, że Bayern poprzedni sezon zakończył po dwumeczu z Realem, później mieliśmy załamany, zrezygnowany zespół który gra tylko z obowiązku.

27.11.2018 15:13

W takim razie trzeba te divy z zespołu wywalić.

27.11.2018 15:00

Im szybciej odejdzie tym lepiej dla Bayernu.

27.11.2018 14:11

Z grupy wyjdziemy, ale później może już być dużo gorzej, chyba, że losowania będziemy mieli takie jak w ubiegłym sezonie.

27.11.2018 11:23

Gdyby to był FM to do końca sezonu dałbym prowadzić Bayern Hermannowi a po sezonie zatrudnił Erika ten Haga lub Bommela. Pozbył bym się Robbena, Riberiego, Rafinhi, Martineza, zapytał Hummelsa i Boatenga czy planują skupić się na swojej grze czy dalej będą robić smród w zespole.

Wenger to nie jest zły trener, ale ma już 69 lata miałby przed sobą niezwykle trudne i pracochłonne zadanie. My nie potrzebujemy kogoś kto posprząta bałagan po Kovacu i znajdzie młodych utalentowanych zawodników którzy w przyszłości zastąpią nasze gwiazdy, na to był czas 3 lata temu. Teraz potrzebujemy trenera który zbuduje Bayern na nowo a na to potrzeba minimum 2 lata ciężkiej pracy.

27.11.2018 10:53

Po prostu "Mia San Mia", szkoda tylko, że to hasło jest kojarzone coraz bardziej negatywnie.

A miało to wyglądać tak:

https://krotkapilka.pl/artykul,badz_na_czasie_mia_san_mia!,420

27.11.2018 09:12

Po części miał rację, nasi piłkarze zachowują się jakby byli na poziomie Messiego i Ronaldo a tak naprawdę to mogą im jedynie czyścić buty.

Nie zmienia to jednak faktu, że nadal nie rozumiem jakim cudem Kovac został wybrany na trenera Bayernu, jego Frankfurt prezentował się bardzo przeciętnie, co prawda wygrał z nami Puchar Niemiec, ale dla Bayernu poprzedni sezon zakończył się po dwumeczu z Realem.

27.11.2018 09:09

Po prostu "Mia San Mia", szkoda tylko, że to hasło jest kojarzone coraz bardziej negatywnie.

A miało to wyglądać tak:

https://krotkapilka.pl/artykul,badz_na_czasie_mia_san_mia!,420

27.11.2018 09:04

Każdy zawodnik grający w czołowych ligach powinien znać angielski w takim stopniu aby bez problemy dogadać się z innymi osobami, trener tak samo. Ktoś kto zarabia po kilka milionów rocznie może chyba poświęcić 2 godziny dziennie na naukę języka.

26.11.2018 12:01

Przyjdzie taki Wenger i co? Ma on zbudować nowy Bayern? Przez zaniedbania zarządu potrzeba na to minimum 2 lata a Arsene młody już nie jest. Trzeba myśleć przyszłościowo. Zatrudnić jakiegoś młodego trenera który prezentuje ofensywny styl, dać mu zaufanie, czas i pieniądze na budowę zespołu a nie zatrudniać dziadków którzy zaraz pójdą na emeryturę i zostawią po sobie syf.

26.11.2018 10:59

Dembele podobno już w styczniu może opuścić Barcelonę, jeśli chcemy ratować ten sezon i zacząć robić duże transfery to warto się nim zainteresować.

26.11.2018 10:18

Wenger to wypalony emeryt. Bayern potrzebuje trenera który zbuduje od nowa zespół. Tuchel, Favre, Nagelsmann byli naszą szansą, ale ją przegapiliśmy. Zastanowił bym się nad Ten Hagiem który mógłby zabrać ze sobą do Monachium de Ligta i de Jonga.

26.11.2018 09:03

Obecnie nie mamy zespołu, trenera, zarządu. Jesteśmy w rozsypce i jakoś nie widzę szans na szybka poprawę naszej sytuacji. Jeśli z BVB po sezonie nie odejdą kluczowi zawodnicy a dokonaja jeszcze kilku wzmocnień to ciężko będzie w ciągu najbliższych lat zdobyć mistrzostwo.

25.11.2018 16:37

Wstyd.

24.11.2018 17:25

Zasłużony spadek Niemców w śmiesznej Lidze Narodów, jaki Bayern taka reprezentacja.

16.11.2018 23:30

Ciekawe czy Kovac wyciągnie jakieś konsekwencje wobec Franka, jakoś w to wątpię.

12.11.2018 10:21

-7 Panie Rummenige, a to dopiero 11 listopad, zapowiada się mroźna zima, na szczęście drewna opałowego u nas pod dostatkiem.

11.11.2018 13:39

Jasne, że wciąż możemy zdobyć mistrzostwo, równie dobrze możemy nie zakwalifikować się do LM

11.11.2018 13:34

A kiedy doszło do pierwszego etapu? Kovac nim jest?

11.11.2018 13:32

Nie wiem co trzeba brać aby twierdzić, że Coman jest lepszy od Mbappe.

11.11.2018 13:30

No to ładne zwycięstwo zaprezentował nam Kovac.

11.11.2018 10:53

https://bundesliga.onet.pl/borussia-dortmund-bayern-monachium-jak-ulatwic-start-nowemu-trenerowi/b18jzf7

Świetny artykuł.

11.11.2018 10:51

James robi syf bo nie gra, jest niezasłużenie przyspawany do ławki, nie przychodził do Bayernu po to aby oglądać popisy drewnianego Muellera, fatalnego Muellera. U Juppa udowodnił, że jest jednym z najlepszych playmakerów na świecie, teraz zapomniał jak grać?

11.11.2018 10:26

@Silesi
Trenerowi na głowe wchodzi wielu zawodników a tylko James jest karany.

11.11.2018 10:09

@admin
Po pierwszej połowie nie przegrywaliśmy tylko dzięki niefrasobliwości BVB i Neuerowi.

10.11.2018 22:48

Ten mecz mógł zbudować Bayern, ale zbudował Dortmund. Udowodnili sobie, że mogą z ami wygrywać, że mają znowu trenera który świetnie reaguje na to co dzieje się na boisku i ma plan na prowadzenie drużyny, że mają lidera w postaci Reusa który w kluczowych momentach jest w stanie zrobić różnicę, że mają młodych zawodników którzy są w stanie znieść dużą presję.

10.11.2018 22:46

Jeśli zawodnik z własnej woli opuści plac gry to jest traktowany tak jakby był na linii, jeśli to sędzia nakaże mu z jakichś względów opuszczenie boiska to traktowany jest jak powietrze. Spalonego nie było.


Co do Jamesa, najprawdopodobniej stracimy go, klub przez to nie upadnie, ale zastanówcie się czy czy jesteśmy w stanie ściągnąć w jego miejsce kogoś o podobnych umiejętnościach. Zamiast wystawiać na pozycji nr 10 zawodnika który "robi" grę innym wystawiamy kogoś kto "przeszkadza przeciwnikom, robi miejsce innym i pomaga w odzyskaniu piłki" Czy to jest profesjonalne zachowanie?

10.11.2018 22:27

@admin
Skoro według CIebie w pierwszej połowie Kobac miażdżył Favre to jak nazwiesz to co w drugiej połowie Lucien zrobił z Niko ?

10.11.2018 21:07

Przecież w 10 meczu na 10 grał zawodnik "KTÓRY ROBI MIEJSCE INNYM, DOSKAKUJE DO PRZECIWNIKA I POMAGA W ODBIORZE PIŁKI", po co na jakiś playmaker typu James skoro mamy Muellera?

10.11.2018 21:01