DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: ST33BY Strona 2

Dlaczego Franck? Niekoniecznie Gotze musi grac kosztem Francka. Moze grac tez za Kroosa i ewentualnie za Robbena. Napisalem Ewentualnie, poniewaz Arjen jest teraz bezcenny i lepiej go nie wybijac z takiego rytmu.

04.05.2014 12:01

Zgadzam sie kompletnie z ponizsza wypowiedzia. Nie po to Gotze byl kupiony by marnowac jego potencjal. Powinien czesciej wychodzic w pierwszym skladzie. Za Kroosa tez moglby grac jako ŚPO ale mam wrazenie, ze stawiaja teraz wiecznie na Toniego by ten podpisal nowy kontrakt i troche go rozpieszczaja. Co do Badstubera to dla mnie oczywiste jest, ze w swojej optymalnej dyspozycji wnosi wiecej niz Boateng.

04.05.2014 11:45

Oprocz tego, ze ma problemy z emocjami to jeszcze z powstrzymywaniem atakow rywala. Klasowy srodkowy obronca od nowego sezonu to jest obowiazek!

04.05.2014 10:38

Mia San Mia i tak i tak !!! To tylko ludzie. Wciaz kocham Bayern!

29.04.2014 21:48

Ja bym nie panikowal... Bayern pokazuje klase w meczach o stawke. To, ze przegrywamy w wygranej juz lidze niemieckiej nie swiadczy o zadnej slabosci. Jesli Real tak mysli to moze sie przejechac bo na nich wyjdziemy na 110 %. Bedzie widowiskowy pojedynek skrzydlowych.

17.04.2014 12:22

TAK.

17.04.2014 12:18

Jak gowniarz sie zachowal niestety... i to juz nie pierwszy raz. Watpie by Guardiola tolerowal takie zachowanie. Mysle, ze postawi go do pionu.

15.04.2014 10:01

haha bez kitu ten Bajerniak1987 od jakiegos czasu pieprzy podobne bzdury, zmien barwy albo uszanuj nas i sie nie wypowiadaj blagam...

15.04.2014 09:57

Ribery & Robben vs Ronaldo & Bale !!! Bedzie cudowne widowisko. Mysle, ze real jest silniejszym zespolem niz Chelsea ale rowniez bardziej wygodnym dla nas. Gdyby byl ewentualny final Bayern - Chelsea to bym sie posral chyba... znajac ich szczescie... Z dwojga zlego lepiej bylo trafic na Chelsea w polfinale niz w finale no ale coz ... przed nami Real i to na nich trzeba sie skupic =) ten polfinal kompletnie przycmi drugi.

11.04.2014 12:54

Zgadzam sie z wypowiedzia ponizej. Co prawda potencjal w ofensywie maja wrecz ogromny ale prawda jest taka, ze Borussia byla zespolem lepszym i gdyby mieli na "10" pilkarza klasy swiatowej (gotze np) to jestem pewny, ze padlaby 3 bramka dla Dortmundu. Mkhitaryan to jakies nieporozumienie jest...

10.04.2014 11:10

Chyba dostane zawalu kiedys przy tej Lidze Mistrzow :D United napsul nam wiecej krwi niz sie kazdy tego spodziewal. Ogolnie emocje przednie chociaz to tylko wstep przed 1/2 finalu =) tam dopiero bedzie sie dzialo. Do meczu mam tylko jedna uwage. Moze mi ktos wytlumaczyc dlaczego Boateng strzela z dystansu??? To juz sie ciagnie od zeszlego sezonu a chlopak ewidentnie nie ma co do tego predyspozycji... no na pewno nie bedzie z niego Kroos, Bastian czy Arjen... moze nie mnie to oceniac ale troszke irytuja te uderzenia zmierzajace ku niebu w wykonaniu Boatenga. Wedlug mnie powinien skupic sie na obronie lub ewentualnie wejsciu w pole karne przy rzutach roznych.

10.04.2014 11:03

Mnie tam tez sie przyjemnie czytalo =)

09.04.2014 16:38

Muller na szpicy to tak jak Martinez w obronie. Jest to po prostu zly wybor i licze, ze zagra Mandzukic od pierwszej.

09.04.2014 11:01

Fajnie jesli to prawda, poniewaz w razie braku Boatenga czy Dante to my nie mamy pilkarza na ta pozycje. Javi Martinez to nie jest srodkowy obronca tylko defensywny pomocnik co udowodnil juz w tym sezonie wielokrotnie. Badstubera liczyc nie mozna bo chlopak niestety moze juz nie wrocic na wlasciwe tory. Van Buytena pozwole sobie darowac, gdyz nawet jak pisze to nazwisko to mi sie zle robi... kocham Bayern ale ten gosc to zakala naszego skladu... jak tylko dostanie szanse nawet ze slabszymi zespolami to psuje ile sie da. Trzymam kciuki by odszedl i od nowego sezonu wpadl jakis konkurent solidny ŚO

07.04.2014 18:20

Mi osobiscie zal dupe sciska, poniewaz chcialem sezon bez porazki -,- no ale coz ... jaki sklad taki wynik. Pep zdecydowal.

05.04.2014 17:29

Kazdy klub by sobie zyczyl taki kryzys :D

05.04.2014 10:16

Po ubieglym sezonie chyba malo kto wierzyl w to, ze mozna wygrac mistrzostwo jeszcze szybciej. Gratulacje Pep, Gratulacje Bayern! Teraz trzeba podbic Europe po raz drugi! MIA SAN MIA!

25.03.2014 22:31

Zgadza sie !!!
|
|
|
V

25.03.2014 16:56

Swietna sprawa jakby zakonczyl kariere w Bayernie. To Bawarczyk z krwi i kosci. Co do jego szans na wygrana w plebiscycie zlotej pilki to sie w pelni zgadza. Sa one zerowe. Kiedys potrafili docenic graczy defensywnych za ich wklad. Przyklad to Fabio Cannavaro. Teraz juz nie ma na to najmniejszych szans. Jest to nagroda typowo indywidualna zalezna od statystyk pilkarza (glownie bramki), nie sa wliczane zadne trofea.

25.03.2014 16:53

No to niespodzianka mala. Skoro my go nie pozyskamy to zrobi to ktos inny w najblizszym okienku.

23.03.2014 11:49

Ja jestem zdania, ze to nie ma znaczenia na kogo trafimy. Jesli mamy wygrac Lige Mistrzow po raz drugi z rzedu to trzeba wygrac z kazdym. Oczywiscie zgodze sie z tym, ze jesli trafimy na Dortmund czy United to prawdopodobienstwo awansu jest duzo wieksze ale przeciez w poprzednim sezonie siegajac po najwyzszy cel tego turnieju przeszlismy Arsenal, Juventus i Barcelone w drodze do finalu czyli zespoly z gornej polki i w tym roku tym bardziej mamy predyspozycje do tego by poradzic sobie z kazdym rywalem. Dodam jeszcze, ze w 100 % zgadzam sie z tym, iz to wlasnie Chelsea bedzie najgrozniejszym rywalem dla Bayernu. Oczywiscie Real ma duzy potencjal w ofensywie. Sam musze przyznac, ze gra Ronaldo i Bale'a robi wrazenie i ich rzeczywiscie mozna sie obawiac ale zupelnie nie robi na mnie wrazenia wynik dwumeczu przeciwko slabemu Schalke. Mecze przeciwko takim druzynom nie sa wyznacznikiem sily Realu, ktory jak juz zreszta wczesniej ktos napisal ma kompleks odnosnie Dumy Bawarii.
Tak w skrocie jakbym mial scharakteryzowac poszczegolnych rywali to wyglada to nastepujaco:

BVB- to juz nie jest ten zespol, ktory szokowal swietna gra w zeszlej edycji LM. Ze wzgledu na oslabienia kadrowe jakie ich dotycza jestem zdania, ze w cwiercfinale nie maja juz czego szukac

MU- rozgrywaja najgorszy sezon na przelomie ostatnich lat co wedlug mnie jest spowodowane zmiana trenera i odrazu po BVB traktuje ich jako najslabsze ogniwo

PSG- zlepek solidnych nazwisk za duze pieniadze z Cavanim i Ibra na czele ale czy to wystarczy na swietnie grajacy zespolowo Bayern? Bardzo watpie...

Atletico- to moze byc jeden z najgrozniejszych rywali dla Bayernu. W prawdzie nie maja tak wielkich nazwisk jak Bawarczycy ale tworza solidny, zgrany zespol o duzym potencjale.

Real Madryt- Ronaldo, Benzema, Bale brzmi dobrze ale potrafimy z nimi grac. Choc mimo korzystnego bilansu nie mozna ich skreslac chociazby z racji tego, ze prawdopodobnie graja najlepszy sezon ostatnich lat i naprawde moga odpalic.

Barcelona- mimo, ze juz nie ta sama co za czasow Guardioli to w koncu jest nadal Barca i trzeba sie jej obawiac. Preferuja bardzo podobny styl gry do nas i nie mozemy sie kierowac wynikiem z zeszlego sezonu bo oni caly czas sa grozni.

Chelsea- no wlasnie... do glowy by mi nie przyszlo by ich zlekcewazyc. Uwazam, ze taktycznie sa na czele jesli chodzi o potencjalnych rywali Bayernu w 1/4 LM. Swietnie graja w defensywie i moga jedna kontra przesadzic losy dwumeczu na swoja korzysc. Maja kilka swietnych indywidualnosci i duzo szczescia. Niby ono sprzyja lepszym ale nie pokusze sie o komentowanie tego powiedzenia. Bylismy swiadkami tego jakim rywalem jest Chelsea dla Bayernu juz dwukrotnie w ostatnim czasie. Obydwa mecze zakonczyly sie dramatycznie. Moim zdaniem najgrozniejszy rywal w walce o polfinal.

20.03.2014 11:17

Na pewno ktos z trio Neuer, Mandzukic, Schweinsteiger. Wedlug mnie Mario jest nieoceniony dla Bayernu. Strzela, asystuje, walczy w obronie... Co do tej jednej sytuacji wspomnianej to akurat w meczu z Leverkusen nie miala ona wiekszego znaczenia ale przykladowo jakby taki blad sie pojawil przy stanie 1-0 to juz by wesolo nie bylo i trzeba brac na to poprawke. Wedlug mnie zaniza to note Manuela.

18.03.2014 11:16

Moim skromnym zdaniem karne powinien strzelac Robben albo Ribery, poniewaz sie nie patyczkuja. Muller do tej pory niezle sobie radzil ale w jego przypadku jak juz ktos go wyczuje to na 105% ten karny obroni... co do Alaby to za wczesnie na taka odpowiedzialnosc co juz zreszta sam pokazal.

11.03.2014 23:16

@Bawar83
Chyba nie do konca zrozumiales to co chcial przekazac Adi.
Zwroc uwage jak wyglada mecz gdy na skrzydlach "szaleja" Robbery a gdy np jest Shaqiri z Mullerem... Ja bym to dostrzegl w ciemnych okularach nawet.

27.02.2014 09:57

Ja bym sie nie pogodzil ani z odejsciem Mandzu ani Kroosa ... Mario robi dla nas swietna robote, bardzo go cenie jako pilkarza oraz za wklad dla Bayernu. Gdy odchodzil Gomez nie bylo zadnego problemu =) Koles od dostawiania nogi i nic wiecej. Tutaj juz sie nie da myslec w ten sposob...

26.02.2014 19:33

Schweinsteiger
Kroos

Gotze Ozil Reus

Muller

Tak bym widzial =)

26.02.2014 18:01

Kolego na dole... Gotze nic nie gra???
Ogladales chociaz jeden mecz Bayernu od grudnia zeszlego roku?

25.02.2014 08:26

Jesli to, ze odmowil kontraktu na 8mln jest prawda to sodoweczka 100 pro ze strony Kroosa... pewnie boli go to, iz przyszedl Mario Gotze z konkurencji i dostal na starcie 12... ma prawo byc niedoceniony ale 8 mln za sezon w pelni odzwierciedla jego umiejetnosci i role w druzynie.

24.02.2014 23:38

Heh stare nawyki wracaja =) Mimo wszystko jestem bardzo zadowolony, ze Robben przeszedl taka pozytywna przemiane, ktora odbila sie swietnie na nim i na zespole. Pamietam w sezonie 2009/2010 jak potrafil praktycznie sam wygrac mecz i mu to wychodzilo wiec jak czasem mu sie zdarzy zapomniec o kolegach to nie bedzie nic zlego =)

24.02.2014 16:27

@Quebo
Faktycznie bramka wyjatkowej urody ale to bylo podkrecenie a pilka po strzale Calhanoglu leci jak balon i to jest wedlug mnie niesamowita sprawa.

23.02.2014 08:38

Nie wydaje mi sie aby H96 postawil opor. Bardziej sie obawiam Wolfsburgu, z ktorym w niedalekiej przyszlosci przyjdzie sie zmierzyc Bawarskiej maszynie. W zasadzie z taka przewaga punktowa stresu byc nie powinno, poniewaz nawet w przypadku jakiejs wpadki krzywdy nie bedzie. Zreszta Lahm powiedzial, ze nikt nie jest niepokonany, nawet my.

Nota bene bramka Calhanoglu w meczu z Dortmundem czapki z glow... warto podkreslic, ze to nie pierwszy raz takie cos ma miejsce. Ogladajac powtorke tylko jedno nazwisko przyszlo mi na mysl... "Juninho" rzecz jasna jego juz chyba nikt nie pobije jesli chodzi o stale fragmenty gry ale w tym mlodym Turku drzemie niesamowity potencjal.

22.02.2014 22:49

Oprocz tego, ze Arjen jest swietnym pilkarzem to tudziez jest porzadnym czlowiekiem i przede wszystkim profesjonalista. Watpie by ktos byl w stanie go sprowokowac "na boisku".

20.02.2014 23:58

@robbery170
Heh trzeba odrazu obrazac? Znalazl sie po prostu w odpowiednim czasie i miejscu. Zrobil co do niego nalezalo. To juz nie wina Aubameyanga, ze Eintracht nie potrafil swoich sytuacji wykorzystac. Wedlug mnie lepiej dla widowiska, ze awansowal Dortmund =)

13.02.2014 11:36

Dobrze by bylo zagrac z Dortmundem w finale. Takie mecze zawsze wywoluja wiele emocji. Teoretycznie odegralismy sie w zeszlym sezonie na nich ale potyczka w finale to cos zupelnie innego niz 1/4. Poza tym jezeli by do takowego starcia doszlo to ciekaw jestem postawy RL9

13.02.2014 10:19

Prawda jest taka, ze jesli Kroos sie nie dostosuje to poleci szybciej niz mu sie wydaje. Guardiola pozbywal sie ze skladu wiekszych gwiazd niz Kroos (ronaldinho, eto'o, ibrahimovic). Podoba mi sie bardzo taka twarda reka trenera. U Juppa Toni byl zlotym chlopcem nie do zmiany wrecz a u Pepa jest jedna z czesci ukladanki, bez ktorej jak widac rowniez idzie swietnie. Dobrze mu zrobi taki powrot na ziemie. Czy to zaakceptuje to juz jego sprawa. Wie na czym stoi.

10.02.2014 15:28

@Gomez333
"oprócz Zlatana i Cavaniego nic tam nie ma"
yyy Thiago Silva, Lucas Moura, Ezequiel Lavezzi, Javier Pastore czy nowy nabytek Yohan Cabaye to jest nic Twoim zdaniem??? Wiesz ile druzyn chcialoby miec takie nic ?

10.02.2014 09:46

Co do wspomnianego juz Mullera to z przykroscia musimy to szczerze przyznac, ze oprocz statystyk ten facet nie ma nic... jest jak drugi Gomez... strzela, zimna glowa przy karnych ale oprocz tego jest 100 procentowym drzewem.

09.02.2014 13:27

Jesli tak ma wygladac kazdy mecz bez Mullera i Kroosa to niech nie wstaja z lawki :PPP jakos sie nie martwie o dwumecz z Arsenalem jak widze Robbery, Thiago, Gotze, Mandzu, Lahma, Alabe w takiej dyspozycji.

02.02.2014 19:27

Swietnie =) dobrze mu to zrobi. Podobnie bylo z Mandzu. Musza wiedziec kto tu rzadzi by sodowka nie odwalila. Mam nadzieje, ze Arjen wejdzie.

02.02.2014 16:42

Jezeli tak by sie stalo to Borussia sie rozpadnie i bedzie typowym sredniakiem bundesligi czego ja bym nie chcial bo wtedy mecze z nimi nie beda juz tak emocjonujace...

30.01.2014 15:24

W LM zycze im jak najlepiej bo miedzy innymi oni swiadcza o sile Bundesligi.

30.01.2014 14:48

Ta wszystko mamy slabsze niz za Juppa ale rekordy jakos bijemy oO jestem ciekaw ilu z tej strony zwalnialo Heynckesa po sezonie 2011/2012 kiedy bylismy wiceliderem we wszystkich rozgrywkach... slepo mierze w 70 %

30.01.2014 14:31

Niektorzy chyba nie slyszeli dosc istotnej wypowiedzi Pepa, ze jak pilkarze ze srodka pola wyzdrowieja (Basti, Javi) to Lahm wraca na swoja pozycje...

30.01.2014 12:39

Ludziska ciezko wam dogodzic. Emocje, swietna bramka, 3 pkt dla nas a tu placz bo gra nie byla "efektowna". Wazne, ze byla efektywna. To sa ludzie a nie idealnie zaprogramowane maszyny... denerwuje mnie takie podejscie. Jak mozna nazywac sie prawdziwym kibicem skoro nie ma sie za grosz wyrozumialosci dla swoich ulubiencow? Mamy do cholery 13 pkt przewagi i cieszmy sie z tego ... nie mozna grac caly sezon genialnych, perfekcyjnych spotkan i kazdy mecz wygrywac 6-0... chociaz nawet wtedy znajdziecie jakas wade. Zenada wedlug mnie. Oczywiscie nie zwracam sie do wszystkich uzytkownikow strony bo sa osoby, ktore potrafia zrozumiec slabsza dyspozycje druzyny i kochac ja tak samo i nie ubolewac z tego powodu lecz cieszyc sie, ze jest sie kibicem WIELKIEGO BAYERNU.

30.01.2014 00:29

@Nookie
Chyba inny mecz ogladalismy... mozna sie przyczepic Kroosa, Gotze ale Thiago? Najbardziej aktywny. To, ze nie wszystko wychodzilo to prawda ale czy to wazne przy asyscie i tak wspanialej bramce dajacej 3 pkt???

29.01.2014 22:02

W koncu mecz z prawdziwymi emocjami! Dziekuje Thiago! W 93 minucie wyrzucil mnie z fotela! =)

29.01.2014 21:59

Jesli rzeczywiscie chodzi o pieniadze to bede zawiedziony postawa Toniego, poniewaz mialem go za innego goscia. Chyba sodoweczka odwala. Gdzie moze sie bardziej rozwinac jak nie w Bayernie? Najtrudniejszym zadaniem dla niego bedzie utrzymanie sie na szczycie wlasnie z Duma Bawarii wiec to najbardziej odpowiednie miejsce do pokazania swojej wartosci. Poza tym pieniadze, ktore teraz zarabia na pewno i tak sa bardzo duze a z pewnoscia wystarczajace.

27.01.2014 18:39

Mam nadzieje, ze Toniemu sie nie marzy sprobowac czegos nowego w swojej karierze... ostatnio ten news o braku porozumienia odnosnie kontraktu a teraz to.

24.01.2014 13:47

Szalik, koszulka, piweczko i przed tv :D nie moge sie doczekac. Mam mieszane uczucia z racji tego, ze znam klase rywala ale mimo to mysle, ze Bayern sobie poradzi. Remis tez krzywda nie bedzie ale niespodzianka nie jest, ze wszyscy oczekuja wygranej.

24.01.2014 13:44

Ja mu zycze zdrowka przede wszystkim, gdyz to od tego glownie zalezy jak dlugo bedzie reprezentowal trykot Bayernu na wysokim poziomie. Wierze, ze jeszcze kilka dlugich lat.

23.01.2014 23:40

Akurat nazywanie go "mozgiem" zespolu to lekkie naciagniecie. Tym mianem mozna okreslac Schweinsteigera badz Lahma ale do Toniego bardziej pasuje "wazna czesc ukladanki". Ktos juz wczesniej poruszyl rowniez temat, ze jak Kroosa zabraknie w meczu to nie jest to odczuwalne. Nie mozna tego powiedziec o pilkarzach pokroju Ribery, Robben, Schweinsteiger, Lahm bo wtedy jest to bardzo widoczne.

23.01.2014 18:03

Moje zdanie jest identyczne jak kolegi nizej. Co prawda za bardziej priorytetowa sprawe uwazam przedluzenie umowy z Arjenem ale Toni jest tez troszke niedoceniany w tym sezonie przez statystyki, ktore nie wygladaja tak dobrze jak w poprzednim sezonie. Warto jednak spojrzec na to, ze mimo braku tak wielu asyst i bramek to wiele akcji, po ktorych Bawarczycy ciesza sie z bramki zapoczatkowuje wlasnie Kroos i nie dopuszczam mysli nieprzedluzenia kontraktu.

23.01.2014 14:51

Sluszna uwaga cayman. Poki co Thiago nie zawodzi i to sie liczy. Mysle, ze bedzie z niego bardzo duzo korzysci.

22.01.2014 21:43

Byc moze masz racje. Wielu pilkarzy ciagnie do Bayernu nie tylko dlatego, ze jest na szczycie ale przede wszystkim dlatego by pracowac z Guardiola.

22.01.2014 21:38

hehe dokladnie. Na mnie ta porazka tez nie zrobila zadnego negatywnego wrazenia. Ten mecz sie przeciez nie liczyl. W piatek bedzie to wygladalo zupelnie inaczej.

20.01.2014 12:43

Mnie osobiscie nie interesuje to co slychac u Toli. Uwazam, ze jest jednym z wielu pilkarzy, ktorzy w ogole nie powinni grac w Bayernie bo ich poziom wyszkolenia byl po prostu za niski. Mam nadzieje, ze nie urazilem tym jego sympatykow. To po prostu osobista opinia.

19.01.2014 14:19

@aries
skuteczniejszym tak, lepszym nie.

17.01.2014 18:03

Heat prawdopodobnie podal najkorzystniejsza opcje dla Bayernu, poniewaz oprocz tego, ze Nastasic bylby konkurencja w srodku obrony to na dodatek moglby zastepowac Alabe w razie koniecznosci.

17.01.2014 10:10

Luiz jak najbardziej. Wieksza k motywacja. Pique? Nawet za darmo jestem na nie ... co do Silvy to swietny obronca ale kwota by byla ogromna.

17.01.2014 00:13

Co do lewej strony obrony to wedlug mnie najkorzystniej by bylo odkupic Emre Cana z Leverkusen (Bayern zastrzegl sobie mozliwosc pierwokupu) za jakis czas, poniewaz sledze jego poczynania i bylby swietnym zmiennikiem dla Alaby. Na pewno lepszym niz Diego... bedzie z nim podobna sytuacja co z Kroosem. Po prostu wroci doszlifowany. Zamiast wydawac grube miliony za wczesniej wspomnianego Koralova korzystniej byloby zaplacic o wiele mniej za mlodego przyszlosciowego pilkarza.

15.01.2014 11:10

Ja tylko czekam az Robert zacznie hurtowo ladowac do siatki rywali i wtedy wszystkie zawistne mordy ulegna zamknieciu podobnie jak bylo z Robbenem, ktorego po sezonie 2011/2012 wiekszosc chciala sprzedawac a dzis ciche myszki nie dadza slowa powiedziec, no moze poza ZDF ale o uposledzeniach nie mowmy...

04.01.2014 20:27

Nie wiem dlaczego tak sie stalo ale po przeczytaniu newsa pojawil sie usmiech na mej twarzy. Super, ze bedzie dla nas gral =) nie przejmujcie sie Borkiem i reszta, ktorzy beda robic z naszego klubu Polski Bayern. Robert to wzmocnienie. Mysle, ze bedziemy z niego dumni.

04.01.2014 20:04

Zamiast Robben i Ribery powinno byc Robbery :P wtedy zwyciezca bylby znany juz teraz :D

27.12.2013 00:29

Rowniez wybralem Arjena. Jak to mowia "z pilkarskiego piekla do raju". Dokonal czegos niesamowitego. Odbil sie od dna i pokazal wszystkim, ze wciaz jest jednym z najlepszych skrzydlowych swiata. Jak juz wczesniej wspomniano byl glownym architektem potrojnej korony (bramki z BVB na Wembley i w DFB). Nalezy mu sie...

26.12.2013 15:14

@rjaa
Tez tak mysle ale mimo to gruba przesada jest w stawianiu go w top5 napastnikow EU. W mojej opinii i nie tylko mojej o klase wyzej sa: Ibrahimovic, Falcao, Cavani, Suarez, Van Persie, Aguero. Bardzo podoba mi sie magazyn Total Fusball gdzie prowadzacy jak i goscie sa bardzo obiektywni, tego z kolei nie mozna powiedziec o Mateuszu Borku i spolce... takie rzeczy maja prawo irytowac.

25.12.2013 13:44

Dziekuje i wzajemnie! =) TYLKO BAYERN, ZAWSZE BAYERN!

24.12.2013 12:33

Ja tez chce makar niewyrownane rachunki.

12.12.2013 11:26

Swiete slowa. Skrzywdzili Zlatana po tym co prezentowal soba... powinien wskoczyc za Messiego, ktory mimo tego, ze jest najlepszym pilkarzem na swiecie i w historii pewnie tez nie zasluzyl nawet na nominacje za zeszly sezon.

12.12.2013 11:21

@heat
Nie jest wart tyle z pewnoscia ... a konkurencja by dobrze wplynela na chlopakow. Van Buyten ani Kirchhoff to nie jest konkurencja.

10.12.2013 22:47

PS: Mamy stoperow klasy swiatowej ale David Luiz by sie przydal do konkurencji w srodku pola bo drzewo nie jest godnym nastepca a Kirchhoff nie obrosl w piorka nawet.

10.12.2013 22:44

Co do zeszlorocznej porazki z Arsenalem to pamietam jak 70% uzytkownikow serwisu chcialo odejscia Robbena a dzisiaj mu wchodza w tylek bez wazeliny =) Zimny prysznic i tyle. Mysle, ze najgorsze za nami. Optymistycznie patrze w przyszlosc. Bayern podszedl na luzie bo to nie byl mecz o zycie.

10.12.2013 22:38

Jak jeden mecz nie idzie to wiecej jest antykibicow niz kibicow Bayernu... Pany to jest kur** zenujace... z druzyna sie jest na dobre i na zle ... Barcelona jak rzadzila w EU to tez miala wpadki ... to jest futbol do jasnej cholery. Tylko Bayern!

10.12.2013 22:15

Brakuje Arjena =( no ale coz... MIA SAN MIA!!!

10.12.2013 22:11

@cayman
Fenomen Tomka polega na tym, ze znajdzie sie zawsze w odpowiednim miejscu i dobije noga, glowa, dupa, barkiem :DDD strzela arcywazne bramki i ma zimna glowe przy karnych ale ogolem rzecz biorac jego gra jest obrzydliwa =) taki cichy zabojca, nic nic a nagle bramka z nikad. Mysle, ze spisuje sie swietnie jako "9" i "10" ale skrzydla powinni mu darowac. Jak napisales Shaq normalnie trenuje i oby tak bylo, ze bedzie gotowy.

05.12.2013 19:55

@lascah
Dokladnie. Juz sie boje przez te 1.5 miesiaca jezeli Muller ma grac na prawym skrzydle bo to bedzie zgroza. Pep w wazniejszych meczach powinien tam postawic na Gotze. Gracza mobilnego, zwrotnego, dobrego technicznie a nie na pilkarza, ktory przewraca sie o wlasne nogi i nie potrafi przyjac pilki...

05.12.2013 13:50

Fatalna sprawa... jest nad czym ubolewac. Jeszcze niedawno mowili, ze dziwnym trafem omijaja go kontuzje a tu taki glupi przypadek. Biorac pod uwage to, ze byl na gazie... tzn jest, oby szybko wrocil bo bedzie oslabienie niemale nawet mimo tak szerokiej kadry.

04.12.2013 22:53

Cieszy awans bo o to chodzilo ale podsumowujac to wedlug mnie Muller oprocz tego, ze strzela to nie pokazuje zupelnie nic ( cos jak Gomez), Kroos jest cieniem samego siebie z zeszlego sezonu a Mandzukic jak juz wspomnial komentator nie pokazal Guardioli by ten powinien grac klasycznym napastnikiem... zszedl Arjen i po dynamicznej grze niestety... Szacunek dla Augsburga bo pokazali charakter ale jak zwykle bywa to GWIAZDA POLUDNIA OKAZALA SIE LEPSZYM ZESPOLEM =)))

04.12.2013 22:46

@cayman
Zgadza sie :D moj blad...
http://en.toty.uefa.com/images/teams/ABA49B6369EC3A9497C9C54696F6A3FD.jpg

04.12.2013 13:37

Ja podzielam zdanie zariego
http://en.toty.uefa.com/my-team.html

mysle, ze to jest jedenastka, ktora pokazala najwyzsza klase. Kocham Bayern ale glosowanie na Mandzukicia jest pomylka tutaj.

04.12.2013 13:00

Mario nabiera pewnosci siebie, Arjen jak zwykle genialny, Thomas skuteczny a Neuer ratuje =)

27.11.2013 23:50

Co racja to racja Sepp

26.11.2013 22:43

@Ryko troszke pusciles wodze fantazji. Kevinowi nie odmawiam walecznosci ale podpisuje sie pod tym co napisal @aries jak dziurawa obrona, ktora stracila 3 bramki moze dostac wyzsze noty od obrony, ktora zagrala na 0 z tylu? To nie jest normalne...

26.11.2013 00:48

Duet RR miazga. Nie wyobrazam sobie jakby mialo ich zabraknac... mecz z City przypominal dwumecz z Barcelona. Taka gra cieszy... Grajac taka pilke do konca rozgrywek obronimy tytul Ligi Mistrzow. Nadeszla era Bayernu.

03.10.2013 12:34

Wy tez widzicie ta drastyczna roznice pomiedzy kickerem a bildem na korzysc kickera?

20.09.2013 19:06

Uwazalem to za oczywiste, ze drewniany Mario nie spelni wymogow Guardioli. Przyjdzie Suarez albo Lewandowski.

08.07.2013 22:32

Tutaj sie z Toba zgadzam. Mimo imponujacych statystyk Gomeza to jest zawodnik, ktory koncentruje sie tylko i wylacznie na polu karnym a bramki najczesciej zdobywa dokladajac noge. Nie podoba mi sie jego poruszanie sie i zachowanie na boisku... Nie jest mobilny a tego odmowic RL nie mozna. Nie zamierzam tez kwestionowac umiejetnosci Suareza bo rzeczywiscie jest tak jak napisales tylko, ze do jego zachowania ja sie nigdy nie przekonam... to jest taki charakter i predzej czy pozniej cos mu odwali.

20.06.2013 17:33

@Adi
Nie nie nie ... zrozumiem wszystko... masz prawo do wlasnego zdania ale pisac, ze Suarez jest lepszy od Cavaniego czy Falcao? Przekroczenie granic ...

20.06.2013 17:10

Kahn to byl ktos kto potrafil zlapac druzyne za morde, ze tak to ujme. Suarez jedynie bedzie potrafil spierniczyc atmosfere i narobic wstydu by bylo glosno w gazetach... zadam takie pytanie do wszystkich Panow tutaj, ktorzy cechuja sie razaca niechecia do Roberta. Dlaczego? Gdyby byl Szwedem, Chorwatem to inaczej byscie go postrzegali? Chce poznac wasze zdania... jakos Gotze przyszedl z BvB i nie padly na niego zadne slowa krytyki, lecz kazdy byl wniebowziety... chce wiedziec w czym tkwi problem?!

19.06.2013 19:32

ehh no dobrze ale Suarez jest niewychowany... ma ze soba powazny problem ... jego tym bardziej nie widze u nas. Zawodnicy typu Ibrahimovic, Balotelli, Suarez mimo swietnego wyszkolenia technicznego nie sa godni Bayernu przez swoje charaktery ja tak uwazam... Mimo mojego szacunku dla Gomeza i wdziecznosci za wklad dla klubu w postaci ilosci bramek i tak jestem za Robertem, poniewaz widze jaka jest zasadnicza roznica pomiedzy tymi zawodnikami i to na korzysc Roberta. Razem z Mandzu walczac o sklad stanowiliby torpede dla Bayernu ...

18.06.2013 22:22

Glosuja na Suareza nie wierze ... jego zachowanie mowi przeciez wszystko... Naprawde az tak nienawidzicie Roberta by wziac za niego kogos takiego?... Widac jak liczy sie dobro klubu dla was

18.06.2013 21:08

Jaki smiech... dlaczego tak malo glosow na Roberta by przyszedl? Bo Polak? Bo z BvB? Bo media? Co z tego? Liczy sie dobro druzyny. Chce go widziec w Monachium. To bardzo dobrze wyszkolony, inteligentny i mobilny pilkarz. Przeciwienstwo Gomeza, ktorego bardzo cenie za to co zrobil dla Gwiazdy Poludnia ale jest od Roberta slabszy.

18.06.2013 21:01

Super, ze Ganjan to w koncu napisal ...

18.06.2013 15:55

Tez jestem na nie.

16.06.2013 13:33

@xavi
Ja rowniez.

10.06.2013 17:49

http://www.youtube.com/watch?v=W5llrHK33Ts

To wiele wyjasnia. Wystarczy jeszcze do tego dodac bramki z Fiorentina, Schalke, Manchesterem, Dortmundem, Barcelona i wszystko co sie zle kojarzy z Arjenem znika. Dla mnie nie ma o czym mowic. Nie czuje urazy do niego w zadnym wypadku. Tak samo bylo po finale rok temu.

05.06.2013 20:07

Robben sredniak AHA dobrze ... ciekawe jak go nazywali po sezonie 2009/2010.

05.06.2013 20:01

@zdf
Musisz brac pod uwage co Robben zrobil dla klubi ... praktycznie jemu zawdzieczamy wszystkie sukcesy w sezonie 2009/2010 ... w tym wykopal Dortmund z PN i przyczynil sie do wyeliminowania Juve, Barcy i wygrania Ligi Mistrzow. To naprawde nic dla Ciebie nie znaczy??? Bys mogl sie tak po prostu go pozbyc ? Ja bym go za Messiego nie oddal!!!!!!!!!! Bo to jest wlasnie przywiazanie i szacunek do pilkarza.

05.06.2013 19:38

zdf
Moge wiedziec ile masz lat? Pytam, gdyz Twoj tok myslenia nie przekracza 15 roku zycia. Robben czesto lapie urazy ale jak gra to widzisz ile daje... Suarez? Stanowczo nie! Talent ma ale niestety powazne problemy emocjonalne rowniez. Nie warto psuc atmosfery w klubie...

05.06.2013 18:48

Nie narzekajcie na tego Roberta tak ... lepiej on niz Suarez, ktory ma ze soba powazne problemy ... Poza tym Lewandowski jest nawet bardziej wszechstronnym zawodnikiem niz Gomez wiec jego przyjscie nie bedzie oslabieniem.

05.06.2013 18:46

jezu sierpnia ***

03.06.2013 21:08