Promocja BETFAN
Promocja BETFAN
DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Ulv Strona 7

Gdyby Hoeness i Rummenigge zastąpili tych idiotów z Brukseli, Europa przestałaby się cofać w rozwoju gospodarczym. Nie dlatego, że są wybitnymi ekonomistami, ale dlatego, że rozumieją przynajmniej PODSTAWOWE zasady.

15.03.2012 21:37

Nie sprawdza? Ze Roberto, Lucio, Elber, żeby wymienić pierwszych z brzegu, którzy się sprawdzili...

15.03.2012 11:59

Z APOELem przegramy! Na 90% nasi zawodnicy ich zlekceważą. Najlepszym rywalem byłby Real.

15.03.2012 11:49

Arrivederci, a nawet vaffa :D

15.03.2012 00:29

Rozpędził się z tym Realem.

13.03.2012 19:30

To byłaby kompromitacja. Barwy Bayernu zobowiązują do okazałego zwycięstwa w takim meczu.

12.03.2012 17:25

Wszystkie wymienione rozwiązania, które zakładają, że Boateng zagra jako stoper, a Tymoszczuk nie zagra jako boczny obrońca są sensowne. Każde ma mocne i słabe strony. Jupp najlepiej wie, jak Alaba, Contento i Pranjić wyglądają pod względem przygotowania do meczu.

12.03.2012 16:56

Mam nadzieję, że nasi zawodnicy nie wyładowali całej swojej złości na Hoffenheim i rzucą się na Basel jak stado wściekłych wilków. Bastian nie jest jeszcze gotowy na 90 minut?

12.03.2012 16:46

Swoim wpisem chciałem przede wszystkim podkreślić to, że pozbyliśmy się wychowanka, a praktycznie chwilę później wyrósł na najlepszego niemieckiego obrońcę w lidze. Mam tutaj na myśli oczywiście ligową codzienność, bo w rzeczywistości europejskiej i reprezentacyjnej Holger zdobył już większą pewność i stabilność.

Patrząc na sprawę szerzej: Kahn i Lucio. Następcy Kahna szukaliśmy przez kilka sezonów, aż w końcu został nim po prostu następny wielki niemiecki bramkarz, którego trzeba było sprowadzić. Co prawda Kahn to legenda, ale Lucio też zostawił po sobie lukę na gracza światowego formatu. Bayern odważnie postawił na Holgera i nie stracił. Gdybyśmy dali szansę też Matsowi, dziś mielibyśmy bardzo dobry i perspektywiczny środek obrony złożony z wychowanków.

Boateng jest obrońcą solidnym, jakich w lidze znalazłoby się jeszcze paru, ale Hummels jest po prostu lepszy. I Hummelsa tak naprawdę nie musieliśmy sprowadzać.

09.03.2012 18:04

Zgadzam się, obecnie najlepszym materiałem na kapitana jest Bastian.

09.03.2012 17:37

Zrobiliśmy ogromną głupotę wypuszczając Hummelsa i teraz próbujemy zapchać dziurę w obronie jakimiś średniakami. Hummels-Badstuber, to byłby środek obrony na lata dla klubu i reprezentacji.

08.03.2012 11:41

Ile jest we współczesnym futbolu wielkich klubów, które składem i zakorzenieniem w holenderskiej filozofii futbolu w jakikolwiek sposób przypominają Ajax z czasów van Gaala, który po prostu był klubem holenderskim par excellence?

Tak, Jupp wygrał LM z Realem, ale lwia część jego kariery to właśnie prowadzenie średniaków. Ma większe doświadczenie w prowadzeniu wielkich klubów niż większość trenerów świata, ale to raczej epizody niż reguła w jego karierze.

03.03.2012 18:10

Narzekacie na brak wzmocnień, ale to nie jest sedno problemu. Bohaterowie naszych przeciwników nie przebiliby się do składu w Bayernie, a nasi zawodnicy bardzo szybko wywalczyliby sobie miejsce w prawie każdej drużynie Bundesligi oprócz BVB.

Problemem FCB jest to, że nasz klub prowadzą trenerzy, którzy radzą sobie świetnie z drużynami z innej półki. Jupp świetnie prowadził Leverkusen, a van Gaal doskonale sobie radził w AZ Alkmaar. Potrzebujemy trenera, który byłby specjalistą w dziedzinie prowadzenia wielkich klubów, a nie groźnych średniaków.

Ostatnim takimi trenerami byli Hitzfeld i Magath. Jeszcze niedawno sialiśmy spustoszenie w Bundeslidze, ale w Europie kubły zimnej wody wylewały na nas takie drużyny, jak wielki wtedy Milan. Dziś poziom Bundesligi jest o wiele wyższy niż wtedy, ale też poziom indywidualnych umiejętności graczy Bayernu jest wyższy. Schweinsteiger, Lahm, Neuer, Muller, Robben i Ribery to, niezależnie od wahań formy, ścisła światowa czołówka. Brakuje trenera.

Potrzebujemy nie kolejnego mistrza w prowadzeniu średniaków, ale trenera, który potrafi poprowadzić wielki klub. Na świecie jest może kilka osób z takimi kwalifikacjami, ale jeśli chcemy być na szczycie, musimy mieć jedną z nich.

03.03.2012 17:42

Kibicuję Niemcom i Bayernowi od kilkunastu lat i dobre mecze towarzyskie w wykonaniu moich ukochanych drużyn zdarzają się naprawdę bardzo rzadko. Nawet zmiany mają więcej wspólnego z testowaniem wariantów niż z reagowaniem na sytuację na boisku.

02.03.2012 22:21

Ribery, Robben, Muller. To są trzy główne powody atrakcyjności BVB.

01.03.2012 11:00

Dziwne byłoby, gdyby przy porażkach wszyscy kładli po sobie uszy i kulili ogony. Zawodnicy będą warczeć na siebie nawzajem, ale zagryzą przeciwnika.

27.02.2012 20:41

Jeśli mamy walczyć o zasłużone mistrzostwo, musimy bezapelacyjnie rozjechać Schalke w optymalnym składzie.

26.02.2012 03:09

"All is not lost", jak powiedział Szatan u Miltona.

A teraz do rzeczy: Basel to jest bardzo solidny średniak, który nawiązał w miarę równorzędną walkę z tragicznie grającym Bayernem, ale Bayern w formie nie ma prawa nie awansować, zwłaszcza na Allianz Arena.

Tymo chyba dzisiaj rozwiał wszelkie wątpliwości. Mam nadzieję, że w następnym meczu Gustavo rozwieje je po swojej stronie i Jupp będzie konsekwentnie stawiał na niego do powrotu Bastiana. BASTIAN to kręgosłup drużyny i moim zdaniem obecnie zasługuje na porównania do Effenberga.

Robben i Ribery zagrali beznadziejnie. Robbenowi po prostu nic nie wychodziło - czy Jupp ma rację dając mu czas, to się okaże. Jeśli Robben wejdzie we właściwy rytm, to wszyscy będziemy chwalić intuicję Juppa. Najłatwiej być mądrym po fakcie. Ribery grał bardzo przewidywalnie i moim zdaniem za długo był na boisku. Można to jednak zrozumieć, bo w końcu wystarczy jeden błysk geniuszu, by zmienić wynik.

Parę słów trzeba powiedzieć też o Terierze. Przez cały mecz grał przyzwoicie, czasem nawet dobrze, ale gdzie on był przy straconej bramce?! Stawiałbym na niego w kolejnych meczach pomimo tego.

22.02.2012 23:33

Wolę "Wotan mit uns" niż "Gott mit uns".

10.02.2012 19:47

Wzoruje się na Messim? Trzeba będzie uważać podczas kontroli antydopingowych.

07.02.2012 18:14

Mam nadzieję, że Arjen wyjdzie na boisko umotywowany i rozegra świetny mecz "z dedykacją".

04.02.2012 12:13

Pomimo teoretycznej różnicy sił HSV to trudny przeciwnik, który potrafi nas "sprowadzić do swojego poziomu i przebić doświadczeniem" jak mało która drużyna w Bundeslidze. Najbardziej prawdopodobny wydaje mi się remis, 3 punkty to byłby sukces.

02.02.2012 01:10

Mamy ciężką maszynę z niezłą prędkością maksymalną, ale słabym przyspieszeniem. Lepsze "wymęczone" 2:0 niż klasyk zakończony remisem.

30.01.2012 02:33

Właśnie miałem napisać, że rationall88 to chłoptaś ze stajni Biedronia.

30.01.2012 02:31

Bastian na boku obrony - drużyna z kręgosłupem zamiast nogi.

30.01.2012 02:27

Ale przecież my potrzebujemy obrońcy :P

26.01.2012 23:04

Może gdyby nie traktował zespołu B towarzysko przebiłby się do zespołu A? Zamiast gwiazdorzyć Breno powinien regularnie pokazywać w zespole B, że Bayern nie potrzebuje nowego obrońcy, a Daniel może spokojnie iść na emeryturę i rekreacyjnie rzucać kłody pod nogi przeciwnikom jakiegoś średniaka.

18.01.2012 05:50

Przedłużyć, a jeśli już ma odejść, to tylko do innego klubu Bundesligi.

16.01.2012 17:06

"Daniel van Buyten rozgrywa dobry sezon, ale ma 34 lata i problemy z kolanem". - szczyt dyplomacji, chociaż trzeba przyznać, że van Buyten od czasu do czasu skutecznie rzuca kłody pod nogi rywalom.

08.01.2012 08:29

„nowego zawodnika na środek obrony” - o tak!

21.12.2011 04:04

Ma ktoś linka bez pluginów?

20.12.2011 20:26

To jest mecz o nic, więc Jupp powinien wypuścić jak najwięcej zawodników, którzy mało grali w tym sezonie.

06.12.2011 14:04

Josh1982 - Olić chętnie zostanie w Bayernie jeżeli będzie grał. Moim zdaniem on nie musi nikomu niczego udowadniać.

01.12.2011 12:55

Dobrze byłoby, gdyby Ivica dostał szansę na grę.

01.12.2011 12:52

Włosi i tak nie stanowią siły Serie A, więc to, że Azzurri grają piach to nic zaskakującego.

15.11.2011 22:35

Szkoda tylko, że Portugale prowadzą.

15.11.2011 22:29

Taka taktyka lubi się kończyć bramką na 2:3 w doliczonym czasie :) Chociaż jak na mecz towarzyski to i tak spore zaskoczenie, że coś pokazują.

15.11.2011 22:12

Nie bardzo rozumiem, co w tym gronie robi Lehmann...

26.10.2011 22:55

Moim zdaniem jest jeszcze za wcześnie, by wypowiadać się o naszym trenerze w pozytywny i zdecydowany sposób.

Zaliczyliśmy bardzo udany początek sezonu w Bundeslidze i w Lidze Mistrzów, nasza obrona gra o niebo lepiej, niż w ciągu ostatnich sezonów, a paru graczy (zwłaszcza Kroos, którego niektórzy już spisywali na straty) wyraźnie odnalazło formę. Na razie krytyka pod adresem Juppa byłaby objawem pospolitej głupoty.

Dopiero pod koniec sezonu będziemy jednak wiedzieć, czy Jupp podołał wyzwaniu, bo dopiero wtedy będą się ważyć losy tego sezonu.

08.10.2011 23:09

Jeśli zawarte w artykule informacje są prawdą, nie dziwi mnie, że Arjen, który nie gra, ma tendencje do izolowania się. Gdy będzie grał (i to dobrze), jego relacje z otoczeniem wrócą do normy.

05.10.2011 10:30

Zaprawdę powiadam wam, że van Gaal byłby idealnym trenerem dla ManCity.

05.10.2011 10:26

Szkoda, że te pszczółki z Dortmundu nie wpadły na to, że do strzelania bramek w Champions League przydałby się jakiś klasowy i doświadczony, może nawet wiekowy, napastnik, któremu nie trzęsłyby się nogi pod bramką...

28.09.2011 23:17

A tak poważnie, receptą na problemy City jest van Gaal :)

27.09.2011 23:27

No cóż, pierwsze 10 minut dla City, później 20 minut wyrównanego meczu i totalna dominacja do końca. Bardzo podobało mi się to, jak zagraliśmy w drugiej połowie - bez nerwów i liczenia na szczęście, po prostu kontrolowaliśmy mecz. City może się cieszyć, że nie było pogromu.

27.09.2011 23:26

Oni przywitali go transparentami, a on ich pożegnał z 3 punktami i czystym kontem.

19.09.2011 19:15

Ja też uważam, że Napoli będzie groźniejsze, niż Manchester City, który jest zespołem wyładowanym gwiazdami, ale kompletnie pozbawionym własnej, wyrazistej tożsamości. Jeszcze niedawno Manchester City był klubem, który nawet (nie wszyscy oczywiście) fani United szanowali za świetną pracę z młodzieżą. Dziś jest największym zlepkiem najemników w Europie i oby ich realne wyniki nadal były nieproporcjonalne do inwestycji.

19.09.2011 10:51

Chciałbym, byśmy ten mecz wygrali (obojętnie ile) do 0 z Neuerem w bramce.

18.09.2011 15:10

Nie rzuciło mi się w oczy, by Merte ułatwiał grę BVB (chyba, że w ostatniej akcji, bo jej nie widziałem). Ogólnie obrona Arsenalu zagrała słabo i Merte był w niej jednym z lepszych graczy.

14.09.2011 11:05

To będzie ciężki mecz, ale obowiązkiem Bayernu jest takie mecze wygrywać.

14.09.2011 11:02

@piechot11 Ja też nie sądzę. Arsenal to nie Bayern.

13.09.2011 23:25

1. Borussia raziła nieskutecznością. Jeśli to poprawią, mogą coś zwojować, bo, poza wyjątkami typu Kehl, zagrali dobrze.
2. Meczu Leverkusen nie oglądałem, ale wynik niestety nawiązuje do rozczarowujących występów Werderu.
3. Fajnie, że Barca nie wygrała.

13.09.2011 22:53

Dajcie spokój, BVB było na najlepszej drodze do prowadzenia w tym meczu, ale ile sytuacji można spieprzyć?

13.09.2011 21:39

Tak to jest, jak się marnuje setki.

13.09.2011 21:34

BVB wygląda w tym meczu nieźle, ale Lewandowski to nie jest napastnik na LM.

13.09.2011 21:30

Nieźle ten Eurosport odjechał od rzeczywistości w takim razie :P

13.09.2011 21:21

http://www.sports4u.pl/ Tutaj oglądam BVB. Jak trafił Ballack?

13.09.2011 21:15

Im wyższy będzie poziom w Bundeslidze, tym bardziej nasi włodarze będą zmuszeni wzmocnić Bayern, a to z kolei znajdzie odzwierciedlenie w Lidze Mistrzów. Dlatego też życzę BVB i Bayerowi zwycięstw.

13.09.2011 21:09

Niech sobie Goetze siedzi na razie w BVB, bo jeden sezon nie uczynił z niego wielkiego zawodnika. Niech się najpierw rozwinie, a dopiero później trafi do zespołu, w którego drugiej linii gra kilku zawodników klasy światowej, bo siedzenie na ławce mu nic nie da.

12.09.2011 15:06

Nie powiedziałbym, że Kroos gra za wysoko. Przy Bastianie, który w formie rządzi środkiem, może tak grać z większością rywali.

08.09.2011 15:04

Chyba Boenisch zapomniał dodać, że oferta dotyczyła podawania piłek.

07.09.2011 14:15

Szkoda, że nie można edytować postów, bo zapomniałem wspomnieć o Kroosie. Otóż Kroos był krytykowany wczoraj przez część osób oglądających mecz, a Jogi wyraźnie go pochwalił. Ja osobiście wystawiłbym mu taką notę, jak Schurrle.

07.09.2011 13:32

Wróćmy do piłki nożnej. Moje podsumowanie:

Wiese - Jego skłonność do głupich zagrań dyskwalifikuje go jako bramkarza reprezentacji. Dziwię się, że Werder nie postawił jeszcze na kogoś mniej nieobliczalnego.

Traesch - Mój kandydat na najsłabszy punkt obrony.

Mertesacker - Mecz towarzyski i pewność gry w pierwszym składzie. Nie wykazał się, ale też się nie zbłaźnił.

Boateng - Taki Boateng nie wygra ani z Hummelsem, ani z Badstuberem.

Lahm - Jak już pisałem, przeciwko takiemu rywalowi najlepszy boczny obrońca świata musi grać perfekcyjnie. I grał.

Schmelzer - Kilka klas niżej od Lahma. Szczerze mówiąc nie spodziewałem się aż tak rażącej różnicy.

Rolfes - Schweinsteiger to przy nim alfa i omega.

Bender - Moim zdaniem trochę za krótko grał i nie zdążył się wykazać.

Schurrle - Nie można powiedzieć, że zagrał źle, ale też się raczej nie wyróżnił.

Goetze - Czyżby talent z BVB był nieco przereklamowany? Punktem odniesienia jest tutaj nasz Thomas, który pokazał klasę i skuteczność.

Podolski - Jak już pisałem, Muller powinien grać od początku. Poldi się starał, ale był tak skuteczny, jak Miro.

Klose - Ogromne rozczarowanie. Jak Gomez w najgorszych czasach.

Cacau - Klepnął piłkę we właściwym momencie, co należy do napastnika. Dziwi mnie tylko, że był tak mało widoczny, ale to nie musi być jego wina.

07.09.2011 12:21

Wiese? Wiese już po raz kolejny głupim numerem zepsuł mecz swojej drużynie na arenie międzynarodowej. Dziwię się, że jeszcze gra w Bremie. On potrafi bronić świetnie, ale te numery go dyskwalifikują.

06.09.2011 23:18

@piechot10: Wielu bramkarzy zaliczyło kilka doskonałych spotkań w ciągu kariery. Jak Szczęsny utrzyma taki poziom przez długi czas, będzie wielki.

06.09.2011 23:14

@wuch przyszedł tu, by zapewnić kibicom Bayernu darmowy kabaret.

06.09.2011 23:06

@Darth Smd: Bardziej martwi mnie Rolfes. Mertesacker zagrał tak, jak przystało na Niemca w meczu towarzyskim, ale Rolfes taką grą może przekreślić swoje szanse na powrót do roli sprzed kontuzji.

06.09.2011 23:04

Niech mu się układa na emeryturze we Włoszech.

06.09.2011 22:57

Thomas pokazał, ze ma nerwy ze stali i to cieszy.

06.09.2011 22:52

Niemcy i mecze towarzyskie. Na szczęście nawet to ma swoje granice.

06.09.2011 22:50

Podolski się starał, a Klose dochodził do sytuacji. Byli tak samo skuteczni.

06.09.2011 22:37

Gracze, którzy zeszli:

Klose - Ile sytuacji on dziś zmarnował? Byłoby śmieszne, gdyby tak nieskuteczny napastnik dogonił Gerda.

Podolski - Thomas powinien był grać od początku.

Lahm - Trudno oceniać najlepszego bocznego obrońcę świata na podstawie meczu przeciwko słabej drużynie. Gdyby nie bardzo dobra interwencja bramkarza, byłoby perfekcyjnie. Niestety jego zmiennik pokazał, o ile jest od niego gorszy.

06.09.2011 22:28

@Basler34: Dokładnie.

06.09.2011 20:19

Ok, zrozumieliśmy się :) Myślę jednak, że gdyby strzelił 3 bramki, a jego koledzy daliby radę przegrać, byłby co najmniej zdenerwowany.

06.09.2011 20:08

@Basler34: Ja Ribery'emu życzę smutnej miny zawsze, gdy gra z reprezentacją. Czy to czyni mnie nielojalnym wobec Bayernu?

06.09.2011 19:58

@pietrekFCB: Biorąc pod uwagę sentymenty Poldiego i jego "żałobę" po strzeleniu bramki Polsce, wolałbym widzieć na boisku Thomasa.

06.09.2011 17:06

@Tomassi: Warszawa jest drugim po Brukseli centrum absurdów i patologii w Unii Europejskiej.

Moim zdaniem funkcjonowanie państwa polskiego i spustoszenie, jakiego w mentalności całych mas Polaków dokonał komunizm i postkomunizm, to niektóre powody, dla których wiele osób o krwi mieszanej lub silnym poczuciu przynależności do regionu (a nie państwa, w którym aktualnie ten region się znajduje) podkreśla swoją odrębność.

Nie wiem, czy przeprowadziłeś jakieś badania na temat pochodzenia osób, które określiłeś mianem Polaków "z krwi i kości", ale nie zdziwiłbym się, gdyby czystej krwi Polak próbował również szukać wyodrębnienia od reszty narodu.

Zapewne wielu użytkowników tej strony ma przodków, którzy walczyli za II RP. Kto z nich stanąłby w obronie III RP i walczył w imię utrzymania przywilejów przez Tusków, Kaczyńskich, Napieralskich, Pawlaków i ich kolesi?

06.09.2011 16:26

Szczerze mówiąc nie spodziewam się, by większość składu Niemiec podeszła do meczu z Polską inaczej, niż do większości towarzyskich. Biorąc pod uwagę różnice w poziomie motywacji, Polska może coś ugrać. Z drugiej strony każdy zawodnik drugiej linii niemieckiego zespołu ma coś do udowodnienia. Mam nadzieję, że Toni się wykaże, a Miro potwierdzi swoją klasę.

06.09.2011 13:38

Jeśli Niemcy oleją ten mecz (jak większość towarzyskich...), będzie remis i wielkie pompowanie balona optymizmu w Polsce.

26.08.2011 23:32

Zgadzam się z lvg. Messi bez dopingu byłby nikim.

25.08.2011 17:25

Wolę oglądać Kroosa ładującego piłkę do bramki z dystansu lub dogrywającego decydujące podanie, niż symulującego. Inna sprawa, że ból nie zawsze wywołany jest faulem. Ogólnie, pismacy muszą COŚ napisać.

17.08.2011 01:46

Byle nie trafili do Bayernu I zbyt szybko.

17.08.2011 01:43

Robben najwyraźniej planuje emeryturę. Wolałbym widzieć 35-letniego Robbena w Rosji, niż w Katarze.

17.08.2011 01:41

Życzę mu sukcesów we Włoszech.

17.07.2011 23:17

Proste, że Neuer. Na drugim miejscu Rafinha.

16.07.2011 16:52

Wspaniały, waleczny zawodnik. Niech wraca i strzela.

29.06.2011 14:22

Yorkshire terrier :D

28.06.2011 22:11

Machina marketingowa działa.

27.06.2011 23:20

Takie newsy wywołują we mnie prostą reakcję - zlikwidować podział ze względu na płeć w sporcie.

27.06.2011 16:14

Z całym szacunkiem do Pań reprezentujących barwy mojego klubu i reprezentacji, byłbym bardzo zdziwiony, gdyby po usunięciu podziału załapały się (bez parytetów!) do pierwszego składu drużyny 1. Bundesligi.

A tak szczerze, ilu z nas, fanów (i fanek!) Bayernu, zna wyjściową XI kobiecego Bayernu?

13.06.2011 23:14

Krzysiek - zgadzam się. Poza tym uważam, że podział na mężczyzn i kobiety w sporcie powinien zostać zniesiony. Bezsens tego podziału widać zwłaszcza w lekkiej atletyce, gdzie wśród kobiet wygrywają osoby, których kobiecość jest wątpliwa.

13.06.2011 20:48

Gra, bo to dla niego szansa na lepsze życie i to wszystko. Nie będzie z niego wielki zawodnik, ale zarobi pieniądze i "ustawi się".

07.06.2011 20:37

Ottl. Rzadko wyróżniał się w jakikolwiek sposób, ale ta bramka była świetna.

05.06.2011 23:57

Poza tym uważam, że sprzedawanie dobrych zawodników poza Bundesligę do niczego dobrego nie prowadzi.

05.06.2011 23:25

Jasne, tak długo czekaliśmy, aż Gomez zacznie dobrze grać, ze na pewno powinniśmy go sprzedać po pierwszym dobrym sezonie...

05.06.2011 23:18

Pewność siebie, ale bez bufonady. Tak właśnie powinien wypowiadać się bramkarz FCB.

05.06.2011 23:08

Jeśli pod wodzą Juppa Kroos nie wróci do siebie to znaczy, że za wcześnie było ściągać do z powrotem do FCB.

23.05.2011 13:04

Zależy kogo, R10. Większość polityków najchętniej posłałbym do piachu po ciężkich torturach, ale nie o tym mowa.

Mowa o zawodniku, który zmienia barwy, a kibice są wkurzeni i czują się bezsilni. Porównanie do Ballacka jest jak najbardziej adekwatne. Ja sam byłem zły, gdy przechodził do Chelsea, ale nie uważam, że opuszczenie klubu usprawiedliwiłoby danie komuś w pysk.

23.05.2011 13:02

Homoseksualizm to sygnał od samej matki natury, która w ten sposób daje niektórym do zrozumienia, że ewolucja gatunku będzie przebiegać lepiej bez ich udziału.

A tak poważnie: interesuje mnie, co zawodnicy robią na boisku, a nie poza nim. Cała debata o homoseksualizmie, rasizmie i innych -izmach w sporcie niszczy sport i wprowadza niepotrzebne zamieszanie. Boisko to miejsce do gry w politykę.

21.05.2011 10:21

Neuer JEST najlepszym niemieckim bramkarzem i w końcu trafił tam, gdzie najlepszy niemiecki bramkarz być powinien.

Teraz obrońcy!

12.05.2011 13:24

To jest bawarska mentalność. Pamiętam, że w jednym z newsów było sformułowanie bodajże "porażka 2:2 z Lyonem".

10.05.2011 21:03