DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Rizzitelli Strona 13

@meisterpsieler, ciężko wyrokować w którą stronę to pójdzie, Twój scenariusz marginalizacji MŚ czy ME przez najlepsze piłkarsko kraje jest możliwy, choćby tylko fazy grupowej.
Dla mnie sposób doboru par w 1/8 ME, kiedy to niektóre zespoły z drugich miejsc grają z innymi zespołami z drugich miejsc oraz fakt że Albania w pierwszej grupie nie miała pojęcia ile pkt trzeba żeby wyjść z 3 miejsca a zespoły z ostatniej grupy nie dość, że znały dokładną ilość pkt potrzebnych to jeszcze wiedzieli ile goli trzeba strzelić i na kogo mogą trafić, jest dyskwalifikujące dla całej imprezy.

@Bayern022, ostatni mecz z Atletico pokazał, że ani Lahm ani Thomas nie są niezbędni a i Costa na skrzydle może poszaleć. Oczywiście ten mecz mógł być wyjątkiem i zaraz wrócimy do siermięgi ale wierzę, że Carlo już jest na dobrej drodze ku lepszej grze.

09.12.2016 12:13

@meisterspieler, niby tak ale jednocześnie powiększają liczbę uczestników ME i MŚ żeby wydoić dodatkowy hajs za prawa tv od kolejnych krajów i reklamodawców, którym zwiększa się zasięg reklamy. Przez tą całą maszynę marketingową może się wydawać, że każde kolejne ME i MŚ to epokowe wydarzenie piłkarskie, szkoda tylko że coraz bardziej puste w środku.
Poziom futbolu reprezentacyjnego stanął w miejscu a kluby odjechał daleko do przodu. Zwiększanie liczby uczestników nic nie daje czego przykładem są ostatnie ME. Dla mnie przy zwycięzcy ostatnich ME powinna być zawsze postawiona "*" z wytłumaczeniem, że były niesprawiedliwe zasady wyjścia z grup, dobór par 1/8.

09.12.2016 09:04

@JazGod, dodałbym dalej że w 1/2 LM- 3 niemieckie zespoły i Monaco;)

08.12.2016 16:58

@Byakkuyaaa, ale to samo można o Bayernie powiedzieć, trudno żeby 3 najlepsze kluby świata(Real, Barca, Bayern) wpadały na siebie we 1/8(zazwyczaj wychodzą z pierwszych miejsc a jak nie to dwa są hiszpańskie więc i tak się nie spotkają) czy 1/4 ciągle. Skoro są najlepsze to prawie zawsze trafią na zespoły dużo słabsze lub słabsze.

08.12.2016 13:30

@Byakuyaaa, "karny" to sytuacja hipotetyczna. No Sepp Blater bardzo wiarygodny, szczególnie że ta wypowiedź to typowe puszczenie bąka w towarzystwie. Wszyscy czują ale nikt nie czyj to. Skoro były prezes FIFA tyle wie o tym co się w działo w UEFA to niech powie jakieś szczegóły, choćby o które konkretnie losowania chodzi, konkretne nazwiska osób. Przecież ktoś te kulki wkłada do lodówki, gdzieś ta lodówka stoi, czy to jest ogarnięty spisek przez jedną osobą czy przez kilka, w tym drugim przypadku trudno o zachowanie tajemnicy. Wie o tym przekręciarz Blater ale już prezes Barcelony czy Bayernu nie wiedzą albo co gorsza wiedzą i siedzą cicho?

08.12.2016 13:19

@Byakuyaa, a na czym ta "faworyzacja" niby ma polegać? Drabinki nie ma żadnej bo po każdej rundzie jest losowanie? Rozumiem, że chodzi ci o ustawienie losowanie przez UEFA? To ma sens bo UEFA zawsze zależy żeby Real i tylko Real był jak najwyżej. Spisek ten trwa od lat i żaden wielki klub europejski nie ma o tym pojęcia mimo, że w UEFA nie pracują działacze Realu i nigdy nikt nie pisnął słowa na ten temat. Jakby sędzia wczoraj gwizdnął karnego z dupska w 90 minucie dla Realu to pewnie byś mówił, że to ukartowane przez UEFA bo Real zawsze musi być pierwszy w grupie.

08.12.2016 13:07

@BjakBayern, a dlaczego starcie z City ma być trudniejsze od starcia z Arsenalem? Arsenal wygrał grupę jest wyżej w tabeli PL. Dlaczego Bayern, który nie miał szans na pierwsze miejsce już po 5 kolejce w grupie z Atletico,które dostało niedawno oklep od Realu 3:0 ma być trudniejszy niż np Juventus, który wygrał grupę z Sevilla? To lepiej trafić Napoli niż Benfikę? Monaco niż Leverkusen?

08.12.2016 11:39

BjakBayern, a najbardziej kalkulował Ronaldo strzelając w prostej sytuacji w słupek, nawet dla podkreślenia autentyczności przegryzł koszulkę.
Dlaczego Real miałby się starać ominąć City skoro może trafić na Arsenal?

08.12.2016 08:49

@ipotrw, Bayern nie kupił by zawodnika z Third Party Ownership w tle. Stąd te "malwersacje", o których piszesz. Neymar miał zbyt wielu "właścicieli" do opłacenia.

07.12.2016 20:23

@DonJupp, czyli mamy grać jak Atletico? Ile tych kontr wczoraj było? Ile skutecznych? Bayern od lat nie umie stawiać autobusu, nie umie się bronić na 20 metrze całym zespołem, za to potrafi sobie wyrobić przewagę w środku i zdominować przeciwnika, potrafią grac pressingiem na połowie przeciwnika.
"Współczesna piłka polega na strzelaniu goli i bycie skutecznym" a 30 lat temu to na czym niby polegała?

07.12.2016 17:48

@Koan, oczywiście, że daje. Skoro my mamy piłkę to nie dajemy się wykazać przeciwnikowi w ataku szczególnie, że nasza defensywa lubi popełniać błędy, posiadaniem piłki ograniczamy okazję przeciwnikowi, nie licząc tych powstałych ze strat piłki przez Alonso. Nasi defensorzy jak i cały zespół to nie jest materiał piłkarski na obroną ala Atletico przez 90 minut.

07.12.2016 17:18

Napoli, Monaco albo Leicester, tak losowanie mi pasuje. W sumie tylko Realu(pod warunkiem że wyjdą z pierwszego) i Barcelony powinniśmy się obawiać, reszta zespołów do ogrania jeżeli marzymy o dotarciu 6 raz z rzędu co najmniej do półfinału.

07.12.2016 16:41

I bardzo dobrze, że gramy milionem podań. Ta drużyna ale i poprzednie(za Juppa, van Gaala czy Pepa) nie umieją bronić na tyle dobrze żeby oddać inicjatywę przeciwnikowi. Wczoraj wystarczyły szybkie wymiany piłki między graczami Atletico i Alaba już krył sam siebie a Hiszpanie mieli dwie sytuacje.

07.12.2016 13:04

Nasze najlepsze spotkanie w tej rundzie. Można z optymizmem patrzeć na losowanie. Ważne zero z tyłu. Irytuje Robben z tymi wywrotkami, za każdym razem jak to widzę to się zastanawiam czy tym ryciem kolanami w trawę nie sprowokuje sobie urazu.
Na plus Thiago, Costa, Bernat, Hummels. Solidnie zagrał Renato, na razie gra bezpiecznie ale chyba bez wpadki. Tyle było narzekania na błędy Alonso więc bezbłędność Renata powinna zostać tutaj zauważona.
Jest oczywiście sporo do poprawa ale najważniejsze, że chyba idzie ku lepszemu.

07.12.2016 07:24

Warto byłoby dziś wygrać, szczególnie jeżeli Carlo wystawi mocny skład, w przypadku bardziej rezerwowego składu remis tez byłby ok. Porażka oznaczała by, że będziemy mieli 9pkt a to naprawdę kiepski wynik jak na grupę gdzie była dwa topowe zespoły i dwa słabsze.

06.12.2016 12:15

Na razie to City Guardioli ma przebłyski jak drugi mecz z Barceloną czy mecz z MU, trochę mało choć nie wiem czego się spodziewali ich kibice. Chciałbym żeby wpadli w LM na kogoś mocnego i odpadli zanim złapią formę na wiosnę.

06.12.2016 11:57

@JazGod, szczęście jest oczywiście możliwe, jak w 2009/10 kiedy za van Gaala wylosowaliśmy najsłabszego zwycięzce grupy czyli Fiorentine a i tak pomógł nam w awansie błąd sędziego. W tym roku prawdę mówiąc boję się tylko Hiszpańskich zespołów, reszta jest absolutnie do ogrania.

@Globin, jesteśmy w grze to fakt, w futbolu wszystko się może zdarzyć ale jak pisałem wcześniej z większym optymizmem patrzyłbym na rundę wiosenną gdybyśmy wygrali swoją grupę LM i prowadzili w BL. Pep sobie nie radził w rundzie wiosennej, nie umiał dobrze przepracować okresu zimowego, pewnie dlatego że w Hiszpanii nie ma takiej przerwy. Pytanie ile razy Carlo w karierze trenerskiej miał wolne w środku sezonu na ponad miesiąc i czy sobie poradzi lepiej niż Hiszpan.

05.12.2016 21:15

@Globin23, a czy jak nie wygramy rundy jesiennej w BL i wyjdziemy tylko z drugiego miejsca LM, to będziemy mogli mówić, że to najgorsza jesień od drugiego roku van Gaala? Czy też milczymy do końca sezonu? Jakbyśmy mieli komplet zwycięstw w BL i 18 pkt w LM też byś mówił, że trzeba czekać do końca sezonu? Bo ja bym uważał, że trzeba wtedy chwalić trenera za kapitalną rundą i z optymizmem patrzył w stronę rundy wiosennej.
A obecnie jak wyjdziemy z grupy z 9 marnymi punktami i nie wygramy jesieni to trudno nie mieć obawy, że sezon w Europie skończy się dla nas na początku marca

05.12.2016 20:11

@DonJupp, no przecież napisałem dlaczego słabsi. W pierwszym sezonie Guardiola jego błędy w ustawieniu zespołu w 1/2 LM wychodząc w rewanżu 4-2-4 zresztą tak Pep podsumował tamto starcie:
""Pomyliłem się, człowieku. Zrobiłem to całkiem źle. To monumetalne spier***enie. Totalny bałagan. Najgorsze zjeb**ie w moim trenerskim życiu"
W drugim sezonie dopadły nas kontuzje czy były one winą Pepa trudno powiedzieć, bo Pepa nie ma a kontuzje są dalej. Zresztą zmiana sztabu medycznego przyniosła skutki, w zeszłym sezonie już było mnie urazów niż dwa sezony temu.

05.12.2016 18:29

W dwóch pierwszych sezonach Pepa nie mieliśmy szans na LM bo byliśmy słabsi, za pierwszym razem słabsi poprzez błędy Guardioli, za drugim słabsi poprzez kontuzje. W ostatnim sezonie zabrakło szczęścia a konkretnie strzelonego karnego na 2:0 przez Thomasa.

05.12.2016 18:05

W tamtym sezonie też wypadali z powodu kontuzji ale nadzieje pokładano w Douglasie i Comanie, obaj prezentowali się całkiem nieźle.

05.12.2016 11:23

Z jednym się zgadzam, teraz na pewno nie jest nudno. Tracimy dużo goli i wynik trzeba gonić, potrafimy zostać zepchnięci do obrony pod koniec meczu kiedy przeciwnik goni, gubimy punkty w meczach po których obiektywnie można stwierdzić nie byliśmy lepsi, z mocnym rywalem(BVB, Atletico) mamy problem żeby stworzyć okazję bramkową. Jest ciekawie to fakt, zastanawiamy się czy zespół złapie rytm, na kogo z pierwszego miejsca trafimy w LM, czy Lipsk zgubi formę i ich dogonimy. Rozgorzała dyskusja o transferach bo nagle się okazało, że zawodnicy którzy w zeszłym sezonie prezentowali się dobrze w tym zapomnieli jak się gra w piłkę (Coman, Boateng, Hummels, Mueller, Alaba). Na nudę nie narzekamy. Przez ostatnie trzy lata o tej porze mówiliśmy, co tam BL to słaba liga a w LM pewnie i tak dostaniemy oklep od Hiszpanów w 1/2.
No to w tym roku dostaliśmy oklep od Hiszpanów już na jesień a BL okazało się mocną wyrównaną i ciekawą ligą.

05.12.2016 10:33

@DonJupp, no przecież Mandzu nie chciał być zmiennikiem Lewego i odszedł. A Gomez nie chciał być zmiennikiem Mandzu i odszedł. Widać żaden z nich się na zmiennika nie nadawał.

04.12.2016 21:37

@DonJupp, Dante też wygrał z Bayernem LM i jakoś później okazał się za słaby na Bayern ale także i na VfL . Przyszedł topowy napastnik to Mandzukic wystraszył się i odszedł, proste. Co ciekawe sezon 13/14 był lepszy w statystykach niż 12/13. W Atletico się nie sprawdził to odszedł dalej.

04.12.2016 21:04

Odejście Mandzukica to było bardzo dobre rozwiązanie, zresztą w Atletico tez się na nim szybko poznali. Nie potrzeba nam graczy, którzy po każdej przegranej główce kładą się na trawą i sprawdzają ręką czy leci im krew.

04.12.2016 20:46

Zupełnie niepotrzebne słowa akurat w momencie kiedy drużyna powoli wychodzi z dołka i nie gra najpiękniej dla oka. Raczej nie przemyślał tego no chyba że miał nadziej na burze dziecinnych komentarzy o tym który zespół był lepszy, to mu się udało.

04.12.2016 20:30

Gdyby Bayern punktował jak przez ostatnie 4 lata to byśmy mówili o fenomenalnym beniaminku, który jest za plecami Bawarczyków.

03.12.2016 20:19

Ważne 3pkt, gra przeciętna ale teraz najważniejsze żeby nie stracić kontaktu z liderem. Thomas nie na skrzydle i już oczy nie krwawią jak się go ogląda. Obrona słabiutko ale to wszystko można nadrobić. Javi jako SO bardzo wolny, spóźniony, nie czyta gry, z taką formą nawet jakby go na DM przesunąć będzie gorszy od Alonso.

03.12.2016 08:11

@DonJupp, a jak argumentujesz ten wyższy poziom BL?Bo to, że się wyrównała to się zgodzę, zresztą to po tabeli widać. Natomiast czy jest to wyższy poziom niż rok temu to trudno powiedzieć, jedyny empiryczny dowód to zobaczyć jak sobie kluby BL radzą w LM i LE. 5 letni ranking UEFA pokazuje, że jesteśmy na drugim miejscu z większą stratą do Hiszpanów niż przewagą na Anglikami. W tym roku w LM awansowały dalej 3 zespoły w tym dwa na pewno z drugich miejsc. W sezonie 13/14 i 14/15 do 1/8 LM awansowały 4 zespoły z BL, w tamtym sezonie do 1/8 awansowały dwa ale z pierwszego miejsca. Danych z LE nie chce mi się porównywać ale 3 zespołów zostały tam jeden-S04 i dojdzie jeden z LM.
BL wyrównana tak, ciekawsza pewnie też czy lepsza nie wiem.

02.12.2016 08:28

Pamiętam, że JazGod był zwolennikiem jego talentu od dawna, wtedy byłem sceptyczny, teraz patrząc na Boa i Hummelsa już nie odrzucam takiego transferu.

01.12.2016 15:27

@DonJupp, w takim razie niech Carlo wróci do tego stylu z początku sezonu. Kabaret. Czyli Włoch swoim stylem wprowadził chaos ale wygrywali, zaczeli przegrywać i wrócił tajemniczy automatyzm. Kabaret.

01.12.2016 15:25

A mnie powoli irytuje, że KHR przez media wytyka konkretnym piłkarzom błędy, że Uli przez media sugeruje kto się nadaje na dyrektora sportowego i kiedy. Czy oni nie mogę takich spraw ustalić po cichu, a jak mają różne opinie to niech zostawią je dla siebie.

30.11.2016 17:29

Santa Cruz, Gotze i Podolski niewypały. Muller i Alaba mieli szczęście, że ze swoim talentem trafili na okres w którym Bayern miał zaledwie kilku klasowych graczy a nie całą jedenastkę. Dziś przebić się w Bayernie dużo trudniej niż 10 lat temu kiedy 1/4 LM to był nasz wymęczony maks.

29.11.2016 15:14

Również nie żałuję jego odejścia. W Bayernie by się nie rozwinął tak jak w innym słabszym klubie, tutaj nie dostał by tyle minut żeby dojść do tego poziomu jaki pokazuje teraz. Młody zawodnik w Bayernie nie dość, że musi posiadać ogromny talent to jeszcze mieć wejście smoka i utrzymywać dany poziom jak np Kimmich czy Coman(choć jeżeli Francuz nie błyśnie na wiosnę to może być kłopot z utrzymanie roboty w Bayernie). Nikt w Monachium nie będzie cierpliwie czekał i dawał czasu aż młody się wdroży i rozwinie.

29.11.2016 13:35

Bayern popełnił błąd co najwyżej nie robiąc wszystkiego żeby Guardiolę zatrzymać natomiast w przypadku pewnego już odejścia Hiszpana zatrudnienie Carlo było najlepszą możliwą i realną opcją.

29.11.2016 11:22

@Globin23, finał LM w 2010 to największa zasługa RR, szczęścia i van Gaala. Jaja to Mark miał niewątpliwie ale mnie osobiście nie podobała się jego ostra gra, przerywanie akcji przeciwnika faulami. Samo w sobie nie jest to złe, o ile nie jest to brutalny faul, ale nie takiej gry od Bayernu oczekiwałem.

29.11.2016 10:23

Mark van Bommel zawsze będzie mi się kojarzył z najbardziej siermiężnym jakościowo okresem Bayernu, jak dla mnie największy hamulcowy Bayernu.

29.11.2016 09:37

Z tym przemęczeniem nie przesadzajmy, Bayern odpadł 3 maja z LM, w samym maju w BL grał mecze o nic, 21 maja finał PN. Euro zaczęło się dla Lewego 12 czerwca, zagrał 5 spotkań. Cały lipiec wolny, do treningów wrócił po pierwszym tygodniu sierpnia. W sierpniu dwa mecze tylko zagrał bo tak wynika z terminarza. Jeżeli odczuwa przemęczenie teraz to znaczy, że osoby odpowiedzialne w Bayernie za przygotowanie fizyczne dały ciała.

29.11.2016 08:30

Jeżeli Bastian by się prowadził niesportowo to z pewnością są zapisy w umowie o karach, jego natomiast potraktowali z buta. Nie chodzi o fakt, że został przeniesiony do rezerw tylko o sposób tego przeniesienia. Inna sprawa, że Jose go przeniósł bo nie widzi miejsca dla niego w zespole, nie sprawdzając go w żadnym meczu. Ktoś oglądał jego mecze w MU? Czy był najgorszy? Czasami czytałem oceny pomeczowe i jak był zdrowy to Bastian prezentował się przyzwoicie.
Druga sprawa to propozycja klubu, rozwiązanie umowy z częściową zapłatą. Skoro i tak go zesłali do rezerw bez perspektywy gry to niech płacą pełną kasę jaka wynika z kontraktu.

29.11.2016 08:04

Otóż to, dokładnie tak samo pisałem jak się okazało, że Basti został do rezerw przesunięty. Na cholera Bastian ma się bujać po jakiś MLS czy innych ligach, skoro ma gigantyczną kasę od MU. On już nic nie musi udowadniać.

28.11.2016 16:21

@DonJupp, nie było wyboru, Neymar chciał do Barcelony, zresztą Bayern nie uczestniczyłby w tym szemranym dilu z TPO w tle.

27.11.2016 22:35

@DonJupp, Euro? Nasze dwa jedyne zwycięstwa w LM są w sezonach po Euro. Alonso, Lahm, Ribery, Robben, Rafinha, Bernat, Javi nie grali an Euro a w zasadzie oprócz Bernata wszyscy poniżej średniego poziomu.

27.11.2016 14:28

@JazGod, bo Twój przykład z meczem z Kolonią jest nietrafiony, tamten mecz był po ciężkim i przegranym spotkaniu z Atletico w tygodniu. Logiczne jest, że Carlo wpuścił kilku zmienników, szczególnie że taki Ribery i Thiago złapali uraz, a Costa był już kontuzjowany.

Wczorajszy mecz do zdobycia gola nie wyglądał źle, zaryzykowałbym że był lekki progres. Niestety wszystko się zesrało po bramce Thiago, drużyna nie wiadomo czemu się cofnęła. Gołym okiem widać, że bronić nie umiemy, popełniamy błędy to dlaczego nie grać tak jak za Pepa czyli przejmujemy piłkę i klepiemy.
Dobrze, ze udało się wygrać bo pod koniec to Leverkusen naprawdę przycisnęło.

27.11.2016 10:29

Transfery to odległa przyszłość. Bardziej ciekawi jak zespół zareaguje po wpadce z Rostowem i generalnie kiepskiej passie. Powiem szczerze, że kolejna z rzędu utrata punktów będzie już bardzo frustrująca. A Leverkusen to dobry na papierze przeciwnik na przełamanie.

25.11.2016 15:11

Boateng, Hummels, Alaba, Tomek, Lewy, Costa, Coman, Vidal, Thiago to są gracze którzy mogą i powinni grać lepiej.

25.11.2016 14:57

@anonim, ja to największe rezerwy widzę w sprzedaży praw tv za BL. Od nowego sezonu będzie nowa wyższa stawka i bardzo dobrze, że to się udało wynegocjować ale trzeba zaznaczyć, że BL goni bądź przegania dopiero ligę francuską i włoską pod względem wartości tych praw tv. Czytałem analizy parę sezonów temu, że najwięcej do nadrobienia jest w zakresie sprzedaży praw tv za BL na zagraniczne rynki tutaj Anglicy i Hiszpanie osiągają wielokrotnie większe wartości.

25.11.2016 14:28

@Thomas, bardzo dobry komentarz. Warto też popatrzeć ilu z tych naszych zawodników zdobyło LM a ilu przyszło bądź pojawiło się w Bayernie właśnie po to aby tą LM zdobyć.

25.11.2016 14:23

@anonim, chodzi mi również o dynamikę tego wzrostu ponieważ może się okazać, że każdy z czołówki zanotował wzrost.

25.11.2016 14:18

Trzeba poczekać na styczniowy raport Deloitte i dopiero wtedy można ocenić czy to dobry wynik czy nie porównując się z Barceloną, Realem czy czołówką Premier League. Pamiętajmy, że od sezonu 17/18 zacznie obowiązywać nowa, wyższa(prawie 900 mln za sezon a było ponad 600 mln), umowa za prawa tv do BL.

25.11.2016 13:57

...i kupimy go jako uzupełnienie drugiej drużyny.

25.11.2016 11:57

@Arcatera80, od czasu wygrania LM co roku przychodzi 2-3 zawodników. Zgodziłbym się na spektakularny transfer jakbym widział że np cała drużyna gra dobrze a Lewy się zaciął albo brak jest skrzydłowych. W naszym przypadku praktycznie cały zespół bez wyjątku gra dużo poniżej tego co może i tego co pokazał choćby w zeszłym sezonie. Skoro Costa, Coman mieli długie przebłyski i dawali nadzieje na zastąpienie RR to obowiązkiem trenera jest wykorzystać ten potencjał, skoro Lewy i Tomek strzelali gole w zeszłym sezonie to trener ma im znaleźć taką pozycję aby znowu zaczęli strzelać.
Kadrę, nawet z kontuzjami, mamy na tyle mocną aby chociaż jesienią walczyć do ostatniego meczu o wygranie grupy LM a w BL budować spokojną przewagę. Oczywiście po sezonie będzie trzeba dokonać dwóch kolejnych transferów ale bez pochopnych ruchów rodem z FM.

25.11.2016 09:19

Krytyka jak najbardziej słuszna nawet w mediach. Według mnie niepotrzebnie tylko KHR odnosi się do pojedynczych piłkarzy, wystarczyło powiedzieć "formacja obronna gra słabo".

25.11.2016 09:02

Transfery, transfery, transfery. Mamy koniec listopada a sporo osób tutaj już zwątpiło w warsztat Carla. Nawoływanie do spektakularnych transferów to nic innego jak podważaniem umiejętności naszego trenera. To trener ma tak ustawić drużynę aby wydobyć z niej jak najwięcej. Skoro np Costa i Coman w zeszłym sezonie mieli większe lub mniejsze momenty dobrej i bardzo dobrej gry to trener ma sprawić aby nie dość, że te momenty wróciły to jeszcze mają trwać dłużyć, czyli Carlo musi sprowokować rozwój tych graczy itd.
Żądanie transferów pod koniec rundy jesiennej to nic innego wystawienie negatywnej oceny Carlo i nie wierzenie w jego umiejętności pracy z zespołem podczas treningów oraz skuteczne wykorzystanie przerwy zimowej.

25.11.2016 08:35

@Kimas, ja bym się tak przy błędnej taktyce nie upierał, to są klasowi gracze, grali w różnych klubach w różnych ustawieniach, do tego mecze w reprezentacji gdzie pełnią różne role. Ustawienie Carlo nie jest jakieś szczególnie skomplikowane. Winę upatrywałbym bardziej w przygotowaniu fizycznym do sezonu, cała drużyna gra słabo. Pep też dynamicznie zmieniał ustawienie na boisku, choćby te pokraczne próby graniem 3 obrońcami.

24.11.2016 12:59

@Globin23, też na tt spotkałem się z stwierdzeniem, że Bayern od 2004 nie miał dwóch porażek z rzędu ale chodzi o rundę jesienną. Natomiast dwie porażki w fazie grupowej LM to mieliśmy 7 lat temu.

24.11.2016 11:37

@Jagert123, Alonso wczoraj nie grał, Robben również, był zastąpiony przez Costę. W tamtym sezonie podobny skład nie dawał dupska w rundzie jesiennej, teraz doszedł topowy obrońca i młody Renato i nagle wszyscy się czują staro i są wypaleni. Kiepska gra na jesień to wina składu, bo chyba wszyscy nagle nie stracili motywacji. Zrozumiałbym, że wiek a co za tym idzie zmęczenie może mieć wpływ na wiosnę w decydującej fazie LM i tam zabraknie siły ale na nie jesienią, kiedy gramy z zespołami jeszcze nie rozpędzonymi bądź słabymi jak Rostov.

24.11.2016 11:13

@ryko, wiemy jedno pierwotny plan Carlo na ten zespół nie wypalił, no chyba że zakładał wraz z upływem rundy jesiennej co raz gorzej będzie się prezentować drużyna. Pytanie czy Carlo ma plan B na Bayern.

24.11.2016 07:55

@ryko, ale ten sam Carlo przychodzi do Realu po 3 latach rządów Mourinho i wygrywa LM. Czyli Włoch ma odpowiedni warsztat aby wpłynąć na drużynę. On nic tu nie musiał budować, podstawy są, zresztą sam przyznał, że rewolucji nie będzie. Zobaczymy jak sobie poradzi z narastającym kryzysem.

@JazGod, pełna zgoda co do ważności pierwszego miejsca w grupie, dorzucę tylko, że pierwsze miejsce to też psychiczne podbudowanie drużyny bo przecież pokonalibyśmy Atletico, z którym w zeszłym sezonie odpadliśmy. Ktoś liczył i zespołów z drugich miejsc zdobyło LM ile dotarło do finału?

24.11.2016 07:33

Przegrywamy walkę o pierwsze miejsce w grupie jeszcze przed decydującym bezpośrednim meczem!! Z jakością cofamy się do czasów van Gaala.
Nie znam się na przygotowaniu sportowców, więc pytam tych co mówią, że forma musi przyjść, jakie są przesłanki, że ta forma przyjdzie? Bo na razie to mamy tak, że Carlo całą wiosnę obserwował zespół, w lipcu go przejął a gra w zasadzie z meczu na mecz co raz gorsza.
Przegrywamy mecze z BVB i Atletico, nie dlatego że tamci mieli szczęście a my pecha, graliśmy lepiej ale nie wpadało, w obu tych spotkaniach byliśmy bezapelacyjnie gorsi.
Według mnie to nie wina 4-3-3, przecież za Juppa i Pepa graliśmy w różnych ustawieniach, a za Pepa to szczególnie, i jakoś ta gra wyglądała. W tym sezonie mamy dziwny przypadek, że wszyscy ważnie gracze grają jakby na każdy mecz wchodzili już z bagażem 60 minut grania, zmęczeni, wolni, nieskoncentrowani.
Jeszcze co do czekania na wiosnę, przeglądnijcie sobie jak radził sobie Bayern w 1/8 LM od czasów van Gaala, to zawsze były ciężkie mecze dla nas: awanse po golach na wyjeździe, wpadki w pierwszych meczach. Z taką jakością gry i wyjściem z drugiego miejsca w grupie wiosny w LM możemy nie doczekać.
Czy w jakimś zespole Carlo miał okazję spotkać się z przerwą zimową? Pep miał z tym problem.

24.11.2016 07:24

@Thomas, chodziło mi o komentarz o zrównoważeniu :). Ale ten drugi też dobry.

23.11.2016 19:01

@ThomasKonig, świetnie ujęte :)

23.11.2016 19:00

Na ocenę składu poczekajcie na końcowy gwizdek. W obecnej formie każde zwycięstwo przyjmę z otwartymi rękami.

23.11.2016 16:54

Eh, liczyłem na ZDF, które ma zawsze środowy mecz LM.

23.11.2016 12:14

Wczorajszy mecz BVB to taki w stylu angielskiej ligi czyli biegamy sobie beztrosko od pola karnego do pola karnego. Linia pomocy w obu zespołach to chyba w szatni została. Co do BVB to ich luźna gra spowodowana była pewnie rezerwowym składem ale myślałem, że chociaż trochę się zaangażują w obronę.

23.11.2016 08:06

@Koan, niemożliwe bo Neuer nie poleciał z zespołem do Rosji.

21.11.2016 17:10

Zgadzam się z Hojbjergiem, swoją klasę w tym sezonie The Reds potwierdzają szczególnie w środku tygodnia podczas zmagań w europejskich pucharach.

21.11.2016 10:41

@Rufus87, w zeszłym sezonie zarówno Bale, Benzema jak i Cristiano mieli kontuzje w drugiej części sezonu. Pamiętajmy o tym, że Modrić tez często łapie drobne urazy. Casemiro też z tego co pamiętam w drugiej części wypadł im na kilka dni. Teraz Kroos im wypadł na długo. Urazy dopadają wszystkich.

21.11.2016 09:47

@Bayern022, zaraz zaraz to zespół Juppa wygrał z Barceloną, która była wypalona i stara? Jak dodamy do tego poważnie chorego trenera i uraz Messiego to Bayern wygrał te 7:0 nie z Barceloną a z jakimś Espanyolem.

21.11.2016 08:43

@Bayern022, z pewnoscią tak było tylko, że to wtedy nie najlepiej świadczy o inteligencji Carlo skoro tu przyszedł poprowadzić zarżnięty zespół.

20.11.2016 22:13

Pisanie o zwalnianiu trenera to zwykłe trollowanie. Nikt poważny tak by nie napisał. Oceniamy 1/3 sezonu i porównujemy ją do analogicznych okresów ostatnich 4 lat.

20.11.2016 20:45

@Donjupp, Ty byłeś spokojny a Tomek końcówkę meczu z Arsenalem to przestał w narożniku boiska blokując piłkę.

20.11.2016 20:31

@Adi, to co napisałeś to jeden z moich argumentów przeciwko mitologizowaniu drużyny Juppa. Wtedy jednak w lidze nam nieźle szło, do tego w lutym pokonaliśy BVB w PN. Dziś po 1/3 sezonu możemy powiedzieć, że jest poniżej oczekiwań. Czy to oznacza, że sezon jest przegrany? Nie, ale też nie nastraja optymistycznie bo porażki z BVB czy Atletico to nie jedyne wpadki a do tego styl jest taki, że nikt nie mówi o tych przegranych jako o pechu tylko że były zasłużone.

20.11.2016 20:24

@ipiotrw, trudno po przegranym meczu z najsilniejszym rywalem, w meczu którym nie mamy żadnej setki prognozować że jednak wygramy wszystko w tym sezonie. Sezon może się oczywiście różnie ułożyć co my jako kibice Bayernu wiemy niestety najlepiej po finale LM w 2012, gdzie zespół z kiepskim sezonem w lidze ogrywa nas w finale.

20.11.2016 20:01

@Adi, tylko że jest bardzo mało podstaw do tego aby ten sezon miał być jakiś wpadkowy. Jest nowy trener, i to wcale nie leszcz, zmienia poprzednika, który był 3 lata i nie wygrał wszystkiego. Kadra co roku dostaje 2 transfery, zawodnicy są głodni wygranej w LM po trzykrotnym mniej lub bardziej pechowym odpadnięciu. Największy konkurent czyli BVB przed sezonem pozbył się 3 kluczowych graczy a czwarty kluczowy jest ciągle kontuzjowany.

20.11.2016 18:53

@Adi, ale to już prehistoria jest, teraz trzeba być non stop na topie, jak nie wygrana ligi to chociaż daleko zajść w LM. Zespół stworzony przez Juppa i kontynuowany mniej lub bardziej udanie przez Guardiole wygrywał BL jak chciał i do tego w LM jakoś tam dochodził do tej 1/2 LM. Nie kupuje tezy, że nagle cała kadra już jest syta, stara i ma kryzys co skutkować będzie przegraną w BL.

20.11.2016 18:40

@gregor, dobre losowanie i 4 solidne mecze, żaden wielki wyczyn z tą kadrą.

20.11.2016 18:29

Minęła 1/3 sezonu, za to jak drużyna wygląda pełną odpowiedzialność spada na Carlo. To nie wina braku transferów, czy Euro czy jakiegoś mitycznego braku chęci. Jak odpadniemy w 1/2 LM będzie można dywagować, że krótka ławka itd. Dziś widzimy, że na poziomie BL skład który w zeszłym sezonie już przed meczem był wygrany dziś już traci 3pkt do lidera a przed nami jeszcze mecze z Bayerem i Lipskiem.

20.11.2016 18:24

Gra teraz wygląda kiepsko, dwa tygodnie temu część osób mówiła "ale jesteśmy na pierwszy na pierwszym miejscu". No to już nie jesteśmy, od chyba 5 lat nie było takiego początku. Zarząd od wygrania LM robi dwa transfery rocznie, w ciągu tego okresu przyszli do nas-Gotze, Lewy, Hummels, Benattia, Vidal, Coman, Costa, Thiago plus młody Kimmich piszę tutaj o znaczących piłkarzach, oni powinni spokojnie wystarczyć do dominacji w BL. W tamtym roku ci sami ludzi jakoś mogli mieć wyższą formę i prezentować się lepiej. Carlo miał pół roku na obserwowanie zawodników w rundzie wiosennej plus te kilka miesięcy bieżących rozgrywek pracy z tymi ludźmi, efekty powinny być widocznie. Tuchel przyszedł po fatalnym sezonie Kloppa i od razu wykręcił rekord punktowy BVB.
To wszystko oczywiście nie przekreśla szans na wiosnę ale umówmy się gdyby jesień była bez znaczenia to rozgrywki piłkarskie zaczęlibyśmy oglądać w lutym.

20.11.2016 10:45

@ipiotrw, Costa przyszedł za podobną kasę, zeszły sezon miał niezły, jakby utrzymał swoją dyspozycję było by ok. Coman tak samo. Dziwnie jakoś w tym sezonie nikt nie gra na swoim mocnym poziomie, może Thiago trochę się rozwinął.
Według mnie nam nie trzeba transferów tylko powrotu do formy tych graczy których mamy. A to już zadanie Carlo aby z nich wydobyć te 100%. Mówienie czy żądanie transferów to brak wiary w umiejętności trenera.

19.11.2016 22:33

@Darth, problem jest tylko taki, że na nas wystarczy w miarę solidna obrona a to akurat będą umieli zrobić.

19.11.2016 22:24

@ipiotrw, ale jak skąpstwo skoro na 19 latka który zagrał jeden profesjonalny sezon wydajemy 35 mln plus jakieś gigantyczne bonusy. Zarząd pokazał, że można kupić topowych graczy za taką kasę np Vidal czy Hummels.

19.11.2016 22:20

Może się mylę ale taktycznie dzisiaj Tuchel zjadł Carlo. BVB wyszedł wysokim pressing czym najwyraźniej nasi byli zaskoczeni. Po stracie bramki wydawało się, że łapiemy rytm ale oprócz akcji rodem Fify i strzale Thiago nic się nie działo. Naprawdę wrzutki po dwójkowych akcjach Alaba/Ribery to nasz pomysł na dziś. Druga połowa i od razu dwie znakomite akcje BVB, później się cofają i czekają na kontry. Na zmiany Carlo Tuchel odpowiedział Durmem i Castro i w ostatnich 10 minutach nawet nie pierdnęliśmy. Słabo, bardzo słabo.

19.11.2016 21:55

@wdcaviar, LM z Juppem i Ottmarem była w sezonie po Euro

19.11.2016 21:43

@DarthSmd, może nie jest winą obecnego trenera zjazd formy Thomasa ale notorycznie wystawianie go w pierwszej jedenastce na tej prawej stronie może sugerować, że Carlo chyba tego nie widzi.

19.11.2016 21:29

@Nookie, ten zespół w bardzo słabej dyspozycji aka rozklekotany Ursus jedna z potrafił BVB pokonać w finale PN a także nie przegrać z nimi w rundzie jesiennej a i z Atletico zagrał lepiej niż teraz na jesień.

19.11.2016 21:13

@Arcatera80, którzy gracze są starzy i wypaleni? Jest Costa i Coman, w zeszłym sezonie grali na porządnym poziomie, jest świeżak Kimmich, Vidal Lewy i Hummels, którzy chcą LM wygrać, tak samo Thiago.
Powtarzam ci sami piłkarze jeszcze rok temu grali i jakoś nie czuli znużenia wizją 4 tytułu z rzędu. Po za tym chyba powinni czuć dalszy głód wygrywania skoro 3 razy odpadli w 1/2 LM.

19.11.2016 21:10

Zaraz ale jakie transfery, ci ludzie w tamtym sezonie wygrywali w lidze jak chcieli.

19.11.2016 20:37

BVB z Tuchel rozgryzło Bayern. Nie mieliśmy żadnej setki, jeden strzał Alonso w poprzeczkę. Zasłużona wygrana BVB. Ogórkowa liga, którą jeszcze sezon temu nawet kij od szczotki by wygrał nagle okazuje się wyrówna i sprawiająca mega problemy.

19.11.2016 20:33

Jeżeli poziom naszej gry jest taki jak przed przerwą reprezentacyjną to wyżebrany remis biorę w ciemno ale mam po cichu nadzieje, że Carlo popracował z zespołem i jutro efektem tego będzie wygrana.

18.11.2016 18:31

@IIWW, ponieważ San Marino ma tyle samo głosów w FIFA co Niemcy czyli jeden, dlatego są poważnie traktowani.
Jeżeli Thomas nie umie zachować się "fair play" wobec słabszego przeciwnika to niech najlepiej po meczach się nie wypowiada bo tylko się błaźni.

15.11.2016 17:41

@IIWW, takie państwa powinny normalnie grać w eliminacjach bowiem mają tyle samo głosów w FIFA co Niemcy czyli 1. Poprzez rozstawienie w koszykach unikamy mega silnych grup lub ogórkowych więcej filtrów do odsiana słabych nie trzeba. Oczywiście San Marino niepotrzebnie próbuje "zaorać" Thomasa bo zniżyli się do jego poziomu i utracili przewagę w dyskusji. Nie zmienia to faktu, że postawa fair play to taka gdzie nie gnoi się przeciwnika nawet jak to są pół amatorzy.

15.11.2016 07:37

Idąc tym tokiem myślenia to cała piłka reprezentacyjna nie ma sensu bo jej poziom sportowy jest niższy niż zespołów biorących udział w fazie grupowej LM.
Głupia wypowiedź Thomasa, która na pewno sprawia przykrość piłkarzom San Marino. Wiedział z kim będą grali, mógł poprosić o zwolnienie z tego meczu, z pewnością są piłkarze w Niemczech, którym by powołanie na taki mecz sprawiło mega radość.

14.11.2016 20:11

@wdcaviar, to może wymyślić tę drużynę na nowo, czyli nie stawiać aż tak dużych akcentów na szybkich skrzydłowych. Mieć w drużynie klasowych skrzydłowych, właśnie typu Costa ale nie opierać na nich drużyny.

14.11.2016 13:42

@JazGod, po raz setny napiszę, że tego mitycznego karnego z Gibraltarem to Lewy oddał Błaszczykowskiemu, sam Robert przyznał to po meczu. Pewnie dlatego, że koło tyłka lata mu sztuczny tytuł króla strzelców jakiś eliminacji. Uznanie się zdobywa 5 bramkami z Wilkami, 4 z Realem, bądź kluczowymi trafieniami w ważnych meczach a nie gazylionem goli z nikim.
A Wyspy Owcze zremisowały z drużyną z top 16 ostatniego Euro czyli Węgrami tylko co to zmienienia w postrzeganiu pewnych drużyn jako słabsze.

14.11.2016 12:28

Skoro uraz był wynikiem "głupiego ruchu ciałem" to mecz reprezentacji nie miał tutaj żadnego znaczenia. Ribery zakończył karierę reprezentacyjną a urazy łapie jak łapał. Obaj są szklani, było to wiadomo od dawna, natomiast dziwi mnie ciągłe opieranie na nich drużyny, powinni być tylko uzupełnieniem.

14.11.2016 09:34

@JazGod, "Dlatego Lewy po wtopach z Pepem w 1 / 2 LM zaczął powoli żałować.." ale co rozmawiałeś z nim, wyżalił się Tobie? czy może są to brednie wyssane z palca? Jakby Lewy wykorzystał sytuację z 10 minuty pierwszego meczu z Barceloną to może dwumecz by się inaczej potoczył (tak wiem miał maskę po faulu DFB tfuu Langeraka), albo jakby będąc sam na sam z brakarzem Atletico w rewanżu lepiej rozegrał akcję z Thomasem.

"Ale dzięki temu - tak się właśnie rodzą legendy i zdobywcy Złotych Piłek" i głównie ty pompowałeś legendę Roberta jako króla strzelców eliminacji, któremu Błaszczykowski ukradł koronę króla strzelców wszech czasów. A przypomnij, że wtedy Robert strzelił większość bramek ogórkom.

14.11.2016 07:58

Oczywiście, że nigdy już nie będzie jak dawny Mario, od tamtego czasu poznał smak śmieciowego żarcia i playstation.
A tak poważnie to wydaje mi się, że przebieg kariery Gotzego będzie podobny do Lukasa Podolskiego, czyli niby coś tam osiągnie, duże kluby liznął ale niedosyt pozostanie.

13.11.2016 17:14

@Byakuyaa, serio 50-60 mln za klasowego piłkarza? A za ile przyszedł do nas Hummels czy Vidal? Takie gadanie o transferach to trochę brak wiary w to, że Carlo swoją pracą z drużyną będzie potrafił osiągnąć więcej niż udało się w oststnich latach.

10.11.2016 07:47

Jak nie odpali to Stoke czy inny WHU będą go sobie wyrywać za taką samą kwotę.

09.11.2016 23:26

A przy 16 drużynach Polska wychodząc z drugiego miejsca trafła by na zwycięzcę grupy i odpadła by szybciej i Lewy miałby dłuższe wakacje. W listopadzie 2015 możr nie grał Robert baraży ale i tak zmarnował czas na towarzyski mecz.

08.11.2016 23:05