DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Moe Strona 22

Bayern, Bayernem, ale dla własnego dobra powinien odejść.

22.03.2019 21:20

Moim zdaniem zrobili błąd, że nie posłali go od razu na wypożyczenie, w BL miałby ciężko o klub gdzie grałby od początku, ale gdzieś w Holandii, może Belgia. Zapoznałby się z europejską piłką a w takich Holandii miałby dużo miejsca i mógłby szaleć na boisku.

22.03.2019 18:38

Czas pokaże... Przejrzałem rankingi z poprzednich roczników. Rak obejmujący rocznik 98/97: Pierwszy był Tielemans(ostatnio zaczął wyglądać fajnie, może się jeszcze rozwinie), ale, drugi był Embolo, w pierwszej dziesiątce był jeszcze Odegaard, Gerson, Coric, czy nasz Sanches, 37 był Dembele, a 49 Dorsch. Problem w tym, że w rankingu zabrakło, Mbappe, de Jonga, Chiesy, Militão, Bentancura. Bailego, Hakimiego, Richarlisona, czy Oyarzabala, a obecni byli...11. Cerny rezerwy Ajaxu, 14. Umar Sadiq dziś rezerwowy w 2 Serie A, 16.ROBERTS wypożyczony z City rezerwy Girony, Balic ławka w Fortunie S. a 25 Mastour miał być gwiazdą Milanu a zakończył już karierę... a Borthwick-Jackson gra w 3 angielskiej...
Tu ten rocznik, https://www.goal.com/en/news/7180/galleries/2016/01/20/19284572/the-50-best-wonderkids-in-the-world/the-50-best-wonderkids-in-the-world#photo w poprzednich wygląda podobnie, trzeba na nie patrzeć z przymrożeniem oka.

22.03.2019 18:32

@tapczan
"To czy kogoś sprzedamy to nie ma znaczenia. 200 to 200." To czy sprzedamy ma znaczenie i na pewno zastało uwzględnione w tej kwocie, w klubie wiedzą kto odejdzie, czy będzie kasa ze sprzedaży i ewentualni ile, ile środków zwolni się w budżecie płacowym, zresztą masz wyraźnie napisane " plan inwestycji", więc na pewno wzięli to pod uwagę jak i zapewne nie jest to sztywna kwota 200.

21.03.2019 19:25

Ej, pany
1. Część kwoty za Hernandeza została już podobno zapłacona, jeśli to prawda na lato zostanie tylko 40.
2. 35 za Pavarda
3. 50-60 za Pepe, reszta niby Adidas
Zostaje 75 lub 65, jeśli plotki są prawdziwe.

4. 30 tyle marzy się za Odoia
+
5. zostaje 35-45 na Wernera
Wszystko się zgadza.

Edytowano : 2019-03-21 16:11:42

No i pewnie ktoś jeszcze odejdzie, może Boa, może Sanches, na Koreańczyka są chętni, to takie 30-40 do budżetu.

21.03.2019 16:09

Ja to mam nadzieję, że Loew będzie jak najdłużej trenerem kadry, im dłużej będzie selekcjonerem tym później zostanie trenerem Bayernu. Jak najdalej!

20.03.2019 22:08

Odoi ma jeden plus. Nawet jeśli nie okaże się kozakiem to po dwóch sezonach będzie można go spokojnie do Anglii odsprzedać, że dobre pieniądze i szukać dalej. 30-40 mln to dużo, ale ten transfer się zwróci, jeśli nie w grze to w odsprzedaży, a na pewno wyjdziemy na zero.

Edytowano : 2019-03-20 13:03:20

@Reeken89 Nie ma sensu w wypożyczaniu Sanchesa do BL, w tej lidze nie będzie miał miejsca, on go potrzebuje, musi mieć gdzie się rozpędzić, piłkarsko jest słaby, wolno myśli, itd. Wypożyczyć do Holandii niech nabije statystyki, nie pokaże kilka fajnych rajdów, i odsprzedać.

20.03.2019 12:58

Pepe to kozak, szybki, silny, technika, drybling, może pociągnąć Bayern w trudnych momentach, idealny piłkarz do gry z kontry, do gry 3 z przodu, pytanie jak odnajdzie się w Bayernie, gdy trzeba będzie prowadzić grę i grać kombinacyjnie, gdy nie będzie miejsca na rozpędzenie się.

20.03.2019 12:05

@FanGraczyBayern oczywiście, ale jak nie ma miejsca to i piłka nie przechodziła.

17.03.2019 18:09

@mike84 Jest miejsce to strzela, w meczach z top europejskim tego nie ma, Liverpool, Real, Atletico, Sevilla, pierwszy z PSG, oni nie zostawiają tyle miejsca.

17.03.2019 18:06

Coś czuję, że @DieRoten dostanie dziś sraczki. Ile ten twój Jovic goli dziś strzelił?

17.03.2019 18:05

Najgorsze jest to, że jak wrócił to się znowu wysypał. Znając nasze szczęście to będzie godnym następcom Robben i Riberego na kozetce u lekarza.

17.03.2019 13:17

Martwią mnie tylko jego kolana. Zresztą nie tylko on, jego historia urazów jest już dość bogata.

17.03.2019 13:05

@DieRoten "W LM przeciwko tym najmocniejszym zespołom Lewandowski nie będzie miał pięciu 100% okazji na zdobycie bramki, będzie miał 1-2 i ma je wykorzystać, właśnie tym topowy zawodnik robi różnicę. "

Według tej teorii, biorąc pod uwagę ostatnie lata i dominację Realu w LM, topowym zawodnikiem jest tylko Ronaldo, Benzema, i Bale... A, że Benzema i Bale już odpadli to tylko Ronaldo.

16.03.2019 22:18

Małpa -> @ i Nick

16.03.2019 19:37

@huberto
Wszystko wskazuje na to, że latem trafi do nas obrońca za 80...

16.03.2019 17:55

Prawdą jest, że Lewy ma problemy z bramkami przeciwko europejskiemu topowi, prawdą jest to, że skutecznością nie grzeszy, można jeszcze wiele mu zarzucić. Ale łudzenie się, że zastąpi go Werner lub Jovic jest naiwne. Werner również nie ma charakteru, nie jest typem super strzelca. Natomiast Jovic, jak na razie ma udane pół roku a jego statystyki podbija mecz z Fortuną gdy strzelił 5 goli. W lidze strzelał w 9 meczach na 23... W tym roku 3 bramki w 9 meczach, spokojnie. Idealnym rozwiązaniem byłoby ściągnięcie go już teraz i rotacja aby nie zostać z ręką w nocniku, no ale na to się nie zanosi.

Edytowano : 2019-03-16 16:21:19

@[UserID=7289]DieRoten[/user] Nie wiń Lewandowskiego, on już dawno chciał odejść do drużyny, która ma większe ambicje niż wygrywanie niewielkim nakładem ligowych rozgrywek.

16.03.2019 16:14

My jesteśmy jak Tomas Rosicki, stać nas na nowego mercedesa a jeździmy siedmioletnim.

16.03.2019 14:42

Dodam, że takimi żalami uderza tylko w Bayern.
Przykład Mane.
Taki klub jak Bayern(zresztą tak jak i każdy inny niemiecki zespół) powinien mieć rozpracowanie takie ligi jak austriacka i szwajcarska. Wiadomo mental, kultura, język, podobne, zawodnik z takiej ligi będzie miał łatwiej z adaptacją w Niemczech aniżeli zawodnik z drugiego końca świata, z innej kultury. Z tym bywa jednak różnie, w przypadku Bayernu jest to łatwe do wytłumaczenia. Bayern nie potrzebował rozbudowanego skautingu, po prostu przez lata brał najlepszych piłkarzy z niemieckiego runku. Aby wytropić Neuera, Hummelsa, Lewandowskiego, Krossa, Ballacka, Pizarro, Effenberga, Matthausa, Khana, itd. nie potrzeba całej siatki skautów wystarczyło oglądać niedziele podsumowania kolejki, ale wiedzieć kto jest kozak, kto lebiega. Do wytropienia Robbena, Riberego, Makaaya, czy Toniego, również nie potrzebna była magia nie z tego świata. Przez lata to wystarczało, ale rynek się zmienił i dziś najlepsi w Bundeslidze bywają poza naszym finansowym zasięgiem. O topowych zawodnikach z pozostałych 4 czołowych lig nie wspominając. No i Bayern ma problem skauting został zaniedbany, wręcz trzeba go budować od nowa, nie wstrzeliliśmy się w nowe realia. Do czego jednak zmierzam. Taki Mane był już kozakiem grać w Salzburgu. Tuż pod naszym nosem wyrósł kozak, wiadomo liga austriacka, ale jego statystki, jak i gra już wtedy robiły wrażenie. No, ale kto by wtedy przypuszczał, że Robben i Ribery się zestarzeją? No i poszedł za 20 mln do Anglii.

16.03.2019 14:22

Nie o pieniądze się rozchodzi a o trafność decyzji.
Alisson czy van Dijk może i byli poza naszym zasięgiem, ale reszta?
Np. taki Matip, oni wzięli go za darmo, mam wątpliwości czy ktokolwiek z naszych na niego spojrzał. Zresztą my wtedy wzięliśmy Hummelsa...
Robertson 9 mln,
Alexander-Arnold wychowanek
Henderson 18 mln - 8 lat temu
Wijnaldum 27 mln - 3 lata temu
Milner - bez odstępnego

Salah 42 mln - jak najbardziej w naszym zasięgu
Mane 41 mln - jak najbardziej w naszym zasięgu

Ta dwójka nie była kwestią pieniędzy a skautingu, selekcji, i wyboru,

Firmino to również 40, ale umówmy się, gdy odchodzi z Hoffe był to transfer w stylu "Anglicy od nadmiaru pieniędzy oszaleli, raczej nigdy go u nas w składzie wtedy nie widział.

Tak wygląda pierwsza 11 na mecz z nami, jak najbardziej w naszym zasięgu, czyli to nie pieniądze decydowały a selekcja i wybór takiej a nie innej opcji,

Edytowano : 2019-03-16 13:58:54

Tak jak napisał to kolega niżej, jest to po prostu usprawiedliwianie się, na dodatek dość tanie i nie pokrywające się z faktami.

16.03.2019 13:56

@Sonny
"I co Ameryke odkryles, ze srodek gra za wolno?" Fajnie, że i ty to zauważasz, ale jak widzę w dalszym ciągu masz problem z wyciąganiem wniosków.

"Przeciez tam macie swojego ulubienca Jamesa i Thiago," Nie uogólniaj, gdyby to ode mnie zależało już dawno bym ich pogonił.

"Przekaz byl taki,ze jak Lewy chce byc liderem to niech wreszcie pokaze to z godnym przeciwnikiem." Problem w tym, że piłka to sport drużynowy.

Tak jak napisałem, Lewego docenicie gdy odejdzie.

Edytowano : 2019-03-16 13:37:52

No chyba, że wymienimy środek pola a skrzydłowi osiągną poziom RR.

16.03.2019 13:37

@DieRoten Zacznijmy od tego, że my w LM z drużynami z topy generalnie mamy problemy. Każdy mecz wygląda praktycznie tak samo, Liverpool, Real, Atletico, Sevilla, czy pierwszy z PSG, ten sam model. Zamknięcie środka, i leżymy, dziesiątki niecelnych dośrodkowań na osamotnionego Lewego. Jesteśmy bezradni.

PS Lewego docenicie jak odejdzie. https://twitter.com/Bluegrenades/status/1106144562672750593

16.03.2019 13:30

No i tak będzie najlepiej dla całej ligi.

16.03.2019 12:36

@Sonny
Tej, a ty oglądasz mecze Bayernu czy tylko telegazeta? A jeśli oglądasz to widzę, że niewiele kumasz z tego co się dzieje. Lewy akurat jest typem walczaka, może nie tak jak Mandżur, ale walczy, biega, cofa się po piłkę, jest aktywny, strzela z daleka, itd. Tylko jest jedno, ale. Naszym problemem jest to, że gramy wolno, pozwalamy przeciwnikom odbudować defensywę i z przodu nie ma miejsca. Większość kontrataków jest spowalniana, przez tych gamoni w środku, co automatycznie formatuje naszą grę z przodu i jest dupa. W meczu z Liverpoolem było to doskonale widać. Liverpool zamknął środek, nasi środkowi nie dość, że wszystko spowalniali, to na dodatek nie podłączali się do ataku. Ataki głównie od skrzydła, co sprawia, że skrzydłowi grają szeroko, pomocnicy nie podchodzi do przodu, a Lewy stał pośród 2/3 obrońców a przed nimi jeszcze pomocnicy przeciwnika, został sam przeciwko def. anglików i musiał liczyć na to, że któraś z piłek idących ze skrzydła przejdzie obrońce.
Przy takiej grze Lewy nie może nic zrobić. Żaden napastnik nic nie zrobi, nawet tan wasz Jovic, on również byłby zmuszony do orania pośród obrońców i dostawiania nogi. Nawet Mbappe miałby problem bo nie miałby się gdzie rozpędzić.
Zwróć uwagę, że my nawet nie byliśmy w stanie prowadzić gry pozycyjnej na połowie przeciwnika. Nie byliśmy w stanie ich zamknąć tak jak oni nas. Tak jak napisałem, pomocny nie podchodzą, skrzydłowi szeroko, a Lewy nawet nie miał z kim rozegrać z klepki. Nie było miejsca.
To jest problem, kiepski środek pola, który nie jest w stanie przejąc inicjatywy a na dodatek wszystko spowalnia. Co przekłada się na wszystko co dzieje się z przodu.

16.03.2019 12:29

@Marienplatz
Ale najgorsze jest to, że nawet gdybyśmy go ściągnęli i tak bylibyśmy w dupie. Nie jest to typ piłkarza robiącego różnicę, ciągnącego grę w ważnych momentach.

16.03.2019 12:01

Serio, Mourinho? Mourunho trenerem Bayernu? Mourinho, który jest wyjątkowo def. trenerem i od lat nie jest w stanie tego w sobie zmienić, szkoleniowcem Bayernu, który w BL po protu nie może grać def. piłki bo nikt nam na to nie pozwoli. Musimy dominować, prowadzić grę itd. No i pod tym kontem musimy szukać trenera.

Poza tym drużyna wymaga wzmocnień, zwłaszcza w środku pola. Potrzebujemy def. pomocnika na światowym poziomie, albo i dwóch, ci których mamy nie załatają tej dziury. Fajnie byłoby gdyby jednym nich był zawodnik typu Xavi Alonso. Potrzebujemy lidera, potrzebujemy generała. Pogonić Thiago i Jamesa, którzy tylko spowalniają grę.

Edytowano : 2019-03-16 11:54:11

Kurła, kątem*

16.03.2019 11:53

Wykupić i odsprzedać.

@Mats
Pełna zgoda, przebudowę drużny trzeba zacząć od nich.

15.03.2019 11:33

Wystawiając w pierwszym składzie Neuera kosztem ter Stegena, tylko szkodzi temu pierwszemu.

15.03.2019 11:31

@DieRoten "Przecież Ziyech to skrzydłowy" Serio? Ziyech cała karierę grał na środku(pojedyncze mecze na boku) w tym sezonie został przeniesiony na skrzydło,ale tylko dla tego, że w środku mają urodzaj.

15.03.2019 11:18

@Prezes42 " Bayern też już pewnie zakontraktował kilku piłkarzy, ale w naszej filozofii jest nie obnoszenie się tym w trakcie sezonu." A Pavard, on już chyba jest ogłoszony? Lewandowskiego ogłoszono pół roku wcześniej.

14.03.2019 16:56

@konrad2002 Przecie to są tylko nazwiska, zbiór przypadkowych zawodników. Nie ma wśród nich lidera, nie ma kreatora, który bierze na siebie ciężar gry. Nie ma defensywnego pomocnika na światowym poziomie, czyściciela. Po prostu są, fajnie nazwiska, tyle.
To, że nasza gra wygląda tak jak wygląda, czyli nieumiejętność wyprowadzania kontraktów, spowalnianie gry, klepanie do boku lub do tyłu, wielka dziura w środku, brak asekuracji, błędy w defensywie, przeciwnicy wjeżdżają w nas jak w masło. Wszystko to wynika z bryndzy w środku. U nas zachwiane są proporcje a zawodnicy dobierani są bez ładu i składu, jak z losowania lotto.

14.03.2019 16:51

@tapczan Próżno szukać, naprawdę. Nie znajduję w dzisiejszej kadrze zawodnika, który byłby nie tylko liderem w szatni, ale i na boisku. Generałem.

14.03.2019 16:37

Kimmich liderem... Nie wiem co macie większe poczucie humoru, czy wyobraźnie.

14.03.2019 15:19

@tapczan
O to właśnie chodzi! Same mimozy, nie ma generała. Nie tylko jeśli chodzi o mental, ale i o grę.

14.03.2019 14:43

raz setny tych samych spostrzeżeń
Krótko.
1. Trener do wymiany, Kovac nie daje nam nic ekstra, nie jest wzmocnieniem drużyny.
2. Nie da się zbudować topowej drużyny z samych półśrodków(półpiłkarzach), potrzeba gwiazd, zawodników robiących różnicę.
3. Naszym największy problemem wbrew pozorom nie są skrzydła i obrona a środek pola.

Edytowano : 2019-03-14 14:16:32

Zbieram i zebrać się nie mogę aby coś napisać, nie mam nastroju oraz nie chce mi się powtarzać po raz setny tych samych spostrzeżeń.

14.03.2019 14:13

Są trzy opcje.
1. Pogodził się z tym, że nie odejdzie już do topowego klubu bo Bayern go nie puści.
2. Łamiąc kolejne rekordy zrozumiał, że lepiej zostać w Monachium i przez kolejne lata śrubować rekord, dzięki czemu i wbrew woli niektórym stanie się faktyczną legendą nie tylko w FCB, ale i Bundesligi.
3. Bayern faktycznie przeprowadzi kozacki transfery o czym zawodnicy już wiedzą.

13.03.2019 14:37

Może dlatego, że młodzi z akademii zazwyczaj są ch*jowi? Może dlatego, że ludzie w klubie mają jakieś pojęcie o piłce i potrafią ocenić potencjał a może dlatego, że w Anglii ostatnio szkolą lepiej? Tyle mówi się o talentach, ilu to ich w Bayernie nie było w ostatnich czasach, Tillmany, Srilmany, Witzmajery, Eviany i inne leszcze, jakie to miały być gwiazdy, niezmierzony potencjał. Dlaczego nie dostają szans!!!!wq#$#$!!! No, ale jak pokazują ich poczynania poza Bayernem w klubie mieli rację i trafnie ocenili ich umiejętności i potencjał. Naprawdę, gdyby ktoś prezentował ponad przeciętny poziom dostałby szansę. Tylko, że w systemie szkolenia w Bayernie, ale i w całych Niemczech coś się zepsuło, coś poszło nie tak, dziś nie ma z czego wybierać. Promowanie na siłę nie jest najlepszym rozwiązaniem. Dziś podniecamy się 20 letnim Koreańczykiem bo w 4 lidze strzelił 12 goli, hattrick przeciwko rezerwą Ingolstadt! Kozak! Do pierwszego składu! Dwudziestolatek z czwartej ligi. xD Tylko, że młodsi od niego Anglicy kozaczą już w BL...

@Marton
Może przejdziemy na grę 3 w def.?

Edytowano : 2019-03-05 12:48:54

*rezerwom

Co to 3 def. wszystko układa się pod ten scenariusz. Kovac, preferował go w EF, my będziemy mieć nadmiar środkowych, pytanie co z wahadłami? Tak czy siak przydałby się jeszcze jeden. No i wątek skrzydeł? Ganbry mógłby grać z przodu, podobnie potencjalny Werner, Pepe w sumie też. Ciekawe jak to się ułoży.

05.03.2019 12:40

@diablo
Lepiej poczekać ;) Może być grubo, ale biorąc pod uwagę, że klepnięty jest Pavard, być może i Werner, szału nie ma. L. Hernandez mega, ale to tylko środkowy obrońca, szalę oczekiwań przeważy skrzydłowy, przydałby się również def. pomocnik.

24.02.2019 19:43

@hoodykr
A ty interesujesz się piłką, czy tylko tak sobie piszesz?
Dembele przychodził do BVB będąc już ogranym w L1, przychodził jako przyszła gwiazda piłki, inna ranga. Aby grać trzeba być gotowym do tego. Sancho przez rok się ogrywał, nie tylko w rezerwach, ale i U19. C'mon.

24.02.2019 15:38

Jak dla mnie Pepe to mniejsze ryzyko niż Odoi, wiadomo jest starszy, ograny na wyższym poziomie. Pewnie i u nas odpali, piłkarze z League 1 dobrze sobie radzą w BL. Jednak Odoi wydaje mi się, że jest piłkarsko mądrzejszy, bardziej poukładany. Najlepszym rozwiązaniem byłoby utrzymanie zakazu transferowego Chelsea, Odoi zostaje na jeszcze jeden sezon, dostaje więcej szans na grę, ogrywa się i trafia do nas latem 2020, a Pepe już w najbliższym okienku. I tak grają na różnych pozycjach.

24.02.2019 15:31

Bo szybkość i technika to za mało na Bayern. Każdy kto śledzi nasze poczynania wie, że za wiele miejsca pod bramką rywali nie mamy i skrzydłowi muszą umieć grać kombinacyjnie, nie mówią o ataku pozycyjnym. Piłka do przodu i laga to co najwyżej przeciwko nam. Zwłaszcza, że nasz środek pola zostawia masę miejsca i jest gdzie się rozpędzić.

Edytowano : 2019-02-24 14:37:49

A Jeong to powinien do pierwszego składu trafić, dziś poziom wyżej niż Davies. Dobrze, że trafił do rezerw.

24.02.2019 14:35

Byle nie Pavard, byle nie Pavard, byle nie Pavard, bo znowu zmarnujemy kasę.

24.02.2019 14:26

@josh1982 bo wynik był niepewny? Obserwują go na treningach wiec widzą na co go stać, co potrafi, wszystko wskazuje na to, że to jeszcze nie ten moment, że są lepsi.
Owszem, można mieć wątpliwości, ale w klubie nie pracują idioci, wiedzą o co w tym sporcie chodzi, znają priorytety. Teraz najważniejsze jest mistrzostwo, zwycięstwa za wszelką cenę, a nie ogrywanie młodzieżowców. Bayern nigdy nie będzie takim klubem, albo jesteś gotowy do gry na najwyższym poziomie, albo przepadasz. Co prawda można odnieść wrażenie, że władze obrały inną ścieżkę, ale za chwilę połapią się, że to nie jest polityka na miarę Bayernu. Potrzebne są gwizdy, potrzebni są zawodnicy na tu i teraz.
Dopiero co podobny wątek przerabialiśmy z Renato, dlaczego nie gra? Marnuje się, powinien otrzymywać więcej szans. Tylko, że obserwowano go na treningach, widziano co wyprawia na boisku gdy już dostawał szansę, widziano jego ułomności. Widziano, że w zespole są lepsi a koleś ma deficyt boiskowej inteligencji, wolno myśli, podejmuje złe decyzje, nie nadaje się do gry kombinacyjnej, potrzebuje dużo miejsca. Więc siedział na ławie bo byli lepsi. No i mieli rację.
O Renato już wszyscy zapomnieli, nadchodzi era Daviesa. Ktoś okrzyknął go talentem i już podjarka, co to nie będzie. Problem polega na tym, że jest to koleś z MLS, ligi lekko śmiesznej, wystarczy spojrzeć na to jacy zawodnicy kręcą tam statystyki aby nabrać dystansu.
Naprawdę, gdyby koleś coś potrafił, gdyby był gotowy, Kovac nie zawahałby się i wstawił do składu. Dawałby mu grać. No, ale jak widać jeszcze musi poczekać.
Moim zdaniem błąd popełniono w styczniu, kiedy to powinien pójść na wypożyczenie i zapoznać się z europejską piłką.

24.02.2019 14:15

No to sobie chłopak pogra...

09.02.2019 20:17

Nareszcie skrzydła jakoś funkcjonują, szału jeszcze nie ma, ale ten mecz pokazuje, że miejsce Mullera jest na ławce.

09.02.2019 19:56

Kurła, jeśli nie ogarniemy gry def. Liverpool nas rozjedzie, niedobrze.

09.02.2019 18:57

@DieRoten
"Jako rezerwowy to dobry wybór"
Tak, to bardzo dobry wybór. Zwłaszcza gdy trzeba gonić wynik, Arp jak znalazł... Trener z pięć razy zastanowi się zanim wpuści nieopierzonego napastnika na "gonienie wyniku", poza tym to nie jest jego specyfika.
Albo gdy Lewy złapie kontuzję(puk, puk) i np. na Schalke, Bayer, albo Liverpool wychodzimy Arpem. Eh, to bardzo dobry wybór.

PS dziś Niemcy marudzą na Lewego tzn. nie jest nic nowego bo marudzą od lat. Nie mogę doczekać się czasów gdy Lewego nie będzie już w FCB.
PS2 nie wiem czy słyszeliście, ale Juve chce Wernera. Mandzukicowi za rok kończy się umowa i celują w Niemca.

08.02.2019 11:38

Werner miał dobry pierwszy sezon. Od początku mówiło się, że to talent i prędzej czy później wyląduje w Bayernie. Później było gorzej, ale pamiętajmy, że w VFB częściej grał na boku aniżeli w ataku.

07.02.2019 22:16

@DonJupp4ever Kurła stary, Bayern to nie jest klub w którym powinno dawać się szanse kolesiom, którzy mają problem z grą w 2 BL.
Jego angielscy rówieśnicy zamiatają BL a my bierzemy kolesia, który nie daje rady na zapleczu licząc na to, że może odpali. To kierunek ku przeciętności, jeśli brać i dawać szanse młodym to tylko kozakom. Jeszcze 5 baniek za sezon, ręce opadają.

07.02.2019 19:42

No to trafił się nam goleador.

07.02.2019 19:07

Wiadomo, taki sezon kiedyś musiał nastąpić... Tylko, że nasz problem polega na tym, że BVB pewnie wyciągnęło wnioski i teraz nie pozwolą się rozkupić. Kasę mają, będzie ich stać na wzmocnienia. Nasz powrót na tron nie będzie takie prostu. Drużyna w przebudowanie, nie ściągamy gwiazd tylko młokosów a z nimi może być różnie. Do tego nowy trener i zapowiadają się ciekawe lata...

02.02.2019 21:25

Za trenerem powinni się rozglądać z prostego powodu, za chwilę odpadniemy z LM, wtedy zawodnicy się posypią i będziemy musieli ratować 2 miejsce w lidzie. Dlatego po ewentualnym odpadnięciu z LM powinien przyjść "strażak" aby ugasić pożar.

02.02.2019 17:45

@hoven Tylko, że Bayern to nie jest klub, który powinien czekać kilka lat na to, aż dany zawodnik zmądrzeje.

02.02.2019 17:33

@misza
Ale co tu się odzywać?
Jak wygramy i napiszę, że było chu*owo to od razu pojawią się głosy, że tylko narzekam.
Jak przegramy i napiszę, że jest chu*owo to pojawią się tacy jak ty, że tylko czekam na potknięcie.
A prawda jest taka, mamy chujowy środek pola. Potrzebny jest nam porządny defensywny pomocnik, może nawet dwóch.

02.02.2019 17:12

Janson
"pardzo dobry zawodnik za grosze(patrząc na dzisiejsze ceny)" a patrząc na dzisiejszą formę to w ch*j przepłacony.

09.01.2019 11:19

@DamianFcb99 Serio? Po dzisiejszym meczu stwierdzasz, że to koleś na pierwszy skład ekipy walczącej o BL i LM? Wiele pracy przed nim, idealny zmiennik do ogrywanie się przy doświadczonym kolesiu.
Najbardziej w tym wszystkim wkurza mnie to, że to BVB ma tego lepszego, wyżej stawianego na poszczególnych etapach kariery kolesia i to za taką kasę, że aż wstyd porównywać.

08.01.2019 23:20

Owszem jest wart 80 mln, tylko jest jeden problem. Jeśli koleś ma klauzulę 80 mln, trzeba do tego dodać podatek. Czyli nie 80 mln a grubo ponad 100 mln musielibyśmy wyłożyć. No i tu pojawia się pytanie. Skoro szkoda nam kasy na klasowego skrzydłowego, na porządnego zmiennik dla Lewego, na kozaka w środku pola, to czy wydawanie takich pieniędzy na obrońcę jest odpowiednim krokiem? Moim zdaniem nie.

02.01.2019 17:46

@Marienplatz "Piłkarz ma klauzulę, chce odejść, więc w czym problem?" Pewnie w tym, że to my nie chcemy tyle płacić.

27.12.2018 13:20

@Dugi bo był dobry?
Seria A była na topie, a Kohler z tego co pamiętam odszedł wtedy za rekordowe pieniądze.

18.12.2018 15:55

@dzojko

No tak, Lewandowski będzie grał wiecznie, a gdy będzie marudził przywiążemy go do grzejnika. Zresztą co ja piszę, Wagner wystarczy.

Po zebraniu najlepszych akcji Comana z 4 sezonów w FCB, nie zrobią one takiego wrażania jak te 4 miesiące w wykonaniu Sancho.

08.12.2018 17:32

Mówcie co chcecie, ale powinniśmy wziąć pożyczkę w Stefczyku, dać na mszę, i pójść na kolanach do Dortmundu po Sancho. Alcacer też by się przydał ;)

08.12.2018 17:17

@Sylwester "Jeżeli tylko omina Go kontuzje to będziemy mieli..."
To tak jakbyś będą na Saharze powiedział, musimy unikać piasku.

@Silesi "Jakby nie kontuzje to by Franka nosem wciagal a sam Ribery "
Jak na razie to Sancho i Nelson w trzy miesiące zrobili większe WOW niż Coman przez 4 lata.

Nigdy nie byłem do niego przekonany, koleś przez 4 sezony jedyne co pokazał to kilka pojedynczych akcji, rozbitych w czasie. Im szybciej pozbędziemy się złudzeń, iż ta szklanka nas pociągnie, tym szybkiej ogarniemy sytuację na skrzydłach.

07.12.2018 10:20

Przestańcie pieprzyć o graniu przeciwko trenerowi! Nasi Niemcy byli już kiepscy podczas MŚ, Hummels i Boateng już tam się kompromitowali.

01.12.2018 16:31

@DamianFcb99

W jego wieku każda kontuzja jest poważna ;)

01.12.2018 16:21

@dzojko
Zero winy Kovaca?
To, że się po golu cofnęliśmy zamiast dobić, jest winą Kovaca.

01.12.2018 16:15

Sule i Boateng mistrzowie krycia. Kurła.
Sule już drugi kolejny mecz z rządu nie wyrabia w kryciu.

Zamiast pójść za ciosem to się gamonie cofnęli.

01.12.2018 16:07

@aries
"No i co, że są diwy? W każdym zespole są i wolę diwy, które mają coś do powiedzenia niż wazeliniarzy i zawodników bez charakteru"
Tylko, że nasze diwy jak siądą na ławce, albo zostaną ściągnięte z boisko to później rozsadzają szatnię od środka.
Tu nie chodzi o mówienie a o przerośnięte ego.
Robben, Ribery, Muller, Hummels, Boateng, obrażony James, czy Neuer.

Nie dostrzegłeś tego?

"Wszyscy tutaj przyklaskiwali Lewemu jak miał dużo do powiedzenia, a Boatenga czy Matsa chcecie wyrzucać."
Po pierwsze nie wszyscy.
Po drugie przed Lewym, już w ubiegłym roku marudził Boateng. Nie podobała mu się rola w drużynie i chciał odejść. Przeszło bez większego echa.
Po trzecie Boatenga to już latem chciano się pozbyć. Bo jest cienki.
Po czwarte Hummels też jest cienki i gwiazdorzy, ale całej obrony na raz nie można wyrzucić...
Po trzecie wyszło na Lewego. Miał rację, klub potrzebował zmian i wzmocnień.

27.11.2018 19:19

@DieRoten
Tylko, że te divy to zapewne
Neuer, Hummels, Boateng, Muller, Robben, Ribery, być może i James + Lewandowski.

27.11.2018 15:25

To, że taki temat w ogóle jest podnoszony i to nie tylko przez kibiców, media, ale i dyskutują o tym na klubowych spotkaniach RN, świadczy tylko o jednym.
Winny obecnego stanu rzeczy został znaleziony.

27.11.2018 15:15

Zacznijmy od tego, że Boatega w Bayernie nie powinno być już od lata 2017, kiedy to sam się prosił o kopsa w dupsko. Był po 2 beznadziejnych sezonach. Dziś mamy 4, kiedy jest pod formą, głównie przez kontuzje, ale to i tak nie ma znaczenia bo liczą się skutki.

Podobnie jest z Martinezem. Jedyny i ostatni sezon na top poziomie 2012/2013 a ludzie wciąż się łudzą(mam nadzieję, że jednak już nie) iż wreszcie odbije się...

Do tego dochodzi Hummels, który w Bayernie nawet nie zbliżył się do formy z BVB, zwłaszcza tej sprzed kontuzji. Kimmich dziurawy w obronie. Sule wóz w węglem. No i Alaba, ale jemu na na razie odpuszczę... Nie wymienimy wszystkich w jednym okienku.

Problem z Boatengiem i Martinezem jest taki, że nie zostali sprzedani wtedy kiedy można było ich jeszcze opchnąć za w miarę dobre pieniądze. Dziś jest klops ponieważ mają umowy do 2021... Umówmy się nikt ich nie weźmie i nie da takich pieniędzy jakie mają w FCB. Dziś to oni nie mają interesu w odejściu z Bayernu.

Edytowano : 2018-11-26 18:01:18

@DarthSmd
Równie dobrze można spróbować Ulreicha, choćby w meczu z Portugalczykami. Może chociaż od niego piłka będzie się odbijała.

26.11.2018 17:58

@superbayern
Czyli +/- 500 mln na transfery w trzy lata.
@adifaktasty
"zarząd nie bydzie tylko patrzoł na to żeby trener umioł po niemiecku godać ale także co takiego chce grać i jaki styl mo dany trener. Uli chce.."
Taa kurła, Uli to chce, aby piłkarze mówili po niemiecki bo Bayern to niemiecki klub a nie żadna popierdółka. Wymaga tego od piłkarzy a od trenera miałby nie wymagać?

25.11.2018 20:11

"Włoch, Hiszpan, Estończyk, czy nawet Etiopczyk" byle mówił po niemiecku...

25.11.2018 13:28

@gregor
Tylko, że Conte preferuje def. piłkę, będzie chciał kasę na transfery, nie da sobie wejść na głowę, nawet przed Ruskiem się nie kłaniał, Uli tego nie zaakceptuje.

Edytowano : 2018-11-25 13:25:24

@Kuffour1
A ty pamiętasz jak wyglądała gra Bayernu pod jego wodzą? Straszna mizeria, poza tym on chyba ostatnio dość jasno się wyraził co jest problemem FCB...

25.11.2018 13:23

Aby wybrać trenera najpierw musimy sobie odpowiedzieć na pytanie: jak chcemy grać?
Do tej pory miotamy się od ściany do ściany. Bez pomysłu, wizji.
- Guardiona - ofensywna gra, kontrola poprzez posiadanie piłki, dominacja, błyskawiczny odbiór. Maniak taktyki, ciężkiego treningu, perfekcjonista.
- po Hiszpania ściągamy Włocha, przeciwieństwo Pepa, preferuje grę defensywną, dobra organizacja w def. w kontratak, oddanie inicjatywy, tak było w Realu, tak było przez chwilę w FCB na początku sezonu, tuż przed zwolnieniem. Po czym Uli stwierdził w wywiadzie, że tak nie możemy grać i wróciliśmy do "tiki-taki".
Na dodatek okazało się, że nie jest zwolennikiem ciężkich treningów, woli dochodzić grą. Zakazał również treningów indywidualnych... O co wielu miało pretensje.
- na ratunek ściągamy Juppa... Typ podobny do Guardioli. Ofensywna piłka, posiadanie piłki, szybki odbiór, itd. wiadomo, każdy pamięta 2012/2013.
- po czym ściągamy Kovaca, który we Frankfurcie grał def. piłkę, oddanie inicjatywy, cofnięcie się i kontratak. Ściągamy kolesia, który mówi "taktyka jest nieważna. Potrzeba jej dopiero wtedy, gdy czegoś brakuje. Kiedy jest serce, nie trzeba taktyki." Tak, to świetny pomysł... Zwłaszcza, że większość zawodników pamięta i z rozrzewnieniem wspomina erę Guardioli.
Jak widać, nie ma pomysłu, nie ma jednej spójnej wizji. W klubie nie wiedzą czego chcą, tzn. może i wiedzą, ale w dziwny sposób próbują to osiągnąć. Siłą a nie sposobem.

Moim zdaniem Bayern przynajmniej na Allianz musi prowadzić grę, musi dominować, grać piłkę ofensywną. Styl Guardioli, a może i nawet bardziej styl Heynckesa z okresu jego trzeciego podejścia do Bayernu jest idealnym dla nas rozwiązaniem na ligowe warunki. W Lidze Mistrzów, w kluczowym meczach, nie miałbym nic przeciwko oddaniu inicjatywy i przejściu na kontratak. Jednak w Bundeslidze musi być całkowita dominacja. Tyle.
No i takiego trenera, który nas tak ustawi i poprowadzi musimy znaleźć. Conte to def. Zidane to Ronaldo, Blanca nie mnie przekonuje, a Wenger pomimo, że go lubię to z jego Arsenalu robiliśmy miazgę.

25.11.2018 13:20

@prezes42
Sorry, ale Neuer za tegoroczny całokształt powinien usiąść. W niczym nie pomaga.

24.11.2018 17:36

Mamy w środku bandę przeciętniaków i ani jednego kolesia, który potrafi bronić.
Środek pola to podstawa, zarówno w ataku jak i obronie. My nawet nie potrafimy utrzymać się przy piłce, grać na czas, nie ma lidera.

24.11.2018 17:30

Kovac nie ma jaj na Bayern, won!

24.11.2018 17:27

To jest ten moment, Ulreich do bramki!

24.11.2018 17:26

Tylko, że problemem Bayernu dziś nie są skrzydła a środek pola i defensywy.

24.11.2018 17:22

hahaha, Neuer

24.11.2018 17:20

@zielo151
Przede wszystkim to Sule nie powinien dać się wyprzedzić i powie ci to każdy trener, piłkarz, działacz, czy klubowa sprzątaczka. To nie jest pech, tylko albo brak koncentracji, albo deficyt umiejętności.

24.11.2018 16:37

@zielo151
To nie jest pech, to Sule dał dupy.

24.11.2018 16:17

Ktoś wie co robił Sule?

24.11.2018 16:15

Człowiek szybko przyzwyczaja się do dobrego i nie docenia tego co ma. Za Pepa takie coś byłoby nie do pomyślenia.

24.11.2018 15:43

Ile? C'mon, skrzydłowy musi mieć liczby, ile w takim razie wart jest Sancho, który skradł szoł i nakrył czapą amerykańca?
Niezależnie od tego gdzie trafi Pulisic(mam nadzieję, że nie do nas) Borussia dokona kolejnego transferowego majstersztyku. Zarobią fortunę na zbędnym im piłkarzu.

21.11.2018 13:25

Ale to chyba rola trenera a nie dyrektora sportowego, co? Tylko trenerska pipa pozwoli sobie na takie praktyki.

21.11.2018 12:58

Stary, dziś to nawet w fabryce na pracowników przy taśmie się nie krzyczy a co dopiero na milionerów... Jaki efekt miałoby to osiągnąć względem Boatenga, Vidala, Jamesa, czy Lewandowskiego? Obrażą się i tyle z tego będzie. Poza tym od ustawiania zawodników do pionu jest trener.
Jak nie ma formy, jak podejmuje się złe decyzje transferowe, to krzywki nie pomogą.

21.11.2018 12:50

Sorry, ale bycie dyrektorem sportowym nie polega na darciu papy, braniu za mordy, krzykach, groźbach, i ustawianiu do pionu. Ludzie, to nie Korea aby stosować takie praktyki, szacunek zdobywa się mądrymi decyzjami a nie siłą. Żaden piłkarz się go nie wystraszy co najwyżej powie: za chwilę okienko transferowe mogę wtedy odejść. Czasy niewolnictwa i bata nad głową już dawno się skończyły. Tylko mądre decyzje, pomysł, wizja, smykałka do biznesu, nic więcej.

Tak, szkoda Sammera.

21.11.2018 12:38

Nie chodzi o to, aby nie odstawał, tylko podniósł poziom. Dziś to on w VfB notuje słabszy sezon niż Baumgartl.

17.11.2018 18:35

No i jest cienki, dziurawy, wiatrak, itd. Same boiskowe atuty.

17.11.2018 14:51

@Eroc
Np. ManU, na wylocie jest Mata, Herrera, Pereira, być może Martial, wszystko będzie zależało od tego kto poprowadzi ich w przyszłym sezonie. James byłby dla nich ciekawą opcją, ma wciąż mocne nazwisko a przy obecnej mizerii na rynku takie nazwisko dla nich to byłoby coś.

15.11.2018 13:41

O to chodzi, to tylko 42 mln a chętny na odkupienie pewnie się najdzie, tylko już za 80+
Jeśli nie sprzedaż to choćby wymiana, gdyby Realowi bardzo na nim zależało można by spróbować odzyskać Kroosa. Wiem, że obecnie nie ma formy, ale to zawsze Niemiec, poza tym lider w środku, którego nam brakuje.

15.11.2018 12:50

Ilość szkła w Bayernie musi się zgadzać, idealnie załata dziurę na szpitalnej kozetce po odejściu RR.
Z tego co widzę kontrakt po tym sezonie kończy się również Hectorowi Herrerze z Porto, brakuje nam takiego walczaka, jak dla mnie byłaby to ciekawa opcja do środka. Poza tym mógłby być kartą przetargową przy ewentualnych rozmowach z H.Lozano.
Jeszcze Martian, tu chyba nie trzeba nic posać, Rabiot - ale o niego będzie cieżko, plus kilku 30 latków, Vertonghen, Godin, opcja na 2 sezony, w przeciwieństwie do Boa i Hummelsa trzymają poziom.

15.11.2018 12:30

Nick ma chu*owy @chuiztym ale poruszył moim zdaniem ważny wątek. Jesteśmy w takiej sytuacji kadrowej, spowodowanej latami zaniedbań, iż tu i teraz nie potrzebujemy talentów, tylko 2-3 zawodników, którzy z miejsca podniosą poziom drużyny.
Ci wymienieni w tekście to fajne nazwiska, ale są to zawodnicy na pozycje 12-18, do rotacji, nic więcej. Żaden z nich nie podniesie poziomu gry Bayernu. Nie wiem czy jest sens w obecnej sytuacji bawić się w takie transfery. Przede wszystkim powinniśmy szukać zawodników do pierwszego składu.

Moim zdaniem powinniśmy wzmocnić następujące pozycje:
OP - zmiennik dla Kimmicha
OL - zmiennik dla Alaby
OS - w przypadku odejścia Boatenga
PL - do pierwszego składu
PP - do pierwszego składu
PS - def. pomocnik do pierwszego składu
PS - do walki o skład
NP - zawodnik do rywalizacji z Lewym

Kto powinien odejść:
Rafinha
Boateng
Martinez
Thiago
Robben
Ribery

15.11.2018 11:23

Akurat 8 Niemców i to z Monachium to byłoby coś! Do tego 2 Azjatów i Amerykański gej.

09.11.2018 16:06

Tylko, że my nie płacimy na poziomie płac jakimi zbudowano PSG i City...
Jeśli przez 2-3 lata, czyli w sumie 5 okienek transferowych (styczeń19/lipiec19-styczeń20/lipiec20-styczeń21) nie zmieni się polityka transferowa, latem 2021 nowi zarządcy będą mieli poważny problem. Rozumiem, że Lewy ma kontrakt do 21, ale kur... bez przesady.
Konkretne wzmocnienia, przemeblowanie kadry, potrzebne jest już teraz! Ci zawodnicy nie dociągną... tzn. rozumiem, że Robben czuje się na 27, ale za 3 lata będzie miał już 30, najwyższa pora aby już teraz rozglądać się za następcą.

Edytowano : 2018-11-09 12:52:00

tzn. sierpień.

09.11.2018 12:51

Nie ma Robbena i atmosfera od razu jest doskonała... Przypadek?

"zaś co rusz można było usłyszeć głośne śmiechy"
Może śmieją się Kovaca? ;)

06.11.2018 11:12

O to, to!
A na MŚ jego największym atutem byli koledzy z zespołu, w defensywie był mega dziurawy. Owszem, wtedy mówiło się, że to nie jest jego pozycja, w klubie gra na środku... Tylko, że teraz i w klubie na ŚO jest dziurawy.
Przed MŚ nie zwróciłem na niego uwagi, zresztą jak chyba każdy z nas + eksperci... Teraz, każdy mu się przygląda i szału koleś nie robi. Trzeba się poważnie nad nim zastanowić, czy jest sens.

06.11.2018 10:34

Ten ranking nie ma już tak wielkiego znaczenia, po prostu ciekawa statystyka pokazująca formę na przestrzeni ostatnich 5 lat...
Wszystko przez zmiany w rozstawieniu drużyn w koszykach. Dziś w pierwszym koszyku znajduje się:
- zwycięzca LM
- zwycięzca LE
+ mistrzowie 6 najlepszych lig
Więc gdy przerżniemy Bundesligę i tak będziemy losowani z 2 koszyka.
No chyba, że np. Barcelona wygra ligę hiszpańską i Ligę Mistrzów, a PSG ligę francuska i ligę europy, wtedy chyba zespoły będą dobierane według rankingu, ale nie tego nie jestem pewny.
Tak czy siak, brak mistrzostwa Niemiec to na 99% 2 koszyk w LM.

Edytowano : 2018-11-06 10:38:51

Dodam, że Real nie obroni LM ani nie wygra ligi hiszpańskiej, więc oni i tak będą przed nami... A szanse na to, że mistrz jednej z 6 czołowych lig wygra LE są mała. Jedyna nadzieja w PSG... Więc przy braku mistrzostwa na 99.9% czeka nas drugi koszyk.

06.11.2018 10:28

Trzeba odpowiedzieć sobie na jedno, ale za to zajebiście ważne pytanie... Czy Kovac jest w stanie coś zmienić? Coś, czyli czy będziemy grać lepiej, ale nie za pół roku, tylko teraz. Za dwa, trzy mecze.
Moim zdaniem nie. Więc aby uratować sezon musimy go po prostu wypierd0lić i liczyć na efekt nowej miotły. Innego rozwiązania nie widzę. Z Juppem się udało, może i uda się teraz, pewnie z kimś innym. Póki można coś zmienić, trzeba kombinować. Przydałby się ktoś z autorytetem.
Jest też inna historia, pogonienie Kovaca to nie będzie łatwa decyzja dla Uliego. Jego pomysł, jego człowiek, i on ponosi za to odpowiedzialność. Honor nakazywałby rezygnację. Tyle.
Uli i Kovac OUT!

04.11.2018 21:31