DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Marienplatz Strona 39

Jak przegrywamy to że to nie tylko jego wina, a jak wygrywamy, to "pokazaliśmy się z dobrej strony", "zagraliśmy". I tak dalej :)

01.10.2022 09:42

Okienko bardzo dobre ale nazwiska nie grają. Pokaże cały sezon.

01.10.2022 06:18

Jamal wszedł na poziom Bayernu na dobre.

01.10.2022 06:18

Nie wiem dlaczego Tel nie dostał szansy. Przecież na Czupona i tak nie stawiamy w ogóle w tym sezonie.

Edytowano : 2022-10-01 06:17:26

Może Tel pogra za to więcej z Pilznem.

01.10.2022 06:17

Oby tak dalej.

01.10.2022 06:15

Uff do przodu i to efektownie. Ale zgoda, zaczekajmy na Dortmund. Pilzna nie liczę, wynik ma być podobny jak dziś.

01.10.2022 06:15

Poza Goretzką. Najsilniejszy w tym sensie, że Leon niegotowy.

30.09.2022 19:30

Wiecie dlaczego wygramy? Bo mamy Manka i Sanka. Na to liczę!

30.09.2022 19:26

Taki czyli jaki? Bo ja podobnej serii w BL nie pamiętam i nie na darmo nawet redakcja przytaczała statystyki z ostatnich 20 lat, gdzie próżno szukać takiego przypadku jak obecnie.

30.09.2022 19:16

Obyś miał Herbercie rację. A Twoja wypowiedź nie była jedynie podyktowana wspieraniem trenera w mediach.

30.09.2022 19:13

Mieć można nawet Ronaldo i Neymara. Nie przeszkadza to, by dostawać w tyłek od Augsburga.

30.09.2022 14:47

@Reeken89 nawet nie wszystko, ale takie bez klasy to, jak ileś wcześniejszych wypowiedzi typu "byliśmy lepsi", przytyków do sędziego gdy Bayern powinien wsadzić czwórkę ogórasom, a nawet nie potrafił wygrać, umniejszanie Lewandowskiemu. To wszystko rysuje się w dosyć jednolity obraz, i trochę zaczyna niepokoić. Obym nie miał racji.

30.09.2022 13:47

Dużego wyboru niestety nie ma. Oby dzwigneli wreszcie powagę gry dla Bayernu.

30.09.2022 13:41

"Nie jestem wyłącznie odpowiedzialny". Wypowiedź godna Nagelsmanna, w jego stylu. Eh, źle to wszystko wrozy, ale co zrobić.

30.09.2022 13:37

Oczywiście że nie. Wszyscy grają słabo i coś niedobrego się dzieje z całą drużyną. Mam nadzieję, że dziś to przerwiemy. Ale zwykle na doświadczenie takiego Lewandowskiego można było w kryzysowych momentach liczyć. Przynajmniej na przeciętnym jak na Bayern poziomie Bundesligi. Prawie zawsze coś wturlał.

30.09.2022 13:04

Dobrze że gramy właśnie na Signal Iduna. Julek będzie miał niepowtarzalną okazję udowodnić, jak genialnym jest trenerem i jak potrafi wychodzić z kryzysu ;)

30.09.2022 12:54

Alez nikt go nie skreśla. Rozmawiajmy o faktach. A te są takie, że jak się zaciął, tak się zaciął. Rozmawiamy tylko o wpływie na grę jako jeden z liderów zespołu, którym - co tylko fakty pokazują, bo liczby @tapczanie nie kłamią, tego nie zakrzyczysz, którym najwyraźniej Mane (jeszcze?) nie jest.

30.09.2022 12:50

Pytanie czy to wszystko ma sens. Zobaczymy w najbliższych tygodniach, wszystko się wyjaśni. Moim zdaniem tak właśnie będzie. Dziś mamy wątpliwości, bo Barceloną, bo Inter, itd. ale musimy mieć świadomość, że on już raz bardzo kiepsko skończyl właśnie w Champions League.

I wg. mnie teraz sprawa będzie jasna. Kolejny maraton meczów wszystko pokaże. Bo jeśli w kolejnych meczach w lidze znów będziemy tracić, a to taka liga w której powinniśmy wygrywać jakieś 8 meczów na 10 a nie 0 na 4 (słownie zero), to chyba nic więcej nie trzeba tu dodawać.

30.09.2022 12:38

Tylko zwycięstwo.

30.09.2022 12:18

No jak się zaciął, to kaplica. Tyle jeśli chodzi o mental Mane. Pamiętacie, żeby Lewy kiedykolwiek się tak zacial, miał jakikolwiek dłuższy zjazd formy. I nie mowcie, że to nie ta pozycja. Chodzi o wpływ ma grę zespołu.

30.09.2022 12:12

Ciekawe jakim cudem z kontraktem do 2027? Chyba ta kontuzja jest ta nadzieja. Że będzie mniej wart. Ale okej, jestem za. Skoro wywalili na rezerwowego De Ligta 80 baniek, to pewnie mogą na Wirtza ze 120 ;)

30.09.2022 12:08

"Po owocach ich poznasz".

30.09.2022 12:06

@BaltazarGabka nawet nie chcę o tym myśleć, że coś może być z ich motywacją. 10 tytułów z rzędu mówi mnóstwo o przepaści pomiędzy Bayernem a resztą ligi. I ja naprawdę rozumiem, że nie wszystko i nie zawsze się wygrywa.

Ale tu gra trzon reprezentacji Niemiec, obrona byłych mistrzów świata i Europy, Francji. Cztery mecze z rzędu bez zwycięstwa z takimi ogórasami? No ja sobie czegoś podobnego nie przypominam nawet w sezonie 2011/2012, który uchodzi za słaby a moim zdaniem był bardzo dobry (przedsmak potęgi Bayernu), tylko brakowało jeszcze kropki nad i.

Szanujmy sie. Piąta z rzędu strata punktów z tak kiepsko punktującym Leverkusen musi uruchomić trzęsienie ziemi. Rozumiem że tutaj stawia się na trenera i daje mu szansę. Ale są jakieś granice amatorszczyzny chyba, prawda?

30.09.2022 11:56

Ciekawe czy dziś znajdziemy sposób na bundesligowego "rywala". Mial dwa tygodnie na ogarnięcie siebie i zespołu. Jeśli nie, to chyba czas powoli myslec o nastepcy.

30.09.2022 10:18

Teraz czas by udowodnił że stał się jednym z liderów drużyny. Bo syte misie z przodu nie domagają.

29.09.2022 14:03

To jasne że za wcześnie na powrót tak od razu choć kontuzje długie nie były.

29.09.2022 14:02

Oby zagrał. Ale i tak przewiduję męczarnie.

29.09.2022 14:00

Innej opcji nie ma. Może przydalaby się ławeczka dla Mane.

29.09.2022 13:59

Albo wygra albo serio zaczną się spekulacje o zwolnieniu. Zupełnie uprawnione.

29.09.2022 13:58

A nie jest tak, że misio dostał miodku i jest najedzony?

29.09.2022 13:57

Fukuyama?

28.09.2022 12:55

I pewnie jeszcze bedzie

23.09.2022 20:42

Cóż, niech gra Tel. Byle nie z ryzykiem straty punktów, choć jak pokazują ostatnie mecze takie ryzyko istnieje w prawie każdym meczu.

23.09.2022 20:41

Jakość jest niewątpliwa, ale czy trener jest odpowiedni?

23.09.2022 20:39

Oby coś pograł

23.09.2022 20:39

Ale fajnie, jest to więc jakaś rekompensata za utratę pewnej części fanów na rzecz Barcelony, idąc tokiem rozumowania Mane.

23.09.2022 20:38

Sane nie bez powodu został odstawiony w City. Nie cenił go też Flick. Już to powinno dawać do myślenia. Ale to nie znaczy, że jeszcze nie będzie z niego pożytku. Choć jak dotychczas zawodzi.

23.09.2022 10:36

Już niedługo się wyjaśni. Mam nadzieję.

23.09.2022 06:41

Do tego trzeba, by coś pokazał, jak nam nie idzie. Od tego chyba jest lider zespołu. Niestrzelanie Augsburgom raczej nie zaprowadzi go na poziom Robbery.

23.09.2022 06:41

Ja już nie jestem zaskoczony. Bo ta beznadziejna gra stała się regułą.

20.09.2022 17:53

No i wystarczyło na zblazowane gwiazdki. Brawo Augsburg!

19.09.2022 13:42

Ciekawe czy Nagi podniesie zespół? Czy to poważny kryzys jest? Bo z jednej strony nigdy w ostatnich dziesięcioleciach takiej serii nie było, z drugiej w Lidze Mistrzów dwa zwycięstwa na początek. Przyznam że wielkiej wiary nie mam, zważywszy na beznadziejną wiosnę. To jest raczej niestety reguła, że kiepsko gramy. Wyjątek w postaci paru dobrych meczów na początku sezonu nie jest, dla mnie, okolicznością usprawiedliwiającą.

19.09.2022 13:40

Dajcie mu czas, to tylko szesc meczów bez gola. A bo to Lewy se nie robił przerw od strzelania?! A nie, czekaj.

19.09.2022 12:31

Dawać Picę do Bayernu. Prawdziwy Bawarczyk i nauczy strzelać niektórych!!! Jeszcze by im pokazał.

19.09.2022 12:29

@Misiek rozumiem, spieramy się jak ludzie o różnych poglądach. Kulturalnie. Ale żeby od razu "przyp***ć"? Jakie świadectwo wystawiasz w ten sposób naszej społeczności kibiców Bayernu skupionej wokół DieRoten.pl? ;)

18.09.2022 19:59

Tylko że teraz straty punktów są cztery z rzędu. Nie przypominam sobie takiej serii z Lewandowskim.

18.09.2022 18:47

ta 17 jeszcze sprawi, że wejdziemy na szczyt. Gra nie jest tak istotna. Skoro dobrze mu w 17, niech w niej gra ku chwale Bayernu!!!

18.09.2022 18:44

- Kiedy jeszcze Lewandowski był w Bayernie, wszyscy wiedzieli, co mają robić. Mane jest ciałem obcym.

Dietmar Hamann.

Nic dodać, nic ująć. Co myślicie? Trafił w punkt moim zdaniem.

18.09.2022 18:33

Robert zasluzyl jak nikt! Jest drugi po Gerdzie w całej historii Bayernu.

18.09.2022 18:32

Dobrze, że są lojalni ale jeszcze lepiej byłoby zobaczyć efekty tej lojalności.

18.09.2022 18:31

Niech po prostu zacznie grac :) Tylko tyle i aż tyle :)

18.09.2022 16:22

Mówienie o sytuacjach jako obrona porażki z Augsburgiem jest żenujące.

18.09.2022 15:50

@Misiek po prostu średnio znoszę dywagacje o numerologii przy

a) takich problemach w Bayernie. Największych od 21 lat jak tutaj czytaliśmy
b) goscia od kilku meczów po prostu nie ma. Wolałbym poczytać o próbach zmiany tego stanu rzeczy, a nie o numerologii ;)

18.09.2022 15:45

Mane po superpoczątku zaciął się. I teraz rola trenera w tym, by odzyskać go dla zespołu. Gołym okiem widać, że coś dzieje się źle na linii trener-zawodnicy. Bo jesli piłkarz ginie nagle na ileś meczów, to nie jest dobry znak. Wahania formy się zdarzają ale nie coś takiego u zawodnika klasy światowej podobno.

18.09.2022 13:27

Czas ostateczny na to, by ten wielki motywator pokazał, ze coś potrafimy grać.

18.09.2022 13:26

Robben był niesamowity, ale miał też swoje wady. Wśród nich był czasem karykaturalny egoizm.

18.09.2022 13:24

Po prostu coś z tym zróbcie. Nas, kibiców, nie obchodzi jak to zrobicie. Wiemy tylko jedno: taka seria to gruba przesada. I Wy też powinniście to wiedzieć.

18.09.2022 13:24

Na pewno? Uważasz, że patrząc na jego skuteczność nie przydałby się, by COKOLWIEK strzelić takim ogórasom?

18.09.2022 13:19

Tak, jeszcze niech pójdą razem na piwko.

18.09.2022 13:18

Jego miny czasem śmieszą ale i tak to jeden z lepszych zawodników na ten moment.

18.09.2022 13:17

@tapczan zgadzam się z Tobą, ale jednak wypada coś grać w tej Bundeslidze.

17.09.2022 21:09

@Bawarka79 cieszą mnie doniesienia o mowie ciała Nagelsmanna. Bo może nieuchronne stanie się szybciej niż myślimy. Jeśli on jest zrezygnowany to nikt go tu trzymać na siłę nie będzie.

17.09.2022 20:44

@tapczan Nie. Nie potrafię wmawiać sobie, że nic się nie dzieje bo fartownie wygraliśmy z Barca a przegraliśmy w na przestrzeni tygodnia z Augsburgiem i remis że Stuttgartem.

To mnie niepokoi w kontekście całego sezonu i Ligi Mistrzów właśnie. A nawet meczu na Camp Nou. Bo na logikę, co będzie jak z taka nasza gra tym razem oni będą mieć farta?? Pomyslales o tym?

17.09.2022 20:39

Julian powiedzial przeciez że z Mane i Sane (jak to się super rymuje) będziemy bardziej nieprzewidywalni. No to już dziś mozemy po około 10 meczach w sezonie ocenić, jaki to jest kaliber w porównaniu z Lewym i jaka powtarzalność gdy przypomnieć sobie powtarzalność Lewego.

I ja nie twierdzę że oni nie mają może nawet lepszej techniki niż on, tylko co z tego jak Mane zniknal z pola widzenia jakieś 6 meczów temu a Sane z Augsburgiem po prostu nie ma... Lewy takim Augsburgom lądował przynajmniej doppelpacki z regularnoscia szwajcarskiego zegarka.

Edytowano : 2022-09-17 20:36:11

@bawarka79 tylko o tyle że jeśli nawet tu zaczynamy mieć kłopoty, to ciężko uwierzyć że w LM dalej będzie super. Bo przyznaje, że dla mnie mecze w LM to o kilka leveli wyzsze emocje. Tego w ogóle nie da się porównać.

17.09.2022 20:27

No i widzisz, taka z Tobą rozmowa o faktach...

17.09.2022 20:22

Ale przecież Julianek rzekł, że Manek i Sanek sprawia, że będziemy bardziej nieprzewidywalni niż z Lewym. I jedno muszę przyznać. Tak, jesteśmy bardziej nieprzewidywalni. Ale to jest śmiech przez łzy :)))

A ja mu głupi uiwerzylem po pierwszych kolejkach.

17.09.2022 20:21

@tapczan to nie tak. Jeśli przegrywamy w BL to naprawdę trudno być optymistą. Gra globalnie wygląda coraz gorzej jak dla mnie. Równia pochyla. Z Interem gra się jeszcze kleiła choć też nie była wybitna. Ale wynik zasłużony jak najbardziej. Tego jednak po meczu z Barca napisać nie mogę.

Mogę natomiast napisać, że pierwsza połowa, w której wyglądaliśmy bardzo słabo, może niepokoić przez wzgląd na to, co się stało dziś, że Stuttgartem i tak dalej.

17.09.2022 20:03

A Lewy znowu dwie bramki. Jasne, możemy się dalej pocieszać że ograliśmy Barcę. Bardzo szczęśliwie, dodajmy. Bo nie mówia tego tylko kibice Barcy ale i bezstronni obserwatorzy. Zapewniam jednak, że na dłuższą metę oliwa będzie sprawiedliwa. Więc jeśli Bayern natychmiast się nie ogarnie, czarno widzę.

17.09.2022 19:48

Mi się jednak zdaje że Bayern to nie jest taki przypadek że w LM będzie super a w BL w plecy. W każdym razie wolalbym na to nie liczyć.

17.09.2022 19:25

@Pir5 o "wyjaśnianiu" przez Nagelsmanna innych wolałbym jednak pogadać po meczu na Camp Nou i fazie play-off, patrząc na to co dzieje się z zespołem. Bo dzieje się coraz gorzej.

17.09.2022 19:24

Wolę napisać Legolas niż wypad. Nie jesteś lepszy od innych i nie masz prawa w ten sposób pisać do innych użytkowników. Nie jesteś adminem ani nadkibicem.

Powiem Ci coś jeszcze. Może nawet nie jesteś lepszym kibicem Bayernu ode mnie. Choć zdajesz się na każdym kroku to podkreślać. Może nawet mógłbyś się bardzo zdziwic.

17.09.2022 19:17

Drogi @admin wyobrażasz sobie co by było gdybym ja napisał do Legolasa "wypad". Są równi o równiejsi. No ok. Prawie jak sekta. Kto nie z nami, ten przeciwko nam :)

17.09.2022 19:12

Wyluzuj koleś. Skończ z wycieczkami personalnymi.. bo to żenujące.

17.09.2022 19:09

"Wypad" to możesz sobie mówić do swoich kolegów w piaskownicy ;))

Post zgłaszam za wycieczkę personalna. Ja się tak do nikogo nie odzywam.

17.09.2022 19:07

Wolę hipokrytę który zawsze takim ogórasom nastrzela 40 w sezonie bo profesjonalizm wyssał z mlekiem matki niż hipokrytę całującego herb i mówiącego, jak to kocha Bayern :) ELO

17.09.2022 19:05

Jakość to nie wkład do koszulki i mina wielkiej gwiazdy. Jakość pokazujesz w każdym meczu. Jak Lewy, który zawsze jest skoncentrowany i slabiakom zawsze 40 w sezonie nastrzela. Choćby się waliło i paliło. Bo to profesjonalista a nie panienka z miną primadonny czy grubasek z wielkimi aspiracjami.

17.09.2022 19:03

Od 21 lat... Mówi wszystko. Czas na szybką reakcję. Cudu raczej nie będzie, ale jeśli nie wygramy teraz w BL, albo jeśli Pilźniaki coś nam urwa, powinien być koniec Juliana bez okresu wypowiedzenia. NATYCHMIASTOWY.

17.09.2022 19:01

Ale czego się w sumie spodziewać po gościu, który odpadł z Villarrealem? :)) No czego ;))

17.09.2022 18:57

Taka kompromitacja bylaby może nawet do przełknięcia gdyby nie trzy z rzędu remisy bezpośrednio przed. To każe wprost zapytać o sens pracy Nagelsmanna. Po przerwie na reprę powinna być ostatnia szansa. No nie da się wygrać nawet Bundesligi jak się w dwóch meczach ze Stuttgartem i Augsburgiem zdobywa jeden punkt. To jest kompromitacja, trzeba mówić o tym wprost.

17.09.2022 18:53

Wniosek jest jeden, trzeba nam nowego Flicka. Tylko weź takiego znajdź.

17.09.2022 18:48

Wszystkiego wygrywać się nie da. Ale cztery z rzędu mecze tego typu każą zapytać o to, co dzieje się w druzynie. I jeśli sytuacja natychmiast po kadrze nie ulegnie poprawie, należy wyrzucić trenera. Bo Bayern nie może zdobywać jednego punktu w dwóch meczach z Augsburgiem i Stutgartem po dwóch poprzednich remisach. To nie ma prawa mieć miejsca. Oni tu poprzychodzili jako piłkarze światowej lub europejskiej klasy.

17.09.2022 18:40

Żenada. Wkładami do koszulek meczu się nie wygrywa. Rozumiem, jedna nawet dwie wpadki. Ale coś takiego nie powinno mieć miejsca w Bayernie.

17.09.2022 18:36

Okienko ok ze strony zarządu. Ale wkłady do koszulek meczu nie wygrają.

17.09.2022 18:33

Jeśli Julek stracił szatnie to decyzja może być tylko jedna.

17.09.2022 18:31

To ja Ci powiadam @Pir5 że więcej takiego farta nie uświadczymy. Sorry ale nie pamiętam by Bayern miał tak kompromituajaca serie w Bundeslidze. Po trzech remisach w tyłek z Augsburgiem?!

Gdzie jest sportowa złość? Jaja? Gdzie jest samokrytyka parodysty na ławce trenerskiej? Jakich transferów tu trzeba żeby raczył pokonać AUGSBURG i Stuttgart.

Przecież to jest pusty śmiech. Jak można tak frajersko przegrywać tytuł w lidze gdzie nie mamy żadnego rywala o podobnych możliwościach sportowych i finansowych?

17.09.2022 17:40

Ojojoj ale dramatyzm. Nojer strzelał. Ale poruszająca walka o punkt z Augsburgiem. O ja cię...

Takich czasów nie pamiętam. Zwolnić parodyste natychmiast. Natychmiast. Do są c wstydu w lidze liliputów.

17.09.2022 17:24

Zwolnić go już teraz. Nie ma na co czekać. Jest dobry czas. Z Pilznem wygramy choć kto wie te panienki.

17.09.2022 17:23

Przed sezonem smialem się że za rywali mamy Augsburgi. Teraz nie wiem czy się śmiać czy płakać. Parodia.

17.09.2022 17:21

Za co ONE biorą pieniądze???

17.09.2022 17:19

Gramy bez trenera.

17.09.2022 17:18

Cztery mecze. Trzy remisy. I w tyłek. Z Augsburgiem :))))

17.09.2022 17:17

Ja. ... Nie wierzę. Z Augsburgiem.

17.09.2022 17:16

Ale to jest parodia. Że oni nie mają wstydu po trzech remisach z cieniasami. Powinni nakppac dziś ogórom 5:0 po sportowej złości... Ale oni jej nie mają. Bo nie mają jaj.

17.09.2022 17:15

Nie wiem czy nie trzeba zwolnić Nagelsmanna by ratować świetny sezon w Lidze Mistrzów. Tak jak to było za Kovaca jak wszedl Flick. To Kovac wygrał z Totkami 7:2 w Londynie. Ale tylko zwolnienie go mogło dać superforme aż do finału Ligi Mistrzów.

17.09.2022 17:13

Spodziewam się niestety dalszej degrengolady po czymś takim. Cud z Barceloną raczej się nie powtórzy. Mało tego, myślę, że ten fart co teraz mieliśmy obróci się przeciwko nam na Camp Nou.

17.09.2022 17:11

Po tym co dziś widzimy fartownie zwycięstwo z Barceloną przestaje dziwić. Po trzech remisach taki występ to jest katastrofa. Julian powinien zapaść się pod ziemie z takim składem. Na jego miejscu nie wychodzilbym na konferencję. Nie pamiętam takiej gry i to w Bundeslidze. Za tego parodysty Kovaca lepiej punktowali.

17.09.2022 17:08

Obyśmy znów wskoczyli na zwycięską serię :)

17.09.2022 08:00

Czas nie na remis :)

17.09.2022 08:00

Fajnie, że kulturalnie i miło się przywitali.

17.09.2022 07:59

Powodzenia Jamal.

17.09.2022 07:59