Algierią bym się nie podniecał ponieważ mimo koszmarnej gry niemieckich obrońców, nie potrafili zdobyć gola. W zasadzie przez cały mecz nie byli bliżej 1/4 niż Niemcy. Jedyne pocieszenie wczorajszego dnia to również przeciętna gra Francuzów.
Jak widziałem wczorajszą "skuteczność" Niemców w ataku to mam ochotę dać w pysk temu kto twierdzi, że można grać bez napastnika.
01.07.2014 08:30
W każdym kraju jest inna pula do podziału między zespoły z tytułu praw tv w zależności po ile te prawa zostały sprzedane(w każdym kraju za inną kwotę). Do tego dochodzi liczba zespołów do podziału, w BL były 4 drużyny, które jeszcze do tego wyszły z grupy.
26.06.2014 09:15
To który z ostatnich transferów nie był zgodny z filozofią klubu (zakup Martineza to akurat okres złotej wspaniałej pełnej sukcesów i dominacji ery Juppa)?? Guardiola jeszcze nikogo nie kupił a Ty już piszesz, że Hiszpan nie wpisuje się w filozofie klubu. Chyba nie sugerujesz się plotkami transferowymi.
19.06.2014 16:06
A jaka jest filozofia futbolu wg zarządu Bayernu??
19.06.2014 15:51
I właśnie dlatego z Tobą Ivann nie da się dyskutować ponieważ wyskakujesz z twierdzeniem, że każdy kto myśli inaczej niż Ty jest wrogiem klubu. Chcę ci oświadczyć, że takim razie wrogiem klubu jest cały zarząd i piłkarze, z których nikt nie płacze ani po Gomezie ani po Mandzukicu i chwalą sobie pracę z Pepem. Jeżeli byłoby inaczej zarząd wywaliłby Hiszpana na zbity pysk ponieważ dobro klubu dla nich najważniejsze. W przeszłości pokazywali, że są w stanie zwolnić każdego trenera nawet z nazwiskiem w trakcie sezonu.
19.06.2014 15:44
@Iwann, jeżeli Lewy nie wypali to mamy jeszcze Muellera i Pizzaro (choć Peruwiańczyk raczej na końcówki i mecze z drużynami z dolnej części tabeli). Robert ma dosyć komfortowe wejście do drużyny, zajmuje miejsce napastnika, który odszedł raczej w niezbyt czystej atmosferze i dodatkowo wygląda jakby nikt z drużyny ani z zarządu za Mario nie płakał. Lewy ma też już na starcie przynajmniej jednego znajomego w postaci Goetze to mu pomoże w aklimatyzacji. Dodatkowo po meczach w BVB widzimy, że Robert w piłkę umie grać. Jedyne co mi nie pasuje do tej sielanki to fakt, że Robert jest Polakiem, nie mogę się oswoić z faktem, że z naszego kraju może pochodzić napastnik, który będzie odgrywał ważną rolę w jednym z najlepszych klubów świata.
19.06.2014 11:26
@Ivann, "boję się" w sensie, że jednak nie jest taki znakomity jak to niektórzy kibice Bayernu uważają . Wydaje mi się, że nie odczujemy jego straty tak jak nie odczuwaliśmy straty już kilku napastników, którzy od nas odchodzili na przestrzeni ponad dekady.
19.06.2014 10:51
O tym jak Mandzukic jest wspaniałym napastnikiem będzie świadczyło to do jakiego klubu przejdzie. Czy będzie to topowy zespół jak Bayern gdzie Mario po transferze będzie odgrywał podobną bądź ważniejszą rolę niż w Monachium czy będzie to jakaś Fiorentina czy inny Everton. Boję się, że to drugie.
19.06.2014 09:54
No to Ivann zdecyduj się raz piszesz, że Niemcy się zawsze rozkręcają w turnieju i kończą "w wielkim stylu" a drugi raz że na ME 2012 zaczęli z wysokiego "c" i odpadli z Włochami. Brak konsekwencji w twoich postach.
Wisi mi to czy to była tikitaka czy nie, dziś Niemcy zagrali jak Bayern Guardioli.
16.06.2014 20:17
Obnazyć słabość tikitaki mogą tylko zawodnicy, którzy próbują tak grać a im nie wychodzi z różnych powodów, ten styl z założenia polega na nietraceniu piłki oraz ewentualni bardzo szybkim jej odzyskaniu. Jeżeli piłkarze zagrywają stosunkowo dużo niecelnych piłek i dopuszczają do kontr to mamy takie wyniki jak z Holandią czy Realem. Zresztą polecam lekturę z tego linka, w skrócie przyczyną porażki Hiszpanów był brak pressingu, wysoka linia plus błędy Ikera:
To nie tikitaka umarła tylko zawodnicy Hiszpańscy się zestarzeli i już nie nadają się do tego. Mówię tu przede wszystkim o obronie i braku pressingu bez tego tikitaka to proszenie się o kilka bramek. Przecież od kilku lat przeciwko Barcelonie i Hiszpanii gra się z kontry a dopiero od roku to przynosi efekt.
15.06.2014 12:52
Umarła?? Oj to niedobrze, bo jak nie będzie tikitaki to nie będzie można zagrać z kontry, gra z kontry też umarła, myślę że czas się przestawić na kick and rush, czy to też umarło?? To może 5-3-2?? Szybko trzeba mejla do Guardioli wysłać niech coś szykuje na nowy sezon.
15.06.2014 12:19
Bardzo fajny ten mundial jak do tej pory, sporo bramek, niezły poziom. Holandią bym się tak nie podniecał, chociaż im również kibicuje, raczej żadna inna poważna drużyna nie zagra tak wysoko linią obrony z nimi a i pressing też się pojawi z pewnością, którego zabrakło u Hiszpanów po strzeleniu gola z karnego.
Z niecierpliwością czekam co pokażą Niemcy, to może być ich mundial.
15.06.2014 09:55
Lens już wyciągnięty został :).
14.06.2014 09:09
Wydaje mi się, że trochę za bardzo po arbitrze się jedzie. Tutaj największym winowajcą jest Fred, jego zachowanie nie ma nic wspólnego z Fair Play, ze sportem z jakąkolwiek uczciwością, takich oszustów i naciągaczy trzeba karać wykluczeniami z kolejnych meczy. Chociaż akurat wykluczenie Freda by pomogło Brazylii bo zawodnik ten jest niesamowicie słaby.
13.06.2014 14:12
Kilka lat temu w Hiszpanii funkcjonowało jeszcze "prawo Beckhama", przywilej ten polegał na tym, że nowi zawodnicy z poza Hiszpanii z dużym kontraktem przez 5 lat grania w LaLiga płacili dużo mniejszy podatek dochodowy (24% zamiast 44%). Z tego co wiem to prawo zostało zniesione ale może funkcjonują tam jakieś inne preferencje podatkowe.
11.06.2014 06:53
@nacjonalizm78, widziałem dosłownie kilka spotkań Romy w tym sezonie, błędów/kiksów Marokańczyka nie uświadczyłem ale też szczerze mówiąc nie zwracałem na niego uwagi, wg whoscored.com Benatia ma szóstą średnią notę w Seria A za sezon 2013/14, na ile to miarodajne nie wiem ale daje jakiś pogląd.
10.06.2014 13:15
Widzę, że Roma jednym transferem chciała sobie zwiększyć budżet na sezon o 50%. Marokańczyk to dobry zawodnik ale nie wart tych 61 mln euro a i pewnie te 33 mln to kwota za duża.
10.06.2014 12:51
Normalne, jedni odchodzą drudzy przychodzą.
@Makaj, proszę Cię jaki to jest świński sposób Guardioli?? Eto i Ibra mieli rację?? Chyba tylko w tym, że nie mogli się dogadać z trenerem ale patrząc na liczbę klubów i "sukcesów" Ibry oraz na to jak Eto się "dogadał" z kolejnym niezłym trenerem w Londynie to raczej skłaniam się ku twierdzeniu, że to oni są trudni we współpracy.
09.06.2014 07:18
A co za różnica skąd wyczytałem, ważne że teoria o kontuzjach, które umożliwiły powołanie Owena na MŚ 98 jest póki co Twoim życzeniem. Aha Andy Cole nie był kontuzjowany tylko po prostu nieskuteczny. Mając dwóch świetnych napastników, Glenn niczym nie ryzykował powołując młodego króla strzelców PL. Do twojej teorii pasuje Toldo, z wikipedii wiem, że to bramkarz.
31.05.2014 20:09
Powołanie dzięki kontuzjom?? Król strzelców PL w 97/98?? W ataku Anglików na MŚ grali Shearer, Sheringham oraz Owen(na początku z ławki chyba), kto tam był kontuzjowany: "potrzebuję 100 okazji" Cole czy może "gdzie by tu zabalować" Fowler?? Młody, utalentowany do tego król strzelców to Hoddle go wziął na mundial.
31.05.2014 17:23
Bardzo dobra decyzja, zawodnik, który zawsze jest gotowy do zagrania 10-15 minut w meczu, doświadczony i na dodatek nie będzie marudził jak się nie załapie do kadry meczowej.
28.05.2014 16:45
Wywiad z prezesem klubu a tu tylko komentarz karla1985, wynika to pewnie z faktu, że nic nowego Kalle nie powiedział. Pełne zaufanie zarządu do sztabu trenerskiego , satysfakcja z pracy i wyników w sezonie, zawodnicy też zadowoleni z nowego trenera.
28.05.2014 16:38
Gratulacje dla Realu Madryt, szkoda Atletico no ale cóż taka piłka nożna.
Najważniejsze, że wreszcie skończą się jęki "la decima" wyglądało to jak krzyk rozkapryszonego dziecka przed sklepem z zabawkami.
25.05.2014 08:32
@zniesmaczony, uważaj bo skoro Real taki słaby to Bajerniak powie, że to jeszcze większy wstyd dla Bayernu i hańba, że odpadliśmy z nimi, bo przecież w tamtym sezonie było 7:0 z Barceloną!!! ;)
22.05.2014 09:45
@Bajerniak1987, mam nadzieję że byłeś na Marienplatz w tym roku i wytłumaczyłeś zawodnikom i kibicom, że nie mają się z czego cieszyć, bo sezon jest średni i należy zwolnić Guardiolę. Mam też nadzieję, że uświadomiłeś drużynę, która tak się radowała z mistrzostwa i pucharu na balkonie, że przecież ta ich radość to plucie Ci w twarz bo muszą przeprosić za haniebną, niespotykaną, wstydliwą, druzgocącą porażkę z Realem.
Najważniejsze, czy też spotkałeś się z udziałowcami Bayernu i zarządem?? Przekonałeś ich, że ten kataloński niszczyciel działa na szkodę klubu?? A wystarczyło grać jak za Juppa ehhh, każdy to wiedział tylko nie "pseudo trener", przypadek??. Przecież 7:0 z Barceloną !!!
22.05.2014 09:34
Nigdy nie zrozumie chyba o co chodzi tym ludziom co kradną sobie nawzajem flagi ia później palenie bądź darcie takiego "trofeum". Co to są jakieś podchody harcerskie dla dorosłych?? Dziecinada jednym słowem tak samo jak gadanie przez części "kibiców" - "klub to my". Zdecydowanie bardziej mi odpowiada doping i kibicowanie w stylu amerykańskim.
22.05.2014 09:05
Odkąd powstała LM Bayern wygrał to trofeum dwa razy, tylko dwa razy. Raz po karnych a raz po golu w ostatniej minucie. Nie róbcie z Bayernu hegemona, walca, potwora zjadającego inncyh itd bo taką drużyną w Europie przez ostatnie 20 lat nie był.
Za Ottmara w najlepszym sezonie odpadamy z PN z jakimś Magdeburgiem a w lidze zdobywamy tyle punktów, że dziś wystarczyło by to do 4 miejsca, nie tyle zdobywamy tytuł co Schalke go przegrywa wpadką w 33 kolejce.
W zeszłym sezonie pojawił się już mityczny walec, który przechodzi Arsenal dzięki golom na wyjeździe z chowającym się Muellerem w rogu boiska do ostatnich sekund, przejście Juventusu to żaden wyczyn patrząc co ten zespół pokazał w tegorocznej LM, jest oczywiście efektowne rozbicie Barcelony ale jak pokazuje ten sezon zespół jest w drodze w dół, finał LM wygrany po golu w ostatniej minucie, gdzie w pierwszej połowie wszyscy patrzyli w tv i zadawali sobie pytanie gdzie ten Bayern. W lidze bilans mieliśmy z BVB remisowy, wygrywamy z Dortmundem w PN 1:0. Finał PN wygrany 3:2, kolejne drżenie do końca o wynik.
Po wygraniu LM z Ottmarem nie wygraliśmy ani BL ani PN w kolejnym sezonie.
20.05.2014 08:03
Im więcej czytam Twoich postów tym bardziej się utwierdzam w przekonaniu, że piłkę nożną oglądasz od roku może dwóch. Nie ma i nie było czegoś takiego jak "walec" wymyślili to pismacy, którzy w dzisiejszych czasach wszystko hiperbolizują, już nie ma zwycięstw są nokauty albo demolki a przegrano to blamaże, hańby itd. Inaczej byś wiedział jak zespoły funkcjonują, że po sukcesie przychodzi rozprężenie co skutkuje gorszymi wynikami.
W zeszłym sezonie Bayern grał najlepszą piłkę ale wystarczyła by jedna inna decyzja sędziego w finale LM i Bayern znowu by został z przegranym finałem. Pomijam już fakt, że w futbolu na obecnym poziomie i natężeniu póki co niemożliwe jest wygrywanie wszystkiego dwa sezony z rzędu, nawet ciężko utrzymać dyspozycję drużyna na podobnym poziome przez dwa lata.
19.05.2014 20:25
No to mamy jasność ty po prostu nie możesz znieść dzisiejszego Bayernu i błąd sędziego tu nie ma nic do rzeczy. Dziwne jak na kogoś kto kibicuje niby 20 lat. W 20 lat to myśmy ledwo dwa razy zdobyli LM . Większość sezonów była takie ten z Pepem lub gorsze, czego ty oczekujesz. Najprawdopodobniej sezon taki jak zeszły z Juppem długo się nie powtórzy. Niesamowite, że komuś z takim stażem tak trudno to pojąć.
19.05.2014 19:36
Aż dziwne, że nie pojawiają się głosy jak to Guardiola sabotuje reprezentcję Niemiec: Neuer-kontuzja, Lahm-kontuzja, Bastian-kontuzja, Goetze-bez formy, Kroos-bez formy. :D
19.05.2014 19:17
Mam nadzieje, że w zeszłym roku też tak plułeś na sędziego, po tym jak nie dał drugiej żółtej a w konsekwencji czerwonej za faul na Reusie Dantemu w finale LM z BVB.
Bramki nie było bo sędzia nakazał grać dalej.
19.05.2014 19:15
Ale niektórych boli, że sędzia się pomylił na naszą korzyść. Pomyłki sędziowskie były i będą częścią futbolu, a sprowadzanie meczu do jednej spornej sytuacji to jakaś oznaka zakompleksienia i małości.
19.05.2014 15:20
@Bajerniak1987, do Lahma bym dorzucił zarząd lizusów Pepa, nie dość że go zatrudnili to jeszcze ich omamił jakąś wizją i nie potrafią go zwolnić a przecież są ku temu powodu:
-słaby hańbiący sezon
-wyrzucenie bez powodu najlepszego gracza, który był ulubieńcem wszystkich
Panowie to jest Bayern, jak się komuś nie podoba to wypad z drużyny. Rządzi zarząd i sztab trenerski, zawodnicy są od grania na boisku a nie od strzelania fochów.
19.05.2014 13:30
@Bajerniak1987, pewnie jest za Pepem od czasu kiedy ten został naszym trenerem, to normalne że kibice wspierają trenera swojego zespoły zwłaszcza kiedy ten ma udany sezon.
19.05.2014 13:12
Zarówno wyrzucenie Ibry jak i Eto wraz z Ronaldihno i Deco wyszło na dobre Barcelonie. Jakoś nikt w drużynie nie broni Mandzukica, zespół i zarząd stoi po stronie trenera.
19.05.2014 12:17
Nie widzę, żadnego problemu w odejściu Mario, w tamtym sezonie podobnie odchodził Gomez. To, że Mandzukic jest nadpobudliwy to widać było zwłaszcza w meczu z Realem, gdzie nic nie pokazał oprócz startowania z rękami do każdego. Dziękuję mu za dwa lata dobrej gry i życzę powodzenia w nowym klubie.
19.05.2014 11:45
Nie było ani spalonego ani gola, sędzia nakazał grać dalej.
18.05.2014 14:17
@kormbacher1, tu nie ma co komentować, sędzia nie wskazał na środek, gola nie ma. Pozycja spalona jest ale sędzia też jej nie gwizdnął. Liczy się to co zrobi sędzia a on puścił grę.
18.05.2014 09:24
Ten pojedynek z Kloppem Pep zdecydowanie wygrał. Bayern wyszedł bez Thiago, Alaby, Lahma, Bastiana, z zawodnikami kompletnie bez formy (Ribery, Kroos), zawodnikami w dołku (Gotze), z napastnikiem, którego nie ma (Mueller), na nowo ustawioną obroną a BVB i tak poza szarpaniem i 10 minutami w drugiej połowie nie pokazało za wiele.
Wygranie po dogrywce powoduje, że zwycięstwo to smakuje jeszcze bardziej.
W przyszłym sezonie oczekuje, zmniejszenia roli Riberego (wydaje mi się, że szczyt już miał niestety), rozwinięcie się Goetzego (Pepa w tym głowa aby tak ustawić Mario aby stał się ważnym ogniwem w drużynie), zdrowego Thiago.
Przed sezonem 2013-14 taki sukcesy Bayernu brałbym w ciemno.
18.05.2014 09:15
@vonBaron, a to jest jakaś zasada: kto ma Suareza ten ma LM i to przez kilka sezonów??
16.05.2014 07:21
Jeżeli przerwa w treningach potrwa 11 tygodni to okresu przygotowawczego Thiago nie przepracuje.
15.05.2014 08:39
Nie wygląda to dobrze, mam nadzieje że nasz sztab medyczny zaradzi coś na "kruchość" Thiago. Pep natomiast musi przygotować jakieś warianty na nieobecność Alcantary bo zanosi się na to, że takich przerw w grze może Hiszpan mieć więcej. Życzę mu szybkiego powrotu do zdrowia i pełnej formy.
15.05.2014 07:54
@cayman, pozwolę się nie zgodzić z Tobą, jakby Jupp został i osiągnął takie wyniki jak Pep to te same osoby co jadą dziś po Guardioli narzekały by, że Jupp się wypalił i trzeba było "dziadka" odpalić po zakończeniu zwycięskiego sezonu. Zawsze znajdą powód do narzekania i jęczenia. W pierwszym sezonie Juppa też go zwalniali i obrażali. To po prostu taki "fanów".
11.05.2014 22:11
@Apollo1, to dlaczego BVB nie zostało mistrzem??
11.05.2014 20:57
bayern14, proszę idź sobie teraz na jakąś inną stronę i irytuj tamtych użytkowników, większość twoich postów ma mniejszą wartość merytoryczną niż spam o tajemniczym spadku w Nigerii.
10.05.2014 18:09
Gdzie są ci idioci co wyzywali Pepa za ściągnięcie Mario?? Pewnie nawet nie oglądają fety z okazji mistrzostwa, bo to przecież hańba ten wymęczony tytuł, tylko 19 pkt przewagi nad BVB.
10.05.2014 17:40
Raczej brali pod uwagę przychody roczne każdego klubu oraz zysk operacyjny a te pozycje Bayern ma niższe od Realu Barcelony i MU. Poniżej pełniejsze zestawienie Forbes'a wraz z długiem.
http://www.forbes.com/soccer-valuations/
10.05.2014 08:38
Zapomniałem, że Allianz kupił 8% udziałów.
09.05.2014 20:10
Jeżeli Bayern spłaca raty za stadion to ma dług przecież. Rozumiem, że kwoty podane przez Forbesa to jest szacowana wartość klubu gdyby np ktoś chciał go kupić?? Nie znalazłem nigdzie metodologi określania tej wartości.
09.05.2014 19:42
Ciekawa sprawa z tą Brazylią, jeden z faworytów a w bramce numerem jeden jest zawodnik, który gra gdzieś na peryferiach futbolu.
07.05.2014 21:13
W sporze o Guardiole trzeba najpierw ustalić czy trener ma dobrać taktykę pod piłkarzy, których zastał w drużynie czy może trener ma sobie doposaować piłkarzy pod swoją taktykę i wizję futbolu.
05.05.2014 14:30
Rok temu przyszedł do Romy za 13 mln euro, klub nieźle zarobi na tym transferze. Grał pewnie na środku obrony, w tym sezonie spokojnie jeden z najlepszych defensorów w Seria A, chyba nawet jakieś gole strzelał. Pytanie czy to nie był jego sezon życia, czy ma jeszcze rezerwy jakieś.
05.05.2014 10:16
@KoanGuardiola, nie ma nic dziwnego w tym, że Bayern zgarnął więcej kasy z market pool niż w zeszłym sezonie. W tamtym roku częścią kasy trzeba było się podzielić z BVB w tym roku już nie trzeba bo odpadli wcześniej.
Swoją drogą dziwny nick jak na kogoś kto rejestruje się na stronie Bayernu Monachium.
01.05.2014 19:15
@Bajerniak1987, po tym wpisie już wiem, że sobie jaja robisz. "Gotowa drużyna"- nie ma czegoś takiego.
01.05.2014 11:46
Chelsea nie wyszła z grupy, Inter dostał 7:3 z S04, Milan odpada w 1/8, Barcelona w 1/8 w 2007, Liverpool w 1/8 z Benficą, Porto w 1/8, Milan z Deportiveo (4:0 rewanż) 1/4. Mimo wszystko wolę emocjonować się sezonem do przedostatniego meczu i przegrać go 4:0 niż odpaść na początku marca po karnych.
01.05.2014 11:37
@JudasPriest, zgadzam się, Atletico gra fajny futbol ale popatrz ile czasu miał Diego Simeone na budowę tego zespołu, bardzo ciekawe gdzie będzie ten zespół za rok jeżeli wygra LM, czy podzieli los BVB czy uda się utrzymać w top4. Po 20 latach LM wiemy tyle, że wygranie pucharu kosztuje sil fizycznie i psychicznie zespół, że w następnym sezonie drużyna ta już nie błyszczy a często wręcz męczy się.
01.05.2014 09:51
@bajerniak1987, jedyne co zniszczył Guardiola to Twoje dziecinne postrzeganie futbolu. Popatrz sobie jak radzili sobie zwycięzcy LM w kolejnym sezonie (jak to Inter został "zniszczony" albo Chelsea). No ale Ty oczywiście wiesz lepiej niż ludzie, którzy zarządzają firmą generującą przychody na poziomie 400mln euro rocznie i biorą pieniądze za to aby był zysk co roku.
Czy Pep popełnił błędy w tym sezonie?? Oczywiście, ale według części z was to tylko trener zwycięzcy LM nie popełnił żadnego błędu. Z takim podejście gwarantuje wam, że 90% sezonów Bayernu będzie dla was straconych, wstydliwych, hańbiących.
01.05.2014 09:07
Wychodzi na to, że Guardiola powinien napisać do "fanów" Bayernu z Polski list, w którym przeprasza za wczorajszą porażką, bowiem ci "fani" mieli ciężki dzień dziś w szkole/na uczelni/w pracy gdzie zostali wyśmiani przez "fanów" innych drużyn i będą musieli brzemię tej porażki nosić do następnego meczu Bayernu, kiedy to uda się kogoś z topu złoić. Guardiola powinien tym "fanom" jeszcze za to upokorzenie ich (nie drużyny) wypłacić dożywotnie renty.
30.04.2014 15:30
Najlepsza drużyna świat to pojęcie bardzo względne, po finale w tamtym roku wszyscy myśleli że to będzie nasza dekada a wystarczy, że w tym roku wygra Chelsea i to The Blues będą najlepszym zespołem póki co w tym dziesięcioleciu. Wstydliwa porażka?? Jak Real przegra finał to 4:0 będzie dla nich marnym pocieszeniem.
30.04.2014 15:03
Dla kibiców o krótkim stażu wczorajszy mecz jest życiowym dramatem i jakby mogli to by powiesili Pepa a kibice, którzy już nie jedno widzieli i przeżyli czekają z niecierpliwością na kolejny nowy sezon.
30.04.2014 14:56
@hans1986, jeden z najlepszych komentarzy po wczorajszym meczu, brawo. Niektórzy nie zdają sobie sprawy, że drużyna nie będzie zawsze robiła 7:0 z Barceloną, że przyjdą słabsze momenty ale właśnie po takich dołkach sukcesy smakują najlepiej.
30.04.2014 09:07
Porażka boli ale we współczesnym futbolu prawie niemożliwe jest dwa sezony z rzędu wszystko wygrywać
(nie udało się ani Ottmarowi, ani Juppowi, ani Guardioli, ani Mourinho, ani Fergusonowi itd) .
Rozumiem też, że dla osób które są z Bayernem od 3 lat wynik wczorajszego meczu może być tragedią roku, muszą przestać się mazać i dalej wierzyć w Bayern albo zmienić drużynę (to jest rozwiązanie na krótko bo kolejna drużyna też nie będzie wiecznie wygrywać).
Jeżeli zarząd Bayernu wierzy w 100% w Pepa to ja nie mam powodu do niepokoju. W nowym sezonie będą 2-3 transfery, zobaczymy nowe oblicze Bayernu, mam nadzieję że z większą rolą Gotze, już nie wiodącym a wspierającym Ribery, na nowo zorganizowaną obroną.
30.04.2014 07:27
Jeżeli chodzi o sędziego to chyba tylko osoba z Włoch by nie wzbudzała podejrzeń o przychylność jakiejkolwiek ze stron.
27.04.2014 10:39
@Bavar, Mourinho mógł tak zagrać bo ma obrońców do tego, nasi defensorzy nie są pewni, nie są zdyscyplinowani, popełniają sporo błędów. Dlatego klepiemy piłkę na połowie przeciwnika żeby nie dać okazji "wykazać" się Boatengowi czy Dante.
27.04.2014 09:38
@pecz01, Ty nie rozumiesz chyba, że skoro Jupp zdobył potrójną koronę to każdy następny trener powinien przynajmniej powtórzyć ten wyczyn? Nie wiesz, że skoro styl/taktyka/filozofia Juppa przyniosła sukces to teraz trzeba grać tak samo przez najbliższe kilka sezonów bo to gwarancje kolejnych pucharów??Tylko środek z Javim i Bastim jest najlepszy i nie ma znaczenia, że jeden i drugi przez część sezonu są kontuzjowani, nie wiesz tego?? Przecież piłka nożna się nie zmienia, nikt nie modyfikuje ustawień, taktyk, pomysłów na atak i obronę, piłkarze się nie starzeją, zawsze są głodni sukcesów, kontuzje wzmacniają itd ;)
26.04.2014 12:57
@seb455, dlatego dałem cudzysłów, nasza gra w ataku nie wyglądała już w dalszej części meczu tak jak w pierwszym kwadransie, bramkę dostaliśmy po dobrej naszej akcji i zablokowanym strzale po którym poszła kontra, być może to też miało wpływ na zwolnienie tempa akcji ofensywnych. Ja po prostu nie kupuję stwierdzenia, że Real miał w tym spotkaniu problemy kondycyjne, bo tego na boisku nie było widać, ani nie zaczęli w końcówce łapać kartek za spóźnione faule ani nie było desperackiej obrony i wybijania piłek po autach.
Mecz kosztowała ich dużo sił tak samo jak naszą drużynę.
26.04.2014 12:45
Skąd te wnioski, że Real kondycyjnie jest słaby?? To raczej my po niezłych 15 minutach "spuchliśmy", nie zauważyłem żeby w końcówce meczu Real jakoś dramatycznie snuł się po boisku ze zmęczenia.
26.04.2014 12:31
O wygraną się nie martwię ale oto żeby to nie było np 2:1 .
26.04.2014 12:19
W 2000 roku w 1/2 LM też mieliśmy odrobić straty po meczu (2:0 dla Realu) w Madrycie , bramka głową Anelki pozbawiła nas złudzeń.
25.04.2014 15:33
O awans będzie ciężko ale jest to możliwe, szansa się zwiększy gdy na AA zagra Ribery bo w Madrycie ewidentnie nie wystąpił, Alaba atakował i bronił sam na lewej stronie.
24.04.2014 07:30
Nie rozumiem zadowolenia Chelsea po meczu z Atletico, przecież 0:0 na boisku rywala to niekorzystny wynik. No ale to Mourinho bierze tam grubą kasę, on wygrywał puchary i skoro to był jego plan to ja się widocznie nie znam. Mecz oglądało się kiepsko, bezradność gospodarzy i wyrafinowanie The Blues.
23.04.2014 07:20
Taki transfer to ewidentne wzmocnienie Arsenalu, nie widzę powodu żeby ściągać przeciętnego obrońce, takich jak nie lepszych już mamy.
20.04.2014 10:21
@Nookie, pierwszy akapit Twojego posta to jest w zasadzie 100% przyczyny i wytłumaczenia obecnej słabszej gry. W zeszłym roku zespół był mega głodny sukcesu po tym jak przegrali z Chelsea a w BL dwa razy zostali zlani przez BVB, teraz presja odeszła, zdobyli mistrza, doszli do 1/2 LM i do finału PN więc czują się spełnieni. Paradoksalnie większą ewentualną presją drużyna będzie miała w PN, ponieważ jak odpadną z LM teraz to nikt nie nazwie tego katastrofą ale porażka z BVB w Berlinie to już będzie zawód wśród fanów.
17.04.2014 14:31
Imponujący wynik, przeciętna gra, finał trzeba wygrać.
Gra Realu jest prosta, szybka i efektowna mam nadzieje, że Pep wie jak zagrać z drużyną której atak opiera się na błyskawicznych 3-4 podaniach.
17.04.2014 07:54
@kornkage, nigdy nie grałem w piłkę zawodowo, nawet nie byłem blisko takiego grania ale czy taki piłkarz mając w głowie, że do końca sezonu zostało 5 ważnych meczy, w czerwcu jest mundial, widzi jak dotychczasowy pewniak w 11 czyli Thiago dziś siedzi w gabinecie lekarza podświadomie nie odpuszcza takiego spotkania "o pietruszkę" w BL. Ja po wczorajszym meczu wielokrotnie bardziej martwiłem się o zdrowie Neura niż o styl, wynik czy zaangażowanie.
13.04.2014 11:06
Jestem zadowolony z losowania, dość angielskich drużyn. Co do Ronaldo cała ta kontuzja tajemnicza bo nikt nie podaje ile to potrwa, niby na Puchar Króla w środę już ma grać z plastrem jakimś.
11.04.2014 13:15
Tylko, że Real na papierze wydaje się pasować Bayernowi, nie zamurują się jak MU czy Chelsea, do tego być może wypadnie im Ronaldo. Mnie w sumie wszystko jedno na kogo trafimy, z każdym z tych trzech zespołów można wygrać jak i przegrać.
11.04.2014 08:01
Bramkarz Atletico nie może zagrać ewentualnego meczu z Chelsea, dlatego że jest wypożyczony z The Blues. Trochę nie fair według mnie zamieszczać takie zapisy w umowie.
10.04.2014 13:19
Piątek godzina 12, na Eurosporcie
10.04.2014 09:37
@lybbard, nie MU pozwoliło tylko tylko MU zaczęło grać dużo gorzej niż przed golem Evry, być może to zmęczenie jak piszesz albo jakiś brak koncentracji. Bayern to wykorzystał i chwała im za to, na tym polega taktyka Pepa, klepiemy aż znajdzie się luka w obronie, aż któryś z obrońców się źle przesunie/zagapi/przegra jeden na jeden.
Bayern wszedł do półfinału z najlepszym wynikiem z całej czwórki, mam nadzieje, że przestaniemy narzekać i wywalać Pepa (co staje się dziecinadą). Oby skończyły się te porównania drużyny Jupa do drużyna Pepa bo taka konfrontacja nie ma sensu, zespół z 2013 był głodny sukcesu chciał rewanżu za porażkę z Chelsea, chciał wreszcie wygrać ligę, zespół z tego roku jest w jakimś sensie spełniony ciężej o wejście na 110% możliwości w takiej sytuacji.
10.04.2014 08:18
Wydaje mi się bardziej zasadne jest mówienie nie o Bayernie przed stratą bramki i po stracie bramki tylko o MU przed golem i po golu. To właśnie dzięki temu, że Anglicy po strzeleniu gola nagle przestali tak blisko siebie grać liniami, przestali się przesuwać, zrobiło się więcej miejsca i nasi to wykorzystali. Nawet przy wyniku 1:1 niewątpliwie korzystnym dla gości, MU nie grał już zdyscyplinowanie w obronie, nasi mieli wolne korytarze. Gra Bayernu przyspieszyła nie dlatego, że zawodnicy na trzy cztery sobie powiedzieli, że gramy teraz szybką piłkę tylko dlatego że MU dał im taką możliwość.
10.04.2014 07:46
Odpowiadając złośliwie, na plotki angielskich "gazet" o przejściu Kroosa do MU, mogę tylko odpowiedzieć, że w niemieckich mediach nic nie ma o ewentualnych przejściach kogoś z MU do nas, ponieważ nikt stamtąd się nie nadaje. Tuta zdecydowanie przewaga Anglików, niemieckie gazety nawet nie mają jak pospekulować o "transferach" z MU bo każdy taki nius byłby traktowany jak słabe prima aprilis.
08.04.2014 12:56
Pytanie co to znaczy grać dwoma napastnikami?? Bo w tym sezonie często występuje dwóch napastników w Bayernie jednocześnie, tylko że zawsze jeden z nich gra w pomocy. Guardiola prędzej przejdzie na grę trzema obrońcami niż na 4-4-2, trener który jest maniakiem przewagi w środku pola nie będzie przesuwał jednego zawodnika na atak kosztem utrzymania piłki.
07.04.2014 07:13
@pele, i teraz pytanie skąd ta plaga kontuzji, może po wyczerpującym sezonie 2001 zawodnicy nie dali rady, może należało zmienić trenera, zrobić więcej transferów, można tak gdybać odpowiedzi nie znajdziemy:). Patrick Anderson też chyba za bardzo nie pograł w Barcelonie. Póki co nie znamy recepty na obronę LM, wydaje się że Bayern robi rozsądne ruchy w celu powtórki z zeszłego sezonu.
06.04.2014 13:53
Poczekajmy z oceną pracy Pepa i drużyny do meczu z MU. Spotkanie w LM da nam odpowiedź, czy drużyna zgubiła formę, czy to tylko lekka zadyszka całkowicie pod kontrolą Pepa. Na dzisiaj to Hiszpan strasznie rotuje składem w meczach o nic, na boisko wychodzą formacje, które pewnie w takim zestawieniu grają pierwszy i ostatni raz. Ja w każdym razie póki co jestem zadowolony z pracy Guardioli i nawet odpadnięcie z LM tego nie zmieni.
06.04.2014 12:17
Brak Javiego to żadne osłabienie, szczególnie po tym jak zagrał na OT. Brak Bastiana byłby mega problemem sezon czy dwa temu ale jedno co się na pewno Pepowi udało to fakt, że absencje poszczególnych graczy nie osłabiają znacząco drużyny, pozytywny efekt rotacji.
03.04.2014 07:19
@davout, ciekawe spostrzeżenie na temat Kroosa, ma chłopak dobre ostatnie podanie ale za rzadko z tego korzysta. Co do Martineza to Pep zamiast przecinaka w pomocy wprowadza gracza bardziej kreatywnego, pewnie zamysł jest taki żeby większa liczba graczy uczestniczyła w akcji kiedy właśnie przeciwnik ustawia autobus. Te górne piłki wczoraj to właśnie Martinez z Boatengiem przegrywali całkiem sporo, Welbeck zazwyczaj ustawiał się przed nimi i przejmował takie wybicia. Zobaczymy co Pep wymyśli na rewanż.
02.04.2014 20:36
@hugo1982, no to jedyne wyjście to ustawić go za Mandzukiciem kosztem Gotzego jeżeli chcemy Tomka oglądać w rewanżu z MU to innego miejsca dla niego nie widzę na dziś.
02.04.2014 15:00
Chyba najlepsza pozycja dla Mullera to na tą chwilę ławka.
02.04.2014 14:52
Wygrywaliśmy bo nikt nie stawiał autobusu, przecież MU wczoraj to grało momentami 3 stoperami, strzały z daleka nic by nie dały bo by nie przeszły przez obrony, zresztą kilka prób było to się odbijały.
Powtórzę, takie klepanie związanie jest z tym, że nasza dwójka obrońców nie stanowiła monolitu delikatnie mówiąc. Kiedy my rozgrywamy piłkę przed polem karnym przeciwnika to nie dajemy szans Boatengowi i Martinezowi na przegranie kolejnego pojedynku biegowego, minięcie się z piłką, wywrócenie się, przegranie prawie każdego pojedynku główkowego, czy dostanie kartki za faul.
02.04.2014 12:36
Tylko, że ten "stary" Bayern też miał problemy z autobusem vide finał z Chelsea. W tamtym sezonie nikt się w meczu z nami tak nie murował, jak widać jest to jakiś sposób na grę Bayernu. Patrzycie na Bayern przez pryzmat dwumeczu z Juventusem i Barceloną, ale już finał LM nie pokazał naszej dominacji(zwycięski gol w ostatniej minucie, pierwsza połowa raczej dla BVB), ba śmiem twierdzić że jakby Dante dostał drugą żółtą za faul na Reusie po którym był karny, to wygrało by BVB.
02.04.2014 12:21
Mając takiego obrońce jak Javi to ja się nie dziwię Pepowi, że każe drużynie podawać nieskończoną ilość razy przed polem karnym przeciwnika, wszystko byleby nie oddać piłki przeciwnikowi.Martinez kiepsko się ustawia, najczęściej za napastnikiem, bardzo łatwo mu się urwać, zresztą Boateng nie lepszy. Dlatego uważam, że ta nasza "tiki-taka" to najlepszy pomysł na obronę mając takich "pewniaków" z tyłu.
Muller nie nadaje się na atak (moim zdaniem to on tylko się nadaje na słabszych przeciwników w BL, ewentualnie wchodzenie z ławki), mam nadzieje że Pep to widzi. Musimy w rewanżu zagrać lepiej, bo jak nie to za tydzień będzie już koniec sezonu.
Gratulacje dla drużyny MU, zagrali bardzo zdyscyplinowanie w obronie i osiągneli wynik który ich nie przekreśla w rewanżu. Faktem jest, że SAF nigdy by nie zgrał autobusem u siebie na OT ale w piłce nożnej każdy sposób jest dobry dający sukces. W PL w tabeli wyjazdowej MU jest na pierwszym miejscu.
02.04.2014 07:37
Mistrz pewny :). Dziś warto jeszcze zwrócić uwagę na derby Manchesteru, zobaczymy prawdziwą siłę MU.
25.03.2014 09:07
@Hugo1982, wyniki osiągnięte z Barceloną bronią Pepa wystarczająco. Oburzenie Eto, że "Pep chciał mnie uczyć jak być napastnikiem, a sam był pomocnikiem" jest dziecinadą. Ciekawe, że nie oburza się na Mourinho, gdy ten kazał mu zasuwać w Interze na całej szerokości boiska, przecież Portugalczyk nic nie osiągnął jako piłkarz więc dziwne, że Eto go słuchał. Pepowi można wiele zarzucić ale nie fakt, że wyrzucenie Eto, Deco i Ronaldinho nie dało nowej jakości Barcelonie co przełożyło się na powiększenie gabloty z pucharami.
25.03.2014 09:05
Szkoda, że znakomity piłkarz jakim jest niewątpliwie Eto traci szanse by zachować się z klasą. Guardliola w Barcelonie kolejnymi sukcesami udowodnił, że wszystkie jego decyzje były słuszne łącznie z odstawieniem Kameruńczyka.
Coś czuje, że ten wywiad inspirował pewien portugalski wielki mistrz i guru gadania głupot w celu wywołania zamieszania.
25.03.2014 07:27
To nie baner był głupi tylko ci co wywiesili.
Fajnie, że Dante przedłużył umowę oby to go zmobilizowało do jeszcze lepszej i przede wszystkim bezbłędnej gry.
24.03.2014 14:30
Obok Rooneya najgroźniejszy w MU na obecną chwilę, dla nas jego nieobecność to plus, życzę mu szybkiego powrotu do zdrowia,żeby się załapał na mundial.
21.03.2014 19:01
Ta w tamtych czasów często graliśmy z Rosenborgiem, chyba raz się trafił Helsinborg i właśnie Brondby, wcale nie były to pewne 3 pkt :)
21.03.2014 18:55
@jastrzab123, w 99 to jeszcze dwa remisy w grupie z Anglikami, wtedy to była grupa śmierci bo oprócz MU i nas to jeszcze Barcelona była :)
Algierią bym się nie podniecał ponieważ mimo koszmarnej gry niemieckich obrońców, nie potrafili zdobyć gola. W zasadzie przez cały mecz nie byli bliżej 1/4 niż Niemcy. Jedyne pocieszenie wczorajszego dnia to również przeciętna gra Francuzów.
Jak widziałem wczorajszą "skuteczność" Niemców w ataku to mam ochotę dać w pysk temu kto twierdzi, że można grać bez napastnika.
01.07.2014 08:30
W każdym kraju jest inna pula do podziału między zespoły z tytułu praw tv w zależności po ile te prawa zostały sprzedane(w każdym kraju za inną kwotę). Do tego dochodzi liczba zespołów do podziału, w BL były 4 drużyny, które jeszcze do tego wyszły z grupy.
26.06.2014 09:15
To który z ostatnich transferów nie był zgodny z filozofią klubu (zakup Martineza to akurat okres złotej wspaniałej pełnej sukcesów i dominacji ery Juppa)?? Guardiola jeszcze nikogo nie kupił a Ty już piszesz, że Hiszpan nie wpisuje się w filozofie klubu. Chyba nie sugerujesz się plotkami transferowymi.
19.06.2014 16:06
A jaka jest filozofia futbolu wg zarządu Bayernu??
19.06.2014 15:51
I właśnie dlatego z Tobą Ivann nie da się dyskutować ponieważ wyskakujesz z twierdzeniem, że każdy kto myśli inaczej niż Ty jest wrogiem klubu. Chcę ci oświadczyć, że takim razie wrogiem klubu jest cały zarząd i piłkarze, z których nikt nie płacze ani po Gomezie ani po Mandzukicu i chwalą sobie pracę z Pepem. Jeżeli byłoby inaczej zarząd wywaliłby Hiszpana na zbity pysk ponieważ dobro klubu dla nich najważniejsze. W przeszłości pokazywali, że są w stanie zwolnić każdego trenera nawet z nazwiskiem w trakcie sezonu.
19.06.2014 15:44
@Iwann, jeżeli Lewy nie wypali to mamy jeszcze Muellera i Pizzaro (choć Peruwiańczyk raczej na końcówki i mecze z drużynami z dolnej części tabeli). Robert ma dosyć komfortowe wejście do drużyny, zajmuje miejsce napastnika, który odszedł raczej w niezbyt czystej atmosferze i dodatkowo wygląda jakby nikt z drużyny ani z zarządu za Mario nie płakał. Lewy ma też już na starcie przynajmniej jednego znajomego w postaci Goetze to mu pomoże w aklimatyzacji. Dodatkowo po meczach w BVB widzimy, że Robert w piłkę umie grać. Jedyne co mi nie pasuje do tej sielanki to fakt, że Robert jest Polakiem, nie mogę się oswoić z faktem, że z naszego kraju może pochodzić napastnik, który będzie odgrywał ważną rolę w jednym z najlepszych klubów świata.
19.06.2014 11:26
@Ivann, "boję się" w sensie, że jednak nie jest taki znakomity jak to niektórzy kibice Bayernu uważają . Wydaje mi się, że nie odczujemy jego straty tak jak nie odczuwaliśmy straty już kilku napastników, którzy od nas odchodzili na przestrzeni ponad dekady.
19.06.2014 10:51
O tym jak Mandzukic jest wspaniałym napastnikiem będzie świadczyło to do jakiego klubu przejdzie. Czy będzie to topowy zespół jak Bayern gdzie Mario po transferze będzie odgrywał podobną bądź ważniejszą rolę niż w Monachium czy będzie to jakaś Fiorentina czy inny Everton. Boję się, że to drugie.
19.06.2014 09:54
No to Ivann zdecyduj się raz piszesz, że Niemcy się zawsze rozkręcają w turnieju i kończą "w wielkim stylu" a drugi raz że na ME 2012 zaczęli z wysokiego "c" i odpadli z Włochami. Brak konsekwencji w twoich postach.
Wisi mi to czy to była tikitaka czy nie, dziś Niemcy zagrali jak Bayern Guardioli.
16.06.2014 20:17
Obnazyć słabość tikitaki mogą tylko zawodnicy, którzy próbują tak grać a im nie wychodzi z różnych powodów, ten styl z założenia polega na nietraceniu piłki oraz ewentualni bardzo szybkim jej odzyskaniu. Jeżeli piłkarze zagrywają stosunkowo dużo niecelnych piłek i dopuszczają do kontr to mamy takie wyniki jak z Holandią czy Realem. Zresztą polecam lekturę z tego linka, w skrócie przyczyną porażki Hiszpanów był brak pressingu, wysoka linia plus błędy Ikera:
http://taktycznie.net/2014/06/mundial-2014-hiszpania-1-5-holandia.html
15.06.2014 13:32
To nie tikitaka umarła tylko zawodnicy Hiszpańscy się zestarzeli i już nie nadają się do tego. Mówię tu przede wszystkim o obronie i braku pressingu bez tego tikitaka to proszenie się o kilka bramek. Przecież od kilku lat przeciwko Barcelonie i Hiszpanii gra się z kontry a dopiero od roku to przynosi efekt.
15.06.2014 12:52
Umarła?? Oj to niedobrze, bo jak nie będzie tikitaki to nie będzie można zagrać z kontry, gra z kontry też umarła, myślę że czas się przestawić na kick and rush, czy to też umarło?? To może 5-3-2?? Szybko trzeba mejla do Guardioli wysłać niech coś szykuje na nowy sezon.
15.06.2014 12:19
Bardzo fajny ten mundial jak do tej pory, sporo bramek, niezły poziom. Holandią bym się tak nie podniecał, chociaż im również kibicuje, raczej żadna inna poważna drużyna nie zagra tak wysoko linią obrony z nimi a i pressing też się pojawi z pewnością, którego zabrakło u Hiszpanów po strzeleniu gola z karnego.
Z niecierpliwością czekam co pokażą Niemcy, to może być ich mundial.
15.06.2014 09:55
Lens już wyciągnięty został :).
14.06.2014 09:09
Wydaje mi się, że trochę za bardzo po arbitrze się jedzie. Tutaj największym winowajcą jest Fred, jego zachowanie nie ma nic wspólnego z Fair Play, ze sportem z jakąkolwiek uczciwością, takich oszustów i naciągaczy trzeba karać wykluczeniami z kolejnych meczy. Chociaż akurat wykluczenie Freda by pomogło Brazylii bo zawodnik ten jest niesamowicie słaby.
13.06.2014 14:12
Kilka lat temu w Hiszpanii funkcjonowało jeszcze "prawo Beckhama", przywilej ten polegał na tym, że nowi zawodnicy z poza Hiszpanii z dużym kontraktem przez 5 lat grania w LaLiga płacili dużo mniejszy podatek dochodowy (24% zamiast 44%). Z tego co wiem to prawo zostało zniesione ale może funkcjonują tam jakieś inne preferencje podatkowe.
11.06.2014 06:53
@nacjonalizm78, widziałem dosłownie kilka spotkań Romy w tym sezonie, błędów/kiksów Marokańczyka nie uświadczyłem ale też szczerze mówiąc nie zwracałem na niego uwagi, wg whoscored.com Benatia ma szóstą średnią notę w Seria A za sezon 2013/14, na ile to miarodajne nie wiem ale daje jakiś pogląd.
10.06.2014 13:15
Widzę, że Roma jednym transferem chciała sobie zwiększyć budżet na sezon o 50%. Marokańczyk to dobry zawodnik ale nie wart tych 61 mln euro a i pewnie te 33 mln to kwota za duża.
10.06.2014 12:51
Normalne, jedni odchodzą drudzy przychodzą.
@Makaj, proszę Cię jaki to jest świński sposób Guardioli?? Eto i Ibra mieli rację?? Chyba tylko w tym, że nie mogli się dogadać z trenerem ale patrząc na liczbę klubów i "sukcesów" Ibry oraz na to jak Eto się "dogadał" z kolejnym niezłym trenerem w Londynie to raczej skłaniam się ku twierdzeniu, że to oni są trudni we współpracy.
09.06.2014 07:18
A co za różnica skąd wyczytałem, ważne że teoria o kontuzjach, które umożliwiły powołanie Owena na MŚ 98 jest póki co Twoim życzeniem. Aha Andy Cole nie był kontuzjowany tylko po prostu nieskuteczny. Mając dwóch świetnych napastników, Glenn niczym nie ryzykował powołując młodego króla strzelców PL. Do twojej teorii pasuje Toldo, z wikipedii wiem, że to bramkarz.
31.05.2014 20:09
Powołanie dzięki kontuzjom?? Król strzelców PL w 97/98?? W ataku Anglików na MŚ grali Shearer, Sheringham oraz Owen(na początku z ławki chyba), kto tam był kontuzjowany: "potrzebuję 100 okazji" Cole czy może "gdzie by tu zabalować" Fowler?? Młody, utalentowany do tego król strzelców to Hoddle go wziął na mundial.
31.05.2014 17:23
Bardzo dobra decyzja, zawodnik, który zawsze jest gotowy do zagrania 10-15 minut w meczu, doświadczony i na dodatek nie będzie marudził jak się nie załapie do kadry meczowej.
28.05.2014 16:45
Wywiad z prezesem klubu a tu tylko komentarz karla1985, wynika to pewnie z faktu, że nic nowego Kalle nie powiedział. Pełne zaufanie zarządu do sztabu trenerskiego , satysfakcja z pracy i wyników w sezonie, zawodnicy też zadowoleni z nowego trenera.
28.05.2014 16:38
Gratulacje dla Realu Madryt, szkoda Atletico no ale cóż taka piłka nożna.
Najważniejsze, że wreszcie skończą się jęki "la decima" wyglądało to jak krzyk rozkapryszonego dziecka przed sklepem z zabawkami.
25.05.2014 08:32
@zniesmaczony, uważaj bo skoro Real taki słaby to Bajerniak powie, że to jeszcze większy wstyd dla Bayernu i hańba, że odpadliśmy z nimi, bo przecież w tamtym sezonie było 7:0 z Barceloną!!! ;)
22.05.2014 09:45
@Bajerniak1987, mam nadzieję że byłeś na Marienplatz w tym roku i wytłumaczyłeś zawodnikom i kibicom, że nie mają się z czego cieszyć, bo sezon jest średni i należy zwolnić Guardiolę. Mam też nadzieję, że uświadomiłeś drużynę, która tak się radowała z mistrzostwa i pucharu na balkonie, że przecież ta ich radość to plucie Ci w twarz bo muszą przeprosić za haniebną, niespotykaną, wstydliwą, druzgocącą porażkę z Realem.
Najważniejsze, czy też spotkałeś się z udziałowcami Bayernu i zarządem?? Przekonałeś ich, że ten kataloński niszczyciel działa na szkodę klubu?? A wystarczyło grać jak za Juppa ehhh, każdy to wiedział tylko nie "pseudo trener", przypadek??. Przecież 7:0 z Barceloną !!!
22.05.2014 09:34
Nigdy nie zrozumie chyba o co chodzi tym ludziom co kradną sobie nawzajem flagi ia później palenie bądź darcie takiego "trofeum". Co to są jakieś podchody harcerskie dla dorosłych?? Dziecinada jednym słowem tak samo jak gadanie przez części "kibiców" - "klub to my". Zdecydowanie bardziej mi odpowiada doping i kibicowanie w stylu amerykańskim.
22.05.2014 09:05
Odkąd powstała LM Bayern wygrał to trofeum dwa razy, tylko dwa razy. Raz po karnych a raz po golu w ostatniej minucie. Nie róbcie z Bayernu hegemona, walca, potwora zjadającego inncyh itd bo taką drużyną w Europie przez ostatnie 20 lat nie był.
Za Ottmara w najlepszym sezonie odpadamy z PN z jakimś Magdeburgiem a w lidze zdobywamy tyle punktów, że dziś wystarczyło by to do 4 miejsca, nie tyle zdobywamy tytuł co Schalke go przegrywa wpadką w 33 kolejce.
W zeszłym sezonie pojawił się już mityczny walec, który przechodzi Arsenal dzięki golom na wyjeździe z chowającym się Muellerem w rogu boiska do ostatnich sekund, przejście Juventusu to żaden wyczyn patrząc co ten zespół pokazał w tegorocznej LM, jest oczywiście efektowne rozbicie Barcelony ale jak pokazuje ten sezon zespół jest w drodze w dół, finał LM wygrany po golu w ostatniej minucie, gdzie w pierwszej połowie wszyscy patrzyli w tv i zadawali sobie pytanie gdzie ten Bayern. W lidze bilans mieliśmy z BVB remisowy, wygrywamy z Dortmundem w PN 1:0. Finał PN wygrany 3:2, kolejne drżenie do końca o wynik.
Po wygraniu LM z Ottmarem nie wygraliśmy ani BL ani PN w kolejnym sezonie.
20.05.2014 08:03
Im więcej czytam Twoich postów tym bardziej się utwierdzam w przekonaniu, że piłkę nożną oglądasz od roku może dwóch. Nie ma i nie było czegoś takiego jak "walec" wymyślili to pismacy, którzy w dzisiejszych czasach wszystko hiperbolizują, już nie ma zwycięstw są nokauty albo demolki a przegrano to blamaże, hańby itd. Inaczej byś wiedział jak zespoły funkcjonują, że po sukcesie przychodzi rozprężenie co skutkuje gorszymi wynikami.
W zeszłym sezonie Bayern grał najlepszą piłkę ale wystarczyła by jedna inna decyzja sędziego w finale LM i Bayern znowu by został z przegranym finałem. Pomijam już fakt, że w futbolu na obecnym poziomie i natężeniu póki co niemożliwe jest wygrywanie wszystkiego dwa sezony z rzędu, nawet ciężko utrzymać dyspozycję drużyna na podobnym poziome przez dwa lata.
19.05.2014 20:25
No to mamy jasność ty po prostu nie możesz znieść dzisiejszego Bayernu i błąd sędziego tu nie ma nic do rzeczy. Dziwne jak na kogoś kto kibicuje niby 20 lat. W 20 lat to myśmy ledwo dwa razy zdobyli LM . Większość sezonów była takie ten z Pepem lub gorsze, czego ty oczekujesz. Najprawdopodobniej sezon taki jak zeszły z Juppem długo się nie powtórzy. Niesamowite, że komuś z takim stażem tak trudno to pojąć.
19.05.2014 19:36
Aż dziwne, że nie pojawiają się głosy jak to Guardiola sabotuje reprezentcję Niemiec: Neuer-kontuzja, Lahm-kontuzja, Bastian-kontuzja, Goetze-bez formy, Kroos-bez formy. :D
19.05.2014 19:17
Mam nadzieje, że w zeszłym roku też tak plułeś na sędziego, po tym jak nie dał drugiej żółtej a w konsekwencji czerwonej za faul na Reusie Dantemu w finale LM z BVB.
Bramki nie było bo sędzia nakazał grać dalej.
19.05.2014 19:15
Ale niektórych boli, że sędzia się pomylił na naszą korzyść. Pomyłki sędziowskie były i będą częścią futbolu, a sprowadzanie meczu do jednej spornej sytuacji to jakaś oznaka zakompleksienia i małości.
19.05.2014 15:20
@Bajerniak1987, do Lahma bym dorzucił zarząd lizusów Pepa, nie dość że go zatrudnili to jeszcze ich omamił jakąś wizją i nie potrafią go zwolnić a przecież są ku temu powodu:
-słaby hańbiący sezon
-wyrzucenie bez powodu najlepszego gracza, który był ulubieńcem wszystkich
Panowie to jest Bayern, jak się komuś nie podoba to wypad z drużyny. Rządzi zarząd i sztab trenerski, zawodnicy są od grania na boisku a nie od strzelania fochów.
19.05.2014 13:30
@Bajerniak1987, pewnie jest za Pepem od czasu kiedy ten został naszym trenerem, to normalne że kibice wspierają trenera swojego zespoły zwłaszcza kiedy ten ma udany sezon.
19.05.2014 13:12
Zarówno wyrzucenie Ibry jak i Eto wraz z Ronaldihno i Deco wyszło na dobre Barcelonie. Jakoś nikt w drużynie nie broni Mandzukica, zespół i zarząd stoi po stronie trenera.
19.05.2014 12:17
Nie widzę, żadnego problemu w odejściu Mario, w tamtym sezonie podobnie odchodził Gomez. To, że Mandzukic jest nadpobudliwy to widać było zwłaszcza w meczu z Realem, gdzie nic nie pokazał oprócz startowania z rękami do każdego. Dziękuję mu za dwa lata dobrej gry i życzę powodzenia w nowym klubie.
19.05.2014 11:45
Nie było ani spalonego ani gola, sędzia nakazał grać dalej.
18.05.2014 14:17
@kormbacher1, tu nie ma co komentować, sędzia nie wskazał na środek, gola nie ma. Pozycja spalona jest ale sędzia też jej nie gwizdnął. Liczy się to co zrobi sędzia a on puścił grę.
18.05.2014 09:24
Ten pojedynek z Kloppem Pep zdecydowanie wygrał. Bayern wyszedł bez Thiago, Alaby, Lahma, Bastiana, z zawodnikami kompletnie bez formy (Ribery, Kroos), zawodnikami w dołku (Gotze), z napastnikiem, którego nie ma (Mueller), na nowo ustawioną obroną a BVB i tak poza szarpaniem i 10 minutami w drugiej połowie nie pokazało za wiele.
Wygranie po dogrywce powoduje, że zwycięstwo to smakuje jeszcze bardziej.
W przyszłym sezonie oczekuje, zmniejszenia roli Riberego (wydaje mi się, że szczyt już miał niestety), rozwinięcie się Goetzego (Pepa w tym głowa aby tak ustawić Mario aby stał się ważnym ogniwem w drużynie), zdrowego Thiago.
Przed sezonem 2013-14 taki sukcesy Bayernu brałbym w ciemno.
18.05.2014 09:15
@vonBaron, a to jest jakaś zasada: kto ma Suareza ten ma LM i to przez kilka sezonów??
16.05.2014 07:21
Jeżeli przerwa w treningach potrwa 11 tygodni to okresu przygotowawczego Thiago nie przepracuje.
15.05.2014 08:39
Nie wygląda to dobrze, mam nadzieje że nasz sztab medyczny zaradzi coś na "kruchość" Thiago. Pep natomiast musi przygotować jakieś warianty na nieobecność Alcantary bo zanosi się na to, że takich przerw w grze może Hiszpan mieć więcej. Życzę mu szybkiego powrotu do zdrowia i pełnej formy.
15.05.2014 07:54
@cayman, pozwolę się nie zgodzić z Tobą, jakby Jupp został i osiągnął takie wyniki jak Pep to te same osoby co jadą dziś po Guardioli narzekały by, że Jupp się wypalił i trzeba było "dziadka" odpalić po zakończeniu zwycięskiego sezonu. Zawsze znajdą powód do narzekania i jęczenia. W pierwszym sezonie Juppa też go zwalniali i obrażali. To po prostu taki "fanów".
11.05.2014 22:11
@Apollo1, to dlaczego BVB nie zostało mistrzem??
11.05.2014 20:57
bayern14, proszę idź sobie teraz na jakąś inną stronę i irytuj tamtych użytkowników, większość twoich postów ma mniejszą wartość merytoryczną niż spam o tajemniczym spadku w Nigerii.
10.05.2014 18:09
Gdzie są ci idioci co wyzywali Pepa za ściągnięcie Mario?? Pewnie nawet nie oglądają fety z okazji mistrzostwa, bo to przecież hańba ten wymęczony tytuł, tylko 19 pkt przewagi nad BVB.
10.05.2014 17:40
Raczej brali pod uwagę przychody roczne każdego klubu oraz zysk operacyjny a te pozycje Bayern ma niższe od Realu Barcelony i MU. Poniżej pełniejsze zestawienie Forbes'a wraz z długiem.
http://www.forbes.com/soccer-valuations/
10.05.2014 08:38
Zapomniałem, że Allianz kupił 8% udziałów.
09.05.2014 20:10
Jeżeli Bayern spłaca raty za stadion to ma dług przecież. Rozumiem, że kwoty podane przez Forbesa to jest szacowana wartość klubu gdyby np ktoś chciał go kupić?? Nie znalazłem nigdzie metodologi określania tej wartości.
09.05.2014 19:42
Ciekawa sprawa z tą Brazylią, jeden z faworytów a w bramce numerem jeden jest zawodnik, który gra gdzieś na peryferiach futbolu.
07.05.2014 21:13
W sporze o Guardiole trzeba najpierw ustalić czy trener ma dobrać taktykę pod piłkarzy, których zastał w drużynie czy może trener ma sobie doposaować piłkarzy pod swoją taktykę i wizję futbolu.
05.05.2014 14:30
Rok temu przyszedł do Romy za 13 mln euro, klub nieźle zarobi na tym transferze. Grał pewnie na środku obrony, w tym sezonie spokojnie jeden z najlepszych defensorów w Seria A, chyba nawet jakieś gole strzelał. Pytanie czy to nie był jego sezon życia, czy ma jeszcze rezerwy jakieś.
05.05.2014 10:16
@KoanGuardiola, nie ma nic dziwnego w tym, że Bayern zgarnął więcej kasy z market pool niż w zeszłym sezonie. W tamtym roku częścią kasy trzeba było się podzielić z BVB w tym roku już nie trzeba bo odpadli wcześniej.
Swoją drogą dziwny nick jak na kogoś kto rejestruje się na stronie Bayernu Monachium.
01.05.2014 19:15
@Bajerniak1987, po tym wpisie już wiem, że sobie jaja robisz. "Gotowa drużyna"- nie ma czegoś takiego.
01.05.2014 11:46
Chelsea nie wyszła z grupy, Inter dostał 7:3 z S04, Milan odpada w 1/8, Barcelona w 1/8 w 2007, Liverpool w 1/8 z Benficą, Porto w 1/8, Milan z Deportiveo (4:0 rewanż) 1/4. Mimo wszystko wolę emocjonować się sezonem do przedostatniego meczu i przegrać go 4:0 niż odpaść na początku marca po karnych.
01.05.2014 11:37
@JudasPriest, zgadzam się, Atletico gra fajny futbol ale popatrz ile czasu miał Diego Simeone na budowę tego zespołu, bardzo ciekawe gdzie będzie ten zespół za rok jeżeli wygra LM, czy podzieli los BVB czy uda się utrzymać w top4. Po 20 latach LM wiemy tyle, że wygranie pucharu kosztuje sil fizycznie i psychicznie zespół, że w następnym sezonie drużyna ta już nie błyszczy a często wręcz męczy się.
01.05.2014 09:51
@bajerniak1987, jedyne co zniszczył Guardiola to Twoje dziecinne postrzeganie futbolu. Popatrz sobie jak radzili sobie zwycięzcy LM w kolejnym sezonie (jak to Inter został "zniszczony" albo Chelsea). No ale Ty oczywiście wiesz lepiej niż ludzie, którzy zarządzają firmą generującą przychody na poziomie 400mln euro rocznie i biorą pieniądze za to aby był zysk co roku.
Czy Pep popełnił błędy w tym sezonie?? Oczywiście, ale według części z was to tylko trener zwycięzcy LM nie popełnił żadnego błędu. Z takim podejście gwarantuje wam, że 90% sezonów Bayernu będzie dla was straconych, wstydliwych, hańbiących.
01.05.2014 09:07
Wychodzi na to, że Guardiola powinien napisać do "fanów" Bayernu z Polski list, w którym przeprasza za wczorajszą porażką, bowiem ci "fani" mieli ciężki dzień dziś w szkole/na uczelni/w pracy gdzie zostali wyśmiani przez "fanów" innych drużyn i będą musieli brzemię tej porażki nosić do następnego meczu Bayernu, kiedy to uda się kogoś z topu złoić. Guardiola powinien tym "fanom" jeszcze za to upokorzenie ich (nie drużyny) wypłacić dożywotnie renty.
30.04.2014 15:30
Najlepsza drużyna świat to pojęcie bardzo względne, po finale w tamtym roku wszyscy myśleli że to będzie nasza dekada a wystarczy, że w tym roku wygra Chelsea i to The Blues będą najlepszym zespołem póki co w tym dziesięcioleciu. Wstydliwa porażka?? Jak Real przegra finał to 4:0 będzie dla nich marnym pocieszeniem.
30.04.2014 15:03
Dla kibiców o krótkim stażu wczorajszy mecz jest życiowym dramatem i jakby mogli to by powiesili Pepa a kibice, którzy już nie jedno widzieli i przeżyli czekają z niecierpliwością na kolejny nowy sezon.
30.04.2014 14:56
@hans1986, jeden z najlepszych komentarzy po wczorajszym meczu, brawo. Niektórzy nie zdają sobie sprawy, że drużyna nie będzie zawsze robiła 7:0 z Barceloną, że przyjdą słabsze momenty ale właśnie po takich dołkach sukcesy smakują najlepiej.
30.04.2014 09:07
Porażka boli ale we współczesnym futbolu prawie niemożliwe jest dwa sezony z rzędu wszystko wygrywać
(nie udało się ani Ottmarowi, ani Juppowi, ani Guardioli, ani Mourinho, ani Fergusonowi itd) .
Rozumiem też, że dla osób które są z Bayernem od 3 lat wynik wczorajszego meczu może być tragedią roku, muszą przestać się mazać i dalej wierzyć w Bayern albo zmienić drużynę (to jest rozwiązanie na krótko bo kolejna drużyna też nie będzie wiecznie wygrywać).
Jeżeli zarząd Bayernu wierzy w 100% w Pepa to ja nie mam powodu do niepokoju. W nowym sezonie będą 2-3 transfery, zobaczymy nowe oblicze Bayernu, mam nadzieję że z większą rolą Gotze, już nie wiodącym a wspierającym Ribery, na nowo zorganizowaną obroną.
30.04.2014 07:27
Jeżeli chodzi o sędziego to chyba tylko osoba z Włoch by nie wzbudzała podejrzeń o przychylność jakiejkolwiek ze stron.
27.04.2014 10:39
@Bavar, Mourinho mógł tak zagrać bo ma obrońców do tego, nasi defensorzy nie są pewni, nie są zdyscyplinowani, popełniają sporo błędów. Dlatego klepiemy piłkę na połowie przeciwnika żeby nie dać okazji "wykazać" się Boatengowi czy Dante.
27.04.2014 09:38
@pecz01, Ty nie rozumiesz chyba, że skoro Jupp zdobył potrójną koronę to każdy następny trener powinien przynajmniej powtórzyć ten wyczyn? Nie wiesz, że skoro styl/taktyka/filozofia Juppa przyniosła sukces to teraz trzeba grać tak samo przez najbliższe kilka sezonów bo to gwarancje kolejnych pucharów??Tylko środek z Javim i Bastim jest najlepszy i nie ma znaczenia, że jeden i drugi przez część sezonu są kontuzjowani, nie wiesz tego?? Przecież piłka nożna się nie zmienia, nikt nie modyfikuje ustawień, taktyk, pomysłów na atak i obronę, piłkarze się nie starzeją, zawsze są głodni sukcesów, kontuzje wzmacniają itd ;)
26.04.2014 12:57
@seb455, dlatego dałem cudzysłów, nasza gra w ataku nie wyglądała już w dalszej części meczu tak jak w pierwszym kwadransie, bramkę dostaliśmy po dobrej naszej akcji i zablokowanym strzale po którym poszła kontra, być może to też miało wpływ na zwolnienie tempa akcji ofensywnych. Ja po prostu nie kupuję stwierdzenia, że Real miał w tym spotkaniu problemy kondycyjne, bo tego na boisku nie było widać, ani nie zaczęli w końcówce łapać kartek za spóźnione faule ani nie było desperackiej obrony i wybijania piłek po autach.
Mecz kosztowała ich dużo sił tak samo jak naszą drużynę.
26.04.2014 12:45
Skąd te wnioski, że Real kondycyjnie jest słaby?? To raczej my po niezłych 15 minutach "spuchliśmy", nie zauważyłem żeby w końcówce meczu Real jakoś dramatycznie snuł się po boisku ze zmęczenia.
26.04.2014 12:31
O wygraną się nie martwię ale oto żeby to nie było np 2:1 .
26.04.2014 12:19
W 2000 roku w 1/2 LM też mieliśmy odrobić straty po meczu (2:0 dla Realu) w Madrycie , bramka głową Anelki pozbawiła nas złudzeń.
25.04.2014 15:33
O awans będzie ciężko ale jest to możliwe, szansa się zwiększy gdy na AA zagra Ribery bo w Madrycie ewidentnie nie wystąpił, Alaba atakował i bronił sam na lewej stronie.
24.04.2014 07:30
Nie rozumiem zadowolenia Chelsea po meczu z Atletico, przecież 0:0 na boisku rywala to niekorzystny wynik. No ale to Mourinho bierze tam grubą kasę, on wygrywał puchary i skoro to był jego plan to ja się widocznie nie znam. Mecz oglądało się kiepsko, bezradność gospodarzy i wyrafinowanie The Blues.
23.04.2014 07:20
Taki transfer to ewidentne wzmocnienie Arsenalu, nie widzę powodu żeby ściągać przeciętnego obrońce, takich jak nie lepszych już mamy.
20.04.2014 10:21
@Nookie, pierwszy akapit Twojego posta to jest w zasadzie 100% przyczyny i wytłumaczenia obecnej słabszej gry. W zeszłym roku zespół był mega głodny sukcesu po tym jak przegrali z Chelsea a w BL dwa razy zostali zlani przez BVB, teraz presja odeszła, zdobyli mistrza, doszli do 1/2 LM i do finału PN więc czują się spełnieni. Paradoksalnie większą ewentualną presją drużyna będzie miała w PN, ponieważ jak odpadną z LM teraz to nikt nie nazwie tego katastrofą ale porażka z BVB w Berlinie to już będzie zawód wśród fanów.
17.04.2014 14:31
Imponujący wynik, przeciętna gra, finał trzeba wygrać.
Gra Realu jest prosta, szybka i efektowna mam nadzieje, że Pep wie jak zagrać z drużyną której atak opiera się na błyskawicznych 3-4 podaniach.
17.04.2014 07:54
@kornkage, nigdy nie grałem w piłkę zawodowo, nawet nie byłem blisko takiego grania ale czy taki piłkarz mając w głowie, że do końca sezonu zostało 5 ważnych meczy, w czerwcu jest mundial, widzi jak dotychczasowy pewniak w 11 czyli Thiago dziś siedzi w gabinecie lekarza podświadomie nie odpuszcza takiego spotkania "o pietruszkę" w BL. Ja po wczorajszym meczu wielokrotnie bardziej martwiłem się o zdrowie Neura niż o styl, wynik czy zaangażowanie.
13.04.2014 11:06
Jestem zadowolony z losowania, dość angielskich drużyn. Co do Ronaldo cała ta kontuzja tajemnicza bo nikt nie podaje ile to potrwa, niby na Puchar Króla w środę już ma grać z plastrem jakimś.
11.04.2014 13:15
Tylko, że Real na papierze wydaje się pasować Bayernowi, nie zamurują się jak MU czy Chelsea, do tego być może wypadnie im Ronaldo. Mnie w sumie wszystko jedno na kogo trafimy, z każdym z tych trzech zespołów można wygrać jak i przegrać.
11.04.2014 08:01
Bramkarz Atletico nie może zagrać ewentualnego meczu z Chelsea, dlatego że jest wypożyczony z The Blues. Trochę nie fair według mnie zamieszczać takie zapisy w umowie.
10.04.2014 13:19
Piątek godzina 12, na Eurosporcie
10.04.2014 09:37
@lybbard, nie MU pozwoliło tylko tylko MU zaczęło grać dużo gorzej niż przed golem Evry, być może to zmęczenie jak piszesz albo jakiś brak koncentracji. Bayern to wykorzystał i chwała im za to, na tym polega taktyka Pepa, klepiemy aż znajdzie się luka w obronie, aż któryś z obrońców się źle przesunie/zagapi/przegra jeden na jeden.
Bayern wszedł do półfinału z najlepszym wynikiem z całej czwórki, mam nadzieje, że przestaniemy narzekać i wywalać Pepa (co staje się dziecinadą). Oby skończyły się te porównania drużyny Jupa do drużyna Pepa bo taka konfrontacja nie ma sensu, zespół z 2013 był głodny sukcesu chciał rewanżu za porażkę z Chelsea, chciał wreszcie wygrać ligę, zespół z tego roku jest w jakimś sensie spełniony ciężej o wejście na 110% możliwości w takiej sytuacji.
10.04.2014 08:18
Wydaje mi się bardziej zasadne jest mówienie nie o Bayernie przed stratą bramki i po stracie bramki tylko o MU przed golem i po golu. To właśnie dzięki temu, że Anglicy po strzeleniu gola nagle przestali tak blisko siebie grać liniami, przestali się przesuwać, zrobiło się więcej miejsca i nasi to wykorzystali. Nawet przy wyniku 1:1 niewątpliwie korzystnym dla gości, MU nie grał już zdyscyplinowanie w obronie, nasi mieli wolne korytarze. Gra Bayernu przyspieszyła nie dlatego, że zawodnicy na trzy cztery sobie powiedzieli, że gramy teraz szybką piłkę tylko dlatego że MU dał im taką możliwość.
10.04.2014 07:46
Odpowiadając złośliwie, na plotki angielskich "gazet" o przejściu Kroosa do MU, mogę tylko odpowiedzieć, że w niemieckich mediach nic nie ma o ewentualnych przejściach kogoś z MU do nas, ponieważ nikt stamtąd się nie nadaje. Tuta zdecydowanie przewaga Anglików, niemieckie gazety nawet nie mają jak pospekulować o "transferach" z MU bo każdy taki nius byłby traktowany jak słabe prima aprilis.
08.04.2014 12:56
Pytanie co to znaczy grać dwoma napastnikami?? Bo w tym sezonie często występuje dwóch napastników w Bayernie jednocześnie, tylko że zawsze jeden z nich gra w pomocy. Guardiola prędzej przejdzie na grę trzema obrońcami niż na 4-4-2, trener który jest maniakiem przewagi w środku pola nie będzie przesuwał jednego zawodnika na atak kosztem utrzymania piłki.
07.04.2014 07:13
@pele, i teraz pytanie skąd ta plaga kontuzji, może po wyczerpującym sezonie 2001 zawodnicy nie dali rady, może należało zmienić trenera, zrobić więcej transferów, można tak gdybać odpowiedzi nie znajdziemy:). Patrick Anderson też chyba za bardzo nie pograł w Barcelonie. Póki co nie znamy recepty na obronę LM, wydaje się że Bayern robi rozsądne ruchy w celu powtórki z zeszłego sezonu.
06.04.2014 13:53
Poczekajmy z oceną pracy Pepa i drużyny do meczu z MU. Spotkanie w LM da nam odpowiedź, czy drużyna zgubiła formę, czy to tylko lekka zadyszka całkowicie pod kontrolą Pepa. Na dzisiaj to Hiszpan strasznie rotuje składem w meczach o nic, na boisko wychodzą formacje, które pewnie w takim zestawieniu grają pierwszy i ostatni raz. Ja w każdym razie póki co jestem zadowolony z pracy Guardioli i nawet odpadnięcie z LM tego nie zmieni.
06.04.2014 12:17
Brak Javiego to żadne osłabienie, szczególnie po tym jak zagrał na OT. Brak Bastiana byłby mega problemem sezon czy dwa temu ale jedno co się na pewno Pepowi udało to fakt, że absencje poszczególnych graczy nie osłabiają znacząco drużyny, pozytywny efekt rotacji.
03.04.2014 07:19
@davout, ciekawe spostrzeżenie na temat Kroosa, ma chłopak dobre ostatnie podanie ale za rzadko z tego korzysta. Co do Martineza to Pep zamiast przecinaka w pomocy wprowadza gracza bardziej kreatywnego, pewnie zamysł jest taki żeby większa liczba graczy uczestniczyła w akcji kiedy właśnie przeciwnik ustawia autobus. Te górne piłki wczoraj to właśnie Martinez z Boatengiem przegrywali całkiem sporo, Welbeck zazwyczaj ustawiał się przed nimi i przejmował takie wybicia. Zobaczymy co Pep wymyśli na rewanż.
02.04.2014 20:36
@hugo1982, no to jedyne wyjście to ustawić go za Mandzukiciem kosztem Gotzego jeżeli chcemy Tomka oglądać w rewanżu z MU to innego miejsca dla niego nie widzę na dziś.
02.04.2014 15:00
Chyba najlepsza pozycja dla Mullera to na tą chwilę ławka.
02.04.2014 14:52
Wygrywaliśmy bo nikt nie stawiał autobusu, przecież MU wczoraj to grało momentami 3 stoperami, strzały z daleka nic by nie dały bo by nie przeszły przez obrony, zresztą kilka prób było to się odbijały.
Powtórzę, takie klepanie związanie jest z tym, że nasza dwójka obrońców nie stanowiła monolitu delikatnie mówiąc. Kiedy my rozgrywamy piłkę przed polem karnym przeciwnika to nie dajemy szans Boatengowi i Martinezowi na przegranie kolejnego pojedynku biegowego, minięcie się z piłką, wywrócenie się, przegranie prawie każdego pojedynku główkowego, czy dostanie kartki za faul.
02.04.2014 12:36
Tylko, że ten "stary" Bayern też miał problemy z autobusem vide finał z Chelsea. W tamtym sezonie nikt się w meczu z nami tak nie murował, jak widać jest to jakiś sposób na grę Bayernu. Patrzycie na Bayern przez pryzmat dwumeczu z Juventusem i Barceloną, ale już finał LM nie pokazał naszej dominacji(zwycięski gol w ostatniej minucie, pierwsza połowa raczej dla BVB), ba śmiem twierdzić że jakby Dante dostał drugą żółtą za faul na Reusie po którym był karny, to wygrało by BVB.
02.04.2014 12:21
Mając takiego obrońce jak Javi to ja się nie dziwię Pepowi, że każe drużynie podawać nieskończoną ilość razy przed polem karnym przeciwnika, wszystko byleby nie oddać piłki przeciwnikowi.Martinez kiepsko się ustawia, najczęściej za napastnikiem, bardzo łatwo mu się urwać, zresztą Boateng nie lepszy. Dlatego uważam, że ta nasza "tiki-taka" to najlepszy pomysł na obronę mając takich "pewniaków" z tyłu.
Muller nie nadaje się na atak (moim zdaniem to on tylko się nadaje na słabszych przeciwników w BL, ewentualnie wchodzenie z ławki), mam nadzieje że Pep to widzi. Musimy w rewanżu zagrać lepiej, bo jak nie to za tydzień będzie już koniec sezonu.
Gratulacje dla drużyny MU, zagrali bardzo zdyscyplinowanie w obronie i osiągneli wynik który ich nie przekreśla w rewanżu. Faktem jest, że SAF nigdy by nie zgrał autobusem u siebie na OT ale w piłce nożnej każdy sposób jest dobry dający sukces. W PL w tabeli wyjazdowej MU jest na pierwszym miejscu.
02.04.2014 07:37
Mistrz pewny :). Dziś warto jeszcze zwrócić uwagę na derby Manchesteru, zobaczymy prawdziwą siłę MU.
25.03.2014 09:07
@Hugo1982, wyniki osiągnięte z Barceloną bronią Pepa wystarczająco. Oburzenie Eto, że "Pep chciał mnie uczyć jak być napastnikiem, a sam był pomocnikiem" jest dziecinadą. Ciekawe, że nie oburza się na Mourinho, gdy ten kazał mu zasuwać w Interze na całej szerokości boiska, przecież Portugalczyk nic nie osiągnął jako piłkarz więc dziwne, że Eto go słuchał. Pepowi można wiele zarzucić ale nie fakt, że wyrzucenie Eto, Deco i Ronaldinho nie dało nowej jakości Barcelonie co przełożyło się na powiększenie gabloty z pucharami.
25.03.2014 09:05
Szkoda, że znakomity piłkarz jakim jest niewątpliwie Eto traci szanse by zachować się z klasą. Guardliola w Barcelonie kolejnymi sukcesami udowodnił, że wszystkie jego decyzje były słuszne łącznie z odstawieniem Kameruńczyka.
Coś czuje, że ten wywiad inspirował pewien portugalski wielki mistrz i guru gadania głupot w celu wywołania zamieszania.
25.03.2014 07:27
To nie baner był głupi tylko ci co wywiesili.
Fajnie, że Dante przedłużył umowę oby to go zmobilizowało do jeszcze lepszej i przede wszystkim bezbłędnej gry.
24.03.2014 14:30
Obok Rooneya najgroźniejszy w MU na obecną chwilę, dla nas jego nieobecność to plus, życzę mu szybkiego powrotu do zdrowia,żeby się załapał na mundial.
21.03.2014 19:01
Ta w tamtych czasów często graliśmy z Rosenborgiem, chyba raz się trafił Helsinborg i właśnie Brondby, wcale nie były to pewne 3 pkt :)
21.03.2014 18:55
@jastrzab123, w 99 to jeszcze dwa remisy w grupie z Anglikami, wtedy to była grupa śmierci bo oprócz MU i nas to jeszcze Barcelona była :)
21.03.2014 18:39