DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Reeken89 Strona 170

Dupcia dziewczyny jest silniejsza niż magnes hehe :) FCBM!

07.06.2019 23:30

KingWizard-> BL najwazniejsza, bo z roku na rok podnosi poziom Bayernu, a nie jakaś tam LM :) FCBM!

07.06.2019 22:41

Uli to najchętniej by kupił jednego gracza, ktory by zastąpił Franka, Arjena i Jamesa i wcale bym się nawet nie zdziwił heh :) FCBM!

07.06.2019 22:34

No Makedonia to nie byle kto :) FCBM!

07.06.2019 21:45

RedMistrzuPL-> bo dla Bayernu to jest oczywista oczywistość i to już prędzej dla BVB byłby to sukces :) FCBM!

Edytowano : 2019-06-07 21:10:26

A co do LM jeśli Bayern na odpadać to po walce do upadłego jak na taki klub przystało, a nie oddawać za friko...

07.06.2019 21:07

hoven-> jeśli byłby tak rzeczywiście cienki to nie byłby nadal podstawowym graczem Didiera w reprezentacji, a akurat ma z kogo wybierać :) FCBM!

07.06.2019 20:23

Dla Bayernu miniony sezon to żaden sukces, ale dla samego Kovaca już tak i dobrze powiedziane wyżej Bayern musi się dostosować do obecnego rynku transferowego i tyle w temacie :) FCBM!

07.06.2019 20:10

Jeśli chcą tak bardzo oszczędzać to niech kupią 2-3, gdzie jeden może grać na dwóch pozycjach np. Pepe, Ziyech czy Draxler...FCBM!

07.06.2019 19:52

misza-> nie chce wchodzić w żaden spor, bo to i tak nic nie da, ale między wierszami można przeczytac, że każdy jest idiota, który nie zgadza się ze mną i tu nie trzeba zadnej filozofii i kibicować można tylko jak to rodzinie każdy ma własne zdanie :) FCBM!

Edytowano : 2019-06-07 19:27:59

I tak na koniec jeśli ktoś ma odrobinę ambicji to całe życie nie będzie się podniecał krajowym mistrzostwem...

07.06.2019 19:23

misza-> ja tego nie napisałem "skąd kwota 300 mln ? Skąd wiesz na jakie transfery Bayern stac" heh i nie wydaje mi się, że ja bredzę...FCBM!

Edytowano : 2019-06-07 15:33:03

Najlepiej to widzę nic nie pisac, bo strach nawet kropkę zrobić :)

07.06.2019 15:30

A od kiedy takie cuda, że najlepszy klub w historii danego kraju jest biedny...FCBM! ?

07.06.2019 15:22

DieRoten-> logiczne podsumowanie, ale do jednych to dociera, a do drugich nie :) FCBM!

07.06.2019 15:15

Don-> nastepny, który krytykuje, bo ktoś ma inne zdanie heh kabaret (Ty sobie zmieniaj klub ja nie mam takiej potrzeby), a poza tym już Uli czyta moje komentarze zresztą nie od dziś wiadomo jak się spojrzy, że zdobycie przez Bayern mistrzostwa pokazuje co pokazuje...FCBM!

07.06.2019 15:06

misza-> no skąpy, bo Bayern nie robi co sezon transferów za 100 czy 200 mln to raz na ponad 10 lat wyda więcej coś się stanie, a po drugie teraz jest wyjątkowa sytuacja i nie ulega wątpliwości, że dzisiejsze ceny za niektórych graczy są kosmiczne, ale tego procesu nie da się cofnąć i każdy chce zarobić, a Bayern taki bogaty, że jak sprzedaje zawodnika to za jakieś śmieszne pieniądze i gdzie tu logika hmm ? FCBM!

07.06.2019 14:57

misza-> nikt nie piszę, że Uli nie jest ważną osobą w historii Bayernu, ale ile można być tak skąpym jakby Bayern był klubem, który z sezonu na sezon wiązał koniec z końcem i jeśli Uli nie chcę wydawać dużej kasy na ofensywnych graczy to ja się dziwie czego nie zatrzymał na kolejny sezon Franka i Arjena ? Heh i tak na koniec szanuj zdanie innych, a nie tylko Twoje zdanie się liczy, a inni gadają tylko głupoty, bo mają akurat w tym temacie inne zdanie niż Ty...FCBM!

07.06.2019 14:39

predator-> to jednej opcji nie można wybrać, bo każda na swój sposób jest właściwa hehe :) FCBM!

07.06.2019 14:25

Jeśli ma nie grać to ja nie widzę sensu trzymać go na siłę, a zresztą nie wiem czy to jest jakiś plan Uliego by zaoszczędzić na kolejnych transferach, bo Davies niby ma zacząć grać na innej pozycji, a teraz Renato ma zostać :) FCBM!

07.06.2019 13:52

diablo-> obawiam się, że może tak być, bo jaki interes w tym by City sprzedało młodego Niemca za "grosze" ? Żaden, a jak go chcecie to płaćcie :) FCBM!

07.06.2019 12:04

Może faktycznie się okazać, że Draxler przejdzie do Bayernu heh :) FCBM!

07.06.2019 12:00

Nie ma co zbytnio naciskać, bo sam musi podjąć decyzję tylko, że jego kontrakt w Bayernie to jedno, a drugie ile City będzie naprawdę chciało za niego...FCBM!

07.06.2019 10:44

Taka ciekawostka przed jutrzejszym meczem Macedonia-Polska jest taka, że Bayern ma sporo kibiców w Macedonii :) FCBM!

06.06.2019 23:31

Piter1985-> tez dziś czytałem o Belgu i że jeden z klubów z Europy jest nim powaznie zainteresowany tylko hmm nie wiem czy to już jest to samo jak odchodził do Chin :) FCBM!

06.06.2019 21:53

lybbard-> tylko żeby nie było za późno i jeszcze w dodatku było z czego wybierać :) FCBM!

Edytowano : 2019-06-06 21:29:27

* z kogo...

06.06.2019 21:25

josh1982-> ciekawe czy obecnie ktokolwiek jest tematem w Bayernie, bo jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze heh :) FCBM!

06.06.2019 19:59

Bayern nie robi co sezon transferów za ponad 100 mln czy więcej dlatego jeśli raz na 10 lat zaszaleja to nic się wielkiego nie stanie i tak sobie odbija :) FCBM!

Edytowano : 2019-06-06 19:26:08

Akurat teraz jest bardzo wyjątkowa sytuacja...

06.06.2019 19:21

buuuU-> nie róbmy z Bayernu biednego klubu po prostu Uli nadal mysli, że ceny stanęły w miejscu i każdy klub będzie uginał się przed Bayernem by im sprzedał zawodnika za marne grosze, a przeciwieństwie do Bayernu są kluby, które rocznie mają duże mniejsze dochody...FCBM!

06.06.2019 18:07

Szymson-> Pepe jak i Ziyech spokojnie w zasięgu Bayernu, ale Sane i tak i nie zależy jak na to spojrzeć :) FCBM!

06.06.2019 16:37

Dla Alaby to wyjątkowo przyda się rywalizacja, bo dołuje już od dłuższego czasu...FCBM!

06.06.2019 15:36

No dobra tylko w co wierzyć jak Bayern chciałby kupować za niewielkie sumy albo najlepiej za darmo brać...FCBM!

06.06.2019 14:50

No mam nadzieję, że młodemu Kanadyjczykowi da się szansę w przeciwieństwie do Renato...FCBM!

06.06.2019 14:45

Zgadzam się obrona jest na duże OK nawet jak odejdzie Boateng i tak jest dużo opcji :) FCBM!

06.06.2019 14:28

karl1985-> o ile druga drużyna nadal będzie grać w 3 lidze :) FCBM!

06.06.2019 11:52

Coś zaczęło się pisać znów o Pepe z Lille, a dla Uliego raz, że transfer gdzieś w granicach 70 mln, a dwa może grać na dwóch pozycjach...FCBM!

06.06.2019 11:39

Druga drużyna uzyskała awans do III ligi po czym następuje wyprzedaż hmm chyba niestety będzie szybki spadek...FCBM!

06.06.2019 09:59

bayern1987dwa-> gdyby nie szejki w takim PSG to nie wiem czy Paryżanie mieliby takie przychody jak Bayern w ciągu roku tylko niestety nadal jest opor tylko ciekawe przez jaki czas jeszcze, a może to już pora w końcu przełamać sie...FCBM!

05.06.2019 23:01

Prezes42-> dlatego też sądzę, że stać Bayern by wydac kolejne 150-200 mln w tym okienku jeśli co roku dochody są rzędu prawie pół miliarda, a przez kilka sezonów się uzbiera, a przede wszystkim spokój na kolejne okienka transferowego, gdzie sporadycznie jest jakiś transfer rzędu 40-50 mln :) FCBM!

Edytowano : 2019-06-05 22:38:41

*sporadycznie co sezon

05.06.2019 22:37

Don-> wiadomo nie od dziś jakie Uli ma nastawienie do BL i jeśli pójdzie tym tokiem myślenia to szału w transferach nie będzie, bo po co zbytnio wydawać na takie rozgrywki jak i tak będzie mistrzostwo nie ważne w jakim stylu ważne, że będzie, a w LM jakoś się może uda zresztą jakie to ma znaczenie :) FCBM!

05.06.2019 21:26

Jeśli Sane się tylko uśmiechnął to w City pewnie wiedzą czego oczekuje sam zawodnik, ale dowiemy się pewnie dopiero po eliminacyjnych meczach :) FCBM!

05.06.2019 20:40

zielo151-> jak się nie pośpieszą to po wakacjach raz, a dwa to nie będzie już co szukać na rynku transferowym :) FCBM!

05.06.2019 15:40

mdbayern-> no nie wygląda to dobrze i jeśli chcą już zaoszczędzić to powinno szukać takich zawodników w ofensywie, którzy będą mogli grać na kilku pozycjach jak np. Ziyech :) FCBM!

05.06.2019 15:32

A no właśnie albo większa kasa i sporadyczne występy w City albo trochę mniejsza kasa, miano jednego z kluczowych graczy pierwszego składu i pewnie nr 7 na koszulce, czyli wybór należy do Ciebie :) FCBM!

05.06.2019 14:40

misza-> tylko dziwne, że wcześniej się udawało robić nie takie transfery po cichu, a obecnie widać, że coś się zmieniło i to raczej na minus...FCBM!

05.06.2019 14:19

Kurde jak tak wyliczając to w przyszłym sezonie zabraknie na pewno Franka, Arjena, Rafinhe oraz Jamesa i pod znakiem zapytania Boateng i Sanches, czyli wychodzi aż 6 graczy to kadra obecnie jak na taki klub jak Bayern wygląda masakrycznie...FCBM!

05.06.2019 14:14

Jeśli Bayern nie ma nikogo na jego miejsce to bez komentarza, a z drugiej strony jeśli nie po drodze mu z Kovacem to decyzja jest taka, a nie inna zresztą i tak zle i tak nie dobrze...FCBM!

05.06.2019 14:11

Trzeba pogratulować Hasanowi, bo widać właśnie jaki z niego "specjalista" heh...FCBM!

05.06.2019 14:08

karl1985-> może wcześniej nie budził takiego zainteresowania jak teraz :) FCBM!

05.06.2019 10:18

Limit na formację obrona w obecnym okienku został raczej wyczerpany nawet jak odejdzie Boatenga...FCBM!

05.06.2019 10:09

Mam nadzieję, że taki Ziyech jest już zaklepany, bo to nie był by jakiś duży wydatek dla Bayernu, bo z tego co się orientuję Marokańczyk ma wspisana klauzule chyba 40 mln :) FCBM!

05.06.2019 09:34

Teraz zasadnicze pytanie czy przy nie wykupieniu Jamesa Bayern zamierza kupić kogoś na jego miejsce, bo łatwo kogoś oddać i to za darmo, a już trudniej kupić...FCBM!

05.06.2019 09:23

KingWizard-> jedna z dwóch opcji mogą pozytywnie zaskoczyć lub będzie totalna klapa, czyli kupno polsrodkow tylko i wyłącznie na BL :) FCBM!

04.06.2019 21:22

Teraz ciekawe czy rzeczywiście Uli i spółka wzmocnią zespol czy jednak będą to polsrodki nadające się tylko na BL, bo szkoda będzie wydać więcej kasy...FCBM!

Edytowano : 2019-06-04 19:44:06

Lepiej chyba zbytnio nie nastawiać, bo co innego mówić, a później wychodzi co innego :)

04.06.2019 19:42

MateuszFCB-> jeśli za Kovaca by nadal nie grał to dobrze się stało (raczej by częściej siedział na ławce) i szkoda by było tych 40 mln...FCBM!

04.06.2019 18:00

KingWizard-> to nie moja slowa tylko Karla :) FCBM!

04.06.2019 17:07

KingWizard-> przecież Karl o tym mówił, że chcą w najbliższych dniach zaklepac graczy by udać się spokojnie na wakacje :) FCBM!

04.06.2019 16:39

Nie po drodze mu z Kovacem i tyle :) FCBM!

Edytowano : 2019-06-04 16:35:00

Niech teraz potwierdza kolejne transfery do klubu...FCBM!

04.06.2019 16:32

Pawlszon-> sam Karl mówił, że przed urlopem będą chcieli załatwić transfery i przed nimi pracowite dni by pózniej spokojnie odpoczywać :) FCBM!

04.06.2019 14:30

Oby Bayern się postarał i zrzucił prawdziwą bombę, a nie się tylko przyglądał :) FCBM!

04.06.2019 13:53

diablo-> zgadza się to inwestycja na lata, która może się szybko spłacić :) FCBM!

04.06.2019 13:06

MateuszFCB-> taka możliwość też istnieje niestety...FCBM!

04.06.2019 12:17

Uli i spółka mogą chyba pomarzyć o wakacjach jeśli czekają na lepsze dni hehe :) FCBM!

Edytowano : 2019-06-04 12:09:31

I tak na koniec jeśli chcą Sane to pobiją znów rekord transferowy, a to prędzej czy pózniej nieuniknione, bo za jakoś się płaci, taki czasy...FCBM!

04.06.2019 12:07

josh1982-> z tego co Karl mówił to transfery beda zaklepane jeszcze przed otwarciem okienka, bo udają się na wakacje :) FCBM!

03.06.2019 19:32

zabson79-> i co z tego, ze ma jak trochę minęło lat jak LvG był trenerem Bayernu i wprowadził do seniorskiego zespołu Badstubera i Mullera...FCBM!

03.06.2019 15:43

Jeśli transfer dojdzie do skutku to na pewno to nie będzie transfer made in Hasan hehe, bo każdy ze środowiska Bayernu i nie tylko przyczynił by się do tego transferu :) FCBM!

03.06.2019 15:00

zabson79-> piłkarzy których wymieniłeś to nie szybko Bayern będzie miał, bo taki Muller jest ze szkółki, a szkółki obecnie w takich klubach jak Bayernie obecnie nie istnieją, a jak istnieją to trzeba mieć trenera, który odważy się postawić na młodego gracza, a przy Kovacu to nie możliwe, a dwa przejście takiego piłkarza jak Lewandowski i to za friko to ewenement na skalę światową, a to rzadko się zdarza drugi raz...FCBM!

03.06.2019 14:49

Marton-> daj Bóg, żeby tak było jak powiedział tylko, że jego obecne wypowiedzi są zbędne w takim razie i niech poczeka do momentu zaklepania wszystkich na nowy sezon no chyba, że mu się strasznie nudzi :) FCBM!

03.06.2019 14:35

zabson79-> z tego co piszesz to wynika, że chcesz by Bayern popadł w przeciętność, bo wygrywanie co roku BL do tego zmierza, czyli jest mistrzostwo, po co duże zakupy i to raz na kilkanaście lat, bo nie piszę, że mają być co sezon heh...FCBM!

03.06.2019 14:12

Po pierwsze Bayern żyję w takiej samej rzeczywistości jak inne kluby i Bayern może mieć pretensje do innych klubów, że zepsuły obecny rynek, ale nie kupowanie odpowiedniej jakości daje przyzwolenie, że klub popada w przeciętność (Bayern nie kupuje co sezon piłkarza za ponad 100 mln, więc nic się nie stanie jak teraz zaszaleje raz na kilkanaście lat) i co BL daje obecnie Bayernowi ? Większe zarobki ? Nie BL nic więcej już nie da Bayernowi, bo limit został już wyczerpany...FCBM!

03.06.2019 13:43

zabson79-> wszystko ok tylko po co ogłasza publicznie, że transfer możliwy do realizacji ? Nie od dziś w tym siedzi i co nagle nie widział, że transfer młodego Niemca będzie kosztował więcej niż może dać ? Mam wrażenie, że czasem zachowują się jak amatorzy na rynku transferowym...FCBM!

Edytowano : 2019-06-03 13:19:34

Sopariev-> no właśnie to jest jedno z przekleństw zdobywania przez Bayern mistrzostwa, bo to równa się zazwyczaj transferami na poziomie BL...

03.06.2019 13:15

Niech lepiej biorą już tego Ziyecha, bo okaże się, że nie będzie ani Ziyecha ani Sane i kupią jakieś nieznane wynalazki typu Odoi czy Werner, gdzie nie dorastają do poziomu Bayernu...FCBM!

03.06.2019 12:57

A co Uli myślał, że za pół darmo go oddadzą tylko dlatego, że Guardiola jest trenerem City ? Już zalatuje kompromitacją ze strony Uliego mimo, że nie wszystko niby stracone, ale marne szanse na transfer i po co było paplać na lewo i prawo, że transfer jak najbardziej możliwy, gdzie zostały zasady, że robią transfery w ciszy ? Niech zarząd się w końcu ogarnie, a zresztą co tu się spodziewać ważna BL to i takie transfery będą...FCBM!

Edytowano : 2019-06-03 12:50:29

BL nie wywinduje Bayern jeszcze bardziej do góry, czyli sportowo rozwój klubu zostanie zatrzymany jeśli BL była, jest i będzie 1 miejscu...

03.06.2019 12:47

Adi-> też byłbym za takim rozwiązaniem niech Werner pokaże coś na tle przyszłej LM w RB tak samo jak Odoi w Chelsea :) FCBM!

03.06.2019 11:35

Zgadzam się Werner to obecnie nie poziom Bayernu, bo Bayern to nie zbieranina średnich niemieckich graczy, którzy niestety na przestrzeni lat byli (i obecnie są), bo Uliemu marzy się akurat niemiecki Bayern heh...FCBM!

03.06.2019 11:29

Rzeczywistość zweryfikuje...FCBM!

03.06.2019 10:50

Zobaczymy w niedalekiej przyszłości czy wyjdzie to na dobre Bayernowi :) FCBM!

03.06.2019 10:49

Wg Uliego to każdy dobry Niemiec powinien grać w Bayernie tylko, że nie każdy Niemiec jest tak dobry by zagrać w Bayernie i tu przykład Goretzki, którego przenosiny do Bayernu to jakieś nieporozumienie i Vidalowi może buty czyścić...FCBM!

02.06.2019 15:00

Don-> zarząd liczy, że jak zwykle jakoś to będzie jak co okienko transferowe i przy tym Bayern cofa się piłkarsko w rozwoju i co z tego, że kasa się zgadza :) FCBM!

Edytowano : 2019-06-02 13:57:48

Zawsze co okienko gadanie, że Bayern stać na prawie każdego, a na koniec wychodzi to po co kupować dobrze jest jak jest i hmm czy tym razem to się zmieni NIE WIADOMO...

02.06.2019 13:55

bayern1987dwa-> niestety, ale masz rację...FCBM!

02.06.2019 13:26

misza-> tylko zapomniałeś, że Bayern gra w BL, a Tottenham gra w PL i z taką grą jak obecnie Bayern w lidze angielskiej by się łapał do gry w LE...FCBM!

02.06.2019 13:18

misza-> a co ma do tego, że to był jego pierwszy sezon w Bayernie ? To trzeba być w Bayernie 10 lat by umieć wycisnąć z piłkarzy wszystko co się da ? Bez jaj...FCBM!

02.06.2019 13:01

Przy Kovacu to raczej trawy nie powącha...FCBM!

02.06.2019 12:48

Po wczorajszym finale LM to można napisać tylko jedno, że puchar należał się oczywiście drużynie Kloppa chociaż sam finał jakoś nie porywał, ale na jedną rzecz zwróciłem uwagę w kontekście Bayernu, że taki Tottenham nie ma kadry lepszej od Bayernu i myślę, że nawet obecnie są na równi tylko niestety widać problem trenera w Bayernie, bo taki Pochettino wycisnął ze swoich zawodników wszystko co się da w tym sezonie, a Bayernie tego nie było widać i niech ktoś nie piszę, a bo Bayern miał starszą kadrę od kilku lat tylko co miał powiedzieć Argentyńczyk, który kupił tylko Moure przed sezonem (oczywiście kasa poszła na stadion, więc wyboru nie mieli dużego), a mogli nie wyjść nawet z grupy LM, ale pokazał, że nie ważne jakich masz zawodników w zespole ważne czy potrafisz wyciągnąć wszystko co mają do zaoferowania i niestety Kovac musi się jeszcze uczyć tylko, żeby nie było, że kosztem Bayernu...FCBM!

02.06.2019 12:39

Niech pracują w ciszy i spokoju :) FCBM!

31.05.2019 21:52

MateuszFCB-> zgadza się...FCBM!

31.05.2019 20:53

Większość myśli, że jak Bayern zdobył BL i PN to jest wszystko cacy, a tak nie jest, bo właśnie brakowało STYLU, czyli gra była nijaka rozumiem kilka meczy mogło się takich zdarzyć, ale nie większość w sezonie i taki klub nie może sobie na to pozwolić i widzę, że dociera to w końcu do góry :) FCBM!

31.05.2019 20:42

Jeśli ten transfer nie wypali to Uli z siebie zrobi pośmiewisko kosztem Bayernu, bo nie rozumiem po co tak paplać na lewo i prawo heh...FCBM!

30.05.2019 19:58

predator-> całe to FFP to pic na wodę i City jak i PSG moja to nie powiem gdzie, bo jakby UEFA się nie bała to już kilka sezonów temu jeden jak i drugi klub dostał by bana i koniec...FCBM!

30.05.2019 19:11

vaterland-> niech więcej gadają to będzie wielkie NIC...FCBM!

30.05.2019 14:59

tapczan-> liga angielska została tylko z nazwy, bo to już nie jest angielska piłka :) FCBM!

30.05.2019 14:28

Bayern gotowy, Bayern zapłaci, Bayern poważnie zainteresowany i jak zwykle tylko gadanie, a nie słowa się liczą, a czyny, więc działać Panowie, bo będzie wielka beka jak żaden z nich nie wypali...FCBM!

Edytowano : 2019-05-30 14:23:50

Mam tu na myśli Sane i Rodri o których się ostatnio duże piszę :)

30.05.2019 14:19

Wszystko pięknie, ładnie, ale są tylko tabelki i cyferki, bo nijak to się nie przekłada na wartość, którą Bayern ma na boisku...FCBM!

30.05.2019 11:46

Jeśli Juventus za Dybale chce 100 mln to w tym przypadku dobrze, że Bayern daje mniej, bo dla mnie od niepotrzebny tak samo jak obecnie Werner i widział bym jeszcze oczywiście Sane, Ziyecha i Rodriego, ale pewnie tak pięknie to nie bedzie...FCBM!

29.05.2019 17:12

Temat Ziyecha chyba upadł, a szkoda i poza w/w nazwiskami nikt więcej raczej nie zawita :) FCBM!

29.05.2019 13:06

No to tylko czekać i oby na miłe niespodzianki :) FCBM!

28.05.2019 15:05

Widać nie tylko ja mam wątpliwości co do tego transferu i wszystkie siły bym teraz skierował na Sane, bo jest wart każdej kasy :) FCBM!

28.05.2019 11:20

fcb25-> marzenie jak za jednym razem, ale nadzieja umiera ostatnia :) FCBM!

27.05.2019 17:08

Troche nie ładnie ze strony Uliego, bo to wygląda jak wypieprzaj z klubu, takich tu nie potrzebujemy i rozumiem, że gra Boatenga dupy nie urywa, ale powinien to inaczej powiedzieć, a Karl gada, że nie chcą na siłę handlować piłkarzami (odnośnie Jamesa) i jeden jak i drugi mają zupełnie inne poglady...FCBM!

27.05.2019 17:06

Oby :) FCBM!

27.05.2019 17:02

Franek, Franek :) FCBM!

27.05.2019 17:00

gorszcz-> masz rację taki awans bardziej cieszy niż zdobywanie przez pierwszą drużynę mistrzostwa co roku :) FCBM!

27.05.2019 15:55

W końcu można by powiedzieć, ale pewnie teraz głównym zadaniem będzie nie osłabiać drużyny, a nawet ją trochę wzmocnić by od razu nie spaść z 3 ligi :) FCBM!

27.05.2019 14:52