DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Rizzitelli Strona 19

A mnie zaskoczył twitt Bońka, który stwierdził, że łzy Guardioli są udawane. No ale każdy sądzi według siebie.

@pele, Carlo to bardzo dobry wybór ale z tym Kloppem już bym się nie rozpędzał. Po co nam trener 8 drużyny ligi angielskiej. Mourinho ostatnio też nie miał dobrej passy, zobaczymy jak wyciągnie MU.

22.05.2016 12:21

Trzeba być mądrym inaczej żeby nie widzieć, że BL to dominacja dwóch zespołów.
@Bayern022, taki "idiota trener" już był, to Jupp i vG,mieli lepsze kadry od BVB a przegrali.
Carlo dostaje prawie kompletny zespół, głodny finału LM.

Tylko na polskiej stronie Bayernu kibice cieszą się mniej z BL i Pucharu niż zawodnicy.

22.05.2016 09:45

@JazGod, w tej dyskusji nie chodzi oto ile pucharów zdobył zespół, w którym grał Kroos tylko jak duży wpływ na to miał Toni. Oprócz reprezentacji to niestety Toni nie wyróżnia się zbytnio.

20.05.2016 18:10

@JazGod, to nie są jego dokonania tylko zespołu. W finale 2013 nie grał-kontuzja, w finale Realu w 2014 nie grał bo był graczem Bayernu. Nie oglądam wszystkich spotkań Realu ale w tych co widziałem niczym się nie wyróżniał o wygranych przesądzał Ronaldo, Bale, Benzema czy Modric. Kroos nie gra tam źle ale nie jest zawodnikiem wiodącym stąd moje stwierdzenie, że pozoruje grę.

20.05.2016 17:16

@JazGod, i wszyscy oprócz Kroosa to były wpadki transferowe kupujących. Bastian- wiek i kontuzje, Shaqiri-po wypożyczeniu do Inetru każdy widział, że jest przeciętniakiem, Mandzukic-konfliktowy, wybuchowy piłkarz, po roku odchodzi z Atletico za mniejszą kwotę, Gomez-kontuzje. A i sam Toni w Realu bardziej pozoruje grę i niż faktycznie stanowi o sile drużyny z Madrytu.

20.05.2016 07:13

Klopp w Bayernie? Obym nie doczekał takich czasów chyba, że Jurgen zmieni warsztat pracy. Póki co to koleś ma ewidentny problem z granie na dwa fronty. W BVB jak wygrywał BL to były klapy w LE i LM, a jak doszedł do finału LM to w BL już było pozamiatane. Klopp Liverpool przejął w październiku, kiedy zespół grał w środku tabeli i tak zakończył sezon. A trzeba podkreślić, że w tym sezonie naprawdę każdy mógł zamieszać w PL. Poprzedni trener doszedł z The Reds do LM oraz awansował do LE. Teraz Klopp będzie miał komfort pracy i będzie mógł skupić tylko się na lidze.

19.05.2016 07:10

Po co nam rezerwowy zespołu, od którego chcemy być lepsi ? Już raz tak kupiliśmy van Bommela z Barcelony. Pewnie to gra agenta Jamesa w celu podbicia ceny bądź wynagrodzenia.

17.05.2016 17:43

Za Renato daliśmy podobną kwotę jak za Hummelsa.
@Rufus87, takie są obecnie ceny za piłkarzy ze stajni Mendesa, niestety nie zawsze za tym idzie jakość. Mendes to biznesmen, któremu zależy aby piłkarzy często zmieniali kluby, wtedy jego interes jest najbardziej dochodowy.

11.05.2016 13:45

Najgorsze w tym transferze jest to, że jedną ze stron był Jorge Mendes. Gość ma talent do sprzedaży piłkarzy po zawyżonych cenach.

11.05.2016 13:28

Pamiętajcie o czymś takim jak kontuzje, Mats w 2014 trochę ich miał, Boa dopiero wraca po kontuzji a Javi to kolekcjonuje kontuzje, Benatii nie liczę bo chyba odejdzie. Do tego dochodzi Euro, na którym Niemcy daleko raczej zajdą. To może być nasz sezon ale wcale nie musi.

10.05.2016 13:02

@grzegorz98, Aurier? to ten koleś co nie umie ze smartfonów korzystać jednocześnie psując atmosferę w zespole? Taki transfer jest wbrew dotychczasowej polityce Bayernu.

10.05.2016 12:52

@Kalo, w pierwszym meczu Alonso też zagrał bardzo poprawnie, miał swój "udział" w bramce dla Atletico ale tak jak połowa Bayernu.
Za to po rewanżu i po tym jak zagrał Thomas widzę sens w tym, że Guardiola nie wystawił go w pierwszym meczu.

09.05.2016 14:55

Po tym co wczoraj nam zaserwowano śmiało można nazwać dwumecz Atletico-Bayern przedwczesnym finałem.
W przyszłym sezonie to naszym najgroźniejszym przeciwnikiem będzie Barcelona. Real pod wodzą Zidane nie gra ani efektownie ani przekonująco, Atletico może złapać zadyszkę po dobrym sezonie jak w 2015. Projekt szejków w Paryżu to raczej wydmuszka, według mnie nic więcej nie ugrają niż 1/4 LM lub 1/2 przy dobrym losowaniu. City mam nadzieje, że da dupy i nie wejdzie do LM(czeka ich mecz z Arsenalem, a MU ma mecz zaległy), tak samo liczę w przypadku Liverpoolu, że nie wejdą do LM poprzez LE.

05.05.2016 10:54

@StaraDama, serio gol Bayernu to czysty przypadek? Strzał z rzutu wolnego z 20 metra w stronę bramki to przypadek? Obrońca próbujący blokować strzał, którego się spodziewa to też przypadek? W takim razie każdy gol z wolnego to przypadek bo akurat bramkarz przypadkowo nie stał w tym miejscu, w którym wpadła piłka do bramki.

04.05.2016 18:37

@Marienplatz, nie strzeliło ale co czasu zmarnowanego na ten karny to nam nikt nie odda. Była przerwa w grze, kłótnia z Turkiem.

04.05.2016 17:51

@FanGraczyBayernu, nasza teraźniejsza gra sprawiła, że byliśmy o jednego gola od finału LM. Co będzie w przyszłym sezonie nie wiadomo. Carl miewał super pierwsze sezony jak w Realu czy Chelsea ale też i kiepskie np PSG gdzie przejmował zespół w połowie sezonu jako lidera ligi a skończył na drugim miejscu.

04.05.2016 17:17

Spalonego nie było. Decyzja o karnym skandaliczna, co z tego że Torres nie trafił jak przez to uciekły cenne minuty, zostaliśmy wybici z rytmu.

04.05.2016 16:45

@karl1985, tutaj fajny link o bezsensowności goli na wyjedzie:
http://igol.pl/liga-mistrzow/czemu-zasada-podwojnych-goli-wyjezdzie-przestarzala/?utm_content=buffer68b8f&utm_medium=social&utm_source=facebook.com&utm_campaign=buffer

@otwarty, przecież w tym roku w 1/2 LM zagraliśmy inaczej niż w latach poprzednich, szybciej w ataku, lepiej w obronie, do ostatniej minuty mieliśmy realną szansę awansu. Nie popełniliśmy błędów z lat poprzednich, kadra była bez kontuzji, trudniej było nas zaskoczyć kontrą, gola w Madrycie straciliśmy po błędach indywidualnych, gol w Monachium to błędna decyzja Alaby o próbie łapania na spalonego.

04.05.2016 16:13

@otwarty, czyli według Ciebie po każdym nieudanym sezonie, trener powinien zmieniać swój pomysł na grę, bo przecież ten pomysł nie wypalił? Jak Atletico znowu przegra finał grając defensywnie to Simeone będzie idiotą? Myślisz, że wszystkie kluby PL oprócz Lisów zmienią swój styl gry bo nie wyszedł im ten sezon? Carlo będzie nas prowadził jak Real w pierwszym sezonie gdzie mu sporo wyszło czy jak w drugim gdzie nic mu nie wyszło?

04.05.2016 15:27

@wodnik, w takim razie musisz przyznać, że jak na te "strzępy" to Guardiola nieźle sobie poradził dochodząc do 1/2 LM i do ostatniej minuty walcząc tymi "strzępami" o awans, jednocześnie te "strzępy" nie było gorszą ekipą od poukładanej maszyny taktycznej Simeone.

04.05.2016 13:13

@Riberyy007, kompletny zespół to może nie ale w dużej części poukładany. Carlo z pewnością musi coś dodać od siebie. Pierwszy sezon w Realu miał udany ale już pierwszy sezon w PSG był kiepski (wicemistrzostwo).

04.05.2016 12:44

@Thomas, normalne ponieważ masz świadomość, że na następną szansę trzeba czekać rok.
Carlo będzie miał przede wszystkim zespół, który będzie głodny LM. Robben i Ribery mają świadomość, że lata lecą, to samo Alonso.

04.05.2016 12:39

@Michuuu, pisząc "Carlo coś osiągnie" masz na myśli oczywiście minimum finał LM.

04.05.2016 12:35

@JazGod, Jupp też odpadał w 1/2 PE dwa razy, raz w 1/4 PE i raz w 1/2 UEFA będąc trenerem Bayernu. Juppa z Bayernu nikt nie wyrzucał tylko samo zapowiedział emeryturę i jak widać jest na tej emeryturze.

04.05.2016 11:08

To jest sposób(szczelna obrona, szybki atak) Atletico na grę i chwała im za to. Są skuteczni, to się ceni. Natomiast przez swoje zagrywki typu odkopywanie piłki, blokowanie wybicia wolnego, grę na czas, wrzucanie piłki, niby kontuzje w 90 minucie nie zdobędą mieli mojej sympatii i w finale na pewno będę po stronie ich przeciwników.

04.05.2016 09:18

@fcbayerniak, gol to wina Alaby a nie Guardioli, jakby wysoka obrona była problemem to byśmy jeszcze z 3-4 gole stracili.

04.05.2016 07:56

Punkt zwrotny w meczu to niestrzelony karny przez Bayern. Thomas strzelił tak jak się prezentuje ostatnio czyli kiepsko. Jednocześnie pokazał, że niewystawienie go w Madrycie być może wcale nie było błędem.
Karna dla Atletico z dupy i nie ma znaczenia, że niestrzelony bo kilka minut całe to zamieszanie zabrało z cennego czasu w końcówce. Taki Bayern jak wczoraj to ja chcę oglądać.
Carlo dostaje bardzo dobry zespół, wymagający korekty na 1-2 dwóch pozycjach, z znakomitymi skrzydłami oraz co najważniejsze-zespół głodny sukcesu w LM, sportowo wściekły na porażki w poprzednich sezonach w 1/2. Wszystko poniżej 1/2 i majstra uznam za porażkę.

04.05.2016 07:35

Bardzo dobry przykład z tym Ozilem, grał w Realu i przeszedł do 4 klubu PL, gdzie zabawa w LM kończy się w lutym. Mesutowi to nie przeszkadza, w Londynie nikt się nie spina i nie wymaga od niego gry na 110%.

02.05.2016 16:53

Jeżeli to prawda z tym Arsenalem to znak, że Benatia jest jednak za słaby na Bayern. Kanonierzy od kilku sezonów sprowadzają piłkarzy, którzy albo byli już na topowym poziomie i na niego nie wrócą albo takich którzy tam nie wejdą nigdy.

02.05.2016 16:14

@ongbak, uefa nie sprzedaje finału LM jak transmisji z imprezy dożynkowej w Golance Małej. Prawa tv na kolejne sezony są już dawno sprzedane na głównych rynkach. To samo dotyczy reklam, są główni sponsorzy i oni już mają swoje miejsce w kolejnych sezonach na banerach czy w tv przed meczem.
LM to nie jest początkująca impreza, której trzeba sztucznie dodawać pieprzu jakimś ustawianiem, kto wejdzie dalej a kto nie.

01.05.2016 22:48

Jestem strasznie zły na Heldt'a, że odpuścił mecz z Bayernem i zawodnicy S04 postanowili się nie ruszać ze swojej połowy, cierpliwe przyjmując 3 gole.

01.05.2016 11:35

@Bayern022, dużo słabsi byli w 2013r: Barcelona w kryzysie bez trenera na ławce, BVB-jednoroczny wybryk LM, Real- z odchodzącym Jose i kretem w szatni.

30.04.2016 22:27

@Bayern022, już pokazał, że nie poszły na marne, utrzymał zespół w czołówce europejskiej, znalazł następców RR. Czy rozczarował nie wygrywając LM? Oczywiście ale jako kibic zespołu który LM wygrał 2 razy w ciągu jej ponad dwudziestoletniego istnienia nie powoduje to u mnie dramatu.

30.04.2016 22:18

@Bayern022, a gdzie ja napisałem, że Pep to geniusz? Na dowód tego, że Guardiola jest słaby dajesz link do wywiadu z kolesiem, który nie zbliżył się do wygrania LM ani jak trenował go Jose ani Guardiola. Po czym te zespoły wygrały LM jak Szwed od nich odszedł.

30.04.2016 22:07

@Bayern022, serio? link do wywiadu z kolesiem, który w europejskich pucharach nic nie wygrał a kluby z których odchodził dziwnie odnosiły w kolejnym sezonie sukces.

30.04.2016 22:00

Był na wypożyczeniu w Leverkusen, na pewno dużo się tam nauczył od Jose.

30.04.2016 21:44

@Bayern022, tak tak, Barcelona w 2008 miała kosmiczny skład, Guardiola nie był do niczego potrzebny, ten zespół sam grał, Pep się tylko przyglądał. Niestety nie wystawia to dobrej laurki zawodnikom Bayernu, którzy widać są co najwyżej dobrzy i potrzebują znakomitego trenera i farta inaczej nic nie wygrają skoro Guardiola z nimi nic nie wygrywa.
Obrona Realu identyczna za Jose jak teraz? Sprawdzaj chociaż przed napisaniem składy zespołów.

30.04.2016 21:33

Bzdura kompletna, Bayern rozkupił Leverkusen po sezonie 2002(Ze Roberto, Ballack, Lucio) i czy to oznaczało koniec BL?Leverkusen wciąż jest w czołówce BL, w LM wychodzą grupy.
BVB pokazuje w tym sezonie właśnie, że można walczyć z Bayernem.

30.04.2016 12:22

To skąd mamy pozyskiwać zawodników? Rozumiem, że inne zespoły BL nie będą od siebie kupować zawodników, tylko albo ze szkółki albo z zagranicy. Ten Thon jest chyba mądry inaczej.
,,Jeśli kapitan nie opuszcza tonącego statku, tylko poukładany zespół, to jest to wstyd" to zdanie jest dobrze przetłumaczone? Bo to jest czysta głupota. Właśnie ceni się zawodników, którzy zostają w klubie nawet jak im nie idzie. Hummels po kiepskim zeszłym sezonie mógł mieć kaprys i odjeść ale chciał zagrać z BVB w LE. Odejdzie teraz po znakomitym pod względem pkt sezonie. Według Thona byłoby ok jakby Hummels zeszłej zimy odszedł jak BVB pałętało się na końcu tabeli ( z tonącego statku).

29.04.2016 17:56

@lokus, info z Robbenem zostało zdementowane już, nie zmienia to faktu, że pomóc to on nam już tylko w jednym meczu ewentualnie.

29.04.2016 14:07

1:0 i doprowadzenie do dogrywki powinno wystarczyć, Atletico nie jest w stanie grać na takiej intensywności i agresji 90 minut, a co dopiero w dogrywce (widać to było w finale LM 2014). Juve też puchło pod koniec meczu a w dogrywce opadli całkowicie z sił.

29.04.2016 07:31

@Bayern022, ten sam 7 zespół PL , przechodzi 12 zespół BL tylko dzięki bramce z karnego. Takie porównania są z tyłka niestety. Ranking UEFA pokazuje, jak zespoły i ligi sobie radzą w pucharach.

28.04.2016 15:42

@Bayern022, Pep przesunął Messiego ze skrzydła na środek i to był strzał w dziesiątkę. Pewnie połączyło to się z eksplozją talentu ale wkład Pepa w to był kluczowy.

28.04.2016 12:05

@Bayern022, goal ratio Messiego można sobie sprawdzić na wikipedii, zwróć uwagę na jego wzrost w sezonie 2008/9

28.04.2016 11:57

Magatha wywaliły bo na arenie europejskiej graliśmy piach, wychodziliśmy z grup LM z drugich miejsc i odpadaliśmy.

28.04.2016 11:55

@Bayern022, stworzył, stworzył, tego nie zmienisz:
-odpalił Deco i Ronaldinho
-zaczął wystawiać Busquets
-ściągnął Pique i stawiał na niego
-ściągnął Daniego Alvesa i stawiał na niego
-Messi odpalił dopiero za czasów Pepa, wcześniej strzelał dużo mniej goli
-Barcelona w sezonie poprzedzającym przyjście Pepa odpadła w 1/2 LM i zajęła 3 miejsce w lidze m.in. za Villarealem

28.04.2016 11:49

Dobrze, że napisałeś posta Android, bo dzięki temu mogę coś dodać do poprzedniej wypowiedzi.
@Bayern022, żeby była jasność nie uważam Guardiole za lepszego trenera od Mourinho, natomiast nie zgadzam się z argumentacją, że Jose jest lepszy od Pepa. Obaj są topowi, trudno powiedzieć, który finalnie jest lepszy.

28.04.2016 11:42

@Bayern022, za to dostał Real z gazylionem do wydania. Pep nie dostał Barcy a ją stworzył. Myślałem, że mit Barcelony samograja to tylko na januszkowych forach jest żywy, szkoda.

28.04.2016 11:37

@Bayern022, dzięki temu zestawieniu uświadomiłem sobie, że Jose to od dawna nic nie wygrał, oprócz mistrzostwa Anglii. Zastanawiam się co myśli sobie Jose oglądając w 1/2 LM kiedy główne role grają de Bruyne i Filipe Luis, których odpalił będąc w Chelsea.

28.04.2016 11:33

@Bayern022, gdyby strzelił Alaba byłoby 1:1, wynik marzenie. W klepaniu chodzi oto żeby nie stracić piłki, właśnie po to żeby nie było kontry. Niestety nie mamy zawodników do innego grania niż rozgrywanie piłki.

28.04.2016 10:41

@Nookie, nie zgodzę się. To tak jakbyś napisał, że postawienie autobusu i murarka to najgłupszy sposób na mecz póki jest 0:0. Gramy w obronie tak jak umiemy, klepiemy piłkę i czekamy na sytuacje, które zazwyczaj się pojawiają. Klepiemy piłkę właśnie po to żeby jej rywal nie miał bo jak piszesz "gubimy się". Oceniam, że jest to jednak dobry sposób na obronę kiedy nie umie się bronić bez piłki. :)
Co do Carlo to głównie liczę, że ustawi żelazną obronę, bez zbędnych co meczowych roszad. Chociaż w zeszłym roku Real spotkał się z Juve (styl podobny do Atletico) i nie dał rady więc trudno stwierdzić czy Włoch ma patent na takie zespoły.

28.04.2016 10:32

Odkąd zdrowy jest Javi i Benatia, często dochodzimy do strzałów głową. Kiedyś rożna głównie po ziemi grane, bo nie było sensu wrzucać w pole karne gdzie był tylko Robert. Teraz jest więcej wrzutek, na Javiego czy Benatie.

28.04.2016 10:09

@kubla, teraz wiemy, że brak faulu to błąd, w trakcie mieli w głowie pewnie, że sfg w wykonaniu Atletico może być groźny.

28.04.2016 10:01

@kubla, piszę o tym od dawna. Dlatego "klepiemy" piłką, to nasza sposób na obronę. Na tyle skuteczny, że faktycznie tracimy mało bramek. Minimalizujemy ryzyko takim bezpiecznym klepaniem i jednocześnie czekamy na dziurę w obronie. Wczoraj to się nie sprawdziło niestety.

28.04.2016 09:52

@ongbak, widziałeś jak Bayern gra w obronie? Chcesz na takiej obronie opierać grę z kontry? Wpuściliśmy Atletico na własną połowę od początku (choć to wynik raczej pressingu Hiszpanów) i zasadzili nam gola. Nie z kontry tylko po indywidualnej akcji, wszyscy nasi byli na swoich pozycjach a i tak gol wpadł.

28.04.2016 09:39

@ongbak, a co tu rozpracowywać, wystarczy zagrać bardzo dobrze w obronie. Atletico zagrało identycznie przeciwko nam jak przeciwko Barcelonie, tak samo bronili.

28.04.2016 09:28

Zgubienie obrońcy to nie problem dla Costy czy Comana również, problem był taki że oni byli podwajania i potrajani. Minięcie obrońcy można sobie między bajki włożyć.

28.04.2016 09:02

Przecież były strzały, co drugi odbijał się od obrońców Atletico i wychodził w pole.

28.04.2016 08:58

Nikt nie pisze, że to najlepszy klubowy trener na świecie.

28.04.2016 07:39

Atletico gra inna piłkę niż czy Barcelona ale nie można tego nazywać antyfubolem. Bo co ich pomysł na zwycięstwa jest gorszy niż nasz? Ich styl się może nie podobać, może być mało atrakcyjny ale nie jest to antyfubol. To jest brak szacunku dla rywala.

28.04.2016 07:35

Mecz bez niespodzianki, zaskoczyła mnie natomiast ilość sytuacji Bayernu, szkoda że niewykorzystanych. Szansa na awans są takie jak przed pierwszym meczem czyli bardzo małe. Na AA trzeba strzelić 3 bramki, raczej niemożliwe nawet jak trawę przytną i poleją wodą.
Na miejscu Guardioli zagrałbym na 1:0, cierpliwe bez ryzyka budować akcję i stwarzać sytuację, jedną bramkę jesteśmy w stanie strzelić. Przy 1:0 zacząć klepać między sobą i czekać na dogrywkę, w niej Atletico będzie już dużo słabsze fizycznie.

28.04.2016 07:31

@admin, co tam strona Bayernu, wczoraj padła telewizjada.net tu jest dramat :).

0:0 to wynik lepszy dla City, w rewanżu mogą skupić się na obronie i czekać na okazje. Mecz oczywiście rozczarował ale widać było, że żaden zespół nie chciał odpaść już po pierwszym meczu.

27.04.2016 07:33

@Bayern022, tak LM nie wygrał, idź powiedz teraz zawodnikom, że przez 3 lata nic wielkiego nie wygrali, bo przecież Bl czy PN albo 1/2 zwykłe wyniki.

26.04.2016 15:18

@Bayern022, czyli 1/4 i 1/8 LM jest dla Ciebie podobne do dwa razy 1/2 LM. Ok.

26.04.2016 15:01

@Bayern022, a co mnie interesuje co inni wygadują o Bayernie? Na tej stronie są osoby, które nie szanują zawodników Bayernu czy trenerów Bayernu i mówią, że są kibicami Bayernu.
Ja kibicuję wszystkim niemieckim drużyną w pucharach bo jestem fanem BL.
Wyrabianie sobie opinii o klubie na temat wpisów na forach internetowych i to nawet nie z kraju tego klubu to już naprawdę przedszkole i piaskownica.

26.04.2016 14:37

@Android,
"chociaż znając arsenał fanatyków Pepa na tej stronie to mają oni już przyszykowany cały wachlarz wymówek"

26.04.2016 14:31

@Android, sam zaczynasz gównoburze, 10 minut później piszesz "że mi się odechciewa".

26.04.2016 14:24

A co Bayern by osiągnął gdyby nie duży nowoczesny stadion w prezencie z okazji IO 72' w czasach kiedy większość przychodu była z dnia meczowego, sprzedaż praw tv nie istniała.

25.04.2016 18:39

@Android, w 30 minucie miał bardzo dobrą sytuację, strzał głową z trudem obroniony. Dlatego też komentarze na gorąco w trakcie meczu, mówiące kogo zmienić albo jaki dramat gramy w 30 minucie, uważam za niepoważne.

25.04.2016 11:13

@Android, w meczu z S04 mówiłeś w 20 minucie meczu o zmianie Lewego. Oceniłeś grę napastnika po 1/4 meczu i chciałeś go zmienić w przerwie.

25.04.2016 10:55

Przecież Goetze i Thiago to dwie różne pozycje na boisku. Ustawienie go obok Vidala to samobójstwo, Mario to zawodnik ofensywny, nie zrobi przerzutu, nie odbierze piłki wślizgiem.

25.04.2016 10:08

@ongbak, rozumiem do czego dążysz, natomiast porównanie jest nietrafione. Przeczytaj jeszcze raz dokładnie ten news o wypowiedzi Guardioli na temat Barcelony, później wejdź na goal.com przeczytaj oryginał po angielsku.
Normalne jest, że Guardiola życzy Barcelonie mistrzostwa. Ja również uważam, że Barcelona od ponad roku gra piłkę dużo lepszą niż inni szczególnie w ataku. Mieli dosłownie dwa tygodnie czkawki i odpadli z LM, zdarza się, nie żal mi ich. Ale obiektywnie patrząc, grali nawet w kryzysie bardzo atrakcyjny futbol, nie zostali zniszczeni przez Atletico, tamten dwumecz mógł się różnie skończyć. Odpadnięcie z Atletico przecież nie oznacza, że Barcelona wypadła z top 3.

25.04.2016 09:39

@ongbak, a ja uważam, że trzeba dyskutować na stronie Bayernu o obecnym trenerze Bayernu. Szczególnie, że niektórzy malują obraz Guardioli w Bayernie jako pasmo porażek i haniebnych kompromitacji.

@MateuszFCB, szybki Bayern Juppa już zwalniał pod koniec sezony, widać to zwłaszcza w finale LM i PN. Pep nie mógł tego kontynuować, doszły kontuzje, obniżka formy przez Bastiana i Dante.
To nasze powolne rozgrywanie to właśnie nasz sposób na obronę, minimalizujemy ryzyko, nie tracimy piłki. Pamiętaj też, że za Juppa zespół grał na mega wk..wieniu po przegraniu wszystkiego sezon wcześniej.

25.04.2016 09:02

Różnica między użytkownikami za i przeciw Guardioli jest taka, że przeciwnicy z jakiś powodów wręcz nienawidzą Hiszpana a zwolennicy uważają, że czas Guardioli w Bayernie nie jest stracony choć mają świadomość, że można było sporo rzeczy zrobić lepiej. Ja np. jestem wręcz rozczarowany tym, że Pep nie przedłużył kontraktu bo uważam jego pracą za nieskończoną, odejście do MC traktuję wręcz jak ucieczkę. Trudno jego wybór.
Prawda jest taka, że Pep utrzymał nas na szczycie (co nie udało się nam po pierwszym zdobyciu LM w 2001), zyskaliśmy marketingowo i wizerunkowo oraz najprawdopodobniej mamy następców RR.
Czy zwolennicy Pepa będą przeciwnikami Carlo? Mogę mówić za siebie, broniłem Juppa po finale LM w 2012 jako jeden z niewielu na tej stronie, bronię Pepa przez często przed mało merytorycznymi atakami i będę bronił Włocha również.

@Android, część Twoim komentarzy ma charakter dziecinny, nacechowany emocjami, czy wręcz fanbojski. Szczególnie gdy komentujesz w trakcie spotkań (żądanie zmian w zespole w 20 minucie, jest sam powiedz niepoważne). Na pewno się wyróżniają swoją wylewnością. Czy to przeszkadza? Nie.

25.04.2016 07:27

@Bayern022, skoro Barcelona była "śmieszna" to pokonanie jej nie było żadnym wyczynem.

24.04.2016 20:58

@ongbak, w 21 wieku było 5 różnych mistrzów Niemiec i 4 różnych mistrzów Anglii.

24.04.2016 20:22

@ongbak, ja nie deprecjonuje ewentualnego mistrzostwa Lisów. A jednak jest sztuką takie wygrywanie, bo Mourinho jakoś nie wygrywał co roku mistrza, Juppowi też to się nie udało. Właśnie sztuką jest utrzymanie zespołu na szczycie.

24.04.2016 20:11

@ongbak, tak dobry, że w zeszłym sezonie większość czasu przeleżeli na miejscu spadkowym. Jakby był dobry to by nie wylądował w Leicester.

24.04.2016 19:58

Serio nic się nie dzieje? Finisz PL, LaLigi, transfer Hummelsa, LM. Wydaje mi się, że dzieje się wystarczająco dużo aby nie wspominać o zespołach, które myślą, że grają w piłkę nożną a tak naprawdę są materiałem na kabaret.

24.04.2016 13:54

Dyskutowanie o ekstraklapie jest nie na temat. To inna dyscyplina sportu i napewno nie jest to piłka nożna.

24.04.2016 13:28

@JazGod, jest strona:

http://www.wahretabelle.de/index/index/liga/1

z tego wychodzi, że BVB ma 2pkt za dużo a my jeden 1pkt za mało co oznacza, ze sędziowie nie wypaczyli rozgrywki między tymi dwoma zespołami.

22.04.2016 15:35

W dzisiejszej piłce za mało jest kar dawanych po meczu (faule nie zauważone przez sędziego czy właśnie symulki) to powinno być napiętnowane. Federacje powinny opracować system kar i zawieszeniem za takie symulki.

22.04.2016 14:50

@MateuszFCb, a jaka to jest ta macierzysta pozycja Mario? Bo w tym sezonie to on głównie gra w środku za napastnikiem. W zeszłym zresztą też większość występów na środku, choć były też mecze gdzie grał na lewym skrzydle ale to było pod nieobecność Francka, kogoś tam trzeba było wystawić.

22.04.2016 08:36

Jeżeli to prawda to mnie ciekawi sekwencja zdarzeń, czy cała ta machina ruszyła po wtopie z Liverpoolem (czy wtedy Mats sobie zdał sprawę, że z BVB to może niczego nie wygrać) czy już wcześniej negocjował.
Przyjście Hummelsa to świetna sprawa ale jeżeli ktoś myśli, że teraz to już na lata będziemy wygrywać a i LM to z 3 razy wygramy jest w mega błędzie. Koleś łapie sporo drobnych urazów oby u nas się nie okazało jak z Benatią, że się rozsypie.

22.04.2016 07:13

Razem z Hummelsem kupimy stadion i problem brzydkiego stadionu będzie rozwiązany.

21.04.2016 18:31

To nie są zyski tylko przychód, duża różnica jest między tymi pojęciami.

21.04.2016 11:08

Problem z tym niusem jest taki, że nie każdy rozumie co oznacza "rentowność" i co ważniejsze jaka jest metodologia oszacowania tej rentowności oraz jaki jest to rodzaj rentowności.
Zakładam, że chodzi o zysk operacyjny, w przypadku klubu piłkarskiego taki zysk jest "niepotrzebny". Klub ma wychodzić na zero a nadwyżki finansowe od razu inwestować(transfery, pensje, stadion itd). Od zysku jest przecież podatek. Nie wiemy też czy te kwoty to już po odliczeniu odsetek od zobowiązań/kredytów. Wysokości kwot sugeruję, że bez tego odliczenia.
Reasumując przydałby się link do źródła :).

21.04.2016 10:36

Ważny gracz ale do jego ewentualnej absencji nie przywiązywałbym wagi. Atletico to bardzo dobrze zorganizowana obrona całym zespołem, tam każdy gracz nawet z ławki wie co ma robić w obronie.

21.04.2016 09:18

Twarda, momentami ostra gra Werderu pokazały czego mogą się spodziewać z Atletico. Już w tym momencie osiągnęliśmy więcej niż w zeszłym sezonie. Zostały nam 3-4 ważne mecze. W nich oczywiście trzeba zagrać bez Bernata i Gotze aby gra wyglądała lepiej.
@JazGod dla Ciebie wszystko decyzje wyglądają jakby sędzia pomagał komuś.

20.04.2016 07:24

Nie ma co ryzykować, jedne co na pewno zostanie po Guardioli to potencjalni następcy Riberego i Robbena więc niech gra Coman i Costa. Zawsze jeszcze można na skrzydło Gotzego wcisnąć.

19.04.2016 12:50

@Rufus87, Tasci? Koleś, który w połowie rundy rewanżowej lata do prasy i płacze, że nie gra jest dla mnie "niewystawialny". Żalić to się można po sezonie a nie w trakcie, nie zaufałbym mu kompletnie.

19.04.2016 10:21

@lokus, to o czym piszesz w Hiszpanii (stawka 25%) to prawo Beckhama, nie obowiązuje już. Stawka dochodowego jest tam około 50% jak innych krajach z mocnymi ligami.

18.04.2016 16:20

@Piotrk89r, "wyrachowanie" to dobre słowo, z tymże oni często tak wyglądają. Z nami ich gra będzie wyglądać zupełnie inaczej, więc nie ma co sugerować się tym jak grają z ligowymi średniakami.

17.04.2016 20:18

@yvain25, oni tak grają, nie dominują, mają nawet czasami problem z drużynami, które się murują. Do stanu 2:0 nie było widać, że gra wicelider z drużyną walczącą o utrzymanie.

17.04.2016 20:14

@Piotrek89r, oglądałem do 2:0, nic specjalnego nie pokazali, w pierwszej połowie Granada(17 miejsce w lidze) miała dwie sytuacje plus strzał w słupek. Widać, że Granadzie brak argumentów piłkarskich ale specjalnie dużej różnicy nie było. Posiadanie piłki po 45 minutach było po równo. Inna sprawa, że Atletico z nami tak nie zagra. Tutaj pozwalali przeciwnikowi rozgrywać, sami też coś próbowali w ataku pozycyjnych ale widać, że to nie jest ich główny atut.

17.04.2016 20:10

@Bayern022, nie odpadliśmy, wygraliśmy PN.

17.04.2016 17:46

@Bayern022, przecież przeszliśmy Leverkusen, zresztą Werder to nie Bayer.

17.04.2016 17:40

No jakby Guardiola posłuchał "rad" sfrustrowanych komentujących, którzy chcieli ściągnąć Lewego w trakcie pierwszej połowy to by nawet tych dwóch goli nie strzelił.

17.04.2016 12:52

Bardzo dobra gra obronna do stanu 3:0. Pierwsza połowa na stojąco ale S04 nawet nie pierdnęło a myśmy mieli dwie bardzo dobre sytuacje. Pisałem o tym kilka dni temu to wolne pykanie to jest nasza gra obronna, jak nam nie zależy na strzeleniu gola to chłopaki klepią piłkę, nie podejmują żadnego ryzyka, żadnych dryblingów. Nie umiemy bronić bez piłki więc tym długim posiadaniem się bronimy. Jest nudne i nie efektowne tak samo jak postawiony autobus.
W drugiej połowie nawet nie wiem czy przyspieszyli czy po prostu S04 się posypał i gole same wpadły.

Mario Gotze, niewidoczny, bez formy, ale ja bym mu dawał szansę ciągle, może odpali w jakimś ważnym momencie sezonu.

17.04.2016 12:30

@android, czy hejterem to się nie wypowiem ale płaczkiem na pewno. Żądać zmiany Lewego w 20 minucie meczu to jest dość niepoważne.

17.04.2016 08:42