DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Moe Strona 16

Fajnie, wieczorem otworzę sampana i wypiję za ten sukces, j3bać Ligę Mistrzów, tylko ekonomia!

15.11.2019 12:40

@josh1982 Myślę, że najpierw Juve. Choć wątpię, aby City go pogoniło, lepszego nie znajdą a umowę ma do 21.

15.11.2019 12:03

@seco555 Mnie trochę dziwi... DonJupp ma niby 41 lat a GuteSpile, gdy Guardiola u nas zaczynał miał 11 xD

Guardiola był tak bardzo kiepski, że w klubie wszyscy do niego wzdychają, zwłaszcza Kalle. Jeśli drogi Pepa i City miałby się po sezonie rozejść, nie zdziwię się jeśli nasze plany wywrócą się do góry nogami i Kalle uderzy do Hiszpana.

Edytowano : 2019-11-11 21:26:26

Był tak kiepski, że w klubie do dziś marzą, aby Bayern dominował i grał taką piłkę jak za Gruardioli. Taki był kiepski jego Bayern.

11.11.2019 21:23

@DonJupp4ever W ostatnich dwóch edycjach LM City odpadało ze Spurs i Liverpoolem. Przykładowo w ubiegłym roku 4 razy grali z Tottenhamem, 3 razy wygrali, raz przegrali 1:0 co sprawiło, że odpali z LM gorszym bilansem bramek. Tak to świadczy o tym, że Tottenham jest świetnie zbilansowaną drużyną... Dodam, że w ubiegłym roku w lidze w meczach z Liverpoolem - zwycięzcą LM - zaliczyli zwycięstwo i remis. Tak Pep sobie nie radzi. Pomnę, że Liverpool w ubiegłym roku równie dobrze mógł nie wyjść z grupy LM i to za sprawą Milika, który w doliczonym czasie gry zepsuł 100% sytuację. Podobnie było w meczu z Barceloną, której piłkarze po pierwszym meczu zapomnieli, że jest jeszcze drugie 90' i trzeba walczyć, poczuli się za pewnie.

Nie ma czegoś takiego jak trener gwarantujący zwycięstwo w LM, czego najlepszym przykładem jest Zidane, który bez Ronaldo, który nie raz ratował mu dupę i ciągną ten zespół, dziś sobie nie radzi. A z drugie strony ten sam Ronadlo bez Zidana, Bejla, Benzemy, Ramosa, i spółki, nie poprowadził Juve do zwycięstwa. W piłce wynik zależy od zbyt wielu czynników, aby pokładać nadzieję w jedne osoby. Taki Klopp w Bayernie nie miałby większych szans na zwycięstwo niż ma w Liverpoolu, nie byłby gwarantem sukcesu, nie z tymi piłkarzami w naszej kadrze. Tak jak i Guardiola nie podołał trzykrotnie trafiając na silniejsze kadrowo od nas drużyny, na dodatek będące w gazie.

Do marca-kwietnia-maja jeszcze wiele się wydarzy, w ubiegłym roku o tej porze nikt nie stawiałby na finał Liverpool-Tottenahm. Dlatego uważam, że ze zbyt wcześnie skreślasz Pepa. Co w sumie nie powinno dziwić mając w pamięci jak bardzo broniłeś Ancelottiego, czy Kovca, oraz twój stosunek do Lewego, no ale jednak się dziwię. Dziwię się, że nie wyciągasz wniosków notując tyle "wpadek".

11.11.2019 20:38

@TomiiiFCB Dla mnie głupotą jest płacić 100 kafli za kontuzjowanego piłkarza. Tym bardziej, że kończy mu się kontrakt i latem będzie dużo tańszy. Biorąc pod uwagę, że nikt nam go zimą nie sprzątnie sprzed nosa, a latem nikt(pewnie poza nami) nie da za niego nawet 80, cena bardzo spadnie, może i nawet w okolicy 50-60 mln, gdyż City wie, że jak nie latem to za pół roku będzie za darmoszę. Do tego dochodzi wątek kontuzji, który moim zdaniem powinien być decydującą kwestią - już na Lucasa się nadzialiśmy - i powinniśmy go przez te pół roku bacznie obserwować, aby nie zaliczyć kolejnego fakapa. My potrzebujemy pewniaka a nie kolejnego połamańca.

Zresztą Uli już to zapowiedział. "„…Musimy poczekać i zobaczyć jak będzie przebiegał proces jego leczenia. W styczniu lub w lutym nowi sternicy zasiądą do rozmów i zastanowią się co dalej.”"

11.11.2019 16:22

@GuteSpiele Nie napisałem, że 4 bramki to jego wina, ale że brał udział i mógł lepiej się zachować.

gol nr.1 winy tu nie wiele, po prostu wykonywał polecenia, kwestia ustawienia defensywny, trzymał odległość. Co nie zmienia faktu, że dośrodkowanie poszło z jego strony, on nie zdążył dobiec, zablokować.
https://zapodaj.net/images/55cae246c3ee1.png

gol nr.2 kryje zawodnika Alaby(który swoją drogą również był spóźniony), zamiast swojego Sow, który ma dużo miejsca, jest niekryty i oddaje strzał. Błą
https://zapodaj.net/images/b8ef6377cba32.png

gol nr.3 po raz kolejny atak z jego strony, zamiast zablokować dośrodkowanie obraca się plecami do piłki, za takie coś obrywaliśmy po głowie...
https://zapodaj.net/images/55d30fb0e884f.png

gol nr.5 tu jego największa wina, kryje Paciencę, kryje, ale zamiast do niego podejść, wyprzedzić, zostawia go i "wchodzi" do bramki.
https://zapodaj.net/images/c04994564403a.png

Nie napisałem, że bramki to 100% jego winy, ale że przy każdej mógł lepiej się zachować. Cała defensywa zagrała padakę, ale i on nie był bez winy.

11.11.2019 12:49

A ja mam nadzieję, że jednak założy. Sprowadzanie go już teraz to wielkie ryzyko. Po pierwsze ekonomiczne bo cena zimą będzie dużo większa niż latem. Po drugie dla tego, że nie wiadomo jak będzie z jego zdrowiem po kontuzji, lepiej poczekać i uważnie się przyglądać, aby nie kupić kolejnego połamańca wypadającego przy byle okazji.

Co do Dembele to może się udać, koleś ma wielki potencjał, ale głowę dziurawą jak sito. Jeśli Guardiola nie podoła to nikomu się nie uda.

11.11.2019 12:19

Tak, w pucharze mają grać młodzieżowcy.

10.11.2019 22:48

@bayern1987dwa Liverpool ma w grudniu Klubowe Mistrzostwa Świata, za chwilę terminarz tak im się skurczy, że będą grali co 2 dni. A końcówka grudnia, styczeń, i trochę lutego to będzie decydujący czas w walce o mistrzostwo. Jeśli nie roztrwonią straty to on marca dowiozą. Zresztą tego Klopp boi się najbardziej, dlatego jak sam mówił sezon muszą rozpocząć na 100% bo po KMŚ będzie ciężko, organizmy mogą nie wytrzymać. Także jeszcze wszystko może się zdarzyć.

@GuteSpiele To obejrzyj tracone bramki, przy 4 miał udział. Jak nie spóźniony, to źle ustawiony, błędy w kryciu, itd.w def. był beznadziejny.

10.11.2019 22:37

Guardiola się kończy, powinien odpocząć, czeka go max rep. Kataru, bo po dwóch tegorocznych zwycięstwach nad Liverpoolem, w trzecim meczu przegrał... Nie brakuje tu dzbanów.

Liga Angielska nie jest ligą Niemiecka, Francuską, gdzie Bayern lub PSG co najwyżej może potknąć się o własne nogi. W Anglii macie dwa genialne kluby, dwóch genialnych trenerów, a tak się składa, że dwóch wygranych być nie może. Gdyby Klopp przegrał trzeci tegoroczny mecz z Guardiolą pisalibyście, że się skończył? Idiotyzm.

Edytowano : 2019-11-10 21:44:38

Dwa genialne + 4 z wielkimi ambicjami i marzeniami, plus kilka kolejnych, którzy chcieliby się załapać do szerokiej czołówki. A wygrać może jeden, ogarnijcie się.

10.11.2019 21:41

Chyba każdemu, ale wyobraź sobie. Przychodzi Klopp do Uliego, potrzebuję def. pomocnika, może być Fabinho... Nie, kadra jest wystarczająco szeroka. Przychodzi po raz drugi. Przydałby się jakiś skrzydłowy, nie wiem, może Mane lub Salah? Nie. Mamy Comana i Gnabriego, no i Thomas musi gdzieś grać. Poza tym kadra jest wystarczająco szeroka...

Tak to wyglądało z Kovacem, tak też to wyglądało z Guardiolą, i tak jeśli nic nie zmieni się w mentalności władz będzie wyglądało z każdym innym topowym trenerem mającym swoją wizję. Dlatego Kloppowi będzie lepiej w każdym innym z topowych klubów, od Anglii, poprzez Juve, po Hiszpanów. Tam pomogą trenerowi zrealizować swoją wizję. My mieliśmy kozaka w postaci Guardioli i nie potrafiono mu zaufać, bo to nie nasze DNA...

10.11.2019 19:10

Pewnie Muller, Goretzka, i Martinez... Za chwile Thiago, Boateng, Coutinho, będą chcieć głowy Flicka ;)

10.11.2019 11:32

Oczywiści, nie napisałem, że to coś nowego. Po prostu okoliczności były takie jakie były i mobilizacja u naszych piłkarzy była większa niż przy innych spotkaniach. Co też było widać na boisku bo zasuwali nawet przy 3:0, walka o piłkę do końca meczu.

Ale z resztą się zgadzam, musimy poczekać, czas pokaże co z tego będzie bo tak zasuwać w każdym meczu nie będziemy. No i nie zawsze będziemy mieć możliwość gry z kontry. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

10.11.2019 10:29

Nie zgodzę się, że zawodnicy grali na zwolnienie trenera, oni grali tak jak im trener pozwalał. Do tego personalia. Wrócił Martinez, ze składu wypadł Thiago, Coutinho, środek został względnie załatany. Doszła mobilizacja. Tak to był decydujący czynnik, często przeceniany. Charakter. Dziś fajne jest narzekanie, że w polskiej piłce mówi się głównie o zapierdalaniu i charakterze a na zachodzi głównie o taktyce i technice. Jak mówisz o taktyce to jesteś prawdziwym ekspertem... Jednak podejście do meczu to podstawa sukcesu. Np. ubiegłoroczny rewanż Liverpool vs. Barcelona. Barcelona przegrała już przed meczem, wychodząc z nastawieniem, że po prostu wygrają. Liverpool wyszedł wyszarpać zwycięstwo. Wygrał charakter, wola zwycięstwa. Bo nikt chyba nikt nie ma wątpliwości, że Messi - Suarez - Busquets - Coutinho itd. są lepszymi piłkarzami niż Origi - Shaqiri - Henderson czy Milner...
Podobnie było wczoraj. Tak jak mówili nasi piłkarze, my musimy wygrać! Nie ma już wymówek, itd. W BVB tego brakowało. Oni wiedzieli, że u nas są problemy, im wyszedł świetny mecz z Interem, w lidzie jakoś szło, ale to my byliśmy bez formy. Skutek był taki, że my wyszliśmy, aby zwyciężyć a oni chcieli po prostu grać w piłkę i wygrać tak jak potrafią. No i to my wygraliśmy, byliśmy zdecydowanie lepsi. Bo nie dość, że w głowach byliśmy mocniejsi, byliśmy bardzie zmobilizowani, to na dodatek czysto piłkarsko stoimy wyżej. BVB nie istniało.

Pytanie jak długo uda nam się utrzymać taki poziom mobilizacji, zapierdalania, czy przypadkiem teraz ciśnienie nie zejdzie a na Fortunę wyjdziemy z nastawieniem, jakoś się wygra.

10.11.2019 09:46

Wiecie dlaczego wygraliśmy? Bo nam się chciało. Tyle. Oby już do końca sezonu i jeszcze dłużej było w nich tyle pasji.

Edytowano : 2019-11-09 20:34:08

Co dziś. Brawo.

09.11.2019 20:33

@TomiiiFCB "Ja jestem za Flick'iem jako wyborem do końca sezonu.

Nie chcemy Wengera, Allegriego ani Jose."

"nie chcemy" - to ilu was tam siedzi przed kompem? Piszesz teksty po naradzie z mamą i tatą?

07.11.2019 16:35

No i widzicie, według Whoscored Coman dziś 8.3 drugi najlepszy w zespole po Lewandowskim 8.5
Strona ta jest fajną ciekawostką, ale nie warto traktować jej na serio bo chyba nikt nie zgodzi się z tym, że Coman zagrał, aż tak dobre zawody. Wiatr i nic więcej.

06.11.2019 20:53

Ktoś wie czy w niemieckim dubbingu Gwiezdnych Wojen na Hana Solo mówią Hansi?

06.11.2019 20:50

Olympiakos wygląda tak jakby Uli przekupił ich kiełbasą a oni zamiast zapakować do glecaków i wywieźć do Grecji, zżarli wszystko przed meczem.

Edytowano : 2019-11-06 20:35:06

plecaków*

06.11.2019 20:34

Można na siebie?

06.11.2019 20:20

@Jurgen1982 Przeciwnik dziś słaby, dawno nie trafili nam się tacy ogórcy.

06.11.2019 19:58

Ja tu widzę więcej słabości OP niż naszego porządku, nastawili się na remis i nie dość, że nie mają pomysłu to jeszcze chęci, aby nam zagrozić.

06.11.2019 19:56

@GuteSpiele Serio? Przecież Olympiakos nawet nie próbuje nam podskoczyć, zero zagrożenia, walki, chęci. Z oceną organizacji w def. musimy poczekać do łikendu.

06.11.2019 19:48

Tylko że, nawet najlepszy trener na świecie nic tu nie zmieni. Potrzebne są wzmocnienia, kilku zawodników trzeb pogonić. Środek do całkowitej przebudowy.

06.11.2019 19:43

Coman,
Goretzka,
Thiago,
opędzlować latem póki można cokolwiek zarobić,

06.11.2019 19:39

Za Kovaca to chociaż coś się działa, bramki traciliśmy, były emocje, a tu? Flick OUT!

Edytowano : 2019-11-06 19:39:10

pierwszy jbc

06.11.2019 19:38

@diablo Davies to byłby kozak dopiero na wahadle.

06.11.2019 19:10

Coman technicznie jest bardzo dobry, ale głowa jak u szympansa.

06.11.2019 19:06

Artur Wichniarek o Gerlandzie. W Bilefeldzie był moim trenerem, to taki Nikoś Dyzma niemieckiej piłki, niby ma jakieś tam sukcesy, ale się nie zna.

PS tak, wiem Gerland jest tu uwielbiany, wielu widziało go jako pierwszego trenera. Jednak mi zawsze wydawało się, że jest coś z nim nie tak, skoro przez tyle lat nigdy nie dostał szansy. Moje domysły chyba zostały potwierdzone.

06.11.2019 18:50

Z ciekawszych rzeczy to podczas wychodzenia na rozgrzewkę, piłkarze zostali wygwizdani.

Edytowano : 2019-11-06 18:44:25

Pewnie polaczki z dieroten gwizdali, sprzed monitora, kurwie xD

06.11.2019 18:42

Tak, też to zauważył.

Edytowano : 2019-11-06 18:43:26

em*

06.11.2019 18:40

Tak, to jest skrzydłowy, ale grając na lewej obronie musi wywiązywać się z zadań lewego obrońcy. A w defensywie jest kiepski.

06.11.2019 16:10

Poza tym, że brał udział przy 4 z 5 straconych goli to bardo poprawnie, jak nie spóźniony, to złe krycie, jak już przykrył to dał się ograć, i znowu spóźniony, itd. bardzo. To, że miał dobre noty na whoscored pokazuje tylko wadę tego algorytmy, gdyż nie mierzy niepoliczalnego tak jak błędy w kryciu, spóźnienia, itd. Mamy wielki problem w obronie, musimy to jakoś załatać a z tak kiepskim w tej formacji Daviesem to się nie uda. Jest Alaba, jest Martinez, Pavard, Kimmich, nie ma co kombinować. Davies do momentu, aż się sytuacja nie unormuje powinien grać bardziej z przodu.

06.11.2019 14:32

Ej, no jak to, przecież Davies zagrał ostatnio taki świetny mecz? hmm Dobrze, dobrze, oby dziś usiadł na ławce, wtedy uznam, że może i faktycznie coś z tego Flicka będzie.

06.11.2019 13:25

@GuteSpiele On akurat nie ma wątpliwości a to zdanie to po prostu wstawka o mentalu młodych piłkarzach, są tacy i tacy... On jasno się wyraził, chce wyjechać: "Znam rytm tych spotkań na arenie międzynarodowej i jestem pewny, że mogę w każdym momencie udać się grać za granicę do innego klubu."

Najwięcej mówi nam jednak ostatnie zdanie. " Jedno jest pewne - jeśli chcesz być gwiazdą w Niemczech, idąc do Bayernu, nie pomylisz się." No właśnie gwiazda w Niemczech, czy gwiazda w skali europejskiej, świata? Może wam się to nie podobać, ale takie są reali. Barca, Real, i reszta. Czego najlepszym przykładem jest Lewandowski i jego perypetie z plebiscytem złotej piłki. Gdyby grał w Barcelonie lub Realu kończyłby zmaganie o kilka pozycji wyżej, za samą grę w którymś z tych klubów byłby ustawiony w hierarchii nieco wyżej.
Mam wrażenie, że właśnie tego dotyczy ta wypowiedź. W powiązaniu z wcześniejszym wspomnieniem Barcelony i Realu jasno wynika, że on nie chce być tylko gwiazdą w Niemczech.

Co nie zmienia faktu, że z taką grą jak ostatnio, oraz pomni doświadczeń z Jovicem, nikt w Hiszpanii nie da za niego takiej kasy.

06.11.2019 13:03

Takie pieniądze powinno płacić się za topowych zawodników, za piłkarzy robiących różnicę, wygrywających mecze. Jednak co do niego można mieć wątpliwości, czy kiedykolwiek osiągnie taki poziom. No nie wiem, nie wiem, na mnie większe wrażenie robi Foden z City i Mount z Chelsea.

06.11.2019 10:08

Z jednej strony to nawet się cieszę, że podjął taką decyzję, czułbym niesmak nigdy zostawił teraz Ajax. Tak się nie robi. Z drugiej strony latem to on będzie mięć wybór jak ta lala.
@karl1985 W naszym przypadku nie jest to raczej wielki problem...

05.11.2019 17:32

Sorry, ale to nie jest regres pod jego wodzą a po prostu słabsza kadra.
Spójrzcie na obronę. Nie tak dawno w obronie mieliśmy Lahma - Alabę w wyższej formie, oraz Hummelsa i Boatenga u swojego szczytu, a dziś? I tak w każdej formacji - poza Lewandowski - regres, więc czego innego się spodziewać?

Edytowano : 2019-11-04 20:11:42

Najpierw musimy odbudować kręgosłup drużyny. Znaleźć dwóch topowych, stabilnych w zdrowiu środkowych obrońców - dobrze gdyby choć jeden z nich był Niemcem. Topowy def. pomocnik, oraz lider, kreator do środka. Na takiej bazie można budować drużynę, dziś nas środek nie istnieje, def. jak woda na marski - podobno jest. Skrzydła to dwóch chimerycznych kolesi Coman i Gnabry, a na dodatek zabieramy się za Sane z którym nie wiadomo jak to teraz po kontuzji będzie. Czarno to widzę.

04.11.2019 20:08

Dziś prowadzenie Bayernu nie jest żadną szansą, można sobie tylko zaszkodzić. Obrona rozwalona, środek pola dziurawy a w styczniu pewnie nowy def. pom. nie przyjdzie, wielu zawodników ze szkła, itd., itd. ten Hag w Ajaxie ma wszystko a po takich wynikach jakie osiąga w najbliższych latach nie musi martwić się o pracę. Za chwilę wolna będzie Barca, może Real, w Anglii Arsenal i Totki, może ManU, wybór będzie miał ogromy.

04.11.2019 13:05

@GuteSpiele Sam wskazałem na możliwość gry 3 z tyłu, nie miałem na myśli jednak Maia. On i Davies to za duże ryzyko w def. Davies na wahadle mógłby śmigać, ale środek musi być wtedy bez Niemca. Nie wiem Martinez, może Kimmich. Przy tak niepewnym Pavardzie potrzeba doświadczenia.

03.11.2019 20:55

Ciekawe gdzie są ci co twierdzili, że pozostawienie Kovaca to słuszna decyzja i chwalili zarząd :D

Nie, zwolnienie to jedyna właściwa droga do pokonania BVB. Drużyna potrzebuje silnego bodźca, wstrząsu, przed meczem z prusakami, nie możemy tego meczu przegrać. Brawo FCB!

03.11.2019 20:51

@GuteSpiele Przy ustawieniu z Maiem mamy 2 tykające bomby w def.

03.11.2019 20:48

W 3 z tyłu u Pepa fajnie sobie radził. W sumie i Kimmich grywał na środku. Za chwilę okaże się, że łatwiej będzie nam skompletować def. do 352 niż do 4 z tyłu.

03.11.2019 20:23

Mamy wielkie problemy w defensywie, środek rozsypany, wstawianie do składu w takiej sytuacji Daviesa to samobój. Gdyby środek jakoś funkcjonował, rozumiałbym takie eksperymenty, ale dziś musimy niwelując ryzyko do minimum. Davies nie potrafi bronić, jest beznadziejny, daje zerowe wsparcie. Co też było widać wczoraj, udział przy 4 z 5 straconych goli. Na lewą mamy Alabę, który def. orłem nie jest, ale doświadczenie robi swoje. Na prawą wraca Kimmich. W środku Pavard z Martinezem jeśli ten czuje się na siłach.

Można też zaryzykować z 3 środkowych...

Edytowano : 2019-11-03 20:21:06

niwelować*

03.11.2019 20:20

Spokojnie Panowie, nie warto gasić pochodni.

03.11.2019 14:36

Czyli wszystko zależy od wyniku BVB.

03.11.2019 12:40

Davies w obronie był beznadziejny. Złe krycie, ustawianie się, spóźniony, obczaj bramki z wczorajszego meczu i zobacz co on wyprawiał. Grając na lewej obronie przede wszystkim musi bronić a tego nie potrafi, to że coś tam pociągnie to fajnie, ale nie taka jest jego rola.
1. gol - z jego strony poszedł atak, nie przerwał, przepuścił podanie.
2. gol - to jego bramka, nie przykrył Sow, który był jego.
3. gol - znowu z jego strony, był spóźniony, przepościł dośrodkowanie da Costy.
5. gol - to on krył Paciencię, ale go zostawił, nie podszedł, podbiegł do bramki zamiast do napastnika i gol.
On jest obrońcą i z tego jest rozliczany. Whoscored ma taką wadę, że mierzy to co policzalne, rajdy, dryblingi, strzały, odbiory, itd. ale nie uwzględnia tego czego nie da się zmierzyć czyli krycia, ustawiania się, asekuracji, itd. On sobie akcjami do przodu plusuje, ale to wciąż obrońca, a tu jest beznadziejny.

03.11.2019 10:34

@Arkady142
"wybaczysz ale według mnie pobyt w Realu jest całkiem udany."
Wybaczam.
Tylko, zacznij czytać ze zrozumieniem. Nie napisałem, że pobyt w Realu był nie udany. Napisałem, że będąc w Realu trafił na wielką Barcelonę. Wielka Barcelona, czyli usprawiedliwienie takiej a nie innej liczy trofeów. Których pewnie w normalnych okolicznościach mogło być więcej, ale trzeba brać poprawkę na wielkość ówczesnego przeciwnika.

"Jeśli chodzi o drugi pobyt w Chelsea to też się nie zgodzę."
Ale z czym się nie zgodzisz? Z tym, że prowadząc w klub w Anglii musisz liczyć się z tym, że jest obok ciebie 5-6 innych ekip, które chciałby zdobyć mistrzostwo? I z trenera wygrywającego wszystko w innej lidze łatwo jest się potknąć o konkrecję? Nie napisałem, że pobyt w Chelseli to porażka, tylko że konkurencja na wyspach jest mega silna.

"Przykład United również jest nietrafiony, ten klub jest jakiś... Aż trudno znaleźć określenie na ten burdel co tam jest. Van Gaal tam padł i uważam ze niejeden fachowiec by poległ."
Przecież właśnie to napisałem, opisując poczynania ManU na rynku transferowym, które idealnie oddają to co w tym klubie się dzieje...

Nie wiem, albo nie przeczytałeś tego co napisałem, albo nie zrozumiałeś...

02.11.2019 22:54

@Elessar Tylko jaki interes miałby w tym Ajax? Pieniędzy to akurat oni nie potrzebują. Umówieni na pewno nie są bo nikt raczej nie mógł przewidzieć dzisiejszej klęski. Co by nie mówić w BL jak i LM byli liderami. Jak już to wchodziła opcja po sezonie, ale raczej nie w trakcie.

02.11.2019 22:39

Nie wiem czy ten Haag zostawi Ajax, byłoby to źle odebrane nie tylko przez piłkarzy Ajaxu - po prostu nie zostawia się swoich w trakcie bitwy. Po sezonie ok, ale teraz raczej ich nie zostawi, nie powinien.

02.11.2019 22:32

@Elessar Wypalony... Był na szczycie. Poszedł do Realu, ale trafił na wielką Barcelonę. Poszedł do Anglii, ale trafił na wielkie City i Liverpool, oraz kilka innych ekip głodnych sukcesów. ManU na poletku transferowych zaliczał wtopę za wtopą, lista piłkarzy których chcieli, ale ostatecznie do niech nie trafili, jest długa jak długa jak odległość z ziemi na księżyc.
Oberwało mu się jak żadnemu innemu trenerowi w ostatnich latach bo wielu czekało na jego potknięcie. Co jak co, ale z jego charakterem na 99% nie jest wypalono a żądny zemsty, żądny sukcesów, oraz udowodnienia czegoś może nawet nie innych, ale głównie sobie. Taki typ. O wypalenie bym się nie bał, raczej o to czy potrafił wyciągnąć wnioski i czy stał się taktycznie elastyczny.

02.11.2019 22:28

@DarthSmd Mówi się, że mądry szef zatrudnia inteligentniejszych od sobie bo wie, że oni pracują na jego sukces. U nas Uli wybrał sobie dwóch potakiwaczy, bez większego doświadczenia, Kovaca i Brazzo. Także, czas kończy.

02.11.2019 22:22

@Elessar Zgadam się, Mourinho w kontekście Bayernu ma więcej wad niż zalet. Szukam jednak pozytywów i mimo wszystko znajduję je. Miał urlop, może pewne sprawy przemyślał. W Bayernie musiałby pójść na kompromis a murować bramki po prostu by nie mógł - specyfika Bayernu i ligi. Ale mógłby nas wzmocnić w defensywie. Może dzięki jego charakterowi wreszcie doczekalibyśmy się porządnego skrzydłowego, def. pomocnika, oraz zmiennika dla Lewego? Bayern byłby dla niego idealną szansą na odbicie się. Mistrzostwo niemal pewne. LM wiadomo, zależy od losowania a i chętnych wielu. Zobaczymy, choć osobiście nie wierzę w ten transfer.

02.11.2019 22:18

@hoodykr 100% poparcia.

02.11.2019 22:01

Davies 3.4? Przecież on grał w obronie i powinien być oceniany za bronienie... Krycie, ustawianie się, obejrzycie tracone przez nas brami i to co on wyprawiał.

02.11.2019 21:05

@hoven No wiesz. U nas prezesem jest koleś po więzieniu... A za chwile więcej do powiedzenia będzie miał Kahn, który nie takie rzeczy robił na boisku...
Problemem może być chęć decydowania, u nas i tak zbyt wiele osób chce mieć coś do powiedzenia a tu jeszcze doszedłby trener, który nie dałby sobie w kaszę dmuchać i pomiatać jak Kovac.

Z drugiej strony, naszym piłkarzom brakuje ładu taktycznego, kogoś kto ich poukłada, pokaże co i jak. Nie bez powodu tak często któryś z nich wspomina Guardiolę.
Być może i brakuje autorytetu na ławce, co by nie mówić Mourinho go ma. Już po samym wejściu do szatni kilku piłkarzom zapaliłby się oczy a chęć do pracy wzrosłaby o XX% Myślę że Jose zrobiłby na nich większe wrażenie niż np. ten Haag. Na początek wystarczyłoby a później? Kwestia transferów, tego jak potoczą się losy Coutinho, co z Sule, Herandezem, czy wreszcie ściągniemy porządnego def. pomocnika, skrzydłowego. Mourinha w pewnym stopniu ma to czego naszym piłkarzom obecnie brakuje, autorytet i taktykę. Ze stylem gorzej, ale nie można mieć wszystkiego :)

Edytowano : 2019-11-02 21:00:05

@Marton, oczywiście, nikt ich nie puści w trakcie sezonu. Tym bardziej, że i PSG i Ajaksowi żre.

02.11.2019 20:59

W sumie to byłbym nawet za Mourinho, byłoby śmiesznie. Swoim stylem kompletnie nie pasuje do oczekiwanego stylu Bayernu, ale z drugiej strony... Może w tym szaleństwie jest metoda? Na dodatek koleś ma silny charakter, może wreszcie doczekamy się topowego skrzydłowego, def. pomocnika, oraz fajnego zmiennika dla Lewandowskiego? xD

02.11.2019 20:32

@DieRoten "Neuer/Noubel - Kimmich, Sule, Hernandez, Davies - Fein, Alaba - Warner, Havertz, Sane - Lewy"

Sule i Hernandez to dziś wielkie niewiadome. Sule może stracić swój największy atut czyli szybkość - nie zostanie mu nic na miarę Bayernu. Hernandez jak na razie bliżej jest miana największej transferowej wtopy, niż pierwszego składu. Jego już kontuzje nie opuszczą.
Davies w obronie jest dziurawy, żeby nie napisać kiepski.
Alaba to już nawet w rep. w środku nie gra. Tak wiem, kwestia braków, ale nawet grając na środku nie spełniał oczekiwań.
Fein co za szarża.

Werner - Havertz - Sane to +/- 300 mln.

Powodzenia!

02.11.2019 20:20

@GuteSpiele "Środek pola jak i obrona są mocne tylko brakuje stabilizacji. Wszyscy grają co mecz gdzieś indziej."
Ten to lubi sobie pożartować.
Brak lidera w środku, brak def. na top poziomie, średnie "8", bez walki, biegania, bez gry piłką, bez wzięcia odpowiedzialności. Tak środek pola w FM'ie jest dość mocny, ale w rzeczywistości to nie jest poziom Bayernu. Tolisso, Goretzka - nie są piłkarzami na poziomie Bayernu, wiecznie zawodzący Thiago, wiecznie kontuzjowany Martinez, i Coutinho + niewiadoma Michał jakiś tam. Tak środek pola jest super... Środek obrony jeszcze lepszy... Stabilizacja ;)

02.11.2019 19:44

@TomiiiFCB Tu nie chodzi o pierwsze skrzypce a o grę w defensywie, jest po prostu kiepski. Obejrzyj bramki z dzisiejszego meczu, jego krycie, ustawianie się, bryndza. A skoro wychodzi w pierwszym skład powinien być gotowy do gry na tym poziomie, to jest Bayern a nie akademia piłkarska.

02.11.2019 19:13

@dzordan Bo nie mamy środka pola, nie dość, że nie ma kto walczyć to jeszcze taktycznie jesteśmy beznadziejni.

02.11.2019 19:10

@GuteSpiele Z tym niemieckim mówią o BVB, ale jak dla mnie równie dobrze może być to Bayern. Wie, że z niemieckim ma większe szanse na zatrudnienie w Bayernie. A tu co najmniej 3 lata spokoju, 3 lata mistrzostw, - tak, wiem, Kovac i spokój - puchary to wielka niewiadoma, nam akurat w decydujących meczach na poziomie LM zawsze brakowało stabilności w obronie...

02.11.2019 19:08

@GuteSpiele On się tak nadaje mniej więcej tak jak do nas, czyli nie za bardzo.
Ze względów marketingowych tak, byłby to duży impuls dla BVB, ale taktycznie? Inny świat. BVB tak nie gra.

02.11.2019 19:03

@Slay Zajrzyj do niemieckiego internetu a później pisz, że coś jest takie "typowo polskie". Wkurwi@ją mnie takie zakompleksione dzbany.

Jeszcze ta radość, z przegranej Barcelony... dzieci.

To jest Bayern i większość ma w dupie wyniki Barcelony i innych Manchesterów.

02.11.2019 19:02

@Pir5 Tak Bayern przeprowadził super transfery. Dwóch mistrzów świata... Pavard, który w VfB był beznadziejny i kilka osób(w tym ja) studziło nastroje bo koleś się po prostu kompromitował, mniej więcej tak jak w FCB. Tylko że, wtedy głos zabierała grupa twierdząca, że całe VfB grało padakę i w Bayernie będzie mu łatwiej... Nie jest. Bo to po prostu słaby obrońca, którego perspektywę postrzegania zmieniły MŚ i 9.5 kozaków, których miał obok siebie w drużynie.
Tak Lucas zapowiadał się świetnie... Jednak przez te kontuzje zanosi się na największą w naszej historii transferową wtopę Bayernu.
Coutinho początek miał bardzo dobry, ale dziś i w poprzednich meczach zawodzi tak jak w FCB.
Perisic, to ten którego nie chciano w Interze, ten którego nie chciano tak bardzo, że zażądali obowiązkowego wykupu?
Nie no, bardzo fajne te transfery, takie nie za udane.

02.11.2019 18:58

@FanGraczyBayern Gdyby Kovac podał się do dymisji straciłby kontrakt. W przypadku zwolnienia go przez klub - klub musi mu płacić do końca umowy, albo do czasu znalezienia przez niego nowego klubu.

02.11.2019 18:28

No i właśnie w takim meczu widać jak na dłoni wadę whoscored, Davies najlepszy w drużynie? C'mon. Algorytm ten zlicza policzalne statystyki poszczególnych zawodników, nie uwzględnia błędów w ustawieniu, złego krycia, itd. A Davie kryciem to się dziś nie wykazał, miał pośredni udział przy 2 na pewno - a może i przy trzech golach. Nie był lepszy niż Lewy, któremu tan system nie zaliczy walki, bo chyba tylko u niego widziałem dziś serce do gry. Podobnie wygląda to u Pavarda, który w obronie był beznadziejny, a mimo to piąta średnia? Był beznadziejny. Dlatego w przypadku whoscored trzeba uważa bo z kolesia, który w obronie był beznadziejny a jego lepsza postawa mogła zapobiec przynajmniej 2 golom i to tym na początku tej rzezi.

02.11.2019 17:53

Sorry, ale jak można mówić o przebudowie oddając najlepszego środkowego obrońcę - tak Hummels w ostatnim półroczu był najlepszym obrońcą w Bayernie, i zostawić Sule, który przed sezonem sam mówił, że dopiero musi nauczyć się liderowania, charyzmy, większej odpowiedzialności, dyrygowania podczas meczu. Błąd na etapie konstrukcji. Zarówno Lucas jak i Pavard więcej nauczyliby się od Hummelsa, nie mówić o tym, że to on był naturalnym liderem obrony. Pozbyliśmy się lidera i skutek widzimy. 9 meczów 11 straconych. Teraz 10 meczów i 16 straconych... Rozj3bano szkielet drużyny, na własne życzenie. Boatenga trzeba było gonić.

02.11.2019 17:13

Dajcie spokój z Havertzem bo on i jego pozycja jest dla nas najmniejszym problemem, obrona i środek pola - topowa 6, to są nasze zmartwienia i właśnie ta 6 powinna być priorytetem.

02.11.2019 16:58

Dajcie spokój z ciśnięciem Pavarda, on tak grał w VfB. Jeśli do kogoś można mieć pretensje to tylko do naszych skautów i ludzi odpowiedzialnych za ten transfer. MŚ (w których również popełniał błędy w obronie, kilkukrotnie zrobiono z niego wiatrak) przysłoniły im oczy i wypaczyły perspektywę postrzegania tego leszcza.

02.11.2019 16:52

Przeglądam Kickera i nie wiem czy wiecie, ale wśród obrońców najlepsze noty w tym sezonie ma Hummels... Najlepszy z naszych Kimmich jest 10.

02.11.2019 16:50

@sylwester123 On tak grał w Stuttgarcie, tylko że, wtedy pocieszano się tym, że Bayern jest lepszą drużyną niż VfB i tu będzie miał łatwiej...

02.11.2019 16:05

Davies mistrz krycia, cała def. bryndza.

02.11.2019 16:04

@admin Przepraszamy!

Pepsi kola, kola pepsi, nasi chłopcy są najlepsi!

02.11.2019 15:59

@FanGraczyBayern Pogonienie Coutinho i przyjście Havertza nic nie zmieni, naszym problemem jest brak klasowej szóstki a może i dwóch piłkarzy o charakterystyce defensywnej.

02.11.2019 15:53

Przypomina mi się jeden z meczów Guardioli w Bayernie, kiedy to z tego co pamiętam linia obrony liczyła grubo ponad 180 cm. Lahm, Kimmich, Rafinha, Alaba, ktoś pamięta co to był za mecz?

02.11.2019 15:46

Za chwile pojawią się wpisy broniące Kovaca. Przypomnę, że to on ustala skład... Formację obrony na widok, której każdy łapał się za głowę.

02.11.2019 15:44

No i jeszcze ten gamoń Boateng, jego już od 3 lat nie powinno być w Bayernie, gdy to pierwszy raz w 2016 marudził, że chce odejść. Od lat bez formy, kontuzje, ale nie kurła, nie ogarniam jak ludzie piłki Bayerne mogli być tak ślepi nie pozwalając mu odejść? Bo Mia San Mia, bo kurła rodzina? Dupa.

02.11.2019 15:41

Czego innego można było się spodziewać po Pavardzie, skoro on takie babole jak u nas walił w VfB.

02.11.2019 15:37

Dobra, niech będzie, że Uli ma rację. Nie można całej winy zwalać na trenera, w sumie to ma rację, gdyż na boisku to piłkarze biegają a nie trener. To również ich wina... Jeśli założymy, że to również winna piłkarzy, wypada zapytać, kto tych ciuli ściągnął do Bayernu? Kto dał 80 mln, za połamanego obrońcę? Kto za 30 koła sprowadził obrońcę ze spadkowicza, który w def. jest beznadziejny? Kto nie sprowadził Kovacowi "6", którą tak bardzo chciał. Kto miał problemy ze skompletowaniem skrzydłowych? Tu jest problem, w kadrach zarządzających, w ludziach odpowiedzialnych za dobór trenera i zawodników.

02.11.2019 15:26

Tak prędko Kovaca nie wywalą... Jedno to wywalić, drugie to kogoś na jego miejsce sprowadzić. Ten Haag i Pochettino w trakcie sezonu nie do wyjęcia. Ciekawą opcją na dogranie do końca byłoby Rangnick, po wszystkim mógłby być włączony w struktury kluby, w kwestii szkolenia mamy wiele do poprawy. Tylko że, koleś nie da sobie wejść na głowę a to może być nie do przejścia. Jest jeszcze Jose... Ale on po pierwsze do nas taktycznie nie pasuje, po drugie może czekać na Real, może Spurs w przypadku zwolnienia Pochettino.

30.10.2019 21:37

Indywidualne błędy - już 2 sezon - w sumie to nie wina Kovaca, że ściągają mu półśrodki - z drugiej strony on takich chciał, może i jeszcze słabszych - ale pamiętajcie, łatwiej wymienić trenera niż całą kadrę. Modlić się i czekać na efekt nowej miotły. Z Kovacem za sterami daleko nie zapłyniemy. Owszem pewnie wygramy Bundesligę - jakoś doczłapiemy - w lidze mistrzów 1/8 pewna, 1/4 zależy od losowania, wyniki jakieś będą, tylko pytanie czy takie są nasze(władz) oczekiwania, byle do przodu? No raczej nie. Pytanie kto? Ja na razie nikogo fajnego, wolnego, nie widzę.

29.10.2019 21:10

Jak myślicie, Kovac jutro leci?

29.10.2019 21:01

Moim zdaniem naszym problemem nie jest brak skuteczności, a problemy z kontrolowaniem gry, wielka dziura w środku, kiepska obrona. Musimy popracować nad szybkim odbiorem po stracie i wyprowadzeniem błyskawicznych kontrataków. Zagraliśmy 9 ligowych spotkań i straciliśmy aż 11 goli, tu jest problem a nie w skuteczności. Nigdy wszystkiego się nie wykorzysta a 2.66 to całkiem dobry współczynnik strzelonych. Gdyśmy utrzymali taką średnią skończymy sezon z 88 golami a to już bardzo dużo. W tym wieku tylko 5 razy mieliśmy lepszy wynik. Np. w dwóch z trzech sezonów Guardioli strzelaliśmy po 80, tylko że, traciliśmy odpowiednio 18 i 17 bramek. Dziś 11 po 9 meczach idziemy na 45 w sezonie... Zresztą już w poprzednim straciliśmy 32. Jak widać nie strzelania a tracenie jest największym problemem Kovaca. No, ale jak to powiedział nasz wybitny strateg. Taktyka nie jest potrzeba, jeśli na boisku zostawia się serce... Czy jakoś tak. Koleś nawet niewłaściwe wnioski wyciąga.
Dodam, że jeśli będziemy grać lepiej w obronie i nie będzie tracić takiej liczby bramek, przeciwnik częściej będzie musiał próbować się otworzyć, a to będzie skutkowało większą wolną przestrzenią pod bramką przeciwnika. Co z tym idzie naszym będzie łatwiej o bramkę. A jeśli my trafili przy byle okazji, z byle kim, to i przeciwnik nie musi szarżować.

Edytowano : 2019-10-27 17:40:19

Sorry za błędy, z lotu pisałem.

27.10.2019 17:38

@MateuszFCB Trafiłeś w sendo.

27.10.2019 09:16

Ciężko jest sprzedać kogoś, kogo nikt nie chce... A Thomas i Żerom nie są gamoniami, aby rezygnować z wielkich kontraktów i przynajmniej do 2021 pomęczymy się z nimi.

27.10.2019 09:06

@MateuszFCB W Barcelonie też tak grał...

26.10.2019 18:09

@DonJupp4ever No i to jest twój problem, oceniasz mecz na podstawie wyniku a nie stylu prezentowanego na boisku. Mi chodzi o styl, jakość gry, pomysł, od dwóch lat nie widać postępu, od dwóch lat z Kovacem męczymy się z ogórami. Bayern ma ogromną przewagę nad resztą BL(może poza BVB), i takiej samej przewagi oczekują na boisku, wyższej kultury piłkarskiej, dominacji, jesteśmy Bayern a nie BVB, aby się kopać po czole z Unionami czy Paderbornem. Ale na szczęście w klubie myślą tak jak ja, same zwycięstwa to za mało.

26.10.2019 18:06

@DonJupp4ever BL w tym roku jest ciekawa swoją słabością coś jak wspomniana przez ciebie Ekstraklasa, gdzie kluby potykają się o swoje nogi.

26.10.2019 17:59

@DonJupp4ever Mizeria ligi na tle Bayernu. Bayern ma taką przewagę finansową, kadrową, ale i tradycję, i wszystko inne, że my takie Uniony to powinniśmy w pierwszej połowie wyjaśniać. Na dodatek wszyscy potykają się o własne nogi a my zdobędziemy kolejnego majstra słabością naszych przeciwników. Nie porównuj wszystkiego do naszej ESA bo dla mnie punktem odniesie ja Premier League. Brak konkurencji w lidze jest naszą słabością. Kapujesz?

Edytowano : 2019-10-26 17:57:46

Jak chcesz to się ciesz, ja nie zamierzam bo wiem, że możemy lepiej. Tylko trzeba pogonić Kovaca, ale to już niedługo, najpierw Uli.

PS ty to się cieszyłeś do samego końca jak był jeszcze Carlo... Także nie pisz do mnie bo nie cenię twojego zdania.

26.10.2019 17:53

Jesteśmy kiepsy a ratuje nas mizeria tej ligi. Dlatego od Bayernu powinniśmy wymagać więcej niż tylko zwycięstw, same +3 to za mało. Kovac OUT!

26.10.2019 17:44

Kalle kibic sukcesu! HA TFU!

Edytowano : 2019-10-23 17:28:22

Zapomniałem dodać

Edytowano : 2019-10-23 17:28:34

ironia

23.10.2019 17:27

Żodyn się tego nie spodziewał, żodyn.

29.09.2019 11:29

Piszecie, że Uli już taki jest, powiedział co myśli, cały on...

Powiedział co myśli, taki jest... Czyli jaki? Poj3b@ny? Bo to co mu wyleciało z ust to głupota na głupocie. Ludzie, po pierwsze kluby nie mogą nie puścić zawodnika na mecz rep. w of. terminie.
Po drugie, pójdzie do Kimmicha, Sule, Gnabriego, i powie nie jedziecie na kadrę! Serio? Albo Sane, brak możliwości gry w kadrze na pewno go przekona.

Koleś po prostu nie myśli, co wiemy nie od dziś, mieli jęzorem bez opamiętania a później stęka i płacze, bo rada nadzorcza się po nim przejechała za klepanie gębą i on się obraził i nie chce być już prezesem.

Wstyd dla klubu nic więcej.

Edytowano : 2019-09-25 16:07:23

Jeśli już go pytają, mógł odpowiedzieć na 1000 innych sposobów a on wybrał akurat ten najgłupszy. Mógł wbić szpilkę, aby dupa trochę zapiekła ter Stegena i powiedzieć, że jest świetnym bramkarzem, klasa światowa, ale jeszcze wiele musi się nauczyć. Mógł nic nie mówić, a ten wyjechał z zakazem wyjazdów na kadrę...

25.09.2019 16:00

Oglądacie BVB? Poukładana gra w obronie i Hummels jak profesor. Bałagan jest naszym największym problemem, który uwydatnia mankamenty poszczególnych zawodników.

17.09.2019 22:34

Dopóki Uli i Kalle nie poskromią własnych ambicji, dopóty dyrektor sportowy będzie tylko figurantem, tak jak to jest teraz. Nie ma przypadku w tym, że nikt nie chciał (poza Brazzo) podjąć się tej funkcji, odejście Sammera było wymowne, z nawet Reschke. U nas zbyt wiele osób chce mieć głos przy transferach a jest jeszcze trener. Dlatego nie mam pretensji do Hasana bo on wiele więcej może a i musimy pamiętać, że każdy gruby transfer musi być klepnięty przez zarząd.

02.09.2019 13:48

@TomiiiFCB Po co tak strzelasz? Liczysz na to, że nikt tu nie ogląda innych meczów poza spotkaniami Bayernu? Pavard na środku jest równie słaby jak na boku z tą różnicą, że prawa strona wyciąga jego największy atut, czyli umiejętność podłączenia się i dobrze ułożoną nogę do strzału.

"na środku lepiej gra, zrywny, szybki, mocno skoordynowany."

Pavard ma bardzo wolną nogę (w miejscu), kiepski refleks, spóźniony czas reakcji, noga mu "zostaje". Świetnie to było widać w poprzednim meczu, kiedy to przy lepszym przeciwniku i z innym sędzią, sprokurowałby dwa karne. Tak samo grał w VfB, jednak wtedy jego beznadziejność było tłumaczona otoczeniem, czym też pocieszano się w kontekście jego gry w Bayernie. U nas z racji partnerów miał mieć łatwiej... No, ale jak widzimy jego wpadki to nie była wina Baumgatla czy Kempfa, Pavard jest po prostu kiepski w defensywie. Co też było widać podczas MŚ. Po odjęciu jego wyjść do przodu (gdy obrońca strzeli gola, lub zaliczy asystę, w wielu głowach zmienia to postrzeganie danego zawodnika) zostaje sama gra defensywna a tam bryndza, robiono z niego wiatrak a jego największym atutem było dziesięciu kozaków grających obok niego. Gdyby jego problemem była tylko kwestia ustawiania się, zgrania, to byłby to pikuś, ale on bardzo odstaje pod względem czysto piłkarskim. Także nie strzelaj na oślep.

02.09.2019 09:35

@Matilegolas Coman pewnie polegnie, on z Mainz sobie nie radzi. Owszem strzelił gola(dobił), ale przeprowadził jakąś udaną akcję, coś wykreował? Gdzie mu na poziom LM.


]:D

31.08.2019 17:17

Uf. Można wracać do swoich zajęć :D

31.08.2019 16:16

Eriksen to nie jest piłkarz na skrzydło, poza tym on musi mieć obok siebie porządnego def. zabezpieczanie.

31.08.2019 16:14