DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: krzaq Strona 2

W ogóle fajnie pooglądać te zdjęcia. A gdzie Altintop? Na ostatnim zdjęciu owszem, go widzę, ale na zdjęciach 2 i 4 go nie ma.

02.01.2011 22:44

W tym tygodniu czyli chyba w nadchodzącym, zakładając, że w ogóle nie chodzi o Sansone.

02.01.2011 12:44

taa

02.01.2011 12:43

No może i byśmy się spuścili, ale po co nam ten Van Persie? Żeby Robben miał z kim gadać na trybunach? Przecież atak mamy już kompletny i jeśli wszyscy będą zdrowi, to nie ma takiej pozycji na boisku, na której mógłby występować ten zawodnik. A co z Mullerem, z Kroosem?

02.01.2011 12:41

Te pierwsze zdjęcie bardziej przypomina kasyno ze stripu w Las Vegas niż jakikolwiek obiekt sportowy:) Takim to dobrze, zarabiają miliony za czystą przyjemność jaką jest gra w piłkę nożną i jeszcze na wakacje sobie jeżdżą zimą gratis.

02.01.2011 12:03

Nasi jeśli już przeprowadzają transfery zimą, to tak by wszyscy zdążyli się zabrać na obóz. Mimo to liczę na jeszcze jeden jakiś transfer defensywnie usposobionego gracza.

02.01.2011 11:58

To jest jedyny prawdziwy mężczyzna, w Bayernie pośród bandy niedojrzałych emocjonalnie gówniarzy. Butt jest także realistą i niestety ma on świadomość, że jego czas dobiega końca. Jeśli przyjdzie bramkarz (jakikolwiek, nie tylko Neuer) sprowadzony za 30mln, to nie ma po prostu takiej opcji żeby siedział na ławce. Gdyby jeszcze Hans był zawodnikiem z pola, to mógłby powalczyć, lub zostać wartościowym jokerem na sezon czy dwa, ale będąc zmiennikiem Neuera on rozegrałby najwyżej 5 meczów w sezonie. Prawdziwy mężczyzna musi wiedzieć kiedy zejść ze sceny z podniesioną głową, a takim jest z pewnością Hans. Życzę mu już teraz powodzenia w przyszłym zawodzie niezwiązanym z piłką, bo na trenera on jest po prostu zbyt inteligentnym człowiekiem.

02.01.2011 00:45

Potrafię go zrozumieć... i tak pewnie bez problemu znajdzie nową posadę.

01.01.2011 22:21

Czy Rangnick zrezygnował dlatego, że Luiz Gustavo został sprzedany?

Rangnick to dobry trener, a ja chciałbym, by w przyszłości FC Bayern trenował Niemiec, jeśli z Loewem się nie uda, to czemu nie dać mu szansy.

01.01.2011 22:20

Czy Rangnick zrezygnował dlatego, że został sprzedany Luiz Gustavo??

01.01.2011 22:18

greg1984, najwyżej do końca sezonu, wiesz, że sytuacja jest wyjątkowa, niełatwo jest w tej chwili wzmocnić zespół wysokiej jakości zawodnikami mogącymi reprezentować klub w europejskich pucharach.

Mam pytanie do administratorów: czy to możliwe, żeby przy kazdym newsie dodać przycisk "lubię to" z facebooka?

01.01.2011 15:33

Prawdopodobnie do końca sezonu zagra na środku obrony lub za Contento. Kapitan zespołu napewno nie usiądzie na ławce. No chyba, że wkrótce przeczytamy newsa "Van Bommel odchodzi z Bayernu" :)

01.01.2011 15:29

Oranje, to tak samo jak z Huntelaarem i Suarezem, gdyby ich rozliczać jedynie z boiskowych wyczynów, nie biorąc pod uwagę ligi w jakiej występują, to możnaby ich postawić na równi z Gerdem Mullerem, a wiemy chyba wszyscy jaka przepaść ich dzeli nawet do solidnych snajperów z Anglii czy Hiszpanii, już nie mówiąc o legendach futbolu. Inna sprawa, że akurat Stekelenburg wcale źle w tym roku nie bronił, co więcej, pokazał, iż jest w stanie udźwignąć brzemię bycia następcą Edwina Van Der Saara w bramce reprezentacji oranje. Natomiast Eduardo i De Gea.... cóż nie sądzę by Manuel Neuer nie zasługiwał na to by znaleźć się w tym rankingu. Szkoda, że Gomez nie pokazał się na MŚ, bo przy formie z tego sezonu miałby szansę wskoczyć do rankingu, szczególnie jeśli znaleźli się w nim tacy zawodnicy jak Romelu Lukaku, który może i jest wielkim talentem, ale prawdziwy poziom jego umiejętności pokaże transfer do wielkiego klubu, bo nastrzelać w lidze belgijskiej wielką sztuką nie jest. Wśród trenerów zabrakło Joachima Loewa, szkoda niezasłużonej porażki z Hiszpanią, która na MŚ wielkiego futbolu nie pokazała, a wygrała zaś głównie dzięki opatrzności, która nad nią czuwała. Inna sprawa, że to właśnie Niemcy od zawsze (aż do końca lat 90.) słynęli z mało widowiskowego futbolu, dużej dawki szczęścia i twardej gry do końca, więc trudno mieć do Hiszpanów pretensje, będąc fanem niemieckiego futbolu. Jak zawsze tego typu rankingi są dość subiektywne i nie ma większego sensu roztrząsanie ich zawartości, bo i tak to nic nie zmieni.

31.12.2010 14:18

Widać, że Lizarazu, podobnie jak większość kibiców przesadnym realistą nie jest.

31.12.2010 12:42

Zawsze żal kiedy odchodzi lojalny zawodnik, ale na fundamentach z sentymentu nikt jeszcze nie zbudował sukcesu w futbolu.

30.12.2010 17:24

Gdyby była klasa cyrkowa, albo w ogóle jakaś kategoria "humor&rozrywka", to Panowie D. i vB by przodowali, ten ranking jest dla nich za krótki.

29.12.2010 17:46

Moim zdaniem wartości sportowej do drużyny Bayernu on nie wnosi żadnej. Może zróbmy go (trzecim) asystentem trenera i niech motywuje piłkarzy w szatni i z lini bocznej boiska, bo i tak nasz trener podczas meczu tylko siedzi i zapisuje coś w tym swoim kajecie, więc może przydałby się taki asystent "z jajami", który by tylko motywował piłkarzy. Bo jeśli on ma grać tylko dlatego, że ma "jaja", to lepiej sciągnąć Diego Lugano z Fenerbahce, lub kogoś o podobnym charakterze, a kto jednak coś wniesie do zespołu pod względem jakościowym.

26.12.2010 13:13

Nie wiem czy to co napisał Windowlicker to jest sarkazm, gdyż w internecie to za bardzo nie działa, ale odnosząc się do suchej czystej wartości merytorycznej Jego wypowiedzi, zgadzam się z nią. Mając Gomeza w takiej formie, dla mnie ten transfer nie ma większego sensu, chyba, że mielibyśmy przejść na system 4-4-2 diament, ze Schweinsteigerem jako '6' i Mullerem na '10'. Ale to jest tak samo prawdopodobne "jak to,ze Tusk jest liberalem";]

Poza tym z tego newsa, jakkolwiek kiepsko napisanego, wynika że Dzeko prędzej rwie się do gry we Włoszech.

26.12.2010 13:06

Haas to profesjonalista, napewno w klubie trenuje w święta. Muller, to samo Kraft, też nie rozumiem po co im było się spieszyć z tym ożenkiem... No ale w końcu każdy sobie życie po swojemu układa:) Jestem ciekaw co w święta robi Braafheid, bo coś mi się zdaje, że jeździ od klubu do klubu, z kserokopią swojego CV :)))

25.12.2010 21:23

Trochę wygląda to tak, jakby tylko dla żony został muzułmaninem, a nie z przekonania. Pewnie rodzice Wahiby nie zaakceptowaliby męża córki gdyby nie został muzułmaninem;)

25.12.2010 18:47

Ciekawe co robi w tym czasie Ribery, który jest muzułmaninem;]

25.12.2010 18:21

Nie dosć, że zawodnik Schalke to jeszcze trzeba go błagać o transfer. Dać sobie z nim spokój, Adler by przeszedł z pocałowaniem ręki do Bayernu. A jak się z Adlerem nie uda, to dać szansę Kraftowi, a w ostateczności są jeszcze inni klasowi bramkarze w zasięgu Bayernu.

24.12.2010 16:22

Kurcze, po przeczytaniu podnieciłem się, ponieważ myślałem, że Shaqiri, ale dobre i to, że zarząd dba o przyszłość klubu.

PS próbuję od rana wejść na news z życzeniami i bez przerwy wczytuje mi się tylko news, bez komentarzy pod spodem. Ile razy bym nie odświeżał, restartowałem kompa i dalej to samo.... :|

24.12.2010 16:17

Koleś chyba za dużo kabaretów się naoglądał, tam czasem w taki słaby sposób udają gejów.

23.12.2010 20:50

Po co wypisujecie te podziękowania i życzycie Demichelisowi powodzenia, jesli można spytać?? Na tej stronie podziękować, to wy sobie możecie conajwyżej newsmanom za przetłumaczenie newsa;]

23.12.2010 20:47

Może i byłbym za, gdyby nie fakt, iż nie chcę by doprowadzono w klubie do tego, że Bayern stanie się bezpieczną przystanią dla wyrzutków z Realu. Wolę Hummelsa lub kogoś innego, kto poczyta sobie za zaszczyt możliwość reprezentowania rekordowego mistrza Niemiec, a nie robić mi z Bayernu kolonii madryckich najemników! Z resztą wątpię by wybrał Bayern spośród wielu ofert. Jak Manchester City złoży ofertę to Bayern może nie składać.

23.12.2010 20:31

@Allianzz, Ottla też byś za Mascherano nie zamienił, bo nie jest prawdziwym Bawarczykiem? Z takim myśleniem, to powinni nasz klub dzisiaj prezentować sami wychowankowie i to też nie wszyscy, bo np Alaba powiedział kiedyś, że bardzo by chciał zagrać w Arsenalu i jest kibicem tej drużyny, więc prawdziwym Bawarczykiem nie jest. Przemyśl dwa razy przed kliknięciem "dodaj";]

23.12.2010 20:24

Chyba nikogo nie powalił. Powinien zostawać na dłuuugie godziny po treningu i szkolić się w sprincie oraz grze bez piłki, bo jak narazie gra na stojąco

23.12.2010 20:08

Tylko, że ten Firmino to chyba ofensywny pomocnik jest a Gustavo defensywny.

23.12.2010 16:05

Huberman, widać że chciałeś błysnąć znajomością nazwisk, nie prościej było zapytać "Pepe z Realu czy z Juventusu"?;]

23.12.2010 15:15

Tak jak byliśmy pewni, że ktoś latem do nas trafi. A plotek było co niemiara. Tak zawsze jest gdy się zbliża przerwa transferowa.

23.12.2010 13:08

Najbardziej niepokojące to są ostatnio oceny Lahma, bo to że nasza obrona spisuje się jak średniak ligowy, albo i gorzej, to nie od dzisiaj wiadomo, ale Philipp był zazwyczaj jej najjaśniejszym punktem i poniżej pewnego poziomu nie schodził, nawet wtedy gdy reszta dostawała po '6', a tymczasem to już trzeci czy czwarty mecz z rzędu kiedy Lahm wyrównuje do dołu, z pozostałymi obrońcami.

23.12.2010 13:06

Wolałbym newsa: "Zarząd FCB dementuje", a w treści informacja- "wcale nie zamierzamy przedłużać kontraktu z Miroslavem Klose, to wymysł niekompetentnych dziennikarzy", zarzeka się Karl-Heinz Rummenigge.

23.12.2010 13:00

Transferowy KIT. Kolejny szklany piłkarz, który strzela po 5 goli na sezon. A co więcej, ten news może nie być wcale z palca wyssany, bo imscouting.com, to bardzo rzetelny portal zajmujący się przede wszystkim szeroko rozumianym scoutingiem i oni byle czego nie zamieszczają na na swoich stronach. Ale nie wiem na jakiej pozycji ten piłkarz miałby u nas występować... jako defensywny pomocnik czy stoper? Bo atak to my mamy jeden z mocniejszych w Europie.

23.12.2010 12:54

Przecież nie powie, że marzy o tym klubie, zaledwie pół roku po przedłużeniu kontraktu o 5 lat... To byłby kompletny brak profesjonalizmu i w przypadku gdyby transfer nie doszedł do skutku, musiałby najpóźniej latem ewakuować się gdziekolwiek, bo w Evertonie byłby spalony. Pomyślcie trochę zanim napiszecie...

23.12.2010 12:49

Maxxxi, oglądałeś niedzielny mecz ze Stuttgartem? Contento w nim pokazał, jak wiele się jeszcze musi nauczyć.

23.12.2010 10:49

No Ottlowi wczoraj wyszedł strzał życia. Niewielkie jest prawdopodobieństwo, że jeszcze kiedyś w karierze strzeli podobnego gola.

A wiadomo co z Gomezem? Kontuzja, czy tylko dmuchanie na zimne?

23.12.2010 10:46

"świetnie ! tylko czy ktoś będzie chciał tą kłodę nawet za darmo ?"

Może FC Malaga, żeby mieć słynny duet stoperów, który wymiatał w Monachium?;)

23.12.2010 10:43

Po meczu z Schalke, jak Gomez nic nie strzelił;)

23.12.2010 10:38

"Nie będzie mu łatwo wejść do pierwszego składu" powiedział jasno Karl-Heinz Rummenigge.

Z tego co mi wiadomo, to właśnie Rummenigge jest jednym z głównych zwolenników jego odejścia i to w dużej mierze dzięki niemu Van Buyten siedzi na ławce. Ponoć strasznie go wkurzył ten kiks w meczu z Schalke (chyba z Schalke, już nie pamiętam, w każdym razie w ostatnim jego meczu w podstawowym składzie:)

23.12.2010 10:36

Fajne, ale w 2 meczach z kandydatem do spadku straciliśmy 6 bramek! Więc coś tu nie jest wporządku. Daj nam boże tego Banesa i jeszcze kogoś na środek obrony, bo czarno to widzę z Interem, lub ewentualnei w dalszych fazach Ligi Mistrzów.

23.12.2010 10:23

Zdecydowanie, tylko i wyłącznie Gomez. Jak mu nie szło, tak nie szło. Jak się rozpędził, to nikogo nie oszczędza, w tym klubu, w którym spędził 9 lat. Pieprzyć Stuttgart, na jego miejscu po strzeleniu hat-tricka na M-B Arena podbiegłbym do sektora VFB i pocałował herb Bayernu na oczach kibiców, tu jest jego miejsce, poza kilkoma zj*****mi kibicami z Polski wszyscy go uwielbiają. Nie wyobrażam sobie by po 9 latach spędzonych w klubie ktoś Lahmowi pokazał faka, gdyby odszedł do Barcelony. Jeśli Mario nie dozna w najbliższym czasie jakiejś poważnej kontuzji, to jestem niemal pewien, że w tym roku zostanie królem strzelców Bundesligii.
A tak apropo Tymoszczuka, na którego także można oddać głos, to trochę szkoda mi go, ponieważ łapał dobrą formę grając na DM pod nieobecność Van Bommela, a później powrót "charyzmatycznego" kapitana zmusił go do zmiany pozycji i to co w ostatnich dwóch meczach pokazał w defensywie, to niestety, ale woła o pomstę do nieba, a wczoraj to już całkiem przeszedł samego siebie. Skandaliczny występ. Ale co biedny chłopaczyna ma począć... chciałby grać jak każdy, a tymczasem trener nie wyznaje poglądu, który otwarcie sam wygłasza, jakoby wszyscy piłkarze u niego mieli równe szanse. Van Bommel mógłby pożegnać się z klubem już zimą. Do lata mamy naprawdę dobrego Tymoszczuka, a później chłop ze wsi przyjeżdża, czyli "witaj Luiz Gustavo":)

23.12.2010 10:19

Chyba to już było... Wczoraj oglądając DFB-Pokal na Orange Sport, komantator opowiadał różne najnowsze wieści związane z Bayernem, w tym posunięcia transferowe, i aż się uśmiechałem pod nosem, jak niemal żywcem przytaczał to co jest na tej stronie w newsach napisane. Widać, że chyba przeglądał przed meczem ten portal :D
Luiz Gustawo latem, to już niemal pewne, istnieje też duże prawdopodobieństwo pozyskania Xherdana Shaqiri, który aż pali się do gry w Bayernie. Wygląda na to, że mimo ostatnich wypowiedzi zawodnika, sprawa Banesa także nie jest zamknięta. Anglik niedawno przedłużył kontrakt i zapewne chciał zachować się profesjonalnie. Poza tym z jego dotychczasowej kariery wynika, że jest to lojalny piłkarz wobec swoich pracodawców. Natomiast, gdyby w ogóle nie chciał nawet słyszeć o transferze do Bayernu, to pewnie Nerlingera już by tam dawno nie było. Czekam co się urodzi, bo ten Banes wydaje się dobrym rozwiązaniem.

23.12.2010 10:00

A cóż to nawywijał Misimovic, że oni tak go nie chcą?

21.12.2010 14:56

"Zagrożony jest natomiast występ Andreasa Ottla, którego dopadł wirus."

Ale jaki wirus? Zapalenia wątroby typu B, A/H1N1, HIV czy Ebola?, bo chce ocenić ile mu jeszcze zostało

20.12.2010 18:20

Wydaje mi się, że dlatego, iż Vargas ostatnio nieustannie wystawiany jest na lewym skrzydle i podejrzewam, że boją się żeby nie było tak jak z Pranjiciem, który też - przypominam - przychodził do nas na lewą obronę. Ale pomysł dobry, aż z ciekawości obejrzę najbliższy mecz Fiorentiny, żeby zobaczyć jak tam sobie obecnie radzi:)

20.12.2010 14:58

"nie mam zamiaru ogladac consensao" - kluczowa kwestia, w której mam identyczne zdanie. Natomiast kwestia zakupu Banesa dyskusyjna, jeśli ma kosztować 20mln, to można zastanowić się nad Coentrao, albo nawet Patricem Evrą, skoro United mają kłopoty finansowe.

20.12.2010 14:50

No Kuffour, byś się zdziwił. Oczywiście zgodzę się z tym co napisałeś, ale Inter z Banitezem zawsze będzie przeciętny, podobnie jak było za Manciniego, ponieważ to są po prostu przeciętni szkoleniowcy, natomiast gdyby Inter po zwolnieniu Rafy zatrudnił naprawdę dobrego szkoleniowca, wtedy moglibyśmy mieć problem, i to nawet na początku jego pracy z zespołem, gdyż Inter dysponuje naprawdę mocnym personalnie składem.

20.12.2010 14:47

Taką górną granicą za tego Banesa powinno być 15-17mln. Więcej płacić moim zdaniem nie ma sensu. Światowej klasy obrońcą to on nie jest.

Apollo, za tych graczy, których wymieniłeś Bayern mógłby zarobić maksymalnie 15mln. Van Bommel 5mln, Braafheid 1,5mln, Van Buyten 3mln, Demichelis 5mln, a to są bardzo optymistyczne wyliczenia ponieważ Van Buyten i Van Bommel są daleko po 30-stce, a do tego wygasają im kontrakty, więc ktoś musiałby się po nich zgłosić już zimą.

20.12.2010 14:39

Mam nadzieję, że po opublikowaniu tej wiadomości telefon agenta Ottla nie będzie milknąć.

19.12.2010 22:41

Maksiu, wiadomo że nie ma takiego klubu, którego działacze zagwarantowaliby młodemu bramkarzowi na wypożyczeniu, że będzie miał pewne miejsce w pierwszej 11-stce. Ale taki junior mając 18 czy 19 lat prędzej zagra w pierwszym składzie 2-ligowego klubu niż w Bayernie, gdzie nie ma na to najmniejszych szans. Po to właśnie kluby nawiązują między sobą współpracę i uważam, że Bayern również powinien nawiązać takową na krajowym podwórku (nie tylko w Japonii i w Polsce). Taki klub, współpracujący z Bayernem chętniej będzie wypożyczał juniorów i na nich stawiał, jeśli będą się z tym wiązać dodatkowe korzyści fiansowe (a pewnie nie tylko finansowe, to zależy jeszcze od umowy między klubami).

19.12.2010 22:37

Nie przepadam za systemem oceny serwisu goal.com, niemniej jednak pokuszę się o komentarz. Uważam za w pełni zasłużone oceny dla Tymoszczuka, Contento i Breno. Nie zgadzam się natomiast z oceną Gomeza, Klose, Bicakcica, Cacau i Harnika. Ten ostatni z pewnością nie wypadł lepiej od Mullera, a już z pewnością nie zagrał tak dobrze, by zasłużyć sobie na ocenę zaledwie o 0,5 pkt. wyższą od strzelca hat-tricka - Gomeza, którego ocena jest odrobinę zaniżona. Klose prawdopodobnie nie zanotował ani jednego kontaktu z piłką, więc nie wiem za co ta '5', tak samo nie rozumiem za co Cacau, który zmarnował szereg dogodnych sytuacji otrzymał ocenę równą, tej jaką przyznano strzelcowi bramki i asystentowi przy kolejnej. Co do niejakiego Bicakcica, to chyba nastąpiła pomyłka, ponieważ ten zawodnik zasłużył maksymalnie na '3,5'. Podobnie Ulreich - przecież ten bramkarz w całym meczu nie zaliczył jednej porządnej interwencji, a do tegow puścił 5 bramek w tym conajmniej jedną po własnym błędzie. Nie wiem co musi wyczyniać na boisku bramkarz, by od goal.com otrzymać '1' skoro bramkarz, który wpuszcza 5 bramek dostaje '4'.

19.12.2010 22:24

Owszem, uważam, że Contento zagrał bardzo słabe spotkanie i po Tymoszczuku był najsłabszym defensorem Bayernu w dzisiejszym spotkaniu. Przede wszystkim razi mnie jego fatalna gra głową, lecz i odbór piłki pozostawia sporo do życzenia. W moim przekonaniu nie jest to absolutnie pewny punkt zespołu i z zawodnikiem tej klasy Ligii Mistrzów nie wygramy, a przypominam, że Stuttart jest zaledwie zespółem broniącym się przed spadkiem w Bundeslidze i klubowym napastnikom "szwabów" bardzo daleko, pod względem umiejętnośći do czołowych strzelców Europy.

19.12.2010 20:29

Wreszcie zabrał w głos człowiek, który faktycznie ma w tej kwestii coś do powiedzenia, a nie tylko jest "rzecznikiem prasowym", od zamydlania oczu opinii publicznej, jak panowie Nerlinger czy Rummenigge.

19.12.2010 20:14

Nie wiem czy jest się z czego cieszyć. To co widziałem, to dwie drużyny żenująco słabe w defensywie, z których jedna posiada lepszych technicznie napastników oraz lepszego bramkarza. Sam nie wiem czy to co widzieliśmy, ten popis Mario Gomeza z Mullerem i Riberym do spółki, to był wynik naszej dobrej gry w ataku, czy też prezent gwiazdkowy 5 defensywnych graczy Stuttgartu. Po tym co obejrzałem w drugiej połowie, zacząłem skłaniać się ku tej drugiej opcji. Gdybyśmy mieli dzisiaj odrobinę mniej szczęścia (lub Stuttgart odrobinę mniej pecha i bramkarza na poziomie choćby średnim ligowym), to wcale ten mecz nie musiałby się zakończyć takim wynikem. 3:0 do połowy to był bardzo dobry wynik, ale po ostatnim gwizdku sędziego byłem po prostu zniesmaczony. Bayern może prowadzić i 7:0, ale takich bramek jakie padły dzisiaj po prostu nie może, drużyna o takiej reputacji w ten sposób tracić! Ja rozumiem, że Stuttgart, drużyna w której od początku sezonu nie dzieje się najlepiej, trzeci trener, do tego jeszcze debiut obecnego szkoleniowca, chłopaki mogli się pogubić, nie wiedzieć do końca co i jak mają grać, ale nie zapominajmy, że Bayern, jest zespołem którego ambicje sięgają finału Ligi Mistrzów, drużyną grającą od 1.5 roku w praktycznie niezmienionym składzie, a także z tym samym trenerem. Dzisiaj pokazaliśmy, że drużyną o charakterze i potencjale piłkarskim do zdobycia mistrzostwa Niemiec po prostu nie jesteśmy. Uważam, że to byłaby hańba dla 4, niewykluczone, iż wkrótce 3 ligi świata, gdyby drużyna grająca w taki sposób w defensywie zdobyłą jej mistrzostwo.

Oczywiście cieszy świetna passa strzelecka Mario Gomeza, któremu na prawdę nie sposób cokolwiek w tym meczu zarzucić, tak samo jak mozolny powrót Francka do formy, który może napawać kibiców ostrożym optymizmem, w kontekscie rundy rewanżowej, jak również to co zaprezentował dzisiaj Thomas Muller, którego gra zaczęła w końcu przypominać, to co mieliśmy przyjemność oglądać podczas mistrzostw świata w RPA. Natomiast, niestety ale tego samego nie sposób powiedzieć o formacji defensywnej. Najsłabszymi ogniwami, co raczej nie powinno szczególnie dziwić byli: nominalna '6' Tymoszczuk, a także Diego Contento, który dzisiaj jakby próbował przekonać trenera, że jednak od tej czołówki lewych obrońców świata odstaje trochę więcej niż "minimalnie". Nie wiem czym spowodowana była absencja Schweinsteigera w dzisiejszym meczu, ale jeżeli do dzisiaj jeszcze ktoś miał jakieś wątpliwości odnośnie klasy tego piłkarza, to w tym spotkaniu mógł się przekonać jaką róznicę robi on z Ottlem na środku, a jaką Van Bommel z Ottlem na środku. Zdecydowanie nie zgadzam się ze stwierdzeniem, jakoby nasz środek pola w tym meczu "nie istniał", ponieważ w takim wypadku Stuttgart zdominowałby tę strefę boiska całkowicie i o zwycięstwie Bayernu nie mogłoby być mowy, jednak wyraźnie zabrakło zawodnika, który potrafiłby przetrzymać piłkę w środkowej strefie boiska, zagrać ją do partnera z przodu - ci piłkarze, których oglądaliśmy dziś w drugiej linii, dobrzy są do roli "rygla defensywnego", do roli prawdziwej '6', której jedynym zadaniem jest rozbijanie ataków rywali przed własnym polem karnym, natomiast żaden z nich nie nadaje się do roli '8', a u nas jednak defensywny pomocnik, to bardziej '8' niż '6'.

19.12.2010 20:11

Ciekawi mnie o co poszło Gomezowi, że tak Mullera odepchnął po zdobyciu pierwszej bramki. W ogóle widać, że atmosfera w zespole wbrew temu co w mediach starają się zaprezentować, nie jest najlepsza. Ribery także po zdobyciu bramki podbiegł do ławki nieco wkurzony.

Gra ogólnie w ofensywie bardzo dobra. Przede wszystkim skuteczność widzę, czego nam w całej rundzie brakowało. Defensywa jednak nie za dobrze. Gdyby na początku Stuttgart wykorzystał tą okazję po rzucie wolnym, to w tej chwili wynik mógłby być całkiem inny. Żal mi Labbadii, który dzisiaj debiutuje...

19.12.2010 18:22

Jeżeli przyjrzymy się z grubsza najlepszym bramkarzom ostatnich kilkunastu-kilkudziesięciu lat, dojdziemy do wniosku iż większość z nich jest osobami kontrowersyjnymi, ekscentrycznymi, a cechą niemal w 100% wszystkich łączącą jest niewrażliwość na krytykę oraz presję otoczenia. Kahn, Lehmann, Schumacher, Barthez, Canizares, Chilavert to zaledwie garstka spośród wielu. Oczywiście możnaby znaleźć też kilku "mięczaków", których odniosło sukces grając na tej pozycji, ale należą oni do zdecydowanej mniejszości. Subiektywnie oceniając bramkarzy będących w zasięgu Bayernu, Manuel Neuer wydaje mi się najbliższy temu schematowi i wierzę, że to właśnie on miałby największe szanse by poradzić sobie z presją zostania "następcą Olivera Kahna".

Takim człowiekiem był również Artur Boruc, niewątpliwie utalentowany golkiper, niestety w przeciwieństwie do takich bramkarzy jak Kahn, czy Jens Lehmann, u Polaka w parze z odpowiednim charakterem nie współwystępował profesjonalizm.

Trudna sprawa,
Generalnie jestem zdania, iż zarząd zmarnował nam nieco młodego Krafta. Optymalnym, wg mnie, rozwiązaniem dla niego (i każdego utalentowanego młodego bramkarza Bayernu) byłoby wypożyczenie w wieku lat 18 do drugoligowego klubu. Po roku-dwóch spędzonych w drugiej lidze (zależnie od tempa czynionych postępów), wypożyczenie do pierwszoligowego przeciętniaka na okres kolejnych 2-3 lat. Jeśli po tym czasie młody bramkarz wymieniany byłby wśród najlepszych bramkarzy Bundesligi, wracałby do Bayernu jako numer 1. Wyciąganie bramkarza z rezerw i stawianie na niego wiąże się ze zbyt dużym ryzykiem, o czym boleśnie przekonaliśmy się rok oraz dwa lata temu.

19.12.2010 16:47

Problem polega na tym, iż w zespole brakuje zdrowej rywalizacji. Gdyby Van Bommel traktowany był przez trenera jak każdy inny zawodnik, wtedy nic nie stałoby na przeszkodzie, by grał tu jeszcze 1,5 czy 2 lata. W takiej sytuacji Ottl rozstałby się z klubem, sprowadzonoby Luiza Gustavo, który oswajałby się z trenerem, klubem i piłką na najwyższym poziomie. Van Bommel przecież nie musiałby przez następne 2 lata stanowić ważnego elementu podstawowej 11-stki. Ale niestety nie u naszego trenera. Podejrzewam, że MvB będzie występował w każdym meczu od pierwszej minuty spotkania, tak długo jak długo będzie tu grał a trenerem pozostanie Van Gaal. I to jest właśnie powód dla którego Mark powinien opuścić zespół ze stolicy Bawarii. Posiadać zmiennika w osobie piłkarza jakim jest Van Bommel, jest bardzo cenną rzeczą. Posiadać kluczowego gracza środka pola w osobie piłkarza o takich umiejętnościach, niestety nie.

kminas

"Po prostu w drużynie brakuje ludzi z jajami, a "Konkret" jakieś ma. Nie takie jak Effe, ale ma." - z całym szacunkiem, ale zapędziłeś się chyba nieco, ponieważ czytając Twoją wypowiedź można wysnuć niebezpieczny wniosek iż dokładnie przestudiowałeś "jaja" wyżej wspomnianych piłkarzy:)

19.12.2010 15:44

Chyba wyraziłem się dość jasno, natomiast jeśli nie, to owszem - chodziło mi o Kopenhagę. Nawet z Marsylią gdyby Inter przegrał, to nie byłby żaden cud (najwyżej niespodzianka), ale w rozgrywkach takich jak Liga Mistrzów trzeba mieć szacunek dla każdego rywala i choćby Inter trafił na najsłabszą na papierze drużynę, to w żadnym wypadku nie mógłby być pewny wygranej. Dotyczy to oczywiście wszystkich drużyn uznawanych za faworytów, nie tylko Interu Mediolan. Udowodnił to choćby Lech, pokonując Manchester City i wychodząc na 2. miejscu z grupy, w której ponoć miał być "chłopcem do bicia". Moratti to jeden z najbardziej szanowanych działaczy włoskiej piłki i z gęby przysłowiowej cholewy z pewnością by nie zrobił;)

18.12.2010 23:08

Nawet jakby to była Kopenhaga, to nie powiedzałby, że napewno wygrają. Po pierwsze tego wymaga profesjonalizm, po drugie, Moratti nie jest idiotą i z pewnością wie, że we współczesnym futbolu na tym poziomie nie ma już słabeuszy i gdyby Inter jakimś cudem przegrał, to taką wypowiedzią tylko by się skompromitował.

18.12.2010 22:24

Z wywiadu jednoznacznie wynika, że Van Gaal nie chce ani odejścia Van Bommela, ani zakupu nowego lewego obrońcy. W gruncie rzeczy z wywiadu można wysunąć wniosek, jakoby Van Gaal w ogóle nie widział potrzeby wzmacniania klubu zimą. Chociaż, w sumie Holedner nie wypowiada się na temat sytuacji na środku defensywy

@Rael, Klinsmann też zostawił reprezentację i przyszedł do Bayernu. Loew w końcu odejdzie z DFB, ale uczyni to zapewne nie wcześniej jak po EURO2102.

18.12.2010 20:07

Szczerze mówiąc, to z tej wypowiedzi nie wynika, żeby Moratti obawiał się Bayernu.

18.12.2010 20:02

No to wdepneliśmy. Będzie ciężko, szczególnie w pojedynkach Van Buyten vs Milito...

@rafalito123

"Petr Mertesacker szuka nowych wrażeń - tak bynajmniej podają niemieckie media"

Po pierwsze to "Per" a nie żaden "Petr". Po drugie to przeczytaj w słowniku co znaczy słowo "bynajmniej".

17.12.2010 15:33

Loew sprytnie to rozwiązał, a Ballack chyba nie zrozumiał aluzji i dalej pcha się na trzeciego. To jest piłkarz, który po MŚ2010 powinien był zakończyć reprezentacyją karierę. Pech chciał, że doznał kontuzji i teraz czuje niedosyt, ale to już jego prywatny problem, uważam że Niemcy mają wystarczająco utalentowaną młodzież, by nie musieć sięgać po 34-letniego zawodnika u schyłku swojej kariery.

16.12.2010 21:58

http://www.youtube.com/watch?v=Snap74NfT6s

oglądaliście teledysk z Riberym ;]

16.12.2010 17:16

Chyba jako członek sztabu szkoleniowego....
O ile dobrze liczę, w 2015 Franck będzie miał 32 lata. Obecnie mimo wieku lat 27 on nie gra zbyt dobrze. Powinien się wziąć do roboty i pomyśleć co wydarzy się w styczniu, czerwcu, za rok, a nie co się będzie działo za 5 lat.

16.12.2010 17:15

Już założę się, że oni mają bardzo dobrych prawników, którzy o wiele lepiej od was wiedzą, czy FCB ma szanse na odszkodowanie, czy go nie ma. Jedynym powodem dla którego został sprokurowany cały ten szum - zakładając że nie powstał on w celu uzyskania odszkodowania - może być chęć zwrócenia uwagi opinii publicznej na problem kontuzji zawodników wracających ze zgrupowań kadrowych. Innej możliwości nie widzę.

16.12.2010 17:01

"w niebo wzięty" - "wniebowzięty" jest to związek frazeologiczny, który pisze się razem.

16.12.2010 16:43

Dobrze, szału nie robi ten Baines, chociaż w mocniejszym zespole, a do tego w słabszej lidze napewno byłoby mu łatwiej.

15.12.2010 17:19

Taa, się wysilili, 3 koszulki i jeszcze nie wiadomo czy swój rozmiar trafisz ;) Ale nie narzekam, w końcu nic to nie kosztuje. Może wezmę udział, ale jeszcze nigdy nic nie wygrałem więc się nie nastawiam ;]

15.12.2010 17:17

Więcej strzałów od nas ma tylko BVB, ale ze skutecznością jest u nas niestety o wiele gorzej.

15.12.2010 16:34

Z każdym trenerem na początku tak jest, w końcu to jest dwudziestu kilku samych zawodników do ogarnięcia, do tego jest zarząd, sztab szkoleniowy, może się człowiek pogubić. Z Louisem też tak było, jak przez pół sezonu uważał, że Lell jest środkowym obrońcą:)

15.12.2010 11:34

To przeczytaj jeszcze raz i jeszcze raz i tak aż "skumasz". Jeśli nie dasz rady, to trudno.

14.12.2010 19:54

Uuups. Przepraszam, nie chciałem wywołać takiej burzy :) Ale się nie wtrącam, ponieważ krzysiekFCB to taki typ, który jest przekonany o tym iż posiadł monopol na prawdę i w swoim (szkoda że tylko i wyłącznie) mniemaniu jest mistrzem sarkazmu i ciętej riposty, a jeśli zabraknie mu argumentów, to po prostu nie odpisuje, ponieważ zapewne nie jest w stanie przyznać się do błędu, więc my dwaj nie mamy o czym rozmawiać.

Uważam że Bayern po 2-3 klasowych wzmocnieniach nie ma NAJMNIEJSZEGO powodu by się chować przed Barceloną, Realem, ani żadną inną tak zwaną "europejską potęgą", ponieważ sam do takowych należy. Pogadamy za 7-10 lat, kiedy Barca, Real, Manchester będą na dnie, (lub w najlepszym przypadku w środku stawki) zaciągając kolejne kredyty, po to by spłacić poprzednie, o ile w ogóle zostaną dopuszczone do rozgrywek po wejściu zasady Financial Fair Play, zaś Bayern będzie tym, czym przed 10 laty był Real Galacticos, tym czym w 2005-2008 była Barcelona z Ronaldinho w środku pola... ale pewnie pana krzysztofaFCB już tu nie ujrzymy, gdyż pewnie zmieni nick ze wstydu, zakładając oczywiście, że wczesniej dostanie (kolejnego) bana i w ogóle go tu oglądać nie bedziemy. Takie jest moje zdanie, pozdrawiam.

14.12.2010 19:32

Tak się składa, że news "Kapitan chory na grypę", to nie jest niepokojąca wiadomość w Bayernie.

14.12.2010 17:27

Obecny Bayern + 2 defensorów ("Jednak to musi być najwyższa jakość") > Barcelona obecnie. Jakość piłkarzy podobna, a porzynajmniej nie mamy długów i nie wypier....my po 60 baniek na piłkarzy, którzy grają przez pół sezonu...

14.12.2010 17:22

W pierwszej chwili przeczytałem Cassano i się ucieszyłem. Co do bramkarza, to cóż, wlolałbym żeby był on Niemcem.

14.12.2010 16:46

Za co byś wyjebał? Za to, że klub chce zarobić 30 milionów rocznie więcej? Dodajmy - bardzo zadłużony klub... 30 milionów to wielkie pieniądze i zapewne "sprawca tej żenady", a więc zarząd klubu FC Barcelona w dupie ma zdanie wszystkich socios, którzy najprawdopodobniej mimo wszystko z całego serca popierają ten pomysł...

14.12.2010 01:55

Czemu Real jest na drugim a nie Bayern z umową o tej samej wysokości?

13.12.2010 20:05

Myślę, że miał na myśli, to co powiedział, czyli lewą obronę. Wg mnie Badstuber w zeszłym sezonie na boku spisywał się dużo lepiej niż gdy został przestawiony na środek. Nie jest to piłkarz o umiejętnościach technicznych Lahma, ale gdy grał na boku był praktycznie nie do przejścia, czasami do przodu też potrafił wybiec, on jest jeszcze młody i ma czas na poprawienie gry "do przodu". Inna sprawa, że Van Gaal zachował się bardzo nieprofesjonalnie mówiąc, że gdy tylko jest zdrowy, zawsze będzie grał w pierwszym składzie. Przecież z tego samego powodu, na własne życzenie odszedł Lucio, któremu Van Gaal powiedział, że Brazylijczyk (ponoć TAK JAK KAŻDY u Van Gaala), będzie musiał udowodnić swoją wartość na boisku i wywalczyć sobie miejsce w pierwszym składzie. A tymczasem wychodzi na to, że za odejściem Lucimara stały jakieś inne powody.

13.12.2010 12:49

Wreszcie jakieś konkrety. Oby tylko nie wyszło jak z Coentrao - ten za drogi, ten za duże wymagania płacowe, tamten jednak za słaby i w lutym Van Buyten - Demichelis - Contento..

13.12.2010 12:42

Spoko Darth Smd, faktycznie nie domyśliłem się, w internecie ironię czasem ciężko wyłapać

12.12.2010 16:09

Darth Smd, co Ty, w 0:35-0:42 to on właśnie jest uśmiechnięty, zobacz sobie na zdjęciach w internecie jak się uśmiecha, on zawsze ma takie jakby smutne oczy. Z resztą gdyby nie chciał tu zostać, to by nie podpisywał i już, mógłby odstawić taki "cyrk" jak Ribery, więc jeśli z jakiegoś powodu nie był zadowolony, to napewno nie z powodu pozostania w Bayernie. :)

12.12.2010 13:31

http://www.youtube.com/watch?v=Y2jzCHJanZQ - tu jest lepsze wideo. Mogliście to wrzucić,
Jak dla mnie Bastian gdy oznajmia kibicom, że zostaje nie wygląda na "smutnego" :)

Teraz jeszcze tylko dokupić im po dobrym zawodniku (Lahmowi obrońce na drugą flankę, Bastianowi partnera na środek pomocy) i może być za rok czy dwa naprawdę dobrze. Jeśli nasi działacze i trener wyciągną w końcu wnioski z ostatnich lat, to wkrótce może nie być na nas mocnych w Europie. Co tam BVB! niech się cieszą swoim 5 minut na "szczycie".

12.12.2010 12:58

"Z początku grałem jako środkowy pomocnik, później zająłem ulubioną dla mnie pozycję defensywnego pomocnika"

chyba jako środkowy obrońca

11.12.2010 15:52

Po co podajecie te swoje "rankingi", nie rozumiecie, że Castrol nie ustawia tego wg własnego widzimisie, tylko w 100% na podstawie statystyk tych piłkarzy? To tak jak z IFFHS, tu grają rolę tylko i wyłącznie liczby, a nie czyjeś subiektywne wrażenie, dla jednego Messi gra "ładniej" a dla drugiego Cristiano Ronaldo, ale tutaj to nie ma żadnego znaczenia. Jeśli Piszczek z Błaszczykowskim zaczęliby nagle strzelać po 20 bramek w sezonie, asystować, zaliczać po 15 czystych odbiorów na mecz i tak przez najbliższe 5 lat, to mielibyśmy w tym rankingu pierwsze dwa miejsca okupowane przez Polaków i co za róznica, czy Messi gra ładniej od Piszczka, czy brzydziej, to są w 100% statystyki. A podawanie jak wy byście to ustawili, to kompletna strata czasu a do tego dziecinada. Kogo to obchodzi jak wy byście to ustawili... równie dobrze moglibyście na pierwszym miejscu samych siebie wpisać.

11.12.2010 02:19

Klosiu przecież to jest info z października 2009

10.12.2010 17:11

Klosiu, to podaj link do newsa, a najlepiej przetłumacz i wrzuć :)

10.12.2010 17:06

Powiem szczerze: My się martwimy słabą formą Francka od ponad roku, ale nie zapominajcie drodzy przyjaciele, że nasz drugi skrzydłowy, również doznał poważnej kontuzji i wcale nie powiedziane jest, że od razu po jej wyleczeniu będzie prezentował najwyższą formę, niestety ale wcale też nie jest powiedziane, że w ogóle wróci do formy, przecież Holendrowi groził nawet przedwczesny koniec kariery. Ja to po cichu boję się, żeby z Arjenem nie było tak ja z Franckiem. Echh, fajnie by było zobaczyć jeszcze kiedyś duet RR razem na boisku w pełnej formie wkręcający przeciwników w ziemię, jak to miało miejsce przez bardzo krótki okres czasu tuż po zakupie Robbena...

10.12.2010 13:47

chodan, a jacy wg ciebie "bardzo dobrzy obrońcy", mogący grać w Lidze Mistrzów mogliby do nas zimą dołączyć?

10.12.2010 12:57

Mogliby dać Kraftowi szansę. I nawet nie wiązałoby się to aż z takim ogromnym ryzykiem... po prostu należy przede wszystkim wzmocnić defensywę, dwoma bardzo dobrymi graczami. Jeśli nasza obrona będzie naprawdę solidna, to nawet jak Kraft w ciągu pół roku okaże się niewypałem, to przy odpowiednim zabezpieczeniu ze strony obrońców do katastrofy dojść nie powinno. W tej chwili nasi obrońcy są niczym dodatkowy napastnik rywala, więc bramkarzowi jest szczególnie trudno. Jestem za tym, by dać mu szansę

10.12.2010 12:54

Wiem, że to nie jest taka rzecz, z której należałoby się śmiać, ale ten jego kuzyn trochę faktycznie jest tak ubrany jakby był męską prostytutką, więc nie dziwię się, że gazety znowu węszą sensację :D A poważnie, to fajne, że Franck go nie olał, w końcu to rodzina, a on jest chyba w całej rodzinie zdecydowanie najbogatszy.
Swoją drogą jak ktoś nie wie, to Franck ma też brata rodzonego, który ma na imię Francois i też gra w piłkę:
http://storage.canalblog.com/34/88/183237/9381505_p.jpg
ale są niezbyt podobni, jak na rodzonych braci :)

10.12.2010 12:46

no szuka klubu przecież...

09.12.2010 16:29

Błąd zrobili, że pozwolili Kraftowi "gnić" jako nr 2 w tym sezonie. Trzeba było wypożyczyć go gdzieś gdzie miałby szanse się pokazać. Po kilku występach powierzać mu na cały następny sezon rolę pierwszego bramkarza, wiąże się ze zbyt dużym ryzykiem, z drugiej zaś strony trzymanie kolejny sezon weterana Butta, tylko na wypadek, gdyby Kraft okazał się nieporozumieniem po pierwsze nie ma sensu, po drugie nawet jest nie wykonalne, ponieważ Hans już zapowiedział, że jeśli zostanie, to tylko jako nr 1. Natomiast zakup Manuela Neuera, tudzież jakiegokolwiek "sprawdzonego" już bramkarza oznacza koniec Krafta w tym klubie. Trzeba przemyśleć tą decyzję, od tego jest sztab trenerów oraz scoutów, którzy potrafią oszacować potencjał zawodnika, Phillipp Laux jest psychologiem, więc jest także osoba, która jest w stanie powiedzieć, czy Kraft poradzi sobie psychicznie, bo wiemy co się stało z utalentowanym Rensingiem... gra w Bayernie na pozycji bramkarza, jest dużym obciążeniem psychicznym dla młodych zawodników, każdy błąd od razu jest na pierwszych stronach gazet, ciągłe porównania do legendy Olivera Kahna, młodzi bramkarze w FCB nie mają łatwego życia...

09.12.2010 16:26

soap123 "lepszą" :P

pewnie, że identyczne, jak wszystkim po "3" dali. Ale fakt, to się rzadko zdarza żeby Bild i Kicker tak się "zgrali".

09.12.2010 16:05

Wiadomo, że Khedira nie powie "super ekstra, nie mogę się doczekać kiedy zaczniesz dla nas grać, na twoim miejscu minuty bym się nie zastanawiał", bo musiałby być głupi by strzelać sobie w stopę. Jeśli przyjdzie Bastian, to ktoś ze środkowych pomocników Realu będzie musiał usiąść na ławie i ciekawe kto to będzie...

Inna sprawa, to że akurat "w rozmowie z magazynem SportBild", Khedirze zebrało się na zwierzenia...

09.12.2010 13:14

Kopenhaga, to byłoby coś, wiem że przyjęcie za pewnik zwycięstwa w meczu z nimi byłoby dużym błędem, ale chyba wszyscy się zgodzą, że to jest zespół o klasę słabszy od Bayernu, a teraz właśnie to czego nam trzeba, to trochę luzu w pucharach, by móc skoncentrować się przede wszystkim na poprawie sytuacji na własnym podwórku.

09.12.2010 13:04

Wow, po raz pierwszy pupilek nie zgadza się w czymś ze swoim panem. Mareczku, odcinasz gałąź na której siedzisz...

09.12.2010 13:01

Na bank i będą siedzieć w zielono-białych szalikach :P Ludzie pomyślą, że z Greuther Furth się jacyś kibice zapodziali. Raczej wątpię by siedzieli na ławce podczas meczu. Pewnie będą mieli tylko wgląd w to co trener tam sporządził podczas meczu, swoją drogą też jestem ciekawy co on tam przez cały mecz bazgra :D

08.12.2010 17:46

Szybki, nie oglądałeś Chile na MŚ?

Tostu, no to przecież piszę to samo, co przed chwilą napisałeś, chyba nieuważnie przeczytałeś mój komentarz, jedyne w czym się nie zgadzamy to, że wszechstronność piłkarza jest jego zaletą a nie wadą i wciąż tak uważam i zapewne większość trenerów piłkarskich sięze mną zgodzi, ponieważ mając do dyspozycji kilku takich zawodników, masz ten komfort, że nie musisz dopasowywać taktyki do zawodników, ale możesz sobie pozwolić na grę taktyką jaką chcesz, dostosowując swoich uniwersalnych piłkarzy do swojego zamysłu taktycznego. Pomyślcie, kto uważał jeszcze 2 lata temu Schweinsteigera za defensywnego pomocnika. Przecież to dla wszystkich był skrzydłowy z krwi i kości (tyle że słaby), jakoś mu długo nie zajęło przystosowanie się do nowej pozycji, a wręcz śmiem twierdzić, że gra na niej o wiele lepiej niż na swojej "nominalnej" jeszcze do niedawna pozycji bocznego lewego pomocnika.

08.12.2010 17:43