DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Nookie Strona 12

Coz za znakomity mecz w naszym wykonaniu. Powoli tesknie za tymi czasami, gdzie siadalem w fotelu i ogladalem mecz FCB z wypiekami na twarzy. Rozumiem, ze cos moze nie isc, ze wypadnie slabszy dzien, ze bedziemy mieli pecha. Ale tak nudnej, bezproduktywnej, chaotycznej gry dawno nie widzialem. Za Guardioli sie nudzilem okropnie, ale bylo przynajmniej widac ze ta druzyna ma jakis plan :/

3 mecze na wiosne 3 bardzo slabe... Czy druzyna bedzie sie rozpedzac z meczu na mecz? Oby... Mowilem tak na jesien, ze na wiosne musimy odpalic. Chwilo wyglada to slabo i jestem sceptycznie nastawiony do dalszej czesci sezonu. Rozumialem, ze dwa pierwsze mecze moga wyjsc nam slabo, bo gralismy na wyjezdzie zaraz po przerwie. Ale teraz gralismy na AA, gdzie nawet na jesien prezentowalismy sie dobrze... :/


P.S. Coz oznaczaja zakladki przyjaciele i wrogowie na profilu? :D Ma to jakies glebsze znaczenie? :D

05.02.2017 12:30

Transfer niepotrzebny. Chyba, że pozbędziemy się kilku środkowych pomocników. Albo jak już ktoś wspominał Carlo będzie starał się za wszelką cenę wprowadzać 4-3-3...

19.01.2017 09:35

4-3-3... poważnie? Tak fajnie szło z innym ustawieniem, to zagramy ponownie 4-3-3, którym tak nam nie szło... Genialne posunięcie :/

18.12.2016 14:47

Ale kto mówi, że ci zawodnicy będą grać w pierwszym składzie? Doświadczeni, wiekowi zawodnicy są potrzebni. Wnoszą doświadczenie, do tego będą odgrywać rolę zmienników. Chyba lepiej mieć gracza na czarną godzinę, który potrafi grać i gwarantuje pewien poziom z którego już niżej nie zejdzie. Raczej na pewno nie będziemy ściągać zawodników pod 30... Skupimy się w lecie na młodych graczach, głodnych gry. Rafa, Lahm, Ribery czy RObben grać będą coraz mniej i myślę, że zdają sobie z tego sprawę.

16.12.2016 16:22

Niezły mecz i bardzo dobra kolejka dla nas! ;)

10.12.2016 17:25

Dobra gra! W końcu wygląda to płynnie wszystko. Wrzutki dalej są, ale teraz przynajmniej z sensem je wykorzystujemy. Zawiedziony jestem tylko postawą drużyny po drugiej bramce, bo sobie trochę odpuścili ;) Miałem nadzieje, że po słabszych meczach będą chcieli w jednym meczu nastrzelać bramek przeciwnikowi. Może w drugiej połowie zagrają na 100%, dla kibiców ;)

10.12.2016 16:22

Poczekajmy do końca meczu :D Cieszy zmiana ustawienia i mam nadzieje, że również nastąpi zmiana gry... Ale nie chwalmy dnia przed zachodem słońca :P

10.12.2016 15:27

@Ribery007

Już wcześniej dominowaliśmy w lidze - sportowo, finansowo i prestiżowo. Ostatnie parę lat to wręcz totalna dominacja pod każdym względem. Ale wcześniejsze lata były również pod nasze dyktando ;) Obecna przewaga finansowa i sportowa nie wzięła się znikąd. Przecież już od ładnych kilkudziesięciu lat najlepsi gracze BL wędrowali do BL. Jak dla mnie to jednoznacznie świadczy o dominacji. Spytaj się kogokolwiek kto w ostatnich 20 latach był najlepszą niemiecką drużyną :P

To, że w czasie okresu Guardioli nasz Bayern miażdzył rywali w lidze, nie czyni Katalończyka kimś wyjątkowym(jako trener FCB). Nie mam zamiaru umniejszać jego zasług, bo co jak co, ale sukcesy w BL będą zapamiętane i należy się za to szacunek. Ale w Niemczech już dawno, dawno temu wyrobiliśmy sobie opinię hegemona. Pep miał nam zafundować taką renomę na arenie międzynarodowej ;)

05.12.2016 22:54

@FCBx2

Niepotrzebne są te prztyczki, wyłącznie psują atmosferę dyskusji.

Guardiola nie zdobył 4 mistrzostw tylko 3. Co z tego, że w spadku. 3 mistrzostwa, to 3 mistrzostwa. Hitzfeld również to osiągnął. Zresztą Pep to Ottmarowi może buty czyścić, jeśli chodzi o pracę w FCB ;) Poza tym 3 mistrzostwa z rzędu zdobywaliśmy w latach 70 i 80. Ale masz rację, to za czasów Guardioli zdobyliśmy 4 tytuł z rzędu. Ale idąc tym tokiem rozumowania, to jeśli Ancelotii zdobędzie mistrzostwo to on będzie absolutnym rekordzistą, bo to będzie 5 tytuł...

Co do ligi. Zobacz na wikipedii ile razy zdobyliśmy majstra w XXI wieku ;) Jak tu nie mówić o dominacji? W zasadzie co roku mistrzostwo, niekiedy roczna, bądx dwuletnia przerwa. Jasna sprawa, że to za czasów Katalończyka osiągaliśmy rekordowe przewagi punktowe i to mu trzeba przyznać i tego nie będę negował. Ale też z drugiej strony, miał ułatwione zadanie niż jego poprzednicy. Drużyna już wcześniej osiągnęła na tyle wysoki poziom.

Jeśli chodzi o pracę Guardioli w FCB to uważam, że nie do końca się sprawdził. Przyszedł w celu zdobycia LM - nie osiągnął tego. BL i Pokal? Fajnie, bardzo się cieszyłem z tego. Ale to osiągali też inni trenerzy. Dlatego moim zdaniem Guardiola nie zasługuje na to, by stawiać go na tym samym poziomie co na przykład Hitzfelda czy Heynckessa.

@Ribery007

Zobacz kto zdobywał regularnie mistrzostwa przed dwoma majstrami BVB w 2011 i 2012 ;) Ciężko nie przyznać racji, że liga niemiecka nie była zdominowana przez Bayern przed Guardiolą. A z Carlo to się zgodzę. Na chwilę obecną wypada zdecydowanie gorzej od Guardioli. Zwłaszcza jak porównamy zespoły z jesieni. Niebo, a ziemia. Ale przecież sezon się nie skończył... Ancelotti wciąż ma szansę zdobyć LM i majstra. Chociaż moim zdaniem może być z tym problem, bo to nie jest odpowiedni trener dla FCB, ale trzymam kciuki ;) tak jak za Guardiolę.

05.12.2016 21:30

@FCBx2

Guardiola był naszym trenerem 3 lata... Nie wiem w jaki sposób mógł zdobyć 4 mistrzostwa ^^ Liga od wielu lat była przez nas zdominowana. Nie zamierzam negować sukcesów Guardioli, bo i wiele dobrego Bayernowi zaoferował, ale mieliśmy lepszych trenerów. Zwłaszcza gdy porównamy jaki był Bayern kiedyś, a jaki za czasów Katalończyka. Co jak co, ale Pep posiadał świetną, zgraną kadrę, ogromny budżet i komfort pracy. Niestety nie zdołał osiągnąć postawionych przed nim celów.

Czy Ancelotti to osiągnie? Nie mam pojęcia, zobaczymy. Po zakończeniu jego kadencji będzie można go w pełni ocenić.

05.12.2016 19:10

Mecz z Atletcio to idealny moment by pograli zmiennicy. Trzeba oszczędzać siły na VFL.

05.12.2016 11:40

Zgadzam się w pełni z Kahnem. Nie rozumiem dlaczego zarząd nie wziął innego trenera, który kontynuował by pracę poprzedników. Carlo jeśli wprowadzi ostatecznie swój pomysł na piłkę to doszczętnie rozwali wszystko to na co pracowaliśmy tyle lat. Oczywiście nie mowię, że to nie wypali, ale czeka nas przez to dużo więcej pracy. Chyba, że to plan budowy drużyny pod Kloppa... Wtedy by się zgadzało :P

30.11.2016 18:29

I gdzie tenże Draxler by u nas grał? ^^

29.11.2016 20:54

3 pkt, trudny rywal, gonimy Lipsk i uciekamy BVB.

...o grze nie chce mi się pisać, szkoda słów ^^

26.11.2016 20:33

Najgorsze w tym wszystkim jest to, że nam nie idzie, wiatr nam w oczy wieje, a gdy strzelimy w bólach bramkę, to i tak zaraz tracimy :/

Gramy jak zawsze, czyli nijak. Kontrataków jak nie było tak nie ma... gra w defensywie słaba, atak pozycyjny kompletnie rozwalony. Chociaż mimo to potrafimy coś z trudem stworzyć i bramkę strzelić.

Powiedziałbym, że w drugiej połowie ruszymy na nich i będzie lepiej, ale drugie połówki gramy przeważnie dużo gorzej :D

26.11.2016 19:24

Byle do przerwy zimowej. Awans do 1/8 LM jest, teraz tylko utrzymać się czubie tabeli. Na wiosnę jeśli Bayern Carlo nie odpali, to pewnie w marcu/kwietniu przywitamy nowego trenera.

Zawsze po porażce lubię poczytać komentarze, bo człowiekowi się humor poprawi ;)

23.11.2016 20:35

Wymęczona w bólach bramka na nic... Myślałem, że jakoś to pójdzie po tym golu, a tu nic. Męczarnie na nowo.

Nasza defensywa to totalny dramat. Nawet nie mówię o Badu, bo chłop wraca po długiej kontuzji. Ale to co gra Boateng w tym sezonie... do tego niepewny Hummels... Niech już wraca Javi i naczej będzie ciężko.

23.11.2016 18:55

Dość ryzykowne ustawienie. Ale z drugiej strony patrząc na sytuację w innych grupach, wyjście z drugiego miejsca nie było by takie złe ;P

W każdym razie kiedyś zawodnicy muszą odpocząć. Lahm w środku... w sumie i dobrze. Na boku obrony to już nie to co kiedyś, może odnajdzie się w środku. Pokazał już kiedyś, że potrafi tam grać. Martwi trochę obecność Badu... w takim meczu, po tak długim czasie od razu 90 minut.

Ale zobaczymy. Mueller na ławce, Lahm w środku, może to popchnie naszą grę do przodu ;)

23.11.2016 17:23

Dopiero 11 kolejek za nami... Tracimy ledwo 3 pkt do lidera, gramy w 1/8 LM. Mamy prawie cały sezon przed nami. Możemy jeszcze tak zacząć grać jak nigdy(w tym kosmiczną padakę).

Naprawdę myśleliście, że będziemy już wiecznie grać jak w 2013 roku? ^^ Że ligę będziemy wygrywać bez żadnej porażki? Mistrzostwo zdobywać w marcu? W sumie z takim myśleniem, to rozumiem rozczarowanie obecnym sezonem :D

Guardiola zostawił zespół w bardzo słabej dyspozycji(jak to na wiosnę). Carlo moim zdaniem i tak minimalnie poprawił naszą grę porównując do tamtego okresu. Jeśli na wiosnę dalej tak będziemy grać, to szybko się z Włochem pożegnamy. Ale skoro Guardiola potrafił ze świetnego Ferrari na jesień zrobić rozklekotanego Ursusa na wiosnę, to może i Carlo będzie potrafił zrobić to samo tyle, że w drugą stronę ;)

19.11.2016 21:11

Fascynujące... w pierwszej połowie to my z każdą minutą graliśmy coraz lepiej, a w drugiej połowie coraz gorzej :/ Po paru pierwszych minutach myślałem, że będziemy cisnąć BVB do końca meczu. Wyszło tak, że mieliśmy problem ze stwarzaniem sytuacji (chyba, że dla Drotmundu :D). Przynajmniej było widać walkę i zaangażowanie i coś tam z przodu staraliśmy się zrobić, ale to BVB miało więcej szczęścia i zasłużenie wygrało.

Bardzo słaba gra naszych środkowych obrońców... tyle błędów w wyprowadzaniu piłki czy kryciu. Do tego Xabi, który gra na stojąco. Niekiedy to wystarcza, ale dzisiaj zdecydowanie nie. Thiago jak to Thiago, fantastyczne zagrania przeplatał głupimi błędami. Mueller pokazał dzisiejszym mecze, że zasługuje na ławkę, niestety. Dobry mecz Riberego, niezły Alaby.

Po zmianie ustawienia nasza gra siadła. Wcześniej myślałem, że nasza słaba gra jest podyktowana 4-3-3, ale po dzisiejszym meczu stwierdzam, że to raczej wina samych zawodników. Mueller nie tylko na skrzydle słabo grał, ale i w środku. W środku pola musi grać Kimmich, Vidal i Renato. Xabi za dużo błędów popełnia, a Thiago jest zbyt chimeryczny.

Ehh trudno, takie mecze się zdarzają. Trzeba do końca rundy jesiennej utrzymać się w czubie tabeli, wygrać z Atletico i Rostowem, a w zimie szlofować formę na wiosnę i musimy odpalić.

19.11.2016 20:34

Bardzo źle zaczęliśmy ten mecz. Bramka z niczego. Głupi błąd Hummelsa przy wyprowadzaniu piłki i fatalne krycie :/ W dalszej części gry BVB nie stwarzała groźnych sytuacji. Z drugiej strony my też zbytnio nie zagrażamy bramce BVB. Jeden plus taki, że z każdą kolejną minutą to my graliśmy coraz lepiej. Niestety 15 minut pzrerwy da wytchnienie BVB.

Oby utrzymało się to, że my gramy z każdą minutą lepiej, a Dortmund słabiej. Szczelniej musimy grać w obronie, skuteczniej się przesuwać i dołożyć do tego więcej akcji pod bramką rywala.

19.11.2016 19:23

Jeśli już porównujemy obecny Bayern do tego z zeszłego roku to sprawa jest skomplikowana. Na jesień zespół Guardioli grał świetnie, zdecydowanie lepiej niż na obecną jesień. Natomiast na wiosnę grał słabo, ciut gorzej niż obecny Bayern. Co ciekawe... ja widzę podobieństwo do wiosennego Bayernu Guardioli. Ociężałość, trudności ze stworzeniem sobie szans i dziurawa defensywa. Na wiosnę Bayern wymieniał milion niepotrzebnych podań, a potem i tak kończyło się to wrzutką. Teraz jest podobnie, ale tych podań jest przynajmniej mniej.... Przez co więcej wrzutek i więcej szans na gola. Jasna sprawa nie pochwalam tego, ale mały progres widać^^

06.11.2016 12:42

@hoven

A czy ja gdziekolwiek napisałem, że jestem zadowolony z gry zespołu? Ciekawe... z tego co mi się wydaję, praktycznie od początku sezonu piszę o tym, że gramy źle. Ba! Ja nawet uważam, że Ancelotii to nieodpowiedni facet jako trener FCB.

Po prostu na chwilę obecną sytuacja nie wygląda dla nas źle. Jeśli mamy złapać formę to na pewno nie teraz. Jeśli nie teraz to w późniejszym etapie sezonu. Zatem jeśli do tego czasu będziemy dalej w czołówce to będzie dobrze.

Dobrze napisałeś, dopiero 10 kolejek za nami. Nie ma co wieszać psów na trenerze, ani popadać w hurraoptymizm.

05.11.2016 22:06

6 pkt przewagi nad najgroźniejszym rywalem. Raczej na pewno będziemy liderami do następnej kolejki. Awans do 1/8 LM i dalszej rundy DFB Pokal. Tragedia :D a wszystko to przy przeciętnej grze zespołu.

Przecież to było oczywiste, że Bayern Ancelottiego będzie grał totalnie inaczej niż Guardioli. Dwóch całkowicie innych trenerów. Mnie osobiście zdziwił wybór zarządu ale ok. Jasną sprawą, że zespół będzie potrzebował czasu na złapanie odpowiedniej formy. Nie trwa to 2-3 spotkań, a nawet pół roku. Ta ekipa praktycznie od 7 lat grała swoją piłkę, teraz mają grać coś innego. Carlo mówi, że nie chce zmieniać tego co było, ale widać, że niezbyt mu to pasuje i wychodzi ;) Na chwilę obecną wyglądamy na marną kopię jego Realu. Ale małe zmiany już widać. Mueller nie gra na skrzydle, czekać tylko aż Alonso usiądzie na ławce. Niech grają Kimmich i Renato. Będą jasna sprawa mniej pewnie niż Alonso, ale dadzą zespołowi więcej werwy i ikry, a za spokój w tyłach niech Vidal odpowiada.

W przyszłym roku gramy na pewno dalej w LM i obyśmy w tabeli wysoko(góra 6 pkt straty do lidera) i będzie ok. Na wiosnę powinniśmy odpalić. Jeśli nie, to Carlo może nie dotrwać do końca sezonu ;)

05.11.2016 19:47

Pierwsza połówka bardzo dobra. Druga przestana. Rozumiem, że przy 2:0 można trochę odpuścić i się cofnąć, ale przy tym wypadałoby kontratakować... a n am się kompletnie nie chciało.

Fajnie dziś Costa, Hummels i Javi. Fatalnie Lewy, który wyglądał jakby grał za karę.

22.10.2016 20:34

Nie ma jeszcze połowy rundy jesiennej. Drużyna może jeszcze zaskoczyć. Trzeba jednak przyznać, że z meczu na mecz gramy coraz gorzej. W zasadzie dlatego, bo nie mamy szczęścia. Tak samo w sumie graliśmy miesiąc temu....
Przyczyna? Nie wiem. Być może to beznadziejne ustawienie, do którego nie mamy wykonawców. Przy 4-3-3 trzeba nam silnych, szybkich, świetnych skrzydłowych, na których oprze się gra. Robbery swoje lata już mają i forma nie ta co kiedyś, Coman jest młody, a Costa od kontuzji gra przeciętnie. Do tego w środku pomocy potrzeba nam reżysera gry, kogoś kto będzie prowadził naszą grę. My mamy w zasadzie wyłącznie defensywnych pomocników.... i jak od nich mamy wymagać kreatywności to ja dziękuje. Poza Thiago, który miał świetny początek, ale nie byłby sobą gdyby nie grał w kratkę ;) Mueller grać musi, bo to świetny piłkarz i ikona Bayernu. Ale pozycja dla nie go to wyłącznie atak, tudzież zaraz za napapstnikiem. Na skrzydle niestety gra fatalnie. Gość nie umie biegać, kopać piłki, przyjmować, ale w polu karnym jest niesamowity. Dlatego tam się go powinno umieszczać, bo fantastycznie współpracuje z kolegami i ma genialny instynkt strzelecki.

Czy zawodnicy nie biegają? Być może biegają tyle co kiedyś, ale przy Ancelottim trzeba biegać więcej za piłką. Jak przez 3 lata praktycznie nie grało się bez piłki, to można się było odzwyczaić.

Oby Ancelottiemu się udało, ale moim zdaniem jego angaż był totalną głupotą. W żadnym klubie poza Milanem nie zagrzał długo miejsca, ma problem z wygraniem ligi, taktyka jaką preferuje odbiega od tego co gramy od Van Gaala. Przyszedł i co zrobił? Zamiast dostosować się do piłkarzy, klubu, to kopiuje Real.... to już nawet Guardiola lepiej się dostował do klubu :D

Ale poczekajmy.... wolę żebyśmy grali kaszanę na jesień, a na wiosnę odpalili. Oczywiśćie musimy awansować do 1/8 w LM i być wysoko w tabeli :P Na razie plan jest wykonywany :P

16.10.2016 10:48

@cayman

Racja, bardziej mecząca w sensie fizycznym. Bronisz, więcej biegasz. Ale gra w defensywie jest zdecydowanie łatwiejsza niż w ofensywie. Zatem gdy nam nie idzie, lepiej się cofnąć i czekać na kontrę.

Ja osobiście wolałbym cały czas grać na połowie rywala, ale na chwilę obecną mamy na tyle słaby zespół, że nie jesteśmy wstanie tak grać. Musimy zatem grać inaczej, mądrze. Może i więcej biegasz gdy bronisz, ale mając korzystny wynik, dobrze się ustawiając nie pozwalasz rywalom na nic więcej. Taki Frankfurt sztycha by nie zrobił gdybyśmy się dobrze ustawili. Bramka na 2:2 to wręcz żenada w tym elemencie gry. Dzięki takiej grze mielibyśmy więcej miejsce do kontrataków.

I nie ma co mówić, że klasowa drużyna tak nie gra. Bo na chwilę obecną do klasowej drużyny to nam brakuje ;)

15.10.2016 20:50

@Rizzitelli

To zależy od taktyki jaką preferuje drużyna. Obecnie przy Ancelottim, który w teorii, miał polepszyć defensywę i kontraataki to jak najbardziej. Przy Guardioli, który do przesady opanował utrzymywanie się przy piłce to oddanie rywalom piłki byłoby głupie.

Poza tym tak, uważam, że lepiej oddać rywalom piłkę. Niech oni się meczą. Oczywiście tylko w sytuacji gdy grają równe drużyny, tudzież na podobnym poziomie(jak dzisiaj).

15.10.2016 18:55

Akurat oddanie inicjatywy przy takim wyniku i przy grze w przewadze to naturalna kolej rzeczy. Rywal musi się odsłonić, musi ryzykować, musi gonić wynik. Klasowa drużyna spokojnie by rozbijała ataki rywala i wyprowadzała zabójcze kontry. Tym bardziej grając z przewagą jednego zawodnika. U nas tego nie było, graliśmy w stylu Kononowicza.

15.10.2016 18:14

Widzę, że część użytkowników bardziej zainteresowana meczem City Guardioli niż naszym ^^

...spoko

15.10.2016 17:38

Żenada....

Rozumiem stracić punkty, ale prowadzić jedną bramką, grając z przewagą jednego zawodnika i do tego stracić bramkę po kontrze?

Zmiana Comana zamiast Robbena? Poważnie? Przecież od 60 minuty to Robben chodził sobie po boisku :/ Francuz przynajmniej biegał i miał jakieś sytuacje.
Ciężko... ciężko.... frajersko straciliśmy punkty.

Na plus jedynie Predator. W końcu było widać, że potrafi grać w piłkę. Nabiera pewności.

15.10.2016 17:29

Festiwal żenady kontynuowany. Carlo widząc tę kaszanę będzie chciał coś poprawić. Dlatego zmieni Comana, wpuści Lewego, a Mueller na skrzydło. Oczywiście dalej będziemy kopać się po czole w 4-3-3.

Ani ataku pozycyjnego, ani gry z kontry. Gramy fatalnie. Szczęśliwa bramka z niczego sprawia, że nie jesteśmy w du... Na chwilę obecną wygląda to tak jakby połowa zawodników była już wypalona, a do tego trener bez pomysłu na grę.

Ale zobaczmy jak to będzie w drugiej połowie wyglądało. Może weźmiemy się w garść.

15.10.2016 16:28

Bardzo dobrze, że Mor dostał czerwoną kartkę. Mam nadzieje, że sędziowie będą karać czerwoną za takie zachowania. Denerwuje mnie to ogromnie.

14.10.2016 22:45

Ja również uważam, że Boateng nie byłby najlepszym kapitanem. Swoim zachowaniem na boisku nie pokazuje tego, że mógłby nosić opaskę. Chyba, że w szatni wzbudza taki respekt i tak motywuje kolegów z drużyny, że zasługuję na miano kapitana. Ale tego się nie dowiemy ;)

Z Muellera też byłby kiepski kapitan. Ale jego akurat wolałbym bardziej z opaską, bo to wychowanek i bawarczyk. Co jak co, ale takim graczom w pierwszej kolejności należy się opaska kapitańska ;)

13.10.2016 19:41

City praktycznie grało mecze z dołem tabeli - stąd pewne zwycięstwa i dużo bramek. Mecz z United, które gra słabo nie powinien być wyznacznikiem. Za to mecz ze Spurs już tak. W każdym razie City gra bardzo dobrą piłkę i będą walczyć o mistrza, ale daleki jestem od stwierdzenia, że bez problemowo zdobędą mistrza ;)

03.10.2016 12:24

Tottenham gra świetnie. Po bramce oddali za bardzo inicjatywę City, ale gracze z Manchesteru i tak nie potrafili tego wykorzystać. Londyńczycy w pierwszej połowie świetnie wychodzili spod pressingu i pressing zakładali. Do ideału im brakuje ciut większej pewności w utrzymywaniu się przy piłce, ale i tak ekipa Pochettino świetnie wygląda.... hehe jeśli nie Tuchela, to Pochettino widziałbym za sterami FCB :P

A City Guardioli? Ma jeszcze drugą połówkę, ale w pierwszej zagrali słabo, ledwo parę niegroźnych sytuacji i dziurawa defensywa.

02.10.2016 16:09

Tuchel wydaję się odpowiednią osobą na stanowisko trenera FCB. Jego filozofia gry idealnie do nas pasuje. Przecież on chce grać taki futbol jaki graliśmy za Van Gaala, Juppa i Guardiolii. Swoją drogą dlatego angaż Carlo mnie tak zdziwił, bo kompletnie inaczej podchodzi do futbolu. Co właśnie nam się odbija czkawką na chwilę obecną. Tuchel z tymi zawodnikami, tyle lat grającymi taką piłkę jak on chcę mógłby wiele osiągnąć. Ale sam musi jeszcze wiele popracować nad sobą i pokazać w BVB, że zasługuje na Bayern ;)

02.10.2016 15:11

@mehemt

Pełna zgoda! ;)

Co do BVB, paradoksalnie ich największą bolączką w meczach z silnymi rywalami jest Tuchel. Facet po prostu robi głupie błędy i niezbyt dobrze mentalnie nastawia zawodników na ciężkie mecze. Liczę, że nie zmieni się to do meczu z nami ;P Ale oczywiście życzę mu żeby przełamał tę niemoc i nabrał doświadczenia, w końcu jako nasz przyszły trener nie może mieć słabości :P

02.10.2016 14:25

Plan wykonany, przewaga powiększona o jeden punkt ;)

01.10.2016 20:31

Kolejny mecz, kolejna słaba gra. Chociaż po pierwszej połowie miałem jakieś nadzieje. Trzeba też przyznać, że Kolonii dopisywało szczęście i też trochę Neuer i Martinezem.

Początek sezonu, runda jesienna... Jeśli będziemy tak grać na wiosnę, wtedy będę się martwił. Anceloti ma czas by poustawiać inaczej zespół i naprawić to co źle gra.

hehe zobaczycie, że BVB przegra z Leverkusen i odskoczymy na 1 punkt :P

01.10.2016 17:30

W końcu staramy się grać nie tylko skrzydłami, alei środkiem. Nie wygląda to super, mamy problemy ze stwarzaniem groźnych sytuacji ale nie jest źle. Jest duża intensywność gry.

Renato nareszcie wygląda dobrze. Oby z meczu na mecz było coraz lepiej.

W drugiej połówce powinno być nam łatwiej, o ile Koeln się otworzy. WTedy będzie szansa na kontrataki.

01.10.2016 16:32

Znowu 4-3-3.... :/ Ale przynajmniej Mueller nie gra na skrzydle.

01.10.2016 15:01

Słabiutko. Bez pomysłu z przodu, do tego dziurawa obrona. Miał przyjść Carlo miały być kontry. Praktycznie w ogóle nie gramy szybko do przodku. Cały czas gramy do tyłu...

Liczę, że Carlo na drugą połowę lepiej zmotywuje chłopaków.

28.09.2016 21:39

Za Alonso wpuściłbym Comana i w końcu zagrał 4-4-2.

28.09.2016 20:02

Mieliśmy już trenera z totalnym bzikiem na punkcie posiadania piłki, to teraz mamy gościa, który ma bzika na punkcie dośrodkowań :D

27.09.2016 11:03

@gregor

Po tych męczarniach z HSV bym stwierdził raczej, że zdecydowanie za dużo Bayernu :D

26.09.2016 13:51

Angaż Jurgena to będzie zaprzepaszczenie wieloletniej pracy FCB. Trener bardzo dobry, charyzmatyczny, ale jego wizja futbolu kompletnie odbiega od tej, jaką zaszczepił nam Van Gaal. Już Carlo jest delikatnym odejściem od tego, ale liczę, że to tylko chwilowe rozwiązanie. Naturalnym następcą Ancelottiego wydaje się być Tuchel i chciałbym żeby to był on. Ale w sumie niech najpierw z BVB pokaże na co go stać. Drużyna gra świetnie, ale zawodzi w najważniejszych momentach i z ciężkimi rywalami. Gdyby Tuchel miał charyzmę Kloppa to byłby to bezsprzecznie najlepszy trener na świecie :]

25.09.2016 13:46

Na chwilę obecną idziemy w marną kopię Realu :] 4-3-3 gdzie Lewy, Mueller i Ribery mają robić za BBC, do tego pełno wrzutek - w zasadzie jedyne rozwiązanie ataku pozycyjnego ^^

Ale nie ma co panikowac, to dopiero początek sezonu ;) i tak gra wygląda ciut lepiej niż na wiosnę.

24.09.2016 20:23

Oby nie miał kontuzji, ale na chwilę obecną Martinez i Boateng(nawet wracający po kontuzji) prezentują się lepiej.

24.09.2016 18:38

Kolejne słabe spotkanie. Nie może być tak, że nasza gra oparta jest na 34 letnim RIberym... :/

Lewy i Alaba robili wszystko dzisiaj żeby HSV nie straciło bramki :D

Najsłabiej dziś Coman, Renato, Alaba, Lewy, Vidal, Hummels. Dobrze dziś wypadli RIbery, Kimmich, Thiago.

24.09.2016 18:28

Coman wraca po kontuzji, długo nie grał. Widać, że brakuje mu ogrania i nie czuję gry. Niech szlifuje formę, bo będzie nam bardzo potrzebny. Zwłaszcza, że bardzo nam będą potrzebni szybcy skrzydłowi.

24.09.2016 16:32

Kolejna słaba połowa. Fatalny atak pozycyjny, do tego kontrataki kuleją. Słabo to wygląda. Obrona też niezbyt pewnie.... :/

24.09.2016 16:28

@Android

Na głęboką wodę to go rzucił trener w meczu z Schalke na wyjeździe, gdzie chłopak się totalnie spalił psychicznie. Przez to raczej utrudnił mu wejście do zespołu niż ułatwił. W kolejnych meczach nie wyglądało to zbyt dobrze. Jasna sprawa, że mecz z HSV nie jest aż tak trudny jak z Schalke, ale ja bym nie lekceważył graczy z północy.

Ale możemy sobie gdybać :] Ancelotii wie lepiej jaki Renato ma charakter i czy poradzi sobie z obecną sytuacją.

24.09.2016 15:31

@Android

Moim zdaniem, praktycznie żaden mecz na wyjeździe nie jest łatwy :] Na pewno nie na tym etapie sezonu, gdzie ciężko ocenić drugą drużynę :P Poza tym, my sami nie jesteśmy w najwyższej formie. Mecz z Ingolstadt w teorii też miał należeć do łatwych, a napsuli nam trochę krwi :]

24.09.2016 15:25

Źle mnie zrozumieliście :D Ja bardzo chce żeby Ancelotii dawał szansę Renato. Ale na razie niech dostaje 15, 30 minut w "wygranych" meczach, potem niech gra od pierwszej minuty w łatwych meczach u siebie. Rzucanie go na głęboką wodę to nie jest dobry pomysł. Ale może Carlo uważa, że jednak w ten sposób chłopak w końcu się przełamie i po 3-4 fatalnych meczach ten następny będzie wyśmienity :]

24.09.2016 15:18

Lewy powinien dziś na ławce zacząć. W ostatnim meczu grał słabo, a potrzebny nam jest wypoczęty na Atletico. Jeden mecz przerwy dobrze by mu zrobił.

Niestety martwi mnie obecność Renato. Uważam, że to będzie świetny piłkarz, ale ma ciężkie początki. Znowu gra w pierwszej 11 w ciężkim, wyjazdowym spotkaniu raczej mu nie pomoże. Chociaż kto wie... może dzisiaj się przełamie :P

24.09.2016 15:03

Z Ingolstadt też miało być lekko, łatwo i przyjemnie :D W Hamburgu pewnie wyjdziemy z kilkoma rezerwowymi graczami, w końcu czeka nas ważne spotkanie z Atletico. Jako, że nie gramy na razie porywającego futbolu, mecz z HSV może być dla nas trudny. O Atletico nie wspominam nawet :D

22.09.2016 19:14

@luu1986

Lipsk zagroził :P

21.09.2016 09:50

Narzekacie na Lewandowskiego, a Gomez już 4 sytuacje zmarnował.

20.09.2016 20:41

...jeszcze Gomez w ataku i na zero z tyłu będzie ;)

20.09.2016 20:39

Jak obrońcy VFL będą grać jak dzisiaj, to nie ma co się martwić o naszą wygraną :D

20.09.2016 20:38

Wolfsburg podarował te bramki BVB. Straszną kaszanę zagrali w obronie. Poza tym też mieli dwie patelnie. Gdyby nie te dwie bramki, to można by powiedzieć, że mecz wyrównany :) Ale nie będę zaprzeczał, że BVB gra dobrze. Przecież to oczywiste ^^ Wilki mają szansę na gola i wtedy będzie arcy ciekawie! ;)

20.09.2016 20:35

@Android

No, no... ja nie wiedziałem, że z ciebie taki zalotnik Android ;)

19.09.2016 21:31

@Rizzitelli

Na to wygląda. Ale z drugiej strony... gdyby się tak nad tym głębiej zastanowić, to mimo, że sprawa wydaję się prosta to jednak trochę absurdalna. Jakim cudem dzięki przerwie(która pomaga zawodnikom się zregenerować) drużyna gra gorzej? Nie ogarniam tego. Wybija to drużynę z rytmu meczowego? Co to za problem kazać zawodnikom dalej normalnie trenować i co tydzień organizować sparing. Jeśli faktycznie przez przerwę były takie słabe wyniki to świadczy to tylko jak najgorzej o Guardioli... niestety.

A jak będzie z City? Zobaczymy. Grają dobrze, tak jak Bayern na jesień za Pepa. No może nie AŻ tak dobrze, ale na angielską wystarcza :] Z drugiej strony City nie miało bardzo wymagających rywali, do tego ważniejsze mecze przyjdą na wiosnę. Bayern Pepa w ostatnim sezonie już w grudniu miał obniżkę formy z City może być podobnie.

Ale nie ma co gdybać. Bo obaj możemy się kompletnie mylić ;) Poczekamy do maja, wtedy będzie już można oceniać pracę trenerów ;)

18.09.2016 19:15

@gregor

A co takiego Pep z City pokazał ? :P Wygrał 5 meczów w lidze - ok. Spójrz teraz w tabelę z kim wygrywał :] Praktycznie 4 mecze z 4 ostatnimi miejscami, do tego dochodzi United, które gra źle. W LM wygrali z Gladbach... które przegrało 3:1 z Freiburgiem. Nie przeczę, że City Guardioli ma szansę na mistrza, ale poczekajmy do końca sezonu :] Przyjdą mecze z trudniejszymi rywalami. Przyjdzie też druga część sezonu... pamiętasz jak to w Bayernie wyglądało ^^ Jeśli w CIty będzie tak samo, to dla Pepa będzie to o wiele bardziej bolesne :]

18.09.2016 15:18

Gdy najlepszym zawodnikiem na boisku jest bramkarz, to nie świadczy to najlepiej o drużynie ^^ Niech Carlo wyciągnie wnioski z tego meczu i takiej padaki już nie grajmy,

17.09.2016 17:38

Ależ to był słaby mecz w naszym wykonaniu. Dawno nie widziałem żeby nasza obrona tak nieporadnie sobie radziła :/ z przodu tez kiepsko. Jedyne co cieszy to 3 pkt :D chociaż nie potrafię ogarnąć jakim cudem, bo Ingolstadt się lepiej prezentowało niż my.

Mam nadzieje, że ten mecz to wypadek przy pracy. BO jak tak dalej będziemy grać to nie będziemy mieć tyle szczęścia co dzisiaj. Przyjedzie lepsza ekipa i będzie po grane.

17.09.2016 17:36

@meisterspieler

Ale ci zawodnicy są Niemaci i w BL grają lub grali parę lat. Renato jest w obcym kraju, nie zna języka, nie czuje gry. Widać to gołym okiem. Chłopak nie w ogóle pewności w grze, co w przypadku środkowego pomocnika jest niezwykle ważne.

I tu jest rola Ancelottiego. Musi tak wprowadzić chłopaka do zespołu aby nabrał pewności i żeby się nie spalił psychicznie. Na razie wygląda to słabo... Poza tym gra już drugi mecz w pierwszej 11 gdzie drużynie znowu nie idzie ;)

17.09.2016 16:36

Słabo na chwilę obecną. W ataku pozycyjnym jesteśmy bardzo niedokładni i mało finezyjni. Kontrataki... zdecydowanie za mało. Aż dziwne, bo Ingolstadt bardzo wysoko wychodzi i prosi się by cały czas ich kontrować.

W defensywie dajemy im za dużo miejsce, zdecydowanie za dużo. Pomocnicy nie wracają na czas. Obrono niepewna :/

Może w drugiej połowie Carlo ich lepiej zmotywuje, do tego Ingolstadt opadnie z sił. Głupio będzie stracić punkty u siebie.

17.09.2016 16:26

@Android

Jaki piach? ^^ Zagrał ledwo dwa mecze, z tego w niepełnym wymiarze czasowym. Debiut faktycznie miał słaby, ale to cała drużyna wtedy grała słabo(a w drugiej połowie chłopak po prostu się spalił psychicznie). Natomiast w LM gdy wszedł na końcówkę, tak źle to już nie wyglądało :] Widziałem też ostatnio trening FCB i w gierce nie odstępował od reszty. Ba! Nawet powiem, że się wyróżniał ;)

17.09.2016 12:34

Zobaczymy jak City będzie prezentować się za pół roku ;) My na jesień również laliśmy kogo chcieliśmy gdy Guardiola nas trenował.

14.09.2016 22:43

Dobry wynik, pewne prowadzenie. Rywal niezbyt groźny dla nas w pierwszej połowie. Jedyne co mi się nie podobało, to to, że praktycznie gramy tylko wrzutki... W zasadzie inaczej nie potrafimy dojść do sytuacji :] Lepsze to niż klepanie i czekanie na lukę w obronie rywala, ale jednak od FCB wymagam więcej ;P

13.09.2016 21:39

Ma ktoś fajny link do meczu? Może być nawet po arabsku :D Byle by nie zacinało ;)

13.09.2016 20:46

@Kimas

Benatia jest "nowoczesnym" Francuzem ;) Ale zgodzę się z tobą, facet nie zaaklimatyzował się w Niemczech. Do tego liczne kontuzje. Szkoda, bo obrońcą jest bardzo dobrym.

11.09.2016 21:50

Ale po co im wykształcenie? :D Przecież kariery jako prawnik czy lekarz robić nie będą. Obecnie zarabiają ogromne pieniądze. Spokojnie im wystarczy do końca życia. A jeśli chcą się rozwijać, to pewnie niektórzy pójdą w trenerkę. Poza tym pieniądze jakie zarabiają mogą inwestować, przez co po zakończeniu kariery będą mieli dochody. Wykształcenie to przydatne jest dla nas, biednych :D

11.09.2016 12:36

@KingWizard

Gdy inni biegali to Mario dzięki swojej nietuzinkowej inteligencji boiskowej dostojnym krokiem chodził z miejsca na miejsce, w końcu jak to mówią lepiej mądrze stać niż głupio biegać. Do tego popisał się kilkoma fantastycznymi zagraniami piętką na aut. Jego szybkość i dynamika sprawiały, że nie mogłem go dostrzec na boisku, niestety mój wzrok za nim nie nadążał. Genialny występ docenił nawet Tuchel, który w nagrodę zdjął go z boiska w 70 minucie.

10.09.2016 21:06

Bardzo dobry dla nas wynik w Lipsku!

10.09.2016 20:29

@Adi

W 2002 roku był mecz Wisły z Schalke :]

10.09.2016 15:10

City na chwilę obecną gra bardzo dobrą piłkę. Ale... obronę ma niepewną, wystarczy ich przycisnąć. Poza tym mam wrażenie, że liga angielska to jakaś liga podwórkowa... Fajnie się to ogląda, super akcje, bramki, tempo gry. Ale takie błędy indywidualne i taktycznie jak walą tu drużyny to szok. Nie dziwie się, że City Pepa tak jedzie wszystkich, jak drużyny grając z nimi walą takie babole.

Poza tym pragnę przypomnieć, że Bayern Guardioli na jesień wyglądał dwa razy lepiej jak City :] Zobaczymy jak OBywatele będą wyglądać na wiosnę. Wielce prawdopodbne, że utrzymają formę. W Angli nie ma przerwy zimowej, która to rozstrajała nasz zespół w poprzednich latach.

10.09.2016 14:37

Ancelottiego ocenimy po sezonie. Na razie możemy wyłącznie oceniać pojedyncze mecze. Wczorajszy był przeciętny. Słaba pierwsza połówka, ale dobra druga. Niezmiernie cieszą 3 pkt, zwłaszcza, że graliśmy z bardzo trudnym rywalem na jego boisku(Schalke w końcu będzie coś grało w tym sezonie).

Co do stylu... Jasne, że lepszy dobry wynik niż ładna gra. ALe pamiętajcie, że dobre wyniki przeważnie przychodzą z ładnej i dobrej gry :] Poza tym moim zdaniem granie na aferę nie przystoi klubom z najwyższej półki.

A co do porównań Pepa z Carlo... Cóż... Drużyna z jesieni spokojnie ograłaby obecną drużynę Carlo :] Pamiętajcie, że na jesień graliśmy wyśmienicie, bezbłędnie niemalże. Efektownie i efektywnie. Ale co z tego, skoro na wiosnę, czyli najważniejszą część sezonu dawaliśmy sami wiece co :] I ja za to mam największy żal do Guardioli i nadzieje, że z Ancelottim będzie inaczej.

10.09.2016 13:14

@Android

To czy Ancelotti wie kiedy zniszczyć inny zespół kontrami to się jeszcze okaże :] Na chwilę obecną nie jest źle, ale trzeba przyznać, że na jesień zespół Guardioli wyglądał lepiej. Oczywiście nie powiedział bym tego o formie zespołu z rudny wiosennej :]

09.09.2016 23:47

@Android

Piłka nożna to prosta gra. Jeśli przeciwnik przeważa i stwarza więcej sytuacji to większe prawdopodbieństwo, że strzeli więcej goli. W dzisiejszym spotkaniu Schalke nas nie cisnęło. Może w pierwszej połowie wyglądali ciut lepiej, ale generalnie w drugiej części spotkania my zaczęliśmy lepiej grać i zasłużenie wygraliśmy.

Nie licz, że za każdym razem przeciwnik będzie nas atakował i cisnął, a my zagramy dwie kontry i 2:0... Takie spotkanie nie zdarzają się często. Poza tym to my będziemy praktycznie zawsze faworytem i to my będziemy grać piłką. Klepać, klepać i jeszcze raz klepać. Gdy drużyna nie będzie wychodzić z 16 to nie ma jak kontrować :] Ancelotti musi o tym pamiętać. Rzecz jasna kontry również muszą zostać wprowadzone, bo zdarzą się takie mecze, że będziemy się bronić. Poza tym po strzeleniu gola rywal się będzie otwierał i wtedy tym łatwiej kontrować :]

09.09.2016 23:23

Po pierwszej słabej połowie, druga zdecydowanie lepsza. Już nie wyglądaliśmy jak marna kopia Realu :D Więcej gry środkiem i pewniej w tyle. Schalke też trochę siadło. Mimo słabej gry 3 pkt jedzie do Monachium! Takimi meczami wygrywa się Majstra. To dopiero początek sezonu więc nie ma co zbytnio panikować nad słabą grą. Lepiej grać kiepsko na jesień, a dobrze na wiosnę :] W każdym razie gra atakiem pozycyjnym do poprawy :]

Słabiutko dziś Hummels, Xabi i Sanches. Renato w drugiej połowie kompletnie się spalił. Młody zawodnik, więc nic dziwnego. Oby szybko wziął się w garść, bo potencjał ma ogromny :] W każdym razie na chwilę obecną nie zasługuje na pierwszy skład. Ale jeśli będzie dostawał po 30 minut w "wygranych" meczach, to nabierze chłopak pewności ;)

Bardzo dobrze dziś Javi, Lewy(mimo tych zmarnowanych patelni) Mueller, Alaba, Ribery. Reszta nie najgorzej.

09.09.2016 22:53

@Ribery 007

Też bym grał niepewnie gdyby koło mnie biegał Xabi, a ja miałbym 18 lat i debiutował na trudnym terenie :D

Sanches nie gra źle. Miał parę głupich strat, ale walczy i nieźle sobie radzi jak na debiut. Poza tym partnerzy mu nie pomagają zbytnio. Zwłaszcza Xabi, od którego powinno się wymagać stabilności...

09.09.2016 21:36

Nie wygląda to zbyt dobrze. Defensywa elektryczna, ale bez większych błędów... Schalke za łatwo przedziera się pod naszą bramką indywidualnymi akcjami.

Ofensywa słabo... Jedyne zagrożenie to po jakiejś kontrze... ale co z tego, skoro to my mamy przez większość czasu piłkę posiadamy :D bez sensu. Gra atakiem pozycyjnym jest w naszym wykonaniu bardzo słaba. Lepiej wyglądało to za Guardioli. Dużo lepiej. W zasadzie powinniśmy głównie nastawiać się na atak pozycyjny, a nie na kontry. Mam też wrażenie, że próbujemy małpować Real. Tzn nasza ofensywa to trio z przodu. Ale przecież nasi gracze to nie tacy gracze jak BBC... Nie będzie takiego samego efektu. Odnoszę wrażenie jakby pomoc z obroną grały razem, a atak osobno :/

W zasadzie jedynie pierwsze 10 minut wyglądało super.

Słabiutko Hummels i Xabi. Nieźle wygląda Lewy, Mueller i najlepiej chyba Ribery.

Szału nie ma, ale dramatu też nie. Pierwsza połowa za nami, oby w drugiej nasi zaczęli lepiej grać. Zwłaszcza w ataku pozycyjnym, bo wyglądami bezradnie.

09.09.2016 21:31

Kubeł zimnej wody. Ćwierć finał Euro namieszał w głowach nie tylko dziennikarzom i kibicom, ale i piłkarzom co było widać. Zero walki, zero pomysłu na grę, zero zaangażowania. Beznadziejnie zagrali dziś Salamon, Kapustka, Krychowiak i Milik... Dziwi mnie brak zmian Nawałki. Rozumiem, że na ławce mamy graczy o kilka klas gorszych niż na boisku, ale na pewno zagraliby lepiej niż ci wymienieni wyżej. Cóż... trudno. To nie koniec eliminacji, trzeba walczyć dalej. Ale utrudniliśmy sobie niezwykle zadanie, ponieważ straciliśmy łatwe 3 pkt.

04.09.2016 20:04

@Android

Akurat Bayern Guardioli na jesień, ograłby spokojnie obecny Bayern Carlo :P Katalończykowi trzeba przyznać, że zespół przygotowywał perfekcyjnie. Początki sezonu graliśmy efektywnie i efektownie. Im dalej w las tym gorzej... Ostatni mecz zagraliśmy świetnie, chociaż było widać, że nie gramy na 100%. Bardzo dobrze, lepiej żeby drużyna powoli wchodziła w sezon i z meczu na mecz grała coraz lepiej, niż żeby wyglądało to tak jak w poprzednich latach.

27.08.2016 17:35

Przypuszczam, że za Pepa również byłby taki wynik. Gra pewnie była by jeszcze lepsza. Na jesień graliśmy fantastycznie pod wodzą Katalończyka.

Z oceną pracy Carlo poczekajmy przynajmniej do przerwy zimowej.

27.08.2016 09:35

Dobry mecz. Fajerwerków w sumie nie było, ale to początek sezonu. Trzeba też zdawać sobie z tego, że Werder był dziś bardzo słaby. Nie zmienia to faktu, że zagraliśmy dziś bardzo dobrze. Oby forma już tylko zwyżkowała ;)

Jestem zaskoczony formą THiago. Zagrał dziś fantastycznie. Ale poczekam na kolejne spotkania. W końcu Hiszpan jest chimeryczny :]

26.08.2016 22:47

Rostów leży praktycznie nad Morzem Czarnym ^^ Zima będzie taka jak w Monachium, może ciut chłodniejsza.

25.08.2016 20:40

@JazGod

Akurat na Alaskę jest szybciej samolotem niż do Władywostoku :P

25.08.2016 20:02

@FRL9

Info z 2013 roku....

25.08.2016 19:58

Niezbyt szczęśliwe losowanie dla nas. Atletico to mocna ekipa i możemy nie wyjść z pierwszego miejsca. Sam awans powinien paść naszym łupem. PSV i Rostov nie są na tyle silne, aby włączyć się do walki o awans. Ale nigdy nie wiadomo :) Jak będziemy grać dobry futbol i pokonamy wszystkich jak leci, to nie mamy się czym martwić :)

@Android

O wyjazd do Rostova to nie ma się czym martwić ;) Odległość podobna jakbyśmy grali z Benficą czy Sportingiem. Do tego klimat podobny jak w Monachium. Na plus będzie to, że na pewno pokażą nasz mecz z Rostovem na wyjeździe w TV :P O godzinę wcześniej są mecze w Rosji o ile się mylę ;)

25.08.2016 19:42

@FCBx2

Sukces Legii nie zwiększy popularności ligi, tylko warszawskiej drużyny. Sponsorzy nie będą garnęli się do wykładania kasy na ligę, a na Legię. Ekstraklapa zostałaby totalnie zdominowana przez jedną drużynę i reszta ekip na tym w żadnym stopniu by nie zyskała. Wystarczy spojrzeć na ligę białoruską czy szkocką. U nas może to wyglądać podobnie. Do takiego stanu jeszcze daaaleko droga. Legia musiałaby grać regularnie w LM. Zakwalifikowali się pierwszy raz od wielu lat. Mogą zdominować ligę jak BATE, mogą się pokazać, ale w sumie nie odskoczyć od reszty jak Maribor, albo skończyć jak Artmedia...

25.08.2016 10:33

@admin

Pierwszy akapit dotyczy wyłącznie Legii. Raczej na stołeczną drużynę zadziała pozytywnie(ale nie musi)ten sukces. Lepsi gracze, lepsi sponsorzy - oni trafią do Legii, nie do reszty zespołów. W jaki sposób reszta drużyn będzie gonić Legię, skoro ta finansowo tak odskoczy, że inne ekipy nie będą wstanie z nią rywalizować. Liga nie będzie ciekawsza, bo o mistrza będzie grała jedna drużyna. Oczywiście jeśli ktoś kibicuje Legii to może być zadowolony, ale postronny kibic Ekstraklapy(tacy masochiści istnieją :D) oraz kibic innego teamu będzie ubolewał nad tym faktem. Sam przyznasz mi rację, że liga angielska i hiszpańska jest ciekawsza od włoskiej i francuskiej. Dlaczego? Bo więcej drużyn walczy o mistrza.

Czy dla postronnego kibica lepiej? Oczywiście. Ale ja nie jestem postronnym kibicem i mam inne zdanie na ten temat. Jestem fanem innej polskiej ekipy. Nie chce aby Legia w lidze dominowała, sukces w Europie jej w tym pomoże. W zasadzie mam gdzieś wyniki warszawskiego klubu w Europie, nie chce po prostu by w Polsce odnosiła sukcesy :P To raczej normalne skoro kibicuje innej drużynie :) i takich ludzi jak ja jest pewnie sporo. Nie przeczę jednak, że są i tacy co plują jadem dla czystej rozkoszy połechtania swego januszowego ego ;)

Trzeci akapit to raczej nie do mnie. Ja w tej dyskusji nie brałem udziału i generalnie mnie nie interesuje :P Legia gra żenująco, ale gra w LM. Jako pragmatyk, doceniam to ;)

24.08.2016 22:05

@admin

Cóż pozytywnego może dać polskiej lidze sukces Legii? Nie widzę nic fajnego w tym, że jedna drużyna deklasuje inne i nie ma rywali w lidze. A jeśli Legia będzie grała regularnie w LM to tak to będzie wyglądać. Oczywiście inna sprawa jeśli ktoś kibicuje Legii, wtedy zrozumiałe, że chce aby odnosiła sukces ;)

Poza tym nie każdy Polak musi kibicować Legii. Niby dlaczego? Nie jestem ani z Warszawy, ani nawet z Mazowsza. Jedną reprezentacje już mamy :]

Oczywiście nie zabraniam nikomu kibicować Legii i trzymać za nią kciuki. Ale dziwi mnie, że inni krytykują jeśli ktoś tego nie robi ;)

24.08.2016 20:20

Ja liczę, że trafimy na Legię i ją solidnie zlejemy. Ciągle pamiętam jak spalili naszą flagę 10 lat temu. Poza tym nie jestem z Warszawy i Sosnowca więc im nie kibicuje ;)

24.08.2016 16:30

Im łatwiejsza grupa tym lepiej, łatwiej awansować. Nie wiadomo w jakiej Bayern jest formie pod wodzą Carlo. Pewnej 1/8 nie mamy, trzeba o nią zawalczyć, a awansem z 2 miejsca utrudnimy sobie tylko życie.

Poza tym im łatwiejsi rywale na naszej drodze, tym łatwiej zdobyć LM. Wystarczy spojrzeć na taki Real.

24.08.2016 10:48

@pele

Czy ładnie? Hmmm... nie zagrał źle, do tego strzelił gola w debiucie, ale na pewno nie zagrał na 90 mln :P Z drugiej strony komentatorzy mówili, że Higuain nabiera formy dopiero od września. Za przykład podali ilość strzelonych goli na początku każdego sezonu w kilku ostatnich latach. Na palcach jednej ręki można policzyć :P

Rynek transferowy poszedł w złym kierunku. Pamiętać należy jednak o inflacji. Ceny z każdym kolejnym rokiem będą rosnąć.

21.08.2016 16:53

Akurat w meczu City Stoke, Obywatele wcale nie wyglądali na zawodników w wyśmienitej formie. Fakt, ofensywa jest bardzo dobra. Potrafią tworzyć sobie sytuacje. Ale defensywa popełnia błędy i w sumie drużyna daje się zdobminować, nawet Stoke. Po bramce dla gospodarzy, to właśnie oni przycisnęli. Bramka na 3:1 zakończyła jednak ten mecz.

Nie ma co oceniać na chwilę obecną żadnej ekipy, bo to dopiero początek sezonu. Poza tym, żadna topowa druzyna nie zagrała z inną z najwyższej półki. Ani Bayern, ani BVB, ani United, ani City itd.

20.08.2016 16:57