DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: FCBx2 Strona 7

@SammyKufour
Nie koniecznie - zarabiają gigantyczne pieniądze na prawach telewizyjnych, dniach meczowych itp itd. 100mln na minusie na transferach nie musi oznaczać starty ogolem

29.04.2024 23:25

1

jak hoven mowi, ze Rangnick to własciwy człowiek na własciwym miejscu to mozemy byc pewni - to bedzie kompletna katastrofa :)

29.04.2024 11:21

Mam pewne info - nowym trenerem Demichelis.

21.04.2024 23:49

Bramka lunina? Przecież Kroos nie zrobił nic żeby zapobiec strzałowi. 100% wina Toniego.

21.04.2024 22:25

Real trochę wydrukowany karny.
De jong chyba ma właśnie po euro.
Barca na razie lepsza w el classico ;)

21.04.2024 21:58

Złoty but Kane jest pewny od dłuższego czasu - chyba wczoraj o tym pisałem, że najlepsi strzelcy z innych lig (Mbappe, Halland, Martinez, Dovbyk) mają okolice 20 bramek. Kane odskoczył im kosmicznie.

21.04.2024 20:41

2

@hoodykr
To nie zawiść- to cenienie Bayernu ponad Bayer. Czasem mam wrażenie ,e lepiej się tu życzy im niż nam.

21.04.2024 20:27

2

Nie rozumiem skąd to kibicowanie Bayerowi. Ja tam nie chce żeby zrobili rzeczy historyczne- wolę to zachować dla Bayernu. Liczyłem na porażkę, ale standardowo spodziewałem się bramki po 90 minucie.

21.04.2024 19:51

bvb wcale nie wyglada zle z leverkusern. Chociaz oczywiscie kluczowe beda minuty od 88 wzwyz :D

21.04.2024 18:27

1

Poza polem karnym.

21.04.2024 18:03

Też nie jestem tego taki pewien - już był nie jeden trener/zespół, który miał sezon konia i kolejny szybko go weryfikował. Wejście na szczyt jest dużo prostsze niż utrzymanie się na nim. Dojdzie wymagająca LM, dojdą oczekiwania, wymagania, defensywne nastawienie przeciwników i może być różnie. Do tego odejścia z zespołu- wiadomo, że stracą Stanisica, być może Grimaldo/Boniface... nie postawiłbym na nich dużych pieniędzy.

21.04.2024 14:33

Nie ma co liczyć na nikogo lepszego - nie oszukujmy się... nie ma dostępnych lepszych nazwisk.

21.04.2024 00:44

Wlasnie sprawdzilem, ze 30.04 gramy z Realem o LM, 4.05 że Stuttgartem o 2 miejsce w lidze i 8.05 rewanz z Realem. Czeka nas ciekawa majówka.
Teoretycznie możemy pobić rekord strzelonych bramek w sezonie (101) Kane może pobić rekord Lewego (41) i zgarnąć LM. Możemy też spaść na 4 miejsce w BL i przegrać ligę największą różnica punktowa w historii. Będzie ciekawie ;) no i oczywiście Leverkuserrn może zapisać się w historii nie przegrywając meczu w sezonie i bijąc 99% rekordów Bayernu.

21.04.2024 00:42

Oczywiście że Liverpool jest taktycznie przewidywalny i bezradny. Dlatego od lidera PL dzieła go 2 pkt.

20.04.2024 21:25

Miło z ich strony. Generalnie zawsze mamy z nimi mile mecze :D

20.04.2024 21:22

Arsenal to zdecydowanie najprzyjemniejszy zespół z Anglii do kibicowania. Nie zepsuty jak Chelasea, Newcastle czy city przez petrodolary. Bez nadecia jak looserpool czy manU ;)

20.04.2024 20:48

2

Harry 8 bramek od rekordu... niestety się nie uda, tym bardziej że ważne mecze w LM przed Bayernem. Swoją drogą widzieliście jak odjechał całej stawce w Europie? Mbappe, Halland, Martinez czy Dovbyk w pozostałych najsilniejszych 4 ligach raptem okolice 20 bramek. To jest przepaść.

20.04.2024 20:38

Patrząc na to obiektywnie scenariusz rysuje się jeden - trener na rok, trochę z przypadku, bo wszyscy top są zajęci, a za rok ruszamy po Alonso, albo kloppa. W zależności czy Alonso chociaż zbliży się do gry z tego sezonu - jeden z nich pewnie pójdzie do realu po Carlo, drugi zostaję nam.

20.04.2024 00:56

Co za bzdury. Właśnie jesteśmy w top 4 w Europie, mamy za sobą dekadę mistrzostw z rzędu, a obecny sezon przegraliśmy z zespołem, który jeszcze nie przegrał meczu. Faktycznie kryzys i klub mem.
W dodatku finansowo w dalszym ciągu na szczycie, nie wydajemy głupio kasy na nietrafione transfery w przeciwieństwie do barcy czy manU. 100mln na Antonego, który w tym sezonie ma chyba 2 bramki vs 100mln na Kane który ma ich ponad 30 i jest zdecydowanie najlepszym napastnikiem roku. Co dla nas jest dnem, dla manU czy barcy jest szczytem. Nie przesadzajcie z defetyzmem - umiar jest miarą rozsądku.

20.04.2024 00:36

Spoko - czekają na 90 minute, żeby strzelić 3 bramki

18.04.2024 21:45

a jednak... Cash na dogrywke.

18.04.2024 20:38

jak villa i whu odpadna dzis ;) czyli za chwille

18.04.2024 20:31

Czyli nie do końca zmarnowany transfer Kane do Bayernu - z tottenhamem raczej nie miał wielu szans do radości po meczach z Arsenalem;)

18.04.2024 16:01

@alien666
Lewy nie będzie miał kolegi do pogadania po meczu do pocieszenia :D

18.04.2024 00:28

@Jurgen1982
To chyba pokazało ich mental. Guardiola przestrzelił że zmianami - hohland i de bruyne pewnie lepiej wykonaliby karne

18.04.2024 00:27

@Alfik91
Nie czytałem, ale zachęciłeś mnie - nadrobię :)

18.04.2024 00:26

Czyli alaba poza euro? Nieźle, nie wiedziałem.

18.04.2024 00:23

I w sumie mnie to cieszy

18.04.2024 00:14

Wie ktoś czy alaba ma szansę wrócić na mecze z nami?

18.04.2024 00:14

1

Swoją drogą w PL status quo - wszystkie drużyny z top3 odpadają właśnie z europejskich pucharów i skupiaja się na lidze :D

18.04.2024 00:10

A kawior? :D

18.04.2024 00:04

2

No to oby w ty sezonie dobił do 61 ;)

18.04.2024 00:03

1

Ładnie napisane. Masz plusa ode mnie ;)

18.04.2024 00:00

1 hiszpańska, 1 francuska i 2 niemieckie w 4 najlepszych. Miło dla BL

17.04.2024 23:53

No cóż... nie przekonamy się jak By mu poszlo. :D

17.04.2024 23:50

No to sreal. Szkoda. Poza niemcami chyba 2 drużyny, których nie lubię najbardziej zostały w czwórce.

17.04.2024 23:49

Ederson... co za komedia

17.04.2024 23:47

Modlić i silva się popisali...

17.04.2024 23:43

Liczę na city. Tuchelowi chyba łatwiej byłoby pokonać pepa

17.04.2024 23:40

2

Najgorszy Bayern od wielu lat wygrywa z najlepszym Arsenalem od wielu lat. To jest ta jakość drużyny i indywidualności, to doświadczenie, na które pracuje się latami i którego nawet marny trener nie może zepsuć. Zostały w najlepszym wypadku 3 mecze, które coś znaczą. Mam nadzieję, że zagrają je z najwyższym zaangażowaniem. W LM w tym sezonie nie przynieśli wstydu w przeciwieństwie do BL. Może to przez nasycienie liga?

17.04.2024 23:08

Brawo, brawo, brawo.

17.04.2024 22:56

@tapczan
Za to psg to krystalicznie czysty klub...

17.04.2024 12:07

@zyzio
Luca Toni albo de ligt raczej przeczą tej tezie.

16.04.2024 23:51

Obstawiam jednak City i Athletic

16.04.2024 01:17

Jak sprowadza mbappe na co wszystko wskazuje to raczej wątpię żeby Wirtz poszedł do realu... bo i za kogo? Mbappe, belligham, vini? Czy do środka pola

14.04.2024 22:21

1

zdecydowanie nie. Po pierwsze gra bez obciązenia LM w tygodniu troche umniejsza ich dokonaniom. Po drugie jednak czasy Guardioli, Juppa, Hitzfelda były wyżej. Robben, Ribery na skrzydłach to poziom wyzej.

14.04.2024 21:34

napisali historie Bayeru i to w pieknym stylu - byc moze bez porazki w sezonie co byloby wyjatkowe. Po sezonie odejdzie Stanisic, moze ktos jeszcze i zobaczymy jak im pojdzie - zdobyc szczyt to jedno, ale sie na nim utrzymac to duzo trudniejsza sztuka. Dojdzie im trudna LM, dojdzie presja, oczekiwania i moze byc roznie. Nie zmienia to faktu, ze dokonali wspanialej rzeczy. Pozostaje miec nadzieje, ze wyciagniemy im Wirtza :D

14.04.2024 21:31

pozostaje miec nadzieje ze ogladali jak Wirtz laduje hattricka ;)

14.04.2024 21:27

1

w pelni zasluzenie - gratulacje dla nich. Grali wspanialy sezon. Mam nadzieje ze skoncza jako triumfator LE... a w sferze marzen final superpucharu z nami ;)

14.04.2024 21:25

Co więcej 3 dni po aston Villi mają mecza z nami, 3 dni po meczu z nami mają mecz z Wolves, a kolejne 3 dni później derby z Chelsea... potem aż 5 dni odpoczynku i derby z Tottenhamem ;)

13.04.2024 21:22

@Gwzd44
przypominanie wypowiedzi sprzed kilku miesiecy to nie chwalenie? Gratuluje tym samym i potwierdzam Twoją tęsknotę.

13.04.2024 18:06

@Gwzd44
wniosek plynie z Twoich wypowiedzi - to chyba oczywiste?

W ilu waznych meczach Upa oddał bramke? W ilu waznych meczach Sule ratował zespół od straty bramki?

13.04.2024 17:54

@Gwzd44
zamienił stryjek siekierke na kijek - jeden i drugi to poziom spadkowicza BL obecnie.
Jedyne za czym powinienes tesknic to za rozumem

13.04.2024 17:44

tesknota za Sule... jest sie czym chwalic

13.04.2024 17:35

szału nie było, ale dobrze ze wygrana. Kane powinien miec hattricka

13.04.2024 17:34

Pięknie to zrobił. Miałem właśnie pisać że porą na strzały z dystansu, bo inaczej tego nie widzę;)

13.04.2024 16:55

Kolejna kontuzja. Co za dramat.

13.04.2024 16:39

Ma ktoś poratowac jakimś dobrym linkiem? Dziś niestety poza domem

13.04.2024 15:38

Jakim cudem nie ma karnego? Ewidentną ręką hummelsa

30.03.2024 19:07

Niepotrzebnie upraszczasz temat. Był już taki trener jak Ranieri - zdobył mistrza Anglii że słabym Leicester... co było w kolejnym sezonie? Skąd pomysł ze Alonso nie skończy podobnie?

15.03.2024 00:41

To samo co każdy inny trener? Zrobić lepsza albo gorsza drużynę?

14.03.2024 23:18

Mental, mentalem ale męczyć się z qarabagiem grającym w 10 troche wstyd... ciekawe jakby się skończyły ostatnie mecze w grze 11vs11. Nie wiem czy Alonso to już trener na Bayern

14.03.2024 23:12

W przyrodzie nic nie ginie - co inter dostał w ostatnim sezonie oddał w tym. I dobrze - nie zaslugiwali.

14.03.2024 01:50

Placki z Londynu to lider premier ligi... faktycznie placki

12.03.2024 23:06

Nie powinien

12.03.2024 23:05

Vini, belingham, pewnie mbappe - chęci gruzina to za mało.

11.03.2024 23:35

Ostatnie kilka meczów dobitnie pokazuje jedno - sam trener, pojedynczy pilkarze itp nie gwarantują niczego. Kilkanascie dni temu ten sam trener z tymi samymi pilkarzami pokazywali gre, przez którą krwawiły oczy - nagle poezja na boisku. Nagle Tuchel zmienił taktyke i wszystko zaczęło chodzić jak w szwajcarskim zegarku? Przeciez to naiwność.

09.03.2024 18:09

Kane 30 goli na 25 meczów - przy takiej średniej będzie miał 41 na koniec sezonu :)

09.03.2024 17:09

Może jednak Tuchel jest geniuszem i przygotował top formę na ostatnie najważniejsze 2 miesiące?

09.03.2024 17:09

29 goli na 25 meczów - na 34 wyjdzie jakies okolice 40 ;)

09.03.2024 16:32

Liverpool, United albo Chelsea.

08.03.2024 16:14

1

Zagraliśmy dobre zawody w koncu. Dość powiedziec, że Lazio nie miało celnego strzalu i właściwie tylko 2 niecelne. Uporządkowana gra obronna, a i w ataku w koncu coś się działo. Powrót Gnabrego i Comana dałby impuls, kiedy zawodzić będą Sane i Musiala. Brak zakupu 6 paradoksalnie może wyjść nam na plus w perspektywie kilku sezonów - rozwój Pavlovica jest niesamowity... chociaż taki Declan Rice byłby oczywiście poziom wyżej obecnie - w Arsenalu jest gigantem środka pola - tutaj trzeba oddac Tuchelowi, że miał rację.

06.03.2024 10:42

Akurat Tel na podmeczonego rywala to dobry pomysl - wtedy robi wiatr. Niech wejdzie kolo 70 minuty.

05.03.2024 20:45

Koeln w 10 od 15 minuty. Passa leverkusern raczej dziś nie zostanie przerwana.

03.03.2024 15:54

1

Z ciekawosci spojrzałem na statystki:
Musiala w tym sezonie - 1423minut - 3 asysty

Coman w tamtym sezonie - 1416minut - 6 asyst
Gnabry w tamtym sezonie - 1940 minut - 6asyst
Sane w tamtym sezonie - 2007 minuty - 7 asyst

Tuchel zabronił im podawac?

01.03.2024 23:08

2

pojedycze błyski geniuszu Tela i Musiali i tyle. Wiekszosc ich akcji to bezsensowne kiwanie i totalna samolubnosc. Narzekano na Robbena, ale on przy nich był najbardziej zespołowym graczem jakiego swiat widział. Jedna dobra akcja/strzał na 90 minut to za mało. Kane w tym meczu tez nie blyszczał skutecznością. Obrona nie pomogła, pomoc nie dojechała, atak nie istniał, trener nie pomogł i sie skończyło jak sie skończyć musiało. No i oczywiscie na koniec - Freiburg, prewnie przez kolejne poł roku nie strzeli takich ładnych bramek jak przeciwko nam dzis

01.03.2024 22:46

3

Szkoda ze go nie posłuchali. Declan w Arsenalu dzieli i rządzi. Kimmich i goretzka w Bayernie nie graja nic. Tuchel miał rację.

23.02.2024 22:10

1

Podskakiwali Ancelottiemu... Zidane to przy nim pryszcz

21.02.2024 12:17

W przypadku Boeya nie chodzi nawet o jego jakość piłkarską, która na razie cieżko mi ocenic, ale o sam pomysł - wydaliśmy 30 mln na gościa, na którego pozycji zaraz może grać świetny Stanisic. Pytanie po co?
A kontuzje u Tuchela to właścnie jedna z rzeczy, na która trzeba zwrócić uwagę - nawet pod kątem nowych trenerów - cieżko planowac kadrę, jak w co drugim meczu nie może grac połowa składu.

19.02.2024 14:09

2

Oczywiście, że sama wymiana Tuchela nie uczyni z nas przyszłych triumfatorów LM, jak niektórzy nawinie zakładają. Tu winę w równym stopniu ponoszą wszystkie strony - trener, zarząd, pilkarze.
Od czasów Guardioli nikt nie zagrzał miejsca na ławce trenerskiej Bayernu - o ile Kovac był nieudanym eksperymentem, o tyle Ancelotti miał wszystko, żeby mu się udało... wszystko poza posłuchem w szatni - może trzeba było wyrzucić paru gniewnych kopaczy, zamiast trenera, który z Realem osiąga wszystko.
Nieprzemyślane transfery zarówno wcześniej Hasanka, jak i obecnie rządzących (np. Boey) też nie poprawiają sytuacji - poza Kanem, właściwie kazdy inny gracz to obniżenie poziomu. Cięzko nawet wymienić kilka dobrych wzmocnien w ostatnich latach - Harry i kto jeszcze? Mane wtopa, Gravenberch wtopa, Roca wtopa, wypożyczenie Stanisica wtopa itp itd. Ciężko bedzie być na topie, jak trafia sie z 1 na 10 transferów. Do tego ciągłe kontuzje - podejrzewam, że nawet Tuchel gdyby miał do dyspozycji Gnabrego, Comana, Daviesa czy Laimera osiągał by lepsze wyniki.

19.02.2024 13:53

Rok temu Nagelsman z czupo w napadzie pokonał PSG z Messim, neymarem i mbappe... a wtedy Hasanek stwierdził że będzie zabezpieczał cele

14.02.2024 23:37

czy mi sie wydaje czy mamy zero celnych strzałów?!?!

14.02.2024 22:57

1

Przypomnę tylko, że rok temu było tu wielu zwolenników zmiany Nagelsmana na Tuchela... mówiłem że to tragiczna decyzja. Dzięki Hasan i Oli.

14.02.2024 22:39

To co? Dier wchodzi za Upa? :D

14.02.2024 22:27

Nikt nie ma formy. Przecież ci piłkarze powinni grać duzo lepiej nawet bez trenera. Sane, Musiała, Kane - ta trójka bez żadnego zamysłu taktycznego powinna klepać Lazio bez mydła

14.02.2024 21:51

Z tego mało znaczącego pucharu mogą wiciagnac gigantyczna kasę, więc wątpię żeby ot tak go olali.

10.02.2024 22:44

4

Najlepszy piłkarz Bayernu w meczu? Stanisic.

10.02.2024 21:21

W ofensywie brak pomysłu, a co gorsza brak indywidualnego błysku.

10.02.2024 19:59

OStatnie 2 sezony konczyli na 10 miejscu. Obecnie są raptem 3 pkt od miejsca 10 - czyli jakby z nami wygrali jak zawsze byliby na tym samym miejscu co zawsze.

04.02.2024 21:06

3

Pierwszy raz od sezonu 16/17 Bayern wygrał oba mecze z gladbach w jednym sezonie. Aż dziwne ze pod wodzą Tuchela.

04.02.2024 01:29

Nie zagrywasz do piłkarza, który ma przeciwnika na plecach, a w obronie wielka dziurę- może nie kiks w czystym słowa znaczeniu, ale bardzo głupie i ryzykowne zagranie - zupełnie niepotrzebne. Muller zresztą też zachował się jak Junior. 100% błąd tej dwójki- poza tym BMG bez swoich okazji.

03.02.2024 19:35

Równie dobrze można powiedzieć, że gdyby nie kiks Manu to Gladbach nie miałoby żadnej okazji i skończyłoby się 1-0...

03.02.2024 17:49

Oczywiście, że dobry - przeciwnik przez 90 minut oddał jedny celny strzał. To zły mecz?

03.02.2024 17:25

Zagralilsmy dobry mecz - może nie piekny, ale bardzo dobry i skuteczny - dość powiedzieć że gladbach miało jeden celny strzał na bramkę, po beznadziejnym wznowieniu gry przez Manu.

03.02.2024 17:20

Jeden głupi błąd w rozegraniu Manu i Tomka. Szkoda, bo w defensywie zagraliśmy dobra połowę.

03.02.2024 16:22

U nas nie będzie miał wiele lepiej - Sane i Ganbry na skrzydłach z repry, Goretzka i Kimmich na środku pola z repry i obrona w postaci Kima, de ligta czy upa, nie jest wiele lepsza niż w reprezentacji...

29.01.2024 19:08

Jest też ter stegen i Gundo, którzy go znają... jednak nie wiem czy to ma jakieś znaczenie

29.01.2024 19:05

Hahaha dość trafne podsumowanie :D natomiast uszczegolawiajac, żeby nie było, że strzeliliśmy 3 farfocle, a augsburg przy odrobinie szczęścia mógł spoko z nami wygrać, należy dodać, że my też mieliśmy parę swoich okazji - m.in. strzał Tela w slupek, po świetnej kontrze, który powinien byl zakończyć się bramka, bo francuz był sam na sam z bramkarzem. No i okazję augsburga to też nie jakieś świetnie wypracowane akcje - tylko raczej nasza radosna twórczość w obronie. Pierwsza bramka po dośrodkowaniu z 45metrow, pierwszy niewykorzystany karny to absurdalna interwencja MMA Neuera, drugi karny to jeszcze bardziej absurdalny faul Mullera , który spokojnie mógł puścić gracza Augsburga... ogólnie mecz kabaret, bez ładu z obu stron.

27.01.2024 23:42

Będzie im śpiewać w przerwach?

27.01.2024 22:32

1

Zirkzee bramka przeciwko Milanowi właśnie.

27.01.2024 21:21