DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Marienplatz Strona 280

Ancelotti to skromny trener, z pewnością woli pracować w poukładanym klubie niż w MU który coraz bardziej przypomina MC,a efekty - pożal się Boże :)

07.01.2016 18:53

Nie sądzę, by odniósł sukces :)

07.01.2016 18:52

Z Kurtem identyczna sytuacja jak z Canem. Widać, że nie pokładają w nim nadziei.

07.01.2016 16:51

Co do tej chęci trypletu. Jasne, że Bayern myśli o Lidze Mistrzów, ale nie można napędzać presji.

07.01.2016 16:50

Zasłużona nagroda i oby tak dalej. Oby rzeczywiście był kolejnym objawieniem w Bayerniem a la Robben, Ribery. Wiele wskazuje, że tak będzie!

07.01.2016 15:45

Wygrajcie Ligę Mistrzów pomimo Pepa.

07.01.2016 15:44

No tak, po raz kolejny pokazał, że ma gdzieś te klęski w półfinałach LM. Nie gadałby takich głupot inaczej. Bezjajeczny, bezcharakterny trener. Niech pokaże choć raz, że wygra nam choć jeden mecz swoim geniuszem w fazie pucharowej LM.

07.01.2016 15:43

Czyli nie ma o czym mówić... Kwota za tego zawodnika byłaby kosmiczna.

07.01.2016 15:38

@pele

"a dali im dużo wyższy kontrakt niż Bayernowi:)"

bo jakby nie patrzeć, wciąż są bardziej popularną marką na świecie niż Bayern. Bayern pnie się do góry w ostatnich latach, ale wciąż daleko do Barcy czy Realu.

06.01.2016 17:06

mam nadzieję, że wrócimy systemem jak w sezonie 2012/2013. Jesienią byliśmy tego bliżej niż kiedykolwiek za Guardioli. W ogóle zauważyłem tendencję, że im dalej w las, tym bardziej wracamy do systemu, który dał nam tryplet. To chyba jest fakt, że Guardiola stracił zaufanie zarządu i miał coraz mniejsze pole manewru. Zauważcie, że na jesieni już nie było większości wariacji ze zmianami pozycji zawodnikom. Jedynie Alaba grał na środku, ale wtedy nie było komu grać.

06.01.2016 17:04

Smutna prawda jest taka, że w większości byli słabi. Smykałkę zauważyłem jedynie u Gaudino, ale z kolei temu ekstremalnie brakowało masy, przez to był totalnie jednowymiarowy i nawet nie było co marzyć, by uczestniczył w jakimkolwiek odbiorze piłki.

Weźcie też pod uwagę tłok na tej pozycji w zespole. Chłop grałby ogony, bo Gaudino to taka gorsza wersja Thiago. Więc kiedy miałby okazję do gry, skoro w kolejce są Vidal, Rode, Kimmich, Alonso, a próbowany był i Costa, także Javi dostał swoje minuty? Patrzcie na to realnie.

06.01.2016 17:01

Smutna prawda jest taka, że w większości byli słabi. Smykałkę zauważyłem jedynie u Gaudino, ale z kolei temu ekstremalnie brakowało masy, przez to był totalnie jednowymiarowy i nawet nie było co marzyć, by uczestniczył w jakimkolwiek odbiorze piłki.

Weźcie też pod uwagę tłok na tej pozycji w zespole. Chłop grałby ogony, bo Gaudino to taka gorsza wersja Thiago. Więc kiedy miałby okazję do gry, skoro w kolejce są Vidal, Rode, Kimmich, Alonso, a próbowany był i Costa, także Javi dostał swoje minuty? Patrzcie na to realnie.

06.01.2016 16:59

Faworytem jesteśmy ale mam nadzieję, że Guardiola zabezpieczy tyły, bo danie Juve możliwości gry z kontry to może być samobójstwo.

05.01.2016 21:03

Co do Verattiego; nie chce mi się wierzyć. O gościa biją się najwięksi, a Bayern na pewno nie jest klubem, który będzie płacił 50+ mln za transfer.

05.01.2016 19:51

DonJupp4ever - a ja bym nie był taki pewien. Kto wie? Może właśnie okaże się to strzałem w dziesiątkę? Nikogo nie należy lekceważyć, opcja z Zidanem może zadziałać na zasadzie "nowej miotły". Poza tym zna on ten klub od podszewki. Guardiola miał podobny start w Barcelonie. Nie mówię, że na pewno mu się uda, ale nie lekceważyłbym Realu, bo zawodników ma świetnych, a kwestią jest odpowiednie dotarcie do nich.

05.01.2016 19:18

Ja też, ale sęk w tym, że Guardiola raczej przeciętnego klubu nie poprowadzi. Co byśmy o nim nie mówili, ma renomę światowej czołówki, a tacy zwykle prowadzą światowych gigantów lub za jakieś kosmiczne pieniądze wyjeżdżają poza Europę.

05.01.2016 18:29

Zgadzam się, Thiago jest dobry, gdy ma dzień, może przesądzić nawet o LM, ale nie robiłbym z niego najbardziej wartościowego gracza Bayernu. W LM w środku pola stawiałbym raczej na coś a la duet Bastian Javi w 2013.

05.01.2016 17:13

Patryk 233 - w sumie fajny skład,

ale to Lewy powinien być wyżej od Thomasa, a za Vidala w meczach u siebie dałbym Thiago. Na wyjazdach musimy się wreszcie nauczyć opcji murowania. Nie mówię, że grać tak cały czas, ale z takim Realem czy Barcą powinniśmy grać tym wariantem. Wystarczy przypomnieć mecz na Camp Nou, gdzie mieliśmy mnóstwo kontuzji, a jednak długo udawało się utrzymać korzystny rezultat - dopiero idiotyczny błąd Bernata sprawił, że się posypało.

05.01.2016 16:19

Niech idzie, gdzie chce.

Jego zmysł taktyczny najlepiej pokazały dwumecze z Realem i Barcą. Jeśli on z tym nie ma żadnego problemu, żeby coś udowodnić - a jak widać, nie ma, to co z niego za trener. Gdyby najpierw wygrał LM, a potem powiedział, że odchodzi - to co innego.

05.01.2016 16:09

Czeka nas ciężki dwumecz, jeśli Juve się zamuruje, to wolę nie myśleć, co będzie, jak pierwsi strzelą nam bramkę.

05.01.2016 16:04

Bernat to zdecydowanie najsłabszy punkt pierwszego zespołu. Jego dośrodkowania, strzały, próby dryblingów czy odpowiedzialność to kuriozum.

05.01.2016 16:00

Thiago czasem robi różnicę ale czy wszystko zależy od Thiago? Bez przesady, Bayern to kolektyw a Thiago jest jednym z jego elementów. Czasem się przydaje bo potrafi grać jeden na jeden czy rzucić dobrą piłkę. Ale często ginie z oczu, przechodzi obok meczu, nie ma też z niego pożytku w defensywie. Lider środka pola Bayernu kojarzy mi się jednak trochę inaczej.

05.01.2016 15:56

To proste. Potrzebuję nowych wyzwań. Chcę pracować w Anglii.

I wszystko jasne. Rozumiem, że wobec dwóch eurowpierdoli z Realem i Barcą, Champions League z Bayernem nie jest wyzwaniem, ani plamą na honorze którą trzeba zmazać?

Bez jaj, bez honoru.

05.01.2016 15:51

Nieźle. Na 4 pierwsze miejsca 3 z Bayernu. Nie wiem jednak czy zasłużenie bo Robben grał bardzo mało.

04.01.2016 15:47

Czas Alonso skończy się zapewne wraz z przyjściem Ancelottiego.

04.01.2016 15:45

Pamiętam Khedirę z MŚ w RPA. To był szczyt jego formy. Potem nie rozwinął się tak jak można by sobie to wyobrazić.

04.01.2016 15:44

Dla niego lepiej będzie jak odejdzie najszybciej jak to możliwe. Tu nie ma szans na grę i nic nie wskazuje na to, by miało się to zmienić w przyszłości.

04.01.2016 15:42

Smutna prawda jest taka, że Bayern nie liczy na Kurta w przyszłości. Inaczej zapisu o pierwokupie by nie było.

04.01.2016 15:40

Zachwycony nie jestem, lubię klasykę, ale z odrobiną kreatywności czy nowoczesności.

28.12.2015 16:39

Nie chcę tu ani Kroosa, ani 31-letniego Modricia. Bale mógłby się przydać, ale to nierealne. Ile trzeba by na niego wydać, skoro Real zapłacił prawie 100, skoro Bale jest kluczowym graczem, etc.

Głupoty i tyle, zawsze pojawiają się takie plotki, gdy mowa o nowym trenerze.

28.12.2015 16:37

Mam wielką nadzieję, że tym razem nie wróci za wcześnie. To było skandaliczne - kolejnych kilka miesięcy wyjętych z życiorysu.

28.12.2015 16:35

Jeśli Guardiola odchodzi, bo odebrano mu wpływ na zespół, to znaczy, że jest głupi. Przecież gołym okiem widać było poprawę w naszej grze, gdy piłkarze (Lahm, Alaba) wrócili na swoje pozycje i zaczęliśmy grać szybciej i więcej skrzydłami. To co Guardiola na nas testował zwłaszcza w pierwszym sezonie gry, to była taktyka kamikadze. Non stop dawaliśmy rywalom okazje do kontr, bo Pepcio nie przywykł korzystać z defensywnych pomocników.

28.12.2015 16:34

I dobrze, trzeba ustąpić miejsca młodszym. Coś co wydawało się dziwne (rezygnacja z występów w kadrze) wobec tego, że widzimy zauważalny regres fizyczny Lahma, dziś wydaje się całkiem normalne. Czyżby Lahm przewidział trwały spadek swojej piłkarskiej wartości? Z pewnością czuł, że nie jest już w stanie podołać tylu meczom.

28.12.2015 16:31

Odejście Guardioli to żadna strata. Dla mnie jego koncepcje były dobre, by zdominować Bundesligę. Tego mu nie odbieram, choć tak naprawdę to po raz pierwszy zdominowaliśmy ją za Juppa, wygrywając z wielką przewagą.

Ale w Lidze Mistrzów - nie potrafię wskazać meczu z silnym rywalem, który wygrałby nam swoją myślą taktyczną. Ba, miałem wręcz wrażenie, że jego taktyka obniża potencjał zespołu - mecze z MU czy Realem pokazały to dobitnie - 70 proc posiadania piłki i mniej sytuacji bramkowych od rywala. W zeszłym roku na wyjazdach spisywaliśmy się fatalnie. Mam nadzieję, że choć na koniec Guardiola zabłyśnie w Lidze Mistrzów.

Odejście do MC - jeśli to prawda - zniesmacza mnie wobec nie wygrania LM z Bayernem. "nowe wyzwania" - brak tu jaj i honoru.

28.12.2015 16:28

Trochę dziwna ta jedenastka, z trzema obrońcami...

28.12.2015 16:24

Bzdury z wielu powodów. By wymienić tylko jeden z nich: w środku pola mamy aż za duży tłok, a skrzydła po przyjściu Costy i Comana także są obsadzone.

28.12.2015 16:22

Miałem podobne obawy, jak wiadomo było, że to ostatni sezon Juppa. Ale zespół pięknie wiosną ciągnął, szczytem była forma z czasów Juve i Barcy.

Tu też są obawy, ale połączone z tym, że wiosną Bayern Guardioli jak dotychczas spisywał się słabiej. Mam nadzieję, że Guardioli będzie jak nigdy zależało na tytułach, by okres w Bayernie nie był postrzegany jako porażka. Krajowe trofea to mało.

28.12.2015 16:21

Ja lubię Lewandowskiego i bardzo mu kibicuję i nie przeszkadzasz mi kubla. Po prostu masz inne zdanie i tyle.

23.12.2015 12:35

* z tym brakiem wybitnych graczy trochę się zapędziłem. Takim jest z pewnością Neuer, i był Alaba - w szczytowej formie. Costa ma szansę na taki status, jeśli będzie się rozwijał. Boateng również. Był Robben i był Ribery. Czy Robbery jeszcze wrócą w swojej formie? Coraz trudniej w to uwierzyć.

23.12.2015 12:28

:) Messim czy Ronaldo to on nie jest. Tak jak i Muller. Ich wartość jest podobna. Siłą ale i słabością Bayernu jest fakt, że brak w nim naprawdę wybitnych piłkarzy. Siłą jest kolektyw, zespół, to że możesz wymieniać elementy układanki. Na pewno Robert pomimo strzelonych goli nie jest dla Bayernu jeszcze kimś, kim był dla Dortmundu :)

Dlaczego inny nie strzelił? Bo na szpicy mamy Roberta a nie kogoś innego. Być może Lewy jest lepszy od Mandzukicia, ale kolosalnej różnicy we wpływie na zespół nie widzę :)

23.12.2015 12:20

To dobrze, że Thiago nigdzie się nie wybiera. Już myślałem, że jest synem Pepa. Niech jeszcze dojrzeje i stanie się rozgrywającym z prawdziwego zdarzenia, na miarę (chodzi mi o rolę w zespole, a nie styl gry - bo ten Bayern ma inny niż Barca) Xaviego czy Iniesty.

23.12.2015 12:12

Zagrzeb ,Augsburg ,Wieśniaki,Mainz - z całym szacunkiem, ale do takich rywali nie potrzebujemy Roberta :) strzeliłby ktoś inny na jego miejscu.

Zostaje Wolfsburg i BVB - jak sam napisałeś - w tamtym sezonie :)

23.12.2015 12:09

Hojbjerg chyba w żadnym meczu naprawdę mnie nie przekonał. Jego gra była przeciętna - ani dobra ani słaba. Brak elementu, którym by się wyróżniał: nie jest to strzał, drybling, podanie, odbiór, szybkość etc. Nie wróżę mu kariery w Bayernie, bo dla mnie Rode czy Kimmich biją go na głowę w środku pola. Nie zapominajmy, że mamy jeszcze Thiago, Vidala i Alonso. I bez Hojbjerga tłok jest za duży, a zresztą myślę, że gdyby Bayern chciał wzmocnić środek pola, to Hojbjerg nie byłby pierwszym wyborem i to jest delikatnie powiedziane.

23.12.2015 12:06

Trochę nie chce mi się wierzyć, by chcieli trzymać i Mullera i Lewego i jeszcze kupić Higuaina - 28 lat, wszyscy z megakontraktami. Zwykła plota i tyle. Bardziej wiarygodne byłoby dla mnie wyhaczenie przez Bayern jakiegoś zdolnego młodziana, który uczyłby się przy Robercie i Tomku i od czasu do czasu ich podgryzał, by w końcu zastąpić.

23.12.2015 12:03

" Zgadzam się wywalić i ściągnąć Lacazette:) " - to Ty napisałeś, jak dyskutujesz, nie sprowadzaj tego co napisałem do absurdu, bo moja generalna myśl była zupełnie inna niż to przekazałeś. Napisałem: jest kimś pomiędzy ważnym graczem a kluczowym graczem. A Ty sugerujesz coś takiego jak powyżej. Jesteś niepoważny :)

Po prostu myślę, że rola Roberta w zespole jest nieco inna, niż wynikałoby to z liczby strzelonych goli. Poza Wolfsburgiem, rzadko jest gosciem, który sam wygra mecz etc.. Napisałem też, że mam nadzieję, że jego rola w zespole będzie jeszcze istotniejsza.

23.12.2015 11:55

W Bayernie coś takiego jak klauzula nie obowiązuje. Nie wiem, czy przedłużenie umowy w tym momencie jest potrzebne i nie wpłynęłoby na potencjalne gwiazdorzenie Roberta... Z tego co wiem, to jest wśród najlepiej zarabiających w zespole, należy do grupy "important players" ale kluczowym piłkarzem raczej bym go nie nazwał. Albo inaczej, jest kimś pomiędzy ważnym a kluczowym. Były mecze, które nam wygrał, ale z drugiej strony dużo więcej było takich, gdzie przechodził obok meczu, ginął w tłumie. Wciąż uważam, że jego rola w zespole mogłaby być większa. Może tak jeszcze będzie. Dorobek bramkowy jesienią ma imponujący i to mu trzeba oddać. Jeśli powtórzy to wiosną, to będzie świetnie. Fajnie by było, by nastrzelał bramek w decydującej fazie Champions League.

23.12.2015 10:03

Wygrajmy Ligę Mistrzów, Bundesliga to w tej chwili najnudniejsza liga spośród tych najmocniejszych. Aż szkoda bić słabszych :)

(Żartuję, sukcesy w Niemczech mają swoją wagę, ale jak chyba każdy, chciałbym większej konkurencji i emocji. Ostatnio coraz częściej na sobotnich meczach Bayernu, które oglądam na Eurosport2 po obiadku, zdarza mi się zasypiać. Konkurencja rodzi postęp i tej sobie życzę wiosną, choć mam złe przeczucie, że Dortmund jednak nie wytrzyma tempa, a przynajmniej nie zmniejszy straty do Bayernu.)

23.12.2015 09:59

Tak Pep, idź do City, tam dostaniesz duuuuuuuuuuuuużo pieniędzy ;) To klub jakby stworzony specjalnie dla Ciebie ;)
Nie wygrałeś tu Ligi Mistrzów, ale co tam... Potrzebujesz nowych wyzwań :)

23.12.2015 09:56

oby nasza gra wiosną się poprawiła, bo żal na to patrzeć ostatnio. Powinniśmy co kolejkę mieć graczy w jedenastce kolejki z takim potencjałem

22.12.2015 17:50

@v2000 "ciężko jest grać z Barceloną czy Realem na wiosnę, kiedy oni są tam zaprawieni w bojach, a Bayern jest już z formą wakacyjną po wygranej lidze".

Naprawdę? Jakoś w 2011/12 i 2012/13 spokojnie daliśmy radę, mimo że, zwłaszcza w pierwszym przypadku nasz skład był sporo biedniejszy.

22.12.2015 17:48

Trapattoni ma rację - Bayern zrobił prawdopodobnie najlepsze co było możliwe, zakładając że chciał wziąć kogoś znanego i sprawdzonego.

22.12.2015 17:46

Szczerze? Dalsze plany Pepa obchodzą mnie tyle co zeszłoroczny śnieg :) Dla mnie jeśli pójdzie do City, nie ma jaj, wobec tego, że nie poczytywał sobie za punkt honoru wygrać Ligi Mistrzów dla Bayernu, po klęskach jego myśli taktycznej z Realem i (w mniejszym stopniu) - z Barceloną. Choć nad mentalnością takiego Bernata w kontekście występu na Camp Nou też oczywiście mógł wcześniej popracować.

22.12.2015 17:45

@josh1982 - zanim gracze załapią, miną dwa sezony - piszesz. Ja bym się tak nie obawiał. Myślę, że Ancelotti bardziej od Guardioli ceni proste środki, które prowadzą do celu. Z Realem wygrał Ligę Mistrzów w pierwszym sezonie :)

22.12.2015 17:42

Tak, na pewno Lewandowski odejdzie do MU. Bardzo to wiarygodne, zwłaszcza, że za 100 mln nie puścili Tomka. Robert jest warty podobną kwotę co Tomek, poza tym jest "nie na sprzedaż", więc mogą pocałować klamkę.

Tak naprawdę wszystko jest kwestią ceny, ale myślę, że Bayern podjąłby jakiekolwiek negocjacje sporo powyżej 100 mln euro.

22.12.2015 17:40

@karl @zywieczdroj - chodzi tylko o to, że nie poczytywał sobie za punkt honoru odzyskania Ligi Mistrzów po tych klęskach, a zwłaszcza z Realem. Tylko sam zdecydował o odejściu.

21.12.2015 15:24

@karl1985 Ja nie uważam Juppa za Boga. Zwróc jednak uwagę, że nawet w tym (podobno) słabym sezonie 2011/2012 potrafiliśmy zagrać taaaaaaki dwumecz z Realem, i bardzo dobry (dla mnie) finał z Chelsea.

Postawy zespołu w dwumeczu z Realem nigdy Pepowi nie zapomnę. Nie dlatego, że 4:0, że Bayern nie ma prawa przegrywać, o nie. Ale dlatego, że Pep zastosował najbardziej frajerską taktykę z możliwych. Tak wysokie ustawienie zespołu, bez defensywnych pomocników, na Bale'a i Ronaldo - to było samobójstwo. Dość powiedzieć, że w momencie straty gola na 0:1 na Bernabeu, mieliśmy chyba 90 proc. posiadania piłki.

Tak samo jak ciężko mi przyjąć to co zrobił Bernat na Camp Nou. Mieliśmy wtedy szpital, byliśmy słabi na tle Barcy i należało za wszelką cenę bronić tego 0:0 nawet stawiając autobus. A ulubieniec Pepa przygłup Bernat (bo to nie byl przypadek, miał całe mnóstwo takich zagrań) wypuścił se piłę na dwóch na swojej połowie. Konsekwencją tej idiotycznej straty był pierwszy gol Messiego i 0:3. GDyby nie to, być może dowieźlibyśmy 0:0.

Wlaśnie o to mam do Pepa pretensje, o całkowity brak elastyczności taktycznej, przez co w Europie byliśmy tak łatwi do rozszyfrowania dla mocnych rywali. Tu nie chodzi o to, że przegraliśmy te dwumecze. Ale o to, że przegraliśmy je bez walki, jak nie Bayern. Przegraliśmy je w sposób, jaki byłby właściwy dla byle trenera. A nie dla kogoś, kto miał nam dać wartość dodaną.

Podsumowując: W Europie trzy największe kluby to Barca, Bayern i Real. Pod wodzą Pepa byliśmy zdecydowanie najsłabsi z tej trójki. Jeśli jeszcze na koniec zaliczymy coś podobnego, to będzie znaczyło jedno - że Pep jest po prostu przeciętnym by nie powiedzieć słabym, trenerem.

21.12.2015 15:19

Muller stał się kluczowym graczem Bayernu. To na nim, Lewym, Coscie, Boatengu, Alabie i Neuerze powinien być budowany kręgosłup Bayernu w najbliższych 5 latach.

21.12.2015 15:10

@Globin23 - i to jest właśnie zastanawiające, bo już trzeci raz szczyt formy za Guardioli mamy jesienią. Oby znów dołek nie przytrafił się wiosną. A Guardiola jeśli rzeczywiście pójdzie do City, to dla mnie jako facet nie ma jaj. Że jego nie boli to nie wygranie LM z Bayernem, a teraz jakby nigdy nic idzie sobie do szejków. Kij mu w oko ;)
I tak uważam, że Ancelotti to najlepsza możliwa zmiana. Jeśli nasz zarząd będzie go szanował, a obchodzi się z trenerami lepiej niż Real, to będzie trener na lata. Pasuje do Bayernu.

21.12.2015 15:08

Ja też liczę głównie na Ligę Mistrzów. Najbardziej martwi mnie to, że - jak piszą kibice Realu - lubi on zajeżdżać zawodników i nie jest raczej skłonny do rotacji. Inna sprawa, że za jego kadencji Real zbyt szerokiej ławki nie miał.

21.12.2015 14:09

Najwyższy czas, szkoda mi go, ale nie jest potrzebny Bayernowi. Guardiola, który wpuszczał go na minutę, był żenujący. To upokorzenie.

21.12.2015 14:08

W odejściu Guardioli najbardziej zastanawia fakt, że nie poczytywał sobie za punkt honoru wygrania Ligi Mistrzów z Bayernem. Wiedział, że wszyscy tego chcą, a jednak miał to gdzieś. Nic dla niego nie znaczyło, że dwa razy poniósł klęskę z hiszpańskimi gigantami, mimo że jego poprzednik i Real i Barcelonę potrafił pokonać, i to mając do dyspozycji teoretycznie słabszych zawodników. I chyba tu jest dla mnie największy niedosyt jeśli chodzi o pracę i styl odejścia Pepa.

21.12.2015 13:42

Co do Guardioli, to niestety trochę okazał się facetem bez ambicji. Myślałem, że za punkt honoru poczytuje sobie wygranie z Bayernem Ligi Mistrzów. A tak, jest co prawda do końca sezonu, więc może się udać, a może nie.

21.12.2015 12:21

Neuer ma świetną średnią meczów bez straty gola, ale doceniając jego wielkość, z pewnością wpływ na to ma potencjał całego Bayernu, który rzadko dopuszcza przeciwników pod swoją bramkę.

21.12.2015 12:20

8 punktów jest. Dystans bezpieczny, a z drugiej strony nie taki, by odpuszczać. Perfekcyjnie by było, gdyby nasza przewaga była nieco mniejsza :) Wtedy Bayern na pewno utrzymałby koncentrację. A tak - nie mam pewności.

21.12.2015 12:18

Wierzę w to, że Ancelotti wykrzesze z Bayernu maks potencjału. Do efektywnej gry na skrzydłach potrzebujemy minimum jednego prawego obrońcę - dynamit i zastępstwo dla Alaby. Bernat to nie ten rozmiar kapelusza.

21.12.2015 12:17

Kolejny beznadziejny mecz. Męczenie buły, gdzie z góry widać, że nikt poza chaotycznym Comanem nie zrobi niczego nieprzewidywalnego. Mam nadzieję, że to tylko zmęczenie fizyczne po ciężkim roku. Przykro jest patrzeć na jednostajne klepanie. Żywię nadzieję, że tak nie będzie do odejścia Guardioli.. Tylko że zespół się ożywi i będzie grał przynajmniej tak, jak przez większość rundy. Nie do przyjęcia będzie dla mnie powtarzająca się sytuacja, w której lepszą formę za Guardioli mamy jesienią... Tu coś jest nie tak i zdecydowanie obciążą Pepa. Najlepiej gramy za jego kadencji w rundzie jesiennej. Niestety...

21.12.2015 12:15

Żenujące... Taka jest niestety kondycja moralna światowych władz piłkarskich.

21.12.2015 12:13

Przyjście Ancelottiego za Guardiolę to najlepsza możliwa decyzja. Cieszę się, że jest szansa na powrót do podobnej tożsamości zespołu, co za Juppa. Mamy szybkich skrzydłowych - Costa, Coman - w rezerwie Robben z Riberym, więc mamy kim grać. Mam nadzieję, że odejdziemy od idiotycznego klepania i sztuczek technicznych na rzecz maksymalnej efektywności w grze. Że skończy się czas Bernata czy gorszej wersji Thiago. Czas na Kimmicha czy Rode. Vidal naprawdę mnie nie przekonuje. Coś tam gra, ale ja wielkości w jego grze nie widzę. Chciałbym żeby to się zmieniło, ale boję się, że tak już pozostanie. W końcu ma prawie 29 lat. Człapie po tym boisku, jest wiecznie zmęczony. Nie wiem, z czego to wynika.

21.12.2015 12:11

Guardiola niewątpliwie ugruntował pozycję Bayernu w Niemczech. Wiele wskazuje, że zdobędzie trzeci tytuł z rzędu. Co do pozycji w Europie, za bardzo nie spadliśmy. Ktoś może powiedzieć, że wcześniej mieliśmy trzy finały Ligi Mistrzów w cztery lata, ale dla mnie co do finału 09/10, to jeszcze nie był gotowy zespół. Wtedy szaleli wielcy indywidualiści: Robbery, reszta to byli na tamten czas rzemieślnicy.

Tak więc Guardiola osiągnął dwa półfinały Ligi Mistrzów, ale raczej bez złudzeń, że Bayern było stać na coś więcej. Z Realem przyjęliśmy idiotyczną taktykę kamikadze - zaproszenie do kontr Bale'a i Ronaldo było największym kretynizmem jaki można było zrobić. Tak o to nie oddając praktycznie piłki na Bernabeu przez pierwszy kwadrans, przegrywaliśmy 1:0. Kryminał.

Z kolei z Barceloną było tak samo. Kretyńskie pójście na dwóch przez Bernata, kiedy należało za wszelką cenę szanować piłkę, skończyło nasze marzenia. A mogliśmy awansować, nawet przy tych kontuzjach. Przy 0:1 już cała obrona się poluzowała. I właśnie o tę mentalność mi chodzi. Pep zaszczepił Bayernowi mentalność południowego zespołu, który nie potrafi się bronić, coś obce mentalności niemieckiej. Ja wiem, że czasy się zmieniają i Bayern czy reprezentacja dominuje bardziej niż kiedyś, ale mimo wszystko, Realem czy Barceloną to my nie jesteśmy, by tak się odsłaniać. Pep jednak na siłę chciał wprowadzić taki model.

Dlatego liczę, że teraz Bayern będzie bardziej zbilansowany.

21.12.2015 12:08

Adi, nie wiem, czy to tak rzeczywiście było, że Kalle został zaskoczony przez Guardiolę. Ponoć Bayern dogadywał się z Ancelottim już we wrześniu, czyli tak jakby dawno byli gotowi na to, co wczoraj zostało ogłoszone.

21.12.2015 11:56

Alaba tak, Gotze???? Oto jest pytanie... Czy odpali w Bayernie? Na szczęśliwego to on tu nie wygląda. Nie wiem skąd się biorą jego problemy z kondycją, dynamiką, szybkością - ponoć ciężko trenuje. Może chłopak potrzebuje zmiany otoczenia, może Bayern to nie to u niego, może źle się odnajduje w gwiazdozbiorze, w BVB był jednym z liderów.

18.12.2015 13:45

Moim zdaniem Robben i Ribery skończą swoje umowy, albo i odejdą wcześniej. Ale pewnie przedłużenia nie będzie. Bayern musi sobie szczere odpowiedzieć, ile będą znaczyć dla klubu w 2017 ...

18.12.2015 13:27

Boateng do 2021, Muller do 2021, Martinez do 2021, Alonso - do 2017 :)

https://www.facebook.com/fcbayern.es/photos/a.587466081389841.1073741828.587432361393213/701894336613681/?type=3&theater

18.12.2015 12:59

Ciekawe jaki procent w przeciągu ostatniego roku możliwych minut zagrali Robben i Ribery...
Wiadomo, jak każdy, mam do nich ogromny sentyment, to wyjątkowi, nieziemsko uzdolnieni piłkarze, ale chyba powoli nadchodzi zmiana warty..

18.12.2015 12:29

Niech idzie... choć uważam, że ten sezon daje na razie nadzieję na wygranie Ligi Mistrzów. Może powtórzy się sytuacja z Heynckesem, który wiedział, że odchodzi, a jednak poprowadził Bayern do triumfu w Champions League.

18.12.2015 12:27

Hehe w pierwszej trzydziestce trzech zawodników z ligi litewskiej ;) , muszą w tej lidze mieć świetnych defensorów i ogólnie dużą wagę przywiązywać do obrony :)

i Nikolić z Legii :), który strzela wyłącznie Ekstraklapie

18.12.2015 12:26

Myślę, że nie ma za bardzo innych kandydatów na skrzydła. Ribery - wiadomo, Robben też nic pewnego z tymi kontuzjami, zostaje Costa i od biedy Gotze czy Tomek. Dla mnie Coman przy tym potencjale po prostu musi dostawać szansę, niezależnie od tego, kto będzie szkoleniowcem.

18.12.2015 12:23

Dobra wiadomość, warto się zabezpieczyć. Choć taki kontrakt i tak nie jest żadną gwarancją. Być może w którymś momencie Thomas będzie zwyczajnie chciał zmnienić otoczenie i na to nic nie poradzimy. Ale myślę, że póki co nie ma na to ochoty.

18.12.2015 12:21

Nie potrzeba nam w tym momencie szerszej kadry. W przyszłym sezonie warto rozejrzeć się za nowym dynamitem na prawej obronie.

18.12.2015 12:20

Ancelotti to najlepsza możliwa opcja dla Bayernu po ewentualnym odejściu Guardioli. Real Ancelottiego grał piłkę zbliżoną do futbolu Heynckesa, z wykorzystaniem szybkich skrzydłowych.

18.12.2015 12:19

@Bastian - z tymi kupionymi to też nie jest tak jak myślisz. OK, Costa i Vidal - zgoda, to byli gracze do pierwszej jedenastki. Ale już Comanowi czy Kimmichowi trzeba było dać szansę. Nie mówiąc o sporych wątpliwościach, jakie wiele osób miało na tej stronie, gdy kupowaliśmy Comana.No bo skoro nie przebił się w Juve czy PSG i nic szczególnego we Włoszech nie pokazał... I Pep wprowadził tę dwójkę do drużyny - widać u obu ogromny potencjał. Więc dla mnie akurat Guardiola miał tu swój udział.

17.12.2015 15:37

Kirchoff nawet piłki nie zdążył dotknąć ;)

17.12.2015 15:34

Rzeczywiście dziwna sprawa z tymi kontuzjami, w pewnym momencie nie było ich w ogóle, teraz znowy, jak grzyby po deszczu. Mam nadzieję, że na wiosnę już wszystko bedzie ok, choć widać, że taki Franck nie przepracuje okresu przygotowawczego. Do d... Po co było go od razu przeciążać. Nie był niezbędny.

17.12.2015 15:33

Dla mnie przede wszystkim trener.

17.12.2015 13:46

Zobaczymy, pewne jest, że ktoś będzie musiał nam za Thiago dobrze zapłacić. Ja nie mam do niego 100 procentowego przekonania. Owszem, przydaje się, jest niekonwencjonalny. Ale też ma sporo braków jako piłkarz: delikatny, szklany, słaby w defensywie, dla mnie nie jest jeszcze rozgrywającym z prawdziwego zdarzenia. Brak charyzmy, jego wpływ na zespół moim zdaniem jest zbyt mały, czasem lubuje się zbytnio w sztuczkach, co trochę nie pasuje do filozofii Bayernu.

17.12.2015 13:45

hehe - jak się gra w Bayernie, to w Austrii to żaden wyczyn :) ale i tak gratulacje i jak najdłuższej gry w FCB. Mam nadzieję, że nie pójdzie do żadnego Realu ;)

17.12.2015 13:43

kontuzje mięśniowe po długich kontuzjach to efekt zbytniego przeciążenia. Zresztą, o czym, my mówimy, to stało się podczas meczu, w którym Ribery wyszedł w pierwszym składzie. Za szybko! Winę za to ponosi moim zdaniem Guardiola, Ribery nie był nam niezbedny, powinien był dostać co najwyżej jakieś minuty, jak w Gladbach...

17.12.2015 13:42

Szkoda, że nie do Dortmundu ;)

17.12.2015 09:22

W tym sezonie angielskie kluby rzeczywiście grają słabo w LM. Ostatnio też nie było z tym wiele lepiej. Ale nie dalej jak w 2012 Chelsea wygrała LM ;). Poza tym Premier League jest bardzo wyrównana. Pamiętajmy też że przy pieniądzach, które tam krążą, kwestią czasu jest to, kiedy jakiś angielski klub będzie na topie. Tego bym oczywiście nie chciał, bo ta liga powoli staje się najbardziej zepsutą ligą świata.

17.12.2015 09:20

Nie zapominaj Ivan że Pep zostanie minimum do końca sezonu. Z tym "zmarnowaniem" to jednak lekka przesada :) Dwa półfinały LM, przebudowywane skrzydła - Costa, Coman, środek pola, etc.. Mamy bardzo dobrą kadrę i spore szanse na LM w tym roku. W tym sezonie nie ma już eksperymentów ze zmienianiem pozycji zawodnikom. Może właśnie to boli Pepa.

17.12.2015 09:15

Tak wiem, że chodzi tu o zakres jego kompetencji. Niestety, brzmi to prawdopodobnie. Po pierwszych dwóch sezonach, w których Pep zmieniał piłkarzom pozycje, stosował dziwne taktyki etc., zaufanie do niego zostało ograniczone.

16.12.2015 18:01

"Powód decyzji Guradioli został sformułowany górnolotnie. Ma nim być "brak połączenia między jego filozofią futbolu a klubowym etosem". Zdaniem "Marki" Guardiola chciałby być menedżerem w angielskim stylu i mieć większy wpływ na całą strukturę Bayernu. Na to nie chcą się zgodzić szefowie klubu z Monachium."

Ten fragment akurat brzmi prawdopodobnie. Bo całkiem możliwe jest to ograniczone zaufanie do Pepa po dwóch klęskach z hiszpańskimi gigantami. Miała być wtedy ograniczona jego władza, jeśli chodzi o transfery.

16.12.2015 17:03

Zobaczymy, pozostaje mieć nadzieję, że jest to plotka z jednego źródła, którą wszyscy powtarzają. Mimo wszystko dla mnie runda jesienna daje podstawy do tego, by Guardioli dać szansę na rundę wiosenną. Gdyby obyło się bez kontuzji, szanse na wygranie Ligi Mistrzów byłyby spore.

I może też tak rozumuje Pep. Tak czy inaczej odejdzie, ale może uda się wygrać na koniec Ligę Mistrzów. Ten wariant sprawdził się już z Juppem, więc czemu nie..

16.12.2015 17:00

Pytanie tylko czy Bild ma własne źródło, czy tylko powtarza za Marcą np.

16.12.2015 16:52

"Bardzo dumny"? Po wymęczonym zwycięstwie na własnym stadionie z noname'ami? To lekka przesada. Wczorajszy "spektakl" usypiał, podobnie jak mecz ligowy z Ingolstadt i żadne zmęczenie ani kontuzje nie są tu wytłumaczeniem. Kibicom należało się jednak coś więcej.

16.12.2015 14:23

Wszystko jedno z kim, niech będzie i Dortmund na wyjeździe. Wtedy jakiś dobry mecz się szykuje, a nie to co wczoraj. Przez większość meczu nie dało się tego oglądać.

16.12.2015 14:20

Maj? Bez przesady, nie znam sytuacji, kiedy tak długo zwlekano by z przedłużeniem kontraktu. Tak się nie robi, obie strony powinny wiedzieć już teraz, czy chcą przedłużenia współpracy. Bayern - mimo braku wymiernych europejskich sukcesów - też powinien to wiedzieć. I jak wynika z wypowiedzi Kalle, Bayern chce przedłużenia.

Pytania co zrobi Pep i czy sprawdzą się rewelacje hiszpańskiej i angielskiej prasy o tym, że odejdzie i że powiedział to już działaczom Bayernu. Jeśli by tak było, to jednego tylko nie rozumiem, po co zwlekać z ogłoszeniem tego...

16.12.2015 14:19

Chyba Thiago nie jest zbytnio przywiązany emocjonalnie do Bayernu. To między wierszami wynika z wielu jego wypowiedzi.

16.12.2015 14:15

Bayern wczoraj zagrał słabo. Takie występy jak wczorajszy i ten z Ingolstadt nie przystoją temu klubowi. Zmęczenie sezonem nie jest tu dla mnie wytłumaczeniem. Powinni byli więcej z siebie dać. Może rzeczywiście myślą już o przerwie zimowej.

16.12.2015 14:13

Zobaczymy, czy to co pisze Marca, jest prawdą. Ponoć Pep poinformował nawet o tym działaczy. Ja mimo wszystko przychylam się do tego, że zostanie. Nie osiągnął jeszcze z Bayernem tego, po co tu przyszedł. Jego misja nie została zakończona.

http://www.sport.pl/pilka/1,65081,19354311,bundesliga-marca-guardiola-odejdzie-z-bayernu-poinformowal.html#MTstream

16.12.2015 14:11