DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Kraft Strona 3

Za to właśnie Van Gaal zawsze będzie miał szacunek w moim sercu. Facet jaki nie był, liczył się z opinią kibiców oraz dawał szansę młodym. Może i Neuer jest o niebo lepszym bramkarzem niż obecnie Kraft (a może nie aż tak bardzo), ale Kraft byll naszym wychowankiem, niezwykle utalentowanym wychowankiem, dodajmy. Barcelona nie miałaby wątpliwości, który bramkarz ma stać między ich słupkami. I nie byłby to Neuer.

13.10.2011 12:59

To nie jest fenomen w tak dużym kraju, gdzie te sporty są ich sportami narodowymi. Gdyby Niemcy były tak dużym krajem jak USA, z miastami o tej wielkości co Nowy York czy Waszyngton, to 100 tysięczne stadiony byłyby za małe by pomieścić wszystkich chętnych.

10.10.2011 21:41

A czemu fenomen?

10.10.2011 21:11

Muller dobry występ, ale śmiem stwierdzić, że mógłby zagrać jeszcze lepiej - za dużo przegranych pojedynków 1 na 1, kilka niecelnych podań. A powiedzcie mi, co jest z Marko Marinem? W ogóle nie dostaje powołań do kadry?

07.10.2011 22:37

Czy w el. do ME wywalczenie karnego liczy się jako asystę?

07.10.2011 22:24

Ledwie co napisałem, żeby nie wchodzić, to szybciutko jakieś oszołomy wlazły na stronę city. Ot cała polska mentalność.

27.09.2011 10:30

Nie żebym się czepiał, ale nie ma czegoś takiego jak "problemy psychologiczne" (tzn. są, ale problemami psychologicznymi to zajmują się studenci psychologii na studiach, ewentualnie psychologowie w swoich pracach naukowych), a tutaj zapewne chodzi o problemy psychiczne.

27.09.2011 10:09

Nie wpierdalajcie na stronę Manchesteru City, bo to jest chore

27.09.2011 10:00

Oczywiście, że Bayern jest silniejszy. Nie widzę nic w czym Manchester City by nam dorównywało. Jak im się uda wywieźć remis to powinni być zachwyceni. Ale obstawiałbym gładkie zwycięstwo dla FCB

22.09.2011 17:56

A ja bym znacznie bardziej wolał Goetze. A wiesz dlaczego? Bo jest młodszy, bardziej perspektywistyczny, no a przede wszystkim jest Niemcem i nie będzie płakał, że chce odejść, albo, że marzy mu się gra u boku Xaviego, gdy zgłosi się po niego Real lub Barcelona.

22.09.2011 17:18

Ale to jest MOJE marzenie. Nikt ci nie odbiera prawa do posiadania własnych ;]

22.09.2011 16:56

Reus na prawej, Marin na lewej, na środku Goetze, przed nimi Gomez, za nimi Kroos i Schweinsteiger, w obronie Lahm, Badstuber, Howedes i Bateng. Na bramce Neuer - marzenie!

22.09.2011 16:34

kanarus, czy jak cie tam zwoą, gdybyś ruszył mózgownicą, to być domyślił się, że po tym komentarzu błąd został poprawiony z 2:2 na 0:2

19.09.2011 14:59

Are you fucking kidding me?

18.09.2011 22:24

patbay, żeby jeszcze żądał kokosów. Nastuka bramek, zgłosi się Manchester City czy Anzhi Makhaczkała i będzie po Robbenie

12.09.2011 22:33

Anżi Mahaczkała po Eto'o chce sprowadzić Vidicia!

31.08.2011 13:42

Dokładnie! Kuszczak idzie do CSKA, jako że Akinfiejew doznał poważnej kontuzji

31.08.2011 13:41

Tego M'Vile Bayern też kiedyś obserwował. Młody utalentowany zawodnik. Pewnie pójdzie na wyspy, jak większość młodych piłkarzy z Francji

31.08.2011 13:35

Wszyscy obrońcy, włączając w to Van Buytena i Badstubera grają lepiej. Wychodzi na to, że to była wina Van Gaala, że obrońcy grali tak słabo. Przydzielone mieli złe zadania, Louis nie potrafił ustawić odpowiednio zespołu w defensywie. Przyszedł Jupp i nawet z Van Buytena zrobił dobrego obrońcę. Ba, nawet jednego z lepszych w lidze jak na razie. Ponadto nie zapominajcie, że Belg miał jakieś poważne problemy rodzinne w ubiegłym sezonie. Nie jest to z pewnością obrońca najwyższych lotów, ale nie ma co na niego wjeżdżać, Heynckes twierdził przed sezonem, że Belg jest w świetnej formie i jak widać się nie mylił.

29.08.2011 16:24

Można jeszcze to o wiele bardziej skomplikować: dajmy na to, linie lotnicze, których właścicielem jest klubowy szejk, pakują 100mln w jakąś inną firmę, której właścicielem, jest ktoś inny, ta firma, pakuje w jakąś inną firmę itd - łańcuch może być dowolnie długi, zaś ta ostatnia firma jest związana umową sponsorską z klubem tego szejka. Wtedy proceder będzie bardzo trudny do wykrycia i udowodnienia.

03.08.2011 19:26

No tak, ale tych "Rasiaków" te Europejskie kluby też skądś najpierw będą musiały pozyskać, żeby ich później sprzedać. Który piłkarz będzie chciał przejść z Manchesteru City, PSG, czy nawet z Malagi do jakiegoś Al-Arabi? A będzie to co najmniej podejrzane, gdy jakiś klub w ciągu 3 lat kupi 3 zawodników z Al-Raayan za 500 tyś. euro, tylko po to, by po roku gry w rezerwach ich sprzedać za 40 czy 50mln do Al-Arabi - z tego już ciężko komukolwiek będzie się wytłumaczyć.

03.08.2011 18:55

No to właśnie tak na chłopski rozum wygląda. Ale ciekawe jak ta zasada będzie egzekwowana i jak w jaki sposób kluby będą sprawdzane pod kątem przestrzegania tej zasady. Bo transakcja takiego "Rasiaka" za 48mln, między klubem jednego szejka z Europy i drugiego z Arabii Saudyjskiej z daleka zalatuje oszustwem i wykryć taki proceder będzie niezwykle łatwo, tylko czy jest jakaś możliwość prawna, żeby udowodnić, że ten "dziwny" transfer, to nic innego jak tylko pranie pieniędzy.

03.08.2011 18:47

Ciekaw jestem jak to na prawdę będzie z tą zasadą Financial Fair Play. Rummenigge i reszta zarządu FCB tak pozytywnie wypowiada się o wprowadzeniu tej reguły, że to ukróci poczynania szejków arabskich, a z kolei dzisiaj Corriere Delo Sport napisało artykuł, w którym twierdzi, że kluby takie jak Barca, Real czy Inter wkrótce będą musiały ustąpić pola klubom prowadzonym przez arabskich szejków. Są też tacy, którzy mówią, że ta zasada to będzie czysta fikcja, bo jak ktoś będzie chciał, to będzie w stanie ominąć tą zasadę w prosty sposób. Ciekawe jak Bayern na tym wyjdzie i jak to wpłynie na sytuację klubów takich jak Real, Barca, Manchester, czy Malaga lub City.

03.08.2011 18:20

Coś o Tonim Kroosie ciepło się ni wypowiada...

04.07.2011 21:23

W dupach się całkiem poprzewracało, w krajach 3. świata brakuje wody pitnej, a ten rozlewa na lewo i prawo.

04.07.2011 21:21

O niektórych piłkarzach ex-bawarczykach chętnie był posłuchał. Ale Altintop nie jest jednym z nich. Trochę chamsko się pożegnał z klubem. Widać, że koleś zupełnie nie ma ambicji i przywiązania do barw klubowych, zależy mu tylko na kasie. Najpierw zamienił Schalke na Bayern, a teraz Bayern na Real. Co będzie następne? z Realu do Barcelony?

24.06.2011 18:53

Słuchajcie,... ale czy wam coś nie dzwoni w głowie? 10mln za piłkarza, którego chciała dosłownie przed chwilą Barca i Chelsea? Coś tu nie gra...

19.04.2011 18:15

Tymoszczuk prawdopodobnie odejdzie, tak samo Ottl, więc '6' i tak będzie potrzebna.

18.04.2011 21:08

Świetnie tylko pewnie nie zauważyłeś, ale Cisse rok temu strzelił aż 6 bramek we Freiburgu, a 2 lata temu, w 2 lidze francuskiej 8! Wow, faktycznie gwarant 30 bramek/sezon... Gomez przez 5 lat strzelił 86 goli (a ten sezon się jeszcze nie skończył), więc porównanie dyplomatycznie rzecz ujmując "nieadekwatne".

17.04.2011 00:03

Doskonale wiem co pisałeś w poprzednich postach i właśnie do tego się odnosiłem pisząc, że nie masz argumentów. Napastnik może być nawet wbitym kołkiem drewnianym w ziemię, ale jeśli strzela 30 bramek, to po zwyczajnie jest klasowym snajperem i bez względu na swoją charakterystykę, bronią go wyniki. Owszem bramkostrzelność i skuteczność to wielka różnica- całe szczęście Gomez jest bardziej bramkostrzelny niż skuteczny - wolę by na 10 setek strzelał 2-3, niż na jedną setkę strzelał jednego. Wciąż wolę Gomeza z 30 bramkami i skutecznością 5%, niż Olicia z 10 i skutecznością 100%. I co to za argument, że Gomez jest uzależniony od innych? Piłka nożna to gra zespołowa, więc jak można mieć pretensje do piłkarza, że jest uzależniony od innych? Od tego są pomocnicy i jest ich aż 4, żeby - jak sama nazwa wskazuje - POMAGAĆ. Komu pomagać? Obrońcom, kibicom, czy sobie nawzajem? Napastnikom. Mają stwarzać im sytuacje strzeleckie, wtedy można powiedzieć, że wywiązują się ze swoich zadań należycie. To samo można powiedzieć o napastnikach gdy strzelają gole i to cały czas robi Gomez.

16.04.2011 23:39

Każdy może mieć swoje zdanie, ale musi się z tym liczyć, że gdy jest w mniejszości, to będzie musiał je umieć uzasadnić, lub w innym wypadku spotka się z krytyką. Tak jest wszędzie i nikt ci nie zabrania posiadać własnego, odmiennego zdania, tylko jeśli nie potrafisz go uzasadnić, to zachowaj je dla siebie, a jeśli już musisz je wszędzie wygłaszać, to licz się ze słowami krytyki.

16.04.2011 23:17

"fanboye" - skoro wjeżdżasz na najlepszego napastnika klubu, któremu kibicują, to nie dziw się, że traktują cię jak wroga/kibica innej drużyny.

16.04.2011 23:03

To świetnie. A ja nie.

16.04.2011 23:00

nudne te derby hiszpani, pod względem piłkarskim mierne widowisko, a piłkarze zachowują się jakby nagrywali film o piłce nożnej, a nie grali w nią na prawdę. Co chwile kładą się na ziemię jak gdyby dogorywali, co 2 minuty otaczają sędziego, żałosny spektakl, przypomina wrestling, tam też wszystko jest udawane.

16.04.2011 22:53

Dokładnie hipokryto, trochę szacnku dla jednego z najlepszych i najbardziej oddanych zawodników klubu. Możesz mieć pretensje najwyżej o to, że ktoś jest na chamstwo nie obojętny. O ludziach świadczą czyny nie słowa, a one przedstawiają Schweinsteigera jako bardzo oddanego zawodnika klubowi, który poświęcił całą swoją karierę temu klubowi.

15.04.2011 11:38

lukaszfcb, ciekawe czemu tak nei krytykowałeś, kiedy Ribery odstawiała cyrk 2 lata temu? Bo Schweinsteiger ewidentnie zrobił to małe zamieszanie przed podpisaniem kontraktu po to, by uzyskać lepsze warunki nowego kontraktu, a Ribery po prostu chciało odejść i tyle. W obliczu tego co zrobił Ribery, krytykowanie takiego zawodnika jak Schweinsteiger to zwykłe kur.stwo.

15.04.2011 10:39

Taa, on już był w 100% przekonany, że wygramy wszystkie mecze w rundzie rewanżowej...

15.04.2011 10:36

http://www.transfermarkt.de/de/fabio-coentrao-zu-bayern-muenchen/topic/ansicht_154_977475_seite1.html

Po pierwsze wcale nie zniknął, po drugie ten dział to nie jest nawet część serwisu. Tzn w pewnym sensie jest, natomiast tam każdy może wrzucać co mu się podoba, a wartość procentowa jest "obliczana" przez użytkowników, więc dział geruchtekuche nie jest żadną wyrocznią w sprawie transferu. Aczkolwiek owszem, po ostatniej wypowiedzi, niektórzy uważają, że temat Coentrao zu Bayern powinien zostać zamknięty.

08.04.2011 15:19

http://www.tz-online.de/bilder/2009/03/06/94341/1863563467-09_mehrlustig_475px.9.jpg

08.04.2011 15:07

Coentrao mówi: Nie będę się kontaktował, nie chcę by dzwonili. I tak nie odbiorę telefonu. Już mnie denerwuje ciągłe powtarzanie, że chcę zostać"

08.04.2011 14:52

Musi przedłużyć i jestem pewien, że to zrobi. Dobrze, że już teraz o tym myśli i otwarcie mówi o takiej możliwości, dzięki czemu może uda się uniknąć przynajmniej części tych dziennikarskich plotek.

08.04.2011 14:38

Mondi: nie sądzisz, że mówić o oddaniu Krafta w rozliczeniu komuś kto ma nick o nazwie "Kraft" to lekka bezczelność? :D

08.04.2011 14:36

Coentrao dementuje plotki związane z transferem do Bayernu:

http://www.transfermarkt.de/de/benficas-coentrao-erteilt-fc-bayern-muenchen-absage/news/anzeigen_59947.html

Jeśli w dodatku ta informacja pojawia się na transfermarkt.de, to raczej nie ma się co łudzić, że z tego transferu jeszcze coś będzie.

08.04.2011 12:56

Doskonale pamiętam co było rok temu. Ale chyba problem nie tkwi w mojej pamięci, lecz w twojej umiejętności czytania ze zrozumieniem. :))

07.04.2011 18:58

Mam prośbę: Wrzućcie to z przetłumaczonym tekstem:
http://www.tz-online.de/video/?bcpid=3796393001&bclid=645323738001&bctid=894661148001&refer=rightboxa

07.04.2011 18:18

Znowu koledze chce transfer do wielkiego klubu załatwić... Pewnie mają tego samego agenta i już jakoś się podzielą premią za transfer.

07.04.2011 18:06

Bzdura. Bayern jest nawet w tej chwili ekipą o co najmniej klasę lepszą od Leverkusen i także od Borussi. Słowa wypowiedziane bez jakichkolwiek przesłanek na ich poparcie - może poza miejscem w tabeli, które ile znaczy doskonale wiedzą w klubach VFL oraz VFB. I jestem pewien, że w BVB jak i Bayerze również wkrótce się o tym przekonają. Historia lubi się powtarzać, i dlatego najperw Magath szczekał głośno w mediach, gdy Schalke było wyżej od Bayernu a teraz robi Klopp to samo. Tylko żeby za rok nie skończył czasem na bruku, jak Felix, który też był bardzo pewny siebie, bo ani jego "mega" Borussia, ani Leverkusen, ani żaden inny klub niemiecki poza Bayerniem nie są w tej chwili żadnym gwarantem odniesienia sukcesu w Europie, żadną marką, przed którą chylili by czoła najlepsi. Póki co to Bayernowi - tylko i wyłącznie - Bundesliga zawdzięcza fakt, że tacy zawodnicy jak Barrios w ogóle myślą o pozostaniu w klubie dłużej niż sezon. To bez Bayernu, nie bez Borussi ta liga nic nie znaczy.

07.04.2011 18:04

Przeciez to sa bzdury, podalem zebyscie mogli sie posmiac!

07.04.2011 17:28

było z miesiąc temu jako "Video Tygodnia".

07.04.2011 16:18

Plotki dnia:
http://4-4-2.com.sportalsports.com/sportch/generated/v2/article/tnt_fussball/geruechte/2011/04/07/14969200000_00.html?year=2011&month=04&day=07&id=14971900000&mode=&first_day=&division=&teamid=&start=

http://sport.ch.sportalsports.com/sportch/generated/v2/article/tnt_fussball/geruechte/2011/04/07/14970000000_00.html

JEDNA LEPSZA OD DRUGIEJ: BAYERN ROZWAŻA SPRZEDAŻ MULLERA, A Z GERVINHO JEST JUŻ DOGADANA.

07.04.2011 15:07

Świetnie, ale w zeszłym roku też miało być "kuszenie gwiazd" a ostatecznie jak się skończyło, wszyscy doskonale wiemy. Poczekam na konkretne ruchy i oficjalne wiadomości. To nie jest tak, że ja im nie wierzę, albo twierdzę, że w zeszłym roku okłamali kibiców. Tylko że najzwyczajniej może się okazać, że Manchester City nie sprzeda Kompanego (co jest bardzo prawdopoodbne), Benfica za Coentrao będzie chciała więcej niż Bayern będzie gotów zapłacić (lub sam zawodnik będzie chciał spłacić "dług wdzięczności wobec klubu i odmówi transferu) i skończy się jak ostatnio w stylu "skład mamy kompletny" lub na jakimś planie "B", czyli zawodnikach drugiej kategorii zakupionych w akcie desperacji. Słowa mnie nie przekonują, czekam na konkretne czyny.

07.04.2011 13:58

To co zamieścił mario69, to jest właśnie ten przypuszczalnie nowy model. To zdjęcie ponoć pojawiło się w najnowszym katalogu adidasa, jednak czy tak będą wyglądały koszulki na 2011/2012 sezon, tego nie wiadomo. Osobiście uważam, że sam projekt nie jest szczególnie innowacyjny, a panowie projektanci z firmy adidas, mogli wykazać się nieco większą kreatywnością. Ponadto wątpliwości budzi fakt, że odcień czerwieni - wpadający w pomarańcz - jest niezgodny z faktycznym wyglądem barw klubowych (lekko podchądzących pod róż jakby nie patrzeć), jednak ostatnie koszulki też były bardziej "pomarańczowe" niż "różowe", więc wszystko jest możliwe.

05.04.2011 23:52

Przez ostatnie 2 lata projekt stroju klubowego zmieniony został 2-krotnie, (w przeciwieństwie do wcześniejszych lat, kiedy obowiązywał model 2-letni), a jest to spowodowane 110 rocznicą klubu. Te koszulki, które mamy obecnie, które "nawiązują do najlepszych lat", to jest właśnie specjalnie wydanie z okazji rocznicy. Od 2011 roku (sezonu 11/12) wszystko wraca do normy.

05.04.2011 23:40

Apollo, nie będziemy w nich grać w przyszłym sezonie. 2-letni model ma wrócić dopiero od przyszłego roku. Więc od nowego sezonu będzie wejdzie model, który obowiązywał będzie 2 lata. Pojawił się przypuszczalny wzór nowego trykotu w sieci, jednak trudno powiedzieć, czy jest on prawdziwy, czy też nie. Niemniej krążą plotki, że najnowszy model, tak czy inaczej ma posiadać złote pasy.

05.04.2011 23:29

Słowa nigdy nic nie znaczą, gdyż oceniać należy ludzi po czynach nie słowach.

05.04.2011 08:37

Na transfermarkt w komentarzach też piszą, że Neuer już praktycznie siedzi na walizkach z biletem zaadresowanym do Monachium w ręce. Oczywiście oficjalnie niczego się raczej nie dowiemy przed pierwszym lipca i to jest w tym wszystkim najgorsze :)

05.04.2011 02:33

Zgadzam się patbay. Inna sprawa, że z tak dobrego bramkarza jakim jest w tej chwili Neuer niełatwo lekką ręką zrezygnować. Jeśli jednak Kraft nie wypali, to trudno będzie nam pozyskać tej klasy bramkarza.

04.04.2011 21:49

No i dobrze, bo już bałem się, że ten kretyński pomysł zakontraktowania kolejnego najemnika za 25 milionów wejdzie latem w życie. Nie zdziwi mnie gdy okaże się latem, że Real wyłoży 25 baniek na stół i przeczytamy "Coentrao w Realu" - on po prostu nie chce grać dla Bayernu i tyle. A że nie wypada tego głośno powiedzieć, to tłumaczy się lojalnością wobec klubu. Rok temu, gdy najgłośniej mówiło się o Realu, miał nieco inne zdanie w tej sprawie. Naprawdę jestem przekonany, że dla Benfiki dowód wdzięczności w postaci 25mln w gotówce (Bayern zawsze płaci w gotówce) byłby jak najbardziej wystarczający - bagatela 24 miliony czystego zysku na zawodniku, który przyszedł za milion euro.

04.04.2011 21:43

Goetze ponoć Barcelona się interesuje, więc jeśli chcemy kiedyś oglądać tego chłopaka na Allianz Arena to nie ma co zwlekać.

04.04.2011 19:29

Goetze udzielił kiedyś wywiadu podczas MŚ u-17, w którym powiedział, że jest fanem Bayernu.

Po czym odszczekiwał to już kilkukrotnie, ale za każdym razem w Prima Aprillis.

03.04.2011 21:35

To niech gra, kto mu broni. Ale niech gra dlatego, że jest dobry, a nie dlatego, że nie ma kto z nim rywalizować o miejsce w zespole. Spośród całej europejskiej czołówki Bayern ma najbardziej gównianą ławkę rezerwowych i jeśli jakiś piłkarz jest kontuzjowany lub jest bez formy to na boisku grają Ottle, Tymoszczuki, albo Kroos nie na swojej pozycji. Mocna druga linia to podstawa i nie zamierzam w półfinale lub nie daj boże w finale oglądać Tymoszczuka z Ottlem (lub Kroosem) na DM. A doskonale wiemy, że taka sytuacja jest jak najbardziej możliwa, wystarczy, że jeden będzie pauzował za kartki, drugi złapie kontuzję lub zostanie cofnięty do defensywy gdy np lewy obrońca złapie kontuzję i nie będzie komu grać. 11 mocnymi piłkarzami nie ma szans wygrać Ligi Mistrzów, chyba że na maksymalnym farcie. Trzeba mieć 15-16 naprawdę dobrych graczy, jak Barcelona czy Manchester. Nie przez przypadek to właśnie te zespoły najczęściej w ciągu ostatnich lat sięgały po Puchar Europy.

03.04.2011 18:40

Chodzą plotki, że Goetze jest fanem Bayernu, a jeśli to prawda, to nie powinno być problemu z jego pozyskaniem, gdy już Borussia zdecyduje się go odsprzedać.

03.04.2011 18:23

Jeszcze wczoraj Ottl biegał po boisku a dzisiaj piszą, że na tej pozycji nie potrzeba wzmocnień. Albo jesteście ślepi, albo głupi, albo po prostu nie macie wyobraźni. Później na 200% będziecie wrzucać na Ottla lub Tymoszczuka jak coś zjebie w Lidze Mistrzów w przyszłym sezonie. W dodatku Kroos też gra fatalnie. Najlepiej to kupić Vidala, a w zamian Aptekarzom wypożyczyć grającego beznadziejnie Kroosa. Niech jeszcze w tym Bayerze się doszkoli, bo póki co daleko mu do poziomu jakiego oczekuje się od graczy Bayernu. Dla mnie póki co jedynym zawodnikiem środka pola, prezentującym odpowiedni poziom jest Schweinsteiger. Gustavo jeszcze nie udowodnił swojej klasy, a jesli się okaże, że już jej nie udowodni, to będziemy mieli problem. Więć k.... ruszcie mózgami, zamiast powielać innych komentarze jak muły.

03.04.2011 18:21

Bayern rzekomo myśli o sprowadzeniu Dante, z Borussi M'Gladbach.

29.03.2011 18:58

Tylko, że teraz nie wiadomo o jaki wybuch podczas rozmowy z TV Sky chodzi.

29.03.2011 17:57

74% Manuel Neuer zu Bayern München?

29.03.2011 17:14

Ciekawe, bo na transfermarkt.de ukazała się informacja, że Butt podejmie decyzję co do swojej przyszłosci dopiero latem:

http://transfermarkt.de/de/butt-stellt-klar-entscheidung-erst-im-kommenden-sommer/news/anzeigen_59182.html

29.03.2011 17:02

http://www.sport1.de/de/fussball/fussball_bundesliga/artikel_372061.html

http://letztermannhaelt.de/2011/03/29/hoeness-australien-dfb-daum-dortmund-frankfurt/

Weźcie to poprzetłumaczajcie, a nie tylko te plotki transferowe od 3 dni, jeśli można.

29.03.2011 16:25

http://www.tz-online.de/sport/tsv-1860/schaefer-lobt-hoeness-explizit-1175740.html

czemu nie tłumaczycie tu takich informacji?? To jest dopiero ciekawe, a nie ciągle tylko newsy w stylu pudelka.

26.03.2011 01:47

dzigor2, mario69, dudikov,
W ciągu najbliższych dwóch lat Bayern wam udowodni, że czasy się tak mocno nie zmieniły i to co było przez lata istotą Bayernu, o czym pisze pipboy, w żadnym wypadku w dzisiejszym futbolu nie musi być przeżytkiem. Pewnie nawet nie zastanowiliście się dlaczego Bayern zwolnił Van Gaala i zapowiedział, że nawet gdyby Louis wygrał LM to i tak by odszedł z powodu "odmiennej filozofii". Nie dlatego, że Louis osiągał słabe wyniki, bo to był tylko gwóźdź do trumny Holendra. Za kulisami od dawna toczyła się wojna na linii Van Gaal - Hoenness i jedynie przyzwoitość i dobry wynik z ubiegłego roku sprawił, że trener poprowadził zespół w tym sezonie. Van Gaal miał "ambicje" by zrobić z Bayernu kolejny kosmopolityczny zespół gdzie wszyscy porozumiewają się na migi, a w pierwszym zespole nie ma ani jednego rodaka. On chciał zrujnować coś co Bayern budował przez lata, praktycznie od początku swojego istnienia, na czym oparł swoją markę, co przez wiele lat było wizytówką tego klubu. I jeśli uważacie, że czas się zmienił, że bundesliga czy Bayern ewoluowały, to radzę wam zmienić klub, tak jak to zrobił Van Gaal, który też nie potrafił pojąć czym jest Bayern Monachium, gdyż w przeciwnym razie możecie się bardzo zdziwić, gdy w letnim okienku przyjdzie Pogatetz, Trasch i Neuer i zero "gwiazd". Tylko nie wiem po co się bierzecie za kibicowanie takiemu klubowi skoro nie rozumiecie jego filozofii.

23.03.2011 16:09

Wiesz, idąc tym torem, to za 2 kolejki mamy szansę wskoczyć za 2 miejsce a za 5 kolejek na majstra :)))

20.03.2011 14:40

http://www.youtube.com/watch?v=ZaqCitT8TZU&feature=related

tak na przypomnienie pięknych czasów;)

20.03.2011 14:34

Dzięki!

15.03.2011 18:51

Zarzućcie jeszcze link do transmisji internetowej jeśli łaska.

15.03.2011 18:43

Chyba tylko ty byłeś za zejściem Van Buytena, więc mów za siebie. Z pewnością każdy był za wzmocnieniem defensywy, czy to latem, czy w ostateczności zimą, ale na pewno nikt tutaj nie był za stawianiem pomocników w linii defensywy i nikt tu nie twierdzi, że Van Buyten jest świetny, ale bez dwóch zdań o klasę lepszy w roli stopera od Tymoszczuka

12.03.2011 18:13

pewnie, bo Tymoszczuk grał o wiele lepiej jako stoper...

12.03.2011 18:10

Klose chciał się popisać :/ Coś mu nie wyszło

12.03.2011 17:12

Ale Ribery szybki, niesamowity

12.03.2011 16:52

Wreszcie wszyscy zawodnicy skumali "filozofię" Van Gaala.

12.03.2011 16:45

Dla mnie dobra gra Van Buytena to żadne zaskoczenie. W końcu pojawił się na murawie nominalny stoper, który wie jak się na boisku ustawiać i co ze sobą zrobić to i gra w obronie od razu wygląda lepiej.

12.03.2011 16:23

Ciekawe jak Mainz pójdzie w tej kolejce.

12.03.2011 16:20

jarema Muller z metra też nie trafił i nie wiem czemu tego akurat nie zapamiętałeś.

12.03.2011 16:19

Filozofia Van Gaala wreszcie "zaskoczyła" widzę :D

12.03.2011 16:18

A może tylko przedłużył kontrakt po to by Bayern na nim więcej zarobił? :)

12.03.2011 10:29

Po Mullerze i Badstuberze i Contento nie widać godnych następców. 3 kluczowych graczy odeszło i zespół się posypał.

12.03.2011 10:26

Schweini... bez komentarza.

"Lekki" wstyd, że drużyna z którą my przegrywamy 1:3 dostaje baty od FC Koln aż 4:0

12.03.2011 00:47

http://transfermarkt.de/de/trainer-van-gaal-ich-will-mit-stolz-weggehen/news/anzeigen_57823.html

Van Gaal odejdę z dumą.

11.03.2011 16:13

To, że jest wyceniany na 13,5 mln to nie znaczy, że tyle będzie kosztował. Może być znacznie droższy lub znacznie tańszy. Bez przerwy odnosicie się do tej wyceny, jakby to była jakaś wyrocznia. Jakbyście handlowali jajcami na bazarze i jakiś ekspert w serwisie internetowym poświęconym hodowli drobiu wycenił jajca które sprzedajecie na 20zł/szt, to byście automatycznie zaczęli je po takiej cenie sprzedawać??? Nikt by ich wam nie kupił i tyle. A z kolei gdyby wycenił je na 1gr/szt to by się wam po takiej cenie po prostu nie opłacało. 13,5 mln to jest jego szacowana wartość rynkowa, ale dla klubu może on znaczyć o wiele więcej (lub mniej). Skoro Ribery przez transfermarkt.de wyceniany jest na 45mln, to wg ciebie jak ktoś wyłoży taką kwotę to Bayern automatycznie będzie musiał go sprzedać?? Zastanówcie się czasem przed kliknięciem "dodaj".

09.03.2011 21:44

Rozwiązanie na krótką metę. Owszem przydałby się doświadczony obrońca, ale taki w wieku 27-28 lat.

09.03.2011 20:45

Dobra dajcie spokój, wygląda mi na 7-8 lat.

09.03.2011 19:33

Działacze Leverkusen domagają się od Heynckesa szybkiej decyzji w sprawie nowego kontraktu. Heynckess twierdzi ze brak jego decyzji nie ma nic wspólnego z rozwojem sytuacji obu klubów, jedynie potrzebuje trochę czasu do namysłu.

08.03.2011 14:12

"specjalnie źle ustawiając drużynę" - zastanów się na drugi raz zanim napiszesz. Po co miałby sam sobie szkodzić? Skoro jest i tak zwolniony, to raczej złym ustawianiem drużyny i jeszcze gorszymi wynikami nie przekona potencjalnego nowego pracodawcy. A jak np wygra LM i uda mu się jeszcze zając 3 miejsce w lidze, to zgłosi się po niego kilka czołowych klubów, lub jakaś bardzo dobra reprezentacja i jeszcze będzie przebierał w ofertach.

07.03.2011 20:15

Wyszła cała frustracja Breno. Chciał odpowiedzieć na zarzuty Baslera, pokazać, że się stara, podczas gdy całej drużynie nie szło, sędzia w dodatku też nam życia nie ułatwiał i skończyło się tak jak się skończyło. Szkoda mi go. Myślicie, że jest mu łatwo odnaleźć się w sytuacji w jakiej się znalazł? Okrzyknięto go wielkim talentem, każdy z miejsca spodziewał się po nim bóg wie czego, okazało się, że jest niestety inaczej, że przed nim jeszcze dużo pracy, do tego trudna aklimatyzacja w dalekim od domu kraju, brak przyjaciół... Nie wiem czy pamiętacie, ale nawet dorosły facet Demichelis w mediach się uskarżał, że nie ma w klubie przyjaciół po odejściu Lucio i Sosy i że jest mu ciężko, a co ma powiedzieć 22-letni chłopak.

07.03.2011 19:35

W porządku, zgadzam się, że to dobry piłkarz i przede wszystkim lider jakiego nam w tej chwili brakuje. Potrafię zrozumieć twój tok myślenia, ale Ballack jest raczej w tym klubie "persona non-grata", jak to mówią, zarówno kibice jak i zarząd za nim nie przepadają, z tego co pamiętam, to po odejściu do Chelsea między nim a Rummenigge doszło w mediach do małej utarczki słownej. Ogólnie, nie jest on raczej honorowym człowiekiem, a ponadto z Bayernem mu nie po drodze. Napewno bardzo by się przydał ktoś o mentalności i charyzmie prawdziwego przywódcy, ale myślę, że trzeba poszukać gdzieś indziej, bo Ballack raczej nie jest realnym rozwiązaniem tej kwestii. Mimo wszystko jak najbardziej uważam, że latem zarząd powinien rozejrzeć się za jakimś zawodnikiem z "jajami", najlepiej środkowym obrońcą, bo na tej pozycji są braki, więc można by upiec 2 pieczenie na jednym ogniu. Automatycznie nasuwa mi się propozycja Diego Lugano, Urugwajczyka grającego w Fenerbahce. Jest on podstawowym obrońcą w klubie i reprezentacji, jest także kapitanem reprezentacji swojego kraju. Na Mistrzostwach Świata w RPA został wyróżniony nagrodą dla najlepszego kapitana Mundialu. Uważam, że byłaby to ciekawa alternatywa dla Van Bommela, który odszedł czy dla Ballacka, który już dawno odszedł i raczej nie powinien tu wracać :)

07.03.2011 19:24

Ja Ballacka nie cenię i nie chciałbym go widzieć więcej w Bayernie, powiem szczerze. Ballack to cham, dla niego nie ma czegoś takiego jak sport, fair-play, a nawet zwykłe "przepraszam" jest dla niego zbyt trudne do wypowiedzenia. Mógłbym mnożyć przykłady potwierdzające moją opinię, ale jeśli ktoś interesuje się niemiecką piłką nie od dzisiaj doskonale wie o czym mówię.

07.03.2011 19:10

Jak można się domyślić nie o to mu chodziło, tylko o to, że MÓWIĄC W PROST: w dupie ma bundesligę i nie zamierza tu przychodzić.

07.03.2011 19:02

Adi-Fantasti, mylisz się. Poszukaj co mówią w mediach. Zarząd chciał latem sprowadzić trzech piłkarzy: Rafinhę, Khedirę i Van der Wiela. Transfery nie doszły do skutku, ponieważ zawetował je Van Gaal. Van Gaal zaś był zwolennikiem natychmiastowej sprzedaży Tymoszczuka i Gomeza, na co nie zgadzał się zarząd. Gomez i Tymoszczuk odegrali bardzo ważną rolę w tym sezonie, co właśnie wywołało konflikt na linii Hoenness-Van Gaal. Już wczoraj to pisałem.

07.03.2011 19:00

Ile jeszcze osób musi napisać, że Mourinho nie jest zainteresowany prowadzeniem zespołów z bundesligi, żebyście przestali o nim pisać? On mniej więcej dwa lata temu powiedział jasno "Mogę prowadzić zespół z każdego kraju, którego znam choć podstawy języka. Po niemiecku nie potrafię powiedzieć nawet słowa". I tyle w temacie Mourinho.

07.03.2011 18:56

Myślałem, że większość wie, a jak nie to się domyśli.

07.03.2011 18:54

Pytanie retoryczne, Kminas. Jeśli o mnie chodzi to chciałbym aby plotki o pozostaniu w klubie Van Gaala po tym sezonie - tyle że na innym stanowisku - znalazły swoje potwierdzenie w rzeczywistości. Mógłby zostać koordynatorem pracy z młodzieżą, kimś kto zajmowałby się naborem, rozwojem i wprowadzaniem młodych zawodników do profesjonalnego futbolu. Uważam, że współpraca tego rodzaju byłaby z największą korzyścią dla klubu. Jeśli jednak mowa o stanowisku trenerskim, to nie da się ukryć, że Louis popełnił kilka bardzo poważnych błędów, za które powinien zapłacić. Nie po takich rezultatach zwolnili Klinsmanna, a złośliwi mogą powiedzieć, że Van Gaal powinien był zostać zwolniony po meczu z Juventusem lub z Fiorentiną, które uratował kolejno Robben oraz sędzia. TZ twierdzi, że Jupp Heynckes jest tylko trenerem przejściowym, którego po ME ma zastąpić Joachim Loew, co ja osobiście uważam, za bardzo dobry pomysł.

07.03.2011 18:48