czekam kiedy Andrzej Duda wygłosi orędzie na ten temat xD
13.06.2019 17:03
@josh1982
jakiś uraz z tego co kojarzę.
02.06.2019 13:58
@zielo151
przecież ma jeszcze 2 lata kontraktu.
26.05.2019 13:56
@diablo
ale jak mają go żegnać skoro PRAWDOPODOBNIE odejdzie? w jakimś stopniu prawdopodobnie to każdy może odejść. wyobraź sobie że wyprawili mu huczne pożegnanie a on nie odejdzie bo nie ma ofert. trochę komedia i wstyd by był.
26.05.2019 13:33
@AdiFantasti
nie wszystko zależy tylko od jednej strony. weź pod uwagę też to że sam Leroy też pewnie oczekiwał pewnego miejsca w składzie. gdyby chciał pełnić rolę naciskacza, i walczyć o skład z legendami takiego kalibru jak RR to możliwe że by przyszedł chociaż i tak był omamiony Pepem że chyba poszedł by za nim nawet do Legii a od nas właśnie odchodził. zauważ że w City po trudnym początku spowodowanym dwoma urazami i aklimatyzacją, rzeczywiście miał pewne miejsce w składzie jakieś półtora roku. potem doszedł Mahrez, rywalizacja wzrosła. Sane, Mahrez Sterling, czasami Bernardo, do tego Pep czasami grywał 3-5-2 gdzie nie było zbytnio dla niego miejsca i zaraz narzekanie że on chce być ważniejszy i grać więcej.
jeśli uda się go teraz sprowadzić to nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło.
25.05.2019 14:03
@MarcinRulez
uraz ale Jogiego najwidoczniej.
22.05.2019 15:15
przewidział... :D szanse miał 50/50 jeśli chodzi o możliwości a na logikę to 75/25.
Edytowano : 2019-05-20 11:51:07
a sorry, za wynik by coś u buka zgarnął :D
20.05.2019 11:50
Alaba w wieku niespełna 27 lat ma ich 8 więc pewnie ze 12 nastuka.
19.05.2019 16:47
@diablo
ale wiesz że klub ma też inne wydatki niż tylko kupowanie zawodników.
19.05.2019 12:07
Bale. teoretycznie, z jednej strony introwertyczny połamaniec, z drugiej, gdyby ogarnął głowę z dala od Madryckiego jadu, a spokojne Monachium, bardziej przyjazna szatnia, i bardziej ludzkie podejście władz na pewno byłoby dobrym do tego miejscem, mógłby wrócić do optymalnej dyspozycji i ze 3 lata pociągnąć na poziomie porównywalnym z Robbenem. jeśli oczywiście z jego zdrowiem nie ma jakiejś głębszej ch**ozy. oczywiście wolałbym Sane czy Pepe bo to dużo bardziej przyszłościowe rozwiązanie, a z Bejlem to takie teoretyczne rozważania.
@kibicod2007
może Lucas jest przewidziany głównie na środek obrony a Theo miałby być lepszym, lewonożnym Rafinhą dla Alaby. a kimś kto może grać na prawej obronie jest Pavaard.
13.05.2019 19:20
@Kozja
@diablo
a czy w pierwszej kolejności nie liczy się bezpośredni bilans spotkań?
12.05.2019 11:25
@nyy32
a zdajesz sobie sprawę że Werner po sezonie będzie miał ostatni rok kontraktu? w takich okolicznościach 50 mln będzie częściowo frajerstwem.
11.05.2019 12:49
@DieRoten
i co zrobią? zapakują go do skrzynki, owiną streczem i nadadzą paczkę do Londynu, Liverpoolu, albo Paryża? podobno jest już z naszymi dogadany więc to co będzie chciał Lipsk ma drugorzędne znaczenie. na pewno wolą dostać 30-35 mln od Bayernu niż za rok nie mieć zawodnika ani kasy.
08.05.2019 13:43
@DieRoten
25mln jest dużo bliżej rozsądku, absurdalność ich 60 mln można porównać gdyby nasi oferowali 15mln.
08.05.2019 12:04
@RedMistrzuPL
zdefiniuj mądrą politykę transferową... w pewnym momencie wydawało się że mamy następców RR w postaci Costy i Comana gdzie jeden wymiatał od pierwszej minuty na boisku a drugi pokazywał ogromny potencjał, i co? i g...
zatrudnienie Pepa wydawało się być gwarantem sukcesów i nie pykło do końca bo o ile z Barcą dał d*** to albo sędzia, albo spaprany karny albo kontuzje. transfery jak Gotze, Hummels czy Lewy to są właśnie te z kategorii "około 80 mln na zawodnika", tyle że bez wydawania tak ogromnej kasy. Mario jarał się każdy i stawiał nad Neymara, w Hummelsie miał być filar niemieckiej obrony na długie lata, a szybciej zgasł niż dobrze zabłysnął, jedynie Lewy sprostał pokładanym nadziejom przynajmniej w 95%.
07.05.2019 03:21
@RedMistrzuPL
ooo faaaken, Steve Jobs jednak żyje :D
wytłumacz to może jeszcze raz - wywalmy z zarządu ludzi którzy nie mają pojęcia o Ekonomii i zarządzaniu firmą, o czym świadczy fakt że przez kilkanaście lat pod rząd generowali zyski, nawet w czasie spłacania Allianz-Areny...
już możesz powiedzieć że coś w życiu osiągnąłeś bo to najgłupsza rzecz jaką tu przeczytałem od nie pamiętam kiedy i teraz nawet teorie JazGota wydają się coś warte :D
06.05.2019 14:00
a jazgot pewnie i tak wpadnie ze swoimi opowieściami na temat spisków DFB i sędziów przeciwko nam :D
04.05.2019 16:48
jakoś nie zanosi się żebyśmy mieli żałować go bardziej niż Greena czy Gaudino. przez półtora sezonu w Bremie nazbierał lekko ponad 800 minut...
03.05.2019 12:27
nie pamiętam szczegółowo ale jakaś afera była gdy stamtąd uciekał (nie odchodził) do Marsylii.
03.05.2019 12:21
@damiano
nie wiem co ma James wspólnego z Tolisso, M-Saviciem, czy Rabiotem skoro to bardziej "10" a jeśli już to ofensywna "8" a reszta to defensywne "8" albo "6".
jeśli niewykupienie Jamesa to przygotowywanie gruntu pod Havertza to ja nie mam nic przeciwko.
03.05.2019 11:47
@DonJupp4ever
"Nigdy nie bylismy mistrzami polowan transferowych", "Nasz zarzad jest jaki jest,nie oczekujmy cudow"
Mandzukic - 13mln
Dante - 4,7mln - mimo że tylko 2 lata na poziomie ale jak istotne
Boateng - 13mln
Neuer - 30mln
ci zawodnicy odegrali równie istotne role w tryplecie co RR, Bastian, Lahm.
później Kimmich za 8,5. klauzula Gotze którym jarała się cała europa, który później przegrał sam ze swoim organizmem. Hummels za 35, Sule za 20, Lewy za FREE.
właśnie dzięki takiej polityce mogą teraz, gdy zachodzi taka konieczność, wydać 200 mln bez wpędzania klubu w długi.
@Matilegolas
jak na rok przed końcem kontraktu to żadna promocja.
01.05.2019 13:19
Werder jak posmakował porażek z Bayernem tak teraz dostaje po tyłku od Dusseldorfu.
27.04.2019 17:23
co za dzbany :D
27.04.2019 16:58
@hoven
na "6" mogłoby być to trochę niebezpieczne. ew w roli Thiago mając obok Javiego.
27.04.2019 12:18
@MateuszFCB
A później szok i niedowierzanie że nas kontrami jadą :D
24.04.2019 20:45
@dzordan
teraz ma rotować jak walka o majstra wchodzi na ostatnią prostą gdzie przesądzić może jedna strata punktów?
21.04.2019 21:33
z waszych komentarzy wnioskuję że trzeba rozwiązać w pizdu ten klub.
20.04.2019 18:05
@Pawlszon
poszedł przede wszystkim ze względu na Pepa. gdyby udało się go utrzymać to pewnie grałby dla nas pod warunkiem że nasi wodzowie by się przełamali i wyjęli 60-70 mln bo dla Bayernu pewnie cena byłaby wyższa niż 50 mln które zapłaciło City.
20.04.2019 10:50
@Marienplatz
więc jako środkowego pomocnika tym bardziej.
18.04.2019 19:26
gdyby to ode mnie zależało, to spróbowałbym go przekonwertować na prawego obrońcę. jest szybki, silny jak koń, lubi drybling (chociaż jakiś szczególnie dobrze mu to nie wychodzi), ale pomyślunku taktycznego u niego zbytnio nie widać przez co traci sporo piłek gdy zacznie się wplątywać w jakieś dryblingi a na boku byłoby to mniej ryzykowne. często biega za piłką myśląc że to pressing, zamiast zamykać korytarze ustawieniem. z Kimmicha mógłby być większy pożytek w środku, bo to niemal przeciwieństwo Renaty i ze środka pola też potrafi fajną piłkę posłać tak samo jak ze skrzydła.
18.04.2019 18:07
@Ziginho
Tylko przygotój ze 130 baniek bo 115 "podobno" odrzucili.
13.04.2019 01:31
@bayern1987dwa
z tym Mourinho to mam nadzieję sarkazm.
10.04.2019 11:58
zanim przeczytałem dokładnie tytuł myślałem że chcą z Robbery przedłużać :D
08.04.2019 13:42
hahahahavi :D
06.04.2019 19:13
to musi być wyjątkowo wredne uczucie gdy dwóch byłych zawodników twojego klubu strzela ci gole :D
06.04.2019 18:55
ja Kovaciovi kibicuję bo lubię jak krzykacze od zwalniania każdego zostają sprowadzeni do ziemi :D
03.04.2019 20:00
@Federicoo
Z Coutinho taki skrzydłowy jak z Jamesa.
Co do Odoia to podobno zawodnicy Chelsea zostali poinformowani ze żaden nie opuści klubu ze względu na zakaz transferowy więc może być problem ze osiągnięciem go.
25.03.2019 21:55
@KonradB
"wiekowym"... w sierpniu 2023 stuknie mu 35 lat, więc jeśli będzie miał odpowiednich partnerów, w szczególności na skrzydłach, to nawet dłużej może pograć.
Edytowano : 2019-03-20 18:26:38
@[UserID=2876]josh1982[/user]
"Mourinho"
weź to usuń! nie kuś losu!
20.03.2019 18:23
myślę że często mógłby grać nawet w parze z Lewym.
16.03.2019 12:14
@Sonny
"Nie piszcie ze Lewy nie mial wsparcia, a napastnik zyje z podan."
mówisz o klasycznej "9" która z założenia ma żyć z podań. to nie jest typ jak Aguero, Messi czy Mbappe że zabiorą się z piłką i pobiegną przed siebie. gra z Lewym, H. Kane`m czy Icardim wymaga od reszty stwarzania im okazji i innego ich wykorzystywania w rozegraniu albo w ogóle pomijania ich.
"Za najlepszych lat Ribery czy Robben potrafili przejac ciezar gry na siebie i w pojedynke przesadzic o wyniku"
mówisz o klasycznej "9" a porównujesz do skrzydłowych...
16.03.2019 12:05
jak tak dalej pójdzie to młodzi mogą sporo czasu dzisiaj dostać z ławki :D
02.03.2019 18:44
@zielo151
akurat Rafi dośrodkowania ma całkiem solidne.
24.02.2019 14:18
@mike84
nawet nie tyle kiedy ale jak.
24.02.2019 13:34
@Zerafaelo
Thuavin nie, bo w LM nie grał i nie jest pierwszym wyborem w chyba najbardziej konkurencyjnej reprezentacji na świecie. za to Davies tu i teraz mimo że jeszcze nie ogarnia jak się gra w BL.
hello logic.
24.02.2019 11:37
@Hourdeau
trochę to dziwne nazywać "eksperymentem" wystawianie jako środkowego pomocnika, PRZEROBIONEGO na bocznego obrońcę... środkowego pomocnika.
Edytowano : 2019-02-21 20:31:24
przez Guardiolę z resztą.
21.02.2019 20:30
@JazGod
Trzeba założyć ruch walki o prawdę statystyczą. To bardzo poważne zagrożenie dla społeczeństwa bo podobno bardziej restrykcyjne kryteria naliczania asyst niż nasze wlasne, powodują autyzm i raka prostaty u kobiet, a zawodnicy dotknięci tą dyskryminacją popadają w depresję, alkoholizm, a nierzadko prowadzi to do prób samobójczych.
Program Asyst 5+ zapewni każdemu zawodnikowi godny start na początek sezonu a także zrekompensuje te niezaliczone.
#RWOPS
13.02.2019 01:07
@JazGod
zaiste skandalem jest że ktoś tak niekompetentny może być tutaj redaktorem xD
ku**a ty tak serio?
09.02.2019 10:44
widać że pisane na szybko.
08.02.2019 14:54
@Kuffour1
transfer za 5 i 2,5 pensji bym jeszcze zrozumiał. Piątek w Milanie podobno 2 mln zarabia.
07.02.2019 18:34
@dzojko
"Mueller najgorszy a nadal będzie wychodził w podstawce"
właśnie dlatego hehe :D
02.02.2019 16:14
"eksperci", zamiast pluć się na zapas, zaczekajcie jak będzie wyglądać gra.
@Danielowaty
bo tylko 11 może grać.
02.02.2019 15:28
@AdiFantasti
Oczywiście nie każdego da się przestawiac jak się chce. Goretzka na prawej obronie to całkowita porażka była bo jemu bliżej do 10 niż do def. pomocnika nawet i predyspozycji żadnych nie ma, ale np 6 dla Kimmicha to naturalna pozycja. Dla Rafiego czy innego bocznego obrońcy, prawa czy lewa strona nie powinna robić wielkiej różnicy, w zależności jak gra słabszą nogą.
Jeśli młody będzie wystarczająco dobry to się przebije mimo konkurencji, a jeśli nie dostanie szansy to powinien sobie wywalczyć miejsce w innym poważnym klubie. Jeśli jest za słaby to mimo że by grał to pewnych ograniczeń nie pokona, a na najwyższym poziomie trzeba się czymś wyróżniać. Jeśli nie techniką to inteligencja albo szybkością.
30.01.2019 20:26
@AdiFantasti
dobra, tylko że to nie jest Hertha gdzie sobie można ryzykować że komuś nie wyjdzie jeden czy dwa mecze, najwyżej spadną z 10 na 12 miejsce, a tu można przegrać mistrzostwo, szczególnie teraz gdy trzeba gonić BVB. też jestem za tym żeby dawać młodym szanse ale tym którzy reprezentują jakiś poziom. gdyby Zirkze zastąpił Wagnera to też bym się cieszył, ale na ciężki mecz prędzej wystawiłbym Gnabryego ze względu na doświadczenie, zgranie czy dojrzałość fizyczną. zakładając że wypadłby teraz Kimmich i Rafinha to wolałbym zaryzykować z Sanchesem na prawej obronie który jest silny, wybiegany i odważny w pojedynkach niż kogoś kto na co dzień kopie się z rówieśnikami i nie wyróżnia się znacznie na ich tle i będzie miał pełne gacie widząc 70000 ludzi dookoła. do tego każdy chce grać, i będzie skłonny grać gdziekolwiek byle być na boisku i to też trzeba brać pod uwagę.
poza tym sztab widzi młodych codziennie na treningu, na meczach rezerw czy juniorów, więc mają pogląd na co ich stać. gdyby się mylili to któryś tych co przez ostatnie lata odeszli grałby pierwsze skrzypce przynajmniej w jakimś solidnym zespole z Bundes.
Friedl już rok na wypożyczeniu w Werderze - nieco ponad 600 minut w sumie.
Tillmann przez pół roku w 2 lidze nie powąchał boiska!
Wintzheimer w juniorach ładował 30 bramek w sezonie. w HSV 22 minuty w pół roku!
Fabian Benko w LASK Linz - 2 miejsce w Austrii - 150 minut w sumie przez pół roku
Dorsch coś tam progresuje w 2 lidze,
Gaudino wrócił do szwajcarii po roku w Chiewo i 16 minutach na boisku.
Green to w ogóle porażka jak na taki balonik co mu nadmuchano.
są zawodnicy z rzekomym potencjałem, jak Zirkze, Batista, Yeong czy Mai. ale jak się prezentują na treningach wie tylko sztab, i jak patrzę na tą listę wyżej to nie widzę żeby w ostatnich latach jakoś zbytnio się mylili w swoich ocenach.
30.01.2019 13:22
@AdiFantasti
jaki masz problem że ktoś zagra gdzie indziej skoro jest na tyle wszechstronny? Stindl też przez większość swojej kariery grał w środku pola i dopiero ktoś w Gladbach pomyślał "po co napastnik jak można komuś zmienić pozycję" i teraz sam chcesz Stindla jako napastnika.
30.01.2019 12:05
Gnabry często grał w Hoffenheim jako napastnik i nieźle sobie radził chociaż grał raczej cofniętego ale przy tak grającym Goretzce jak ostatnio tj. wbiegającym w pole karne, to może być ciekawa opcja taktyczna.
30.01.2019 11:14
@JazGod
"a Real ostatnio za juniora wydal "tylko" 17 mln "
pewnie masz na myśli Viniciusa? tylko gdzieś zdefraudowałeś 44 mln :D
jak zwykle trafne i podkreślające tezę przykłady, ani trochę wybiórcze :D
20.01.2019 10:39
może też zdrowotnie nie jest gotowy na 100% przez te paskudne urazy więzadeł. prawie zawsze gdy grał to zdarzało się że po którymś starciu łapał się za kolano.
17.01.2019 15:15
ma ktoś pełną kadrę na turniej? są młodzi typu Yeong, Shabani albo Zirkze?
13.01.2019 13:03
to francuski Sky więc tylko teoretyzują jak bardzo francusko mogła by wyglądać 11.
12.01.2019 11:45
dzisiaj w pierwszym składzie w pucharze z Nottingham jak by ktoś był zainteresowany.
05.01.2019 16:29
Can - Liverpool, Juve, solidny zapchajdziura, jedyny który mógłby cokolwiek wnieść do Bayernu ale na pewno nie pierwsza 11.
Sansone - miał dobry okres w Sassuolo czy Villarreal i na razie wygląda że to jego max na co go stać.
Hojbjerg - przeciętniak w przeciętnym klubie
Green - przepadł gdzieś w Stuttgarcie nawet w 2BL
Friesenbichler nawet polskiej ekstraklapy nie podbił.
Wintzheimer poszedł do HSV i nic tam nie znaczy. Łącznie ZERO minut w pierwszym zespole.
Wyżej wymieniony Dorsch w 3 lidze...
To były te większe "talenty" w ostatnich latach więc jak widać na razie to sztab miał racje.
03.12.2018 21:17
może właśnie potrzeba kogoś takiego jak van Gaal (nie chodzi o charakter bo to lód vs ogień) który bez zbędnego pier*** wymiecie stary szrot, zastąpi go młodymi, głodnymi, sprawnymi, może wprowadzi jakichś wychowanków i nakreśli nowy kierunek, z gotowym fundamentem i albo będzie kontynuował swoje dzieło, albo zostawi je komuś innemu który nada mu ostateczny kształt.
nie mam nic przeciwko żeby Kovac pokazał że ma jaja albo zarząd mu w tym pomógł. poznał się na niektórych zawodnikach, może wie już kogo odstrzelić w lecie i pracują nad następcami.
01.12.2018 12:18
@DieRoten
który Dembele?!
28.11.2018 17:11
to nasz doktor nie ma co robić?
04.11.2018 11:39
to aż takie cięcia pieniężne że Josh robi za rzecznika prasowego? ;P
29.10.2018 16:53
jemu chyba nie powiedzieli że we wrestlingu bije się na niby, bo widać że kilka razy za mocno dostał w cymbał.
17.09.2018 17:16
James chyba trenuje indywidualnie.
05.08.2018 12:21
i oto mamy przykład jakie znaczenie ma szybkość na skrzydłach.
21.07.2018 17:43
@DieRoten
osobiście byłbym bardziej dumny gdyby sami sobie ich wychowali.
12.07.2018 16:56
w BL raczej Bayern jest skazany na posiadanie, chyba że znajdzie jakiś sposób na wyholowanie autobusów z własnego pola karnego. w LM szczególnie w dalszych fazach z czołówką, element zaskoczenia może być decydujący jeśli dobierze go odpowiednio.
05.07.2018 18:43
@Tiger
pisałem o wszystkich rozgrywkach i w kontekście takim że skoro patrzymy na liczby Lewego to dlaczego ignorujemy liczby Tomka.
01.07.2018 09:40
@Tiger
Lewy - "zwróć uwagę na statystki strzelców", "Nie mamy szans pozyskania gracza tego formatu"
Muller - "piąte koło u wozu", "nic nie wnosi od 2 lat" - poprzedni sezon 9 goli 17 asyst, ten sezon 15 goli 18 asyst.
30.06.2018 20:51
@Rufus87
marudziłbyś jeszcze bardziej że ściągają jakieś nołnejmy z ligi cieńszej niż holenderska, zamiast kozaków za wagon forsy.
21.05.2018 17:10
niech wraca do Benfiki, ostatnia nadzieja.
13.05.2018 10:53
zajebiście :D
28.04.2018 14:44
bezbłędnie to bym nie powiedział, w jednej sytuacji popełnił spory błąd gdzie wybiegł niepotrzebnie do kozłującej piłki i się przeliczył po czym Hannover miał swoją najlepszą sytuację w meczu, ale na tym etapie kariery można mu to wybaczyć.
23.04.2018 09:37
jakie 60 mln? rok kontraktu mu zostanie po sezonie to do 40 można spokojnie zbić najwyżej jakieś absurdalne bonusy dorzucić jak u Sanchesa typu za złotą piłkę czy 11 roku. to i tak dość sporo. to że słabo się prezentuje w roli koła zapasowego w autobusie Mourinho, nie oznacza że miałby sobie nie poradzić w drużynie grającej w piłkę. tu by mógł pokazać swój prawdziwy potencjał.
18.04.2018 20:44
Rafinha przy Bernacie to nasz skarb.
03.04.2018 22:14
nie trzeba doktora w tym fachu żeby przekonać inne kluby do zakupu Lewego, żeby przekonać Uliego i Karla do sprzedaży, to tu trzeba superbohatera z nadprzyrodzonymi mocami. jeśli by się takim okazał, to na ich miejscu zaproponowałbym wymianę za Asensio, jeśli Perez nadal przelicza kasę na koszulki. prawonożny z lewej Coman i lewonożny z prawej Asensio, ten sam rocznik. skrzydła odmłodzone bez spadku jakości i pasujące taktycznie.
wtedy trzeba by kupić napastnika. Werner to jedyny sensowny kandydat w niemczech ale i rekord transferowy musiałby zostać nie tyle pobity co zmasakrowany. Icardi czy Griezmann to już chora kasa, rok temu wymieniłbym Belottieglo ale całe 5 bramek w tym sezonie... Immobile potrafi strzelać tylko u siebie w kraju.
Bayern wygrał LM z Mandzukiciem który czysto piłkarsko jest przeciętny i nigdy w karierze w jednym sezonie nie zbliżył się nawet do połowy tego co regularnie strzela Lewy, z sypiącym się już Gomezem, i oldbojem Pizarro którzy rotowali się na potęgę. daje to wniosek że maszyna do strzelania bramek (taką był też wcześniej Gomez) nie daje żadnej gwarancji jeśli chodzi o LM.
można by sięgnąć po kogoś z niższej półki ale i tu dużego wyboru nie ma. w Lyonie Mariano Diaz - 24 lata wcześniej rezerwy Realu, szybkość, lepszy z piłką przy nodze, i ataku bardziej z głębi pola niż czekaniu w polu karnym. Dolberg z Ajaxu ma dopiero 20 lat i zjechał coś z formą. Aboubakar sporo strzela w Porto, ale tak jak i Diazowi (dominikanin) może być nie po drodze z językiem.
jeśli BVB nie uda się wykupić Batchuaya, bo ponoć nie mają jakichś kwot wykupu ustalonych, a on sam utrzyma formę to byłby najlepszy kandydat. Conte nie jest raczej jego fanem, ale w granicach 40+ baniek trzeba by się było zakręcić.
ale i tak w żaden transfer nie wierzę.
22.02.2018 20:43
Alaba ma dopiero 25 lat, Friedl to jeszcze nie to pokolenie żeby go zastąpił w przyszłości.
22.02.2018 18:42
Uli na pewno ma plan B, C czy nawet D, ale plan A jest zbyt kuszący żeby go tak łatwo porzucać.
07.02.2018 17:40
Muller wrócił :D
21.01.2018 17:18
liczysz że Horn wysiedzi 5 lat na ławce? 31 lat dla bramkarza to jak 25 dla skrzydłowego.
19.01.2018 14:11
to może być dobry pomysł. łatwiej nauczyć się dryblować niż myśleć na boisku a w środku pola to ważniejsze niż zajebiste cechy fizyczne. jest szybki, piłkę całkiem dobrze prowadzi, czego często nonszalancko nadużywał grając w środku. oby to pykło.
31.12.2017 16:36
Friedl przecież jakiś uraz miał ostatnio.
02.12.2017 15:11
Reeken89
żeby go wygryzł to musiałby być Suarezem w formie albo Cavanim. Dante o miejsce w składzie walczył z niepewnym Badstuberem, jeszcze bardziej niepewnym wtedy Boatengiem i starym drewnianym van Buytenem. na walkę o pierwszy skład w ataku przyjdzie czas za 3-4 lata.
Edytowano : 2017-11-01 13:46:34
@Rufus87
gdyby grały tylko względy sportowe to akurat taki nołnejm jak Asencio w tym momencie powinien spokojnie Krystyne posadzić.
01.11.2017 13:44
@Foldem
a uj z Wriedt-em. gość ma 23 lata, a oprócz tego epizodu w pucharze, grał najwyżej w 3 lidze. Wintzheimer ma 18 lat, w obecnym sezonie u19; 7 meczów 12 bramek, w rezerwach 4 bramki w 4 meczach, w młodzieżowej LM 3 bramki w 3 meczach. powinien wchodzić już powoli jakieś ogony za Lewego.
30.10.2017 22:45
no właśnie. jeśli prawo wykupu to znaczy że chcą się go pozbyć i warunki tak na prawdę już ustalili tylko mają rok do namysłu, a jeśli jednak chodzi o prawo pierwokupu to wtedy daje im tylko gwarancję zaakceptowania oferty minimum o takiej samej wartości co inne przyjęte oferty albo jakiejś zagwarantowanej kwoty czy co oni tam jeszcze wymyślają.
30.08.2017 19:32
@gregor
z nami ma podpisany kontrakt a wypożyczenie to tylko udostępnienie zawodnika na określony czas innej drużynie. jak tam odpali to dla nas zawsze będzie +. albo wróci silniejszy i podejmie rękawice, a jak dalej będzie chciał odejść to opchniemy go za lepszy hajs niż po kolejnym sezonie na ławce.
29.08.2017 16:27
mnie ciekawi jeden typ, bo nic się o nim nie mówi a statystyki w młodzieżówkach ma miażdżące. Manuel Wintzheimer.
Dembele niech się trzyma z daleka od Bayernu chociaż chcieli go sprowadzić tylko on świadomie wybrał Dortmund. już w Rennes odwalał takie numery jak teraz, gdy nie pozwolili mu przenieść się do RB Salzburg... nikt mu pewnie źle nie życzy ale mam nadzieję że życie go jeszcze dobitnie rozumu nauczy...
17.08.2017 16:28
tylko niech to zostanie spożytkowane na ofiary kataklizmów lub w rejonach wojny a nie na "lekarzy i inżynierów" na pontonach.
17.08.2017 16:21
@Prezes42
"Od 2009 roku boimy się dawać szansy naszym wychowankom. Nasza szkółka ostatnio słynie głównie z dostarczania zawodników do 3 Bundesligi. "
sam sobie odpowiedziałeś dlaczego tak jest.
pierwsze rundy pucharu - ok.
majster zaklepany - ok.
gdy zaklepane wyjście z grupy w LM - ok, ale umiarkowanie.
gdy prowadzimy 5-0 do przerwy - zdecydowanie.
tam niech sobie młodzi grają, chyba że przejawia naprawdę cechy potencjalnej wybitności jak teraz w realu Asencio czy Ceballos. taki Friedl czy Benko przy nich to jakaś amatorka i dlatego potem wzmacniają 3 ligę a nie chociażby średniaka pierwszej ligi.
od lat 2009/10 młodzież Bayernu jest na coraz gorszym poziomie. w erze Mullera, Badstubera i Alaby do składu wchodzili też Contento, Ekici a Sansone był jednym z lepszych w rezerwach chociaż się nie przebił, ale potrafili znaleźć miejsce w mniej lub bardziej poważnej piłce. Contento sporo gra w Bordeaux, Ekici miał świetny pierwszy sezon w Trabzonie po odejściu z Werderu teraz chyba jakieś kontuzje mu przeszkadzają. Sansone to już w ogóle. poradził sobie w Serie A teraz radzi sobie w Primera Division, nawet były plotki o jego powrocie do FCB. wcześniej odszedł przecież Hummels który jest produktem szkółki FCB i stał się światową gwiazdą po czym wrócił. wcześniej taki Trochowski też potrafił znaleźć dla siebie miejsce w BL a nawet reprezentacji. Niedermeier pograł całkiem sporo w Stuttgarcie. Emre Can był chyba ostatnim który odszedł jest ważną częścią liczącego się zespołu.
teraz?
- Schopf coś tam znaczy w Schalke.
- Hojbjerg powiedzmy że sobie radzi ale bardziej jako rotacja/ławka.
- Green - co on to nie miał być, ło panie tanynt nad talynty... w Stuttgarcie nawet jest nikim. w 2 BL nawet 500 minut nie rozegrał.
- Gaudino w Szwajcarskim średniaku nawet przez chwilę nie zabłysnął.
- Weihrauch w trzeciej lidze 2 gole i 2 asysty, teraz wchodzi z ławki 2 lidze w zespole który ledwie się utrzymał.
- Reader na początku coś pograł w portugalii później coraz gorzej. obecnie bez klubu.
- Zingerle - 3 liga
- Rankovic - jaki był płacz gdy się go pozbywali - 3 liga.
- Friesenbichler - już o ekstraklasę zawadził xD
to są zawodnicy o których w ostatnich latach mówiło się już w kontekście pierwszego zespołu lub się niemal o niego ocierali lub nawet się do niego jedną nogą dostali...
teraz coś się zaczyna dziać w tym kierunku przez nowy ośrodek młodzieżowy, ale minie jeszcze trochę czasu zanim zacznie dawać efekty.
17.08.2017 15:56
inteligentny rozwój kariery - rzadko spotykana cecha w dzisiejszej piłce.
15.08.2017 14:53
https://www.youtube.com/watch?v=YNrmkH71zVM
transmisja dzisiejszego sparingu
09.07.2017 17:08
piłkarski Kasai :D
26.05.2017 13:49
VIdal "6", Thiago "8" Tomek "10"
21.05.2017 14:31
@Bawaria6
dokładnie, rzygać się chce czytając niektóre syfy...
czekam kiedy Andrzej Duda wygłosi orędzie na ten temat xD
13.06.2019 17:03
@josh1982
jakiś uraz z tego co kojarzę.
02.06.2019 13:58
@zielo151
przecież ma jeszcze 2 lata kontraktu.
26.05.2019 13:56
@diablo
ale jak mają go żegnać skoro PRAWDOPODOBNIE odejdzie? w jakimś stopniu prawdopodobnie to każdy może odejść. wyobraź sobie że wyprawili mu huczne pożegnanie a on nie odejdzie bo nie ma ofert. trochę komedia i wstyd by był.
26.05.2019 13:33
@AdiFantasti
nie wszystko zależy tylko od jednej strony. weź pod uwagę też to że sam Leroy też pewnie oczekiwał pewnego miejsca w składzie. gdyby chciał pełnić rolę naciskacza, i walczyć o skład z legendami takiego kalibru jak RR to możliwe że by przyszedł chociaż i tak był omamiony Pepem że chyba poszedł by za nim nawet do Legii a od nas właśnie odchodził. zauważ że w City po trudnym początku spowodowanym dwoma urazami i aklimatyzacją, rzeczywiście miał pewne miejsce w składzie jakieś półtora roku. potem doszedł Mahrez, rywalizacja wzrosła. Sane, Mahrez Sterling, czasami Bernardo, do tego Pep czasami grywał 3-5-2 gdzie nie było zbytnio dla niego miejsca i zaraz narzekanie że on chce być ważniejszy i grać więcej.
jeśli uda się go teraz sprowadzić to nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło.
25.05.2019 14:03
@MarcinRulez
uraz ale Jogiego najwidoczniej.
22.05.2019 15:15
przewidział... :D szanse miał 50/50 jeśli chodzi o możliwości a na logikę to 75/25.
Edytowano : 2019-05-20 11:51:07
a sorry, za wynik by coś u buka zgarnął :D
20.05.2019 11:50
Alaba w wieku niespełna 27 lat ma ich 8 więc pewnie ze 12 nastuka.
19.05.2019 16:47
@diablo
ale wiesz że klub ma też inne wydatki niż tylko kupowanie zawodników.
19.05.2019 12:07
Bale. teoretycznie, z jednej strony introwertyczny połamaniec, z drugiej, gdyby ogarnął głowę z dala od Madryckiego jadu, a spokojne Monachium, bardziej przyjazna szatnia, i bardziej ludzkie podejście władz na pewno byłoby dobrym do tego miejscem, mógłby wrócić do optymalnej dyspozycji i ze 3 lata pociągnąć na poziomie porównywalnym z Robbenem. jeśli oczywiście z jego zdrowiem nie ma jakiejś głębszej ch**ozy. oczywiście wolałbym Sane czy Pepe bo to dużo bardziej przyszłościowe rozwiązanie, a z Bejlem to takie teoretyczne rozważania.
@kibicod2007
może Lucas jest przewidziany głównie na środek obrony a Theo miałby być lepszym, lewonożnym Rafinhą dla Alaby. a kimś kto może grać na prawej obronie jest Pavaard.
13.05.2019 19:20
@Kozja
@diablo
a czy w pierwszej kolejności nie liczy się bezpośredni bilans spotkań?
12.05.2019 11:25
@nyy32
a zdajesz sobie sprawę że Werner po sezonie będzie miał ostatni rok kontraktu? w takich okolicznościach 50 mln będzie częściowo frajerstwem.
11.05.2019 12:49
@DieRoten
i co zrobią? zapakują go do skrzynki, owiną streczem i nadadzą paczkę do Londynu, Liverpoolu, albo Paryża? podobno jest już z naszymi dogadany więc to co będzie chciał Lipsk ma drugorzędne znaczenie. na pewno wolą dostać 30-35 mln od Bayernu niż za rok nie mieć zawodnika ani kasy.
08.05.2019 13:43
@DieRoten
25mln jest dużo bliżej rozsądku, absurdalność ich 60 mln można porównać gdyby nasi oferowali 15mln.
08.05.2019 12:04
@RedMistrzuPL
zdefiniuj mądrą politykę transferową... w pewnym momencie wydawało się że mamy następców RR w postaci Costy i Comana gdzie jeden wymiatał od pierwszej minuty na boisku a drugi pokazywał ogromny potencjał, i co? i g...
zatrudnienie Pepa wydawało się być gwarantem sukcesów i nie pykło do końca bo o ile z Barcą dał d*** to albo sędzia, albo spaprany karny albo kontuzje. transfery jak Gotze, Hummels czy Lewy to są właśnie te z kategorii "około 80 mln na zawodnika", tyle że bez wydawania tak ogromnej kasy. Mario jarał się każdy i stawiał nad Neymara, w Hummelsie miał być filar niemieckiej obrony na długie lata, a szybciej zgasł niż dobrze zabłysnął, jedynie Lewy sprostał pokładanym nadziejom przynajmniej w 95%.
07.05.2019 03:21
@RedMistrzuPL
ooo faaaken, Steve Jobs jednak żyje :D
wytłumacz to może jeszcze raz - wywalmy z zarządu ludzi którzy nie mają pojęcia o Ekonomii i zarządzaniu firmą, o czym świadczy fakt że przez kilkanaście lat pod rząd generowali zyski, nawet w czasie spłacania Allianz-Areny...
już możesz powiedzieć że coś w życiu osiągnąłeś bo to najgłupsza rzecz jaką tu przeczytałem od nie pamiętam kiedy i teraz nawet teorie JazGota wydają się coś warte :D
06.05.2019 14:00
a jazgot pewnie i tak wpadnie ze swoimi opowieściami na temat spisków DFB i sędziów przeciwko nam :D
04.05.2019 16:48
jakoś nie zanosi się żebyśmy mieli żałować go bardziej niż Greena czy Gaudino. przez półtora sezonu w Bremie nazbierał lekko ponad 800 minut...
03.05.2019 12:27
nie pamiętam szczegółowo ale jakaś afera była gdy stamtąd uciekał (nie odchodził) do Marsylii.
03.05.2019 12:21
@damiano
nie wiem co ma James wspólnego z Tolisso, M-Saviciem, czy Rabiotem skoro to bardziej "10" a jeśli już to ofensywna "8" a reszta to defensywne "8" albo "6".
jeśli niewykupienie Jamesa to przygotowywanie gruntu pod Havertza to ja nie mam nic przeciwko.
03.05.2019 11:47
@DonJupp4ever
"Nigdy nie bylismy mistrzami polowan transferowych", "Nasz zarzad jest jaki jest,nie oczekujmy cudow"
Mandzukic - 13mln
Dante - 4,7mln - mimo że tylko 2 lata na poziomie ale jak istotne
Boateng - 13mln
Neuer - 30mln
ci zawodnicy odegrali równie istotne role w tryplecie co RR, Bastian, Lahm.
później Kimmich za 8,5. klauzula Gotze którym jarała się cała europa, który później przegrał sam ze swoim organizmem. Hummels za 35, Sule za 20, Lewy za FREE.
właśnie dzięki takiej polityce mogą teraz, gdy zachodzi taka konieczność, wydać 200 mln bez wpędzania klubu w długi.
03.05.2019 00:53
https://www.dieroten.pl/art/show/sb-bayern-wnikliwie-sledzi-kariere-ten-hega/30853
po co dwa praktycznie takie same newsy klepać?
02.05.2019 11:55
@Matilegolas
jak na rok przed końcem kontraktu to żadna promocja.
01.05.2019 13:19
Werder jak posmakował porażek z Bayernem tak teraz dostaje po tyłku od Dusseldorfu.
27.04.2019 17:23
co za dzbany :D
27.04.2019 16:58
@hoven
na "6" mogłoby być to trochę niebezpieczne. ew w roli Thiago mając obok Javiego.
27.04.2019 12:18
@MateuszFCB
A później szok i niedowierzanie że nas kontrami jadą :D
24.04.2019 20:45
@dzordan
teraz ma rotować jak walka o majstra wchodzi na ostatnią prostą gdzie przesądzić może jedna strata punktów?
21.04.2019 21:33
z waszych komentarzy wnioskuję że trzeba rozwiązać w pizdu ten klub.
20.04.2019 18:05
@Pawlszon
poszedł przede wszystkim ze względu na Pepa. gdyby udało się go utrzymać to pewnie grałby dla nas pod warunkiem że nasi wodzowie by się przełamali i wyjęli 60-70 mln bo dla Bayernu pewnie cena byłaby wyższa niż 50 mln które zapłaciło City.
20.04.2019 10:50
@Marienplatz
więc jako środkowego pomocnika tym bardziej.
18.04.2019 19:26
gdyby to ode mnie zależało, to spróbowałbym go przekonwertować na prawego obrońcę. jest szybki, silny jak koń, lubi drybling (chociaż jakiś szczególnie dobrze mu to nie wychodzi), ale pomyślunku taktycznego u niego zbytnio nie widać przez co traci sporo piłek gdy zacznie się wplątywać w jakieś dryblingi a na boku byłoby to mniej ryzykowne. często biega za piłką myśląc że to pressing, zamiast zamykać korytarze ustawieniem. z Kimmicha mógłby być większy pożytek w środku, bo to niemal przeciwieństwo Renaty i ze środka pola też potrafi fajną piłkę posłać tak samo jak ze skrzydła.
18.04.2019 18:07
@Ziginho
Tylko przygotój ze 130 baniek bo 115 "podobno" odrzucili.
13.04.2019 01:31
@bayern1987dwa
z tym Mourinho to mam nadzieję sarkazm.
10.04.2019 11:58
zanim przeczytałem dokładnie tytuł myślałem że chcą z Robbery przedłużać :D
08.04.2019 13:42
hahahahavi :D
06.04.2019 19:13
to musi być wyjątkowo wredne uczucie gdy dwóch byłych zawodników twojego klubu strzela ci gole :D
06.04.2019 18:55
ja Kovaciovi kibicuję bo lubię jak krzykacze od zwalniania każdego zostają sprowadzeni do ziemi :D
03.04.2019 20:00
@Federicoo
Z Coutinho taki skrzydłowy jak z Jamesa.
Co do Odoia to podobno zawodnicy Chelsea zostali poinformowani ze żaden nie opuści klubu ze względu na zakaz transferowy więc może być problem ze osiągnięciem go.
25.03.2019 21:55
@KonradB
"wiekowym"... w sierpniu 2023 stuknie mu 35 lat, więc jeśli będzie miał odpowiednich partnerów, w szczególności na skrzydłach, to nawet dłużej może pograć.
Edytowano : 2019-03-20 18:26:38
@[UserID=2876]josh1982[/user]
"Mourinho"
weź to usuń! nie kuś losu!
20.03.2019 18:23
myślę że często mógłby grać nawet w parze z Lewym.
16.03.2019 12:14
@Sonny
"Nie piszcie ze Lewy nie mial wsparcia, a napastnik zyje z podan."
mówisz o klasycznej "9" która z założenia ma żyć z podań. to nie jest typ jak Aguero, Messi czy Mbappe że zabiorą się z piłką i pobiegną przed siebie. gra z Lewym, H. Kane`m czy Icardim wymaga od reszty stwarzania im okazji i innego ich wykorzystywania w rozegraniu albo w ogóle pomijania ich.
"Za najlepszych lat Ribery czy Robben potrafili przejac ciezar gry na siebie i w pojedynke przesadzic o wyniku"
mówisz o klasycznej "9" a porównujesz do skrzydłowych...
16.03.2019 12:05
jak tak dalej pójdzie to młodzi mogą sporo czasu dzisiaj dostać z ławki :D
02.03.2019 18:44
@zielo151
akurat Rafi dośrodkowania ma całkiem solidne.
24.02.2019 14:18
@mike84
nawet nie tyle kiedy ale jak.
24.02.2019 13:34
@Zerafaelo
Thuavin nie, bo w LM nie grał i nie jest pierwszym wyborem w chyba najbardziej konkurencyjnej reprezentacji na świecie. za to Davies tu i teraz mimo że jeszcze nie ogarnia jak się gra w BL.
hello logic.
24.02.2019 11:37
@Hourdeau
trochę to dziwne nazywać "eksperymentem" wystawianie jako środkowego pomocnika, PRZEROBIONEGO na bocznego obrońcę... środkowego pomocnika.
Edytowano : 2019-02-21 20:31:24
przez Guardiolę z resztą.
21.02.2019 20:30
@JazGod
Trzeba założyć ruch walki o prawdę statystyczą. To bardzo poważne zagrożenie dla społeczeństwa bo podobno bardziej restrykcyjne kryteria naliczania asyst niż nasze wlasne, powodują autyzm i raka prostaty u kobiet, a zawodnicy dotknięci tą dyskryminacją popadają w depresję, alkoholizm, a nierzadko prowadzi to do prób samobójczych.
Program Asyst 5+ zapewni każdemu zawodnikowi godny start na początek sezonu a także zrekompensuje te niezaliczone.
#RWOPS
13.02.2019 01:07
@JazGod
zaiste skandalem jest że ktoś tak niekompetentny może być tutaj redaktorem xD
ku**a ty tak serio?
09.02.2019 10:44
widać że pisane na szybko.
08.02.2019 14:54
@Kuffour1
transfer za 5 i 2,5 pensji bym jeszcze zrozumiał. Piątek w Milanie podobno 2 mln zarabia.
07.02.2019 18:34
@dzojko
"Mueller najgorszy a nadal będzie wychodził w podstawce"
właśnie dlatego hehe :D
02.02.2019 16:14
"eksperci", zamiast pluć się na zapas, zaczekajcie jak będzie wyglądać gra.
@Danielowaty
bo tylko 11 może grać.
02.02.2019 15:28
@AdiFantasti
Oczywiście nie każdego da się przestawiac jak się chce. Goretzka na prawej obronie to całkowita porażka była bo jemu bliżej do 10 niż do def. pomocnika nawet i predyspozycji żadnych nie ma, ale np 6 dla Kimmicha to naturalna pozycja. Dla Rafiego czy innego bocznego obrońcy, prawa czy lewa strona nie powinna robić wielkiej różnicy, w zależności jak gra słabszą nogą.
Jeśli młody będzie wystarczająco dobry to się przebije mimo konkurencji, a jeśli nie dostanie szansy to powinien sobie wywalczyć miejsce w innym poważnym klubie. Jeśli jest za słaby to mimo że by grał to pewnych ograniczeń nie pokona, a na najwyższym poziomie trzeba się czymś wyróżniać. Jeśli nie techniką to inteligencja albo szybkością.
30.01.2019 20:26
@AdiFantasti
dobra, tylko że to nie jest Hertha gdzie sobie można ryzykować że komuś nie wyjdzie jeden czy dwa mecze, najwyżej spadną z 10 na 12 miejsce, a tu można przegrać mistrzostwo, szczególnie teraz gdy trzeba gonić BVB. też jestem za tym żeby dawać młodym szanse ale tym którzy reprezentują jakiś poziom. gdyby Zirkze zastąpił Wagnera to też bym się cieszył, ale na ciężki mecz prędzej wystawiłbym Gnabryego ze względu na doświadczenie, zgranie czy dojrzałość fizyczną. zakładając że wypadłby teraz Kimmich i Rafinha to wolałbym zaryzykować z Sanchesem na prawej obronie który jest silny, wybiegany i odważny w pojedynkach niż kogoś kto na co dzień kopie się z rówieśnikami i nie wyróżnia się znacznie na ich tle i będzie miał pełne gacie widząc 70000 ludzi dookoła. do tego każdy chce grać, i będzie skłonny grać gdziekolwiek byle być na boisku i to też trzeba brać pod uwagę.
poza tym sztab widzi młodych codziennie na treningu, na meczach rezerw czy juniorów, więc mają pogląd na co ich stać. gdyby się mylili to któryś tych co przez ostatnie lata odeszli grałby pierwsze skrzypce przynajmniej w jakimś solidnym zespole z Bundes.
Friedl już rok na wypożyczeniu w Werderze - nieco ponad 600 minut w sumie.
Tillmann przez pół roku w 2 lidze nie powąchał boiska!
Wintzheimer w juniorach ładował 30 bramek w sezonie. w HSV 22 minuty w pół roku!
Fabian Benko w LASK Linz - 2 miejsce w Austrii - 150 minut w sumie przez pół roku
Dorsch coś tam progresuje w 2 lidze,
Gaudino wrócił do szwajcarii po roku w Chiewo i 16 minutach na boisku.
Green to w ogóle porażka jak na taki balonik co mu nadmuchano.
są zawodnicy z rzekomym potencjałem, jak Zirkze, Batista, Yeong czy Mai. ale jak się prezentują na treningach wie tylko sztab, i jak patrzę na tą listę wyżej to nie widzę żeby w ostatnich latach jakoś zbytnio się mylili w swoich ocenach.
30.01.2019 13:22
@AdiFantasti
jaki masz problem że ktoś zagra gdzie indziej skoro jest na tyle wszechstronny? Stindl też przez większość swojej kariery grał w środku pola i dopiero ktoś w Gladbach pomyślał "po co napastnik jak można komuś zmienić pozycję" i teraz sam chcesz Stindla jako napastnika.
30.01.2019 12:05
Gnabry często grał w Hoffenheim jako napastnik i nieźle sobie radził chociaż grał raczej cofniętego ale przy tak grającym Goretzce jak ostatnio tj. wbiegającym w pole karne, to może być ciekawa opcja taktyczna.
30.01.2019 11:14
@JazGod
"a Real ostatnio za juniora wydal "tylko" 17 mln "
pewnie masz na myśli Viniciusa? tylko gdzieś zdefraudowałeś 44 mln :D
jak zwykle trafne i podkreślające tezę przykłady, ani trochę wybiórcze :D
20.01.2019 10:39
może też zdrowotnie nie jest gotowy na 100% przez te paskudne urazy więzadeł. prawie zawsze gdy grał to zdarzało się że po którymś starciu łapał się za kolano.
17.01.2019 15:15
ma ktoś pełną kadrę na turniej? są młodzi typu Yeong, Shabani albo Zirkze?
13.01.2019 13:03
to francuski Sky więc tylko teoretyzują jak bardzo francusko mogła by wyglądać 11.
12.01.2019 11:45
dzisiaj w pierwszym składzie w pucharze z Nottingham jak by ktoś był zainteresowany.
05.01.2019 16:29
Can - Liverpool, Juve, solidny zapchajdziura, jedyny który mógłby cokolwiek wnieść do Bayernu ale na pewno nie pierwsza 11.
Sansone - miał dobry okres w Sassuolo czy Villarreal i na razie wygląda że to jego max na co go stać.
Hojbjerg - przeciętniak w przeciętnym klubie
Green - przepadł gdzieś w Stuttgarcie nawet w 2BL
Friesenbichler nawet polskiej ekstraklapy nie podbił.
Wintzheimer poszedł do HSV i nic tam nie znaczy. Łącznie ZERO minut w pierwszym zespole.
Wyżej wymieniony Dorsch w 3 lidze...
To były te większe "talenty" w ostatnich latach więc jak widać na razie to sztab miał racje.
03.12.2018 21:17
może właśnie potrzeba kogoś takiego jak van Gaal (nie chodzi o charakter bo to lód vs ogień) który bez zbędnego pier*** wymiecie stary szrot, zastąpi go młodymi, głodnymi, sprawnymi, może wprowadzi jakichś wychowanków i nakreśli nowy kierunek, z gotowym fundamentem i albo będzie kontynuował swoje dzieło, albo zostawi je komuś innemu który nada mu ostateczny kształt.
nie mam nic przeciwko żeby Kovac pokazał że ma jaja albo zarząd mu w tym pomógł. poznał się na niektórych zawodnikach, może wie już kogo odstrzelić w lecie i pracują nad następcami.
01.12.2018 12:18
@DieRoten
który Dembele?!
28.11.2018 17:11
to nasz doktor nie ma co robić?
04.11.2018 11:39
to aż takie cięcia pieniężne że Josh robi za rzecznika prasowego? ;P
29.10.2018 16:53
jemu chyba nie powiedzieli że we wrestlingu bije się na niby, bo widać że kilka razy za mocno dostał w cymbał.
17.09.2018 17:16
James chyba trenuje indywidualnie.
05.08.2018 12:21
i oto mamy przykład jakie znaczenie ma szybkość na skrzydłach.
21.07.2018 17:43
@DieRoten
osobiście byłbym bardziej dumny gdyby sami sobie ich wychowali.
12.07.2018 16:56
w BL raczej Bayern jest skazany na posiadanie, chyba że znajdzie jakiś sposób na wyholowanie autobusów z własnego pola karnego. w LM szczególnie w dalszych fazach z czołówką, element zaskoczenia może być decydujący jeśli dobierze go odpowiednio.
05.07.2018 18:43
@Tiger
pisałem o wszystkich rozgrywkach i w kontekście takim że skoro patrzymy na liczby Lewego to dlaczego ignorujemy liczby Tomka.
01.07.2018 09:40
@Tiger
Lewy - "zwróć uwagę na statystki strzelców", "Nie mamy szans pozyskania gracza tego formatu"
Muller - "piąte koło u wozu", "nic nie wnosi od 2 lat" - poprzedni sezon 9 goli 17 asyst, ten sezon 15 goli 18 asyst.
30.06.2018 20:51
@Rufus87
marudziłbyś jeszcze bardziej że ściągają jakieś nołnejmy z ligi cieńszej niż holenderska, zamiast kozaków za wagon forsy.
21.05.2018 17:10
niech wraca do Benfiki, ostatnia nadzieja.
13.05.2018 10:53
zajebiście :D
28.04.2018 14:44
bezbłędnie to bym nie powiedział, w jednej sytuacji popełnił spory błąd gdzie wybiegł niepotrzebnie do kozłującej piłki i się przeliczył po czym Hannover miał swoją najlepszą sytuację w meczu, ale na tym etapie kariery można mu to wybaczyć.
23.04.2018 09:37
jakie 60 mln? rok kontraktu mu zostanie po sezonie to do 40 można spokojnie zbić najwyżej jakieś absurdalne bonusy dorzucić jak u Sanchesa typu za złotą piłkę czy 11 roku. to i tak dość sporo. to że słabo się prezentuje w roli koła zapasowego w autobusie Mourinho, nie oznacza że miałby sobie nie poradzić w drużynie grającej w piłkę. tu by mógł pokazać swój prawdziwy potencjał.
18.04.2018 20:44
Rafinha przy Bernacie to nasz skarb.
03.04.2018 22:14
nie trzeba doktora w tym fachu żeby przekonać inne kluby do zakupu Lewego, żeby przekonać Uliego i Karla do sprzedaży, to tu trzeba superbohatera z nadprzyrodzonymi mocami. jeśli by się takim okazał, to na ich miejscu zaproponowałbym wymianę za Asensio, jeśli Perez nadal przelicza kasę na koszulki. prawonożny z lewej Coman i lewonożny z prawej Asensio, ten sam rocznik. skrzydła odmłodzone bez spadku jakości i pasujące taktycznie.
wtedy trzeba by kupić napastnika. Werner to jedyny sensowny kandydat w niemczech ale i rekord transferowy musiałby zostać nie tyle pobity co zmasakrowany. Icardi czy Griezmann to już chora kasa, rok temu wymieniłbym Belottieglo ale całe 5 bramek w tym sezonie... Immobile potrafi strzelać tylko u siebie w kraju.
Bayern wygrał LM z Mandzukiciem który czysto piłkarsko jest przeciętny i nigdy w karierze w jednym sezonie nie zbliżył się nawet do połowy tego co regularnie strzela Lewy, z sypiącym się już Gomezem, i oldbojem Pizarro którzy rotowali się na potęgę. daje to wniosek że maszyna do strzelania bramek (taką był też wcześniej Gomez) nie daje żadnej gwarancji jeśli chodzi o LM.
można by sięgnąć po kogoś z niższej półki ale i tu dużego wyboru nie ma. w Lyonie Mariano Diaz - 24 lata wcześniej rezerwy Realu, szybkość, lepszy z piłką przy nodze, i ataku bardziej z głębi pola niż czekaniu w polu karnym. Dolberg z Ajaxu ma dopiero 20 lat i zjechał coś z formą. Aboubakar sporo strzela w Porto, ale tak jak i Diazowi (dominikanin) może być nie po drodze z językiem.
jeśli BVB nie uda się wykupić Batchuaya, bo ponoć nie mają jakichś kwot wykupu ustalonych, a on sam utrzyma formę to byłby najlepszy kandydat. Conte nie jest raczej jego fanem, ale w granicach 40+ baniek trzeba by się było zakręcić.
ale i tak w żaden transfer nie wierzę.
22.02.2018 20:43
Alaba ma dopiero 25 lat, Friedl to jeszcze nie to pokolenie żeby go zastąpił w przyszłości.
22.02.2018 18:42
Uli na pewno ma plan B, C czy nawet D, ale plan A jest zbyt kuszący żeby go tak łatwo porzucać.
07.02.2018 17:40
Muller wrócił :D
21.01.2018 17:18
liczysz że Horn wysiedzi 5 lat na ławce? 31 lat dla bramkarza to jak 25 dla skrzydłowego.
19.01.2018 14:11
to może być dobry pomysł. łatwiej nauczyć się dryblować niż myśleć na boisku a w środku pola to ważniejsze niż zajebiste cechy fizyczne. jest szybki, piłkę całkiem dobrze prowadzi, czego często nonszalancko nadużywał grając w środku. oby to pykło.
31.12.2017 16:36
Friedl przecież jakiś uraz miał ostatnio.
02.12.2017 15:11
Reeken89
żeby go wygryzł to musiałby być Suarezem w formie albo Cavanim. Dante o miejsce w składzie walczył z niepewnym Badstuberem, jeszcze bardziej niepewnym wtedy Boatengiem i starym drewnianym van Buytenem. na walkę o pierwszy skład w ataku przyjdzie czas za 3-4 lata.
Edytowano : 2017-11-01 13:46:34
@Rufus87
gdyby grały tylko względy sportowe to akurat taki nołnejm jak Asencio w tym momencie powinien spokojnie Krystyne posadzić.
01.11.2017 13:44
@Foldem
a uj z Wriedt-em. gość ma 23 lata, a oprócz tego epizodu w pucharze, grał najwyżej w 3 lidze. Wintzheimer ma 18 lat, w obecnym sezonie u19; 7 meczów 12 bramek, w rezerwach 4 bramki w 4 meczach, w młodzieżowej LM 3 bramki w 3 meczach. powinien wchodzić już powoli jakieś ogony za Lewego.
30.10.2017 22:45
no właśnie. jeśli prawo wykupu to znaczy że chcą się go pozbyć i warunki tak na prawdę już ustalili tylko mają rok do namysłu, a jeśli jednak chodzi o prawo pierwokupu to wtedy daje im tylko gwarancję zaakceptowania oferty minimum o takiej samej wartości co inne przyjęte oferty albo jakiejś zagwarantowanej kwoty czy co oni tam jeszcze wymyślają.
30.08.2017 19:32
@gregor
z nami ma podpisany kontrakt a wypożyczenie to tylko udostępnienie zawodnika na określony czas innej drużynie. jak tam odpali to dla nas zawsze będzie +. albo wróci silniejszy i podejmie rękawice, a jak dalej będzie chciał odejść to opchniemy go za lepszy hajs niż po kolejnym sezonie na ławce.
29.08.2017 16:27
mnie ciekawi jeden typ, bo nic się o nim nie mówi a statystyki w młodzieżówkach ma miażdżące. Manuel Wintzheimer.
17/18 U19; 3 mecze 6goli 0asyst
17/18 Regionalliga Bayern; 3 - 3 - 0
16/17 U19 runda mistrzowska; 3 - 1 - 1
16/17 U19; 24 - 14 - 4
15/16 U17; 18 - 23 - 8
20.08.2017 16:54
@Franek2015
Dembele niech się trzyma z daleka od Bayernu chociaż chcieli go sprowadzić tylko on świadomie wybrał Dortmund. już w Rennes odwalał takie numery jak teraz, gdy nie pozwolili mu przenieść się do RB Salzburg... nikt mu pewnie źle nie życzy ale mam nadzieję że życie go jeszcze dobitnie rozumu nauczy...
17.08.2017 16:28
tylko niech to zostanie spożytkowane na ofiary kataklizmów lub w rejonach wojny a nie na "lekarzy i inżynierów" na pontonach.
17.08.2017 16:21
@Prezes42
"Od 2009 roku boimy się dawać szansy naszym wychowankom. Nasza szkółka ostatnio słynie głównie z dostarczania zawodników do 3 Bundesligi. "
sam sobie odpowiedziałeś dlaczego tak jest.
pierwsze rundy pucharu - ok.
majster zaklepany - ok.
gdy zaklepane wyjście z grupy w LM - ok, ale umiarkowanie.
gdy prowadzimy 5-0 do przerwy - zdecydowanie.
tam niech sobie młodzi grają, chyba że przejawia naprawdę cechy potencjalnej wybitności jak teraz w realu Asencio czy Ceballos. taki Friedl czy Benko przy nich to jakaś amatorka i dlatego potem wzmacniają 3 ligę a nie chociażby średniaka pierwszej ligi.
od lat 2009/10 młodzież Bayernu jest na coraz gorszym poziomie. w erze Mullera, Badstubera i Alaby do składu wchodzili też Contento, Ekici a Sansone był jednym z lepszych w rezerwach chociaż się nie przebił, ale potrafili znaleźć miejsce w mniej lub bardziej poważnej piłce. Contento sporo gra w Bordeaux, Ekici miał świetny pierwszy sezon w Trabzonie po odejściu z Werderu teraz chyba jakieś kontuzje mu przeszkadzają. Sansone to już w ogóle. poradził sobie w Serie A teraz radzi sobie w Primera Division, nawet były plotki o jego powrocie do FCB. wcześniej odszedł przecież Hummels który jest produktem szkółki FCB i stał się światową gwiazdą po czym wrócił. wcześniej taki Trochowski też potrafił znaleźć dla siebie miejsce w BL a nawet reprezentacji. Niedermeier pograł całkiem sporo w Stuttgarcie. Emre Can był chyba ostatnim który odszedł jest ważną częścią liczącego się zespołu.
teraz?
- Schopf coś tam znaczy w Schalke.
- Hojbjerg powiedzmy że sobie radzi ale bardziej jako rotacja/ławka.
- Green - co on to nie miał być, ło panie tanynt nad talynty... w Stuttgarcie nawet jest nikim. w 2 BL nawet 500 minut nie rozegrał.
- Gaudino w Szwajcarskim średniaku nawet przez chwilę nie zabłysnął.
- Weihrauch w trzeciej lidze 2 gole i 2 asysty, teraz wchodzi z ławki 2 lidze w zespole który ledwie się utrzymał.
- Reader na początku coś pograł w portugalii później coraz gorzej. obecnie bez klubu.
- Zingerle - 3 liga
- Rankovic - jaki był płacz gdy się go pozbywali - 3 liga.
- Friesenbichler - już o ekstraklasę zawadził xD
to są zawodnicy o których w ostatnich latach mówiło się już w kontekście pierwszego zespołu lub się niemal o niego ocierali lub nawet się do niego jedną nogą dostali...
teraz coś się zaczyna dziać w tym kierunku przez nowy ośrodek młodzieżowy, ale minie jeszcze trochę czasu zanim zacznie dawać efekty.
17.08.2017 15:56
inteligentny rozwój kariery - rzadko spotykana cecha w dzisiejszej piłce.
15.08.2017 14:53
https://www.youtube.com/watch?v=YNrmkH71zVM
transmisja dzisiejszego sparingu
09.07.2017 17:08
piłkarski Kasai :D
26.05.2017 13:49
VIdal "6", Thiago "8" Tomek "10"
21.05.2017 14:31
@Bawaria6
dokładnie, rzygać się chce czytając niektóre syfy...
13.05.2017 17:27