gra znow nie porywala, ale wygralismy i to na zero z tylu - nie liczac glupiej bramki z gladbach defensywa od poczatku sezonu na szostke z plusem :)
teraz o tym meczu - jak juz napisalem obrona bardzo dobrze - zdecydowany progres w stusunku do zeszlego sezonu - Rafinha ma beznadziejne dosrodkowania, ale poza tym cala czworka obroncow super.
Gustavo - REWELACJA - super ze nie kupilismy vidala - bylyby to pieniadze wyrzucone w bloto.
Schweini - rowniez dobrze. Typowy mozg zespolu
teraz ofensywa... i tu poza Riberym tak na prawde koniec pochwal
Robben - jeden przeblysk geniuszu (gol) i kilka prob - z kazda kolejna minuta na boisku bedzie coraz lepszy
Kroos/Muller - nie graja tak jakbym chcial, moze tez potrzebuja czasu
Ribery - jeden kiepski mecz (po kontuzji), ale dzis bardzo dobrze
no i wisienka na torcie - Gomez - tragedia :D
niby pokazywal sie do gry, niby mial duzo sytuacji, ale taka skutecznosc to smiech na sali :D dobrze ze inni go wyreczyli i strzelili bo gdyby nie to bylby zdecydowanym antybohaterem, ktorym i tak byl, ale ze wzgledu na wygrana troche to mniej widoczne...
podsumowywujac - z kazdym kolejnym meczem gramy lepiej. obrona jest dobra - w koncu!
w dzisiejszym meczu pojawilo sie na prawde duzo okazji, wiec i z atakiem coraz lepiej. brakuje tylko skutecznosci Mario.
17.08.2011 22:52
mueheheheheh kamos - nie widzialem tego wczesniej :D:D:D
16.08.2011 23:01
Nie podoba mi sie ta dziwna nagonka na nasz Bayern, kreowana o ironio przez kibicow.
Zagralismy na razie 3 mecze o stawke -
- w pucharze, z drugoligowcem - wygrana 3-0. Narzekanie na styl, ale przeciez to standard ze wygrywajac z gorszym zawodnikiem nie forsuje sie tempa
- debiut w lidze - mozna uznac, ze to byla totalna wpadka... z drugiej strony, zagralismy tak na prawde na zero z tylu, a stracona bramka to istny smiech na sali, zaloze sie ze wiecej cos takiego sie nie zdazy, w dodatku wynikala z nieporozumienie nowych nabytow... no i mecz powinnismy wygrac, poniewaz nie uznano prawidlowo zdobytych bramek
- mecz na wyjezdzie z jak na razie wydaje sie bardzo dobrym vfl - znow na zero z tylu, choc tym razem to do nas usmiechnelo sie szczescie i nieuznano bramki przeciwko nam
Podsumowywujac - 3 mecze - stracony tylko jeden gol i to dosc kuriozalny - poprawa wzgledem zeszlego sezonu gigantyczna.
w ataku niestety gorzej, winy nie upatruje w Juppie - raczej w kiepskiej formie Mullera, Robbena, Riberego i Gomeza. Napastnik miejmy nadzieje w koncu zaskoczy, z Riberym juz w ostatnim meczu widac ze bylo lepiej, zobaczymy jak Robben w LM sie pokaze.
Nie panikujmy, wiec bo gra defensywna sie poprawila, w ofensywie wszystko sie ulozy i wroci do normy z zeszlego sezonu - spojrzcie chociazby na zeszlorocznych liderow ligi angielskiej - wlasciwie wszyscy zaliczyli wpadki i remisowali, nie rzadko nie strzelajac goli...
16.08.2011 03:44
dobry pilkarz - kiedy gral raczej nas nie zawodzil.
jednak nie potrafil sie nigdy przebic, nie byl niczyim ulubiencem, a obecnie Gustavo jest duzo lepszy i dopoki nie zlapie (odpukac) konuzji Tymo sobie nie pogra...
15.08.2011 13:20
patbay - Petersena nie bylo dzis na lawce...
13.08.2011 17:39
usami to kurdupel - a pod koniec meczu vlf gralby na wrzutki - byl wiec nie potrzebny.
gdyby go nie zdjal, a on przegralby walke w powietrzu dopiero byscie plakali.
13.08.2011 17:35
gustavo man of the match!
Rafinha w koncu dobre zawody - ogolnie obrona na plus.
schweini w koncu dobrze zagral
Ribery na wysokim poziomie
muller dno
to tyle z moich wyroznien
13.08.2011 17:31
ttttaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!
wlasnie jemu sie nalezalo!
13.08.2011 17:23
no i jeszcze napisze cos czego dawno nie pisalem - muller do zmiany - najchetniej na olica lub usamiego, moze alabe.
13.08.2011 16:32
wuch - to gustavo dostal pilka, a decyzja byla prawidlowa - mogl miec wstrzas mozgu.
13.08.2011 16:31
gacek - Twoje zdanie jest zupelnie inne niz obiektywna ocena gry :D buehehehe
badstuber akurat nie popelnia ostatnio bledow, wiec nie rozumiem na co narzekasz, a gustavo jest od kilku meczow najlepszy na boisku.
13.08.2011 16:28
zgadzam sie z Toba wuch :D
karnych nie bylo - kartka dla kroosa sluszna
13.08.2011 16:26
jak zwykle rewelacyjny gustavo... i to by bylo na tyle :D
w tamtej kolejce nie uznali nam prawidlowo strzelonego gola, w tej szczescie sie do nas usmiechnelo.
mam nadzieje ze w drugiej polowie - tak jak niemcy z brazylia, zaatakujemy i cos ustrzelimy w koncu.
to juz 140 minut bez bramki..
13.08.2011 16:24
chodzi oczywiscie o ogladalnosc - a nie ukrywajmy ze ciekawie grajaca z bvb z polakami w skladzie bedzie miala wieksza od bayernu...
13.08.2011 00:37
apeluje o spokoj - kibice bvb moga sobie tu spoko pisac - jezeli sa kulturalni i nie pisza glupot, nie ma ich co pietnowac - czasem fajnie moze byc spojrzec na jakas sprawe ich oczami. Wiadomo, ze jako kibice Bayernu mamy na pewne kwestie troche spaczony poglad :D klotnie i wymiany zdan - TAK. CHamstwo i glupota - NIE! zarowno z ich jak i naszej strony :)
zreszta nie pobeda tu dlugo - zaloze sie, ze gdy tylko skonczy sie ich dobra passa (ktora jak wszyscy dobrze wiemy nie potrwa dlugo), skoncza sie ich wizyty na naszej stronie :)
13.08.2011 00:22
i dobrze ze na niego postawi - w pucharze wywalczyl 3 bramki, moze i z vfl cos zdziala :)
12.08.2011 16:01
bueheehhe "Robben nie ma techniki" - nosz kuwa mac takiej bzdury na tej stronie nie czytalem od jakiegos roku :D w sumie to juz sam nie wiem czy smiac sie czy plakac nad niektorymi komentarzami :D
12.08.2011 15:34
siewcawiatru mistrz taktyki - oddanie pola i presing :D czy to sie nie wyklucza wzajemnie? :D
12.08.2011 15:16
byl to pewnie Twoj pierwszy i ostatni ich mecz jaki ogladales :D
12.08.2011 14:24
nie podobala Ci sie gra bayeru w zaeszlym sezonie?
albo nasza po przejeciu druzyny po klinsmanie?
12.08.2011 13:59
holger - jak posprzatal balagan po klinsmanie i osiagnal lepszy wynik z gorsza druzyna niz LvG wiekszosc mowila inaczej...
skreslasz go po jednym meczu? sprytnie
12.08.2011 13:46
raczej nie postawi na usamiego - zagra w pomocy Gustavo - Schweini - Muller -Kroos - Ribery.
12.08.2011 13:37
zakladajac ze boateng moze grac na boku obrony jest to prawdopodobne - no i dochodzi jeszcze Kroos.
11.08.2011 00:01
zgadza sie - wlasnie sobie uswiadomilem, ze obecnie podstawowa jedenastka niemiec to przynajmniej 6 zawodnikow ktorzy nie ukonczyli 23 roku zycia :O
ozil, hummels, badtuber, boateng, goetze, muller uzupelniona o 5 pilkarzy ktorzy nie ukonczyli 27 lat :O
10.08.2011 23:51
chyba sie nie lapie scaloni - przd nim jest hummels, badstuber, boateng i howedes...
10.08.2011 23:29
poczekajcie do weekendu z osadami - moim zdaniem diametralnej roznicy w grze nie bylo. nam zabraklo skutecznosci i sedziego ktory nie skasowalby 2 poprawnie zdobytych goli"D
10.08.2011 23:08
na glownej stronie masz z nim wywiad.
10.08.2011 22:59
tak, tak zdf - mozna bylo kupic jeszcze ferdinanda, terrego, puyola i raczkujacego boatenga tez, tylko po co?
jaki sens ma wypominanie kazdego talentu, ktorego bayern nie kupil pomimo zainteresowania? kupili breno i nic im nie wyszlo...
10.08.2011 22:55
piotrek - to byl wywiad a nie wymysl dziennikarzy :)
10.08.2011 22:50
po meczu - gigantyczny plus dla Kroosa i Goetze. w dalszej kolejnosci dla schweiniego i badstubera.
Pierwsza polowa poza podaniem Toniego totalnie bezproduktywna.
w drugiej - 3 sytuacje i 3 gole - takiej skutecznosci nam brakuje.
10.08.2011 22:43
schodzi schweini
wchodzi gustavo
10.08.2011 22:35
ale schweini powalczyl!
a jaka skutecznosc :O
4 sytuacja bramkowa i 3 bramka :O
10.08.2011 22:29
kolejne genialne zagranie kroosa :o
10.08.2011 22:16
przez 60 minut to byla druga dogodna sytuacja...
10.08.2011 22:10
no i karny - jak w pucharze :D
10.08.2011 22:08
a moim zdaniem gramy dokladnie tak samo - tyle ze czesciej Robben stara sie cos zrobic, dlatego moze tak tej klepki nie widac. z kolei tak jak teraz pola nie oddajemy nigdy...
10.08.2011 22:03
Po pierwszej polowie – gra wyglada, jak gra bayernu – do pola karnego gramy dobrze, a potem cos się dzieje i akcje się urywaja. Wszystko wyglada jak w meczu z gladbach – mamy przewage, klepiemy miedzy soba podania, dochodzimy do szesnastki i nie potrafimy nic dalej zrobic. Nie wiem czym się podniecacie, bo obraz gry jest identyczny wrecz bym powiedzial z Bayernem, z tym ze tu jeszcze brakuje robbery, ktorzy by cos szarpneli.
Gomez nie dostal ani jednego podania
akcji bramkowych mielismy calą jedną
tak jak mowilem, pilkarze wciaz z wakacyjna forma - musza sie wstrzlic i potem juz pojdzie... mam nadzieje :D
10.08.2011 21:44
kroos rozdaje rewelacyjne pilki!
10.08.2011 21:31
za to widze pewne podobienstwo - w meczu z gladbach tez mielismy przewage, tylko nie przelozylismy tego na bramke, przez pol godziny meczu poza okazja goetze tez nie wypracowalismy okazji...
10.08.2011 21:19
roznice jakie dostrzegam - reprezentacja wiecej strzela z dystansu(kross), boki obrony w reprezentacji graja wyzej, no i maja duuuuuuuuzo lepszy pressing... i wlasciwie tyle.
10.08.2011 21:16
to juz trzeci czy czwarty strzal zza pola karnego - wszystkie Krossa i schweiniego - w Bayernie tez powinni...
10.08.2011 21:12
a najlepsze jest to ze poza cala podstawowa kadra 2 inne elementy (podolski i gotze) sa zastapione lepszymi - robbery...
10.08.2011 21:08
piekna pilka Krossa!
10.08.2011 20:58
LAHM
Neuer
Badstuber
Schweini
Kross
Muller
Gomez
10.08.2011 20:52
w 2004 roku lucio byl zdecydowanie lepszy i nie kupienie jego byloby bledem.
Z vidiciem sytuacja podobna jak obecnie z vidalem byla - byl niepotrzebny, a po ewentualnym zakupie siedzialby na lawce. Rok wczesniej (2003) kupilismy demichelisa, ktory zapowiadal sie jeszcze lepiej od nemanji:)
10.08.2011 19:55
za godzine polowa skladu Bayernu wybiegnie w meczu z brazylia - zobaczymy jak tam sie zaprezentuja...
10.08.2011 19:42
owszem, interesowalismy sie nim w 2004 - tylko pominales fakt, ze rowniez w 2004 roku kupilismy Lucio :) rownie dobrego, a moze i lepszego, w dodatku juz wtedy pewnego i za ledwie 12 mln - argument, ze szkoda nam bylo 5 mln znow upadl - po prostu kupilismy lepszego i drozszego :)
10.08.2011 19:28
wywod o liverpoolu jak zwykle niepotrzebny. ale Ty lubisz zajmowac sie pobocznymi tematami :D
gdzie ja porownuje bvb do werderu, vfl czy vfb?
gdzie podalem argument, ktory sam obalilem?
gdzie Ty widzisz rzeczy, ktorych nie ma :D:D:D?
10.08.2011 19:19
Lamela, hazard i lukaku moga byc trafieni rownie dobrze jak breno.
Aguero jak juz mowilem, nic pewnego ze u nas rozwinalby sie rownie dobrze, ale owszem troche zal go.
a Vidic kiedy przechodzil do manu, byl juz pilkarzem wielkiego formatu, wiec porownywanie go do mlodych, nieuksztaltowanych pilkarzy jest bezcelowe.
zreszta - 23 mln za lukaku to przesada, nawet jezeli okaze sie rownie dobry jak rokowania co do niego:)
10.08.2011 17:52
Beckenbauer - w czasach kiedy liverpool zdobywal mistrzostwa, united sie nie liczylo - tak na prawde to nikt sie wtedy poza nimi nie liczyl, stad tyle tytulow:)
o jakim szacunku mowisz? gdzie wyczytales jego brak?
10.08.2011 17:47
racja :) i to chyba jedyny trafiony, ktorego mozemy zalowac
10.08.2011 16:38
wuch - inter to zadna wielka marka - od lat we wloszech liczyl sie tylko milan i juve. po aferze juve wiadomo, a milan przez brak mlodej kadry w koncu musial upasc - stad powastala hegemonia Interu - do tego dobry trener i kilka trafionych transferow i udalo im sie zaistniec - teraz wszystko wraca do normy:)
10.08.2011 16:23
poprzedni post oczywiscie nie do tego newsa - przepraszam.
kakalinios - przeczytales newsa w ogole? :D:D:D
zdf - po co wymieniles tych pilkarzy? Lamela i Lukaku to na razie nie wiadome, Vidal byl zbedny - jedynie Aguero mozna zalowac, ale wcale nie jest powiedziane ze u nas rozwinal by sie podobnie...
10.08.2011 16:15
Mauricio porownywanie Bayernu do Liverpoolu to zart.
i to wcale nie sa jakies naiwne przewidywania, tylko oczywista oczywistosc - albo bvb popadnie wraz ze swoimi pilkarzami w przecietnosc, albo zostana rozkupieni. W najlepszym wypadku mozecie zostac niemieckim arsenalem - dobra praca z mlodzieza i tworzenie talentow dla najwiekszych tuzow obecnej pilki :)
10.08.2011 16:08
19 lat i nie lapie sie do amatorow Interu? dzialacze Bayernu dobrze wiedzieli ze z niego zaden talent - w drugiej bundeslidze jego miejsce :)
10.08.2011 16:04
19 lat i nie lapie sie do amatorow Interu? dzialacze Bayernu dobrze wiedzieli ze z niego zaden talent - w drugiej bundeslidze jego miejsce :)
10.08.2011 16:04
odkad polacy graja w bvb czesciej to ich mecze sa niestety pokazywane :(
10.08.2011 03:01
po pierwsze na razie nie wiesz czy nie sprawdzily sie przewidywania ze zaczniecie grac gorzej po sprzedazy sahina - chyba nie chcesz oceniac druzyny, po jednym meczu, w dodatku z totalnie zrewolucjonizowanym HSV?
po drugie - Guntner - iluz to juz bylo utalentowanych 17-latkow? wiecej sie mowilo w jego wieku o Krossie i Badstuberze :)
po trzecie - 3 sezony temu Bayern pozwolil sobie na wydatek rzedu 30mln na Gomeza, wiec za kolejne 2 lata, bedzie mogl sobie spokojnie pozwolic na 50mln - nie zapominajmy ze Munchen jest coraz blizej splaty kredytu za stadion... i nie zapominajmy o financial fair play :)
o wyzszoscie Gustavo, a tym bardziej Schweiniego nad Vidalem nie chce mi sie rozmiawiac - podobnie jak z Robbenem i Gotze.
nawet jezeli prezentuje podobny poziom do ww dwójki, nie zapominajmy ze w Bayernie jest obecnie i tak zbyt wielu pilkarzy na te pozycje, wiec sensu jego angazu w tym roku nie bylo.
Jestes w stanie wymienic jakiegos na prawde wybitego Niemca (poza Ozilem), ktory w ostatnich latach w swej karierze nie gral w Bayernie? - podpowiem - nie ma takiego, dawno nie bylo i jeszcze dlugo nie bedzie.
10.08.2011 00:49
darth - to oczywiste, ze kasa rządzi :)
Bayern ja na szczescie posiada i jezeli chodzi o niemcow, jest bardzo hojny.
w przeciwienstwie do bvb, ktory poza granice kilku mln euro nie jest w stanie siegnac ;D
09.08.2011 22:47
fan`ie - dla jasnosci - nic nie mam do fanow bvb i nie przeszkadza mi ze tu piszecie :)
w Vidalu sam zauwazyles jedna wade- to nie niemiec :) poza tym Gustavo i schweini sa od niego lepsi.
Jezeli Gotze bedzie w swiatowej czolowce to Bayern go kupi i tyle - o pieniadze sie juz nie martw - przykladem niech bedzie Gomez :)
Gotze bedzie do kupienie za nawyzej 2 lata - sam dorosnie, wyprowadzi sie od mamusi (:D), zrozumie ze w bvb nic nie osiagnie i bedzie chcial odejsc. a sama borussia spadnie, jak kazdy klub w tym kraju. Macie mlody zespol, kazdy daje z siebie wszystko, ale to minie. podobnie jak najlepsi zawodnicy - tez Wam miną :D:D:D
Sahin, Subotic, Hummels, Gotze, Grossgarbaty - taka bedzie kolejnosc transferow :D zaprezentujecie sie w LM, zagraniczne kluby zwroca na Waszych pilkarzy uwage i ich najzwyczejniej w swiecie kupia - chyba nie sadzicie, ze jestescie w stanie ich utrzymac? swiatowa czolowka moze im zaproponowac 3 razy takie zarobki :) a cos takiego jak przywiazanie klubowe po prostu nie istnieje - szczegolnie w przypadku dobrych zawodnikow w przecietnych zespolach.
09.08.2011 22:28
wszyscy wyrozniajacy sie niemcy trafiaja do bayernu.
jedyny dotychczasowy wyjatek to Ozil :)
09.08.2011 21:07
wdcivar - patrzenie na tabele po jednym meczu ma rownie duzy sens jak wybiegniecie z nozem na tlum talibow z pistoletami :D
fan120 - zastanawiam sie gdzie byles jak Twoje bvb walczylo o srodek tabeli :D
a co do gotze - chlopak jest fajny, wywiady z nim z reguly sie przyjemnie czyta, ma poukladane pod sufitem, jest troche dziecinny, ale czego chciac od 19-latka. Za pare lat, jezeli dalej bedzie sie tak dobrze rozwijal dolaczy do Bayernu :)
09.08.2011 20:39
cytat - "Czy te trzy zespoły stoją na tym samym poziomie?
„Bayern widzę trochę bardziej z przodu”."
smieszne jest ze nawet pilkarze bvb widza Bayern z przodu, a ich kibice chca wmowic wszystkim w kolo cos innego:D
09.08.2011 16:11
porownywanie Robbena do Gotze to niesmaczny zart :( Arjen to absolutna czolowka, jeden z 5 najlepszych pilkarzy globu, sprawdzony w wielu ligach, z licznymi tytulami i zaslugami, nie rzadko wygrywajacy mecze w pojedynke - i to wielkie mecze.
Gyce natomiast jest na razie tylko jedym z wielu talentow, ktory byc moze w nadchodzacym sezonie LM potwierdzi swoja przydatnosc w wielkiej pilce, albo spektakularnie pograzy zespol do spolki z grossgarbatym jak w poprzednim roku w LE.
09.08.2011 02:37
darthsmd - zapomniales zeby podwoic Mullera:D
Robben mial przez pol zeszlego sezonu lepsze statystyki niz 99% pilkarzy przez caly sezon - zreszta nasza gra w ofensywie z reguły byla calkiem dobra.
Wstrzymajmy sie z ocenami do meczu z VFL.
08.08.2011 23:26
uwielbiam kibicow szukajacych winnych na sile :)
no i szpecow w stylu fana120 tez lubie :D
Robben, Messi, Ronaldo - oni zawsze graja tak samo, ich zagrania znaja wszyscy, a mimo to i tak nikt nie jest w stanie ich powstrzymac - a juz na pewno nie popierdolki z M`gladbach :D
nie zawsze sie strzela
nie zawsze sie wygrywa
czasem zawiedzie Robben, czasem Neuer, czasem - jak w niedziele prawie wszyscy :D
08.08.2011 23:15
moim zdaniem to dobrze - nasi pilkarze potrzebuja gry:)
Nie martwcie sie o przemeczenie - to poczatek sezonu.
08.08.2011 23:10
Schickeriia - do pisania dowcipow sa lepsze strony, niz ta :)
07.08.2011 20:31
jastrzab123 - poprawiam Cie :D
07.08.2011 19:38
co wiecej - caly nasz okres przygotowawczy w ofensywie wyglada raczej zle - dopoki zawodnicy sie nie odblokuja, bedzie kiepsko
07.08.2011 19:35
ale wstyd - do tej pory bronilem tej druzyny, ale dzis w ataku zagralismy katastrofalnie zle :( Defensywa niby ok, gdyby nie blad Manu do spolki z Boatengiem.
Ofensywnie -
Rafinha - wszystkie wrzutki niecelne, kiepska wspolpraca z Robbenem
Lahm - Dobra wspolpraca z Mullerem, ale bezproduktywnie
Muller - niby sie staral, ale bezproduktywny
Robben - wyszedl mu JEDEN rajd, poza tym bezproduktywnie
Ribery - jedyny, ktory mialem wrazenie sie staral cos zmienic
Gomez - brak skutecznosci
pora na jakies zmiany, bo tak zle to nie wygladalo nawet za czasow LvG.
07.08.2011 19:32
zwrociliscie uwage na Gustavo w defensywie? On jest jak pitbull - jak doskoczy to juz nie odpuszcza - czysci wszystko!
07.08.2011 18:24
dla nas dobre losowanie. duzo mniej szczesci mial h96 - pewnie odpadna z hiszpanami. mainz juz dalo tylka, wiec w LE nie zostaje tylko schalke - troche smutne, ale bylo do przewidzenia, ze te zespoly wiele nie zwojuja :( Trzeba miec nadzieje ze w tym sezonie faworyci nie zawioda i za rok w pucharach grac beda druzyny, ktore cos znacza na arenie miedzynarodowej.
zreszta wlosi maja podobny problem do nas - palermo odpadlo, udinese pewnie tez nie da rady...
05.08.2011 16:51
no i wszystko jasne! Bayern Munchen vs FC Zurych - bardzo latwy przeciwnik :)
a Udinese z arsenalem - wiec pewnie makarony odpadna :D
05.08.2011 12:19
zdf - jak to jest z ta super mocna liga niemiecka? :D mainz juz nie ma, H96 kiedy poleci? :D
05.08.2011 12:08
tytul powinien brzmiec - "To rywale niech sie martwią" - w obecnej formie jest bardzo niegramatycznie. Witamy nowego newsmana:D
05.08.2011 00:46
pyslawomir - jak contento moze grac zamiast badstubera jezeli graja na innych pozycjach?
po drugie jest od niego mlodszy zaledwie o rok.
po trzecie nie ma takiego slowa jak "tempego"
04.08.2011 17:32
slodkich snow wuchu :D
02.08.2011 23:58
odnosnie Twojej statystyki zadalem pytanie - czy wg. Ciebie liga wloska jest lepsza od hiszpanskiej?
teraz zaczales zmieniac temat na Barce - skoncz najpierw pierwszy - na moje 3 pytania widze odpowiedziec nie potrafisz :)
a na temat barcy jeszcze dwa slowa (ostatnie dwa) - zapewniam Cie ze rozegrali najwiecej meczow - sprawdz sobie jak mi nie wierzysz.
Styl gry w poszczegolnych ligach jest bardzo podobny, owszem w anglii gwizdze sie troche mniej, ale sam styl Barcy powoduje ich nizsza kontuzjogennosc :)
tak czy inaczej to nie temat naszej rozmowy - ponawiam 3 pytania
Pytanie nr. 1 - Czy uwazasz ze liga wloska jest lepsza od hiszpanskiej
Pytanie nr. 2 - Dlaczego zakladasz ze 200 pilkarzy BL nie ujetych w statystykach jest lepszych od 200 pilkarzy PD
Pytanie nr. 3 - jezeli nie poczynisz zalozenia na podstawie statystyk jakim cudem chcesz okreslic calosc, nie ujeta w statystykach?
02.08.2011 23:54
Widze ze prowadzisz jakas krucjate przeciw lidze hiszpanskiej - Barca nie wygralaby ligi angielskiej, bo miala za waska kadre? :D dziwne ze zagrali najwiecej meczy sposrod wszystkich europejskich zespolow i jakos im to nie przeszkadzalo. ManU nie przegral zadnego meczu w LM? chyba zapomniales o finalowym... z Barcelona :D busquets to nie DM na lige angielska? - prosze bardzo jest Marscherano. itd itp. tylko odchodzimy od tematu...
choc z drugiej strony dzieki temu postowi w koncu rozumiem Twoje postepowanie - Ty po prostu nie znosisz Barcy i chcesz zdyskredytowac cala lige :D
zalecam odrobine obiektywnosci :)
02.08.2011 23:42
widac ze bredzisz, a Twoimi jedynymi argumentami sa cytuje - "nie myslisz" i "nie czytasz ze zrozumieniem" - brawo :)
ja zrobilem zalozenie na podstawie statystyk, a Ty na jakiej? Twojej chorej wyobrazni?
ja zrobilem zalozenie na probie 30% pilkarzy (co daje pewna miarodajnosc) - Ty przechodzisz w skrajnosc i chcesz zrobic zalozenie na podstawie 10%:D Ja rozszerzam, zeby byc bardziej obiektywnym, Ty zawezasz zeby obalic moja teze, caly czas nie prezentujac zadnej swojej.
caly czas nie odpowiadasz na zadane pytania, caly czas trzymasz sie 2 standardowych odpowiedzi, caly czas nie przedstawiasz zadnych swoich argumentow i starasz sie obalic moje chamskimi docinkami.
napisze krotko i zrozumiale dla kazdego: 3 pytania - udziel 3 odpowiedzi, jezeli to nie przekracza zdolnosci Twojej percepcji :)
Pytanie nr. 1 - Czy uwazasz ze liga wloska jest lepsza od hiszpanskiej
Pytanie nr. 2 - Dlaczego zakladasz ze 200 pilkarzy BL nie ujetych w statystykach jest lepszych od 200 pilkarzy PD
Pytanie nr. 3 - jezeli nie poczynisz zalozenia na podstawie statystyk jakim cudem chcesz okreslic calosc, nie ujeta w statystykach?
02.08.2011 23:34
to wlasnie jest statystyka - jezeli 140 pilkarzy ligi hiszpanskiej jest lepszych od 140 pilkarzy ligi niemieckiej (i to jest zmierzone w bezposrednich starciach) to mozna zalozyc ze kolejne 260 - te nie zmierzone beda rowniez lepsze, lub przynajmniej nie gorsze. Co wiecej - nawet gdyby tak nie bylo jest duza rezerwa do zniwelowania roznicy.
ustalilismy, wiec wspolnie ze 140 pilkarzy BL jest gorszych od 140 PD - teraz udowodnij ze pozostale 250 pilkarzy BL jest lepsze od PD... jesli potrafisz
I na koniec - o jakosci ligi decyduja w wiekszym stopniu gracze z czolowki niz z dolu tabeli - chyba nikt nie ma co do tego watpliwosci.
02.08.2011 22:44
echhhhhhhhhhhhhhhhh :(
brak mi powoli slow.
ranking pokazuje wycinek 30% ligi - tych 30%, ktore da sie zmierzyc bo zespoly te staja w bezposrednich starciach.
Wytlumacz mi jak chcesz porownac, ktora z drużyn jest lepsza - monchengladbach czy deportivo, jezeli nigdy nie ogladalismy ich potyczki.
Wytlumacz mi jak obiektywnie jestes w stanie ocenic ze calosciowo ktorakolwiek z lig jest lepsza, jezeli jedynym relatywnie dobrym zrodlem oceny sa europejskie rozgrywki, w ktorych udzial bierze tylko czolowka.
i na koniec odpowiedz na pyatnie - czy wg. Ciebie liga wloska jest lepsza od hiszpanskiej?
02.08.2011 22:29
jesli juz to ukrainska (08/09)- wynika to z dobrych wynikow w LE, podobnie jak dobry wynik ligi portugalskiej w tym roku.
W czasie kiedy polwysep iberyjski triumfuje w LE, Anglia zdobywa LM - stad prosty wniosek ze anglia i Hiszpania to 2 najlepsze pilkarsko kraje.
Pograzyles sam siebie:)
poza tym caly czas starasz sie (bardzo nieudolnie) obalic moje tezy, nie prezentujac swoich - to swiadczy o Twojej malosci:) zycze dobrej nocy:)
02.08.2011 21:38
przewaga w rankingu nie jest zaslgua 1 klubu - w LE hiszpania jest rownie potezna jak Barca w LM. mamy wiec 7 zespolow w europejskich pucharach, ktore stanowi ok 30%
ilosc zawodnikow z danej ligi na MS to dla mnie zaden argument - musialbys podac statystyke ze przynajmniej 5 najmocniejszych lig, zeby stwierdzic miarodajnosc.
no i na koniec:
"Niemieckie zespoly, ktore graja w europejskich pucharach zajmuja czesto odlegloe pozycje w nastepnym seoznie w Bundeslidze, tego nie ma w Hiszpanii. Wniosek jest oczywisty"
zgadzam sie - niemieckie kluby nie potrafia utrzymac formy - to oczywisty wniosek, tylko nic nie wnoszacy do naszej dyskusji :)
02.08.2011 21:14
argument 1. Ranking Uefa
argument 2. triumfatorzy LM
argument 3. triumfatorzy LE
teraz czekam na 3 OBIEKTYWNE argumenty z Twojej strony. Czekam
02.08.2011 20:48
brak argumentow zawsze sprowadza sie u CIebie do stalego i rownie glupiego komentarza :)
02.08.2011 20:31
zapytalem Cie, wiec geniuszu jak chcesz porownac monchengladbach i deportivo? bezposrednimi starciami?
dodatkowo - skoro 14 schalke pokonalo inter, a 3 bayern tego nie potrafil o czym to swiadczy?
po co podajesz takie glupie przyklady...
sila calej ligi to oczywiscie nie tylko ich gorna czesc, ale tylko przez jej preyzmat da sie cokolwiek ocenic.
02.08.2011 20:24
zdf napisz jeszcze co potrafi mistrz BL na arenie miedzynarodowej dla pelnego obrazu i skoncz sie osmieszac :)
02.08.2011 20:16
do czego sie odnosic?
jest ranking - jest usredniony wynik, z ktorym 99% spoleczenstwa sie zgadza i koniec polemiki - mozesz wymyslic swoj, jesli uwazasz ze z tym jest cos nie tak:D
wszelkie rankingi to nic innego jak statystyka, ktora jak wiadomo klamie w malej skali. Im wieksza skla badania tym bardziej miarodajny wynik - stad tez nie wiem czy masz takie braki w wiedzy czy nie chcesz tego dopuscic do siebie i dziwisz sie pojedynczymi wybrykami (jak dominacja ligi portugalskiej w tym roku)
co wiecej w przypadku tego rankingu - wyniki moga byc dla Cibie zaskakujace, bo LM i LE jest liczona tak samo - gdyby bylo rozgraniczenie i LM dostawalaby wiecej pkt, przepasc miedzy hiszpania i niemcami bylaby jeszcze wieksza na niekorzysc BL.
uwazasz ze liga wloska jest lepsza od hiszpanskiej?
02.08.2011 22:01
o kurde! ile to czlowiek ciekawych rzeczy sie moze dowiedziec :D potencjal ligi to druzyny z konca tabeli :D:D:D
albo porownywanie druzyn, ktore chyba nigdy ze soba nie graly :D
zdf jak stwierdziles wyzszosc monchengladbach nad deportivo?
Liga hiszpanska jest duuuuzo lepsza od BL i sympatia do Bayernu tego nie zmieni.
02.08.2011 17:19
we wloszech wartosci zawodnikow beda tylko spadac - eto, ibra, cesar, maicon - wszyscy powyzej 30-tki.
Tak czy inaczej to o niczym nie mowi - gdyby para hummels/subotic grala w lidze angielskiej albo hiszpanskiej bylaby warta 2 razy tyle. Sportowo BL na pewno wyprzedza serie a. Do hiszpanskiej moim obiektywnym (;D) zdaniem troche nam brakuje - w tym sezonie doszla jeszcze Malaga szejkow, wiec przepasc bedzie sie powiekszac..
02.08.2011 12:44
Zagralismy na pelnym spokoju - widac bylo, ze nasi zostawili sobie duze rezerwy i nie wlaczyli najwyzszego biego - calkowita kontrola meczu. Szybki gol ustawil spotkanie jak chcielismy.
01.08.2011 22:31
kolejny swietny mecz Gustavo. Muller zapierniczal jak maly motorek. Schweini bardzo dobre zawody.
01.08.2011 22:28
zdf to typowy polaczek :) co by sie nie dzialo i tak bedzie narzekac - powod zawsze znajdzie - olejcie go.
01.08.2011 21:38
po pierwszej polowie:
Manu - nie mial sie kiedy pokazac
Rafinha - niby duzo biega, ale jakos bezprduktywnie - fakt ze czesto nie dostrzega go muller
Boateng - moim zdaniem bardzo dobrze - kropka.
Badstuber - troche mu brakuje do kolegi z obrony...
Lahm - najlepszy z obroncow - jak zawsze.
Schweini - bardzo dobry
Gustavo - bardzo dobry - moim zdaniem dobrze sie stalo ze vidal poszedl do juve
Alaba - najgorszy z ofensywy - do zmiany (Usami)
Kross - kilka zagran na poziomie geniuszu Xaviego
Muller - cos tam gra, duzo schodzi do srodka, widac ze lepiej sie tam czuje, jak zwykle kreuje, albo strzela bramki ;)
Gomez - odciety od podan, wbrew powszechnej opinii rowniez stara sie kreowac jakies akcje.
podsumowując - nie jest zle. Malo okazji bramkowych tworzymy, ale gramy bez 2 glownych armat. Reszta młodziezy widac ze slabo zgrana - tu szczegolne pretensje mam na razie do Alaby
01.08.2011 21:29
kto sie uparl?
01.08.2011 12:07
ARD jest wszedzie oprocz najpopularniejszego aster :D
01.08.2011 11:49
najmocniejszy sklad to obecnie ten przedstawiony przez kickera. po przerwie wpuscic Olica, Petersena i Usamiego i bedzie dobry sparing :D
01.08.2011 11:20
szczerze mowiac nawet gdyby nie kontuzje chcialbym wlasnie taki sklad zobaczyc. Jeszcze Usami w drugiej polowie moglby wejsc.
gra znow nie porywala, ale wygralismy i to na zero z tylu - nie liczac glupiej bramki z gladbach defensywa od poczatku sezonu na szostke z plusem :)
teraz o tym meczu - jak juz napisalem obrona bardzo dobrze - zdecydowany progres w stusunku do zeszlego sezonu - Rafinha ma beznadziejne dosrodkowania, ale poza tym cala czworka obroncow super.
Gustavo - REWELACJA - super ze nie kupilismy vidala - bylyby to pieniadze wyrzucone w bloto.
Schweini - rowniez dobrze. Typowy mozg zespolu
teraz ofensywa... i tu poza Riberym tak na prawde koniec pochwal
Robben - jeden przeblysk geniuszu (gol) i kilka prob - z kazda kolejna minuta na boisku bedzie coraz lepszy
Kroos/Muller - nie graja tak jakbym chcial, moze tez potrzebuja czasu
Ribery - jeden kiepski mecz (po kontuzji), ale dzis bardzo dobrze
no i wisienka na torcie - Gomez - tragedia :D
niby pokazywal sie do gry, niby mial duzo sytuacji, ale taka skutecznosc to smiech na sali :D dobrze ze inni go wyreczyli i strzelili bo gdyby nie to bylby zdecydowanym antybohaterem, ktorym i tak byl, ale ze wzgledu na wygrana troche to mniej widoczne...
podsumowywujac - z kazdym kolejnym meczem gramy lepiej. obrona jest dobra - w koncu!
w dzisiejszym meczu pojawilo sie na prawde duzo okazji, wiec i z atakiem coraz lepiej. brakuje tylko skutecznosci Mario.
17.08.2011 22:52
mueheheheheh kamos - nie widzialem tego wczesniej :D:D:D
16.08.2011 23:01
Nie podoba mi sie ta dziwna nagonka na nasz Bayern, kreowana o ironio przez kibicow.
Zagralismy na razie 3 mecze o stawke -
- w pucharze, z drugoligowcem - wygrana 3-0. Narzekanie na styl, ale przeciez to standard ze wygrywajac z gorszym zawodnikiem nie forsuje sie tempa
- debiut w lidze - mozna uznac, ze to byla totalna wpadka... z drugiej strony, zagralismy tak na prawde na zero z tylu, a stracona bramka to istny smiech na sali, zaloze sie ze wiecej cos takiego sie nie zdazy, w dodatku wynikala z nieporozumienie nowych nabytow... no i mecz powinnismy wygrac, poniewaz nie uznano prawidlowo zdobytych bramek
- mecz na wyjezdzie z jak na razie wydaje sie bardzo dobrym vfl - znow na zero z tylu, choc tym razem to do nas usmiechnelo sie szczescie i nieuznano bramki przeciwko nam
Podsumowywujac - 3 mecze - stracony tylko jeden gol i to dosc kuriozalny - poprawa wzgledem zeszlego sezonu gigantyczna.
w ataku niestety gorzej, winy nie upatruje w Juppie - raczej w kiepskiej formie Mullera, Robbena, Riberego i Gomeza. Napastnik miejmy nadzieje w koncu zaskoczy, z Riberym juz w ostatnim meczu widac ze bylo lepiej, zobaczymy jak Robben w LM sie pokaze.
Nie panikujmy, wiec bo gra defensywna sie poprawila, w ofensywie wszystko sie ulozy i wroci do normy z zeszlego sezonu - spojrzcie chociazby na zeszlorocznych liderow ligi angielskiej - wlasciwie wszyscy zaliczyli wpadki i remisowali, nie rzadko nie strzelajac goli...
16.08.2011 03:44
dobry pilkarz - kiedy gral raczej nas nie zawodzil.
jednak nie potrafil sie nigdy przebic, nie byl niczyim ulubiencem, a obecnie Gustavo jest duzo lepszy i dopoki nie zlapie (odpukac) konuzji Tymo sobie nie pogra...
15.08.2011 13:20
patbay - Petersena nie bylo dzis na lawce...
13.08.2011 17:39
usami to kurdupel - a pod koniec meczu vlf gralby na wrzutki - byl wiec nie potrzebny.
gdyby go nie zdjal, a on przegralby walke w powietrzu dopiero byscie plakali.
13.08.2011 17:35
gustavo man of the match!
Rafinha w koncu dobre zawody - ogolnie obrona na plus.
schweini w koncu dobrze zagral
Ribery na wysokim poziomie
muller dno
to tyle z moich wyroznien
13.08.2011 17:31
ttttaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!
wlasnie jemu sie nalezalo!
13.08.2011 17:23
no i jeszcze napisze cos czego dawno nie pisalem - muller do zmiany - najchetniej na olica lub usamiego, moze alabe.
13.08.2011 16:32
wuch - to gustavo dostal pilka, a decyzja byla prawidlowa - mogl miec wstrzas mozgu.
13.08.2011 16:31
gacek - Twoje zdanie jest zupelnie inne niz obiektywna ocena gry :D buehehehe
badstuber akurat nie popelnia ostatnio bledow, wiec nie rozumiem na co narzekasz, a gustavo jest od kilku meczow najlepszy na boisku.
13.08.2011 16:28
zgadzam sie z Toba wuch :D
karnych nie bylo - kartka dla kroosa sluszna
13.08.2011 16:26
jak zwykle rewelacyjny gustavo... i to by bylo na tyle :D
w tamtej kolejce nie uznali nam prawidlowo strzelonego gola, w tej szczescie sie do nas usmiechnelo.
mam nadzieje ze w drugiej polowie - tak jak niemcy z brazylia, zaatakujemy i cos ustrzelimy w koncu.
to juz 140 minut bez bramki..
13.08.2011 16:24
chodzi oczywiscie o ogladalnosc - a nie ukrywajmy ze ciekawie grajaca z bvb z polakami w skladzie bedzie miala wieksza od bayernu...
13.08.2011 00:37
apeluje o spokoj - kibice bvb moga sobie tu spoko pisac - jezeli sa kulturalni i nie pisza glupot, nie ma ich co pietnowac - czasem fajnie moze byc spojrzec na jakas sprawe ich oczami. Wiadomo, ze jako kibice Bayernu mamy na pewne kwestie troche spaczony poglad :D klotnie i wymiany zdan - TAK. CHamstwo i glupota - NIE! zarowno z ich jak i naszej strony :)
zreszta nie pobeda tu dlugo - zaloze sie, ze gdy tylko skonczy sie ich dobra passa (ktora jak wszyscy dobrze wiemy nie potrwa dlugo), skoncza sie ich wizyty na naszej stronie :)
13.08.2011 00:22
i dobrze ze na niego postawi - w pucharze wywalczyl 3 bramki, moze i z vfl cos zdziala :)
12.08.2011 16:01
bueheehhe "Robben nie ma techniki" - nosz kuwa mac takiej bzdury na tej stronie nie czytalem od jakiegos roku :D w sumie to juz sam nie wiem czy smiac sie czy plakac nad niektorymi komentarzami :D
12.08.2011 15:34
siewcawiatru mistrz taktyki - oddanie pola i presing :D czy to sie nie wyklucza wzajemnie? :D
12.08.2011 15:16
byl to pewnie Twoj pierwszy i ostatni ich mecz jaki ogladales :D
12.08.2011 14:24
nie podobala Ci sie gra bayeru w zaeszlym sezonie?
albo nasza po przejeciu druzyny po klinsmanie?
12.08.2011 13:59
holger - jak posprzatal balagan po klinsmanie i osiagnal lepszy wynik z gorsza druzyna niz LvG wiekszosc mowila inaczej...
skreslasz go po jednym meczu? sprytnie
12.08.2011 13:46
raczej nie postawi na usamiego - zagra w pomocy Gustavo - Schweini - Muller -Kroos - Ribery.
12.08.2011 13:37
zakladajac ze boateng moze grac na boku obrony jest to prawdopodobne - no i dochodzi jeszcze Kroos.
11.08.2011 00:01
zgadza sie - wlasnie sobie uswiadomilem, ze obecnie podstawowa jedenastka niemiec to przynajmniej 6 zawodnikow ktorzy nie ukonczyli 23 roku zycia :O
ozil, hummels, badtuber, boateng, goetze, muller uzupelniona o 5 pilkarzy ktorzy nie ukonczyli 27 lat :O
10.08.2011 23:51
chyba sie nie lapie scaloni - przd nim jest hummels, badstuber, boateng i howedes...
10.08.2011 23:29
poczekajcie do weekendu z osadami - moim zdaniem diametralnej roznicy w grze nie bylo. nam zabraklo skutecznosci i sedziego ktory nie skasowalby 2 poprawnie zdobytych goli"D
10.08.2011 23:08
na glownej stronie masz z nim wywiad.
10.08.2011 22:59
tak, tak zdf - mozna bylo kupic jeszcze ferdinanda, terrego, puyola i raczkujacego boatenga tez, tylko po co?
jaki sens ma wypominanie kazdego talentu, ktorego bayern nie kupil pomimo zainteresowania? kupili breno i nic im nie wyszlo...
10.08.2011 22:55
piotrek - to byl wywiad a nie wymysl dziennikarzy :)
10.08.2011 22:50
po meczu - gigantyczny plus dla Kroosa i Goetze. w dalszej kolejnosci dla schweiniego i badstubera.
Pierwsza polowa poza podaniem Toniego totalnie bezproduktywna.
w drugiej - 3 sytuacje i 3 gole - takiej skutecznosci nam brakuje.
10.08.2011 22:43
schodzi schweini
wchodzi gustavo
10.08.2011 22:35
ale schweini powalczyl!
a jaka skutecznosc :O
4 sytuacja bramkowa i 3 bramka :O
10.08.2011 22:29
kolejne genialne zagranie kroosa :o
10.08.2011 22:16
przez 60 minut to byla druga dogodna sytuacja...
10.08.2011 22:10
no i karny - jak w pucharze :D
10.08.2011 22:08
a moim zdaniem gramy dokladnie tak samo - tyle ze czesciej Robben stara sie cos zrobic, dlatego moze tak tej klepki nie widac. z kolei tak jak teraz pola nie oddajemy nigdy...
10.08.2011 22:03
Po pierwszej polowie – gra wyglada, jak gra bayernu – do pola karnego gramy dobrze, a potem cos się dzieje i akcje się urywaja. Wszystko wyglada jak w meczu z gladbach – mamy przewage, klepiemy miedzy soba podania, dochodzimy do szesnastki i nie potrafimy nic dalej zrobic. Nie wiem czym się podniecacie, bo obraz gry jest identyczny wrecz bym powiedzial z Bayernem, z tym ze tu jeszcze brakuje robbery, ktorzy by cos szarpneli.
Gomez nie dostal ani jednego podania
akcji bramkowych mielismy calą jedną
tak jak mowilem, pilkarze wciaz z wakacyjna forma - musza sie wstrzlic i potem juz pojdzie... mam nadzieje :D
10.08.2011 21:44
kroos rozdaje rewelacyjne pilki!
10.08.2011 21:31
za to widze pewne podobienstwo - w meczu z gladbach tez mielismy przewage, tylko nie przelozylismy tego na bramke, przez pol godziny meczu poza okazja goetze tez nie wypracowalismy okazji...
10.08.2011 21:19
roznice jakie dostrzegam - reprezentacja wiecej strzela z dystansu(kross), boki obrony w reprezentacji graja wyzej, no i maja duuuuuuuuzo lepszy pressing... i wlasciwie tyle.
10.08.2011 21:16
to juz trzeci czy czwarty strzal zza pola karnego - wszystkie Krossa i schweiniego - w Bayernie tez powinni...
10.08.2011 21:12
a najlepsze jest to ze poza cala podstawowa kadra 2 inne elementy (podolski i gotze) sa zastapione lepszymi - robbery...
10.08.2011 21:08
piekna pilka Krossa!
10.08.2011 20:58
LAHM
Neuer
Badstuber
Schweini
Kross
Muller
Gomez
10.08.2011 20:52
w 2004 roku lucio byl zdecydowanie lepszy i nie kupienie jego byloby bledem.
Z vidiciem sytuacja podobna jak obecnie z vidalem byla - byl niepotrzebny, a po ewentualnym zakupie siedzialby na lawce. Rok wczesniej (2003) kupilismy demichelisa, ktory zapowiadal sie jeszcze lepiej od nemanji:)
10.08.2011 19:55
za godzine polowa skladu Bayernu wybiegnie w meczu z brazylia - zobaczymy jak tam sie zaprezentuja...
10.08.2011 19:42
owszem, interesowalismy sie nim w 2004 - tylko pominales fakt, ze rowniez w 2004 roku kupilismy Lucio :) rownie dobrego, a moze i lepszego, w dodatku juz wtedy pewnego i za ledwie 12 mln - argument, ze szkoda nam bylo 5 mln znow upadl - po prostu kupilismy lepszego i drozszego :)
10.08.2011 19:28
wywod o liverpoolu jak zwykle niepotrzebny. ale Ty lubisz zajmowac sie pobocznymi tematami :D
gdzie ja porownuje bvb do werderu, vfl czy vfb?
gdzie podalem argument, ktory sam obalilem?
gdzie Ty widzisz rzeczy, ktorych nie ma :D:D:D?
10.08.2011 19:19
Lamela, hazard i lukaku moga byc trafieni rownie dobrze jak breno.
Aguero jak juz mowilem, nic pewnego ze u nas rozwinalby sie rownie dobrze, ale owszem troche zal go.
a Vidic kiedy przechodzil do manu, byl juz pilkarzem wielkiego formatu, wiec porownywanie go do mlodych, nieuksztaltowanych pilkarzy jest bezcelowe.
zreszta - 23 mln za lukaku to przesada, nawet jezeli okaze sie rownie dobry jak rokowania co do niego:)
10.08.2011 17:52
Beckenbauer - w czasach kiedy liverpool zdobywal mistrzostwa, united sie nie liczylo - tak na prawde to nikt sie wtedy poza nimi nie liczyl, stad tyle tytulow:)
o jakim szacunku mowisz? gdzie wyczytales jego brak?
10.08.2011 17:47
racja :) i to chyba jedyny trafiony, ktorego mozemy zalowac
10.08.2011 16:38
wuch - inter to zadna wielka marka - od lat we wloszech liczyl sie tylko milan i juve. po aferze juve wiadomo, a milan przez brak mlodej kadry w koncu musial upasc - stad powastala hegemonia Interu - do tego dobry trener i kilka trafionych transferow i udalo im sie zaistniec - teraz wszystko wraca do normy:)
10.08.2011 16:23
poprzedni post oczywiscie nie do tego newsa - przepraszam.
kakalinios - przeczytales newsa w ogole? :D:D:D
zdf - po co wymieniles tych pilkarzy? Lamela i Lukaku to na razie nie wiadome, Vidal byl zbedny - jedynie Aguero mozna zalowac, ale wcale nie jest powiedziane ze u nas rozwinal by sie podobnie...
10.08.2011 16:15
Mauricio porownywanie Bayernu do Liverpoolu to zart.
i to wcale nie sa jakies naiwne przewidywania, tylko oczywista oczywistosc - albo bvb popadnie wraz ze swoimi pilkarzami w przecietnosc, albo zostana rozkupieni. W najlepszym wypadku mozecie zostac niemieckim arsenalem - dobra praca z mlodzieza i tworzenie talentow dla najwiekszych tuzow obecnej pilki :)
10.08.2011 16:08
19 lat i nie lapie sie do amatorow Interu? dzialacze Bayernu dobrze wiedzieli ze z niego zaden talent - w drugiej bundeslidze jego miejsce :)
10.08.2011 16:04
19 lat i nie lapie sie do amatorow Interu? dzialacze Bayernu dobrze wiedzieli ze z niego zaden talent - w drugiej bundeslidze jego miejsce :)
10.08.2011 16:04
odkad polacy graja w bvb czesciej to ich mecze sa niestety pokazywane :(
10.08.2011 03:01
po pierwsze na razie nie wiesz czy nie sprawdzily sie przewidywania ze zaczniecie grac gorzej po sprzedazy sahina - chyba nie chcesz oceniac druzyny, po jednym meczu, w dodatku z totalnie zrewolucjonizowanym HSV?
po drugie - Guntner - iluz to juz bylo utalentowanych 17-latkow? wiecej sie mowilo w jego wieku o Krossie i Badstuberze :)
po trzecie - 3 sezony temu Bayern pozwolil sobie na wydatek rzedu 30mln na Gomeza, wiec za kolejne 2 lata, bedzie mogl sobie spokojnie pozwolic na 50mln - nie zapominajmy ze Munchen jest coraz blizej splaty kredytu za stadion... i nie zapominajmy o financial fair play :)
o wyzszoscie Gustavo, a tym bardziej Schweiniego nad Vidalem nie chce mi sie rozmiawiac - podobnie jak z Robbenem i Gotze.
nawet jezeli prezentuje podobny poziom do ww dwójki, nie zapominajmy ze w Bayernie jest obecnie i tak zbyt wielu pilkarzy na te pozycje, wiec sensu jego angazu w tym roku nie bylo.
Jestes w stanie wymienic jakiegos na prawde wybitego Niemca (poza Ozilem), ktory w ostatnich latach w swej karierze nie gral w Bayernie? - podpowiem - nie ma takiego, dawno nie bylo i jeszcze dlugo nie bedzie.
10.08.2011 00:49
darth - to oczywiste, ze kasa rządzi :)
Bayern ja na szczescie posiada i jezeli chodzi o niemcow, jest bardzo hojny.
w przeciwienstwie do bvb, ktory poza granice kilku mln euro nie jest w stanie siegnac ;D
09.08.2011 22:47
fan`ie - dla jasnosci - nic nie mam do fanow bvb i nie przeszkadza mi ze tu piszecie :)
w Vidalu sam zauwazyles jedna wade- to nie niemiec :) poza tym Gustavo i schweini sa od niego lepsi.
Jezeli Gotze bedzie w swiatowej czolowce to Bayern go kupi i tyle - o pieniadze sie juz nie martw - przykladem niech bedzie Gomez :)
Gotze bedzie do kupienie za nawyzej 2 lata - sam dorosnie, wyprowadzi sie od mamusi (:D), zrozumie ze w bvb nic nie osiagnie i bedzie chcial odejsc. a sama borussia spadnie, jak kazdy klub w tym kraju. Macie mlody zespol, kazdy daje z siebie wszystko, ale to minie. podobnie jak najlepsi zawodnicy - tez Wam miną :D:D:D
Sahin, Subotic, Hummels, Gotze, Grossgarbaty - taka bedzie kolejnosc transferow :D zaprezentujecie sie w LM, zagraniczne kluby zwroca na Waszych pilkarzy uwage i ich najzwyczejniej w swiecie kupia - chyba nie sadzicie, ze jestescie w stanie ich utrzymac? swiatowa czolowka moze im zaproponowac 3 razy takie zarobki :) a cos takiego jak przywiazanie klubowe po prostu nie istnieje - szczegolnie w przypadku dobrych zawodnikow w przecietnych zespolach.
09.08.2011 22:28
wszyscy wyrozniajacy sie niemcy trafiaja do bayernu.
jedyny dotychczasowy wyjatek to Ozil :)
09.08.2011 21:07
wdcivar - patrzenie na tabele po jednym meczu ma rownie duzy sens jak wybiegniecie z nozem na tlum talibow z pistoletami :D
fan120 - zastanawiam sie gdzie byles jak Twoje bvb walczylo o srodek tabeli :D
a co do gotze - chlopak jest fajny, wywiady z nim z reguly sie przyjemnie czyta, ma poukladane pod sufitem, jest troche dziecinny, ale czego chciac od 19-latka. Za pare lat, jezeli dalej bedzie sie tak dobrze rozwijal dolaczy do Bayernu :)
09.08.2011 20:39
cytat - "Czy te trzy zespoły stoją na tym samym poziomie?
„Bayern widzę trochę bardziej z przodu”."
smieszne jest ze nawet pilkarze bvb widza Bayern z przodu, a ich kibice chca wmowic wszystkim w kolo cos innego:D
09.08.2011 16:11
porownywanie Robbena do Gotze to niesmaczny zart :( Arjen to absolutna czolowka, jeden z 5 najlepszych pilkarzy globu, sprawdzony w wielu ligach, z licznymi tytulami i zaslugami, nie rzadko wygrywajacy mecze w pojedynke - i to wielkie mecze.
Gyce natomiast jest na razie tylko jedym z wielu talentow, ktory byc moze w nadchodzacym sezonie LM potwierdzi swoja przydatnosc w wielkiej pilce, albo spektakularnie pograzy zespol do spolki z grossgarbatym jak w poprzednim roku w LE.
09.08.2011 02:37
darthsmd - zapomniales zeby podwoic Mullera:D
Robben mial przez pol zeszlego sezonu lepsze statystyki niz 99% pilkarzy przez caly sezon - zreszta nasza gra w ofensywie z reguły byla calkiem dobra.
Wstrzymajmy sie z ocenami do meczu z VFL.
08.08.2011 23:26
uwielbiam kibicow szukajacych winnych na sile :)
no i szpecow w stylu fana120 tez lubie :D
Robben, Messi, Ronaldo - oni zawsze graja tak samo, ich zagrania znaja wszyscy, a mimo to i tak nikt nie jest w stanie ich powstrzymac - a juz na pewno nie popierdolki z M`gladbach :D
nie zawsze sie strzela
nie zawsze sie wygrywa
czasem zawiedzie Robben, czasem Neuer, czasem - jak w niedziele prawie wszyscy :D
08.08.2011 23:15
moim zdaniem to dobrze - nasi pilkarze potrzebuja gry:)
Nie martwcie sie o przemeczenie - to poczatek sezonu.
08.08.2011 23:10
Schickeriia - do pisania dowcipow sa lepsze strony, niz ta :)
07.08.2011 20:31
jastrzab123 - poprawiam Cie :D
07.08.2011 19:38
co wiecej - caly nasz okres przygotowawczy w ofensywie wyglada raczej zle - dopoki zawodnicy sie nie odblokuja, bedzie kiepsko
07.08.2011 19:35
ale wstyd - do tej pory bronilem tej druzyny, ale dzis w ataku zagralismy katastrofalnie zle :( Defensywa niby ok, gdyby nie blad Manu do spolki z Boatengiem.
Ofensywnie -
Rafinha - wszystkie wrzutki niecelne, kiepska wspolpraca z Robbenem
Lahm - Dobra wspolpraca z Mullerem, ale bezproduktywnie
Muller - niby sie staral, ale bezproduktywny
Robben - wyszedl mu JEDEN rajd, poza tym bezproduktywnie
Ribery - jedyny, ktory mialem wrazenie sie staral cos zmienic
Gomez - brak skutecznosci
pora na jakies zmiany, bo tak zle to nie wygladalo nawet za czasow LvG.
07.08.2011 19:32
zwrociliscie uwage na Gustavo w defensywie? On jest jak pitbull - jak doskoczy to juz nie odpuszcza - czysci wszystko!
07.08.2011 18:24
dla nas dobre losowanie. duzo mniej szczesci mial h96 - pewnie odpadna z hiszpanami. mainz juz dalo tylka, wiec w LE nie zostaje tylko schalke - troche smutne, ale bylo do przewidzenia, ze te zespoly wiele nie zwojuja :( Trzeba miec nadzieje ze w tym sezonie faworyci nie zawioda i za rok w pucharach grac beda druzyny, ktore cos znacza na arenie miedzynarodowej.
zreszta wlosi maja podobny problem do nas - palermo odpadlo, udinese pewnie tez nie da rady...
05.08.2011 16:51
no i wszystko jasne! Bayern Munchen vs FC Zurych - bardzo latwy przeciwnik :)
a Udinese z arsenalem - wiec pewnie makarony odpadna :D
05.08.2011 12:19
zdf - jak to jest z ta super mocna liga niemiecka? :D mainz juz nie ma, H96 kiedy poleci? :D
05.08.2011 12:08
tytul powinien brzmiec - "To rywale niech sie martwią" - w obecnej formie jest bardzo niegramatycznie. Witamy nowego newsmana:D
05.08.2011 00:46
pyslawomir - jak contento moze grac zamiast badstubera jezeli graja na innych pozycjach?
po drugie jest od niego mlodszy zaledwie o rok.
po trzecie nie ma takiego slowa jak "tempego"
04.08.2011 17:32
slodkich snow wuchu :D
02.08.2011 23:58
odnosnie Twojej statystyki zadalem pytanie - czy wg. Ciebie liga wloska jest lepsza od hiszpanskiej?
teraz zaczales zmieniac temat na Barce - skoncz najpierw pierwszy - na moje 3 pytania widze odpowiedziec nie potrafisz :)
a na temat barcy jeszcze dwa slowa (ostatnie dwa) - zapewniam Cie ze rozegrali najwiecej meczow - sprawdz sobie jak mi nie wierzysz.
Styl gry w poszczegolnych ligach jest bardzo podobny, owszem w anglii gwizdze sie troche mniej, ale sam styl Barcy powoduje ich nizsza kontuzjogennosc :)
tak czy inaczej to nie temat naszej rozmowy - ponawiam 3 pytania
Pytanie nr. 1 - Czy uwazasz ze liga wloska jest lepsza od hiszpanskiej
Pytanie nr. 2 - Dlaczego zakladasz ze 200 pilkarzy BL nie ujetych w statystykach jest lepszych od 200 pilkarzy PD
Pytanie nr. 3 - jezeli nie poczynisz zalozenia na podstawie statystyk jakim cudem chcesz okreslic calosc, nie ujeta w statystykach?
02.08.2011 23:54
Widze ze prowadzisz jakas krucjate przeciw lidze hiszpanskiej - Barca nie wygralaby ligi angielskiej, bo miala za waska kadre? :D dziwne ze zagrali najwiecej meczy sposrod wszystkich europejskich zespolow i jakos im to nie przeszkadzalo. ManU nie przegral zadnego meczu w LM? chyba zapomniales o finalowym... z Barcelona :D busquets to nie DM na lige angielska? - prosze bardzo jest Marscherano. itd itp. tylko odchodzimy od tematu...
choc z drugiej strony dzieki temu postowi w koncu rozumiem Twoje postepowanie - Ty po prostu nie znosisz Barcy i chcesz zdyskredytowac cala lige :D
zalecam odrobine obiektywnosci :)
02.08.2011 23:42
widac ze bredzisz, a Twoimi jedynymi argumentami sa cytuje - "nie myslisz" i "nie czytasz ze zrozumieniem" - brawo :)
ja zrobilem zalozenie na podstawie statystyk, a Ty na jakiej? Twojej chorej wyobrazni?
ja zrobilem zalozenie na probie 30% pilkarzy (co daje pewna miarodajnosc) - Ty przechodzisz w skrajnosc i chcesz zrobic zalozenie na podstawie 10%:D Ja rozszerzam, zeby byc bardziej obiektywnym, Ty zawezasz zeby obalic moja teze, caly czas nie prezentujac zadnej swojej.
caly czas nie odpowiadasz na zadane pytania, caly czas trzymasz sie 2 standardowych odpowiedzi, caly czas nie przedstawiasz zadnych swoich argumentow i starasz sie obalic moje chamskimi docinkami.
napisze krotko i zrozumiale dla kazdego: 3 pytania - udziel 3 odpowiedzi, jezeli to nie przekracza zdolnosci Twojej percepcji :)
Pytanie nr. 1 - Czy uwazasz ze liga wloska jest lepsza od hiszpanskiej
Pytanie nr. 2 - Dlaczego zakladasz ze 200 pilkarzy BL nie ujetych w statystykach jest lepszych od 200 pilkarzy PD
Pytanie nr. 3 - jezeli nie poczynisz zalozenia na podstawie statystyk jakim cudem chcesz okreslic calosc, nie ujeta w statystykach?
02.08.2011 23:34
to wlasnie jest statystyka - jezeli 140 pilkarzy ligi hiszpanskiej jest lepszych od 140 pilkarzy ligi niemieckiej (i to jest zmierzone w bezposrednich starciach) to mozna zalozyc ze kolejne 260 - te nie zmierzone beda rowniez lepsze, lub przynajmniej nie gorsze. Co wiecej - nawet gdyby tak nie bylo jest duza rezerwa do zniwelowania roznicy.
ustalilismy, wiec wspolnie ze 140 pilkarzy BL jest gorszych od 140 PD - teraz udowodnij ze pozostale 250 pilkarzy BL jest lepsze od PD... jesli potrafisz
I na koniec - o jakosci ligi decyduja w wiekszym stopniu gracze z czolowki niz z dolu tabeli - chyba nikt nie ma co do tego watpliwosci.
02.08.2011 22:44
echhhhhhhhhhhhhhhhh :(
brak mi powoli slow.
ranking pokazuje wycinek 30% ligi - tych 30%, ktore da sie zmierzyc bo zespoly te staja w bezposrednich starciach.
Wytlumacz mi jak chcesz porownac, ktora z drużyn jest lepsza - monchengladbach czy deportivo, jezeli nigdy nie ogladalismy ich potyczki.
Wytlumacz mi jak obiektywnie jestes w stanie ocenic ze calosciowo ktorakolwiek z lig jest lepsza, jezeli jedynym relatywnie dobrym zrodlem oceny sa europejskie rozgrywki, w ktorych udzial bierze tylko czolowka.
i na koniec odpowiedz na pyatnie - czy wg. Ciebie liga wloska jest lepsza od hiszpanskiej?
02.08.2011 22:29
jesli juz to ukrainska (08/09)- wynika to z dobrych wynikow w LE, podobnie jak dobry wynik ligi portugalskiej w tym roku.
W czasie kiedy polwysep iberyjski triumfuje w LE, Anglia zdobywa LM - stad prosty wniosek ze anglia i Hiszpania to 2 najlepsze pilkarsko kraje.
Pograzyles sam siebie:)
poza tym caly czas starasz sie (bardzo nieudolnie) obalic moje tezy, nie prezentujac swoich - to swiadczy o Twojej malosci:) zycze dobrej nocy:)
02.08.2011 21:38
przewaga w rankingu nie jest zaslgua 1 klubu - w LE hiszpania jest rownie potezna jak Barca w LM. mamy wiec 7 zespolow w europejskich pucharach, ktore stanowi ok 30%
ilosc zawodnikow z danej ligi na MS to dla mnie zaden argument - musialbys podac statystyke ze przynajmniej 5 najmocniejszych lig, zeby stwierdzic miarodajnosc.
no i na koniec:
"Niemieckie zespoly, ktore graja w europejskich pucharach zajmuja czesto odlegloe pozycje w nastepnym seoznie w Bundeslidze, tego nie ma w Hiszpanii. Wniosek jest oczywisty"
zgadzam sie - niemieckie kluby nie potrafia utrzymac formy - to oczywisty wniosek, tylko nic nie wnoszacy do naszej dyskusji :)
02.08.2011 21:14
argument 1. Ranking Uefa
argument 2. triumfatorzy LM
argument 3. triumfatorzy LE
teraz czekam na 3 OBIEKTYWNE argumenty z Twojej strony. Czekam
02.08.2011 20:48
brak argumentow zawsze sprowadza sie u CIebie do stalego i rownie glupiego komentarza :)
02.08.2011 20:31
zapytalem Cie, wiec geniuszu jak chcesz porownac monchengladbach i deportivo? bezposrednimi starciami?
dodatkowo - skoro 14 schalke pokonalo inter, a 3 bayern tego nie potrafil o czym to swiadczy?
po co podajesz takie glupie przyklady...
sila calej ligi to oczywiscie nie tylko ich gorna czesc, ale tylko przez jej preyzmat da sie cokolwiek ocenic.
02.08.2011 20:24
zdf napisz jeszcze co potrafi mistrz BL na arenie miedzynarodowej dla pelnego obrazu i skoncz sie osmieszac :)
02.08.2011 20:16
do czego sie odnosic?
jest ranking - jest usredniony wynik, z ktorym 99% spoleczenstwa sie zgadza i koniec polemiki - mozesz wymyslic swoj, jesli uwazasz ze z tym jest cos nie tak:D
wszelkie rankingi to nic innego jak statystyka, ktora jak wiadomo klamie w malej skali. Im wieksza skla badania tym bardziej miarodajny wynik - stad tez nie wiem czy masz takie braki w wiedzy czy nie chcesz tego dopuscic do siebie i dziwisz sie pojedynczymi wybrykami (jak dominacja ligi portugalskiej w tym roku)
co wiecej w przypadku tego rankingu - wyniki moga byc dla Cibie zaskakujace, bo LM i LE jest liczona tak samo - gdyby bylo rozgraniczenie i LM dostawalaby wiecej pkt, przepasc miedzy hiszpania i niemcami bylaby jeszcze wieksza na niekorzysc BL.
uwazasz ze liga wloska jest lepsza od hiszpanskiej?
02.08.2011 22:01
o kurde! ile to czlowiek ciekawych rzeczy sie moze dowiedziec :D potencjal ligi to druzyny z konca tabeli :D:D:D
albo porownywanie druzyn, ktore chyba nigdy ze soba nie graly :D
zdf jak stwierdziles wyzszosc monchengladbach nad deportivo?
Liga hiszpanska jest duuuuzo lepsza od BL i sympatia do Bayernu tego nie zmieni.
02.08.2011 17:19
we wloszech wartosci zawodnikow beda tylko spadac - eto, ibra, cesar, maicon - wszyscy powyzej 30-tki.
Tak czy inaczej to o niczym nie mowi - gdyby para hummels/subotic grala w lidze angielskiej albo hiszpanskiej bylaby warta 2 razy tyle. Sportowo BL na pewno wyprzedza serie a. Do hiszpanskiej moim obiektywnym (;D) zdaniem troche nam brakuje - w tym sezonie doszla jeszcze Malaga szejkow, wiec przepasc bedzie sie powiekszac..
02.08.2011 12:44
Zagralismy na pelnym spokoju - widac bylo, ze nasi zostawili sobie duze rezerwy i nie wlaczyli najwyzszego biego - calkowita kontrola meczu. Szybki gol ustawil spotkanie jak chcielismy.
01.08.2011 22:31
kolejny swietny mecz Gustavo. Muller zapierniczal jak maly motorek. Schweini bardzo dobre zawody.
01.08.2011 22:28
zdf to typowy polaczek :) co by sie nie dzialo i tak bedzie narzekac - powod zawsze znajdzie - olejcie go.
01.08.2011 21:38
po pierwszej polowie:
Manu - nie mial sie kiedy pokazac
Rafinha - niby duzo biega, ale jakos bezprduktywnie - fakt ze czesto nie dostrzega go muller
Boateng - moim zdaniem bardzo dobrze - kropka.
Badstuber - troche mu brakuje do kolegi z obrony...
Lahm - najlepszy z obroncow - jak zawsze.
Schweini - bardzo dobry
Gustavo - bardzo dobry - moim zdaniem dobrze sie stalo ze vidal poszedl do juve
Alaba - najgorszy z ofensywy - do zmiany (Usami)
Kross - kilka zagran na poziomie geniuszu Xaviego
Muller - cos tam gra, duzo schodzi do srodka, widac ze lepiej sie tam czuje, jak zwykle kreuje, albo strzela bramki ;)
Gomez - odciety od podan, wbrew powszechnej opinii rowniez stara sie kreowac jakies akcje.
podsumowując - nie jest zle. Malo okazji bramkowych tworzymy, ale gramy bez 2 glownych armat. Reszta młodziezy widac ze slabo zgrana - tu szczegolne pretensje mam na razie do Alaby
01.08.2011 21:29
kto sie uparl?
01.08.2011 12:07
ARD jest wszedzie oprocz najpopularniejszego aster :D
01.08.2011 11:49
najmocniejszy sklad to obecnie ten przedstawiony przez kickera. po przerwie wpuscic Olica, Petersena i Usamiego i bedzie dobry sparing :D
01.08.2011 11:20
szczerze mowiac nawet gdyby nie kontuzje chcialbym wlasnie taki sklad zobaczyc. Jeszcze Usami w drugiej polowie moglby wejsc.
01.08.2011 11:10