DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Marienplatz Strona 203

on już któryś raz mówi, że ktoś mu jego samego przypomina. Czy to czasem nie problem z nadmiernie rozbuchanym ego?

02.03.2019 17:33

Może wejdzie, ale raczej w drugiej połówce. Życzyłbym sobie, by wynik na to pozwolił.

02.03.2019 17:32

Też jestem za tak jak @josh1982 Jeong i Davies na boisko, a noż coś pokażą !

02.03.2019 17:31

musimy wykorzystać potknięcie BVB, żaden remis, tylko zwycięstwo!

02.03.2019 17:31

Boję się że też umoczymy. Sporo kontuzji, będzie bardzo trudno. Najbardziej doskwieral będzie brak Alaby. Pewnie "niezawodny" Rafinha wskoczy na jego miejsce.

02.03.2019 00:14

Ale przecież do meczu jeszcze ponad tydzień, a Coman nie pauzował pięć miesięcy tylko parę dni... Jeśli już trenuje to właśnie po to, żeby zdążyć.

02.03.2019 00:11

@DarthSmd absolutnie narodowość jest tu drugorzędna. Najważniejsze są niesamowite statystyki drugi sezon z rzędu, a to się cholernie liczy przy wycenie tak młodego gracza.

Z Jamesem jest jednak problem, moim zdaniem już w Realu się polapali, dlatego oddali go bez żalu. Bo o ile Kolumbijczyka stać na genialne zagrania, to przeplata je meczami zupełnie bezbarwnymi. Jeszcze niedawno powszechna była opinia, jaki to Kovac bezmyślny, że takiego wspaniałego piłkarza trzyma na ławie, jak zdominowany przez stara gwardie z Tomkiem na czele. Dziś chyba sporo osób widzi, że to nie takie proste, a rzeczywistość jest o wiele bardziej skomplikowana.

Ja np nie potrafię na dobra sprawę powiedzieć, kto powinien grac: Tomek czy James. Oczywiście z lekkim wskazaniem na Kolumbijczyka ale to nic pewnego..

Ale gdybym miał wybierać pomiędzy Jamesem a Havertzem nie wahalbym się ani chwili na korzyść tego drugiego.

01.03.2019 23:10

Oczywiście ze nie. Ale zadam Ci proste pytanie: przy dwóch zawodnikach o tej samej jakości wybrałbys obcokrajowca czy rodaka?

Tym bardziej że rodak jakby młodszy, lepiej punktujacy, mniej fochogenny ;)

01.03.2019 22:10

Havertz ma 19 lat, jest Niemcem i znacznie lepsze statystyki niż 28-letni James. I nie slyszalem, by kiedykolwiek walil fochy. Jeśli miałbym jakiś wybór to jest on jasny.

01.03.2019 21:03

Uff wygląda że zagra. Byle tylko nie zdążył znów doznać urazu.

01.03.2019 21:01

Czyli duża szansa że przyjdzie do nas latem.

01.03.2019 18:00

I jeszcze Alaba? No, to już poważne osłabienie. Warto pokazać właśnie w tym momencie jaja, jak już ktoś napisał.

01.03.2019 17:59

Z tym posadzeniem na trybunach to zwykle ploty.

01.03.2019 10:51

Jest to tylko możliwe wtedy gdy wynik będzie pewny. A na to się nie zanosi.

01.03.2019 10:48

Ciężko będzie choćby o jednobramkowe zwycięstwo, mimo słabej passy Gladbach. Ale wygrać trzeba.

01.03.2019 10:47

Oby się jeszcze nic głupiego nie wydarzyło. Chociaż nie wierzę, że Bayern go straci.

01.03.2019 10:46

Ważny mecz. Bayern nie może stracić tam punktów.

01.03.2019 08:22

Świat zwariował :) żartuje, trzeba iść z duchem czasu..

01.03.2019 08:21

Szkoda chłopaka. Powinien być tam, gdzie dostaje szansę.

01.03.2019 08:19

I oby ktorys z nich dostał poważną szansę. Talent mają, fajnie by było żeby na dobre zaistnieli w pierwszej drużynie.

01.03.2019 07:51

40-60 mln za goscia, ktory ma rok kontraktu? Mogą się przeliczyć.

01.03.2019 07:49

@cokolwiek nieglupie nawet. A niech Rafinha się ogrywa.

28.02.2019 20:00

@zielo151 łatwo się mowi. Jakbyś musiał przywieźć trzy punkty, z pewnością dwa razy byś się zastanowił zanim wystawił Daviesa, który jeszcze nic nie pokazał.

Niech najpierw dostanie szansę i ja wykorzysta z ogórkami albo w meczu o nic. Problem w tym, że takich Bayern nie gra. Bo każdy mecz jest na wagę na i pewnie bój z BVB będzie do samego końca.

Edytowano : 2019-02-28 16:06:44

*na wagę złota

28.02.2019 16:06

No w przeciwieństwie do Tomka ma szybkość i technikę. Zgoda myślałem że szybciej się rozwinie ale może to po prostu słabszy sezon. Pokazywał już bardzo fajne rzeczy, nie takie dopychanie na pustaka jak Tomek.

Oczywiście że wolałbym Havertza ale przewaga Timo w tym że jest o wiele łatwiejszy do ściągnięcia. Jeśli chcemy gi jednak za darmo to musimy czekać do lata 2020. A tak pewnie będzie z 30 mln kosztował.

Mam nadzieję że Havertz tak czy inaczej do nas trafi. Że nie uprzedzi nas Real czy Barca, bo to że on długo w Leverkusen nie pogra jest więcej niż pewne.

28.02.2019 14:25

W tym składzie i formie będzie ciężko ale od czego jest duch druzyny. W to akurat wierzę pod wodzą Kovaca.

28.02.2019 14:06

Dokładnie. To nie czas na oficjalne newsy w tej sprawie. Wierzę że to tylko kwestia dopiecia formalności.

28.02.2019 14:03

@DieRoten cała masa opcji. Praktycznie mógłby na każdej pozycji z przodu, w tym jego atut.

1. Jako zmiennik Lewego do rotacji, ni3 byłoby wstydu jak przy Wagnerze.

2. Jako skrzydłowy. Fajnie mu to wychodzilo na MS.

3. Jako drugi cofniety napastnik zamiast Jamesa/Mullera/Havertza.

4. Jako drugi napastnik gdy gralibysmy ofensywnie u siebie że slabiakami albo gonili wynik.

28.02.2019 13:39

Wiele wskazuje że od lata 2019 bo inaczej Lipsk nie dostanie ani grosza.

28.02.2019 13:36

Jeśli będzie Havertz to nie widzę w Bayernie Jamesa. I szczerze mówiąc chciałbym takiego scenariusza.

28.02.2019 13:35

Uuu niedobrze. Czas na powrót do formy także Bayernu!

28.02.2019 11:16

Alles Gute!

28.02.2019 11:15

Dobre i to, zawsze to jakaś opcja więcej w ataku. Tych bowiem na Anfield nie było.

28.02.2019 11:15

Czekamy, przede wszystkim na powrót do dobrej formy Pavarda.

28.02.2019 11:14

Byłoby super. Tylko że nie ma tam Pepe ani Odoi. Wiadomo że Bayern chce sprowadzić skrzydłowego. I tym skrzydłowym ma być niby przesunięty na te pozycje z ataku Werner? Jakoś nie chce mi się wierzyć. Nie to żebym miał coś przeciwko, ale trudno uwierzyć że ściągną jednocześnie jego i Havertza, nie kupując skrzydłowego. A podobno transfer Pepe jest prawie pewny.

Goretzka na placu, A co z Thiago czy Javim? Lawa? Znow zadnego zmiennika na prawej obronie, jesli Kimmich idzie do pomocy?

Bez sensu trochę. Kimmich robi za dużo goli i asyst na skrzydle, nawet zakładając że obrońca nie jest idealnym. Więc nawet zakładając że idzie do pomocy, to Bayern potrzebuje zmiennika dla Pavarda.

28.02.2019 11:13

@buuuU spokojnie. Też chciałbym, i myślę że prędzej przyjdzie Pepe niż Odoi, ale kiedy pomyślę ile kasy poszloby na te wszystkie wzmocnienia to wierzyć mi się nie chce że wszystkie dojdą do skutku.

27.02.2019 20:58

No to teraz pytanie który z tych transferów nie wypali, bo że wszystkich nie będzie to raczej pewne :)

27.02.2019 20:56

Pierwsze słyszę o gościu.

27.02.2019 17:21

Oby tylko nie walnął klopsa który pozbawi nas awansu.

27.02.2019 17:20

Czekamy na Pepe. Aż nie chce mi się wierzyć że tyle wydamy. Za dużo tych pewnych lub prawie pewnych transferów.

27.02.2019 17:19

Pewnie przyjdzie Havertz albo Werner na jego pozycje. Tzn Werner jako cofniety napastnik.

27.02.2019 17:17

Jak chodzi mu o kasę to niech idzie do klubu który przypomina PSG. Zepsuty grajek widać.

27.02.2019 17:17

Alles Gute FC Bayern!

27.02.2019 17:15

Havertz tak, Jak najbardziej, do Wernera mam pewne wątpliwości. Ostatnio nie prezentuje dobrej formy i może być przez to łatwiejszy do pozyskania.

Poza tym jak twierdziłem - niektórzy się że mną nie zgadzali mówiąc że przedłuży kontrakt z Lipskiem - jego transfer jest prawie pewny przez to że w 2020 kończy mu się kontrakt.

27.02.2019 17:14

Humor kibiców Bayernu powinien być coraz lepszy. Ciekawe kto odejdzie w obronie. Wiele wskazuje na Hummelsa lub Boatenga.

27.02.2019 17:10

No i gitara. Czekamy na potwierdzenie. Lepiej jednak mieć spokojną głowę bo pewnie jeszcze wiele się może wydarzyć.

27.02.2019 17:08

Świetne wieści, teraz czekamy tylko na oficjalke. Ciekawe czy potwierdzi się we wszystkich przypadkach.

27.02.2019 17:07

Nie da się wiecznie być na szczycie. Ale wiem, że Bayern może szybko na niego powrócić, potrzeba tylko wzmocnień.

26.02.2019 17:00

Oby gral u nas jak najwięcej, bo zwlaszcza w meczach, w których musimy się bronic, jest na wagę złota.

26.02.2019 16:59

Ja też mam taką nadzieję, ale serio groźniejsi to my będziemy pewnie dopiero w lato. Ale szlifować formę trzeba, to jasne. Bo nędza straszna z przodu.

26.02.2019 16:58

Tylko nie to, chyba że na zmiennika Lewego ostatecznie. Ale wolałbym kogoś młodego z perspektywami.

26.02.2019 16:57

A może już by zakończył? ;) jeśli przyszedłby Havertz, zostal James, to co tu po Mullerze jak nawet dziś nie łapie się często w podstawie...

26.02.2019 16:56

Oby nie było jak z Lucasem i Odoiem. Trzymam kciuku za ten transfer. I wierzę, że przynajmniej Lucas także będzie grał dla Bayernu.

26.02.2019 16:55

On się nie dawał lubić, jeszcze jak grał w piłkę. A teraz "dobre rady" nie dla rodzimego klubu, tylko dla tego, gdzie trzepał hajsy. I to by bylo na tyle.

PS wierzę, że oprócz Pepe Odoi także trafi do Bayernu. Bo opcja z Gnabrym i Comanem to trochę mało. Daviesa na razie nie liczę, już prędzej Koreaniec. Problemem jest to, że teraz wszyscy skrzydłowi będą młodzi.

26.02.2019 16:53

Dobre wieści, oby jeszcze do końca sezonu w najważniejszych meczach Bayernu coś pokazał.

26.02.2019 16:49

Problem w tym że James - jak dla mnie - nie spełnia pokładanych w nim nadziei.

25.02.2019 21:29

Fajnie że i Davies coś pokazał.

25.02.2019 21:28

Łatwo nie będzie ale trzy punkty muszą być po naszej stronie!

25.02.2019 21:25

Tak czy siak będzie ciężko mecz, może nawet z dogrywka o karnymi. Bayern musi być gotowy i akurat w tym meczu perfekcyjny.

25.02.2019 21:25

Jak nie będzie Comana to każdy skrzydłowy na wagę złota. Inna sprawa czy Robben jeszcze cokolwiek jest w stanie dac Bayernowi.

25.02.2019 21:24

Powinni daj mu szansę. Skoro już dziś jest lepszy od Boga, a tym bardziej Daviesa. My wciąż wobec kontuzji Comana mamy deficyt na skrzydłach. Gość powinien dostać szansę tam gdzie jest bezpieczny wynik.

25.02.2019 21:22

Po ostatnich meczach pewne miejsce dla Jamesa wcale nie jest dla mnie takie oczywiste. Nie uważam także by zaslugiwal na nie Muller. Sądzę że przyjdzie ktoś z dwójki Havertz Werner.

25.02.2019 21:20

Byłoby spoko ale pozostaje nam czekać. Tyle że Uli wlal trochę nadziei. Teraz można nieco inaczej patrzeć na przyszły sezon.

25.02.2019 21:18

A moim zdaniem należało się czerwo. Za takie rzeczy jak to albo Mully z Ajaxem trzeba dawać bo jak nie za to to za co? Nawet przypadkowe takie zagrania trzeba bezwzględnie tepic bo to boiskowy bandytyzm.

25.02.2019 21:17

Bayern przy takiej grze musi być sprezony na maksa. Ale to dobrze. Wreszcie mamy ciekawa Bundeslige.

24.02.2019 20:07

To brzmi jakby Lucas był prawie pewny. Zobaczymy, nie ma co się napalac.

24.02.2019 19:54

Pewnie możemy się z nim pożegnać. Brazzo oczywiście nic nowego nie powiedział.

24.02.2019 17:37

Na dwoje babka wróżyla. Jak będą wątpliwości to nie warto ryzykować. Nawet kosztem braku awansu. Bo nawet on nie jest wart tego, by miał potem znów wypaść na pół roku. Ale dobrze wiedzieć że chodzi o tygodnie a nie miesiące.

24.02.2019 17:36

Czyli nic nie powiedział. Albo i powiedział tyle, że nie ma mowy latem o jego transferze. Też tak to można interpretować.

24.02.2019 17:35

O tym samym pomyślałem. Chyba chce dalej blokować miejsce młodym i lepszym od siebie "za zaslugi". Może jeszcze zloty pomnik?

24.02.2019 17:33

Poza tym nie rozumiem czemu Rafa się rzuca. Wiadomo że jest wiekowy, że po sezonie odchodzi. Trudno się dziwić że jak Kovac nie musi to go nie wystawia. Przeciez nie może z nim wiązać przyszłości, a buduje nową drużynę.

24.02.2019 17:01

:) już wolę żeby Coco wrócił.. Ale oczywiście nikomu kontuzji nie życzę.

24.02.2019 15:39

Pewnie że i Odoia byłoby fajnie tyle że nie chce mi się wierzyć że tego i tego wezmą. Jak jeszcze przebakuje się coś o Lucasie Havertzie czy Wernerze.

24.02.2019 15:36

Najbardziej adekwatne jest młodzieżowe słowo roku, którego nie użyje by nie dostać ostrzeżenia

24.02.2019 15:32

Kończ wasc wstydu oszczędź. Czy oni z Riberym nie mają świadomości jak się kompromitują?

24.02.2019 13:22

A ja na Pepe. Jak zauważył dzordan mogą to potwierdzać również wypowiedzi Lille.

24.02.2019 13:20

Pepe ma idealną charakterystykę jeśli chodzi o transfer do Bayernu. Jeszcze nie wielka gwiazda, ale już nie talent. Dobre statystyki w Ligue 1 działają na jego korzyść ale wcale nie muszą być potwierdzeniem tego że tak samo będzie w BL. niemniej jednak to chyba najlepsza możliwa opcja jeśli chodzi o skrzydłowego.

24.02.2019 13:19

I to mi się podoba.. bo chyba nawet Uli nie rzucalby słów na wiatr. Trzymamy więc za słowo i czekamy na wielkie transfery.

24.02.2019 12:15

@seco555 No takie są czasy. Mieliśmy złote pokolenie, a to które przyjdzie nie daje żadnej gwarancji, że choć zbliży się do poziomu Francja, Arjena czy Bastiego i Lahma z najlepszych lat.

Żeby kupić na skrzydło kogoś wyraźnie lepszego od Comana, nie chodzi o Odoia tylko ma przykład takiego Pepe, a i on moim zdaniem nie dawałby takiej gwarancji, trzeba by wydać naprawdę dużo. Łatwo się mowi: kupcie wreszcie kogoś. Dużo trudniej jest, gdy masz juz wydac te 70 baniek. A co jesli nie wypali?
Ok, Bayern zaniedbal wzmocnienia na skrzydłach przez lata. Ale to nie znaczy ze teraz ma szastac hajsem na lewo i prawo.

Coman nie jest złym piłkarzem, nawet jak na Bayern, po części w byciu lepszym przeszkadzają mu kontuzje. Trzeba jednak zrozumieć że takich piłkarzy jak Robben czy Ribery znajduje się raz na kilkadziesiąt lat. Moim zdaniem na rynku w ogóle teraz takich nie ma. A Coman czy Gnabry to najprawdopodobniej zupełnie nie ta skala talentu. Po prostu taka jest rzeczywistość. Trzeba zejść na ziemię.

24.02.2019 11:49

@Misiek Ale ja go nie krytykuje tylko stwierdzam fakty. Coś się skończyło jak sami piszecie, potrzebna zmiana pokoleniowa i w dodatku nic pewnego że zastąpią takie pokolenie jakie właśnie się kończy.

Jak sobie radzi Kovac? Trudno to jeszcze oceniać. Ma swoje plusy i minusy, pewnie sporo więcej będzie można powiedzieć na koniec sezonu. Moim zdaniem sporo rzeczy - czy będzie sukces czy porażka - się u Kovaca rozstrzyga. To może być nieudana era, ale z drugiej strony nawet złota. A Kovac trenerem na lata.

Bo jeśli przetrwa na stołku do lata, to po 3-4 mocnych transferach - tak, wierzę, ze będą - choć to może naiwność, powinno być już łatwiej. I po aklimatyzacji tych, którzy dopiero uczą się w Bayernie poważnej piłki.

24.02.2019 11:42

Kiedy ostatnio Ribery zagrał dobry mecz przeciwko silnej drużynie? Ok, doświadczenie ma. Ale cała jego gra opierała się na szybkości, sile podobnie jak Robbena. Gdy ta się skończyła, gdy kondycji zabrakło, skończyli się RR.

Liczenie na to, że a nóż widelec będzie miał przeblysk i dlatego wstawiać go do składu to głupota i naiwność. Bo oznacza że przez 90 minut trzymamy na boisku dziadka który oddycha rękawami (a więc de facto gramy w dziesoeciu) bo istnieje niewielka szansa że będzie miał przeblysk. Na takiej zasadzie zatrudnijmy może jeszcze Maradone :)

Podsumowujac: nieprzypadkowo mając zdrowego Ribery'ego Kovac wybrał na Anfield Gnabry'ego i Comana. I oni spelnili swoje zadanie, Ribery by tego w zyciu nie wytrzymal kondycyjnie, miedzy bajki mozna wlozyc, ze cos by tam sam zrobil. Coś się skończyło bezpowrotnie, czasu nie oszukasz.

24.02.2019 11:34

Może po to, by miał czas na rozwój. Ma dopiero 18 lat, widać że potrzebuje czasu. Ale i tak nie ma gwarancji że kiedykolwiek odpali. Wierzę w niego ale na razie nie pokazuje choćby dużego talentu, który daje nadzieję na przyszłość.

Kovac jednak jest pewien, że Davies ma przed sobą przyszłość. Zobaczymy. Niby tak samo było z Sanchesem, też Kovac go wspierał. A jednak chyba się nie udało.

24.02.2019 11:25

Najgorsze jest to że nawet tacy jak Ribery czy Rafinha którzy już nic nie dają drużynie, jak tylko wyczuja niczym dzikie zwierzęta jakaś słabość trenera, to zaraz pokazują pazurki. Zero klasy i poczucia obciachu.

Na szczęście ich czas mija bezpowrotnie, to chyba frustracja się odzywa.

24.02.2019 11:01

To mimo wszystko dobra wiadomość. Bo jeśli on w ogóle nie gra w tym wieku, to jest to tragiczne dla jego rozwoju. Oczywiscie chciałbym by dostawał szansę w jedynce, ale jeśli Bayern chce mistrza, jeśli chce Puchar, nie mówiąc o awansie w Champions League, to na razie specjalnie nie ma jak dawać mu szansy. Chyba że przy 3:0. Ale Muller i inni też muszą grać, bo wiadomo że będą potrzebni na finiszu, a muszą być ograni.

Trudna sytuacja dla Daviesa, ale on najpierw musi pokazać że cokolwiek potrafi właśnie z ogórkami i w meczach teoretycznie pewnych.

Jak tak dalej pójdzie, potrzebne będzie wypożyczenie ale tam gdzie będzie dostawał szansę.

24.02.2019 10:55

@seco555 serio? Coman 5 goli/2 asysty, Ribery 5 goli/1 asysta.

A Coman pół sezonu pauzował przez kontuzje. Nie róbmy żartów. Jak już jest na boisku daje znacznie więcej niż Ribery. I poza tym ma 22 lata, a nie 36. I megaprzyspieszenie którego już Ribery z naturalnych względów nie ma. I nic nie słyszałem o kwasach które miałby robić jak trener ŚMIE posadzić go na ławie.

24.02.2019 10:48

Na szczęście to już końcówka. Powoli tracę wiarę że na koniec się opamieta i zagra choć kilka dobrych meczów. Pozostaje niesmak.

24.02.2019 10:42

@Zerafaelo A Ty czasem nie teleportowales RR ale sprzed pięciu lat? Ważne jest tu i teraz, a nie zasługi z trypletu. Spójrz na chłodno ile oni na dziś dają zespołowi, jak Ribery gra w tym sezonie, jak zagrał wczoraj przez te 58 minut, jak i ile gra Robben...

Chłopie, to że wyszedł tylko na końcówkę z Live , mimo że był całkowicie zdrowy, mówi wszystko. Coman I Gnabry wcale nie grał na Anfield źle, jak na to czego można się było spodziewać.

Ale ja o czym innym pisałem... Czy legenda klubu, jak piszesz, ma prawo do takiego zachowania jak Ribery wczoraj? Który to już raz? Powinien świecić przykładem, a jest antyprzykladem, który mówi wszystko o tym jak mężczyzna nie powinien kończyć. Wiem, wiele się mu wybacza, bo jest sympatyczny.

Ale na jego miejscu, przy tym co dziś daje zespołowi, spuscilbym łeb że wstydu. A ten po kolejnej piłkarskiej parodii z jego strony, gdy trener śmiał zdjąć to z boiska, nie podaje mu ręki. Gdzie tu miłość do Bayernu, gdzie kierowanie się dobrze pojętym interesem klubu, gdy podobno jest się jego legenda? Chyba zostało tylko ego jak sklep wielkopowierzchniowy... przykre, żeby w tym wieku...

24.02.2019 10:36

Nie do wiary. Dopiero wrócił przecież i było coraz lepiej.

24.02.2019 08:33

Na szacunek trzeba sobie zapracować. Wierzę że to pojedynczy sezon, ale potrzebujemy wzmocnień.

24.02.2019 08:32

Nie dało się patrzeć, niestety

24.02.2019 08:30

Ale spoko, mamy "Boga" co nie podał ręki Kovacowi. On może zagrać cały mecz!

24.02.2019 08:30

Pierwszy trener od dawna, który nie gromi przeciwników i że stosunkowo słabym jak na Bayern bilansem bramkowym.

Jak zdobędzie tytuł, to będzie sukces.

24.02.2019 08:28

Piękna sprawa, oby z Bayernem w finale.

24.02.2019 08:27

Też pomyślałem o Boatengu. Tylko niech zagra wcześniej na tej pozycji jeśli to możliwe. Albo lepiej nie, żeby była niespodzianka dla Liverpoolu.

Tylko że kiedy Boateng tam grał, to miał jeszcze jako taka dynamikę.

24.02.2019 08:26

Na jego miejscu siedzialbym cicho. Przed nim zapewne mecz z Liverpoolem. "Dobrym pilkarzem"? Hmm, ciekawe.

24.02.2019 03:21

Dobrze że dopisalismy trzy pkt ale styl nie powalal.

24.02.2019 03:18

Pięknie. Czyli kolejna kontuzja po Comanie.

24.02.2019 03:16

Niestety ale chyba nie możemy traktować Comana jako pelnowartosciwego skrzydłowego. Oby te kontuzje go nie zniszczyły.

24.02.2019 03:14

"Bog" grał tak wybitne spotkanie, że wcale się nie dziwię

24.02.2019 03:11

Zgadzam się. Nasz potencjał na skrzydłach aż prosi się, by po niego sięgnąć.

23.02.2019 18:18

Specjalnie nie m kogo wyróżniać bo wszyscy grali kaszane. No, cieszę sie, że Javi strzelił. Na pewno pomoże mu to w notowaniach u Kovaca bo ten zawodnik jest nam potrzebny.

23.02.2019 18:17