DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: KHOLD Strona 1

Moim zdaniem jeśli Bayern miałby się wzmocnić skrzydłowym to z tej dwójki tylko Sane powinien być brany pod uwagę. Ousmane’a Dembele już parę razy pokazał, jak "potrafi" się zachować, a obecna atmosfera w Bayernie nie jest najlepsza. Uważam, że w obecnej sytuacji rzeczą której klubowi najmniej potrzeba są jakieś wewnętrzne utarczki i niezadowolenia zawodników, a taki scenariusz może się pojawić po przyjściu Dembele. Jeśli nie przyjdzie ani jeden ani drugi, to trzeba wydać konkretne pieniądze na konkretnego zawodnika, bo wieczne oszczędzanie doprowadziło do tego, że nagle się okazuje: "o... nie mamy kim grać". Jakoś inne kluby nie mają problemów by wydawać co sezon krocie na kolejnych znanych, świetnych zawodników. Owszem, ceny rynkowe są obecnie niezdrowe, ale nie łudźmy się, że będziemy mieli świetnego skrzydłowego jak Ribery za ok. 30 mln. Pragnę zauważyć, że minęło 12 lat od jego transferu... solidny zawodnik to obecnie konkretna suma. Trzeba niestety trochę wydawać, a właściwie zainwestować, a nie cieszyć się z nabycia średniaków i myśleć, żejakoś to będzie. Jeśli Bayern poważnie myśli o kupie Sane, to powinien zapłacić odpowiednie pieniądze za niego bo nabędzie zawodnika, który powinien być zakupem na lata. MC doskonale wie kogo ma w składzie i chce cenę adekwatną do umiejętności i wieku zawodnika.

Edytowano : 2019-07-12 08:21:32

Moim zdaniem jeśli Bayern miałby się wzmocnić skrzydłowym to z tej dwójki tylko Sane powinien być brany pod uwagę. Ousmane’a Dembele już parę razy pokazał, jak "potrafi" się zachować, a obecna atmosfera w Bayernie nie jest najlepsza. Uważam, że w obecnej sytuacji rzeczą której klubowi najmniej potrzeba są jakieś wewnętrzne utarczki i niezadowolenia zawodników, a taki scenariusz może się pojawić po przyjściu Dembele. Jeśli nie przyjdzie ani jeden ani drugi, to trzeba wydać konkretne pieniądze na konkretnego zawodnika, bo wieczne oszczędzanie doprowadziło do tego, że nagle się okazuje: "o... nie mamy kim grać". Jakoś inne kluby nie mają problemów by wydawać co sezon krocie na kolejnych znanych, świetnych zawodników. Owszem, ceny rynkowe są obecnie niezdrowe, ale nie łudźmy się, że będziemy mieli świetnego skrzydłowego jak Ribery za ok. 30 mln. Pragnę zauważyć, że minęło 12 lat od jego transferu... solidny zawodnik to obecnie konkretna suma. Trzeba niestety trochę wydawać, a właściwie zainwestować, a nie cieszyć się z nabycia średniaków i myśleć, że jakoś to będzie. Jeśli Bayern poważnie myśli o kupie Sane, to powinien zapłacić odpowiednie pieniądze za niego bo nabędzie zawodnika, który powinien być zakupem na lata. MC doskonale wie kogo ma w składzie i chce cenę adekwatną do umiejętności i wieku zawodnika.

12.07.2019 08:17

irys | 16-03-2011, godz. 16:57:49

Musi przyjść trener lepszy od Van Gaala,ale też i lepsza obrona.Ta formacja została zlekceważona a jest ona najważniejsza.W linii obrony nie można dokonywać tylu zmian co robił Van Gaal.Obrona musi grać w stałym składzie,wtedy jest zgrana i jest monolitem.Zmiany można robić w innych formacjach,ale nie w obronie.To jest wielki błąd Van Gaala.

Zgadzam się z Twoją wypowiedzią. Rotacje, praktycznie co kolejka, w linii obrony to szaleństwo. Poza tym widać było, że w trakcie meczu, gdy nastąpił uraz Van Bautena, trener się pogubił. Zamiast wprowadzić doświadczonego zawodnika, mogącego nieco uspokoić grę (jakim jest Tymoschuk) wstawił młodego Badstubera, który odtatnio formą nie błyszczy.
Wiem, że teoretycznie Breno zawinił przy bramce na 3:2 dla Interu, ale tak na prawdę całą obrona na koniec się pogubiła i tyle. Miejmy nadzieję, że do końca sezonu chłopaki się zmobilizują i będą odnosić same zwycięstwa, czego Im życzę z całego serca!

16.03.2011 17:11

Jak większość z Was uważam, że najwłaściwszym ruchem byłoby wypożyczenie np. na 2 lata, podobnie jak miało to miejsce w przypadku Philipa Lahma.

22.01.2011 02:20

B@rtlej | 10-01-2011, godz. 00:35:11
KHOLD,nie wiem skąd bierzesz informacje, ale Kraft jest rok mlodszy od Neuera.. a o 3 od Adlera. Więc jak można go nazwać młodziakiem w wieku 23 lat ? Pzdr.

Jak na bramkarza, który ma bronić w podstawowym składzie FC Bayern'u Kraft jest młody (może z młodzikiem troszkę przesadziłem) jak dla mnie bramkarz w takim wieku jest bardzo młody. Praktycznie w żadnym klubie na świecie zawodnik w takim wieku nie stoi między słupkami. Co do wieku Neuera i Krafta... bramkarz Schalke ur. 1986, a Kraft 1988 r. więc różnica między nimi to dwa lata a nie rok.
Pozdrawiam

16.01.2011 13:04

Moim zdaniem, jeśli sprawa z Neuerem jest - jak mówi sam zainteresowany - fikcją, to Bayern powinien ściągnąć np. Rene Adler'a. Mając bramkarza jak on, oraz jak dla mnie, zdolnego Krafta, mogliby młodzika dobrze rozwinąć, a Adler miałby niezłego konkurenta. Bayern przestanie mieć wówczas problemy z bramkarzami.

10.01.2011 00:12

Ostatnie występy Ukraińca były bardzo dobre - zdecydowanie wyróżniający się zawodnik - na środku obrony (tam gdzie niby nie lubi grać) zachowywał się jak rasowy defensor. Jestem zdania, że przez najbliższy czas to właśnie on powinien znajdować się na tej pozycji - ja przynajmniej czuję się spokojniej gdy On gra z tyłu ;)

Życzę Mu częstszych występów w podstawowym składzie. Ostatnimi występami zasłużył na to, by otrzymywać więcej szans.

Pozdrawiam

17.11.2010 18:49

sebastian9 | 27-08-2010, godz. 15:05:01

to se lech trafil. chcialem aby trafil na vfb, bvb lub b04.
ale i tak bedzie ciekawie. kazda niemiecka ekupa ma w swej grupie rywala z hiszpanii. :)


Jak Lech mógł trafić na 04, skoro oni nie grają w LE tylko w LM?

27.08.2010 15:52

To co większość mówi jest prawdą. 2 błędy w obronie - przede wszystkim ten rażący Van Buytena, spowodowały, że Bayern nie osiągnął trzeciego trofeum. Trudno się mówi. Przed sezonem nikt nawet nie zakładał, że będą grali w finale LM, więc chwała Im za to - odbili się od dna meczem z Juventusem i ugrali to co się da ugrać, mając potężne braki w linii obrony - nadal będę mówił, o tym, że Belg raczej nadaje się do ataku niż na środkowego defensora. Cóż, nie ma co narzekać, FC Bayern i tak musi zaliczyć ten sezon do udanych :) Pozostaną nam emocje z finałów MŚ 2010 oraz transfery - miejmy nadzieję, że bardziej udane niż zakup Mario Gomeza.
P.S. Zastanawia jeszcze jedno - jakim cudem powołany został Gomez, który od jakiegoś czasu ma problemy z formą, a pominięto Kevina Kuranyi'a, mającego za sobą bardzo dobry sezon.

23.05.2010 00:55

4 korony nadal możliwe :)
Zostały jeszcze LM i World Club Cup i myślę, że są one w zasięgu Bayernu.
Póki co cieszmy się z tych dwóch osiągnięć i przygotujmy płuca na kolejny doping 22 maja.
P.S. Kumpel pewnie zostanie wyklęty przez sąsiadów, a wszystko przeze mnie, bo są zmuszeni słyszeć okrzyki i ryknięcia z radości co pewien czas ;) - On co prawda nie lubi Bayernu i był za Werderem, ale od czasu kiedy mecze oglądam właśnie u Niego, FC Bayern wygrywa... ;)
FORZA FC BAYERN MUNCHEN!

16.05.2010 12:53

makaay | 11-05-2010, godz. 09:18:18

Będzie zarząd chciał to go kupią ale nie za cene Gomeza,Bayern to wielki klub i musi też mieć mocną ławkę.

Gomez nie zgodzi się na bycie zmiennikiem.

11.05.2010 10:18

Macie rację.
Gdyby udało się pozyskać Dzeko - choćby kosztem Gomeza, warto dokonać takiej wymiany. Bośniak jest naprawdę dobry, a zeszły sezon nie był dziełem przypadku, bowiem w tym znów pokazał na co go stać.

P.S. moim zdaniem Edin zasili FC Bayern.

10.05.2010 23:24

Niech robi jak chce... oby mu wyszło na dobre. Swoje w Bayernie zrobił i jeśli uważa, że lepsze dla jego kariery są kluby hiszpańskie to niech pojedzie i się przekona, czy aby się nie pomylił...

04.05.2010 11:48

Niech ten piękny sen się ziści i FC Bayern Munchen sięgnie po 3 trofea na Starym Kontynencie + czwarty w postaci World Club Cup. To by był dopiero fantastyczny sezon ;)

03.05.2010 22:40

IronPablo | 28-04-2010, godz. 14:17:41

Tak to nie powinno być! Czerwona kartka to czerwona kartka czyli zawieszenie na jeden następny mecz, takie komisje powinny być powoływane tylko jeśli nastąpiłby uszczerbek na zdrowiu faulowanego piłkarza.

Tak jest tylko w przypadku dwóch żółtych w meczu i w konsekwencji czerwonej. Gdy dostaje się czerwoną kartkę, zbiera się komisja i analizuje.

28.04.2010 14:29

Jak dla mnie, jako fama FC Bayern Munchen - jest to duża strata, ale jako kibic - zgadzam się z decyzją, że Ribery nie powinien zagrać co najmniej w finale.
Takie faule są w skutkach FATALNE, o czym przekonało się już wielu zawodników, a wśród nich Wasyl i ostatnio Eddie Gustafsson.
P.S. zresztą cała sprawa z aferą wokół Francka też może wpływać niekorzystnie na jego postawę na boisku. Może to i lepiej dla Bawarczyków... zobaczymy co przyniesie finał.

28.04.2010 14:17

Jesteśmy z Tobą.

28.04.2010 09:05

Dzięki Roy za piękne bramki, które strzelałeś w swojej karierze, a w szczególności te zdobyte w barwach FC Bayern Munchen i Oranje. Będziemy pamiętać o Twoich wyczynach, byłeś jednym z tych uniwersalnych napastników, którym zdobywanie goli głową czy nogą nie stanowiło problemu. Oby Ci się w życiu dalej powodziło, niezależnie od tego czym się obecnie zajmiesz :)

28.04.2010 01:02

Znalazłem.
Nie zagrają w kolejnym meczu w przypadku żółtej kartki: Samuel Eto'o, Maicon, Walter Samuel, Javier Zanetti.
W przypadku Bacelony: Daniel Alves, Gerard Piqué

28.04.2010 00:49

davoust
w meczu z Barcą kartki otrzymali:
Samuel Eto'o (12)
Dejan Stankovic(82)
z tego co pamiętam, to Stankovic w rewanżu nie zagra, jednak nie pamiętam który z zawodników z Mediolanu ma jeszcze "zagrożenie". Jak coś znajdę, to napiszę ;)

28.04.2010 00:43

diabel169
martwi mnie jeszcze jedna rzecz... dajmy na to awansuje Inter... ale dawno nie widzieliśmy w "AKCJI" "pana" Howarda Webba... żeby tylko federacja nie zdecydowała się "wrzucić" go na finał, bo znów będzie jak w przypadku meczu Austria-Polska. Webb zechce np. zniszczyć Bayern za wyeliminowanie MU, bo dla niego nie ma nic nadzwyczajnego w kontrowersyjnych, bądź złych decyzjach. On mówi, że miał rację i tyle. Nie przegadasz do łysej pały. Dla niego nie ma znaczenia piękno meczu i radość gry, w jego postępowaniu cały czas zauważam chęć bycia zauważonym, co w przypadku pracy arbitra jest niedopuszczalne! Z tego co wiem, niestety on jest jednym z faworytów na finał :/

28.04.2010 00:37

driverFCB | 28-04-2010, godz. 00:11:24

a co powiecie o Alabie???? po dzisiejszym meczu???

Nie ma co oceniać jego występu, bo zagrał 11 minut + 2 minuty doliczonego czasu... można powiedzieć tylko, że zagrał poprawnie, bo miał kilka kontaktów z piłką. Dobrze, że trener go "oswaja" z grą w europejskich pucharach :)

28.04.2010 00:26

Cieszy zasłużone zwycięstwo - OL grał zupełnie jak w pierwszym meczu - bez wyrazu. Całe widowisko oceniam na plus, tylko ta czerwona kartka nie powinna mieć miejsca - Bayern poradził by sobie bez tego. Altintop - jak dla mnie rozegrał najlepszy mecz od czasu kiedy przybył do Monachium - na prawdę, coś niesamowitego :D (szkoda, że nie udało mu się zdobyć bramki bo ciężko "ORAŁ" cały mecz).
W każdym razie po takim meczu nie ma co wpadać w euforię i mówić o tym, że FC Bayern Munchen jest faworytem w finale. Z pewnością tak nie będzie. José Mourinho pokazał w pierwszym meczu Interu, że jest najlepszym taktykiem trenerskim i potrafi zniszczyć piękno footballu, ale to przynosi efekt - tak jak Messi nie istniał w Mediolanie, tak inni nie błyszczą jak grają z Interem. Miejmy nadzieję jednak, że przejdzie Inter i w rewanżu z Barcą zostanie nieco wykartkowany na finał. Póki co na Barcelonę FC Bayern ma trochę za słabą (przede wszystkim za wolną) defensywę ;) W każdym razie FC Bayern Munchen gra już bez jakiejś presji - bo przed sezonem chyba nikt nie zakładał, że dojdzie do finału LM.
P.S. W trakcie rozgrywek większość krytykowała pracę van Gaala - nie będę mówił, że ja byłem za nim, bo miałem mieszane uczucia, ale sądziłem, że trzeba dać szansę, a nie reagować agresją zaraz po kilku spotkaniach. Widać rękę szkoleniowca i to cieszy, że Bayern znów wstaje (nie powiem, że z kolan, bo zawsze swoje znaczył) i pokazuje innym, że mając dobrych graczy + 2-ch wyróżniających się na tle reszty zawodników oraz niezłego szkoleniowca można na poważnie myśleć o trofeach. Kończąc myśl związaną jeszcze z meczem z OL... we wczorajszym meczu właściwie klasę pokazali zawodnicy którzy tak na prawdę przyszli za free bo Altintop i Olic trafili do Monachium na zasadzie wolnego transferu... może to jest receptą na sukces, a nie transfery za miliony (jak np. Ronaldo i Kaka w Madrycie, którzy jakoś ostatnio blakną... ;)

28.04.2010 00:23

Popieram - czerwo zasłużone. Ribery zachował się jak idiota. Przyznam, że bałem się, iż zawodnik Lyonu dozna kontuzji jak bramkarz Red Bull Salzburg Eddie Gustafsson.
Zamieszczam link, żeby nikt nie miał wątpliwości czym groziło wejście Francka. To cud, że noga nie pękła - Lisandro Lopez może mówić o szczęściu: http://www.youtube.com/watch?v=hUWYSfWcNI4

P.S. Przychylam się do tego co napisał Demaskator:

| 22-04-2010, godz. 13:11:43
dla mnie czerwona dla Francka jak najbardziej zasłużona, taki typ faulu to najczęstszy powód złamań i z zasady powinno być czerwem karane.

22.04.2010 13:24

Myślę, że wynik powinien być podobny do tego, który padł w meczu wczorajszym (chociaż wolałbym 2:0 niż 3:1).
Martwi mnie trochę dziurawa obrona Bayernu i zgranie + szybkość + świetna forma (póki co) bramkarza Lyonu.
Pozdrawiam

21.04.2010 18:24

tusa | 18-04-2010, godz. 12:59:48

Neuer nie nadaje się na bramkę Bayernu. Buffon, Lloris, Frey, Akinfiejew, Adler... To są moi faworyci (kolejność nieprzypadkowa he)

Zdecydowanie zgadzam się co do dwóch pierwszych bramkarzy - właśnie oni powinni być w głównym kręgu zainteresowań Bayernu.

18.04.2010 13:13

Sorka, że tutaj piszę, ale nie wiedziałem gdzie umieścić posta. Jeśli spekulujemy o transferze Berbatova, to znów dorzucę spekulacje na temat bramkarza...
widzieliście kolejne FATALNE zachowanie Neuera? Chłopak niech jednak dalej gra w S04 i się uczy. Póki co nie nadaje się do Bayernu.
Jak zwykle popełnia błąd i rzuca się do wszystkich, tylko do siebie nie ma zastrzeżeń.
P.S. Adler ma duuużo więcej roboty od Neuera i z tego co wiem jest najskuteczniejszym jeśli chodzi o interwencje. Więc gdyby FC Bayern musiał mieć Niemca w bramce, to powinni skłaniać się ku zawodnikowi Leverkusen.

18.04.2010 11:49

Chłopak po przenosinach zdecydowanie stracił na skutecznosci. Obecnie nie jest wart takich pieniędzy, ale nie ma się co dziwić władzom MU, że chcą aż tyle, skoro mają problemy finansowe.

18.04.2010 11:36

Sagnol wie co mówi... od dłuższego czasu sam przyglądam się bramkarzom, którzy mogliby zastąpić Butta... pisałem już o tym przy innym temacie. Lloris prezentuje się fantastycznie, a Neuer - z H96 FATALNY!!! 3 bramki obciążają jego konto!
No i informacja z wczorajszego dnia, która zwróciła moją uwagę na to, że FC Bayern niech posłucha Sagnola i zacznie się spieszyć:
"...media na Wyspach informują o nowym transferowym celu Aleksa Fergusona. Ma nim być Hugo Lloris, golkiper Olympique Lyon."

16.04.2010 00:25

Odnośnie transferów, chciałbym, żeby Bayern chociaż raz okazał się szybszy od innych... mam na myśli wybór bramkarza. Jakiś czas temu pisałem o bramkarzu OL...
Lloris się "rozkręca", a Neuerowi daleko do niego i choćby Adlera. Bayern stosuje jednak dziwną politykę i chyba ma zamiar pozyskać golkeepera S04.

Dzisiaj znalazłem informację następującej treści:
"Dziś jednak media na Wyspach informują o nowym transferowym celu Aleksa Fergusona. Ma nim być Hugo Lloris, golkiper Olympique Lyon."
Gdyby działacze Bayernu zatrzymali Ribery, to może Lloris by zechciał zawitać na Allianz-Arena

15.04.2010 17:14

Jeżeli w tym sezonie FC Bayern Munchen zdobędzie trzy trofea, powinni uszanować decyzję Luisa van Gaala. Nie ma co zatrzymywać ludzi na siłę. Prawdę powiedziawszy chyba każdy z nas wolałby aby Bayern zdobył wszystkie trofea ;)

Podobnie sprawa się ma z Franckiem Ribery - chce chłopak odejść to niech odchodzi. Robben już mu wyjaśniał na czym polegał jego problem w Realu... stał się jednym z wielu i tyle. Wystarczy spojrzeć na obecną sytuację, jak dla mnie świetnego, młodego napastnika Karim'a Benzemy. Miał on wspaniałe sezony w Lyonie, a teraz bywa zazwyczaj rezerwowym.

14.04.2010 10:11

Kończąc moją odpowiedź na pytanie Tostu odnośnie najbliższej potyczki z OL (myślałem, że uda mi się odnaleźć szóstego zawodnika z Lyonu zagrożonego absencją, ale jakoś nie znalazłem kto to jest, na pewno nie jeden z piątki, którzy otrzymali kartki w przegranym meczu z Bordeaux):
Kim Källström
César Delgado
Aly Cissokho
Jérémy Toulalan
Maxime Gonalons
otrzymali kartki w rewanżu z Bordeaux, zatem istnieje duże prawdopodobieństwo, iż w rewanżu z Bayernen zagrają zdekompletowani.
Pozdrawiam

09.04.2010 00:44

"Lloris jak zawsze nas nie zawiódł w tak ważnych momentach"
"Lloris The Best Cris także ;)"
"Lloris jak zawsze nas nie zawiódł w tak ważnych momentach"
to są wypowiedzi fanów Lyonu po meczu, więc zobaczymy na co stać Lorisa i czy od nowego sezonu nie będzie wgrał w FC Bayern Munchen ;)

Odpowiadając na pytanie Tostu | 08-04-2010, godz. 12:09:28

takie pytanie z innej beczki, czy ktoś wie jacy zawodnicy lyonu nie będą grali w pierwszym meczu za kartki?

Z tego co wiem było aż 5 kartek, ale tylko 1 zawodnik był zagrożony zawieszeniem - na 99% Lyon zagra w komplecie.
Pozdrawiam

08.04.2010 14:45

Witam.
Wiem, że na SPORTFANIE często można znaleźć żenujące artykuły, ale chodzi mi o wypowiedzi Fergusona - ten trener nie umie się przyznać do porażki. Winy szuka w innych a nie np. w decyzji, że Roney niepotrzebnie grał tak długo. Na starość jest coraz bardziej fatalny... od czasu gdy będąc zdenerwowanym kopnął but, który mało nie wybił oka Beckhamowi trochę go ponosi i często jest zaślepiony MU zamiast szukać przyczyn porażki gdzie indziej niż np. w błędnych, jego zdaniem, decyzjach sędziów.
Bayern zagrał mądrze mając jednego gracza więcej, a bramka była kwestią czasu, ile strzałów od 50 minuty może bronić Van der Saar? On myślał, chyba, że Bayern jest na tym etapie rozgrywek przez przypadek, no to dostał odpowiedź!
Podsumowując, siłę MU stanowi Roney - jak jest kontuzjowany to są bardzo przeciętni, o czym świadczy porażka u siebie z Chelsea. Ferguson powinien podziękować Roneyowi za to, że grał pomimo kontuzji. Do 20 min., kiedy sobie znów skręcił staw skokowy, stanowił mocny punkt MU.
Poniżej link do kilku wypowiedzi Fergusona.
http://www.sportfan.pl/artykul/16639/typowi-niemcy-ferguson-oskarza-pilkarzy-bayernu-wideo

08.04.2010 10:55

Wreszcie Bayern będzie mógł wypróbować bramkarza Lyonu Hugo Lorrisa - póki co spisuje się fantastycznie i jak dla mnie mógłby zasilić szeregi Monachijskie prędzej niż Neuer. Zobaczymy jakie umiejętności zaprezentuje w dwumeczu. Jedyne czego się obawiam to szybkość zawodników Lyonu - przy niemrawej obronie Bayernu różnie to może być... ale powinno być trochę łatwiej niż z MU ;)

08.04.2010 00:54

Kolejny raz Robben pokazał klasę!!!
Bayern potrafił wykorzystać fakt niedoświadczenia Rafaela i dzięki temu uzyskał przewagę - od momentu czerwonej kartki spotkanie zaczęło wyglądać jak mecz w Monachium. Dodać trzeba, że błąd w przeciągu całego spotkania popełnił Ferguson, który zbyt długo trzymał na boisku kontuzjowanego Rooneya - powinien dać szansę nawet młodemu Federico Macheda, ale to on niby wiedział lepiej ;)
Spotkanie było fantastyczne - świetne tępo i zaangażowanie każdego zawodnika zarówno ze strony gospodarzy jak i przyjezdnych - przykład: rajd Nani z piękną obroną Butta no i prawie omdlenie Nani, chcącego po tej akcji wykonać korner.
Reasumując - postawa FC Bayern Munchen - bardzo dobra, ale jest znów problem w obronie - dużo nieporozumień między stoperami i średnia postawa Badstubera, Muller również nie najlepiej. Najważniejszy jest jednak awans :D!!! DZIĘKI CHŁOPAKI ZA KOLEJNE CHWILE SZCZĘŚCIA!!!
P.S. z tego co się orientowałem to Lyon otrzymał w meczu rewanżowym 5 żółtych kartoników - mam nadzieję, że ułatwi to Bayernowi wejście do finału ;)
Pozdrawiam

08.04.2010 00:43

Kosi - zgadzam się z Tobą, Lahm zagrał fantastycznie :)

31.03.2010 00:24

Przyznam, że nie spodziewałem się takiej końcówki :D... Van der Saar rządził w tym meczu i właściwie najjaśniejszym punktem Bayernu był Olic który "orał" cały mecz. Ribery to póki co cień tego zawodnika, który jeszcze nie tak dawno błyszczał (zbyt często wdaje się w kiwanie i traci piłkę - chyba, że ma takie pozwolenie od trenera). Ogólnie rzecz biorąc był to zdecydowanie jeden z lepszych meczy drużyny z Alianz Arena - coś zupełnie innego niż słabiutki występ z VFB. Zawodnikami którzy zasłużyli na wyróżnienie obok Olica są z pewnością Butt i Lahm oraz o dziwo Pranjic i Altintop, po których nie spodziewałem się nic nadzwyczajnego. Jedne ze słabszych zawodów rozegrał Mulller, który nie radził sobie z zawodnikami MU - reszta drużyny FCB - udany występ i to cieszy :) Oby wytrzymali w rewnżu i zrobili niespodziankę, ponieważ w tym ćwierćfinale to drużyna z Anglii była faworytem. Przydałoby się utrzeć nosa Fergusonowi który cały mecz żyje gumę jak zwierzak ;) Czuję, że może się udać, ale ważne żeby Bayern zagrał konsekwentnie jak na Alianz Arena.

31.03.2010 00:21

Witam.
Uważam, że na dzień dzisiejszy jest tylko kilku młodych bramkarzy, których FC Bayern Munchen powinien brać pod uwagę. Do tych kilku zawodników z pewnością Handanovic nie należy. Manuel Neuer jest moim zdaniem również przereklamowany (jego dobra postawa w bramce to głównie zasługa linii obrony a nie jego samego) i zdecydowanie lepszym pomysłem byłoby sprowadzenie na Allianz Arena, jeśli już Bayern chciałby koniecznie pozyskać młodego, dobrze zapowiadającego się bramkarza, Rene Adlera bądź coraz lepiej grającego Bramkarza OL Hugo Lorisa (24) - bardzo dobra postawa zarówno w Lidze, jak i LM choćby w meczach z Realem.
Kończąc myśl, w bramce powinien znajdować się pewny punkt, na którym mogłaby drużyna polegać i mieć pewność, że nie będzie niespodziewanych "baboli" a'la Rensing. Najwłaściwszym wyborem byłby doświadczony bramkarz i do takich z pewnością należy, zawiedziony ostatnio coraz bardziej postawą swojej drużyny, Gianluigi Buffon... który coraz częściej zastanawia się nad opuszczeniem drużyny z Turynu.
Pozdrawiam.

30.03.2010 16:55

Najsłabszymi ogniwami klubu jest obecnie bramka i defensywa, więc utraty gola można się spodziewać w większości meczów obecnego sezonu. Największą pomyłką jest z pewnością Rensing... to nie bramkarz do takiego klubu!!! Jego czas reakcji i decyzje są po prostu FATALNE!
Nie zrozumiałe jest dla mnie wystawianie Klose który się wypalił, ale pewnie van Gall jest naciskany przez zarząd by "reprezentant Niemiec" nadal występował a Olic... grzeje ławkę i wychodzi jak Bayernowi słabo idzie. Poza tym... Bayern mając tylu napastników powinien jechać jak walec (może warto grać trójką w ataku) i strzelać więcej bramek niż przeciwnik - wówczas będą punkty, bo samą obroną się meczu nie wygra, więc linię defensywy można moim zdaniem na razie próbować, aż się chłopaki ograją (siłę ognia Bayern ma przecież bardzo mocną).
Reasumując póki co - obrona - jeszcze nie zgrana, trzeba poczekać; Pomoc - gra chimerycznie a atak - mało skutecznie. Brakuje Ribery i rozgrywającego z prawdziwego zdarzenia (może warto ściągnąć kogoś takiego jak np. Seedorf) oraz podpory którą był bez wątpienia OLIVER KAHN.
Pozdrawiam (załamany ostatnimi "poczynaniami" Bayernu) KHOLD

24.08.2009 23:22