ja się zgodze z Twardym, Ribery swietny zawodnik i mam nadzieje, ze będzie gral jak najdłużej w jak najlepszej formie. Ale dla skrzydłowych czas szybciej leci... :P
11.11.2014 14:18
ciekawi mnie jaka będzie miał role w druzynie? :) może będzie pobieral nauki od Xabiego i zajmie jego pozycje?
11.11.2014 14:16
ja nie miałem na myśli odejścia Francka :) tzn nie chce tego, ale rozumiem, ze sam zainteresowany może nie pogodzić się z nowa rola w druzynie. Chciałbym by Francuz gral w tym klubie jak najdłużej, ale obecnie sa od niego lepsi zawodnicy. Dla mnie najlepszym rozwiązaniem byłoby sprowadzenie następcy Francuza, klasowego skrzydłowego(prawdopodobnie będzie nim Reus) i zarazem nie pozbywanie się Riebrego. Jak już pisałem jako rezerwowy i tak by duzo pogral. Do tego jeśli w najważniejszych meczach, np. final LM, mielibysmy takiego gościa, który wchodzi na podmeczonych rywali... miod, malina! :D
11.11.2014 13:43
bardzo lubie Francka, ale jego czas już się konczy... Fakt, w ostatnim meczu prezentowal się bardzo dobrze, ale to nie ten sam Ribery co 2-3 lata temu. Zobaczymy jak to będzie. Może Franck zrozumie, ze to schyłek jego karierę i pogodzi się z nowa rola w zespole? Zreszta nawet jakby był pierwszym rezerwowym to gralby pewnie tyle co gracze pierwszego składu(kontuzje, rotacje). Ribery i Robben to nasi najlepsi gracze ostatnich lat, ale sa już coraz starsi i trzeba myslec o przyszłości.
11.11.2014 12:14
Ogladalem tylko pierwsza polowke potyczek dwóch Borussii. Gladbach wygladalo fatalnie... Niby próbowali grac z kontry, a jednak brali się za atak pozycyjny. Dortmund jak to Dortmund, stawarzal sytuacje po kontrach i głupich stratach Gladbach. Az byłem zdziwiony, ze Favre tak ustawil zespol... Nie wiem jak wygladala druga polowka, wiec nie mam pelnego obrazu gry. W każdym razie patrząc pod katem pierwszej części gry to BVB wygralo zasluzenie, chociaż nie prezentowali niczego nadzwyczajnego, za to Gladbach wręcz było fatalne.
09.11.2014 22:35
josh1982
Ja tam wole, żeby wychwalali Lewandowskiego pod niebosa niż gadali o BVB... Niestety na ES2 nie ma co liczyc na komentarz taki jak w C+. Od czasu przejścia Lewego do FCB już jest dużo lepiej. Gdy oglądam spotkania BL to nie slysze ciagle o BVB. A gdy zaczynają rozplywac się nad Lewandowskim to jest to nawet calkiem zabawne ;)
08.11.2014 22:27
odwróć tabele, Dortmund na czele :P
Dzisiejszy mecz pokazal, ze Bayern wraca na wlasciwe tory. Bez większego wysiłku wygraliśmy na wyjeździe z Eintrachtem to jeszcze 2-3 miesiące temu przychodziloby nam w ogromnych bolach.
Podoba mi się tez taktyka wciagniecia rywala na wlasna polowe, sprowokowania go do pressingu, a następnie dluga pilka i szybki atak. Daje to niezły skutek w walce z kontrami, wytraca z reki rywalom ten orez :]
08.11.2014 19:46
pozycja Alaby jest specyficzna, to fakt. Ale wg mnie częściej grywal jako srodkowy pomocnik niż wahadłowy obronca/skrzydłowy. W każdym razie ta pozycja to polaczenie bocznego obroncy ze srodkowym pomocnikiem, czyli wymagana jest tam umiejetnosc grania na tych dwóch pozycjach, co Alaba potrafi. Dodatkowo potrafią to Hojbjerg i Rode, którzy również grywali na bokach obrony.
Alabie do roli kluczowego zawodnika jeszcze trochę brakuje :) pamiętajcie, ze jeszcze miesiąc czy dwa miesiące temu panowala tu powszechna opinia, ze Alaba zwalnia gre w srodku i generalnie to glupota, ze przesunięto go z boku obrony na srodek pomocy :P Nie zmienia to faktu, ze w ostatnich paru meczach prezentowal się swietnie i jeśli dalej będzie tak gral to wtedy nie będę sobie wyobrazal FCB bez niego :]
08.11.2014 13:45
mamy zmiennikow na pozycje Austriaka wiec znaczącej straty w jakości nie powinnismy odczuc. Alaba nie był naszym kluczowym zawodnikiem bez którego druzyna lezy :) oczywiście szkoda Davida bo z meczu na mecz gral coraz lepiej i był bardzo przydatnym zawodnikiem.
08.11.2014 12:02
akurat zmiennikow dla Alaby mamy. Hojbjerg i Rode to zawodnicy o podobnej charakterystyce co Austriak - srodkowi pomocnicy, którzy mogą swobodnie grac na boku obrony. Oczywiście jakość nie ta, ale zastapic Alabe mam nadzieje będą wstanie :)
faktycznie liczne kontuzje zmuszają do zastanowienia się czy ktoś popelnil blad. Z drugiej strony kontuzja Alaby jest inna niż pozostale naszych graczy. Javi doznal kontuzji na skutek starcia z rywalem, Thiago i Holger na skutek zlej rehabilitacji(tutaj doszukiwałbym się winy naszego sztabu medycznego), Alaba miał po prostu pecha najwidoczniej...
06.11.2014 20:24
@Rizzitelli
a ja się z toba nie zgodze ;) Angielska liga na pewno jest najbardziej emocjonujaca i wyrownana, ale czy najlepsza? Angielskie zespołu pokazuja w Europie, ze już nie rozdają kart. Natlok spotkan, do tego ciężkich spotkan spowodowal regres tych druzyn... a paradokslanie powinno być na odwrot. Dla kibica jest to najlepsza liga, bo jest tam wszystko i wszystko może się zdarzyć. Jednak moim zdaniem obecnie to hiszpanska liga jest najlepsza co pokazuja wyniki w Europie. Do Realu i Barcy dolaczylo Atletico, a w dodatku jest jeszcze Sevilla i Valencia, które w Europie tez niezle sobie radza(LE). Fakt, ze te słabsze druzyny często dostają po 5:0, ale to raczej spowodowane jest ich ofensywnym stylem gry :) Jak dla mnie obecny ranking dobrze ukazuje poziom lig w Europie.
06.11.2014 08:55
Najbardziej dziś podobali mi się Alaba i Franck, a najmniej Lewy i Goetze. Meczyk z kategorii: szybko, latwo i przyjemnie. Kojelne mecze w LM można przeznaczyć dla ogrania się zmiennikow. Dodatkowo w przypadku kontuzji Alaby, możemy sobie pozwolić na głębsze rezerwy :P Może Gaudino czy nawet Kurt dostana szanse?
05.11.2014 23:48
z takim szczęściem do kontuzji w tym sezonie to o LM nie mamy co myslec nawet... mam nadzieje, ze te kontuzje będą nas tak trapic wyłącznie na jesien. W następnej rundzie licze, ze obejdziemy się bez takiej ilości absencji.
Z drugiej strony dobrze, ze ta kontuzja Alaby przydarzyła się teraz, a nie pare tygodni wcześniej. W LM pewny awans, a bez Austriaka w BL powinnismy sobie poradzić.
05.11.2014 23:45
Michuuu
Pamietaj, ze Roma grala już trudny mecz w zeszly weekend z Napoli. Dlatego uważam, ze może wyjść drugi garnitur :) ale zobaczymy jutro ^^
a Real mocny, to fakt. Jednak nie grali jeszcze trudnych spotkan. Jedynie z Atletico i Barca. Pierwszy mecz przegrali, za to z Barca zagrali niezle zawody(chociaż forma Barcy również niewiadoma). W dalszej części sezonu przekonamy się kto ma na tyle mocna pake by powalczyć o LM. Rownie dobrze może być to ktoś absolutnie niespodziewany jak np. Porto czy Chelsea 2012.
A w zeszłym roku to Bayern był pewniakiem do obrony LM... :P
04.11.2014 22:08
nie sadze by te rezerwy, które wystawil Rodgers moglby urwać punkty komukolwiek... szkoda, LFC miało fajna paczke w zeszłym sezonie, teraz im się wszystko posypalo. I nie jest to brak Suareza, bo przez początek sezonu w zeszłym roku, tez grali bez niego i swietnie sobie radzili.
Ale skoro Liverpool wystawia rezerwy w meczu LM, to sadze, ze Roma jutro zrobi to samo...
04.11.2014 21:21
akurat Arjen miał duza konkurencje w tej kolejce :) Herman pokazal się z bardzo dobrej strony w meczu z Hoffe, a Perisici(chociaż meczu nie ogladalem) również zasluzyl, strzelil dwie bramki.
03.11.2014 19:49
czytałem trochę komentarze na stronie Romy i kibicuje wnioskuje, ze skoro w ostatnim meczu wyszli w najsliniejszym ustawieniu to w meczu z Bayernem mogą pograc zmiennicy. Wychodza z zalozenia, ze i tak dostana w lanie... oczywiście to czyste domysły ^^ ale jak ostatnio grali z nami otwarta pilke... to być może podejdą na luzie do tego meczu(z zalozeniem, ze i tak przegrają)
03.11.2014 19:46
Bez ciśnienia będzie to spotkanie. Roma chyba tez podejdzie na luzie do tego meczu. W każdym razie wypada wygrac, wtedy do końca roku możemy skupic się wyłącznie na BL! A mecze z City i CSKA potraktować treningowo i dac rozegrać się zawodnikom, którzy mniej grali do tej pory(Gaudino, Rode, Shaqiri, Pizzaro, może Schweini)
03.11.2014 18:22
Ale robicie afere z Robbenem. To jest nasz najlepszy zawodnik i każdy o tym wie, ale w ostatnim meczu mogl więcej podowac do Lewandowskiego i generalnie do pozostałych graczy. To jest rzecz do poprawy i nie rozumiem, dlaczego niby nie można o tym wspominać? ^^
03.11.2014 08:57
kompletnie zapomnialem, ze graja w czwartek. Nalezy pamietac, ze Gladbach maja mocna lawke rezerwowych i rotacja nie stanowi dla nich problemu.
Wlasnie strzelili na 3:1... hmm w sumie za tydzien bedzie trzeba trzymac kciuki za Dortmund... Gladbach depta nam po pietach razem z Wolfsburgiem. Dobrze by bylo by nie zblizyly sie te dwie ekipy do nas za bardzo.
02.11.2014 16:41
ciezki? wg mnie bedzie ogromna niespodzianka jesli Dortmund wygra z Gladbach za tydzien :) Zrebaki ustawia sie defensywnie, zagraja z kontry(co potrafia perfekcyjnie), a BVB nie powinno sie przebic w ataku pozycyjnym przez solidna obrone Gladbach ^^ Paradoksalnie gdyby Dortmund gral na wyjezdzie mialby latwiej, bo rywal nie ustawilby sie tak defensywnie. Z drugiej strony Borussia D. musi sie kiedys przelamac... ile to juz maja porazek z rzedu? 5? 6?
02.11.2014 16:30
Darth
z drugiej strony Robben moglby podowac do Lewandowskiego :P ja bym mu to wytknal nawet wtedy gdyby gral tam Mandzukic, Gomez, badz jakikolwiek inny zawodnik :D Arjen podawac potrafi... :P pare raze do Lewego moglby zagrac.
02.11.2014 15:11
Benatia to swietny obronca, nie dziwie sie ze zostal wybrany najlepszym defensorem Serie A. Mam nadzieje, ze Holger wroci do gry i do swojej optymalnej formy. Wtedy bedziemy miec w skladzie 3 genialnych stoperow, do tego Martinez, ktory na srodku obrony prezentuje sie solidnie. Oczywiscie z Dante bysmy sie pozegnali...
02.11.2014 15:06
a ja mysle. ze z Roma czeka nas spokojne spotaknie. Wystarczy nam punkt zeby byc pewnym awansu, a jesli w srode wygramy to mamy pewne pierwsze miejsce. W kazdym razie w glowach zawodnikow moze byc spokoj i licze, ze zagramy na luzie. Co nie znaczy, ze bez walki :) W przypadku wygranej, nastepne mecze w LM moglibysmy poswiecic dla rezerwowych zawodnikow, aby sie ogrywali.
02.11.2014 11:46
Chemii miedzy Lewym, a Robbenem predko nie bedzie. Wszystko przez Arjena, ktory ma trudny charakter i na boisku jest egoistyczny. Pamietacie jego pierwszy sezon? Potrzebowal dwoch lat by dostrzegac kolegow na boisku :P Mysle, ze za jakis czas zacznie w koncu podowac do Lewego. Jak zaczal wspolpracowac z Mueller(z ktorym swego czasu sie pobili) to moze z kazdym :D
Mi najbardziej podobal sie Robben sprzed dwoch lat, strzelal gole, asystowal! Czyli stary dobry Robben,a do tego wspolpracowal z druzyna!
02.11.2014 11:36
no tak, Lahm dzis slabo. Xabi zreszta tez, ale na szczescie w drugiej polowie juz zaczal grac swoje :)
Adi
to naturalne, ze z wiekiem jestes wolniejszy i masz gorsza motoryke. Oczywiscie nie wiemy jak to bedzie z Lahmem, ale mamy dla niego jak cos plan B :P
01.11.2014 21:24
Hugo82
wiesz... gdybaniem jest tez, ze jak trafimy na Real to nas ograja :P jest to oczywiste, ze najlepiej dla nas jest omijac najgrozniejszych rywali, dojsc do finalu, a tam juz 50/50. Real rok temu tez mial bardzo szczesliwa drabinke w LM. Schalke i BVB( w kryzysie)? Do tego my w polfinale, gdzie rowniez bylismy w dolku. Gdyby po drodze trafili na Chelsea albo Atletico(dwa mecze) to nie moze nie mowilbysmy o Realu jako naszym najgrozniejszym przeciwniku :P
01.11.2014 21:05
a co do Lahma to nie do konca sie z wami zgodze :) rok temu Lahm tez grywal na srodku i prezentowal sie tam bardzo dobrze. Mundial i poczatek tego sezonu w jego wykonaniu to katastrofa jako srodkowy pomocnik, ale teraz prezentuje sie wcale solidnie. Zgodze sie, ze nie zachwyca i pewnie gdy wroci Schweini badz Thiago to on pierwszy jest do opuszczenia pierwszego skladu. Jednakze potrafi tam zagrac i nie przeszkadza druzynie w grze. Jak dla mnie jest troche za malo ruchliwy i mobilny bo praktycznie trzyma sie caly czas prawej strony boiska. Pamietajmy tez, ze za 2-3 lata Lahm by juz nie byl wstanie grac na najwyzszym poziomie na boku obrony, gra na srodku mu to umozliwia. :)
01.11.2014 21:01
dasz pograc rywalom to ci strzela po ataku pozycyjnym, a gdy my bedziemy miec pilke to po kontrze ^^ to problem Guardioli zeby wymyslec sposob zeby rywal nas nie kontrowal. Na dzien dzisiejszy wyglada to niezle, nasza defensywa spisuje sie bardzo dobrze, tracimy malo bramek i oby tak dalej. Gdyby przyszlo nam grac z Realem to nie zapominaj, ze im tez bramke mozna strzelic, zwlaszcza, ze jako defensywny pomocnik gra Toni Kroos. Do tego maja waska kadre, wiec za pol roku moga byc duzo bardziej oslabieni niz my.
01.11.2014 20:54
ale jak ty chcesz sie nauczyc grac przeciwko kontrom? ^^ nie zmienisz tego, ze jak utrzymujesz ise przy pilce, atakujesz to rywal bedzie kontraatakowal. Poza tym tych kontr ostatnio coraz mniej, lepiej sobie z tym radzimy. Jednak zawsze one beda, nie zamkniesz rywala na ich polowce przez 90 minut ^^
01.11.2014 20:42
Juz dajcie spokoj z tym Realem. Dopiero za pol roku mozemy z nimi zagrac, a jest duzo bardziej prawdopodbne, ze na nich w ogole nie trafimy. Za 6 miesiecy mozemy grac jeszcze lepiej.
01.11.2014 20:37
z drugiej strony, BVB naprawde gra slabo. Jeszcze w pierwszej polowie stwarzali zagrozenie pod nasza bramka, ale to z powodu dziury w srodku. W drugiej polowie juz ich nie bylo. Duzo bardziej sie meczylismy tydzien temu z Borussia z Gladbach.
01.11.2014 20:31
TAK! swietna druga polowka! Guardiola skorygowal bledy z pierwszej i Dortmund nie istanial!
Cala druzyna swietnia zagrala. Benatia genialne zawody(jeden jedyny blad przy bramce). Lewandowski - to jest gosc, ktorego nam brakowala w ataku, potrafi sie zastawic, strzelic, kiwnac i rozegrac!. Swietne wejscie Riberego.
Wg mnie dzis Robben gral zle, za duzo strat, za abrdzo sam chcial wszystko konczyc. Gdyby pare razy podal byloby swietnie. Chociaz z drugiej strony stwarzal zagroznie pod bramka rywala i dolozyl swoja cegielke do wygranej!
01.11.2014 20:28
JudasPirest
wybacz, jakos tak twoj ostatni komentazr przeczytalem :)
01.11.2014 20:13
GOOOOL!!!
JudasPirest cos pisales? :P
01.11.2014 20:03
...nie mam pytan, jak to dalej tak bedzie wygladac to nic nie wpadnie, nawet jak na pustaka bedziemy miec ^^
01.11.2014 19:55
Adi
zgodze sie ^^ generalnie caly srodek gra slabo
01.11.2014 19:36
przeciez wszyscy zdaja sobie sprawe, ze gdy rywal gra z kontry to nam jest ciezko. Zreszta nie znam druzyny, ktora grajac ofensywnie nie miala by problemow z kontrami...
BVB mialo 3 klarowane sytuacje i strzelili bramke, my ich mielismy dwa razy wiecej w tym ze 2-3 100 % a goli nie ma.
Zadnych zmian nie trzeba, ofensywa hula poprawnie. Do poprawy srodek pola, bo za duzo miejsca ma Dortmund. Xabi dzis gra bardzo slabo.
01.11.2014 19:31
W ofensywie gramy bardzo dobrze. Lewy gra dobrze, tak jak reszta naszych ofensywnych graczy. Mielsmy w pierwszej polowie kosmicznego pecha.
01.11.2014 19:27
a jakze by inaczej ^^ BVB pare kontr i brameczka, Weidenfeller pierwszy mecz w tym sezonie gdzie cos broni i walimy glowa w mur :/ W ofensywie to jeszcze dobrze wyglada, bylo kilka 100 % sytuacji i powinnismy prowadzic.
w obronie to ja nie wiem co sie dzieje... juz nie chodzi o te kontre gdzie bramka padla, bo sie zdarzaja takie gole. Ale to ze zostawiamy BVB tyle miejsca i w defensywie zostawiamy ledwo 3-4 graczy to ja juz nie rozumiem...
01.11.2014 19:21
HSV w koncu wygralo spotaknie u siebie, do tego punkty zdobyla Brema i zrownala sie z BVB. Dortmund obecnie znajduje sie na pozycji barazowej. Beda walczyc dzis jak lwy, zeby uciec z tej pozycji. W przypadku porazki i wygranej jutro Freiburga znajda sie na pozycji spadkowej...
Dzis Borussia zagra jak w LM wiec czeka nasz arcytrudny mecz.
01.11.2014 17:27
W tabeli to spotaknie nic nie zmieni, gramy jutro o prestiz! Dodatkowo wygrana BVB moze dac im kopa wiec dobrze by bylo nie przegrac tego spotkania. BVB tydzien pozniej czeka chyba jeszcze trudniejsze spotkanie, bo mecz z Gldabach gdzie podopieczni Favre`a zagraja ultradefensywnie. Z nami, BVB zawsze sie dobrze gralo, bo ich styl to idealna bron na taki futbol jaki my prezentujemy,
31.10.2014 12:04
Dla kibicow przerwa zimowa to zmora, jednak dla pilkarzy swietna sprawa. Maja miesiac zeby odsapnac i przygotwac sie do kolejnej rundy. Na Angli chyba nie ma co sie wzorowac... maja za duzo meczy o najwieksza stawke, przez co w Europie nie maja sil aby powalczyc o najwyzsze cele. Kiedy osatnio angielska druzyna cos ugrala w Europie? I nie bylo to szczesliwe zwyciestwo(Chelsea)?
31.10.2014 11:56
dla mnie nie ma roznicy czy bedzie 18 czy 20 zespolow. Nie wiem w jakim stopniu kolejne dwie ekipy mialby oslabic poziom? Rzadko sie zdarza by jakas druzyna zdecydowanie odstawala od reszty druzyn. Walka o utrzymanie trwa do ostatniej kolejki. Na zapleczu BL jest duzo zespolow z potencjalem i aspiracjami gry w pierwszej lidze: Kasierslautern, TSV, Karslurhe, St. Pauli, Bochum, Fortuna, Norymberga - wszystkie te ekipy graly juz przez wiele lat w pierwszej Bundeslidze i prezentowaly przyzwoity poziom. Do tego dochodza Lips i Inglostadt, ktore maja obecnie sile zespoly i moga namieszac, a w 3 lidze graja Duisburg i Arminia, ktore na pewno pamietamy jak graly w pierwszej lidze.
co do Reusa... smieszy mnie juz to gadanie, ze w interesie Bayernu jest wzmacnianie Borussi... Najlepiej by bylo gdyby Dortmund zdobywal majstra, a Bayern co roku go gonil. Wtedy bylo by cudownie... Nie nasza wina, ze reszta druzyn nie potrafi dotrzymac nam kroku. To jest w ich interesie nas dogonic, a nie w naszym. BVB mieli najwieksze szanse, ale na dzien dzisiejszy fatalnie to rozwiazali. Zarobili duzo kasy, osiagneli sukces, ale natychmiast chcieli to utrzymac i sie zemscilo. Bayern latami budowal swoja potege, a nie w 2 lata... Poza tym inne ekipy BL maja wystarczajaco duzo kasy by walczyc o majstra. Moze nie na tyle, by zaistniec w Europie, ale druzyny pokroju Leverkusen, Schalke czy VFL stac na mistrzostwo Niemiec.
31.10.2014 10:18
Dzisiejszy mecz bardzo fajny. Druga polowka calkiem inna od pierwszej. HSV nie miało nic do gadania. Lekko, latwo i przyjemnie.
Bardzo podobal mi się dziś Bernat, najlepszy na boisku wg mnie. Ribery po kontuzji niezle się zaprezentowal. Mueller bardzo dobrze. Lewandowski pokazuje, ze swietnie odnajduje się w grze Bayernu. Jest wszędzie w ofensywie i wszędzie prezentuje rowny, solidny poziom.
29.10.2014 22:30
żaden pretendent do triumfu LM nie gral powzanego spotaknia, a nawet jeśli to zawodzil(Barca z PSG, Real z Atletico). Real ma zabojcza ofensywę, albo kiepska defensywę. Do tego maja slaba lawke wiec mogą mieć problem na dluzsza mete(ale nie musza). Chelsea ma mocna ekipe, ale liga angielska nie jest już wyznacznikiem... Zobaczymy. W LM liczy się szczęście.
A dzisiejszy mecz bardzo fajny. Druga polowka calkiem inna od pierwszej. HSV nie miało nic do gadania. Lekko, latwo i przyjemnie.
Bardzo podobal mi się dziś Bernat, najlepszy na boisku wg mnie. Ribery po kontuzji niezle się zaprezentowal. Mueller bardzo dobrze. Lewandowski pokazuje, ze swietnie odnajduje się w grze Bayernu. Jest wszędzie w ofensywie i wszędzie prezentuje rowny, solidny poziom.
29.10.2014 22:28
Tomasz Miler ;_;
29.10.2014 21:34
ciekawa taktykę wymyslil Pep. Nasi klepia pilke na swojej polowie, stad az 3(sic!) defensywnych pomocnikow, następnie szybkie podanie do ofensywnego tria i proba szybkiego zakończenia akcji. Na HSV wystarcza, można to przecicwiczyc, z lepszym przeciwnikiem byłoby krucho...
Jak dla mnie brakuje ofensywnego pomocnika, chociaż w tej taktyce bylby zbędny. Może na druga polowke cos Guardiola zmieni.
Przyzwoity mecz wszystkich naszych graczy. Wyroznia się Bernat, Boa, Mueller, Lewy, Alaba i Franck. Beznadziejnie Rafa... Dante trzyma swój poziom, czyli tykajaca bomba, Lahm tez przeciętnie.
29.10.2014 21:21
a czasem nie będzie darmowej transmisji na stronie TVP?
29.10.2014 20:18
Adi
no zgodze się, trochę to nie gralo tak jak ma być :P chociaż jak dla mnie Lewy gdy gra na skrzydle to niezle wygląda, ale sporadycznie... z Gladbach fatkycznie zbyt często tam był
hehe aleście się na mnie rzucili ^^ oczywiście, ze wiem ze teraz lewonożni graja częściej na prawej i na odwrot ^^ ale wciąż uważam, ze naturalna pozycja dla lewonożnego gracza to lewa strona ^^. Tutaj już wchodzimy w semantykę wyrażenia "naturalna pozycja". Obecnie jest taki poziom piłkarzy, ze nie powinno im robic roznicy czy graja na lewej czy prawej :P w niższych ligach wystepujej jednak taki schemat o jakim ja mowie :)
29.10.2014 20:03
akurat nie wiemy dlaczego Mandzukic nie poleciał do Berlina :P na pewno powodem nie było jego odejście z Monachium. Chorwat musial okazywać brak subordynacji. Nie wydaje mi się, ze było to widzi mi się Guardioli. Gdyby tak, to Mandzo już od stycznia nie grzalby regularnie lawe.
29.10.2014 17:57
Ribery jest trochę innym zawodnikiem niż Robben. Francuz częściej schodzi do linii końcowej i zagrywa pilke do partnerow niż schodzi do strzalu, wiec gra na prawym skrzydle również może być efektywna dla druzyny. U Robbena sprawa wygląda tak, ze jego zejścia na lewa noge do strzalu sa zabójcze i bardzo pozyteczna, dlatego gra praktycznie wyłącznie na lewym skrzydle.
Jak dla mnie ta wymienność pozycji nie jest problemem, a zaleta. Rozpraszamy szyki obronne rywali i wprowadzamy zamet w ich szeregi.
Tak, naturalna pozycja dla Robbena jest lewa pomoc, bo jest lewonożny :)
29.10.2014 17:55
dlatego napisałem, ze Mandzu był lepszy w defensywie. Ale to jest napastnik, on ma pierwszy bronic, na polowie boiska. Fajnie, ze Chorwat wracal na swoja 16, ale to ze inny napastnik tego nie robi nie oznacza, ze jest od razu gorszy.
No Mandzo wracal się rozgrywać, ale wygladalo to średnio. Lewy dużo lepiej się w tym czuje. A u Guardioli jest to wymog konieczny.
29.10.2014 11:12
Ribery zagral ledwo 30 minut na prawym skrzydle... Poza tym to jego naturalna pozycja, w końcu jest prawonozny. Pewnie Guardioli zalezalo na tym, by wrzutki były dokładne. W końcu tak graliśmy caly mecz - wrzutki w pole karne.
Francuz grywal i na lewym i na prawym skrzydle wiec nie powinno mu robic to roznicy. Z HSV zagra pewnie od początku i będzie grywal raz na lewej stronie, raz na prawej.
29.10.2014 11:02
nie uważacie, ze jest to trochę dziwne porównywanie osiagniec Mario w FCB z osiagnieciami Lewego w FCB? Mandzukic spedzil w tym klubie 2 lata, LEwandowski dopiero pare miesięcy. Takie porównania będą dobre po pewnym okresie.
Ja uważam, ze Lewandowski dużo lepiej pasuje do Bayernu i obecnie jest lepszym napastnikiem jeśli bierzemy pod uwagę caloksztalt umiejetnosci. CHorwat przewyzsza Polaka jedynie w grze glowa i grze defensywnej... Za Heynckesa Mandzukiciowi na pewno lepiej się gralo, bo mogl stać w 16 i czekac na pilki. U Guardioli musial się bardziej angazowac w gre kombinacyjna i to już mu gorzej wychodzilo. Lewandowski dużo lepiej wpasowal się w ten system. Poza tym Lewy w tym sezonie ma i tak lepsze statystyki od Mandzukica :P
29.10.2014 10:56
nie pozwalal? Gral dużo, naprawdę dużo. Miał szanse na zdobycie korony. W koncowce sezonu często odpoczywal w BL, ale pewnie dlatego, ze Guardiola oszczedzal go na LM. Dobro druzyny jest ważniejsze niż dobro zawodnika. Faktycznie, mogl Pep go wystawiać na sile by ten zdobyl korone krola strzelcow, ale wolal by Mandzo odpoczywal. Czy chodzilo tylko o to? Nie wiem, być może Mandzukic swoim zachowaniem zrazil Guardiole, a ten nie miał zamiaru robic wszystkiego pod CHorwata. Rownie dobrze mogl go do rezerw odeslac, a jednak tego nie zrobil.
Lubilem go jak był w FCB, ale uważam ze Lewy na dzień dzisiejszy jest lepszy od CHorwata, a na pewno bardziej pasuje do obecnego Bayernu.
28.10.2014 23:59
To raczej było oczywiste, ze miedzy tymi panami nie ukladalo się najlepiej. Osobsicie byłem zdziwiony, ze Mandzo tak dużo gral. Wszyscy wiedzieli, ze Chorwat kompletnie nie pasuje do druzyny Pepa. Ten jednak na niego stawial, a mogl grac przecież za niego Pizzaro, Goetze, Mueller. Mandzukic nie ma na co narzekac i wg mne takie zale w jego wykonaniu nie swiadcza o nim najlepiej :)
28.10.2014 23:22
Na pewno nie wyjdzie taka sama 11 jak z Gladbach... Benatia zostaje w Monachium :P do tego uważam, ze pare zmian w składzie na pewno będzie. Ciekawe czy zagra Rode? Dawno już nie gral... a gdy się pokazywal to z niezlej strony. Być może Pizza za Lewego zagra? Zreszta zobaczymy jutro ;\
28.10.2014 21:52
Jutro naprawdę może czekac nas bardzo ciężki mecz. Nie bylbym taki pewien awansu jak niektórzy. HSV pomimo kryzysu, personalnie wygląda calkiem dobrze, graja u siebie i na puchar zmobilizują się dwukrotnie. Chociaz największym rywalem dla nas będziemy my sami. Tylko dwa dni odpoczynku, do tego w glowach BVB. Skladem możemy zagrac mocno rezerwowym... a gdy nie gramy najsilniejsza 11 to gra często się nie klei.
Wszystko będzie zalezalo od dyspozycji dnia. Jeśli będziemy mieć dobry dzień to zwycięstwo przyjdzie nam niezwykle latwo... jeśli jednak nie to czeka nas ciężkie spotkanie. W tym sezonie już padl remis w Hamburgu :)
28.10.2014 21:41
zależy na ile wypadli Starke i Reina. Kontrakt na 3 miesiące bylby jak znalazł.
27.10.2014 19:05
to było dziwne zachowanie Guardioli... na początku ten dziwny uscisk dloni, a potem proba objecia? Nie wiem o co poszlo, ale naprawdę dziwnie to wygladalo ^^
27.10.2014 19:04
w porównaniu do Goetze i Muellera to Lewandowski prezentowal się lepiej. Xabi, Lahm i Alaba grali dobrze, ale dużego zagrozenia pod bramka rywala nie stwarzali. Może Bernat jeszcze niezle gral w ofensywie.
Oczywiście patrząc na caloksztalt cala nasza ofensywa slabo się spisala. Twierdze jedynie, ze Lewy po prostu prezentowal się najlepiej w ofensywie w naszej druzynie. Przecietne były to jego zawody, ale jednak lepsze niż kolegow z druzyny :P
27.10.2014 15:30
przypuszczam, ze to do mnie?
nie, nie jest mi głupio. Dalej tak uważam, ze był naszym najlepszym graczem w ofensywie. Poza tym duza rozbieznosc jest w ocenach, wg TZ-online to wlasnie LEwy był jednym z naszych najlepszych graczy.
27.10.2014 14:34
wlasnie, ze mamy zawodnikow, którzy potrafią uderzyć glowa. Boateng, Dante, Benatia - wysocy, do tego srodkowi obroncy wiec często graja glowa. Lewandowski i Mueller również niezle graja glowa i sa wysocy. Do tego dochodzi jeszcze Alaba, który tez potrafi wygrac glowke. W obwodzie sa jeszcze Badstuber, Pizzaro, Schweinsteiger, Martinez - wszyscy ci gracze potrafią grac glowa, wiec jest maka na chleb ^^
26.10.2014 23:26
rozne już u Heynckesa zle wygladaly, teraz u Pepa również nie wygląda to dobrze. A to o tyle ciekawe, ze przez pierwsze pol roku Guardioli wszystkie stale fragmenty gry wygladaly niezle. Widac, ze trenowali to i jest jakiś pomysl. A teraz? Zal patrzeć... rywale mogli by zostawić tylko 2-3 obroncow i tak by się wybronili.
26.10.2014 22:53
dlatego powiedzialem powolutki :P zauwaz, ze juz Arjen nie bierze pilki w polowie boiska i nie konczy go rajdem z bramka :P ale nie ma co sie klocic ^^ Dalej gra swietnie i potrafi nam wygrac spotkanie i to mi wystarcza :D
26.10.2014 20:14
jak dla mnie Lewandowski byl naszym najlepszym graczem w ofensywie. Wiadomo, fajerwerkow nie bylo, ale walczyl, probowal dryblingow i szukal okazji. W drugiej polowie zgasl, ale nie tylko on bo cala druzyna.
a czy uzaleznieni jestesmy od Robbena? nie do konca sie zgodze ^^ z Arjenem jestesmy dwa razy silniejsi i potrafi w meczu, ktory nam nie idzie zrobic cos z niczego, jednak gdy go nie ma to tez potrafimy cos ugrac. Poza tym ja juz dostrzegam powolutki regres Holendra. Dalej jest swietny i przebojowy, ale przyznacnie, ze to juz nie ten sam Arjen co 2-3 lata temu :)
26.10.2014 20:06
4 nasz mecz na wyjezdzie... i 3 remis... bardzo slabo nam ida wyjazdy w BL na dzien dzisiejszy.
Taktyka nie byla zla, za strate punktow obwinialbym bardziej rywala ^^ zagrali naprawde swietne zawody. My gralismy bez iskry, ktora w Gladbach przerodzila sie w ogien. Remis nie jest zlym wynikiem. Zreszta my tez mielismy sporo sytuacji, moze nie 100 % ale bramka mogla pasc.
Wg mnie rzecza, nad ktora musimy pracowac to rzuty rozne. Mamy ich sporo w meczu i ZADNEGO zagrozenia dla rywala nie stwarzamy.
Na plus? widac delikatny progres w grze... na poczatku sezonu kopalismy sie po czole gdy trafil nam sie slabszy mecz. Dzis bylo zle, ale jednak stwarzalismy jakies zagrozenie.
26.10.2014 19:32
bardzo slaba nasza druga polowka... W zasadzie caly zespol sie prezentowal zle w drugiej czesci gry. Jedynie Neuer trzymal poziom i ratowal nasz tylek. Gladbach za to bardzo dobrze gralo, beda sie liczyc w walce o majstra do konca sezonu z taka gra.
Nie wiem skad te nerwy, u Pepa. 1 pkt na boisku vicelidera powinien nas cieszyc, a nie ich. Dalej zachowane 4 pkt(?) przewagi nad drugim miejscem.
26.10.2014 19:27
a ja czekam, na dziek kiedy strzelimy gola z rzutu roznego...
26.10.2014 19:18
kiepsko, kiepsko dzis nam idzie... Gladbach za to ma swoj dzien
26.10.2014 19:10
az tak bardzo nie analizowalem gdzie gra, jak dla mnie po prostu dzis ma slabszy dzien ^^
26.10.2014 18:32
Goetze nie gra w srodku... :P w ofensywie zaden z naszych nie ma przypisanego miejsca przeciez, ciagla wymiana pozycji. Ja Goetze widzialem i na skrzydle i w srodku :) Po prostu nie ma dzis dnia, moze te 15 minut dadza mu kopa na druga polowke ^^
Licze, ze wjedzie Franck. Im szybciej tym lepiej...
... a w dluzszej perspektywie, to potrzebny nam skrzydlowy z prawdziwego zdarzenia! Na gwalt!
26.10.2014 18:29
do 20 minuty bardzo dobrze sie prezentowalismy. Borussia nie istaniala na boisku, potem mecz sie wyrownal i w zasadzie nic ciekawego sie nie dzialo. Wypadlismy z rytmu a Gladbach dobrze sie bronilo.
Przydalby sie jakis przebojowy gosc, ktory rozerwalby szyki dobrze ustawionego przeciwnika. Brakuje tu Robbena, moze Ribery w drugiej polowie wejdzie i cos wyczaruje.
Goetze dzis jest przgaszony i bez blysku, Mueller gra swoje czyli piach(ale bramke czy asyste pewnie bedzie mial:D), Lewy wg mnie najelpszy w ofensywie dzis wsrod naszych.
Najslabiej prezentuje sie dzis Rafa... wrzutki bez ladu i skladu i generalnie bez glowy dzis gra. Reszta naszych gra dobrze i solidnie.
26.10.2014 18:21
a dla mnie najbardziej prawdopodobny scenariusz dla BVB to zryw w meczu z nami, może nawet wygrają. Zagraja na 100 % z ofensywna druzyna... a tydzień później powrot do normalności i znow strata punktów... graja z Gladbach? jak zagrają defensywnie to BVB się nie przebije przez zasieki.
W walce o majstra powinno się liczyc jeszcze Leverkusen. Ladnie graja, maja bardzo dobry pierwszy skład plus kilku wartościowych zmiennikow. Mogą powalczyc trochę w LM, a następnie skupic się na BL.
25.10.2014 23:13
porównywanie Xabiego z Lewym jest bez sensu. Alonso ma 32 lata, jest ograny w najlepszych klubach w najlepszych ligach, do tego czuje idealnie taktykę trenera. Lewy gral tylko w BVB na jakims poziomie całkowicie odmienna taktykę. Zreszta ja i tak uważam, ze prezentuje się dobrze. Na pewno lepiej niż Goetze w pierwszym sezonie po przyjściu z BVB
23.10.2014 20:07
o faktycznie :) zwracam honor Bazy i dzieki maly619 za oswiecenie :)
teraz pytanie... dlaczego muzlmanow odcieto z glownej strony?
pszypadek? nie sondze...
22.10.2014 14:41
@Bazy
ale audiencja byla dzisiaj... :) moze chodzi ci o zdjecie promocyjne w garniakach od Armaniego? gdzie tak zabawnie "sfotoszopowali" Javiego :D
22.10.2014 13:17
jak dla mnie Rafa nie gra zle, oczywiscie nie jest to nasz najlepszy zawodnik, ale gdy gra to nie zawodzi. Prezentuje sie zwykle bardzo solidnie.
22.10.2014 12:58
@Bazy
na ktorym go widzisz? ja nie moge znalezc:)
22.10.2014 12:33
@Ivan
hahaha oczywiscie Ivan. Widze, ze jestes wybitnym znawca islamu^^
22.10.2014 12:06
Ja tam chetnie udal bym sie na wycieczke do Mekki. I chetnie poznalbym najwyzsze wladze religijne muzulmanow. Nie bylo mowy aby odbyla sie Msza Swieta, wiec muzulmanie mysle spokojnie mogli by uczestniczyc w tej audiencji. Ciekawi mnie kto zrezygnowal z tego... Kosciol czy nasza trojka? Wydaje mi sie, ze nasi zeby nie urazic uczuc religijnych swoich... chociaz dziwnie to dla mnie brzmi.
22.10.2014 11:27
@Mareinplatz
spokojnie, spokojnie :) poczekajmy na jakiś remisik, albo porażkę(która w końcu się wydarzy), wtedy dowiemy się, że Pep zniszczył ten klub w tym sezonie tak jak i w zeszłym :)
21.10.2014 23:16
a chyba najbardziej cieszy to, ze z meczu na mecz gramy co raz lepiej :) Poczatek sezonu niemrawy, teraz już fajniej to wygląda. Mam nadzieje, ze to będzie trwalo do końca maja :D
21.10.2014 23:06
jak wygramy to spotkanie... to potrzebujemy tylko punkt żeby awansować ^^ chyba, ze w meczu Roma City Rzymianie wygrają ^^ z drugiej strony... ten jeden punkcik to chyba zdobędziemy spokojnie :) do tego walczymy o pierwsze miejsce!
21.10.2014 21:47
Roma bardzo dobry zespol, ten mecz to po prostu WPADKA... taka... ogromna ^^ nam się to zdarzylo z Realem ostatnio. W tym meczu graja wręcz fatalnie, do tego psychicznie padli po drugiej bramce. Nie umniejsza to oczywiście zasług naszym, którzy koncertowo wypunktowali zenujaca postawe gospodarzy.
21.10.2014 21:44
a ja zbieram szczeke z podłogi...
najśmieszniejsze jest to, ze nie gramy perfekcyjnej pilki ^^ oczywscie bardzo dobrze pykamy i jest pięknie, ale zdarzaly się nam lepsze mecze. Roma po prostu umarla... cos jak Niemcy-Brazylia ^^ W drugiej polowie pierwsze 10-15 minut pogramy na poziomie i jeśli nic się nie zmieni to reszte spotkania odpuścimy Rzymianom. Nie warto upokarzać rywala.
21.10.2014 21:38
na dzien dzisiejszy Draxler nie ma czego szukac w FCB. Chlopak nie rozwija sie tak jak wszyscy by tego oczekiwali. Moze ma drobny przestoj i odpali za 2-3 lata? Wtedy bedzie dla nas tematem.
20.10.2014 22:04
@Apollo1
spotkania nie ogladalem, jedynie skroty i powiem ci tyle, ze moglo tam byc i 5:5 ^^ CSKA mialo swoje okazje, po prostu ich niewykorzystalo, a Roma byla piekielnie skuteczna
20.10.2014 22:00
Swieci mnie kompletnie zaskakuja, oczywiscie pozytywnie. Myslalem, ze po zmianie trenera i wykupie najlepszych pilkarzy beda bic sie o utrzymanie. Zobaczymy jak to bedzie wygladac na koniec sezonu. Chyba tak jak ostatnio, czyli pewne miejsce w srodku tabeli, a przy lucie szczescia LE :)
19.10.2014 16:28
czesto sie zdarza gdy klub nagle wydaje duzo pieniadzy to w efekcie nie osiaga zamierzonego celu. Jedynie nie ograniczone fundusze pozwola by po pewnym czasie osiagnac wymagany poziom. Tak jak PSG czy City.
BVB zalicza sie do tych pierwszych... wydaja duzo lecz musza uwazac, bo nie stac ich na wszystkich. Spojrzcie co dzieje sie z Liverpoolem czy Totenhamem. Wydali ponad 100 mln a efekty sa mierne.
19.10.2014 15:17
"Van Gaal reprezentował pierwszą fazę ewolucji w grze Bayernu, według syntezy, którą przedstawia Paul Breitner: – Sprawił, że drużyna utrzymywała się przy piłce. Zmienił także niektóre pozycje piłkarzy. To była pierwsza faza, w której zamiast klasycznej gry Bayernu zaczęliśmy uprawiać futbol pozycyjny. Ale pozycje były ściśle przypisane i nikt nie mógł zmienić swojego miejsca na inne. Każdy zawodnik miał własne miejsce, swoją strefę wpływów i nic więcej. Nie mógł ani nie powinien wychodzić ze swojej strefy. Zaczęliśmy wymieniać podania, zagrywać od jednego do drugiego, i w niektórych meczach mieliśmy osiemdziesięcioprocentowe posiadanie piłki, ale brakowało rytmu. To wszystko było bardzo powolne. Po upływie półgodziny wszyscy na Allianz Arenie zaczynali ziewać, bo wymienialiśmy podania, ale bez rytmu. Siedemdziesiąt jeden tysięcy kibiców na trybunach w każdym momencie wiedziało, co się wydarzy. Była to poprawna gra, ale bardzo przewidywalna.
Jupp Heynckes był drugą fazą.
– Heynckes utrzymał system van Gaala, zmienił jedynie pomysł odnośnie do piłki i jej utrzymywania. Powiedział drużynie, że ten pomysł jest dobry, ale należy go rozwinąć: konieczne były szybkość i zmiana rytmu. Potrzebował dwóch lat, aby to zrealizować. Doszło do tego w rundzie rewanżowej Bundesligi, którą wygraliśmy, zdobywając przy tym rekordową liczbę punktów [sezon 2012/13]. W pierwszej rundzie, od sierpnia do grudnia, musiał jeszcze korygować poruszanie się zawodników, ale w pierwszych meczach rundy rewanżowej, w styczniu i w lutym, zespół osiągnął już pożądany rytm i grał zupełnie inaczej niż na początku – mówi Breitner.
A Pep Guardiola jest trzecią fazą.
– W rzeczy samej. U Heynckesa piłkarze wciąż jeszcze grali na stałych pozycjach, ale z dużą szybkością i w celu strzelania wielu goli. Nie tylko dlatego, że mieliśmy wysoki procent posiadania piłki, lecz także dlatego, że naszą ambicją było strzelanie dużej liczby goli. I teraz, w trzeciej fazie, z Pepem, przeszliśmy już do zmiany pozycji, do ciągłej cyrkulacji, do płynnego i nieustannego przemieszczania się. Jesteśmy na drodze do tego, by grać jak Barça sprzed dwóch, trzech lat, gdy grała najlepiej w historii."
mysle, ze to najdobitniej pokazuje, ze Pep byl naturalnym nastepca Heynceksa. Nawet jesli nie Katalonczyk to na pewno filozofia futbolu jaka proponuje. Obecny Bayern prezentuje taki styl jaki chce zarzad i tak bedziemy grac baaardzo dlugo. To, ze obecnie sa pewne problemy nie zmienia faktu, ze my tak grac bedziemy ZAWSZE! Poki nie nadejdzie dzien wielkiej rewolucji, ale to sie raczej nie wydarzy.
19.10.2014 15:11
@Globin23
Gra lepiej, bo gra mniej :P ale oczywiscie sie z toba zgadzam, ze obrona wyglada bardzo dobrze obecnie. Gdy wroci Badstuber i Javi, to Dante albo odejdzie albo bedzie gral sporadycznie.
co do porownan Boatenga z Hummelsem, to ostatnio czytalem na transfery.info analize meczu Polakow z Niemcami. Tam tez porownali wyprowadzanie pilki oby tych panow. I kto okazal sie lepszy? Boa! Byl skuteczniejszy, pewniejszy i dawal wiecej pozytku druzynie w tym elemencie gry.
19.10.2014 11:10
krzycz, ze nikt sie nie zna na Bundeslidze...
...mow, ze Gladbach to sredniak
jeszcze nic nie jest pewnego co do mistrzostwa ^^ ledwo kilka kolejek za nami... BVB moze odrobic te nascie punktow... nie takie cuda sie zdarzaly. Zreszta na razie nie ma co patrzec sie na innych. To reszta ma gonic nas i to oni niech sie martwia. Za tydzien mecz o przyslowiowe 6 punktow! Borussia Park to goracy teren wiec moze byc ciekawie!
18.10.2014 23:58
@pele
co nie zmienia faktu, ze Roma to grozny przeciwnik :)
18.10.2014 20:09
wlasnie Di Mateo debiutuje na lawce trenerskiej Schalke. Ciekawe jak sie bedzie teraz druzyna z Gelsenkirchen prezentowac.
18.10.2014 18:28
@ivan
Oczywiscie Miszczu.
BVB niech traci jak najwiecej punktow. Wole zeby Bayern zdobyl wczesniej majstra niz sie meczyl do ostatniej kolejki i nie wiadomo czy by zdobyl patere.
Zreszta o czym my mowimy? Przewaga nad druga druzyna wynosi 5 pkt, za tydzien moze wynosic 2... nie jestesmy nawet na polmetku rozgrywek, rownie dobrze BVB moze nas dogonic, a jeszcze jest Leverkusen i Schalke, ktore moga postraszyc. Nam przeciez moze sie zdarzyc kryzys tak jak BVB i seryjnie mozemy tracic punkty. Dlatego dobrze, ze my teraz odjezdzamy jak najbardziej od reszty, a oni gubia punkty.
18.10.2014 17:57
@ivan
haha tak tak, sredniaki ^^ widze, ze Bayern wygral w niezlym stylu i to wysoko to nie masz do czego sie przyczepic. Szukasz wiec innych durnych sposobow do prowokacji ^^
ale laskawie ci wytlumacze o co mi choidz. Mecz z Roma u nich, na bardzo goracym terenie to trudne zadanie. Do tego Rzymianie sa w niezlej formie. Nastepnie gramy w Gladbach, gdzie zawsze sie ciezko gra, a potem BVB w oddali wiec ciezkie tygodnie. Remisy nas urzadzaja, bo w grupie LM dalej liderujemy, a w BL wciaz bedziemy miec bezpieczna przewage nad druga druzyna.
18.10.2014 17:44
bardzo latwy mecz, na pol gwizdka :) cieszy niezla gry i wynik, ale na tle Werderu ciezko by bylo ugrac cos innego :)
Teraz trzeba skupic sie na Romie, remis biore w ciemno :) a potem hit kolejki... gramy na wyjezdzie z Borussia, ktora jest viceliderem BL! :P tam tez remis wzialbym w ciemno :)
18.10.2014 17:27
bardzo latwy mecz, na pol gwizdka :) cieszy niezla gry i wynik, ale na tle Werderu ciezko by bylo ugrac cos innego :)
Teraz trzeba skupic sie na Romie, remis biore w ciemno :) a potem hit kolejki... gramy na wyjezdzie z Borussia, ktora jest viceliderem BL! :P tam tez remis wzialbym w ciemno :)
ja się zgodze z Twardym, Ribery swietny zawodnik i mam nadzieje, ze będzie gral jak najdłużej w jak najlepszej formie. Ale dla skrzydłowych czas szybciej leci... :P
11.11.2014 14:18
ciekawi mnie jaka będzie miał role w druzynie? :) może będzie pobieral nauki od Xabiego i zajmie jego pozycje?
11.11.2014 14:16
ja nie miałem na myśli odejścia Francka :) tzn nie chce tego, ale rozumiem, ze sam zainteresowany może nie pogodzić się z nowa rola w druzynie. Chciałbym by Francuz gral w tym klubie jak najdłużej, ale obecnie sa od niego lepsi zawodnicy. Dla mnie najlepszym rozwiązaniem byłoby sprowadzenie następcy Francuza, klasowego skrzydłowego(prawdopodobnie będzie nim Reus) i zarazem nie pozbywanie się Riebrego. Jak już pisałem jako rezerwowy i tak by duzo pogral. Do tego jeśli w najważniejszych meczach, np. final LM, mielibysmy takiego gościa, który wchodzi na podmeczonych rywali... miod, malina! :D
11.11.2014 13:43
bardzo lubie Francka, ale jego czas już się konczy... Fakt, w ostatnim meczu prezentowal się bardzo dobrze, ale to nie ten sam Ribery co 2-3 lata temu. Zobaczymy jak to będzie. Może Franck zrozumie, ze to schyłek jego karierę i pogodzi się z nowa rola w zespole? Zreszta nawet jakby był pierwszym rezerwowym to gralby pewnie tyle co gracze pierwszego składu(kontuzje, rotacje). Ribery i Robben to nasi najlepsi gracze ostatnich lat, ale sa już coraz starsi i trzeba myslec o przyszłości.
11.11.2014 12:14
Ogladalem tylko pierwsza polowke potyczek dwóch Borussii. Gladbach wygladalo fatalnie... Niby próbowali grac z kontry, a jednak brali się za atak pozycyjny. Dortmund jak to Dortmund, stawarzal sytuacje po kontrach i głupich stratach Gladbach. Az byłem zdziwiony, ze Favre tak ustawil zespol... Nie wiem jak wygladala druga polowka, wiec nie mam pelnego obrazu gry. W każdym razie patrząc pod katem pierwszej części gry to BVB wygralo zasluzenie, chociaż nie prezentowali niczego nadzwyczajnego, za to Gladbach wręcz było fatalne.
09.11.2014 22:35
josh1982
Ja tam wole, żeby wychwalali Lewandowskiego pod niebosa niż gadali o BVB... Niestety na ES2 nie ma co liczyc na komentarz taki jak w C+. Od czasu przejścia Lewego do FCB już jest dużo lepiej. Gdy oglądam spotkania BL to nie slysze ciagle o BVB. A gdy zaczynają rozplywac się nad Lewandowskim to jest to nawet calkiem zabawne ;)
08.11.2014 22:27
odwróć tabele, Dortmund na czele :P
Dzisiejszy mecz pokazal, ze Bayern wraca na wlasciwe tory. Bez większego wysiłku wygraliśmy na wyjeździe z Eintrachtem to jeszcze 2-3 miesiące temu przychodziloby nam w ogromnych bolach.
Podoba mi się tez taktyka wciagniecia rywala na wlasna polowe, sprowokowania go do pressingu, a następnie dluga pilka i szybki atak. Daje to niezły skutek w walce z kontrami, wytraca z reki rywalom ten orez :]
08.11.2014 19:46
pozycja Alaby jest specyficzna, to fakt. Ale wg mnie częściej grywal jako srodkowy pomocnik niż wahadłowy obronca/skrzydłowy. W każdym razie ta pozycja to polaczenie bocznego obroncy ze srodkowym pomocnikiem, czyli wymagana jest tam umiejetnosc grania na tych dwóch pozycjach, co Alaba potrafi. Dodatkowo potrafią to Hojbjerg i Rode, którzy również grywali na bokach obrony.
Alabie do roli kluczowego zawodnika jeszcze trochę brakuje :) pamiętajcie, ze jeszcze miesiąc czy dwa miesiące temu panowala tu powszechna opinia, ze Alaba zwalnia gre w srodku i generalnie to glupota, ze przesunięto go z boku obrony na srodek pomocy :P Nie zmienia to faktu, ze w ostatnich paru meczach prezentowal się swietnie i jeśli dalej będzie tak gral to wtedy nie będę sobie wyobrazal FCB bez niego :]
08.11.2014 13:45
mamy zmiennikow na pozycje Austriaka wiec znaczącej straty w jakości nie powinnismy odczuc. Alaba nie był naszym kluczowym zawodnikiem bez którego druzyna lezy :) oczywiście szkoda Davida bo z meczu na mecz gral coraz lepiej i był bardzo przydatnym zawodnikiem.
08.11.2014 12:02
akurat zmiennikow dla Alaby mamy. Hojbjerg i Rode to zawodnicy o podobnej charakterystyce co Austriak - srodkowi pomocnicy, którzy mogą swobodnie grac na boku obrony. Oczywiście jakość nie ta, ale zastapic Alabe mam nadzieje będą wstanie :)
faktycznie liczne kontuzje zmuszają do zastanowienia się czy ktoś popelnil blad. Z drugiej strony kontuzja Alaby jest inna niż pozostale naszych graczy. Javi doznal kontuzji na skutek starcia z rywalem, Thiago i Holger na skutek zlej rehabilitacji(tutaj doszukiwałbym się winy naszego sztabu medycznego), Alaba miał po prostu pecha najwidoczniej...
06.11.2014 20:24
@Rizzitelli
a ja się z toba nie zgodze ;) Angielska liga na pewno jest najbardziej emocjonujaca i wyrownana, ale czy najlepsza? Angielskie zespołu pokazuja w Europie, ze już nie rozdają kart. Natlok spotkan, do tego ciężkich spotkan spowodowal regres tych druzyn... a paradokslanie powinno być na odwrot. Dla kibica jest to najlepsza liga, bo jest tam wszystko i wszystko może się zdarzyć. Jednak moim zdaniem obecnie to hiszpanska liga jest najlepsza co pokazuja wyniki w Europie. Do Realu i Barcy dolaczylo Atletico, a w dodatku jest jeszcze Sevilla i Valencia, które w Europie tez niezle sobie radza(LE). Fakt, ze te słabsze druzyny często dostają po 5:0, ale to raczej spowodowane jest ich ofensywnym stylem gry :) Jak dla mnie obecny ranking dobrze ukazuje poziom lig w Europie.
06.11.2014 08:55
Najbardziej dziś podobali mi się Alaba i Franck, a najmniej Lewy i Goetze. Meczyk z kategorii: szybko, latwo i przyjemnie. Kojelne mecze w LM można przeznaczyć dla ogrania się zmiennikow. Dodatkowo w przypadku kontuzji Alaby, możemy sobie pozwolić na głębsze rezerwy :P Może Gaudino czy nawet Kurt dostana szanse?
05.11.2014 23:48
z takim szczęściem do kontuzji w tym sezonie to o LM nie mamy co myslec nawet... mam nadzieje, ze te kontuzje będą nas tak trapic wyłącznie na jesien. W następnej rundzie licze, ze obejdziemy się bez takiej ilości absencji.
Z drugiej strony dobrze, ze ta kontuzja Alaby przydarzyła się teraz, a nie pare tygodni wcześniej. W LM pewny awans, a bez Austriaka w BL powinnismy sobie poradzić.
05.11.2014 23:45
Michuuu
Pamietaj, ze Roma grala już trudny mecz w zeszly weekend z Napoli. Dlatego uważam, ze może wyjść drugi garnitur :) ale zobaczymy jutro ^^
a Real mocny, to fakt. Jednak nie grali jeszcze trudnych spotkan. Jedynie z Atletico i Barca. Pierwszy mecz przegrali, za to z Barca zagrali niezle zawody(chociaż forma Barcy również niewiadoma). W dalszej części sezonu przekonamy się kto ma na tyle mocna pake by powalczyć o LM. Rownie dobrze może być to ktoś absolutnie niespodziewany jak np. Porto czy Chelsea 2012.
A w zeszłym roku to Bayern był pewniakiem do obrony LM... :P
04.11.2014 22:08
nie sadze by te rezerwy, które wystawil Rodgers moglby urwać punkty komukolwiek... szkoda, LFC miało fajna paczke w zeszłym sezonie, teraz im się wszystko posypalo. I nie jest to brak Suareza, bo przez początek sezonu w zeszłym roku, tez grali bez niego i swietnie sobie radzili.
Ale skoro Liverpool wystawia rezerwy w meczu LM, to sadze, ze Roma jutro zrobi to samo...
04.11.2014 21:21
akurat Arjen miał duza konkurencje w tej kolejce :) Herman pokazal się z bardzo dobrej strony w meczu z Hoffe, a Perisici(chociaż meczu nie ogladalem) również zasluzyl, strzelil dwie bramki.
03.11.2014 19:49
czytałem trochę komentarze na stronie Romy i kibicuje wnioskuje, ze skoro w ostatnim meczu wyszli w najsliniejszym ustawieniu to w meczu z Bayernem mogą pograc zmiennicy. Wychodza z zalozenia, ze i tak dostana w lanie... oczywiście to czyste domysły ^^ ale jak ostatnio grali z nami otwarta pilke... to być może podejdą na luzie do tego meczu(z zalozeniem, ze i tak przegrają)
03.11.2014 19:46
Bez ciśnienia będzie to spotkanie. Roma chyba tez podejdzie na luzie do tego meczu. W każdym razie wypada wygrac, wtedy do końca roku możemy skupic się wyłącznie na BL! A mecze z City i CSKA potraktować treningowo i dac rozegrać się zawodnikom, którzy mniej grali do tej pory(Gaudino, Rode, Shaqiri, Pizzaro, może Schweini)
03.11.2014 18:22
Ale robicie afere z Robbenem. To jest nasz najlepszy zawodnik i każdy o tym wie, ale w ostatnim meczu mogl więcej podowac do Lewandowskiego i generalnie do pozostałych graczy. To jest rzecz do poprawy i nie rozumiem, dlaczego niby nie można o tym wspominać? ^^
03.11.2014 08:57
kompletnie zapomnialem, ze graja w czwartek. Nalezy pamietac, ze Gladbach maja mocna lawke rezerwowych i rotacja nie stanowi dla nich problemu.
Wlasnie strzelili na 3:1... hmm w sumie za tydzien bedzie trzeba trzymac kciuki za Dortmund... Gladbach depta nam po pietach razem z Wolfsburgiem. Dobrze by bylo by nie zblizyly sie te dwie ekipy do nas za bardzo.
02.11.2014 16:41
ciezki? wg mnie bedzie ogromna niespodzianka jesli Dortmund wygra z Gladbach za tydzien :) Zrebaki ustawia sie defensywnie, zagraja z kontry(co potrafia perfekcyjnie), a BVB nie powinno sie przebic w ataku pozycyjnym przez solidna obrone Gladbach ^^ Paradoksalnie gdyby Dortmund gral na wyjezdzie mialby latwiej, bo rywal nie ustawilby sie tak defensywnie. Z drugiej strony Borussia D. musi sie kiedys przelamac... ile to juz maja porazek z rzedu? 5? 6?
02.11.2014 16:30
Darth
z drugiej strony Robben moglby podowac do Lewandowskiego :P ja bym mu to wytknal nawet wtedy gdyby gral tam Mandzukic, Gomez, badz jakikolwiek inny zawodnik :D Arjen podawac potrafi... :P pare raze do Lewego moglby zagrac.
02.11.2014 15:11
Benatia to swietny obronca, nie dziwie sie ze zostal wybrany najlepszym defensorem Serie A. Mam nadzieje, ze Holger wroci do gry i do swojej optymalnej formy. Wtedy bedziemy miec w skladzie 3 genialnych stoperow, do tego Martinez, ktory na srodku obrony prezentuje sie solidnie. Oczywiscie z Dante bysmy sie pozegnali...
02.11.2014 15:06
a ja mysle. ze z Roma czeka nas spokojne spotaknie. Wystarczy nam punkt zeby byc pewnym awansu, a jesli w srode wygramy to mamy pewne pierwsze miejsce. W kazdym razie w glowach zawodnikow moze byc spokoj i licze, ze zagramy na luzie. Co nie znaczy, ze bez walki :) W przypadku wygranej, nastepne mecze w LM moglibysmy poswiecic dla rezerwowych zawodnikow, aby sie ogrywali.
02.11.2014 11:46
Chemii miedzy Lewym, a Robbenem predko nie bedzie. Wszystko przez Arjena, ktory ma trudny charakter i na boisku jest egoistyczny. Pamietacie jego pierwszy sezon? Potrzebowal dwoch lat by dostrzegac kolegow na boisku :P Mysle, ze za jakis czas zacznie w koncu podowac do Lewego. Jak zaczal wspolpracowac z Mueller(z ktorym swego czasu sie pobili) to moze z kazdym :D
Mi najbardziej podobal sie Robben sprzed dwoch lat, strzelal gole, asystowal! Czyli stary dobry Robben,a do tego wspolpracowal z druzyna!
02.11.2014 11:36
no tak, Lahm dzis slabo. Xabi zreszta tez, ale na szczescie w drugiej polowie juz zaczal grac swoje :)
Adi
to naturalne, ze z wiekiem jestes wolniejszy i masz gorsza motoryke. Oczywiscie nie wiemy jak to bedzie z Lahmem, ale mamy dla niego jak cos plan B :P
01.11.2014 21:24
Hugo82
wiesz... gdybaniem jest tez, ze jak trafimy na Real to nas ograja :P jest to oczywiste, ze najlepiej dla nas jest omijac najgrozniejszych rywali, dojsc do finalu, a tam juz 50/50. Real rok temu tez mial bardzo szczesliwa drabinke w LM. Schalke i BVB( w kryzysie)? Do tego my w polfinale, gdzie rowniez bylismy w dolku. Gdyby po drodze trafili na Chelsea albo Atletico(dwa mecze) to nie moze nie mowilbysmy o Realu jako naszym najgrozniejszym przeciwniku :P
01.11.2014 21:05
a co do Lahma to nie do konca sie z wami zgodze :) rok temu Lahm tez grywal na srodku i prezentowal sie tam bardzo dobrze. Mundial i poczatek tego sezonu w jego wykonaniu to katastrofa jako srodkowy pomocnik, ale teraz prezentuje sie wcale solidnie. Zgodze sie, ze nie zachwyca i pewnie gdy wroci Schweini badz Thiago to on pierwszy jest do opuszczenia pierwszego skladu. Jednakze potrafi tam zagrac i nie przeszkadza druzynie w grze. Jak dla mnie jest troche za malo ruchliwy i mobilny bo praktycznie trzyma sie caly czas prawej strony boiska. Pamietajmy tez, ze za 2-3 lata Lahm by juz nie byl wstanie grac na najwyzszym poziomie na boku obrony, gra na srodku mu to umozliwia. :)
01.11.2014 21:01
dasz pograc rywalom to ci strzela po ataku pozycyjnym, a gdy my bedziemy miec pilke to po kontrze ^^ to problem Guardioli zeby wymyslec sposob zeby rywal nas nie kontrowal. Na dzien dzisiejszy wyglada to niezle, nasza defensywa spisuje sie bardzo dobrze, tracimy malo bramek i oby tak dalej. Gdyby przyszlo nam grac z Realem to nie zapominaj, ze im tez bramke mozna strzelic, zwlaszcza, ze jako defensywny pomocnik gra Toni Kroos. Do tego maja waska kadre, wiec za pol roku moga byc duzo bardziej oslabieni niz my.
01.11.2014 20:54
ale jak ty chcesz sie nauczyc grac przeciwko kontrom? ^^ nie zmienisz tego, ze jak utrzymujesz ise przy pilce, atakujesz to rywal bedzie kontraatakowal. Poza tym tych kontr ostatnio coraz mniej, lepiej sobie z tym radzimy. Jednak zawsze one beda, nie zamkniesz rywala na ich polowce przez 90 minut ^^
01.11.2014 20:42
Juz dajcie spokoj z tym Realem. Dopiero za pol roku mozemy z nimi zagrac, a jest duzo bardziej prawdopodbne, ze na nich w ogole nie trafimy. Za 6 miesiecy mozemy grac jeszcze lepiej.
01.11.2014 20:37
z drugiej strony, BVB naprawde gra slabo. Jeszcze w pierwszej polowie stwarzali zagrozenie pod nasza bramka, ale to z powodu dziury w srodku. W drugiej polowie juz ich nie bylo. Duzo bardziej sie meczylismy tydzien temu z Borussia z Gladbach.
01.11.2014 20:31
TAK! swietna druga polowka! Guardiola skorygowal bledy z pierwszej i Dortmund nie istanial!
Cala druzyna swietnia zagrala. Benatia genialne zawody(jeden jedyny blad przy bramce). Lewandowski - to jest gosc, ktorego nam brakowala w ataku, potrafi sie zastawic, strzelic, kiwnac i rozegrac!. Swietne wejscie Riberego.
Wg mnie dzis Robben gral zle, za duzo strat, za abrdzo sam chcial wszystko konczyc. Gdyby pare razy podal byloby swietnie. Chociaz z drugiej strony stwarzal zagroznie pod bramka rywala i dolozyl swoja cegielke do wygranej!
01.11.2014 20:28
JudasPirest
wybacz, jakos tak twoj ostatni komentazr przeczytalem :)
01.11.2014 20:13
GOOOOL!!!
JudasPirest cos pisales? :P
01.11.2014 20:03
...nie mam pytan, jak to dalej tak bedzie wygladac to nic nie wpadnie, nawet jak na pustaka bedziemy miec ^^
01.11.2014 19:55
Adi
zgodze sie ^^ generalnie caly srodek gra slabo
01.11.2014 19:36
przeciez wszyscy zdaja sobie sprawe, ze gdy rywal gra z kontry to nam jest ciezko. Zreszta nie znam druzyny, ktora grajac ofensywnie nie miala by problemow z kontrami...
BVB mialo 3 klarowane sytuacje i strzelili bramke, my ich mielismy dwa razy wiecej w tym ze 2-3 100 % a goli nie ma.
Zadnych zmian nie trzeba, ofensywa hula poprawnie. Do poprawy srodek pola, bo za duzo miejsca ma Dortmund. Xabi dzis gra bardzo slabo.
01.11.2014 19:31
W ofensywie gramy bardzo dobrze. Lewy gra dobrze, tak jak reszta naszych ofensywnych graczy. Mielsmy w pierwszej polowie kosmicznego pecha.
01.11.2014 19:27
a jakze by inaczej ^^ BVB pare kontr i brameczka, Weidenfeller pierwszy mecz w tym sezonie gdzie cos broni i walimy glowa w mur :/ W ofensywie to jeszcze dobrze wyglada, bylo kilka 100 % sytuacji i powinnismy prowadzic.
w obronie to ja nie wiem co sie dzieje... juz nie chodzi o te kontre gdzie bramka padla, bo sie zdarzaja takie gole. Ale to ze zostawiamy BVB tyle miejsca i w defensywie zostawiamy ledwo 3-4 graczy to ja juz nie rozumiem...
01.11.2014 19:21
HSV w koncu wygralo spotaknie u siebie, do tego punkty zdobyla Brema i zrownala sie z BVB. Dortmund obecnie znajduje sie na pozycji barazowej. Beda walczyc dzis jak lwy, zeby uciec z tej pozycji. W przypadku porazki i wygranej jutro Freiburga znajda sie na pozycji spadkowej...
Dzis Borussia zagra jak w LM wiec czeka nasz arcytrudny mecz.
01.11.2014 17:27
W tabeli to spotaknie nic nie zmieni, gramy jutro o prestiz! Dodatkowo wygrana BVB moze dac im kopa wiec dobrze by bylo nie przegrac tego spotkania. BVB tydzien pozniej czeka chyba jeszcze trudniejsze spotkanie, bo mecz z Gldabach gdzie podopieczni Favre`a zagraja ultradefensywnie. Z nami, BVB zawsze sie dobrze gralo, bo ich styl to idealna bron na taki futbol jaki my prezentujemy,
31.10.2014 12:04
Dla kibicow przerwa zimowa to zmora, jednak dla pilkarzy swietna sprawa. Maja miesiac zeby odsapnac i przygotwac sie do kolejnej rundy. Na Angli chyba nie ma co sie wzorowac... maja za duzo meczy o najwieksza stawke, przez co w Europie nie maja sil aby powalczyc o najwyzsze cele. Kiedy osatnio angielska druzyna cos ugrala w Europie? I nie bylo to szczesliwe zwyciestwo(Chelsea)?
31.10.2014 11:56
dla mnie nie ma roznicy czy bedzie 18 czy 20 zespolow. Nie wiem w jakim stopniu kolejne dwie ekipy mialby oslabic poziom? Rzadko sie zdarza by jakas druzyna zdecydowanie odstawala od reszty druzyn. Walka o utrzymanie trwa do ostatniej kolejki. Na zapleczu BL jest duzo zespolow z potencjalem i aspiracjami gry w pierwszej lidze: Kasierslautern, TSV, Karslurhe, St. Pauli, Bochum, Fortuna, Norymberga - wszystkie te ekipy graly juz przez wiele lat w pierwszej Bundeslidze i prezentowaly przyzwoity poziom. Do tego dochodza Lips i Inglostadt, ktore maja obecnie sile zespoly i moga namieszac, a w 3 lidze graja Duisburg i Arminia, ktore na pewno pamietamy jak graly w pierwszej lidze.
co do Reusa... smieszy mnie juz to gadanie, ze w interesie Bayernu jest wzmacnianie Borussi... Najlepiej by bylo gdyby Dortmund zdobywal majstra, a Bayern co roku go gonil. Wtedy bylo by cudownie... Nie nasza wina, ze reszta druzyn nie potrafi dotrzymac nam kroku. To jest w ich interesie nas dogonic, a nie w naszym. BVB mieli najwieksze szanse, ale na dzien dzisiejszy fatalnie to rozwiazali. Zarobili duzo kasy, osiagneli sukces, ale natychmiast chcieli to utrzymac i sie zemscilo. Bayern latami budowal swoja potege, a nie w 2 lata... Poza tym inne ekipy BL maja wystarczajaco duzo kasy by walczyc o majstra. Moze nie na tyle, by zaistniec w Europie, ale druzyny pokroju Leverkusen, Schalke czy VFL stac na mistrzostwo Niemiec.
31.10.2014 10:18
Dzisiejszy mecz bardzo fajny. Druga polowka calkiem inna od pierwszej. HSV nie miało nic do gadania. Lekko, latwo i przyjemnie.
Bardzo podobal mi się dziś Bernat, najlepszy na boisku wg mnie. Ribery po kontuzji niezle się zaprezentowal. Mueller bardzo dobrze. Lewandowski pokazuje, ze swietnie odnajduje się w grze Bayernu. Jest wszędzie w ofensywie i wszędzie prezentuje rowny, solidny poziom.
29.10.2014 22:30
żaden pretendent do triumfu LM nie gral powzanego spotaknia, a nawet jeśli to zawodzil(Barca z PSG, Real z Atletico). Real ma zabojcza ofensywę, albo kiepska defensywę. Do tego maja slaba lawke wiec mogą mieć problem na dluzsza mete(ale nie musza). Chelsea ma mocna ekipe, ale liga angielska nie jest już wyznacznikiem... Zobaczymy. W LM liczy się szczęście.
A dzisiejszy mecz bardzo fajny. Druga polowka calkiem inna od pierwszej. HSV nie miało nic do gadania. Lekko, latwo i przyjemnie.
Bardzo podobal mi się dziś Bernat, najlepszy na boisku wg mnie. Ribery po kontuzji niezle się zaprezentowal. Mueller bardzo dobrze. Lewandowski pokazuje, ze swietnie odnajduje się w grze Bayernu. Jest wszędzie w ofensywie i wszędzie prezentuje rowny, solidny poziom.
29.10.2014 22:28
Tomasz Miler ;_;
29.10.2014 21:34
ciekawa taktykę wymyslil Pep. Nasi klepia pilke na swojej polowie, stad az 3(sic!) defensywnych pomocnikow, następnie szybkie podanie do ofensywnego tria i proba szybkiego zakończenia akcji. Na HSV wystarcza, można to przecicwiczyc, z lepszym przeciwnikiem byłoby krucho...
Jak dla mnie brakuje ofensywnego pomocnika, chociaż w tej taktyce bylby zbędny. Może na druga polowke cos Guardiola zmieni.
Przyzwoity mecz wszystkich naszych graczy. Wyroznia się Bernat, Boa, Mueller, Lewy, Alaba i Franck. Beznadziejnie Rafa... Dante trzyma swój poziom, czyli tykajaca bomba, Lahm tez przeciętnie.
29.10.2014 21:21
a czasem nie będzie darmowej transmisji na stronie TVP?
29.10.2014 20:18
Adi
no zgodze się, trochę to nie gralo tak jak ma być :P chociaż jak dla mnie Lewy gdy gra na skrzydle to niezle wygląda, ale sporadycznie... z Gladbach fatkycznie zbyt często tam był
hehe aleście się na mnie rzucili ^^ oczywiście, ze wiem ze teraz lewonożni graja częściej na prawej i na odwrot ^^ ale wciąż uważam, ze naturalna pozycja dla lewonożnego gracza to lewa strona ^^. Tutaj już wchodzimy w semantykę wyrażenia "naturalna pozycja". Obecnie jest taki poziom piłkarzy, ze nie powinno im robic roznicy czy graja na lewej czy prawej :P w niższych ligach wystepujej jednak taki schemat o jakim ja mowie :)
29.10.2014 20:03
akurat nie wiemy dlaczego Mandzukic nie poleciał do Berlina :P na pewno powodem nie było jego odejście z Monachium. Chorwat musial okazywać brak subordynacji. Nie wydaje mi się, ze było to widzi mi się Guardioli. Gdyby tak, to Mandzo już od stycznia nie grzalby regularnie lawe.
29.10.2014 17:57
Ribery jest trochę innym zawodnikiem niż Robben. Francuz częściej schodzi do linii końcowej i zagrywa pilke do partnerow niż schodzi do strzalu, wiec gra na prawym skrzydle również może być efektywna dla druzyny. U Robbena sprawa wygląda tak, ze jego zejścia na lewa noge do strzalu sa zabójcze i bardzo pozyteczna, dlatego gra praktycznie wyłącznie na lewym skrzydle.
Jak dla mnie ta wymienność pozycji nie jest problemem, a zaleta. Rozpraszamy szyki obronne rywali i wprowadzamy zamet w ich szeregi.
Tak, naturalna pozycja dla Robbena jest lewa pomoc, bo jest lewonożny :)
29.10.2014 17:55
dlatego napisałem, ze Mandzu był lepszy w defensywie. Ale to jest napastnik, on ma pierwszy bronic, na polowie boiska. Fajnie, ze Chorwat wracal na swoja 16, ale to ze inny napastnik tego nie robi nie oznacza, ze jest od razu gorszy.
No Mandzo wracal się rozgrywać, ale wygladalo to średnio. Lewy dużo lepiej się w tym czuje. A u Guardioli jest to wymog konieczny.
29.10.2014 11:12
Ribery zagral ledwo 30 minut na prawym skrzydle... Poza tym to jego naturalna pozycja, w końcu jest prawonozny. Pewnie Guardioli zalezalo na tym, by wrzutki były dokładne. W końcu tak graliśmy caly mecz - wrzutki w pole karne.
Francuz grywal i na lewym i na prawym skrzydle wiec nie powinno mu robic to roznicy. Z HSV zagra pewnie od początku i będzie grywal raz na lewej stronie, raz na prawej.
29.10.2014 11:02
nie uważacie, ze jest to trochę dziwne porównywanie osiagniec Mario w FCB z osiagnieciami Lewego w FCB? Mandzukic spedzil w tym klubie 2 lata, LEwandowski dopiero pare miesięcy. Takie porównania będą dobre po pewnym okresie.
Ja uważam, ze Lewandowski dużo lepiej pasuje do Bayernu i obecnie jest lepszym napastnikiem jeśli bierzemy pod uwagę caloksztalt umiejetnosci. CHorwat przewyzsza Polaka jedynie w grze glowa i grze defensywnej... Za Heynckesa Mandzukiciowi na pewno lepiej się gralo, bo mogl stać w 16 i czekac na pilki. U Guardioli musial się bardziej angazowac w gre kombinacyjna i to już mu gorzej wychodzilo. Lewandowski dużo lepiej wpasowal się w ten system. Poza tym Lewy w tym sezonie ma i tak lepsze statystyki od Mandzukica :P
29.10.2014 10:56
nie pozwalal? Gral dużo, naprawdę dużo. Miał szanse na zdobycie korony. W koncowce sezonu często odpoczywal w BL, ale pewnie dlatego, ze Guardiola oszczedzal go na LM. Dobro druzyny jest ważniejsze niż dobro zawodnika. Faktycznie, mogl Pep go wystawiać na sile by ten zdobyl korone krola strzelcow, ale wolal by Mandzo odpoczywal. Czy chodzilo tylko o to? Nie wiem, być może Mandzukic swoim zachowaniem zrazil Guardiole, a ten nie miał zamiaru robic wszystkiego pod CHorwata. Rownie dobrze mogl go do rezerw odeslac, a jednak tego nie zrobil.
Lubilem go jak był w FCB, ale uważam ze Lewy na dzień dzisiejszy jest lepszy od CHorwata, a na pewno bardziej pasuje do obecnego Bayernu.
28.10.2014 23:59
To raczej było oczywiste, ze miedzy tymi panami nie ukladalo się najlepiej. Osobsicie byłem zdziwiony, ze Mandzo tak dużo gral. Wszyscy wiedzieli, ze Chorwat kompletnie nie pasuje do druzyny Pepa. Ten jednak na niego stawial, a mogl grac przecież za niego Pizzaro, Goetze, Mueller. Mandzukic nie ma na co narzekac i wg mne takie zale w jego wykonaniu nie swiadcza o nim najlepiej :)
28.10.2014 23:22
Na pewno nie wyjdzie taka sama 11 jak z Gladbach... Benatia zostaje w Monachium :P do tego uważam, ze pare zmian w składzie na pewno będzie. Ciekawe czy zagra Rode? Dawno już nie gral... a gdy się pokazywal to z niezlej strony. Być może Pizza za Lewego zagra? Zreszta zobaczymy jutro ;\
28.10.2014 21:52
Jutro naprawdę może czekac nas bardzo ciężki mecz. Nie bylbym taki pewien awansu jak niektórzy. HSV pomimo kryzysu, personalnie wygląda calkiem dobrze, graja u siebie i na puchar zmobilizują się dwukrotnie. Chociaz największym rywalem dla nas będziemy my sami. Tylko dwa dni odpoczynku, do tego w glowach BVB. Skladem możemy zagrac mocno rezerwowym... a gdy nie gramy najsilniejsza 11 to gra często się nie klei.
Wszystko będzie zalezalo od dyspozycji dnia. Jeśli będziemy mieć dobry dzień to zwycięstwo przyjdzie nam niezwykle latwo... jeśli jednak nie to czeka nas ciężkie spotkanie. W tym sezonie już padl remis w Hamburgu :)
28.10.2014 21:41
zależy na ile wypadli Starke i Reina. Kontrakt na 3 miesiące bylby jak znalazł.
27.10.2014 19:05
to było dziwne zachowanie Guardioli... na początku ten dziwny uscisk dloni, a potem proba objecia? Nie wiem o co poszlo, ale naprawdę dziwnie to wygladalo ^^
27.10.2014 19:04
w porównaniu do Goetze i Muellera to Lewandowski prezentowal się lepiej. Xabi, Lahm i Alaba grali dobrze, ale dużego zagrozenia pod bramka rywala nie stwarzali. Może Bernat jeszcze niezle gral w ofensywie.
Oczywiście patrząc na caloksztalt cala nasza ofensywa slabo się spisala. Twierdze jedynie, ze Lewy po prostu prezentowal się najlepiej w ofensywie w naszej druzynie. Przecietne były to jego zawody, ale jednak lepsze niż kolegow z druzyny :P
27.10.2014 15:30
przypuszczam, ze to do mnie?
nie, nie jest mi głupio. Dalej tak uważam, ze był naszym najlepszym graczem w ofensywie. Poza tym duza rozbieznosc jest w ocenach, wg TZ-online to wlasnie LEwy był jednym z naszych najlepszych graczy.
27.10.2014 14:34
wlasnie, ze mamy zawodnikow, którzy potrafią uderzyć glowa. Boateng, Dante, Benatia - wysocy, do tego srodkowi obroncy wiec często graja glowa. Lewandowski i Mueller również niezle graja glowa i sa wysocy. Do tego dochodzi jeszcze Alaba, który tez potrafi wygrac glowke. W obwodzie sa jeszcze Badstuber, Pizzaro, Schweinsteiger, Martinez - wszyscy ci gracze potrafią grac glowa, wiec jest maka na chleb ^^
26.10.2014 23:26
rozne już u Heynckesa zle wygladaly, teraz u Pepa również nie wygląda to dobrze. A to o tyle ciekawe, ze przez pierwsze pol roku Guardioli wszystkie stale fragmenty gry wygladaly niezle. Widac, ze trenowali to i jest jakiś pomysl. A teraz? Zal patrzeć... rywale mogli by zostawić tylko 2-3 obroncow i tak by się wybronili.
26.10.2014 22:53
dlatego powiedzialem powolutki :P zauwaz, ze juz Arjen nie bierze pilki w polowie boiska i nie konczy go rajdem z bramka :P ale nie ma co sie klocic ^^ Dalej gra swietnie i potrafi nam wygrac spotkanie i to mi wystarcza :D
26.10.2014 20:14
jak dla mnie Lewandowski byl naszym najlepszym graczem w ofensywie. Wiadomo, fajerwerkow nie bylo, ale walczyl, probowal dryblingow i szukal okazji. W drugiej polowie zgasl, ale nie tylko on bo cala druzyna.
a czy uzaleznieni jestesmy od Robbena? nie do konca sie zgodze ^^ z Arjenem jestesmy dwa razy silniejsi i potrafi w meczu, ktory nam nie idzie zrobic cos z niczego, jednak gdy go nie ma to tez potrafimy cos ugrac. Poza tym ja juz dostrzegam powolutki regres Holendra. Dalej jest swietny i przebojowy, ale przyznacnie, ze to juz nie ten sam Arjen co 2-3 lata temu :)
26.10.2014 20:06
4 nasz mecz na wyjezdzie... i 3 remis... bardzo slabo nam ida wyjazdy w BL na dzien dzisiejszy.
Taktyka nie byla zla, za strate punktow obwinialbym bardziej rywala ^^ zagrali naprawde swietne zawody. My gralismy bez iskry, ktora w Gladbach przerodzila sie w ogien. Remis nie jest zlym wynikiem. Zreszta my tez mielismy sporo sytuacji, moze nie 100 % ale bramka mogla pasc.
Wg mnie rzecza, nad ktora musimy pracowac to rzuty rozne. Mamy ich sporo w meczu i ZADNEGO zagrozenia dla rywala nie stwarzamy.
Na plus? widac delikatny progres w grze... na poczatku sezonu kopalismy sie po czole gdy trafil nam sie slabszy mecz. Dzis bylo zle, ale jednak stwarzalismy jakies zagrozenie.
26.10.2014 19:32
bardzo slaba nasza druga polowka... W zasadzie caly zespol sie prezentowal zle w drugiej czesci gry. Jedynie Neuer trzymal poziom i ratowal nasz tylek. Gladbach za to bardzo dobrze gralo, beda sie liczyc w walce o majstra do konca sezonu z taka gra.
Nie wiem skad te nerwy, u Pepa. 1 pkt na boisku vicelidera powinien nas cieszyc, a nie ich. Dalej zachowane 4 pkt(?) przewagi nad drugim miejscem.
26.10.2014 19:27
a ja czekam, na dziek kiedy strzelimy gola z rzutu roznego...
26.10.2014 19:18
kiepsko, kiepsko dzis nam idzie... Gladbach za to ma swoj dzien
26.10.2014 19:10
az tak bardzo nie analizowalem gdzie gra, jak dla mnie po prostu dzis ma slabszy dzien ^^
26.10.2014 18:32
Goetze nie gra w srodku... :P w ofensywie zaden z naszych nie ma przypisanego miejsca przeciez, ciagla wymiana pozycji. Ja Goetze widzialem i na skrzydle i w srodku :) Po prostu nie ma dzis dnia, moze te 15 minut dadza mu kopa na druga polowke ^^
Licze, ze wjedzie Franck. Im szybciej tym lepiej...
... a w dluzszej perspektywie, to potrzebny nam skrzydlowy z prawdziwego zdarzenia! Na gwalt!
26.10.2014 18:29
do 20 minuty bardzo dobrze sie prezentowalismy. Borussia nie istaniala na boisku, potem mecz sie wyrownal i w zasadzie nic ciekawego sie nie dzialo. Wypadlismy z rytmu a Gladbach dobrze sie bronilo.
Przydalby sie jakis przebojowy gosc, ktory rozerwalby szyki dobrze ustawionego przeciwnika. Brakuje tu Robbena, moze Ribery w drugiej polowie wejdzie i cos wyczaruje.
Goetze dzis jest przgaszony i bez blysku, Mueller gra swoje czyli piach(ale bramke czy asyste pewnie bedzie mial:D), Lewy wg mnie najelpszy w ofensywie dzis wsrod naszych.
Najslabiej prezentuje sie dzis Rafa... wrzutki bez ladu i skladu i generalnie bez glowy dzis gra. Reszta naszych gra dobrze i solidnie.
26.10.2014 18:21
a dla mnie najbardziej prawdopodobny scenariusz dla BVB to zryw w meczu z nami, może nawet wygrają. Zagraja na 100 % z ofensywna druzyna... a tydzień później powrot do normalności i znow strata punktów... graja z Gladbach? jak zagrają defensywnie to BVB się nie przebije przez zasieki.
W walce o majstra powinno się liczyc jeszcze Leverkusen. Ladnie graja, maja bardzo dobry pierwszy skład plus kilku wartościowych zmiennikow. Mogą powalczyc trochę w LM, a następnie skupic się na BL.
25.10.2014 23:13
porównywanie Xabiego z Lewym jest bez sensu. Alonso ma 32 lata, jest ograny w najlepszych klubach w najlepszych ligach, do tego czuje idealnie taktykę trenera. Lewy gral tylko w BVB na jakims poziomie całkowicie odmienna taktykę. Zreszta ja i tak uważam, ze prezentuje się dobrze. Na pewno lepiej niż Goetze w pierwszym sezonie po przyjściu z BVB
23.10.2014 20:07
o faktycznie :) zwracam honor Bazy i dzieki maly619 za oswiecenie :)
teraz pytanie... dlaczego muzlmanow odcieto z glownej strony?
pszypadek? nie sondze...
22.10.2014 14:41
@Bazy
ale audiencja byla dzisiaj... :) moze chodzi ci o zdjecie promocyjne w garniakach od Armaniego? gdzie tak zabawnie "sfotoszopowali" Javiego :D
22.10.2014 13:17
jak dla mnie Rafa nie gra zle, oczywiscie nie jest to nasz najlepszy zawodnik, ale gdy gra to nie zawodzi. Prezentuje sie zwykle bardzo solidnie.
22.10.2014 12:58
@Bazy
na ktorym go widzisz? ja nie moge znalezc:)
22.10.2014 12:33
@Ivan
hahaha oczywiscie Ivan. Widze, ze jestes wybitnym znawca islamu^^
22.10.2014 12:06
Ja tam chetnie udal bym sie na wycieczke do Mekki. I chetnie poznalbym najwyzsze wladze religijne muzulmanow. Nie bylo mowy aby odbyla sie Msza Swieta, wiec muzulmanie mysle spokojnie mogli by uczestniczyc w tej audiencji. Ciekawi mnie kto zrezygnowal z tego... Kosciol czy nasza trojka? Wydaje mi sie, ze nasi zeby nie urazic uczuc religijnych swoich... chociaz dziwnie to dla mnie brzmi.
22.10.2014 11:27
@Mareinplatz
spokojnie, spokojnie :) poczekajmy na jakiś remisik, albo porażkę(która w końcu się wydarzy), wtedy dowiemy się, że Pep zniszczył ten klub w tym sezonie tak jak i w zeszłym :)
21.10.2014 23:16
a chyba najbardziej cieszy to, ze z meczu na mecz gramy co raz lepiej :) Poczatek sezonu niemrawy, teraz już fajniej to wygląda. Mam nadzieje, ze to będzie trwalo do końca maja :D
21.10.2014 23:06
jak wygramy to spotkanie... to potrzebujemy tylko punkt żeby awansować ^^ chyba, ze w meczu Roma City Rzymianie wygrają ^^ z drugiej strony... ten jeden punkcik to chyba zdobędziemy spokojnie :) do tego walczymy o pierwsze miejsce!
21.10.2014 21:47
Roma bardzo dobry zespol, ten mecz to po prostu WPADKA... taka... ogromna ^^ nam się to zdarzylo z Realem ostatnio. W tym meczu graja wręcz fatalnie, do tego psychicznie padli po drugiej bramce. Nie umniejsza to oczywiście zasług naszym, którzy koncertowo wypunktowali zenujaca postawe gospodarzy.
21.10.2014 21:44
a ja zbieram szczeke z podłogi...
najśmieszniejsze jest to, ze nie gramy perfekcyjnej pilki ^^ oczywscie bardzo dobrze pykamy i jest pięknie, ale zdarzaly się nam lepsze mecze. Roma po prostu umarla... cos jak Niemcy-Brazylia ^^ W drugiej polowie pierwsze 10-15 minut pogramy na poziomie i jeśli nic się nie zmieni to reszte spotkania odpuścimy Rzymianom. Nie warto upokarzać rywala.
21.10.2014 21:38
na dzien dzisiejszy Draxler nie ma czego szukac w FCB. Chlopak nie rozwija sie tak jak wszyscy by tego oczekiwali. Moze ma drobny przestoj i odpali za 2-3 lata? Wtedy bedzie dla nas tematem.
20.10.2014 22:04
@Apollo1
spotkania nie ogladalem, jedynie skroty i powiem ci tyle, ze moglo tam byc i 5:5 ^^ CSKA mialo swoje okazje, po prostu ich niewykorzystalo, a Roma byla piekielnie skuteczna
20.10.2014 22:00
Swieci mnie kompletnie zaskakuja, oczywiscie pozytywnie. Myslalem, ze po zmianie trenera i wykupie najlepszych pilkarzy beda bic sie o utrzymanie. Zobaczymy jak to bedzie wygladac na koniec sezonu. Chyba tak jak ostatnio, czyli pewne miejsce w srodku tabeli, a przy lucie szczescia LE :)
19.10.2014 16:28
czesto sie zdarza gdy klub nagle wydaje duzo pieniadzy to w efekcie nie osiaga zamierzonego celu. Jedynie nie ograniczone fundusze pozwola by po pewnym czasie osiagnac wymagany poziom. Tak jak PSG czy City.
BVB zalicza sie do tych pierwszych... wydaja duzo lecz musza uwazac, bo nie stac ich na wszystkich. Spojrzcie co dzieje sie z Liverpoolem czy Totenhamem. Wydali ponad 100 mln a efekty sa mierne.
19.10.2014 15:17
"Van Gaal reprezentował pierwszą fazę ewolucji w grze Bayernu, według syntezy, którą przedstawia Paul Breitner: – Sprawił, że drużyna utrzymywała się przy piłce. Zmienił także niektóre pozycje piłkarzy. To była pierwsza faza, w której zamiast klasycznej gry Bayernu zaczęliśmy uprawiać futbol pozycyjny. Ale pozycje były ściśle przypisane i nikt nie mógł zmienić swojego miejsca na inne. Każdy zawodnik miał własne miejsce, swoją strefę wpływów i nic więcej. Nie mógł ani nie powinien wychodzić ze swojej strefy. Zaczęliśmy wymieniać podania, zagrywać od jednego do drugiego, i w niektórych meczach mieliśmy osiemdziesięcioprocentowe posiadanie piłki, ale brakowało rytmu. To wszystko było bardzo powolne. Po upływie półgodziny wszyscy na Allianz Arenie zaczynali ziewać, bo wymienialiśmy podania, ale bez rytmu. Siedemdziesiąt jeden tysięcy kibiców na trybunach w każdym momencie wiedziało, co się wydarzy. Była to poprawna gra, ale bardzo przewidywalna.
Jupp Heynckes był drugą fazą.
– Heynckes utrzymał system van Gaala, zmienił jedynie pomysł odnośnie do piłki i jej utrzymywania. Powiedział drużynie, że ten pomysł jest dobry, ale należy go rozwinąć: konieczne były szybkość i zmiana rytmu. Potrzebował dwóch lat, aby to zrealizować. Doszło do tego w rundzie rewanżowej Bundesligi, którą wygraliśmy, zdobywając przy tym rekordową liczbę punktów [sezon 2012/13]. W pierwszej rundzie, od sierpnia do grudnia, musiał jeszcze korygować poruszanie się zawodników, ale w pierwszych meczach rundy rewanżowej, w styczniu i w lutym, zespół osiągnął już pożądany rytm i grał zupełnie inaczej niż na początku – mówi Breitner.
A Pep Guardiola jest trzecią fazą.
– W rzeczy samej. U Heynckesa piłkarze wciąż jeszcze grali na stałych pozycjach, ale z dużą szybkością i w celu strzelania wielu goli. Nie tylko dlatego, że mieliśmy wysoki procent posiadania piłki, lecz także dlatego, że naszą ambicją było strzelanie dużej liczby goli. I teraz, w trzeciej fazie, z Pepem, przeszliśmy już do zmiany pozycji, do ciągłej cyrkulacji, do płynnego i nieustannego przemieszczania się. Jesteśmy na drodze do tego, by grać jak Barça sprzed dwóch, trzech lat, gdy grała najlepiej w historii."
mysle, ze to najdobitniej pokazuje, ze Pep byl naturalnym nastepca Heynceksa. Nawet jesli nie Katalonczyk to na pewno filozofia futbolu jaka proponuje. Obecny Bayern prezentuje taki styl jaki chce zarzad i tak bedziemy grac baaardzo dlugo. To, ze obecnie sa pewne problemy nie zmienia faktu, ze my tak grac bedziemy ZAWSZE! Poki nie nadejdzie dzien wielkiej rewolucji, ale to sie raczej nie wydarzy.
19.10.2014 15:11
@Globin23
Gra lepiej, bo gra mniej :P ale oczywiscie sie z toba zgadzam, ze obrona wyglada bardzo dobrze obecnie. Gdy wroci Badstuber i Javi, to Dante albo odejdzie albo bedzie gral sporadycznie.
co do porownan Boatenga z Hummelsem, to ostatnio czytalem na transfery.info analize meczu Polakow z Niemcami. Tam tez porownali wyprowadzanie pilki oby tych panow. I kto okazal sie lepszy? Boa! Byl skuteczniejszy, pewniejszy i dawal wiecej pozytku druzynie w tym elemencie gry.
19.10.2014 11:10
krzycz, ze nikt sie nie zna na Bundeslidze...
...mow, ze Gladbach to sredniak
jeszcze nic nie jest pewnego co do mistrzostwa ^^ ledwo kilka kolejek za nami... BVB moze odrobic te nascie punktow... nie takie cuda sie zdarzaly. Zreszta na razie nie ma co patrzec sie na innych. To reszta ma gonic nas i to oni niech sie martwia. Za tydzien mecz o przyslowiowe 6 punktow! Borussia Park to goracy teren wiec moze byc ciekawie!
18.10.2014 23:58
@pele
co nie zmienia faktu, ze Roma to grozny przeciwnik :)
18.10.2014 20:09
wlasnie Di Mateo debiutuje na lawce trenerskiej Schalke. Ciekawe jak sie bedzie teraz druzyna z Gelsenkirchen prezentowac.
18.10.2014 18:28
@ivan
Oczywiscie Miszczu.
BVB niech traci jak najwiecej punktow. Wole zeby Bayern zdobyl wczesniej majstra niz sie meczyl do ostatniej kolejki i nie wiadomo czy by zdobyl patere.
Zreszta o czym my mowimy? Przewaga nad druga druzyna wynosi 5 pkt, za tydzien moze wynosic 2... nie jestesmy nawet na polmetku rozgrywek, rownie dobrze BVB moze nas dogonic, a jeszcze jest Leverkusen i Schalke, ktore moga postraszyc. Nam przeciez moze sie zdarzyc kryzys tak jak BVB i seryjnie mozemy tracic punkty. Dlatego dobrze, ze my teraz odjezdzamy jak najbardziej od reszty, a oni gubia punkty.
18.10.2014 17:57
@ivan
haha tak tak, sredniaki ^^ widze, ze Bayern wygral w niezlym stylu i to wysoko to nie masz do czego sie przyczepic. Szukasz wiec innych durnych sposobow do prowokacji ^^
ale laskawie ci wytlumacze o co mi choidz. Mecz z Roma u nich, na bardzo goracym terenie to trudne zadanie. Do tego Rzymianie sa w niezlej formie. Nastepnie gramy w Gladbach, gdzie zawsze sie ciezko gra, a potem BVB w oddali wiec ciezkie tygodnie. Remisy nas urzadzaja, bo w grupie LM dalej liderujemy, a w BL wciaz bedziemy miec bezpieczna przewage nad druga druzyna.
18.10.2014 17:44
bardzo latwy mecz, na pol gwizdka :) cieszy niezla gry i wynik, ale na tle Werderu ciezko by bylo ugrac cos innego :)
Teraz trzeba skupic sie na Romie, remis biore w ciemno :) a potem hit kolejki... gramy na wyjezdzie z Borussia, ktora jest viceliderem BL! :P tam tez remis wzialbym w ciemno :)
18.10.2014 17:27
bardzo latwy mecz, na pol gwizdka :) cieszy niezla gry i wynik, ale na tle Werderu ciezko by bylo ugrac cos innego :)
Teraz trzeba skupic sie na Romie, remis biore w ciemno :) a potem hit kolejki... gramy na wyjezdzie z Borussia, ktora jest viceliderem BL! :P tam tez remis wzialbym w ciemno :)
18.10.2014 17:26