DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: krzysiekFCB Strona 2

Przeciez napisalem, ze jeszcze 8-10 lat...

16.12.2009 17:23

Dzwonilem do Hoenessa. Mowil, ze jakies 8-10 lat.

16.12.2009 14:34

Wpadl mi w oko kolejny juz komentarz pani Sylwii i nasuwa mi sie tylko jedno... "Bayernianka".

16.12.2009 00:03

Ribery juz dawno powinien dostac na biurko najwyzszy kontrakt w historii Bundesligi... teraz juz za pozno.

15.12.2009 16:21

No sorry ale ankieta bez sensu... jezeli juz to: "Na kogo chcialbys aby trafil Bayern w 1/8 LM"... ale ogolnie z braku laku srednio.

12.12.2009 00:35

No i kupon w dupe...

12.12.2009 00:31

Oby nie bo mi kupon nie wejdzie...

11.12.2009 20:46

Czyli w tym klubie jest cos nie tak...

10.12.2009 22:10

No tak, moj blad.

10.12.2009 22:08

Pffff... Bordeux-Bayern... poprostu brawo.

10.12.2009 21:22

Tylko zrozum kolego, ze ich pensja nie bylaby adekwatna do ich roli zmiennika...

10.12.2009 20:02

Dobra, dobra wsadz sobie te swoje wielkie hasla gdzie tam chcesz... a prawda jest taka, ze tacy jak ty pozniej najglosniej placza kiedy sie okazuje, ze miedzy wielkimi a Bayernem aktualnie jest wielkia, gleboka przepasc.

10.12.2009 15:09

Apeluje do moderatorow aby usuwali komentarze typu: "Chce Barce", "Barcelona jest do ogrania", itp. Prosbe swa motywuje tym, iz ludzie ktorzy pisza te komentarze podjarani zwyciestwem z Juve nie maja zielonego pojecia o czym pisza, a komentarze tego typu sa glupsze od tych naszpikowanych przeklenstwami...

10.12.2009 14:21

A ja sie zastanawiam jak Van Gaal zmiesci w skladzie Olica kiedy zdrowi beda Ribery i Robben...

09.12.2009 21:47

Widze, ze po raz kolejny ci co teraz wzniesli sie na wyzyny podniecenia po zwyciestwie nad Juventusem, z najwiekszym hukiem spadna na ziemie wiosna...

09.12.2009 19:13

Trzeba miec tupet zeby wbijac tu na strone i reklamowac swoja... jezeli jest ona na takim poziomie jak ty kolego ja nie chce jej na oczy widziec.

06.12.2009 22:36

Brawo.

06.12.2009 20:40

I czego placzecie? Bylo prawie pewne, ze jezeli Ribery zagra to tylko pare minut, takze skad to zdziwienie? Robben w piatek pokazal, ze potrafi grac nie gorzej o Francka, na pozycji Francka zagra Olic, ktory tez cos poszarpie i co ma byc to bedzie, choc moim zdaniem nasze szanse na zwyciestwo to 30%.

06.12.2009 13:56

Moim skromnym zdaniem Ameryka Poludniowa jest tak wertowana przez wszystkie kluby Europy, ze wypatrzenie kogos jako pierwszy jest bardzo trudne... oczywiscie niech Elber tam siedzi i szuka diamentow, ale moim zdaniem powinno sie takz spojzec na rejony mniej "popularne" dla lowcow diamentow... na Balkanach czy w Afryce.

06.12.2009 13:51

Bardziej prawdopodobny juz jest chyba zimowy zakup Ronaldinho... wiekszych bzdur transferowych juz dawno nie czytalem. Zawodnik bez formy? Jeszcze jakis czas temu cale wlochy sie jaraly jak to Diego swietnie gra i jaki super interes srobil Juventus, a po kilku niedudanych wystepach jest juz bez formy, a Juve juz chetnie sie go pozbedzie zima? To idiotyzm, usuncie tego newsa bo pare osob zaraz zacznie sie jarac tym...

04.12.2009 20:50

Nie latwiej jest przeslac tego newsa komus zeby to wstawil na strone tylko trzeba go wklejac pod kazda wiadomoscia?

04.12.2009 16:18

Juz nie raz pisalem, ze jestem pewny ze gdyby Bayern zainteresowal sie Diego miesiac predzej to gralby u nas. Bylby to wydatek mniejszy od pana Gomeza, a korzysci wielkie. Majac w pomocy Robbena, Riberego oraz Diego Bayern gralby nieprzewidywalnie jak Barcelona mogac przeprowadzac ataki z kazdej strefy boiska. Do tego Ribery widzac, ze ma z kim grac mysle ze przedluzylby chetnie kontrakt. Ale coz, mozna sobie gdybac... mamy Gomeza za 30 baniek, chory przepych na pozycji napastnika, a srodek pomocy tradycyjnie sluzy tylko do obrony...

04.12.2009 16:12

To ty chyba nie wiele wiesz o tej dyskusji skoro uwazasz, ze gdzies porownalem go do tych osob...

02.12.2009 00:27

No tak, to przeciez dla was brak szacunku dla swietosci...

02.12.2009 00:16

Jako, ze piszesz identycznie jak pan Haj, wez sobie poczytaj wszystkie moje komentarze pod tym newsem gdzie znajdziesz wszystko co chcesz wiedziec jesli chodzi o moja opinie na temat tego calego wielkiego poswiecenia, oddania pana Hoenessa. Jedyne co moge dorzucic jeszcze to to, ze owszem uwazam ze jezeli w jakiejs spolecznosci osoba dostaje ponad 99% poparcia to nie dlatego ze kazdy ja popiera bo to z jest poprostu niemozliwe. Mysle, ze nie musze ci wskazywac w jakich tylko systemach spolecznych wyniki 99% poparcia maja miejsce. To pierwsze, a drugie co mam jeszcze do napisania... twoja wypowiedz w sumie podsumowala juz ostatecznie co maja w glowach i jak zaslepione sa osoby, ktore tak bardzo kochaja i bronia pana Hoenessa. Bo widzisz, was jara to, ze Bayern jest jednym z najbogatszych, a moze kiedys bedzie najbogatszy a ja mam to gleboko w dupie bo o ile wiem, nie stworzono jeszcze Ligi Mistrzow Finansow, a ja nie kibicuje firmie finansowej, ktora dazy do jaknajwiekszego bogactwa, tylko klubowi sportowemu, ktory moze nie byc jednym z najbogatszych tylko ma byc jednym z najlepszych. Ale o czym my tu rozmawiamy skoro ty zdolales w swej slepocie zauwazyc jedno czy dwa nieudane okienka transferowe, podczas gdy dla mnie Bayern jest w slepej dupie Europy od juz prawie 10 lat... a to jest dla bardzo duzy powod na bardzo duze zmiany.

02.12.2009 00:01

Prawnik sie znalazl... a ja moge powiedziec, ze skoro uwazasz ze jestem krystyna i jestem prostytutka, to na pewno kochasz sie w jakiejs krysi ale ona cie nie dostrzega i z tego powodu musisz zaspokajac sie u prostytutki i nie zaplace za to ani grosze, ani nie pode siedziec nawet na minute... a tak na serio, nie wiem jakie argumenty ma Allianzz ale jak tak uwazam poniewaz jak juz pisalem, pan Uli tak poukladal sobie klocki w Bayernie przez te lata ciezkiego oddawania sie klubowi, ze nie dopusci do sytuacji, w ktorej na jego stolku siadzie osoba, ktora mu te klocki bedzie chciala poprzekladac, a co gorsza zburzyc. Czlowieku.

01.12.2009 23:01

Poprostu tak uwaza, ja zreszta tez i tyle.

01.12.2009 22:39

Skoro ty tego sam nie pojmujesz to kolega Allianzz nic ci nie pomoze...

01.12.2009 22:22

Historia jest najwazniejsza... przywrocmy Walese na prezydenta bo przeciez tyle zrobil dla Polski... tacy ludzie jak Hoeness maja taka przewage, ze chocby kolejne 10 lat Bayern w przedpokoju elity Europy to i tak znajda sie tacy co napisza ze kiedys, kilkadziesiat lat temu zrobil to czy tamto i ogolnie jest OK...

01.12.2009 12:06

haj troche sie zagalopowales z tym ze mamy dwojke najlepszych skrzydlowych na swiecie... A twoj przyklad zachcianek trenerow spelnianych przez Hoenessa jest wlasnie jednym z aspektow, za ktore go nie lubie. To jest wlasnie najbardziej zenujace, i nie wiem czy zauwazyles, ale te wszystkie zachcianki trenerow sprowadzone dla nich przez Hoenessa kosztowaly albo marne grosze, albo byly darmowe. Jezeli zas trzeba wydac duza kase, to pan Hoeness w dupie ma opinie trenera i zaslepiony nie wiem czym wydaje 30 baniek na Gomeza robiac z przecietniaka najdrozszego pilkarza w historii. Pan Uli rzeczywiscie bardzo hetnie spelnia zachcianki trenerow, ale tylko te najtansze... no chyba ze uwazasz, ze Hitzfeld rzeywiscie nie chcial nikogo lepszego oprocz Wojciechowskiego, Magath zazyczyl sobie tylko Karimiego, Jurgen tez doszedl do wniosku ze potrzebuje tylko Donovana, a Van Gaal chcac budowac druzyne potrzebowal do tego tylko dwojke sredniakow z Eredivise...

01.12.2009 11:25

Panie Haj, to ze nie bylem na ai jednym meczu Bayernu nie odbiera mi prawa do wyrazania swojej opinii na dany temat. A jezeli dla ciebie to tak wazne to kup zasponsoruj mi taki mecz i zapewniam cie ze po powrocie moja opinia na temat pana Hoenessa sie nie zmieni, choc wnioskuje po twojej wypowiedzi ze tylko ktos kto byl na meczu Bayernu wie o co kaman i czai co sie tam dzieje... a ODDAJA polowe zycia czemus ludzie robiacy cos najczesciej spolecznie poswiecajac wiele dla jakiegos celu... pan Hoeness nie ODDAL polowy zycia nigdzie, pan Hoeness poprostu przez pol zycia utrzymywal sie pracujac na szczycie pewnej instytucji tak jak miliony ludzi na swiecie i jakos im nie przypisujesz jakis chorych, heroicznych oddan dla miejsc gdzie pracuja... Hoeness i spolka przez te oddanie az polowy zycia tak sobie poukladali klocki w Bayernie, ze nikt nie moze ich ruszyc oprocz ich samych, co oczywiscie nie podoba sie wieli ludziom takze tutaj, wedlug mnie slusznie.

01.12.2009 00:38

I to jest wlasnie brak konsekwencji i logiki w mysleniu... skoro Toni cie kolego nie zachwycil, to Gomeza powinienes wyzywac od drewniakow nieudacznikow... myslicie, ze jak Gomez przyszedl do nas za 30 baniek to juz wystarczy na to by byc lepszym od dziadka Toniego, a tak naprawde to on nie potrafi nic takiego, co jest warte 20 mln... dla mnie ten facet wart jest 15mln, a Toni majac lat 30 wart byl nieduzo mniej.

01.12.2009 00:23

To moze, idac twoim tokiem myslenia, problemem w Bayernie nie jest brak RR tylko znakomite okienko transferowe dzieki ktoremu mamy w pizdu napastnikow w kolejce do gry oraz same cioty w pomocy na wypadek kontuzji kogos z RR?

30.11.2009 20:13

Toni jest lepszy od Gomeza... na twierdzacych inaczej podzialala suma 30 mln wydanych na Gomeza... taki efekt Placebo.

30.11.2009 20:09

Jak maja zajac sie tym pilkarze i trenerzy to niech Hoeness nie wciska tam swojego czerwonego nosa...

28.11.2009 12:19

No i towarzystwo wzajemnej adoracji dalej sie kreci... drugi PZPN i tyle w temacie.

28.11.2009 11:57

Subiektywnosc niektorych ludzi jest poprostu smieszna... jak w Juventusie ktos kopie i kosi to jest dzikus i jaskiniowiec, a jak ma robic to Van Bommel od nas to OK, poprostu Van Bommel... smiech na sali.

27.11.2009 11:25

Czesiu jest poprostu romantykiem... prawda jest taka, ze wierzylbym w zwyciestwo tylko w sytuacji gdy na Juve w pelni sil byliby Robben i Ribery. Wtedy dawalbym nam 45% szans, ale jako ze tak sie nie stanie, a ten duet to jedyne czego Juve mogloby sie obawiac nasze szanse wynosza 25%... wczoraj nawet "eksperci" w studiu Polsatu wypowiedzieli sie na temat Bayernu i jeden bez ogrodek stwierdzil, ze Bayernu juz nawet nie da sie ogladac, drugi twierdzil ze mimo wszystko Juve spokojnie pokona Bayern... prawda czy falsz? Oby falsz.

26.11.2009 21:03

Nie ma sie co jarac, nie wygramy z Juve na wyjezdzie.

26.11.2009 18:40

I my chcemy wygrac na wyjezdzie z Juve...

26.11.2009 18:33

Dowcip charakteryzuje sie tym, ze jest smieszny... twoj jest adekwatny do aktualnej gry Bayernu... zabawiaka sie znalazl jeden z drugim.

25.11.2009 18:05

Bravo.pl i wszystko jasne... kolezanko podaj tym tukom swoj gg i przeniescie swoja rozmowe gdzie indziej... gdzies gdzie osoby postronne nie beda sie czuly jak w towarzystwie 14 u ktorych szaleja hormony oraz tradzik na nosach...

25.11.2009 17:56

Mecz za pare godzin a tu juz 150 komentarzy bo kilku chlopcow sobie wkrecilo banie, ze kolezanka Sylwia jest blond modelka... co za wiocha...

25.11.2009 17:04

Kolezanka Sylwia nie ma chyba tych 18 lat...

24.11.2009 23:49

taaa... szczegolnie ten pan na zdjeciu powyzej...

24.11.2009 15:31

Nie kolego, wiem, ze Lucio wypiepzyl Van Gaal to prawda, dobrze tez wiem, ze gdyby nie Van Gaal nie byloby u nas Robbena... chcecie lub nie, prawda jest taka, ze gdyby Bayern pod wodza Van Gaala nie zaczal tak marnie sezonu to Robbena by u nas nie bylo, Van Gaal nie zrobil na pewno tego celowo, ale to dzieki niemu mamy Robbena i taka jest prawda;) To, ze nie kupilismy trzeciego gracza robiacego roznice jest wina wylacznie i tylko Pana Hoenessa, bo kiedy trzeba bylo kupic Gomeza gruba kase to nie trzeba bylo zgody trenera, ale kiedy Diego (najlepszy kasek transferowy tego okienka) byl do wziecia to pan Uli postanowil az zatrudnimy trenera i dopiero za jego zgoda bedzie sie staral o Diego... no i zatrudnil Van Gaala, a Diego juz byl dogadany z Juve... i dziwie sie, ze dostrzegasz zmarnowanie 9 milionow na Pranjica i Braafheida razem wzietych przez Van Gaala, ktore wcale nie starczylyby nawet na Van Der Vaarta (jezeli on robi roznice, to bardzo mala), a zmarnowanie 30(!) baniek na Gomeza, ktore spokojnie starczylyby nawet na Diego (on robie roznice... i to ogromna), a spokojnie na Gourcuffa czy Sneijdera... A Uli zawzial sie na nie sprzedawanie Riberego z powodu jego klasy sportowej, gdyby podatek od jego sprzedazy wynosil 15% juz by go u nas nie bylo. Taka prawda.

24.11.2009 01:14

Przez Bordeux nie wszedl mi kupon... LM? Moze i wygramy z Maccabi, a Juve nie wygra na wyjedzie w Bordeux, ale na pewno nie wygramy z Juve na wyjezdzie... jestem w stanie tez wierzyc w to, ze Uli Hoeness jakos "zmotywowal" Bordeux by sie postarali w meczu z Juve, ale tez na pewno nie zrobil tego dlatego, ze odpadniecie w grupie LM bedzie dla kibicow Bayernu kompromitacja i wstydem, tylko dlatego, ze przeleci mu kolo nosa spora kasa...

24.11.2009 00:57

Robben, Ribery... to jest glowna przyczyna naszej aktualnej sytuacji, a nie Van Gaal... jestem pewny, ze z nimi w skladzie bylibysmy w 1/8 LM, a w lidze na pewno w pierwszej trojce... to sa jedyni pilkarze "robiacy roznice" w naszym skladzie... gdybysmy mieli tych dwoje do dyspozycji, Marco Marina na wypadek bardzo prawdopodobnych czestych kontuzji Robbena, do tego kolejnego gracza robiacego roznice w srodku (Diego, Gourcuff, Sneijder), Lahma na lewej a nie na prawej stronie, Lucio w skladzie to jestem pewny na 99%, ze bylibysmy na 1 miejscu w grupie LM i pewnie tez na 1 miejscu w Bundeslidze, a ci co teraz juz chca najbardziej zwolnienia Van Gaala najmocniej by go wielbili i odmawiali litanie do niego. Dlaczego podalem takie kryteria? Dlatego, ze byly one do zrobienia w tym okienku transferowym i jaknajbardziej realne. Jaki wniosek? Taki, ze obecna sytuacja jezeli jest konsekwencja jakiegos zdarzenia to napewno bardziej pasuje tu swietnie przepracowane okno transferowe przez pana Hoenessa, ktory jak co rok wszystko zalatwil jaknajszybciej bo mu sie na urlop spieszylo, niz zatrudnienie pana Van Gaala. Wy piszecie: "Van Gaal out!" i bedziecie tak pisac jeszcze dlugo zmieniajac tylko nazwisko kolejnego trenera, a ja caly czas bede pisal jedno: "Uli Hoeness i spolka OUT!!!"

24.11.2009 00:49

Mabel, sam jestes skurwisyn... chcialbym tylko zwrocic sie do osoby odpowiadajacej za ta ankiete z prawej strony. Moim zdaniem brakuje tam opcji: "Zmienic polityke prowadzenia klubu i zaczac sprowadzac zawodnikow robiacych roznice"... A co do idiotow typu mabel to naprawde zastanawiam sie jak bardzo trzeba miec plytki umysl zeby po kolejnej zmianie trenera i braku poprawy w wynikach nadal uwazac, ze wszystko jest OK tylko ten trener jest wyjatkowo slaby.

23.11.2009 13:17

Proponuje zachowac konsekwencje w dzialaniu... jezeli ktos rok temu cala wina za gre obarczal Klinsmanna to niech sie tego trzyma i robi to samo teraz w stosunku do Van Gaala.

23.11.2009 00:37

A mnie wcale ten wywiad nie przyblizyl do pana Uliego... przy sprawie z Riberym myslalem ze powie, ze odezwal sie w nim duch sportowy, ktory go powstrzymal ale oczywiscie wszystko poszlo tylko o kase... reszta to tradycyjne wielkie gadanie... przechwalaja sie, ze mogli miec Maradone, Ronaldo czy Gulita tylko ja sie pytam jakie to ma znaczenie skoro ani jeden z tych pilkarzy u nas nie zagral... typowa gadka Hoenessa: "Mozemy miec kazdego, ale akurat nie chcemy"... a z tym podlozem sportowym dla Riberego to juz niech sobie da spokoj.

22.11.2009 16:41

Make money... make money, money...

20.11.2009 22:35

Przyjdzie Hiddink i tez mu wiekszosc znajdzie "kilka oczywistych bledow"...

20.11.2009 14:49

I znow to samo... najpierw "Ja chce Magatha Hitzfeld niech bedzie zwolniony", potem "ja chce Hitzfelda Magath niech bedzie zwolniony", nastepnie "ja chce Klinsmanna Hitzfeld niech bedzie zwolniony", w koncu "ja chce Van Gaala Klinsmann niech bedzie zwolniony" i teraz "ja chce Hiddinka van Gaal niech bedzie zwolniony"... debile.

20.11.2009 14:30

Stare gowno... swietnie stoimy finansowo, nie kupimy nikogo, a wyniki moze i sa zle, ale kogo to obchodzi...

19.11.2009 21:41

Z tego co mi wiadomo jestesmy na pewno w pierwszej trojce...

17.11.2009 23:42

Czyli gdyby Ribery powiedzial, ze jest za dobry na lige turecka to robilby sobie jaja bo kiedys tam gral? Ciekawe rozumowanie...

13.11.2009 14:06

Chuja by wam ten Juup pomogl... widze, ze nowego mesjasza sobie znalezliscie.

08.11.2009 12:50

Lahm powiedzial 100% prawdy, a pan Hoeness juz tak sie wczul w role alfy i omegi w Byernie, ze nawet cenzure juz powoli wprowadza... trzeba go obalic, jak komune.

08.11.2009 12:44

To juz nawet mordy widzisz przez internet... to juz trzeba leczyc.

05.11.2009 18:11

Ty to jestes kozak... ogolnie nie masz pewnie lekko na osiedlu...

05.11.2009 18:03

taaa, ty jestes prawdziwy kozak bo kilka razy uzyles slowa kurwa i pierdole...

05.11.2009 16:52

Tak, tak chlopczyku... daje sobie glowe uciac, ze po zatrudnieniu twojego "idealu", "60 letniego Mesjasza" i braku jakichkolwiek efektow pierwszy bedziesz darl morde zeby wyjebac tego starego, konserwatywnego dziadka i zatrudnic mlodego z swiezymi pomyslami trenera... tacy idioci jak ty moga to robic w kolko, do usranej smierci... no ale to ty jestes debilem nie ja, dlatego ci wybaczam.

03.11.2009 23:09

Szkoda, ze Bordeux ma juz pewny awans i do meczu z Juve moga sie nie przylozyc... inaczej ostatni mecz z Juve u siebie bedzie meczem o wszystko, tylko trzeba wygrac z Maccabi a Bordeux nie ma prawa przegrac u siebie z Juve...

03.11.2009 23:01

Tak, Van Gaal OUT i znowu bedzie super swietnie cool i wracamy do Elity... ktory raz ja to czytam? Czy wam, glupie bezmozgi, kazda wielka porazka od razu wiaze sie z haslem: "Van Gaal (Magath, Hitzfeld, Klinsman, nastepny, nastepny...) OUT!!!"? Idioci jeden nad drugim...

03.11.2009 22:55

Tak, Kahn by nam wygral ten mecz... wez sie puknij w leb.

03.11.2009 21:43

Kolego Staszek, tak wlasnie uwazam... mecz z Bordeux to pokazuje idealnie.

03.11.2009 21:41

Tak jak pisalem, niekt nie nadaje sie do grania w Bayernie oprocz Riberego i Robbena... ten mecz to pokazuje. Moze za rok sie uda wyjsc z grupy...

03.11.2009 21:37

Nie ma szans... jestem pesymista.

03.11.2009 00:48

Nie ma Riberego, Robben jest zdolny na 30 minut (choc pewnie wejdzie juz w 46 minucie jako, ze sytuacja bedzie juz krytyczna)... dla mnie to nie Bayern jest faworytem w meczu nawet z Bordeux bez tych dwoch jedynych pilkarzy, ktorzy sa odpowiednimi osobami w tym klubie... Liga Europejska jest o wiele bardziej prawdopodobna niz 1/8 LM...

03.11.2009 00:34

Kolego Robben10 a to ze mamy daremny sklad kogo jest wina?

31.10.2009 18:56

Po 2001 roku klub niszczyl i dalej niszczy pewny pan i jego kumple nie do wyjebania...

31.10.2009 18:43

I co mu to da? Mial zostac wypozyczony ale do slabszego klubu europejskiego, gra w Argetynie w niczym mu nie pomoze.

29.10.2009 16:58

Bylbym bardzo wdzieczny kolegom nizej gdyby wkleili tutaj jakis link do filmiku potwierdzajacego to jak to Toni potknal sie o wlasne nogi badz murawe oraz prosilbym o wskazanie zarazem pilkarza w naszej druzynie, ktoremu nie zdarzylo sie potknac o rywala badz pilke... Toni ofiara losu... to kim wy jestescie w takim wypadku?

18.10.2009 20:00

Zaloze sie, ze sam zainteresowany bardzo chetnie jak najszybciej chcialby byc powolany do kadry...

18.10.2009 19:38

Puszczaja mecze czasem na zwyklym Eurosporcie czy zawsze na Eurosport 2?

17.10.2009 14:06

Ale lipa... mam na studiach kablowke z Eurosportem a tu sie okazuje, ze Bundesliga leci na Eurosport 2...

17.10.2009 14:02

Roznica polega na tym, ze pan Jogi powolal pana Gomeza za darmo, jak reszte kadry... a pan Van Gaal ma u siebie w notesie pana Gomeza z notka: "Prezes wydal na niego 30 mln"... jeszcze troszke poczekamy.

11.10.2009 02:00

Miesiac gry na swiatowym poziomie, pozniej co najmniej miesiac przerwy... na to niestety trzeba sie przygotowac jesli chodzi o Robbena bo na 100% ta kontuzja nie byla jego ostatnia w tym sezonie...

10.10.2009 00:00

"JAK WYGRAĆ MECZ KIEDY CAŁA DRUŻYNA PRZECIWNA STOI NA SWOIM POLU KARNYM ? ? ? WALIĆ Z PRZED POLA GDZIE ICH NIE MA !!!!! KTÓRAŚ W KOŃCU BY WPADŁA !!!!!" nie mam wiecej pytan... polska liga. Cala druzyna przeciwna stoi na polu karnym w meczu ligowym i przeciwko Barcelonie... i Realowi... i Lyon'owi... i Chlesea... czy nawet Wisle Krakow i o dziwo jakos nikt nie ma takiego tupetu zeby na to narzekac... komus tu sie juz naprawde w dupach poprzewracalo w tym Bayernie... Trener z glowa? Van Gaal ma za malo fantazji? Klinsamnn mial jej za duzo i tez bylo zle... ja pierdole czy do konca swiata ludziom na tej stronie gowniana gra bedzie od razu kojarzyla sie z osoba trenera? Ile jeszcze potrzeba cosezonowych zmian trenera zebyscie zrozumieli ze nie w tym jest pies pogrzebany? Ile bedziecie szukac trenera "z glowa"? Az sie liczba kandydatow wyczerpie? Czy to przypadek, ze ostatnio co sezon zmieniamy zbawicieli Bayernu i kazdy zawodzi czy moze glowa z karku spadla juz dawno komus innemu, ktorym ma wieksza wladze i wiekszy wplyw na FC Bayern Monachium od kazdego trenera, ktory do nas by przeyszedl?

05.10.2009 01:53

Czy Lucio jest na rowni z Ferdinandem i innymi Puyol'ami to mozna sie sprzeczac bardzo dlugo i kazdy bedzie mial swoje racje, ale ze Lucio byl naszym najlepszym stoperem wie chyba kazdy i jego tak latwe oddanie Interowi oraz wydanie 30 baniek na pana Gomeza to kwintesencja "racjonalnej" polityki transferowej uprawianej przez pana Hoenessa... jaracie sie widze naszym bilansem w obronie i obawiam sie, ze tak bedzie po raz kolejny juz az do potyczki z druzyna typu Barcelony, bo jezeli w tamtym roku Messi i spolka wchodzili w nasze pole karne jak w maslo to teraz weszliby w nie niczym w smietane... takich pilkarzy jak Lucio trzeba nam kupowac do obrony, a nie sprzedawac jak przetarte gacie na bazarze i jak sie ktos z tym nie zgadza to OK ale jak juz bedzie po wszystkim w LM to nie pisac mi tu, ze obrona grala jak dzieci, ze Van Buyten nadaje sie co najwyzej na Bundeslige, a Badstuber jest za malo doswiadczony i nie radzil sobie z Ibrahimovicem, Berbatovem, Drogba czy innym Higuainem...

05.10.2009 01:35

Przeciez to jest ten profesor z "Powrotu do przyszlosci"...

04.10.2009 18:05

Rok temu na tym etapie sezonu pojawiali sie juz jeden po drugim "zwalniacze" Klinsmanna... smieszne jest to, ze ci co pierwsi zwolnili Klinsmanna, jako ostatni beda bronic Van Gaala, ktory jak juz wspomnial Borysfan nie jest wcale lepszy jesli chodzi o wyniki... dlugo, bardzo dlugo bylem obronca Klinsmanna i nigdy nie bylem zwolennikiem Van Gaala, lecz rowniez nigdy nie bylem jego przeciwnikiem... po zwolnieniu Jurgena zrozumialem juz do konca cos, co moze co niektorzy zrozumieja po ewentualnym zwolnieniu Van Gaala, a reszta bardziej opornych zrozumie to po jeszcze kilku takich zwolnieniach... zwolnienie Van Gaala da taki rezultat jak jego pozostawienie na stanowisku bo zrozumcie w koncu glupki, ze nasza obecna sytuacja w Europie nie jest wina co sezon zmienianych trenerow... a pan Heynckes jest kolejnym "mesjaszem" wyimaginowanym przez grupe (ktora teraz bedzie systematycznie sie powiekszac) desperatow, ktorzy po ukrzyzowaniu kolejnego juz mesjasza Van Gaala szukaja desperacko nowego zbawcy Bayernu... i tak do usranej smierci... w ich przypadku.

04.10.2009 00:33

To prawda, ze gra do konca... ale ostatnimi laty dlatego, ze do ostatniej kolejki musi walczyc o zalapanie sie do LM...

04.10.2009 00:10

Ja nie dalem dupy z ta asystentura, ale dalem dupy z tym cytatem... w efekcie 10 punktow na koncie i bez szans juz bo to pytanie jest banalne... swoja droga, szczerze mowiac to kazdy logicznie myslacy czlowiek powinien miec na swoim koncie przynajmniej 10 punktow... ja w pierwszym etapie nawet nie planowalem brac udzialu bo nie czailem typa ale ktos tam napisal w komentarzu jakas "wkrete" z Leopoldem Lellem, zmieniajac tylko nazwisko i imie, a reszta sie zgadzala, wiec nie trzeba bylo byc ekspertem by znalezc odp... w drugim znowu chcialem wysrac sie na to, ale ktos tam napisal w komentarzu cos w stylu: "prawie dalem sie oszukac z meczami w viki", wiec nie pozostalo mi nic innego jak wejsc w wikipedie i przeszukac wszystkich bylych pilkarzy Bayernu zanotowanych na tej stronie w odpowiednim wieku... trzeci etap i tez prosta podpowiedz z komentarzy dla mnie, bo ktos napisal ze jego zdjecie bylo w jakiejs malej ksiazce z przegladu sportowego, wiec logiczne bylo dla mnie, ze w tej ksiazce nie zamieszczali zdjec wszystkich pilkarzy wiec musial to byc jakis trener albo dzialacz... pozostalo tylko przeszukac wszystkich trenerow Bayernu w historii i bingo...

26.09.2009 20:43

No ja tez w necie nie znalazlem tego zdjecia ale znalazlem zdjecia goscia ludzaco podobnego do tego i mysle ze na 90% to jest on... ale kto to powiedzial to obawiam sie ze w necie nie znajde i bede strzelal... komplet punktow zgarna chyba naprawde nieliczni w tym etapie.

20.09.2009 23:40

Wszystko by chcieli za darmo, co za narod... rusz glowa, myslenie logiczne nie boli.

20.09.2009 01:21

Chyba dorwalem chuja...

19.09.2009 20:45

Na Goal.com Robben i Tymoszczuk najlepsze noty dostali a tutaj wrecz odwrotnie...

16.09.2009 12:00

Brac go kurwa!

14.09.2009 15:49

Alex... idealne rozwiazanie.

14.09.2009 15:47

No i gitara... jeszcze trzy etapy i FIFA moja... a raczej kasa bo gre i tak sprzedam i kupie za nia PES'a;)

11.09.2009 23:14

A mnie drazni jak ktos kto sie poczuwa do poganiania tworcow tej strony nie zna kadry Bayernu...

09.09.2009 01:19

Gourcuff bylby nasz na 100% gdybysmy wyloczyli minimum 20 baniek... Diego bylby na 100% nasz gdybysmy sie nim zainteresowali 2-3 miesiace predzej niz mialo to miejsce i wylozyli na stol 30 baniek... a tak mamy za ta kase Gomeza... teraz macie doskonaly przyklad kto jest wart swojej ceny.

08.09.2009 20:19

To chciales w koncu wydymac dejfa czy raczej pochwalic sie tu wzystkim jak ty to ogolnie bogaty jestes? Raczej to drugie...

08.09.2009 14:10

hej, jak juz pisalem, w nastepnym etapie w mailach oprocz odpowiedzi powinno sie wpisywac swoje nicki z tej strony i problem takich Dejffow z glowy.

07.09.2009 19:53

Dejff mysle, ze jestes za glupi, zeby cokolwiek pospuc... a juz na pewno nie ten konkurs.

07.09.2009 19:50

kapuje...

06.09.2009 17:34

z tym komentarzem bo nie czaje co chciales przekazac...

06.09.2009 17:30

o co ci chodzi?

06.09.2009 17:27