DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: ryko Strona 3

Do tego kontuzja - czeka go 2020/2021 sezon a'la Lucas Hernandez (chyba nikt sie nie ludzi ze bedzie inaczej).

31.05.2020 10:25

To chyba dzieki James Rodrigez widocznemu na zdjeciu...

24.05.2020 15:26

@josh1982
A wielu ich tu bylo-skreslali go na 100%. Ja od 2009 roku mam do tego pilkarza sentyment-nawet jak gra zle to tego nie widze. Talent raz na 100 lat.

24.05.2020 15:23

Nie ma co biadolic-popieram UEFA. Tego typu wirusy beda sie w przyszlosci pojawiac czesciej i tego typu 'niewygodne' rozwiazania to bedzie super nauka i dowiadczenie. Inaczej to zamknac sezon-glowa w piach- co finansowo nikomu nie po drodze...

19.05.2020 18:14

@Bastor1987
Dokladnie-jak Effenberg przychodzil w 1998 w wieku 30 lat to byl wielki blad Bayernu-Bayern na jakiegos mlodego powinien wtedy postawic. Lothar nigdy w Bayernie nie powinien gra do 40-stki...

15.05.2020 23:26

@FanGraczyBayern
Mlodzi kibice Bayernu wypowiadaja sie tu w tonie jakby Perisic kogos wygryzl...

Perisic dodaje Bayernowi balansu i Bayern zawsze mial takich zawodnikow. I bez przesady z tym wiekiem. Widac ze Perisic czuje sie swobodnie grajac tutaj, ma bardzo duze doswiadczenie (Inter, wicemistrz swiata), dobrze gra dwiema nogami, walczy, gra druzynowo (nie jak bezglowy Coman).

2-3 lata super pozytek dla Bayernu

15.05.2020 10:56

Super wiadomosc!
Placzu nie rozumiem?????

22 mecze (duza czesc z lawy) 5 bramek 8 asyst to zle statystyki. To solidny zawodnik i Bayernowi bardzo potrzebny. W Interze gwiazdorzyl ale tutaj ponoc podchodzi do klubu z respektem, zaaklimatyzowal sie w klubie-szatnia za nim staja-jest czescia ekipy.

Ci co chca tu tylko gwiazdy niech sie pukna w glowe...

15.05.2020 10:32

@josh1982
Nie zgodze sie. Akuratnie wielu uwaza ze Kai powinien zostac jeszcze z rok, przynajmniej, w Leverkusen (jak kiedys Kroos)-tam ma super baze do rozwoju. Od razu na glebokie wody do Bayernu moze stac sie kolejnym Goetze...

05.05.2020 08:56

Heynckes ma 100%
Sane to dobry zawodnik i na pewno potencjal na rozwiniecie sie ma-ale to nie gwiazda swiatowego formatu. Gwiazde z niego zrobil nasz nieporadny zarzad negocjujac astronomiczna cene. Wtedy tu taj na tej stronie u nas molo sie nie posikali zeby go miec. Gra niekonsekwentnie za co Pep w kluczowych spotkaniach go nie wystawial, charakter rowniez pozostawia wile do zyczenia.

Edytowano : 2020-05-04 19:49:07

o kontuzji nie wspomne...nadchodzacy sezon gora 50% wystepow (no, chyba ze wierzymy w cuda) ...

04.05.2020 19:41

Jesli przyjdzie Sane to Perisic bedzie wiekszym wygranym-Coman i Sane 50% sezonu spedza na lawce leczac nogi...-to jest bardzo duze prawdopodobienstwo wiec powinnismy dziekowac za zakup Perisicia....

02.05.2020 14:42

Absolutnie Sane nie kupowac!

Czy Bayern nie nauczyl sie lekcji z Lucasem? Teraz City wyr..a Bayern jak zrobilo to Atletico. A u nas jak te naiwne dzieci wielkie wsparcie dla transferu Sane. Jestem biologiem-takie kontuzje to stygma na cala kariere i statystycznie wielu zawodnikow sie nie wylacza (mowie statystycznie).

Dolozyc kase i brac Kai.

02.05.2020 14:24

Brak szacunku dla rezerwowych graczy Bayernu (nie tylko Odriozoli) jest odrazajaca w komentarzach. Wstyd-dno!

17.04.2020 14:07

@FanGraczyBayern
Dwa lata pogra na pewno-kazdy ma prawo do swojej opinii. Jak dla mnie Perisic do dobry ruch Bayernu. Zaadoptowal sie ponoc nie tylko na boisku ale i w szatni.

12.04.2020 18:53

@Piter1985
OK ale to mit ze wszyscy mlodzi w Bayenie sie sprawdzaja, wlasciwie nielicznie sie przebijaja do sklady nawet rozszezonego-kiedys byla statystyka w Bildzie, chyba 1/10). Kiedyz byl wywiad z Hargreaves ze przebicie sie mlodemu do skladu w Bayenie to nie jak w Playstation. Teraz wydaj 20 baniek na kogos kogos kto ma szanse sie przebicia do Bayernu 10%. Perisic bedzie w rezerwie ale on jest sprawdzony...

12.04.2020 18:42

Jak zwykle-placz. wrod mlodych kibicow FCB bo Perisic to nie gwiazda. Jednak Perisic w meczach w ktorych gral prezentowal sie dobrze (nie? zobaczcie statystyki) i Flick wie co robi (on ma niby teraz ostatnie zdanie-cale szczescie nie ci co sie ponizej wypowiadaja). Zgadzam sie z Effenbergiem i uwazam ze Bayern bedzie mial duzo korzysci z Perisicia a ten ostatni dostanie duzo szans na gre.

12.04.2020 17:51

Super wiadomosc!

12.04.2020 15:18

Expert Borek co na 100% widzial transfer Lewego do Realu 2 lata temu? Bayern jest za Flicka elastyczny-zmieni system i poradzie sobie bez Lewego. Szansa dla Cou...

27.02.2020 22:33

Bayern odpada z 1/8 i te statystyki nic nie znacza...Zarzad ma absolutna racje!

21.02.2020 19:17

@KamiloKepky
To nie jet tak ze Muller nie ma talentu i zap...la aby ten brak nadrobic-to jest nieporozumienie. On ma talent bardzo rzadki - technicznie jest b. dobry ale nie 'Messi' jednak inteligencja boiskowa, wyczucie 'rytmu' (timing) oraz kreowanie przestrzeni dla siebie jest niesamowite-diament, To nie tak ze on fizycznie kopie rowy bo talentu nie ma...

17.02.2020 20:19

@Rufus87
Ale tu byla kwestionowana jego osoba-ze niby sie wypalil i inne brednie. On przez te 3 'slabe' sezony zrobil nawet wiecej niz 80% zawodnikow Bayernu. Anglicy (Echo Liverpool) mieli racje ze to przez brak Mullera Bayern odpadl z Liverpoolem rok temu. Muller-zloto.

17.02.2020 12:39

A jak Robben za Kovaca powiedzial ze budowe druzyny powinno sie zaczynac od Mullera to smiech sie tutaj posypal-ze sprzedac sie go powinno do mu 2/3 lata temu...

08.02.2020 11:44

Koles sie sprawdzil i krecenie tutaj nosem nie ma sensu. Spelnia swoja role znakomicie i, w odroznieniu od Coutinho, gra powyzej oczekiwan.

Ale tu znawu bedzie hejt na kolesia...

02.02.2020 13:04

Coutinho ma slabe mecze ale to typ pilkarza ktory nawet stojac sieje poploch w obronie-czysty talent -mam nadzieje dzisiej wykaze sie wieksza inicjatywa niz ostatnio?

25.01.2020 14:30

To nie takie proste-Nuebel nie glupi-musial byc jakis kompromis-Nuebel bedzie grac w pucharach czy cos takiego. Albo zostanie wypozyczony, niezaleznie co Falk mowi...

05.01.2020 15:26

A jak Goetze przychodzil w 2013 to byla tutaj radzosc ze 'drewniany' Tomek wkoncu zostanie zastapiony 'technicznym' zawodnikiem. Nawet teraz jak czytam ze Tomek sie wypalil i inne bzdury to szl... mnie trafia.

Wciaz niezwykle kluczowy zawodnik bayernu, talent raz na 2 dekady.

30.12.2019 18:12

...ta kontuzjowana.

18.12.2019 11:35

Chyba juz nikt sie nie ludzi...

Flick dobry na przecietne zespoly BL gdzie pozytywne nastawienie wystarczy.

Bayer oraz Gladbach po prostu przechytrzyly Flicka taktycznie. Mozna jeszcze na sile zwalac na brak szczescia, ze pierwsza polowa super, zmarnowane okazje...

Za rok potrzeba trenera doswiadczonego-proste...

07.12.2019 19:07

Nigdy nie zapomne jaki tu byl placz jak Lewy przychodzil z Dortmundu-ze sobie nie poradzi, ze Bayern to nie Dortmund, ze nie powinien tyle zarabiac co Lahm, ze Mandziu lepszy...

W takim tonie bylo ponad 80% komentarzy tutaj- fajnie zeby admin dostarczyl link do tych archiwalnych dywagacji naszych 'ekspertow'...

30.11.2019 13:01

Dokladnie, pierwsze wygrane po zmianie trenera to raczej 'Solskier effect' niz atuty nowego trenera. Mourinho kiedys powiedzial 'soft, liked-by-everyone coach makes him a puppet rathe rthan a good coach' czy cos takiego.

24.11.2019 21:02

Kovac:
"Muller i Coutinho nie moga grac razem-byloby za bardzo ofensywnie". No tak, mecz wczorajszy to pokazal.

Kovac zaplacil za swoja naiwnosc, brak dyplomacji/rozsadku w relacjach z zawodnikami...

24.11.2019 15:22

Muller pokazal ze w waznych meczach to swiata klasowa. Gdyby Thomas gral w rewanzowym spotkaniu z Liv rok temu (1:3) wynik bylby znacznie inny...

10.11.2019 12:37

Super ustawienie-nie mozna caly czas koniowac na Coman-Cou-Gnarby
Perisic wejdzie w 2-iej polowie

22.10.2019 20:51

Pewnie Coman+Gnarby a perisic na lawe-brak rotacji przynosi swietne rezultaty ostatnio wiec Kovac wie co robi...

22.10.2019 11:55

Muller powinien zagrac dzisiaj razem z Coutinho->niech Kovac przestanie pieprzyc ze nie mozna ich razem wystawic->taka deklaracja byla glupia doprowadzila do wielu szkod.

Muller byl najlepszy w ostatnim przegranym meczu i moim zdaniem jego doswiadczenie bedzie kluczowe w LM.

Edytowano : 2019-10-19 12:54:58

jesli Muller dzis nie zagra od poczatku to swiadczy to tylko o glupocie Kovaca....

19.10.2019 12:48

Przychodzi Eriksen i mamy 2 podobnych i wolnych pomocnikow (Thiago-chociaz ten ostatni gra ostatnia na 6). Muller daje Bayernowi inna jakosc, jest niezbedny, nawet jako joker...

17.10.2019 12:41

@polactworobak
Klopp 'was overachieving' w Mainz oraz BVB (2 mistrzostwa) a Liverpool postawil z kolach-ze sredniaka zrobil potentata w CL i PL. Wielki szacun dla tego trenera.

07.10.2019 19:25

100% racji
Frings obnaza niedoswiadczenie Kovaca. Javi i Muller powinni zagrac od poczatku-ten ostatni po wpuszczeniu byl poziom wyzej od 'opaslych po tetenhamie' zawodnikow.

Te detale zadecyduja ze Bayern na pewno z Kovacem LM nie wygra...

07.10.2019 16:29

Ci ktorzy nie mieszkali za granica mysla ze nauka jezyka sama przychodzi, wystarczy tylko 'tam byc'. Ja, studiujac za granica oraz mieszkajac w 3 krajach, mowie biegle 3-ma jezykami. Jednak kosztowalo to krwi, potu i poswiecenia .

Dlatego szcun dla Coutinho - jesli faktycznie uczy sie niemca to znaczy ze ma szacunek dla kraju i jej kultury...

26.09.2019 12:31

@diablo
'a Muller no cóż.. taki gość od zadań specjalnych rzekłbym'

To wlasnie ten talent 'od zadan specjalnych' Mullera byl wielka czescia sukcesow Bayerny w LM i BL.

Echo Liverpool mowilo przed rewanzem z Liv ze brak Mullera, nie co innego, bedzie kluczowe dla Liverpoolu.

23.09.2019 11:55

@FanGraczyBayern
Zgadzam sie. Jednak z drogiej strony potrzebne jest rowniez zroznicowanie na wszystkich pozycjach. Np Gnarby i Coman to tacy sami zawodnicy grajacy po przeciwnych stronach-Perisic byl znakomitym tuchem Bayernu.
Ja kibicuje Bayernowi od czasu Baslera oraz Jeremiesa-kolektyw=sukces jednak czasy sie zmienily. Potrzebny jest kolektyw (gracze typy Perisic, Javi) oraz kilku graczy ktorzy robia roznice-to przyniesie LM. Mam nadzieje ze Coutinho sie zaadaptuje i zostanie-to wazniejsze niz sprowadzenie Sane (oczywiscie, ten ostatni mile widziany i mam nadzieje ze przyjdzie do Bayernu-byloby super-Sane przy formie Bernardo Silva jest skazany na role zmiennika w MC tak czy siak)

22.09.2019 23:00

Coutinho jest duzo bardziej pozyteczny dla FCB niz Sane...

22.09.2019 21:53

Nie napisalem ze jest niepotrzebny. Jak dla mnie Coman i Gnarby razem grac nie powinni-sa za bardzo szybcy ale tez przewidywalni-sprint po prostej wzdluz lini bocznej-bardzo czytelni dla obroncow.
Coman+Gnarby=gra jednowymiarowa->Kovac o tym wie (a tutaj nikt)
Perisic daje wiecej opcji, potrafi wejsc 'wszerz' (jak Ribbery) , gra obiema nogami. On bedzie gral ale nie jako zmiennik.
I dobrze.

22.09.2019 12:05

Na Perisiciu w ogole nie widac presji bo nie przyszedl jako gwiazda. Gra 'lekko' i widac ze chce cos udowodnic po ostatnich kwasach w Interze-stara sie i gra dojrzale. Gra obiema nogami wiec moze zastapic Gnarby oraz Coman-bedzie Bayernowi niezbedny.

Coutinho+Perisic 10x bardziej potrzebni Bayernowi niz Sane...

22.09.2019 10:27

@bayern1987dwa
Zgadza sie, ale trzba przyznac ze jak na razie gra swietnie a w kluczowych meczach MS zbieral swietne noty.


Po drugie, Perisic nie mozna zapominac ze Perisic nie zostal wypozuczony z Bolkowo Zadroze ale Inter Milan-zna presje i szatnie duzego klubu.

21.09.2019 17:31

Co sie dzieje, wrog numer 1 tej strony, Perisic, pokazuje ze umie grac w pilke!!!

21.09.2019 17:20

A pod koniec sezonu kazdy zdziwiony ze na decydujace mecze LM Lewy nie ma party w nogach...

Edytowano : 2019-09-21 14:58:08

'...pary w nogach...'

21.09.2019 14:57

'Bayern are more of a family than my old clubs': Philippe Coutinho insists he is settling well in Germany and claims his new side have a better atmosphere than his previous teams

https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-7476605/Philippe-Coutinho-insists-enjoying-Bayern-claims-new-better-atmosphere.html

18.09.2019 13:52

Moje typy:

Faworyt: Barcelona
Czarny kon: Atletico

Bayern:1/2. MC 1/4.

Barcelona chyby 3 raz z rzedu nie straci glupio meczu przez brak koncentracji. Bayern ma bardziej stabilny sklad niz rok temu.

16.09.2019 21:01

@hoodykr
30 to nie taki 'stary'-poza tym Perisic ma charakter oraz duze doswiadczenie-nie mozna porownywac go do Sancheza. Czy to sie nam podoba czy nie, Perisic bedzie czesto grywal w tym sezonie, ale mniej niz Gnarby zy Coman. Wczesnie narzekalismy ze nie ma zmiennikow na skrzydlach a teraz narzekamy ze mamy zmiennikow.

16.09.2019 11:45

@hoodykr
????? Trenerem bylbys super. Nikt nie powinien miec zapewnionej '11' ani lawki z urzedu. Gnarby zagral fatalnie wczoraj a Perisic ponoc tryska energia na treningach-mam nadzieje ze to on zagra w LM.

16.09.2019 10:28

@mike84

Sklad z Perisic i Coutinho bardziej zbalansowany niz rok temu-obaj beda bardzo wazni. Obrona sie wzmocnila-brakuje 6-tki tylko. Wszyscy najarali sie Sane ale on wcale nie byl kluczowy do sukcesow Bayernu (chyba ze medialnie).
Duet Robbery rodzi sie raz na sto lat-ciezko ich od tak zastapic...Bayern robil co moze a kupno kontuzjowanego Sane byloby glupota.

02.09.2019 13:18

Feliz cumpleanos Javi!

Te deseo much exito en la camiseta del Bayern-eres una importante pieza en este proyecto. Contigo en el campo vamos a ganar la liga de campeones...

02.09.2019 13:12

Muller gdy w formie to swoja gra sieje poploch miedzy 1-sza a 2-linia obrony. Trudno go upilnowac, przewidziec-jest go wszedzie pelno. Dryblerem nie jest ale ma bardzo dokladne, przemyslane i niekonwencjonalne podania, czesto otwierajace droge do bramki. Prasa angielska podkreslala ze niemoc Bayernu w 2-gim meczy z Liverpool i odizolowanie Lewego byla po czesci spowodowana nieobecnoscia Mullera.

01.09.2019 12:34

Muller

Miesza cala obrone Mainz-nie tylko jego asysta ale praca bez pilki jest niesamowita!

31.08.2019 17:09

@hoodykr
'Dzisiaj każdy kto grał słabo strzela bramke'

Jakby Muller gral byloby 10:1 :-)

31.08.2019 16:57

@GwiazdaPoludnia

Effenberg byl bardza pro jesli chodzi o Perisicia za charakter i walke-ja przyznalem mu racje to posypal sie grad krytyki.

Perisicia nikt tu nie bronil-wszyscy szczuli i plakali za Sane

On bedzie wazny szczegolnie w LM

31.08.2019 16:49

Macie psoczenia na Perisicia!

Nie wstyd wam?????????

Ja kolesia bronie tutaj od poczatku

31.08.2019 16:45

Ciezka grupa chyba ze jestes nieobeznany z pilka.

Red Star to slina ekipa -pokonal Liverpool rok temu i napsul krwi Napoli-wyjazdowy mez bedzie ciezki. Spurs tez bedzie walka

29.08.2019 19:08

Komentarze na dole jakosci pierwszoklasisty grajacego Nyemarem Playstation. Perisic znakomitym transferem Bayernu. Dalej placzcie za Sane...

27.08.2019 23:00

Powinnismy sie cieszyc ze wkoncu Muller ma z kim rywalizowac i na pewno bedzie to dla niego motywacja. Jesli w formie, a na pewno ja odzyska, Muller jest jakoscia sama w sobie-w LM bedzie kluczowy...

27.08.2019 13:26

Nie zgadzam sie z komentarzami na dole...

Zgadzam sie z Robbenem 100%- w waznych meczach obecnosc Mullera bedzie barzo istotna, wrecz nezbedna. Jego brak w meczu rewanzowym z Liverpoolem byl widoczny gdzie bez Thomasa Bayern bral przewidywalnie w ataku-Coman i Gnarby zdluz lini bocznej w strone bramki-to dobre na Mainz ale nie Juventus czy MC.

27.08.2019 10:35

W brytyjskiej prasie juz glosno. dzisiejszy Daily Mail:

https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-7382395/Transfer-news-FIVE-Premier-Leagues-big-six-ready-battle-Kai-Havertz.html

22.08.2019 10:54

@claudio3
A pamietasz jak Lewy tu przechodzil w 2014-jaki placz byl ogromny, ze sobie nie poradzi, ze to nie Dortmund. 80% wpisow bylo negatywnych...

20.08.2019 12:22

Lahm and Alonso rowniez maja podobne zdanie o Pepie, al tutaj wiedza lepiej...

20.08.2019 11:34

Albo jak w Interze...
To wtedy zwrocil na mnie uwage, garajac w Inter Milan za Baniteza...

19.08.2019 12:18

@Rufus87

Hitzfeld nic nie mowi o wypowiadaniu sie na temat transferu do Bayernu przez Sane lecz jego brak komunikacji z Pepem. Gdyby Sane wiedzial co robi (a widocznie agenci za niego 'mysleli'-tzn ile wyciagnac kasy was the objective).

Pep sie wkurzyl i go wystawil-mial prawo...Hitzfeld ma racje, gdyby Sane gadal do Pepe ten pierwszy disiaj bylby w Bayernie

17.08.2019 17:22

prasa hiszpanska pisze ze zle relacje na lini PSG-Barca moze spowodowac przejscie Naymara do Realu...

'El PSG le ofrecerá al Madrid una oportunidad de mercado por Neymar que no tendrá el Barça'

wiecej:
https://as.com/futbol/2019/08/14/videos/1565808150_014862.html?m1=cG9ydGFkYV9wb3J0YWRh&m2=QUNUVUFMSURBRA==&m3=Ng==&m4=dmlkZW8=&m5=MjA=

15.08.2019 11:16

Skonczcie z tym Sane juz-to nie Perisicia wina ze Sane tu nie ma.

Jak Perisic bedzie prezentowal taka forme jak na MS to bedzie git,,,

13.08.2019 12:18

100% racji co do Perisic

Na teraz to znakomity ruch Bayernu a to ze wy wszyscy tam na dole obraziliscie sie ze Sane nie przyszedl to inna niepowiazana sprawa...

12.08.2019 11:46

Ale placz tutaj, jak malych dzieci ktorym pieluchy trzeba zmienic.

Zabawka Sane zostala obiecana i dzieciatka w placz...

Ja tu jestem zarejestrowany od 10 lat i takich glupstw nie czytalem. Persisic jako wypozyczenie to bardzo dobry ruch-jesli ktos tego nie pojmuje i 'zachlysnal' sie Sane to nic nie pomoze...

10.08.2019 16:07

A ja jestem za tak!

09.08.2019 21:15

Persic bylby bardzo pozyteczny na 2 lata, szczegolnie w LM, a zawodnika z takim profilam nam brakowalo. A to ze mlodych rowniez trzeba to inna sprawa.

09.08.2019 11:16

Dlaczego placzecie?

Perisic moze wiekowy ale takiego zadziornego zawodnika, z doswiadczeniem w srodku pola FC Bayern moze od czasu Effenberga a na pewno Van Bommela. On potrafi wszystko, technicznie zagrac z wyobraznia ale tez kopac sie potrafi jak trzeba-tego charakteru zabraklo Bayernowi m.in. z Liverpoolem...

09.08.2019 11:11

70-80 mln za zawodnika z zerwanym wiazadlem krzyzowym byloby NIEPOWAZNE a Bayern stalby sie FRAREJER ROKU!

08.08.2019 18:05

@Patryk233

Brac Sane z ryzykiem kontuzji byloby czysta glupota ze strony Bayernu. Bayern jest astrozny nie bez powodu-takie kontuzje nie tylko oznaczaja dluga przerwe zawodnika ale rowniez czesto zawodnik po kontuzji jest juz 'nie ten'. Chyb ze City faktycznie zejdzie na 25 mln-wtedy brac-w innym przypadku zwijac zagle i do domu...

08.08.2019 12:15

@mdbayern

Teraz, pod koniec okienka, to nie takie proste jak pujscie do supermarketu. Kluby beda chacialy duzo wieksze pieniadze za wymienionych zawodniko od 'zdesperowanego' Bayernu. Wyglada na to ze Bayern za bardzo wszystko na tego Sane zaangazowal sily i planu B nie ma...

08.08.2019 09:58

Brakuje kogos kto potrafi czyscic po tylach i szybko wyprowadzac kontre po odebraniu pilki: Kante, Verratti...
taki zawodnik bylby bardziej kluczowy dla FCB niz Sane...


Wolny Thiago jako 6 to pomylka

06.08.2019 12:06

@FanGraczyBayern

...to bedzie spektakularna porazka FC Bayern a nie mediow az ci pierwszi a nie media staraja sie w siodmych potach o Sane...

A to ze media robia z tej transferowej sagi zupe ogorkowa to inna sprawa...

06.08.2019 11:51

Jak napisalem wczesniej..

MC daje Sane 180 tys f. tygodniowo w nowej umowie a MC odzucilo 72 mln f. od Bayernu. Prasa angielska pisze ze Sane jednak zostanie w MC ktore jest bardziej zdecydowane na zatrzymanie zawodnika po 'zniewazeniu' przez wypowiedzi Kovaca

https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-7311175/Transfer-news-Manchester-City-turn-72million-offer-Bayern-Munich-Leroy-Sane.html

01.08.2019 20:15

Daily Mail posted this information 16;41 (17:42 cz. Polski)

01.08.2019 18:36

A media w Anglii pisza ze nieci- Daily Mail wlasnie podaje ze nici z transferu i MC 'rejected' Bayern bid a Sane dostal nowa oferte opiewajaca na 180 f. tygodniowo...

Kicker to bardziej wiarygodne zrodlo i licze ze transfer jest ale poczekajmy z euforia...

https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-7311175/Transfer-news-Manchester-City-turn-72million-offer-Bayern-Munich-Leroy-Sane.html

01.08.2019 18:30

Sane wybor-jego los.

Jednak jak Sane zostanie i bedzie czesciej na lawce (takie sa przewidywania) to bedzie miec pretensje tylko do siebie (miales szanse odejsc i grac ile chcesz to zdecydowales sie zostac-nie placz teraz). MC daje Sane do zrozumienia ze laski nikomu nie robi zostajac...

25.07.2019 15:09

Nikt nikogo tutaj nie terroryzuje pogladami-Bayern wykonal swietny i odwazny gest odnosnie LGBT i chwala mu za to. Nie mozna tego wspomniec? Cenzura?

https://www.bavarianfootballworks.com/2016/7/10/12136512/bayern-munich-light-allianz-arena-in-rainbow-flag-on-christopher-street-day

25.07.2019 08:42

@vaterland
dokladnie...

24.07.2019 18:39

242 spotkan, 191 bramek, 47 bramek-mozna go nie lubiec ale to fenomen...

Edytowano : 2019-07-06 01:42:43

47 asyst;-)

06.07.2019 01:42

Jak ktos na dole napisal, w wynikiu 'przespania' zmiany pokoleniowej w ost. 3-4 latach czeka nas 5-6 chudych lat w LM (1/8, gora1/4 LM i do domu a kazda wygrana z Juve/Real/Liv to juz wielki sukces).
Zgadzam sie, bedzie powtorka ery 2002-2009.

05.07.2019 08:50

Ale placz tutaj za tym Sane-niecierpliwosc niczym u 1-szo klasistow. Fakt jest taki ze Bayern sie o niego stara a powyzsza wypowiedz jest tego dowodem. Zazwyczaj na pytania dotyczace powiazania z innymi zespolami zawodnicy zapieraja sie na grob swojej matki ze 'oni nigdzie sie nie wybieraja/kochaja obecny klub/to tylko plotki dzinnikarskie '' itd.

Nalezy czekac...

12.06.2019 13:48

@josh1982
Jak najbardziej. Ja chcialem tylko ostudzic apetyty co poniektorych co juz widza Pepe w Bayernie bo kiedys cos tam powiedzial. Ani we Francji and w prasie Zachodniej nie ma tematu Pepe w Bayernie za to huczy sie o innych powiazaniach...Zobaczymy jak to sie skonczy...

06.06.2019 20:22

@diablo
Nie wiem ile w tym prawdy, ale prasa angielska rozpisuje sie o tym niesamowicie (od Eurosport po Express, nawet Metro o tym pisze)... Byc moze to dziennikarski gniot, jednak L'Equipe to jedno z bardziej wiarygodnych zrodel we Francji.

Liverpool Echo pisze ze mimo ze maja Salaha oraz Mane to Pepe jest swietna inwestycja:

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/football/transfer-news/nicolas-pepe-liverpool-transfer-news-16387575

https://metro.co.uk/2019/04/26/liverpool-approach-arsenal-chelsea-transfer-target-nicolas-pepe-expected-coming-weeks-9322284/

06.06.2019 18:14

L'Equipe pisze ze Liverpool ma najwieksze szanse i jest sklonne zaczac biddowac od 80 mln euro


https://www.lequipe.fr/Football/Article/Nicolas-pepe-devrait-rapporter-autour-de-80-m-et-euro-au-losc/1026499

06.06.2019 17:11

@diablo
...a wiekszych inwestycji nie bedzie jesli zasada 50+1 bedzie obowiazywac.

50+1 odstrasza interantional investments-proste...

09.05.2019 12:26

Wczorajszy mecz pokazuje tylko jak bardzo BL jest slaba...Prasa swiatowa robi sobie jaja z wczorajszego meczu...

07.04.2019 17:14

@josh1982
Sytulacja jest podobna jednak bardziej widoczna teraz niz kiedykolwiek wczesniej. 50+1nalezy zlikwidowac-im wczesnie tym lepiej zorownopod wzgledem atrakcyjnosci ligi jak i konkurencyjnosciBL w Europie. Upieranie sie przy 50+1 oraz straszenie arabami jest komiczne-czasy sie zmianily a BL staje sie liga zasciankowa...

06.04.2019 17:17

Nie z Gnarbym i Comanem oktorych atak to gonitwa z pilka wzdluz lini-super przewidywalne, zadnych urozmaicen (Ribery zejscia w bok). Gdy Gnarby/Coman tylko funkcjonuje gdy za Lewym jest Muller.

26.02.2019 09:30

Muller musi grac aby do Marca dojsc do formy. Izolacja Lewego w Liverpool to wynik braku Mullera za plecami.

23.02.2019 10:05

A tu na Xabiego psioczono ze az...

21.02.2019 10:39

Na Wyspach chwala taktyke Kovaca, ze cofnal Kimmicha oraz Alabe co nie dalo za wiele przestrzeni Salah aora Mane na kontrataki a tutaj 'eksperci' go krytykuja...


'It was a tactical masterclass from the Bayern team,' he said. 'They identified the strengths of the Liverpool team, pace, exploiting space, they never gave them that.

'Two of the possibly most attacking full backs in European football, they barely went forward today. It was a great feature of the game. It was a tactical chess match between the two teams.'


https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-6722839/Rio-Ferdinand-Bayern-Munich-pulled-tactical-masterclass.html

20.02.2019 17:48

Bayern zagral dobrze ale oczywiscie wynik jest niebezpieczny. Ale ci co tu twierdza ze gra byla slaba, ze nie grali odwaznie itd. powinni sobie obejrzec mecz Liverpool - MC 2019 semifinal (0:3-MC przewazalo) i puknac w glowy. Bayern nie dal sie pozrec na co wszyscy liczyli i cel.

Liverpool gra fatalnie na wyjezdzie i Bayern zagra inaczej u siebie. Dziwi mnie opinia Rio Ferdinanda (lnk na dole) ktory twierdzi ze wynik sprzyja Liverpoolowi.

Edytowano : 2019-02-20 17:26:44

link do analizy meczu :

https://www.youtube.com/watch?v=iRGapWPQiy4

20.02.2019 17:25

@karl1985

Bayern chamowal sie z kontratakami bo wiedzial co stalo sie z MC rok temu w polfinale (0:3). Wtedy MC mialo wiecej szans niz Liverpooljednak Liverpool ma najsilniejszy kontratak w Europie a na swoim boisku nie da sie tego przeciwstawic gra ofensywna. Kovac to wiedizal i wielkie brawa za to. Gdyby Kovac zagral jak niektorzy tutaj chce wtedy byloby psoczenie ze gral ja Pepp, bezmyslnie..

Edytowano : 2019-02-20 10:56:00

'hamowal' oczywiscie

20.02.2019 10:55

@Eroc
Ok 1:5 dla Liverpoolu ale Bayern wyszedl z 'honorem' - wtedy byloby Ci lepiej. ok-skonczmy z tym...

20.02.2019 10:48