Przeraża mnie podejscie do pracy redaktorow tego serwisu. Kiedys pisalem o tym, nic nie dało więc apeluje jeszcze raz. Czytajcie prace zanim udostepnicie dla czytelnikow. W kazdym niemal artykule są jakieś błędy, literówki itp. Tutaj nie jest inaczej. Np. "Joachim Löw musi znaleźć najlepsz najlpsze rowziązanie dla zawodników.- zakończył 46 latek."
10.01.2014 16:41
United nie sprzedalo Pogby. Francuz po prostu nie przedluzyl kontraktu.
10.01.2014 14:24
Zbyt slaby na Bayern IMO.
09.01.2014 01:13
Co do Stegena to na razie oficjalnie wiadomo, ze nie podpisze kontraktu nowego z Monchengladbach. Saga jak z Lewandowskim, Niemiec skonczy w Barcelonie.
06.01.2014 20:51
Pewnie część widziała,a Ci którzy nie widzieli będą mieć ubaw.
http://www.youtube.com/watch?v=jURa0W2k5LY
06.01.2014 19:05
jastrzab123
moze bys przeczytal, zamiast zerkac tylko na tytul? W artykule nie chodzi o polskich kibiców, tylko o tych z Niemiec. Tu masz oryginalne zrodlo najwiekszego serwisu kibicowskiego BVB w Niemczech
http://www.schwatzgelb.de/2014-01-04-unsa-senf-warum-sich-lewandowski-einen-würdigen-abschied-erarbeitet-hat.html
@heat
Zart taki z mojej strony :) Dodatkowo by pewnie chcial z 10 mln euro pensji jesli zgodziłby sie przyjsc. Wyladuje pewnie w PSG albo Monaco, może M City.
06.01.2014 17:06
Udzielam się tu od niedawna można by rzecz, a już mam "przeciwników" i ludzi, którzy sie ze mna zgadzaja ;]
Ogolnie oficjalnie ter Stegen nie przedłuży kontraktu z Monchengladbach. Prawdopodobnie odejdzie do Barcelony. Ciekawe, gdzie Valdes wyladuje po sezonie (konczy mu się kontrakt). Może tak by Waldiego do Bayernu na rezerwe? :D
06.01.2014 16:32
Smieszne sa dla mnie argumenty w stylu "jestem na stronie X lat", "kibicuje temu klubowi X lat". To, ze jeden z drugim jest tu, albo kibicuje nawet od ćwierć wieku nie znacza, że jest uprzywilejowany w pisaniu bzdur. To brzmi tak, jakby "jestem tu od .... i mam prawo pisac swoje jakies chore melodie, a reszta która zarejestrowala sie 2 lata temu ma mi przytakiwac, bo przeciez to JA jestem większym/lepszym kibicem".
06.01.2014 16:21
zywieczdroj
Twoje argumenty są prześmieszne. Zobacz ile na arenie europejskiej wygrywaja druzyny hiszpanskie a pozniej niemieckie. Dodatkowo polecam ogladac mecze Atletico zeby zobaczyc co oni grają. Twoj tekst z Barceloną po prostu rece opadają. Odbije pileczke. Zobacz jaka liga niemiecka jest słaba, jak cienkie United które okupuje 7 miejsce w lidze bije 5:0 wicelidera BL i to na BayArenie! Argument twoich lotów.
06.01.2014 14:37
DieRoten
Jeśli mówimy o najsilniejszych ligach świata to nie Premier League a liga hiszpańska. Oceniam pod wzgledem trofeów miedzynarodowych, bo to chyba najsprawiedliwsza skala ocen. Wiec:
dajmy na to od 2000 roku.
Liga europejska:
Anglia:
Liverpool, Chelsea
Hiszpania:
Valencia, 2x Sevilla, 2x Atletico
Dodam, ze Liverpool w finale w 2001 roku wygrał z hiszpanskim Deportivo Alaves.
Dodam tez, ze w LE były 2 finały hiszpanskie, Sevilla vs Espanyol oraz Atletico vs Athletic Bilbao.
Liga mistrzów:
Anglia:
Liverpool, Manchester United, Chelsea
Hiszpania:
Real, 2x Barcelona.
Remis.
Tutaj były tez 1 finał hiszpanski Real-Valencia i 1 angielski United-Chelsea.
Moim zdaniem silniejsza jest La Liga od PL. Wystarczy tez popatrzec jak druzyny hiszpanskie objeżdzają z reguły te angielskie, 2x Barcelona vs United albo w LE Bilbao vs United.
06.01.2014 00:41
napisalem, ze Lewy jest lepszy? Napisałem, że nie gorszy od Mandzucika :)
05.01.2014 17:09
PISZE DO HEJTEROW!
Już po prostu nie mogę czytać tych zawistnych pseudo znawcow.. Boże ! widzisz i nie grzmisz... Ludzie docencie w końcu tego napastnika! jakby nie był Polakiem to większość by krzyczała o jego transfer niczym jak za Suarezem czy Agüero. Robert jest cenionym graczem na całym świecie, grając nawet w głupią FIFE widać, że jest w czołówce a tacy twórcy jak EA Games wiedzą co robią. Robert w BM sobie poradzi o to się nie martwcie. Radzi sobie w słabszej drużynie to czego ma sobie nie poradzić w lepszej, która leje wszystkich w lidze?. Ci którzy mówią, że bedzie grzał ławe to powiem tylko że jesteście głupi.. Bayern ma jednego solidnego napastnika - Mandzukicia, który lepszy od Lewego nie jest. W Najgorszym wypadku będą grali rotacyjnie.. Z takimi zawodnikami jakimi ma Bayern Robert może zostać królem strzelców w każdych rozgrywkach. Lewy jest jeszcze stosunkowo młody, może się rozwiniąć. Moim zdaniem to świetny ruch piłkarza jak i klubu.Obie strony zyskają. A my jako jego rodacy powinniśmy życzyć powodzenia i cieszyć się, że "naszemu" sie udało a nie jak większość baranów wylewać swoje żale z zazdrości.
05.01.2014 17:02
Ciekawy artykuł, rdakcja mogła by się zając tłumaczeniem i wrzucić na stronkę.
Wg tego źródła Real oferował w grudniu za Lewandowskieho 81 mln euro.
05.01.2014 14:15
@hear
Zgadza sie, to ja. Oczywiscie ze pieniadze nie sa najwazniejsze. Wystarczy spojrzec na Real, ogromne pieniadze, malo trofeow. Im beda pod wieksza presja wygrania dziesiatego pucharu Europy tym wiecej beda wydawac kazdego roku.
Co do Barcelony to fenomenalna ekipe zrobil Pep a nie Rijkaard. Ten drugi zostawil burdel i smiesznym jest twierdzenie, ze Pep dostal gotowa druzyne. Guardiola wywalil z teamu m.in. Deco i Ronaldinho. Zrobil porzadek. Nie pamietam abym w innym klubie niz w Barcelonie pod wodza Pepa widzial w finale Ligi Mistrzow (wygranym 3:1 z United) 7 wychowankow w wyjsciowym skladzie (Valdes, Pique, Xavi, Iniesta, Busquets, Pedro, Messi). Nie pamietam, zebym w wyjsciowym skladzie u innego trenera niz Pep widzial 11(!) wychowankow w meczu o punkty (Valdes; Puyol i Fontas-boczni obrońcy; Pique i Busquets jako środkow; Xavi, Thiago i Cesc w pomocy; Pedro, Messi, Iniesta)
05.01.2014 12:28
Panie, Panowie, drogie dzieci. Pieniadze od zawsze byly wazne w pilce noznej. Nie zgadzam sie, ze Real, City czy ktos tam zepsul rynek 10-20 lat temu. Ten rynek jest juz zepsuty, zgnily od przeszlo 100lat. Wartosc pieniadza sie zmienila. Manchester United zbankrutowal juz prawie w 1902 ale pomogl mu gosc ktory mial kilka budek z piwem w miescie. 30 lat pozniej MU bylo na skraju bankructwa poraz drugi. Pilkarze nie dostawali pensji, klub nie placil za przewoz zawodnikow na mecze oraz inne uslugi zwiazane z zarzadzaniem klubu. Wtedy anonimowy jegomosc, w grudniu roku 1931 podarowal klubowi 2 tysiace funtow, co starczylo na splacenie zaleglosci i wyprawienie swiatecznego przyjecia zawodnikom. Jak zmienila sie wartosc pieniedzy obrazuje chociaz fakt taki, ze dzialka pod stadion United zostala wykupiona za 60 tys funtow, a sam obiekt wybudowany za 30 tys. Plany byly takie, aby trybuny mogly pomiescic 100 tys ludzi, niestety ograniczenia finansowe pozwolily na wybudowanie obiektu dla "tylko" 77 tysiecznej publiki. Ceny za pilkarzy tez byly inne. Tysiace funtow czy dolarow w tamtych czasach to byly ogromne pieniadze. Kasa zawsze byla wazna, inna sprawa jest, ze bez niej prawdopodobnie dzis niczym byly by kluby takie jak City, Arsenal czy Chelsea. Zreszta mysle, ze cala liga angielska byla by cienka jak wiezienna zupa. Przeciez chyba wszystkie kluby w Anglii maja wlascicieli. W lidze hiszpanskiej prawdopodobnie tylko Barcelona i moze Atletico dzis by cos znaczylo. Ci pierwsi poradzili sobie mimo przesladowan ze strony gen. Franco, Ci drudzy zawsze byli biedniejszym bratem Realu, z tego wzgledu, ze panstwo wolalo "sponsorowac" Krolewskich. Jesli chodzi o Real to przeciez oni maja dlugi w hiszpanskich bankach, dodatkowo jest to klub wspierany, faworyzowany przez Madryt. Zobaczcie ze aby Barcelona miec szanse z Madrytem musiala sprzedac sponsorom miejsca, na pustych jeszcze kilka lat temu koszulkach. Real bylby wielki tylko wtedy gdy byl pupilkiem Franco, pozniej bez olbrzymich inwestycji, dlugow, przekretow by nic nie znaczyl. Plus dla La Ligi, ze tam kluby (z wyjatkiem Malagi przez krotki okres) nie maja wlascicieli i nie sa spolkami, a naleza do kibicow-socios. Liga niemiecka to najzdrowszy organ wsrod wszystkich lig, przynajmniej europejskich. Kluby w BL aby otrzymac licencje musza przed sezonem zlozyc sprawozdanie finansowe i nie miec dlugow. Za kilka lat bedzie to najsilniejsza i najbogatsza liga pilkarska (teraz ustepuje lidze angielskiej). Wystarczy tez spojrzec na inwestycje. Od 2000 roku w Niemczech wybudowano i odnowiono wiecej stadionow niz w Anglii czy Hiszpanii. Jesli chodzi o frekwencje kibicow na trybunach, ta tez jest najwyzsza.
05.01.2014 11:45
Ciekawe kto odejdzie w lato z BVB?
Reus, Hummels, Gundogan...?
04.01.2014 21:46
@Makaj
Wiec da radę z tym nickem czy nie?
04.01.2014 21:32
HELMER
Tak i na pewno ostatnio Guardiola twierdzil, ze 16 trofeuów w Barcy w 4 lata to "era Messiego" a nie jego (Pepa).
Nawet jeśli Lewy był klepnięty przed rozpoczęciem pracy Pepa to IMO nie jest to żaden dowód, że jego transfer nie jest wolą Katalończyka. Jak wiadomo, Guardiola był dogadany z Bayernem chyba już w grudniu 2012, więc mógł swobodnie świat piłkarski obserwować i Roberta sobie zażyczyć.
04.01.2014 20:56
chickenski
Zawuaż, ze Pep chciał Ibrahimovica. Ale ten wkoncu niezaakceptowal tego, ze Messi bedzie tym lepszym od niego, wkoncu Szwedowi sie poebalo wiec Guardiola go wydalil z Barcelony. Gdyby Pep nie chcial Lewusa to jestem pewny ze by tu nie przyszedl. Guardiola odszedl z Barcelony ze wzgledu na to, ze nie mial luzu. Prezydent zablokowal sprzedaz m.in. Pique. Ot to wszystko.
04.01.2014 20:50
Hehehe w sondzie organizowanej przez najwiekszy katalonski dziennik, jakis czas temu Lewandowski wygrał głosowanie jako najlepszy mozliwy napastnik do wzmocnienia ataku Barcelony. W glosowaniu przebił takie osoby jak Aguero czy Falcao.
Przecież Lewandowski jest o klase lepszym napastnikiem od Mandzukica, a jesli nawet Polak nie wypali to za rok pojdzie do byle Arsenalu za min 20 mln. Przeciez tu nie może nie zagrać i byc tak, zeby Bayern był w plecy. PRzynajmniej JAnusze zobacza w TV jak tworzy sie historia futbolu.
04.01.2014 20:14
Kalo
Wyobraz sobie, ze Lewy w 90 minucie nie strzela na pusta bramke w meczu z BVB gdzie Bawarczycy przegrywaja jedną bramką, co jest jednoznaczne z koncem marzen o pucharze ligi mistrzow i przedluzeniem nadziei jesli chodzi o gre w dogrywce :D
Przeciez 70% tych misiów malinowych z tej strony by popełniło zbiorowe samobójstwo.
jastrzab123 ja mam inne podejscie.
04.01.2014 19:57
W tym roku minie 23 lata odkad kibicuje Bayernowi i wiecie co wam powiem? Ze 23 lata marzeń o rodaku z prawdziwego zdarzenia w Bayernie wkońcu sie ziszczą. Hejterom półmetrowy w...
Powodzenia Robert. Udowodnij niedowiarkom. Trzymam kciuki, wspieram, szanuje jak każdego zawodnika FCB.
3...
2...
1...
Sezon na sezonowców otwarty
04.01.2014 19:50
Pewnie, Guardiola nie krytykuje... on uderza prosto w zarząd... Jeśli ma Guardiola powód by krytykować to to robi. Kto skrytykował Rosella jak nie Pep?
04.01.2014 17:56
To wcale nie musi byc zgrzyt na linii Guardiola-zarzad. Przeciez Pep sciagnał wysoką "9" do Barcelony. Był nią Zlatan. Szwed za bardzo zaczal gwiazdorzyć, więc został wydalony. Gdyby Pep faktycznie nie chciał Lewego, to myslę ze zarząd nawet byłby w stanie zaplacic te 20 mln odszkodowania byle tylko Guardiolia cieszył się z komfortu pracy. Nie wierzę, jakoby sternicy Bayernu popełnili ten sam bład co ci z Barcelony.
04.01.2014 17:37
jastrzab123
Zgadzam sie. Bayern ma genialny zarząd. Tu respektuje sie jak chyba nigdzie na swiecie słowo trenera. W Barcelonie Guardiola chciał sprzedać m.in. Pique ale zarząd mu na to nie pozwolił. Pep lubi mieć swobodę w pracy. Zarząd Barcelony go ograniczał, więc ten odszedl. Tutaj jak Pep powie, że chce obrońcę to dostanie obrońcę. JAk powie, że chce pomocnika to dostanie pomocnika. Gdyby Hiszpan powiedział, że nie chce Lewandowskiego to Lewy dziś by nie przechodził testów w Monachium.
04.01.2014 17:30
Faktycznie, zapomnialem o SSV Ulm. Mimo wszystko Wojciechowski to była kompletna pomyłka.
04.01.2014 17:19
WOjciechowski nie strzelił gola w żadnym oficjalnym meczu, a było ich 7.
04.01.2014 17:07
Zrobiłbym sobie kurde nowe konto i prawdziwy nick z moją ksywką realną, ale widzę falę hejtów pod moim adresem jako "sezonowiec" :D Keidys zrobiłem to konto tak dla jaj bo cos mnie tak ruszylo ze musialem to skomentować. Od tamtej pory czasem komentuje.
Redakcjo, jest opcja zmiany mojego nicka? Nie chciałbym robić multikonta.
04.01.2014 16:44
Hahahaha Lewy2014FCB :D
04.01.2014 16:42
Przecież Pol to kibic Lewandowskiego i tylko jego... Dopoki LEwandowski nie bedzie grał w Polskiej lidze dopóty Pol będzie kibicował każdej drużynie, w której Robert będzie grał.
04.01.2014 16:26
Teraz juz koncze, bo bana niepotrzebnie dostane.
04.01.2014 16:19
heat
Widocznie czuł się urażony, między moimi wersami odnalazł siebie. Tylko jak ktos mnie atakuje, ja nie stoje bezczynnie. Na razie może sie cieszyc ze wygladalo to jak przedszkole bo mogłem mu wciskać tylko przez net, inaczej bym go strzelił w mazak aż by mu skuwka ze kija spadła.
04.01.2014 16:17
heat
Radze spojrzeć, kto sie do kogo przypucował.
04.01.2014 16:11
No i przyjmijcie do wiadomosci, ze Lewandowski jest juz zawodnikiem Bayernu. Nalezy mu sie szacunek, wsparcie i zaufanie. Nie bedzie Wam wstyd jak w Niemczech za pol roku bedzie idolem trybun a w PL nadal bedziecie pluć żółcią i to na dodatek anonimowo, w internecie? Wiekszosc pewnie z Was nie widziala AA na oczy, o Stadionie Olimpijskim nie wspominając a gadacie jakbyscie siedzieli na stadionie co mecz, przypawani do niego. Trochę opamiętania ludzie.
04.01.2014 16:09
He he najsmieszniejsze jest to, że Breno podpala swój dom to wszyscy ze "Mia San Mia", wspaniały klub, inny od wszystkich, jak rodzina, szacunek itp, a nagle okazuje się, podpalacz wśród kibiców cieszy się większym szacunkiem niż rodak, który jest hejtowany tylko za to, że jest...Polakiem. Smiech na sali dzieci. A pozniej dziwic się, ze za granicą Polaków nie szanują itp. Jak mają nas szanować jak my sami się nie szanujemy?
04.01.2014 16:05
Przecież Pol to samiec alfa Januszów :)
Ja wierze, że Polak sobie poradzi w Bayernie, a mojego kibicowania Bawarczykom nie obrzydzą żadne media itp.
04.01.2014 15:54
Dodam jeszcze, ze zamiast cieszyc sie ze zawodnik swiatowej klasy, strzelajacy 4 bramki w jednym meczu polfinalowym przychodzi do nas za darmo, zamiast cieszyc sie ze ubieglismy takie marki jak Real czy Barcelona to hejtujecie dlatego ze Polak. Smieszne
Hugo82
Mokotow? Nie pokazuje sie na tej policijnej dzielnicy. A teraz uwal sie na pizde i nie mrugnij bo na harem trafisz i szwajcarzy sie toba zajmna.
04.01.2014 14:46
Bardzo sie ciesze, ze Robert przejdzie do Bayernu. Nie moge sie doczekać aż kupię koszulkę z napisem Lewandowski na plecach. Koło trąbki mi lata to, że będe nazywany przez dzieciaków 40 letnim "Januszem", bo myślę, że przy konkretnej rozmowie zniszczyłbym małolatów na starcie ;) Jestem dumny z Polaka w FCB. Brawo Robert. Powodzenia!
PS: Lamusy dupa cicho. Myslicie, ze we Francji, Holandii ludzie sa zawiedzeni i hejtują Riberego, Robbena? Haha polska mentalnosc i słowa z butów wystaje Wam zawistni ludzie. Ja mam nadzieję, że Robson wygryzie Mandzu ze składu. A co do tego, ze poslkie media beda sie spuszczaly nad Bayernem? Tez mi to wisi i powiewa. Widze w tym plusy, nie tylko wszystko in minus. Np. promocja, nowi kibice, co za tym idzie zwiekszenie popytu na gadżety klubowe=zysk klubu. Nieważne jak ludzie zaczną kibicować, w jakich okolicznościach. Ważne na jak długo zostaną z klubem. Nie zapominajcie, że nikt z Nas nie kibicuje Bayernowi od czasów powstania. Każdego coś przyciągnęło do tego klubu. Także panowie, wiecej luzu i dystansu. SALUTE!
04.01.2014 14:35
Pep jest znany z przekwalifikowania zawodnikow. Wystarczy wziac pod lupe Mascherano ktory w LFC gral jako defensywny pomocnik a po transferze do Barcelony gra na obronie.
19.12.2013 18:45
jastrzab123
No Manchester City oferował więcej, więc wszystko się zgadza z tym co mówisz. Gdyby zależało mu na kasie pewnie poszedłby do Citizens. Ja myślę, ze oni proponowali ponad 20 mln.
19.12.2013 12:09
Dobrze. Mam nadzieje, ze wyjasnimy Arsenal juz w I meczu. Licze ewentualnie na Real w 1/4.
16.12.2013 12:43
Czy trzeba być kimś wyjątkowym, aby szanować swój język w mowie i piśmie? Nie trzeba być chyba profesorem, aby nie popełniać błędów w pisowni. Mam nadzieję, że wszystkie pomyłki w tych tekstach to efekt niedbalstwa, a nie nieznajomości tej formy komunikacji interpersonalnej.
15.12.2013 21:32
Jej ile błędów w tekście. Praktycznie w każdym newsie znajduję błędy językowe, literówki itp. Do tej pory przymykałem oko, ale teraz przelała się czara goryczy.
"Chcmey"
"jedne trofeum"-powinno być JEDNO trofeum
"Działacz Bayern ten puchar zdobył dwa razy"-BayernU
"Na inny kontynentach takie trofeum ma ogromne znaczenie, więc mogę zapewnić, iż nasz zespół zrobi wszystko, aby po niego sięgnąć"- ...zrobi wszystko, aby po NIE sięgnąć. Mówimy o trofeum, więc sięgamy po NIE. Gdyby była mowa o pucharze, wtedy sięgalibyśmy po NIEGO.
W każdym niemal newsie na tym serwisie można znaleźć różnego rodzaju kwiatki. Czy ktoś to czyta przed dodaniem? Jeśli jest z tym problem, ja mogę zająć się poprawą, zanim zostanie to upublicznione :)
15.12.2013 18:30
"chcemy dać z siebie wszystko, tak samo jak w 2014" Błąd logiczny. Brzmi to tak, jakby rok 2014 byl za nami.
15.12.2013 18:10
Szkoda tego wczorajszego kiksa.
11.12.2013 14:09
http://www.youtube.com/watch?v=RBZcHjsG4GM
10.12.2013 19:55
Alcantara to melodia przyszłości, ale jestem pewien, że będziemy mieć sporo pociechy z tego chłopaka. Szkoda tylko, że w Hiszpanii nadal gra Xavi za nazwisko i dopoki "Sfinks" jest selekcjonerem tego kraju raczej sie to nie zmieni w najblizszym czasie :(
10.12.2013 11:30
Bede nazywal Ronaldo pizdą. Haladzieci mowia, ze Ribery to dziwkarz (tez nijak to ma sie do jego gry na trawie).
Nieważne, ze wiekszosc bramek Messi strzelil w 2012 roku. Wazne, ze w 2013 został wyróżniony. Rownie dobrze moge napisac, ze w listopadzie 2012 Real nie liczyl sie juz w walce o mistrza. Nie wiesz czemu Messi>CR. Juz pisalem. Trofea+wyróżnienia indywidualne przemawiaja na korzysc Argentynczyka. Ronaldo taki lider, a nie potrafi wyciagnac z gowna Realu w decydujacych meczach.
Co do Xaviego to faktycznie, jedyna konkurencja dla Messiego w tamtym czasie. Problem lezy w tym, ze ludzie wola spektakularnych graczy którzy zawsze są "na wierzchu", niz tych "schowanych z tyłu". Zreszta widac to od 1991 do 2006 roku (pozniej wiadomo, Kaka, Ronaldo, Messi). Do dziś tylko dwoch defensywnych graczy dostało wyróżnienie jesli chodzi o tę nagrode. Cannavaro i Matthaus vs 14 ofensywnych graczy. Nie zostali wystarczajaco docenieni tacy wybitni gracze jak Maldini, Carlos czy Kahn.
Dalej piszesz, że Sneijder powinien dostać ZP w 2010 za potrojna korone, a w podsumowaniu z kolei, ze potrojna korona to zasluga calego teamu. Wiec jak to jest?
Nie mozna tez gdybac co by sie stalo, gdyby wyjac Riberego, Ronaldo itp. Liczy sie to co jest, a nie to, co by było gdyby...
Co do Realu i generała Franco.
Bez wywodów, suche fakty:
-Franco nie lubił Katalończyków.
-wojsko na polecenie generała zabiło prezydenta Barcelony, Sunyola za to, ze podróżował autem z wywieszoną flagą Katalońską
-Finał Pucharu Generalisimusa. Barcelona wygrywa pierwszy mecz 3:0. W rewanżu Blaugrana prowadzi do przerwy 0:1. W przerwie do szatni Katalonczykow wchodzi wojsko. Zastrasza. Mecz koczy sie 11:1.
-osłabianie Barcelony ekonomicznie. Franco przez 5 lata nie chcial zmienic przeznaczenia gruntu po budowie Camp Nou, odmawiając Barcy zmiany przeznaczenia gruntu po starym stadionie Les Corts do czego klub z Katalonii miał prawo
-no i szwingel z Di Stefano. Piłkarz podpisał kontrakt z Barceloną, Franco zablokował ten transfer. Stefano trafił do Realu stajac sie legenda klubu.
10.12.2013 03:56
ReeMan
To nie glupi komentarz. To sa suche fakty. Idz na obojetnie jaka strone Realu. Odpal news z 2010 roku i artykul o tym, ze Messi wygrał ZP. Przeczytaj komentarze. Policz ile brzmi cos na podobe "Sneijder powinien wygrac ZP, potrojna korona" itp, itd.
Idz pozniej na obojetnie jaka strone o Realu. Wejdz np w news z 2013 roku, o trojce nominowanych. Policz ile bedzie komentarzy "Ribery powinien wygrac, zdobyl potrojna korone". Punkt widzenia ewidentnie zalezy od punktu siedzenia. Nie bede juz dobijal tym, ze w 2010 Messi zdobyl 2 puchary, zostawał krolem strzelcow ligi mistrzow, zostawal wybierany do druzyny roku itp, podczas gdy mamy rok 2013, Ronaldo zdobył !! 0 (zero)!! tytułów drużynowych. Chcialbym zeby Ribery dostał to wyróżnienie, to dla niego ostatni gwizdek, ale jestem prawie pewny, ze nie otrzyma tej nagrody. Z dwojga zlego wolalbym zeby wygrał Messi niz Ronaldo. Nie szanuje Realu. Cien na ten klub rzucaja:
a) faszysci na stadionie
b) historia z czasow generała Franco, dzieki któremu, a raczej jego przemocy Real wygrał wiele tytułów.
Tutaj macie listy do tej pory ujawnionych glosow przez samych zainteresowanych. To nie jest wymysl mediow, to sa publicznie udostepnione glosy przez ludzi, ktorzy glosowali (we wlasnej osobie).
Iker Casillas (kapitan reprezentacji Hiszpanii)
1. Cristiano Ronaldo
2. ?
3. ?
Vicente del Bosque (selekcjoner reprezentacji Hiszpanii)
Zagłosował na "Xaviego i Andrésa Inieste" oraz na Francka Ribery.
Alejandro Sabella (selekcjoner reprezentacji Argentyny)
1. Leo Messi
2. Cristiano Ronaldo
3. Franck Ribéry
Gianluigi Buffon (kapitan reprezentacji Włoch)
1. Andrea Pirlo
2. Cristiano Ronaldo
3. Leo Messi
Cesare Prandelli (selekcjoner reprezentacji Włoch)
1. Andrea Pirlo
2. Cristiano Ronaldo
3. Franck Ribéry
Thiago Silva (kapitan reprezentacji Brazylii)
1. Leo Messi
2. Zlatan Inbrahimovic
3. Cristiano Ronaldo
Philipp Lahm (kapitan reprezentacji Niemiec)
1. Franck Ribéry
2. Cristiano Ronaldo
3. Leo Messi
Xabier Azkargorta (selekcjoner reprezentacji Boliwii)
1. Cristiano Ronaldo
2. Leo Messi
3. Andrés Iniesta
Benito Floro (selekcjoner reprezentacji Kanady)
1. Cristiano Ronaldo
2. Andrés Iniesta
3. Xavi
Robbie Keane (selekcjoner reprezentacji Irlandii)
1. Cristiano Ronaldo
2. Leo Messi
3. Gareth Bale
Steven Gerrard (selekcjoner reprezentacji Anglii)
1. Luis Suárez
2. ?
3. ?
Claudio Pizarro (kapitan reprezentacji Peru)
1. Franck Ribéry
2. Cristiano Ronaldo
3. Leo Messi
Didier Deschamps (selekcjoner reprezentacji Francji)
1. Franck Ribéry
2. ?
3. ?
Fabio Capello (selekcjoner reprezentacji Rosji)
1. Cristiano Ronaldo
2. ?
3. ?
Ottmar Hitzfeld (selekcjoner reprezentacji Szwajcarii)
1. Franck Ribéry
2. ?
3. ?
Niko Kovac (selekcjoner reprezentacji Chorwacji)
1. Franck Ribéry
2. Zlatan Ibrahimovic
3. Robert Lewandowski
Winnie Schäfer (selekcjoner reprezentacji Jamajki)
1. Robert Lewandowski
2. Franck Ribéry
3. Xavi
Otto Pfister (selekcjoner reprezentacji Trinidadu i Tobago)
1. Cristiano Ronaldo
2. Zlatan Ibrahimovic
3. Franck Ribéry
Berti Vogts (selekcjoner reprezentacji Azerbejdżanu)
1. Cristiano Ronaldo
2. Philipp Lahm
3. Robert Lewandowski
Mathias Högmo (selekcjoner reprezentacji Norwegii)
Cristiano Ronaldo, Zlatan Ibrahimovic, Leo Messi - bez informowania o kolejności.
Breda Hangeland (kapitan reprezentacji Norwegii)
Cristiano Ronaldo, Zlatan Ibrahimovic i Bastian Schweinsteiger - bez informowania o kolejności.
Jacub Błaszczykowski (kapitan reprezentacji Polski)
1. Cristiano Ronaldo
2. Leo Messi
3. Robert Lewandowski
Agustín Castillo (selekcjoner reprezentacji Salwadoru)
1. Franck Ribéry
2. Cristiano Ronaldo
3. Leo Messi
Darwin Ceren (kapitan reprezentacji Salwadoru)
1. Cristiano Ronaldo
2. Leo Messi
3. Franck Ribéry
Le Tan Tai (kapitan reprezentacji Wietnamu)
1. Franck Ribéry
2. Leo Messi
3. Cristiano Ronaldo
Koldo Álvarez (selekcjoner reprezentacji Andory)
1. Leo Messi
2. Cristiano Ronaldo
3. Franck Ribéry
Óscar Sonejee (kapitan reprezentacji Andory)
1. Cristiano Ronaldo
2. Franck Ribéry
3. Leo Messi
Lucio Antunes (selekcjoner Republiki Zielonego Przylądka)
1. Cristiano Ronaldo
2. Leo Messi
3. Zlatan Ibrahimovic
Miguel Herrera (selekcjoner reprezentacji Meksyku)
1. Ribéry
2. Robben
3. Lahm
Dely Valdés (selekcjoner reprezentacji Panamy)
1. Cristiano
2. Messi
3. Ribéry
Reinaldo Rueda (selekcjoner reprezentacji Ekwadoru)
1. Messi
2. Falcao
3. Cristiano
Gianni de Biasi (selekcjoner reprezentacji Albanii)
1. Cristiano
2. Messi
3. Ibrahimovic
Juan Manuel Funes (selekcjoner reprezentacji Gwatemali)
1. Iniesta
2. Messi
3. Pirlo
C. Domingo (selekcjoner reprezentacji Republiki Dominikany)
1. Cristiano
2. Messi
3. Ribéry
Gustavo Clemente (selekcjoner reprezentacji Wyspy Świętego Tomasza i Książęca)
1. Messi
2. Cristiano
3. Ribéry
Juan Carlos Buzzetti (selekcjoner reprezentacji Fidżi)
1. Cristiano
2. Messi
3. Ribéry
Jorge Luis Pinto (selekcjoner reprezentacji Kostaryki)
1. Cristiano
2. Ribéry
3. Neymar
Enrique Llena (selekcjoner reprezentacji Nikaragui)
1. Iniesta
2. Xavi
3. Ribéry
Kim Poulsen (selekcjoner reprezentacji Tanzanii)
1. Ribéry
2. Messi
3. Cristiano
Thomas Kojo (selekcjoner reprezentacji Liberii)
1. Messi
2. Ribéry
3. Cristiano
Pietro Ghedin (selekcjoner reprezentacji Malty)
1. Cristiano
2. Messi
3. Ribéry
Mohamed Boussel (selekcjoner reprezentacji Dżibuti)
1. Ribéry
2. Cristiano
3. Messi
Cornelius Huggins (selekcjoner reprezentacji Saint Vincent i Grenadyny)
1. Messi
2. Cristiano
3. -------
Percy Avoc (selekcjoner reprezentacji Vanuatu)
1. Messi
2. Cristiano
3. Ribéry
Wierze, ze wygra Messi (Ribery jest za malo medialny). Zresztą spojrzcie na głosy selekcjonera Vanuatu albo St.Vincent, a takich federacji jest jeszcze kilkadziesiąt. Mam nadzieje, ze beda glosowac albo na Riberego, albo na Messiego.
10.12.2013 02:06
IIWW
Wezmy wiec pod lupe tylko indywidualne osiagniecia roku 2013. Wezme pod uwagę oficjalne nagrody, nie będe robił sobie jaj wyroznieniami typu Trofeo Di Stefano.
Ronaldo: król strzelców LM i MVP La Liga (przypominam, nigdy wczesniej nie było nagrody za cos takiego jak MVP ligi hiszpanskiej, nagroda stworzona w tym roku-dla Ronaldo:) )
Messi: Najlepszy napastnik Primera Division, Najlepszy piłkarz Primera Division (oba wyroznienia przyznane przez Liga Nacional de Futbol Profesional) , Trofeo Pichichi (nagroda króla strzelców La Liga), Złoty But.
Ribery: Najlepszy Piłkarz Europejski w sezonie 2012/2013 według UEFA
Pomijajac juz osiagniecia druzynowe (gdzie i Messi, a przede wszystkim Ribery miażdzy Portugalczyka) to bardziej cenie sobie tytuł Najlepszego Piłkarza Europy niz króla strzelców ligi mistrzów.
Moim zdaniem nie ma mowy o ZP dla Ronaldo, ale żebranie o te nagrode chyba zrobi swoje. Trenerzy, koledzy z zespolu, z reprezentacji, sztab szkoleniowy, dzialacze FIFA, transparenty z podobizna Realu na trybunach Santiago Bernabeu w meczu, w którym Ronaldo nawet nie grał. Obrażanie sie, szukanie drugiego dna w wypowiedzi Blattera. Smiech na sali.
Uwaga, podaje przepis na 'wypłakaną' złotą piłkę:
- bądź pizdą
- płacz, że jesteś smutny, mów, że nie otrzymujesz wsparcia od prezesa, klubu, kibiców, kolegów z drużyny
- nakurwiaj nieskończoną ilość goli z ogórkami, jedź na mundial po wojażach barażowych
- wygraj tytułów: 0 (słownie zero)
- wgraj nagród indywidualnych (prestiżowych): 0 (słownie zero)
- płacz jak pizda do tego stopnia, że falangiści z zarządu ligi będą zmuszeni do stworzenia kolejnej kategorii wśród swoich bezużytecznych nagród - MVP sezonu
- zostań śmiesznym MVP na gali Liga de Futbol Profesional nie wygrywając ligi, nie zdobywając korony króla strzelców, ligę najlepiej przepierdol w listopadzie, by szybciej przypieczętować zdobycie tytułu MVP
- miej chody w Komisji do spraw Futbolu FIFA
- zadbaj o to, by ktoś ważny (Perez) miał bezpośredni wpływ na wybór kandydatów do wygrania balona
- spraw, by świat zwrócił uwagę na to, że jesteś niedoceniany (najlepiej niech na każdym kroku przeprasza Cie sam prezes FIFA, za to, że jesteś pizdą i nic nie wygrałeś)
- zorganizuj kampanie reklamowa, niech koledzy z drużyny, kadry, działacze i sponsorzy na każdym kroku podkreślają Twoją wyjątkowość, wielkość i talent
- spraw, by FIFA, w ramach akcji "złota piłka dla pizdy" przedłużyła głosowanie o kilka dni tak, by Twoje występy w meczach barażowych będących jednocześnie hańbą samą w sobie, zamieć na Twój atut (strzel kolejne kilka bramek w meczach w których nie powinieneś brać udziału - zdobądź przepustkę na mundial po kolejnych z rzędu barażach)
- mów, że nie masz obsesji na punkcie złotej piłki
- płacz, że pewien Argentyńczyk ma już 4, ty jedną, a przecież jesteś lepszy i tak być nie może
- mów, że przeżarta korupcją FIFA faworyzuję Twoich rywali, miej w 26 osobowej komisji do spraw futbolu swojego prezesa
- mów, że to prawdopodobnie najlepszy moment w Twojej karierze, dostań w tym samym roku wpierdol 4:1 w ramach półfinału CL
- nie zważaj na to, że skład 26 osobowej komisji FIFA zawiera tylko jednego stronniczego działacza - prezesa klubu Real Madrid CF
- rób z siebie ofiarę, najlepiej włącz się w jakieś akcje charytatywne - zadbaj o wizerunek dobrego człowieka
Dodaj do tego kontuzje największego rywala, fakt, że facet który w 2013 roku zdobył wszystko nie pochodzi z tak medialnego klubu i nie lubi publicznie pokazywać swojej dupy na jakiś kampaniach promujących gejowską bieliznę - co de facto sprawia, że w tym plebiscycie popularności wizerunek Twojej gołej dupy na każdym bilbordzie może zrobić różnice. Pomnóż przez ostatnie 4 sezony, w których płakałeś z tą samą siła, lecz mniejszą skuteczności i wychodzi Ci piękny, zajebiście niesmaczny, tak wypłakany, że aż żałosny zloty balon w dziejach piłki:)
Na koniec słowko o Blatterze.
Pomyślcie tylko, prezes takiej organizacji jak FIFA, nie może ot tak sobie wyjść i powiedzieć, że w tym roku wygrać powinien Cristiano, bo jest niedoceniany
Może natomiast, po namowach członka komisji ds. futbolu - Pereza, po rozmowach z zarządem klubu którego jest honorowym socio, zorganizować tanią szopkę, na której najpierw rzekomo obraża Ronaldo, a następnie ma pretekst ku temu, by na kązdym kroku podkreślać jego wartość
O skandalicznym przedłużeniu głosowania nie wspomnę
Rok temu Ronaldo nie był na gali, zła FIFA, zła nagroda, stronniczy kibice, wszystko beee...
W tym roku nie daj Boże wygra i co? Nagle nagroda jest wartościowa? Niech nie przychodzi na gale, albo odbierze nagrode i wyrzuci do kosza:)
Wszak złoty balon to plebiscyt popularności w którym najlepsi są dyskryminowani:)
10.12.2013 01:24
Nie łudźcie się. Ribery nie ma szans na trofeum i stanie na najniższym stopniu podium. ZP to nagroda indywidualna i tutaj liczą się statystyki pojedynczej jednostki. Potrójna korona to laury dla całego teamu. Skoro za 3 puchary druzynowe miałby dostać Ribery ZP to tak samo mógłby dostać ją Robben, Neuer, Alaba i każdy inny który przyczynił sie do zdobycia tych pucharów. Indywidualnie niestety i Ronaldo, i Messi gniotą Riberyego. Problem polega na tym, ze nikt dokładnie nie zna kryteriów przyznawania balona. Dla mnie np. powinno sie go dawac za indywidualne dokonania, ktos inny da za puchary druzynowe. Wiec tak. Jesli ZP dawało by sie za umiejetnosci indywidualne to Messi>Ronaldo>Ribery. Jeśli za puchary to Ribery>Messi>Ronaldo. Pamietajcie, ze pod uwage bierze sie caly rok. Ronaldo wygrał przez ten czas całe NIC.
Messi był kontuzjowany 5 razy (!) w ciagu tego roku. Mimo tego zdołał strzelic 46 bramek i zanotować 17 asyst w 45 meczach, wygrać La Liga i Super Puchar Hiszpanii, otrzymać Złotego Buta, zostać wybranym najlepszym graczem i królem strzelców La Liga. Dodatkowo poprowadził Argentyne do mistrzostw świata będąc najlepszym strzelcem kwalifikacji.
Ribery-wiadomo, zbędne moje pisanie.
Ronaldo-wygrał Trofeo Santiago Bernabeu ;)
Pewnie dostanie Ronaldo, choć ja postawiłem 100 zł na Messiego gdy kurs na niego wynosił 8 zł :)
Śmiesznie tylko będzie na gali przedstawianie osiagniec finalistów.
Ribery-zdobywca potrójnej korony.
Messi-mistrz Hiszpanii, zdobywca Złotego Buta
Ronaldo - ...
Powinien nagrode zgarnac albo Ribery albo Messi. Zalezy od tego jakie sa kryteria przyznawania, tak jak wyzej wspomnialem. Ronaldo jak wygra będzie to śmiech na sali. 2 miesiace dobre w ciagu calego roku, zawodzil w najwazniejszych meczach (szale zwyciestwa na korzysc Ronaldo może przechyllic tylko smieszny hattrick w barażach przeciwko Szwecji). Messi ciagnal ile mógł Barcelone, nawet gdy był kontuzjowany (np. mecze z Milanem i PSG).
Podsumowujac:
Za trofea druzynowe-Ribery
Indywidualnie-Messi
ZP dla Ronaldo brzmi to tak niedorzecznie, że aż wyobraziłem sobie jak Messi w 2008 odbiera nagrodę ZP po heroicznym boju z Krakowiakami na Reymonta w Eliminacjach LM. Po strzeleniu w wyżej wymienionym meczu 4 bramek, cały piłkarski świat ostatecznie zmienia głosy i Argentynczyk zamiata spod nosa nagrodę Ronaldo.
PS: FIFA złamała podstawową zasadę podczas tego głosowania. Nie zmienia sie zasad w trakcie trwania konkursu. (Mam na mysli wydłużenie czasu na głosowanie)
POWYZSZA OPINIA TO TYLKO MOJE ZDANIE! SALUTE!
09.12.2013 21:17
jastrzab
jak masz sopcasta to wklej w adres strony
sop://broker.sopcast.com:3912/139918
30.11.2013 15:53
@jastrzab123
sop://broker.sopcast.com:3912/139918
kanał Russian+ Football 2, jakosc 3000 kbps, miód, jest jeszcze 3500 kbps ale nie dziala niestety :/
30.11.2013 15:52
Polecam was sciagnac sopcasta i ogladac z wiziwig.tv
Zari
Nie do konca o to mi chodziło. Miałem nadzieję, że podasz mi link do Gazzetta dello Sport z tym artykułem. Ja widzialem tylko rozne zrodla które się powołuja na włoską gazetę, a na stronie owej nic mi na ten temat nie wiadomo. Uważam, ze ktos puscił plotę na twitterze a reszta mediów to łyknęła.
28.10.2013 21:06
A jeszcze jedno pytanie do Pana Redaktora. Może szanowny poczęstować linkiem do oryginalnej wersji artykułu? Przyznam szczerze, ze przejrzalem włoską gazetę i nie widzę takiej informacji jak w newsie.
28.10.2013 15:22
Jest Pique, nie ma Dantego?! Żart?!
28.10.2013 14:40
Hiszpanskie media ( w tym zaufani dziennikarze) donoszą: Thiago Alcantara ma na stole dwie oferty. Manchester United i Bayern Monachium. Jeśłi mysli o I skladzie i regularnej grze powinien iść do United. Jeśli liczy na rzadsze wystepy i lepszy projekt-Bayern.
19.06.2013 11:22
arszenislaw
He swietny joke z tym Argentynczykie.
Suarez ode mnie ma wielke tak choc stawiam zloto przeciwko orzechom ze nie przejdzie do Bayernu. To nie zawodnik którego potrzebuje Pep. Predzej Lewandowski przyjdzie niz on, a szkoda.
12.06.2013 03:14
Wiem ze to była "aronia" z twojej strony :D
10.06.2013 21:45
Nie, ze strzelił Realowi 4 gole w półfinałowym meczu Ligi Mistrzów, jako pierwszy zawodnik w historii wyrównując rekord Pucharu Europy Mistrzów Klubowych Ferenca Puskasa z 1960 roku
10.06.2013 21:02
Aha.
1. Patrzę na źródło
2. Widzę goal.com
3. Nie czytam.
10.06.2013 20:04
grupenfiurer
Ty nie jestes Neymar?
10.06.2013 14:38
Pewnie, ze sa lepsi ale nie kazdy chce odejsc ze swoich klubów albo kosztowali by bardzo duzo. Akurat jesli chodzi o obroncow to lekki deficyt. Hummelsa bym nie chcial. Za wolny.
09.06.2013 17:45
WOLE GO NIŻ KOŚCIELNEGO.
09.06.2013 17:36
Gosc oddaje sie w całości drużynie. Niesamowita wola walki.
http://www.youtube.com/watch?v=bJBvztCu7vg
09.06.2013 17:32
Ja bym go chcial. Barca go potraktowała jak szmate a przed choroba byl ich najlepszym obronca. Sam Abi mowi, ze jest gotow grac jeszcze na najwyzszych obrotach.
Guardiola mowi plynnie po niemiecku. Nawet konferencja bedzie w tym języku.
07.06.2013 21:12
Hourdeau
No to porownaj. Dla mnie reszta ligi hiszpanskiej jest mocniejsza od niemieckiej. wystarczy porownac osiagniecia zespołow takich jak Valencia, Sevilla, Bilbao, Malga (pechowo odpadla z BVB, który jest głównym rywalem Bayernu- wielkie WOW, to na pewno swiadczy o poziomie slabej LL), sprawdz tez europejskie puchary. Czemu chcesz porownywac od 4 miejsca w dol? Bo miejsca 1-4 sa niewygodne? Bo Atletico wygrywało LE w 2009/2010, 2011/2012 i Superpuchar europy tez 2 razy w 2010 i 2012?
Chłopie spojrz realnym spojrzeniem.
CL 05/06
1/2 finału Barcelona i Villarreal, 0 druzyn z Niemiec
06/07
1/2 0 druzyn z H i 0 z N
07/08
1/2 Barcelona, 0 z N
08/09
1/2 Barcelona, 0 z N
09/10
1/2 Barcelona, Bayern
10/11
1/2 2 druzyny z H i 1 z N
11/12
1/2 2 druzyny z H, 1 z N
12/13
1/2 2 z H, 2 z N.
PUEFA
05/06
1/2 Sevilla, Schalke (bezposredni pojedynek, Sevilla wygrywa potem puchar)
06/07
1/2 3 z H, 1 z N (wygrana Sevilli, po finale z Espanyolem)
07/08
1/2 0 z H, 1 z N (wygrywa Zenit, w finale pokonujac Rangersow, w 1/2 pokonujac Bayern 5:1 w dwumeczu)
08/09
1/2 0 z H, 2 z N (wygrywa Szachtar, ogrywajac Werder w finale)
LE
09/10
1/2 1 z H, 1 z N (wygrywa Atletico)
10/11
1/2 1 z H, 0 z N
11/12
1/2 3 z H, 0 z N (puchar zdobywa Atletico po zwyciestwie z Athletic)
12/13
1/2 0 z H, 0 z N.
Musisz przyznac, ze kluby hiszpanskie wypadaja lepiej. W ten sposob widze najbardziej sensowne i miarodajne porownania. Czyste statystyki najbardziej zblizone ku prawdzie, bo z fusów wróżyć to każdy potrafi, ale uargumentować już niekoniecznie. Rozumiem zafascynowanie BL, bo tez sie nia jaram i jestem pewny ze w ciagu kilku lat bedzie najlepsza liga z powodu braku zadluzen klubow, ale prosze, trzeba czasem zdjac rozowe okulary i spojrzec obiektywnie na sytuacje obecna.
07.06.2013 03:52
KrystianFCB
Na jakiej podstawie tak sadzisz? Troche nie na miejscu smiac sie z La Ligy gdy mowimy o Bundelisze gdzie przewaga I nad II miejscem wynosi ćwieć setki punktów. Moim zdaniem w Hiszpanii jest wyzszy poziom i lepsze drużyny. Wystarczy zobaczyc osiagniecia druzyn z BL i LL na arenie europejskiej zarówno w CL jak i LE w ostatnich latach.
06.06.2013 19:35
KrystianFCBM
Chodzi mi o indywidualne osiagi. Messi pobił rekort Gerda, Ronaldo ma w Realu srednia 1.01 bramki na mecz (201 bramek w 199 meczach). Statystyki z ostatniego sezonu, tylko w lidze:
Messi 46 goli + 12 asyst
Ronaldo 34 gole + 10 asyst.
Ktoś lepszy?
06.06.2013 19:16
Bez przesady. ROzumiem kibicowanie swojemu zawodnikowi ale troche obiektywizmu trzeba miec. Ronaldo i Messi sa przed wszystkimi na dzien dzisiejszy.
06.06.2013 18:58
LahmFANBayern19
Dokładnie tak.
gupenfiurer
Nie rozumiem? Przybliz może swoją mysl.
05.06.2013 20:07
FCB
Może podałbyś mi jakies kontrargumenty na moje argumenty, a nie wypowiadasz sie akurat na temat najmniej znaczacej czesci mojej wypowiedzi? Słucham? Przytoczysz 2 mecze i pewnie bedzie koniec, znajac takich znawców
05.06.2013 19:57
Tyle mam do powiedzenia na temat Robbena
http://www.youtube.com/watch?v=iNE4GbG46ww
05.06.2013 19:54
dylek i reszta
KONTUZJOGENNY-zawodnik, który powoduje kontuzję u innych
PODATNY NA KONTUZJE-zawodnik, który często jest kontuzjowany.
05.06.2013 19:48
KahnTitan1
I co? Dla mnie swietnie opisał Robbena Mourinho, nazywajac go „piłkarzem, który boi się ważnych spotkań”. Ty mi dajesz 3 linki? Przypomnij sobie:
a) 2006/2007 LFC-Chelsea, Robben nie strzela karnego, LFC przechodzi dalej.
b)Hiszpania-Holandia, finał Mistrzostw Świata 2010-Robben marnuje 2 sytuacje 1v1 z Ikerem
c) Borussia Dortmund-Bayern Monachium, 30. kolejka Bundesligi sezonu 2011/2012- złamał linię spalonego, przez co na ofsajdzie nie był Robert Lewandowski, który pokonał Manuela Neuera. Nie wykorzystał rzutu karnego. Sekundy przed końcem meczu Robben, będąc sam przed pustą bramką (na piątym metrze), posłał ją wysoko w trybuny.
d)Chelsea-Bayern Monachium, finał Ligi Mistrzów sezonu 2011/2012-nie trafił karnego w dogrywce
Prawdziwy AS, nigdy go nie lubiłem. Sredni grajek, jest wielu lepszych od niego. Dziwie sie, ze sprzedawano go prędko z Realu, z Chelsea a w Bayernie ma stac sie legenda? No way. Zrobił po prostu chociaz w tej CL co mial do zrobienia, to i tak za mało zeby go trzymac jesli spojrzymy na argumenty przeciw, ktore przytoczylem wyzej. Za zasługi nie powinno go tu byc. Szczerze mam nadzieję, że Pep zrobi porządek z tym gościem.
05.06.2013 19:45
Niekoniecznie musi to działac w sposob "Wymiana pomocnika za napastnika". Przyjdzie Goetze ktory moze zastapic Robbena. Mozna sprzedac Gomeza, oddac Robbena za Suareza i skład nadal nic nie straci. Pep bedzie mial szybkiego wariata z przodu i wysokiego Mandzukica. Do wyboru do koloru.
05.06.2013 19:29
FCB napisał:
"zdf
po tym co zrobił 25 maja ,to tak poprostu chcesz sie go pozbyc i to kosztem jakiegos świra"
JA tez chce sie go pozbyc, nie za to co zrobił, ale za to co powinien zrobić, a nie zrobił w ostatnich latach.
05.06.2013 19:16
Ja jestem na tak. Jeszcze sie okaze, ze mialem racje mowiac, ze Robben wyleci z klubu :)
05.06.2013 19:09
Za to ty chyba zapomniałeś o słowniku ortograficznym.
05.06.2013 15:59
Przewidzial po prostu cykl pilkarzy, tak jak w Barcelonie, ze cykl trwa 4-5 lat, dlatego uciekl jak szczur z tonacego statku (ironia)
05.06.2013 12:19
@Ziginho
No, masz racje, a syf po Rijkardzie też sam się posprzątał. Ciekawe czemu Pep odszedl i Barcelona juz gra żałośnie, mając tych samych piłkarzy+Songa+Alexisa, który grał drugi sezon w Barcy, a nie pierwszy czyli powinni byc jeszcze lepsi.
05.06.2013 12:06
Wyobrażam sobie Boatenga sciskajacego medal i skupiajacego swoja uwage na nim. Niczym dziecko, któremu spadł lód z patyczka na ziemię :)
05.06.2013 12:02
Nie przyjdzie zaden Suarez ani Aguero. Przyjdzie silna, wysoka "9".
05.06.2013 00:17
Brawo za słuszna decyzje Jupp.
04.06.2013 13:00
Pewnie pod koniec czerwca bedzie konferencja Pepa.
Gomez333
Ich filozofie to zabił amator Tito na ławce rezerwowych który pol sezonu spedził w szpitalu i który chciał być cwany kupujac Songa który miał grać w pomocy i na obronie, jak widac obrona kuleje nadal.
04.06.2013 12:55
Hilario
PRzekonamy sie pod koniec okienka, ja nie jestem pewny pozostania Robbena.
Jupp nie dla Realu:)
04.06.2013 12:50
Hilario zastanow sie co mowisz. Kazdy trener ma swoja wizje, jesli Bayern go zatrudnił, znaczy ze mu ufa i od Guardioli powinno zalezec jak będzie wygladac gra klubu. Za czasow Pepa Barcelona grała najefektywniejszy futbol. Wiec skoro potrafił to zrobić z Barca, czemu ma nie chciec tego samego wdrążyć do Bayernu?
04.06.2013 12:42
Hilario
wystarcyzło ogladac Barcelone zeby wiedziec jakich zawodnikow preferuje Pep. W czasie gdy np. Ibra przechodził do Barcy to gdyby Lewy był na dzisiejszym poziomie niewykluczone, ze bysmy mieli wtedy pierwszego Polaka w Barcelonie. Robben to idealny zawodnik do gry z kontry, Pep nie bedzie tak grał, dodatkowo niewiadomo, czy przy Guardioli Holender nadal bedzie pracował w defensywie tak jak robi to przy Heynckesie, a Guardiola ma wizje gry ostrym pressingiem i szybki odbior pilki to podstawa.
pecz01
Wlasnie jesli nie pozwoli mu zarzad ruszyc Robbena to Pep odejdzie pewnie za rok. PRzez to odszedł z Barcelony, nie pozwolono mu sprzedać Pique i Alvesa.
04.06.2013 12:35
Mysle ze na 90% odejdzie Robben. To nie jest pomocnik których lubi Guardiola, nie jego styl.
Przeraża mnie podejscie do pracy redaktorow tego serwisu. Kiedys pisalem o tym, nic nie dało więc apeluje jeszcze raz. Czytajcie prace zanim udostepnicie dla czytelnikow. W kazdym niemal artykule są jakieś błędy, literówki itp. Tutaj nie jest inaczej. Np. "Joachim Löw musi znaleźć najlepsz najlpsze rowziązanie dla zawodników.- zakończył 46 latek."
10.01.2014 16:41
United nie sprzedalo Pogby. Francuz po prostu nie przedluzyl kontraktu.
10.01.2014 14:24
Zbyt slaby na Bayern IMO.
09.01.2014 01:13
Co do Stegena to na razie oficjalnie wiadomo, ze nie podpisze kontraktu nowego z Monchengladbach. Saga jak z Lewandowskim, Niemiec skonczy w Barcelonie.
06.01.2014 20:51
Pewnie część widziała,a Ci którzy nie widzieli będą mieć ubaw.
http://www.youtube.com/watch?v=jURa0W2k5LY
06.01.2014 19:05
jastrzab123
moze bys przeczytal, zamiast zerkac tylko na tytul? W artykule nie chodzi o polskich kibiców, tylko o tych z Niemiec. Tu masz oryginalne zrodlo najwiekszego serwisu kibicowskiego BVB w Niemczech
http://www.schwatzgelb.de/2014-01-04-unsa-senf-warum-sich-lewandowski-einen-würdigen-abschied-erarbeitet-hat.html
06.01.2014 18:23
http://bundesliga.przegladsportowy.pl/Pilka-nozna-Robert-Lewandowski-a-pozegnanie-kibicow,artykul,191446,1,458.html
06.01.2014 17:49
@heat
Zart taki z mojej strony :) Dodatkowo by pewnie chcial z 10 mln euro pensji jesli zgodziłby sie przyjsc. Wyladuje pewnie w PSG albo Monaco, może M City.
06.01.2014 17:06
Udzielam się tu od niedawna można by rzecz, a już mam "przeciwników" i ludzi, którzy sie ze mna zgadzaja ;]
Ogolnie oficjalnie ter Stegen nie przedłuży kontraktu z Monchengladbach. Prawdopodobnie odejdzie do Barcelony. Ciekawe, gdzie Valdes wyladuje po sezonie (konczy mu się kontrakt). Może tak by Waldiego do Bayernu na rezerwe? :D
06.01.2014 16:32
Smieszne sa dla mnie argumenty w stylu "jestem na stronie X lat", "kibicuje temu klubowi X lat". To, ze jeden z drugim jest tu, albo kibicuje nawet od ćwierć wieku nie znacza, że jest uprzywilejowany w pisaniu bzdur. To brzmi tak, jakby "jestem tu od .... i mam prawo pisac swoje jakies chore melodie, a reszta która zarejestrowala sie 2 lata temu ma mi przytakiwac, bo przeciez to JA jestem większym/lepszym kibicem".
06.01.2014 16:21
zywieczdroj
Twoje argumenty są prześmieszne. Zobacz ile na arenie europejskiej wygrywaja druzyny hiszpanskie a pozniej niemieckie. Dodatkowo polecam ogladac mecze Atletico zeby zobaczyc co oni grają. Twoj tekst z Barceloną po prostu rece opadają. Odbije pileczke. Zobacz jaka liga niemiecka jest słaba, jak cienkie United które okupuje 7 miejsce w lidze bije 5:0 wicelidera BL i to na BayArenie! Argument twoich lotów.
06.01.2014 14:37
DieRoten
Jeśli mówimy o najsilniejszych ligach świata to nie Premier League a liga hiszpańska. Oceniam pod wzgledem trofeów miedzynarodowych, bo to chyba najsprawiedliwsza skala ocen. Wiec:
dajmy na to od 2000 roku.
Liga europejska:
Anglia:
Liverpool, Chelsea
Hiszpania:
Valencia, 2x Sevilla, 2x Atletico
Dodam, ze Liverpool w finale w 2001 roku wygrał z hiszpanskim Deportivo Alaves.
Dodam tez, ze w LE były 2 finały hiszpanskie, Sevilla vs Espanyol oraz Atletico vs Athletic Bilbao.
Liga mistrzów:
Anglia:
Liverpool, Manchester United, Chelsea
Hiszpania:
Real, 2x Barcelona.
Remis.
Tutaj były tez 1 finał hiszpanski Real-Valencia i 1 angielski United-Chelsea.
Moim zdaniem silniejsza jest La Liga od PL. Wystarczy tez popatrzec jak druzyny hiszpanskie objeżdzają z reguły te angielskie, 2x Barcelona vs United albo w LE Bilbao vs United.
06.01.2014 00:41
napisalem, ze Lewy jest lepszy? Napisałem, że nie gorszy od Mandzucika :)
05.01.2014 17:09
PISZE DO HEJTEROW!
Już po prostu nie mogę czytać tych zawistnych pseudo znawcow.. Boże ! widzisz i nie grzmisz... Ludzie docencie w końcu tego napastnika! jakby nie był Polakiem to większość by krzyczała o jego transfer niczym jak za Suarezem czy Agüero. Robert jest cenionym graczem na całym świecie, grając nawet w głupią FIFE widać, że jest w czołówce a tacy twórcy jak EA Games wiedzą co robią. Robert w BM sobie poradzi o to się nie martwcie. Radzi sobie w słabszej drużynie to czego ma sobie nie poradzić w lepszej, która leje wszystkich w lidze?. Ci którzy mówią, że bedzie grzał ławe to powiem tylko że jesteście głupi.. Bayern ma jednego solidnego napastnika - Mandzukicia, który lepszy od Lewego nie jest. W Najgorszym wypadku będą grali rotacyjnie.. Z takimi zawodnikami jakimi ma Bayern Robert może zostać królem strzelców w każdych rozgrywkach. Lewy jest jeszcze stosunkowo młody, może się rozwiniąć. Moim zdaniem to świetny ruch piłkarza jak i klubu.Obie strony zyskają. A my jako jego rodacy powinniśmy życzyć powodzenia i cieszyć się, że "naszemu" sie udało a nie jak większość baranów wylewać swoje żale z zazdrości.
05.01.2014 17:02
Ciekawy artykuł, rdakcja mogła by się zając tłumaczeniem i wrzucić na stronkę.
http://www.spiegel.de/sport/fussball/robert-lewandowski-bayerns-neuzugang-in-der-analyse-a-941413.html
Jak Lewandowski pasuje do koncepcji Bayernu i Guardioli.
05.01.2014 14:22
http://www.spiegel.de/sport/fussball/fc-bayern-real-madrid-lockte-robert-lewandowski-mit-81-millionen-euro-a-941761.html
Wg tego źródła Real oferował w grudniu za Lewandowskieho 81 mln euro.
05.01.2014 14:15
@hear
Zgadza sie, to ja. Oczywiscie ze pieniadze nie sa najwazniejsze. Wystarczy spojrzec na Real, ogromne pieniadze, malo trofeow. Im beda pod wieksza presja wygrania dziesiatego pucharu Europy tym wiecej beda wydawac kazdego roku.
Co do Barcelony to fenomenalna ekipe zrobil Pep a nie Rijkaard. Ten drugi zostawil burdel i smiesznym jest twierdzenie, ze Pep dostal gotowa druzyne. Guardiola wywalil z teamu m.in. Deco i Ronaldinho. Zrobil porzadek. Nie pamietam abym w innym klubie niz w Barcelonie pod wodza Pepa widzial w finale Ligi Mistrzow (wygranym 3:1 z United) 7 wychowankow w wyjsciowym skladzie (Valdes, Pique, Xavi, Iniesta, Busquets, Pedro, Messi). Nie pamietam, zebym w wyjsciowym skladzie u innego trenera niz Pep widzial 11(!) wychowankow w meczu o punkty (Valdes; Puyol i Fontas-boczni obrońcy; Pique i Busquets jako środkow; Xavi, Thiago i Cesc w pomocy; Pedro, Messi, Iniesta)
05.01.2014 12:28
Panie, Panowie, drogie dzieci. Pieniadze od zawsze byly wazne w pilce noznej. Nie zgadzam sie, ze Real, City czy ktos tam zepsul rynek 10-20 lat temu. Ten rynek jest juz zepsuty, zgnily od przeszlo 100lat. Wartosc pieniadza sie zmienila. Manchester United zbankrutowal juz prawie w 1902 ale pomogl mu gosc ktory mial kilka budek z piwem w miescie. 30 lat pozniej MU bylo na skraju bankructwa poraz drugi. Pilkarze nie dostawali pensji, klub nie placil za przewoz zawodnikow na mecze oraz inne uslugi zwiazane z zarzadzaniem klubu. Wtedy anonimowy jegomosc, w grudniu roku 1931 podarowal klubowi 2 tysiace funtow, co starczylo na splacenie zaleglosci i wyprawienie swiatecznego przyjecia zawodnikom. Jak zmienila sie wartosc pieniedzy obrazuje chociaz fakt taki, ze dzialka pod stadion United zostala wykupiona za 60 tys funtow, a sam obiekt wybudowany za 30 tys. Plany byly takie, aby trybuny mogly pomiescic 100 tys ludzi, niestety ograniczenia finansowe pozwolily na wybudowanie obiektu dla "tylko" 77 tysiecznej publiki. Ceny za pilkarzy tez byly inne. Tysiace funtow czy dolarow w tamtych czasach to byly ogromne pieniadze. Kasa zawsze byla wazna, inna sprawa jest, ze bez niej prawdopodobnie dzis niczym byly by kluby takie jak City, Arsenal czy Chelsea. Zreszta mysle, ze cala liga angielska byla by cienka jak wiezienna zupa. Przeciez chyba wszystkie kluby w Anglii maja wlascicieli. W lidze hiszpanskiej prawdopodobnie tylko Barcelona i moze Atletico dzis by cos znaczylo. Ci pierwsi poradzili sobie mimo przesladowan ze strony gen. Franco, Ci drudzy zawsze byli biedniejszym bratem Realu, z tego wzgledu, ze panstwo wolalo "sponsorowac" Krolewskich. Jesli chodzi o Real to przeciez oni maja dlugi w hiszpanskich bankach, dodatkowo jest to klub wspierany, faworyzowany przez Madryt. Zobaczcie ze aby Barcelona miec szanse z Madrytem musiala sprzedac sponsorom miejsca, na pustych jeszcze kilka lat temu koszulkach. Real bylby wielki tylko wtedy gdy byl pupilkiem Franco, pozniej bez olbrzymich inwestycji, dlugow, przekretow by nic nie znaczyl. Plus dla La Ligi, ze tam kluby (z wyjatkiem Malagi przez krotki okres) nie maja wlascicieli i nie sa spolkami, a naleza do kibicow-socios. Liga niemiecka to najzdrowszy organ wsrod wszystkich lig, przynajmniej europejskich. Kluby w BL aby otrzymac licencje musza przed sezonem zlozyc sprawozdanie finansowe i nie miec dlugow. Za kilka lat bedzie to najsilniejsza i najbogatsza liga pilkarska (teraz ustepuje lidze angielskiej). Wystarczy tez spojrzec na inwestycje. Od 2000 roku w Niemczech wybudowano i odnowiono wiecej stadionow niz w Anglii czy Hiszpanii. Jesli chodzi o frekwencje kibicow na trybunach, ta tez jest najwyzsza.
05.01.2014 11:45
Ciekawe kto odejdzie w lato z BVB?
Reus, Hummels, Gundogan...?
04.01.2014 21:46
@Makaj
Wiec da radę z tym nickem czy nie?
04.01.2014 21:32
HELMER
Tak i na pewno ostatnio Guardiola twierdzil, ze 16 trofeuów w Barcy w 4 lata to "era Messiego" a nie jego (Pepa).
Nawet jeśli Lewy był klepnięty przed rozpoczęciem pracy Pepa to IMO nie jest to żaden dowód, że jego transfer nie jest wolą Katalończyka. Jak wiadomo, Guardiola był dogadany z Bayernem chyba już w grudniu 2012, więc mógł swobodnie świat piłkarski obserwować i Roberta sobie zażyczyć.
04.01.2014 20:56
chickenski
Zawuaż, ze Pep chciał Ibrahimovica. Ale ten wkoncu niezaakceptowal tego, ze Messi bedzie tym lepszym od niego, wkoncu Szwedowi sie poebalo wiec Guardiola go wydalil z Barcelony. Gdyby Pep nie chcial Lewusa to jestem pewny ze by tu nie przyszedl. Guardiola odszedl z Barcelony ze wzgledu na to, ze nie mial luzu. Prezydent zablokowal sprzedaz m.in. Pique. Ot to wszystko.
04.01.2014 20:50
Hehehe w sondzie organizowanej przez najwiekszy katalonski dziennik, jakis czas temu Lewandowski wygrał głosowanie jako najlepszy mozliwy napastnik do wzmocnienia ataku Barcelony. W glosowaniu przebił takie osoby jak Aguero czy Falcao.
04.01.2014 20:46
BOREK MSCICIEL
https://twitter.com/BorekMati/status/419545650880315392
:D
04.01.2014 20:24
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/q71/1559722_618991651482775_1454843479_n.jpg
BURACTWO PRZEMÓWIŁO!
04.01.2014 20:19
@MAKAJ
Odbierz PRIV ode mnie
04.01.2014 20:15
Przecież Lewandowski jest o klase lepszym napastnikiem od Mandzukica, a jesli nawet Polak nie wypali to za rok pojdzie do byle Arsenalu za min 20 mln. Przeciez tu nie może nie zagrać i byc tak, zeby Bayern był w plecy. PRzynajmniej JAnusze zobacza w TV jak tworzy sie historia futbolu.
04.01.2014 20:14
Kalo
Wyobraz sobie, ze Lewy w 90 minucie nie strzela na pusta bramke w meczu z BVB gdzie Bawarczycy przegrywaja jedną bramką, co jest jednoznaczne z koncem marzen o pucharze ligi mistrzow i przedluzeniem nadziei jesli chodzi o gre w dogrywce :D
Przeciez 70% tych misiów malinowych z tej strony by popełniło zbiorowe samobójstwo.
jastrzab123 ja mam inne podejscie.
04.01.2014 19:57
W tym roku minie 23 lata odkad kibicuje Bayernowi i wiecie co wam powiem? Ze 23 lata marzeń o rodaku z prawdziwego zdarzenia w Bayernie wkońcu sie ziszczą. Hejterom półmetrowy w...
Powodzenia Robert. Udowodnij niedowiarkom. Trzymam kciuki, wspieram, szanuje jak każdego zawodnika FCB.
3...
2...
1...
Sezon na sezonowców otwarty
04.01.2014 19:50
Pewnie, Guardiola nie krytykuje... on uderza prosto w zarząd... Jeśli ma Guardiola powód by krytykować to to robi. Kto skrytykował Rosella jak nie Pep?
04.01.2014 17:56
To wcale nie musi byc zgrzyt na linii Guardiola-zarzad. Przeciez Pep sciagnał wysoką "9" do Barcelony. Był nią Zlatan. Szwed za bardzo zaczal gwiazdorzyć, więc został wydalony. Gdyby Pep faktycznie nie chciał Lewego, to myslę ze zarząd nawet byłby w stanie zaplacic te 20 mln odszkodowania byle tylko Guardiolia cieszył się z komfortu pracy. Nie wierzę, jakoby sternicy Bayernu popełnili ten sam bład co ci z Barcelony.
04.01.2014 17:37
jastrzab123
Zgadzam sie. Bayern ma genialny zarząd. Tu respektuje sie jak chyba nigdzie na swiecie słowo trenera. W Barcelonie Guardiola chciał sprzedać m.in. Pique ale zarząd mu na to nie pozwolił. Pep lubi mieć swobodę w pracy. Zarząd Barcelony go ograniczał, więc ten odszedl. Tutaj jak Pep powie, że chce obrońcę to dostanie obrońcę. JAk powie, że chce pomocnika to dostanie pomocnika. Gdyby Hiszpan powiedział, że nie chce Lewandowskiego to Lewy dziś by nie przechodził testów w Monachium.
04.01.2014 17:30
Faktycznie, zapomnialem o SSV Ulm. Mimo wszystko Wojciechowski to była kompletna pomyłka.
04.01.2014 17:19
WOjciechowski nie strzelił gola w żadnym oficjalnym meczu, a było ich 7.
04.01.2014 17:07
Zrobiłbym sobie kurde nowe konto i prawdziwy nick z moją ksywką realną, ale widzę falę hejtów pod moim adresem jako "sezonowiec" :D Keidys zrobiłem to konto tak dla jaj bo cos mnie tak ruszylo ze musialem to skomentować. Od tamtej pory czasem komentuje.
Redakcjo, jest opcja zmiany mojego nicka? Nie chciałbym robić multikonta.
04.01.2014 16:44
Hahahaha Lewy2014FCB :D
04.01.2014 16:42
Przecież Pol to kibic Lewandowskiego i tylko jego... Dopoki LEwandowski nie bedzie grał w Polskiej lidze dopóty Pol będzie kibicował każdej drużynie, w której Robert będzie grał.
04.01.2014 16:26
Teraz juz koncze, bo bana niepotrzebnie dostane.
04.01.2014 16:19
heat
Widocznie czuł się urażony, między moimi wersami odnalazł siebie. Tylko jak ktos mnie atakuje, ja nie stoje bezczynnie. Na razie może sie cieszyc ze wygladalo to jak przedszkole bo mogłem mu wciskać tylko przez net, inaczej bym go strzelił w mazak aż by mu skuwka ze kija spadła.
04.01.2014 16:17
heat
Radze spojrzeć, kto sie do kogo przypucował.
04.01.2014 16:11
No i przyjmijcie do wiadomosci, ze Lewandowski jest juz zawodnikiem Bayernu. Nalezy mu sie szacunek, wsparcie i zaufanie. Nie bedzie Wam wstyd jak w Niemczech za pol roku bedzie idolem trybun a w PL nadal bedziecie pluć żółcią i to na dodatek anonimowo, w internecie? Wiekszosc pewnie z Was nie widziala AA na oczy, o Stadionie Olimpijskim nie wspominając a gadacie jakbyscie siedzieli na stadionie co mecz, przypawani do niego. Trochę opamiętania ludzie.
04.01.2014 16:09
He he najsmieszniejsze jest to, że Breno podpala swój dom to wszyscy ze "Mia San Mia", wspaniały klub, inny od wszystkich, jak rodzina, szacunek itp, a nagle okazuje się, podpalacz wśród kibiców cieszy się większym szacunkiem niż rodak, który jest hejtowany tylko za to, że jest...Polakiem. Smiech na sali dzieci. A pozniej dziwic się, ze za granicą Polaków nie szanują itp. Jak mają nas szanować jak my sami się nie szanujemy?
04.01.2014 16:05
Przecież Pol to samiec alfa Januszów :)
Ja wierze, że Polak sobie poradzi w Bayernie, a mojego kibicowania Bawarczykom nie obrzydzą żadne media itp.
04.01.2014 15:54
Dodam jeszcze, ze zamiast cieszyc sie ze zawodnik swiatowej klasy, strzelajacy 4 bramki w jednym meczu polfinalowym przychodzi do nas za darmo, zamiast cieszyc sie ze ubieglismy takie marki jak Real czy Barcelona to hejtujecie dlatego ze Polak. Smieszne
Hugo82
Mokotow? Nie pokazuje sie na tej policijnej dzielnicy. A teraz uwal sie na pizde i nie mrugnij bo na harem trafisz i szwajcarzy sie toba zajmna.
04.01.2014 14:46
Bardzo sie ciesze, ze Robert przejdzie do Bayernu. Nie moge sie doczekać aż kupię koszulkę z napisem Lewandowski na plecach. Koło trąbki mi lata to, że będe nazywany przez dzieciaków 40 letnim "Januszem", bo myślę, że przy konkretnej rozmowie zniszczyłbym małolatów na starcie ;) Jestem dumny z Polaka w FCB. Brawo Robert. Powodzenia!
PS: Lamusy dupa cicho. Myslicie, ze we Francji, Holandii ludzie sa zawiedzeni i hejtują Riberego, Robbena? Haha polska mentalnosc i słowa z butów wystaje Wam zawistni ludzie. Ja mam nadzieję, że Robson wygryzie Mandzu ze składu. A co do tego, ze poslkie media beda sie spuszczaly nad Bayernem? Tez mi to wisi i powiewa. Widze w tym plusy, nie tylko wszystko in minus. Np. promocja, nowi kibice, co za tym idzie zwiekszenie popytu na gadżety klubowe=zysk klubu. Nieważne jak ludzie zaczną kibicować, w jakich okolicznościach. Ważne na jak długo zostaną z klubem. Nie zapominajcie, że nikt z Nas nie kibicuje Bayernowi od czasów powstania. Każdego coś przyciągnęło do tego klubu. Także panowie, wiecej luzu i dystansu. SALUTE!
04.01.2014 14:35
Pep jest znany z przekwalifikowania zawodnikow. Wystarczy wziac pod lupe Mascherano ktory w LFC gral jako defensywny pomocnik a po transferze do Barcelony gra na obronie.
19.12.2013 18:45
jastrzab123
No Manchester City oferował więcej, więc wszystko się zgadza z tym co mówisz. Gdyby zależało mu na kasie pewnie poszedłby do Citizens. Ja myślę, ze oni proponowali ponad 20 mln.
19.12.2013 12:09
Dobrze. Mam nadzieje, ze wyjasnimy Arsenal juz w I meczu. Licze ewentualnie na Real w 1/4.
16.12.2013 12:43
Czy trzeba być kimś wyjątkowym, aby szanować swój język w mowie i piśmie? Nie trzeba być chyba profesorem, aby nie popełniać błędów w pisowni. Mam nadzieję, że wszystkie pomyłki w tych tekstach to efekt niedbalstwa, a nie nieznajomości tej formy komunikacji interpersonalnej.
15.12.2013 21:32
Jej ile błędów w tekście. Praktycznie w każdym newsie znajduję błędy językowe, literówki itp. Do tej pory przymykałem oko, ale teraz przelała się czara goryczy.
"Chcmey"
"jedne trofeum"-powinno być JEDNO trofeum
"Działacz Bayern ten puchar zdobył dwa razy"-BayernU
"Na inny kontynentach takie trofeum ma ogromne znaczenie, więc mogę zapewnić, iż nasz zespół zrobi wszystko, aby po niego sięgnąć"- ...zrobi wszystko, aby po NIE sięgnąć. Mówimy o trofeum, więc sięgamy po NIE. Gdyby była mowa o pucharze, wtedy sięgalibyśmy po NIEGO.
W każdym niemal newsie na tym serwisie można znaleźć różnego rodzaju kwiatki. Czy ktoś to czyta przed dodaniem? Jeśli jest z tym problem, ja mogę zająć się poprawą, zanim zostanie to upublicznione :)
15.12.2013 18:30
"chcemy dać z siebie wszystko, tak samo jak w 2014" Błąd logiczny. Brzmi to tak, jakby rok 2014 byl za nami.
15.12.2013 18:10
Szkoda tego wczorajszego kiksa.
11.12.2013 14:09
http://www.youtube.com/watch?v=RBZcHjsG4GM
10.12.2013 19:55
Alcantara to melodia przyszłości, ale jestem pewien, że będziemy mieć sporo pociechy z tego chłopaka. Szkoda tylko, że w Hiszpanii nadal gra Xavi za nazwisko i dopoki "Sfinks" jest selekcjonerem tego kraju raczej sie to nie zmieni w najblizszym czasie :(
10.12.2013 11:30
Bede nazywal Ronaldo pizdą. Haladzieci mowia, ze Ribery to dziwkarz (tez nijak to ma sie do jego gry na trawie).
Nieważne, ze wiekszosc bramek Messi strzelil w 2012 roku. Wazne, ze w 2013 został wyróżniony. Rownie dobrze moge napisac, ze w listopadzie 2012 Real nie liczyl sie juz w walce o mistrza. Nie wiesz czemu Messi>CR. Juz pisalem. Trofea+wyróżnienia indywidualne przemawiaja na korzysc Argentynczyka. Ronaldo taki lider, a nie potrafi wyciagnac z gowna Realu w decydujacych meczach.
Co do Xaviego to faktycznie, jedyna konkurencja dla Messiego w tamtym czasie. Problem lezy w tym, ze ludzie wola spektakularnych graczy którzy zawsze są "na wierzchu", niz tych "schowanych z tyłu". Zreszta widac to od 1991 do 2006 roku (pozniej wiadomo, Kaka, Ronaldo, Messi). Do dziś tylko dwoch defensywnych graczy dostało wyróżnienie jesli chodzi o tę nagrode. Cannavaro i Matthaus vs 14 ofensywnych graczy. Nie zostali wystarczajaco docenieni tacy wybitni gracze jak Maldini, Carlos czy Kahn.
Dalej piszesz, że Sneijder powinien dostać ZP w 2010 za potrojna korone, a w podsumowaniu z kolei, ze potrojna korona to zasluga calego teamu. Wiec jak to jest?
Nie mozna tez gdybac co by sie stalo, gdyby wyjac Riberego, Ronaldo itp. Liczy sie to co jest, a nie to, co by było gdyby...
Co do Realu i generała Franco.
Bez wywodów, suche fakty:
-Franco nie lubił Katalończyków.
-wojsko na polecenie generała zabiło prezydenta Barcelony, Sunyola za to, ze podróżował autem z wywieszoną flagą Katalońską
-Finał Pucharu Generalisimusa. Barcelona wygrywa pierwszy mecz 3:0. W rewanżu Blaugrana prowadzi do przerwy 0:1. W przerwie do szatni Katalonczykow wchodzi wojsko. Zastrasza. Mecz koczy sie 11:1.
-osłabianie Barcelony ekonomicznie. Franco przez 5 lata nie chcial zmienic przeznaczenia gruntu po budowie Camp Nou, odmawiając Barcy zmiany przeznaczenia gruntu po starym stadionie Les Corts do czego klub z Katalonii miał prawo
-no i szwingel z Di Stefano. Piłkarz podpisał kontrakt z Barceloną, Franco zablokował ten transfer. Stefano trafił do Realu stajac sie legenda klubu.
10.12.2013 03:56
ReeMan
To nie glupi komentarz. To sa suche fakty. Idz na obojetnie jaka strone Realu. Odpal news z 2010 roku i artykul o tym, ze Messi wygrał ZP. Przeczytaj komentarze. Policz ile brzmi cos na podobe "Sneijder powinien wygrac ZP, potrojna korona" itp, itd.
Idz pozniej na obojetnie jaka strone o Realu. Wejdz np w news z 2013 roku, o trojce nominowanych. Policz ile bedzie komentarzy "Ribery powinien wygrac, zdobyl potrojna korone". Punkt widzenia ewidentnie zalezy od punktu siedzenia. Nie bede juz dobijal tym, ze w 2010 Messi zdobyl 2 puchary, zostawał krolem strzelcow ligi mistrzow, zostawal wybierany do druzyny roku itp, podczas gdy mamy rok 2013, Ronaldo zdobył !! 0 (zero)!! tytułów drużynowych. Chcialbym zeby Ribery dostał to wyróżnienie, to dla niego ostatni gwizdek, ale jestem prawie pewny, ze nie otrzyma tej nagrody. Z dwojga zlego wolalbym zeby wygrał Messi niz Ronaldo. Nie szanuje Realu. Cien na ten klub rzucaja:
a) faszysci na stadionie
b) historia z czasow generała Franco, dzieki któremu, a raczej jego przemocy Real wygrał wiele tytułów.
Tutaj macie listy do tej pory ujawnionych glosow przez samych zainteresowanych. To nie jest wymysl mediow, to sa publicznie udostepnione glosy przez ludzi, ktorzy glosowali (we wlasnej osobie).
Iker Casillas (kapitan reprezentacji Hiszpanii)
1. Cristiano Ronaldo
2. ?
3. ?
Vicente del Bosque (selekcjoner reprezentacji Hiszpanii)
Zagłosował na "Xaviego i Andrésa Inieste" oraz na Francka Ribery.
Alejandro Sabella (selekcjoner reprezentacji Argentyny)
1. Leo Messi
2. Cristiano Ronaldo
3. Franck Ribéry
Gianluigi Buffon (kapitan reprezentacji Włoch)
1. Andrea Pirlo
2. Cristiano Ronaldo
3. Leo Messi
Cesare Prandelli (selekcjoner reprezentacji Włoch)
1. Andrea Pirlo
2. Cristiano Ronaldo
3. Franck Ribéry
Thiago Silva (kapitan reprezentacji Brazylii)
1. Leo Messi
2. Zlatan Inbrahimovic
3. Cristiano Ronaldo
Philipp Lahm (kapitan reprezentacji Niemiec)
1. Franck Ribéry
2. Cristiano Ronaldo
3. Leo Messi
Xabier Azkargorta (selekcjoner reprezentacji Boliwii)
1. Cristiano Ronaldo
2. Leo Messi
3. Andrés Iniesta
Benito Floro (selekcjoner reprezentacji Kanady)
1. Cristiano Ronaldo
2. Andrés Iniesta
3. Xavi
Robbie Keane (selekcjoner reprezentacji Irlandii)
1. Cristiano Ronaldo
2. Leo Messi
3. Gareth Bale
Steven Gerrard (selekcjoner reprezentacji Anglii)
1. Luis Suárez
2. ?
3. ?
Claudio Pizarro (kapitan reprezentacji Peru)
1. Franck Ribéry
2. Cristiano Ronaldo
3. Leo Messi
Didier Deschamps (selekcjoner reprezentacji Francji)
1. Franck Ribéry
2. ?
3. ?
Fabio Capello (selekcjoner reprezentacji Rosji)
1. Cristiano Ronaldo
2. ?
3. ?
Ottmar Hitzfeld (selekcjoner reprezentacji Szwajcarii)
1. Franck Ribéry
2. ?
3. ?
Niko Kovac (selekcjoner reprezentacji Chorwacji)
1. Franck Ribéry
2. Zlatan Ibrahimovic
3. Robert Lewandowski
Winnie Schäfer (selekcjoner reprezentacji Jamajki)
1. Robert Lewandowski
2. Franck Ribéry
3. Xavi
Otto Pfister (selekcjoner reprezentacji Trinidadu i Tobago)
1. Cristiano Ronaldo
2. Zlatan Ibrahimovic
3. Franck Ribéry
Berti Vogts (selekcjoner reprezentacji Azerbejdżanu)
1. Cristiano Ronaldo
2. Philipp Lahm
3. Robert Lewandowski
Mathias Högmo (selekcjoner reprezentacji Norwegii)
Cristiano Ronaldo, Zlatan Ibrahimovic, Leo Messi - bez informowania o kolejności.
Breda Hangeland (kapitan reprezentacji Norwegii)
Cristiano Ronaldo, Zlatan Ibrahimovic i Bastian Schweinsteiger - bez informowania o kolejności.
Jacub Błaszczykowski (kapitan reprezentacji Polski)
1. Cristiano Ronaldo
2. Leo Messi
3. Robert Lewandowski
Agustín Castillo (selekcjoner reprezentacji Salwadoru)
1. Franck Ribéry
2. Cristiano Ronaldo
3. Leo Messi
Darwin Ceren (kapitan reprezentacji Salwadoru)
1. Cristiano Ronaldo
2. Leo Messi
3. Franck Ribéry
Le Tan Tai (kapitan reprezentacji Wietnamu)
1. Franck Ribéry
2. Leo Messi
3. Cristiano Ronaldo
Koldo Álvarez (selekcjoner reprezentacji Andory)
1. Leo Messi
2. Cristiano Ronaldo
3. Franck Ribéry
Óscar Sonejee (kapitan reprezentacji Andory)
1. Cristiano Ronaldo
2. Franck Ribéry
3. Leo Messi
Lucio Antunes (selekcjoner Republiki Zielonego Przylądka)
1. Cristiano Ronaldo
2. Leo Messi
3. Zlatan Ibrahimovic
Miguel Herrera (selekcjoner reprezentacji Meksyku)
1. Ribéry
2. Robben
3. Lahm
Dely Valdés (selekcjoner reprezentacji Panamy)
1. Cristiano
2. Messi
3. Ribéry
Reinaldo Rueda (selekcjoner reprezentacji Ekwadoru)
1. Messi
2. Falcao
3. Cristiano
Gianni de Biasi (selekcjoner reprezentacji Albanii)
1. Cristiano
2. Messi
3. Ibrahimovic
Juan Manuel Funes (selekcjoner reprezentacji Gwatemali)
1. Iniesta
2. Messi
3. Pirlo
C. Domingo (selekcjoner reprezentacji Republiki Dominikany)
1. Cristiano
2. Messi
3. Ribéry
Gustavo Clemente (selekcjoner reprezentacji Wyspy Świętego Tomasza i Książęca)
1. Messi
2. Cristiano
3. Ribéry
Juan Carlos Buzzetti (selekcjoner reprezentacji Fidżi)
1. Cristiano
2. Messi
3. Ribéry
Jorge Luis Pinto (selekcjoner reprezentacji Kostaryki)
1. Cristiano
2. Ribéry
3. Neymar
Enrique Llena (selekcjoner reprezentacji Nikaragui)
1. Iniesta
2. Xavi
3. Ribéry
Kim Poulsen (selekcjoner reprezentacji Tanzanii)
1. Ribéry
2. Messi
3. Cristiano
Thomas Kojo (selekcjoner reprezentacji Liberii)
1. Messi
2. Ribéry
3. Cristiano
Pietro Ghedin (selekcjoner reprezentacji Malty)
1. Cristiano
2. Messi
3. Ribéry
Mohamed Boussel (selekcjoner reprezentacji Dżibuti)
1. Ribéry
2. Cristiano
3. Messi
Cornelius Huggins (selekcjoner reprezentacji Saint Vincent i Grenadyny)
1. Messi
2. Cristiano
3. -------
Percy Avoc (selekcjoner reprezentacji Vanuatu)
1. Messi
2. Cristiano
3. Ribéry
Wierze, ze wygra Messi (Ribery jest za malo medialny). Zresztą spojrzcie na głosy selekcjonera Vanuatu albo St.Vincent, a takich federacji jest jeszcze kilkadziesiąt. Mam nadzieje, ze beda glosowac albo na Riberego, albo na Messiego.
10.12.2013 02:06
IIWW
Wezmy wiec pod lupe tylko indywidualne osiagniecia roku 2013. Wezme pod uwagę oficjalne nagrody, nie będe robił sobie jaj wyroznieniami typu Trofeo Di Stefano.
Ronaldo: król strzelców LM i MVP La Liga (przypominam, nigdy wczesniej nie było nagrody za cos takiego jak MVP ligi hiszpanskiej, nagroda stworzona w tym roku-dla Ronaldo:) )
Messi: Najlepszy napastnik Primera Division, Najlepszy piłkarz Primera Division (oba wyroznienia przyznane przez Liga Nacional de Futbol Profesional) , Trofeo Pichichi (nagroda króla strzelców La Liga), Złoty But.
Ribery: Najlepszy Piłkarz Europejski w sezonie 2012/2013 według UEFA
Pomijajac juz osiagniecia druzynowe (gdzie i Messi, a przede wszystkim Ribery miażdzy Portugalczyka) to bardziej cenie sobie tytuł Najlepszego Piłkarza Europy niz króla strzelców ligi mistrzów.
Moim zdaniem nie ma mowy o ZP dla Ronaldo, ale żebranie o te nagrode chyba zrobi swoje. Trenerzy, koledzy z zespolu, z reprezentacji, sztab szkoleniowy, dzialacze FIFA, transparenty z podobizna Realu na trybunach Santiago Bernabeu w meczu, w którym Ronaldo nawet nie grał. Obrażanie sie, szukanie drugiego dna w wypowiedzi Blattera. Smiech na sali.
Uwaga, podaje przepis na 'wypłakaną' złotą piłkę:
- bądź pizdą
- płacz, że jesteś smutny, mów, że nie otrzymujesz wsparcia od prezesa, klubu, kibiców, kolegów z drużyny
- nakurwiaj nieskończoną ilość goli z ogórkami, jedź na mundial po wojażach barażowych
- wygraj tytułów: 0 (słownie zero)
- wgraj nagród indywidualnych (prestiżowych): 0 (słownie zero)
- płacz jak pizda do tego stopnia, że falangiści z zarządu ligi będą zmuszeni do stworzenia kolejnej kategorii wśród swoich bezużytecznych nagród - MVP sezonu
- zostań śmiesznym MVP na gali Liga de Futbol Profesional nie wygrywając ligi, nie zdobywając korony króla strzelców, ligę najlepiej przepierdol w listopadzie, by szybciej przypieczętować zdobycie tytułu MVP
- miej chody w Komisji do spraw Futbolu FIFA
- zadbaj o to, by ktoś ważny (Perez) miał bezpośredni wpływ na wybór kandydatów do wygrania balona
- spraw, by świat zwrócił uwagę na to, że jesteś niedoceniany (najlepiej niech na każdym kroku przeprasza Cie sam prezes FIFA, za to, że jesteś pizdą i nic nie wygrałeś)
- zorganizuj kampanie reklamowa, niech koledzy z drużyny, kadry, działacze i sponsorzy na każdym kroku podkreślają Twoją wyjątkowość, wielkość i talent
- spraw, by FIFA, w ramach akcji "złota piłka dla pizdy" przedłużyła głosowanie o kilka dni tak, by Twoje występy w meczach barażowych będących jednocześnie hańbą samą w sobie, zamieć na Twój atut (strzel kolejne kilka bramek w meczach w których nie powinieneś brać udziału - zdobądź przepustkę na mundial po kolejnych z rzędu barażach)
- mów, że nie masz obsesji na punkcie złotej piłki
- płacz, że pewien Argentyńczyk ma już 4, ty jedną, a przecież jesteś lepszy i tak być nie może
- mów, że przeżarta korupcją FIFA faworyzuję Twoich rywali, miej w 26 osobowej komisji do spraw futbolu swojego prezesa
- mów, że to prawdopodobnie najlepszy moment w Twojej karierze, dostań w tym samym roku wpierdol 4:1 w ramach półfinału CL
- nie zważaj na to, że skład 26 osobowej komisji FIFA zawiera tylko jednego stronniczego działacza - prezesa klubu Real Madrid CF
- rób z siebie ofiarę, najlepiej włącz się w jakieś akcje charytatywne - zadbaj o wizerunek dobrego człowieka
Dodaj do tego kontuzje największego rywala, fakt, że facet który w 2013 roku zdobył wszystko nie pochodzi z tak medialnego klubu i nie lubi publicznie pokazywać swojej dupy na jakiś kampaniach promujących gejowską bieliznę - co de facto sprawia, że w tym plebiscycie popularności wizerunek Twojej gołej dupy na każdym bilbordzie może zrobić różnice. Pomnóż przez ostatnie 4 sezony, w których płakałeś z tą samą siła, lecz mniejszą skuteczności i wychodzi Ci piękny, zajebiście niesmaczny, tak wypłakany, że aż żałosny zloty balon w dziejach piłki:)
Na koniec słowko o Blatterze.
Pomyślcie tylko, prezes takiej organizacji jak FIFA, nie może ot tak sobie wyjść i powiedzieć, że w tym roku wygrać powinien Cristiano, bo jest niedoceniany
Może natomiast, po namowach członka komisji ds. futbolu - Pereza, po rozmowach z zarządem klubu którego jest honorowym socio, zorganizować tanią szopkę, na której najpierw rzekomo obraża Ronaldo, a następnie ma pretekst ku temu, by na kązdym kroku podkreślać jego wartość
O skandalicznym przedłużeniu głosowania nie wspomnę
Rok temu Ronaldo nie był na gali, zła FIFA, zła nagroda, stronniczy kibice, wszystko beee...
W tym roku nie daj Boże wygra i co? Nagle nagroda jest wartościowa? Niech nie przychodzi na gale, albo odbierze nagrode i wyrzuci do kosza:)
Wszak złoty balon to plebiscyt popularności w którym najlepsi są dyskryminowani:)
10.12.2013 01:24
Nie łudźcie się. Ribery nie ma szans na trofeum i stanie na najniższym stopniu podium. ZP to nagroda indywidualna i tutaj liczą się statystyki pojedynczej jednostki. Potrójna korona to laury dla całego teamu. Skoro za 3 puchary druzynowe miałby dostać Ribery ZP to tak samo mógłby dostać ją Robben, Neuer, Alaba i każdy inny który przyczynił sie do zdobycia tych pucharów. Indywidualnie niestety i Ronaldo, i Messi gniotą Riberyego. Problem polega na tym, ze nikt dokładnie nie zna kryteriów przyznawania balona. Dla mnie np. powinno sie go dawac za indywidualne dokonania, ktos inny da za puchary druzynowe. Wiec tak. Jesli ZP dawało by sie za umiejetnosci indywidualne to Messi>Ronaldo>Ribery. Jeśli za puchary to Ribery>Messi>Ronaldo. Pamietajcie, ze pod uwage bierze sie caly rok. Ronaldo wygrał przez ten czas całe NIC.
Messi był kontuzjowany 5 razy (!) w ciagu tego roku. Mimo tego zdołał strzelic 46 bramek i zanotować 17 asyst w 45 meczach, wygrać La Liga i Super Puchar Hiszpanii, otrzymać Złotego Buta, zostać wybranym najlepszym graczem i królem strzelców La Liga. Dodatkowo poprowadził Argentyne do mistrzostw świata będąc najlepszym strzelcem kwalifikacji.
Ribery-wiadomo, zbędne moje pisanie.
Ronaldo-wygrał Trofeo Santiago Bernabeu ;)
Pewnie dostanie Ronaldo, choć ja postawiłem 100 zł na Messiego gdy kurs na niego wynosił 8 zł :)
Śmiesznie tylko będzie na gali przedstawianie osiagniec finalistów.
Ribery-zdobywca potrójnej korony.
Messi-mistrz Hiszpanii, zdobywca Złotego Buta
Ronaldo - ...
Powinien nagrode zgarnac albo Ribery albo Messi. Zalezy od tego jakie sa kryteria przyznawania, tak jak wyzej wspomnialem. Ronaldo jak wygra będzie to śmiech na sali. 2 miesiace dobre w ciagu calego roku, zawodzil w najwazniejszych meczach (szale zwyciestwa na korzysc Ronaldo może przechyllic tylko smieszny hattrick w barażach przeciwko Szwecji). Messi ciagnal ile mógł Barcelone, nawet gdy był kontuzjowany (np. mecze z Milanem i PSG).
Podsumowujac:
Za trofea druzynowe-Ribery
Indywidualnie-Messi
ZP dla Ronaldo brzmi to tak niedorzecznie, że aż wyobraziłem sobie jak Messi w 2008 odbiera nagrodę ZP po heroicznym boju z Krakowiakami na Reymonta w Eliminacjach LM. Po strzeleniu w wyżej wymienionym meczu 4 bramek, cały piłkarski świat ostatecznie zmienia głosy i Argentynczyk zamiata spod nosa nagrodę Ronaldo.
PS: FIFA złamała podstawową zasadę podczas tego głosowania. Nie zmienia sie zasad w trakcie trwania konkursu. (Mam na mysli wydłużenie czasu na głosowanie)
POWYZSZA OPINIA TO TYLKO MOJE ZDANIE! SALUTE!
09.12.2013 21:17
jastrzab
jak masz sopcasta to wklej w adres strony
sop://broker.sopcast.com:3912/139918
30.11.2013 15:53
@jastrzab123
sop://broker.sopcast.com:3912/139918
kanał Russian+ Football 2, jakosc 3000 kbps, miód, jest jeszcze 3500 kbps ale nie dziala niestety :/
30.11.2013 15:52
Polecam was sciagnac sopcasta i ogladac z wiziwig.tv
Jakosc od 600 do 3500 kbps. Mnostwo linkow.
http://www.wiziwig.tv/broadcast.php?matchid=227753&part=sports
30.11.2013 15:37
Zari
Nie do konca o to mi chodziło. Miałem nadzieję, że podasz mi link do Gazzetta dello Sport z tym artykułem. Ja widzialem tylko rozne zrodla które się powołuja na włoską gazetę, a na stronie owej nic mi na ten temat nie wiadomo. Uważam, ze ktos puscił plotę na twitterze a reszta mediów to łyknęła.
28.10.2013 21:06
A jeszcze jedno pytanie do Pana Redaktora. Może szanowny poczęstować linkiem do oryginalnej wersji artykułu? Przyznam szczerze, ze przejrzalem włoską gazetę i nie widzę takiej informacji jak w newsie.
28.10.2013 15:22
Jest Pique, nie ma Dantego?! Żart?!
28.10.2013 14:40
Hiszpanskie media ( w tym zaufani dziennikarze) donoszą: Thiago Alcantara ma na stole dwie oferty. Manchester United i Bayern Monachium. Jeśłi mysli o I skladzie i regularnej grze powinien iść do United. Jeśli liczy na rzadsze wystepy i lepszy projekt-Bayern.
19.06.2013 11:22
arszenislaw
He swietny joke z tym Argentynczykie.
Suarez ode mnie ma wielke tak choc stawiam zloto przeciwko orzechom ze nie przejdzie do Bayernu. To nie zawodnik którego potrzebuje Pep. Predzej Lewandowski przyjdzie niz on, a szkoda.
12.06.2013 03:14
Wiem ze to była "aronia" z twojej strony :D
10.06.2013 21:45
Nie, ze strzelił Realowi 4 gole w półfinałowym meczu Ligi Mistrzów, jako pierwszy zawodnik w historii wyrównując rekord Pucharu Europy Mistrzów Klubowych Ferenca Puskasa z 1960 roku
10.06.2013 21:02
Aha.
1. Patrzę na źródło
2. Widzę goal.com
3. Nie czytam.
10.06.2013 20:04
grupenfiurer
Ty nie jestes Neymar?
10.06.2013 14:38
Pewnie, ze sa lepsi ale nie kazdy chce odejsc ze swoich klubów albo kosztowali by bardzo duzo. Akurat jesli chodzi o obroncow to lekki deficyt. Hummelsa bym nie chcial. Za wolny.
09.06.2013 17:45
WOLE GO NIŻ KOŚCIELNEGO.
09.06.2013 17:36
Gosc oddaje sie w całości drużynie. Niesamowita wola walki.
http://www.youtube.com/watch?v=bJBvztCu7vg
09.06.2013 17:32
Ja bym go chcial. Barca go potraktowała jak szmate a przed choroba byl ich najlepszym obronca. Sam Abi mowi, ze jest gotow grac jeszcze na najwyzszych obrotach.
09.06.2013 16:35
juz wole mlodego Nkoulou niz Koscielnego. Poprawcie prosze "szybkie przyspieszenie" :)
07.06.2013 22:57
zdf
Sam Guardiola.
07.06.2013 21:35
Guardiola mowi plynnie po niemiecku. Nawet konferencja bedzie w tym języku.
07.06.2013 21:12
Hourdeau
No to porownaj. Dla mnie reszta ligi hiszpanskiej jest mocniejsza od niemieckiej. wystarczy porownac osiagniecia zespołow takich jak Valencia, Sevilla, Bilbao, Malga (pechowo odpadla z BVB, który jest głównym rywalem Bayernu- wielkie WOW, to na pewno swiadczy o poziomie slabej LL), sprawdz tez europejskie puchary. Czemu chcesz porownywac od 4 miejsca w dol? Bo miejsca 1-4 sa niewygodne? Bo Atletico wygrywało LE w 2009/2010, 2011/2012 i Superpuchar europy tez 2 razy w 2010 i 2012?
Chłopie spojrz realnym spojrzeniem.
CL 05/06
1/2 finału Barcelona i Villarreal, 0 druzyn z Niemiec
06/07
1/2 0 druzyn z H i 0 z N
07/08
1/2 Barcelona, 0 z N
08/09
1/2 Barcelona, 0 z N
09/10
1/2 Barcelona, Bayern
10/11
1/2 2 druzyny z H i 1 z N
11/12
1/2 2 druzyny z H, 1 z N
12/13
1/2 2 z H, 2 z N.
PUEFA
05/06
1/2 Sevilla, Schalke (bezposredni pojedynek, Sevilla wygrywa potem puchar)
06/07
1/2 3 z H, 1 z N (wygrana Sevilli, po finale z Espanyolem)
07/08
1/2 0 z H, 1 z N (wygrywa Zenit, w finale pokonujac Rangersow, w 1/2 pokonujac Bayern 5:1 w dwumeczu)
08/09
1/2 0 z H, 2 z N (wygrywa Szachtar, ogrywajac Werder w finale)
LE
09/10
1/2 1 z H, 1 z N (wygrywa Atletico)
10/11
1/2 1 z H, 0 z N
11/12
1/2 3 z H, 0 z N (puchar zdobywa Atletico po zwyciestwie z Athletic)
12/13
1/2 0 z H, 0 z N.
Musisz przyznac, ze kluby hiszpanskie wypadaja lepiej. W ten sposob widze najbardziej sensowne i miarodajne porownania. Czyste statystyki najbardziej zblizone ku prawdzie, bo z fusów wróżyć to każdy potrafi, ale uargumentować już niekoniecznie. Rozumiem zafascynowanie BL, bo tez sie nia jaram i jestem pewny ze w ciagu kilku lat bedzie najlepsza liga z powodu braku zadluzen klubow, ale prosze, trzeba czasem zdjac rozowe okulary i spojrzec obiektywnie na sytuacje obecna.
07.06.2013 03:52
KrystianFCB
Na jakiej podstawie tak sadzisz? Troche nie na miejscu smiac sie z La Ligy gdy mowimy o Bundelisze gdzie przewaga I nad II miejscem wynosi ćwieć setki punktów. Moim zdaniem w Hiszpanii jest wyzszy poziom i lepsze drużyny. Wystarczy zobaczyc osiagniecia druzyn z BL i LL na arenie europejskiej zarówno w CL jak i LE w ostatnich latach.
06.06.2013 19:35
KrystianFCBM
Chodzi mi o indywidualne osiagi. Messi pobił rekort Gerda, Ronaldo ma w Realu srednia 1.01 bramki na mecz (201 bramek w 199 meczach). Statystyki z ostatniego sezonu, tylko w lidze:
Messi 46 goli + 12 asyst
Ronaldo 34 gole + 10 asyst.
Ktoś lepszy?
06.06.2013 19:16
Bez przesady. ROzumiem kibicowanie swojemu zawodnikowi ale troche obiektywizmu trzeba miec. Ronaldo i Messi sa przed wszystkimi na dzien dzisiejszy.
06.06.2013 18:58
LahmFANBayern19
Dokładnie tak.
gupenfiurer
Nie rozumiem? Przybliz może swoją mysl.
05.06.2013 20:07
FCB
Może podałbyś mi jakies kontrargumenty na moje argumenty, a nie wypowiadasz sie akurat na temat najmniej znaczacej czesci mojej wypowiedzi? Słucham? Przytoczysz 2 mecze i pewnie bedzie koniec, znajac takich znawców
05.06.2013 19:57
Tyle mam do powiedzenia na temat Robbena
http://www.youtube.com/watch?v=iNE4GbG46ww
05.06.2013 19:54
dylek i reszta
KONTUZJOGENNY-zawodnik, który powoduje kontuzję u innych
PODATNY NA KONTUZJE-zawodnik, który często jest kontuzjowany.
05.06.2013 19:48
KahnTitan1
I co? Dla mnie swietnie opisał Robbena Mourinho, nazywajac go „piłkarzem, który boi się ważnych spotkań”. Ty mi dajesz 3 linki? Przypomnij sobie:
a) 2006/2007 LFC-Chelsea, Robben nie strzela karnego, LFC przechodzi dalej.
b)Hiszpania-Holandia, finał Mistrzostw Świata 2010-Robben marnuje 2 sytuacje 1v1 z Ikerem
c) Borussia Dortmund-Bayern Monachium, 30. kolejka Bundesligi sezonu 2011/2012- złamał linię spalonego, przez co na ofsajdzie nie był Robert Lewandowski, który pokonał Manuela Neuera. Nie wykorzystał rzutu karnego. Sekundy przed końcem meczu Robben, będąc sam przed pustą bramką (na piątym metrze), posłał ją wysoko w trybuny.
d)Chelsea-Bayern Monachium, finał Ligi Mistrzów sezonu 2011/2012-nie trafił karnego w dogrywce
Prawdziwy AS, nigdy go nie lubiłem. Sredni grajek, jest wielu lepszych od niego. Dziwie sie, ze sprzedawano go prędko z Realu, z Chelsea a w Bayernie ma stac sie legenda? No way. Zrobił po prostu chociaz w tej CL co mial do zrobienia, to i tak za mało zeby go trzymac jesli spojrzymy na argumenty przeciw, ktore przytoczylem wyzej. Za zasługi nie powinno go tu byc. Szczerze mam nadzieję, że Pep zrobi porządek z tym gościem.
05.06.2013 19:45
Niekoniecznie musi to działac w sposob "Wymiana pomocnika za napastnika". Przyjdzie Goetze ktory moze zastapic Robbena. Mozna sprzedac Gomeza, oddac Robbena za Suareza i skład nadal nic nie straci. Pep bedzie mial szybkiego wariata z przodu i wysokiego Mandzukica. Do wyboru do koloru.
05.06.2013 19:29
FCB napisał:
"zdf
po tym co zrobił 25 maja ,to tak poprostu chcesz sie go pozbyc i to kosztem jakiegos świra"
JA tez chce sie go pozbyc, nie za to co zrobił, ale za to co powinien zrobić, a nie zrobił w ostatnich latach.
05.06.2013 19:16
Ja jestem na tak. Jeszcze sie okaze, ze mialem racje mowiac, ze Robben wyleci z klubu :)
05.06.2013 19:09
Za to ty chyba zapomniałeś o słowniku ortograficznym.
05.06.2013 15:59
Przewidzial po prostu cykl pilkarzy, tak jak w Barcelonie, ze cykl trwa 4-5 lat, dlatego uciekl jak szczur z tonacego statku (ironia)
05.06.2013 12:19
@Ziginho
No, masz racje, a syf po Rijkardzie też sam się posprzątał. Ciekawe czemu Pep odszedl i Barcelona juz gra żałośnie, mając tych samych piłkarzy+Songa+Alexisa, który grał drugi sezon w Barcy, a nie pierwszy czyli powinni byc jeszcze lepsi.
05.06.2013 12:06
Wyobrażam sobie Boatenga sciskajacego medal i skupiajacego swoja uwage na nim. Niczym dziecko, któremu spadł lód z patyczka na ziemię :)
05.06.2013 12:02
Nie przyjdzie zaden Suarez ani Aguero. Przyjdzie silna, wysoka "9".
05.06.2013 00:17
Brawo za słuszna decyzje Jupp.
04.06.2013 13:00
Pewnie pod koniec czerwca bedzie konferencja Pepa.
Gomez333
Ich filozofie to zabił amator Tito na ławce rezerwowych który pol sezonu spedził w szpitalu i który chciał być cwany kupujac Songa który miał grać w pomocy i na obronie, jak widac obrona kuleje nadal.
04.06.2013 12:55
Hilario
PRzekonamy sie pod koniec okienka, ja nie jestem pewny pozostania Robbena.
Jupp nie dla Realu:)
04.06.2013 12:50
Hilario zastanow sie co mowisz. Kazdy trener ma swoja wizje, jesli Bayern go zatrudnił, znaczy ze mu ufa i od Guardioli powinno zalezec jak będzie wygladac gra klubu. Za czasow Pepa Barcelona grała najefektywniejszy futbol. Wiec skoro potrafił to zrobić z Barca, czemu ma nie chciec tego samego wdrążyć do Bayernu?
04.06.2013 12:42
Hilario
wystarcyzło ogladac Barcelone zeby wiedziec jakich zawodnikow preferuje Pep. W czasie gdy np. Ibra przechodził do Barcy to gdyby Lewy był na dzisiejszym poziomie niewykluczone, ze bysmy mieli wtedy pierwszego Polaka w Barcelonie. Robben to idealny zawodnik do gry z kontry, Pep nie bedzie tak grał, dodatkowo niewiadomo, czy przy Guardioli Holender nadal bedzie pracował w defensywie tak jak robi to przy Heynckesie, a Guardiola ma wizje gry ostrym pressingiem i szybki odbior pilki to podstawa.
pecz01
Wlasnie jesli nie pozwoli mu zarzad ruszyc Robbena to Pep odejdzie pewnie za rok. PRzez to odszedł z Barcelony, nie pozwolono mu sprzedać Pique i Alvesa.
04.06.2013 12:35
Mysle ze na 90% odejdzie Robben. To nie jest pomocnik których lubi Guardiola, nie jego styl.
04.06.2013 12:31