DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Neymar7 Strona 2

po chwili dodaje, że Karl-Heinz Rummenigge dzwonił już niego z propozycją.

"Później rozmawiałem jeszcze z moim dobrym przyjacielem Ulim Hoeneßem".

Bardzo logiczne...

22.03.2011 00:17

Przy Van Bommelu wypada blado?? Człowieku, tym potwierdziłeś moje przypuszczenia, że nic o tym piłkarzu nie wiesz i nigdy go nie widziałeś w akcji.

http://www.youtube.com/watch?v=OI6CFq8q1Bw
http://www.youtube.com/watch?v=Tt1RcklVY9I&feature=related

22.03.2011 00:14

Ja nie rozumiem o co wam chodzi. Najpierw narzekacie, że Bayern powinien kupić jakiegoś piłkarza z jajami, który zastąpi Van Bommela. Drugi raz piszecie, żeby kupić jakiegoś walczaka na obronę bo macie dosyć trio z tartaku Van Buyten-Breno-Badstuber, innym razem marudzicie, że w zespole nie ma lidera... pojawia się plotka o zawodniku który spełnia te wszystkie kryteria, to znowu biadolicie. O co wam k.... chodzi, bo nie rozumiem, o to, że to jest zawodnik z Hannoveru a nie z Barcelony? On jest jednym z najelpszych obrońców bundesligi i jednym z największych twardzieli w futbolu. Nie dziwi mnie, że się nim interesujemy i żadne wasze pieprzenie lamusy, tego nie zmieni,

21.03.2011 23:21

pat0805, tak chodziło mi o czarną kropkę na zdjęciu Leonardo, która po moim wpisie natychmiast zniknęła. Natomiast nie przeszkadza mi gdy ktoś nazywa mnie wieśniakiem, i choć sam nie jestem ze wsi, a wręcz z jednego z większych miast polskich, to nie mam nic do ludzi ze wsi i nie uważam żeby wstydem było mieszkać lub pochodzić z terenów wiejskich. A jeśli ktoś wyzywa kogoś od wieśniaków lub półgłówków nie znając tej osoby, to wystawia wyłącznie sam sobie etykietę. Natomiast szacunek względny do rywala mam. Można wierzyć lub nie, ale Inter od zawsze, (aż do czasu gdy Mourinho przekształcił ten klub w zabójcę futbolu), był jedyną poza Bayernem drużyną, którą w pełni tolerowałem i której od czasu do czasu kibicowałem - pod warunkiem oczywiście, że nie grała przeciwko Bawarczykom. Jestem człowiekiem z natury bardzo lojalnym, ponadto przedkładam szczerość nad kurtuazję, więc zamiast wypisywać fałszywe komplementy pod adresem rywali wolę napisać co o nich myślę. Stąd też, na przykład moja krytyka ubiegłoroczna pod adresem Ribery'ego, która oburzyła wielu tutejszych użytkowników. Natomiast ja uważałem i do dzisiaj uważam, że Ribery najzwyczajniej wypiął się w zeszłym sezonie na klub i na jego kibiców i równie dobrze mógłby co mecz być wygwizdywany i nie powinien mieć o to do nikogo większych pretensji. Podobnie sprawa ma się z Robbenem. Gdy czytam takie plotki jak te dzisiejsze, że Robben chce rzekomo przejść do Milanu, chociaż jeszcze niespełna rok temu na Marienplatz przez mikrofon wciskał kibicom, że Bayern to najlepszy klub na świecie, to mnie krew zalewa. Wiem, że to pewnie kompletny wymysł prasy, ale gdyby taki Schweinsteiger czy Robben raz czy drugi oficjalnie zdementowali pogłoski dotyczące ich przeprowadzek do jednego czy drugiego klubu, to dziennikarze przestaliby wymyślać takie pierdoły na ich temat, gdyż najzwyczajniej nikt by już w nie nie uwierzył.

12.03.2011 04:13

No ja właśnie postępuję w myśl Twojego powiedzenia. I niestety nie jestem szanowany, dlatego też nie szanuję rywala.

11.03.2011 19:56

Tak, sprowadźmy jeszcze z powrotem Braafheida, Baumjohanna, Demichelisa i jak da się to Rensinga.

11.03.2011 19:54

Ta, wygra 3 tytuły, dla najsłabszego trenera roku, dla najbrzydziej grającego zespołu roku w Europie i dla największego rozczarowania sezonu w Serie A.

PS co ten Leonardo ma za plamę na mordzie, jeśli można spytać?

11.03.2011 19:43

Dla mnie to jakaś paranoja, skoro i tak zamierzali go zwolnić po sezonie, to po co ogłaszali to już teraz. Jeśli uznaliby w czerwcu, że pora na zmianę trenera, to i tak mogliby go wtedy zwolnić, ale jeśli wygra np Ligę Mistrzów, to szkoda będzie go zwalniać, a tą decyzją zamknęli sobie jakąkolwiek możliwość wyboru. Może dojść do tego, że zostanie zwolniony trener, któremu udało się osiągnąć coś, czego od 10 lat w tym klubie żaden trener osiągnąć nie zdołał.

11.03.2011 19:39

Dobra nie na tą grupę spojrzałem!

Umiejętność ludzi inteligętnych, to nie wypowiadać się kiedy nie ma się nic do powiedzenia.

08.03.2011 14:44

KOAN LEON :P

08.03.2011 14:41

Przecież tu jest napisane, że od 2012, czytać nie umiesz?

08.03.2011 14:38

Zajebiście! Pozwólmy frajerom za bezcen sprowadzić Ozila, a sami kupmy, może jeszcze za 25 baniek piłkarza, który z tym że Ozilem przegrywa walkę o miejsce w składzie. Ten transfer byłby upokorzeniem własnego klubu.

08.03.2011 14:37

Te sukcesy aż tak nie powalają. W sumie w eliminacjach do ME Niemcy też nie są na pierwszym miejscu, mając 2 punktową stratę do Czechów. Jeszcze może się okazać, że ten oczekiwany zbawca skończy jak Klinsmann, albo w ogóle nie przyjdzie, bo reprezentacja odpadnie w barażach do ME i nasi stwierdzą, że się nie nadaje.

08.03.2011 14:34

"jak wróci do formy". Ale Ribery nie wróci do formy. Gdyby miał to zrobić, to już by dawno się to stało. Trafił nam się w Bayernie Ronaldinho 2, tylko że my niestety przedłużyliśmy z nim kontrakt, a Barcelona w porę sprzedała, kiedy jeszcze mogli coś na nim zarobić.

08.03.2011 13:59

Wygląda na to, że szukają zastępstwa dla Riberyego, którego gra woła o pomstę do nieba. Mam nadzieję, że przyjdzie Gervinho, a francuzika w piz...du sprzedadzą, bo już nie mogę patrzeć na to kalectwo futbolu. On w tej chwili to w Borussi nawet by z ławki nie wchodził, jak Błaszczykowski.

08.03.2011 13:21

osti21 Neuer trafił do Schalke w wieku 5 lat

04.03.2011 23:03

Tak geniuszu, ale Hamit nie jest wychowankiem i wielkim kibicem Schalke od dziecka

04.03.2011 22:52

ThomasFCB, czyli wg ciebie jeśli ktoś zrobi literówkę, to niezawodny znak, że jest sezonowcem?

04.03.2011 22:36

dokładnie, KOEN NEUER, żadnego smerfa tutaj.

04.03.2011 22:11

A gdzie ja napisałem, że go nie lubię i co to ma wspólnego z obiektywizmem? Napisałem tylko, że na pewno nie napiszę, że mi go brak. Gdyby zawodnik VFL skosił go brutalnie od tyłu, to bym napisał, że w 100% jest to jego wina. Opisuję co widzę, a widziałem, że to nie był brutalny faul, ani celowo wymierzony, by spowodować kontuzję zawodnika, lcz czysty przypadek. Owszem, nie lubię go od czasu gdy zaczął traktować ludzi z wiązanych z tym klubem (kibiców, zarząd, kolegów z zespołu) jak śmieci. Gdyby nie denna forma i kontuzje to już dawno grałby w Realu po przejściu tam za free na wolny transfer. W dupie miał Bayern i jego kibiców kiedy Real się nim interesował. I tu nie chodziło tylko o Real, bo jak Real zrezygnował to zaczął opowiadać jak bardzo marzy o grze u boku Xaviego. Udaje teraz wielką miłość do klubu, bo co ma powiedzieć, skoro ma tu grać przez nastepne 5 lat.

15.01.2011 17:19

Śmieszni jesteście, jak Ribery wykonał brutalny faul na Lisandro Lopezie to wszyscy byli oburzeni, jak sędzia śmiał pokazac czerwoną kartkę, a fifa zawiesić go aż na 3 mecze. A przy przypadkowym nadepnięciu na noge wyzywacie od skurwysynów graczy wolfsburga. Zachowujecie się jak gówniarze z Darth Smd na czele i tyle.Tak jak napisał krzaq i flake9, za grosz obiektywizmu nie macie. Dojrzały człowiek różni się tym od dzieciaka, że potrafi spojrzeć na sprawę z więcej niż jednej strony i zdystansować się od tego. Ty tego nie potrafisz.

15.01.2011 17:04

Pogrążasz się sam. Tego, że wcześniej pisałem pod nickiem Neymar, też nie pamiętasz.

15.01.2011 17:01

Pewnie rok temu cię tu nie było, bo byś doskonale pamiętał, że ja byłem pierwszym z tych, którzy pisali, by go sprzedać do Realu czym prędzej i nie pisał takich głupot. I do dzisiaj nie mogę przeboleć odrzucenia oferty Robben + Sneijder + 30mln, bo dzisiaj zapewne bylibyśmy obrońcami tutułu Ligi Mistrzów. Więc na pewno nie napiszę, że mi go brak.

15.01.2011 16:54

Wybaczcie że się wtrące, no ale jak ktoś pisze, że przez stratę jednego z dość przeciętnie spisujących się zawodników będzie cały sezon zjebany to mi się nóż w kieszeni otwiera. Użytkownik Darth Smd zachowuje się jak rozwydrzony sezonowiec-fan Riberyego. Więc ja w pełni rozumiem krytyczne komentarze pod jego adresem. W ogóle go mecz nie obchodzi, odkąd kontuzji doznał jego bóg Ribery.

15.01.2011 16:49

Czyli transferów nie będzie. Baines nie chce odchodzić z Evertonu, Hummels żadnej klauzuli nie ma a Luiz Gustavo jest kluczowym zawodnikiem i ani myślą o jego sprzedaży. Nasze transfery tej zimy to będzie Van Bommel do Wolfsburga i Gomez do Liverpoolu, jak 'dobrze' pójdzie.

16.12.2010 19:46

Cóż, miał Robben już kiedyś złamaną nogę, a także wykryto u niego onegdaj raka jąder, więc nie powiedziałbym, że jest to najcięższa kontuzja holendra w karierze, co nie zmienia faktu, iż z pewnością jest mu ciężko przez to wszystko przechodzić. Trzymam kciuki za powrót do pełnej formy.

16.12.2010 13:37

@makaay, dokładnie.

16.12.2010 13:31

Trzeba było nie sprzedawać, a nie teraz myśleć jak odkupić. Ale coż, stało się, dobrze, że zostawili sobie furtkę, szkoda, że dopiero za półtora roku...

16.12.2010 13:30

Fernando Llorente jest o połowę słabszy (ile on najwięcej bramek strzelił w lidze? Jakie on ma doświadczenie w europejskich pucharach?), a będzie kosztował nas tyle co Gomez, bo Athletic może zatrudniać tylko Basków i swojego wychowanka, a zarazem gwiazdy oraz żywej praktycznie legendy klubu tanio się nie pozbędą, a kontrakt wygasa mu w 2014 bodaj roku, więc transfer z dupy wzięty.:)

16.12.2010 13:28

Trudna sprawa, pewnie niektórzy od razu napiszą "za 32mln w ciemno", ale to jest snajper, który w zeszłym sezonie grał przeciętnie, w tym gra dobrze, natomiast za 2 lata może być absolutnie kluczowym graczem Bayernu i podporą reprezentacji Niemiec. 32 miliony to z jednej strony dużo, z drugiej zaś strony jak na możliwości finansowe Bayernu, to nie jest jakaś oszałamiająca kwota, po ujrzeniu której działaczom naszego klubu miękły nogi. Nie tacy snajperzy odchodzili za większe kwoty, myślę że przy dzisiejszych wywindowanych cenach, to snajpera który od 5 lat nie strzelił (w samej lidze!) mniej jak 10 goli nie powinno się sprzedawać poniżej kwoty 50mln.

16.12.2010 13:21

Tak dobre wieści napływają ostatnio z Säbener Straße, że czekam kiedy w końcu będzie news z oświadczeniem zarządu, że to wszystko plotki i żadnych transferów nie będzie, ponieważ skład jest mocny, kompletny i wyrównany. Jeśli to wszystko, o czym się ostatnio pisze (przyspieszony powrót Arjena, Hummels, odejście Van Bommela, Luiz Gustavo/Vidal, Baines) się ziści, to chyba będę musiał pojechać na Allianz Arena zobaczyć to na żywo, żeby uwierzyć :) Po takich wzmocnieniach, to faktycznie tylko bramkarz latem do kupienia by pozostał i możemy w niedalekim odstępie czasowym myśleć o najwyższych trofeach dla klubu. No ale o wszystkim będziemy rozmawiać, kiedy sen stanie się jawą:)

16.12.2010 13:12

Słuchajcie, czy mamy szanse, czy nie, trochę wiary w zespół, jak wejdą tu kibice Barcy i przeczytają te komentarze, to chyba się popłaczą ze śmiechu, że 2/3 kibiców Bayernu spina poślady, żeby się nie zesrać na myśl o meczu z Barcą. Żal!

14.12.2010 20:00

Od jakiegoś czasu rzadko tu zaglądam, przede wszystkim z natłoku zajęć, ale mecze staram się w miarę możliwości oglądać. Powoli zaczynamy wychodzić na prostą, przez ostatnie dni napływają z klubu same dobre wiadomości (przedłużenie kontraktu Schweinsteigera, powrót Robbena do treningów, zapowiedzi transferów zimą... itd). Może być ciężko, ale mimo wszystko wierzę, że przy odrobinie szczęścia tytuł mistrza da się jeszcze obronić, pamiętamy co się stało z Hoffenheim po kontuzji Ibisevica w drugiej części sezonu, Dortmund też się może załamać, to jest młody zespół wielu zawodników po raz pierwszy ma do czynienia z piłką na tak wysokim poziomie, wystarczy sobie przypomnieć Tomka Mullera z poprzedniego sezonu: runda jesienna - fenomenalna, runda rewanżowa - bardzo przeciętna, by nie powiedzieć słaba. Niech Dortmund przegra 2,3 mecze pod rząd a wtedy zaczną dołować na maksa. My po prostu musimy wygrywać wszystko co się da, nie ważne w jakim stylu i przeciwko jakiemu rywalowi, naszym celem w każdym pojedynczym spotkaniu muszą być 3 punkty. Wg mnie jeszcze nic straconego, fakt że za sprawą naszej niefrasobliwości jesteśmy zdani na "łaskę" Borussi i musimy liczyć na ich potknięcie, ale jestem przekonany, że całego sezonu w tym tępie nie wytrzymają, ponadto nie widzę u nich zawodnika, który byłby to w stanie pociągnąć, w momencie, gdy drużynie przestanie iść.

13.12.2010 22:32

Słuchajcie ponoć Bayern był mocno zainteresowany pozyskaniem Domenico Criscito z Genoi już zimą, ale ten odrzucił zainteresowanie Bayernu, obiecując, że na 100% zostaje. Więc jeśli wierzyć mediom, jeden obiecujący obrońca z głowy...

http://www.goal.com/en/news/10/italy/2010/11/29/2237170/bayern-munich-target-domenico-criscito-i-am-staying-at-genoa

29.11.2010 22:26

dokładnie dodo, to ten facet :)

20.11.2010 16:55

Szczerze mówiąc, nie mam pojęcia, ale w sumie nie kto potrafi "cuda" czynić z futbolówką, jest od razu dobrym piłkarzem. Z tego co pamiętam, to w polsce, jakoś w latach 70. czy 80. był taki człowiek, który w 100% amatorsko zajmował się piłką nożną, jeździł po Polsce i robił różne sztuczki z piłką, przyjęli go, już jako dorosłego człowieka (dwadzieścia parę lat) do jakiegoś klubu profesjonalnego i po bardzo krótkim czasie mu podziękowano, (lub sam zrezygnował, nie pamiętam), bo po prostu przekonał się, że żonglowanie i zabawa z piłką to nie to samo co prawdziwy futbol. Teraz jest starzejącym się facetem, ale dalej zarabia na grę żonglując piłką. Jakiś czas temu mówili o nim w telewizji, nie pamiętam jak się nazywał, może któryś z tutejszych użytkowników będzie miał pojęcie. Ale widać, że pan Nestor "el Maestro" Jevtic ma ponadprzeciętne wyszkolenie techniczne i trenerem właśnie od treningu technicznego jest zapewne bardzo dobrym.

19.11.2010 18:26

Widzieliście tego trenera Hannoveru w akcji? To jest jeszcze z czasów jego pracy z Schalke, teraz trenuje w Hannoverze, koleś ma 27 lat:
http://www.youtube.com/watch?v=EhX5O1DUpU8

A to jest jego młodszy brat, którego uczył grać w piłkę. Obecnie ma 13 lat:
http://www.youtube.com/watch?v=RiFw59z16KU&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=oLxXjSvk5Ls&feature=related

Przydałby się taki trener, może nasi juniorzy nie przegrywaliby po 0:4 z Chelsea, poza tym może Gomeza i Mullera trochę techniki by nauczył ;)

19.11.2010 15:01

Miara, powiedz mi dziecko, czy ilosc komentarzy wg ciebie swiadczy o tym kto jakim jest kibicem? Ktos moze kibicowac od 30 lat, ale np byc bardzo biednym i np tylko od czasu do czasu wchodzic na ta strone w kafejce internetowej, bo w domu go nie stac na neta, a drugi ktos moze kibicowac od roku i zamieszczac tu codziennie po 20 durnych komentarzy, jak te twoje pod spodem. I kto wg ciebie jest wierniejszym kibicem? Juz nie pierwszy raz błyszczysz inteligencją, o ile pamiętam to pod koniec zeszłego sezonu też dałeś kilka razy popis...

30.09.2010 10:46

Bayern1996, nie martw się, na pewno Cię "przyjmną". ;]

Co do hesusa, to na tej stronie nie za takie rzeczy bany szły, niektórzy do dzisiaj nie wiedzą za co zostali usunięci ;) więc mnie osobiście nie dziwi wykluczenie tego użytkownika.

24.09.2010 10:43

Fajnie jakby został członkiem sztabu szkoleniowego FCB, ale zgodze sie, ze im szybciej tym lepiej, bo wzmocnieniem dla Bayernu to on w przyszlym roku juz bedzie watpliwym

15.09.2010 14:05

Dzisiejszy mecz z Wolfsburgiem może być jednym z najważniejszych jego meczy w karierze. Jeśli dziś wieczorem Toni pokaże się z jak najlepszej strony, wtedy będzie miał bardzo mocną pozycję wyjściową w walce o miejsce w składzie, nawet po powrocie Olicia i Robbena. Jeśli jednak Kroos rozczaruje w dzisiejszym spotkaniu, to może nawet większą część sezonu przesiedzieć na ławce.

20.08.2010 09:28

Za 5-7mln bym się nie zastanawiał

20.08.2010 09:18

W tekście są dwa błędy, w tym jeden w tytule:
"Olić'a" i "Wohlfahrt'a".
Powinno być:
"Olića" i "Wohlfahrta"

20.08.2010 09:15

Któż mógły być w klasie światowej, gdyby nie był w niej Robben?

24.07.2010 15:40

Zaawansowany wiek nie jest gwarancją, a ja nigdy nie powiedziałem, że jest inaczej. Niemniej jednak szansa na to, że piłkarz przed meczem się "spali" jest odwrotnie proporcjonalna do wieku tego zawodnika. Tak jak już wcześniej pisałem, w sporcie ilość przepracowanego czasu, (w tym wypadku na boisku), jest nie do zastąpienia; kolokwialnie mówi się, że kierowca musi swoje "wyjeździć", żeglarz/pływak "wypływać", a piłkarz "wybiegać". Müller, Kroos, już o Contento nie wspominając, mają tych godzin "wybieganych" relatywnie mało w porównaniu do bardziej doświadczonych kolegów z zespołu i coś co dla jednych jest oczywiste, stało się rutyną czy weszło w nawyk, drugim wciąż może przychodzić z trudem. Rzeczą oczywistą jest, że Lahm czy Van Bommel nie będą odczuwali takiego stresu oraz ciążącej na nich presji, jeśli dla nich jest to któryś mecz o tak wysoką stawkę z rzędu, jak Kroos, Contento, Müller czy Badstuber, którzy mogą policzyć swoje ważne występy na palcach jednej ręki. Mam świadomość, tego że owi zawodnicy nie zdobędą niezbędnego doświadczenia w inny sposób, jak występując w meczach o wysoką stawkę; co jednocześnie nie powstrzymuje mnie od wyrażenia swoich obaw, związanych z opieraniem gry zespołu o tak mało doświadczonych zawodników. Były już w historii futbolu przykłady zespołów, jak choćby Arsenal z historii najnowszej, które swoją wiodącą siłą ustanowili młodość, w efekcie kończąc z niczym na śmietniku historii. Natomiast przykłady wystepu w MŚ uważam za nazbyt nietrafione, gdyż wielu zawodników, (w tym także sam Toni Kroos w powyższym wywiadzie) twierdzi, że turniej reprezentacyjny a "długodystansowy" futbol klubowy, to dwie całkiem odrębne historie, z czym ja się w pełni zgadzam. Czym innym jest występ w 7 meczach MŚ, na który piłkarze są specjalnie, oddzielnie przygotowywani, a czym innym radzenie sobie z wymogami jakie stawia uczestnictwo w trzech długoterminowych rozgrywkach równolegle. To, jak Muller radzi sobie z presją oraz trudami gry na przemian w BL, PN i LM było można zobaczyć w poprzednim sezonie, gdzie Thomas dobre występy przeplatał z beznadziejnymi, czego efektem było ogólne przekonanie, iż Muller w składzie Van Gaala nie gra z powodu umiejętności, lecz za zasługi z rundy jesiennej. Gwoli podsumowania, nie twierdzę iż młody zespół Van Gaala z góry skazany jest na pożarcie, lecz uważam za uzasadnione obawy związane z brakiem doświadczenia, dojrzałości psychicznej, jak i fizycznej zaledwie 20-letnich zawodników.

24.07.2010 14:22

Moim zdaniem ci, co uwazają, ze Muller z Kroosem bez najmniejszych problemów sobie poradzą w meczu np przeciw Barcelonie, są pozbawieni wyobraźni. Co z tego, ze bedą ich wspierać Robben i Ribery. (Ja nigdzie nie twierdze ze nie beda, jak to niejaki haj próbuje mi wmawiać). Uwazam jedynie, ze to nie ma az takiego duzego znaczenia. Chlopaki sie, mówiąc kolokwialnie, jeszcze przed meczem 'obsrają' i bedziemy grali w 9-tke. Bo Kroos, mózg druzyny bedzie gral mega asekuracyjnie, wycofując piłke do Schweiniego, albo na siłe szukając Robberych, zamiast ambitnych, prostopadłych podań. Ile to juz razy bywało ze w swietnej druzynie, wszyscy grali dobrze, poza jednym zawodnikiem, ktory byl niewidoczny i nadawał sie ewidentnie do zmiany. Przeciwko Barcy w finale nie da sie grac w 9-tke, o czym kibice Bayernu najlepiej przekonali sie w Madrycie, na meczu finałowym minionej edycji Ligi Mistrzow z Interem, gdzie Olic był cieniem zawodnika z Lyonu, zas Schweinsteiger zostawił serce wojownika w szatni. Mozna wymienic jeszcze kilku zawodnikow, ktorzy zagrali wtedy ponizej swoich mozliwosci, włączając w to niesławną obronę, ale to własnie ta dwójka zaprezentowała najwiekszą rozbieżność, pomiedzy tym co oglądalismy wczesniej a samym wystepem w meczu finałowym. Mozecie sobie opowiadac co chcecie, wiem, ze w FMie to i 15-latek moze zostac bohaterem finalu ligi mistrzow, ale w rzeczywistosci to wygląda niestety troche inaczej. Wiem jak to jest, bo sam wygrywałem dziesiątki wyścigów na krajowym podwórku, czy nawet w mistrzostwach polski, by pojechac na mistrzostwa swiata do Holandii i przegrać w zasadzie z samym sobą.

24.07.2010 12:30

"Developer", tak się składa, zakompleksiony polaczku (przynajmniej taką mentalność prezentujesz), ze jestem wicemistrzem Polski w zeglarstwie sportowym, a własciwie dopiero zaczynam poważną karierę, natomiast bycie dobrym sportowcem i komentowanie na tej stronie, o ile mi wiadomo wzajemnie sie nie wykluczają. Reszty twojej wypowiedzi nie komentuje, poniewaz w zasadzie potwierdziłes w niej to co napisałem poniżej.

24.07.2010 11:56

Z kompleksami to nie do mnie.

23.07.2010 15:41

A Ty wiesz w ogóle co czytasz?

23.07.2010 15:31

Wiem, że mamy, ale w myśl tego ustawienia to Kroos miałby być mózgiem drużyny, natomiast Müller byłby odpowiedzialny za strzelanie bramek, więc główna odpowiedzialność i tak spoczywałaby na dwóch piłkarzach bez doświadczenia (tak, wiem że obaj grali w MŚ, a do tego Müller w finale LM, jednak w sporcie liczą się przede wszystkim przepracowane godziny, wiem coś o tym bo sam jestem sportowcem). Śmiem wątpić czy duet Kroos-Müller błyszczałby w konfrontacji z katalońskimi defensorami, w półfinale Ligii Mistrzów.

23.07.2010 15:05

Nie mógłbym, ponieważ nie mam kompa. Piszę ze smartphone'a.

23.07.2010 14:58

Tak, nawet bardzo. Chcę zapobiec niepotrzebnemu, szybszemu zużywaniu się klawisza ' dziesiątków użytkowników tego portalu, poprzez uświadomienie zasad ortografii.

23.07.2010 14:54

No i co z tego? Uważam, że dwóch tak młodych piłkarzy nie udźwignie ani psychicznie, ani kondycyjnie odpowiedzialności za atak Bayernu, na przestrzeni całego sezonu.

23.07.2010 14:49

Chyba ja tez bym nie dał Lahmowi "światowej".

23.07.2010 14:45

Dawać Chielliniego do Bayernu, bedzie jeden z klasy swiatowej przynajmniej. Chociaz znajac Kickera, to daliby mu reprezentacyjną.

23.07.2010 14:42

Będę obserwował rozwój jego kariery. Jednak atak z Müllerem i Kroosem za jego plecami nieszczególnie mnie przekonuje. Przecież to jeszcze dzieci.

23.07.2010 14:35

Adler, co sie tak wszyscy nim jarają (zapewne ci sami, ktorzy piszą Chiellini'm, Badstuber'em i Ribery'm) nawet nie jest w polu widzenia.

23.07.2010 14:33

Czy moze mi ktos wytlumaczyc dlaczego wszyscy na tej stronie pisza "Ribery'm", "Badstuber'em", "Chiellini'm", zamiast Riberym, Badstuberem, Chiellinim?

23.07.2010 14:20

Było do przewidzenia, że teraz będzie się podlizywał. W końcu przyjdzie mu tutaj grać przez najbliższe 5 lat. Zobaczymy co się wydarzy, jak za rok czy dwa wróci do wielkiej formy i znowu Real się upomni za pośrednictwem dziennika Marca.

23.07.2010 14:05

No co wy, to przecie jest tylko taka gra, zeby zbić cenę Coentrao. Na bank pod koniec okienka złożą jeszcze jedną ofertę. Poza tym te plotki o Chiellinim (a nie Chiellini'm, jak tu co poniektórzy mistrzowie ortografii piszą) i Sakho też nie są tak całkiem z d*py wzięte. Do 31 sierpnia jest jeszcze ponad miesiąc. Na bank ktoś do obrony Bayernu dołaczy.

23.07.2010 13:59

Zarowno z transferu Chielliniego jak i Sakho bylbym bardzo zadowolony, lecz tak jak podawalem w newsie poprzednim, te transfery nie sa zbyt prawdopodobne, z uwagi na noge, jaką operuja ci gracze. Mamy juz lewonoznego Badstubera, a dwóch "lewusów" na srodku obrony nie przewiduje, wiec Badstuber musialby grzac lawe. A jesli Chiellini lub Sakho mieliby grac na lewym skrzydle, to rownie dobrze mozemy pozostawic tam Badstubera.

21.07.2010 09:53

Za 10mln, to bralbym bez wiekszego zastanawiania sie. Jednak ta plotka, jak i ta dotyczaca Chielliniego wydaje mi sie malo prawdopodobna, poniewaz obaj zawodnicy sa lewonozni. A my mamy juz srodkowego obronce lewonoznego - Badstubera. W mysl zasady Van Gaala, srodek obrony Badstuber-Sakho/Chiellini nie mialby racji bytu. Chyba ze obydwaj sa przymierzani na lewa strone, ale to wtedy bedzie transfer na zasadzie Badstubera, bo oni sa przede wszystkim srodkowymi obroncami, mogacymi grac na lewym i na flance nie zachwycaja.

21.07.2010 09:49

Pomyślcie, jaki byśmy teraz świętowali udany transfer, czytajac tego niusa na stronie Realu, majac w swoim skladzie Robbena, Sneijdera + 30 mln w kasie klubu.

20.07.2010 15:01

Ciekawe czy jak go "zapuszkują", to będzie jakaś opcja, by rozwiązać jego kontrakt.
Pomyśleć, że Real dawał 30 baniek + Sneijdera i Robbena w pakiecie. Nigdy tego zarządowi nie zapomne.

20.07.2010 14:18

Niech sobie wezmą Van Der Wiela

19.07.2010 12:32

Po co nam ten Dzeko? Mało mamy napastników? Jedyny przypadek, w którym ten transfer miałby sens, to przerzucenie Müllera na prawe skrzydło - jako zmiennik Robbena, lecz jesli Holendra kontuzje będą omijały, to wtedy młody Thomas sobie nie pogra, a szkoda by było go trzymać na ławce. No chyba, ze Van Gaal zamierza grac 2 napastnikami, ale wtedy bedzie miejsca dla Kroosa. I tak juz jeden snajper jest na sprzedaz, a po co kupowac kolejnych. Ewentualnie bezpłatna wymiana Gomez - Dzeko, jak pisze Mutarito, bulic na kolejnego snajpera mija sie z celem.

19.07.2010 11:51

Nie miałbym nic przeciwko, gdyby prowadził jednoczesnie Bayern oraz rep. Niemiec, lecz wiem ze zarząd nigdy na to nie pójdzie. Jeśli odejdzie, to miło by było gdyby jego miejsce zajął Löw.

19.07.2010 11:45

Największy hipokryta internetu znowu zaczyna się wymądrzać... "2 (słownie 2)" - bez komentarza...

18.07.2010 18:01

Osobiscie wolałbym dużo bardziej Coentrao niż Kolarova i Adriano. Portugalczyk zapowiada się na wielkiego piłkarza. Natomiast Van Der Wiel mnie nie przekonuje. Można by było pomyśleć o transferze Holendra, lecz maksymalnie za 7-10mln. O 20 nie powinno być mowy. Natomiast za Coentrao jak najbardziej 20mln bym zapłacił.

16.07.2010 22:30

Wielkie "dzięki" rafalito123, ale chciałem po polsku.

16.07.2010 19:40

Trudno. Mam nadzieje, ze go kupią. Wiem, że w pierwszej kolejności defensywa Bayernu wymaga wzmocnienia, ale jak ma odejść do Barcelony, Chelsea lub Manchesteru City, to niech lepiej gra w Bayernie. Jestem pewien, ze dla tak klasowego zawodnika znajdzie sie miejsce. W ogóle szkoda mi Boatenga i Khediry, jak odejdzie do Realu. Idealny zastepca Bommela, jak znalazł.

16.07.2010 18:03

Xan, rozumiesz co jest w tym newsie, co podałem? Mozesz przetlumaczyc?

16.07.2010 17:53

Coentrao lepszy. Moze ktos powiedziec, co z tym Oezilem?

16.07.2010 17:39

http://bundesliga.t-online.de/transfermarkt-laeuft-da-was-zwischen-oezil-und-den-bayern-/id_42254854/index

Czy moze ktos to przetlumaczyc? Bo slabo znam niemiecki, lecz z tego co zrozumialem, to oni twierdza, ze Özil ma z Bayernem porozumienie.??

16.07.2010 17:25

Wy tu jak zawsze przeżywacie, rozpisujecie sie, lamentujecie, a zarząd i tak zrobi swoje, kupi kogo zechce, i choćby to był Messi z Fábregasem i Iniestą, to my dowiemy się o tym, jak zawsze w dniu transferu.

16.07.2010 11:55

Póki co faktycznie widze problem, ale tylko jeden, i to twój; związany z moją osobą.

15.07.2010 15:06

Szkoda Boatenga to fakt. Osobiście nie moge odżałować.

15.07.2010 14:26

Mozna powiedziec, ze stary nie jest, ale mowic od razu, ze młody, to nadużycie.

15.07.2010 14:24

To czy potrzebny czy nie, to sie okaze w połowie sezonu. Wszystko zależy od tego czy Kroos spełni pokładane w nim nadzieje. Większość tak się na niego napaliła, a tymczasem może się okazać, że on się nawet nie przebije do podstawowej 11-tki i Van Gaal wróci do ustawienia z dwoma napastnikami. Czas pokaże. O Özilu można powiedzieć, że radzi sobie na najwyższym poziomie; o Kroosie trudno jest cokolwiek powiedzieć.

15.07.2010 14:21

http://www.fussballtransfers.com/ozil-chelsea-zieht-sich-zugunsten_article10273.html

Na transfermarkt jest 15% dla Özila w Bayernie a Hoeneß w mediach chwali zawodnika Werderu. Transfer raczej mało prawdopodobny, ale z pewnością całkiem nie wykluczony.

15.07.2010 14:09

http://transfermarkt.de/de/stuttgart-khedira-vor-wechsel-zu-real--vfb-dementi-/news/anzeigen_42755.html

Tyle w sprawie transferu Khediry do Realu. Jaraj sie dalej niusami z onetu i marki.

15.07.2010 13:35

Mogę sie zgodzic z Hoeneßem, ponieważ ja też miałem takie wrażenie, że rep. Niemiec gra podobny futbol jak Bayern. Löw ustawił swoją drużynę, tak jak chce grać z Bayernem Van Gaal w obecnym sezonie. Z tą różnicą, że my mamy dużo lepsze skrzydła, za to nasz playmaker, Kroos jest jedną wielką niewiadomą, Özil to piłkarz sprawdzony, natomiast trudno w tym momencie powiedziec, czy Toni będzie w stanie wziąć na siebie ciężar gry zespołu.

15.07.2010 13:18

Nie podobaja mi sie te dodatkowe klauzule. Moim zdaniem 15mln to max, za tego zawodnika, z Edsonem w prezencie, czy bez.

15.07.2010 12:44

To co napisales swiadczy o tym, ze nie zrozumiales wypowiedzi "Kickera", ktory twierdzi, ze snajperow i tak jest w klubie za duzo, dlatego przydaloby sie sprzedac Klose, a Ty piszesz o sprowadzaniu w zamian jakichs Suarezow. Po co w klubie, w ktorym gra tylko jeden napastnik, az 4 snajperow w kadrze?

15.07.2010 12:03

27 lat to wg Ciebie młody, tak? Benfice sie nie poj....., Coentrão ma kontrakt wazny przez najbliższe 5 lat (do 2015 roku), wiec nie musza go teraz nigdzie sprzedawać.

15.07.2010 11:59

Jeśli to prawda, że Schweini ma w kontrakcie zawartą klauzulę odstępnego w wysokości 55milionów, to może się okazać, że nie będziemy w stanie zrobić wiele by zatrzymać zawodnika w klubie, jeśli ten zdecyduje się odejść. Schweini jest trochę dziwny i już od dawna miałem poczucie, że nie jest tak przywiązany do klubu, jak się niektórym wydaje.

15.07.2010 11:02

Myślisz, że teraz co roku trener będzie "wyciągał jakieś skarby z rezerw"?

15.07.2010 10:54

To po co pisać o transferze, który najprawdopodobniej nie dojdzie do skutku? Poza tym co to ma być? Czy musimy aż tak sie pozbywać zawodników, by jeszcze dopłacać do ich transferów? Mimo wszystko 4 napastników w kadrze zespołu grającego jednym snajperem, to trochę zbyt dużo. Olicia żal oddawać, Gomez jest młody, może coś jeszcze strzeli, a do tego był zbyt drogi by go teraz sprzedawać... Klose wydaje się pierwszym kandydatem do odejścia, spośród napastników.

15.07.2010 10:51

Fakt, nie ma co wierzyć wszystkim plotkom, ale już same deklaracje, jakoby chciał "kiedyś" spróbować innej ligi, wypowiedziane akurat na rok przed przedłużeniem kontraktu, mogą dawać do myślenia. Mam nadzieje, że to przede wszystkim wymysły prasy; trudno się dziwić, w końcu Schweinsteiger wyrósł na gwiazdę MŚ. Zapewne kolejnymi "wieściami" zasypywani będziemy aż do połowy nadchodzącego sezonu, kiedy nastąpi (miejmy nadzieję) przedłużenie kontraktu.

15.07.2010 10:42

Widocznie Van Gaal nie chce Khediry. A i niech go sobie biorą i odpieprzą sie od Bastianka. W każdym razie coś czuję, że może być kolejny "cyrk" z przedłużeniem kontraktu Schweinsteigera.

15.07.2010 10:24

ConTTTTTTTTTTento, a nie zaden Concento.

13.07.2010 19:53

Słuchajcie!! Wg tureckiego portalu internetspor.com, Arda Turan w przeciągu tygodnia ma zawitać w Bayernie Monachium! Zawodnik nie chce zostac w Galatasaray. Liverpool, ktory chce takze pozyskac tureckiego asa, stracil juz nadzieje. - tyle udalo mi sie wyczytac, bo tekst jest po turecku i tlumaczylem w translatorze google.

13.07.2010 19:50

Niektorzy, w tym kraju i nie tylko, gdy dostaja podwyzke, szczegolnie zbyt szybko, mogą miec poczucie, ze dostali pieniadze za nic i zaczna sie op...dalac. Skoro dzisiaj nie musialem sie wysilac, by dostac 0,5mln podwyzki, to w przyszlym roku tez nie bede musial, a kasa bedzie.

09.07.2010 09:16

"Wyższe zarobki są zawsze motywujące". A od kiedy tak jest?

08.07.2010 17:26

To jest twoje zdanie. Ja uważam, że Coentrão jest zawodnikiem od Van Der Wiela zarówno lepszym, jak i bardziej utalentowanym. Nie uczepiłem się trzech graczy. Dlatego napisałem "I INNI", bo nie chce mi sie wymieniać tych dziesiątków niewypałów, jakie mieli w swoich składach barca i real. "Jeden z przecietnego Szachtara drugi nikomu nieznany", a trzeci z przeciętnego, by nie powiedzieć jak barszcz postny cienkiego Ajaxu. A ztym bramkarzem, to rozumiem, że żartujesz pisząc, że nam potrzeba bramkarza, który powalczy z Buttem o pierwszą 11-stke? Bayern to klub z najwyższej półki i jak najbardziej powinien grać w nim światowej klasy bramkarz.

08.07.2010 17:24

Oby tylko nie skończył, jak te talenty z Barcy i Realu - Drenthe, Chygrynskyi, Keirrison i inni.
Z resztą jakoś nikt nie narzeka, że taki Di Maria przeszedł nam koło nosa. Bo po tym co on sobą prezentuje, można przypuszczać, że dołączy do w/w przeze mnie grona. Porównaj sobie poziom Van Der Wiela i Coentrão.

08.07.2010 16:25

Ale wy wszyscy kaleczycie nazwiska... Czytac nie umiecie czy jak?

08.07.2010 16:14

Wychodzi konsekwencja zarzadu. Jeszcze niedawno Nerlinger mowil, ze budzet płac wyleciał przez sufit, a teraz ot tak daje pół miliona w prezencie kolesiowi, którego forma i poziom talentu wciaz jest jedną wielką niewiadomą. Fakt,wywalilismy Toniego, ktory "zżerał" sam połowe budżetu, ale jak tak bedą tego Müllera chołubić to mu sie w dupie przewróci, jak Riberemu.

08.07.2010 16:12

Toni Kroos zmarnował setke. Generalnie, Niemcy zostali ukarani za porzucenie swojej filozofii z poprzenich meczy. To co oglądaliśmy wczoraj, nijak nie przypominało reprezentacji Niemiec z poprzednich występów. Tym większa szkoda, że przegrali akurat z Hiszpanią.

08.07.2010 14:44

Adi, Van Gaal polecial do RPA, bo otrzymal zaproszenie od Holenderskiego zwiazku pilki noznej na ten final. Niewykluczone, ze przy okazji porozmawia z zawodnikiem i jego agentem, lecz gdyby ten transfer, byl tylko wymyslem dziennikarzy, to on i tak tam bedzie, poniewaz zostal zaproszony.

08.07.2010 14:24