Na ocenę pracy Pepa poczekajmy do końca sezonu. Bo na chwilę obecną niczego jeszcze nie wygraliśmy. :P
03.05.2016 23:36
@Marienplatz
O DFB Pokal to ja nawet nie myślę ^^ BVB jest rozpędzona i gra świetnie. Bardziej mnie martwi mecz z Ingolstadt. Niby rywal łatwy, ale gramy na wyjeździe. Ponadto po dzisiejszym meczu, nasi mogą być podłamani. Warto też pamiętać o tym, jak nasz przyszły rywal zaprezetnował się na AA... Zdobądźmy majstra w sobotę i skupmy się na finale DFB Pokal.
03.05.2016 23:32
@DarthSmd
Ja niestety ogromnie obawiam się nowej miotły... Carlo to trener, który świetnie ustawia zespół pod rywala. Dobra defensywa i kontry, czyli wszystko to co było naszą najsłabszą stroną przez ostatnie 3 lata ^^ Taka zmiana o 180 stopni może źle wpłynąć na drużynę. Z drugiej strony Ancellotii może to tak ogarnąć, że niczego nie zepsuje, a nauczy drużyny defensywy i zabójczych kontrataków - wtedy nie będzie na nas mocnych! ^^
03.05.2016 23:14
Proszę mi tu nie zwalać winy na sędziego, brzydką grę rywala, czy pecha. To my przegraliśmy ten mecz, jako drużyna. Trener źle przygotował zespół, a zawodnicy popełniali głupie błędy indywidualne. Atletico zagrało swoje. Może i był to antyfubtol, może to był autobus i dzida w przód. Ale to wystarczyło. Ponadto pamiętajcie, że to zespół nie budowany na wielkich pieniądzach jak Real, Barca albo petrodolarach jak City czy PSG. Znają swoje ograniczenia, a mimo to dają radę. Brawo dla nich. Chociaż za chamstwo mają u mnie minusa.
Guardioli absolutnie nic nie broni. To trzeci półfinał i trzecia porażka. Dobrze wiedział czego się od niego oczekuje - nie zrealizował tego. Trudno. Nie można też wieszać na nim psów. Trener jak trener, nie zawsze wszystko się udaje. Może następny szkoleniowiec zdobędzie upragniony przez nas wszystkich tytuł.
03.05.2016 23:08
@Marienplatz
Jasne, to oczywiste. Nawet w dzisiejszym meczu miał parę świetnych piłek i ważnych interwencji. Ale co z tego skoro walnął takiego babola? Nie chce zwalać winy na Jerome, bo to nie przez niego przegraliśmy. Błędy się zdarzają, koledzy z drużyny powinni strzelić ze dwie bramki więcej i byłby spokój. Ale bramka wg mnie zapisuje się na jego konto. Guardiola nie trafił z wystawieniem Boatenga po kilku miesięcznej przerwie.
03.05.2016 22:59
Porażka na własne życzenie. Tyle sytuacji, a tylko dwie bramki. Co z tego, że sędzia się nie popisał? Co z tego, że Atletico nie grało dziś wspaniałej piłki? Nie potrafiliśmy wbić tych paru bramek by mieć przewagę. Do tego głupie błędy w defensywie :/ Co z tego, że zagraliśmy wyśmienitą pierwszą połówkę, skoro w drugiej straciliśmy awans? Szkoda tego meczu, bo mieliśmy ogromną szansę na finał. Na wiosnę tak dobrze jeszcze nie zagraliśmy. Nie mam zamiaru nikogo chwalić, bo to trzeci półfinał z rzędu, w którym odpadamy...
A odnośnie bramki... To co zrobił Boateng to kryminał. Zagrał beznadziejną długą piłkę pod nogi rywala. Ok... ale po co leciał przez 20 metrów do niego? Zrobił dziurę w defensywie i poszła kontra z bramką :/
Oby nasi się podnieśli na Ingolstadt i zdobyli Majstra. Mała rzecz na osłodę.
Z pozytywów dzisiejszego meczu mogę wyciągnąć to, że przegraliśmy w 1/2, a nie w finale. To zawsze mniej boli. Jak również to, że był to ostatni mecz Guardioli w LM z Bayernem.
03.05.2016 22:50
Nasi już nic nie grają... nogi jak z waty :/ Niedobrze.
03.05.2016 22:09
Brawo Boa... Gol z niczego..; :/ Atletico lekko przycisnęło i już gramy gorzej. Ale to nie koniec... Trzeba zagrać na maxa i trafić dwa gole!
03.05.2016 21:57
Nie możemy popadać w hurraoptymizm. Z Juve na wyjeździe graliśmy świetnie... do 60 minuty. Potem była kaszana, równie dobrze dziś może się to powtórzyć. Musimy dalej grać tak jak pierwsze 45 minut. Oby Atletico nie było wstanie się podnieść. NIestety, ale przy takim wyniku jeden gol i mamy gorąco.
Nie ma jednak co narzekać. Na chwilę obecną wygląda to świetnie. CHyba najlepsze 45 minut na wiosnę. ALe chwalić będziemy po meczu, bo w następnych minutach wszystko może się zdarzyć.
03.05.2016 21:40
Pierwsza połowa świetna. Tylko ta skuteczność... ten mecz powinien być już rozstrzygnięty :/ Po niestrzelonym karnym Atletico nabrało ciut więcej pewności. Mają teraz 15 minut i Simeone może ich zmotywować na całkiem inną drugą połówkę. Ja liczę, że kolejne 45 minut zagramy jak pierwsze. Potrzeba nam jeszcze 2 bramek! Jeden gol dla Atletico i przy tym wyniku będziemy mieć problem!
03.05.2016 21:34
Może Xabi nie jest w najlepszej formie, ale nie robi głupich błędów jak Thiago. Dobrze, że gra i tak nie mamy nikogo innego na jego pozycje. Zresztą zobaczymy po meczu...
03.05.2016 20:10
Brawo dla Leicester! Brawa również dla Kogutów. Kto by pomyślał, że właśnie te dwie drużyny będą walczyć o mistrza. Fantastyczna sprawa, że utarli nosa tym klubom sztucznie pompowanym przez petrodolary. Z drugiej strony nie wiem dlaczego kibice angielskiej piłki tak się cieszą... jak to świadczy o lidze, że drużyny z tak ogromnym budżetem pozwoliły sobie na tak beznadziejny sezon. City, CHelsea, United, Liverpool, Arsenal... tyle pieniędzy, a tak marne wyniki. Trener z głową na karku jak Pochettino czy Ranieri i można klepać kogo się chce w Premier League.
02.05.2016 23:51
@doitsujin
Mówi się trudno. Moim zdaniem nie ma co na siłkę zwiększać prestiżu spotkania. BVB w ostatnich latach na tyle podskoczyła sportowo, że nasz mecz z nimi już sam w sobie jest arcyciekawy :)
A brak TSV w BL jest dla mnie niesamowitym smutkiem. Czekam z utęsknieniem na powrót Lwów i derby Monachium!
02.05.2016 11:59
@lokus
Trafna uwaga.
@doitsujin
Myślę, że właśnie chodziło o historycznego rywala. Takiego przy którym jest dodatkowy smaczek. To, że w obecnym sezonie BVB jest naszym najgroźniejszym rywalem na krajowym podwórko nie podlega dyskusji w żadnym calu ^^
02.05.2016 11:26
Podzielam zdanie Rufusa. BVB nie jest dla nas największym rywalem w historii, ani tym bardziej my nie jesteśmy dla nich. Niestety dla BL w ostatnich dekadach tylko jedna drużyna wybiła się przed szereg - Bayern. Reszta ekip epizodycznie nawiązywała walkę z Bawarczykami. Raz było to Leverkusen, innym razem SChalke, Gladbach, BVB czy Wolfsburg. To, że kibice BVB myślą inaczej niczego nie zmienia. Kosmiczne kompleksy i żółć się z nich wylewa, ot co. Wystarczy wejść na polską stronę BVB.
02.05.2016 10:47
@Hourdeau
Niepotrzebnie wdajesz się w dyskusję. Niepotrzebnie... ^^
01.05.2016 10:08
@jastrzab123
Ja nigdy nie porównam Atletico z CHelsea. Z prostej przyczyny. W klub z Londyny zainwestowano wiele milionów, do tego mieli jednego z najlepszych trenerów na świecie i co? Autobus, laga do przodu i może wpadnie... Taka gra była żenująca patrząc przez pryzmat kasy jaką wywalono na piłkarzy.
Natomiast Atletico to drużyna nie posiadająca takiego budżetu. Teoretycznie są dużo słabsi od nas czy od Realu, Barcelony, a jednak dotrzymują kroku tym ekipom. Fantastyczna drużyna, świetny kolektyw. TO jasne, że ofensywą nie osiągnęli by tyle, ale ja darze ich ogromnym szacunkiem.
29.04.2016 22:55
@Misiek
Co z tego, że ma fantastyczną technikę jak nic z tego nie wynika. Przecież on nie ma praktycznie asyst. Kiwnie jednego, drugiego i poda do tyłu... We wczorajszym meczu to było wręcz apogeum jego beznadziejnych zagrań. Gra bardzo chimerycznie. Nie przeczę, potrafi zagrać fenomenalne spotkanie, ale i beznadziejne. W większości jednak gra nijak... Niestety zawodnik w Bayernie powinien w większości spotkan prezentować dobrą formę.
28.04.2016 15:01
@Quebo
Zgadzam się co do Bernata. Wczoraj zagrał katastrofalnie. Z drugiej strony jest niezłym lewym obrońcom i jako zmiennik mógłby pozostać w klubie. Z Alabą jest większy problem, ponieważ jako lewy obrońca nie zostanie u nas w klubie... Od dłuższego czasu chce grać w pomocy. Pep w jakiś sposób zdołał to pogodzić, ponieważ mimo, że grywał jako obrońca to w ofensywie praktycznie występował jako pomocnik. U Ancelottiego raczej nie będzie to tak wyglądaći lewy obrońca, będzie grał na lewej obronie. Alaba jako pomocnik to gracz dobry, niestety tylko dobry.
28.04.2016 13:41
Wzmocnienie środka pola to kluczowy transfer. Bardziej niż defensywy. W obecnej kadrze nie posiadamy rozgrywającego na światowym poziomie. Vidal, Xabi, Lahm, Alaba, Javi - to wszystko zawodnicy, którzy mogliby grać na środku pomocy, ale jako defensywni zawodnicy. Zostaje nam Thiago, który kompletnie zawodzi jako rozgrywający. Transfer Pjanica wydaje się ciekawą opcja, a jako jego zmiennik może sprawdziłby się Gaudino. Niestety nie wiem jak sprawuje się młodzian w Szwajcarii.
28.04.2016 13:37
@Rizzitelli
Akurat postawienie autobusy przy 0:0 jest głupie :) Oczywiście zakładając, że grają dwie równorzędne ekipy o zwycięstwo. Ale już w przypadku Atletico i rewanżu na AA, taka taktyka będzie w pełni zrozumiała.
Nasze utrzymywanie przy piłce wynika z naszej słabości. Z taką taktyką grę defensywną można oprzeć na innych schematach. Na przykład wysoki pressing i szybki odbiór piłki. Graliśmy tak, nawet za Guardioli. Teraz tego nie potrafimy. A co nam przynosi posiadanie piłki w ofensywie? Praktycznie nic, bo ostatnio większość akcji kończymy albo strzałem za 16 albo wrzutką pole karne. Taki sposób gry nie wymaga ciągłego trzymania się przy piłce, tracimy tylko czas. Ja na miejscu trenera inaczej nakazałbym grać zawodnikom :)
Ale z drugiej strony... jak coś jest głupie i działa, tzn, że nie jest to głupie :P Jak w ten sposób mamy wygrać LM - ok. Chociaż od nowego sezonu liczę, że zaczniemy grać w końcu taką piłkę, na którą na da się patrzeć :)
28.04.2016 10:51
@Rizzitelli
Jeśli klepanie piłki jest faktycznie naszym sposobem na grę obroną, to jest to najgłupszy sposób jaki kiedykolwiek i ktokolwiek wymyślił. Już wyjaśniam dlaczego. Rzeczą oczywistą jest, że gdybyśmy prowadzili 1:0 albo i więcej taka gra byłaby jak najbardziej na miejscu. Zabijałoby to spotkanie, ale co mnie to obchodzi, grunt to zwycięstwo :) Niestety my taką grę od samego początku spotkania preferujemy i to moim zdaniem nie wynika z taktyki, a z naszej słabości. Nie potrafimy szybko znaleźć drogi go bramki przeciwnika, dlatego tyle klepiemy. Ponadto taka gra spowodowała, że nasi obrońcy grają słabo, cała formacja spisuje się słabo. Gdy rywal ma piłkę, to gubimy się i nie potrafimy postawić żelaznej defensywy. Na szczęście rzadko zdarza się taka sytuacja, aczkolwiek na takim poziomie LM już jest większe prawdopodbieństwo na taki stan rzeczy.
Reasumując - musimy popracować nad grą obronną przed nowym sezonem. Liczę, że Ancellotii poprawi to w naszej grze i nauczy tę drużynę kontratakować :)
W rewanżu mam nadzieje, że zagra Javi z Benatią. Rzuty rożne w końcu były trenowane, bo widać efekty. Potrafimy w końcu stworzyć zagrożenie po tym elemencie gry. Automatycznie Alaba gra na lewej. Oczywiście brak Thiago w pierwszym składzie to obowiązek. Według mnie był wczoraj naszym najgorszym piłkarzem.
28.04.2016 10:25
@Quebo
Z drugiej strony Bayern w tym sezonie jest tak nieprzewidywalną drużyną, że możemy ograć Atletico 5:0, a równie dobrze przegrać 0:5 ^^ Obyśmy w odpowiednim momencie strzelili bramkę na AA. Zbyt wczesny gol sprawi, że Atletico będzie jeszcze walczyło. Im później im strzelimy, tym oni będą bardziej zmęczeni grą defensywną.
Ale zobaczymy we wtorek jak to będzie, bo według mnie absolutnie każdy wynik jest możliwy :]
27.04.2016 23:31
Głupoty gadacie. Patrząc przez pryzmat naszych ostatnich spotkań, to druga połowa wyglądała naprawdę dobrze w naszym wykonaniu. Nie demonizowałbym też Atletico, bo wybitnego spotkania dziś nie zagrali. Wygrana zasłużona, ale mogło to skończyć się inaczej.
@Quebo
Było dużo sytuacji, po których mogła paść bramka. Żadnej 100%, ale jednak były. Na przykład strzał Alaby czy Javiego. Do tego akcja Lewego, Comana, strzał z głowy Benatii. TO były między innymi sytuacje gdzie bramka mogła paść. Jasne, Atletico dobrze się broniło, ale mieliśmy szansę na bramkę.
W każdym razie teraz to skupmy się na BL. Ważny mecz z Borussią przed nami.
27.04.2016 23:21
@DartSmd
Juve też się nie dało strzelić 4 bramek... :P Nie ma co ukrywać, że jesteśmy w kiepskiej dyspozycji, ale Atletico również nie jest w swojej szczytowej formie. W obecnej edycji LM żadna z drużyn szczególnie się nie wyróżnia, jak na przykład Bayern w 2013. Na AA możemy strzelić szybkie dwie bramki i to Atletico będzie miało kosmiczny problem. Nie możemy mówić, że jedną nogą jesteśmy poza półfinałem. Trzeba się nakręcić! Na AA muszą zagrać na 200%. Powtórka z Realem? Jasne, jest możliwa, ale bardziej prawdpodobne jest to, że 0:4 z Atletico nie zobaczymy. :)
@Marienplatz
A może to były strzały...? :P
27.04.2016 22:52
@DarthSmd
?????
Gramy rewanż u siebie. Przegraliśmy tylko 1:0. W drugiej połowie pokazaliśmy, że można zagrozić bramce przeciwnika. Brakło nam trochę szczęścia. U siebie musimy zgrać tak jak w drugiej połowie. To Atletico będzie miało cieżej niż my. Oni graja na wyjeździe. Oczywiście są w lepszej sytuacji bo strzelili jednego gola więcej niż my i niestracili żadnego. Ale przecież u siebie potrafimy strzelać wiele bramek. Druga połowa pokazała, że ta drużyna jeszcza pamięta jak grać w piłkę.
Co do samego meczu... pierwsza połowa słaba, druga zdecydowanie lepsza. Atleti mogło nas dobić, ale szczęście nam dopisało. Z drugiej strony brakło nam go przy poprzeczce Alaby. Parę sytuacji potrafiliśmy stworzyć pod bramką Altetico więc jest to drużyna jak najbardziej do ugryzienia.
Nie rozumiem tylko zachowania Pepa. Drużyna zaczęła grać bardzo dobrze, rozpędzała się, a ten robi zmiany... Zmienia jako pierwszego Comana, który zrobił dwie świetne akcję i zaczął się rozkręcać :/ Costę dał na prawą pomocę gdzie gra słabiej niż na lewej.
Mamy szansę na awans. To tylko jedna bramka, rewanż gramy u siebie! Trzeba pamiętać, że z Realem też mielismy taką sytuację, ale liczę ,że tym razem drużyna odpowiednio się przygotuje!
27.04.2016 22:43
Pierwszy to zmiany to jest według mnie Thiago. Pragnę przypomnieć, że to środkowy pomocnik, rozgrywający. Nasza gra środkiem nie istnieje... Praktycznie każda piłka zagrana przez niego to strata, a to jak dał się objechać przy bramce to wręcz dramat. Alonso może nie gra wybitnie dziś, ale na pewno katastrofy z jego strony nie ma. Oczywiście jak dla mnie powinien grać tam inny zawodnik, ale na tle Thiago i Bernata to Xabi wygląda jak profesor :)
Cóż... Atletico wbrew pozorom nie gra dziś wybitnego spotkania. Można im strzelić bramkę. Raczej szczęśliwie niż po składnej akcji, ale zawsze. Z drugiej strony oni też mogą nam wpakować kolejną bramkę... Co by nie mówić to oni lepiej zagrali w tych pierwszych 45 minut. Ślizgaliśmy się w tej LM już tyle razy... czemu by nie dzisiaj ?:)
27.04.2016 21:45
ehh... pierwsze 15 minut nasi zagrali jak przestraszeni juniorzy. Potem już nie wyglądało to tak źle. Ale pytanie powstaje czy dlatego, że wzieliśmy się w garść czy Atleti po bramce się cofneło...
Trudno grać w 9 przeciwko 11. To co grają dziś Bernat i Thiago to tragedia. Więcej strat jak celnych zagrań :/ a w defensywie równie słabo. Przy bramce się nieźle popisali. Słabiutko również Lahm i Lewy.
Pochwalić mogę Vidala i Neuera, którzy dobrze się dziś prezentują na tle reszty drużyny.
Sytuacji to my dziś chyba żadnej nie stowrzymy z taką grą. Dobrze, że Atleti cofnęło się, a nie zaczęło nas cisnąć było by źle. W drugiej połówce wychodzimy bez Thiago i Bernata. Gramy to co do tej pory(nie liczę na więcej) i czekamy, że może coś wpadnie po błędzie Atleti.
27.04.2016 21:36
@mehmet7
Nie liczyłbym na jakieś zaskoczenie ^^ Ja spodziewam się takiej gry, jaką prezentujemy przez całą jesień. Noo... może liczę na więcej zaangażowania i walki.
Aaa... i jeśli za tydzien wygramy z Gladbach mamy już Majstra!
23.04.2016 17:45
Ważne 3 pkt! Dystans zachowany.
Na szczęście zostało jeszcze tylko 6 meczy, może 7... ekhm oby 7 do końca :) Przeżyjemy te męczarnie jakoś, oby z 3 trofeami ^^
23.04.2016 17:27
Słabo, bardzo słabo. Bez ikry i pomysłu gramy. Hertha powinna mieć karnego za rękę Tasciego. W sumie Niemiec tureckeigo pochodzenia nie popełnił przy tym błędu, ale karny powinien być.
23.04.2016 16:21
@Android
Może jest zmęczony? Może ma drobny uraz? Może na treningu słabo wyglądał?
Jaki interes ma BVB w tym, że Hummels na końcówkę sezonu będzie grzał ławę? Wygląda na to, że i tak odejdzie, po co BVB ma się osłabiać. Dla zawodnika i tak to nie jest dużo kara, bo do końca sezonu zostało z 5 spotkań.
23.04.2016 15:05
@JazGod
Nigdzie nie napisałem, że mi przeszkadzają ich zarobki. Dla mnie mogą i zarabiać 10x więcej. Pije do tego, że facet twierdzi, że ma ciężko pracę i mało zarabia.
23.04.2016 14:56
Ten Pan to sobie chyba kpi z nas wszystkich... Nawet jeśli piłkarz zarabia 100 tysięcy rocznie(nawet złotówek) to i tak jest to kupa pieniędzy. Zawsze mnie bawi gdy piłkarze mówią, że ich zawód to ciężka praca. Ciężko to ma górnik w kopalni, ciężko to ma lekarz i pielęgniarka na dyżurze, ciężko to ma budowlaniec na budowie. Facet przez parę godzin dziennie trochę pobiega, trochę pokopie piłkę i tyle.
23.04.2016 13:38
@mehmet7
Niestety, ale ekonomiczny styl gry już wszedł nam w nawyk ^^ Z Atletico właśnie na taką grę bym się nastawiał - nudną, powolną i bez ikry. Ale oczywiście nie twierdze, że nie mamy szans :D Ba! Taką grą wielokrotnie już pokonywaliśmy rywali i liczę, że tak będzie z Atletico :)
22.04.2016 19:42
Świetny obrońca. Widziałem kilka spotkań Napoli i to właśnie on zrobił na mnie największe wrażenie.
22.04.2016 16:18
@jahcob
Położył się na boisku i poprosił o zmianę. Zszedł o własnych siłach. Chyba jakiś uraz mięśniowy.
20.04.2016 21:49
No! W końcu strzeliliśmy kilka bramek i pewnie wygraliśmy mecz. Cieszy, że Lewy w końcu się odblokował. Dobra druga połowa.
16.04.2016 20:22
Dobry nasz mecz w defensywie. Z przodu wygląda trochę gorzej. Ten mecz to dobre przetarcie dla nas przed Atletico. Dokładnie takiego spotkania możemy się spodziewać.
Smutne trochę jest to, że nasze szansę pod bramka tworzone są wyłącznie po wrzutkach... po co tyle klepania piłki? Wrzutkę można zrobić, odzyskać piłkę i znowu wrzutkę. Większa szansa na gola. A jak klepiemy i klepiemy to tracimy tylko czas - w końcu i tak zakończy się dośrodkowaniem.
Ale w sumie mecz nie najgorszy. Sane zneutralizowany, brakuje tylko większej ilości sytuacji no i bramek. Jak na naszą grę w tej rundzie to dziś nie wygląda to najgorzej.
16.04.2016 19:20
W sumie... jak tak teraz na to wszystko patrzę to styl gry Atletico na chwilę obecną jest dla nas idealny^^
Dlaczego? Otóż ostatnio nasz Bayern słabo sobie radzi z szybką i kombinacyjną grą. Gdy przeciwnik podchodzi wysoko to już w ogóle nie potrafimy sobie poradzić. Kontrataki praktycznie nie istnieją. Takie Atletico zamuruje się na własnej szesnastce, to my będziemy mieć tyle czasu na klepanie piłki, że dobijemy do 80% i może coś wpadnie^^ Gorzej gdy Atletico postanowi grać pressingiem i będzie chciało wyjść z własnej połowy :P
15.04.2016 16:06
@Android
1. Barcelona już trzy razy w tym sezonie pokonała Atletico. Wniosek? Da się pokonać Atletico grając tak jak Bayern(gramy podobnie do Barcy).
2. Co z tego, że wyeliminowali Barcelonę? Nie dość, że w ostatnich meczach Katalończycy ewidentnie stracili formę, to ponadto nie jest to najsilniejsza Barca w historii.
3. Może i Atletico gra bezbłędnie w obronie, ale z przodu już jest gorzej. Poza tym bramki im da się strzelić, co już wiele drużyn pokazało.
Szansę są wyrównane. Nie przesadzajmy, że Atletico nas rozniesie. Kto zagra w finale? Nie wiadomo. Może być finał Real Bayern, a równie dobrze City Atletico.
15.04.2016 13:43
Atletico ledwo przeszło PSV, w grupie przegrali u siebie z Benficą, w lidze hiszpańskiej przytrafiały im się głupie wpadki, z Barceloną trzy razy przegrali w tym sezonie... Ekipa z Madrytu to niezwykle silny i niebezpieczny przeciwnik, ale my również jesteśmy groźni. Może nie gramy najlepszego sezonu, ale Atletico również. To, że odprawili z kwitkiem Barcelonę sprawia, że niektórzy przeceniają naszego rywala.
Oczywiście wcale nie lekceważę rywala, ale uważam, że szansę są 50 na 50. Wszystko będzie zależeć od dyspozycji dnia. Atletico gra żelazną defensywą, ale też nie strzela bardzo dużo bramek. Juve też posiada fantastyczną obronę, a 6 bramek w dwumeczu im strzeliliśmy. Ekipy są na tyle wyrównane, że na prawdę wszystko może się zdarzyć :)
15.04.2016 13:06
Pierwsza bramka to ewidentny błąd Neuera. Zbyt późno wyszedł z bramki, lepiej by było gdyby został na linii. Moim zdaniem jednak to nie zachowania Manu było kluczowe przy bramce. Gdyby nie wyszedł i tak padła by bramka. Źle przy bramce zachowali się między innymi Vidal, który zbyt późno podbiegł do asystującego i pozwolił mu dograć oraz nasi obrońcy z Alonso. Było ich trzech, ale i tak pozwolili na uderzenie rywalowi.
15.04.2016 08:47
@daro022
Przeczytaj jeszcze raz uważnie to co napisałem. Następnie spójrz na tabelę ligi angielskiej, niemieckiej i hiszpańskiej. W dalszej kolejności przeanalizuj dotychczasowe osiągnięcia City w LM.
14.04.2016 11:38
Ja liczę, że trafimy na Manchester City. Będzie mecz ze smaczkiem.
Kto ma największe szanse na LM? Każdy. Żadna z drużyn nie prezentuje wyśmienitej formy, żadna też szczególnie nie odstaje od reszty(może trochę City). To są półfinały, wszystko może się zdarzyć.
Wystarczy spojrzeć na nas. W 1/8 mogliśmy spokojnie odpaść, ale po fantastycznym meczu daliśmy radę. W ćwierćfinale na za dużo pozwalaliśmy Benfice, ale pewnie awansowaliśmy. Trzeba pamiętać, że Benfica była poważnie osłabiona. Mecze półfinałowe zapowiadają się niezwykle ciekawie i wszystko może się zdarzyć :)
Cieszy to, że w ciągu ostatnich 6 lat regularnie zachodzimy wysoko w LM(poza 2011). Wzrasta nasz prestiż i budżet :) brakuje tylko wisienki na torcie, bo jedna z 2013 to za mało :P
14.04.2016 09:32
A tak chciałem pochwalić drużynę za drugą połówkę. Szybka bramka, pełna kontrola meczu. Brakowało tylko skuteczności. Oczywiście strata bramki i wkradła się nerwowość. Co do czerwonej kartki dla MArtineza... nie wiem, ciężko mi to ocenić. Nie widziałem powtórek. Benfica powinno dostać spokojnie z 5 dzisiaj, ale nasze kontrataki wołają o pomstę do nieba. Ale dlaczego mnie to dziwi? Ktoś kiedyś powiedział, że nie musimy ćwiczyć gry z kontry, bo tak nie będziemy grać :P
Brawo dla drużyny za awans do półfinału. Byliśmy lepsi od oponenta, ale przez nasze słabości daliśmy mu za dużo nadziei. Jak już kiedyś napisałem... jak mamy grać taką padakę i wygrać wszystko jak leci - ok, pasuje mi to :)
13.04.2016 22:42
Gol z rzutu rożnego O.O Co to się porobiło :D
13.04.2016 21:56
@ThomasKonig
Utrzymywanie się przy piłce to nie jest przeważanie. Po bramce dla Benfici, mieli 100% i powinno być 2:0. My mieliśmy parę sytuacji po wrzutkach, w zasadzie żadnej 100%. DarthSmd dobrze napisał, że brakuje nam lekkości i gry zespołowej, tego czym ten zespół cechował się na jesień. Nie wiem dlaczego jesteś zadowolny z takiej gry. Zapominasz też, że Benfica to dużo słabszy zespół od nas, do tego poważnie osłabiony. A my się z nimi męczymy. Poza tym sprawa awansu jest jeszcze otwarta.
Jedyne co pozytywnego można z tego meczu wynieśc jak na razie, to to, że szybko odpowiedzieliśmy im bramką i zaczęliśmy grać pewniej.
13.04.2016 21:45
Słaba połówka. Przeważaliśmy, ale nieznacznie. Parę sytuacji, a nasza główna broń w ofensywie to wrzutki... Co ciekawe, wychodzą do nich Vidal, albo Lahm :) Zachowanie zespołu przy bramce to dramat. OD pomocników, po obrońców i bramkarza. Gdyby zamiast osłabionej Benfici wyszedł dziś mocniejszy zespół, to byłoby krucho.
Ale nie ma co narzekać. Strzeliliśmy bramkę i nabraliśmy dzięki temu pewności. Gra też się poprawiła. Oby w drugiej połowie nasi grali pewnie i kontrolowali sytuację na boisku. Przydałaby się kolejna bramka dla nas!
aa... skoro gramy tyle wrzutek, to wpuściłbym Lewego. Formy nie ma, ale jest wysoki i nieźle gra głową.
13.04.2016 21:38
Benfica to zespół zdecydowanie słabszy od nas(na papierze), do tego brakuje im kilku podstawowych graczy oraz muszą odrabiać straty z AA. Teoretycznie wszystko przemawia na naszą korzyść.
...ale
Z naszą formą i grą w tym sezonie to w dzisiejszym meczu może zdarzyć się wszystko. Totalna kompromitacja i niesamowity pogrom. Nam kibicom nie pozostaje nic innego jak trzymam kciuki i liczyć na awans do 1/2!
13.04.2016 18:59
Dzisiaj trzymam kciuki za Wilki! Ale obawiam się, że Real może wpakować im z 4-5 bramek.
Przynajmniej tyle dobrze, że to nie Leverkusen. Ci na pewno by przegrali z 4 czy 5 do zera. Tym bardziej mając taki wynik :D
12.04.2016 19:17
@achim, lokus
Ok :) Dla mnie to jednak zbyt ryzykowne zachowanie :)
09.04.2016 19:04
Akurat Lewy przy bramce Coscie powinien raczej od razu zagrać do Brazylijczyka na wolne pole. Nie potrzebnie tyle trzymał piłkę przy nodze. Asysta zapisze się w statystykach, ale nie oszukujmy się, to Costa wykonał całą robotę :)
09.04.2016 19:03
@ThomasKonig
Gdzieś od 75 minuty VFB przycisnęło i zrobiło się groźnie pod naszą bramką. Wpuszczenie ofensywnego gracza nie poprawiło naszej gry. Dla mnie jest to dziwne zachowanie kiedy drużyna przeciwna zaczyna naciskać, a my zwiększamy siłę ofensywy. Stuttgart i tak się otworzył i nie przykładał tak dużej uwagi do defensywy. W takiej sytuacji trzeba się bronić. Tak to doprawadzamy do sytuacji - albo my strzelimy, albo oni. Dzisiaj się udało, ale takim zachowaniem zwiększami ryzyko straty bramki.
09.04.2016 17:49
@FanGraczyBayernu
Nawet dwie.
09.04.2016 17:38
@ThomasKonig
No tak, przecież Pep doskonale to wiedział, że Costa strzeli bramkę. O ja głupi. W takim razie liczę, że w kolejnych meczach przy stykowym wyniku korzystnym dla nas, będziemy wzmacniać ofensywę kosztem defensywy.
@konrad2815
Nie jestem tego pewien, ale zwycięstwo w LE daję szansę na grę w LM danej drużynie, a nie lidze, którą ona reprezentuje.
09.04.2016 17:37
@lokus
Ok, ale tę korektę mógł zrobić nie ściągając defensywnego zawodnika i wpuszczając w jego miejsce Costę. Dla mnie to było bardzo dziwne zachowanie.
09.04.2016 17:32
Druga połowa lepsza jak pierwsza. Ale nie bylibyśmy sobą gdybyśmy nie odpuścili w pewnym momencie i dążyli do nerwówki ^^ Gramy beznadziejnie. Dobrze, że chociaż skutecznie. Jak w taki sposób mamy się doślizgać do pucharu LM, majstra i pucharu DFB Pokal to jak już mówiłem nie mam nic przeciwko. Potem liczyć na to, że Carlo odmieni naszą grę.
Martwi kolejny słaby mecz Lewego... i ten uraz Javiego. Na plus Ribery i Goetze, ale tylko w drugiej połowie. Widać, że gra w środku idzie mu zdecydowanie lepiej.
I dlaczego przy stykowym wyniku zmieniamy obrońcę na skrzydłowego? ^^
09.04.2016 17:27
Gramy nudno, powoli, bez polotu, czyli gramy swoje :) Ale jak tak mają wyglądać mecze do końca sezonu i mamy wszystko wygrywać to ja jestem za... ^^
09.04.2016 16:22
@Android
Już nie przesadzaj ^^ Pierwsza fala hejtu na Guardiole była totalnie wyolbrzymiona i niezasłużona. Poza tym ciężko stwierdzić, by osoby od początku mówiące, że Guardiola to błąd miały rację. Dlaczego? Przecież w klubie źle się nie dzieje, mamy nie najgorsze wyniki. Zgodzę się jednak, że do ideału nam dużo brakuje. Nie sądzę by ktokolwiek przewidział taki obrót spraw z Pepem. Fantastyczna gra na jesień i słaba na wiosnę. Zdobywanie majstrów i walka do ostatnich chwil w LM, a styl gry niekiedy wręcz żenujący.
Pamiętajmy też, że sezon się jeszcze nie skończył. Guardiola wygrywając LM i BL będzie mógł porównać się do dwóch naszych najlepszych trenerów w XXI wieku, czyli Hitzfelda i Juppa. Gdyby mu się to nie udało to będzie małe rozczarowanie, ale jednak osiągnął niemało z naszym klubem.
06.04.2016 15:06
@Apollo1
W Turynie ustrzeliliśmy dwa gole i nie było po zawodach. W takiej dyspozycji w jakiej były drużyny wczoraj to Benfica spokojnie może nam strzelić o dwa gole więcej. Pamietaj, że gramy na wyjeździe. Takie mecze zawsze nam słabiej wychodzą i rywal będzie miał łatwiej niż na AA.
Poza tym Benfica miała dwie 100% sytuacje i nieodgwizdany karny. Do tego sporo sytuacji, może nie zbyt groźnych, ale gol mógł paść. Wynik dobrze odzwierciedla przebieg meczu, chociaż 2:1 dla nas byłoby bardziej sprawiedliwe.
06.04.2016 12:55
@eryk
Logika już dawno opuściła tę drużynę. ^^ Ja na przykład nie rozumiem dlaczego jeden z naszych najlepszych obecnie piłkarzy, czyli Coman, zaczyna mecz na ławce...
Ślizgamy się tak już od dłuższego czasu i na chwilę obecną nam się udaję. Obawiam się jednak, że niemoc może nam się przytrafić w kluczowym momencie... w finale czy na finiszu BL :/
05.04.2016 23:00
Wygrany mecz i to bez straty bramki. Jest dobrze. Zaliczka mizerna, ale jednak jakaś jest. Nie możemy jednak się z tego cieszyć, bo Benfica to zespół teoretycznie dużo słabszy od naszego. Powinniśmy im wpakować z 3-4 bramk i mieć spokój w Lizboznie. Niestety dla nas rzeczywistość okazała się zgoła inna. Benfica zagrała dziś bardzo dobre zawody i mogą czuć lekki niedosyt. Dwie 100% sytuacje i nieodgwizdany rzut karny.
A my? Sytuacje były, to fakt. Ale przychodziły nam jak krew z nosa. Graliśmy od niechcenia. Bardzo dobre, wręcz świetnie dziś zagrał Vidal i generalnie defensywa. Tragicznie dzisiaj Thiago i Lewandowski.
05.04.2016 22:46
Karny był i wg mnie duży błąd Marciniaka.
05.04.2016 21:50
Nie ma co panikować, nasi są myślami w meczu ze Stuttgartem. Poza tym każdy mecz jest jak finał, poza 1/4 finału.
Ehh... nasi robią dokładnie wszystko to, czego nie powinni robić, tudzież robią to na odwrót. Po strzelonej bramce to powinniśmy iść za ciosem, albo się bronić. Nie ma ani tego, ani tego. Po paru pierwszych minutach wyglądało to świetnie. Ale z biegiem czasu Benfica zaczęła grać coraz pewniej i lepiej. Mieliśmy parę sytuacji, ale Benfica również. Do tego nieodgwizdany karny.
Liczę na to, że w drugiej połowie przyciśniemy. Zaczniemy grać z zacięciem i agresją. Za dużo luzu, spokoju i co tu dużo mówić - flegmy. Benfice się chce bardziej na chwilę obecną.
Nie jest źle, bo wygrywamy, ale trzeba strzelić kolejne bramki i nie stracić żadnej by w Lizbonie mieć komfort.
05.04.2016 21:39
Rode nie gra przez to, że jest słaby, a dlatego, że Pep nie widzi go w drużynie. W zeszłym sezonie na wiosnę grał świetnie. W momencie gdy drużyna miała multum kontuzji, to wszedł do środka i grał najlepiej ze wszystkich środkowych pomocników. Gdy większość się wyleczyła, to stracił miejsce w składzie. Zaczęli grać inni i grali dużo słabiej niż Rode. Niemiec i tak nie wskoczył znowu do pierwszej 11.
Natomaist Goetze idzie śladami Podolskiego. Trochę bawi mnie, że cały czas wspomina się jego bramkę w finale na Mundialu. Przecież Goetze był tam rezerwowym. W finale wszedł bardzo późno z ławki(w 88 minucie). Rozczarowuje totatlnie Mario w Bayernie. Może za Carlo inaczej to będzie wyglądać... jednak wątpię w to :/
25.03.2016 09:01
ehh... Niby mecz pod kontrolą, ale gdy Koeln przycisnęło to zrobiło się groźne. My natomiast z kontry grać nie potrafimy i nie robiliśmy użytku z tego, że Kolończycy się otworzyli.
Ważne 3 pkt i mam nadzieje, że na przyszłość odpuścimy sobie granie w piłkę w meczu dopiero po 2 czy 3 bramce...
19.03.2016 17:26
@jastrzab123
Zgadzam się. Nawet bym powiedział żeby strzelić 3 i wtedy można już sobie spać, a nie biegać.
@Android
;)
19.03.2016 16:25
Ależ nudny mecz, praktycznie nic się nie działo. Paradoksalnie bramka Lewego nic dobrego nam nie przyniosła ^^ Otóż skoro mamy wynik, to nie musimy strzelać więcej bramek, więc można sobie kopać na połowie :P
Rozumiem, że ten mecz wystarczy wygrać 1:0, że graliśmy z Juve 120 minut, ale troszkę przyspieszyć można.
Goetze za Xabiego, Rode na miejsce Xabiego. Nie rozumiem dlaczego Seba gra jako ofensywny pomocnik...
Ciężko kogoś pochwalić czy zganić, bo praktycznie nic się nie dzieje ^^
19.03.2016 16:20
@jastrzab123
Na szczęście jest Gilewicz. Ale nie zmienia to faktu, że jest Mati :/ To będzie ciężkie 90 minut ^^
19.03.2016 15:27
Dobry skład. Część naszych graczy odpocznie, a część będzie mogła się wykazać. Dziwi mnie jednak brak Goetze.
W naszym składzie jest tylu klasowych zawodników, że powinni dać radę z Koeln. W razie problemów mamy mocną ławkę. Ale Koeln nie można lekceważyć i trzeba zagrać na 100%!
19.03.2016 14:43
Ważne i niełatwe spotkanie przed nami! Musimy utrzymać 5 punktową przewagę przed przerwą na reprezentacje. Ponadto gramy na wyjeździe, a w tym sezonie mamy dużo większe problemy z rywalem na ich boisku niż na naszym. Ale z drugiej strony gramy dziś z Koeln więc innego rozwiązania jak 3 pkt nie widzę!
Do tego dziś jest idealny mecz, aby zmiennicy mogli się pokazać. Bernat, Goetze czy Rode - powinni dostać szansę.
19.03.2016 11:01
Dobre losowanie dla nas. Pierwszy mecz u siebie, ale robiąc dobry wynik na AA ustawimy sobie grę. Z drugiej strony ciężko mi sobie wyobrazić by obecny Bayern stłamsił rywala strzelając mu 5-6 bramek. Nie w pierwszym meczu. Bardziej prawdpodobne wydaje się prowadzenie z 2:0 i spokojne dowiezienie wyniku do końca. Ale zobaczymy jak to będzie ^^ Nie zdziwie się jak przegramy na AA, po czym gładko wygramy w Lizbonie :P
Najlepiej losowanie ułozyło się dla Realu, grają drugi mecz u siebie i to z VFL, które jest dużo słabsze w tym sezonie jak rok temu. Najgorzej trafiła Barcelona. Atletico to zespół, który fantastycznie broni.
18.03.2016 12:35
@Marienplatz
Niestety gra Alaby to nie był wypadek przy pracy :/ Od dłuższego czasu prezentuje słabą formę. W meczu z Juve tylko to potwierdził. Z drugiej strony nawet grając dużo poniżej oczekiwań i tak Austriak gra poprawnie.
18.03.2016 10:57
@jastrzab123
United,Benfica, VFL, Porto, Szachtar to ta sama półka. W każdym razie wtedy kiedy z nimi graliśmy, takie jest moje zdanie :) United to uznana marka nie przeczę, ale przecież za Moysa grali słabo. Teraz zresztą nie lepiej :P Portugalczycy to dobre zespoły, ale co jak co to jednak słabsze teamy niż czołówka. Losując te zespoły mieliśmy szczęście w losowaniu wtedy :) Oby w piątek również nam dopisało. Ale ja osobiście nie chce Wilków. Może uda się im wygrać swój ćwierćfinał i zagrają w 1/2. Było by godnie :)
17.03.2016 23:13
@jastrzab123
Nie zgodzę się :) Za Pepa w fazie pucharowej LM graliśmy z Manchesterem United, Szachtarem i Porto. Co jak co, ale te drużyny w momencie gdy z nimi graliśmy mogliśmy spokojnie zaliczyć do średniaków europejskich :) Przynajmniej do drużyn pokroju Benfici i VFL.
17.03.2016 22:46
Nasza obrona w chwili obecnej jest w fatalnej dyspozycji. Ale nie oszukujmy się, przed kontuzjami również nie należała do najmocniejszych. Mało bramek traciliśmy dzięki grze obronnej całego zespołu i pressingowi.
Czy powrót Boatenga i Martineza uzdrowi naszą grę? Na pewno poprawi. Boateng to podstawowy obrońca i daje nam dużo pewności, przynajmniej w tym sezonie :) Martinez? Na środku obrony miał mecze fatalne, ale i świetne. Zobaczymy w jakiej wróci dyspozycji. Benatia gra bardzo słabo, dziwi mnie to ponieważ pokazał wiele razy, że jest świetnym obrońcą. Trzeba czekać na ich powrót, mimo, że nasi środkowi obrońcy w większości do czołówki europejskiej nie należą to i tak są zdecydowanie lepsi niż Alaba i Kimmich na tej pozycji.
Po sezonie transfer środkowego obrońcy to obowiązek. Ba! Nawet pokusiłbym się o kupno dwóch takich zawodników.
17.03.2016 13:33
@golik
Prawidłowa, błąd sędziego. Ale nie możemy mówić, że wypaczyła wynik spotkania. Byłby to gol na 0:2, nie 0:3. Poza tym Juve nie może winić sędziego, bo mieli tyle 100% sytuacji, że powinni spokojnie wygrać to spotkanie.
17.03.2016 10:21
Świetny mecz i piękne widowisko!
.
Ale... już tak z chłodną głową. Nie możemy tego meczu brać za wzór, bo większość czasu graliśmy fatalnie. Jestem zdania, że to nie my wygraliśmy ten mecz, a przegrał go Juventus. Sytuacja analogiczna do tego w Turynie. Wtedy byłem zdania, że to Bayern dał sobie wyrwać remis, a nie Juve wyrwało go nam. W sumie mam to gdzieś dlaczego Juve obniżyło loty i dało nam zdobyć dwie bramki, grunt, że się dało :) W dogrywce to było już po Juve, nie mieli sił i zrobili dużo słabsze zmiany niż my.
Patrząc pod kątem gry, to jedyne to co może cieszyć to to, że Bayern grał do końca i potrafił się podnieść. Oby chłopcy zapomnieli o tym co działo się na boisku,a pamiętali tylko wynik i to, że dali radę. Mam nadzieje, że da nam niewiarygodnego kopa ten mecz!
Co do Pepa... cieszę się bardzo, że odchodzi po sezonie, bo nasz Bayern gra na wiosnę za jego kadencji słabo. W tej rundzie zbyt często zdarzają nam się słabe momenty, drużyna jest niestabilna. Ale jeśli mamy się tak ślizgać do wszystkich tytułów to ja jestem za :) Ponadto to dalej nasz trener i pomimo, że nie podoba mi się jego zachowanie i nasza gra to będę mu kibicował do końca sezonu! Taki mały szczegół, o którym wielu z nas zapomina tutaj...zapomina od 3 lat ^^
17.03.2016 07:46
@heat
Nawet nie wiem czy na chwilę obecną Bernat za Alabę na LO nie byłby lepszym rozwiązaniem... Austriak jest w słabej dyspozycji, może ławka by go zmobilizowała?
17.03.2016 00:03
@ThomasKonig
Dzisiaj wygrał Bayern. Tym bardziej jest to fascynujące i godne podziwu, ponieważ piłkarze prezentowali się fatalnie(przynjamniej przez pierwsze kilkadziesiąt minut), jak i trener źle przygotował zespół na ten mecz.
Dobrze, że Juve wzieło z nas przykład i zagrało jak my w Turynie :)
16.03.2016 23:43
@Marienplatz
Zgadzam się. W tym dwumeczu ani Pep, ani Allegri nie mają się czym chwalić. Obie drużyny potrafiły zagrać świetnie, ale w tym samym meczu potrafiły też zagrać totalną kaszanę.
16.03.2016 23:38
@jastrzab123
Nie zgodzę się :P jakby jeszcze JUve w dogrywce strzeliło. Bramka Toniego ze 120 minuty meczu na zawsze zostanie mi w pamięci ^^
Ale nie ma co się licytować. Dobrze, że wtedy jak i dziś awans był nasz :)
...ale mam nadzieje, że nie skończymy w obecnej LM jak w tamtym pucharze UEFA :]
16.03.2016 23:31
@jahcoB
Getafe - Bayern w pucharze UEFA.... tam to dopiero było gorąco ^^
16.03.2016 23:28
BRAWO!!!!
Swoją drogą ten mecz ciężko opisać bądź wytłumaczyć, dziś się działo wszystko.
Juve sfrajerzyło ten mecz totalnie, gorzej jak my w Turynie. W pierwszej połowie mieli nas na patelni.
Oby Boateng wrócił na następne mecze, bo nasza obrona to sito jakich mało^^ Ale nie ma co narzekać, jutro będzie na to czas i to dużo :) Dziś trzeba się cieszyć ze wspaniałego zwycięstwa! Była magia i emocje jak w 2010 za Van Gaala w LM :)!
16.03.2016 23:19
Dawać!
16.03.2016 22:17
@Thomas
Wszystkie wygrane to zasługa Pepa, a wszystkie porażki piłkarzy... Fakt, dzisiaj piłkarze popełniają katastrofalne błędy, ale kto ich cały tydzień przygotowywał do meczu? Kto ustaił taki skład? Kto motywował? To nie pierwszy raz gdy ośmieszamy się w Europie, wszystko za kadencji Pepa :/
Mamy jeszcze 45 minut, ale z taką grą i z takim nastawieniem to my nawet bramki nie strzelimy :/ ehhh ale skoro Juve dało rade to dlaczego nie my?
16.03.2016 21:54
Czy faktycznie choroba uniemożliwiła grę Robbenowi? Był w sobotę na meczu, na stadione. Oznacza to, że był wtedy zdrowy. CHyba, że potem złapał poważniejszą infekcję i leży w łóżku z gorączką.
16.03.2016 20:06
Kupiliśmy go za nieduże pieniądze, a sprzedając do City możemy zrobić świetny interes! Nie ma co ukrywać, gracz chimeryczny, często kontuzjowany i więcej razy zdarza mu się zagrać słabo niż dobrze. Gdyby odszedł z Pepem w środku pola zrobiłoby się miejsce dla rozgrywającego z prawdziwego zdarzenia. Martwi mnie jedynie to, że Bayern puszcza swoich graczy za małe pieniądze, a z takiego CIty ze 30-40 mln byśmy za Thiago wyciągnęli. Skończy się pewnie na 15-20. Nie ukrywajmy, ja tam nie widzę nic co trzymałoby Thiago po odejściu Pepa ^^
16.03.2016 20:03
@Adi
Nie ma na myśli wyłącznie meczu z Werderem. W tym sezonie Coman moim zdaniem lepiej prezentuje się niż Robben, tudzież więcej daje drużynie. Holender jest lepszym zawodnikiem niż Francuz, to fakt, w każdym razie jeszcze jest lepszym. Ale Coman daje tej drużynie więcej moim zdaniem. Nasza gra jest wtedy bardziej zespołowa i przebojowa.
Zostawiając już ten temat. Zobaczymy kto zagra jutro. Bardzo bym się cieszył gdyby wszedł Robben i strzelił trzy bramki, pokazując tym, że jednak na czas dla Comana trzeba poczkać :)
13.03.2016 13:38
@Adi, heat
Ja się z wami nie zgadzam :) Nie tyle nawet by Coman zagrał z Juve, a na stałe wygryzł Holendra z pierwszej 11. Pora na zmianę pokoleniową i to najwyższy czas.
13.03.2016 13:06
@Bawaria6
Niestety Coman wiele traci grając na lewym skrzydle, tak samo jak Robben. Obaj grać razem nie mogą :/ A szkoda.
@achim
Czy ja wiem czy byłoby to ryzyko? Młody zawodnik bardzo by się zmobilizował tym, że trener wystawia go w tak ważnym meczu. Gdyby jednak spalił się psychicznie, to zawsze można doświadczonego Holendra wpuścić.
13.03.2016 12:18
Skoro Pep mówi, że Coman jest opcją, to już wiemy, że zagra Robben...
13.03.2016 10:49
Moim zdaniem to Coman powinien zagrać z Juve od pierwszej minuty kosztem Holendra. Arjen jest w niezłej dyspozycji, ale to wciąż nie jest Robben z najlepszych lat. Gdyby zagrał z Bremą, to mielibyśmy wynik pewnie 3:0. Zamiast trzech asyst Comana byłaby bramka Robbena. Ja stawiałbym na Kingsleya, z nim nasza gra jest szybsza, efektywniejsza, przebojowa i bardziej zespołowa. Arjen niestety za bardzo chce sam.
13.03.2016 10:49
@Android, lokus
No tak... głupi ja :)
12.03.2016 18:08
Ja dałbym jeszcze odpocząć Alabie i Lahmowi. Dziwni mnie też brak Tasciego, nawet na ławce. Kontuzje ma? Dobrze, że Goetze już wrócił. Przed kontuzją w końcu prezentował się przyzwoicie. Ale moim zdaniem Pep powinien go wpuścić już w poprzednich meczach, chociażby na ostatnie minuty. Nie wiem czy od razu wrzucenie go na głęboką wodę to dobry pomysł. Ponadto znowu Rode sobie poogląda mecz z boku :/
Cieszy przynajmniej Lewy na ławce :D Rzecz jasna mam na myśli to, aby w końcu wypoczął :P
12.03.2016 17:55
@Arcatera80
Mój komentarz nie był skierowany bezpośrednio do ciebie :) Przyłączyłem się do dyskusji i wyraziłem swoje zdanie na ten temat ;)
Ja uważam, że Bayern ma bardzo dobry scouting i szkółkę. Jak wszystkie kluby w Niemczech. Ciężko u młodego zawodnika stwierdzić czy za parę lat będzie gwiazdą światowego futbolu. Ileż to zawodników było takich co świetnie rokowali, a nic z nich nie było. Działa to też w drugą stronę. Zatem fakt, że przeszli nam koło Weigl czy Sane o niczym nie świadczy, bo na przykład Alaba, Kimmich czy Mueller już nie. Z drugiej strony, najlepszą sytuacją dla młodych zawodników jest gra w słabszym klubie, bądź takim, który ma problemy. Wtedy łatwiej im wypłynąć, bo nawet pomimo słabej formy to wciąż grają. Tak jak u nas Kimmich. Przecież gdyby wszyscy byli zdrowi to nie grałbym na obronie, dostawałby wyłącznie ogony na DP, bądź na PO jak już parę razy grał.
08.03.2016 16:44
Scouting kuleje? Słabe transfery?
Zobaczcie na skład jaki ma Bayern, a jaki mają inne topowe kluby. To w Bayernie od ładnych paru lat gra więcej wychowanków, bądź zawodników sprowadzonych w młodym wieku niż w innych klubach. Obecnie wyłącznie Barcelona lepiej się prezentuje niż my w tym momencie.
Bayern w tym momencie jest o poziom wyżej niż parę lat, więc młodym zawodnikom o wiele trudniej przebić się do pierwszego składu. Ba! Nawet do 18 meczowej. Tym bardziej, że Pep nie stawia na nich. Liczę na to, że Carlo będzie stawiał na młodzież, a przynajmniej będzie dawał im parę minut w każdym meczu. Guardiola tego już nie robi, wyłącznie wtedy gdy musi. Tak jak z KImmichem.
Nasz scoutnig też ma się nieźle. Coman, Kimmich słyszał ktoś o nich wcześniej? Pewnie niewiele osób, a prezentują się bardzo dobrze jak na swój wiek. Ponadto mamy na wypożyczeniu Gaudino i Hojbjerga. Zobaczymy jak sprawy z nimi się potoczą, ale ja jestem sceptycznie nastawiony. Szwajcaria to dla Gianluci krok w tył, nawet nie wiem czy tam gra, a Hojbjerg w Schalke jest rezerwowym...
08.03.2016 11:51
Z Werderem Lewy musi odpocząć. Chyba każdy już widzi, że gra ociężale i słabiej niż na początku rundy. Przerwa dobrze mu zrobi.
Costa natomiast od powrotu po kontuzji nie prezentuje się tak jak na jesień. Obawiam się, że do tak magicznej formy prędko nie wróci :/ Dobrze by było natomiast, jeśli zaczął by prezentować się po prostu lepiej.
05.03.2016 22:05
Akurat Lewandowski od 2-3 spotkań gra przeciętnie. Bynajmniej nie jest to jego wina. Facet jest przemęczony. Gra bez przerwy. Gdyby usiadł na ławce, a najlepiej na trybunach w następnym ligowym meczu, to wszystkim wyszłoby to na dobre. Mamy w końcu szeroką ławkę, niech inni też dostaną szansę. Lewy to nasz najlepszy strzelec, nie straci miejsca w podstawowej 11, ale przerwa jest mu na gwałt potrzebna.
Na ocenę pracy Pepa poczekajmy do końca sezonu. Bo na chwilę obecną niczego jeszcze nie wygraliśmy. :P
03.05.2016 23:36
@Marienplatz
O DFB Pokal to ja nawet nie myślę ^^ BVB jest rozpędzona i gra świetnie. Bardziej mnie martwi mecz z Ingolstadt. Niby rywal łatwy, ale gramy na wyjeździe. Ponadto po dzisiejszym meczu, nasi mogą być podłamani. Warto też pamiętać o tym, jak nasz przyszły rywal zaprezetnował się na AA... Zdobądźmy majstra w sobotę i skupmy się na finale DFB Pokal.
03.05.2016 23:32
@DarthSmd
Ja niestety ogromnie obawiam się nowej miotły... Carlo to trener, który świetnie ustawia zespół pod rywala. Dobra defensywa i kontry, czyli wszystko to co było naszą najsłabszą stroną przez ostatnie 3 lata ^^ Taka zmiana o 180 stopni może źle wpłynąć na drużynę. Z drugiej strony Ancellotii może to tak ogarnąć, że niczego nie zepsuje, a nauczy drużyny defensywy i zabójczych kontrataków - wtedy nie będzie na nas mocnych! ^^
03.05.2016 23:14
Proszę mi tu nie zwalać winy na sędziego, brzydką grę rywala, czy pecha. To my przegraliśmy ten mecz, jako drużyna. Trener źle przygotował zespół, a zawodnicy popełniali głupie błędy indywidualne. Atletico zagrało swoje. Może i był to antyfubtol, może to był autobus i dzida w przód. Ale to wystarczyło. Ponadto pamiętajcie, że to zespół nie budowany na wielkich pieniądzach jak Real, Barca albo petrodolarach jak City czy PSG. Znają swoje ograniczenia, a mimo to dają radę. Brawo dla nich. Chociaż za chamstwo mają u mnie minusa.
Guardioli absolutnie nic nie broni. To trzeci półfinał i trzecia porażka. Dobrze wiedział czego się od niego oczekuje - nie zrealizował tego. Trudno. Nie można też wieszać na nim psów. Trener jak trener, nie zawsze wszystko się udaje. Może następny szkoleniowiec zdobędzie upragniony przez nas wszystkich tytuł.
03.05.2016 23:08
@Marienplatz
Jasne, to oczywiste. Nawet w dzisiejszym meczu miał parę świetnych piłek i ważnych interwencji. Ale co z tego skoro walnął takiego babola? Nie chce zwalać winy na Jerome, bo to nie przez niego przegraliśmy. Błędy się zdarzają, koledzy z drużyny powinni strzelić ze dwie bramki więcej i byłby spokój. Ale bramka wg mnie zapisuje się na jego konto. Guardiola nie trafił z wystawieniem Boatenga po kilku miesięcznej przerwie.
03.05.2016 22:59
Porażka na własne życzenie. Tyle sytuacji, a tylko dwie bramki. Co z tego, że sędzia się nie popisał? Co z tego, że Atletico nie grało dziś wspaniałej piłki? Nie potrafiliśmy wbić tych paru bramek by mieć przewagę. Do tego głupie błędy w defensywie :/ Co z tego, że zagraliśmy wyśmienitą pierwszą połówkę, skoro w drugiej straciliśmy awans? Szkoda tego meczu, bo mieliśmy ogromną szansę na finał. Na wiosnę tak dobrze jeszcze nie zagraliśmy. Nie mam zamiaru nikogo chwalić, bo to trzeci półfinał z rzędu, w którym odpadamy...
A odnośnie bramki... To co zrobił Boateng to kryminał. Zagrał beznadziejną długą piłkę pod nogi rywala. Ok... ale po co leciał przez 20 metrów do niego? Zrobił dziurę w defensywie i poszła kontra z bramką :/
Oby nasi się podnieśli na Ingolstadt i zdobyli Majstra. Mała rzecz na osłodę.
Z pozytywów dzisiejszego meczu mogę wyciągnąć to, że przegraliśmy w 1/2, a nie w finale. To zawsze mniej boli. Jak również to, że był to ostatni mecz Guardioli w LM z Bayernem.
03.05.2016 22:50
Nasi już nic nie grają... nogi jak z waty :/ Niedobrze.
03.05.2016 22:09
Brawo Boa... Gol z niczego..; :/ Atletico lekko przycisnęło i już gramy gorzej. Ale to nie koniec... Trzeba zagrać na maxa i trafić dwa gole!
03.05.2016 21:57
Nie możemy popadać w hurraoptymizm. Z Juve na wyjeździe graliśmy świetnie... do 60 minuty. Potem była kaszana, równie dobrze dziś może się to powtórzyć. Musimy dalej grać tak jak pierwsze 45 minut. Oby Atletico nie było wstanie się podnieść. NIestety, ale przy takim wyniku jeden gol i mamy gorąco.
Nie ma jednak co narzekać. Na chwilę obecną wygląda to świetnie. CHyba najlepsze 45 minut na wiosnę. ALe chwalić będziemy po meczu, bo w następnych minutach wszystko może się zdarzyć.
03.05.2016 21:40
Pierwsza połowa świetna. Tylko ta skuteczność... ten mecz powinien być już rozstrzygnięty :/ Po niestrzelonym karnym Atletico nabrało ciut więcej pewności. Mają teraz 15 minut i Simeone może ich zmotywować na całkiem inną drugą połówkę. Ja liczę, że kolejne 45 minut zagramy jak pierwsze. Potrzeba nam jeszcze 2 bramek! Jeden gol dla Atletico i przy tym wyniku będziemy mieć problem!
03.05.2016 21:34
Może Xabi nie jest w najlepszej formie, ale nie robi głupich błędów jak Thiago. Dobrze, że gra i tak nie mamy nikogo innego na jego pozycje. Zresztą zobaczymy po meczu...
03.05.2016 20:10
Brawo dla Leicester! Brawa również dla Kogutów. Kto by pomyślał, że właśnie te dwie drużyny będą walczyć o mistrza. Fantastyczna sprawa, że utarli nosa tym klubom sztucznie pompowanym przez petrodolary. Z drugiej strony nie wiem dlaczego kibice angielskiej piłki tak się cieszą... jak to świadczy o lidze, że drużyny z tak ogromnym budżetem pozwoliły sobie na tak beznadziejny sezon. City, CHelsea, United, Liverpool, Arsenal... tyle pieniędzy, a tak marne wyniki. Trener z głową na karku jak Pochettino czy Ranieri i można klepać kogo się chce w Premier League.
02.05.2016 23:51
@doitsujin
Mówi się trudno. Moim zdaniem nie ma co na siłkę zwiększać prestiżu spotkania. BVB w ostatnich latach na tyle podskoczyła sportowo, że nasz mecz z nimi już sam w sobie jest arcyciekawy :)
A brak TSV w BL jest dla mnie niesamowitym smutkiem. Czekam z utęsknieniem na powrót Lwów i derby Monachium!
02.05.2016 11:59
@lokus
Trafna uwaga.
@doitsujin
Myślę, że właśnie chodziło o historycznego rywala. Takiego przy którym jest dodatkowy smaczek. To, że w obecnym sezonie BVB jest naszym najgroźniejszym rywalem na krajowym podwórko nie podlega dyskusji w żadnym calu ^^
02.05.2016 11:26
Podzielam zdanie Rufusa. BVB nie jest dla nas największym rywalem w historii, ani tym bardziej my nie jesteśmy dla nich. Niestety dla BL w ostatnich dekadach tylko jedna drużyna wybiła się przed szereg - Bayern. Reszta ekip epizodycznie nawiązywała walkę z Bawarczykami. Raz było to Leverkusen, innym razem SChalke, Gladbach, BVB czy Wolfsburg. To, że kibice BVB myślą inaczej niczego nie zmienia. Kosmiczne kompleksy i żółć się z nich wylewa, ot co. Wystarczy wejść na polską stronę BVB.
02.05.2016 10:47
@Hourdeau
Niepotrzebnie wdajesz się w dyskusję. Niepotrzebnie... ^^
01.05.2016 10:08
@jastrzab123
Ja nigdy nie porównam Atletico z CHelsea. Z prostej przyczyny. W klub z Londyny zainwestowano wiele milionów, do tego mieli jednego z najlepszych trenerów na świecie i co? Autobus, laga do przodu i może wpadnie... Taka gra była żenująca patrząc przez pryzmat kasy jaką wywalono na piłkarzy.
Natomiast Atletico to drużyna nie posiadająca takiego budżetu. Teoretycznie są dużo słabsi od nas czy od Realu, Barcelony, a jednak dotrzymują kroku tym ekipom. Fantastyczna drużyna, świetny kolektyw. TO jasne, że ofensywą nie osiągnęli by tyle, ale ja darze ich ogromnym szacunkiem.
29.04.2016 22:55
@Misiek
Co z tego, że ma fantastyczną technikę jak nic z tego nie wynika. Przecież on nie ma praktycznie asyst. Kiwnie jednego, drugiego i poda do tyłu... We wczorajszym meczu to było wręcz apogeum jego beznadziejnych zagrań. Gra bardzo chimerycznie. Nie przeczę, potrafi zagrać fenomenalne spotkanie, ale i beznadziejne. W większości jednak gra nijak... Niestety zawodnik w Bayernie powinien w większości spotkan prezentować dobrą formę.
28.04.2016 15:01
@Quebo
Zgadzam się co do Bernata. Wczoraj zagrał katastrofalnie. Z drugiej strony jest niezłym lewym obrońcom i jako zmiennik mógłby pozostać w klubie. Z Alabą jest większy problem, ponieważ jako lewy obrońca nie zostanie u nas w klubie... Od dłuższego czasu chce grać w pomocy. Pep w jakiś sposób zdołał to pogodzić, ponieważ mimo, że grywał jako obrońca to w ofensywie praktycznie występował jako pomocnik. U Ancelottiego raczej nie będzie to tak wyglądaći lewy obrońca, będzie grał na lewej obronie. Alaba jako pomocnik to gracz dobry, niestety tylko dobry.
28.04.2016 13:41
Wzmocnienie środka pola to kluczowy transfer. Bardziej niż defensywy. W obecnej kadrze nie posiadamy rozgrywającego na światowym poziomie. Vidal, Xabi, Lahm, Alaba, Javi - to wszystko zawodnicy, którzy mogliby grać na środku pomocy, ale jako defensywni zawodnicy. Zostaje nam Thiago, który kompletnie zawodzi jako rozgrywający. Transfer Pjanica wydaje się ciekawą opcja, a jako jego zmiennik może sprawdziłby się Gaudino. Niestety nie wiem jak sprawuje się młodzian w Szwajcarii.
28.04.2016 13:37
@Rizzitelli
Akurat postawienie autobusy przy 0:0 jest głupie :) Oczywiście zakładając, że grają dwie równorzędne ekipy o zwycięstwo. Ale już w przypadku Atletico i rewanżu na AA, taka taktyka będzie w pełni zrozumiała.
Nasze utrzymywanie przy piłce wynika z naszej słabości. Z taką taktyką grę defensywną można oprzeć na innych schematach. Na przykład wysoki pressing i szybki odbiór piłki. Graliśmy tak, nawet za Guardioli. Teraz tego nie potrafimy. A co nam przynosi posiadanie piłki w ofensywie? Praktycznie nic, bo ostatnio większość akcji kończymy albo strzałem za 16 albo wrzutką pole karne. Taki sposób gry nie wymaga ciągłego trzymania się przy piłce, tracimy tylko czas. Ja na miejscu trenera inaczej nakazałbym grać zawodnikom :)
Ale z drugiej strony... jak coś jest głupie i działa, tzn, że nie jest to głupie :P Jak w ten sposób mamy wygrać LM - ok. Chociaż od nowego sezonu liczę, że zaczniemy grać w końcu taką piłkę, na którą na da się patrzeć :)
28.04.2016 10:51
@Rizzitelli
Jeśli klepanie piłki jest faktycznie naszym sposobem na grę obroną, to jest to najgłupszy sposób jaki kiedykolwiek i ktokolwiek wymyślił. Już wyjaśniam dlaczego. Rzeczą oczywistą jest, że gdybyśmy prowadzili 1:0 albo i więcej taka gra byłaby jak najbardziej na miejscu. Zabijałoby to spotkanie, ale co mnie to obchodzi, grunt to zwycięstwo :) Niestety my taką grę od samego początku spotkania preferujemy i to moim zdaniem nie wynika z taktyki, a z naszej słabości. Nie potrafimy szybko znaleźć drogi go bramki przeciwnika, dlatego tyle klepiemy. Ponadto taka gra spowodowała, że nasi obrońcy grają słabo, cała formacja spisuje się słabo. Gdy rywal ma piłkę, to gubimy się i nie potrafimy postawić żelaznej defensywy. Na szczęście rzadko zdarza się taka sytuacja, aczkolwiek na takim poziomie LM już jest większe prawdopodbieństwo na taki stan rzeczy.
Reasumując - musimy popracować nad grą obronną przed nowym sezonem. Liczę, że Ancellotii poprawi to w naszej grze i nauczy tę drużynę kontratakować :)
W rewanżu mam nadzieje, że zagra Javi z Benatią. Rzuty rożne w końcu były trenowane, bo widać efekty. Potrafimy w końcu stworzyć zagrożenie po tym elemencie gry. Automatycznie Alaba gra na lewej. Oczywiście brak Thiago w pierwszym składzie to obowiązek. Według mnie był wczoraj naszym najgorszym piłkarzem.
28.04.2016 10:25
@Quebo
Z drugiej strony Bayern w tym sezonie jest tak nieprzewidywalną drużyną, że możemy ograć Atletico 5:0, a równie dobrze przegrać 0:5 ^^ Obyśmy w odpowiednim momencie strzelili bramkę na AA. Zbyt wczesny gol sprawi, że Atletico będzie jeszcze walczyło. Im później im strzelimy, tym oni będą bardziej zmęczeni grą defensywną.
Ale zobaczymy we wtorek jak to będzie, bo według mnie absolutnie każdy wynik jest możliwy :]
27.04.2016 23:31
Głupoty gadacie. Patrząc przez pryzmat naszych ostatnich spotkań, to druga połowa wyglądała naprawdę dobrze w naszym wykonaniu. Nie demonizowałbym też Atletico, bo wybitnego spotkania dziś nie zagrali. Wygrana zasłużona, ale mogło to skończyć się inaczej.
@Quebo
Było dużo sytuacji, po których mogła paść bramka. Żadnej 100%, ale jednak były. Na przykład strzał Alaby czy Javiego. Do tego akcja Lewego, Comana, strzał z głowy Benatii. TO były między innymi sytuacje gdzie bramka mogła paść. Jasne, Atletico dobrze się broniło, ale mieliśmy szansę na bramkę.
W każdym razie teraz to skupmy się na BL. Ważny mecz z Borussią przed nami.
27.04.2016 23:21
@DartSmd
Juve też się nie dało strzelić 4 bramek... :P Nie ma co ukrywać, że jesteśmy w kiepskiej dyspozycji, ale Atletico również nie jest w swojej szczytowej formie. W obecnej edycji LM żadna z drużyn szczególnie się nie wyróżnia, jak na przykład Bayern w 2013. Na AA możemy strzelić szybkie dwie bramki i to Atletico będzie miało kosmiczny problem. Nie możemy mówić, że jedną nogą jesteśmy poza półfinałem. Trzeba się nakręcić! Na AA muszą zagrać na 200%. Powtórka z Realem? Jasne, jest możliwa, ale bardziej prawdpodobne jest to, że 0:4 z Atletico nie zobaczymy. :)
@Marienplatz
A może to były strzały...? :P
27.04.2016 22:52
@DarthSmd
?????
Gramy rewanż u siebie. Przegraliśmy tylko 1:0. W drugiej połowie pokazaliśmy, że można zagrozić bramce przeciwnika. Brakło nam trochę szczęścia. U siebie musimy zgrać tak jak w drugiej połowie. To Atletico będzie miało cieżej niż my. Oni graja na wyjeździe. Oczywiście są w lepszej sytuacji bo strzelili jednego gola więcej niż my i niestracili żadnego. Ale przecież u siebie potrafimy strzelać wiele bramek. Druga połowa pokazała, że ta drużyna jeszcza pamięta jak grać w piłkę.
Co do samego meczu... pierwsza połowa słaba, druga zdecydowanie lepsza. Atleti mogło nas dobić, ale szczęście nam dopisało. Z drugiej strony brakło nam go przy poprzeczce Alaby. Parę sytuacji potrafiliśmy stworzyć pod bramką Altetico więc jest to drużyna jak najbardziej do ugryzienia.
Nie rozumiem tylko zachowania Pepa. Drużyna zaczęła grać bardzo dobrze, rozpędzała się, a ten robi zmiany... Zmienia jako pierwszego Comana, który zrobił dwie świetne akcję i zaczął się rozkręcać :/ Costę dał na prawą pomocę gdzie gra słabiej niż na lewej.
Mamy szansę na awans. To tylko jedna bramka, rewanż gramy u siebie! Trzeba pamiętać, że z Realem też mielismy taką sytuację, ale liczę ,że tym razem drużyna odpowiednio się przygotuje!
27.04.2016 22:43
Pierwszy to zmiany to jest według mnie Thiago. Pragnę przypomnieć, że to środkowy pomocnik, rozgrywający. Nasza gra środkiem nie istnieje... Praktycznie każda piłka zagrana przez niego to strata, a to jak dał się objechać przy bramce to wręcz dramat. Alonso może nie gra wybitnie dziś, ale na pewno katastrofy z jego strony nie ma. Oczywiście jak dla mnie powinien grać tam inny zawodnik, ale na tle Thiago i Bernata to Xabi wygląda jak profesor :)
Cóż... Atletico wbrew pozorom nie gra dziś wybitnego spotkania. Można im strzelić bramkę. Raczej szczęśliwie niż po składnej akcji, ale zawsze. Z drugiej strony oni też mogą nam wpakować kolejną bramkę... Co by nie mówić to oni lepiej zagrali w tych pierwszych 45 minut. Ślizgaliśmy się w tej LM już tyle razy... czemu by nie dzisiaj ?:)
27.04.2016 21:45
ehh... pierwsze 15 minut nasi zagrali jak przestraszeni juniorzy. Potem już nie wyglądało to tak źle. Ale pytanie powstaje czy dlatego, że wzieliśmy się w garść czy Atleti po bramce się cofneło...
Trudno grać w 9 przeciwko 11. To co grają dziś Bernat i Thiago to tragedia. Więcej strat jak celnych zagrań :/ a w defensywie równie słabo. Przy bramce się nieźle popisali. Słabiutko również Lahm i Lewy.
Pochwalić mogę Vidala i Neuera, którzy dobrze się dziś prezentują na tle reszty drużyny.
Sytuacji to my dziś chyba żadnej nie stowrzymy z taką grą. Dobrze, że Atleti cofnęło się, a nie zaczęło nas cisnąć było by źle. W drugiej połówce wychodzimy bez Thiago i Bernata. Gramy to co do tej pory(nie liczę na więcej) i czekamy, że może coś wpadnie po błędzie Atleti.
27.04.2016 21:36
@mehmet7
Nie liczyłbym na jakieś zaskoczenie ^^ Ja spodziewam się takiej gry, jaką prezentujemy przez całą jesień. Noo... może liczę na więcej zaangażowania i walki.
Aaa... i jeśli za tydzien wygramy z Gladbach mamy już Majstra!
23.04.2016 17:45
Ważne 3 pkt! Dystans zachowany.
Na szczęście zostało jeszcze tylko 6 meczy, może 7... ekhm oby 7 do końca :) Przeżyjemy te męczarnie jakoś, oby z 3 trofeami ^^
23.04.2016 17:27
Słabo, bardzo słabo. Bez ikry i pomysłu gramy. Hertha powinna mieć karnego za rękę Tasciego. W sumie Niemiec tureckeigo pochodzenia nie popełnił przy tym błędu, ale karny powinien być.
23.04.2016 16:21
@Android
Może jest zmęczony? Może ma drobny uraz? Może na treningu słabo wyglądał?
Jaki interes ma BVB w tym, że Hummels na końcówkę sezonu będzie grzał ławę? Wygląda na to, że i tak odejdzie, po co BVB ma się osłabiać. Dla zawodnika i tak to nie jest dużo kara, bo do końca sezonu zostało z 5 spotkań.
23.04.2016 15:05
@JazGod
Nigdzie nie napisałem, że mi przeszkadzają ich zarobki. Dla mnie mogą i zarabiać 10x więcej. Pije do tego, że facet twierdzi, że ma ciężko pracę i mało zarabia.
23.04.2016 14:56
Ten Pan to sobie chyba kpi z nas wszystkich... Nawet jeśli piłkarz zarabia 100 tysięcy rocznie(nawet złotówek) to i tak jest to kupa pieniędzy. Zawsze mnie bawi gdy piłkarze mówią, że ich zawód to ciężka praca. Ciężko to ma górnik w kopalni, ciężko to ma lekarz i pielęgniarka na dyżurze, ciężko to ma budowlaniec na budowie. Facet przez parę godzin dziennie trochę pobiega, trochę pokopie piłkę i tyle.
23.04.2016 13:38
@mehmet7
Niestety, ale ekonomiczny styl gry już wszedł nam w nawyk ^^ Z Atletico właśnie na taką grę bym się nastawiał - nudną, powolną i bez ikry. Ale oczywiście nie twierdze, że nie mamy szans :D Ba! Taką grą wielokrotnie już pokonywaliśmy rywali i liczę, że tak będzie z Atletico :)
22.04.2016 19:42
Świetny obrońca. Widziałem kilka spotkań Napoli i to właśnie on zrobił na mnie największe wrażenie.
22.04.2016 16:18
@jahcob
Położył się na boisku i poprosił o zmianę. Zszedł o własnych siłach. Chyba jakiś uraz mięśniowy.
20.04.2016 21:49
No! W końcu strzeliliśmy kilka bramek i pewnie wygraliśmy mecz. Cieszy, że Lewy w końcu się odblokował. Dobra druga połowa.
16.04.2016 20:22
Dobry nasz mecz w defensywie. Z przodu wygląda trochę gorzej. Ten mecz to dobre przetarcie dla nas przed Atletico. Dokładnie takiego spotkania możemy się spodziewać.
Smutne trochę jest to, że nasze szansę pod bramka tworzone są wyłącznie po wrzutkach... po co tyle klepania piłki? Wrzutkę można zrobić, odzyskać piłkę i znowu wrzutkę. Większa szansa na gola. A jak klepiemy i klepiemy to tracimy tylko czas - w końcu i tak zakończy się dośrodkowaniem.
Ale w sumie mecz nie najgorszy. Sane zneutralizowany, brakuje tylko większej ilości sytuacji no i bramek. Jak na naszą grę w tej rundzie to dziś nie wygląda to najgorzej.
16.04.2016 19:20
W sumie... jak tak teraz na to wszystko patrzę to styl gry Atletico na chwilę obecną jest dla nas idealny^^
Dlaczego? Otóż ostatnio nasz Bayern słabo sobie radzi z szybką i kombinacyjną grą. Gdy przeciwnik podchodzi wysoko to już w ogóle nie potrafimy sobie poradzić. Kontrataki praktycznie nie istnieją. Takie Atletico zamuruje się na własnej szesnastce, to my będziemy mieć tyle czasu na klepanie piłki, że dobijemy do 80% i może coś wpadnie^^ Gorzej gdy Atletico postanowi grać pressingiem i będzie chciało wyjść z własnej połowy :P
15.04.2016 16:06
@Android
1. Barcelona już trzy razy w tym sezonie pokonała Atletico. Wniosek? Da się pokonać Atletico grając tak jak Bayern(gramy podobnie do Barcy).
2. Co z tego, że wyeliminowali Barcelonę? Nie dość, że w ostatnich meczach Katalończycy ewidentnie stracili formę, to ponadto nie jest to najsilniejsza Barca w historii.
3. Może i Atletico gra bezbłędnie w obronie, ale z przodu już jest gorzej. Poza tym bramki im da się strzelić, co już wiele drużyn pokazało.
Szansę są wyrównane. Nie przesadzajmy, że Atletico nas rozniesie. Kto zagra w finale? Nie wiadomo. Może być finał Real Bayern, a równie dobrze City Atletico.
15.04.2016 13:43
Atletico ledwo przeszło PSV, w grupie przegrali u siebie z Benficą, w lidze hiszpańskiej przytrafiały im się głupie wpadki, z Barceloną trzy razy przegrali w tym sezonie... Ekipa z Madrytu to niezwykle silny i niebezpieczny przeciwnik, ale my również jesteśmy groźni. Może nie gramy najlepszego sezonu, ale Atletico również. To, że odprawili z kwitkiem Barcelonę sprawia, że niektórzy przeceniają naszego rywala.
Oczywiście wcale nie lekceważę rywala, ale uważam, że szansę są 50 na 50. Wszystko będzie zależeć od dyspozycji dnia. Atletico gra żelazną defensywą, ale też nie strzela bardzo dużo bramek. Juve też posiada fantastyczną obronę, a 6 bramek w dwumeczu im strzeliliśmy. Ekipy są na tyle wyrównane, że na prawdę wszystko może się zdarzyć :)
15.04.2016 13:06
Pierwsza bramka to ewidentny błąd Neuera. Zbyt późno wyszedł z bramki, lepiej by było gdyby został na linii. Moim zdaniem jednak to nie zachowania Manu było kluczowe przy bramce. Gdyby nie wyszedł i tak padła by bramka. Źle przy bramce zachowali się między innymi Vidal, który zbyt późno podbiegł do asystującego i pozwolił mu dograć oraz nasi obrońcy z Alonso. Było ich trzech, ale i tak pozwolili na uderzenie rywalowi.
15.04.2016 08:47
@daro022
Przeczytaj jeszcze raz uważnie to co napisałem. Następnie spójrz na tabelę ligi angielskiej, niemieckiej i hiszpańskiej. W dalszej kolejności przeanalizuj dotychczasowe osiągnięcia City w LM.
14.04.2016 11:38
Ja liczę, że trafimy na Manchester City. Będzie mecz ze smaczkiem.
Kto ma największe szanse na LM? Każdy. Żadna z drużyn nie prezentuje wyśmienitej formy, żadna też szczególnie nie odstaje od reszty(może trochę City). To są półfinały, wszystko może się zdarzyć.
Wystarczy spojrzeć na nas. W 1/8 mogliśmy spokojnie odpaść, ale po fantastycznym meczu daliśmy radę. W ćwierćfinale na za dużo pozwalaliśmy Benfice, ale pewnie awansowaliśmy. Trzeba pamiętać, że Benfica była poważnie osłabiona. Mecze półfinałowe zapowiadają się niezwykle ciekawie i wszystko może się zdarzyć :)
Cieszy to, że w ciągu ostatnich 6 lat regularnie zachodzimy wysoko w LM(poza 2011). Wzrasta nasz prestiż i budżet :) brakuje tylko wisienki na torcie, bo jedna z 2013 to za mało :P
14.04.2016 09:32
A tak chciałem pochwalić drużynę za drugą połówkę. Szybka bramka, pełna kontrola meczu. Brakowało tylko skuteczności. Oczywiście strata bramki i wkradła się nerwowość. Co do czerwonej kartki dla MArtineza... nie wiem, ciężko mi to ocenić. Nie widziałem powtórek. Benfica powinno dostać spokojnie z 5 dzisiaj, ale nasze kontrataki wołają o pomstę do nieba. Ale dlaczego mnie to dziwi? Ktoś kiedyś powiedział, że nie musimy ćwiczyć gry z kontry, bo tak nie będziemy grać :P
Brawo dla drużyny za awans do półfinału. Byliśmy lepsi od oponenta, ale przez nasze słabości daliśmy mu za dużo nadziei. Jak już kiedyś napisałem... jak mamy grać taką padakę i wygrać wszystko jak leci - ok, pasuje mi to :)
13.04.2016 22:42
Gol z rzutu rożnego O.O Co to się porobiło :D
13.04.2016 21:56
@ThomasKonig
Utrzymywanie się przy piłce to nie jest przeważanie. Po bramce dla Benfici, mieli 100% i powinno być 2:0. My mieliśmy parę sytuacji po wrzutkach, w zasadzie żadnej 100%. DarthSmd dobrze napisał, że brakuje nam lekkości i gry zespołowej, tego czym ten zespół cechował się na jesień. Nie wiem dlaczego jesteś zadowolny z takiej gry. Zapominasz też, że Benfica to dużo słabszy zespół od nas, do tego poważnie osłabiony. A my się z nimi męczymy. Poza tym sprawa awansu jest jeszcze otwarta.
Jedyne co pozytywnego można z tego meczu wynieśc jak na razie, to to, że szybko odpowiedzieliśmy im bramką i zaczęliśmy grać pewniej.
13.04.2016 21:45
Słaba połówka. Przeważaliśmy, ale nieznacznie. Parę sytuacji, a nasza główna broń w ofensywie to wrzutki... Co ciekawe, wychodzą do nich Vidal, albo Lahm :) Zachowanie zespołu przy bramce to dramat. OD pomocników, po obrońców i bramkarza. Gdyby zamiast osłabionej Benfici wyszedł dziś mocniejszy zespół, to byłoby krucho.
Ale nie ma co narzekać. Strzeliliśmy bramkę i nabraliśmy dzięki temu pewności. Gra też się poprawiła. Oby w drugiej połowie nasi grali pewnie i kontrolowali sytuację na boisku. Przydałaby się kolejna bramka dla nas!
aa... skoro gramy tyle wrzutek, to wpuściłbym Lewego. Formy nie ma, ale jest wysoki i nieźle gra głową.
13.04.2016 21:38
Benfica to zespół zdecydowanie słabszy od nas(na papierze), do tego brakuje im kilku podstawowych graczy oraz muszą odrabiać straty z AA. Teoretycznie wszystko przemawia na naszą korzyść.
...ale
Z naszą formą i grą w tym sezonie to w dzisiejszym meczu może zdarzyć się wszystko. Totalna kompromitacja i niesamowity pogrom. Nam kibicom nie pozostaje nic innego jak trzymam kciuki i liczyć na awans do 1/2!
13.04.2016 18:59
Dzisiaj trzymam kciuki za Wilki! Ale obawiam się, że Real może wpakować im z 4-5 bramek.
Przynajmniej tyle dobrze, że to nie Leverkusen. Ci na pewno by przegrali z 4 czy 5 do zera. Tym bardziej mając taki wynik :D
12.04.2016 19:17
@achim, lokus
Ok :) Dla mnie to jednak zbyt ryzykowne zachowanie :)
09.04.2016 19:04
Akurat Lewy przy bramce Coscie powinien raczej od razu zagrać do Brazylijczyka na wolne pole. Nie potrzebnie tyle trzymał piłkę przy nodze. Asysta zapisze się w statystykach, ale nie oszukujmy się, to Costa wykonał całą robotę :)
09.04.2016 19:03
@ThomasKonig
Gdzieś od 75 minuty VFB przycisnęło i zrobiło się groźnie pod naszą bramką. Wpuszczenie ofensywnego gracza nie poprawiło naszej gry. Dla mnie jest to dziwne zachowanie kiedy drużyna przeciwna zaczyna naciskać, a my zwiększamy siłę ofensywy. Stuttgart i tak się otworzył i nie przykładał tak dużej uwagi do defensywy. W takiej sytuacji trzeba się bronić. Tak to doprawadzamy do sytuacji - albo my strzelimy, albo oni. Dzisiaj się udało, ale takim zachowaniem zwiększami ryzyko straty bramki.
09.04.2016 17:49
@FanGraczyBayernu
Nawet dwie.
09.04.2016 17:38
@ThomasKonig
No tak, przecież Pep doskonale to wiedział, że Costa strzeli bramkę. O ja głupi. W takim razie liczę, że w kolejnych meczach przy stykowym wyniku korzystnym dla nas, będziemy wzmacniać ofensywę kosztem defensywy.
@konrad2815
Nie jestem tego pewien, ale zwycięstwo w LE daję szansę na grę w LM danej drużynie, a nie lidze, którą ona reprezentuje.
09.04.2016 17:37
@lokus
Ok, ale tę korektę mógł zrobić nie ściągając defensywnego zawodnika i wpuszczając w jego miejsce Costę. Dla mnie to było bardzo dziwne zachowanie.
09.04.2016 17:32
Druga połowa lepsza jak pierwsza. Ale nie bylibyśmy sobą gdybyśmy nie odpuścili w pewnym momencie i dążyli do nerwówki ^^ Gramy beznadziejnie. Dobrze, że chociaż skutecznie. Jak w taki sposób mamy się doślizgać do pucharu LM, majstra i pucharu DFB Pokal to jak już mówiłem nie mam nic przeciwko. Potem liczyć na to, że Carlo odmieni naszą grę.
Martwi kolejny słaby mecz Lewego... i ten uraz Javiego. Na plus Ribery i Goetze, ale tylko w drugiej połowie. Widać, że gra w środku idzie mu zdecydowanie lepiej.
I dlaczego przy stykowym wyniku zmieniamy obrońcę na skrzydłowego? ^^
09.04.2016 17:27
Gramy nudno, powoli, bez polotu, czyli gramy swoje :) Ale jak tak mają wyglądać mecze do końca sezonu i mamy wszystko wygrywać to ja jestem za... ^^
09.04.2016 16:22
@Android
Już nie przesadzaj ^^ Pierwsza fala hejtu na Guardiole była totalnie wyolbrzymiona i niezasłużona. Poza tym ciężko stwierdzić, by osoby od początku mówiące, że Guardiola to błąd miały rację. Dlaczego? Przecież w klubie źle się nie dzieje, mamy nie najgorsze wyniki. Zgodzę się jednak, że do ideału nam dużo brakuje. Nie sądzę by ktokolwiek przewidział taki obrót spraw z Pepem. Fantastyczna gra na jesień i słaba na wiosnę. Zdobywanie majstrów i walka do ostatnich chwil w LM, a styl gry niekiedy wręcz żenujący.
Pamiętajmy też, że sezon się jeszcze nie skończył. Guardiola wygrywając LM i BL będzie mógł porównać się do dwóch naszych najlepszych trenerów w XXI wieku, czyli Hitzfelda i Juppa. Gdyby mu się to nie udało to będzie małe rozczarowanie, ale jednak osiągnął niemało z naszym klubem.
06.04.2016 15:06
@Apollo1
W Turynie ustrzeliliśmy dwa gole i nie było po zawodach. W takiej dyspozycji w jakiej były drużyny wczoraj to Benfica spokojnie może nam strzelić o dwa gole więcej. Pamietaj, że gramy na wyjeździe. Takie mecze zawsze nam słabiej wychodzą i rywal będzie miał łatwiej niż na AA.
Poza tym Benfica miała dwie 100% sytuacje i nieodgwizdany karny. Do tego sporo sytuacji, może nie zbyt groźnych, ale gol mógł paść. Wynik dobrze odzwierciedla przebieg meczu, chociaż 2:1 dla nas byłoby bardziej sprawiedliwe.
06.04.2016 12:55
@eryk
Logika już dawno opuściła tę drużynę. ^^ Ja na przykład nie rozumiem dlaczego jeden z naszych najlepszych obecnie piłkarzy, czyli Coman, zaczyna mecz na ławce...
Ślizgamy się tak już od dłuższego czasu i na chwilę obecną nam się udaję. Obawiam się jednak, że niemoc może nam się przytrafić w kluczowym momencie... w finale czy na finiszu BL :/
05.04.2016 23:00
Wygrany mecz i to bez straty bramki. Jest dobrze. Zaliczka mizerna, ale jednak jakaś jest. Nie możemy jednak się z tego cieszyć, bo Benfica to zespół teoretycznie dużo słabszy od naszego. Powinniśmy im wpakować z 3-4 bramk i mieć spokój w Lizboznie. Niestety dla nas rzeczywistość okazała się zgoła inna. Benfica zagrała dziś bardzo dobre zawody i mogą czuć lekki niedosyt. Dwie 100% sytuacje i nieodgwizdany rzut karny.
A my? Sytuacje były, to fakt. Ale przychodziły nam jak krew z nosa. Graliśmy od niechcenia. Bardzo dobre, wręcz świetnie dziś zagrał Vidal i generalnie defensywa. Tragicznie dzisiaj Thiago i Lewandowski.
05.04.2016 22:46
Karny był i wg mnie duży błąd Marciniaka.
05.04.2016 21:50
Nie ma co panikować, nasi są myślami w meczu ze Stuttgartem. Poza tym każdy mecz jest jak finał, poza 1/4 finału.
Ehh... nasi robią dokładnie wszystko to, czego nie powinni robić, tudzież robią to na odwrót. Po strzelonej bramce to powinniśmy iść za ciosem, albo się bronić. Nie ma ani tego, ani tego. Po paru pierwszych minutach wyglądało to świetnie. Ale z biegiem czasu Benfica zaczęła grać coraz pewniej i lepiej. Mieliśmy parę sytuacji, ale Benfica również. Do tego nieodgwizdany karny.
Liczę na to, że w drugiej połowie przyciśniemy. Zaczniemy grać z zacięciem i agresją. Za dużo luzu, spokoju i co tu dużo mówić - flegmy. Benfice się chce bardziej na chwilę obecną.
Nie jest źle, bo wygrywamy, ale trzeba strzelić kolejne bramki i nie stracić żadnej by w Lizbonie mieć komfort.
05.04.2016 21:39
Rode nie gra przez to, że jest słaby, a dlatego, że Pep nie widzi go w drużynie. W zeszłym sezonie na wiosnę grał świetnie. W momencie gdy drużyna miała multum kontuzji, to wszedł do środka i grał najlepiej ze wszystkich środkowych pomocników. Gdy większość się wyleczyła, to stracił miejsce w składzie. Zaczęli grać inni i grali dużo słabiej niż Rode. Niemiec i tak nie wskoczył znowu do pierwszej 11.
Natomaist Goetze idzie śladami Podolskiego. Trochę bawi mnie, że cały czas wspomina się jego bramkę w finale na Mundialu. Przecież Goetze był tam rezerwowym. W finale wszedł bardzo późno z ławki(w 88 minucie). Rozczarowuje totatlnie Mario w Bayernie. Może za Carlo inaczej to będzie wyglądać... jednak wątpię w to :/
25.03.2016 09:01
ehh... Niby mecz pod kontrolą, ale gdy Koeln przycisnęło to zrobiło się groźne. My natomiast z kontry grać nie potrafimy i nie robiliśmy użytku z tego, że Kolończycy się otworzyli.
Ważne 3 pkt i mam nadzieje, że na przyszłość odpuścimy sobie granie w piłkę w meczu dopiero po 2 czy 3 bramce...
19.03.2016 17:26
@jastrzab123
Zgadzam się. Nawet bym powiedział żeby strzelić 3 i wtedy można już sobie spać, a nie biegać.
@Android
;)
19.03.2016 16:25
Ależ nudny mecz, praktycznie nic się nie działo. Paradoksalnie bramka Lewego nic dobrego nam nie przyniosła ^^ Otóż skoro mamy wynik, to nie musimy strzelać więcej bramek, więc można sobie kopać na połowie :P
Rozumiem, że ten mecz wystarczy wygrać 1:0, że graliśmy z Juve 120 minut, ale troszkę przyspieszyć można.
Goetze za Xabiego, Rode na miejsce Xabiego. Nie rozumiem dlaczego Seba gra jako ofensywny pomocnik...
Ciężko kogoś pochwalić czy zganić, bo praktycznie nic się nie dzieje ^^
19.03.2016 16:20
@jastrzab123
Na szczęście jest Gilewicz. Ale nie zmienia to faktu, że jest Mati :/ To będzie ciężkie 90 minut ^^
19.03.2016 15:27
Dobry skład. Część naszych graczy odpocznie, a część będzie mogła się wykazać. Dziwi mnie jednak brak Goetze.
W naszym składzie jest tylu klasowych zawodników, że powinni dać radę z Koeln. W razie problemów mamy mocną ławkę. Ale Koeln nie można lekceważyć i trzeba zagrać na 100%!
19.03.2016 14:43
Ważne i niełatwe spotkanie przed nami! Musimy utrzymać 5 punktową przewagę przed przerwą na reprezentacje. Ponadto gramy na wyjeździe, a w tym sezonie mamy dużo większe problemy z rywalem na ich boisku niż na naszym. Ale z drugiej strony gramy dziś z Koeln więc innego rozwiązania jak 3 pkt nie widzę!
Do tego dziś jest idealny mecz, aby zmiennicy mogli się pokazać. Bernat, Goetze czy Rode - powinni dostać szansę.
19.03.2016 11:01
Dobre losowanie dla nas. Pierwszy mecz u siebie, ale robiąc dobry wynik na AA ustawimy sobie grę. Z drugiej strony ciężko mi sobie wyobrazić by obecny Bayern stłamsił rywala strzelając mu 5-6 bramek. Nie w pierwszym meczu. Bardziej prawdpodobne wydaje się prowadzenie z 2:0 i spokojne dowiezienie wyniku do końca. Ale zobaczymy jak to będzie ^^ Nie zdziwie się jak przegramy na AA, po czym gładko wygramy w Lizbonie :P
Najlepiej losowanie ułozyło się dla Realu, grają drugi mecz u siebie i to z VFL, które jest dużo słabsze w tym sezonie jak rok temu. Najgorzej trafiła Barcelona. Atletico to zespół, który fantastycznie broni.
18.03.2016 12:35
@Marienplatz
Niestety gra Alaby to nie był wypadek przy pracy :/ Od dłuższego czasu prezentuje słabą formę. W meczu z Juve tylko to potwierdził. Z drugiej strony nawet grając dużo poniżej oczekiwań i tak Austriak gra poprawnie.
18.03.2016 10:57
@jastrzab123
United,Benfica, VFL, Porto, Szachtar to ta sama półka. W każdym razie wtedy kiedy z nimi graliśmy, takie jest moje zdanie :) United to uznana marka nie przeczę, ale przecież za Moysa grali słabo. Teraz zresztą nie lepiej :P Portugalczycy to dobre zespoły, ale co jak co to jednak słabsze teamy niż czołówka. Losując te zespoły mieliśmy szczęście w losowaniu wtedy :) Oby w piątek również nam dopisało. Ale ja osobiście nie chce Wilków. Może uda się im wygrać swój ćwierćfinał i zagrają w 1/2. Było by godnie :)
17.03.2016 23:13
@jastrzab123
Nie zgodzę się :) Za Pepa w fazie pucharowej LM graliśmy z Manchesterem United, Szachtarem i Porto. Co jak co, ale te drużyny w momencie gdy z nimi graliśmy mogliśmy spokojnie zaliczyć do średniaków europejskich :) Przynajmniej do drużyn pokroju Benfici i VFL.
17.03.2016 22:46
Nasza obrona w chwili obecnej jest w fatalnej dyspozycji. Ale nie oszukujmy się, przed kontuzjami również nie należała do najmocniejszych. Mało bramek traciliśmy dzięki grze obronnej całego zespołu i pressingowi.
Czy powrót Boatenga i Martineza uzdrowi naszą grę? Na pewno poprawi. Boateng to podstawowy obrońca i daje nam dużo pewności, przynajmniej w tym sezonie :) Martinez? Na środku obrony miał mecze fatalne, ale i świetne. Zobaczymy w jakiej wróci dyspozycji. Benatia gra bardzo słabo, dziwi mnie to ponieważ pokazał wiele razy, że jest świetnym obrońcą. Trzeba czekać na ich powrót, mimo, że nasi środkowi obrońcy w większości do czołówki europejskiej nie należą to i tak są zdecydowanie lepsi niż Alaba i Kimmich na tej pozycji.
Po sezonie transfer środkowego obrońcy to obowiązek. Ba! Nawet pokusiłbym się o kupno dwóch takich zawodników.
17.03.2016 13:33
@golik
Prawidłowa, błąd sędziego. Ale nie możemy mówić, że wypaczyła wynik spotkania. Byłby to gol na 0:2, nie 0:3. Poza tym Juve nie może winić sędziego, bo mieli tyle 100% sytuacji, że powinni spokojnie wygrać to spotkanie.
17.03.2016 10:21
Świetny mecz i piękne widowisko!
.
Ale... już tak z chłodną głową. Nie możemy tego meczu brać za wzór, bo większość czasu graliśmy fatalnie. Jestem zdania, że to nie my wygraliśmy ten mecz, a przegrał go Juventus. Sytuacja analogiczna do tego w Turynie. Wtedy byłem zdania, że to Bayern dał sobie wyrwać remis, a nie Juve wyrwało go nam. W sumie mam to gdzieś dlaczego Juve obniżyło loty i dało nam zdobyć dwie bramki, grunt, że się dało :) W dogrywce to było już po Juve, nie mieli sił i zrobili dużo słabsze zmiany niż my.
Patrząc pod kątem gry, to jedyne to co może cieszyć to to, że Bayern grał do końca i potrafił się podnieść. Oby chłopcy zapomnieli o tym co działo się na boisku,a pamiętali tylko wynik i to, że dali radę. Mam nadzieje, że da nam niewiarygodnego kopa ten mecz!
Co do Pepa... cieszę się bardzo, że odchodzi po sezonie, bo nasz Bayern gra na wiosnę za jego kadencji słabo. W tej rundzie zbyt często zdarzają nam się słabe momenty, drużyna jest niestabilna. Ale jeśli mamy się tak ślizgać do wszystkich tytułów to ja jestem za :) Ponadto to dalej nasz trener i pomimo, że nie podoba mi się jego zachowanie i nasza gra to będę mu kibicował do końca sezonu! Taki mały szczegół, o którym wielu z nas zapomina tutaj...zapomina od 3 lat ^^
17.03.2016 07:46
@heat
Nawet nie wiem czy na chwilę obecną Bernat za Alabę na LO nie byłby lepszym rozwiązaniem... Austriak jest w słabej dyspozycji, może ławka by go zmobilizowała?
17.03.2016 00:03
@ThomasKonig
Dzisiaj wygrał Bayern. Tym bardziej jest to fascynujące i godne podziwu, ponieważ piłkarze prezentowali się fatalnie(przynjamniej przez pierwsze kilkadziesiąt minut), jak i trener źle przygotował zespół na ten mecz.
Dobrze, że Juve wzieło z nas przykład i zagrało jak my w Turynie :)
16.03.2016 23:43
@Marienplatz
Zgadzam się. W tym dwumeczu ani Pep, ani Allegri nie mają się czym chwalić. Obie drużyny potrafiły zagrać świetnie, ale w tym samym meczu potrafiły też zagrać totalną kaszanę.
16.03.2016 23:38
@jastrzab123
Nie zgodzę się :P jakby jeszcze JUve w dogrywce strzeliło. Bramka Toniego ze 120 minuty meczu na zawsze zostanie mi w pamięci ^^
Ale nie ma co się licytować. Dobrze, że wtedy jak i dziś awans był nasz :)
...ale mam nadzieje, że nie skończymy w obecnej LM jak w tamtym pucharze UEFA :]
16.03.2016 23:31
@jahcoB
Getafe - Bayern w pucharze UEFA.... tam to dopiero było gorąco ^^
16.03.2016 23:28
BRAWO!!!!
Swoją drogą ten mecz ciężko opisać bądź wytłumaczyć, dziś się działo wszystko.
Juve sfrajerzyło ten mecz totalnie, gorzej jak my w Turynie. W pierwszej połowie mieli nas na patelni.
Oby Boateng wrócił na następne mecze, bo nasza obrona to sito jakich mało^^ Ale nie ma co narzekać, jutro będzie na to czas i to dużo :) Dziś trzeba się cieszyć ze wspaniałego zwycięstwa! Była magia i emocje jak w 2010 za Van Gaala w LM :)!
16.03.2016 23:19
Dawać!
16.03.2016 22:17
@Thomas
Wszystkie wygrane to zasługa Pepa, a wszystkie porażki piłkarzy... Fakt, dzisiaj piłkarze popełniają katastrofalne błędy, ale kto ich cały tydzień przygotowywał do meczu? Kto ustaił taki skład? Kto motywował? To nie pierwszy raz gdy ośmieszamy się w Europie, wszystko za kadencji Pepa :/
Mamy jeszcze 45 minut, ale z taką grą i z takim nastawieniem to my nawet bramki nie strzelimy :/ ehhh ale skoro Juve dało rade to dlaczego nie my?
16.03.2016 21:54
Czy faktycznie choroba uniemożliwiła grę Robbenowi? Był w sobotę na meczu, na stadione. Oznacza to, że był wtedy zdrowy. CHyba, że potem złapał poważniejszą infekcję i leży w łóżku z gorączką.
16.03.2016 20:06
Kupiliśmy go za nieduże pieniądze, a sprzedając do City możemy zrobić świetny interes! Nie ma co ukrywać, gracz chimeryczny, często kontuzjowany i więcej razy zdarza mu się zagrać słabo niż dobrze. Gdyby odszedł z Pepem w środku pola zrobiłoby się miejsce dla rozgrywającego z prawdziwego zdarzenia. Martwi mnie jedynie to, że Bayern puszcza swoich graczy za małe pieniądze, a z takiego CIty ze 30-40 mln byśmy za Thiago wyciągnęli. Skończy się pewnie na 15-20. Nie ukrywajmy, ja tam nie widzę nic co trzymałoby Thiago po odejściu Pepa ^^
16.03.2016 20:03
@Adi
Nie ma na myśli wyłącznie meczu z Werderem. W tym sezonie Coman moim zdaniem lepiej prezentuje się niż Robben, tudzież więcej daje drużynie. Holender jest lepszym zawodnikiem niż Francuz, to fakt, w każdym razie jeszcze jest lepszym. Ale Coman daje tej drużynie więcej moim zdaniem. Nasza gra jest wtedy bardziej zespołowa i przebojowa.
Zostawiając już ten temat. Zobaczymy kto zagra jutro. Bardzo bym się cieszył gdyby wszedł Robben i strzelił trzy bramki, pokazując tym, że jednak na czas dla Comana trzeba poczkać :)
13.03.2016 13:38
@Adi, heat
Ja się z wami nie zgadzam :) Nie tyle nawet by Coman zagrał z Juve, a na stałe wygryzł Holendra z pierwszej 11. Pora na zmianę pokoleniową i to najwyższy czas.
13.03.2016 13:06
@Bawaria6
Niestety Coman wiele traci grając na lewym skrzydle, tak samo jak Robben. Obaj grać razem nie mogą :/ A szkoda.
@achim
Czy ja wiem czy byłoby to ryzyko? Młody zawodnik bardzo by się zmobilizował tym, że trener wystawia go w tak ważnym meczu. Gdyby jednak spalił się psychicznie, to zawsze można doświadczonego Holendra wpuścić.
13.03.2016 12:18
Skoro Pep mówi, że Coman jest opcją, to już wiemy, że zagra Robben...
13.03.2016 10:49
Moim zdaniem to Coman powinien zagrać z Juve od pierwszej minuty kosztem Holendra. Arjen jest w niezłej dyspozycji, ale to wciąż nie jest Robben z najlepszych lat. Gdyby zagrał z Bremą, to mielibyśmy wynik pewnie 3:0. Zamiast trzech asyst Comana byłaby bramka Robbena. Ja stawiałbym na Kingsleya, z nim nasza gra jest szybsza, efektywniejsza, przebojowa i bardziej zespołowa. Arjen niestety za bardzo chce sam.
13.03.2016 10:49
@Android, lokus
No tak... głupi ja :)
12.03.2016 18:08
Ja dałbym jeszcze odpocząć Alabie i Lahmowi. Dziwni mnie też brak Tasciego, nawet na ławce. Kontuzje ma? Dobrze, że Goetze już wrócił. Przed kontuzją w końcu prezentował się przyzwoicie. Ale moim zdaniem Pep powinien go wpuścić już w poprzednich meczach, chociażby na ostatnie minuty. Nie wiem czy od razu wrzucenie go na głęboką wodę to dobry pomysł. Ponadto znowu Rode sobie poogląda mecz z boku :/
Cieszy przynajmniej Lewy na ławce :D Rzecz jasna mam na myśli to, aby w końcu wypoczął :P
12.03.2016 17:55
@Arcatera80
Mój komentarz nie był skierowany bezpośrednio do ciebie :) Przyłączyłem się do dyskusji i wyraziłem swoje zdanie na ten temat ;)
Ja uważam, że Bayern ma bardzo dobry scouting i szkółkę. Jak wszystkie kluby w Niemczech. Ciężko u młodego zawodnika stwierdzić czy za parę lat będzie gwiazdą światowego futbolu. Ileż to zawodników było takich co świetnie rokowali, a nic z nich nie było. Działa to też w drugą stronę. Zatem fakt, że przeszli nam koło Weigl czy Sane o niczym nie świadczy, bo na przykład Alaba, Kimmich czy Mueller już nie. Z drugiej strony, najlepszą sytuacją dla młodych zawodników jest gra w słabszym klubie, bądź takim, który ma problemy. Wtedy łatwiej im wypłynąć, bo nawet pomimo słabej formy to wciąż grają. Tak jak u nas Kimmich. Przecież gdyby wszyscy byli zdrowi to nie grałbym na obronie, dostawałby wyłącznie ogony na DP, bądź na PO jak już parę razy grał.
08.03.2016 16:44
Scouting kuleje? Słabe transfery?
Zobaczcie na skład jaki ma Bayern, a jaki mają inne topowe kluby. To w Bayernie od ładnych paru lat gra więcej wychowanków, bądź zawodników sprowadzonych w młodym wieku niż w innych klubach. Obecnie wyłącznie Barcelona lepiej się prezentuje niż my w tym momencie.
Bayern w tym momencie jest o poziom wyżej niż parę lat, więc młodym zawodnikom o wiele trudniej przebić się do pierwszego składu. Ba! Nawet do 18 meczowej. Tym bardziej, że Pep nie stawia na nich. Liczę na to, że Carlo będzie stawiał na młodzież, a przynajmniej będzie dawał im parę minut w każdym meczu. Guardiola tego już nie robi, wyłącznie wtedy gdy musi. Tak jak z KImmichem.
Nasz scoutnig też ma się nieźle. Coman, Kimmich słyszał ktoś o nich wcześniej? Pewnie niewiele osób, a prezentują się bardzo dobrze jak na swój wiek. Ponadto mamy na wypożyczeniu Gaudino i Hojbjerga. Zobaczymy jak sprawy z nimi się potoczą, ale ja jestem sceptycznie nastawiony. Szwajcaria to dla Gianluci krok w tył, nawet nie wiem czy tam gra, a Hojbjerg w Schalke jest rezerwowym...
08.03.2016 11:51
Z Werderem Lewy musi odpocząć. Chyba każdy już widzi, że gra ociężale i słabiej niż na początku rundy. Przerwa dobrze mu zrobi.
Costa natomiast od powrotu po kontuzji nie prezentuje się tak jak na jesień. Obawiam się, że do tak magicznej formy prędko nie wróci :/ Dobrze by było natomiast, jeśli zaczął by prezentować się po prostu lepiej.
05.03.2016 22:05
Akurat Lewandowski od 2-3 spotkań gra przeciętnie. Bynajmniej nie jest to jego wina. Facet jest przemęczony. Gra bez przerwy. Gdyby usiadł na ławce, a najlepiej na trybunach w następnym ligowym meczu, to wszystkim wyszłoby to na dobre. Mamy w końcu szeroką ławkę, niech inni też dostaną szansę. Lewy to nasz najlepszy strzelec, nie straci miejsca w podstawowej 11, ale przerwa jest mu na gwałt potrzebna.
05.03.2016 20:31