DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: DieRoten Strona 21

@Rufus87
Pytanie tylko czy przy ewentualnej sprzedaży mielibyśmy jakiś zysk. Czy ktoś zapłaci te 50 mln za zawodnika który praktycznie nie grał rok czasu? Moim zdaniem jeśli z Jamesem nie jest wiązana przyszłość to zrezygnować z wykupu i w jego miejsce sprowadzić Havertza.

26.01.2019 18:30

Zachowanie Jamesa jest naganne i powinien ponieść konsekwencje, ale skoro Kovac ignorowal przewinienia Robbena i Francka to teraz również powinien przymknąć oko.

26.01.2019 18:10

Zachowanie Jamesa jest naganne i powinien ponieść konsekwencje, ale skoro Kovac ignorowal przewinienia Robbena i Francka to teraz również powinien przymknąć oko.

26.01.2019 18:09

Neymar to już może nawet w tym sezonie nie zagrać, pytanie tylko czy to aby na pewno jest osłąbienie dla PSG

25.01.2019 23:13

@Janson
Przy okazji wywiadów James mówił, że kilka/kilkanaście godzin w tygodniu poświęca na naukę niemieckiego, więc jakieś tam podstawy być może już ma, z angielskim jest podobnie.

25.01.2019 22:45

Nigdy nie pisałem, że Mueller nie był świetnym zawodnikiem. Piszę, że obecnie są od niego lepsi i siedzą na ławce.

25.01.2019 22:42

Lepiej grać w Totkach niż siedzieć na ławce w Bayernie.

25.01.2019 22:40

Real podobno rozważa możliwość włączenia Jamesa w transakcję mającą na celu pozyskanie Eriksena z Totków.

25.01.2019 22:08

@Janson
James podstawy angielskiego również zna, nie trzeba być lingwistą aby się dogadać po angielsku. Nie wierz we wszystko co mówią w mediach :)

25.01.2019 22:06

@tapczan
Ten ktoś w barwach Realu rozegrał 7300 minut, zdobył 36 bramek i zanotował 40 asyst, więc sobie raczej poradził.

25.01.2019 22:03

@JazGod
Wielka wyrocznio, gdybyśmy wykupili Wernera z VFB oraz Sule kilka lat temu tak jak mówiłeś to dzisiaj nie byliby tymi samymi zawodnikami ponieważ nie mieli by szans na regularną grę.

25.01.2019 21:13

Taa, wszyscy są legendami Bayernu, nie można ich krytykować i podstawowy skład należy im się dożywotnio dlatego, ze X lat temu grali dobrze.

25.01.2019 21:09

@Janson
No tak, bo rozmawiałeś osobiście z Jamesem i wiesz, że nic nie rozumie po niemiecku, a może tego języka też oboje nie znają nawet w podstawowym stopniu żeby się dogadać? Jeśli tak to Bayern może kupować jedynie graczy znających niemiecki lub chorwacki i w takim wypadku odpadają Odoi, Hernandez i połowa innych graczy wiązanych z Bayernem.

Edytowano : 2019-01-25 21:16:03

No tak, bo rozmawiałeś osobiście z Jamesem i wiesz, że nic nie rozumie po niemiecku, istnieje też taki język jak angielski, a może tego języka też oboje nie znają nawet w podstawowym stopniu żeby się dogadać? Jeśli tak to Bayern może kupować jedynie graczy znających niemiecki lub chorwacki i w takim wypadku odpadają Odoi, Hernandez i połowa innych graczy wiązanych z Bayernem.

25.01.2019 21:08

@GraueEminenz
Swoją drogą to nawet nie wiadomo czy James faktycznie powiedział te słowa o Frankfurcie.

25.01.2019 19:02

@misza
Czyli słynący z oszczędności Bayern ma kupić za 40 mln gracza który będzie rezerwowym i płacić mu duże pieniądze?
Gdzie tu sens i logika? Nie lepiej przeznaczyć te pieniądze na kogoś kto byłby podstawowym zawodnikiem? Ewentualnie dać do konca sezonu sznse Jamesowi i zobaczyc co z tego bedzie?

25.01.2019 18:39

Do wszystkich antyJamesowców oraz Muellerowców.

Tak, trener ma prawo ustalać skład i któryś zawodnik może mu nie pasować. Niech w takim razie trener lub zarząd zakomunikuje takiemu zawodnikowi, że ma on szukać nowego klubu a nie wszyscy w koło pieprzą, że James to genialny piłkarz, ma niesamowitą technikę, świetnie pracuje na treningach, posiada magiczne zagrania a jak przychodzi co do czego to siedzi na ławie.

25.01.2019 17:18

@misza
6 punktów straty do BVB, żenująca postawa w PN i bardzo średnie występy w fazie grupowej LM świadczą o tym, że niektóre decyzje Kovaca są błędne.

25.01.2019 15:13

Czyli James pracuje na treningach tak samo jak inni, jest topowym zawodnikiem, ale gra najmniej ze wszystkich. Trochę żałosna sytuacja.

25.01.2019 15:10

Znając Kovaca to w środku zagrają Martinez, Thiago i Goretzka. James może wejdzie w 80 minucie bo jest po kontuzji i nie da rady biegać więcej niż 15 minut.

25.01.2019 14:05

@dzordan
Na ławce Sanches na pewno się odbuduje. Zresztą ciężko mówić o jakiejkolwiek odbudowie skoro on w swojej dotychczasowej karierze nie pokazał niczego nadzwyczajnego.

25.01.2019 08:50

Zamiast zaklepać transfer Hernandeza i Odoi'a to bawią się w jakieś gierki i skończy się tak, że przejdą do innego klubu, albo podpiszą nowe kontrakty.

24.01.2019 12:05

Z Gnabrym nie można ryzykować, zbliża się mecz z Liverpoolem a VFB nie jest zbyt mocnym przeciwnikiem. Pytanie tylko czy Kovac wyjdzie taką 11 jak ostatnio czy może James doczeka się wreszcie występu od 1 minuty? Liczę również na wejście Daviesa w 70 minucie jeśli wynik będzie już ustalony.

24.01.2019 12:03

@Marienplatz
James nigdy nie jest w pełni sił według niektórych, Coman mógł wrócić po kontuzji bardzo szybko natomiast James musi 2 miesiące wchodzić z ławki na 15 minut aby otrzymać szansę na grę w wyjściowym składzie.

24.01.2019 07:48

Barcelona może sprzedać Dembele lub Coutinho a nawet obu, więc wcale nie wyjdzie na takim mielkim minusie.

24.01.2019 07:46

@dzordan
Skąd taka informacja?

23.01.2019 18:10

@dzordan
Wiesz jak to jest w Bayernie, niewielki problem mięśniowy potrafi przerodzić się w 2 miesięczną kontuzję, ja bym nie ryzykował w niedzielę z Gnabrym, tym bardziej, że zbliża się mecz z Liverpoolem.

23.01.2019 14:47

Przyjście Wernera to według mnie automatyczne odejście Lewego bo jakoś nie widzę ich jednocześnie na boisku, no chyba, że zmienimy całkowicie ustawienie.

23.01.2019 14:03

Czyli powtórka z Muellerem i Comanem na skrzydłach, Martinez z Thiago w środku a przed nimi Goretzka czy może James dostanie wreszcie chociaż jedną szansę? Liczę również na debiut Daviesa jeśli wynik będzie bezpieczny to mógłby wejść w okolicach 70 minuty.

23.01.2019 14:02

Zamiast załatwić ten transfer i ewentualnie wypożyczyć go do Chelsea do końca sezonu to bawią się w jakieś gierki i wcale się nie zdziwię jak ktoś nam go sprzątnie. Podobnie jak Hernandeza.

23.01.2019 11:25

Może wysłał coś takiego?

https://www.youtube.com/watch?v=gP1aywJtdAk

23.01.2019 11:24

Kovac raczej nie kazał mu wracać do domu i nie uczestniczyć w treningu. Tutaj bardziej bym winił Jamesa, skoro chce walczyć o podstawowy skład to mógł normalnie trenować a sprawy prywatne załatwić w innym terminie, no chyba, że było to coś naprawdę pilnego.

23.01.2019 11:22

Z tym Marcelo to kogoś poniosło, wypalony emeryt z nadwagą zamiast Hernandeza?

23.01.2019 10:33

@josh1982
Pewnie tak, ale z drugiej strony jeśli James chce walczyć o podstawowy skład to mógł się zjawić na treningu a prywatne sprawy załatwić w innym terminie. Chyba, że chodziło o coś ważnego.

23.01.2019 10:31

@JazGod
Kto marzy o Hazardzie? Nawet średnio ogarnięty kibic ma świadomość, że taki transfer jest niemożliwy.

22.01.2019 17:14

@misza
Luzik, zresztą mnie też już powoli zaczyna drażnić ta sytuacja, jeśli w klubie wypowiadają się, że James to gracz klasy światowej to niech dadzą mu do końca sezonu szansę aby to udowodnić. Jeśli nie to niech przestaną się wypowiadać w takim tonie i jasno zakomunikują, że w czerwcu go nie wykupią i skoro nie jest z nim wiązana przyszłość to do końca sezonu pozostanie jedynie rezerwowym. Te jego ciągłe urazy też mnie drażnią, ale akurat w Bayernie to norma.

22.01.2019 14:56

@misza
Może chodziło mi o to, że dopiero co wrócił po kontuzji, rozegrał tylko 15 minut i znowu ma jakiś problem zdrowotny?

22.01.2019 13:55

No tak. Teraz to wyjdzie na to, że James specjalnie nie zjawił się na treningu bo się obraził, prawda? :)

22.01.2019 13:37

Komedia.

22.01.2019 13:09

W takim razie mój błąd, myślałem, że dopiero jutro trening. Wiadomo co z Jamesem?

22.01.2019 12:46

Dzisiaj chyba wszyscy mają wolne.

22.01.2019 11:45

oby wrócili jak najszybciej, przydadzą się na ławce.

22.01.2019 11:22

@eryk
Przy remisie z Augsburgiem Mueller rozegrał pełne 90 minut, z Herthą 38, z Gladbach wyszedł w podstawie, został ściągnięty w przerwie przy stanie 0-2, z Dortmundem 82 minuty, z Fortuną 90, 2 razy z Ajaxem 75 minut i 90 minut. Wychodzi na to, że gdy Mueller przebywał na boisku dłużej niż 30 minut to Bayern stracił 17 pkt., z kolei gdy James przebywał na boisku dłużej niż 30 minut to Bayern stracił 8 pkt. Czyli z tej idiotycznej i kompletnie bezsensownej statystyki wychodzi na to, że z Muellerem na boisku tracimy więcej.

James ma 23 bramki w Bundeslidze co nie jest wielkim wyczynem, gola zdobywa średnio co 160 minut.

Jeszcze gorszym wyczynem są 4 bramki Muellera ponieważ on na zdobycie gola potrzebuje aż 332 minuty, dwukrotnie więcej niż James.

Edytowano : 2019-01-21 20:35:36

James ma 3 bramki, nie 23

21.01.2019 20:34

@eryk
Może dlatego, że większość drużyny grała wtedy fatalnie a obrona przypominała pachołki a nie graczy klasy światowej, Neuer puszczał każdy strzał. To też wina Jamesa?

21.01.2019 19:14

@eryk
Mecz z Schalke?

21.01.2019 19:00

No i na co nam ten Rabiot? Niczym mnie nie przekonał, na jakiej pozycji miałby grać?

21.01.2019 17:31

Dobrze by było gdyby udało się go pozyskać w tym okienku.

21.01.2019 17:27

@eryk
W takim razie Robben i Ribery nie mają szacunku i lojalności wobec klubu, kolegów i trenera skoro wielokrotnie odstawiali cyrki przy zmianach.

21.01.2019 17:25

@eryk
O ile James zagra, Kovac może w środku ustawić Martineza, Thiago a przed nimi Goretzkę. Zresztą jeśli Kolumbijczyk miałby grać z Liverpoolem to chyba najpierw trzeba pozwolić mu złapać rytm meczowy a nie wpuszczać go łaskawie na ostatnie 15 minut spotkania.

@zielo151
Zgadzam się w 100%.

21.01.2019 13:17

@eryk
Również nie spodobało mi się zachowanie Jamesa z tamtego meczu, podobnie jak nie podoba mi się zachowanie Muellera który śmieszkuje z rywalami gdy Bayern przegrywa.

@DonJupp4ever
Może gdyby trener dał mu zagrać w kilku meczach z rzędu pełne 90 minut to by go do siebie przekonał?

21.01.2019 13:03

Oby do nas dołączył już w czerwcu.

21.01.2019 12:04

Trener dostał wytyczne odnośnie umieszczania Muellera w wyjściowej 11 więc Tomeczek jest już zadowolony.

21.01.2019 08:05

@Prezes42
Robben, Ribery i Mueller mogą sobie pozwolić na więcej dlatego, że są w Bayernie od 10 lat? Przecież to zwykli kopacze dmuchanego balona którzy jedyne co potrafią to kopanie piłki. Gdyby nie piłka nożna to taki Ribery gniłby gdzieś w slamsach bo geniuszem intelektu to on nie jest. Niech więc nabiorą trochę pokory i szanują trenerów oraz kibiców bo gdyby nie oni to w życiu by nie widzieli na oczy takiej kasy jaką zarabiają teraz.

21.01.2019 08:04

@Prezes42
Pokaż mi w takim razie dowód na to, że James nie wywiązuje się z obowiązków treningowych w Bayernie, tylko nie jakieś domysły sky, kickera lub bilda.

Pokaż mi również dowód na to, że James robi jakiś smród w zespole. Dowód, nie domysły dziennikarzy. Nawet jeśli miał jakąś spinę z Kovacem lub Hassanem to załatwił to za zamkniętymi drzwiami. Przy zmianach nigdy nie okazywał trenerowi braku szacunku tak jak Robben i Ribery.

20.01.2019 22:12

Muellerowcy widocznie nie uznają racjonalnych argumentów :)

20.01.2019 21:30

@GraueEminenz
To nie ma sensu, według niektórych James i tak jest Twoim Bożkiem, jakiekolwiek liczby, statystyki, oceny nic nie znaczą. Trzeba się pogodzić z tym, że Mueller jest od niego lepszy pod każdym względem a Kolumbijczyk powinien wrócić do Realu.

20.01.2019 18:23

@Prezes42
Jasne, że mogą grać razem, ale na chwilę obecną wygląda to tak, że z wszystkich graczy mogących grać w środku pola James ma najmniej minut na boisku a Mueller najwięcej

20.01.2019 16:25

@DonJupp4ever
Chociażby mecz z Schalke, 2-0 dla nas, James bramka i asysta.

W jaki sposób James ma cokolwiek udowodnić? Jeśli gra, a gra niewiele to z reguły jest wyróżniającym się zawodnikiem, o Thomasie nie można tego powiedzieć. W piątek James zagrał 13 minut, swoją akcją wypracował 3 bramkę i pozbawił Hoffenheim które mocno nacierało nadziei na remis. W nagrodę za tydzień usiądzie zapewne na ławce.

W tym sezonie Mueller na boisku spędził aż 1920 minut, zdobył 5 bramek i zanotował 7 asyst. James 3 bramki i 1 asysta, ale jedynie 651 minut. O statystykach takich jak liczba kontaktów z piłką, celność podań, ilość kluczowych podań nie ma nawet co pisać bo widać gołym okiem ile drużynie daje James a ile Mueller.

Zresztą nie jest wcale powiedziane, że oni nie mogą grać razem, Thiago i Goretzka również mogą usiąść na ławce bo niczym nie zachwycają.

Żeby James został podstawowym zawodnikiem w układance Kovaca to musiałby chyba kilka razy w każdym meczu przejmować piłkę pod włąsną bramką, mijać 10 graczy przeciwnika i strzelać bramki przewrotką.

20.01.2019 16:14

@Prezes42

"Popatrz w trakcie meczu jak on gra bez piłki, ile jest sytuacji gdzie wychodzi na wolne pole, pokazuje gdzie zagrać a tych podań za równo on jak i Lewy często nie dostają."

"Teraz jest tak, że przez 45 minut ani Lewy ani Muller nie raz nie mają wypracowanych w ogóle sytuacji bramkowych."

Hmmm, znam jedno proste rozwiązanie tego problemu. Na na imię JAMES a oto dowód na potwierdzenie moich słów.

https://www.youtube.com/watch?v=gkoPpkgos0I

Zresztą od Muellera grającego na skrzydle luba na 10 powinno się właśnie wymagać kreowania okazji dla partnerów a nie jedynie robienia im miejsca.

20.01.2019 15:14

Może gdyby nie to, że James i Mueller nie są traktowani jednakowo przez trenera to nie byłoby takiego zamieszania? Czytałem gdzieś artykuł o sondzie przeprowadzonej wśród kibiców Bayernu w Bawarii, na pytanie "Czy Kolumbijczyk powinien być zawodnikiem podstawowego składu?" ponad 90% ankietowanych odpowiedziało, że tak. Statystyki pokazują, że James jest zawodnikiem znacznie kreatywniejszym od Muellera, no ale jak powszechnie wiadomo Tomek jest od robienia miejsca innym, w końcu w klubie takim jak Bayern tego właśnie powinno się wymagać od zawodnika pierwszego składu, prawda?

20.01.2019 15:04

Czego wy się spodziewacie, że wybierze Bayern dlatego, że od zawsze jest naszym kibicem i identyfikuje się jako bawarczyk? Przecież to normalne, że chce wybrać zespół najlepszy zarówno pod względem sportowym jak i finansowym. Zresztą Falk to nie jest jakaś wyrocznia i z całą pewnością nie zna całej sytuacji. Moim zdaniem zarówno Odoi jak i Havertz powinni jak najszybciej dołączyć do Bayernu.

20.01.2019 14:52

Chciałbym od przyszłego sezonu zobaczyć taki skład:

Neuer - Pavard, Sule, Hernandez, Alaba - Kimmich, James - Odoi, Havertz, Gnabry - Lewy

20.01.2019 11:29

@Silesi
Mueller był świetnym zawodnikiem 2-3 lata temu, miał wówczas jakiś niesamowity instynkt i umiejętność ustawienia się w odpowiednim miejscu. Wtedy rzeczywiście zdarzały mu się słabsze mecze, natomiast od 2 lat gra słabiutko z drobnymi przebłyskami. Chyba nie przez przypadek odstawić go od składu próbował Carlo oraz Kovac, niestety zostali szybko sprowadzeni na ziemię.

20.01.2019 11:27

@GraueEminenz
Bardzo ciekawe informacje, pisz częściej.

19.01.2019 23:12

Przypomnę tylko, że gdy Jupp mu zaufał to James był naszym najlepszym zawodnikiem, w tym sezonie jeśli już grał to nigdy nie był najsłabszy na boisku a wręcz przeciwnie, najczęściej należał do tych najlepszych.

19.01.2019 23:11

Dzisiaj dwa świetne spotkania w PL, oby Lipsk z BVB również stworzyli wielkie widowisko.

19.01.2019 17:56

@admin
Już remis

19.01.2019 17:24

Havertz marnuje się w tym Leverkusen, oby od czerwca był już zawodnikiem Bayernu.

19.01.2019 17:18

Siedząc na ławie albo grając po 13 minut w topowej formie nie będzie nigdy, ale nawet teraz daje drużynie więcej niż niektórzy zawodnicy podstawowego składu.

19.01.2019 17:12

3 pkt uratowane przez Neuera i Jamesa.

18.01.2019 22:59

@Prezes42
Oczywiście, że tak. Podobnie jak istniał przed Lewym, Neuerem, Kimmichem, Muellerem i wszystkimi innymi zawodnikami.

18.01.2019 22:41

@Prezes42
A Bayern straci zawodnika który jednym podaniem potrafi odmienić losy meczu. Nie wiem czy jest się z czego cieszyć.

18.01.2019 22:35

Ja bym widział Jamesa zamiast Thiago w wyjściowej 11.

18.01.2019 22:22

No i Jamesik zrobił robotę, w nagrodę będzie odpoczywał na łąwce w kolejnym meczu :)

18.01.2019 22:16

Neuer ratuje nam 3 pkt

18.01.2019 22:12

James 13 minut, mamy rekord!!

18.01.2019 22:06

Może jakieś zmiany panie Kovac? James na przykład?

18.01.2019 21:57

No i robi się nerwowo

18.01.2019 21:48

Genialna kontra!!!

Oficjalnie przepraszam Goretzkę za dzisiejsze narzekanie.

18.01.2019 21:18

hahaha Goretzka :D

18.01.2019 21:05

Gramy całkiem nieźle, ale pomyślcie jakby to wyglądało, gdyby na prawej stronie grał jakiś skrzydłowy a zamiast Goretzki JAmes.

18.01.2019 21:04

Kimmich jak do tej pory świetny mecz.

18.01.2019 21:01

Jak to nie wpadło?

18.01.2019 20:59

Jeśli Kovac nie chce Jamesa to ok, ma do tego prawo, ale dlaczego nie wystawi na prawej stronie skrzydłowego a Mueller niech gra sobie za Lewym?

18.01.2019 20:50

Gramy bez prawego skrzydła, Kimmich musi robić za obrońcę i skrzydłowego jednocześnie, Kovac jest ślepy?

18.01.2019 20:46

Goretzki nikt by się nie czepiał gdyby Kovac na siłę nie wpychał go do wyjściowej 11, jako rezerwowy Leon byłby świetnym graczem.

18.01.2019 20:42

Już myślałem, że Coman znowu się połamał.

18.01.2019 20:35

Na Liverpool wyjdziemy pewnie z środkiem Martinez, Goretzka, Thiago

18.01.2019 20:24

Nie zna sytuacji ale się wypowie......

11.01.2019 14:53

@karl1985 karl1985
W tym sezonie jeśli James grał od początku to był jednym z naszym najlepszych zawodników. Nie wiem czym bardzie może zasłużyć na regularną grę. To nie jest zawodnik który co mecz będzie ładował po 3 bramki i 3 asysty.

11.01.2019 13:55

Mnie ten Rabiot niczym nie przekonuje, co do Moraty to nawet ciężko taką głupotę w jakiś sposób skomentować,

11.01.2019 13:33

@DarthSmd
Jeśli James nie zagra to automatycznie będzie to oznaczało, że w przyszłym sezonie w barwach Bayernu już go nie zobaczymy

11.01.2019 13:31

Faul nie był raczej zamierzony, ale bardzo brutalny, dobrze, że skończyło się tylko na rozciętej głowie, 2 mecze zawieszenia to najmniejszy rozmiar kary.

Co do występu Jamesa to nie bądźmy tego tacy pewni. Jeśli Kovac nadal będzie niechętnie korzystał z usług Kolumbijczyka to na prawej obronie zagra Rafinha, Kimmich w środko z Goretzką/Martinezem a na 10 Thiago.

11.01.2019 13:19

@admin
Według mnie Odoi ma wielki talent i powinien właśnie grać jak najwięcej już od momentu ewentualnego przyjścia do Bayernu. Zgadzam się natomiast z tym co piszesz odnośnie Serga, zasłużył na miejsce w podstawowej 11. Rezerwowym powinien być wiecznie kontuzjowany Coman i Davies który jak dla mnie jest jedną wielką zagadką.

11.01.2019 12:14

Gnabry może grać przecież na lewym skrzydle. Natomiast Coman moim zdaniem tylko rezerwa, głównie przez kontuzje.

Co do zawieszenia Muellera, moim zdaniem kara jest łagodna i Bayern z jakimiś odwołaniami niech się uspokoi. Natomiast z tym czy James zagra nie byłbym taki pewny, jeśli niechęć Kovaca do Kolumbijczyka się utrzyma to w środku wystawi Kimmicha i Goretzkę/Martineza a na 10 Thiago.

11.01.2019 11:48

Chciałbym widzieć taki skład w przyszłym sezonie:

Neuer - Pavard, Sule, Hernandez, Alaba - Kimmich, James - Odoi, Havertz, Coman/Gnabry - Lewy

11.01.2019 09:30

No i dobrze, Coman, Gnabry są zdrowi, w razie czego na skrzydle może zagrać James lub Mueller.

10.01.2019 11:31

Zaklepać Lucasa, Odoi, Havertza i mamy bardzo perspektywiczny, młody skład.

10.01.2019 11:30

Za Muellera wstawić Jamesa lub Havertza i może być.

10.01.2019 11:28

To nie jest ranking za całokształt kariery, występy w LM. W rundzie jesiennej byli napastnicy lepsi od Lewego i ranking moim zdaniem jest w miarę ok.

10.01.2019 11:26

Brać Odoi'a w styczniu bo może nam braknąć skrzydłowych

09.01.2019 20:21