rotacje to stosowal guardiola w sparingach, jupp nie rotowal tak czesto jak mogl przez caly sezon... niekiedy grali zawodnicy o jeden mecz za duzo, badz nie prowadzil zmian. To, ze w koncowce sezonu gdy bylo pewne mistrzostwo jupp wystawial drugi garnitur nie znaczy, ze nasz byly trener stosowal ciagla rotacje... w przeciwienstwie do guardioli ktory w barcelonie robil to bardzo czesto.
16.08.2013 21:55
mecz kiepski w naszym wykonaniu. dobrze, ze wygrany i to wg mnie za wysoko. Ofensywa dobrze funkcjonowala ale zawiodla defensywa oraz psychika. W pewnym momenie dalismy sie stlamsic gladbah i to u siebie. Defensywa slabo... nie chodzi nawet o to, ze gramy jedna 6 ale srodkowi pomocnicy za wolno wracaja, zbyt angazuja sie w ofensywe. Gladbach czesto mialo w ataku tylou zawodnikow co my w obronie badz nawet przewage. Mecz wygralismy w duzej mierze dzieki indywidualnoscia co nie jest zbyt dobre... ale wszystko mozna poprawic. Jak juz kiedys mowilem zrobilismy jeden krok w tyl by zrobic dwa do przodu. Po meczu MUSIMY poprawic gre defensywna oraz nabrac wiecej spokoju - on przyjdzie wraz z zwyciestwami... Brawa dla neuera i za dante chyba bedzie gral javi. Dante nie moze robic tak banalnych bledow jak przy samoboju. Mysle, ze za tydzien zagra tam javi.
Jak na pierwszy mecz sezonu pod wodza nowego trenera calkiem niezle. mam nadzieje, ze bedzie teraz oraz lepiej.
10.08.2013 12:04
krytykujecie ze messi jest wysoko, bo mial kontuzje... ale ze robben jest 4 to cisza... chlop przeciez byl REZERWOWYM udane mial ostatnie dwa miesiace sezonu a tak to gral piach, fakt ze w kluczowym momencie gral swietnie ale to ma byc przeciez ocena za caly sezon...
06.08.2013 19:45
z tym, ze wiekszosc osob tutaj mysli, ze obrona potrojnej korony to minimalne wymagania... :D jak obronimy mistrzostwo to bedzie dobrze. LM to bedzie cos niezwykle ciezkiego do powtorzenia, dotad nikt nie obronil LM. I mi tu nie pitolcie, ze bayern to wielki klub, ze najlepszy na swiecie itp i nie moze sobie pozwolic na slabszy sezon - bo co? bo przestaniecie kibicowac? Kazdy fan chce by jego druzyna wygrywala ale jak sie ni euda to w przyszylm roku mozna ponownie probowac.
Cele sa wysokie, wszyscy zdaja sobie z tego sprawe ale obrona samego mistrzostwa to nie bedzie malo
06.08.2013 11:38
hehe "bayern slaby jak nigdy" :) tak... przykladowo w 2005 czy 2007 bylismy potega.
Bardzo dobrze, ze rotuje skladem, bo tym sezonie rzadko kiedy bedziemy grali najlepsza 11. LIga, puchar niemiec, LM, superpuchar europy, KMŚ.
06.08.2013 10:49
van buyten kompletnie bez formy i rafhinia towniez slabo(w obronie) te bledy co im sie zdarzyly nie powinny miec miejsca przy 4 ligowych rywalach. Tak to ok, poklepali, strzelili 5 bramek. Ale guardiola do zmiany bo nie bylo 10:0, kirchoff wszedl za bastiana, javi nie gral w pomocy od poczatku i nie wystawil elbera z janckerem z przodu
05.08.2013 23:15
zmiana taktyki... to niepotrzebnych jest tyly zawodnikow na jedna pozycje. Dla tych co sie martwia ze nie gramy dwoma 6... duzo zespolow tak gra, poza tym przypominam ze gramy JEDNYM napastnikiem a nie dwoma. Dwoch srodkowych pomocnikow tez moze sie wrocic i bronic a nie sam jeden gracz na 6.
05.08.2013 23:12
mecz bedzie na orange sport? zdf? czy na necie trzeba poszukac>?
05.08.2013 17:54
my nie grmay jedna 6.... 6 to zawodnik DEFENSYWNY w pomocy a nie rozgrywajacy jak u nas. Oczywiscie jest to juz zwykla semantyka tak jak nazywanie srodkowego obronce stoperem :P czyli juz nijak ma sie do rzeczywistosci :P
03.08.2013 10:49
ja tam komentarz zmienilem na angielski bo juz nie dalo sie sluchac. Myslalem, ze po tych glosach krytyki z zeszlego sezonu dadza sobie na wstrzymanie ale jednak tak nie bylo. Te docinki FCB, wychwalanie BVB i Lewandowskiego... dla mnie zenujacy poziom komentatorow, tym bardziej boli, ze to o mojej druzynie sie pejoratywnie wypowiadali
27.07.2013 23:21
thagio nie zagral zle, ale nie moze grac jako glowny rozgrywajacy, gra zbyt nieodpowiedzialnie. Byc moze z wiekiem mu to przejdzie.
27.07.2013 23:08
slabszy sezon to mialem na mysli jedno trofeum( LM, BL lub puchar) :) ale wiesz... za cene seryjnego zdobywania trofum w przyszlych altach ja tam moge poswiecic jeden sezon :P
pamietajcie ze BL to nie tylko my i BVB. Dortmund bedzie si eniezwylko meczyc z reszta zespolow. W zasadzie tylko my grami z nimi ofensywnie i oni moga grac to co kochaja czy gre z kontry. Reszta zespol postawi autobus i BVB bedzie mialo ciezko - przez to przegrali BL ze strata 25 punktow
27.07.2013 23:02
ja pierdo)(*@ przeciez to byl jeden mecz w okresie przygotowawczym na ocene trenera poczekajmy do maja 2014 a przynajmniej do polowy sezonu.
27.07.2013 22:58
prawdziwy kibic FCB przelknie te porazke z godnoscia ;] nie bylo to nic wielkiego - 1999, 2012.
przypomne wam ze zmienilismy trenera bo jupp mial isc na emeryture. Guardiola to ma byc trener na lata. CHyba lepiej zebysmy jeden sezon mieli troche slabszy zeby sie zgrac a w nastepnych bysmy wygrywali.
27.07.2013 22:56
prawdziwy kibic FCB przelknie te porazke z godnoscia ;] nie bylo to nic wielkiego - 1999, 2012.
przypomne wam ze zmienilismy trenera bo jupp mial isc na emeryture. Guardiola to ma byc trener na lata. CHyba lepiej zebysmy jeden sezon mieli troche slabszy zeby sie zgrac a w nastepnych bysmy wygrywali.
27.07.2013 22:56
pierwsza kolejka jest 9 sierpnia.
ten puchar trzeba traktowac jako sparing nic wiecej, sparing w ktorym mielismy swietnego rywala plus mozna bylo poczuc te otoczke... nerwy. Trzeba teraz tylko wyciagnac wnioski. Na kolejny mecz z BVB musimy sie dobrze przygotowac
27.07.2013 22:47
ludzie nasza gra wygladala calkiem niezle. Katastrofalne bledy indywidulane i genrelnie obrona zagrala miernie ale to ejst wszystko do poprawki. OBysmy powoli sie zgrywali i forma przychodzila z kazdym kolejnym meczem !:D
27.07.2013 22:34
dante, gustavo i martinez nie grali bo pozniej dojechali do druzyny, Musze sie przygotowac zeby grac pelne mecze. Guardiola wystawil taki sklad jaki mogl, zmiany zrobil dobre - lepszych nie mogl. Jedynie ostatnia zmiana zaskakujaca ale ciezko nam ja ocenic bo wszedl i zaraz bylo 4-2 i po meczu.
27.07.2013 22:28
prawdziwego mezczynze nie poznaje sie po tym jak zaczyna ale po tym jak konczy.
wy mysleliscie ze odrazu bedziemy grac futbol z kosmosu? zrobilsmy krok w tyl zeby zrobic dwa do przodu. Lepiej przegrac marny superpuchar niz bundeslige czy LM.
A jak was dalej boli przegrana to sobie przypomnijce kto wygral final LM... :D
27.07.2013 22:26
Hubertus82? COOO?! z zoltkami grasz zawsze o cos? prosze cie... ja rozumiem ze od 2 lat jest taka rywalizacja bo BVB ma swietna pake ale nie przesadzaj... w historii mielismy wiekszych rywali niz BVB
27.07.2013 22:22
ej sezonowcy ja rozumiem ze porazka boli ale nie placz juz tak bardzo. Superpuchar to zadne trofeum, fakt cieszyloby ale bez przesady. Lepiej dal nas ze dostalismyw dupe, wyciagniemy wnioski, oby.
Obrona fatalnie, van buyten.... coz widac bylo ze jestesmy niezgrani pod wodza nowego trenera
27.07.2013 22:21
martinez jest na trybunach
27.07.2013 21:28
oczywiscie ze gramy lepiej niz BVB, to, ze my gramy nienajlpiej nie znaczy ze bvb gra swietnie. GDyby nie nasze bledy to nie mieliby zadnej sytuacji, my gramy troche opieszale w ofensywie ale za to bvb gra calym zespolem na swojej polowie praktycznie.
Swoja droga... mati borek powraca hahah gosciu jest strasznie stronniczy :D "brawo roman" albo same ciekawostki o BVB i co chwile by bayern krytykowal ehhh :D
27.07.2013 21:27
haha nie mam do was pytan. 45 minut nie najlepsze a tu juz trzeba zmieniac i zwalniac :D ludzie... to ejst tylko superpuchar, paradokslanie jesli przegramy lepiej nawet na tym wyjdziemy bo wezmiemy sie za jaja a BVB obrosnie w piorka(co jak co ale graja slabo i to u siebie).
lepiej panowie "kibice" zaczac kibicowac w drugiej polowie niz plakac.
27.07.2013 21:24
i sie zaczyna.... lament i placz... wy ogladacie ten mecz czy tylko patrzycie na wynik? fakt duzo niedokladnosci, brak zgrania i bledy w obronie ale to chyba normalne skoro jest nowy trener? GDyby nie blad na poczatku meczu bylo by 0:0, gramy lepiej niz BVB przewazamy. Mamy dziurawa obrone - do poprawki, pomocnicy musza sie wracac. Brakuje javiego badz luisa.
27.07.2013 21:21
starke swietny bramkarz i efektowny ale zdarzaja mu sie glupie bledy gdzie ponosi go fantazja :D obserwowalem go bardziej jak gral w hoffe i wlasnie do takich wnioskow doszedlem.
26.07.2013 22:24
ooo heat troche sie zagalopowales z tym starke :) lubiego i uwazam go za swietnego bramkarza ale ledwie w paru klubach BL moglby powalczyc o bluze z nr 1 np mainz, werder, hoffenheim, hertha i nie wiem kto broni w braunschweigu. Reszta zespolow ma bardzo dobrych i pewnych bramkarzy gdzie czesc z nich nosi nawet opaske kapitanska jak schaefer czy benaglio
26.07.2013 21:34
he he. Smieszni sa ci ludzie na stronce BVB :) jakikolwiek news o bayernie czy schalke to same bluzgi i wrecz grozby :D
26.07.2013 21:28
riberego mozna latwo zastapic :) fakt, bez niego duzo tracimy ale mamy wartosciowych zmiennikow. Starke to dobry bramkarz. Mysle, ze sobie poradzi :)
26.07.2013 17:00
nie wiem jak can broni ale wg mnie bylby to swietny srodkowy obronca, genialna technika i przeglad pola. Zreszta sam mowi, ze widzi sie na pozycji srodkowego obroncy
24.07.2013 22:35
javi nie jest chyba nawet przebrany, ma ciemniejsze spodenki od reszty i chyba nie ma nawet korkow jesli dobrze dojrzalem :)
24.07.2013 19:48
ZDF
a dlaczegoz to mam nie porownywac? oba zespoly dazyly do totalnej dominacji przeciwnika. Fakt, ze byly roznice, ktore wskazales ale dla mnie byla to bardzo widoczne. Poza tym, tez mielismy wiele meczy, gdzie klepalismy pilke bo nie moglismy sie przebic przez obrone i nie dalo sie tego ogladac.
24.07.2013 19:46
martwi mnie rowniez dante... slabiutko... koniec sezonu rowniez mial troche slabszy ale trzymal poziom. Puchar konfederacji i to co teraz pokazuje zaczyna mnie naprawde martwic, mam nadzieje, ze sie ogarnie...
24.07.2013 19:44
@makaj... styl niemiecki to pila na pale i moze wpadnie, walka do 90 minuty i duzo agresji. Zaczelo sie to dopiero zmieniac pare lat temu... poza tym styl bayernu to wlasnie klepanie pily... przeciez nas styl w zeszlym sezonach byl podobny do barcy tyle, ze mniej gralismy dolem a wiecej gora :) Jak dla mnie to nudny jest jakikolwiek mecz gdzie jedna druzyna ma znaczaca przewage nad druga, bo nie ma rywalizacji i emocji. Chyba, ze gra MOJA druzna - to liczy sie dla mnie tylko to by wygrali :P
24.07.2013 19:41
to kowalczyk komentuje na polsatsport? tylko o barcelonie gadaja... nie daie juz tego sluchac. Badstuber na rezerwie wg nich haha i bayern to topory ktore strzelaja za 16 a podania sa im obce :D
nie moge uwierzyc tez ze wy tu narzekacie? przeciez to jest sparing, barcelona kopie sie poczole a bayern gra troche chaotycznie ale zdecydowanie lepiej niz barca
24.07.2013 19:31
@zdf NIe. Koniec tematu.
24.07.2013 13:27
zdf no nie masz racji. Z perspektywy czasu to oczywiste ze lepiej bylo zostawic francka(potrojna korona), a w owym czasie jakosc naszego zespolu duzo by sie nie zmienila. VdV i Snejider to swietni gracze ale nie prezentuja juz tego co za mlodu. Poza tym gdybysmy ich sciagneli Kroos I Schweini za pewne nie pograli by w FCB i by sie tak nie rozwineli
24.07.2013 12:13
@zdf ?
24.07.2013 10:06
can i hojbjerg na wypozyczenie, weihrauch niech gra w rezerwach i ogony. Weisera sprzedac - w 2 BL nie pokazal nic nadzwyczajnego, na jego pozycje mamy multum lepszych zawodnikow. Bayern to nie klub w ktorym mlode talenty sie wybijaja, jakby byl taki dobry to gralby w pierwszym skladzie.
23.07.2013 21:37
Shaqiri11 no i co z tego? :) poza tym to byl sparing
21.07.2013 12:34
zobaczymy w lidze tak naprawde... do kazdego zespolu bedzie inna taktyka przygotowana. Pep ma takie pole do popisu, ze moze w kazdym meczu inna 11 wystawic. Nie wszyscy zawodnicy zostali przez niego sprawdzeni jeszcze, dante, luiz, javi, schweini, goetze - a to wszystko sa zawodnicy ktorzy moga grac w pierwszej 11. Przyjscie thiago poprawi nasza jakosc wtedy kiedy bastian nie bedzie mogl grac, a jak bylo widac sezon temu gdy go nie bylo nasza gra lezala.
21.07.2013 12:01
wg mnie to javi z gustavo beda grali na 6. W barcelonie rowniez wystepowal zawodnik o defensywnych inklinacjach czyli busquets. Schweini jednak w defensywnie nie jest skala, a jedynie poprawnie sie prezentuje na tle innych defenywnych pomocnikow. Mysle, ze bedzie on odgrywal role na wzor xaviego w barcelonie. Jak do tej pory nie bylo w zespole gustavo i martineza, takze dopiero teraz bedzie mozna mowic o tym jak bedzie wygladalo nasze ustawienie, bo sa wkocnu wszyscy.
21.07.2013 11:51
w tamtym czasie to byl zawodnik na miare bayernu. Wtedy sciagalismy zawodnikow ktorzy nie lapali sie do pierwszego skladu 11, a teraz sciagmy perspektywicznego gracza barcy
20.07.2013 09:31
w tamtym czasie to byl zawodnik na miare bayernu. Wtedy sciagalismy zawodnikow ktorzy nie lapali sie do pierwszego skladu 11, a teraz sciagmy perspektywicznego gracza barcy
20.07.2013 09:31
na okazje to gomez czekal, lewandowski wraca sie czesto i pomaga w rozegraniu. Moze w ostatnim sezone rzadziej to robil aczkolwiek to potrafi na pewno. Przeciez gral swego czasu za napastnikiem w BVB. GDyby przyszedl lewy to nie przedluzony by kontraktu z pizzaro dlatego uwazam, ze za rok pozegnamy sie z claudio i zastapi go lewy.
19.07.2013 09:20
dlatego jest tyle ile jest, poniewaz budowali go wspolnie z TSV, a to ze lwy maja problemy finanswoe i nie stac ich na granie na AA to nie nasza wina. Poza tym gdy budowano AA nikt nie przewidywal ze bayern bedzie tu gdzie teraz. Fakt bylismy najlepszym klubem BL i czolowka europy ale cwiercfinal LM to byly szczyt na tamte czasy.
18.07.2013 10:43
Patrzac pod katem zeszlego sezonu tez uwazam, ze robben nie zasluguje na gre w 1 skladzie. Jedynie koncowka sezonu w jego wykonianiu byla swietna i cale szczescie. Cala jesien i pol wiosny, to rola rezerwowego. Gdy wchodzil to tez nic nie wnosil. Ostatnie dwa lata zreszta takie byly albo kontuzja albo proba powrotu do wysmienitej formy. Nie przecze, ze gdy robben jest w swojej optymalnej formie to jeden z najlepszych graczy swiata ale nie oszukujmy sie... coraz rzadziej osiaga swoja szczytowa forme. W jego wieku i do tego taki gracz powinien miec ustabilizowana forme, a nie grac jak junior - swietny mecz przeplata z fatalnym.
ale... zobaczymy jak to bedzie w tym sezonie, jak mamy wygrywac i zdobywac trofea to dla mnie moze grac reader, robben, van butyen w ataku czy zebysmy grali ustawieniem 1-8-1 ;]
16.07.2013 15:35
wg mnie robben bedzie grzal lawe, tak jak w zeszlym sezonie(kontuzja kroosa pozwolila ma grac) i odejdzie za rok. Posadzenie martineza to byloby marnotrastwo - genialny defensywny pomocnik. Zresztqa guardiola zawsze z takim gral(busqets) a schewini to nie jest klasyczny defensywny pomocnik.
16.07.2013 12:55
wyniki jakie zaczelismy osiagac w ostatnim czasie plus pieniadze powoduja, ze kazdy chce dla nas grac. Sama marka nie wystarcza(patrz liverpool, arsenal, juventus m.in)
15.07.2013 13:13
swoja droga jakby ktos mi powiedzial 5 lat temu, ze bayern sprowadzi wschodzaca gwiazde barcelony to bym go wysmial :)
15.07.2013 13:04
hehe... bayern ZAWSZE w oczach polkisch kibicow byl znienawidzony(bo niemcy) takze nie rozumiem waszego zdziwienia :)
14.07.2013 22:51
w przypadku bayernu jak dla mnie nie ma zadnej. Aguero i goetze fizycznie sa bardzo do siebie podobni, a bayern jak juz to w ataku potrzebuje wysokiego silnego napastnika, dobra technika to w zasadzie tylko dodatek(chociaz prawde mowiac bardzo wazny). Dlatego lepszym rozwiazaniem jest mandzukic, lewandowski a z europejskiej czolowki to np ibra. Poza tym aguero i goetze maja podobnie umiejetnosci, swietna technika, drybling i szybkosc.
14.07.2013 21:54
aguero? a w czym aguero rozni sie od goetze?
14.07.2013 21:45
to nie jest transfer przyszlosciowy... wg mnie i tak predzej czy pozniej wroci do barcelony. Osobiscie jednak nie narzekam, jesli guardiola go widzial niech gra... wyniki beda bronic pepa ;]
14.07.2013 20:20
hehe kirholm... a w ataku chocim z kluszynem
11.07.2013 15:05
wg mnie mamy za duzo pomocnikow... zakladajac ze bedziemy grac tym samym ustawieniem to na kazda pozycje przypada po 2 zawodnikow w pomocy. Wg mnie powinnismy wzmocnic obrone, holger rok nie bedzie gral, van buyten to kot w worku, nie wiadomo jak bedzie sie prezentowal. Co jeszcze warto zauwazyc... Dante... koncowka sezonu byla slabsza w wykonianiu brazylijczyka(tak jak puchar konfederacji, nie gral, anawet jesli juz to robil bledy) mam nadzieje, ze to zmeczenie sezonem czy cos... i od sierpnia bedzie w wysmienitej formie
11.07.2013 13:35
przecietna?! przecietne europejskie kluby to np. sunderland, freiburg, parma czy osasuna... fiorentina to jeden z mocniejszych klubow w serie A. W przyszlym sezonie moga namieszac w lidze i w LE.
10.07.2013 00:00
moim zdaniem pierwszy tydzien powinni zapieprzac az milo... pozniej moze nie byc czasu zeby przygotowac sie fizycznie
06.07.2013 10:07
"bynajmniej" ma znaczenie przeczace
01.07.2013 10:54
to ze na kwejku pisza ze sie rozpada ten "komunistyczny" twor nie znaczy ze tak jest
P.S. "kłóci"
29.06.2013 21:20
IIWW swiete slowa! to strona bayernu, strona o tematyce sportowej. Jesli chcecie wylewac swoje polityczne frustracje to nie jest to odpowiednie miejsce. Osobiscie mam dosc czytania tych zenujacych wywodow politycznych (w wiekszosci licealistow, gimbusow) na wszelakich stronach nie bedacych o tematyce politycznej
29.06.2013 20:34
facet w pilce klubowej osiagnal prawie wszystko (LM, puchary i mistrzostwa kraju), florencja piekne miasto, zarobki pewnie tez nienajgorsze. Do tego druzyna rokuje na walke w pucharach, moze nie LM ale na pewno LE i co najwazniejsze... bedzie gral dzieki czemu moze dostac powolanie na MŚ co jest dla niego pewnei priorytetem.
26.06.2013 13:11
@pepmunchenoch
dokladnie! osobiscie niecierpie ogladac barcelony, poniewaz tlamsza przeciwnika i nie wtedy widowiska sportowego(rywalizacja dwoch zespolow) podobnie jak bayern. Z perspektywy naszej bayern gra wspaniale ale dla kibicow postronnych moga nudzic mecze FCB bo tylko jedna druzyna gra.
24.06.2013 22:43
dokladnie, w pilce mlodziezowej nie licza sie wyniki. To nie polska gdzie od chlopkaow po 16 lat wymaga sie zeby wygrywali turnieje, mecze, a nie zeby sie rozwijali...
17.06.2013 23:31
xherdan gral tu i tu. Moglby sie znalesc spokojnie w obu rankingach, dziwi imine generalnie jego brak
16.06.2013 10:50
ot taka z innej beczki ciekawsto, pseudonim mario mandzukicia, to mandzo a nie mnadzu :D
15.06.2013 23:21
to jest ranking za runde wiosenna... gdzie kroos nie gral, a gral robben. Dlatego nie ma tu niemca. Dziwi mni ejedynie fakt, ze nia ma xherdana, osobiscie sklasyfikowalbym go w "polu widzenia"
15.06.2013 18:33
ja tam nigdy nie bylem wielkim fanem robbena i uwazam ze spokojnie moglby odejsc z druzyny :) oczywiscie doceniam go, swietny pilkarz i chwala mu za to co zrobil w koncowce sezonu ale pamietajmy ze potrafi nie grac pol sezonu a potem kolejne pol dochodzic do szczytowej formy :)
12.06.2013 18:38
nie, nie, nie. Moze i jest napastnik swiatowejklasy ale do tego kompletny idiota... tacy gracze nie sa nam potrzebni to juz lepszy lewandowski, a ze te pieniadze to mozna by cavaniego wyciagnac czy nawet rooneya
11.06.2013 17:41
ten transfer dojdzie do skutku. Jesli BVB sie nei zgodzi strzela sobie w stope. Raz, ze kasa im przeadnie, dwa, z niewolnika nie ma pracownika i trzy gdy inni gracza zobacza ze z BVB nie mozna odejsc, bo klub blokuje transfer to nei beda chceli tam przychodzic
11.06.2013 00:25
BVB robi wielki blad nei sprzedajac nam lewandowskiego... tyle kasy za gracza ktoremu za rok konczy sie kontrakt i nie oszukujmy sie nie jest to zawodnik nie do zastapienia. Zauwazylem od dluzszego czasu ze zarzad BVB robi strasznie glupie rzeczy... coz... po kilku szczesliwych i trafnych transferach mysla, ze sa wspaniali(lewandowski, klopp, hummels)
10.06.2013 18:54
ok heat :) nie zauwazyle, teraz ten ranking nabiera sensu, dzieki !
09.06.2013 17:40
hehe widzieliscie ranking kickera? bramkarze weidenfeller i neuer w swiatowej a kegvin trapp dopiero 3 w miedzynarodowej... jak dla mnie smiech na sali. Obrony juz w miare chociaz dziwi mnie fakt wyzszej pozycji boatenga od dante
09.06.2013 17:21
hehehe petersen mlody talent :D tak jak brozek... chlop ma 25 lat ale dalej jest uwazany za mlody talent :D noo wybaczcie chlopaki ale to byla nieudana inwestycja bayernu
04.06.2013 10:01
ciezko wybrac zawodnika sezonu, dla mnie faworyci to ribery, mueller, javi, bastian, lahm. Robben pamietajmy jesien gral jako rezerwowy, na wiosne odpalil w zasadzie pod koniec(na szczescie te najwazniejsze mecze) i wg mnie nie zasluzyl pod katem calego sezonu
03.06.2013 21:47
VFB ma ten problem, ze na FCB nie ciazy presja. Oni wygrali co mieli wygrac, fakt pucharn niemiec wazne trofeum wisienka na torcie. Ale jesli nasi nie wygraja nic sie nie stanie.
31.05.2013 17:32
can & hojbjerg mysle, ze za 5 lat bedzie to podstawowa para defysnywnych pomocnikow FCB
31.05.2013 14:15
Apollo1.... napoli to nie jest sredniak seria A tylko obecnie jedna z czolowych druzyn ligi wloskije, sredniakiem to jest parma czy atalanta. Uklad sil sie zmienil jak pare lat temu liczyl sie inter i miland to ten pierwszy przezywa gleboki kryzys a milan jzu nie dominuje w lidze. Fioretina to mocny zsepol, ktory wyszedl z kryzysu i gra coraz lepiej. Kase na gomeza moga miec po sprzedazy joveticia.
31.05.2013 11:16
mysle, ze przyszly sezon bedzie dalej rezerwowym ale bedzie gral ciut wiecej, za dwa lata bedzie gral na zamiane z riberym a nastepnie go zastapi. Oczywiscie jesli dalej bedzie sie rozwijal :)
30.05.2013 13:23
karny ewidentny ale zolta kartka juz niekoniecznie. Dante spoznil sie z interwencja ale jego noga byla skulona i kopnal reusa bokiek stopy a nie korkami, zreszta zrobil to w taki delikatny sposob ze reusowi nic sie nie stalo praktycznie. Zwazywszy ze wczesniej Dante kartke otrzymal za faul bodajze jego pierwszy(?) i z przebiegu calego meczu gral czysto i niefaulowal to kartka w tej sytacji wypaczyc by mogla spotkanie. Przeciez faul w polu karnym nierowna sie kartce odrazu...
sytuacji lewandowskiego z boatengiem nie wdzial poprostu
uderzenie lockiem riberiego... lewy go pociagal a ribery zaczal mahac rekoma aby zaznaczyc ze jest ciagniety za koszulke i trafil tym lewego(nawet nie lokciem a przed ramieniem)
to odnosnie tych sytuacji podowanych przez polskich krzykaczy sezonowcow :P ciekawi mnie tylko fakt, ze np nikt nie wspomina o sytuacji gdzie mueller wychodzil sam na sam a subotic pociagal go za koszulke. Wg mnie faul a jesli byl to automatycznie czerwona kartka
27.05.2013 20:00
w koncu jakies przyzwoite oceny, zreszta kicker wg mnie najtrafniej ocenia.
Nie zgadzam sie co do ocen sedziego (3,5), Weidnefellera (1,5), Javiego (1), Mandzukicia (2,5) i lewandowskiego (3,5)
27.05.2013 19:53
bardzo dobre sedziowanie. Wg mnie nei popelnil praktycznie zadnego bledu, w kazdym raize takiego z ktorego by sie nie wytlumaczyl, nie wybronil.
27.05.2013 17:56
widze, ze za duza wage przywiazujecie do charakteru i osobowsci graczy... praktycznie NIE ISTNIEJA tacy graczy ktorzy oddani sa jednej druzynie. To sa ich zawody, chca zarabiac pieniadze, poza tym po 10 latach gry moga chciec sprobowac czegos innego, albo po nie zbyt obfitych latach w zdobywaniu trofeuow odejsc do lepszej druzyny. Przypomne ze lahm, czy schewini zdeklarowali sie ze byc moze opuszcza bayern zeby sprobowac czegos innego. Ribery swego czasu bardzo nalegal na transfer. Gracze pokroju gomeza, boatenga, neura czy mandzukicia to zawodnicy ktorzy przyszli do nas, bo bayern to najwiekszy klub w niemczech - najlepszy sportowo i finansowo. Moze bardziej sie to teraz tyczy kibicow BVB ktorzy nazywaja lewego i goetze judaszami... ale przeciez bardzo czesto dochodzilo do transferow na lini BVB - bayern, poza tym lewandowski to zawodnik ktory nigyd nie byl specjalnie zzyty z BVB. Goetze to moze i wychowanek ale jednak nie ikona BVB. Wieksze swinstow zrobil swego czasu figo. Dodam jeszcze ze tego tematu w ogole by nie bylo gdyby nei fakt ze obie druzyny rywalizuja o mistrzostwo kraju dlatego jest tutaj tyle emocji
27.05.2013 17:54
skoro zarzad tak uwaza tzn, ze potrzebuja tego gracza. Coz skoro lewy zostanie naszym graczem to bedzie trzeba go wspierac - wkoncu to bedzie BAWARCZYK.
27.05.2013 16:25
dla mnie zawodnikiem meczu zostal javi martinez. Jako jedyny wraz z neurem nie mial nasrane w gaciach w pierwszej polowie i trzymal nasza gre! Swietny mecz, ogrom emocji. Bramki, parady, walka, swietne akcje, drobne kontrowersje! wszystko to co trzeba by propagowac futbol
26.05.2013 09:35
jest jakas ekipa ktora bedzie ogladala mecz w krakowie?
25.05.2013 12:32
rowniez slyszalem o ograniczeniu w przyznawaniu numerow(39 badz 40 max) faktycznie w BL nie ma graczy z wysokimi numerami, sa wyjatki jak tymoszczuk co moze swiadczyc o tym ze a) przepis wprowadzono po 2009 b) zrobiono dla niego wyjatek, iz od zawsze gral z takim numerem. CO do lizarazou to sytuacja podobna jak z tymoszczukiem gdzie albo nie bylo jeszce reformy albo przyznano mu za "zaslugi" :) w koncu 69 to liczba bixente (rocznik, wzrost, waga) :D
22.05.2013 18:26
lybbard - rozumiem, fakt poziom na glownej stronie borussi nie jest najwyzszych lotow.
Widac moje slowa dotknely wiele osob i poczuli sie urazeni... powiem tak, gdyby nie byly prawidzwie nikt nie bral by ich do siebie.
ja swego zdania nie zmienie i nie zamierzam nienawidzic ludzi z tak blachego powodu jak rywalizacja dwoch klubow.
nie oczekujcie od kibicow BVB zbyt wielkiego zrozumienia dla realiow bundesligi gdyz ich nie bylo 3-4 lata temu, zreszta tutaj na stronie pare lat temu z trudem mozna by sie doszukac tylu komenatrzy co teraz.
A teraz dawac mi minusy bo nie hejtuje BVB, tymoszczuka i lewandowskiego :D
19.05.2013 00:38
niechec rozumiem, nikt zreszta nie karze wszystkicj lubic :) ale chyab ludzie tu naprawde nie wiedza co oznacza nienawisc... sport ma laczyc ludzi a nie dzielic.
troche stane w obronie kibicow BVB w wiekszosci to sezonowcy co przyszli bo lewandwoski strzela gole i oni najwiecej narzekaj, opluwaja i krytykuja plus do tego dochodzi troche pychy bo w dwa lata zdobyli dwa majstry to ego wzroslo. Ale nie wszyscy kibice BVB sa tacy. Poza tym u nas tez duzo jest takich kibicow, co kibicuja nam bo nienawidza BVB, plus 3 finaly w 4 lata robia swoje. W kazdym razie ja nie mam nic przeciwko ludziom, ktorzy zaczeli kibicow jakiejs druznie bo ma sukcesy... tylko niech potem nie opluwaja wszystkich wkolo i niech darza rywali szacunkiem
18.05.2013 22:51
FCB1992
ale po co? kazdego rywala bayernu darze szacunkiem, smutne jest twoje podejscie. A to ze wsrod kibicow BVB rowniez zdarzaja sie takie osoby jak ty ktore na kazdym kroku deklaruja swoja nienawisc do FCB niz milosc do BVB to nie oznacza ze my mamy byc tacy sami. Jak mniemam 1992 to data twojego urodzenia... masz 21 lat chlopie, pora sie ogarnac i dorosnac
18.05.2013 22:25
ehh juz kiedys to pisalem, ze darzenie kogos nienawiscia jest absurdalne jesli chodzi o sport... ;/ nienawidzisz bo ciebie nienawidza? ehhh jakiez to dziecinne... moze jednak chlopie zachowasz sie jak facet i czlowiek na poziomie i nie bedziesz sie dostosowywal do czyjegos niskiego poziomu?
Ciuus - madrze prawisz
18.05.2013 22:05
tylko w przypadku jesli robben badz ribery mieliby odejsc. W odejscie francuza nei wierze, zreszta ani klub ani zawodnik tego nie chce(zreszta kto tego chce?:D). Robben ostatnie miesiace gra swietnie ale z drugiej strony wiemy jak to z arjenem... pogra miesiac dwa a potem siedzi w gabinecie lekarskim drugie tyle. Przydalby sie zawodnik, ktory moglby go zastapic na lata. Co do samego neymara... ehh w brazyli swietnie gra ale w reprezentacji juz mu nie idzie tak wybitnie, nie zmienia to faktu ze po roku dwoch w europie nauczylby sie byc lepszym graczem(ale na pewno nie za 60 mln...). Z nim w pomocy mielibysmy riberego, muellera, kroosa, goetze, robbena, shaqiriego, neymara. Czyli na 3 miejsce 7 zawodnikow - o jednego za duzo
14.05.2013 10:46
pomocnik dobry ale ludzie maja racje. Dopoki u nas gral, dopoty nei bylo sukcesow na skale europejska. Szacun dla niego za to ze gral i byl naszym kapitanem(czyzby nei pierwszym w historii obcokrajowcem?). Ja go zapamietam glownie za tego wala co pokazal kibicom realu :D
13.05.2013 08:55
dokladnie, czytam czesto co sie dzieje na stronie borussi, bo zawsze kibicowalem blaszczykowskiemu(od czasow wisly). Zreszta my jako polacy nie powinnismy czuc tej nienawisci pomiedzy dwoma klubami niemieckimi... nie wychowywalismy sie wsrod czegos takiego, takze ja rowniez tego nie rozumiem. Coz... ale jednak ludzie musza odczuwac do kogos nienawisc a nie milosc czy szacunek to jednak smutne... bardzo smutne.
P.S. i zeby nie bylo, tu u nas na stronie rowniez zdarzaja sie komentarzy typu "nienawdzie zoltkow", "nienawidze BVB" itp
04.05.2013 21:05
racja contento fatalnie dzisiaj gral i slabo wg mnie gustavo, liczylem na wiecej, van buyten rowniez mial pare bledow. Na plus neuer (blad przy bramce i jednym wyjsciu) alaba, shaqiri oraz tymoszczuk wg mnie zagral bardzo dobre zawody jak na swoje mozliwosci :]
a komentatorzy w miare przyzowicie do czasu kartki... wtedy juz nie wytrzymali i liczylo sie tylko BVB (pomijam fakt o ciaglym mowieniu o lewym i jaki to slaby nie jest schiber :D )
04.05.2013 20:58
smutne jest podejscie wiekszosci kibicow BVB... ktorzy sztucznie narzucili sobie nienawisc do bayernu. Widac, ze fani BVB to sezonowcy, ktorzy zamienili barce badz real na dortmund... i skoro tam byly dwa znienawidzone kluby to tu tez na sile kogos sie musi nienawidziec :/ naturalnym antagonista BVB jest schalke ale skoro nie maja takich wynikow to trzeba wroga miec w bayernie. Niestety wsrod nas kibicow FCB rowniez jest coraz wiecej takich ludzi... ot typowa natura polaka, skoro w BVB graja polacy i dobrze im idzie i wszyscy ich kochaja to ja tego nie bede robil! ja ich nie cierpie, wiec kibicuje ich najwieszkym rywalom(kreowanym w mediach)
spojrzcie tylko jak ta stronka wygladala 5 lat temu... mecz z BVB(grali tam kuba i smolarek) i jakos nie bylo ty tyle nienawisci i zalosnych komentarzy
Co do meczu... sedzia ch(*&uj;! :)
04.05.2013 20:49
pelna mobilizacja i motywacja na final! BVB nam nie lezy, zreszta w tym sezonie to chyba jedna z nielicznych ekip, ktore nam sie przeciwstawila(nawet pomimo porazki). Jeden mecz... takze szanse 50/50!
02.05.2013 17:38
@BayernDame1 musisz sie nazywac messi albo ronaldo, z tymze przynaleznosc klubowa do barcelony zwieksza dwukrotnie szanse :)
01.05.2013 19:27
trzeba jutro przejsc barcelone i to bez kartek. A final ehh.... nie chcialem BVB jak przegramy to w mediach bedzie tylko tym ;/ finale szanse sa 50/50... mamy lepsza druzyne i dwu mecz zdecydowanie lepsza opcja jest dla nas, niestety jeden mecz. ALe najpierw barca
30.04.2013 23:18
troche dziwa mnie te oburzenia kibicow bayernu, ze podkupujemy najlepszy graczy konkurencji... bayern tak robil od zawsze z tego "slynal" i wg mnie to bardzo dobra taktyka. Ale jak sie kibicuje od roku... albo dlatego bo sie nei lubi BVB to ja rozumiem, ze nie wie sie o czym pisze
rotacje to stosowal guardiola w sparingach, jupp nie rotowal tak czesto jak mogl przez caly sezon... niekiedy grali zawodnicy o jeden mecz za duzo, badz nie prowadzil zmian. To, ze w koncowce sezonu gdy bylo pewne mistrzostwo jupp wystawial drugi garnitur nie znaczy, ze nasz byly trener stosowal ciagla rotacje... w przeciwienstwie do guardioli ktory w barcelonie robil to bardzo czesto.
16.08.2013 21:55
mecz kiepski w naszym wykonaniu. dobrze, ze wygrany i to wg mnie za wysoko. Ofensywa dobrze funkcjonowala ale zawiodla defensywa oraz psychika. W pewnym momenie dalismy sie stlamsic gladbah i to u siebie. Defensywa slabo... nie chodzi nawet o to, ze gramy jedna 6 ale srodkowi pomocnicy za wolno wracaja, zbyt angazuja sie w ofensywe. Gladbach czesto mialo w ataku tylou zawodnikow co my w obronie badz nawet przewage. Mecz wygralismy w duzej mierze dzieki indywidualnoscia co nie jest zbyt dobre... ale wszystko mozna poprawic. Jak juz kiedys mowilem zrobilismy jeden krok w tyl by zrobic dwa do przodu. Po meczu MUSIMY poprawic gre defensywna oraz nabrac wiecej spokoju - on przyjdzie wraz z zwyciestwami... Brawa dla neuera i za dante chyba bedzie gral javi. Dante nie moze robic tak banalnych bledow jak przy samoboju. Mysle, ze za tydzien zagra tam javi.
Jak na pierwszy mecz sezonu pod wodza nowego trenera calkiem niezle. mam nadzieje, ze bedzie teraz oraz lepiej.
10.08.2013 12:04
krytykujecie ze messi jest wysoko, bo mial kontuzje... ale ze robben jest 4 to cisza... chlop przeciez byl REZERWOWYM udane mial ostatnie dwa miesiace sezonu a tak to gral piach, fakt ze w kluczowym momencie gral swietnie ale to ma byc przeciez ocena za caly sezon...
06.08.2013 19:45
z tym, ze wiekszosc osob tutaj mysli, ze obrona potrojnej korony to minimalne wymagania... :D jak obronimy mistrzostwo to bedzie dobrze. LM to bedzie cos niezwykle ciezkiego do powtorzenia, dotad nikt nie obronil LM. I mi tu nie pitolcie, ze bayern to wielki klub, ze najlepszy na swiecie itp i nie moze sobie pozwolic na slabszy sezon - bo co? bo przestaniecie kibicowac? Kazdy fan chce by jego druzyna wygrywala ale jak sie ni euda to w przyszylm roku mozna ponownie probowac.
Cele sa wysokie, wszyscy zdaja sobie z tego sprawe ale obrona samego mistrzostwa to nie bedzie malo
06.08.2013 11:38
hehe "bayern slaby jak nigdy" :) tak... przykladowo w 2005 czy 2007 bylismy potega.
Bardzo dobrze, ze rotuje skladem, bo tym sezonie rzadko kiedy bedziemy grali najlepsza 11. LIga, puchar niemiec, LM, superpuchar europy, KMŚ.
06.08.2013 10:49
van buyten kompletnie bez formy i rafhinia towniez slabo(w obronie) te bledy co im sie zdarzyly nie powinny miec miejsca przy 4 ligowych rywalach. Tak to ok, poklepali, strzelili 5 bramek. Ale guardiola do zmiany bo nie bylo 10:0, kirchoff wszedl za bastiana, javi nie gral w pomocy od poczatku i nie wystawil elbera z janckerem z przodu
05.08.2013 23:15
zmiana taktyki... to niepotrzebnych jest tyly zawodnikow na jedna pozycje. Dla tych co sie martwia ze nie gramy dwoma 6... duzo zespolow tak gra, poza tym przypominam ze gramy JEDNYM napastnikiem a nie dwoma. Dwoch srodkowych pomocnikow tez moze sie wrocic i bronic a nie sam jeden gracz na 6.
05.08.2013 23:12
mecz bedzie na orange sport? zdf? czy na necie trzeba poszukac>?
05.08.2013 17:54
my nie grmay jedna 6.... 6 to zawodnik DEFENSYWNY w pomocy a nie rozgrywajacy jak u nas. Oczywiscie jest to juz zwykla semantyka tak jak nazywanie srodkowego obronce stoperem :P czyli juz nijak ma sie do rzeczywistosci :P
03.08.2013 10:49
ja tam komentarz zmienilem na angielski bo juz nie dalo sie sluchac. Myslalem, ze po tych glosach krytyki z zeszlego sezonu dadza sobie na wstrzymanie ale jednak tak nie bylo. Te docinki FCB, wychwalanie BVB i Lewandowskiego... dla mnie zenujacy poziom komentatorow, tym bardziej boli, ze to o mojej druzynie sie pejoratywnie wypowiadali
27.07.2013 23:21
thagio nie zagral zle, ale nie moze grac jako glowny rozgrywajacy, gra zbyt nieodpowiedzialnie. Byc moze z wiekiem mu to przejdzie.
27.07.2013 23:08
slabszy sezon to mialem na mysli jedno trofeum( LM, BL lub puchar) :) ale wiesz... za cene seryjnego zdobywania trofum w przyszlych altach ja tam moge poswiecic jeden sezon :P
pamietajcie ze BL to nie tylko my i BVB. Dortmund bedzie si eniezwylko meczyc z reszta zespolow. W zasadzie tylko my grami z nimi ofensywnie i oni moga grac to co kochaja czy gre z kontry. Reszta zespol postawi autobus i BVB bedzie mialo ciezko - przez to przegrali BL ze strata 25 punktow
27.07.2013 23:02
ja pierdo)(*@ przeciez to byl jeden mecz w okresie przygotowawczym na ocene trenera poczekajmy do maja 2014 a przynajmniej do polowy sezonu.
27.07.2013 22:58
prawdziwy kibic FCB przelknie te porazke z godnoscia ;] nie bylo to nic wielkiego - 1999, 2012.
przypomne wam ze zmienilismy trenera bo jupp mial isc na emeryture. Guardiola to ma byc trener na lata. CHyba lepiej zebysmy jeden sezon mieli troche slabszy zeby sie zgrac a w nastepnych bysmy wygrywali.
27.07.2013 22:56
prawdziwy kibic FCB przelknie te porazke z godnoscia ;] nie bylo to nic wielkiego - 1999, 2012.
przypomne wam ze zmienilismy trenera bo jupp mial isc na emeryture. Guardiola to ma byc trener na lata. CHyba lepiej zebysmy jeden sezon mieli troche slabszy zeby sie zgrac a w nastepnych bysmy wygrywali.
27.07.2013 22:56
pierwsza kolejka jest 9 sierpnia.
ten puchar trzeba traktowac jako sparing nic wiecej, sparing w ktorym mielismy swietnego rywala plus mozna bylo poczuc te otoczke... nerwy. Trzeba teraz tylko wyciagnac wnioski. Na kolejny mecz z BVB musimy sie dobrze przygotowac
27.07.2013 22:47
ludzie nasza gra wygladala calkiem niezle. Katastrofalne bledy indywidulane i genrelnie obrona zagrala miernie ale to ejst wszystko do poprawki. OBysmy powoli sie zgrywali i forma przychodzila z kazdym kolejnym meczem !:D
27.07.2013 22:34
dante, gustavo i martinez nie grali bo pozniej dojechali do druzyny, Musze sie przygotowac zeby grac pelne mecze. Guardiola wystawil taki sklad jaki mogl, zmiany zrobil dobre - lepszych nie mogl. Jedynie ostatnia zmiana zaskakujaca ale ciezko nam ja ocenic bo wszedl i zaraz bylo 4-2 i po meczu.
27.07.2013 22:28
prawdziwego mezczynze nie poznaje sie po tym jak zaczyna ale po tym jak konczy.
wy mysleliscie ze odrazu bedziemy grac futbol z kosmosu? zrobilsmy krok w tyl zeby zrobic dwa do przodu. Lepiej przegrac marny superpuchar niz bundeslige czy LM.
A jak was dalej boli przegrana to sobie przypomnijce kto wygral final LM... :D
27.07.2013 22:26
Hubertus82? COOO?! z zoltkami grasz zawsze o cos? prosze cie... ja rozumiem ze od 2 lat jest taka rywalizacja bo BVB ma swietna pake ale nie przesadzaj... w historii mielismy wiekszych rywali niz BVB
27.07.2013 22:22
ej sezonowcy ja rozumiem ze porazka boli ale nie placz juz tak bardzo. Superpuchar to zadne trofeum, fakt cieszyloby ale bez przesady. Lepiej dal nas ze dostalismyw dupe, wyciagniemy wnioski, oby.
Obrona fatalnie, van buyten.... coz widac bylo ze jestesmy niezgrani pod wodza nowego trenera
27.07.2013 22:21
martinez jest na trybunach
27.07.2013 21:28
oczywiscie ze gramy lepiej niz BVB, to, ze my gramy nienajlpiej nie znaczy ze bvb gra swietnie. GDyby nie nasze bledy to nie mieliby zadnej sytuacji, my gramy troche opieszale w ofensywie ale za to bvb gra calym zespolem na swojej polowie praktycznie.
Swoja droga... mati borek powraca hahah gosciu jest strasznie stronniczy :D "brawo roman" albo same ciekawostki o BVB i co chwile by bayern krytykowal ehhh :D
27.07.2013 21:27
haha nie mam do was pytan. 45 minut nie najlepsze a tu juz trzeba zmieniac i zwalniac :D ludzie... to ejst tylko superpuchar, paradokslanie jesli przegramy lepiej nawet na tym wyjdziemy bo wezmiemy sie za jaja a BVB obrosnie w piorka(co jak co ale graja slabo i to u siebie).
lepiej panowie "kibice" zaczac kibicowac w drugiej polowie niz plakac.
27.07.2013 21:24
i sie zaczyna.... lament i placz... wy ogladacie ten mecz czy tylko patrzycie na wynik? fakt duzo niedokladnosci, brak zgrania i bledy w obronie ale to chyba normalne skoro jest nowy trener? GDyby nie blad na poczatku meczu bylo by 0:0, gramy lepiej niz BVB przewazamy. Mamy dziurawa obrone - do poprawki, pomocnicy musza sie wracac. Brakuje javiego badz luisa.
27.07.2013 21:21
starke swietny bramkarz i efektowny ale zdarzaja mu sie glupie bledy gdzie ponosi go fantazja :D obserwowalem go bardziej jak gral w hoffe i wlasnie do takich wnioskow doszedlem.
26.07.2013 22:24
ooo heat troche sie zagalopowales z tym starke :) lubiego i uwazam go za swietnego bramkarza ale ledwie w paru klubach BL moglby powalczyc o bluze z nr 1 np mainz, werder, hoffenheim, hertha i nie wiem kto broni w braunschweigu. Reszta zespolow ma bardzo dobrych i pewnych bramkarzy gdzie czesc z nich nosi nawet opaske kapitanska jak schaefer czy benaglio
26.07.2013 21:34
he he. Smieszni sa ci ludzie na stronce BVB :) jakikolwiek news o bayernie czy schalke to same bluzgi i wrecz grozby :D
26.07.2013 21:28
riberego mozna latwo zastapic :) fakt, bez niego duzo tracimy ale mamy wartosciowych zmiennikow. Starke to dobry bramkarz. Mysle, ze sobie poradzi :)
26.07.2013 17:00
nie wiem jak can broni ale wg mnie bylby to swietny srodkowy obronca, genialna technika i przeglad pola. Zreszta sam mowi, ze widzi sie na pozycji srodkowego obroncy
24.07.2013 22:35
javi nie jest chyba nawet przebrany, ma ciemniejsze spodenki od reszty i chyba nie ma nawet korkow jesli dobrze dojrzalem :)
24.07.2013 19:48
ZDF
a dlaczegoz to mam nie porownywac? oba zespoly dazyly do totalnej dominacji przeciwnika. Fakt, ze byly roznice, ktore wskazales ale dla mnie byla to bardzo widoczne. Poza tym, tez mielismy wiele meczy, gdzie klepalismy pilke bo nie moglismy sie przebic przez obrone i nie dalo sie tego ogladac.
24.07.2013 19:46
martwi mnie rowniez dante... slabiutko... koniec sezonu rowniez mial troche slabszy ale trzymal poziom. Puchar konfederacji i to co teraz pokazuje zaczyna mnie naprawde martwic, mam nadzieje, ze sie ogarnie...
24.07.2013 19:44
@makaj... styl niemiecki to pila na pale i moze wpadnie, walka do 90 minuty i duzo agresji. Zaczelo sie to dopiero zmieniac pare lat temu... poza tym styl bayernu to wlasnie klepanie pily... przeciez nas styl w zeszlym sezonach byl podobny do barcy tyle, ze mniej gralismy dolem a wiecej gora :) Jak dla mnie to nudny jest jakikolwiek mecz gdzie jedna druzyna ma znaczaca przewage nad druga, bo nie ma rywalizacji i emocji. Chyba, ze gra MOJA druzna - to liczy sie dla mnie tylko to by wygrali :P
24.07.2013 19:41
to kowalczyk komentuje na polsatsport? tylko o barcelonie gadaja... nie daie juz tego sluchac. Badstuber na rezerwie wg nich haha i bayern to topory ktore strzelaja za 16 a podania sa im obce :D
nie moge uwierzyc tez ze wy tu narzekacie? przeciez to jest sparing, barcelona kopie sie poczole a bayern gra troche chaotycznie ale zdecydowanie lepiej niz barca
24.07.2013 19:31
@zdf NIe. Koniec tematu.
24.07.2013 13:27
zdf no nie masz racji. Z perspektywy czasu to oczywiste ze lepiej bylo zostawic francka(potrojna korona), a w owym czasie jakosc naszego zespolu duzo by sie nie zmienila. VdV i Snejider to swietni gracze ale nie prezentuja juz tego co za mlodu. Poza tym gdybysmy ich sciagneli Kroos I Schweini za pewne nie pograli by w FCB i by sie tak nie rozwineli
24.07.2013 12:13
@zdf ?
24.07.2013 10:06
can i hojbjerg na wypozyczenie, weihrauch niech gra w rezerwach i ogony. Weisera sprzedac - w 2 BL nie pokazal nic nadzwyczajnego, na jego pozycje mamy multum lepszych zawodnikow. Bayern to nie klub w ktorym mlode talenty sie wybijaja, jakby byl taki dobry to gralby w pierwszym skladzie.
23.07.2013 21:37
Shaqiri11 no i co z tego? :) poza tym to byl sparing
21.07.2013 12:34
zobaczymy w lidze tak naprawde... do kazdego zespolu bedzie inna taktyka przygotowana. Pep ma takie pole do popisu, ze moze w kazdym meczu inna 11 wystawic. Nie wszyscy zawodnicy zostali przez niego sprawdzeni jeszcze, dante, luiz, javi, schweini, goetze - a to wszystko sa zawodnicy ktorzy moga grac w pierwszej 11. Przyjscie thiago poprawi nasza jakosc wtedy kiedy bastian nie bedzie mogl grac, a jak bylo widac sezon temu gdy go nie bylo nasza gra lezala.
21.07.2013 12:01
wg mnie to javi z gustavo beda grali na 6. W barcelonie rowniez wystepowal zawodnik o defensywnych inklinacjach czyli busquets. Schweini jednak w defensywnie nie jest skala, a jedynie poprawnie sie prezentuje na tle innych defenywnych pomocnikow. Mysle, ze bedzie on odgrywal role na wzor xaviego w barcelonie. Jak do tej pory nie bylo w zespole gustavo i martineza, takze dopiero teraz bedzie mozna mowic o tym jak bedzie wygladalo nasze ustawienie, bo sa wkocnu wszyscy.
21.07.2013 11:51
w tamtym czasie to byl zawodnik na miare bayernu. Wtedy sciagalismy zawodnikow ktorzy nie lapali sie do pierwszego skladu 11, a teraz sciagmy perspektywicznego gracza barcy
20.07.2013 09:31
w tamtym czasie to byl zawodnik na miare bayernu. Wtedy sciagalismy zawodnikow ktorzy nie lapali sie do pierwszego skladu 11, a teraz sciagmy perspektywicznego gracza barcy
20.07.2013 09:31
na okazje to gomez czekal, lewandowski wraca sie czesto i pomaga w rozegraniu. Moze w ostatnim sezone rzadziej to robil aczkolwiek to potrafi na pewno. Przeciez gral swego czasu za napastnikiem w BVB. GDyby przyszedl lewy to nie przedluzony by kontraktu z pizzaro dlatego uwazam, ze za rok pozegnamy sie z claudio i zastapi go lewy.
19.07.2013 09:20
dlatego jest tyle ile jest, poniewaz budowali go wspolnie z TSV, a to ze lwy maja problemy finanswoe i nie stac ich na granie na AA to nie nasza wina. Poza tym gdy budowano AA nikt nie przewidywal ze bayern bedzie tu gdzie teraz. Fakt bylismy najlepszym klubem BL i czolowka europy ale cwiercfinal LM to byly szczyt na tamte czasy.
18.07.2013 10:43
Patrzac pod katem zeszlego sezonu tez uwazam, ze robben nie zasluguje na gre w 1 skladzie. Jedynie koncowka sezonu w jego wykonianiu byla swietna i cale szczescie. Cala jesien i pol wiosny, to rola rezerwowego. Gdy wchodzil to tez nic nie wnosil. Ostatnie dwa lata zreszta takie byly albo kontuzja albo proba powrotu do wysmienitej formy. Nie przecze, ze gdy robben jest w swojej optymalnej formie to jeden z najlepszych graczy swiata ale nie oszukujmy sie... coraz rzadziej osiaga swoja szczytowa forme. W jego wieku i do tego taki gracz powinien miec ustabilizowana forme, a nie grac jak junior - swietny mecz przeplata z fatalnym.
ale... zobaczymy jak to bedzie w tym sezonie, jak mamy wygrywac i zdobywac trofea to dla mnie moze grac reader, robben, van butyen w ataku czy zebysmy grali ustawieniem 1-8-1 ;]
16.07.2013 15:35
wg mnie robben bedzie grzal lawe, tak jak w zeszlym sezonie(kontuzja kroosa pozwolila ma grac) i odejdzie za rok. Posadzenie martineza to byloby marnotrastwo - genialny defensywny pomocnik. Zresztqa guardiola zawsze z takim gral(busqets) a schewini to nie jest klasyczny defensywny pomocnik.
16.07.2013 12:55
wyniki jakie zaczelismy osiagac w ostatnim czasie plus pieniadze powoduja, ze kazdy chce dla nas grac. Sama marka nie wystarcza(patrz liverpool, arsenal, juventus m.in)
15.07.2013 13:13
swoja droga jakby ktos mi powiedzial 5 lat temu, ze bayern sprowadzi wschodzaca gwiazde barcelony to bym go wysmial :)
15.07.2013 13:04
hehe... bayern ZAWSZE w oczach polkisch kibicow byl znienawidzony(bo niemcy) takze nie rozumiem waszego zdziwienia :)
14.07.2013 22:51
w przypadku bayernu jak dla mnie nie ma zadnej. Aguero i goetze fizycznie sa bardzo do siebie podobni, a bayern jak juz to w ataku potrzebuje wysokiego silnego napastnika, dobra technika to w zasadzie tylko dodatek(chociaz prawde mowiac bardzo wazny). Dlatego lepszym rozwiazaniem jest mandzukic, lewandowski a z europejskiej czolowki to np ibra. Poza tym aguero i goetze maja podobnie umiejetnosci, swietna technika, drybling i szybkosc.
14.07.2013 21:54
aguero? a w czym aguero rozni sie od goetze?
14.07.2013 21:45
to nie jest transfer przyszlosciowy... wg mnie i tak predzej czy pozniej wroci do barcelony. Osobiscie jednak nie narzekam, jesli guardiola go widzial niech gra... wyniki beda bronic pepa ;]
14.07.2013 20:20
hehe kirholm... a w ataku chocim z kluszynem
11.07.2013 15:05
wg mnie mamy za duzo pomocnikow... zakladajac ze bedziemy grac tym samym ustawieniem to na kazda pozycje przypada po 2 zawodnikow w pomocy. Wg mnie powinnismy wzmocnic obrone, holger rok nie bedzie gral, van buyten to kot w worku, nie wiadomo jak bedzie sie prezentowal. Co jeszcze warto zauwazyc... Dante... koncowka sezonu byla slabsza w wykonianiu brazylijczyka(tak jak puchar konfederacji, nie gral, anawet jesli juz to robil bledy) mam nadzieje, ze to zmeczenie sezonem czy cos... i od sierpnia bedzie w wysmienitej formie
11.07.2013 13:35
przecietna?! przecietne europejskie kluby to np. sunderland, freiburg, parma czy osasuna... fiorentina to jeden z mocniejszych klubow w serie A. W przyszlym sezonie moga namieszac w lidze i w LE.
10.07.2013 00:00
moim zdaniem pierwszy tydzien powinni zapieprzac az milo... pozniej moze nie byc czasu zeby przygotowac sie fizycznie
06.07.2013 10:07
"bynajmniej" ma znaczenie przeczace
01.07.2013 10:54
to ze na kwejku pisza ze sie rozpada ten "komunistyczny" twor nie znaczy ze tak jest
P.S. "kłóci"
29.06.2013 21:20
IIWW swiete slowa! to strona bayernu, strona o tematyce sportowej. Jesli chcecie wylewac swoje polityczne frustracje to nie jest to odpowiednie miejsce. Osobiscie mam dosc czytania tych zenujacych wywodow politycznych (w wiekszosci licealistow, gimbusow) na wszelakich stronach nie bedacych o tematyce politycznej
29.06.2013 20:34
facet w pilce klubowej osiagnal prawie wszystko (LM, puchary i mistrzostwa kraju), florencja piekne miasto, zarobki pewnie tez nienajgorsze. Do tego druzyna rokuje na walke w pucharach, moze nie LM ale na pewno LE i co najwazniejsze... bedzie gral dzieki czemu moze dostac powolanie na MŚ co jest dla niego pewnei priorytetem.
26.06.2013 13:11
@pepmunchenoch
dokladnie! osobiscie niecierpie ogladac barcelony, poniewaz tlamsza przeciwnika i nie wtedy widowiska sportowego(rywalizacja dwoch zespolow) podobnie jak bayern. Z perspektywy naszej bayern gra wspaniale ale dla kibicow postronnych moga nudzic mecze FCB bo tylko jedna druzyna gra.
24.06.2013 22:43
dokladnie, w pilce mlodziezowej nie licza sie wyniki. To nie polska gdzie od chlopkaow po 16 lat wymaga sie zeby wygrywali turnieje, mecze, a nie zeby sie rozwijali...
17.06.2013 23:31
xherdan gral tu i tu. Moglby sie znalesc spokojnie w obu rankingach, dziwi imine generalnie jego brak
16.06.2013 10:50
ot taka z innej beczki ciekawsto, pseudonim mario mandzukicia, to mandzo a nie mnadzu :D
15.06.2013 23:21
to jest ranking za runde wiosenna... gdzie kroos nie gral, a gral robben. Dlatego nie ma tu niemca. Dziwi mni ejedynie fakt, ze nia ma xherdana, osobiscie sklasyfikowalbym go w "polu widzenia"
15.06.2013 18:33
ja tam nigdy nie bylem wielkim fanem robbena i uwazam ze spokojnie moglby odejsc z druzyny :) oczywiscie doceniam go, swietny pilkarz i chwala mu za to co zrobil w koncowce sezonu ale pamietajmy ze potrafi nie grac pol sezonu a potem kolejne pol dochodzic do szczytowej formy :)
12.06.2013 18:38
nie, nie, nie. Moze i jest napastnik swiatowejklasy ale do tego kompletny idiota... tacy gracze nie sa nam potrzebni to juz lepszy lewandowski, a ze te pieniadze to mozna by cavaniego wyciagnac czy nawet rooneya
11.06.2013 17:41
ten transfer dojdzie do skutku. Jesli BVB sie nei zgodzi strzela sobie w stope. Raz, ze kasa im przeadnie, dwa, z niewolnika nie ma pracownika i trzy gdy inni gracza zobacza ze z BVB nie mozna odejsc, bo klub blokuje transfer to nei beda chceli tam przychodzic
11.06.2013 00:25
BVB robi wielki blad nei sprzedajac nam lewandowskiego... tyle kasy za gracza ktoremu za rok konczy sie kontrakt i nie oszukujmy sie nie jest to zawodnik nie do zastapienia. Zauwazylem od dluzszego czasu ze zarzad BVB robi strasznie glupie rzeczy... coz... po kilku szczesliwych i trafnych transferach mysla, ze sa wspaniali(lewandowski, klopp, hummels)
10.06.2013 18:54
ok heat :) nie zauwazyle, teraz ten ranking nabiera sensu, dzieki !
09.06.2013 17:40
hehe widzieliscie ranking kickera? bramkarze weidenfeller i neuer w swiatowej a kegvin trapp dopiero 3 w miedzynarodowej... jak dla mnie smiech na sali. Obrony juz w miare chociaz dziwi mnie fakt wyzszej pozycji boatenga od dante
09.06.2013 17:21
hehehe petersen mlody talent :D tak jak brozek... chlop ma 25 lat ale dalej jest uwazany za mlody talent :D noo wybaczcie chlopaki ale to byla nieudana inwestycja bayernu
04.06.2013 10:01
ciezko wybrac zawodnika sezonu, dla mnie faworyci to ribery, mueller, javi, bastian, lahm. Robben pamietajmy jesien gral jako rezerwowy, na wiosne odpalil w zasadzie pod koniec(na szczescie te najwazniejsze mecze) i wg mnie nie zasluzyl pod katem calego sezonu
03.06.2013 21:47
VFB ma ten problem, ze na FCB nie ciazy presja. Oni wygrali co mieli wygrac, fakt pucharn niemiec wazne trofeum wisienka na torcie. Ale jesli nasi nie wygraja nic sie nie stanie.
31.05.2013 17:32
can & hojbjerg mysle, ze za 5 lat bedzie to podstawowa para defysnywnych pomocnikow FCB
31.05.2013 14:15
Apollo1.... napoli to nie jest sredniak seria A tylko obecnie jedna z czolowych druzyn ligi wloskije, sredniakiem to jest parma czy atalanta. Uklad sil sie zmienil jak pare lat temu liczyl sie inter i miland to ten pierwszy przezywa gleboki kryzys a milan jzu nie dominuje w lidze. Fioretina to mocny zsepol, ktory wyszedl z kryzysu i gra coraz lepiej. Kase na gomeza moga miec po sprzedazy joveticia.
31.05.2013 11:16
mysle, ze przyszly sezon bedzie dalej rezerwowym ale bedzie gral ciut wiecej, za dwa lata bedzie gral na zamiane z riberym a nastepnie go zastapi. Oczywiscie jesli dalej bedzie sie rozwijal :)
30.05.2013 13:23
karny ewidentny ale zolta kartka juz niekoniecznie. Dante spoznil sie z interwencja ale jego noga byla skulona i kopnal reusa bokiek stopy a nie korkami, zreszta zrobil to w taki delikatny sposob ze reusowi nic sie nie stalo praktycznie. Zwazywszy ze wczesniej Dante kartke otrzymal za faul bodajze jego pierwszy(?) i z przebiegu calego meczu gral czysto i niefaulowal to kartka w tej sytacji wypaczyc by mogla spotkanie. Przeciez faul w polu karnym nierowna sie kartce odrazu...
sytuacji lewandowskiego z boatengiem nie wdzial poprostu
uderzenie lockiem riberiego... lewy go pociagal a ribery zaczal mahac rekoma aby zaznaczyc ze jest ciagniety za koszulke i trafil tym lewego(nawet nie lokciem a przed ramieniem)
to odnosnie tych sytuacji podowanych przez polskich krzykaczy sezonowcow :P ciekawi mnie tylko fakt, ze np nikt nie wspomina o sytuacji gdzie mueller wychodzil sam na sam a subotic pociagal go za koszulke. Wg mnie faul a jesli byl to automatycznie czerwona kartka
27.05.2013 20:00
w koncu jakies przyzwoite oceny, zreszta kicker wg mnie najtrafniej ocenia.
Nie zgadzam sie co do ocen sedziego (3,5), Weidnefellera (1,5), Javiego (1), Mandzukicia (2,5) i lewandowskiego (3,5)
27.05.2013 19:53
bardzo dobre sedziowanie. Wg mnie nei popelnil praktycznie zadnego bledu, w kazdym raize takiego z ktorego by sie nie wytlumaczyl, nie wybronil.
27.05.2013 17:56
widze, ze za duza wage przywiazujecie do charakteru i osobowsci graczy... praktycznie NIE ISTNIEJA tacy graczy ktorzy oddani sa jednej druzynie. To sa ich zawody, chca zarabiac pieniadze, poza tym po 10 latach gry moga chciec sprobowac czegos innego, albo po nie zbyt obfitych latach w zdobywaniu trofeuow odejsc do lepszej druzyny. Przypomne ze lahm, czy schewini zdeklarowali sie ze byc moze opuszcza bayern zeby sprobowac czegos innego. Ribery swego czasu bardzo nalegal na transfer. Gracze pokroju gomeza, boatenga, neura czy mandzukicia to zawodnicy ktorzy przyszli do nas, bo bayern to najwiekszy klub w niemczech - najlepszy sportowo i finansowo. Moze bardziej sie to teraz tyczy kibicow BVB ktorzy nazywaja lewego i goetze judaszami... ale przeciez bardzo czesto dochodzilo do transferow na lini BVB - bayern, poza tym lewandowski to zawodnik ktory nigyd nie byl specjalnie zzyty z BVB. Goetze to moze i wychowanek ale jednak nie ikona BVB. Wieksze swinstow zrobil swego czasu figo. Dodam jeszcze ze tego tematu w ogole by nie bylo gdyby nei fakt ze obie druzyny rywalizuja o mistrzostwo kraju dlatego jest tutaj tyle emocji
27.05.2013 17:54
skoro zarzad tak uwaza tzn, ze potrzebuja tego gracza. Coz skoro lewy zostanie naszym graczem to bedzie trzeba go wspierac - wkoncu to bedzie BAWARCZYK.
27.05.2013 16:25
dla mnie zawodnikiem meczu zostal javi martinez. Jako jedyny wraz z neurem nie mial nasrane w gaciach w pierwszej polowie i trzymal nasza gre! Swietny mecz, ogrom emocji. Bramki, parady, walka, swietne akcje, drobne kontrowersje! wszystko to co trzeba by propagowac futbol
26.05.2013 09:35
jest jakas ekipa ktora bedzie ogladala mecz w krakowie?
25.05.2013 12:32
rowniez slyszalem o ograniczeniu w przyznawaniu numerow(39 badz 40 max) faktycznie w BL nie ma graczy z wysokimi numerami, sa wyjatki jak tymoszczuk co moze swiadczyc o tym ze a) przepis wprowadzono po 2009 b) zrobiono dla niego wyjatek, iz od zawsze gral z takim numerem. CO do lizarazou to sytuacja podobna jak z tymoszczukiem gdzie albo nie bylo jeszce reformy albo przyznano mu za "zaslugi" :) w koncu 69 to liczba bixente (rocznik, wzrost, waga) :D
22.05.2013 18:26
lybbard - rozumiem, fakt poziom na glownej stronie borussi nie jest najwyzszych lotow.
Widac moje slowa dotknely wiele osob i poczuli sie urazeni... powiem tak, gdyby nie byly prawidzwie nikt nie bral by ich do siebie.
ja swego zdania nie zmienie i nie zamierzam nienawidzic ludzi z tak blachego powodu jak rywalizacja dwoch klubow.
nie oczekujcie od kibicow BVB zbyt wielkiego zrozumienia dla realiow bundesligi gdyz ich nie bylo 3-4 lata temu, zreszta tutaj na stronie pare lat temu z trudem mozna by sie doszukac tylu komenatrzy co teraz.
A teraz dawac mi minusy bo nie hejtuje BVB, tymoszczuka i lewandowskiego :D
19.05.2013 00:38
niechec rozumiem, nikt zreszta nie karze wszystkicj lubic :) ale chyab ludzie tu naprawde nie wiedza co oznacza nienawisc... sport ma laczyc ludzi a nie dzielic.
troche stane w obronie kibicow BVB w wiekszosci to sezonowcy co przyszli bo lewandwoski strzela gole i oni najwiecej narzekaj, opluwaja i krytykuja plus do tego dochodzi troche pychy bo w dwa lata zdobyli dwa majstry to ego wzroslo. Ale nie wszyscy kibice BVB sa tacy. Poza tym u nas tez duzo jest takich kibicow, co kibicuja nam bo nienawidza BVB, plus 3 finaly w 4 lata robia swoje. W kazdym razie ja nie mam nic przeciwko ludziom, ktorzy zaczeli kibicow jakiejs druznie bo ma sukcesy... tylko niech potem nie opluwaja wszystkich wkolo i niech darza rywali szacunkiem
18.05.2013 22:51
FCB1992
ale po co? kazdego rywala bayernu darze szacunkiem, smutne jest twoje podejscie. A to ze wsrod kibicow BVB rowniez zdarzaja sie takie osoby jak ty ktore na kazdym kroku deklaruja swoja nienawisc do FCB niz milosc do BVB to nie oznacza ze my mamy byc tacy sami. Jak mniemam 1992 to data twojego urodzenia... masz 21 lat chlopie, pora sie ogarnac i dorosnac
18.05.2013 22:25
ehh juz kiedys to pisalem, ze darzenie kogos nienawiscia jest absurdalne jesli chodzi o sport... ;/ nienawidzisz bo ciebie nienawidza? ehhh jakiez to dziecinne... moze jednak chlopie zachowasz sie jak facet i czlowiek na poziomie i nie bedziesz sie dostosowywal do czyjegos niskiego poziomu?
Ciuus - madrze prawisz
18.05.2013 22:05
tylko w przypadku jesli robben badz ribery mieliby odejsc. W odejscie francuza nei wierze, zreszta ani klub ani zawodnik tego nie chce(zreszta kto tego chce?:D). Robben ostatnie miesiace gra swietnie ale z drugiej strony wiemy jak to z arjenem... pogra miesiac dwa a potem siedzi w gabinecie lekarskim drugie tyle. Przydalby sie zawodnik, ktory moglby go zastapic na lata. Co do samego neymara... ehh w brazyli swietnie gra ale w reprezentacji juz mu nie idzie tak wybitnie, nie zmienia to faktu ze po roku dwoch w europie nauczylby sie byc lepszym graczem(ale na pewno nie za 60 mln...). Z nim w pomocy mielibysmy riberego, muellera, kroosa, goetze, robbena, shaqiriego, neymara. Czyli na 3 miejsce 7 zawodnikow - o jednego za duzo
14.05.2013 10:46
pomocnik dobry ale ludzie maja racje. Dopoki u nas gral, dopoty nei bylo sukcesow na skale europejska. Szacun dla niego za to ze gral i byl naszym kapitanem(czyzby nei pierwszym w historii obcokrajowcem?). Ja go zapamietam glownie za tego wala co pokazal kibicom realu :D
13.05.2013 08:55
dokladnie, czytam czesto co sie dzieje na stronie borussi, bo zawsze kibicowalem blaszczykowskiemu(od czasow wisly). Zreszta my jako polacy nie powinnismy czuc tej nienawisci pomiedzy dwoma klubami niemieckimi... nie wychowywalismy sie wsrod czegos takiego, takze ja rowniez tego nie rozumiem. Coz... ale jednak ludzie musza odczuwac do kogos nienawisc a nie milosc czy szacunek to jednak smutne... bardzo smutne.
P.S. i zeby nie bylo, tu u nas na stronie rowniez zdarzaja sie komentarzy typu "nienawdzie zoltkow", "nienawidze BVB" itp
04.05.2013 21:05
racja contento fatalnie dzisiaj gral i slabo wg mnie gustavo, liczylem na wiecej, van buyten rowniez mial pare bledow. Na plus neuer (blad przy bramce i jednym wyjsciu) alaba, shaqiri oraz tymoszczuk wg mnie zagral bardzo dobre zawody jak na swoje mozliwosci :]
a komentatorzy w miare przyzowicie do czasu kartki... wtedy juz nie wytrzymali i liczylo sie tylko BVB (pomijam fakt o ciaglym mowieniu o lewym i jaki to slaby nie jest schiber :D )
04.05.2013 20:58
smutne jest podejscie wiekszosci kibicow BVB... ktorzy sztucznie narzucili sobie nienawisc do bayernu. Widac, ze fani BVB to sezonowcy, ktorzy zamienili barce badz real na dortmund... i skoro tam byly dwa znienawidzone kluby to tu tez na sile kogos sie musi nienawidziec :/ naturalnym antagonista BVB jest schalke ale skoro nie maja takich wynikow to trzeba wroga miec w bayernie. Niestety wsrod nas kibicow FCB rowniez jest coraz wiecej takich ludzi... ot typowa natura polaka, skoro w BVB graja polacy i dobrze im idzie i wszyscy ich kochaja to ja tego nie bede robil! ja ich nie cierpie, wiec kibicuje ich najwieszkym rywalom(kreowanym w mediach)
spojrzcie tylko jak ta stronka wygladala 5 lat temu... mecz z BVB(grali tam kuba i smolarek) i jakos nie bylo ty tyle nienawisci i zalosnych komentarzy
Co do meczu... sedzia ch(*&uj;! :)
04.05.2013 20:49
pelna mobilizacja i motywacja na final! BVB nam nie lezy, zreszta w tym sezonie to chyba jedna z nielicznych ekip, ktore nam sie przeciwstawila(nawet pomimo porazki). Jeden mecz... takze szanse 50/50!
02.05.2013 17:38
@BayernDame1 musisz sie nazywac messi albo ronaldo, z tymze przynaleznosc klubowa do barcelony zwieksza dwukrotnie szanse :)
01.05.2013 19:27
trzeba jutro przejsc barcelone i to bez kartek. A final ehh.... nie chcialem BVB jak przegramy to w mediach bedzie tylko tym ;/ finale szanse sa 50/50... mamy lepsza druzyne i dwu mecz zdecydowanie lepsza opcja jest dla nas, niestety jeden mecz. ALe najpierw barca
30.04.2013 23:18
troche dziwa mnie te oburzenia kibicow bayernu, ze podkupujemy najlepszy graczy konkurencji... bayern tak robil od zawsze z tego "slynal" i wg mnie to bardzo dobra taktyka. Ale jak sie kibicuje od roku... albo dlatego bo sie nei lubi BVB to ja rozumiem, ze nie wie sie o czym pisze
28.04.2013 15:33