Wiadomo, że im teraz żal dupe ściśnie, bo muszą się zadowolić średnim, póki co, De Geą, z którego w cale nie wiadomo co w przyszłości będzie. A Neuer to klasa światowa. Każdy zespół chciałby takiego bramkarza mieć u siebie.
20.04.2011 21:02
Może nie całkowicie, ale cała wypowiedź mniej więcej wygląda tak:
"Co mnie wkurza, to że niektórzy ludzie przekręcają moje słowa. Nie powiedziałem nigdy, że będę chciał odejść, jeżeli będziemy grać tylko w UEFA Europa League w przyszłym sezonie".
Zapytany więc dlaczego nie zadeklaruje jasno, że zostanie w klubie odpowiada:
"To samo miało miejsce w Realu i Chelsea. Nawet nie myślałem, że mogę odejść i odszedłem. To ma związek ze szczerością wobec kibiców. Być może dlatego nie ma jasnej deklaracji. Jedno jest pewne: ode mnie to nie wychodzi. Gdy ktoś zadaje pytanie to logiczne, że odpowiadam. I jeśli zostaje przekręcone nic na to nie mogę poradzić."
20.04.2011 20:53
Powinni podpisać na czas nieokreślony i tak wiadomo, że po 2020 roku nic w tej kwestii się nie zmieni.
20.04.2011 08:48
Nie dziwcie się, że padają wyzwiska. Spójrzcie obiektywnie, co by u nas na tej stronie się działo gdyby np Schweinsteiger latem miał przejść do Realu i już w tej chwili był z nimi dogadany.
20.04.2011 08:46
Ja nie twierdzę, że Gustavo jest słaby, tylko przewiduję jaka będzie sytuacja, młody piłkarz nie będzie chciał siedzieć na ławce, a Bayern będzie chciał odzyskać chociaż część zainwestowanych w niego pieniędzy. Mam nadzieję, że przebije się do wyjściowej 11, ale będzie ciężko, bardzo ciężko.
19.04.2011 18:54
Nie wiem czy tylko ja na tej stronie jestem nie w pełni usatysfakcjonowany tym transferem? Mam nadzieję, że starania o Coentrao nie zostaną zaniechane. Sądzę też, że pora powoli myśleć o pożegnaniu Gustavo. Nie sądzę, żeby Brazylijczyk odegrał jeszcze wielką rolę w tym klubie. Vidal jest praktycznie w drodze do Bayernu, Jupp ponoć nie jest wielkim entuzjastą Gustavo. Zdaje mi się, że zimą lub za rok po sezonie wróci do Hoffenheim za 10-15 milionów.
19.04.2011 18:46
Na TZ jest. TZ to gazeta Monachijska, więc normalne, że pierwsza taki news podała.
19.04.2011 18:33
Sam nie wiem, powiem Wam szczerze... Jeśli ten transfer ma oznaczać brak Coentrao, to jestem rozczarowany.
19.04.2011 18:32
Jeszcze nie wiem co na ten temat mam myśleć, jakoś za szybko to wszystko :D Narazie mam mieszane uczucia.
19.04.2011 17:57
Widzicie jaki ten Dante zajebisty? ;d Bez niego Gladbach co mecz 7 bramek w plecy.
16.04.2011 21:20
Dobra, pusta rozmowa. Zwykłe czepianie się słówek. Przynajmniej jeden mecz z Borussią Bayern oddał na własne życzenie, strzelając sobie praktycznie 2 "samobóje", podobnie jak na własne życzenie oddał (przegrał lub zremisował) 30% meczy w tym sezonie. I tyle. Kontuzję miał piłkarz, który znaczy dla klubu prawie tyle co Messi dla Barcy, drugi który jest sercem i płucami w ogóle nie powąchał zapachu murawy w tym sezonie, trener zamiast pracować z piłkarzami wolał jaja pokazywać. Co tu dużo mówić, zrobiliśmy wszystko, by będąc najlepszą drużyną ligi znaleźć się na 3 miejscu w tabeli. Prawda jest taka, że my już gorzej grać nie możemy. Gdy my jesteśmy w kryzysie to zajmujemy 3 miejsce, gdy Borussia lub Bayer jest w kryzysie to zajmuje 8-10 miejsce. Można się również zgodzić z twierdzeniem: "Bayer jest w chwili obecnej w lepszej formie niż Bayern", nie z tym, że Bayer jest silniejszy. Być może to zwykły przypadek niefortunnego dobrania słów, tak czy inaczej trudno się z nimi zgodzić. I tyle w tym temacie, jeśli o mnie chodzi. Pozdrawiam kibiców FCB i mam prośbę, by ci napinacze z Borussi najpierw odpowiedzieli mi na pytanie gdzie byli w zeszłym sezonie i dlaczego nie było ich tutaj, a później grzecznie więcej się tu nie logowali, bo to nie jest fansite Borussi.
07.04.2011 20:00
Nie wiem co on powiedział dokładnie w rzeczywistości, ponieważ mam przed sobą tylko tłumaczenie, jeśli jednak tak wnikliwie analizujemy poszczególne słowa, to uważam, ze w tym sezonie Borussia i Leverkusen nie są silniejsze od Bayernu. Ani lepsze (czego Klopp de facto nie powiedział). Można zgodzić się ze stwierdzeniem, że "w tym sezonie Borussia czy Bayer wypadli lepiej od Bayernu", "że byli drużyną równiej grającą", "mocniejszą psychicznie", "lepiej ułożoną", że w tej chwili "Bayer bardziej zagraża Borussi niż Bayern" - można było użyć wielu innych słów, z którymi byłbym w stanie się w pełni zgodzić. Ale dla mnie Bayern z Gomezem, Schweisnteigerem, Lahmem, Robbenem i Riberym jest drużyną zarówno w tej chwili jak i w tym sezonie O NIEBO silniejszą od dwóch wyżej wymienionych.
07.04.2011 19:44
Wy chyba macie coś z głową... Borussia lepsza od Bayernu?? Co to znaczy? Że borussia jest w stanie wygrać 7/10 meczów przeciw Bayernowi? Że większość piłkarzy Borussi przewyższa umiejętnościami piłkarzy Bayernu?? Czy że Borussia jest większym klubem od Bayernu? Ani jedno, ani drugie ani trzecie. Prawda jest taka, że jako klub, zespół, drużyna, marka, Borussia zwyczajnie się nie umywa do Bayernu podobnie jak Leverkusen i jak Wolfsburg 2 lata temu. Tak jak poniżej jakiś rozsądny kibic napisał, pozycja w tabeli oznacza mniej więcej tyle, że zostali dobrze przygotowani, że potrafili wygrać najważniejsze mecze w sezonie, że mieli trochę więcej szczęścia i że mają swoje 5 minut, które nie uprawnia ich do wygłaszania takich herezji, chyba, że celem tego jest autokompromitacja.
07.04.2011 19:19
Ja jebie. Jak można winić trenera za to, że zawodnicy spier...... 3 setki i przez praktycznie pół meczu grali jakby to był sparing a nie mecz o awans do ćwierćfinału LM. W pierwszej połowie drużyna grała piękny futbol, ale bardzo nonszalancki. W drugiej połowie tylko nonszalancji. Przez cały mecz zawodnicy byli bardzo pewni siebie. Robben to nawet głupi uśmiech miał na mordzie jak spudłował z 3 metrów w pierwszej części spotkania. Tak nie można grać w meczach o tak wysoką stawkę.
16.03.2011 14:08
Tymoszczuk najpewniej latem odejdzie, z Kroosa Heynckess w Bayernie zrobi to samo co w Bayerze, czyli jednego z najlepszych ofensywnych pomocników Bundesligi, Luizowi Gustavo być może przyjdzie na stałe zagościć na lewej flance, w przypadku gdy nie uda się sprowadzić bocznego obrońcy, co może nie być łatwe, więc ten Montolivo dla nas jak znalazł. Nawet jeśli Gustvao miałby grać na środku, to po przyjściu Włocha będą 3 klasowe '6' na 2 pozycje, a w takim klubie to i tak o 1 za mało. Później któryś dostanie kontuzji i znowu zaczniecie narzekać, że Barca to ma 2 garnitury klasowych piłkarzy a w Bayernie jak zawsze Ottl biega.
10.03.2011 21:57
Nie powiedziałbym żeby było dużo lepszej muzy niż Bob Marley. Tzn pod względem muzycznym pewnie tak, ale nie, jeśli chodzi o wartość intelektualną. Ale co można wiedzieć o Marleyu znając kilka piosenek na krzyż. Tylko, że wtedy lepiej się nie wypowiadać.
06.03.2011 02:07
takimi tekstami to co najwyżej wrzucasz sam sobie, bo inni to czytają i oceniają twój poziom intelektualny, a po mnie te wulgaryzmy spływają.
05.03.2011 17:52
Do tego jeszcze z użytkownikiem B@rtlej w pakiecie.
05.03.2011 17:49
Najlepszy ruch to by zrobili moderatorzy tej strony wyrzucając z tej strony tego knura o pseudonimie tusaback.
05.03.2011 17:47
Basler skrytykował kibiców na Allianz Arena za wygwizdywanie najlepszego, jego zdaniem bramkarza na świecie. To w tym linku który podałem. A co do meczu, to mam nadzieję że od początku na środku wystąpi Kroos i Luiz Gustavo.
04.03.2011 17:52
Ze zwycięstwami może być im ciężko, natomiast zdobycie mistrzostwa w 29 kolejce i najmniej straconych bramek jest jak najbardziej możliwe do uzyskania.
Dudikov, obejrzyj sobie powtórkę strzału Gomeza. Zobaczysz, że piłka podskoczyła na kępie trawy tuż przed uderzeniem.
Oni mają Eto'o, my mamy Robbena. My, tak samo jak oni posiadamy zawodnika potrafiącego stworzyć coś z niczego. Z tą różnicą, że nasz gra na skrzydle a ich w ataku. Kogo oni mają w środku pola potrafiącego samemu coś zrobić? Równie dobrze można powiedzieć, że Stankovic to "drewno". Albo Cambiasso, który tylko w defensywie coś potrafi.
Jeśli chodzi o "atuty" Gomeza, to jego atutem jest 28 bramek w 32 meczach. I tyle do powiedzenia. Kiedy po raz ostatni "niedrewniany" Klose zdobył 28 bramek w sezonie?
24.02.2011 13:18
Tak to jest jak się za krytykę biorą ludzie co pojęcia o piłce nie mają. Zamień drużyny taktykami i zobaczymy, kto będzie grał bardziej statycznie i który snajper zaprezentuje się lepiej. Wy się nie znacie na futbolu, tylko oceniacie to co zobaczyliście. To co widzieliście to Gomez przez 2/3 meczu schowany za obrońcami Interu, wolno rozgrywający piłkę Bayern i od wielkiego dzwonu szybka kontra Interu. Gdyby to Bayern murował bramkę 8 czy 9 zawodnikami to nie sądzę by Inter nie grał "statycznie". To samo gdyby Bayern grał z kontry i nasi napastnicy mieli tyle wolnej przestrzeni co Eto'o, to byśmy roznieśli w mega "niestatyczny" sposób Inter z 5:0, bo Robben nie miałby 3 zawodników na plecach, ale jednego i wtedy zacząłby się taniec z piłką i prostopadłe piłki na Gomeza. Oceniacie zawodników jak moja babcia, po tym który "ładniej wypadł", potem się nie dziwcie, że wszyscy po was pojadą.
24.02.2011 13:02
Pewnie w studio jak zawsze pojadą po Bayernie.
23.02.2011 20:20
Ale napięcie przed meczem. Znowu w stresie przyjdzie oglądać :D
23.02.2011 20:19
Na jakiej prawej? A Lahm gdzie?
23.02.2011 20:13
Ja cię nie śmiem nawet posądzać o obiektywizm. Uprzedziłem jedynie twoje ewentualne tłumaczenie swojej obłudą podszytej wypowiedzi. Ja ci nie zarzucam braku obiektywizmu, bo to oczywiste, że go nie masz, tylko fałsz, a to całkiem co innego ;] I nie mów, że nikt tu nie jest obiektywny. Ja jestem obiektywny.
22.02.2011 20:07
"Życzę Wam jak najlepiej ale, przestrzegam przed zbytnią pewnością.
Inter 2-0 Bayern"
Na koniec wyszedł cały fałsz i udawana życzliwość. Skoro życzysz nam jak najlepiej to dlaczego obstawiasz 2:0 dla Interu? I nie mów, że starasz się być obiektywny, bo sam doskonale wiesz, że nie jesteś.
22.02.2011 18:35
Kogo by nie wzięli, to zawsze znajdzie się taki co powie, że był stronniczy. Dla mnie nie ma znaczenia kto sędziuje. Jak ma wypaczyć wynik, to i tak wypaczy. A jeśli będziemy po prostu zdecydowanie lepsi, to wygramy, z pomocą sędziego czy bez.
22.02.2011 16:32
No teraz są te czasy. Myślisz, że się nie boją? Jestem pewien, że 3/4 zespołów obecnie grających w Lidze Mistrzów tylko na Barcelonę bardziej wolałaby nie trafić. Jeśli ty uważasz, że "Manchestery, Barcelony, Milany i Reale" nie boją się trafić na Bayern, to nie wiem co Ty tutaj robisz. A już Real i Manchester to chyba w szczególności na Bayern nie chciałyby trafić.
22.02.2011 16:27
"Cambiasso takze jest lepszy od Świniopasa", czyli rozumiem od ciebie? Bo jeśli mówisz o piłkarzu Estebanie Cambiasso i porównujesz go do Bastiana Schweinsteigera, to tak jakbyś porównywał Sneijdera do Xaviego. Niby też rozgrywający a jednak Xaviemu może buty czyścić. Schweinsteiger to 1 z 3 najlepszych defensywnych pomocników świata, a kto to do kija jest ten Cambiasso?
22.02.2011 16:23
Czemu serwis Goal.com radzi Interowi jak pokonać Bayern a nie Bawarczykom jak rozjechać Inter na Giuseppe Meazza? Czemu każdy tak nienawidzi Bayernu? I nie rozumiem jak Inter może być faworytem bukmacherów? Chyba oni nie oglądają meczów, tylko tak z góry założyli po zwycięstwie z poprzedniego sezonu. Mam nadzieję, że Tomek z Robberym i Gomezem puszczą bukmacherów z torbami.
22.02.2011 12:31
maniek, oglądałeś wczoraj? Gomez pod własne pole karne się cofał.
20.02.2011 17:54
Mam nadzieję, że po tym wywiadzie, nikt już więcej na tej stronie nie napisze, iż ma nadzieję na transfer bocznego obrońcy latem. Bo takiego transferu na 500% nie będzie i to wynika jasno z tego wywiadu. I prawdopodobnie środkowego obrońcy też nie będzie, bo jest ich w zespole aż pięciu.
Tak naprawdę jedynymi ocenami, z którymi można się zgodzić są oceny Mullera, Robbena, Gomeza i ewentualnie Schweiniego, który wszak mógł otrzymać 0,5 oceny wyżej. Dla mnie Bastian to bohater wczorajszego meczu. Takie piłki jakie on wczoraj zagrywał, ( 30-metrowe podania na czubek buta, to chyba tylko Beckham za najlepszych swoich czasów grał). Ribery, Gustavo, Lahm, Tymoszczuk za nisko, a oceny rywala to chyba z innego meczu.
20.02.2011 10:58
Sami z siebie na pewno nie będą sprzedawać. Chyba, że któremuś kończy się kontrakt, lub otrzymają ofertę nie do odrzucenia.
19.02.2011 17:42
Boję się tylko żeby nie padł remis, po błędach defensywy. Jak stracimy gola to znowu zamurują bramkę i będzie obrona częstochowy.
19.02.2011 17:33
Niech ktoś mi po wie PO CO? Tu potrzeba 2-3 obrońców, a ten piłkarz jest nam kompletnie niepotrzebny zupełnie do niczego. ;/
19.02.2011 17:30
Windowlicker, nie zczaiłeś sarkazmu.
19.02.2011 12:58
Nie ma się co dziwić, ani tym bardziej irytować. Przecież Van Gaal uzasadnił swoją decyzję odstawienia Breno od składu. Mianowicie tym, że Tymoszczuk jest po prostu lepszy w kreowaniu akcji. Ja przyjmuję do wiadomości to uzasadnienie i się z nim zgadzam. Ponoć Van Gaal jeszcze szuka bramkarza, który byłby ciut lepszy w kreowaniu akcji, bo Kraft może i jest lepszym reżyserem gry od Butta, ale to jeszcze nie poziom Bayernu. Prawdopodobnie dlatego zrezygnowaliśmy z Neuera. Widzieliście jaki on ma kiepski przegląd boiska, nie...
19.02.2011 11:17
scaloniFCB -> no dobra, każdemu może się od czasu do czasu błąd zdarzyć, Chiellini w przeciwieństwie do naszych "złotych chłopców" nie zawala bramki w każdym jednym meczu.
rzeszoto -> nom, musze przyznać, że mnie także Kroos w tym sezonie rozczarowuje, ani na skrzydle ani za napastnikiem się specjalnie nie wyróżnia, chyba, że w sensie negatywnym, też bym go spróbował za Van Bommela, z tym że narazie Tymoszczuk bardziej zasługuje na miejsce w środku pola.
05.12.2010 19:23
Zawsze lepszy taki, niż taki który nie daje rady Matusiakowi. A poważnie, to Chiellini jest uważany za jednego z najsolidniejszych obrońców na świecie, praktycznie żaden gol Lecha przeciw Juve nie padł z winy Chielliniego, chyba że sobie czegoś nie przypominam.
05.12.2010 19:09
"Będzie dobrze, tylko troche wiary, druga runda bedzie nasza..."
... powiedział Daniel Van Buyten...
04.12.2010 20:45
Skandal, takiego spisku przeciw Bayernowi jeszcze nie było :O Super trener, super drużyna, a wyników nima. Tylko ja się pytam gdzie są fani Van Gaala sprzed sezonu i gdzie są te dzieciaki, które bluzgami rzucały w poprzednim sezonie, jak coś złego powiedziałeś na Riberego?
04.12.2010 20:44
@tusa, Skończ z tym "drewniactwem", żałosny jesteś, a do tego naiwny, jeśli myślisz, że trener, który przez pół swojego życia za głównego napastnika w AC Milanie miał największe "drewno" futbolu Filippo Inzaghi wyrzuci takiego snajpera jak Gomez
04.12.2010 20:40
Chodzi oczywiście o Riberyego
04.12.2010 20:35
Dokładnie. To nie Van Gaal stworzył Bayern, tylko Robben stworzył ten zespół tak jak i Robben stworzył mit wielkiego trenera, w cudowny sposób odradzającego się z popiołów, po dłuższym rozbracie ze światowym futbolem. A prawda jest taka: nie ma Robbena - nie ma Van Gaala, nie ma Robbena - nie ma Bayernu. Ribery to jest piłkarz na poziomie Wolfsburga albo VFB, i to też nie jako gwiazda, ale część zespołu, gwiazdą to on mógłby być w Borussi M'Gladbach albo w Fc Koeln, a oni z nim podpisali 5-letni kontrakt, z najwyższymi zarobkami w zespole. Wy gadacie na Gomeza... to jest dopiero prawdziwy sezonowiec - 2 lepsze sezony i już wielka gwiazda światowego futbolu się zrobiła, a prawda jest taka, że to były 2 sezony jego życia, a przed tymi dwoma sezonami jak i po tych 2 sezonach to bardzo przeciętny piłkarz na Metz, lub Galatasaray.
04.12.2010 20:33
Wszystkim piłkarzom, których wymieniłem dać bezterminowe kontrakty, to są piłkarze, którzy powinni grac w Bayernie tak długo jak mają na to ochotę.
04.12.2010 20:23
Co oni tak chwalą tego Neuera? Przecież naszemu diamencikowi Kraftowi to on może buty czyścić. Żadnego Neuera w Bayernie! Kraft na budę,Haas z Van Buyenem i Contento na obronę i mistrz jest nasz. Aha i jeszcze Van Bommel koniecznie ma grać w środku.
04.12.2010 20:21
Zaczynają się bluzgi na Gomeza. Mógłby strzelać przez 10 meczy z rzędu po hat-tricku, jeden mecz bez gola i dzieci neostrady mają na czym swoje problemy w szkole wyłądować.
04.12.2010 20:15
Po raz kolejny zostaliśmy ośmieszeni w tym sezonie. Nie zdzwi mnie jak wkrótce to my zaczniemy dostawać po 5:0 od 1.FCK, Powiem krótko: Van Gaal ZNISZCZYŁ Bayern w tym sezonie nie przeprowadzając żadnego transferu,
04.12.2010 20:14
Nom, zajebisty jesteś tylko jakoś nikt cię tutaj nie lubi, o najwierniejszy kibicy Bayrenu
04.12.2010 20:10
Nie wiem czemu Kraft nie gra, skoro on taki dobry, że Van Gaal nie chce Neuera, to co on robi na ławce...
04.12.2010 20:08
Wszystko przez ten cały spisek, drużyny w Bundeslidze grają tak, by spuścić Bayern do 2 ligi.
04.12.2010 20:05
Gorka, koleś który jest bramkarzem i ma 179cm wzrostu nigdy nie sprawdzi się na najwyższym poziomie futbolu. To jest bramkarz, który już od lat przymierzany był do czołowych klubów w tym do Arsenalu, Manchesteru United i nikt nie zdecydował się go kupić ponieważ bramkarz o 185cm wzrostu jest niski, a co dopiero taki mikrus!
04.12.2010 15:39
Allianzz | 04-12-2010, godz. 14:59:33
Na środku obrony mamy Badstubera, Breno, Micho
A to dobre! ;d
04.12.2010 15:35
Że podpisze, Klosiu710 to nie wątpię, tylko czy mu go zaproponują, bo jakoś powalająco nie gra i jeśli Van Gaal powie, że nie widzi dla niego przeszłości w Bayernie, to odejdzie, bo kisić się na ławie z pewnością nie będzie miał ochoty, to wszystko zależy od tego czy go wciąż w klubie będą chcieli, a jak narazie na temat jego kontraktu cisza. A z tego co wiem, to Van Gaal jakimś entuzjastą jego boiskowych wyczynów nie jest, z resztą po tym co prezentuje po powrocie do Bayernu, dziwne to nie jest. Jeszcze te plotki pojawiają się o Van Der Vaarcie w przerwie zimowej, jeśli wyzdrowieje Robben i Ribery, to miejsca w składzie dla Kroosa ja nie widzę, a co dopiero jakby przyszedł VdV.
19.11.2010 19:51
A ciekawe co z Kroosem? Swoją drogą on też ma kontrakt do 2012 roku.
19.11.2010 19:41
Schweini bardziej przypomina Mascherano albo Gerrarda, bo lepszy jest od Bommela w ataku
30.08.2010 13:15
Po ostatnim meczu Klose w ogole nie powinien wyjsc w 1. skladzie. Nie rozumiem posadzenia na lawke Kroosa. Ribery bez polotu. Van Buyten, Badstuber, Contento, to zawodnicy najwyzej na ławke bayernu. Moze ten mecz otworzy oczy Panom na "Górze".
27.08.2010 22:04
Co robi Klose na boisku? Dlaczego Kroos na ławce? Co robi Contento w pierwszym składzie?
27.08.2010 21:59
Widać bardzo się postarałeś Zachar w tym newsie. Fajnie jakby każda zapowiedź tak wyglądała, nie tylko mecz otwarcia.
Przyznać trzeba, że na papierze Wolfsburg wygląda bardzo silnie. My też jesteśmy silni, ale taka maleńka (a może i nie taka mała, to sie dzisiaj okaże) zadra w postaci dziurawej defensywy pozostaje.
Mecz zapowiada sie niezwykle ciekawie. Bardzo, ale to bardzo cieszy mnie zaufanie jakim trener obdarzył Toniego Kroosa. Już po raz kolejny będziemy mieli okazję oglądać go w wyjściowej 11-stce od pierwszego gwizdka sędziego. I jestem pewien, że młody reprezentant Niemiec nie zawiedzie drużyny. Już nie mogę się doczekać godziny 20.30
20.08.2010 12:22
To co jest w końcu z tym Robbenem? Ma tą dziure w nodze czy nie? Bo z tego tekstu wynika, że Van Gaal ma nadzieje, że Robben po 14 dniach urlopu wróci do treningów, więc chyba nic strasznego z tym Robbenem się nie dzieje. Z resztą jaki byłby sens wysyłać kontuzjowanego zawodnika na urlop, skoro i tak nie może grać z powodu urazu?
20.08.2010 09:09
Niepokoi mnie zbyt duża ilość napastników. Prędzej czy później któryś zawodnik zacznie narzekać na swoją pozycję w zespole. Moim zdaniem klub powinien postarać się o sprzedaż jednego z nich jeszcze przed zamknięciem okna transferowego. Najlepiej, by to był Klose. Póki jest na fali po MŚ można by było za niego trochę zarobić.
19.08.2010 13:35
To zdjęcie przedstawia właściciela fabryki kiełbas pod Norymbergą, a nie prezydenta Bayernu Monachium :P
19.08.2010 09:29
Problem w tym, ze nasi szanowni reprezentanci nie myślą ani jak zafarbować włosy, ani jak pomalować paznokcie, a i tak nie zajmują się piłką.
19.08.2010 09:25
Mam nadzieję, że będzie w przyszłości (tej bliższej, jak i dalszej) ważnym elementem zespołu ze stolicy Bawarii.
19.08.2010 09:15
Ozil przeszedł do Realu
17.08.2010 15:41
Ozil w Realu
17.08.2010 15:40
Transfer tak samo prawdopodony jak i sensowny. Czyli wcale. Nie wierzę by Chelsea chciała pozbyć się tanio swojego talentu, zaś Bayern potrzebuje pilnie wzmocnień na innych pozycjach.
17.08.2010 15:33
Musze przyznac, ze nie miałem możliwości oglądania całego meczu, natomiast widziałem skrót w internecie. Pierwsze co się rzuca w oczy to bardzo ładne nowe wyjazdowe stroje. Co do gry poszczególnych zawodników najbardziej podobał mi się Miro Klose ze swoją bramką i asystą. Najładniejszego gola strzelił jednak Mario Gomez. Mam nadzieję, że przynajmniej na początku sezonu trener będzie korzystał ze zmian i że ujrzymy jeszcze niejednokrotnie Kroosa oraz Gomeza na placu gry, przynajmniej do wyklarowania się pierwszej jedenastki. Najważniejsze, by każdy otrzymał szansę i mógł pokazać na co go stać. Nie ukrywam, iż bardzo chciałbym regularnie widywać Toniego w wyjściowym zestawieniu. Oczywiście pod warunkiem swej przydatności dla zespołu.
17.08.2010 15:27
Niee tam. Zdecydowanie Lahm powinien zostać kapitanem. Ten wasz pomysł ze Schweinsteigerem to fanaberia. Niby pod jakim względem Bastian miałby byc lepszym kapitanem od Philippa? Lahm jest starszy, bardziej odpowiedzialny, od lat prezentuje ten sam wysoki poziom, staje sie powoli żywą legendą niemieckiej piłki.
A już napewno nie Ballack.
15.08.2010 11:07
Powiem wam, ze mnie osobiscie, zaczyna sie podobac, to co ostatnimi czasy (od mniej wiecej koncówki poprzedniego sezonu) zaczyna prezentowac Pranjic. Szkoda, ze trener az tak napalił sie na Van Bommela, bo ten jest juz stary i to najprawdopodobniej jego ostatni sezon w barwach FCB, a Daniel może jeszcze pograć pare ładnych lat. Ale aby poczuł sie pewniej i mógł pokazać co naprawdę potrafi to musi dostawac wiecej szans. A widać, ze przedlądem boiska i podaniem dysponuje niezłym. Odkąd zaczął grać na swojej pozycji poczyna sobie całkiem dobrze. Tylko zastanawiam sie gdzie w tym wszystkim miejsce dla mojego Kroosa :(
15.08.2010 11:03
Przykro mi to mowic jako wieloletni kibic Bayernu, lecz mam nadzieje ze przegramy po kuriozalnych bledach defensorow. To jedyna szansa na jakies wzmocnienia tej formacji
13.08.2010 11:29
Nie taki niski ten Van Gaal. Usain Bolt ma kolo 190cm wzrostu a Louis jest niewiele nizszy, tak z 185cm ma.
12.08.2010 14:46
No to podaliście raptem 4 czy 5 zawodników (niedużo jak na ponad 100-letnią historię klubu) i to tych, ktorzy odeszli w całkiem innym kontekscie, niż Hummels. Chodziło mi o zawodników, przede wszystkim wychowanków, którzy odeszli uznani za zbyt słabych na potrzeby Bayernu (bo z Ze, Effe czy Matthausem, to calkiem inna historia). Trochowski, Misimovic, Hummels, Diarra (z Bordeaux), to piłkarze, których Bayern uznał za graczy nie rokujących na przyszłość i ewentualne ponowne zatrudnienie tych graczy byłoby niejako przyznaniem się do błędu. Byłych piłkarzy własnej szkółki Bayern praktycznie nie sprowadza.
11.08.2010 21:39
Art, na przykład?
11.08.2010 18:54
Wątpię, by po niego sięgnęli. Nasz zarząd nie lubi przyznawać się do błędu, a ponowne sciągnięcie Hummelsa, takowym by było. Ewentualnie po wygaśnięciu kontraktu, za darmo, pod warunkiem, że Mats naprawdę będzie czynił postępy. Ale i tak wątpię.
Wiadomo, że im teraz żal dupe ściśnie, bo muszą się zadowolić średnim, póki co, De Geą, z którego w cale nie wiadomo co w przyszłości będzie. A Neuer to klasa światowa. Każdy zespół chciałby takiego bramkarza mieć u siebie.
20.04.2011 21:02
Może nie całkowicie, ale cała wypowiedź mniej więcej wygląda tak:
"Co mnie wkurza, to że niektórzy ludzie przekręcają moje słowa. Nie powiedziałem nigdy, że będę chciał odejść, jeżeli będziemy grać tylko w UEFA Europa League w przyszłym sezonie".
Zapytany więc dlaczego nie zadeklaruje jasno, że zostanie w klubie odpowiada:
"To samo miało miejsce w Realu i Chelsea. Nawet nie myślałem, że mogę odejść i odszedłem. To ma związek ze szczerością wobec kibiców. Być może dlatego nie ma jasnej deklaracji. Jedno jest pewne: ode mnie to nie wychodzi. Gdy ktoś zadaje pytanie to logiczne, że odpowiadam. I jeśli zostaje przekręcone nic na to nie mogę poradzić."
20.04.2011 20:53
Powinni podpisać na czas nieokreślony i tak wiadomo, że po 2020 roku nic w tej kwestii się nie zmieni.
20.04.2011 08:48
Nie dziwcie się, że padają wyzwiska. Spójrzcie obiektywnie, co by u nas na tej stronie się działo gdyby np Schweinsteiger latem miał przejść do Realu i już w tej chwili był z nimi dogadany.
20.04.2011 08:46
Ja nie twierdzę, że Gustavo jest słaby, tylko przewiduję jaka będzie sytuacja, młody piłkarz nie będzie chciał siedzieć na ławce, a Bayern będzie chciał odzyskać chociaż część zainwestowanych w niego pieniędzy. Mam nadzieję, że przebije się do wyjściowej 11, ale będzie ciężko, bardzo ciężko.
19.04.2011 18:54
Nie wiem czy tylko ja na tej stronie jestem nie w pełni usatysfakcjonowany tym transferem? Mam nadzieję, że starania o Coentrao nie zostaną zaniechane. Sądzę też, że pora powoli myśleć o pożegnaniu Gustavo. Nie sądzę, żeby Brazylijczyk odegrał jeszcze wielką rolę w tym klubie. Vidal jest praktycznie w drodze do Bayernu, Jupp ponoć nie jest wielkim entuzjastą Gustavo. Zdaje mi się, że zimą lub za rok po sezonie wróci do Hoffenheim za 10-15 milionów.
19.04.2011 18:46
Na TZ jest. TZ to gazeta Monachijska, więc normalne, że pierwsza taki news podała.
19.04.2011 18:33
Sam nie wiem, powiem Wam szczerze... Jeśli ten transfer ma oznaczać brak Coentrao, to jestem rozczarowany.
19.04.2011 18:32
Jeszcze nie wiem co na ten temat mam myśleć, jakoś za szybko to wszystko :D Narazie mam mieszane uczucia.
19.04.2011 17:57
Widzicie jaki ten Dante zajebisty? ;d Bez niego Gladbach co mecz 7 bramek w plecy.
16.04.2011 21:20
Dobra, pusta rozmowa. Zwykłe czepianie się słówek. Przynajmniej jeden mecz z Borussią Bayern oddał na własne życzenie, strzelając sobie praktycznie 2 "samobóje", podobnie jak na własne życzenie oddał (przegrał lub zremisował) 30% meczy w tym sezonie. I tyle. Kontuzję miał piłkarz, który znaczy dla klubu prawie tyle co Messi dla Barcy, drugi który jest sercem i płucami w ogóle nie powąchał zapachu murawy w tym sezonie, trener zamiast pracować z piłkarzami wolał jaja pokazywać. Co tu dużo mówić, zrobiliśmy wszystko, by będąc najlepszą drużyną ligi znaleźć się na 3 miejscu w tabeli. Prawda jest taka, że my już gorzej grać nie możemy. Gdy my jesteśmy w kryzysie to zajmujemy 3 miejsce, gdy Borussia lub Bayer jest w kryzysie to zajmuje 8-10 miejsce. Można się również zgodzić z twierdzeniem: "Bayer jest w chwili obecnej w lepszej formie niż Bayern", nie z tym, że Bayer jest silniejszy. Być może to zwykły przypadek niefortunnego dobrania słów, tak czy inaczej trudno się z nimi zgodzić. I tyle w tym temacie, jeśli o mnie chodzi. Pozdrawiam kibiców FCB i mam prośbę, by ci napinacze z Borussi najpierw odpowiedzieli mi na pytanie gdzie byli w zeszłym sezonie i dlaczego nie było ich tutaj, a później grzecznie więcej się tu nie logowali, bo to nie jest fansite Borussi.
07.04.2011 20:00
Nie wiem co on powiedział dokładnie w rzeczywistości, ponieważ mam przed sobą tylko tłumaczenie, jeśli jednak tak wnikliwie analizujemy poszczególne słowa, to uważam, ze w tym sezonie Borussia i Leverkusen nie są silniejsze od Bayernu. Ani lepsze (czego Klopp de facto nie powiedział). Można zgodzić się ze stwierdzeniem, że "w tym sezonie Borussia czy Bayer wypadli lepiej od Bayernu", "że byli drużyną równiej grającą", "mocniejszą psychicznie", "lepiej ułożoną", że w tej chwili "Bayer bardziej zagraża Borussi niż Bayern" - można było użyć wielu innych słów, z którymi byłbym w stanie się w pełni zgodzić. Ale dla mnie Bayern z Gomezem, Schweisnteigerem, Lahmem, Robbenem i Riberym jest drużyną zarówno w tej chwili jak i w tym sezonie O NIEBO silniejszą od dwóch wyżej wymienionych.
07.04.2011 19:44
Wy chyba macie coś z głową... Borussia lepsza od Bayernu?? Co to znaczy? Że borussia jest w stanie wygrać 7/10 meczów przeciw Bayernowi? Że większość piłkarzy Borussi przewyższa umiejętnościami piłkarzy Bayernu?? Czy że Borussia jest większym klubem od Bayernu? Ani jedno, ani drugie ani trzecie. Prawda jest taka, że jako klub, zespół, drużyna, marka, Borussia zwyczajnie się nie umywa do Bayernu podobnie jak Leverkusen i jak Wolfsburg 2 lata temu. Tak jak poniżej jakiś rozsądny kibic napisał, pozycja w tabeli oznacza mniej więcej tyle, że zostali dobrze przygotowani, że potrafili wygrać najważniejsze mecze w sezonie, że mieli trochę więcej szczęścia i że mają swoje 5 minut, które nie uprawnia ich do wygłaszania takich herezji, chyba, że celem tego jest autokompromitacja.
07.04.2011 19:19
Ja jebie. Jak można winić trenera za to, że zawodnicy spier...... 3 setki i przez praktycznie pół meczu grali jakby to był sparing a nie mecz o awans do ćwierćfinału LM. W pierwszej połowie drużyna grała piękny futbol, ale bardzo nonszalancki. W drugiej połowie tylko nonszalancji. Przez cały mecz zawodnicy byli bardzo pewni siebie. Robben to nawet głupi uśmiech miał na mordzie jak spudłował z 3 metrów w pierwszej części spotkania. Tak nie można grać w meczach o tak wysoką stawkę.
16.03.2011 14:08
Tymoszczuk najpewniej latem odejdzie, z Kroosa Heynckess w Bayernie zrobi to samo co w Bayerze, czyli jednego z najlepszych ofensywnych pomocników Bundesligi, Luizowi Gustavo być może przyjdzie na stałe zagościć na lewej flance, w przypadku gdy nie uda się sprowadzić bocznego obrońcy, co może nie być łatwe, więc ten Montolivo dla nas jak znalazł. Nawet jeśli Gustvao miałby grać na środku, to po przyjściu Włocha będą 3 klasowe '6' na 2 pozycje, a w takim klubie to i tak o 1 za mało. Później któryś dostanie kontuzji i znowu zaczniecie narzekać, że Barca to ma 2 garnitury klasowych piłkarzy a w Bayernie jak zawsze Ottl biega.
10.03.2011 21:57
Nie powiedziałbym żeby było dużo lepszej muzy niż Bob Marley. Tzn pod względem muzycznym pewnie tak, ale nie, jeśli chodzi o wartość intelektualną. Ale co można wiedzieć o Marleyu znając kilka piosenek na krzyż. Tylko, że wtedy lepiej się nie wypowiadać.
06.03.2011 02:07
takimi tekstami to co najwyżej wrzucasz sam sobie, bo inni to czytają i oceniają twój poziom intelektualny, a po mnie te wulgaryzmy spływają.
05.03.2011 17:52
Do tego jeszcze z użytkownikiem B@rtlej w pakiecie.
05.03.2011 17:49
Najlepszy ruch to by zrobili moderatorzy tej strony wyrzucając z tej strony tego knura o pseudonimie tusaback.
05.03.2011 17:47
Basler skrytykował kibiców na Allianz Arena za wygwizdywanie najlepszego, jego zdaniem bramkarza na świecie. To w tym linku który podałem. A co do meczu, to mam nadzieję że od początku na środku wystąpi Kroos i Luiz Gustavo.
04.03.2011 17:52
Ze zwycięstwami może być im ciężko, natomiast zdobycie mistrzostwa w 29 kolejce i najmniej straconych bramek jest jak najbardziej możliwe do uzyskania.
04.03.2011 17:50
http://www.bundesliga.pl/aktualnosci/4141/Mario+Basler%3A+Manuel+Neuer+jest+jak+Leo+Messi,+tylko+%BFe+w+r%EAkawicach
04.03.2011 17:34
Dudikov, obejrzyj sobie powtórkę strzału Gomeza. Zobaczysz, że piłka podskoczyła na kępie trawy tuż przed uderzeniem.
Oni mają Eto'o, my mamy Robbena. My, tak samo jak oni posiadamy zawodnika potrafiącego stworzyć coś z niczego. Z tą różnicą, że nasz gra na skrzydle a ich w ataku. Kogo oni mają w środku pola potrafiącego samemu coś zrobić? Równie dobrze można powiedzieć, że Stankovic to "drewno". Albo Cambiasso, który tylko w defensywie coś potrafi.
Jeśli chodzi o "atuty" Gomeza, to jego atutem jest 28 bramek w 32 meczach. I tyle do powiedzenia. Kiedy po raz ostatni "niedrewniany" Klose zdobył 28 bramek w sezonie?
24.02.2011 13:18
Tak to jest jak się za krytykę biorą ludzie co pojęcia o piłce nie mają. Zamień drużyny taktykami i zobaczymy, kto będzie grał bardziej statycznie i który snajper zaprezentuje się lepiej. Wy się nie znacie na futbolu, tylko oceniacie to co zobaczyliście. To co widzieliście to Gomez przez 2/3 meczu schowany za obrońcami Interu, wolno rozgrywający piłkę Bayern i od wielkiego dzwonu szybka kontra Interu. Gdyby to Bayern murował bramkę 8 czy 9 zawodnikami to nie sądzę by Inter nie grał "statycznie". To samo gdyby Bayern grał z kontry i nasi napastnicy mieli tyle wolnej przestrzeni co Eto'o, to byśmy roznieśli w mega "niestatyczny" sposób Inter z 5:0, bo Robben nie miałby 3 zawodników na plecach, ale jednego i wtedy zacząłby się taniec z piłką i prostopadłe piłki na Gomeza. Oceniacie zawodników jak moja babcia, po tym który "ładniej wypadł", potem się nie dziwcie, że wszyscy po was pojadą.
24.02.2011 13:02
Pewnie w studio jak zawsze pojadą po Bayernie.
23.02.2011 20:20
Ale napięcie przed meczem. Znowu w stresie przyjdzie oglądać :D
23.02.2011 20:19
Na jakiej prawej? A Lahm gdzie?
23.02.2011 20:13
Ja cię nie śmiem nawet posądzać o obiektywizm. Uprzedziłem jedynie twoje ewentualne tłumaczenie swojej obłudą podszytej wypowiedzi. Ja ci nie zarzucam braku obiektywizmu, bo to oczywiste, że go nie masz, tylko fałsz, a to całkiem co innego ;] I nie mów, że nikt tu nie jest obiektywny. Ja jestem obiektywny.
22.02.2011 20:07
"Życzę Wam jak najlepiej ale, przestrzegam przed zbytnią pewnością.
Inter 2-0 Bayern"
Na koniec wyszedł cały fałsz i udawana życzliwość. Skoro życzysz nam jak najlepiej to dlaczego obstawiasz 2:0 dla Interu? I nie mów, że starasz się być obiektywny, bo sam doskonale wiesz, że nie jesteś.
22.02.2011 18:35
Kogo by nie wzięli, to zawsze znajdzie się taki co powie, że był stronniczy. Dla mnie nie ma znaczenia kto sędziuje. Jak ma wypaczyć wynik, to i tak wypaczy. A jeśli będziemy po prostu zdecydowanie lepsi, to wygramy, z pomocą sędziego czy bez.
22.02.2011 16:32
No teraz są te czasy. Myślisz, że się nie boją? Jestem pewien, że 3/4 zespołów obecnie grających w Lidze Mistrzów tylko na Barcelonę bardziej wolałaby nie trafić. Jeśli ty uważasz, że "Manchestery, Barcelony, Milany i Reale" nie boją się trafić na Bayern, to nie wiem co Ty tutaj robisz. A już Real i Manchester to chyba w szczególności na Bayern nie chciałyby trafić.
22.02.2011 16:27
"Cambiasso takze jest lepszy od Świniopasa", czyli rozumiem od ciebie? Bo jeśli mówisz o piłkarzu Estebanie Cambiasso i porównujesz go do Bastiana Schweinsteigera, to tak jakbyś porównywał Sneijdera do Xaviego. Niby też rozgrywający a jednak Xaviemu może buty czyścić. Schweinsteiger to 1 z 3 najlepszych defensywnych pomocników świata, a kto to do kija jest ten Cambiasso?
22.02.2011 16:23
Czemu serwis Goal.com radzi Interowi jak pokonać Bayern a nie Bawarczykom jak rozjechać Inter na Giuseppe Meazza? Czemu każdy tak nienawidzi Bayernu? I nie rozumiem jak Inter może być faworytem bukmacherów? Chyba oni nie oglądają meczów, tylko tak z góry założyli po zwycięstwie z poprzedniego sezonu. Mam nadzieję, że Tomek z Robberym i Gomezem puszczą bukmacherów z torbami.
22.02.2011 12:31
maniek, oglądałeś wczoraj? Gomez pod własne pole karne się cofał.
20.02.2011 17:54
Mam nadzieję, że po tym wywiadzie, nikt już więcej na tej stronie nie napisze, iż ma nadzieję na transfer bocznego obrońcy latem. Bo takiego transferu na 500% nie będzie i to wynika jasno z tego wywiadu. I prawdopodobnie środkowego obrońcy też nie będzie, bo jest ich w zespole aż pięciu.
20.02.2011 14:35
http://www.bild.de/BILD/sport/fussball/bundesliga/2011/02/20/netzer-kommentar/wie-trap-was-erlaube-breno.html
Weźcie to przetłumaczcie i wrzućcie, bo ten koleś bardzo mądrze mówi.
http://www.bild.de/BILD/sport/fussball/bundesliga/vereine/bayern/2011/02/19/mainz-manager-christian-heidel/bayern-hat-sich-nicht-getraut-juergen-klopp-zu-holen.html
i to też jest ciekawe.
20.02.2011 11:07
Tak naprawdę jedynymi ocenami, z którymi można się zgodzić są oceny Mullera, Robbena, Gomeza i ewentualnie Schweiniego, który wszak mógł otrzymać 0,5 oceny wyżej. Dla mnie Bastian to bohater wczorajszego meczu. Takie piłki jakie on wczoraj zagrywał, ( 30-metrowe podania na czubek buta, to chyba tylko Beckham za najlepszych swoich czasów grał). Ribery, Gustavo, Lahm, Tymoszczuk za nisko, a oceny rywala to chyba z innego meczu.
20.02.2011 10:58
Sami z siebie na pewno nie będą sprzedawać. Chyba, że któremuś kończy się kontrakt, lub otrzymają ofertę nie do odrzucenia.
19.02.2011 17:42
Boję się tylko żeby nie padł remis, po błędach defensywy. Jak stracimy gola to znowu zamurują bramkę i będzie obrona częstochowy.
19.02.2011 17:33
Niech ktoś mi po wie PO CO? Tu potrzeba 2-3 obrońców, a ten piłkarz jest nam kompletnie niepotrzebny zupełnie do niczego. ;/
19.02.2011 17:30
Windowlicker, nie zczaiłeś sarkazmu.
19.02.2011 12:58
Nie ma się co dziwić, ani tym bardziej irytować. Przecież Van Gaal uzasadnił swoją decyzję odstawienia Breno od składu. Mianowicie tym, że Tymoszczuk jest po prostu lepszy w kreowaniu akcji. Ja przyjmuję do wiadomości to uzasadnienie i się z nim zgadzam. Ponoć Van Gaal jeszcze szuka bramkarza, który byłby ciut lepszy w kreowaniu akcji, bo Kraft może i jest lepszym reżyserem gry od Butta, ale to jeszcze nie poziom Bayernu. Prawdopodobnie dlatego zrezygnowaliśmy z Neuera. Widzieliście jaki on ma kiepski przegląd boiska, nie...
19.02.2011 11:17
scaloniFCB -> no dobra, każdemu może się od czasu do czasu błąd zdarzyć, Chiellini w przeciwieństwie do naszych "złotych chłopców" nie zawala bramki w każdym jednym meczu.
rzeszoto -> nom, musze przyznać, że mnie także Kroos w tym sezonie rozczarowuje, ani na skrzydle ani za napastnikiem się specjalnie nie wyróżnia, chyba, że w sensie negatywnym, też bym go spróbował za Van Bommela, z tym że narazie Tymoszczuk bardziej zasługuje na miejsce w środku pola.
05.12.2010 19:23
Zawsze lepszy taki, niż taki który nie daje rady Matusiakowi. A poważnie, to Chiellini jest uważany za jednego z najsolidniejszych obrońców na świecie, praktycznie żaden gol Lecha przeciw Juve nie padł z winy Chielliniego, chyba że sobie czegoś nie przypominam.
05.12.2010 19:09
"Będzie dobrze, tylko troche wiary, druga runda bedzie nasza..."
... powiedział Daniel Van Buyten...
04.12.2010 20:45
Skandal, takiego spisku przeciw Bayernowi jeszcze nie było :O Super trener, super drużyna, a wyników nima. Tylko ja się pytam gdzie są fani Van Gaala sprzed sezonu i gdzie są te dzieciaki, które bluzgami rzucały w poprzednim sezonie, jak coś złego powiedziałeś na Riberego?
04.12.2010 20:44
@tusa, Skończ z tym "drewniactwem", żałosny jesteś, a do tego naiwny, jeśli myślisz, że trener, który przez pół swojego życia za głównego napastnika w AC Milanie miał największe "drewno" futbolu Filippo Inzaghi wyrzuci takiego snajpera jak Gomez
04.12.2010 20:40
Chodzi oczywiście o Riberyego
04.12.2010 20:35
Dokładnie. To nie Van Gaal stworzył Bayern, tylko Robben stworzył ten zespół tak jak i Robben stworzył mit wielkiego trenera, w cudowny sposób odradzającego się z popiołów, po dłuższym rozbracie ze światowym futbolem. A prawda jest taka: nie ma Robbena - nie ma Van Gaala, nie ma Robbena - nie ma Bayernu. Ribery to jest piłkarz na poziomie Wolfsburga albo VFB, i to też nie jako gwiazda, ale część zespołu, gwiazdą to on mógłby być w Borussi M'Gladbach albo w Fc Koeln, a oni z nim podpisali 5-letni kontrakt, z najwyższymi zarobkami w zespole. Wy gadacie na Gomeza... to jest dopiero prawdziwy sezonowiec - 2 lepsze sezony i już wielka gwiazda światowego futbolu się zrobiła, a prawda jest taka, że to były 2 sezony jego życia, a przed tymi dwoma sezonami jak i po tych 2 sezonach to bardzo przeciętny piłkarz na Metz, lub Galatasaray.
04.12.2010 20:33
Wszystkim piłkarzom, których wymieniłem dać bezterminowe kontrakty, to są piłkarze, którzy powinni grac w Bayernie tak długo jak mają na to ochotę.
04.12.2010 20:23
Co oni tak chwalą tego Neuera? Przecież naszemu diamencikowi Kraftowi to on może buty czyścić. Żadnego Neuera w Bayernie! Kraft na budę,Haas z Van Buyenem i Contento na obronę i mistrz jest nasz. Aha i jeszcze Van Bommel koniecznie ma grać w środku.
04.12.2010 20:21
Zaczynają się bluzgi na Gomeza. Mógłby strzelać przez 10 meczy z rzędu po hat-tricku, jeden mecz bez gola i dzieci neostrady mają na czym swoje problemy w szkole wyłądować.
04.12.2010 20:15
Po raz kolejny zostaliśmy ośmieszeni w tym sezonie. Nie zdzwi mnie jak wkrótce to my zaczniemy dostawać po 5:0 od 1.FCK, Powiem krótko: Van Gaal ZNISZCZYŁ Bayern w tym sezonie nie przeprowadzając żadnego transferu,
04.12.2010 20:14
Nom, zajebisty jesteś tylko jakoś nikt cię tutaj nie lubi, o najwierniejszy kibicy Bayrenu
04.12.2010 20:10
Nie wiem czemu Kraft nie gra, skoro on taki dobry, że Van Gaal nie chce Neuera, to co on robi na ławce...
04.12.2010 20:08
Wszystko przez ten cały spisek, drużyny w Bundeslidze grają tak, by spuścić Bayern do 2 ligi.
04.12.2010 20:05
Gorka, koleś który jest bramkarzem i ma 179cm wzrostu nigdy nie sprawdzi się na najwyższym poziomie futbolu. To jest bramkarz, który już od lat przymierzany był do czołowych klubów w tym do Arsenalu, Manchesteru United i nikt nie zdecydował się go kupić ponieważ bramkarz o 185cm wzrostu jest niski, a co dopiero taki mikrus!
04.12.2010 15:39
Allianzz | 04-12-2010, godz. 14:59:33
Na środku obrony mamy Badstubera, Breno, Micho
A to dobre! ;d
04.12.2010 15:35
Że podpisze, Klosiu710 to nie wątpię, tylko czy mu go zaproponują, bo jakoś powalająco nie gra i jeśli Van Gaal powie, że nie widzi dla niego przeszłości w Bayernie, to odejdzie, bo kisić się na ławie z pewnością nie będzie miał ochoty, to wszystko zależy od tego czy go wciąż w klubie będą chcieli, a jak narazie na temat jego kontraktu cisza. A z tego co wiem, to Van Gaal jakimś entuzjastą jego boiskowych wyczynów nie jest, z resztą po tym co prezentuje po powrocie do Bayernu, dziwne to nie jest. Jeszcze te plotki pojawiają się o Van Der Vaarcie w przerwie zimowej, jeśli wyzdrowieje Robben i Ribery, to miejsca w składzie dla Kroosa ja nie widzę, a co dopiero jakby przyszedł VdV.
19.11.2010 19:51
A ciekawe co z Kroosem? Swoją drogą on też ma kontrakt do 2012 roku.
19.11.2010 19:41
Schweini bardziej przypomina Mascherano albo Gerrarda, bo lepszy jest od Bommela w ataku
30.08.2010 13:15
Po ostatnim meczu Klose w ogole nie powinien wyjsc w 1. skladzie. Nie rozumiem posadzenia na lawke Kroosa. Ribery bez polotu. Van Buyten, Badstuber, Contento, to zawodnicy najwyzej na ławke bayernu. Moze ten mecz otworzy oczy Panom na "Górze".
27.08.2010 22:04
Co robi Klose na boisku? Dlaczego Kroos na ławce? Co robi Contento w pierwszym składzie?
27.08.2010 21:59
Widać bardzo się postarałeś Zachar w tym newsie. Fajnie jakby każda zapowiedź tak wyglądała, nie tylko mecz otwarcia.
Przyznać trzeba, że na papierze Wolfsburg wygląda bardzo silnie. My też jesteśmy silni, ale taka maleńka (a może i nie taka mała, to sie dzisiaj okaże) zadra w postaci dziurawej defensywy pozostaje.
Mecz zapowiada sie niezwykle ciekawie. Bardzo, ale to bardzo cieszy mnie zaufanie jakim trener obdarzył Toniego Kroosa. Już po raz kolejny będziemy mieli okazję oglądać go w wyjściowej 11-stce od pierwszego gwizdka sędziego. I jestem pewien, że młody reprezentant Niemiec nie zawiedzie drużyny. Już nie mogę się doczekać godziny 20.30
20.08.2010 12:22
To co jest w końcu z tym Robbenem? Ma tą dziure w nodze czy nie? Bo z tego tekstu wynika, że Van Gaal ma nadzieje, że Robben po 14 dniach urlopu wróci do treningów, więc chyba nic strasznego z tym Robbenem się nie dzieje. Z resztą jaki byłby sens wysyłać kontuzjowanego zawodnika na urlop, skoro i tak nie może grać z powodu urazu?
20.08.2010 09:09
Niepokoi mnie zbyt duża ilość napastników. Prędzej czy później któryś zawodnik zacznie narzekać na swoją pozycję w zespole. Moim zdaniem klub powinien postarać się o sprzedaż jednego z nich jeszcze przed zamknięciem okna transferowego. Najlepiej, by to był Klose. Póki jest na fali po MŚ można by było za niego trochę zarobić.
19.08.2010 13:35
To zdjęcie przedstawia właściciela fabryki kiełbas pod Norymbergą, a nie prezydenta Bayernu Monachium :P
19.08.2010 09:29
Problem w tym, ze nasi szanowni reprezentanci nie myślą ani jak zafarbować włosy, ani jak pomalować paznokcie, a i tak nie zajmują się piłką.
19.08.2010 09:25
Mam nadzieję, że będzie w przyszłości (tej bliższej, jak i dalszej) ważnym elementem zespołu ze stolicy Bawarii.
19.08.2010 09:15
Ozil przeszedł do Realu
17.08.2010 15:41
Ozil w Realu
17.08.2010 15:40
Transfer tak samo prawdopodony jak i sensowny. Czyli wcale. Nie wierzę by Chelsea chciała pozbyć się tanio swojego talentu, zaś Bayern potrzebuje pilnie wzmocnień na innych pozycjach.
17.08.2010 15:33
Musze przyznac, ze nie miałem możliwości oglądania całego meczu, natomiast widziałem skrót w internecie. Pierwsze co się rzuca w oczy to bardzo ładne nowe wyjazdowe stroje. Co do gry poszczególnych zawodników najbardziej podobał mi się Miro Klose ze swoją bramką i asystą. Najładniejszego gola strzelił jednak Mario Gomez. Mam nadzieję, że przynajmniej na początku sezonu trener będzie korzystał ze zmian i że ujrzymy jeszcze niejednokrotnie Kroosa oraz Gomeza na placu gry, przynajmniej do wyklarowania się pierwszej jedenastki. Najważniejsze, by każdy otrzymał szansę i mógł pokazać na co go stać. Nie ukrywam, iż bardzo chciałbym regularnie widywać Toniego w wyjściowym zestawieniu. Oczywiście pod warunkiem swej przydatności dla zespołu.
17.08.2010 15:27
Niee tam. Zdecydowanie Lahm powinien zostać kapitanem. Ten wasz pomysł ze Schweinsteigerem to fanaberia. Niby pod jakim względem Bastian miałby byc lepszym kapitanem od Philippa? Lahm jest starszy, bardziej odpowiedzialny, od lat prezentuje ten sam wysoki poziom, staje sie powoli żywą legendą niemieckiej piłki.
A już napewno nie Ballack.
15.08.2010 11:07
Powiem wam, ze mnie osobiscie, zaczyna sie podobac, to co ostatnimi czasy (od mniej wiecej koncówki poprzedniego sezonu) zaczyna prezentowac Pranjic. Szkoda, ze trener az tak napalił sie na Van Bommela, bo ten jest juz stary i to najprawdopodobniej jego ostatni sezon w barwach FCB, a Daniel może jeszcze pograć pare ładnych lat. Ale aby poczuł sie pewniej i mógł pokazać co naprawdę potrafi to musi dostawac wiecej szans. A widać, ze przedlądem boiska i podaniem dysponuje niezłym. Odkąd zaczął grać na swojej pozycji poczyna sobie całkiem dobrze. Tylko zastanawiam sie gdzie w tym wszystkim miejsce dla mojego Kroosa :(
15.08.2010 11:03
Przykro mi to mowic jako wieloletni kibic Bayernu, lecz mam nadzieje ze przegramy po kuriozalnych bledach defensorow. To jedyna szansa na jakies wzmocnienia tej formacji
13.08.2010 11:29
Nie taki niski ten Van Gaal. Usain Bolt ma kolo 190cm wzrostu a Louis jest niewiele nizszy, tak z 185cm ma.
12.08.2010 14:46
No to podaliście raptem 4 czy 5 zawodników (niedużo jak na ponad 100-letnią historię klubu) i to tych, ktorzy odeszli w całkiem innym kontekscie, niż Hummels. Chodziło mi o zawodników, przede wszystkim wychowanków, którzy odeszli uznani za zbyt słabych na potrzeby Bayernu (bo z Ze, Effe czy Matthausem, to calkiem inna historia). Trochowski, Misimovic, Hummels, Diarra (z Bordeaux), to piłkarze, których Bayern uznał za graczy nie rokujących na przyszłość i ewentualne ponowne zatrudnienie tych graczy byłoby niejako przyznaniem się do błędu. Byłych piłkarzy własnej szkółki Bayern praktycznie nie sprowadza.
11.08.2010 21:39
Art, na przykład?
11.08.2010 18:54
Wątpię, by po niego sięgnęli. Nasz zarząd nie lubi przyznawać się do błędu, a ponowne sciągnięcie Hummelsa, takowym by było. Ewentualnie po wygaśnięciu kontraktu, za darmo, pod warunkiem, że Mats naprawdę będzie czynił postępy. Ale i tak wątpię.
11.08.2010 18:29
"Cross" - HAHAHAHA!!!
11.08.2010 16:06