Neuer ruszyl do pilki, po czym zaczal sie cofac. Albo idzie do konca i przerywa akcje albo zostaje w bramce.
Powinien zostac.
Ale bledy sie zdarzaja, gdybyamy strzeluli dwie bramki nie byloby problemu.
03.10.2024 08:33
2
Dzisiaj zagralismy slabszy mecz, ale i tak nie bylo zle z gry. W defensywie solidnie, bramka padla po bledzie Neuera. Z przodu mielismy sytuacje ale albo nasze bledne decyzje albo dobra forma bramkarza zadecydowaly.
Coz, porazka bedzie dla nas kublem zimnej wody. Trzeba jeszcze pracowac nad gra. Chociaz jak na poczatek pracy Kompanego jest niezle.
Coman, Sane... Fatalni sa w tym sezonie, oj fatalni.
02.10.2024 23:01
Nerwowo gramy i podejmujemy zle wybory. Kompany w przerwie musi cos zmienic. Vila nas dobrze rozczytala, chociaz sami tez nie stwarzaja duzo okazji. W zasdzie to nudnawy ten mecz...
Kiepsko Coman, nic nie wnosi z przodu. Kane dzisiaj podobnie. Zreszta z przodu malo kto robi roznice. Przydalby sie Musiala, ktory by pokrecic towarzystwem.
02.10.2024 21:52
Przydałaby się rotacja. Co najmniej dwóch zawodników innych powinno wyjść w pierwszej 11 w porównaniu do meczu z Leverkusen.
02.10.2024 18:00
Trudny mecz przed nami. Gracze z Birmingham to mocna ekipa. W końcu grając w lidze angielskiej dostali się do Ligi Mistrzów. Doświadczony trener, ograni zawodnicy - szykuje się ciekawy mecz.
Ale jeśli zagramy jak do tej pory powinniśmy sobie poradzić. Kolejny sprawdzian przed Kompanym.
02.10.2024 10:05
Na chwile obecna graja swietnie. Kim sir zadomowil, a Upamecano ma glowe na miejscu.
Pytanie czy Francuz te pewnosc siebie utrzyma, bo wystarczy mu jeden blad i swietna gra rozsypie sie jak domek z kart.
Tak swoja droga teraz rozumiem pozbycie sie De Ligta. O ile to swietny obronca to nie pasowalby kompletnie do naszej gry.
30.09.2024 08:49
@soban11989
Nic nie pokazal. Fakt, gral krotko, ale po jego wejsciu bylismy mniej grozni. Tak jak po wejsciu Comana.
28.09.2024 21:10
Szkoda, ale dystans utrzymany. To Leverkusen musi sie martwic i gonic wynik.
Grajmy tak dalej, Bayer niech gra tak dalej i mistrz wroci do nas.
Kimmich dzisiaj swietne zawody. Zreszta Kim i Upa rowniez.
Niestety na minus Coman i Sane po wejsciu.
28.09.2024 20:44
Leverkusen nie mialo ZADNEJ groznej sytuacji i ledwo dwa strzaly.
W porownaniu do nich to wygladalismy jak druzyna z wyzszej ligi.
Nie rozumiem zachwytow na Bayerem. Ledwo wywiezli remis golem z niczego. Jasne, nie mielismy sytuacji za sytuacja ale okazji na gola mielismy sporo.
28.09.2024 20:42
Szkoda. Gralismy bardzo dobrze. Bayer byl dzisiaj fatalny. Troche wstyd jak na mistrza Niemiec taka gra.
Lider utrzymany. Leverkusen z taka gra bedzie tracic sporo punktow.
To juz nie jest Bayern Tuchela. Jesli nie bedzie katastrofy to nie bedziemy juz tracic glupio punktow jak za Tuchela.
28.09.2024 20:29
Niezwykle ważny i ciężki mecz przed nami.
Dwa ostatnie mecze mieliśmy świetne, ale za to dwa pierwsze już tak genialne nie były. Dzisiaj pierwszy poważny sprawdzian przed Kompanym.
Leverkusen dalej jest mocne jak w zeszłym sezonie ale my jesteśmy mocniejsi plus oni nie mają takiej samej formy jak rok temu. Nie zmienia to faktu, że będzie bardzo ciężko i tak szczerze mówiąc dzisiaj może paść każdy wynik!
28.09.2024 17:32
Już mamy koniec września xD
25.09.2024 17:14
2
Czy ja wlasnie obejrzalem reklamy w czasie podawania skladow?
Polsat wroc ;_;
17.09.2024 21:00
Bardzo dobra polowka. Kilonia nie istnieje.
Jedynie do czego bym sie przyczepil to nasz atak pozycyjny na polowie rywala. Malo sytuacji wtedy stwarzamy. Za to kontry i pilki na za obroncow swietnie wygladaja.
Zobaczymy jak druga polowa. Do tej pory wygladalismy troche slabiej jak w pierwszej. Licze na festiwal bramek i fajna gre.
Kane super! Forma wraca, podobnie Gnabry.Kimmich tez wygalada dobrze.
Troche odstaje Boey, Guerreiro. Przygladam sie Palhinhi, troche drewnianie wyglada, ale moze to przez stres?
14.09.2024 19:25
Hmm... Mam nadzieje, że dzisiejszy skład to forma rotacji. Wtedy Kompany u mnie plusuje, że daje odpocząć zawodnikom. Natomiast jeśli to jest pierwszy skład FCB to kicha.
Poprzednie mecze wygrane, ale nie gra nie zachwycała. Zobaczymy jak będzie dziś!
14.09.2024 17:32
Wszyscy zachwalali Eberla zanim do nas przyszedl, ze to genialny fachowiec.
Na chwile obecna to niezly z niego ananas u nas :D
02.09.2024 15:55
Nie potrafie zrozumiec co sie wydarzylo w drugiej polowie. Przeciez to calkiem inna druzyna byla. I nie z winy Freiburga, bo goscia grali tak samo jak w pierwszej.
My nawet z prostym podaniem mielismy problem, sytuacji jak na lekarstwo. O ile pierwsza polowka dawala nadzieje, to druga ja zabrala.
Aa i ja juz nie mam pojecia kiedy jest reka w polu karnym, a kiedy nie...
01.09.2024 19:33
A jednak druga polowka gorsza :/
01.09.2024 18:53
@bawaria42
No i teraz jest swietna okazja zobaczyc jak radzi sobie Bayern Kompanego po przerwie. U Tuchela bylo prawie zawsze gorzej.
01.09.2024 18:30
Mecz pod kontrola. Nie ma fajerwerkow, ale zgranie musimy lapac z czasem. Na chwile obecna mozna powiedzisc, ze z tej maki moze byc chleb.
Dzisiaj super Musiala, Olise i Gnabry.
Slabo Tel i Guerreiro. Zwlaszcza martwi Francuz, ktory mocno oddstaje od kolegow. Chlopak ma problemy z pewnoscia siebie w meczach co widac.
01.09.2024 18:26
No ja bym sie klocil z ta mentalnoscia. Bo jednak druga polowa byla duzo slabsza przez 45 minut. Zdarzalo nam sie tracic glupio gole i przegrywac, ale dalej dominowalismy rywala. Dzisiaj tego nie bylo.
Nie zmienia to faktu, ze odrobienie strat i wygrana meczu to dobry prognostyk. Na tym fundamencie mozna zbudowac mentalnosc zwyciezcow.
25.08.2024 19:15
Upamecano dzisiaj calkiem poprawnie zagral. Poza jednym fatalnym wyprowadzeniem pilki.
25.08.2024 18:54
2
Bardzo dobra pierwsza polowa. W drugiej sami napedzilismy Wilki naszymi bledami i mecz stal sie dla nas bardzo ciezki.
Brawo za wywalczenie 3 pkt, ale mental druzyny podobny jak rok temu. Za latwo pozwolilismy Wilkom w drugiej polowie na wrocenie do gry.
Defensywa kiepsciutka. Kim tragedia, Davies slabo, Upamecano jak na niego to nawet ok. Gdyby nie ten karny to Boey ok.
Oby druzyna lapala pewnosc siebie, vo w ofensywie jest fajny potencjal. Zdecydowanie defensywe trzeba poprawic, bo kek glupie bledy rzucaja nam klody pod nogi.
25.08.2024 17:33
Sami napedzilismy Wilki, oj sami.
25.08.2024 17:25
@dickinosn85
Skupilem sie na rece. Nogi nie widzialem. Jesli bylo jak mowisz to racja.
25.08.2024 16:41
Nie no... Chlop reka blokuje pilke nie ma karnego.
A nasz DOTYKA go w plecy i karny...
25.08.2024 16:37
Dobra polowka. Powinnismy wygrywac wiecej. Za Tuchela bylbym przerazony, bo drugie polowy to byl dramat. Zobaczymy jak teraz.
Fajnie gra Boey i Musiala.
Najgorsi na boisku sedzia, Kaminski, Kim.
25.08.2024 16:21
Pierwszy mecz! Obyśmy dobrze zaczęli!
Ja niestety nie jestem tak optymistyczne nastawiony. Nowy trener potrzebuje czasu. Liczę na przyzwoitą grę, mało błędów i pewne 3 punkty!
25.08.2024 14:11
@SammyKufour
Ok, przesadzilem stwierdzajac, ze nic nie dal zdruzynie. Nie zmieniato faktu, ze zagral slabe zawody. Jak wiekszosc naszych. Tak nie moze grac srodkowy pomocnik. Przeciez Kimmich nawet nie stoi obok swojej forny przed lat.
A co na to statystyki? Wg nich Pavlovic i Kimmich zagrali podobny mecz...
Jak jestes zadowolony z gry Kimmicha to ok. Ja uwazam, ze z tak grajacym zawodnikiem nie mamy co szukac w LM. Ba! Nawet w Bundeslidze byloby srednio.
17.08.2024 09:09
@SammyKufour
Tak, dokladnie. Ogladalem inny mecz.
Srodek pola u nas praktycznie bezuzyteczny. Malo akcji srodkiem, na polowie rywala w zasadzie nie stwarzalismy tak zagrozenia. Klasowy zespol nie moze miec takich srodkowych pomocnikow. Pavlovic dzisiaj katastrofalny. A Kimmich slabo. Pare strat, ale generalnie to nie dawal niczego zespolowi do przodu.
16.08.2024 22:58
Zwyciestwo, cztery gole, zero z tylu.
... Ale to byl bardzo slaby mecz Bayernu. Nowy trener, pierwszy mecz, forma ma przyjsc pozniej. Zobaczymy z czasem jak to sie rozwinie.
Martwi jedynje forma poszczegolnych zawodnikow. Kimmich, Stanisisc, Tel bardzo slabo dzisiaj. Sporo strat. Ale chyba najbardziej zmartwil mnie Pavlovic. Byl katastrofalny. Po jego zejsciu gra troche ruszyla.
Coz, czekamy na pierwsza kolejke Bundesligi. Oby forma zwyzkowala :)
16.08.2024 22:43
Na plus Kompany, ktory sciaga najslabszych zawodnikow.
Nie zmienia to faktu, ze gramy beznadziejnie. Dobrze, ze rywal duzo slabszy nic my.
Druga polowka duzo gorsza.
16.08.2024 22:23
Duzo niedokladnosci i chaosu. Bardzo slabo Tel, a przeciez w sparingach wygladal swietnie.
Malo mamy sytaucji i strzalow.
Widac, ze to pierwszy mecz w sezonie.
Na plus Mueller i solidna defensywa hez baboli.
16.08.2024 21:42
Meczyk bedzie na Eleven
15.08.2024 09:22
Paradoksalnie w PSG ma wieksze szanse na gre.
12.08.2024 08:06
Rotacja w dzisiejszych czasach to podstawa. Za dużo spotkań, zbyt intensywne granie. Mniejsza ilość meczy w nogach zawodnika, to mniejsza szansa na kontuzje.
Dodatkowo rezerwowi będą mogli łapać rytm meczowy i mieć nadzieję na wskoczenie do składu co zaprocentuje rywalizacją na treningach.
U Tuchela mnie to wręcz szokowało jak kompletnie nie stosował rotacji i grał wręcz tymi samymi zawodnikami.
08.08.2024 12:44
Pierwsza polowka calkiem ok. Widac pomysl w grze i dobrze to wygladalo. W drugiej sporo zmian no i gra sie zdecydowanie pogorszyla.
Zadziwiajaco dobrze Gnabry wygladal. Czyzby powrot do formy? Tel rowniez dobrze sie prezentowal. Ale jesli chce myslec o pierwszej 11 to musi poprawic skutecznosc.
Debiut Palhinhi przecietny. Nic nie pokazal, ale w sumie nic dziwnego. W drugiej polowie wszysycy zagrali przecietnie. Poza Zaragoza. On zagral slabo. Nie wiem kto go wypatrzyl w tej Granadzie. Bede zdziwiony gdyby jeszcze odpalil w FCB.
03.08.2024 15:07
Tel był najlepszym zawodnikiem w tym sparingu. Nawet nie chodzi mi o jego bramki. Była najwięcej pod grą, walczył, pressował. Zdecydowanie najbardziej się wyróżniał z naszych zawodników. Ja wiem, że to tylko amatorzy, ale swoją postawą Tel zapracował na więcej szans.
26.07.2024 14:34
W sumie śmieszne, że w zasadzie poza de Ligtem to nie ma żadnego zainteresowania naszymi zawodnikami...
24.07.2024 08:45
Przecież jak ktoś da 50 mln za niego to brać i jeszcze rączki wycałować.
Niestety wszystko po angielsku. Ale generalnie to facet przeanalizowal tez potencjalna taktyke Bayernu w nowym sezonie :)
11.07.2024 22:42
Czytałem fajną analizę dotyczącą Palhinhi. Facet to klasyczna 6 z fantastyczną umiejętnością obrony i czytania gry przeciwnika. Autor analizy twierdził wręcz, że jest w tym najlepszy na świecie. Zobaczymy w praktyce.
11.07.2024 19:10
Od poczatku kariery w Bayernie byl u nas bardzo niepewny i elektryczny. Poprzedni sezon mial w koncu dobry, po czym w tym sezonie znowu katastrofalny.
Moze i ma umiejetnosci, ale na pewno nie ma mentalnosci na gre w FCB. Byc moze za pare lat nabierze pewnosci siebie, ale czy mamy czas zeby na to czekac?
26.06.2024 09:51
1
Sluchaj Mathijs, sprzedajemy cie bo jestes za dobry, a my chcemy grac o najwyzsze cele.
Ma to sens.
11.06.2024 17:34
Gdyby został sprowadzony w lecie to Pavlović za pewne by nie wypłynął na szerokie wody...
...nie zmienia to faktu, że potrzebowaliśmy takiego defensywnego pomocnika do środka pola.
Raczej będzie opcją do rotacji niżeli pewniakiem do pierwszej 11. Bardziej potrzebujemy kogoś kreatywnego do środka pola. Bo poza Musialą takiego zawodnika to my nie mamy.
09.06.2024 18:24
1
Nie potrafię ogarnąć dlaczego tak często pojawia się nazwisko de Ligta w kontekście odejścia.
W defensywie wygląda najlepiej z naszych środkowych obrońców. I to w ostatnich kilku latach. Nie popełnia głupich błędów. Rywale bardzo rzadko go ogrywają. W ofensywie też sobie radzi.
Porównałem statystki de Ligta z innymi środkowymi obrońcami naszymi oraz Tahem. I co? Holender w żadnym stopniu nie odstaje od reszty. W zasadzie to chyba Niemiec wypada najgorzej pod tym względem.
Duży plus de Ligta to to, że nie popełnia katastrofalnych błędów jak Upamecano. Do tego prezentuje zawsze stabilną formę.
08.06.2024 10:46
Wymiana Palinhia za Goretzke nie wydaje sie zla, tak samo jak Tah za Diera.
Ale nie ma co sie oszukiwac, zarowno Niemiec jak i Anglik zostana.
P. S. Wiem, ze Dier mial dobra runde, ale on tu przyszedl jako 4 srodkowy obronca i takie tez ma umiejetnosci...
08.06.2024 09:25
1. Kroos wcale nie prezentował takiego poziomu w 2013 i 2014 by go zatrzymać za wszelką cenę.
2. Zawodnik nieszczególnie chciał zostać w Niemczech.
3. Nikt nie miał pojęcia, że w Realu osiągnie taki sukces.
4. Pozbycie się Alaby było dobrym posunięciem.
5. Mattaeus piłkarzem był świetnym, ale często gada straszne głupoty.
04.06.2024 18:10
1
Najlepiej sprzedac wszystkich naszych skrzydlowych. Gnabry ma czeste kontuzje a gdy wraca to gra w kratke. Sane ma lepsze zdrowie, ale prawde mowiac tylko te jesien mial naprawde dobra. Poza tym ma toksyczny charakter. Coman jak Gnabry to ma czeste kontuzje i nie daje nic nadzwyczajnego kiedy gra. O Zaragozie nawet nie wspominam, bo to nie zawodnik na FCB.
Davies na skrzydlo, kupno dwoch jakosciowych skrzydlowych i jakis mlodzian - to powinno wystarczyc.
04.06.2024 08:36
Wybór idealny dla Borussi Moenchengladbach.
Kompany ma ogromny potencjał, ale z drugiej strony może zakończyć się to totalną klapą. Czyli sytuacja idealna jak dla Gladbach. Albo zrobią świetny wynik, a jak nie to nic się nie stanie.
W Bayernie niestety na takie rzeczy nie można sobie pozwolić.
26.05.2024 11:24
Suma szczescia i pecha wychodzi zawsze na zero. Leverkusen odbiera to, czego nie zaznali przez caly sezon.
22.05.2024 22:38
Pochettino juz nie jest trenerem Chelsea. Czyzby nowy faworyt na trenera?
21.05.2024 20:24
Faktycznie Eberl tu jest dopiero 10 tygodni, ale na chwilę obecną wygląda to tak jakby kierowcę traktora posadzić w bolidzie F1 :/
19.05.2024 09:47
W miarę dobra wiosna Goretzki. Ale prawda taka, że gdyby nie grał w Bayernie nikt by nawet nie pomyślał o jego powołaniu.
14.05.2024 19:37
1
Wyniki, piękna gra, fantastyczna atmosfera - wszystko mieliśmy za Tuchela, aż się prosi żeby został z nami na kolejne lata.
14.05.2024 15:07
1
Tuchel jednak nie zostanie? Katastrofalna wiadomość.
...może nie graliśmy ładnie dla oka za Niemca, za to przegraliśmy majstra pierwszy raz od +10 lat.
05.05.2024 16:38
1
Patrzac na wynik, opis meczu i komentarze, to pierwszy raz sie ciesze, ze pojechalem do tesciowej...
04.05.2024 22:39
2
My tu gadu gadu o trenerach, a tutaj trzeba ściągnąć sporo wartościowych zawodników.
Środkowy pomocnik i skrzydłowy to chyba absolutne minimum na nadchodzące okienko.
03.05.2024 11:16
Odmowa Xabiego byla zrozumiala, odmowa Nagelsmana dzwina, odmowa Rangnicka absurdalna...
... Wybor trenera przez zarzad jest groteskowy. Trzeba zrobic krok w tyl i zmienic caly schemat doboru trenera.
W przyszlym sezonie Bayer dalej moze byc tak mocny jak teraz, zatem trzeba wkalkulowac brak majstra.
Kilka ciekawych trenerow jest dostepnych. Na przyklad Conte, niedlugo Pochettino zapewne, Flick, Sarri. No i przedewszystkim Marek Papszun.
03.05.2024 10:55
Remis sprawiedliwy. W rewanzu wszystko moze sie zdarzyc.
Przygladalem sie dzis Kimowi. Facet wygrywal pojedynki, dobrze w powietrzu gral, wyprowadzal celnie pilke - calkiem dobre zawody.
... Ale dwa glupie zagrania wystarczyly, zeby zawalic mecz. Coz, w LM to nie przejdzie :/ oby wrocil Holender za tydzien.
Musiala, Kane, Laimer swietne zawody. No i musze zaznaczyc, w koncu Kimmich zagral bardzo dobry mecz.
30.04.2024 23:02
@zyzio
Nie
30.04.2024 22:58
Za łatwo te bramki stracilismy.
W drugiej polowie to Real lepiej wszedl w mecz, ale to my strzelilismy dwa gole.
Kim w zasadzie gral dobre zawody, ale zawalil dwie bramki....
W Madrycie bedzie ciezko, ale wszystko sie moze zdarzyc.
30.04.2024 22:54
W drugiej polowie musimy cos zmienic. W ofensywie od 15 minuty Real mial juz spokoj. Co z tego, ze gramy na ich polowie jak mamy problem z oddaniem strzalu?
W defensywie glupi, wrecz szkolny blad i mamy problem.
Dobrze, ze nie ma liczonych bramek na wyjezdzie, zatem mamy szanse.
30.04.2024 21:56
1
Real nawet sie nie zmeczyl. Raz kopneli do przodu i gol. Nasze ataki w ogole im nie zagrazaja. Pierwsze 15 minut ok, ale Sane dzis najlepszy obronca Realu.
30.04.2024 21:48
Potrzeba nam partnera dla Pavlovicia w środku pola! Zawodnika kreatywnego, silnego i odpowiedzialnego.
Laimer i Goretzka w takim wypadku byliby idealnym rozwiązaniem zapasowym.
Nie zdziwiłbym się gdybyśmy już dawno mieli upatrzonego trenera, z którym mocno już współpracujemy.
Ale z drugiej strony może się też okazać, że Eberl to wcale nie jest taki specjalista jak go malują i faktycznie skończymy z ręką w nocniku.
hehe aż z ciekawości sprawdziłem gdzie obecnie trenuje Favre...
...no i nie zgadniecie ;)
21.04.2024 11:36
@Sopariev
a tego nie byłbym taki pewien ;)
Bayer za rok na pewno będzie jednym z faworytów do zwycięstwa. Ale tym razem cała liga będzie się na nich spinać jak na nas. Teraz tego nie robi. Widziałem kilka meczy i rywale grali nadwyraz odważnie.
Do tego trzeba dodać, że ten multum bramek w 90 minucie to co jak co, ale masa szczęścia, którego w końcu zabraknie.
No i niezbyt często się to zdarza, żeby drużyna grała z sezonu na sezon tak wyśmienity futbol. Nawet my gdy graliśmy jak z nut to trafiały się różne sezony :)
Nie zmienia to faktu, że Leverkusen mają świetną ekipę. Ale prawdę mówiąc wystarczy, że skupimy się na nas i będzie dobrze. W zasadzie na początku wiosny wciąż liczyliśmy się w grze. Gdyby nie fatalna praca Tuchela to może inaczej by to wszystko wyglądało.
21.04.2024 11:33
No to teraz naklonic Tuchela na zostanie, przedluzyc kontrakty z Goretzka, Sane, Choupo i jedziemy po majstra w przyszlym sezonie.
To musi sie udac!
19.04.2024 13:26
Sęk w tym, że my nie potafimy cierpieć na boisku.
Przynajmniej ja nie widzialem tak grającego Bayernu ładnych 10 lat. A wcześniej to nawet nie pamiętam :)
Zatem nie mam pojęcia jak zagramy.
18.04.2024 13:16
No i co z tego, ze gralo lepiej?
Nie potrafili pokonac Realu i odpadli.
Nie twierdze, ze Real jest niepokonany. Bo Krolewscy maja swoje problemy.
To my jestesmy tak slabi. Dwu mecz z Arsenalem nie powinnien nas zwodzic. Kanonierzy sa w dolku i oba mecze zagrali bardzo slabo.
Ja widze nasza szanse tylko w tym, ze narzucimy role faworyta na Real i nastawimy sie na gre defensywna i kontry.
Nie popadalbym w hurraoptymizm po pokonaniu Arsenalu.
18.04.2024 09:57
Real jest zdecydowanym faworytem. Przeciez my w tym sezonie gramy katastrofalnie.
Na szczescie to tylko dwa mecze. Mozna zagrac wyrachowanie, nie wygrac zadnego meczu i przejsc dalej. W tym widze nasza szanse.
Pytanie tylko czy nasi zawodnicy przelkna dume i beda bronic i biegac za pilka przez 180 minut.
18.04.2024 09:36
1
Tylko, ze u nads jest Tuchel i druzyna w rozsypce.
Nie mamy zadnych argumentow na Real.
Nie no... Mamy jeden. Na Arsenal tez nie mielismy zadnych argumentow.
Dlatego ja licze na powtorke i niespodzianke :)
18.04.2024 09:26
Jego zwolnienie to byla katastrofa.
Jasne, Bayern mialnslabszy okres, ale wciaz bylismy w grze o kazde trofeum.
Trzeba tez pamietac, ze gralismy tamten sezon bez napastnika. A tego ewidentnie nam brakowalo. Z Kanem tamta druzyna wygladalaby o niebo lepiej
W pierwszym sezonie Nagelsmanna obrona wygladala zle, w drugim natomiast Niemiec to ewidentnie poprawil.
Nie bylem wielkim fanem Niemca, ale druzyna sie rozwijala i miala potencjal. Do tego Nagelsman jest starszy i mysle, ze z autorytetem w szatni nie powinnno byc problemu.
18.04.2024 09:23
Slabiutki Arsenal nie dal rady slabemu Bayernowi.
Paradoksalnie taktyka Tuchela moze dac nam LM. Autobus i kontry...
17.04.2024 23:01
To chyba jedne z najlepszych 45 minut Bayernu Tuchela w tej rundzie.
I wszyscy dobrze wiedza jak to swiadczy o naszej druzynie :/
17.04.2024 21:52
Skrzydla Bayernu w przyszlym sezonie: Zaragoza i Fuhrich. No, no Liga Europy gwarantowana.
17.04.2024 11:44
Tak swoją drogą...
Wczoraj był kolejny bardzo słaby występ Muellera. W kolejnym sezonie potrzeba nam za niego jakościowej alternatywy.
Thomas niestety ale nie daje już drużynie tego co jeszcze kilka lat temu. Wiek robi swoje.
14.04.2024 11:01
Mueller jest katastrofalny.
Ajjj co za gol!
13.04.2024 16:54
Slabiutko, slabiutko. Widac kompletny brak formy zawodnikow wracajacych po kontuzji.
13.04.2024 16:28
Fatalny sedzia i na pewno sobie dlugo odpocznie.
Mylil sie w obie strony, byl niekonsekwentny, a to absurdalnr wytlumaczenie to juz wisienka na torcie.
10.04.2024 11:26
1
Pierwszy raz od jakis kilkunastu lat rywal nas dominuje, ale to my strzelamy gole.
W ofensywie nas nie ma. Nie potrafimy utrzymac sie przy pilce. Arsenal gra tak wysoko, ze az prosi sie o dlugie pilki. Ale tego nie gramy... Pare takich przypadkowych zagran i bylo groznie.
W defensywie solidnie, ooza Daviesem, ktory kompletnie jest bez formy.
Nie chce ogladac takiego Bayernu :/ na to az zal patrzec co my gramy.
09.04.2024 21:52
No i mocarny Leon zagra w środku!
Jakieś tam Rice czy Odegaardy szans nie mają.
Może Goretzka zagra bezbarwnie w ofensywie, za to będzie odpuszczał w defensywie.
To będzie piękny mecz, nie zapomnę go nigdy.
07.04.2024 21:03
Tak sobie myślę, że to co się dzieje obecnie w Bayernie to jest skrupulatnie zaplanowane przez cały związek piłkarski i wszystkie kluby w Niemczech.
Bayern zacznie seryjnie przegrywać w lidze i spada na 5 miejsce. W LM gra Stuttgart, Bayer, BVB i Lipsk. Ale za to wygrywamy LM i w przyszłym roku Niemcy dostają dodatkowe miejsce właśnie dla Bayernu.
Mówię wam, tak będzie. Nie zmyślam.
07.04.2024 10:10
Sezon trzeba spisac na straty, ale nie przesadzajmy, ze Bayern sie skonczyl xD
Pomimo bardzo slabego sezonu jestesmy drudzy w lidze... Gdyby nie kosmiczne Leverkusen to i bysmy liderowali.
Nowy trener, przewietrzenie szatni i znowu mozemy dominowac w lidze.
06.04.2024 18:49
Przyczyną słabej formy Sane są umiejętności Sane.
Patrząc na lata gry Niemca w Bayernie to on częściej prezentował taki poziom jaki gra obecnie. Forma z jesieni to było coś wyjątkowego w jego przypadku.
05.04.2024 18:43
1
Powrót Nagelsmana to najlepsza opcja.
Wybór Salihamdzicia, później Kahna na stanowiska decyzyjne był błędem. Warto zrobić krok w tył.
Angaż Nagelsmana byłby takim krokiem. Tym bardziej, że Xabi Alonso do nas nie trafi. A moim zdaniem Nagelsman jest pewniejszym opcją niż Bask. Chociaż Alonso ma większy potencjał.
Dodatkowo Nagelsman ma z nami kontrakt do 2026 bodajże. My go chyba tylko "wypożyczyliśmy" do DFB. Ale tutaj mogę się mylić.
Zatrudnienie go w Bayernie było zbyt wczesnym krokiem dla niego. Ale skoro zaczął tu pracę, trzeba było go trzymać i dać mu więcej zaufania. Jego powrót będzie oznaczał podobną grę co przed zwolnieniem i znowu zespół będzie potrzebował czasu, aby złapać rytm i nauczyć się gry Nagelsmana.
02.04.2024 13:45
Szkoda, że Frimpong to PO a nie LO. Wtedy podmiana za Daviesa byłaby idealna.
Na PO mamy obecnie bardzo dużo zawodników. To jedyny argument przeciwko Frimpongowi. Na następny sezon na chwilę obecną tak to wygląda: Kimmich, Stanisic, Boey, Mazraoui. Zarząd będzie miał masę roboty żeby to ogarnać.
LO wygląda gorzej. Dużo gorzej. Davies raczej na pewno odejdzie. Z drugiej strony chłopak stanął w miejscu. Fatalnie broni. Szybkie bieganie nie wystarcza. Pytanie pozostaje czy osiągnął swój szczyt możliwości, czy jednak stracił motywację i w innym klubie odpali?
Przewaga Frimponga nad Phonzim jest właśnie taka, że Holender się rozwija z sezonu na sezon.
02.04.2024 11:11
Bayern Nagelsmana gral fajny, ofensywny futbol. W pierwszym sezonie slabi prezentowalismy sie z tylu, rok pozniej z De Ligtem bylo ok. Brakowalo napastnika. W tym roku z Kanem byla by miazga.
Jasne, bylo sporo niedociagniec, ale druzyna sie rozwijala i miala swoj styl. Nagelsman to mlody trener i wciaz rozwija swoj warsztat.
Jego powrot i publiczne przyznanie sie do bledu w sprawie zwolnienia paradoksalnie wyszloby nam na dobre. Do tego te kilka miesiecy w reprze wzmocni autorytet Niemca. Co w przypadku mlodego trenera moglo stanowic problem.
29.03.2024 17:37
Skoro Alonso nie zostanie naszym trenerem latem, to za rok tym bardziej.
My potrzebujemy trenera na juz.
29.03.2024 13:00
A ja sie nie zgodze. :) W porownaniu z poprzednimy spotkaniamy, dzis gramy calkiem fajnie. Sporo sytuacji, Darmstadt stlamszone.
Zobaczymy jak w drugiej polowie. Bo rywal broniac sie w ten spoaob, powinien tracic coraz wiecej sil i worek z bramkami powinien sie rozwiac.
Ale dzis gra Bayern Tuchela, zatem wszystko moze sie zdarzyc :D
16.03.2024 16:30
Nie no, smieszny mecz.
Darmstadt jest katastrofalne. Mimo to, z niczego trzy 100% sytuacje.
W defensywie to z kilka pewnych bramek wyblokowali nam ich obroncy.
Taka gra po 60 minucie powinni oddychac rekawami.
My gramy plynnie, szybko zabieramy im pilke, stwarzamy duzo okazji. Troche szokujace, ze mimo to zdobyli gola.
Fatalny Sane i Goretzka. Oddstaja od druzyny. Gdybysmy mieli innych zawodnikow na ich miejsce gra wygladalaby duzo lepiej.
W drugiej polowie dalej ich cisnac i niech Goretzka z Pavloviciem zgaraniaja drugie pilki po zagraniu naszych obroncow, bo z tego sa grozne sytuacje.
16.03.2024 16:22
Moim zdaniem gdyby Guardiola trenowal jeszcze 3 lata to lekko zgarnelibysmy LM.
Ta druzyna dominowala praktycznie kazdy zespol.
Jasne, miala swoje problemy i bolaczki, ale smiem twierdzic, ze byl to zespol lepszy od Bayernu Flicka. I dlatego stawiam Guardiole wyzej niz Flicka :) pomimo braku LM.
07.03.2024 22:29
Brak LM Bayernu za czasow Guardioli to jakis totalny absurd. Gdyby Pep zostalby dluzej na pewno LM by wpadla. Ba! Mysle, ze nawet nie jedna.
07.03.2024 16:31
Moim zdaniem dzisiaj gra tylko przyzwoicie :) kilka glupich pilek mu sie przytrafilo zagrac, raz poszedl na raz. Ale i tak to nasz najlepszy pomocnik i generalnie swietnie wszedl w druzyne.
05.03.2024 21:56
Widac dalej braki w tej druzynie i obnizke formy. Ale w koncu druzyna walczy! W koncu stwarzamy sytuacje. Pozwalamy troche na za duzo przecietnemu Lazio, ale to i tak najlepsze nasze 45 minut w tym roku.
Ehh wyobrazcie sobie jeszcze, ze zamiast Kimmicha biega Frimpong, zamiast Sane Wirtz, a zamaist Goretzki Rice... :)
Utrzymac te forme i grac coraz lepiej! Na jesien pokazala druzyna, ze grac potrafi. Oby mental zostal i zacznijmy tak grac co tydzien!
Chociaz nie chwalmy dnia przed zachodem slonca, jeszcze druga polowa a moze i dogrywka...
05.03.2024 21:55
Mazraoui to super obronca. Fajnie wyglada gdy gra, problem z tym, ze czesciej to przebywa w gabinetach lekaraskich...
Boey, Frimpong, Stanisic. Prawa obrona mocno obsadzona.
Bardziej martwi mnie LO...
05.03.2024 12:01
2
Z meczu na mecz wygląda coraz lepiej. Jasne, to nie jest poziom FCB, ale jako 4 obrońca jak najbardziej.
Zabawne jest to, że wywalczył sobie miejsce w 11 kosztem pozostałych obrońców...
Mamy fatalna lawke...
06.10.2024 19:30
Nie no... Dziwny mecz...
06.10.2024 18:34
Ewidentny bład.
Neuer ruszyl do pilki, po czym zaczal sie cofac. Albo idzie do konca i przerywa akcje albo zostaje w bramce.
Powinien zostac.
Ale bledy sie zdarzaja, gdybyamy strzeluli dwie bramki nie byloby problemu.
03.10.2024 08:33
Dzisiaj zagralismy slabszy mecz, ale i tak nie bylo zle z gry. W defensywie solidnie, bramka padla po bledzie Neuera. Z przodu mielismy sytuacje ale albo nasze bledne decyzje albo dobra forma bramkarza zadecydowaly.
Coz, porazka bedzie dla nas kublem zimnej wody. Trzeba jeszcze pracowac nad gra. Chociaz jak na poczatek pracy Kompanego jest niezle.
Coman, Sane... Fatalni sa w tym sezonie, oj fatalni.
02.10.2024 23:01
Nerwowo gramy i podejmujemy zle wybory. Kompany w przerwie musi cos zmienic. Vila nas dobrze rozczytala, chociaz sami tez nie stwarzaja duzo okazji. W zasdzie to nudnawy ten mecz...
Kiepsko Coman, nic nie wnosi z przodu. Kane dzisiaj podobnie. Zreszta z przodu malo kto robi roznice. Przydalby sie Musiala, ktory by pokrecic towarzystwem.
02.10.2024 21:52
Przydałaby się rotacja. Co najmniej dwóch zawodników innych powinno wyjść w pierwszej 11 w porównaniu do meczu z Leverkusen.
02.10.2024 18:00
Trudny mecz przed nami. Gracze z Birmingham to mocna ekipa. W końcu grając w lidze angielskiej dostali się do Ligi Mistrzów. Doświadczony trener, ograni zawodnicy - szykuje się ciekawy mecz.
Ale jeśli zagramy jak do tej pory powinniśmy sobie poradzić. Kolejny sprawdzian przed Kompanym.
02.10.2024 10:05
Na chwile obecna graja swietnie. Kim sir zadomowil, a Upamecano ma glowe na miejscu.
Pytanie czy Francuz te pewnosc siebie utrzyma, bo wystarczy mu jeden blad i swietna gra rozsypie sie jak domek z kart.
Tak swoja droga teraz rozumiem pozbycie sie De Ligta. O ile to swietny obronca to nie pasowalby kompletnie do naszej gry.
30.09.2024 08:49
@soban11989
Nic nie pokazal. Fakt, gral krotko, ale po jego wejsciu bylismy mniej grozni. Tak jak po wejsciu Comana.
28.09.2024 21:10
Szkoda, ale dystans utrzymany. To Leverkusen musi sie martwic i gonic wynik.
Grajmy tak dalej, Bayer niech gra tak dalej i mistrz wroci do nas.
Kimmich dzisiaj swietne zawody. Zreszta Kim i Upa rowniez.
Niestety na minus Coman i Sane po wejsciu.
28.09.2024 20:44
Leverkusen nie mialo ZADNEJ groznej sytuacji i ledwo dwa strzaly.
W porownaniu do nich to wygladalismy jak druzyna z wyzszej ligi.
Nie rozumiem zachwytow na Bayerem. Ledwo wywiezli remis golem z niczego. Jasne, nie mielismy sytuacji za sytuacja ale okazji na gola mielismy sporo.
28.09.2024 20:42
Szkoda. Gralismy bardzo dobrze. Bayer byl dzisiaj fatalny. Troche wstyd jak na mistrza Niemiec taka gra.
Lider utrzymany. Leverkusen z taka gra bedzie tracic sporo punktow.
To juz nie jest Bayern Tuchela. Jesli nie bedzie katastrofy to nie bedziemy juz tracic glupio punktow jak za Tuchela.
28.09.2024 20:29
Niezwykle ważny i ciężki mecz przed nami.
Dwa ostatnie mecze mieliśmy świetne, ale za to dwa pierwsze już tak genialne nie były. Dzisiaj pierwszy poważny sprawdzian przed Kompanym.
Leverkusen dalej jest mocne jak w zeszłym sezonie ale my jesteśmy mocniejsi plus oni nie mają takiej samej formy jak rok temu. Nie zmienia to faktu, że będzie bardzo ciężko i tak szczerze mówiąc dzisiaj może paść każdy wynik!
28.09.2024 17:32
Już mamy koniec września xD
25.09.2024 17:14
Czy ja wlasnie obejrzalem reklamy w czasie podawania skladow?
Polsat wroc ;_;
17.09.2024 21:00
Bardzo dobra polowka. Kilonia nie istnieje.
Jedynie do czego bym sie przyczepil to nasz atak pozycyjny na polowie rywala. Malo sytuacji wtedy stwarzamy. Za to kontry i pilki na za obroncow swietnie wygladaja.
Zobaczymy jak druga polowa. Do tej pory wygladalismy troche slabiej jak w pierwszej. Licze na festiwal bramek i fajna gre.
Kane super! Forma wraca, podobnie Gnabry.Kimmich tez wygalada dobrze.
Troche odstaje Boey, Guerreiro. Przygladam sie Palhinhi, troche drewnianie wyglada, ale moze to przez stres?
14.09.2024 19:25
Hmm... Mam nadzieje, że dzisiejszy skład to forma rotacji. Wtedy Kompany u mnie plusuje, że daje odpocząć zawodnikom. Natomiast jeśli to jest pierwszy skład FCB to kicha.
Poprzednie mecze wygrane, ale nie gra nie zachwycała. Zobaczymy jak będzie dziś!
14.09.2024 17:32
Wszyscy zachwalali Eberla zanim do nas przyszedl, ze to genialny fachowiec.
Na chwile obecna to niezly z niego ananas u nas :D
02.09.2024 15:55
Nie potrafie zrozumiec co sie wydarzylo w drugiej polowie. Przeciez to calkiem inna druzyna byla. I nie z winy Freiburga, bo goscia grali tak samo jak w pierwszej.
My nawet z prostym podaniem mielismy problem, sytuacji jak na lekarstwo. O ile pierwsza polowka dawala nadzieje, to druga ja zabrala.
Aa i ja juz nie mam pojecia kiedy jest reka w polu karnym, a kiedy nie...
01.09.2024 19:33
A jednak druga polowka gorsza :/
01.09.2024 18:53
@bawaria42
No i teraz jest swietna okazja zobaczyc jak radzi sobie Bayern Kompanego po przerwie. U Tuchela bylo prawie zawsze gorzej.
01.09.2024 18:30
Mecz pod kontrola. Nie ma fajerwerkow, ale zgranie musimy lapac z czasem. Na chwile obecna mozna powiedzisc, ze z tej maki moze byc chleb.
Dzisiaj super Musiala, Olise i Gnabry.
Slabo Tel i Guerreiro. Zwlaszcza martwi Francuz, ktory mocno oddstaje od kolegow. Chlopak ma problemy z pewnoscia siebie w meczach co widac.
01.09.2024 18:26
No ja bym sie klocil z ta mentalnoscia. Bo jednak druga polowa byla duzo slabsza przez 45 minut. Zdarzalo nam sie tracic glupio gole i przegrywac, ale dalej dominowalismy rywala. Dzisiaj tego nie bylo.
Nie zmienia to faktu, ze odrobienie strat i wygrana meczu to dobry prognostyk. Na tym fundamencie mozna zbudowac mentalnosc zwyciezcow.
25.08.2024 19:15
Upamecano dzisiaj calkiem poprawnie zagral. Poza jednym fatalnym wyprowadzeniem pilki.
25.08.2024 18:54
Bardzo dobra pierwsza polowa. W drugiej sami napedzilismy Wilki naszymi bledami i mecz stal sie dla nas bardzo ciezki.
Brawo za wywalczenie 3 pkt, ale mental druzyny podobny jak rok temu. Za latwo pozwolilismy Wilkom w drugiej polowie na wrocenie do gry.
Defensywa kiepsciutka. Kim tragedia, Davies slabo, Upamecano jak na niego to nawet ok. Gdyby nie ten karny to Boey ok.
Oby druzyna lapala pewnosc siebie, vo w ofensywie jest fajny potencjal. Zdecydowanie defensywe trzeba poprawic, bo kek glupie bledy rzucaja nam klody pod nogi.
25.08.2024 17:33
Sami napedzilismy Wilki, oj sami.
25.08.2024 17:25
@dickinosn85
Skupilem sie na rece. Nogi nie widzialem. Jesli bylo jak mowisz to racja.
25.08.2024 16:41
Nie no... Chlop reka blokuje pilke nie ma karnego.
A nasz DOTYKA go w plecy i karny...
25.08.2024 16:37
Dobra polowka. Powinnismy wygrywac wiecej. Za Tuchela bylbym przerazony, bo drugie polowy to byl dramat. Zobaczymy jak teraz.
Fajnie gra Boey i Musiala.
Najgorsi na boisku sedzia, Kaminski, Kim.
25.08.2024 16:21
Pierwszy mecz! Obyśmy dobrze zaczęli!
Ja niestety nie jestem tak optymistyczne nastawiony. Nowy trener potrzebuje czasu. Liczę na przyzwoitą grę, mało błędów i pewne 3 punkty!
25.08.2024 14:11
@SammyKufour
Ok, przesadzilem stwierdzajac, ze nic nie dal zdruzynie. Nie zmieniato faktu, ze zagral slabe zawody. Jak wiekszosc naszych. Tak nie moze grac srodkowy pomocnik. Przeciez Kimmich nawet nie stoi obok swojej forny przed lat.
A co na to statystyki? Wg nich Pavlovic i Kimmich zagrali podobny mecz...
Jak jestes zadowolony z gry Kimmicha to ok. Ja uwazam, ze z tak grajacym zawodnikiem nie mamy co szukac w LM. Ba! Nawet w Bundeslidze byloby srednio.
17.08.2024 09:09
@SammyKufour
Tak, dokladnie. Ogladalem inny mecz.
Srodek pola u nas praktycznie bezuzyteczny. Malo akcji srodkiem, na polowie rywala w zasadzie nie stwarzalismy tak zagrozenia. Klasowy zespol nie moze miec takich srodkowych pomocnikow. Pavlovic dzisiaj katastrofalny. A Kimmich slabo. Pare strat, ale generalnie to nie dawal niczego zespolowi do przodu.
16.08.2024 22:58
Zwyciestwo, cztery gole, zero z tylu.
... Ale to byl bardzo slaby mecz Bayernu. Nowy trener, pierwszy mecz, forma ma przyjsc pozniej. Zobaczymy z czasem jak to sie rozwinie.
Martwi jedynje forma poszczegolnych zawodnikow. Kimmich, Stanisisc, Tel bardzo slabo dzisiaj. Sporo strat. Ale chyba najbardziej zmartwil mnie Pavlovic. Byl katastrofalny. Po jego zejsciu gra troche ruszyla.
Coz, czekamy na pierwsza kolejke Bundesligi. Oby forma zwyzkowala :)
16.08.2024 22:43
Na plus Kompany, ktory sciaga najslabszych zawodnikow.
Nie zmienia to faktu, ze gramy beznadziejnie. Dobrze, ze rywal duzo slabszy nic my.
Druga polowka duzo gorsza.
16.08.2024 22:23
Duzo niedokladnosci i chaosu. Bardzo slabo Tel, a przeciez w sparingach wygladal swietnie.
Malo mamy sytaucji i strzalow.
Widac, ze to pierwszy mecz w sezonie.
Na plus Mueller i solidna defensywa hez baboli.
16.08.2024 21:42
Meczyk bedzie na Eleven
15.08.2024 09:22
Paradoksalnie w PSG ma wieksze szanse na gre.
12.08.2024 08:06
Rotacja w dzisiejszych czasach to podstawa. Za dużo spotkań, zbyt intensywne granie. Mniejsza ilość meczy w nogach zawodnika, to mniejsza szansa na kontuzje.
Dodatkowo rezerwowi będą mogli łapać rytm meczowy i mieć nadzieję na wskoczenie do składu co zaprocentuje rywalizacją na treningach.
U Tuchela mnie to wręcz szokowało jak kompletnie nie stosował rotacji i grał wręcz tymi samymi zawodnikami.
08.08.2024 12:44
Pierwsza polowka calkiem ok. Widac pomysl w grze i dobrze to wygladalo. W drugiej sporo zmian no i gra sie zdecydowanie pogorszyla.
Zadziwiajaco dobrze Gnabry wygladal. Czyzby powrot do formy? Tel rowniez dobrze sie prezentowal. Ale jesli chce myslec o pierwszej 11 to musi poprawic skutecznosc.
Debiut Palhinhi przecietny. Nic nie pokazal, ale w sumie nic dziwnego. W drugiej polowie wszysycy zagrali przecietnie. Poza Zaragoza. On zagral slabo. Nie wiem kto go wypatrzyl w tej Granadzie. Bede zdziwiony gdyby jeszcze odpalil w FCB.
03.08.2024 15:07
Tel był najlepszym zawodnikiem w tym sparingu. Nawet nie chodzi mi o jego bramki. Była najwięcej pod grą, walczył, pressował. Zdecydowanie najbardziej się wyróżniał z naszych zawodników. Ja wiem, że to tylko amatorzy, ale swoją postawą Tel zapracował na więcej szans.
26.07.2024 14:34
W sumie śmieszne, że w zasadzie poza de Ligtem to nie ma żadnego zainteresowania naszymi zawodnikami...
24.07.2024 08:45
Przecież jak ktoś da 50 mln za niego to brać i jeszcze rączki wycałować.
14.07.2024 16:41
@Abzyrl
Masz X? Czyli dawnego twitera :)
https://x.com/InvertTheWing/status/1809243889246630110
Invertthewing to nick autora :)
Niestety wszystko po angielsku. Ale generalnie to facet przeanalizowal tez potencjalna taktyke Bayernu w nowym sezonie :)
11.07.2024 22:42
Czytałem fajną analizę dotyczącą Palhinhi. Facet to klasyczna 6 z fantastyczną umiejętnością obrony i czytania gry przeciwnika. Autor analizy twierdził wręcz, że jest w tym najlepszy na świecie. Zobaczymy w praktyce.
11.07.2024 19:10
Od poczatku kariery w Bayernie byl u nas bardzo niepewny i elektryczny. Poprzedni sezon mial w koncu dobry, po czym w tym sezonie znowu katastrofalny.
Moze i ma umiejetnosci, ale na pewno nie ma mentalnosci na gre w FCB. Byc moze za pare lat nabierze pewnosci siebie, ale czy mamy czas zeby na to czekac?
26.06.2024 09:51
Sluchaj Mathijs, sprzedajemy cie bo jestes za dobry, a my chcemy grac o najwyzsze cele.
Ma to sens.
11.06.2024 17:34
Gdyby został sprowadzony w lecie to Pavlović za pewne by nie wypłynął na szerokie wody...
...nie zmienia to faktu, że potrzebowaliśmy takiego defensywnego pomocnika do środka pola.
Raczej będzie opcją do rotacji niżeli pewniakiem do pierwszej 11. Bardziej potrzebujemy kogoś kreatywnego do środka pola. Bo poza Musialą takiego zawodnika to my nie mamy.
09.06.2024 18:24
Nie potrafię ogarnąć dlaczego tak często pojawia się nazwisko de Ligta w kontekście odejścia.
W defensywie wygląda najlepiej z naszych środkowych obrońców. I to w ostatnich kilku latach. Nie popełnia głupich błędów. Rywale bardzo rzadko go ogrywają. W ofensywie też sobie radzi.
Porównałem statystki de Ligta z innymi środkowymi obrońcami naszymi oraz Tahem. I co? Holender w żadnym stopniu nie odstaje od reszty. W zasadzie to chyba Niemiec wypada najgorzej pod tym względem.
Duży plus de Ligta to to, że nie popełnia katastrofalnych błędów jak Upamecano. Do tego prezentuje zawsze stabilną formę.
08.06.2024 10:46
Wymiana Palinhia za Goretzke nie wydaje sie zla, tak samo jak Tah za Diera.
Ale nie ma co sie oszukiwac, zarowno Niemiec jak i Anglik zostana.
P. S. Wiem, ze Dier mial dobra runde, ale on tu przyszedl jako 4 srodkowy obronca i takie tez ma umiejetnosci...
08.06.2024 09:25
1. Kroos wcale nie prezentował takiego poziomu w 2013 i 2014 by go zatrzymać za wszelką cenę.
2. Zawodnik nieszczególnie chciał zostać w Niemczech.
3. Nikt nie miał pojęcia, że w Realu osiągnie taki sukces.
4. Pozbycie się Alaby było dobrym posunięciem.
5. Mattaeus piłkarzem był świetnym, ale często gada straszne głupoty.
04.06.2024 18:10
Najlepiej sprzedac wszystkich naszych skrzydlowych. Gnabry ma czeste kontuzje a gdy wraca to gra w kratke. Sane ma lepsze zdrowie, ale prawde mowiac tylko te jesien mial naprawde dobra. Poza tym ma toksyczny charakter. Coman jak Gnabry to ma czeste kontuzje i nie daje nic nadzwyczajnego kiedy gra. O Zaragozie nawet nie wspominam, bo to nie zawodnik na FCB.
Davies na skrzydlo, kupno dwoch jakosciowych skrzydlowych i jakis mlodzian - to powinno wystarczyc.
04.06.2024 08:36
Wybór idealny dla Borussi Moenchengladbach.
Kompany ma ogromny potencjał, ale z drugiej strony może zakończyć się to totalną klapą. Czyli sytuacja idealna jak dla Gladbach. Albo zrobią świetny wynik, a jak nie to nic się nie stanie.
W Bayernie niestety na takie rzeczy nie można sobie pozwolić.
26.05.2024 11:24
Suma szczescia i pecha wychodzi zawsze na zero. Leverkusen odbiera to, czego nie zaznali przez caly sezon.
22.05.2024 22:38
Pochettino juz nie jest trenerem Chelsea. Czyzby nowy faworyt na trenera?
21.05.2024 20:24
Faktycznie Eberl tu jest dopiero 10 tygodni, ale na chwilę obecną wygląda to tak jakby kierowcę traktora posadzić w bolidzie F1 :/
19.05.2024 09:47
W miarę dobra wiosna Goretzki. Ale prawda taka, że gdyby nie grał w Bayernie nikt by nawet nie pomyślał o jego powołaniu.
14.05.2024 19:37
Wyniki, piękna gra, fantastyczna atmosfera - wszystko mieliśmy za Tuchela, aż się prosi żeby został z nami na kolejne lata.
14.05.2024 15:07
Tuchel jednak nie zostanie? Katastrofalna wiadomość.
...może nie graliśmy ładnie dla oka za Niemca, za to przegraliśmy majstra pierwszy raz od +10 lat.
05.05.2024 16:38
Patrzac na wynik, opis meczu i komentarze, to pierwszy raz sie ciesze, ze pojechalem do tesciowej...
04.05.2024 22:39
My tu gadu gadu o trenerach, a tutaj trzeba ściągnąć sporo wartościowych zawodników.
Środkowy pomocnik i skrzydłowy to chyba absolutne minimum na nadchodzące okienko.
03.05.2024 11:16
Odmowa Xabiego byla zrozumiala, odmowa Nagelsmana dzwina, odmowa Rangnicka absurdalna...
... Wybor trenera przez zarzad jest groteskowy. Trzeba zrobic krok w tyl i zmienic caly schemat doboru trenera.
W przyszlym sezonie Bayer dalej moze byc tak mocny jak teraz, zatem trzeba wkalkulowac brak majstra.
Kilka ciekawych trenerow jest dostepnych. Na przyklad Conte, niedlugo Pochettino zapewne, Flick, Sarri. No i przedewszystkim Marek Papszun.
03.05.2024 10:55
Remis sprawiedliwy. W rewanzu wszystko moze sie zdarzyc.
Przygladalem sie dzis Kimowi. Facet wygrywal pojedynki, dobrze w powietrzu gral, wyprowadzal celnie pilke - calkiem dobre zawody.
... Ale dwa glupie zagrania wystarczyly, zeby zawalic mecz. Coz, w LM to nie przejdzie :/ oby wrocil Holender za tydzien.
Musiala, Kane, Laimer swietne zawody. No i musze zaznaczyc, w koncu Kimmich zagral bardzo dobry mecz.
30.04.2024 23:02
@zyzio
Nie
30.04.2024 22:58
Za łatwo te bramki stracilismy.
W drugiej polowie to Real lepiej wszedl w mecz, ale to my strzelilismy dwa gole.
Kim w zasadzie gral dobre zawody, ale zawalil dwie bramki....
W Madrycie bedzie ciezko, ale wszystko sie moze zdarzyc.
30.04.2024 22:54
W drugiej polowie musimy cos zmienic. W ofensywie od 15 minuty Real mial juz spokoj. Co z tego, ze gramy na ich polowie jak mamy problem z oddaniem strzalu?
W defensywie glupi, wrecz szkolny blad i mamy problem.
Dobrze, ze nie ma liczonych bramek na wyjezdzie, zatem mamy szanse.
30.04.2024 21:56
Real nawet sie nie zmeczyl. Raz kopneli do przodu i gol. Nasze ataki w ogole im nie zagrazaja. Pierwsze 15 minut ok, ale Sane dzis najlepszy obronca Realu.
30.04.2024 21:48
Potrzeba nam partnera dla Pavlovicia w środku pola! Zawodnika kreatywnego, silnego i odpowiedzialnego.
Laimer i Goretzka w takim wypadku byliby idealnym rozwiązaniem zapasowym.
24.04.2024 18:12
Kur... Wiedzialem xD
https://www.transfermarkt.de/-kicker-quot-fc-bayern-diskutiert-favre-und-flick-als-ubergangslosung-in-trainerfrage/view/news/436426?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR2J8wDe6F8PMpCMLLwxQblOKqKhHi0cu0hMUsyPFaUZT_OK0lkgrYn3WlA_aem_AUJjlBh49vYr0CCO73Qu0eM7hVCNZFGXa-zVp-TfblRR4BCxmzbaBIVtFOTA4vqxE4H9Cmqw53nbmNmsd1FjbcOb
22.04.2024 10:34
Nie zdziwiłbym się gdybyśmy już dawno mieli upatrzonego trenera, z którym mocno już współpracujemy.
Ale z drugiej strony może się też okazać, że Eberl to wcale nie jest taki specjalista jak go malują i faktycznie skończymy z ręką w nocniku.
hehe aż z ciekawości sprawdziłem gdzie obecnie trenuje Favre...
...no i nie zgadniecie ;)
21.04.2024 11:36
@Sopariev
a tego nie byłbym taki pewien ;)
Bayer za rok na pewno będzie jednym z faworytów do zwycięstwa. Ale tym razem cała liga będzie się na nich spinać jak na nas. Teraz tego nie robi. Widziałem kilka meczy i rywale grali nadwyraz odważnie.
Do tego trzeba dodać, że ten multum bramek w 90 minucie to co jak co, ale masa szczęścia, którego w końcu zabraknie.
No i niezbyt często się to zdarza, żeby drużyna grała z sezonu na sezon tak wyśmienity futbol. Nawet my gdy graliśmy jak z nut to trafiały się różne sezony :)
Nie zmienia to faktu, że Leverkusen mają świetną ekipę. Ale prawdę mówiąc wystarczy, że skupimy się na nas i będzie dobrze. W zasadzie na początku wiosny wciąż liczyliśmy się w grze. Gdyby nie fatalna praca Tuchela to może inaczej by to wszystko wyglądało.
21.04.2024 11:33
No to teraz naklonic Tuchela na zostanie, przedluzyc kontrakty z Goretzka, Sane, Choupo i jedziemy po majstra w przyszlym sezonie.
To musi sie udac!
19.04.2024 13:26
Sęk w tym, że my nie potafimy cierpieć na boisku.
Przynajmniej ja nie widzialem tak grającego Bayernu ładnych 10 lat. A wcześniej to nawet nie pamiętam :)
Zatem nie mam pojęcia jak zagramy.
18.04.2024 13:16
No i co z tego, ze gralo lepiej?
Nie potrafili pokonac Realu i odpadli.
Nie twierdze, ze Real jest niepokonany. Bo Krolewscy maja swoje problemy.
To my jestesmy tak slabi. Dwu mecz z Arsenalem nie powinnien nas zwodzic. Kanonierzy sa w dolku i oba mecze zagrali bardzo slabo.
Ja widze nasza szanse tylko w tym, ze narzucimy role faworyta na Real i nastawimy sie na gre defensywna i kontry.
Nie popadalbym w hurraoptymizm po pokonaniu Arsenalu.
18.04.2024 09:57
Real jest zdecydowanym faworytem. Przeciez my w tym sezonie gramy katastrofalnie.
Na szczescie to tylko dwa mecze. Mozna zagrac wyrachowanie, nie wygrac zadnego meczu i przejsc dalej. W tym widze nasza szanse.
Pytanie tylko czy nasi zawodnicy przelkna dume i beda bronic i biegac za pilka przez 180 minut.
18.04.2024 09:36
Tylko, ze u nads jest Tuchel i druzyna w rozsypce.
Nie mamy zadnych argumentow na Real.
Nie no... Mamy jeden. Na Arsenal tez nie mielismy zadnych argumentow.
Dlatego ja licze na powtorke i niespodzianke :)
18.04.2024 09:26
Jego zwolnienie to byla katastrofa.
Jasne, Bayern mialnslabszy okres, ale wciaz bylismy w grze o kazde trofeum.
Trzeba tez pamietac, ze gralismy tamten sezon bez napastnika. A tego ewidentnie nam brakowalo. Z Kanem tamta druzyna wygladalaby o niebo lepiej
W pierwszym sezonie Nagelsmanna obrona wygladala zle, w drugim natomiast Niemiec to ewidentnie poprawil.
Nie bylem wielkim fanem Niemca, ale druzyna sie rozwijala i miala potencjal. Do tego Nagelsman jest starszy i mysle, ze z autorytetem w szatni nie powinnno byc problemu.
18.04.2024 09:23
Slabiutki Arsenal nie dal rady slabemu Bayernowi.
Paradoksalnie taktyka Tuchela moze dac nam LM. Autobus i kontry...
17.04.2024 23:01
To chyba jedne z najlepszych 45 minut Bayernu Tuchela w tej rundzie.
I wszyscy dobrze wiedza jak to swiadczy o naszej druzynie :/
17.04.2024 21:52
Skrzydla Bayernu w przyszlym sezonie: Zaragoza i Fuhrich. No, no Liga Europy gwarantowana.
17.04.2024 11:44
Tak swoją drogą...
Wczoraj był kolejny bardzo słaby występ Muellera. W kolejnym sezonie potrzeba nam za niego jakościowej alternatywy.
Thomas niestety ale nie daje już drużynie tego co jeszcze kilka lat temu. Wiek robi swoje.
14.04.2024 11:01
Mueller jest katastrofalny.
Ajjj co za gol!
13.04.2024 16:54
Slabiutko, slabiutko. Widac kompletny brak formy zawodnikow wracajacych po kontuzji.
13.04.2024 16:28
Fatalny sedzia i na pewno sobie dlugo odpocznie.
Mylil sie w obie strony, byl niekonsekwentny, a to absurdalnr wytlumaczenie to juz wisienka na torcie.
10.04.2024 11:26
Pierwszy raz od jakis kilkunastu lat rywal nas dominuje, ale to my strzelamy gole.
W ofensywie nas nie ma. Nie potrafimy utrzymac sie przy pilce. Arsenal gra tak wysoko, ze az prosi sie o dlugie pilki. Ale tego nie gramy... Pare takich przypadkowych zagran i bylo groznie.
W defensywie solidnie, ooza Daviesem, ktory kompletnie jest bez formy.
Nie chce ogladac takiego Bayernu :/ na to az zal patrzec co my gramy.
09.04.2024 21:52
No i mocarny Leon zagra w środku!
Jakieś tam Rice czy Odegaardy szans nie mają.
Może Goretzka zagra bezbarwnie w ofensywie, za to będzie odpuszczał w defensywie.
To będzie piękny mecz, nie zapomnę go nigdy.
07.04.2024 21:03
Tak sobie myślę, że to co się dzieje obecnie w Bayernie to jest skrupulatnie zaplanowane przez cały związek piłkarski i wszystkie kluby w Niemczech.
Bayern zacznie seryjnie przegrywać w lidze i spada na 5 miejsce. W LM gra Stuttgart, Bayer, BVB i Lipsk. Ale za to wygrywamy LM i w przyszłym roku Niemcy dostają dodatkowe miejsce właśnie dla Bayernu.
Mówię wam, tak będzie. Nie zmyślam.
07.04.2024 10:10
Sezon trzeba spisac na straty, ale nie przesadzajmy, ze Bayern sie skonczyl xD
Pomimo bardzo slabego sezonu jestesmy drudzy w lidze... Gdyby nie kosmiczne Leverkusen to i bysmy liderowali.
Nowy trener, przewietrzenie szatni i znowu mozemy dominowac w lidze.
06.04.2024 18:49
Przyczyną słabej formy Sane są umiejętności Sane.
Patrząc na lata gry Niemca w Bayernie to on częściej prezentował taki poziom jaki gra obecnie. Forma z jesieni to było coś wyjątkowego w jego przypadku.
05.04.2024 18:43
Powrót Nagelsmana to najlepsza opcja.
Wybór Salihamdzicia, później Kahna na stanowiska decyzyjne był błędem. Warto zrobić krok w tył.
Angaż Nagelsmana byłby takim krokiem. Tym bardziej, że Xabi Alonso do nas nie trafi. A moim zdaniem Nagelsman jest pewniejszym opcją niż Bask. Chociaż Alonso ma większy potencjał.
Dodatkowo Nagelsman ma z nami kontrakt do 2026 bodajże. My go chyba tylko "wypożyczyliśmy" do DFB. Ale tutaj mogę się mylić.
Zatrudnienie go w Bayernie było zbyt wczesnym krokiem dla niego. Ale skoro zaczął tu pracę, trzeba było go trzymać i dać mu więcej zaufania. Jego powrót będzie oznaczał podobną grę co przed zwolnieniem i znowu zespół będzie potrzebował czasu, aby złapać rytm i nauczyć się gry Nagelsmana.
02.04.2024 13:45
Szkoda, że Frimpong to PO a nie LO. Wtedy podmiana za Daviesa byłaby idealna.
Na PO mamy obecnie bardzo dużo zawodników. To jedyny argument przeciwko Frimpongowi. Na następny sezon na chwilę obecną tak to wygląda: Kimmich, Stanisic, Boey, Mazraoui. Zarząd będzie miał masę roboty żeby to ogarnać.
LO wygląda gorzej. Dużo gorzej. Davies raczej na pewno odejdzie. Z drugiej strony chłopak stanął w miejscu. Fatalnie broni. Szybkie bieganie nie wystarcza. Pytanie pozostaje czy osiągnął swój szczyt możliwości, czy jednak stracił motywację i w innym klubie odpali?
Przewaga Frimponga nad Phonzim jest właśnie taka, że Holender się rozwija z sezonu na sezon.
02.04.2024 11:11
Bayern Nagelsmana gral fajny, ofensywny futbol. W pierwszym sezonie slabi prezentowalismy sie z tylu, rok pozniej z De Ligtem bylo ok. Brakowalo napastnika. W tym roku z Kanem byla by miazga.
Jasne, bylo sporo niedociagniec, ale druzyna sie rozwijala i miala swoj styl. Nagelsman to mlody trener i wciaz rozwija swoj warsztat.
Jego powrot i publiczne przyznanie sie do bledu w sprawie zwolnienia paradoksalnie wyszloby nam na dobre. Do tego te kilka miesiecy w reprze wzmocni autorytet Niemca. Co w przypadku mlodego trenera moglo stanowic problem.
29.03.2024 17:37
Skoro Alonso nie zostanie naszym trenerem latem, to za rok tym bardziej.
My potrzebujemy trenera na juz.
29.03.2024 13:00
A ja sie nie zgodze. :) W porownaniu z poprzednimy spotkaniamy, dzis gramy calkiem fajnie. Sporo sytuacji, Darmstadt stlamszone.
Zobaczymy jak w drugiej polowie. Bo rywal broniac sie w ten spoaob, powinien tracic coraz wiecej sil i worek z bramkami powinien sie rozwiac.
Ale dzis gra Bayern Tuchela, zatem wszystko moze sie zdarzyc :D
16.03.2024 16:30
Nie no, smieszny mecz.
Darmstadt jest katastrofalne. Mimo to, z niczego trzy 100% sytuacje.
W defensywie to z kilka pewnych bramek wyblokowali nam ich obroncy.
Taka gra po 60 minucie powinni oddychac rekawami.
My gramy plynnie, szybko zabieramy im pilke, stwarzamy duzo okazji. Troche szokujace, ze mimo to zdobyli gola.
Fatalny Sane i Goretzka. Oddstaja od druzyny. Gdybysmy mieli innych zawodnikow na ich miejsce gra wygladalaby duzo lepiej.
W drugiej polowie dalej ich cisnac i niech Goretzka z Pavloviciem zgaraniaja drugie pilki po zagraniu naszych obroncow, bo z tego sa grozne sytuacje.
16.03.2024 16:22
Moim zdaniem gdyby Guardiola trenowal jeszcze 3 lata to lekko zgarnelibysmy LM.
Ta druzyna dominowala praktycznie kazdy zespol.
Jasne, miala swoje problemy i bolaczki, ale smiem twierdzic, ze byl to zespol lepszy od Bayernu Flicka. I dlatego stawiam Guardiole wyzej niz Flicka :) pomimo braku LM.
07.03.2024 22:29
Brak LM Bayernu za czasow Guardioli to jakis totalny absurd. Gdyby Pep zostalby dluzej na pewno LM by wpadla. Ba! Mysle, ze nawet nie jedna.
07.03.2024 16:31
Moim zdaniem dzisiaj gra tylko przyzwoicie :) kilka glupich pilek mu sie przytrafilo zagrac, raz poszedl na raz. Ale i tak to nasz najlepszy pomocnik i generalnie swietnie wszedl w druzyne.
05.03.2024 21:56
Widac dalej braki w tej druzynie i obnizke formy. Ale w koncu druzyna walczy! W koncu stwarzamy sytuacje. Pozwalamy troche na za duzo przecietnemu Lazio, ale to i tak najlepsze nasze 45 minut w tym roku.
Ehh wyobrazcie sobie jeszcze, ze zamiast Kimmicha biega Frimpong, zamiast Sane Wirtz, a zamaist Goretzki Rice... :)
Utrzymac te forme i grac coraz lepiej! Na jesien pokazala druzyna, ze grac potrafi. Oby mental zostal i zacznijmy tak grac co tydzien!
Chociaz nie chwalmy dnia przed zachodem slonca, jeszcze druga polowa a moze i dogrywka...
05.03.2024 21:55
Mazraoui to super obronca. Fajnie wyglada gdy gra, problem z tym, ze czesciej to przebywa w gabinetach lekaraskich...
Boey, Frimpong, Stanisic. Prawa obrona mocno obsadzona.
Bardziej martwi mnie LO...
05.03.2024 12:01
Z meczu na mecz wygląda coraz lepiej. Jasne, to nie jest poziom FCB, ale jako 4 obrońca jak najbardziej.
Zabawne jest to, że wywalczył sobie miejsce w 11 kosztem pozostałych obrońców...
02.03.2024 13:31