Renato prosto "z roboty" przyjechoł na imprezę, a do "roboty" łazi w ubraniu "na co dzień" a nie w anzugach :P hehe
11.12.2016 11:38
Jo nie godom że nie wolno pisać że coś się nie podobo w drużynie, bo mi także nie podobają się pewne rzeczy czy u obecnego trenera czy u poprzedników ale jak napisałeś "hoven" nie ma co obrażać byłego trenera (Pepa) a tym bardziej nie ma co obrażać obecnego trenera bo już widziałem jak co po niektórzy tutaj jadą po Carlo od dziadków - z kąt My to znomy hmm pewnie od Juppa, po makaroniarza po kilku słabszych meczach jakbyśmy już wszystko stracili.
10.12.2016 23:24
Owszem nie ma co obrażać naszego byłego trenera (Guardiole) ale równie dobrze nie ma co obrażać naszego obecnego trenera (Carlo).
Po przyjściu Pepa do Bayernu myślałem że poprawi naszą grę pod polem karnym przeciwnika, że akcje bydą często na jeden, dwa kontakty, niestety dla Pepa najważniejszą kwestią było trzymanie piłki chyba a nie jedną z wielu kwesti. Dziś padają hasła że bez Robbery nasza gra nie istnieje, pytanie jak było za Guardioli ? Było tak samo (jedynie na jesien zeszłego roku było troche inaczej, Costa dobrze wyglądoł w pierwszej rundzie), jak nie szło to piła do Robbery i niech coś wymyślą i wkurza mnie gadanie że "niby" tylko za Carlo tak jest jakby wcześniej tak nie było. Guardiola jest w City, wybroł to co wybroł, jest tam i niech się bawi tam teroz, a My momy Carlo, początek obiecujący, potem dołek, ale widać Carlo zmienił formacje, nie pcho na siłe swojego (jak na razie) i wraca do starego, to co kiedyś bardzo dobrze wyglądało, tego co nauczył Nos van Gaal a ulepszył Jupp (4-2-3-1) i widać znowu nabieramy tej pewności, z meczu na mecz wyglądo to dobrze i oby na wiosnę było jeszcze lepiej.
10.12.2016 22:47
Co do Mahreza, to "Lisy" jak na razie ładnie "jadą" z City ;]
10.12.2016 18:41
VfL dziś się nie postawiło wogóle, jakby mogli to by walkowera dali, słaba postawa "Wilków" a My ? spokojnie sobie graliśmy bez żadnego "spinania pośladów". Teroz bez straty punktów dociągnąć do końca rundy a potem szykować forme na wiosnę.
10.12.2016 18:38
Dziś VfL osłabione i pytanie czy wyjdą z przekonaniem by walczyć czy zmyślą by przetrwać i wywieść remis z Monachium ?
Manu - Bernat, Holger (Javi), Boa, Lahm - Javi (Renato), Thiago - Ribery, Muller, Robben (Costa) - Pan RL
Całym sercem z Bayernem !!
"Hammer transfer" Bayernu !? Czy Grizmann dołączy latem do Bayernu ? Według dziennikarzy Bawarczycy będą rozmawiać w sprawie ewentualnego wykupu piłkarza z Atletico.
10.12.2016 12:59
Najinteligentniejszy piłkarz z jakim kiedykolwiek pracowoł, tak godoł o Lahmie. Teroz takich "inteligentów" jest pełno w City ? hehe
10.12.2016 12:53
Rudiger ? Lepszy Sule czy Tah jak naisoł Mati
08.12.2016 15:08
Mecz mmentami dobry z naszej strony, czasami brakowało pomysłu pod polem karnym bądź pomocy dla Pana RL kery momentami był samotny w przodzie bo Thiago coś tam próbowoł ale widać że mu ta pozycja nie leżała. 4-3-3 ? raczej 4-2-3-1, w pierwszej połowie Thiago był wyżej ustawiony, momentami groł obok Pana RL, gdy gramy 4-3-3 to Thiago rozgrywa piłe od tyłu a wczoraj tego praktycznie nie robił, dopiero w drugiej połowie Thiago "nie wytrzymoł" i się zaczoł cofać by pomóc rozgrywać i potem szybko lecioł do przodu na swoją pozycje ale jak wspomniałem na początku Thiago to nie "10" tylko "8" i to On pownien rozgrywać a nie Vidal czy Renato. Co do Portugalczyka to całkiem solidnie zagroł, kilka razy ładnie szarpnoł czy przecioł ale także moł kilka strat. Teroz czekomy na przeciwnika jaki nom los przydzieli.
Całym sercem z Bayernem !!
Zdjęcia i noty wg TZ-online :
Manu (3) - Bernat (2), Alaba (3), Mats (3), Rafi (3) - Vidal (2), Renato (4) - Costa (2), Thiago (), Robben (3) - Pan RL (2)
Rezerwowi :
od 79 min. Muller (-), od 82 min. Kimmich (-), od 87 min. Javi (-)
Nie zmieniamy tylko od samego początku meczu gromy 4-2-3-1. gdzie Thiago kilka razy schodził do boków i gro blisko Pana RL i widać że to nie "10" tylko "8" bo widać brakuje mu tego rozgrywania piłą
06.12.2016 21:48
Gromy 4-2-3-1 gdzie Thiago to "10" chyba widać że Thiago się nie wraco po bal tylko rozzgrywają Renato czy Vidal a czasem Alaba wyżej podejdzie
06.12.2016 21:43
Renato ? solidnie kilka razy ładnie szarpnoł, przecioł ale też czasem za dużo jeszcze holuje piłe czy ta podcinka niedokładno kaj chcioł zagrać za ładnie. Thiago widać że to nie "10", chce zejść po piłke ale w ostatniej chwili głos mu godo że dziś grosz wyżej :P Vidal słabo i prędzej On do zmiany niż Renato a w jego miejsce albo Muller i Thiago na "8" albo Javi na "6". Źle to nie wygląda bijemy głową w mur ale tak samo biliśmy za Guardioli ;] Pytanie jak zagromy drugo połowa bo ostatnio odpuszczomy i nie ma tej intesywności
06.12.2016 21:39
Taa, z tego co widza to chyba takie 4-2-3-1 z czego Thiago bydzie biegać wszędzie chyba
06.12.2016 20:50
Hmm Thiago na "10" ? taka cofająca się "10" czy to było takie złudzenie pierwszą akcja ?
06.12.2016 20:49
Cekawe jak zaprezentuje się Sime Vrsaljko ;]
06.12.2016 20:46
A jakby był Conte i ustawił by swoje 3-4-3 to gdzie by groł Muller ? na skrzydle pewnie. A i nie jest powiedziane że Conte czy kto inny komu dziś dobrze idzie tak samo by mu szło z Bayernem. Kiedy Bayern był pod wodzą Juppa to każdy nie malże chcioł Pepa w Bayernie ale jak były pierwsze informacje to pewnie plotki to są, jak się okazało faktem to jak Pep dostoł baty od Carlo to nie malże każdy tutaj zamienioł Pepa już na Carlo, teroz jak Carlo jest to teroz jest wymieniany na innych na TOPIE Conte, Klopp czy także Tuchel się przewijało - to że komuśidzie dobrze w innym klubie nie znaczy że tak samo bydzie z Bayernem
06.12.2016 20:45
Alaba w środku obrony ? hmm mieszane uczucia, pytanie pozostaje jakie ustawienie ? Niestety wydaje mi się że wracomy do 4-3-3 :/ Ostatnio z Mainz po zmianach wróciliśmy do 4-3-3 gdzie Renato, Vidal i Thago grali w lini czyli tak jak dzisioj pewnie, żaden z nich nie groł wyżej w końcówce z Mainz
Całym sercem z Bayernem !!
06.12.2016 20:25
Lothar Matthäus radzi nie kupowanie Draxlera. Jako Wielki Klub nie brołbym Draxleraw tej chwili pod uwage jako wzmocnienie. Z jednej stronie ze względu na jago "słaby" charakter, a po drugie mimo iż jest to wielki talent to jednak na trwale nie umi utrzymać odpowiedniego poziomu.
06.12.2016 19:02
Santiago Canizares - Bayern czyli La Bestia Negra ? Od czasów Guardioli nie można tego powiedzieć, kiedyś Bayern był postrachem Hiszpańskich zespołów, dziś to Bayern obawia się Hiszpańskich drużyn
06.12.2016 15:51
Draxler trafi do Bayernu !? Zawodnik ten był już łączony z bawarczykami kiedy ten jeszcze reprezentowoł barwy Schalke
06.12.2016 15:09
W składzie bym widzioł kilka korekt, nie ma co zajs zmieniać pół składu, niech chopcy nabierają formy na te końcowe mecze rundy jesiennej.
Manu - Alaba, Mats, Javi, Lahm - Vidal (Renato), Thiago - Ribery (Costa), Muller, Robben - Pan RL
Całym sercem z Bayernem !!
05.12.2016 21:34
Jo nie godom o samym szczęściu tylko to był może końcowy "element" który nom brakowoł za Guardioli szczególnie z Atletico ? Co z tego że na jesieni gromilismy "każdego" jak na wiosne czegoś zawsze brakowało. Nie wiem jak bedzie teroz, jak się ułoży faza pucharowa LM ale żeby wygrać LM czy też awansować do finału to trzeba także mieć element szczęścia - 2010 gol ze spalonego Klose uznany, półfinał z Lyonem (a nie z Barcą czy Interem), 2012 rok poażka z Basel kero dała nom kopa w rewanżu, karne z Realem gdzie Manu broni 3 pierwsze strzały a potem nagle nasi pudłują, 2013 rok rewanż z Arsenalem gdzie mieliśmy szczęscie broniąc sie w końcówce, finał z BVB gdzie cisneli na początku i tylko dobra pstawa Manu nas ratowała i mieliśmy "0" w tyle. Pożyjemy zoboczymy jak to będzie
05.12.2016 15:34
2010 roku jakoś też silni nie byliśmy a jakoś dostaliśmy się do finału LM, było w tym też szczęście ale jednak jakoś się udało, w 2012 (tutaj się nie udało wygrać BL i DfB Pokal) roku byliśmy silniejsi niż w 2010 roku i jakoś udało nom się być w finale LM, 2014,2015,2016 byliśmy silniejsi niż 2010 i 2012 roku a jakoś nie udało nom się awansować do finału LM. Może byliśmy aż nad to za silni i nie mieliśmy szczęścia ? Teroz nie ma Guardioli i jesteśmy "słabsi" ale może bydzie te szczęście jakiego nom brakowało za Pepa ? ;] Przekonomy się za kadencji Carlo jak to bydzie ;]
05.12.2016 15:16
Szkoda że te "piękno" nie dało nam choć raz wygranej w LM lub przynajmniej "zakosztowania" finału, wolołbych bardziej wyrachowaną grę tzn kiedy można byłoby se pozwolić na "piękną" gre to nią grać a kiedy przychodziło grać w innych meczach "brzydziej" ale za to skutecznie no ale jak widzieliśmy nie mogło tak być
04.12.2016 21:54
Xabi i Holger wracają do treningów
04.12.2016 16:03
Thiago ? Mnie się podoboł jak zagroł, czasami za bardzo "w tyle" jest ustawiony a nie bliżej bramki przeciwnika ale to jest taki "nowy Xavi" czyli tako "8" co najwyżej niż "10" :P
03.12.2016 13:12
Wczoraj było widać już poprawę ale to jeszcze nie to i zoboczymy jak bydą grać w kolejnych meczach czy ta forma bedzie z meczu na mecz lepszo. Pierwsza połowa dobra jak nie bardzo dobra (oprócz tego początku), po stracie bramki graliśmy z minuty na minute bardziej pewnie, co warzne była ta intesywność i zawodnikom się chciało, po pierwszej połowie to powinno już być z 1-4 dla Nos. Druga połowa to niestety oddaliśmy pole rywalom, nie było tej intesywności i niektórzy gracze już tak jakby odpuścili. Dobre zawody wczoraj niektórych zawodników a najsłabsi to chyba Javi i Alaba który od paru miesięcy można powiedzieć że cieniuje przynajmniej takie mom wrażenie no i Costa kery taką sobie zmiane. Pytanie czy przejście na 4-2-3-1 to taki "jednorazowy wybryk" czy być może to zaczniemy znowu grać ? Po wczorajszych zmianach na ostatnie minuty znowu przeszliśmy na 4-3-3 a myślałem że Renato bądź Thiago przejdzie na pozycje za napastnikiem.
Całym sercem z Bayernem !!
03.12.2016 12:52
Costa jak na razie słabo zmiana choc z drugej strony myśmy oddali troche pola
02.12.2016 22:10
Vidal za Lahma ?
02.12.2016 22:03
Jakby nie było to ta asysta Mullera to była ze skrzydła i po wrzutce ;]
02.12.2016 21:39
Spokojnie, jasne że nie ma co się tak podniecać, dopiero momy nie mal że pół sezonu dopiero ale po ostatnich słabszych meczach widać poprawę a to że są jeszcze błędy to raczej normalne po ostatnich słabych meczach, ważne żeby było ich co mecz mniej i Nasi powoli znowu wchodzili w ten rytm i intesywność. Pytane jak bydymy wyglądać w następnych meczach (no i w drugiej połowie z Mainz), jak wspomniałem wcześniej mom nadzieja że powoli bdą wchodzić na odpowiednie tory a Carlo zoboczy że w tej formacji dobrze to wyglądo i tego się bydymy trzymać
02.12.2016 21:24
Ajj Arjen
02.12.2016 20:57
Brawo !!
02.12.2016 20:53
Jak na razie dobrze to wyglądo, mimo iż kilka błedów z naszej strony było to jednak widać z biegiem czasu że Nasi pewniej się czują i jest ta intesywność jak na razie :P
02.12.2016 20:49
No tak to dopiero 12 minuta ale póki co daje rade, ale to nie zmienia faktu że wole jak gro na prawej stronie niż w środku pomocy.
02.12.2016 20:46
Lahm jak wchodzi i na dupsku jeździ :P
02.12.2016 20:42
Brawo !!
02.12.2016 20:39
Boshee Lahm w pomocy :/ wkurzający widok jak dla mnie :/ Jak by tam Renato nie mógł grać, czy już ten Xabi mimo iż popełnia błędy to jednak tyż coś próbuje w przodzie, nie godom że Lahm tyż nic nie próbuje ale nasz kapitan tam po prostu nie pasuje, no albo Javi na "6" a Boa na obrone.
02.12.2016 20:19
Zoboczymy jak Nasi bydą wyglądać po "małej przerwie" (to nie był tydzień angielski dla Nas), może nabrali sił na bardziej intensywny mecz :P Ponoć Vidal jest gotowy pytanie czy zagro od pierwszych minut. Formacja się nie zmieni więc bym widzioł taki skład :
Manu - Alaba, Mats, Boa, Lahm - Thiago, Javi, Renato - Ribery, Pan RL, Robben
Całym sercem z Bayernem !!
02.12.2016 15:17
Vidal i Xabi niepewni występu przeciwko Mainz, za to Boa wraca do treningów
Zimowe okienko transferowe czyli "mała" korekta kadry Bayernu. Nazwiska które w ostatnich dniach są łączone z Bayernem.
- Gelson Martins (21-letni skrzydłowy Sportingu)
- Leon Bailey (19-letni skrzydłowy RC Gent)
- Serge Gnabry (21-letni skrzydłowy Werderu)
- Yannick Carrasco (23-letni skrzydłowy Atletico), bardz wątpliwy transfer zimą
- Julian Brandt (20-letni skrzydłowy Leverkusen), według niektórych źródeł letni transfer Bayernu, być może da to się przyspieszyć już do zimy ?
- Moussa Dembélé (20-letni napastnik Celticu)
- Paulo Dybala (napastnik Juve), bardzo wątpliwy transfer w zimie
- Alexander Isak (17-letni napastnik), bardzo blisko Bayernu, już w sierpniu Bawarczycy zagieli "parol" na tego napastnika
- Kasper Dolberg (19-letni napastnik Ajaxu)
- Diego Rolan (23-letni napastnik Bordo)
Jak widzimy wszyscy to skrzydłowi i napastnicy czyli zawodnicy którzy mieli wzmocnić pozycje już dawno temu a do dziś tak się nie stało.
Co do Mullera to chyba jeszcze siedzi w nim ten drugi mecz z Atletico, to od tego meczu forma Tomka "idzie w dół".
C do Wernera to wątpie by go Bayern wykupił w lato, niech se jeszcze pogra w Lipsku i niech trzymo poziom kilka sezonów to wtedy go Bayern może wykupi
29.11.2016 16:27
Tylko ten van Gaal dał fundamenty pod prawdopodobnie najlepszy Bayern, w zawodnikach zaszczepił ten gen zwycięstwa, dał szanse gry zawodnikom z rezerw na szerszą skale inni szanse wykorzystali, inni wkrótce odeszli a to że mu nie pykło w drugim sezonie to trudno, nie chcioł transferów, chciał odnieść sukces z tymi zawodnikami jak w debiutackim sezonie (Kroos i Breno jako nowi) i ja nie żałuje że van Gaal prowadził Bayern, bardzo go lubie i szkoda że mu nie wyszło później.
29.11.2016 16:24
Kontuzja ? ee to nic, w końcu kadra jest kompletna i zmiennik Pana RL już jest gotowy do gry ... eee tzn mógłby być gotowy jakbyśmy drugiego napastnika mieli.
Zobaczymy jak to bedzie ze zdrowiem naszego jedynego napastnika a jak nie to do ataku pójdzie Muller albo Green (no ale On chyba też kontuzjowany), no to Starke jest wysoki to może iść do ataku, zastawi się i bedzie zgrywoł do naszych skrzydłowych :P
No i fajnie że Ribery zostaje na kolejny rok, jeszcze z Robbenem przedłużyć. Tylko żeby to nie było tak że w przyszłym sezonie ustalając "najmocniejszą jedenastkę" znowu Ribery i Robben jako czołowe postacie tylko trzeba kupić jednego skrzydłowego kery na już do jakość a RR będą uzupełnieniem tego razem z Costą. W 2018 roku kupić kolejnego skrzydłowego. No ale zoboczymy jak to się wszystko potoczy.
27.11.2016 11:40
Dobry przeciwnik na przełamanie, wygraliśmy mecz ... ale ta wygrana przyszła w bólach - ciągle popełniamy głupie błędy, źle się ustawiamy, chwile po bramce Matsa (2-1) Manu trochę zirytowany postawą kolegów wymownie pokazuje że mają grać bliżej siebie, bo są za bardzo rozciągnięci i tworzą się dziury. Thiago widać że się stara, próbuje być wszędzie w przodzie i w tyle, widać dzisioj było ze brakuje mu kogoś do pomocy. Teroz mają tydzień do następnego meczu, licza że dobrze go przepracują ! Co do ustawienia 4-3-3 to ono się nie zmieni, żeby się zmieniło musielibyśmy mieć kilka porażek z rzędu a tak dziś wygraliśmy więc nie ma co zmieniać zapewne ;]
26.11.2016 22:38
lol. 30 metrów od bramki przeciwnika i nikogo w polu karnym w pewnym momencie, 5 zawodników w obwodzie pola karnego
26.11.2016 20:11
oj oj oj Javi ... :/
26.11.2016 20:09
Pół drużyny się cofie we własne ole karne a Havertz sobie spokojnie strzela z dystansu, zamiast ktoś wyskoczyć do niego to nie
26.11.2016 20:08
Kimmich ... lol :P
26.11.2016 19:48
Zaraz Ribery wejdzie, szoł już na rozgrzewkę
26.11.2016 19:34
Javi pokazuje że umi zagrać a łon w obronie. Za Guardioli także mioł genialne zagrania ale nadal w obronie
26.11.2016 19:14
Tak, Xabi często ostatnio popełnio błedy ale bramki straconej bym nie zwaloł na Xabiego
26.11.2016 19:11
Co mioł zrobić Xabi ? On nie mal że stoł a Hakan był rozpędzony ... jedyne co mogło go ratować to to że podanie będzie prosto w niego a nie było
26.11.2016 19:08
Ale zgrali
26.11.2016 19:05
Thia6o !!
26.11.2016 19:00
Raczej Lahm, to on tak słabo podoł do Xabiego w polu karnym
26.11.2016 18:38
No właśnie widza :/
26.11.2016 18:33
Hmm gdzie gra Lahm ? W środku czy na prawej ?
26.11.2016 18:32
Kimmich jako prawy obrońca ? Nie, wola go w środku. 4-3-3 ale pewnie te ustawienie bedzie przechodziło czasami w 4-4-2 gdzie Kimmich bedzie prawoskrzydłowym a Muller podejdzie bliżej Pana RL.
Ciekawe jak zagromy bez RR ;]
Całym sercem z Bayernem !!
26.11.2016 18:28
Globin
Owszem był kapitanem ale tam był także Bastian i Manu którzy pewnie też mieli coś do powiedzenia, kiedyś nasi przed pierwszym gwizdkiem zawsze byli w kole motywowali się, Lahm jako kapitan mniej wtedy gadał bo wszystko to na siebie broł Bastian czy wcześniej właśnie van Bommel. No zoboczymy jak to będzie wyglądać ale coś czuja że po tym sezonie właśnie Lahm może objąć te stanowisko bo jak to Bayern i przez dwa lata był bez managera/dyrektora sportowego ?
26.11.2016 14:23
Nie ma co przepraszać, wpadki, porażki to także część futbolu, najlepszą reakcją na porażki jest wyciąganie z nich wniosków i stawanie się silniejszym by tych wpadek i porażek było jak najmniej.
26.11.2016 13:11
Dobrze że liga ma kolejny dobry klub z potencjałem, pytanie jak ten klub bedzie się rozwijać bo podobnie "świetlaną" przyszłość wróżono Hoffe a wiadomo jak się to skończyło, dopiero dziś znowu zajmują górną część tabeli.
Co do Lahma to hmm taki dobry dyplomata można powiedzieć ale czy będzie mioł "jaja" i zareagować troche "agresywniej" - raczej nie, bo widzimy jak teraz prezentuje się na boisku, owszem stara się motywować ale reagować w czasie gry jak nic nie idzie czy po za boiskiem to już nie, kiedyś tak Lothar, Effe, Kahn, van Bommel, Bastian i dziś Manu bardziej to robili i robią żeby kogoś pobudzić, powiedzieć coś ostrzej "drużynie".
26.11.2016 13:08
Czy Lipsk spuchnie czy nie to zoboczymy tak samo zoboczymy jak Bayern "zareaguje" na tą sytuacje. Jeszcze jest tyle kolejek gdzie można odrabiać straty a z drugiej strony jest jeszcze tyle samo kolejek gdzie można te punkty stracić. Troche przypomina mi to sytuacje z pierwszym rokiem Hoffe w lidze, to oni na jesieni długo prowadzili i na koniec rundy jesiennej graliśmy z nimi dziś jest podobnie, Lipsk prowadzi a na koniec rundy gromy z nimi.
26.11.2016 12:50
No i super ! :) Nic tylko życzyć owocnych sezonów za sterami Bayernu :)
Hmm to ustawienie jakie jest podane w zapowiedzi to jest typ jakiegoś magazynu czy być może redakcji ?
Ciężki szpil się szykuje ale mom nadzieja że to dobry przeciwnik na przełamanie się i pójście "w górę" z formą.
Manu - Alaba, Mats, Boa, Lahm - Javi, Thiago - Ribery (Costa), Muller, Robben - Pan RL
Całym sercem z Bayernem !!
25.11.2016 17:54
Wracając do "mitycznego" ustawienia 4-2-3-1 za Juppa to skąd niby te ustawienie się wzieło ? Tak już graliśmy za van Gaala bez Javiego i juz wtedy to nie wyglądało tak źle (u van Gaala graliśmy na poczatku 4-4-2 w zależności od kontuzjowanych graczy gdzie w ataku grali "Golic" na lewej Ribery a na prawej Muller/Robben a pod koniec sezonu przeszliśmy na dobre na 4-2-3-1)
24.11.2016 18:05
Zdjęcia - trening bawarczyków. Powrót Manu, Arjena i Javiego
Też bym woloł 4-2-3-1 ale pytanie było czy pasuje nam 4-3-3 więc odpowiedziałem a to ze przy kontuzjowanych graczach zostają tacy a nie inni gracze to już nie moja wina, nie mój problem, jo tylko jestem kibicem, kery wspiero drużyne i moga się przyglądać z boku, to Carlo z zarządem zdecydowali że kadra jest kompletna.
24.11.2016 17:16
Panagiotis Retsos obserwowany przez skautów Bayernu. 19-letni obrońca Olympaikosu zwrócił na siebie uwage takich klubów jak Arsenal, Man Utd, Fiorentine czy PSV. Do tego grona dołaczył także Bayern.
Do gry 4-3-3 jakby nie było też momy graczy, są skrzydłowi (Ribery, Robben, Costa, Coman), są środkowi pomocnicy (Thiago, Javi, Xabi, Renato, Vidal, Kimmich), problem leży bardziej w tej organizacji gry, momy straszne dziury, błędy w ustawianiu się na boisku a kolejny problem to zawodnicy prezentujący się jak się prezentują, czyli słabo, nie ma tej formy.
24.11.2016 17:07
Co do "emerytów", to Carlo takimi wygroł LM w Milanie hehe :P
Spłacony stadion, duże przychody więc w lato trzeba będzie chyba wyłożyć konkret "money" na jednego skrzydłowego kery do jakoś od razu, zmiennika dla Pana RL i prawdopodobnie prawego obrońcy, być może ktoś jeszcze ale to nie wiadoma a w 2018 roku kupić kolejnego skrzydłowego no ale wiem fajnie się pisze ale jak bydzie to dopiero się przekonomy ;]
24.11.2016 16:57
Nie ma co patrzeć że rok temu tym składem wygrywaliśmy, Bayern co roku mistrza nie robił choć skład dużo się nie zmienioł, Vettel w Red Bullu też dominowoł pare sezonów a potem nagle do gry włączyli się inni, tak samo jest dziś z nami, myśmy może staneli w miejscu a inni się rozwijają do tego dochodzi ta forma zawodników. Jo wciąż myśla że tej drużynie czegoś już brakuje. Jak graliśmy za Pepa to były hasła że gromy po obwodzie cały czos, pchamy się środkiem nie potrzebnie i trzeba czekać aż coś Ribery albo Robben wymyśli, dziś za dużo skrzydłami i trzeba czekać aż Ribery albo Robben coś wymyśli, wiem za Pepa punkty były a dziś już nie, więc pewnie coś się wyczerpało ? Oczywiście błedy trenera, przygotowanie zawodników i ich podejście także mo znaczenie, ale trzeba popatrzeć co się nie zmieniło, u van Gaala jak Ribery czy Robben nic nie wymyśli to będzie ciężko, u Juppa także nasza gra bazowała na geniuszu RR, za Pepa także gdzie nasze boki były osamotnione i była krytyka żeby ktoś pomógł RR bo sami nie dadzą rady no i dziś tak samo za Carlo, RR bo jak ich nie ma to nic nie ma, a to nie może trwać w nieskończoność
24.11.2016 14:21
Jeśli z BVB było słabo to jak to nazwać dzisioj ? Niestety ale dzisioj to była "żenua", nie dość że przychodzi nom ciężko wykreować sytuacje, zdobywać bramki to jeszcze pomogomy przeciwnikowi w zdobywaniu goli, a wolny dla Rostova i ustawienie Svena w bramce "superowe", jak widziałem jak On stoi to se pomyślałem że jak będzie celny strzał to na bank bydzie brama no i niestety tak było :/ Dziś graliśmy bez napastnika, nie wiem czym to było spowodowane, może Pan RL jeszcze był "poturbowany" i czuł mecz z BVB ? No ale kadra "jest kompletna" i nie trzeba mieć drugiego napastnika czy innych zmienników. Carlo musi to ogarnąć, no i zawodnicy także muszą się ogarnąć bo u nich także nie widać "życia", grają tak jakby od niechcenia, jakby im nie zależało - wyjdzie to fajnie, jeśli nie wyjdzie to nic się nie dzieje , można odnieść takie wrażenie. Mam nadzieje że za chwile wszystko wróci na odpowiednie tory i z meczu na mecz się będziemy napędzać. Hmm nie wiem, może drużynie brakuje takiego meczu na przełamanie ? Tak jak za van Gaala w 2009 roku, gdzie także na początku graliśmy w kratkę a potem przychodzi mecz z Juve gdzie gramy bardzo dobrze i od tego momentu ta gra już jakoś wyglądała. No nic zoboczymy w kilku nadchodzących meczach jak to będzie z naszą formą czy Robben i Ribery zajś bydą musieli ciągnąć naszą gre.
Pierwszy czy drugie miejsce w tej edycji LM to i tak będzie nie lada przeciwnik w fazie pucharowej, bo widzimy jak się grupy prezentują to i z pierwszych miejsc i z drugich nie malże same dobre (są oczywiście także te niby słabsze kluby ale z tymi "niby" słabszymi różnie bywo)
23.11.2016 22:11
Z plotek jakie ostatnio krążą na temat naszego kapitanie to Kahn nie jest pewny czy Lahm jako Dyrektor sportowy Bayernu to dobry pomysł i radzi poważne zastanowienie się nad tym faktem.
23.11.2016 11:19
Z plotek jakie ostatnio krążą o naszym kapitanie to Kahn nie jest pewny czy Lahm jako Dyrektor sportowy Bayernu to dobry pomysł i radzi poważne zastanowienie się nad tym faktem.
23.11.2016 11:17
Czy się Muller męczy z tej prawej strony to hmm ? Groł tam u poprzedników, gro tak w reprezentacji (cały czos) no i teroz gro cały czos tam, ale jak wielokrotnie powtarzałem dużo go w środku niż na skrzydle, On zejdzie do boku kiedy trzeba, tak samo można powiedzieć że Pan RL zamiast w ataku gro gdzieś w tyle, bo się kajś cofie i w przodzie nie ma nikogo. Problem Mullera to nie pozycja tylko forma, okazje ma do strzelenia tylko nie chce wpaść i podejrzewam że tu rodzi się frustracja u wszystkich na stronie z rzekomą pozycją Tomka na boisku.
22.11.2016 18:52
Carlo na konferncji prasowej :
- Oczywiście możemy grać lepiej niż z Dortmundem i jestem pewien że jutro zagramy lepiej
- Przeciwko BVB graliśmy trzema napastnikami i nie zmienie tego systemu (bardziej chodzi tutaj o 4-3-3 ze skrzydłowymi i napastnikiem)
- Moge powiedzieć że Rostov bardzo dobrze organizuje się i ostatnio poprawili gre w obronie. Musimy być przygotowani i skutecznie "kasować" kontrataki
- Rostov to dobry zespół, pokazali to ostatnioprzeciwko Atletico i PSV. Trzeba grać na 100% by wygrać w Rostovie.
22.11.2016 18:40
Pytanie jeszcze kto jutro zagro w ataku ? Pan RL czy Green ?
22.11.2016 14:52
Jak ma ogarnąć ? Bo chyba nie bedzie gadał Carlo że mo grać tak czy siak i ten czy ten mo grać a tamten nie. Jedynie co może to "ryceć" a czy to pomoże czy nie nie wiadomo, szanse 50/50. Pod wodzą Uliego graliśmy różnie dobrze i też źle, jak szło źle to jakoś nie wpływoł na drużyne jakoś, tylko przychodził koniec sezonu to robiło się transfery i tak może mieć jakiś wpływ. Ogarnąć to musi to Carlo i sami zawodnicy muszą się wsiąść do roboty, niby zawodnicy widzą co się dzieje ale jak na razie jakoś ciężko przychodzi im ta poprawa.
21.11.2016 20:30
Czy Ja wiem czy nas Uli "zbawi" ? Jasne, Uli jako prezydent jestem jak najbardziej za tym tylko On nic nie zrobi z naszą grą, może będzie jakaś rozmowa ale trzeba pamiętać jak było wcześniej jak był Uli Prezydentem czy managerem ? Także pod jego wodzą były słabsze momenty, rozmowy a mimo to raczej nic nie dawało - potem przychodził koniec sezonu i robiło się transfery i tylko w taki sposób Uli może zareagować.
21.11.2016 15:07
A czy łatwo było uwierzyć że po batach z BATE i potem po rewanżu z Arsenalem gdzie ledwo przeszliśmy że wygromy LM ? Mecz meczowi nie równy, był sezon gdzie dwa mecze z Schalke przegrywaliśmy a jednak to My mieliśmy maistra
20.11.2016 20:18
Jak pokazuje życie nie jest tak kolorowo jakby każdy z Nos chcioł, niestety życie bywa brutalne i czasem sprowadza ludzi na ziemie, może i Bayern, Zarząd i Carlo tyż sprowadzi.
20.11.2016 18:56
No dobrze że prehistoria, ta historia jest wciąż żywa bo chyba nie chcesz powiedzieć że Bayern jak zaczoł dominować to już na wieki wieków, tak będzie i nie może mu się przytrafić jeden słabszy sezon ? Tak jak wspomniałem wcześniej Bayern zawsze mioł najlepszy, skład, trenerów, czy pieniędzy (nie licząc początków) a mimo to co roku nie byli najlepsi tylko gorsze zespoły byli od nas lepsi nie raz. Jeszcze nic nie przegraliśmy, wciąż momy szanse na wszystkie trofea, płakać bydymy jak już szans nie będzie. Jo czy Ty, kto kolwiek nie ma wpływu na to co zrobi Carlo, zarząd i tylko co nom pozostało to wspieranie a nie zwalnianie czy płakanie bo nagle od paru sezonów nie jesteśmy liderami
20.11.2016 18:46
Bayern także mioł zwycięski skład z sezonu 2000-01 a w sezonie 2001-02 jakoś nie obronił maistra, zajmując bodajże 3 miejsce, odpadając w DfB Pokal w półfinale i chyba w ćwierćfinale LM (będąc obrońcą tytułu) - jak widać nie zawsze mistrzowski skład może to powtórzyć tym bardziej że wtedy nie było zmiany trenerskiej.
20.11.2016 18:35
Bayern zawsze mioł najlepszą kadre w Niemczech, przeważnie zawsze mioł bardzo dobrego trenera, zawsze mioł najwięcej pieniędzy a mimo to w rok, w rok nie zdobywoł mistrza czy pucharu. Inne kluby z mniejszym budżetem, z gorszymi zawodnikami zdobywali ligę czy puchar, nie jednokrotnie będąc lepszym od Bayernu NAJ w Niemczech, więc może znowu będzie taki sezon gdzie Bayern Naj w Niemczech okaże się gorszy ? Nie wiem, mam jednak nadzieje że tak nie będzie i takie coś wydarzy się "później" niż "wcześniej", jednak zdaje sobie sprawę i nie bujam w obłokach że już wiecznie Bayern będzie pierwszy w Niemczech mimo że jest NAJ.
20.11.2016 18:11
Jak był Pep to były pretensje że za dużo próbujemy pchać się środkiem i czemu nie gramy bardziej skrzydłami, dziś jest Carlo to pretensje że za dużo skrzydłami i wciepek :| wiem nasze wciepki są często fatalne Alaby czy Costy kery zamiast wrzucić to wali takie bomby że komuś łeb może urwać (jak wrzuca z lewej strony), ale chodzi o to że jak był Pep to były narzekania że nie gromy bardziej skrzydłami, jest bee, był zwalniany, teroz jest Carlo zajś pretensje że za dużo skrzydłami, jest bee - to jak mają grać wkońcu ? przyjdzie kolejny to zajś będzie bee, był Jupp też bee w pierwszym sezonie (bo przegroł wszystkie finały, leśny dziadek, kogo to Bayern wzioł ? kolege Uliego itp.). Kto by nie był, jakby nie grali to i tak będzie bee, jeszcze nikt taki się nie narodził by każdemu dogodził. Takie życie, nie zawsze jest się na szczycie, może na papierze jesteśmy mocni tylko żeby tak było trzeba to jeszcze pokazać na boisku.
20.11.2016 12:13
Taa, transfery zimą tylko kogo kto by mógł także zagrać w LM ? Owszem transfer w zimie jak najbardziej realny ale coś w stylu Isaka z AIK Solny jako rezerwowego napastnika kerego już chcieli w lato.
19.11.2016 23:30
No niestety przegraliśmy choć BVB jakoś super meczu nie zagrała to i tak zdołali wygrać. Stracona bramka to może jakiś przypadek ale dla mnie błąd zrobił Alaba kery był blisko Gotze ale zdecydowoł się doskoczyć do przeciwnika kery stoł na środku a jego mioł Thiago i Mario pozostoł som nie kryty poczym dogroł brame. Niby wyszliśmy 4-3-3 ale te ustawienie często w pierwszej połowie a w drugiej po wejściu Costy przechodziło w 4-4-2. Kimmich bardzo słabo, Pan RL i Muller niestety też słabo ale nie mieli z czego coś wykombinować bo był problem w konstruowaniu sytuacji bramkowych. Niestety błedem Carlo i zarządu było przespane okienko transferowe gdzie na dzień dzisiejszy tylko Mats jest wzmocnieniem, Renato już zaczyno grać solidnie ale jeszcze nie stanowi o takiej sile, a grę musi ciągnąć Ribery albo Robben. Porażka, trudno, trzeba walczyć dalej i mieć nadzieje na lepszą gre naszych. Jeszcze niczego nie przegraliśmy, nie ma co się załamywać, a jeśli nawet nie wyjdzie nom ten sezon to trudno, takie życie bo chyba nie wierzyliście że Bayern już bydzie rok w rok wygrywać dublety czy tryplety ? Czasami mom wrażenie że jednak co nie po którzy myśleli że już w rok w rok tak będzie i Bayern powinien od razu otrzymać patere a o kolejne miejsca niech se inni walczą, jak pokazuje życie inni uczą się na błędach, wzmacniają się i uczą grać przeciwko Bayernowi. Trza się obudzić i powalczyć, zoboczymy w kolejnych spotkaniach jak się Nasi zaprezentują.
Całym sercem z Bayernem !!
Zdjęcia i noty wg TZ-online :
Manu (2) - Alaba (4), Mats (4), Boa (3), Lahm (3) - Thiago (3), Xabi (4), Kimmich (4) - Ribery (4), Pan RL (5), Muller (5)
Rezerwowi :
od 58 min. Costa (4), od 68 min. Rafi (-), od 75 min. Renato (-)
Jo tyż nie chca takiego cyklu ale trzeba popatrzeć na historie, dominacja w połowie lat 70, momentami w 80, przełomie wieków no i ostatnie 6 lat więc nie zawsze Bayern był taki super. Być może czeko nos jeden słabszy sezon ? bo wątpie by trwało to latami, choć ten sezon się jeszcze nie skończył i nic nie przegraliśmy więc póki co trzeba walczyć
19.11.2016 21:08
Być może średniackie myślenia ale może prawdziwe ? 99, 2000, 2001, 2002 także byliśmy uznawani do faworytów wygrania LM by potem zniknąć z tego pola na długie lata gdzie szczytem była gra w ćwiercfinale
19.11.2016 21:02
A czemu to Bayern zrobił błąd puszczając Pepa ? A może to Pep nie chcioł już trenować Bayern ? Więc jak już to nie pretensje do Bayernu tylko do Pepa prosze mieć że opuścił klub i co po nie których kibiców ;]
19.11.2016 20:59
Co roku Bayern nie będzie wygrywoł dubletów czy trypletów, może czasem warto zrobić krok do tyłu by potem zrobić dwa do przodu ? Nie wiem zoboczymy jak się dalej sezon potoczy, jeszcze nic nie przegraliśmy więc trzeba walczyć. Za van Gaala także graliśmy w kratkę aż od grudnia wkońcu zaczło to jakoś wyglądać i wiadomo jak się to skończyło w tym pierwszym sezonie pod jego wodzą więc nie ma to jak zwalniać trenera ;]
Co do wypowiedzi Lahma - za Pepa były tu komentarze by liga była wyrównana bo ta dominacja to jeden ze słabszych czynników gry w LM w fazie pucharowej, to jak teroz jest liga wyrównana to nagle zawód, bo żeby liga była wyrównana to Bayern musi też przegrywać.
19.11.2016 20:50
Przez to gadam każdy mo inny styl trenowania, nikt nie jest takim "perfekcjonistą" jak Guardiola że bedzie grał tak jak większość kibiców by chciała.
19.11.2016 20:10
A jo nie godom że nie można mieć pretensji tylko tu się oczekuje od Carlo nie wiem czego. Pep przyszedł widział gre tak a nie inaczej, przeszedł Carlo widzi gre tak a nie inaczej, przyszły trener będzie mioł pewnie inny wygląd gry a to że na dzień dzisiejszy gromy tak a nie inaczej to trudno, nie od razu Rzym zbudowano, zobaczymy jak na wiosne zagramy, jakie wnioski zostaną wyciągnięte.
Renato prosto "z roboty" przyjechoł na imprezę, a do "roboty" łazi w ubraniu "na co dzień" a nie w anzugach :P hehe
11.12.2016 11:38
Jo nie godom że nie wolno pisać że coś się nie podobo w drużynie, bo mi także nie podobają się pewne rzeczy czy u obecnego trenera czy u poprzedników ale jak napisałeś "hoven" nie ma co obrażać byłego trenera (Pepa) a tym bardziej nie ma co obrażać obecnego trenera bo już widziałem jak co po niektórzy tutaj jadą po Carlo od dziadków - z kąt My to znomy hmm pewnie od Juppa, po makaroniarza po kilku słabszych meczach jakbyśmy już wszystko stracili.
10.12.2016 23:24
Owszem nie ma co obrażać naszego byłego trenera (Guardiole) ale równie dobrze nie ma co obrażać naszego obecnego trenera (Carlo).
Po przyjściu Pepa do Bayernu myślałem że poprawi naszą grę pod polem karnym przeciwnika, że akcje bydą często na jeden, dwa kontakty, niestety dla Pepa najważniejszą kwestią było trzymanie piłki chyba a nie jedną z wielu kwesti. Dziś padają hasła że bez Robbery nasza gra nie istnieje, pytanie jak było za Guardioli ? Było tak samo (jedynie na jesien zeszłego roku było troche inaczej, Costa dobrze wyglądoł w pierwszej rundzie), jak nie szło to piła do Robbery i niech coś wymyślą i wkurza mnie gadanie że "niby" tylko za Carlo tak jest jakby wcześniej tak nie było. Guardiola jest w City, wybroł to co wybroł, jest tam i niech się bawi tam teroz, a My momy Carlo, początek obiecujący, potem dołek, ale widać Carlo zmienił formacje, nie pcho na siłe swojego (jak na razie) i wraca do starego, to co kiedyś bardzo dobrze wyglądało, tego co nauczył Nos van Gaal a ulepszył Jupp (4-2-3-1) i widać znowu nabieramy tej pewności, z meczu na mecz wyglądo to dobrze i oby na wiosnę było jeszcze lepiej.
10.12.2016 22:47
Co do Mahreza, to "Lisy" jak na razie ładnie "jadą" z City ;]
10.12.2016 18:41
VfL dziś się nie postawiło wogóle, jakby mogli to by walkowera dali, słaba postawa "Wilków" a My ? spokojnie sobie graliśmy bez żadnego "spinania pośladów". Teroz bez straty punktów dociągnąć do końca rundy a potem szykować forme na wiosnę.
10.12.2016 18:38
Dziś VfL osłabione i pytanie czy wyjdą z przekonaniem by walczyć czy zmyślą by przetrwać i wywieść remis z Monachium ?
Manu - Bernat, Holger (Javi), Boa, Lahm - Javi (Renato), Thiago - Ribery, Muller, Robben (Costa) - Pan RL
Całym sercem z Bayernem !!
"Hammer transfer" Bayernu !? Czy Grizmann dołączy latem do Bayernu ? Według dziennikarzy Bawarczycy będą rozmawiać w sprawie ewentualnego wykupu piłkarza z Atletico.
10.12.2016 12:59
Najinteligentniejszy piłkarz z jakim kiedykolwiek pracowoł, tak godoł o Lahmie. Teroz takich "inteligentów" jest pełno w City ? hehe
10.12.2016 12:53
Rudiger ? Lepszy Sule czy Tah jak naisoł Mati
08.12.2016 15:08
Mecz mmentami dobry z naszej strony, czasami brakowało pomysłu pod polem karnym bądź pomocy dla Pana RL kery momentami był samotny w przodzie bo Thiago coś tam próbowoł ale widać że mu ta pozycja nie leżała. 4-3-3 ? raczej 4-2-3-1, w pierwszej połowie Thiago był wyżej ustawiony, momentami groł obok Pana RL, gdy gramy 4-3-3 to Thiago rozgrywa piłe od tyłu a wczoraj tego praktycznie nie robił, dopiero w drugiej połowie Thiago "nie wytrzymoł" i się zaczoł cofać by pomóc rozgrywać i potem szybko lecioł do przodu na swoją pozycje ale jak wspomniałem na początku Thiago to nie "10" tylko "8" i to On pownien rozgrywać a nie Vidal czy Renato. Co do Portugalczyka to całkiem solidnie zagroł, kilka razy ładnie szarpnoł czy przecioł ale także moł kilka strat. Teroz czekomy na przeciwnika jaki nom los przydzieli.
Całym sercem z Bayernem !!
Zdjęcia i noty wg TZ-online :
Manu (3) - Bernat (2), Alaba (3), Mats (3), Rafi (3) - Vidal (2), Renato (4) - Costa (2), Thiago (), Robben (3) - Pan RL (2)
Rezerwowi :
od 79 min. Muller (-), od 82 min. Kimmich (-), od 87 min. Javi (-)
www.tz.de/sport/fc-bayern/fc-bayern-gegen-atl-tico-madrid-bilder-und-noten-7060912.html
Zdjęcia - media po meczu
www.tz.de/sport/fc-bayern/fc-bayern-gegen-atl-tico-madrid-pressestimmen-7062117.html
07.12.2016 15:27
Nie zmieniamy tylko od samego początku meczu gromy 4-2-3-1. gdzie Thiago kilka razy schodził do boków i gro blisko Pana RL i widać że to nie "10" tylko "8" bo widać brakuje mu tego rozgrywania piłą
06.12.2016 21:48
Gromy 4-2-3-1 gdzie Thiago to "10" chyba widać że Thiago się nie wraco po bal tylko rozzgrywają Renato czy Vidal a czasem Alaba wyżej podejdzie
06.12.2016 21:43
Renato ? solidnie kilka razy ładnie szarpnoł, przecioł ale też czasem za dużo jeszcze holuje piłe czy ta podcinka niedokładno kaj chcioł zagrać za ładnie. Thiago widać że to nie "10", chce zejść po piłke ale w ostatniej chwili głos mu godo że dziś grosz wyżej :P Vidal słabo i prędzej On do zmiany niż Renato a w jego miejsce albo Muller i Thiago na "8" albo Javi na "6". Źle to nie wygląda bijemy głową w mur ale tak samo biliśmy za Guardioli ;] Pytanie jak zagromy drugo połowa bo ostatnio odpuszczomy i nie ma tej intesywności
06.12.2016 21:39
Taa, z tego co widza to chyba takie 4-2-3-1 z czego Thiago bydzie biegać wszędzie chyba
06.12.2016 20:50
Hmm Thiago na "10" ? taka cofająca się "10" czy to było takie złudzenie pierwszą akcja ?
06.12.2016 20:49
Cekawe jak zaprezentuje się Sime Vrsaljko ;]
06.12.2016 20:46
A jakby był Conte i ustawił by swoje 3-4-3 to gdzie by groł Muller ? na skrzydle pewnie. A i nie jest powiedziane że Conte czy kto inny komu dziś dobrze idzie tak samo by mu szło z Bayernem. Kiedy Bayern był pod wodzą Juppa to każdy nie malże chcioł Pepa w Bayernie ale jak były pierwsze informacje to pewnie plotki to są, jak się okazało faktem to jak Pep dostoł baty od Carlo to nie malże każdy tutaj zamienioł Pepa już na Carlo, teroz jak Carlo jest to teroz jest wymieniany na innych na TOPIE Conte, Klopp czy także Tuchel się przewijało - to że komuśidzie dobrze w innym klubie nie znaczy że tak samo bydzie z Bayernem
06.12.2016 20:45
Alaba w środku obrony ? hmm mieszane uczucia, pytanie pozostaje jakie ustawienie ? Niestety wydaje mi się że wracomy do 4-3-3 :/ Ostatnio z Mainz po zmianach wróciliśmy do 4-3-3 gdzie Renato, Vidal i Thago grali w lini czyli tak jak dzisioj pewnie, żaden z nich nie groł wyżej w końcówce z Mainz
Całym sercem z Bayernem !!
06.12.2016 20:25
Lothar Matthäus radzi nie kupowanie Draxlera. Jako Wielki Klub nie brołbym Draxleraw tej chwili pod uwage jako wzmocnienie. Z jednej stronie ze względu na jago "słaby" charakter, a po drugie mimo iż jest to wielki talent to jednak na trwale nie umi utrzymać odpowiedniego poziomu.
06.12.2016 19:02
Santiago Canizares - Bayern czyli La Bestia Negra ? Od czasów Guardioli nie można tego powiedzieć, kiedyś Bayern był postrachem Hiszpańskich zespołów, dziś to Bayern obawia się Hiszpańskich drużyn
06.12.2016 15:51
Draxler trafi do Bayernu !? Zawodnik ten był już łączony z bawarczykami kiedy ten jeszcze reprezentowoł barwy Schalke
06.12.2016 15:09
W składzie bym widzioł kilka korekt, nie ma co zajs zmieniać pół składu, niech chopcy nabierają formy na te końcowe mecze rundy jesiennej.
Manu - Alaba, Mats, Javi, Lahm - Vidal (Renato), Thiago - Ribery (Costa), Muller, Robben - Pan RL
Całym sercem z Bayernem !!
05.12.2016 21:34
Jo nie godom o samym szczęściu tylko to był może końcowy "element" który nom brakowoł za Guardioli szczególnie z Atletico ? Co z tego że na jesieni gromilismy "każdego" jak na wiosne czegoś zawsze brakowało. Nie wiem jak bedzie teroz, jak się ułoży faza pucharowa LM ale żeby wygrać LM czy też awansować do finału to trzeba także mieć element szczęścia - 2010 gol ze spalonego Klose uznany, półfinał z Lyonem (a nie z Barcą czy Interem), 2012 rok poażka z Basel kero dała nom kopa w rewanżu, karne z Realem gdzie Manu broni 3 pierwsze strzały a potem nagle nasi pudłują, 2013 rok rewanż z Arsenalem gdzie mieliśmy szczęscie broniąc sie w końcówce, finał z BVB gdzie cisneli na początku i tylko dobra pstawa Manu nas ratowała i mieliśmy "0" w tyle. Pożyjemy zoboczymy jak to będzie
05.12.2016 15:34
2010 roku jakoś też silni nie byliśmy a jakoś dostaliśmy się do finału LM, było w tym też szczęście ale jednak jakoś się udało, w 2012 (tutaj się nie udało wygrać BL i DfB Pokal) roku byliśmy silniejsi niż w 2010 roku i jakoś udało nom się być w finale LM, 2014,2015,2016 byliśmy silniejsi niż 2010 i 2012 roku a jakoś nie udało nom się awansować do finału LM. Może byliśmy aż nad to za silni i nie mieliśmy szczęścia ? Teroz nie ma Guardioli i jesteśmy "słabsi" ale może bydzie te szczęście jakiego nom brakowało za Pepa ? ;] Przekonomy się za kadencji Carlo jak to bydzie ;]
05.12.2016 15:16
Szkoda że te "piękno" nie dało nam choć raz wygranej w LM lub przynajmniej "zakosztowania" finału, wolołbych bardziej wyrachowaną grę tzn kiedy można byłoby se pozwolić na "piękną" gre to nią grać a kiedy przychodziło grać w innych meczach "brzydziej" ale za to skutecznie no ale jak widzieliśmy nie mogło tak być
04.12.2016 21:54
Xabi i Holger wracają do treningów
04.12.2016 16:03
Thiago ? Mnie się podoboł jak zagroł, czasami za bardzo "w tyle" jest ustawiony a nie bliżej bramki przeciwnika ale to jest taki "nowy Xavi" czyli tako "8" co najwyżej niż "10" :P
03.12.2016 13:12
Wczoraj było widać już poprawę ale to jeszcze nie to i zoboczymy jak bydą grać w kolejnych meczach czy ta forma bedzie z meczu na mecz lepszo. Pierwsza połowa dobra jak nie bardzo dobra (oprócz tego początku), po stracie bramki graliśmy z minuty na minute bardziej pewnie, co warzne była ta intesywność i zawodnikom się chciało, po pierwszej połowie to powinno już być z 1-4 dla Nos. Druga połowa to niestety oddaliśmy pole rywalom, nie było tej intesywności i niektórzy gracze już tak jakby odpuścili. Dobre zawody wczoraj niektórych zawodników a najsłabsi to chyba Javi i Alaba który od paru miesięcy można powiedzieć że cieniuje przynajmniej takie mom wrażenie no i Costa kery taką sobie zmiane. Pytanie czy przejście na 4-2-3-1 to taki "jednorazowy wybryk" czy być może to zaczniemy znowu grać ? Po wczorajszych zmianach na ostatnie minuty znowu przeszliśmy na 4-3-3 a myślałem że Renato bądź Thiago przejdzie na pozycje za napastnikiem.
Całym sercem z Bayernem !!
03.12.2016 12:52
Costa jak na razie słabo zmiana choc z drugej strony myśmy oddali troche pola
02.12.2016 22:10
Vidal za Lahma ?
02.12.2016 22:03
Jakby nie było to ta asysta Mullera to była ze skrzydła i po wrzutce ;]
02.12.2016 21:39
Spokojnie, jasne że nie ma co się tak podniecać, dopiero momy nie mal że pół sezonu dopiero ale po ostatnich słabszych meczach widać poprawę a to że są jeszcze błędy to raczej normalne po ostatnich słabych meczach, ważne żeby było ich co mecz mniej i Nasi powoli znowu wchodzili w ten rytm i intesywność. Pytane jak bydymy wyglądać w następnych meczach (no i w drugiej połowie z Mainz), jak wspomniałem wcześniej mom nadzieja że powoli bdą wchodzić na odpowiednie tory a Carlo zoboczy że w tej formacji dobrze to wyglądo i tego się bydymy trzymać
02.12.2016 21:24
Ajj Arjen
02.12.2016 20:57
Brawo !!
02.12.2016 20:53
Jak na razie dobrze to wyglądo, mimo iż kilka błedów z naszej strony było to jednak widać z biegiem czasu że Nasi pewniej się czują i jest ta intesywność jak na razie :P
02.12.2016 20:49
No tak to dopiero 12 minuta ale póki co daje rade, ale to nie zmienia faktu że wole jak gro na prawej stronie niż w środku pomocy.
02.12.2016 20:46
Lahm jak wchodzi i na dupsku jeździ :P
02.12.2016 20:42
Brawo !!
02.12.2016 20:39
Boshee Lahm w pomocy :/ wkurzający widok jak dla mnie :/ Jak by tam Renato nie mógł grać, czy już ten Xabi mimo iż popełnia błędy to jednak tyż coś próbuje w przodzie, nie godom że Lahm tyż nic nie próbuje ale nasz kapitan tam po prostu nie pasuje, no albo Javi na "6" a Boa na obrone.
02.12.2016 20:19
Zoboczymy jak Nasi bydą wyglądać po "małej przerwie" (to nie był tydzień angielski dla Nas), może nabrali sił na bardziej intensywny mecz :P Ponoć Vidal jest gotowy pytanie czy zagro od pierwszych minut. Formacja się nie zmieni więc bym widzioł taki skład :
Manu - Alaba, Mats, Boa, Lahm - Thiago, Javi, Renato - Ribery, Pan RL, Robben
Całym sercem z Bayernem !!
02.12.2016 15:17
Vidal i Xabi niepewni występu przeciwko Mainz, za to Boa wraca do treningów
01.12.2016 15:16
Video - Alaba, Ribery i Sanches na koncercie
www.tz.de/sport/fc-bayern/bayern-trio-heizt-muenchner-publikum-bei-konzert-ein-7032234.html
30.11.2016 18:28
Nie będzie transferów zimą
30.11.2016 17:53
Zimowe okienko transferowe czyli "mała" korekta kadry Bayernu. Nazwiska które w ostatnich dniach są łączone z Bayernem.
- Gelson Martins (21-letni skrzydłowy Sportingu)
- Leon Bailey (19-letni skrzydłowy RC Gent)
- Serge Gnabry (21-letni skrzydłowy Werderu)
- Yannick Carrasco (23-letni skrzydłowy Atletico), bardz wątpliwy transfer zimą
- Julian Brandt (20-letni skrzydłowy Leverkusen), według niektórych źródeł letni transfer Bayernu, być może da to się przyspieszyć już do zimy ?
- Moussa Dembélé (20-letni napastnik Celticu)
- Paulo Dybala (napastnik Juve), bardzo wątpliwy transfer w zimie
- Alexander Isak (17-letni napastnik), bardzo blisko Bayernu, już w sierpniu Bawarczycy zagieli "parol" na tego napastnika
- Kasper Dolberg (19-letni napastnik Ajaxu)
- Diego Rolan (23-letni napastnik Bordo)
Jak widzimy wszyscy to skrzydłowi i napastnicy czyli zawodnicy którzy mieli wzmocnić pozycje już dawno temu a do dziś tak się nie stało.
www.tz.de/sport/fc-bayern/mit-diesen-spielern-koennte-sich-fc-bayern-verstaerken-zr-7027459.html
-
29.11.2016 16:55
Ehh ... :( [*]
29.11.2016 16:41
Co do Mullera to chyba jeszcze siedzi w nim ten drugi mecz z Atletico, to od tego meczu forma Tomka "idzie w dół".
C do Wernera to wątpie by go Bayern wykupił w lato, niech se jeszcze pogra w Lipsku i niech trzymo poziom kilka sezonów to wtedy go Bayern może wykupi
29.11.2016 16:27
Tylko ten van Gaal dał fundamenty pod prawdopodobnie najlepszy Bayern, w zawodnikach zaszczepił ten gen zwycięstwa, dał szanse gry zawodnikom z rezerw na szerszą skale inni szanse wykorzystali, inni wkrótce odeszli a to że mu nie pykło w drugim sezonie to trudno, nie chcioł transferów, chciał odnieść sukces z tymi zawodnikami jak w debiutackim sezonie (Kroos i Breno jako nowi) i ja nie żałuje że van Gaal prowadził Bayern, bardzo go lubie i szkoda że mu nie wyszło później.
29.11.2016 16:24
Kontuzja ? ee to nic, w końcu kadra jest kompletna i zmiennik Pana RL już jest gotowy do gry ... eee tzn mógłby być gotowy jakbyśmy drugiego napastnika mieli.
Zobaczymy jak to bedzie ze zdrowiem naszego jedynego napastnika a jak nie to do ataku pójdzie Muller albo Green (no ale On chyba też kontuzjowany), no to Starke jest wysoki to może iść do ataku, zastawi się i bedzie zgrywoł do naszych skrzydłowych :P
28.11.2016 17:22
Zdjęcia - dzisiejszy trening
www.tz.de/sport/fc-bayern/kalte-temperaturen-und-lewy-aufreger-bilder-vom-bayern-training-7024680.html
28.11.2016 17:03
No i fajnie że Ribery zostaje na kolejny rok, jeszcze z Robbenem przedłużyć. Tylko żeby to nie było tak że w przyszłym sezonie ustalając "najmocniejszą jedenastkę" znowu Ribery i Robben jako czołowe postacie tylko trzeba kupić jednego skrzydłowego kery na już do jakość a RR będą uzupełnieniem tego razem z Costą. W 2018 roku kupić kolejnego skrzydłowego. No ale zoboczymy jak to się wszystko potoczy.
27.11.2016 11:40
Dobry przeciwnik na przełamanie, wygraliśmy mecz ... ale ta wygrana przyszła w bólach - ciągle popełniamy głupie błędy, źle się ustawiamy, chwile po bramce Matsa (2-1) Manu trochę zirytowany postawą kolegów wymownie pokazuje że mają grać bliżej siebie, bo są za bardzo rozciągnięci i tworzą się dziury. Thiago widać że się stara, próbuje być wszędzie w przodzie i w tyle, widać dzisioj było ze brakuje mu kogoś do pomocy. Teroz mają tydzień do następnego meczu, licza że dobrze go przepracują ! Co do ustawienia 4-3-3 to ono się nie zmieni, żeby się zmieniło musielibyśmy mieć kilka porażek z rzędu a tak dziś wygraliśmy więc nie ma co zmieniać zapewne ;]
26.11.2016 22:38
lol. 30 metrów od bramki przeciwnika i nikogo w polu karnym w pewnym momencie, 5 zawodników w obwodzie pola karnego
26.11.2016 20:11
oj oj oj Javi ... :/
26.11.2016 20:09
Pół drużyny się cofie we własne ole karne a Havertz sobie spokojnie strzela z dystansu, zamiast ktoś wyskoczyć do niego to nie
26.11.2016 20:08
Kimmich ... lol :P
26.11.2016 19:48
Zaraz Ribery wejdzie, szoł już na rozgrzewkę
26.11.2016 19:34
Javi pokazuje że umi zagrać a łon w obronie. Za Guardioli także mioł genialne zagrania ale nadal w obronie
26.11.2016 19:14
Tak, Xabi często ostatnio popełnio błedy ale bramki straconej bym nie zwaloł na Xabiego
26.11.2016 19:11
Co mioł zrobić Xabi ? On nie mal że stoł a Hakan był rozpędzony ... jedyne co mogło go ratować to to że podanie będzie prosto w niego a nie było
26.11.2016 19:08
Ale zgrali
26.11.2016 19:05
Thia6o !!
26.11.2016 19:00
Raczej Lahm, to on tak słabo podoł do Xabiego w polu karnym
26.11.2016 18:38
No właśnie widza :/
26.11.2016 18:33
Hmm gdzie gra Lahm ? W środku czy na prawej ?
26.11.2016 18:32
Kimmich jako prawy obrońca ? Nie, wola go w środku. 4-3-3 ale pewnie te ustawienie bedzie przechodziło czasami w 4-4-2 gdzie Kimmich bedzie prawoskrzydłowym a Muller podejdzie bliżej Pana RL.
Ciekawe jak zagromy bez RR ;]
Całym sercem z Bayernem !!
26.11.2016 18:28
Globin
Owszem był kapitanem ale tam był także Bastian i Manu którzy pewnie też mieli coś do powiedzenia, kiedyś nasi przed pierwszym gwizdkiem zawsze byli w kole motywowali się, Lahm jako kapitan mniej wtedy gadał bo wszystko to na siebie broł Bastian czy wcześniej właśnie van Bommel. No zoboczymy jak to będzie wyglądać ale coś czuja że po tym sezonie właśnie Lahm może objąć te stanowisko bo jak to Bayern i przez dwa lata był bez managera/dyrektora sportowego ?
26.11.2016 14:23
Nie ma co przepraszać, wpadki, porażki to także część futbolu, najlepszą reakcją na porażki jest wyciąganie z nich wniosków i stawanie się silniejszym by tych wpadek i porażek było jak najmniej.
26.11.2016 13:11
Dobrze że liga ma kolejny dobry klub z potencjałem, pytanie jak ten klub bedzie się rozwijać bo podobnie "świetlaną" przyszłość wróżono Hoffe a wiadomo jak się to skończyło, dopiero dziś znowu zajmują górną część tabeli.
Co do Lahma to hmm taki dobry dyplomata można powiedzieć ale czy będzie mioł "jaja" i zareagować troche "agresywniej" - raczej nie, bo widzimy jak teraz prezentuje się na boisku, owszem stara się motywować ale reagować w czasie gry jak nic nie idzie czy po za boiskiem to już nie, kiedyś tak Lothar, Effe, Kahn, van Bommel, Bastian i dziś Manu bardziej to robili i robią żeby kogoś pobudzić, powiedzieć coś ostrzej "drużynie".
26.11.2016 13:08
Czy Lipsk spuchnie czy nie to zoboczymy tak samo zoboczymy jak Bayern "zareaguje" na tą sytuacje. Jeszcze jest tyle kolejek gdzie można odrabiać straty a z drugiej strony jest jeszcze tyle samo kolejek gdzie można te punkty stracić. Troche przypomina mi to sytuacje z pierwszym rokiem Hoffe w lidze, to oni na jesieni długo prowadzili i na koniec rundy jesiennej graliśmy z nimi dziś jest podobnie, Lipsk prowadzi a na koniec rundy gromy z nimi.
26.11.2016 12:50
No i super ! :) Nic tylko życzyć owocnych sezonów za sterami Bayernu :)
26.11.2016 12:42
Zdjęcia - co roczny zjazd
www.tz.de/sport/fc-bayern/fc-bayern-jahreshauptversammlung-2016-rueckkehr-hoeness-bilder-7016958.html
25.11.2016 22:02
Hmm to ustawienie jakie jest podane w zapowiedzi to jest typ jakiegoś magazynu czy być może redakcji ?
Ciężki szpil się szykuje ale mom nadzieja że to dobry przeciwnik na przełamanie się i pójście "w górę" z formą.
Manu - Alaba, Mats, Boa, Lahm - Javi, Thiago - Ribery (Costa), Muller, Robben - Pan RL
Całym sercem z Bayernem !!
25.11.2016 17:54
Wracając do "mitycznego" ustawienia 4-2-3-1 za Juppa to skąd niby te ustawienie się wzieło ? Tak już graliśmy za van Gaala bez Javiego i juz wtedy to nie wyglądało tak źle (u van Gaala graliśmy na poczatku 4-4-2 w zależności od kontuzjowanych graczy gdzie w ataku grali "Golic" na lewej Ribery a na prawej Muller/Robben a pod koniec sezonu przeszliśmy na dobre na 4-2-3-1)
24.11.2016 18:05
Zdjęcia - trening bawarczyków. Powrót Manu, Arjena i Javiego
www.tz.de/sport/fc-bayern/bayern-training-trio-wieder-dabei-7011717.html
24.11.2016 17:37
Też bym woloł 4-2-3-1 ale pytanie było czy pasuje nam 4-3-3 więc odpowiedziałem a to ze przy kontuzjowanych graczach zostają tacy a nie inni gracze to już nie moja wina, nie mój problem, jo tylko jestem kibicem, kery wspiero drużyne i moga się przyglądać z boku, to Carlo z zarządem zdecydowali że kadra jest kompletna.
24.11.2016 17:16
Panagiotis Retsos obserwowany przez skautów Bayernu. 19-letni obrońca Olympaikosu zwrócił na siebie uwage takich klubów jak Arsenal, Man Utd, Fiorentine czy PSV. Do tego grona dołaczył także Bayern.
www.tz.de/sport/fc-bayern/fc-bayern-interesse-an-panagiotis-retsos-von-olympiakos-piraeus-7011529.html
Do gry 4-3-3 jakby nie było też momy graczy, są skrzydłowi (Ribery, Robben, Costa, Coman), są środkowi pomocnicy (Thiago, Javi, Xabi, Renato, Vidal, Kimmich), problem leży bardziej w tej organizacji gry, momy straszne dziury, błędy w ustawianiu się na boisku a kolejny problem to zawodnicy prezentujący się jak się prezentują, czyli słabo, nie ma tej formy.
24.11.2016 17:07
Co do "emerytów", to Carlo takimi wygroł LM w Milanie hehe :P
Spłacony stadion, duże przychody więc w lato trzeba będzie chyba wyłożyć konkret "money" na jednego skrzydłowego kery do jakoś od razu, zmiennika dla Pana RL i prawdopodobnie prawego obrońcy, być może ktoś jeszcze ale to nie wiadoma a w 2018 roku kupić kolejnego skrzydłowego no ale wiem fajnie się pisze ale jak bydzie to dopiero się przekonomy ;]
24.11.2016 16:57
Nie ma co patrzeć że rok temu tym składem wygrywaliśmy, Bayern co roku mistrza nie robił choć skład dużo się nie zmienioł, Vettel w Red Bullu też dominowoł pare sezonów a potem nagle do gry włączyli się inni, tak samo jest dziś z nami, myśmy może staneli w miejscu a inni się rozwijają do tego dochodzi ta forma zawodników. Jo wciąż myśla że tej drużynie czegoś już brakuje. Jak graliśmy za Pepa to były hasła że gromy po obwodzie cały czos, pchamy się środkiem nie potrzebnie i trzeba czekać aż coś Ribery albo Robben wymyśli, dziś za dużo skrzydłami i trzeba czekać aż Ribery albo Robben coś wymyśli, wiem za Pepa punkty były a dziś już nie, więc pewnie coś się wyczerpało ? Oczywiście błedy trenera, przygotowanie zawodników i ich podejście także mo znaczenie, ale trzeba popatrzeć co się nie zmieniło, u van Gaala jak Ribery czy Robben nic nie wymyśli to będzie ciężko, u Juppa także nasza gra bazowała na geniuszu RR, za Pepa także gdzie nasze boki były osamotnione i była krytyka żeby ktoś pomógł RR bo sami nie dadzą rady no i dziś tak samo za Carlo, RR bo jak ich nie ma to nic nie ma, a to nie może trwać w nieskończoność
24.11.2016 14:21
Jeśli z BVB było słabo to jak to nazwać dzisioj ? Niestety ale dzisioj to była "żenua", nie dość że przychodzi nom ciężko wykreować sytuacje, zdobywać bramki to jeszcze pomogomy przeciwnikowi w zdobywaniu goli, a wolny dla Rostova i ustawienie Svena w bramce "superowe", jak widziałem jak On stoi to se pomyślałem że jak będzie celny strzał to na bank bydzie brama no i niestety tak było :/ Dziś graliśmy bez napastnika, nie wiem czym to było spowodowane, może Pan RL jeszcze był "poturbowany" i czuł mecz z BVB ? No ale kadra "jest kompletna" i nie trzeba mieć drugiego napastnika czy innych zmienników. Carlo musi to ogarnąć, no i zawodnicy także muszą się ogarnąć bo u nich także nie widać "życia", grają tak jakby od niechcenia, jakby im nie zależało - wyjdzie to fajnie, jeśli nie wyjdzie to nic się nie dzieje , można odnieść takie wrażenie. Mam nadzieje że za chwile wszystko wróci na odpowiednie tory i z meczu na mecz się będziemy napędzać. Hmm nie wiem, może drużynie brakuje takiego meczu na przełamanie ? Tak jak za van Gaala w 2009 roku, gdzie także na początku graliśmy w kratkę a potem przychodzi mecz z Juve gdzie gramy bardzo dobrze i od tego momentu ta gra już jakoś wyglądała. No nic zoboczymy w kilku nadchodzących meczach jak to będzie z naszą formą czy Robben i Ribery zajś bydą musieli ciągnąć naszą gre.
Całym sercem z Bayernem !!
Zdjęcia i noty wg TZ-online :
Ulreich (4) - Bernat (3), Badstuber (5), Boa (5), Rafi (4) - Renato (4), Thiago (5), Lahm (4) - Ribery (4), Pan RL (5), Costa (4)
Rezerwowi :
od 58 min. Mats (4), od 75 min. Muller (-)
www.tz.de/sport/fc-bayern/bilder-und-noten-vom-champions-league-spiel-fc-bayern-muenchen-bei-fk-rostow-7009738.html
23.11.2016 23:06
Pierwszy czy drugie miejsce w tej edycji LM to i tak będzie nie lada przeciwnik w fazie pucharowej, bo widzimy jak się grupy prezentują to i z pierwszych miejsc i z drugich nie malże same dobre (są oczywiście także te niby słabsze kluby ale z tymi "niby" słabszymi różnie bywo)
23.11.2016 22:11
Z plotek jakie ostatnio krążą na temat naszego kapitanie to Kahn nie jest pewny czy Lahm jako Dyrektor sportowy Bayernu to dobry pomysł i radzi poważne zastanowienie się nad tym faktem.
23.11.2016 11:19
Z plotek jakie ostatnio krążą o naszym kapitanie to Kahn nie jest pewny czy Lahm jako Dyrektor sportowy Bayernu to dobry pomysł i radzi poważne zastanowienie się nad tym faktem.
23.11.2016 11:17
Czy się Muller męczy z tej prawej strony to hmm ? Groł tam u poprzedników, gro tak w reprezentacji (cały czos) no i teroz gro cały czos tam, ale jak wielokrotnie powtarzałem dużo go w środku niż na skrzydle, On zejdzie do boku kiedy trzeba, tak samo można powiedzieć że Pan RL zamiast w ataku gro gdzieś w tyle, bo się kajś cofie i w przodzie nie ma nikogo. Problem Mullera to nie pozycja tylko forma, okazje ma do strzelenia tylko nie chce wpaść i podejrzewam że tu rodzi się frustracja u wszystkich na stronie z rzekomą pozycją Tomka na boisku.
22.11.2016 18:52
Carlo na konferncji prasowej :
- Oczywiście możemy grać lepiej niż z Dortmundem i jestem pewien że jutro zagramy lepiej
- Przeciwko BVB graliśmy trzema napastnikami i nie zmienie tego systemu (bardziej chodzi tutaj o 4-3-3 ze skrzydłowymi i napastnikiem)
- Moge powiedzieć że Rostov bardzo dobrze organizuje się i ostatnio poprawili gre w obronie. Musimy być przygotowani i skutecznie "kasować" kontrataki
- Rostov to dobry zespół, pokazali to ostatnioprzeciwko Atletico i PSV. Trzeba grać na 100% by wygrać w Rostovie.
22.11.2016 18:40
Pytanie jeszcze kto jutro zagro w ataku ? Pan RL czy Green ?
22.11.2016 14:52
Jak ma ogarnąć ? Bo chyba nie bedzie gadał Carlo że mo grać tak czy siak i ten czy ten mo grać a tamten nie. Jedynie co może to "ryceć" a czy to pomoże czy nie nie wiadomo, szanse 50/50. Pod wodzą Uliego graliśmy różnie dobrze i też źle, jak szło źle to jakoś nie wpływoł na drużyne jakoś, tylko przychodził koniec sezonu to robiło się transfery i tak może mieć jakiś wpływ. Ogarnąć to musi to Carlo i sami zawodnicy muszą się wsiąść do roboty, niby zawodnicy widzą co się dzieje ale jak na razie jakoś ciężko przychodzi im ta poprawa.
21.11.2016 20:30
Czy Ja wiem czy nas Uli "zbawi" ? Jasne, Uli jako prezydent jestem jak najbardziej za tym tylko On nic nie zrobi z naszą grą, może będzie jakaś rozmowa ale trzeba pamiętać jak było wcześniej jak był Uli Prezydentem czy managerem ? Także pod jego wodzą były słabsze momenty, rozmowy a mimo to raczej nic nie dawało - potem przychodził koniec sezonu i robiło się transfery i tylko w taki sposób Uli może zareagować.
21.11.2016 15:07
A czy łatwo było uwierzyć że po batach z BATE i potem po rewanżu z Arsenalem gdzie ledwo przeszliśmy że wygromy LM ? Mecz meczowi nie równy, był sezon gdzie dwa mecze z Schalke przegrywaliśmy a jednak to My mieliśmy maistra
20.11.2016 20:18
Jak pokazuje życie nie jest tak kolorowo jakby każdy z Nos chcioł, niestety życie bywa brutalne i czasem sprowadza ludzi na ziemie, może i Bayern, Zarząd i Carlo tyż sprowadzi.
20.11.2016 18:56
No dobrze że prehistoria, ta historia jest wciąż żywa bo chyba nie chcesz powiedzieć że Bayern jak zaczoł dominować to już na wieki wieków, tak będzie i nie może mu się przytrafić jeden słabszy sezon ? Tak jak wspomniałem wcześniej Bayern zawsze mioł najlepszy, skład, trenerów, czy pieniędzy (nie licząc początków) a mimo to co roku nie byli najlepsi tylko gorsze zespoły byli od nas lepsi nie raz. Jeszcze nic nie przegraliśmy, wciąż momy szanse na wszystkie trofea, płakać bydymy jak już szans nie będzie. Jo czy Ty, kto kolwiek nie ma wpływu na to co zrobi Carlo, zarząd i tylko co nom pozostało to wspieranie a nie zwalnianie czy płakanie bo nagle od paru sezonów nie jesteśmy liderami
20.11.2016 18:46
Bayern także mioł zwycięski skład z sezonu 2000-01 a w sezonie 2001-02 jakoś nie obronił maistra, zajmując bodajże 3 miejsce, odpadając w DfB Pokal w półfinale i chyba w ćwierćfinale LM (będąc obrońcą tytułu) - jak widać nie zawsze mistrzowski skład może to powtórzyć tym bardziej że wtedy nie było zmiany trenerskiej.
20.11.2016 18:35
Bayern zawsze mioł najlepszą kadre w Niemczech, przeważnie zawsze mioł bardzo dobrego trenera, zawsze mioł najwięcej pieniędzy a mimo to w rok, w rok nie zdobywoł mistrza czy pucharu. Inne kluby z mniejszym budżetem, z gorszymi zawodnikami zdobywali ligę czy puchar, nie jednokrotnie będąc lepszym od Bayernu NAJ w Niemczech, więc może znowu będzie taki sezon gdzie Bayern Naj w Niemczech okaże się gorszy ? Nie wiem, mam jednak nadzieje że tak nie będzie i takie coś wydarzy się "później" niż "wcześniej", jednak zdaje sobie sprawę i nie bujam w obłokach że już wiecznie Bayern będzie pierwszy w Niemczech mimo że jest NAJ.
20.11.2016 18:11
Jak był Pep to były pretensje że za dużo próbujemy pchać się środkiem i czemu nie gramy bardziej skrzydłami, dziś jest Carlo to pretensje że za dużo skrzydłami i wciepek :| wiem nasze wciepki są często fatalne Alaby czy Costy kery zamiast wrzucić to wali takie bomby że komuś łeb może urwać (jak wrzuca z lewej strony), ale chodzi o to że jak był Pep to były narzekania że nie gromy bardziej skrzydłami, jest bee, był zwalniany, teroz jest Carlo zajś pretensje że za dużo skrzydłami, jest bee - to jak mają grać wkońcu ? przyjdzie kolejny to zajś będzie bee, był Jupp też bee w pierwszym sezonie (bo przegroł wszystkie finały, leśny dziadek, kogo to Bayern wzioł ? kolege Uliego itp.). Kto by nie był, jakby nie grali to i tak będzie bee, jeszcze nikt taki się nie narodził by każdemu dogodził. Takie życie, nie zawsze jest się na szczycie, może na papierze jesteśmy mocni tylko żeby tak było trzeba to jeszcze pokazać na boisku.
20.11.2016 12:13
Taa, transfery zimą tylko kogo kto by mógł także zagrać w LM ? Owszem transfer w zimie jak najbardziej realny ale coś w stylu Isaka z AIK Solny jako rezerwowego napastnika kerego już chcieli w lato.
19.11.2016 23:30
No niestety przegraliśmy choć BVB jakoś super meczu nie zagrała to i tak zdołali wygrać. Stracona bramka to może jakiś przypadek ale dla mnie błąd zrobił Alaba kery był blisko Gotze ale zdecydowoł się doskoczyć do przeciwnika kery stoł na środku a jego mioł Thiago i Mario pozostoł som nie kryty poczym dogroł brame. Niby wyszliśmy 4-3-3 ale te ustawienie często w pierwszej połowie a w drugiej po wejściu Costy przechodziło w 4-4-2. Kimmich bardzo słabo, Pan RL i Muller niestety też słabo ale nie mieli z czego coś wykombinować bo był problem w konstruowaniu sytuacji bramkowych. Niestety błedem Carlo i zarządu było przespane okienko transferowe gdzie na dzień dzisiejszy tylko Mats jest wzmocnieniem, Renato już zaczyno grać solidnie ale jeszcze nie stanowi o takiej sile, a grę musi ciągnąć Ribery albo Robben. Porażka, trudno, trzeba walczyć dalej i mieć nadzieje na lepszą gre naszych. Jeszcze niczego nie przegraliśmy, nie ma co się załamywać, a jeśli nawet nie wyjdzie nom ten sezon to trudno, takie życie bo chyba nie wierzyliście że Bayern już bydzie rok w rok wygrywać dublety czy tryplety ? Czasami mom wrażenie że jednak co nie po którzy myśleli że już w rok w rok tak będzie i Bayern powinien od razu otrzymać patere a o kolejne miejsca niech se inni walczą, jak pokazuje życie inni uczą się na błędach, wzmacniają się i uczą grać przeciwko Bayernowi. Trza się obudzić i powalczyć, zoboczymy w kolejnych spotkaniach jak się Nasi zaprezentują.
Całym sercem z Bayernem !!
Zdjęcia i noty wg TZ-online :
Manu (2) - Alaba (4), Mats (4), Boa (3), Lahm (3) - Thiago (3), Xabi (4), Kimmich (4) - Ribery (4), Pan RL (5), Muller (5)
Rezerwowi :
od 58 min. Costa (4), od 68 min. Rafi (-), od 75 min. Renato (-)
www.tz.de/sport/fc-bayern/borussia-dortmund-gegen-fc-bayern-bilder-und-noten-6995198.html
Zdjęcia - media po meczu :
www.tz.de/sport/fc-bayern/borussia-dortmund-gegen-fc-bayern-pressestimmen-zum-topspiel-6995222.html
19.11.2016 23:12
Jo tyż nie chca takiego cyklu ale trzeba popatrzeć na historie, dominacja w połowie lat 70, momentami w 80, przełomie wieków no i ostatnie 6 lat więc nie zawsze Bayern był taki super. Być może czeko nos jeden słabszy sezon ? bo wątpie by trwało to latami, choć ten sezon się jeszcze nie skończył i nic nie przegraliśmy więc póki co trzeba walczyć
19.11.2016 21:08
Być może średniackie myślenia ale może prawdziwe ? 99, 2000, 2001, 2002 także byliśmy uznawani do faworytów wygrania LM by potem zniknąć z tego pola na długie lata gdzie szczytem była gra w ćwiercfinale
19.11.2016 21:02
A czemu to Bayern zrobił błąd puszczając Pepa ? A może to Pep nie chcioł już trenować Bayern ? Więc jak już to nie pretensje do Bayernu tylko do Pepa prosze mieć że opuścił klub i co po nie których kibiców ;]
19.11.2016 20:59
Co roku Bayern nie będzie wygrywoł dubletów czy trypletów, może czasem warto zrobić krok do tyłu by potem zrobić dwa do przodu ? Nie wiem zoboczymy jak się dalej sezon potoczy, jeszcze nic nie przegraliśmy więc trzeba walczyć. Za van Gaala także graliśmy w kratkę aż od grudnia wkońcu zaczło to jakoś wyglądać i wiadomo jak się to skończyło w tym pierwszym sezonie pod jego wodzą więc nie ma to jak zwalniać trenera ;]
Co do wypowiedzi Lahma - za Pepa były tu komentarze by liga była wyrównana bo ta dominacja to jeden ze słabszych czynników gry w LM w fazie pucharowej, to jak teroz jest liga wyrównana to nagle zawód, bo żeby liga była wyrównana to Bayern musi też przegrywać.
19.11.2016 20:50
Przez to gadam każdy mo inny styl trenowania, nikt nie jest takim "perfekcjonistą" jak Guardiola że bedzie grał tak jak większość kibiców by chciała.
19.11.2016 20:10
A jo nie godom że nie można mieć pretensji tylko tu się oczekuje od Carlo nie wiem czego. Pep przyszedł widział gre tak a nie inaczej, przeszedł Carlo widzi gre tak a nie inaczej, przyszły trener będzie mioł pewnie inny wygląd gry a to że na dzień dzisiejszy gromy tak a nie inaczej to trudno, nie od razu Rzym zbudowano, zobaczymy jak na wiosne zagramy, jakie wnioski zostaną wyciągnięte.
19.11.2016 20:03