DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: lvg Strona 1

Hakenkreuz vel Swastika:Twoje pseudo mi sie bardzo podoba natomiast twoj komentarz nie.Wyraz sie jasniej o co ci chodzi ? Hail Hitler

15.09.2011 12:39

Uwazam ze bez problemow ogramy szejkow z city podobnie jak makaronow.Licze na czyste konto i rekord Neuera w ilosci minut bez straty bramki.To nie Villareal byl taki slaby tylko nasza dominacja wrecz miazdzaca.Czy ktos uwaza ze przez przypadek wygrywamy w kolejnych meczach do zera.Don Jupp zrobil swietna prace poprawil ofensywny styl Louisa i ustawil gre w defensywe najlepiej w Europie.

15.09.2011 11:05

W meczu z Arsenalem Mats Hummells potwierdzil ze prezentuje poziom Pique i Vidica.Jesli zdecyduje sie kiedys opuscic BVB nie mozemy pozwolic by nasze dziecko poszlo gdzies do zasranej Anglii czy Hiszpanii.

14.09.2011 19:49

Zgadzam sie z obywatelem piczkiem. Robben to przyklad wspanialego sportowca i wielkiego czlowieka ktorego nic i nikt nie zalamie.Pilkarz genialny i gdyby nie kontuzje byby numer jeden na swiecie.Jak wczesniej napisalem uwazam ze wplyw na jego podatnosc na urazy miala przebyta w mlodosci choroba nowotworowa.

13.09.2011 20:03

To ze nie zgadzam sie z jego opinia na temat Robbena(pewnie Schuster tez nie uwaza ze Robben ma jeden zwod-bo to wymysl jakiegos kretyna) nie oznacza A priori ze mam nie doceniac jego umiejetnosci pilkarskie.Moim zdaniem Mathaeus ( wybitny zawodnik) byl pilkarsko duzo gorszy od Schustera a osiagniecia druzynowe i indywidualne ( czytaj plebiscyty) mowia co innego.Samo zycie.Pozdrawiam

12.09.2011 20:59

prymcio:Schustera pamietam jak gral i powiem tyle ze byl zajebisty.Nawet na stare lata jak wrocil do Leverkusen to strzelal bramki z polowy boiska albo z wolnych np prawie z zerowego kata.A w Barcelonie byl przez 8 lat liderem.Pozniej Real i Atletico.Jeden z najlepszych pomocnikow w historii ligi Hiszpanskiej.Mysle ze Guardiola Xavi czy Iniesta z niego czerpali wzor do nasladowania.

12.09.2011 20:38

Barcslona w latach 80 pozwolila odejsc niesfornemu Maradonie poniewaz miala Scustera.Przypominam ze zdobyl dla RFN zloty medal ME 1980 bedac wybrany najlepszym pilkarzem turnieju (w wieku 20 lat).Poklocil sie z Niemiecka federacja pilkarska i bojkotowal mecze kadry a wielu ekspertow uwaza ze gdyby wystapil w finalach MS 82 i 86 to Niemcy mieliby dwa zlote medale wiecej.

12.09.2011 20:29

Robben jest drugim po Messim a przed Krystyna i Iniesta pilkarzem na swiecie.Smiem twierdzic ze pilkarsko od Argentynczyka nie odstaje w zadnym aspekcie.Jego problemem sa kontuzje ktore wystepuja jako powiklania po leczeniu nowotworu jadra w wieku chyba 18 lat a poniewaz urodzil sie silny i zdrowy jak wiekszosc nordyckich dzieci totez nie musial byc wspomagany hormonem wzrostu(leku dla niedorozwinietych) ktorym to faszerowali Messiego w Barcelonie. Po drugie :Bernd Schuster wielkim pilkarzem byl.W swoich latach ktos taki jak Zidane czy Oezil.

12.09.2011 20:13

Jak czytam wypociny pana Bayern1900 to zastanawiam sie co kieruje ludzmi ktorzy pisza tak idiotyczne komentarze.Jesli ktos chce byc na sile oryginalny powinien to robic tak by nie wkurwiac innych swoim debilizmem.

12.09.2011 19:24

Zaslona dymna przed meczem z Villareal.

10.09.2011 22:12

z tym Kroosem nie jest tak zle tylko on musi grac obok Schweiniego wowczas doskonake sie uzupelniaja.Traesch i Merte totalna lipa.Klose na dzien dzisiejszy daleko od skladu i Mario Gomeza.Na prawej obronie warto postawic na Becka swietny technicznie,silny i szybki.

07.09.2011 19:45

40 mlm. za Kalou ktoremu za rok konczy sie kontrakt ? W.g transfermarkt jest wart 14 mln. Ktos chyba pomylil lekarstwa.

29.08.2011 10:46

Dzeko 3 bramki w meczu z kogutami,oby byl to jednorazowy wyczyn.Bo jesli powrocil do formy jaka prezentowal w mistrzowskim sezonie dla wilkow to Uli powinien pojsc w dyby i do lochu za to ze jego nie sprowadzil i teraz bedzie z nami rywalizowal w CL.

28.08.2011 16:30

Uwazam ze aptekarze rowniez maja taki obowiazek.Jaka jest sila Valenci pokazalo Schalke w poprzedniej edycji.

26.08.2011 19:37

Dzeko jest lepszy technicznie od Gomeza bez dwoch zdan.Podobnie Aguero od Muellera.I na tym konczy sie ich przewaga.Gomez jest szybszy i duzo silniejszy i lepiej gra glowa mimo ze jest nizszy od tej tyczki.Mueller rowniez jest szybszy od Kuna i duzo wszechstronniejszy no i ma to cos czego nikt nie ma, pilka sama jego szuka i swietnie potrafi ja odebrac.Ci ktorzy uwazaja ze jest slabszy od argentynczyka niechaj przypomna sobie ostatni mundial.

26.08.2011 19:34

Gustawo i Aktor sa duzo zwrotniejsi i szybsi od Yaya ktory wyglada na boisku jak gwiazda NBA.Przygladalem sie grze Gustawo dokladnie i w odbiorze pilki jest zajebisty. Louis za byle kogo nie zaplacilby 17 mln.Ma bardzo szybka noge w przeciwienstwie do drwala z City ktory bardziej gra cialem i silowo.Aktor tez jest bardzo dobry w przerywaniu akcji bo swietnie sie ustawia i kapitalnie odbiera pilki.

26.08.2011 11:16

Jesli Yaya Ktore bylyby takie dobre to by sie ich Barca nie pozbyla.Gustawo ma wiekszy potencjal do gry na tej pozycji,zgadzam sie ze moze jest slabszy fizycznie ale ma o wiele lepsze umiejetnosci i instynkt w przerywaniu akcji i odbiorze pilki.Guardiola tez wolal postawic na Aktora ktory jest bardzo podobnym typem do Gustawo i wyciagnac od durnych szejkow kupe kasy.

26.08.2011 09:41

Grafomanie i krasomowco nigdy mi jezyka nie zabraknie natomiast z takim durniem jak ty szkoda wdawac sie w dyskusje.Przypomninam tobie ze sam prowokujesz a pozniej chowasz glowe w piasek.Mocny jestes w gebie i przy klawiaturze.

25.08.2011 19:38

Juz nie mam watpliwosci ze jestes tchorzliwym zydkiem.

25.08.2011 19:27

lukasz222:Strzelasz slepakami, na oslep i chybisz za kazdym razem.Meskie zachowanie nazywasz prawem wiochy ? Gdybys potrafil czytac ze zrozumieniem to doszedlbys do wniosku ze ten maly dupek z argentyny unika powazniejszych kontuzji wlasnie dlatego ze hormon wzostu bardzo rozbudowuje muskulature i wzmacnia kosci.Powiedz mi dziecko drogie kiedy messi dluzej pauzowal z powodu kontuzji ? A z ta polaczkowata zawiscia to kompletnie sie wyglupiles bo akurat malo mam wspolnego z ta nacja jak i kolezkami spod bloku.Ty natomiast pasujesz mi na polaczkowatego zyda.

25.08.2011 19:03

lukasz222:Gdybys stanal oko w oko ze mna to pokazalbym ci kto jest ciota dziewczynko.Moj staz w tym sporcie jest dluzszy niz liczba lat ktore posiadasz.Dlatego tez uwazam znajac zycie lepiej niz ty chloptasiu ze przyjdzie czas kiedy messi dostanie w dupe od zycia.Jak troche dorosniesz to nauczysz sie ze Somatotropina pomaga w leczeniu jak i ochronie przed urazami.

25.08.2011 16:19

Bayern98:Czyli gloszenie prawdy jest obraza ? Do czego doprowadzilo nas wychowania w tradycji zydo-chrzescijanskiej.Po drugie dlaczego uwazasz ze cenie ta ciote Ronaldo.

25.08.2011 15:02

Nopisalem to wczesniej ze byl niedorozwinietym karlem i somatotropina zrobila z niego cyborga.Dlatego tez jest mniej podatny na urazy i kontuzje.

25.08.2011 12:34

Tak szczerze to pierdole i Real i Barcelone.A o Messim zdania nie zmienie.Poniewaz jest to koks i tyle.Podstawowe zalety czyli szybkosc i sile zawdziecza dopingowi.

25.08.2011 11:52

Ciekawe ilu trenerow wyzej rozstawionych klubow marzy o wylosowaniu Borussi ? Wydaje mi sie ze nawet Mou i Pep nie chieliby miec w grupie Dortmundczykow.

25.08.2011 11:48

Arjen za slaby na Barce ? Ja uwazam ze jak kontuzje zaczna dokuczac messiemu to nie bedzie nawet w polowie tak dobry jak Robben.Latwo jest naszprycowac jakiegos karla z Argentyny hormonem wzrostu i pozniej podziwiac cyborga silnego jak byk.Przyjdzie czas ze szczescie jego opusci i zlapie jakis powazna kontuzje.Wtedy zobaczycie jaki z niego kozaczek.

25.08.2011 11:36

Musi to byc zawodnik pogodzony z rola zmiennika.Ja bym chcial Bryana Ruiza z Twente .Bardzo wszechstronny(moze grac na szpicy jak i cofnietego
) i znakomity technik.Byl krolem strzelcow ligi holenderskiej.

22.08.2011 14:35

Wuch milanisto czy twoim zdaniem Bayern tak blado wypada w twoim zestawieniu.Bo w.g mnie Ribery lepszy od mari dziewicy Robben to pilkarz lepszy od zela tylko ze bardziej kontuzjogenny ale przynajmniej w waznych meczach nie zawodzi. Schweini klasa wyzej od Xabiego.Akcje Lahma stoja wyzej niz Marcelo.Neuer mniej utytulowany od Casiliasa ale pilkarsko jesli slabszy to minimalnie.Gustawo Khedira na rowno ( bo Kroos grajacy tak jak z Brazylia bez porownania lepszy od Samiego a biorac pod uwage same umiejetnosci Khedira to przy Kroosie drwal ).Ramos lepszy od Rafinhi podobnie stoperzy Realu nazwiskami bardziej strasza choc kto wie jak bedzie po tym sezonie z Boatengiem poniewaz facet ma papiery na drugiego Ferdinanda.Oezil lepszy od Muellera jsli chodzi o finezje natomiast statystyki obu panow sa porownywalne(Tomek wiecej goli Mesut asyst).Gomez pilkarsko slabszy od Benzemy broni sie zajebista skutecznoscia w zeszlym sezonie.INNA SPRAWA ZE NALEZALOBY POROWNAC KTO PRZECIW KOMU GRA NA BOISKU BO CIEZKO SOBIE WYOBRAZIC RFYWALIZUJACYCH NEUERA I CASILIASA.

21.08.2011 21:37

Czy obecny Real jest poza zasiegiem Bayernu ? Uwazam ze wprost przeciwnie. Analizujac kto przeciw komu by gral np Ribery na Ramosa ( ktorego Franek jezdzil niemilosiernie rok temu w sparingu) czy Robben na Marcelo a w srodku Scweini tez zdominowalby Oezila o Xabim nie wspomne.Jedyny nasz mankament w walce z takim rywalem to Mario ktory marnuje setki poniewaz jest surowy technicznie (dobrze ze nadrabia to sila fizyczna i praca w defensywie).

21.08.2011 19:47

Bawarczyk2003: Bardzo bym chcial Hulka w Bayernie ale transfer nierealny poniewaz ma klauzule odejscia 100 mln euro.Mysle ze Porto chcialoby wiecej niz dostali za Falcao ( 35 mln ) i biorac pod uwage jakim Uli jest chytrusem pozostaje nam tylko sobie pomarzyc.

20.08.2011 11:50

Kroos jest zle obsadzany i w meczu Niemcy Brazylia pokazal ze powinien grac jako centralny pomocnik majac za plecami Schweiniego.Nie mialbym nic przeciwko takiemu rozwiazaniu nawet kosztem Gustavo bo wedlig mnie to zaden lider.KONIECZNIE MUSIMY SZUKAC RASOWEGO SNAJPERA BO MARIO TO CHYBA JEDNOSEZONOWY METEOR.

17.08.2011 22:48

mariusz1980 Ależ ty głupi jesteś.Gotze cały poprzedni sezon szalał aż miło.A w tym roku z meczu na mecz przekracza bariery i staje się piłkarzem wybitnym i nie będę zdziwiony jeśli za dwa lata Borussia dostanie za niego 100 mln. Euro. On może być lepszy niż Messi i to bez wspomagania Hormonem wzrostu.

12.08.2011 13:09

Contento zeby osiagnac poziom Vargasa powinien trenowac jakies 500 lat.

26.01.2011 17:08

Wlasnie o to chodzi zeby byl pewny siebie.Wiara gory przenosi.Tak trzymaj Krafcik, Adol bylby z Ciebie dumny i nie sluchaj tych smutnych pierdol.

16.01.2011 22:22

Porównanie do Rensinga jest trochę nie na miejscu.Po Kraftcie widac ze to kocur jakich malo a tamten wygladal jak cipka i tyle.Ten chlopak ma jaja jak chlopaki z SS a Rense to zwykla pierdola ktora sie nie nadawaje nawet do policji.

16.01.2011 22:10

Trzeba bylo sprzedac Franka do Realu jak wtedy tyle chcieli zaplacic bo widac ze los sie od niego odwrocil i jest delikatny jak porcelana.Ten sezon mamy stracony w duzej mierze przez grzech zaniechania popelnoiny przez kierownictwo.Spoczywanie na laurach to stabilizacja ale i stagnacja a to blisko degeneracji i cofaniu sie w rozwoju.

15.01.2011 17:20

tussaback:Rozumiem ze podoba ci sie Messi i srasz w gacie na jego widok ale demagogia jest nazywanie jego pilkarzem wszechczasow bo takiemu Maradonie moze palucha u nogi ssac i poziomu jego nigdynie osiagnie.

11.01.2011 16:44

Po pierwsze na transfermarkt w artykule o Dzeko jest wymieniona suma 37 mln. Euro z grosikami.Po drugie olac tych dwoch zydkow z liverpool'u bainesa i tego pajaca co tutaj sie wysmetnia.

06.01.2011 15:11

Ciekawe kto jest jego dziadkiem bo typ urody jak i nazwisko vide Lahm moga wskazywac na niemieckie pochodzenie.Byc moze jest potomkiem emigrantow-uchodzcow z III Rzeszy.Natomiast jesli chodzi o umiejetnosci pilkarskie prezentuje sie zajebiscie choc swoja opinie opieram tylko na podstawie filmikow z Youtube.

05.01.2011 21:30

Na YouTube jest filmik z czasow jego gry w Atletico Mineiro i gosciu bardzo konkretnie wymiata na lewej obronie.Warto sie zastanowic zanim sie napisze ze ten transfer to kaprys Uliego albo Louisa.Cos mi mowi ze mamy lewego obronce o wiele lepszego od obsranego bainesa.

01.01.2011 22:19

Dobry zakup bo facet moze grac na kilku pozycjach i nie bedzie marudzil jak usiadzie na lawie.Moim zdaniem to pomysl trenera ktory zrobi z niego lewego obronce.Choc najlepiej gdyby wygryzl Van Bommella z pierwszego skladu.Moim zdaniem Tymo,Breno,Badi poradza sobie jako srodkowi obroncy wiec prosze nie lamentowac bo Demichelisa juz nie ma i potrzeba jeszcze tylko Van Buytena pogonic zeby bylo malinowo.

01.01.2011 20:47

Za 20 baniek to można mieć Vargasa a nie tą angielską przybłęde.

24.12.2010 16:21

I ch.j mu w dupe.Brac Vargasa a nie jakiegos zyda z angli.

23.12.2010 15:35

Baines i Shaqiri beda dobrymi wzmocnieniami.Zwlaszcza Anglik moze zaimponowac swa gra.Jestem pewny ze do nas przejdzie i odpoczniemy troche od Contento.Trudniej bedzie ze srodkowym obronca.Kandydatow ktorzy beda mogli grac w CL jest niewielu.Powinni zainteresowac sie Zapata to dobry i zwinny stoper ale jest Breno ktory moze wypali a w ostatecznosci zawsze mozna wystawic T44.Najwiekszym wzmocnieniem badzie sprzedaz Van Buytena i Demicha.

21.12.2010 18:42

Nie bardzo rozumiem ta zbiorowa euforie czy tez iluzje zwiazana z Contento.Owszem facet niezle zagral w kilku meczach ale popelnia bardzo duzo bledow i kiedy wystepuje to czesto tracimy bramki po akcjach z jego strefy po jego indywidualnych bladach.Czesto nie wraca i zostawia lewa strone wolna.

20.12.2010 19:03

Vargas to taki typ ala Roberto Carlos,Andy Brheme i w Fiorze gra w pomocy bo ma bardzo dobry strzal i podanie z lewej nogi.Natomiast na lewej obronie bardzo by sie przydal bo jest twardzielem.To kocur a nie pipka jak Pranjic.

20.12.2010 15:12

W tej chwili ne jest wart wiecej jak 15 mln.Z drugiej strony bylby sporym wzmocnieniem lewej strony ktora jest bardzo cieniutka.Wczoraj drewniany Pogrebniak na niej szalal a to dobrej oceny Contento nie wystawia.Zastanawia mnie tylko dlaczego nie jestesmy zainteresowani VARGASEM ? To wydatek ok 20 mln ale za jakosc Q.To jest wlasnie zawodnik klasy swiatowej na lewej flance.

20.12.2010 14:52

Man Utd ma ponad 900mln dlugu Real ponad 400.

19.12.2010 00:18

Robben10: Oczywiscie ze nalezy stawiac na mlodych talentow ale rozsadnie.Podajesz przyklady Xaviego,Messiego,Iniesty tylko ze oni rozwijali sie przy Guardioli,Rivaldo,Ronaldinho.A przy kim ma sie rozwijac Contento chyba ze jego mistrzem ma zostac Brafheed czy Pranjic ?

18.12.2010 19:57

Marszalku Davout jako stary wojak powinienes wiedziec ze agresywnosc czyli tak zwane jaja to sie dostaje od matki natury lub nie i Diego C. najwidoczniej jest stratny bo takowych zalet w nim nie widac.

18.12.2010 12:34

Louis znowu zapomina o tym ze trenuje Bayern i na eksperymenty z mlodzikami to mogl sobie pozwolic w alkmaar.Jak narazie jego pomysly zapewnily nam 6 miejsce,wiec wychodzi na to ze nie ma racji.Majac swiadomosc meczy z Interem radze sprowadzic Bainesa.Po pierwsze nie jest to taki wielki wydatek.Po drugie jest to wartosciowy zawodnik(bardzo szybki i twardy w obronie z ciagiem na bramke i dokladna i mocna centra) ktory ma jaja.Po trzecie jesli Contento jest taki dobry to nie powinien bac sie rywalizacji.

18.12.2010 12:27

Nie dosc ze wyglada jak kretyn to jeszcze jego wypowiedzi wskazuja ze w mlodosci przechodzil ciezkie zapalenie opon mozgowych.

15.12.2010 23:33

lukasz222:Jestes tak glupi jak judeo-chrzescijanski swiety ktorego inicjaly nosisz w swym nicku.Rasa nordycka wystepowala i wystepuje na ziemiach polskich w procentowo wiekszej liczbie niz na ziemiach niemieckich i jesli masz z tego powodu kompleksy oraz semickie poczucie nizszosci zacznij kibicowac Hapoelowi itp.

30.11.2010 18:03

Jesli wiedza oznacza dla ciebie glupote gratuluje podejscia do zycia.Chodz po swiecie i dalej powtarzaj to co ktos inny mmowil ci ze jest prawda i innej prawdy nie ma.

30.11.2010 15:32

Peter92: UCZ SIE HISTORII I NIE GADAJ GLUPOT POWTAZANYCH PRZEZ SWIATOWE ZYDOSTWO OD 2000 LAT.RASA ARYJSKA I JEJ NAJSZLACHETNIEJSZA ODMIANA RASA NORDYCKA STANOWILA W POLSCE PROCENTOWA WIEKSZA LICZBE NIZ W NAZISTOWSKICH NIEMCZECH WIEC ZASTANOW SIE ZANIM BEDZIESZ PROBOWAL ZE MNA POLEMIZOWAC.DARUJ SOBIE TEGO TYPU GLUPAWE UWAGI BO WIEDZA MA W TYM TEMACIE PRZEKRACZA TWOJA WYOBRAZNIE.

30.11.2010 15:23

Byc moze sa to dla wielu poglady kontrowersyjne ale prawda w zaklamanym od 2000 lat swiecie jest sama w sobie kontrowersyjna.JESLI RODOWITY BAWARCZYK I ARYJCZYK BASTIAN SCHWEINSTEIGER MIALBY ODEJSC DO ODWIECZNYCH ZYDO-ANGIELSKICH WROGOW OZNACZAC TO BEDZIE CALKOWITY UPADEK MORALNOSCI I DOBRYCH OBYCZAJOW NA RZECZ ZYDOWSKIEGO PIENIADZA.

30.11.2010 14:54

Buahahaha:Ten Fergi to potrafi rozbawic czlowieka w ten chlodny wieczor.Dowcip tygodnia z tymi 12 mln.Druga sprawa to skad Ci bankruci wezma nawet taka kase.Niech sie rozlicza ze skarbowym i wierzycielami i dopiero wezma za transfery, za 12 baniek moga sobie kupic Stilica i Peszko.

28.11.2010 16:16

Wątpie by Borussia nie wytrzymała ciśnienia jak to niektórzy w swych snach widzą.Mają trenera który tchnął w ten zespół ducha walki i wiary i co ich nie zabije to ich wzmacnia.Zaliczyli przecież drobne potknięcia choćby w LE i nie zrobiło to na nich żadnego negatywnego wrażenia a wręcz przeciwnie tylko ich to rozdrażniło.Piłkarsko też są bardzo mocni ,przede wszystkim tam gdzie my jesteśmy ciency jak dupa węża, ich środkowi defensorzy to klasa światowa.Do tego kapitalni Goetze i Kagawa oraz Sahin i Barrios.Młodzi gniewni ale pewni swych bardzo wysokich umiejętności.

28.11.2010 13:14

Maakay:Lubie sobie popierdolic jak kazdy normalny chlop a ty widocznie chyba nie i dlatego Ci dupe sciska.

25.11.2010 17:12

Pani Hoeness przesadna chytrosc i skapstwo prowadzi do upadku ktory zaliczyl Werder za sprawa dupka i zlodzieja Allofsa.Kiedys juz pisalem na ten temat to jedna z madrali dyskutowala ze mna ze nie mam dowodow aby tak sie wypowiadac,ja jednak mam oczy i wlasny rozum i oby to nie zakonczylo sie dla Bremenczykow druga liga.Dziwi mnie jeszcze dlaczego nie wyjebali Allofsa i Schaffa bo o tym ze te dwie swinie podadza sie do dymisji nalezy zapomniec.Swinia od koryta nigdy nie odejdzie.Dlatego Uli uwazaj zebys nie skonczyl w chlewie.

25.11.2010 16:47

PietrekFCB: Mozemy przeciez sprowadzic Pawla Brozka i co bedzie jak Mariola zlapie kontuzje.Klose odejdzie ,Olic po kontuzji bedzie wielka niewiadoma przyjda mecz (oby) z taka dajmy na to Chelsea i wtedy zobaczysz jak dobry obronca rdzi sobie z takim kozakiem jak Gomez.Jesli Marys jest taki dobry to nie ma obawy ze strony konkurenta takiego jak Dzeko,Adebayor itp.

25.11.2010 16:34

Po takiej wypowiedzi Kalle mozna sadzic ze w mlodosci przechodzil ciezkie zapalenie opon mozgowych.On liczy na poprawe gry pary belgijsko-argentynskiej ? Gratuluje wielkiej wiary i dobrego samopoczucia ale naszym stoperom tylko cudotworca moze pomoc,choc nie jest to wcale pewne.Transfery sa konieczne panie kolego i nie tylko stoper i lewy obronca ale powoli trzeba sie rozgladac za bramkarzem i napastnikiem na nastepny sezon.

25.11.2010 12:29

Kolejny dowod na to ze jednak Uliego dotknelo lekkie uposledzenie umyslowe.Jak mozna probowac zastapic Kahna takim patalachem.Po pierwszym wystepie Rensinga wiedzialem ze jest na poziomie naszej ligi a zeby osiagnac poziom Oliego musialby pracowac na to 500 lat.Smutne jest to ze powtazamy ciagle te same bledy i w tej chwili mamy takie same chwasty w obronie.Wazne ze trener i Uli w nich wierza a jak wiadomo wiara czyni cuda tylko czy oni sami w siebie wierza(Martin i Daniel oczywiscie).Uli jest menago pilkarskim a nie zasranym maklerem wiec finanse klubu niech zostawi fachowcom ktorzy prowadza Bayern od lat i zrobili z nas potege,sam natomiast niech szuka dla nas pilkarzy bo Nerlingerowi dosyc chujowo to idzie.

24.11.2010 15:31

Panowie prosze sie nie stresowac.Po pierwsze szkoda zdrowia a po drugie mecz oddalismy Romie po znajomosci wiec nie powodow tak sie podniecac wczorajszym meczem.Van Gaal wystawiajac drugiego bramkarza i pare stoperow o podejrzanej reputacji dal wyrazny sygnal ze chce pomoc swojemu dobremu koledze Ranieriemu.Natomiast jesli chodzi o zakup swiatowej klasy stopera to jezeli Uli nie zrobi tego zima oznaczac to bedzie ze dopadlo jego uposledzenie umyslowe zwiazane z demencja starcza.

24.11.2010 12:49

Tylko ze Louis nie bedzie mial wyjscia bo Tymoszczuk gra znakomicie i z nim oraz nie lubianym przez trenera Gomezem odnosimy zwyciestwa o ktore tak ciezko bylo z Van Bommelem i Muellerem(pupilkami) w skladzie.Druga sprawa to postawa Van Gaala,czy on mysli ze jest tutaj numer jeden i ze nalazl patent na nieomylnosc ? Jak narazie to ma wiecej szczescia niz rozumu i kontuzje takich palantow jak Van Bommel(ktorego nie trawie od poczatku) i Van Buyten przyniosly nam korzysc w postaci 6 miejsca w tabeli zamiast 11 ktore bylo szczytem mozliwosci dwoch wymienionych gosci.Kolejna sprawa dotyczy faworyzowania niektorych zawodnikow kosztem innych,co nie moze miec miejsca w takim klubie jak Bayern a klika holendersko-belgijska powinna byc jak najszybciej rozbita przez Uliego.Van Gaal powiela schemat z Barcelony gdzie otoczyl sie armia rodakow.Powiem wam ze Kroos tez nie spelnia oczekiwan poniewaz pupilkiem jest Mueller i Badstuerber czyli pilkarze odkryci przez Louisa ale mimo wszystko nie oznacza to ze Holger lepiej wykonuje wolne od Toniego choc wytyczne trenera sa inne.Gdyby Toni mial te okazje co Badstuerber mielibysmy kilka bramek i punktow wiecej.

16.11.2010 11:40

Koledz Maniek i Maakay troche zle interpretujemy pozycje rozgrywajacego i ofensywnego pomocnika.Na rozgrywajacego idealnie nadaja sie pilkarze o stylu gry Kroosa,Xaviego,Schweinsteigera,Fabregasa wczesniej takowymi byli Prosinecki,Schuster,Platini,Gascoigne,Socrates.Natomiast Iniesta,Oezil czy nawet nasz Ribery a wczesniej Maradona,Zico,Gullit(mozna by wymieniac w nieskonczonosc) to typowi ofensywni pomocnicy.Chyba ze sie myle.

15.11.2010 14:29

Kroos ma 20 lat i juz gra w pierwszym skladzie Bayernu ,zobaczymy co bedziesz mowil o nim po zakonczeniu tego sezonu.To jest jeden z najwiekszych talentow na swiecie i nie wypada jego marnowac.Powiem Ci ze taki Oezil ktory tnie w Realu az milo skala talentu daleko jemu bylo do Kroosa , a jak sie chlopak rozwinal.Ja nadal licze ze bedziemy mieli z Toniego wiele radosci i mam nadzieje ze jeszcze w tym sezonie.

15.11.2010 11:16

Neuer bardzo by sie przydal.Podobnie stoper ,ale tylko jeden poniewaz warto dac szanse Breno.Pranjic pokazuje ostatnio taka gre ze lewego defensora nam nie potrzeba.Rozgrywajacego absolutnie nam nie potrzeba(po co przywozic drzewo do lasu).Przydalby sie natomiast napastnik taki jak Dzeko aby stworzyc konkurencje i w razie kontuzji zeby Van Buyten nie byl nasza nadzieja.

15.11.2010 10:48

Sklad powoli sie krystalizuje.Jeszcze tylko Van Buyten na lawke a w jego miejsce Breno.Jak wroci Arjen cienko widze Muellera choc teraz powinien grac zamiast Altintopa.Najgorsza sprawa jak Van Bommel powroci i znowu gra zrobi sie nerwowa i chujowa najzwyczajniej.Kto za niego wypadnie ze skladu ? Tymo jest o wiele lepszy w odbiorze i rozegraniu.A Kroos jest pilkarsko sto razy lepszy od Marka.Pozytywnie zaskakuje Pranjic i byc moze problem z lewa obrona jest rozwiazany ?

15.11.2010 00:21

Remis zawdzieczamy Louisowi poniewaz z powodu oslabien kadrowych nakazal zawodnikom odpuscic w drugiej polowie i kontrolowac gre.Nie dziwilbym jemu sie wcale gdyby nie male ale,przeciez nie da sie tego zrobic z dwoma dywersantami(a moze nawet kolaborantami) w obronie.Za to Luis tez jest odpowiedzialny brakiem transferow.

07.11.2010 09:33

Po twojej wypowiedzi wnioskuje ze widziales Vargasa tylko w meczach z Bayernem.Obserwuje tego zawodnika od dluzszego czasu i uwazam ze najbardziej pasowalby do nas.To jest typ Roberto Carlosa.Przed tym sezonem chcial go Real Madryt jednak Mou postanowil dac szanse Marcelo.To ze gra w Fiorentinie(ktora sprawila nam duzo klopotow w poprzednim sezonie)nie oznacz ze jest slabszy od Bale czy Coentraeo.Wrecz przeciwnie

03.11.2010 13:04

Bale nie jest wart az takich pieniedzy poniewaz jest bardzo mlody i nie wiadomo co z niego wyrosnie.Wielu juz bylo pilkarz jedno,dwu sezonowych.Za okolo 2o mln jest do wziecia Vargas technicznie taki sam jak Bale ale twardziel i gosc z jajami, no i gra na poziomie juz od 7 lat.

03.11.2010 11:50

Bale i Coentrao prezentuja ten sam poziom,Walijczyk jest lepszy technicznie od Portugalczyka ktory lepiej prezentuje sie w obronie.Jedyny minus odnosnie tych jegomosciow to ich mlody wiek i przez to klopot z Coentento ktory musialby odejsc.Przypomne ze niedawno wielu widzialo w Diego podstawowego gracza reprezentacji na zblizajacym sie Euro.Ja osobiscie tesknie za Marcelem Janssenem ktorego tak idiotycznie sie pozbylismy.Najlepszym dla nas lewym obronca bylby Vargas ktory wyzej wymienionych mlokosow bije na glowe.Mialby sie Coentento od kogo uczyc.

03.11.2010 11:06

Werder 0:2 z Twente.Ciekawe czy otworza oczy w Bremie i wyjebia zlodzieja Allofsa i jego przydupasa nieudacznika Schaffa.Ale wstyd dla Bundesligi robia te dziady z Galsenkirchen i Bremy.

02.11.2010 22:34

Nie wiem dlaczego na sile lansujesz teorie pierdoly Tymoszczuka.Ja pamietam tego zawodnika jeszcze z czasow Zenita czy wczesniej Dynama kiedy wchodzil w taki dym gdzie kosci trzaskaly.Natomiast zaznaczylem kolego ze Van Bommel mial w zeszlym sezonie zyciowke co wcale nie oznacza ze na tej pozycji Tymoszczuk jak dla mnie zawsze byl lepszy.

01.11.2010 13:43

Kolega weber111 ma calkowita racje.Kiedy Tymo do nas przechodzil bardzo sie cieszylem ze pozyskalismy goscia ktory ma zajebista marke i wreszcie uwolni nas od Van Bommela.Niestety kumoterstwo kapitana z trenerem wzielo gore nad zdrowym rozsadkiem.Bo nawet bedacy w zyciowej formie Van Bommel(tak jak w poprzednim sezonie) jest slabszy niz Tymoszczuk na kacu.Ukrainiec kiedy do nas trafil byl uwazany za scisla czolowke swiatowa na swojej pozycji.Advocat w Zenicie bardziej zalowal odejscia Tymo niz Arszawina,o czyms to swiadczy.

01.11.2010 13:20

Pewnie troche te wypowiedzi sa przez angoli podrysowane.Bastek raczej nie udzieliby takiej wypowiedzi na temat kibicow.Natomiast jesli tego nie zdementuje to oznacza ze albo chce sie stad zabierac ewentualnie wywiera presje na Ulim odnosnie nowego kontraktu i jego ambicji sportowych.Ja stawiam na to drugie bo jesli nie to Adolf sie w grobie przewraca.

31.10.2010 22:12

Dobry tekst z tym konkursem pieknosci kolego KMINAS.Od dawna tak uwazalem i zdania nie zmienie ze zlota pilka FF dawno stracila prestiz.Zreszta jak moze to wygladac normalnie skoro stoja za tym francuzi.Przeciez oni z natury sa nienormalni i tendencyjni vide zwyciestwa ich rodaka Platiniego w latach 80(dostal trzy nagrody a tak naprawde nalezala sie jemu jedna)

31.10.2010 00:43

Ty basler13 czy jak ty tam masz idz sie schowaj do tej twojej makaroniarskiej la pizza farmazonne.Naucz sie pisac i stawiac znaki przestankowe.Wielbicielu Juventusu i wloskiej pilki.

30.10.2010 01:14

Dzeko nie ma osiagniec ? W wieku 24 lat ma mistrzostwo Bundesligi korone krola strzelcow i wicekrola.Prawie kazda jego bramka jest ladna albo majstersztykiem w ktorym nie ma zadnego przypadku.Jest 2 metrowa tyczka ale z brylantowa technika.Pod wzgledem mozliwosci nie odbiega od wymienianego tutaj Ibrahimovica tylko jest od niego o wiele mlodszy.Bardzo przypomina mi arcymistrza Van Bastena.

29.10.2010 21:29

Panowie Dzeko to najlepszy napastnik w lide od czasu Makaaya.Jego osiagniecia sa bezdyskusyjne i gra w przecietnym jak to kolega nazwal Wolfsburgu.Od kilku sezonow jest w czubie nie tylko strzelcow ale i asystentow.Wywalczyl dla VFL mistrza i nie ma juz motywacji do gry w tym klubie.Gomez w Vfb tez duzo strzelal i zdobyl patere tylko tam gral na niego caly zespol a Dzeko w mistrzowskim sezonie strzelil 26 goli i zaliczyl kilkanascie asyst czym wydatnie ulatwil Graficiarzowi korone krola strzelcow z 28 bramkami.Jesli zas chodzi o Torresa to jest on tylko bardziej medialnym pilkarzem ale pod wzgledem umiejetnosci wcale nie lepszym od Edina.

29.10.2010 20:01

W przeciwienstwie do Marioli Dzeko zalicza w kazdym sezonie wiele asyst i w klasyfikacji kanadyjskiej zawsze jest w czubie(w mistrzowskim sezonie VFL zaliczyl grubo ponad 20 bramek i kilkanascie asyst i dzieki niemu Graficiarz zostal krolem strzelcow).Spokojnie moglby grac z takimi samolubami jak Arjen i Franck.Choc moim zdaniem Franek jest dobrym asystentem i Luca Toni w najlepszym sezonie jest tego dobrym przykladem.Arjen najchetniej wolalby grac sam przeciw 11 ale na to pozwolil jemu trener.

29.10.2010 18:01

Trzeba byc pijanym zeby uwazac Gomeza za lepszego pilkarza od Dzeko.A co do artykulu to wcale tych przeciwnosci nie jest tak duzo. Po 1.Dzeko chetniej przeniesie sie do Bayernu niz kogokolwiek z Serie A swiadom spadajacej rangi tej skorumpowanej ligi. Po 2.Zainteresowanymi klubami kieruja rodzeni bracia Uli i Dieter Hoeness(rowniez ex zawodnik Bayernu) czyli kwestia nie wzmacniania konkurencji tez odpada. Po 3.Wolfsburg to bogaty klub nawet w wymiarze europejskim i stac ich na przekonanie Gomeza.

29.10.2010 16:47

Bastianowi w osiagnieciu klasy swiatowej pomoglo przyjscie Louisa(ktoty znalazl dla niego idealna pozycje) jak i odejscie super lenia i oportunisty Poldiego.Dlatego mam nadzieje ze nasz trener przyczyni sie do rozwoju Kroosa i bedziemy mieli nowego Zidane wzglednie Bernda Schustera w Bayernie na lata.

29.10.2010 11:33

Wprowadzenie FF uchroni klubowa pilke przed wplywem takich kozojebcow powiedzmy z Dubaju.Nawet jak sobie kupi klub to finanse jego a zwlaszcza zyski musz byc transparentne.Przepisy nie pozwola jemu wydac wiecej niz zarobi chyba ze nie chca grac w pucharach.

29.10.2010 10:55

Tak jak napisalem wczesniej Inter i Manchester sie tutaj nie licza i jedyne zagrozenie to Real(Barca po popisach
Laporty niech sie zacznie martwic zeby im Messiego nie podkupili,bo wyklucza ich z pucharow za straty finansowe).TYLKO ZE KAZDY Z ZAINTERESOWANYCH BASTIANEM KlUBOW MA ZADLUZENIE I DZIURE W BUDZECIE JAK NASZ KRAJ.Najsmnieszniejszy jest w tym gronie Manchester ktory pewnie przekroczyl Miliard Euro a straty za porzedni sezon mial na poziomie 60 mln.

29.10.2010 08:01

Bardzo dobra sytuacja na wywarcie presji przez Bastiana na Hoenessie.Swiniak to bawarczyk z krwi i kosci i tak naprawde nigdzie lepiej jemu nie bedzie jak w domu.Tylko jesli ten sezon bedzie stracony a kierownictwo dalej bedzie gralo w chuja to odejdzie w pizdu tak jak radzil jemu Kaiser.Mou ma ogromny dar przekonywania bo tak naprawde tylko on moze skusic naszego gwiazdora.Inter i Manchester sa smieszni po prostu.

28.10.2010 22:27

Znowu lecimy na farcie ale zwyciestwo cieszy bo przeciwnik wymagajacy.Werder ma kolejna perelke, mowa o Arnautovicu.Talent chlopak ma niesamowity.Juz niedlugo moze byc w czolowce swiatowej.Hybryda Ibrahimovica i Kryski Ronaldowny.Szkoda ze nasz brylancik Kroos spala sie psychicznie.

27.10.2010 11:33

Wiedzialem ze jak wypali z Tymoszczukiem Uli ukreci sie od sprowadzenia stopera ale moze to i dobrze bo T44 daje rade,a w razie pomylki kierownictwondostanie dobrze po dupie.Natomiast lewy obronca jest bardziej potrzebny i Vargas choc w Fiorentinie gra w pomocy bylby idealny.To wydatek okolo 20mln ale za pilkarza twardego i nieustepliwego z jajami , dynamicznego,bardzo dobrego technika ze swietny strzalem i podaniem z lewej ,taki typ Roberto Carlosa.Ma 27 lat wiec cztery sezony gry na najwyzszym poziomie przed nim i Contento by sie przy nim uszlachetnil.Warto napisac do Louisa zeby zwrocil uwage.

24.10.2010 19:24

Tymo poczyna sobie coraz lepiej i mam nadzieje ze bedzie z niego bardzo dobry stoper.Musi sie zgrac z Holgerem bo tu jest najwiekszy problem i o maly wlos wczoraj nie przyplacilsmy to strata bramki kiedy Pitroipa strzelil w slupek.Tymo dobrze wyszedl do przodu i gdyby Holger zrobil to samo bylby spalony ale zawiodla komunikacja.Fajnie ze rozumie o co chodzi w grze na tej pozycji i musi porawic gre glowa ewentualnie ustawienie sie do dosrodkowan ale to juz robota trenera.

23.10.2010 16:54

Powinnismy sie cieszyc z tego remisu bo z Hsv zawsze nam ciezko szlo.Patrzac na nasze oslabienia i ostatnie okolicznosci wynik nalezy uznac za bardzo dobry.Dobrze ze zabraklo Eli bo by nas rozjechal(konkretni Pranjica).

22.10.2010 23:07

Kroos to prawdopodobnie najbardziej utalentowany pomocnik w Europie.Narazie Oezil jest w sztosie ale zobaczymy za pare miesiecy bo pilkarsko jest slabszy od Kroosa.Problem z Tonim moze byc tylko taki ze jest za grzeczny i nie umie rozepchnac lokciami.Dlatego wolne wykonuja u nas ludzie ktorzy nie maja o tym pojecia a Toni patrzy jak dupa zamiast pokazac naszym pilkarzykom jak to sie robi.Moim zdaniem trener tez nie jest bez winy w tej sytuacji.

22.10.2010 22:59

Ponoc Rooney zyczy sobie od Realu wyzszej pensji od Krystyny.Jak na to przystana niebawem Real zrowna sie z Barcelona oczywiscie jesli chodzi o straty finansowe.Cierpliwie czekajmy bo w ciagu pieciu lat zabierzemy im najlepszych pilkarzy i pewnie Mourinho.

22.10.2010 13:04

Takich wypowiedzi sfrustrowanych palantow bedzie coraz wiecej ale sami dajemy powod swoja farciarska gra.Co nie znaczy ze czeka nas niebawem potega i slawa.Barca tonie w dlugach podobnie jak Manchester(dlatwego Rooney chce wiac z tonacego statku) oraz jak wiele innuch klubow w Hiszpani i Angli(Liverpool juz zdycha).Ostatnio ujawniono raporty o stratach i zadluzeniu w Fiskusie za ubiegly rok dla wyzej wynienionych i sumy byly zajebiste jesli dodamy zaciagnite pozyczki to niebawem rozpocznie sie u nich wyprzedaz zawodnikow.Prawa rynku sa nieublagane.Real tez niedlugo to czeka.Tak naprawde trzyma sie cala Bundesliga(Borussia i Schalke tez wychodza na prosta) i Manchester City.ROZUMIEM ROZGORYCENIE KOWALA KTORY MA SWIADOMOSC UPADKU LA LIGA I BARCELONY.

21.10.2010 13:38

Tymo musi nadrobic zaleglosci bo przeciez od ponad roku przestal regularnie grac.Dlatego te bledy wynikaly z braku ogrania a nie umiejetnosci.Jak narazie gra lepiej niz Van Buyten.Jestem dobrej mysli jesli o niego chodzi.Przy pierwszej straconej bramce Butt rowniez sie nie popisal.Neuer zlapal by te dosrodkowanie ewentualnie obronil ten strzal.Dlatego oprocz szukania defensorow powinnismy rozgladac sie za bramkarzem poniewaz swietny bramkarz znakomicie wplywa na cala formacje defensywna.Nasz jest co najwyzej sredniej klasy bramkarzem ale po popisach Rensinga kazdy kibic przyjal jego jak zbawiciela.

20.10.2010 11:17

Szczerze mowiac to watpie w to ze zaszalejemy w najlblizszym okienku transferowym.Jesli Gomez bedzie strzelal regularnie to napastnika a konkretnie Dzeko mozemy zatrudnic latem.Raczej musimy jego zatrudnic bo juz nie moge patrzec jak Szejki(Kozojebcy) z Angli albo ulizane alfonski z Hiszpani wyciagaja pilkarzy z Bundesligi.Tak naprawde to zima powinnismy zakupic lewego i najlepszy bylby Vargas z Fiorentiny tylko ze on troche kosztuje.Stopera narazie nam nie potrzeba bo uwazam ze Tymo okaze sie rewelacja a w odwodzie jest jeszcze Breno.Mam nadzieje ze Louis nie zachowa sie jak pedal i da Anatolijowi nastepna szanse.

18.10.2010 17:22

Tymoszczuk w Zenicie co prawda jako defensywny pomocnik byl centralna postacia i wazniejszym pilkarzem od Arszawina.Tak twierdzil Advocat.To zawodnik o naturalnych predyspozycjach do rozbijania atakow rywali i bardzo trudny do miniecia,znakomicie gra wslizgiem i jest bardzo waleczny panie Kminas.Jako pomocnik nie wybil sie u nas ze wzgledu na kumoterstwo trenera i kapitana oraz dlatego ze w rozegraniu nie jest orlem.Tylko czy Van Bommel nim jest ? Mysle ze moze byc bardzo dobrym rozwiazaniem na nasze problemy w srodku obrony.

17.10.2010 21:40

Ziom-Do zastapienia Van Bommela idelny bylby Khedira ale Mou sprzatnal nam jego sprzed nosa a chytry Uli nie chcial o niego powalczyc i prawde mowiac bardzo sie cieszyl ze Louis nie wydal ani centa.Dobrym zakupem za naszego kapitana byby Montolivio natomiast Pastore i VDV to typowo ofensywni gracze.Argentynczyk zagral kilka niezlych meczy w przecietnej Serie A z kiepskimi rywalami i w porownaniu do gry Kroosa z zeszlego sezonu jest nadal zoltodziobem.Toni u nas tak nie blyszczy ale tez prawie wcale nie gral na swojej pozycji a kiedy juz laskawie trener na to zezwolil(drugie polowy z Roma i wczoraj) byly to nasze najlepsze mecze jak do tej pory.

17.10.2010 19:03

ziom-Po co nam Pastore lub Van der Vaart jesli mamy lepszego od nich Kroosa.

17.10.2010 17:06

Badstuerber ma szanse zostac zawodnikiem tej klasy co Vidic i to juz w niedalekiej przyszlosci.Mysle ze w parze z Tymo moga wymiatac niesamowicie.Jeden i drugi bardzo skuteczni w pojedynkach,zwrotni i szybcy.Tymo zdecydowanie pewniejszy niz Martin (bo o Danielu lepiej nie wspominac) moze bardzo poprawic nasza gre obronna i znakomicie wplynac na postawe Holgera ktory poczuje sie pewniej majac komfort ze moze przytrafic sie jemu blad oraz ze nie musi grac za dwoch stoperow.

17.10.2010 17:02