" dlatego też musimy znaleźć kogoś, kto zaakceptuje fakt siedzenia na ławce 32 razy w sezonie"
Zapomnijcie o Mbappe, Griezmann, Belottim, i innych topowych zawodnikach.
Pomnę fakt, że jest to w beznadziejny sposób postawiona sprawa.
Dlatego szykujcie się na Wagnera lub kogoś podobnego.
20.04.2017 14:19
@Tiger
Mało tego! Nie dość, że wiem lepiej. To wiem, że mam rację.
19.04.2017 11:22
@kalo
Oczywiście, że środek pola.
Real zamknął środek i musieliśmy atakować skrzydłami. W obu meczach było tak samo. Setki niecelnych dośrodkowań, które nie dochodziły do naszych zawodników, wynikały własnie z tego faktu. W środku nie było miejsca. Zobacz jak kryli Robbena. Gdy próbował zejść do środka na lewą nogę od razu pojawiało się przy nim 3 zawodników. Nie mieliśmy nawet dobrych pozycji do strzałów z daleka bo Real bronił już na 30-40 metrze. Gdy podchodziliśmy bliżej, zamykali środek i musieliśmy podawać do skrzydła, głównie do lewego do Alaba/Ribery. itd. To że graliśmy w osłabieniu miało gigantyczny wpływ na to, że mecze kończyły się takimi a nie innymi wynikami. Jednak to co opisuję było głównie przed wykartkowaniem, gdyż po czerwonych gra się nam sypała.
19.04.2017 11:14
@Nookie
Obejrzyj jeszcze raz mecz i zobacz jak my gramy w defensywie(środek pomocy) a jak Real. Jak oni wyprowadzają kontrataki a jak my i jak przeciwnik się zachowuje. Wtedy zobaczysz jak mamy beznadziejny środek pola, na jak wiele Realowi pozwalaliśmy, jaki mieli luz. Nas blokowali na 30-40 metrze i musieliśmy cisnąć skrzydłami. Oni wchodzili jak w masło. Gdy obejrzysz jeszcze raz, być może zrozumiesz dlaczego przegraliśmy. Dlaczego statystyki nie kłamią.
12:2 strzały na bramkę! W obu meczach 24:5 dla Realu! Tu nie ma zakłamania a odpowiedzią na to dlaczego tak było, jest zrozumienie gry w środku pola. To przez środek pola a nie sędziów przegraliśmy. No ale ty wiesz lepiej.
19.04.2017 11:00
Sędziowie.
Dajcie spokój. Nam przede wszystkim zabrakło jakości w środku pola i w ataku. Doszły do tego błędne decyzje Carlo. Gdy Vidal dostał w 6' żółtą kartę, mówię: o kuśka on tego meczu nie dokończy. Po przerwie gdy wyciął Casemiro, Carlo powinien go ściągnąć, bo wiadomo było jak to się skończy. Nie wiem na co czekał... Sędziowie, dostaliśmy dwa wątpliwe karne, nie powinniśmy na nich narzekać. No i ciągłe dośrodkowania... Dla mnie sezon już się skończył, liga wygrana, liga mistrzów przegrana, puchar... będzie co będzie. Teraz transfery. Będzie ciekawie, bo potrzebujemy wielu uzupełnień.
19.04.2017 10:29
Świetny to jest Dembele...
Tak, wykupić. Choćby po to aby go sprzedać...
12.04.2017 20:36
Dajcie spokój. Po co takiego klubowi jak Bayern dwóch środkowych napastników! Ogar panowie! To nie poważne aby tak marnować kasę. Lewandowski da radę, a jak nie to zagra Green i po problemie.
11.04.2017 13:22
Dajcie spokój. Bayern potrzebuje pary skrzydłowych ze światowego topu. Tak jak udało nam się stworzyć duet RR. Brandt nie jest i nie będzie skrzydłowym światowej czołówki, widać to już teraz. Więc nie widzę sensu w pakowaniu się w taki interes. Nie jest szybki, nie ma odejścia, nie ma dryblingu na szybkości, nie ma strzału. Taki przeciętniak. Solidny ligowiec, dobry na Bayer. Jego największym atutem jest wiek. Nie chcę go bo wiem, że jak go kupią to z myślą o pierwszym składzie.
06.04.2017 17:05
Z tej mąki chleba już nie będzie. Carlo wypad. Latem będzie ciekawie, pytanie ile kasy zostanie przeznaczone na transfery. Potrzebny będzie prawy obrońca, środkowy pomocnik, skrzydłowy i napastnik. Minimum.
04.02.2017 17:27
Beznadziejnie to wygląda. Brak pomysłu na grę, brak jakości.
04.02.2017 17:12
Dziś po raz kolejny Lewandowski potwierdził, że musi mieć kogoś obok siebie. Już nawet nie chce mi się pisać dlaczego, każdy wie. Stał sam pośród 5-6 Rusków. Co miał robić, skoro nie było podań? Lewy musi mieć partnera. Zastanawiam się czy prędzej wywalą Carlo, czy prędzej dziad odkryje, że Lewy musi mieć drugie napastnika obok siebie? Szczególnie przy tak skomasowanej obronie, nie był w stanie nic zrobić.
Ancelotti out!
23.11.2016 20:07
@bawaria6
Brawo. Również tak uważam. Moim zdaniem Martinez najlepiej wyglądał w FCB gdy grał na defensywnym pomocniku. Owszem było to zanim przyszedł Pep, wieki temu. Ale być może trzeba do tego wrócić. Brak nam mocy w środku pola, gdy nie ma Vidala.
20.11.2016 13:50
@DonJupp4ever serio, pogonić Coste i liczyć na cud, że Robben i Ribery zagają w kilku spotkaniach razem? Costa i Coman muszą zostać. Costa bo od czasu do czasu daje jakość, a Coman bo jego wykupienie to nie są wielkie pieniądze a zawsze będzie można go odsprzedać. A o Carrasco zapomnij.
Przypomnijcie sobie w jakich okolicznościach do Bayernu trafił Robben i Ribery. Zapomnijcie o gwiazdach światowego formatu. Po prostu musimy szukać, Carrasco i inni byli do wyciągnica za drobne, teraz kosztuje fortunę. Musimy szukać szczebel niżej.
20.11.2016 12:10
@czerwonybar1on3 Pep i Carlo stawiali/stawiają na Alonso, bo na kogo mieli/mają? Nie ma u nas drugiego zawodnika, który nadaje się do rozgrywania. Nie zmienia to faktu, że Alonso w ważnych meczach nie daje już rady. Tyle co on błędów robi, w wielu przypadkach kluczowych, po których przeciwnicy wychodzą sam na sam z bramkarzem. Mam nadzieję, że z nim nie przedłużą kontraktu.
Poza tym wrzucasz cytat i walisz komentarz o transferach za grube miliony. Ja o takim czym nie pisałem, brzydko insynuujesz. BVB pokazuje, że mając dobry skauting są w stanie fajnych zawodników wyciągać za "drobne".
Transfery są potrzebne i tyle. Lewy sam tego nie pociągnie.
20.11.2016 11:58
Środek pomocy, moim zdaniem o to się rozchodzi. Bez Vidala, nie ma kto walczyć, nie ma odbioru itd. Alonso nie razie sobie już nawet do przodu, Kimmich i Thiago do tyłu również nie dają rady. Renato to jeszcze jest zagubiony... W rep. Niemiec środek pola wygląda konkretnie. Ma kto walczyć, odbierać a i jeszcze podać i rozegrać potrafią. Dochodzi do tego ofensywna gra naszych bocznych i stąd problemy. Tak to widzę.
20.11.2016 00:03
Nie musi być na LM, byle Lewy miał zmiennika/partnera w lidze.
19.11.2016 23:35
Największym problemem przy potencjalnych wzmocnieniach jest to, że angole przepłacają i biorą co najlepsze. Mając w pamięci, że skauting mamy nędzny, jest kiepsko. Moim zdaniem pierwsze wzmocnienia będą potrzebne już zimą. Napastnik obowiązkowo. Może ktoś do środka. Warto wzmocnienia rozłożyć sobie w czasie, aby latam nie okazało się, że musimy nagle sprowadzić 4-5 zawodników.
19.11.2016 23:25
Brak zmiennika dla Lewego zbiera żniwo.
1. Nie ma kiedy odpocząć.
2. Nie ma rywalizacji.
3. Najlepiej wygląda kiedy ma kogoś obok siebie. To już chyba każdy wie.
A jak Lewy nie strzeli jest kicha.
Dlatego zimą nie mamy wyjścia i nowy napastnik to konieczność.
W środku polu również lipa.
* Vidal - uwielbiam.
* Alonso - nie daje już rady. Drugi sezon z rzędu kiedy nie wyrabia i robi masę błędów. W przyszłym sezonie już go nie będzie.
* Thiaga - dużo wiatru, nie efektywny. Nie powalczy ale i nie ciągnie gry do przodu. Jest ale go nie ma, od czasu do czasu błyśnie, ale to za mało.
* Kimmich - fajny zawodnik, ale nie jest to poziom pierwszej jedenastki takiej drużyny jak Bayern. Zmiennik, zapchaj dziura, może za dwa-trzy lata.
* Renato - na Euro w meczu z PL fajnie. Jak na razie się nie sprawdza. Zagubiony taktycznie, nie wie o co chodzi. Biega bez koncepcji. Ale jest jeszcze młody.
No i tak wygląda środek. W przyszłym sezonie Vidal-Thiago i dwóch młokosów. Z takim środkiem pola, bez wzmocnień (walczak typu Vidal i rozgrywający) będzie kaszana, już teraz jest.
Skrzydłowi każdy wie jak jest. Co by nie mówić muszą kogoś wykombinować.
Lewa obrona, Ok.
Prawa obrona, trzeba szukać.
Środek obrony, przydałby się jakiś młodziak, który ogrywałby się przy B. i H.
Mówicie co chcecie, że skład super, wielu młodych itd. Jak dla mnie środek pola mamy do remontu. Musowo napastnik już zimą. Skrzydłowy na przyszły sezon i do obrony jakiś młodziak, może dwóch. Jeden środek i prawa.
19.11.2016 23:04
Transfery, które nie zostały wykonane latem odłożyły się w czasie. Latem/zimą trzeba będzie rozbić bank. Napastnik, skrzydłowy, do środka ktoś, może dwóch, prawy obrońca. W tym 2/3 piłkarzy klasy światowej do pierwszej 11. Powodzenia.
Najgorsze jest to, że mam w pamięci to jak graliśmy za Pepa. Może i czasem było to męczące, usypiało, próbowaliśmy wejść z piłką do bramki. Ale przynajmniej prowadziliśmy grę, kontrolowaliśmy sytuację, piłkarze walczyli. Błyskawiczny odbiór, itd. Teraz nie ma niczego.
19.11.2016 19:03
1. Lewandowski potrzebuje partnera, w PL wie to już każdy. Carlo A. jeszcze nie.
Pytanie czy ogarnie to zanim go zwolnią?
2. Muller to nie jest skrzydłowy, wie to każdy kibic FCB.
Najlepiej nasza gra wygląda gdy gra w środku z/za Lewym. Do tego 2 skrzydłowych.
3. Alonso w środku....
Do tego Thiago i Kimmich... nie ma kto walczyć, nie ma kto pociągnąć.
4. Dlaczego latem nie ściągnięto napastnika? Dlaczego nie wzmocniono skrzydeł?
19.11.2016 18:57
Tak patrzę na ten skład i zimą trzeba będzie solidnie sięgnąć do portfela. Drugi napastnik jest konieczny. No i skrzydłowy i ktoś do środka.
19.11.2016 18:35
W Castoramie są mocniejsze ławki.
26.08.2016 20:43
Potrzebujemy napastnik, który walczyłby z Lewym o pierwszy skład.
28.07.2016 13:26
Nie Sane a napastnik jest na potrzebny.
18.07.2016 12:19
Mam nadzieję, że sprowadzimy jeszcze jakiegoś napastnika...
03.07.2016 11:35
Do taktyki Pepa nie pasował, co prawda Pepa już nie ma... ale jak jest okazja, sprzedać. Szkoda, że za takie pieniądze w Anglii kosztowałby z 30mln. W Juve się odbuduje, a nam zejdzie z płacy.
03.07.2016 11:26
Hummels Sanches fajnie, ale zazdroszczę Borussii Dembele. Moim zdaniem zawodnik z potencjałem na top 5 najlepszych na świecie. Szybki, lewa noga, prawa noga, zwód, mega i za taką kasę. Dembele nakrywa czapą Comana. Jest jeden plus Dembele w Borussii... za 3 lata wyciągniemy go.
12.05.2016 18:55
Alaba Alabą, Real podpisał kontrakt z Adidasem 140 mln rocznie! My rok temu do 2030 60 mln rocznie. ManU 80 mln. Rozumiem udziały, tradycja, ale [wycięte] ktoś tu się nie przykłada.
29.01.2016 15:58
Nie ma szans, widząc to ile kasy wydają angielskie kluby na ogórków. Będziemy musieli sporo przepłacać aby ściągnąć jakiego fajnego grajka. Anglicy popsują rynek.
18.01.2016 09:09
Januzaj w BVB, Borussia jest mega mocna.
31.08.2015 18:00
Gramy za wolno, tylko tyle i aż tyle.
22.08.2015 18:56
Co by nie mówić, to wstyd, że taki klub jak Bayern ma tylko jednego środkowego napastnika.
04.08.2015 21:41
@ Rufus87, brawo! Bo Borussia w przeciwieństwie do nas grała z kontry. Szybkie skrzydła, Lewy naprzodzie i prostopadłe podania. Lewy dostając piłkę w biegu jest dużo groźniejszym zawodnikiem, niż Lewandowski przepychający się w polu karnym i dostający piłkę stojąc w miejscu do nogi. Gdzie od razu pojawia się przy nim dwóch lub trzech obrońców. Borussia rozwalała nas z kontrataku, tak rozbili Real i wygrywali ligę. Wysoki pressing, szybki odbiór, szybkie skrzydła i prostopadłe podania. Natomiast tak jak my gramy teraz, zamykając przeciwnika na swojej połowie i klepiąc tą piłkę, czasem bez sensu, ale klepiąc. Nie możemy uruchomić Lewego, bo nie ma miejsca, a on go potrzebuje. Dlatego potrzebny byłby drugi napastnik, który odciążyłby Lewego i rozrywał obronę. To jest nasz największy problem. Gdy nie ma Robbena i Ribergo w formie, nie ma kto rozrywać obrony przeciwników. Ani Lewy, ani Muller, tego nie mają. Lewy w Borussii fajnie strzelał, ale u nas jak na razie to te gole ciuła a nie strzela.
02.08.2015 17:54
@Klimas, z prostopadłych podań, to korzysta się grając z kontrataku. Gdy gramy atak pozycyjny i przeciwnik jest całą drużyną na swojej połowie, nierzadko w polu karnym to jak chcesz grać tymi prostopadłymi, skoro w środku jest tłok, że szpilki nie wciśniesz?
02.08.2015 17:40
@kubla, Problemem Lewego jest to, że w takich meczach jak ten wczoraj, samemu za wiele nie jest w sanie zrobić. Podwoją go potroją i Lewgo nie ma. Fajnie, walczy, przepycha się, itd. Jednak w ofensywnie za wiele z tego nie wynika. Wojciech Kowalczyk już dawno go rozszyfrował, Lewy potrzebuje partnera w ataku. W kadrze szału nie było, strzelał gole, ale tylko ogórkom. Przyszedł Nawałka dali mu do pary Milika i Lewy wygląda zupełnie inaczej. W Bayernie również jest potrzebny drugi napastnik. Lewy jest dobry, gdy jest w biegu z piłką. Gdy się zatrzyma wygląda to beznadziejnie. Mówisz, że Lewy dużo strzela, to prawda. Jednak spójrz na skuteczność. W ciągu tych czterech lat, co roku spośród najlepszych strzelców w lidze ma najgorszą skuteczność. W ostatnim sezonie wyglądało to tak: Lewandowski 3.4(strzała na mecz) Dost 2(SpG) Aubameyang 3.1(SpG) Meier 3.1. I tak jest co roku. Wczoraj również powinien strzelić przynajmniej jednego gola, ale jak to Lewy nie trafił w piłkę. On wcale nie jest tak dobry.
02.08.2015 17:28
https://pbs.twimg.com/media/CLZR_gRWgAA5mEJ.jpg
02.08.2015 12:59
Benatia jest za wolny. Nie pasuje do systemu jakim gra Bayern. Tyle.
01.08.2015 13:55
Jaka liga Katalońska?! Barcę, każdy przygarnąłby z pocałowaniem ręki, pod warunkiem, że Hiszpanie pozwoliliby im odejść. Być może byłby to pierwszy krok do utworzenia Superligi, ale tak się nie stanie gdyż Hiszpanie ich nie puszczą. Bo to oni na tym stracą a nie Barca.
21.07.2015 09:43
To, że ktoś strzela gole i asystuje nie wyklucza bycia drewnianym. Wielu było i jest piłkarzy drewnianych, którzy strzelali i asystowali. Technika, drybling, wygrywanie pojedynków 1/1, tworzenie przewagi to nie są jego najmocniejsze strony. Żeby daleko nie szukać, Robbenem to on nie jest. Mocny jest gdzie indziej, ma niesamowity zmysł czytania gry, ustawiania się w polu karnym. Świetnie się zastawia, jest waleczny i tyle. Piszesz o piętkach itd. Rasiak strzelał bramki z przewrotki, podobnie Crouch, czy z tego powodu przestają być drewniani? Nie. Wszystko zależy od skali, którą sobie dobierzesz. Przykład meczu z Barceloną, para drewniaków Lewy Muller, gdy nie ma Robbena i Riberego, zawodników którzy są w stanie wygrać 1/1, pociągnąć grę, stworzyć przewagę, rozciągnąć obronę, stają się bezradni. Nie są w stanie stworzyć akcji, wygrać 1na1, zrobić coś samemu. Tak wiem, Barcelona, bla, bla, bla. Po prostu wolę inny rodzaj napastników.
21.07.2015 00:34
100 mln mega kasa. Gdybym brał pod uwagę tylko umiejętności, to opchnął bym drewniaka z pocałowaniem ręki. Osobiście zawiózł bym go do Manchesteru, nawet rowerem. Tylko, że ten koleś ma w coś, co sprawia, że statystyki ma rok w rok kapitalne. No i wychowanek. Może Rafinhie by chcieli, albo Benatie im wcisnąć?
20.07.2015 22:56
@Patryk233 "Skrzydła także są dobrze obstawione przez Robbena i Riberiego" Przez nich to dobrze obstawione są kolejki do rehabilitantów a nie skrzydła.
16.07.2015 17:05
Szkoda Gotze, zostanie jeszcze jakiś Niemiec? :)
16.07.2015 16:49
Piszecie Laporte, fajnie, kolo jest dobry, jednak do ustawienia preferowanego przez Pepa(trzech środkowych obrońców) bardziej pasowałby nieco starszy, moim zdaniem równie dobry jeśli nie lepszy Inigo Martinez. Jednak bardziej cieszyłbym się ze skrzydłowego lub napastnika.
16.07.2015 16:30
@otwarty, Fajnie Niemcy ale którzy?! Pokaż mi dobrego prawego lub lewego obrońcę niemieckiego, poza Lahmem, który nadawałby się do Bayernu i podnosiłby poziom. Nie ma takiego. Ze środkowych obrońców nadawałby się Hummels(który nie chce przejść) i Mustafi(tanio i łatwo nie będzie go wyciągnąć) i to tyle. Nie ma innych, którzy podnieśli by jakość pierwszej 11. Może Howedes, ale raz, że Schalke go nie puści, dwa to, to, że można mieć wątpliwości, czy jest lepszy od JB i MB. Tyle. W obronie słabo to wygląda. W pomocy szczególnie w środku jest ciekawie. Tylko, że my najlepszego Kroosa oddaliśmy, +Bastian. Tylko kto dalej. Kto wskoczyłby do pierwszej 11 i podniósłby z miejsca poziom. Geis to melodia przyszłości. Na dodatek w Schalke więc pewnie go do nas nie puszczą. Kramer, dla mnie kołek. Khediry nie lubię. Dwóch Benderów, szału nie ma. Gundogan po kontuzji nie jest już taką petardą, zobaczymy w tym sezonie, Castro solidny ligowiec. Spośród ofensywnych pomocników, jest Turek Ozil, fajnie byłoby, na pewno wniósłby wiele jakości tylko, że kolo jest chimeryczny i ostatnio kontuzje go trapią. Poza tym to Turek, a za wielu Turków w drużynie to nie dobrze. Gotze, w moim odczuciu nie daje nam tyle ile dawał Borussii. Może jak za rok przyjdzie Klopp to odpali. Arnold nie na Bayern, no i Meyerm lubię go nawet ale Schalke go pewnie do nas chętnie nie puści, a wielkich pieniędzy bym za niego na razie nie dał. Skrzydłowi. Kto wszedłby do pierwszej 11 dając nam jakość na miarę walkę o zwycięstwo w LM. Na pewno Reus. On by do nas pasował. Pod względem kontuzji uzupełniałby się z Robbenem i Ribertym, pauzowaliby na zmianę. Draxlera i Brandta na razie pominę. Z lewych zostaje Schurrle. Jak grał w Chelsea, grał to za duże słowo. Jak był w Chelsea nawet mi się podobał i miałem nadzieję, że do nas przyjdzie, jako zmiennika dla naszych skrzydłowych. Jednak przeszedł do Vfl i na razie szału nie ma. Na prawej jeszcze gorzej. Jest tylko Bellarabi, jednak od Robbena nie jest lepszy i tyle. Innych nie ma. O napastnikach nawet nie wspomnę. Nie ma wielu dobrych Niemców, którzy nadawali by się do Bayernu. Łatwo powiedzieć, tracimy to tożsamość, niemiecka piłka traci tożsamość, brakuje gwiazd. Za wielu obcokrajowców gra w Bundeslidze, zarówno w 1 jak i 2.
Lecimy od początku. 1. Martinez, wraca po kontuzji(rok bez piłki) wielka niewiadoma. 2. Badstuber, zamiast Badstuber powinienem napisać "szkło". 3. Dante, ostanie miesiące(lata) beznadzieje. Zostajemy z dwoma środkowymi obrońcami. 4. Ribery 5. Robben, można spokojnie zakładać, że stracą co najmniej połowę sezonu. Dwa motory napędowe Bayernu złapały gumę. Bez nich tracimy sporo na jakości, bez nich nie ma kto ciągnąć gry do przodu. Lewy, Muller, Gotze nie są w stanie dać tyle ile Robben w gazie, szczególnie w meczach z czołówką. Tak jak w meczu z Barceloną lub Porto, czy przegranych meczach ligowych z czołówką. Nie było Robbena, nie było Ribergo nie miał kto zaatakować, nie miał kto tworzyć akcji i ciągnąć tego wózka, brakowało jakości z przodu. Costa, mnie nie przekonuje, w meczach z nami grał przeciętnie żeby nie powiedzieć słabo. Być może w Bayernie będzie grało mu się łatwiej niż w Szachtarze. Generalnie nie ma tego co ma Robben. Ale uwaga! Na mecze z Koln, Werderem, Dramstadt,Stuttgartem lub Ingolstat będzie jak znalazł. Potrzebujemy skrzydłowego z najwyższej półki. Plus napastnik. Tylko nie piszcie, że jest Muller i Gotze, bo takiemu klubowi jak Bayern nie wypada mieć jednego klasycznego środkowego napastnika.
Na papierze fajnie to wygląda. Robben, Ribery, elegancko. Tylko, że życie to nie jest Football Manager i nie możesz użyć edytora i wyleczyć ich jednym kliknięciem. Bez nich z przodu jest lipa.
16.07.2015 15:21
Ludzie, nie oszukujcie się! Co z tego, że nie poleci do Chin?! To nie ma większego znaczenia, Robben i Ribery swojego ciała nie oszukają. To, że stracą połowę sezonu, jest niemal pewne. Potrzebujemy skrzydłowego i tyle. Skrzydłowego z najwyższej półki, zawodnika, który byłby w stanie ciągną grę do przodu. Bez AR i FR nie mamy ognia z przodu. Lewy, Muller, Gotze, nam tego nie dają. Costa to dla mnie niewiadoma, wczoraj na N leciał mecz z LM Szachtar - Bayer 0:0, Costa słabizna. Wiadomo w Bayernie będzie grało mu się łatwiej, ale czy będzie w stanie pociągnąć grę w meczach z czołówką?
16.07.2015 13:07
Fajnie, fajnie, jeszcze tylko skrzydłowy, napastnik.
Mówicie, stawiajmy na młodych! Na tych z młodej LM?
16.07.2015 12:46
Spokojnie! Za rok przyjdzie Klopp i posprząta po Guardioli ;)
14.07.2015 15:45
@LukasFan, Reus byłby świetny! Uzupełniałby się z Robbenem i Riberym. Na zmianę łapaliby kontuzje. Żart.
Najzabawniejsi są ci, którzy piszą, po co di Maria, po co transfery, grajmy młodzieżą! Za kilka tygodni, te same osoby będą zwalniały Pepa i będzie wielki płacz. Potrzebujemy jakości do przodu, bez Robbena i Riberego, z przodu nie mamy mocy. Indywidualności, które są w stanie wygrać 1na1 i ciągnąć grę do przodu. Jeśli chcemy walczyć o najwyższe cele musimy się wzmacniać. Tylko tu pojawia się problem, najlepsi z jakichś względów nie chcą przechodzić do Bayernu. Wiadomo kasa. Jednak tej podobno nie brakuje. Sam nie wiem, wkurwiające to jest. Wszyscy dookoła się wzmacniają a u nas lipa. Tylko nie piszczcie wychowankowie, bo oni są nijacy, nic nie wnoszą do zespołu, nie mają mocy. Do tego beznadziejny skauting. Eh.
14.07.2015 15:08
Jeszcze tylko powinni powalczyć o zmianę wpływów od telewizji. Tu są nasze największe rezerwy. Jest to zestawienie z ubiegłego sezonu, w tym dostajemy 47 mln ale i tak jest to przerażające. http://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_fL3VB9Jhl8Fnba4WzSsFm3ypmpRuVYTa.jpg
14.10.2014 08:37
Świetnie. Mega kocur. Na Mistrzostwach Świata potwierdził swoją klasę. Jak dla mnie najlepszy (zdrowy) piłkarz poza Bayernem w BL. Gdy sprowadzono Bernata, wydawało się, że już nie zainteresują się Rodriguezem. Po co trzech lewych obrońców? Jednak skoro tak, jestem na duże TAK.
01.10.2014 08:24
Jeśli ominą go kontuzje, w pełni wartościowym zawodnikiem będzie po przepracowania okresu przygotowawczego. Czyli na wiosnę. Na razie nie ma co liczyć na to, że pociągnie grę. Owszem na świeżości w 1-3 spotkaniach może być fajnie, ale na pełnie dyspozycji musimy jeszcze trochę poczekać. Oby już bez kontuzji, kontynuował swoją karierę w Bayernie.
17.09.2014 15:10
Smutny ranking.
15.09.2014 11:58
@josh1982 "tego się już raczej nie dowiemy"
Piłka nożna jest taką dziedziną życia, w której im więcej czasu upłynie tym więcej wiadomo. Kroos pewnie napisze kiedyś książkę, ktoś się wysypie i tak dalej. Teraz każdy milczy bo nikomu to nie jest na rękę. Pomimo tego już teraz wypływają ciekawe informację, o relacjach Kroosa z Pepem. Trzeba się z tym pogodzić i tyle.
11.09.2014 18:16
Całe szczęście, że sprowadzili Alonso. Gdybyśmy mieli grać pół jesieni z Gaudino i P.E.H.'em to byśmy się zasrali za przeproszeniem, a byśmy z tej grupy nie wyszli. Nie mówić o tym, że w lidze przy okazji byśmy sobie popsuli sytuację. Teraz jestem spokojniejszy. Miejmy nadzieję, że już się nikt nie wykruszy, a wykruszeni będą szybko wracali do zdrowia.
28.08.2014 19:14
Lepiej niech zostanie w Borussii, najważniejsze aby grał, tam ma mimo wszystko większe na to szanse.
19.08.2014 13:47
Peczo01,
Z perspektywy czasu powinieneś zauważyć, że doniesienia medialne dotyczące transferów Bayernu się nie sprawdzają, zazwyczaj są to zupełnie inni zawodnicy. Natomiast jeśli się coś sprawdza to jest to głównie Bild. Chciałbym Godina i Varana, ale to raczej mało prawdopodobne.
lybbard,
Wiadomo, ale moim zdaniem zakupili zawodników, którzy się sprawdzą, jeśli nie w tym to w przyszłym sezonie, są młodzi, utalentowani, pokazali już, że grać potrafią. Kupili zawodników takich jakich potrzebowali. Lovrena, Cana i Origiego, chętnie widziałbym w Bayernie. Uważam, że przeprowadzili przemyślane transfery, zresztą podobnie jak Arsenal.
15.08.2014 19:08
Real go nie sprzeda, jest to nierealne. Ja bym się skupił na którymś z doświadczonych, Agger, Skrtel, z docelowym ściągnięciem Laporte w przyszłym sezonie.
15.08.2014 18:46
W tym okienku zrobiliśmy chyba najgłupsze transfery z możliwych. Nie wzmocniliśmy się tam gdzie było to potrzebne, do tego kontuzje i środek pola, pomoc, obrona, mamy rozpieprzone. Gdy sobie pomyśle o tym kogo mieśmy na środku jakiś czas temu, Martinez i Gustavo którzy w LM czyścili wszystko jak szło, tak, wiem, wiem. Bastian, Kroos, Tymoszczuk, eh, aż robi się niemiło, widząc co z tego zostało. Na drugim biegunie jest Liverpool, który moim zdaniem przeprowadził najmądrzejsze transfery, wzmocnił się tam gdzie potrzebował fajnymi piłkarzami. Dlaczego my nie wzięliśmy Cana? Lubie go, ma w sobie to coś. Gdybym miał wybierać pomiędzy nim a Roda, wybór padłby na Turczyna. Do tego Lovren za 20 mln, koleś miał genialny sezon. Origi 10 mln, błyskotliwy młody Belg. Nie wspominając o młodym wymiataczu z Benficy, Markovic. Piszę o tym Liverpool, również z innego powodu. Zmontowali w obronie niezłą pakę. Może warto tam się udać w poszukiwaniu środkowego. Poza wspomnianym Lovrenem, mają dwójkę moim ulubieńców z PL, Agger i Skrtel obaj mają po 30 lat ale chciałbym ich w Bayernie. Do tego Sakho, o który też mógłby się nadać. Toure, Ilori, Coates, bogaty środek obrony. Myślę, że ktoś z trójki Agger, Skrtel, Sakho byłby za stosunkowo nie duże pieniądze do wyciągnięcia. Poza tym dlaczego my nie wzięliśmy Gintera? Do tego wspominany już Vlaar, Vertongen, może Kjaer z Lille, grając w BL jakoś mnie nie porwał ale ligę już zna, doświadczony ale jeszcze nie stary, pewnie nie byłby drogi. Może Alderweireld albo Savic z Fiorentiny. Jednak widząc to co się dzieje, podejrzewam, że Guardiola będzie chciał ściągną kogoś z Hiszpanii. Inigo Martínez, Aymeric Laporte, czy choćby wymieniany już Musacchio. Pozostanie jeszcze środek pomocy, powtórzę się dlaczego nie chcieliśmy Cana? Kurczę, u nas nie zaistniał, jednak lubię go, nawet fajnie grał Leverkusen. Jest młody, szkoda, wiem, wiem, pewnie do nas by go nie sprzedali. Jestem w stanie się założyć, że w Liverpoolu będzie gwiazdą. Przykro to mówić, ale Guardiola rozpieprzył to co zrobił Jupp. Wystarczyło pójść dalej tą drogą, nie sprzedawać Gustavo, wzmocnić obronę, plus napastnik i była by gitara. A tak mamy rozpieprzony środek pola. Wiem, trochę pecha w tym jest, ale nie zmienia to faktu, że środek obrony to powinien być priorytet przed tym sezonem. Piszecie jest Badstuber, ludzie, wy chyba nie pamiętacie jak koleś grał przed kontuzją. Gdyby nie urazy, już by go w Bayernie nie było. Może przesadzam, ale moim zdaniem koleś był najsłabszym ogniwem w obronie. A to, że grał w kadrze kosztem Hummelsa jest kompletnie niezrozumiałe. No dobra grał bo jest z Bayernu, a Loew ma słabość do nas. Teraz po tak długiej przerwie, tym bardziej nie ma co się podpalać, że będzie grał lepiej niż przed kontuzją.
15.08.2014 17:46
Jak myślicie, czy ten transfer to podkładka pod Guardiolę?
30.08.2012 15:48
GRUPA A.
-FC Bayern München
-SSL e Benfica
-Galatasaray SK
-Montpellier-Hérault SC
GRUPA B.
-Milan AC
-Dynamo Kijów
-Olympiakós SFP
-BV Borussia 1909
GRUPA C.
-FC Porto
-Manchester City FC
-AFC Ajax
-Málaga CF
GRUPA D.
-Arsenal FC
-València CF
-Spartak Moskwa
-CFR Cluj
GRUPA E.
-Chelsea FC
-SC Braga
-RSC Anderlecht
-Nordsjælland
GRUPA F.
-Real Madrid CF
-FC Schalke 04
-Paris Saint-Germain FC
-BATE Borysów
GRUPA G.
-Manchester United FC
-Szachtar Donieck
-LOSC Lille Métropole
-NK Dinamo
GRUPA H.
-FC Barcelona
-Zienit Sankt Petersburg
-Juventus FC
-Celtic FC
A kogo ja bym chciał...
SC Braga - RSC Anderlecht - BATE Borysów
Tak aby się nie przemęczyć, wygrać wszystkie mecze, zdobyć punktów do rankingu + kasa za zwycięstwa.
" dlatego też musimy znaleźć kogoś, kto zaakceptuje fakt siedzenia na ławce 32 razy w sezonie"
Zapomnijcie o Mbappe, Griezmann, Belottim, i innych topowych zawodnikach.
Pomnę fakt, że jest to w beznadziejny sposób postawiona sprawa.
Dlatego szykujcie się na Wagnera lub kogoś podobnego.
20.04.2017 14:19
@Tiger
Mało tego! Nie dość, że wiem lepiej. To wiem, że mam rację.
19.04.2017 11:22
@kalo
Oczywiście, że środek pola.
Real zamknął środek i musieliśmy atakować skrzydłami. W obu meczach było tak samo. Setki niecelnych dośrodkowań, które nie dochodziły do naszych zawodników, wynikały własnie z tego faktu. W środku nie było miejsca. Zobacz jak kryli Robbena. Gdy próbował zejść do środka na lewą nogę od razu pojawiało się przy nim 3 zawodników. Nie mieliśmy nawet dobrych pozycji do strzałów z daleka bo Real bronił już na 30-40 metrze. Gdy podchodziliśmy bliżej, zamykali środek i musieliśmy podawać do skrzydła, głównie do lewego do Alaba/Ribery. itd. To że graliśmy w osłabieniu miało gigantyczny wpływ na to, że mecze kończyły się takimi a nie innymi wynikami. Jednak to co opisuję było głównie przed wykartkowaniem, gdyż po czerwonych gra się nam sypała.
19.04.2017 11:14
@Nookie
Obejrzyj jeszcze raz mecz i zobacz jak my gramy w defensywie(środek pomocy) a jak Real. Jak oni wyprowadzają kontrataki a jak my i jak przeciwnik się zachowuje. Wtedy zobaczysz jak mamy beznadziejny środek pola, na jak wiele Realowi pozwalaliśmy, jaki mieli luz. Nas blokowali na 30-40 metrze i musieliśmy cisnąć skrzydłami. Oni wchodzili jak w masło. Gdy obejrzysz jeszcze raz, być może zrozumiesz dlaczego przegraliśmy. Dlaczego statystyki nie kłamią.
12:2 strzały na bramkę! W obu meczach 24:5 dla Realu! Tu nie ma zakłamania a odpowiedzią na to dlaczego tak było, jest zrozumienie gry w środku pola. To przez środek pola a nie sędziów przegraliśmy. No ale ty wiesz lepiej.
19.04.2017 11:00
Sędziowie.
Dajcie spokój. Nam przede wszystkim zabrakło jakości w środku pola i w ataku. Doszły do tego błędne decyzje Carlo. Gdy Vidal dostał w 6' żółtą kartę, mówię: o kuśka on tego meczu nie dokończy. Po przerwie gdy wyciął Casemiro, Carlo powinien go ściągnąć, bo wiadomo było jak to się skończy. Nie wiem na co czekał... Sędziowie, dostaliśmy dwa wątpliwe karne, nie powinniśmy na nich narzekać. No i ciągłe dośrodkowania... Dla mnie sezon już się skończył, liga wygrana, liga mistrzów przegrana, puchar... będzie co będzie. Teraz transfery. Będzie ciekawie, bo potrzebujemy wielu uzupełnień.
19.04.2017 10:29
Świetny to jest Dembele...
Tak, wykupić. Choćby po to aby go sprzedać...
12.04.2017 20:36
Dajcie spokój. Po co takiego klubowi jak Bayern dwóch środkowych napastników! Ogar panowie! To nie poważne aby tak marnować kasę. Lewandowski da radę, a jak nie to zagra Green i po problemie.
11.04.2017 13:22
Dajcie spokój. Bayern potrzebuje pary skrzydłowych ze światowego topu. Tak jak udało nam się stworzyć duet RR. Brandt nie jest i nie będzie skrzydłowym światowej czołówki, widać to już teraz. Więc nie widzę sensu w pakowaniu się w taki interes. Nie jest szybki, nie ma odejścia, nie ma dryblingu na szybkości, nie ma strzału. Taki przeciętniak. Solidny ligowiec, dobry na Bayer. Jego największym atutem jest wiek. Nie chcę go bo wiem, że jak go kupią to z myślą o pierwszym składzie.
06.04.2017 17:05
Z tej mąki chleba już nie będzie. Carlo wypad. Latem będzie ciekawie, pytanie ile kasy zostanie przeznaczone na transfery. Potrzebny będzie prawy obrońca, środkowy pomocnik, skrzydłowy i napastnik. Minimum.
04.02.2017 17:27
Beznadziejnie to wygląda. Brak pomysłu na grę, brak jakości.
04.02.2017 17:12
Dziś po raz kolejny Lewandowski potwierdził, że musi mieć kogoś obok siebie. Już nawet nie chce mi się pisać dlaczego, każdy wie. Stał sam pośród 5-6 Rusków. Co miał robić, skoro nie było podań? Lewy musi mieć partnera. Zastanawiam się czy prędzej wywalą Carlo, czy prędzej dziad odkryje, że Lewy musi mieć drugie napastnika obok siebie? Szczególnie przy tak skomasowanej obronie, nie był w stanie nic zrobić.
Ancelotti out!
23.11.2016 20:07
@bawaria6
Brawo. Również tak uważam. Moim zdaniem Martinez najlepiej wyglądał w FCB gdy grał na defensywnym pomocniku. Owszem było to zanim przyszedł Pep, wieki temu. Ale być może trzeba do tego wrócić. Brak nam mocy w środku pola, gdy nie ma Vidala.
20.11.2016 13:50
@DonJupp4ever serio, pogonić Coste i liczyć na cud, że Robben i Ribery zagają w kilku spotkaniach razem? Costa i Coman muszą zostać. Costa bo od czasu do czasu daje jakość, a Coman bo jego wykupienie to nie są wielkie pieniądze a zawsze będzie można go odsprzedać. A o Carrasco zapomnij.
Przypomnijcie sobie w jakich okolicznościach do Bayernu trafił Robben i Ribery. Zapomnijcie o gwiazdach światowego formatu. Po prostu musimy szukać, Carrasco i inni byli do wyciągnica za drobne, teraz kosztuje fortunę. Musimy szukać szczebel niżej.
20.11.2016 12:10
@czerwonybar1on3 Pep i Carlo stawiali/stawiają na Alonso, bo na kogo mieli/mają? Nie ma u nas drugiego zawodnika, który nadaje się do rozgrywania. Nie zmienia to faktu, że Alonso w ważnych meczach nie daje już rady. Tyle co on błędów robi, w wielu przypadkach kluczowych, po których przeciwnicy wychodzą sam na sam z bramkarzem. Mam nadzieję, że z nim nie przedłużą kontraktu.
Poza tym wrzucasz cytat i walisz komentarz o transferach za grube miliony. Ja o takim czym nie pisałem, brzydko insynuujesz. BVB pokazuje, że mając dobry skauting są w stanie fajnych zawodników wyciągać za "drobne".
Transfery są potrzebne i tyle. Lewy sam tego nie pociągnie.
20.11.2016 11:58
Środek pomocy, moim zdaniem o to się rozchodzi. Bez Vidala, nie ma kto walczyć, nie ma odbioru itd. Alonso nie razie sobie już nawet do przodu, Kimmich i Thiago do tyłu również nie dają rady. Renato to jeszcze jest zagubiony... W rep. Niemiec środek pola wygląda konkretnie. Ma kto walczyć, odbierać a i jeszcze podać i rozegrać potrafią. Dochodzi do tego ofensywna gra naszych bocznych i stąd problemy. Tak to widzę.
20.11.2016 00:03
Nie musi być na LM, byle Lewy miał zmiennika/partnera w lidze.
19.11.2016 23:35
Największym problemem przy potencjalnych wzmocnieniach jest to, że angole przepłacają i biorą co najlepsze. Mając w pamięci, że skauting mamy nędzny, jest kiepsko. Moim zdaniem pierwsze wzmocnienia będą potrzebne już zimą. Napastnik obowiązkowo. Może ktoś do środka. Warto wzmocnienia rozłożyć sobie w czasie, aby latam nie okazało się, że musimy nagle sprowadzić 4-5 zawodników.
19.11.2016 23:25
Brak zmiennika dla Lewego zbiera żniwo.
1. Nie ma kiedy odpocząć.
2. Nie ma rywalizacji.
3. Najlepiej wygląda kiedy ma kogoś obok siebie. To już chyba każdy wie.
A jak Lewy nie strzeli jest kicha.
Dlatego zimą nie mamy wyjścia i nowy napastnik to konieczność.
W środku polu również lipa.
* Vidal - uwielbiam.
* Alonso - nie daje już rady. Drugi sezon z rzędu kiedy nie wyrabia i robi masę błędów. W przyszłym sezonie już go nie będzie.
* Thiaga - dużo wiatru, nie efektywny. Nie powalczy ale i nie ciągnie gry do przodu. Jest ale go nie ma, od czasu do czasu błyśnie, ale to za mało.
* Kimmich - fajny zawodnik, ale nie jest to poziom pierwszej jedenastki takiej drużyny jak Bayern. Zmiennik, zapchaj dziura, może za dwa-trzy lata.
* Renato - na Euro w meczu z PL fajnie. Jak na razie się nie sprawdza. Zagubiony taktycznie, nie wie o co chodzi. Biega bez koncepcji. Ale jest jeszcze młody.
No i tak wygląda środek. W przyszłym sezonie Vidal-Thiago i dwóch młokosów. Z takim środkiem pola, bez wzmocnień (walczak typu Vidal i rozgrywający) będzie kaszana, już teraz jest.
Skrzydłowi każdy wie jak jest. Co by nie mówić muszą kogoś wykombinować.
Lewa obrona, Ok.
Prawa obrona, trzeba szukać.
Środek obrony, przydałby się jakiś młodziak, który ogrywałby się przy B. i H.
Mówicie co chcecie, że skład super, wielu młodych itd. Jak dla mnie środek pola mamy do remontu. Musowo napastnik już zimą. Skrzydłowy na przyszły sezon i do obrony jakiś młodziak, może dwóch. Jeden środek i prawa.
19.11.2016 23:04
Transfery, które nie zostały wykonane latem odłożyły się w czasie. Latem/zimą trzeba będzie rozbić bank. Napastnik, skrzydłowy, do środka ktoś, może dwóch, prawy obrońca. W tym 2/3 piłkarzy klasy światowej do pierwszej 11. Powodzenia.
Najgorsze jest to, że mam w pamięci to jak graliśmy za Pepa. Może i czasem było to męczące, usypiało, próbowaliśmy wejść z piłką do bramki. Ale przynajmniej prowadziliśmy grę, kontrolowaliśmy sytuację, piłkarze walczyli. Błyskawiczny odbiór, itd. Teraz nie ma niczego.
19.11.2016 19:03
1. Lewandowski potrzebuje partnera, w PL wie to już każdy. Carlo A. jeszcze nie.
Pytanie czy ogarnie to zanim go zwolnią?
2. Muller to nie jest skrzydłowy, wie to każdy kibic FCB.
Najlepiej nasza gra wygląda gdy gra w środku z/za Lewym. Do tego 2 skrzydłowych.
3. Alonso w środku....
Do tego Thiago i Kimmich... nie ma kto walczyć, nie ma kto pociągnąć.
4. Dlaczego latem nie ściągnięto napastnika? Dlaczego nie wzmocniono skrzydeł?
19.11.2016 18:57
Tak patrzę na ten skład i zimą trzeba będzie solidnie sięgnąć do portfela. Drugi napastnik jest konieczny. No i skrzydłowy i ktoś do środka.
19.11.2016 18:35
W Castoramie są mocniejsze ławki.
26.08.2016 20:43
Potrzebujemy napastnik, który walczyłby z Lewym o pierwszy skład.
28.07.2016 13:26
Nie Sane a napastnik jest na potrzebny.
18.07.2016 12:19
Mam nadzieję, że sprowadzimy jeszcze jakiegoś napastnika...
03.07.2016 11:35
Do taktyki Pepa nie pasował, co prawda Pepa już nie ma... ale jak jest okazja, sprzedać. Szkoda, że za takie pieniądze w Anglii kosztowałby z 30mln. W Juve się odbuduje, a nam zejdzie z płacy.
03.07.2016 11:26
Hummels Sanches fajnie, ale zazdroszczę Borussii Dembele. Moim zdaniem zawodnik z potencjałem na top 5 najlepszych na świecie. Szybki, lewa noga, prawa noga, zwód, mega i za taką kasę. Dembele nakrywa czapą Comana. Jest jeden plus Dembele w Borussii... za 3 lata wyciągniemy go.
12.05.2016 18:55
Alaba Alabą, Real podpisał kontrakt z Adidasem 140 mln rocznie! My rok temu do 2030 60 mln rocznie. ManU 80 mln. Rozumiem udziały, tradycja, ale [wycięte] ktoś tu się nie przykłada.
29.01.2016 15:58
Nie ma szans, widząc to ile kasy wydają angielskie kluby na ogórków. Będziemy musieli sporo przepłacać aby ściągnąć jakiego fajnego grajka. Anglicy popsują rynek.
18.01.2016 09:09
Januzaj w BVB, Borussia jest mega mocna.
31.08.2015 18:00
Gramy za wolno, tylko tyle i aż tyle.
22.08.2015 18:56
Co by nie mówić, to wstyd, że taki klub jak Bayern ma tylko jednego środkowego napastnika.
04.08.2015 21:41
@ Rufus87, brawo! Bo Borussia w przeciwieństwie do nas grała z kontry. Szybkie skrzydła, Lewy naprzodzie i prostopadłe podania. Lewy dostając piłkę w biegu jest dużo groźniejszym zawodnikiem, niż Lewandowski przepychający się w polu karnym i dostający piłkę stojąc w miejscu do nogi. Gdzie od razu pojawia się przy nim dwóch lub trzech obrońców. Borussia rozwalała nas z kontrataku, tak rozbili Real i wygrywali ligę. Wysoki pressing, szybki odbiór, szybkie skrzydła i prostopadłe podania. Natomiast tak jak my gramy teraz, zamykając przeciwnika na swojej połowie i klepiąc tą piłkę, czasem bez sensu, ale klepiąc. Nie możemy uruchomić Lewego, bo nie ma miejsca, a on go potrzebuje. Dlatego potrzebny byłby drugi napastnik, który odciążyłby Lewego i rozrywał obronę. To jest nasz największy problem. Gdy nie ma Robbena i Ribergo w formie, nie ma kto rozrywać obrony przeciwników. Ani Lewy, ani Muller, tego nie mają. Lewy w Borussii fajnie strzelał, ale u nas jak na razie to te gole ciuła a nie strzela.
02.08.2015 17:54
@Klimas, z prostopadłych podań, to korzysta się grając z kontrataku. Gdy gramy atak pozycyjny i przeciwnik jest całą drużyną na swojej połowie, nierzadko w polu karnym to jak chcesz grać tymi prostopadłymi, skoro w środku jest tłok, że szpilki nie wciśniesz?
02.08.2015 17:40
@kubla, Problemem Lewego jest to, że w takich meczach jak ten wczoraj, samemu za wiele nie jest w sanie zrobić. Podwoją go potroją i Lewgo nie ma. Fajnie, walczy, przepycha się, itd. Jednak w ofensywnie za wiele z tego nie wynika. Wojciech Kowalczyk już dawno go rozszyfrował, Lewy potrzebuje partnera w ataku. W kadrze szału nie było, strzelał gole, ale tylko ogórkom. Przyszedł Nawałka dali mu do pary Milika i Lewy wygląda zupełnie inaczej. W Bayernie również jest potrzebny drugi napastnik. Lewy jest dobry, gdy jest w biegu z piłką. Gdy się zatrzyma wygląda to beznadziejnie. Mówisz, że Lewy dużo strzela, to prawda. Jednak spójrz na skuteczność. W ciągu tych czterech lat, co roku spośród najlepszych strzelców w lidze ma najgorszą skuteczność. W ostatnim sezonie wyglądało to tak: Lewandowski 3.4(strzała na mecz) Dost 2(SpG) Aubameyang 3.1(SpG) Meier 3.1. I tak jest co roku. Wczoraj również powinien strzelić przynajmniej jednego gola, ale jak to Lewy nie trafił w piłkę. On wcale nie jest tak dobry.
02.08.2015 17:28
https://pbs.twimg.com/media/CLZR_gRWgAA5mEJ.jpg
02.08.2015 12:59
Benatia jest za wolny. Nie pasuje do systemu jakim gra Bayern. Tyle.
01.08.2015 13:55
Jaka liga Katalońska?! Barcę, każdy przygarnąłby z pocałowaniem ręki, pod warunkiem, że Hiszpanie pozwoliliby im odejść. Być może byłby to pierwszy krok do utworzenia Superligi, ale tak się nie stanie gdyż Hiszpanie ich nie puszczą. Bo to oni na tym stracą a nie Barca.
21.07.2015 09:43
To, że ktoś strzela gole i asystuje nie wyklucza bycia drewnianym. Wielu było i jest piłkarzy drewnianych, którzy strzelali i asystowali. Technika, drybling, wygrywanie pojedynków 1/1, tworzenie przewagi to nie są jego najmocniejsze strony. Żeby daleko nie szukać, Robbenem to on nie jest. Mocny jest gdzie indziej, ma niesamowity zmysł czytania gry, ustawiania się w polu karnym. Świetnie się zastawia, jest waleczny i tyle. Piszesz o piętkach itd. Rasiak strzelał bramki z przewrotki, podobnie Crouch, czy z tego powodu przestają być drewniani? Nie. Wszystko zależy od skali, którą sobie dobierzesz. Przykład meczu z Barceloną, para drewniaków Lewy Muller, gdy nie ma Robbena i Riberego, zawodników którzy są w stanie wygrać 1/1, pociągnąć grę, stworzyć przewagę, rozciągnąć obronę, stają się bezradni. Nie są w stanie stworzyć akcji, wygrać 1na1, zrobić coś samemu. Tak wiem, Barcelona, bla, bla, bla. Po prostu wolę inny rodzaj napastników.
21.07.2015 00:34
100 mln mega kasa. Gdybym brał pod uwagę tylko umiejętności, to opchnął bym drewniaka z pocałowaniem ręki. Osobiście zawiózł bym go do Manchesteru, nawet rowerem. Tylko, że ten koleś ma w coś, co sprawia, że statystyki ma rok w rok kapitalne. No i wychowanek. Może Rafinhie by chcieli, albo Benatie im wcisnąć?
20.07.2015 22:56
@Patryk233 "Skrzydła także są dobrze obstawione przez Robbena i Riberiego" Przez nich to dobrze obstawione są kolejki do rehabilitantów a nie skrzydła.
16.07.2015 17:05
Szkoda Gotze, zostanie jeszcze jakiś Niemiec? :)
16.07.2015 16:49
Piszecie Laporte, fajnie, kolo jest dobry, jednak do ustawienia preferowanego przez Pepa(trzech środkowych obrońców) bardziej pasowałby nieco starszy, moim zdaniem równie dobry jeśli nie lepszy Inigo Martinez. Jednak bardziej cieszyłbym się ze skrzydłowego lub napastnika.
16.07.2015 16:30
@otwarty, Fajnie Niemcy ale którzy?! Pokaż mi dobrego prawego lub lewego obrońcę niemieckiego, poza Lahmem, który nadawałby się do Bayernu i podnosiłby poziom. Nie ma takiego. Ze środkowych obrońców nadawałby się Hummels(który nie chce przejść) i Mustafi(tanio i łatwo nie będzie go wyciągnąć) i to tyle. Nie ma innych, którzy podnieśli by jakość pierwszej 11. Może Howedes, ale raz, że Schalke go nie puści, dwa to, to, że można mieć wątpliwości, czy jest lepszy od JB i MB. Tyle. W obronie słabo to wygląda. W pomocy szczególnie w środku jest ciekawie. Tylko, że my najlepszego Kroosa oddaliśmy, +Bastian. Tylko kto dalej. Kto wskoczyłby do pierwszej 11 i podniósłby z miejsca poziom. Geis to melodia przyszłości. Na dodatek w Schalke więc pewnie go do nas nie puszczą. Kramer, dla mnie kołek. Khediry nie lubię. Dwóch Benderów, szału nie ma. Gundogan po kontuzji nie jest już taką petardą, zobaczymy w tym sezonie, Castro solidny ligowiec. Spośród ofensywnych pomocników, jest Turek Ozil, fajnie byłoby, na pewno wniósłby wiele jakości tylko, że kolo jest chimeryczny i ostatnio kontuzje go trapią. Poza tym to Turek, a za wielu Turków w drużynie to nie dobrze. Gotze, w moim odczuciu nie daje nam tyle ile dawał Borussii. Może jak za rok przyjdzie Klopp to odpali. Arnold nie na Bayern, no i Meyerm lubię go nawet ale Schalke go pewnie do nas chętnie nie puści, a wielkich pieniędzy bym za niego na razie nie dał. Skrzydłowi. Kto wszedłby do pierwszej 11 dając nam jakość na miarę walkę o zwycięstwo w LM. Na pewno Reus. On by do nas pasował. Pod względem kontuzji uzupełniałby się z Robbenem i Ribertym, pauzowaliby na zmianę. Draxlera i Brandta na razie pominę. Z lewych zostaje Schurrle. Jak grał w Chelsea, grał to za duże słowo. Jak był w Chelsea nawet mi się podobał i miałem nadzieję, że do nas przyjdzie, jako zmiennika dla naszych skrzydłowych. Jednak przeszedł do Vfl i na razie szału nie ma. Na prawej jeszcze gorzej. Jest tylko Bellarabi, jednak od Robbena nie jest lepszy i tyle. Innych nie ma. O napastnikach nawet nie wspomnę. Nie ma wielu dobrych Niemców, którzy nadawali by się do Bayernu. Łatwo powiedzieć, tracimy to tożsamość, niemiecka piłka traci tożsamość, brakuje gwiazd. Za wielu obcokrajowców gra w Bundeslidze, zarówno w 1 jak i 2.
16.07.2015 16:18
@Thiago "Neuer (Ureich)- Bernat (Alaba)- Boateng(Martinez)- Benatia(Badstuber)- Lahm(Rafinha)- Alaba(Rode)- Vidal(Xabi)- Thiago(Kimmich)-Ribery(Gotze)- Lewandowski(Muller)- Robben(Costa). "
Lecimy od początku. 1. Martinez, wraca po kontuzji(rok bez piłki) wielka niewiadoma. 2. Badstuber, zamiast Badstuber powinienem napisać "szkło". 3. Dante, ostanie miesiące(lata) beznadzieje. Zostajemy z dwoma środkowymi obrońcami. 4. Ribery 5. Robben, można spokojnie zakładać, że stracą co najmniej połowę sezonu. Dwa motory napędowe Bayernu złapały gumę. Bez nich tracimy sporo na jakości, bez nich nie ma kto ciągnąć gry do przodu. Lewy, Muller, Gotze nie są w stanie dać tyle ile Robben w gazie, szczególnie w meczach z czołówką. Tak jak w meczu z Barceloną lub Porto, czy przegranych meczach ligowych z czołówką. Nie było Robbena, nie było Ribergo nie miał kto zaatakować, nie miał kto tworzyć akcji i ciągnąć tego wózka, brakowało jakości z przodu. Costa, mnie nie przekonuje, w meczach z nami grał przeciętnie żeby nie powiedzieć słabo. Być może w Bayernie będzie grało mu się łatwiej niż w Szachtarze. Generalnie nie ma tego co ma Robben. Ale uwaga! Na mecze z Koln, Werderem, Dramstadt,Stuttgartem lub Ingolstat będzie jak znalazł. Potrzebujemy skrzydłowego z najwyższej półki. Plus napastnik. Tylko nie piszcie, że jest Muller i Gotze, bo takiemu klubowi jak Bayern nie wypada mieć jednego klasycznego środkowego napastnika.
Na papierze fajnie to wygląda. Robben, Ribery, elegancko. Tylko, że życie to nie jest Football Manager i nie możesz użyć edytora i wyleczyć ich jednym kliknięciem. Bez nich z przodu jest lipa.
16.07.2015 15:21
Ludzie, nie oszukujcie się! Co z tego, że nie poleci do Chin?! To nie ma większego znaczenia, Robben i Ribery swojego ciała nie oszukają. To, że stracą połowę sezonu, jest niemal pewne. Potrzebujemy skrzydłowego i tyle. Skrzydłowego z najwyższej półki, zawodnika, który byłby w stanie ciągną grę do przodu. Bez AR i FR nie mamy ognia z przodu. Lewy, Muller, Gotze, nam tego nie dają. Costa to dla mnie niewiadoma, wczoraj na N leciał mecz z LM Szachtar - Bayer 0:0, Costa słabizna. Wiadomo w Bayernie będzie grało mu się łatwiej, ale czy będzie w stanie pociągnąć grę w meczach z czołówką?
16.07.2015 13:07
Fajnie, fajnie, jeszcze tylko skrzydłowy, napastnik.
Mówicie, stawiajmy na młodych! Na tych z młodej LM?
16.07.2015 12:46
Spokojnie! Za rok przyjdzie Klopp i posprząta po Guardioli ;)
14.07.2015 15:45
@LukasFan, Reus byłby świetny! Uzupełniałby się z Robbenem i Riberym. Na zmianę łapaliby kontuzje. Żart.
Najzabawniejsi są ci, którzy piszą, po co di Maria, po co transfery, grajmy młodzieżą! Za kilka tygodni, te same osoby będą zwalniały Pepa i będzie wielki płacz. Potrzebujemy jakości do przodu, bez Robbena i Riberego, z przodu nie mamy mocy. Indywidualności, które są w stanie wygrać 1na1 i ciągnąć grę do przodu. Jeśli chcemy walczyć o najwyższe cele musimy się wzmacniać. Tylko tu pojawia się problem, najlepsi z jakichś względów nie chcą przechodzić do Bayernu. Wiadomo kasa. Jednak tej podobno nie brakuje. Sam nie wiem, wkurwiające to jest. Wszyscy dookoła się wzmacniają a u nas lipa. Tylko nie piszczcie wychowankowie, bo oni są nijacy, nic nie wnoszą do zespołu, nie mają mocy. Do tego beznadziejny skauting. Eh.
14.07.2015 15:08
Jeszcze tylko powinni powalczyć o zmianę wpływów od telewizji. Tu są nasze największe rezerwy. Jest to zestawienie z ubiegłego sezonu, w tym dostajemy 47 mln ale i tak jest to przerażające. http://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_fL3VB9Jhl8Fnba4WzSsFm3ypmpRuVYTa.jpg
14.10.2014 08:37
Świetnie. Mega kocur. Na Mistrzostwach Świata potwierdził swoją klasę. Jak dla mnie najlepszy (zdrowy) piłkarz poza Bayernem w BL. Gdy sprowadzono Bernata, wydawało się, że już nie zainteresują się Rodriguezem. Po co trzech lewych obrońców? Jednak skoro tak, jestem na duże TAK.
01.10.2014 08:24
Jeśli ominą go kontuzje, w pełni wartościowym zawodnikiem będzie po przepracowania okresu przygotowawczego. Czyli na wiosnę. Na razie nie ma co liczyć na to, że pociągnie grę. Owszem na świeżości w 1-3 spotkaniach może być fajnie, ale na pełnie dyspozycji musimy jeszcze trochę poczekać. Oby już bez kontuzji, kontynuował swoją karierę w Bayernie.
17.09.2014 15:10
Smutny ranking.
15.09.2014 11:58
@josh1982 "tego się już raczej nie dowiemy"
Piłka nożna jest taką dziedziną życia, w której im więcej czasu upłynie tym więcej wiadomo. Kroos pewnie napisze kiedyś książkę, ktoś się wysypie i tak dalej. Teraz każdy milczy bo nikomu to nie jest na rękę. Pomimo tego już teraz wypływają ciekawe informację, o relacjach Kroosa z Pepem. Trzeba się z tym pogodzić i tyle.
11.09.2014 18:16
Całe szczęście, że sprowadzili Alonso. Gdybyśmy mieli grać pół jesieni z Gaudino i P.E.H.'em to byśmy się zasrali za przeproszeniem, a byśmy z tej grupy nie wyszli. Nie mówić o tym, że w lidze przy okazji byśmy sobie popsuli sytuację. Teraz jestem spokojniejszy. Miejmy nadzieję, że już się nikt nie wykruszy, a wykruszeni będą szybko wracali do zdrowia.
28.08.2014 19:14
Lepiej niech zostanie w Borussii, najważniejsze aby grał, tam ma mimo wszystko większe na to szanse.
19.08.2014 13:47
Peczo01,
Z perspektywy czasu powinieneś zauważyć, że doniesienia medialne dotyczące transferów Bayernu się nie sprawdzają, zazwyczaj są to zupełnie inni zawodnicy. Natomiast jeśli się coś sprawdza to jest to głównie Bild. Chciałbym Godina i Varana, ale to raczej mało prawdopodobne.
lybbard,
Wiadomo, ale moim zdaniem zakupili zawodników, którzy się sprawdzą, jeśli nie w tym to w przyszłym sezonie, są młodzi, utalentowani, pokazali już, że grać potrafią. Kupili zawodników takich jakich potrzebowali. Lovrena, Cana i Origiego, chętnie widziałbym w Bayernie. Uważam, że przeprowadzili przemyślane transfery, zresztą podobnie jak Arsenal.
15.08.2014 19:08
Real go nie sprzeda, jest to nierealne. Ja bym się skupił na którymś z doświadczonych, Agger, Skrtel, z docelowym ściągnięciem Laporte w przyszłym sezonie.
15.08.2014 18:46
W tym okienku zrobiliśmy chyba najgłupsze transfery z możliwych. Nie wzmocniliśmy się tam gdzie było to potrzebne, do tego kontuzje i środek pola, pomoc, obrona, mamy rozpieprzone. Gdy sobie pomyśle o tym kogo mieśmy na środku jakiś czas temu, Martinez i Gustavo którzy w LM czyścili wszystko jak szło, tak, wiem, wiem. Bastian, Kroos, Tymoszczuk, eh, aż robi się niemiło, widząc co z tego zostało. Na drugim biegunie jest Liverpool, który moim zdaniem przeprowadził najmądrzejsze transfery, wzmocnił się tam gdzie potrzebował fajnymi piłkarzami. Dlaczego my nie wzięliśmy Cana? Lubie go, ma w sobie to coś. Gdybym miał wybierać pomiędzy nim a Roda, wybór padłby na Turczyna. Do tego Lovren za 20 mln, koleś miał genialny sezon. Origi 10 mln, błyskotliwy młody Belg. Nie wspominając o młodym wymiataczu z Benficy, Markovic. Piszę o tym Liverpool, również z innego powodu. Zmontowali w obronie niezłą pakę. Może warto tam się udać w poszukiwaniu środkowego. Poza wspomnianym Lovrenem, mają dwójkę moim ulubieńców z PL, Agger i Skrtel obaj mają po 30 lat ale chciałbym ich w Bayernie. Do tego Sakho, o który też mógłby się nadać. Toure, Ilori, Coates, bogaty środek obrony. Myślę, że ktoś z trójki Agger, Skrtel, Sakho byłby za stosunkowo nie duże pieniądze do wyciągnięcia. Poza tym dlaczego my nie wzięliśmy Gintera? Do tego wspominany już Vlaar, Vertongen, może Kjaer z Lille, grając w BL jakoś mnie nie porwał ale ligę już zna, doświadczony ale jeszcze nie stary, pewnie nie byłby drogi. Może Alderweireld albo Savic z Fiorentiny. Jednak widząc to co się dzieje, podejrzewam, że Guardiola będzie chciał ściągną kogoś z Hiszpanii. Inigo Martínez, Aymeric Laporte, czy choćby wymieniany już Musacchio. Pozostanie jeszcze środek pomocy, powtórzę się dlaczego nie chcieliśmy Cana? Kurczę, u nas nie zaistniał, jednak lubię go, nawet fajnie grał Leverkusen. Jest młody, szkoda, wiem, wiem, pewnie do nas by go nie sprzedali. Jestem w stanie się założyć, że w Liverpoolu będzie gwiazdą. Przykro to mówić, ale Guardiola rozpieprzył to co zrobił Jupp. Wystarczyło pójść dalej tą drogą, nie sprzedawać Gustavo, wzmocnić obronę, plus napastnik i była by gitara. A tak mamy rozpieprzony środek pola. Wiem, trochę pecha w tym jest, ale nie zmienia to faktu, że środek obrony to powinien być priorytet przed tym sezonem. Piszecie jest Badstuber, ludzie, wy chyba nie pamiętacie jak koleś grał przed kontuzją. Gdyby nie urazy, już by go w Bayernie nie było. Może przesadzam, ale moim zdaniem koleś był najsłabszym ogniwem w obronie. A to, że grał w kadrze kosztem Hummelsa jest kompletnie niezrozumiałe. No dobra grał bo jest z Bayernu, a Loew ma słabość do nas. Teraz po tak długiej przerwie, tym bardziej nie ma co się podpalać, że będzie grał lepiej niż przed kontuzją.
15.08.2014 17:46
Jak myślicie, czy ten transfer to podkładka pod Guardiolę?
30.08.2012 15:48
GRUPA A.
-FC Bayern München
-SSL e Benfica
-Galatasaray SK
-Montpellier-Hérault SC
GRUPA B.
-Milan AC
-Dynamo Kijów
-Olympiakós SFP
-BV Borussia 1909
GRUPA C.
-FC Porto
-Manchester City FC
-AFC Ajax
-Málaga CF
GRUPA D.
-Arsenal FC
-València CF
-Spartak Moskwa
-CFR Cluj
GRUPA E.
-Chelsea FC
-SC Braga
-RSC Anderlecht
-Nordsjælland
GRUPA F.
-Real Madrid CF
-FC Schalke 04
-Paris Saint-Germain FC
-BATE Borysów
GRUPA G.
-Manchester United FC
-Szachtar Donieck
-LOSC Lille Métropole
-NK Dinamo
GRUPA H.
-FC Barcelona
-Zienit Sankt Petersburg
-Juventus FC
-Celtic FC
A kogo ja bym chciał...
SC Braga - RSC Anderlecht - BATE Borysów
Tak aby się nie przemęczyć, wygrać wszystkie mecze, zdobyć punktów do rankingu + kasa za zwycięstwa.
30.08.2012 10:49