Ja tylko jednej rzeczy nie rozumiem. Dlaczego jeden z najbogatszych klubów, Arsenal miałby się pozbyć swojego czołowego gracza, wycenianego na prawie 30 milionów za 20?
09.08.2012 00:47
Mam nadzieję, że Sammer pokaże, że dla niego nie ma rzeczy niemożliwych i ściągnie tego płaczka do Bayernu.
24.07.2012 22:51
Przy 17 na stówe nie zostanie, bo Boateng jest właścicielem tego numeru
07.02.2012 16:10
Testy medyczne mają na celu nie wykluczenie kontuzji,tylko sprawdzenie czy piłkarz nie posiada wad genetycznych/problemów zdrowotnych, które mogłyby go wykluczyć na stałe z uprawiania zawodowego sportu -wad serca, poważnych problemów z zębami, stawami, kościmi, etc, a takich rzeczy nie nabywa się wciągu pół roku.
07.02.2012 16:08
Robbena posadzą na ławce, przecież to oczywiste, o to w tym wszystkim chodzi,żeby uniezależnić się od kaprysów i kontuzji tego kolesia. Chcę,żeby Robben miał ciężko, żeby musiał walczyć o swoje miejsce w składzie, wtedy albo da radę i będzie jednym z najlepszych skrzydłowych świata, albo zeżrą go kontuzje i będzie musiał odejść. Dlatego cieszę się z tego transferu (choć w niego powątpiewam, poki nie zobacze oficjalnego info).
07.02.2012 15:07
Jeżeli ma grać w rezerwach to lepiej dla niego jeśli odejdzie. I choć żałuję, że nawet szansy nie dostał, to uważam, że nie ma sensu żałować, bo tu się najwyżej zmarnuje.
07.02.2012 00:22
A może po prostu nie chcą zeszmacić gazety sport bild, więc publikują w i tak już zeszmaconym, nie mającym wiele wspólnego ze sportem bild? o na sportbild.de informacji nie ma, a przecież wystarczyło zrobić kopiuj-wklej.
07.02.2012 00:11
Tylko widzisz.. informacja nie jest ze sportbild.de, tylko z bild.de...
07.02.2012 00:04
Zobaczymy
06.02.2012 23:48
Jarasz się tym jakby to było oficjalne źródło Bayernu
06.02.2012 23:42
Na razie to tam piszą, że transfer jest bliski finalizacji, nic konkretnego żadnych wypowiedzi działaczy, agenta czy zawodnika.
06.02.2012 23:37
My nie chcemy go kupić tylko zakontraktować po wygaśnięciu obecnego kontraktu. Pół roku przed wygaśnięciem kontraktu można zaczynać rozmowy z zawodnikami, więc zainteresowanie właśnie teraz jest naturalne.
06.02.2012 23:13
Jeżeli nie zyskał w Twoich oczach,to trzeba przyznać,że surowo Bayern oceniasz:) To bardziej tak jakbyś uratował dziecko z płonącego budynku, nie obnosił się z tym, unikał wywiadów kamer, po czym dziecko po dorośnięciu, staniu się mężczyzną,zaczęłoby z Ciebie drwić i obrażać za pośrednictwem mediów. Wtedy Ty wyszedłbyś przed kamery i powiedział: "Chłopcze, nie zapominaj ile mi zawdzięczasz,beze mnie by cie tu nie było!". Zgoda,że lepiej Hoeness by postąpił, pomagając (w 100% bezinteresownie) i nie wywlekając sprawy do mediów,ale uważam, ze Borussia się zwyczajnie o to prosiła, robiąc w mediach z Bayernu od dłuższego czasu swojego największego wroga i taki szum za każdym razem gdy Bayernowi się noga powinęła.
06.02.2012 17:47
A po przeczytaniu tej wiadomości myślisz gorzej o Bayernie czy lepiej? Bayern niewiele na tym może stracić, (najwyżej w oczach zawistnych kibiców Borussii Dortmund-tym lepiej!), ale w oczach opinii publicznej może najwyżej zyskać. "Co z tego, że wspomina, ale przecież uratował BVB od bankructwa. To BVB powinno sie wstydzić teraz zachowania Grosskreutza, Kloppa, czy Watzke, za obelgi kierowane w strone Bayernu" - to BVB weźmie na siebie całą gorycz tej sytuacji w świetle choćby ostatnich wypowiedzi Grosskreutza i w ogóle tego jak się obnoszą ostatnimi czasy ze swoim "sukcesem". Czego Bayern ma się wstydzić,że pomógł (nie pierwszemu już) klubowi w potrzebie? Że uratował kolejny niemiecki klub od bankructwa? W ostatecznym rozrachunku jedyny kto może coś stracić na ujawnieniu tego faktu to klub z Dortmundu. Bayern i tak wyjdzie na honorowy klub, bo koniec końców uratował klub, który bez tej pomocy dzisiaj nie byłby nigdzie, a wtedy kiedy Bayern udzielałtej pożyczki nikt nie mógł myśleć o jakichkolwiek zyskach z udzielenia takiej pożyczki poza wdzięcznością włodarzy Borussii,bo wówczas niewielu piłkarzy BVB nadawało się do gry w Bayernie i nic nie zapowiadało, ze w najbliższym czasie którykolwiek z nich będzie piłkarzem na miarę Bayernu.
06.02.2012 17:19
No właśnie o to chodzi. Wszystko zależy od tego jacy ludzie tworzą ten klub. Dla jednych sprawa pieniędzy czy sukcesu jest najważniejsza, dla innych sprawa honoru. Ja nie rozstrzygam czy sprzedadzą czy nie, co będą uważali za słuszne to zrobią. Tylko, że gdybyśmy nie wiedzieli o tej pożyczce to byśmy powiedzieli: "to co zrobili jest zrozumiałe", a zarząd BVB by pomyślał: "jeżeli to zrobimy to kibice zrozumieją", ale jeżeli już wiemy o tej pożyczce to pomyślimy: "ale klub bez honoru, Borussia nie jest warta by nasrać na herb tego klubu", a ich zarząd pomyśli: "wizerunek klubu bez wątpienia na tym ucierpi, musimy przemysleć,czy bardziej nam sie oplaca sprzedac za granice i stracic wizerunek honorowego,rywalizujacego fair play klubu,czy sprzedac Bayernowi i pokazac,że jestesmy honorowym klubem". Jest różnica.
06.02.2012 16:47
Po to,żeby na przykład chcąc kupic jakiegoś zawodnika od BVB, mieć moralna przewagę i stworzyć presję ze strony otoczenia, w przypadku gdyby Borussia zamierzała zastosować numer, jaki ostatnio wykonał Bayer Leverkusen z Vidalem.
06.02.2012 16:36
"Szuka usprawiedliwienia i chce sie odgryźć" - wasza dziecieca logika jest rozbrajajaca.
06.02.2012 16:28
Niemiecka piłka zawdzięcza Bayernowi więcej niż się niektórym wydaje.
06.02.2012 15:45
Za Van Gaala Tymoszczuk zagrał raz czy dwa na prawym skrzydle, także widziało się już gorsze rzeczy. Ja w dalszym ciągu uważam, że trener dobrze postąpił i w pełni rozumiem logikę jaką się kierował. Co innego jest zamienić Van Buytena na Boatenga (bo to są obaj środkowi obrońcy, więc trenują te pozycje na co dzień),a co innego zamieniać Boatenga raz z Rafinhą raz z Van Buytenem, co miało miejsce w rundzie jesiennej, i co odbiło się na formie byłego gracza City, (do tego nawet stopnia,że spadła jego cena na transfermarkt - podczas gdy większości zawodników Bayernu wzrosła), takie rzucanie zawodników z jednej pozycji na drugą co mecz jest głupotą, ponieważ nie dodaje pewności siebie zawodnikom ani tym bardziej ogrania na danej pozycji i rozbija wewnetrznie drużynę, bo piłkarze przestają działać na boisku jak jeden organizm(a już szczególnie dotyczy to formacji defensywnej). Van Gaal bardzo lubował się w przestawianiu zawodników z jednej pozycji na drugą, choćby wyżej wspomnianego Tymoszczuka, który dopiero odzyskał (jakąkolwiek) formę po przyjściu Juppa, który regularnie zaczął go wystawiać w roli defensywnego pomocnika. Jupp podjął decyzję o niezmienianiu nic w defensywie (moim zdaniem słusznie), przesuwając tylko z pomocy do defensywy Tymo pod nieobecność Rafinhi, zamiast bawić się w roszady w defensywie i za co tu go winić? Nie rozumiem.
06.02.2012 01:45
Bez sensu jest przesuwać piłkarzy z jednej pozycji na drugą co mecz. Przed każdym meczem przecież trzeba przetrenować określone ustawienie, nie idzie się z marszu. Jeżeli przyjmiemy, że Tymoszczuk czy Gustavo mieli by zagrać na środku a Boateng na prawej w tym meczu, to znaczyłoby, że przed meczem musieliby trenować ustawienie z Tymo/Gustavo w roli ŚO i z Boatengiem w roli PO. W następnym meczu zagra zawieszony Rafinha w roli PO, co oznaczałoby, że Boateng trenowałby tym razem rolę ŚO, Tymoszczuk spowrotem trenowałby rolę DP, a jeśli przyjmiemy jeszcze głupszy wariant z Alabą na lewej i Lahmem po prawej, to wyszłoby, że cała defensywa (nie licząc Badstubera) + jeden defensywny pomocnik w ciągu 3 meczów zmienialiby 2 krotnie trenowane przez siebie pozycje. Jak w takim wypadku piłkarze mają być zgrani, defensywa ma być żelazna, przecież piłkarze w ogóle nie będą wiedzieli co mają grać??
06.02.2012 01:16
Pytam retorycznie, w dalszej części posta uzasadniając,dlaczego wybór Tymoszczuka na prawego obrońcę uważam za racjonalny
06.02.2012 01:01
Popieram Juppa. A co miał zrobić? Wystawić Tymoszczuka na środku, Boatenga na prawej (już nie mówiąc o Lahmie na prawej i Alabie na lewej), a w następnym meczu Rafinhe na prawej, Boatenga spowrotem na środek, Tymoszczuka do pomocy itd.?? Bez przesady. Dobrze zrobił, tylko gorzej wyszło, ale przecież to nie przez Tymoszczuka przegraliśmy ten mecz,tylko przez indywidualny błąd Lahma, i co tu dużo mówić, w ogóle przez beznadziejną postawę całego zespołu.
06.02.2012 00:32
Nie bardzo pojmuje co Ty tam mamroczesz o tej Kamczatce, pycie niezdzwiedzia i jakichs billboardach,postaraj sie mowic wyrazniej. Zrozumiałem tylko,że biles rusków,ale na podstawie tekstu mozna wywnioskowac, że nieraz Ci tez sie obrewało.
29.01.2012 23:19
Po opadnięciu emocji to to jest nawet śmieszne jak się daliśmy w ch... zrobić, oni pewnie mają niezły ubaw. Ale szkoda, że nikogo nie kupią. Nawet nie do ataku, ale jakiegoś stopera przynajmniej.
26.01.2012 14:36
Tylko, żeby jeszcze zapłacili i na obóz zabrali
26.01.2012 14:29
W głowach im już się mąci, jeszcze niech przegrają z Wolfsburgiem, to ten żart będzie podwójnie żałosny
26.01.2012 14:23
Nasi podpiszą, bo trzeba wejść w dupe naszym "sojusznikom", Amerykanom.
24.01.2012 22:42
Możecie sobie protestować i tak podpiszą, jak nie teraz to za miesiąc, za rok, za 2 lata.
23.01.2012 21:56
Tak, z tą różnicą tylko, że ja kończę studia. Cieszę się, że ją kończysz. Jak to mawiają, prawdziwego mężczyznę poznaje się nie po tym jak zaczyna ale jak kończy i to najlepiej cię charakteryzuje. Nie wiem tylko po co ją zaczynałeś w ogóle.
20.01.2012 15:50
Wyobraź sobie, że piłkarz, który siedzi na trybunach nie przyczyna się do rozwoju klubu, a wręcz go opóźnia bo trzeba jeszcze mu płacić za siedzenie tam, na vipowskim miejscu, a finał to wywalczyła cała drużyna, 11 zawodników, gdybyś coś takiego powiedział stojąc przed bawarską 23-osobową machiną, to pierwszy lepszy by ci w pysk strzelił za to stwierdzenie, z resztą nie należy również ignorować wkładu sędziów w ówczesny sukces, który zakończyłby się jak zwykle na ćwierćfinale gdyby nie prezent w postaci gola z 3 metrowego spalonego w meczu z Fiorentiną.
20.01.2012 15:19
Nie potrzebny jest piłkarz więcej czasu spędzający na ławce niż na grze. Sprzedać przed upłynięciem kontraktu i kupić wreszcie kogoś, kto będzie zdolny do gry przez 30 meczów w sezonie. Kogoś kto będzie WZMOCNIENIEM ofensywy, a nie tylko dodatkiem do niej w momencie kiedy jest zdrowy. Zarząd pewnie przedłuży z nim kontrakt, a wy fanboye będziecie się spuszczać jaki to zarząd jest zmyślny, ale to będzie zwyczajana głupota ze strony klubu. A jeśli weźmiemy pod uwagę słowa Nerningera, z których wynika, że chcą mu dać klauzulę gdzie podczas siedzenia cały rok na ławce zarobi tyle samo co każdy piłkarz wylewający pot na murawie, to to już zakrawa o kpinę. Zrobią jak uważają, najwyżej znowu wpadniecie w ekstazę, a później będziecie pisać to co teraz jak Robben kolejny sezon przesiedzi na trybunach, nie moje pieniądze, nie moja rzecz, tylko, że skoro już kibicuję temu klubowi to chciałbym jego dobra, a tacy piłkarze jak on nie przyczyniają się do rozwoju klubu, wręcz go opóźniają, bo do gry to on nic nie wnosi. I z łaski swojej hejterzy, którzy zaraz się z bluzgami pojawią, nie piszcie mi, że strzelił kiedyś ileś tam bramek, bo Demichelis też kiedyś świetnie bronił przez jeden sezon, Breno też kiedyś ładnie się rozwijał i rokował na przyszłość, ale to było kiedyś, a teraz jest teraz. TERAZ Robben jest balastem dla tego klubu.
20.01.2012 13:50
Wypuścić Reusa do Borussii, to poważny błąd ze strony zarządu. Za 3-4 lata na rok czy 2 przed wygaśnięciem kontraktu z Borussią ten chłopak przejdzie do dużego zachodniego klubu i będzie uważany za piłkarza pokroju Robbena.
06.01.2012 17:24
Szkoda, że teraz o pietruszkę mecz pokazują a nie Napoli z Bayernem. Pewnie na dodatek Bayern ten mecz przegra bo wyjdzie w rezerwowym składzie i będzie na cały świat wstyd. Może o to chodzi?
06.12.2011 12:29
Za tydzień okaże się, że to świńska grypa, 2 miesiące przerwy z powodu leczenia w szpitalu, później 2 tygodnie treningu i pauza z powodu sraczki, która okaże się czerwonką, 3 miesiące hospitalizacji... norma.
06.12.2011 12:22
Dobra, niepotrzebnie drugi już dzień wklejacie te info o Alexie, nie dość, że dla rezerwowego piłkarza Chelsea, Bayern to za wysokie progi, to jeszcze wątpliwe jest, że Alex będzie chciał zamienić ławkę Chelsea na ławkę Bayernu.
04.12.2011 16:22
Trzeba przyznać, że Robben wnosi do naszej ofensywy ten element nieprzewidywalności, zaskoczenia, przez to, że Robben jest zawodnikiem dużo groźniejszym od Mullera zawodnicy przeciwnika bardziej się na nim koncentrują w wyniku czego powstaje rozluźnienie w szykach obronnych rywala. Co jednak nie zmienia faktu, że piłkarz grający 10-15 meczów w sezonie, to o wiele za mało jak na FC Bayern, powinniśmy koniecznie sprowadzić zawodnika jego klasy nawet jeśli miałby kosztować 40mln, a jemu już chyba podziękować.
04.12.2011 16:18
I dobrze, że nie myśli, miejmy nadzieje, że zarząd też o tym nie myśli.
26.11.2011 13:32
Dobrze, wygląda na to, że wróci szybciej niż pierwotnie zakładano. Ostatnie mecze pokazały, jak ważnym zawodnikiem jest dla Bayernu.
26.11.2011 13:29
Bo większość z dzisiejszych kibiców to "dzieci" Joga Bonito
A pozostali kibice to hejterzy, którzy wyzywaja i dissuja każdego, kto ma inne zdanie od nich. Moze wreszcie, do kija pana zrozum człowieku, że nie każdy musi myśleć tak samo jak ty i każdy ma prawo do przedstawienia własnych poglądów, a nazywane tego kogoś dzieckiem świadczy wyłącznie o twojej dojrzałości psychicznej.
26.11.2011 13:24
Szkoda, że nie mówi się o jeszcze jednym stoperze. Pewnie skończy się na przedłużeniu kontraktu z Breno i Van Buytenem.
22.11.2011 17:42
Taa, z nim to Tymoszczuk i Gustavo dalej grali by w obronie, a szefem defensywy byłby Van Buyten.
21.11.2011 19:23
Tyle, że bez wątpienia odszkodowanie jakieś dostanie. Przedłużenie kontraktu Van Gaala było pochopne. Mam nadzieję, że tego błędu nie popełnią w przypadku Heynckesa.
21.11.2011 19:11
Słyszałem, że jest to utalentowany młodzian, ale podobnie jak w przypadku Petersena Bayern to dla niego zdecydowanie za wysokie progi. Niech dalej szukają w 2. Bundeslidze, to zamiast mistrzostwa co roku będziemy mieć środek tabeli za 5 lat. Najlepsza droga, żeby popaść w przeciętność.
21.11.2011 18:39
Ze słów Nerlingera i Hoenessa można wywnioskować, że Reus nieprędko zawita w Monachium. Ten pierwszy powiedział, że narazie nie myślą o Reusie, bo jest zbyt wcześnie żeby planować kadrę na następny sezon, a ten drugi powiedział, że klasuzula za Reusa jest szaleńczo wysoka, więc raczej zimą nie ma co marzyć o tym transferze, a latem tak 50/50
21.11.2011 18:37
Nie chodzi o środkowego pomocnika, tylko o typową '10', Ozil na pewno jest lepszy od Kroosa bez dwóch zdań. Przecież w reprezentacji Schweinsteiger i Ozil grają razem na boisku, to jest inna pozycja.
21.11.2011 18:10
Może po prostu kierują się innymi kryteriami podczas oceniania zawodników. Te oceny Kickera są zwykle bliższe odczuciom zwykłych kibiców, ale nie można krytykować Bilda, jeśli nie wie się, na jakiej podstawie wystawiają swoje oceny.
21.11.2011 17:54
Też nie jestem za tym transferem, liga holenderska to inna bajka, tam zawodnicy strzelają po 30 bramek co sezon, żeby przejść do innej ligi i strzelić 5.
21.11.2011 17:36
Ocenę Schmelzer dostał od Kickera zdaje się '2', więc wysoką.
21.11.2011 17:34
Nie Van der Vaart a Ozil powinien teraz grać u nas, ale zarząd z Van Gaalem do spółki przespał transfer Ozila do Bayernu.
21.11.2011 17:16
Tylko, że ani zarząd, ani DFB na taki układ się niestety nie zgodzi. Inna sprawa, że bycie selekcjonerem i trenerem klubowym, to dwie odmienne sprawy, wierzę że sobie by poradził, ale zawsze jakaś niepewność pozostaje. Brać trenera sprawdzonego już w piłce klubowej wiąże się z mniejszym ryzykiem.
21.11.2011 17:06
Zobaczymy jak będzie rozwijał się Fink jako trener. Jedno jest pewne, przed nim jeszcze długa droga. Ja osobiscie nie szukałbym na siłę trenera z bawarskimi korzeniami, chciałbym, żeby to był trener młody i utalentowany na wzór Villas-Boasa, ale na razie nie widzę takiego w Niemczech. Liczyłem na Thomasa Tuchela, ale on w obecnym sezonie rozczarowuje.
21.11.2011 16:54
Zobaczymy, czy szybciej odzyska formę, czy złapie kolejną kontuzję? Chyba każdy kibic zadaje sobie to pytanie.
21.11.2011 16:40
Zabawne, jak zwolennicy pozostania Robbena w klubie (a właściwie na trybunach AA) podważają oczywiste fakty, decyzje lekarzy etc, byle tylko nie spojrzeć w oczy bolesnej prawdzie.
21.11.2011 16:38
6 razy w 11 kolejki w 13 ligowych kolejkach. Robi wrażenie.
21.11.2011 15:11
Najlepiej swoje. Skończyłem już z tobą dyskusję.
21.11.2011 15:10
Nie pękają mu kręgi tylko kości i rozrywają się mięśnie. Kończę tę pustą dyskusję, bo jest na poziomie zerowym. Zwyczajnie nie potrafisz przyznać komuś racji. I nie chodzi tu o zdrowie Robbena po zakończeniu kariery, bo to jego prywatna sprawa, jeśli chce zostać kaleką, to nikt mi tego nie może zabronić, a póki co jest na najlepszej drodze do tego, ale jeśli rozgrywa po 10-15 meczów w sezonie z czego w 7-10 jest bez formy po kontuzji, to to już jest sprawa klubu, a mając na uwadze, że każda kolejna kontuzja coraz bardziej osłabia organizm, dochodzi się do takich wniosków, jak 3/4 użytkowników poniżej, włączając w to mnie.
21.11.2011 15:03
Tyle, że nikt nie odbiera mu zasług ani umiejętności. Może i "przygazuje" i znowu będzie "noszony na rekach", a po 3 tygodniach znowu będą wszyscy na nim psy wieszać, bo piłkarz, choćby najwybitniejszy nie jest do niczego zespołowi potrzebny kiedy siedzi na trybunach. Nie jest niczym dziwnym, ani zaskakującym, że ludzie są z takiego stanu rzeczy niezadowoleni i że domagają się pozyskania zawodnika, który będzie w stanie pomagać drużynie zawsze, lub prawie zawsze, a nie tylko od święta.
21.11.2011 14:50
No uważam, że się nie nadaje i nie widzę w tym nic śmiesznego. On już w tej chwili jest kaleką, a po jeszcze kilku poważnych kontuzjach nie będzie w stanie wyjść z domu bez środka przeciwbólowego. Podobnie jak zawodnicy bardzo słabi psychicznie, tak i piłkarze, którzy są tak podatni na wszelkiego rodzaju urazy nie nadają się do uprawiana sportu zawodowo i tyle.
21.11.2011 14:43
Dobry jest techniczne, niech mu zaproponują szkolenie młodzieży jak tak bardzo chce zostać w Bayernie, bo do profesjonalnego futbolu on się nie nadaje.
21.11.2011 14:11
Przegraliśmy
23.10.2011 18:51
Ja również nie wierzę w sukces. Jesteśmy zgubieni!
23.10.2011 18:47
Mi się wydaje, że ty również nie grasz zawodowo w piłkę, w przeciwnym razie byś wiedział co znaczy poważna kontuzja, co znaczy mieć kilkucentymetrową dziurę w mięśniu, czy połamane kości. To, że ktoś co miesiąc ma naderwany mięsień nie jest czymś normalnym dla ludzkiego organizmu. Co z tego, że kość się zrośnie, a mięsień zasklepi, to już nie jest ta sama kość i nie ten sam mięsień. Piłkarze tak często łapiący kontuzje jak Robben nieraz do końca życia funkcjonują wyłącznie na lekach przeciwbólowych. Wiesz co to znaczy? Siedząc wygodnie w ciepłym fotelu łatwo jest mówić: dalej Robben, zapierdzielaj, bądź ambitny! Bo to nie ty będziesz kaleką do końca życia. Sukcesy sportowe owszem, ale nie za wszelką cenę. Jest coś o wiele ważniejszego niż kariera, sukces i pieniądze - ludzkie życie, ale ty chyba tego nie rozumiesz.
14.10.2011 12:41
No więc właśnie. Nie gra w Chelsea, więc nawet zimą jego sprowadzenie byłoby pewnie niezbyt kosztowne. Tej zimy pozyskanie Drogby jeszcze miałoby sens, im później tym gorzej, bo to jest jednak wiekowy zawodnik.
13.10.2011 20:46
Czy Drogba wystąpił w tym sezonie w Europejskich Pucharach?
13.10.2011 19:40
Po przeczytaniu tytułu myślałem, że kończy karierę.
13.10.2011 19:31
Zrobiliście mi tylko smaka na paluszki rybne
13.10.2011 19:11
Nie oszukujmy się... każda kolejna kontuzja pozostawia jakiś ślad w organizmie. Tak więc z każdym urazem będzie coraz gorzej. Piłkarz,któego kariera jest w tak dużym stopniu naznaczona kontuzjami, po jej zakończeniu będzie wrakiem człowieka. Myślę, że dla niego jest to bardzo trudny moment i kto wie jak to się zakończy. Klub powinnien już teraz zacząć rozglądać się za potencjalnymi następcami.
13.10.2011 19:10
Chodzi o grę na treningach. Nawet gdyby za Van Gaala miał pewne miejsce w składzie, to wtedy grałby w tej samej drużynie co Ribery (po przeciwległej stronie boiska), a nie przeciwko niemu, więc chyba nie wypowiadałby w ten sposób.
13.10.2011 18:37
Taa, problem w tym Christi, że ty grałeś głównie jako środkowy obrońca za Van Gaala, bo nie miałeś jaj mu powiedzieć, że jesteś bocznym obrońcą.
13.10.2011 18:11
Stawiam stówe, że z Jenningsa nic nie będzie. Ktoś przyjmuje zakład? ;p
Neuer: Nie, nie rozmawiałem z żadnym innym klubem."
03.09.2011 22:48
Jak temu zawodnikowi skończy się kontrakt, to obsiądzie go chmara klubów z całej Europy, w tym najlepsze pod względem sportowym świata, Barcelona i Manchester united, jak i te najbogatsze, mogące zaoferować 10-krotnie większe zarobki niż Bayern, a więc MAnchester City i Anżi Mahaczkała i wybierze sobie któryś z tych klubów, w zależności od tego czy bardziej zależy mu na sukcesie sportowym czy na zarobkach. Neuer wybrał Bayern bo nikt poza nami się nim nie interesował.
03.09.2011 20:30
Bo klubom się w dupach poprzewracało i chcą za tych piłkarzy ch.. wie jakich pieniędzy, jak za gwiazdy światowego formatu, albo i więcej, a prawda jest taka, że jeden przyzwoity sezon w Ligue 1 i jakiejś tam przeciętnej na tle Europy brazylijskiej Serie A, to stanowczo za mało by płacić za piłkarzy po 40, 50 milionów.
Aha i jeśli jakiś palant mi na przyszłość powie, że Bayern powinien kupować z zagranicy, żeby nie osłabiać ligi, to mu się w pysk chyba zaśmieję. Macie Mertesackera w Werderze, Eliję w HSV, Sahina w Borussi, Vidala w Bayerze? Gdzie ci piłkarze teraz grają? Nikt mi nie powie, że któryś z tych piłkarzy nie przydałby się Bayernowi. A teraz to najwyżej "wzmocnią" ponownie bundesligę w wieku 35 lat, żeby dograć do emerytury.
01.09.2011 10:24
Nie rozumiem, wy kibicujecie Bayernowi, czy Śląskowi Wrocław, że tak sracie, bo trafiliśmy rzekomo do "grupy śmierci". Nawet jeśli ManCity zagrałoby z nami 2 mecze życia (co tak naprawdę nie ma prawa się zdarzyć) to i tak powinniśmy z palcem w d... z 2. miejsca awansować. Trochę szacunku do własnego klubu.
25.08.2011 19:12
Zobaczymy podczas najbliższego meczu w Monachium, w niedzielę, jak to się ma do rzeczywistości.
03.08.2011 11:23
Bayern popełnił błąd wybudowując tak mały stadion.
03.08.2011 11:21
Znalazłem: Z 2003 roku. I nie wymyślił tego Hoeness tylko Beckenbauer:
Beckenbauer grozi wycofaniem Bayernu z ligi
Gdyby Bayern Monachium został surowo ukarany przez Niemiecką Ligę Piłkarską
(DFL) z powodu otrzymania potajemnie około 40 mln marek od grupy medialnej
Kirch, Franz Beckenbauer, prezydent klubu, grozi nawet wycofaniem z ligi -
pisze niemiecka agencja.
Bawarski klub na mocy nieujawnionego wcześniej kontraktu otrzymał od
medialnej grupy Kircha w ciągu dwóch sezonów potajemnie 40 milionów marek.
Według dziennikarzy jednego z niemieckich pism w sezonach 2000-2001 oraz 2001-
2002 grupa Kircha przekazała Bayernowi około 40 milionów marek. Miała to być
forma rekompensaty za zgodę na wykupienie praw do transmisji z meczów
Bundesligi tylko przez koncern medialny Kircha.
"Przez nasze układy z Kirchem DFL nic nie straciło" - zadeklarował
Beckenbauer.
Prezydent Bayernu zagroził, że w przypadku zastosowania wobec jego klubu
drastycznych kar, może wycofać zespół z Bundesligi.
"Zameldujemy się we Włoszech, grając przeciwko Juventusowi, Milanowi i
Romie" - powiedział Beckenbauer.
28.07.2011 02:25
Była kilka lat temu taka informacja. Chyba chodziło o podatki w Niemczech, że takie wysokie, czy coś. Nie pamiętam. Oczywiście, bardzo szybko okazało się, że to nie możliwe, bo Bayern musiałby grać od najniższej klasy rozgrywkowej we Włoszech. Ale tą "wtopą" Hoenessa zainteresowały się media, nawet w TV w sportowych wiadomościach o tym mówiono. Jak znajdę w internecie to wrzucę link.
28.07.2011 02:12
A tak z innej beczki... czy pamięta ktoś jak Uli odgrażał sie kilka lat temu, że Bayern przeniesie się do włoskiej Serie A?
28.07.2011 01:49
Mnie się tylko nie podoba jedna rzecz. Mianowicie fakt, iż na prawej obronie będzie u nas grał piłkarz, który cały rok grał na prawej pomocy w środku obrony będzie grał piłkarz, który cały rok grał na boku obrony a po lewej będzie biegał piłkarz, który od dwóch lat grał na prawej stronie defensywy. Trochę to chore.
24.07.2011 11:32
Ja wiem, że jest czysta, tylko że ludzi wk....a to ostrzeżenie i przenoszą się do konkurencji, a szkoda takiej dobrej strony :(
10.07.2011 15:58
znowu strona zgłoszona jako dokonująca ataków
10.07.2011 15:35
Największą kłodę pod nogi to rzucił nam HSV w 2006 roku.
10.07.2011 14:57
Szkoda, że postawił na siebie i na tytuły a nie na FC Bayern :P
10.07.2011 12:52
Pół biedy, że nogi nie złamał, bo byśmy się chyba prędzej zakończenia kariery doczekali niż powrotu do Bundesligi.
10.07.2011 12:17
A kiedy jest pierwszy mecz o punkty?
10.07.2011 12:03
Średnio go widzę u nas w Bayernie. Ewentualnie gdyby pozbyć się Van Buytena, a w jego miejsce kupić Boatenga i jeszcze Alexa, ale tak się na pewno nie stanie. Wczoraj z Katarem Belg zagrał pełne 90 minut.
10.07.2011 11:59
Ostatnia szansa, za rok mu się kończy umowa z klubem i jeśli teraz nie błyśnie, to nie dostanie oferty nowego kontraktu.
10.07.2011 11:56
Coentrao za 25mln do Realu. Vertonghen zostaje z Ajaxie, City włącza się do wyścigu o podis Aguer - newsy z goal.com, apropos nazwisk, które ostatnimi czasy przewijały się na tej stronie czy to w newsach czy w komentarzach. Ponadto Tevez ogłosił zamiar odejścia z Manchesteru City. Dużo się w piłkarskim świecie dzieje. A u nas wciąż tylko dwie te same telenowele, pt. "Vidal/Boateng w Bayernie". :)
05.07.2011 13:51
Nie wiem czemu bez przerwy tak narzekacie na tego Vidala. Prawda jest taka, że drugą linię mamy LICZNĄ, a niekoniecznie silną. Tymoszczuk czy Pranjic to są piłkarze zbyt słabi na podbój LM. Z Gustavo też nic nie wiadomo. Od czasu przyjścia do Bayernu zimą 2010 zdążył rozegrać jedno dobre spotkanie na swojej nominalnej pozycji.
05.07.2011 13:26
26-letni Anduele Pryor z Surinamu, który przez rok nie mógł znaleźć sobie klubu. :(
03.07.2011 22:31
Zgadzam sie z tym co napisaliście, ale z drugiej strony rozumiem też wypowiedzi zarządu po prostu zdobycie mistrzostwa jest absolutnym celem minimum i takie wymagania stawiają trenerowi. Nie mogą oczekiwać od trenera zwycięstwa, czy półfinału LM po zajęciu 3 miejsca w poprzednim sezonie. Niech wygrają chociaż 3 razy z rzędu Bundesligę i regularnie dochodzą do półfinału LM, to wtedy będą mogli publicznie mówić o podboju Europy. A w tej chwili trudno winić ich za to, że nie obiecują gruszek na wierzbie. Nie od razu kraków zbudowano, nie mamy jeszcze drużyny, o której z ręką na sercu można by powiedzieć, ze jest faworytem do zwyciestwa w LM.
03.07.2011 22:20
Palacz, pora ograniczyć a nawet odstawić marihuanę.
03.07.2011 19:30
Petersen to taki sam Duńczyk jak z Tuska jest Żyd :p
Coś czuję, że Petersen dużo sobie nie pogra w Bayernie. Gomez musiałby mieć jakiś poważny impas strzelecki, a Petersen wchodząc zaledwie na ostatnie 15 minut musiałby to wykorzystać,co jest raczej scenariuszem niezbyt prawdopodobnym.
03.07.2011 19:27
Wyobraźcie sobie co by było gdyby Neuer w pierwszych 2 spotkaniach puścił babole. Chyba "animozje" by powróciły. :p
03.07.2011 16:59
Piszecie o tym Vertonghenie, a jakoś zaden klub z czołówki sie nim nie interesuje, nigdzie o nim nie piszą nie ma o nim w ogóle mowy nigdzie. A podajcie taki realny, w 100% mozliwy i co więcej, prawdopodobny transfer srodkowego obroncy do zrealizowania przez Bayern w tym okienku transferowym. Przeciez my sie nawet nie interesujemy nikim poza Boatengiem. Mnie sie wydaje ze skonczy sie tym , ze przyjdzie boateng, nawet jesli bedą musieli za niego zaplacic 20mln.
03.07.2011 14:59
Ja sie nie martwie brakiem wzmocnień w defensywie. Myślę, że w tym sezonie Maxi Haas się w końcu odblokuje i pokaże swój talent na miarę Beckenbauera.
03.07.2011 14:41
szczerze mówiąc nie wiem nawet co to jest za piłkarz.
26.06.2011 16:46
Skąd się o tym dowiedziałeś? Od niemieckiego tabloidu? (:
Ja tylko jednej rzeczy nie rozumiem. Dlaczego jeden z najbogatszych klubów, Arsenal miałby się pozbyć swojego czołowego gracza, wycenianego na prawie 30 milionów za 20?
09.08.2012 00:47
Mam nadzieję, że Sammer pokaże, że dla niego nie ma rzeczy niemożliwych i ściągnie tego płaczka do Bayernu.
24.07.2012 22:51
Przy 17 na stówe nie zostanie, bo Boateng jest właścicielem tego numeru
07.02.2012 16:10
Testy medyczne mają na celu nie wykluczenie kontuzji,tylko sprawdzenie czy piłkarz nie posiada wad genetycznych/problemów zdrowotnych, które mogłyby go wykluczyć na stałe z uprawiania zawodowego sportu -wad serca, poważnych problemów z zębami, stawami, kościmi, etc, a takich rzeczy nie nabywa się wciągu pół roku.
07.02.2012 16:08
Robbena posadzą na ławce, przecież to oczywiste, o to w tym wszystkim chodzi,żeby uniezależnić się od kaprysów i kontuzji tego kolesia. Chcę,żeby Robben miał ciężko, żeby musiał walczyć o swoje miejsce w składzie, wtedy albo da radę i będzie jednym z najlepszych skrzydłowych świata, albo zeżrą go kontuzje i będzie musiał odejść. Dlatego cieszę się z tego transferu (choć w niego powątpiewam, poki nie zobacze oficjalnego info).
07.02.2012 15:07
Jeżeli ma grać w rezerwach to lepiej dla niego jeśli odejdzie. I choć żałuję, że nawet szansy nie dostał, to uważam, że nie ma sensu żałować, bo tu się najwyżej zmarnuje.
07.02.2012 00:22
A może po prostu nie chcą zeszmacić gazety sport bild, więc publikują w i tak już zeszmaconym, nie mającym wiele wspólnego ze sportem bild? o na sportbild.de informacji nie ma, a przecież wystarczyło zrobić kopiuj-wklej.
07.02.2012 00:11
Tylko widzisz.. informacja nie jest ze sportbild.de, tylko z bild.de...
07.02.2012 00:04
Zobaczymy
06.02.2012 23:48
Jarasz się tym jakby to było oficjalne źródło Bayernu
06.02.2012 23:42
Na razie to tam piszą, że transfer jest bliski finalizacji, nic konkretnego żadnych wypowiedzi działaczy, agenta czy zawodnika.
06.02.2012 23:37
My nie chcemy go kupić tylko zakontraktować po wygaśnięciu obecnego kontraktu. Pół roku przed wygaśnięciem kontraktu można zaczynać rozmowy z zawodnikami, więc zainteresowanie właśnie teraz jest naturalne.
06.02.2012 23:13
Jeżeli nie zyskał w Twoich oczach,to trzeba przyznać,że surowo Bayern oceniasz:) To bardziej tak jakbyś uratował dziecko z płonącego budynku, nie obnosił się z tym, unikał wywiadów kamer, po czym dziecko po dorośnięciu, staniu się mężczyzną,zaczęłoby z Ciebie drwić i obrażać za pośrednictwem mediów. Wtedy Ty wyszedłbyś przed kamery i powiedział: "Chłopcze, nie zapominaj ile mi zawdzięczasz,beze mnie by cie tu nie było!". Zgoda,że lepiej Hoeness by postąpił, pomagając (w 100% bezinteresownie) i nie wywlekając sprawy do mediów,ale uważam, ze Borussia się zwyczajnie o to prosiła, robiąc w mediach z Bayernu od dłuższego czasu swojego największego wroga i taki szum za każdym razem gdy Bayernowi się noga powinęła.
06.02.2012 17:47
A po przeczytaniu tej wiadomości myślisz gorzej o Bayernie czy lepiej? Bayern niewiele na tym może stracić, (najwyżej w oczach zawistnych kibiców Borussii Dortmund-tym lepiej!), ale w oczach opinii publicznej może najwyżej zyskać. "Co z tego, że wspomina, ale przecież uratował BVB od bankructwa. To BVB powinno sie wstydzić teraz zachowania Grosskreutza, Kloppa, czy Watzke, za obelgi kierowane w strone Bayernu" - to BVB weźmie na siebie całą gorycz tej sytuacji w świetle choćby ostatnich wypowiedzi Grosskreutza i w ogóle tego jak się obnoszą ostatnimi czasy ze swoim "sukcesem". Czego Bayern ma się wstydzić,że pomógł (nie pierwszemu już) klubowi w potrzebie? Że uratował kolejny niemiecki klub od bankructwa? W ostatecznym rozrachunku jedyny kto może coś stracić na ujawnieniu tego faktu to klub z Dortmundu. Bayern i tak wyjdzie na honorowy klub, bo koniec końców uratował klub, który bez tej pomocy dzisiaj nie byłby nigdzie, a wtedy kiedy Bayern udzielałtej pożyczki nikt nie mógł myśleć o jakichkolwiek zyskach z udzielenia takiej pożyczki poza wdzięcznością włodarzy Borussii,bo wówczas niewielu piłkarzy BVB nadawało się do gry w Bayernie i nic nie zapowiadało, ze w najbliższym czasie którykolwiek z nich będzie piłkarzem na miarę Bayernu.
06.02.2012 17:19
No właśnie o to chodzi. Wszystko zależy od tego jacy ludzie tworzą ten klub. Dla jednych sprawa pieniędzy czy sukcesu jest najważniejsza, dla innych sprawa honoru. Ja nie rozstrzygam czy sprzedadzą czy nie, co będą uważali za słuszne to zrobią. Tylko, że gdybyśmy nie wiedzieli o tej pożyczce to byśmy powiedzieli: "to co zrobili jest zrozumiałe", a zarząd BVB by pomyślał: "jeżeli to zrobimy to kibice zrozumieją", ale jeżeli już wiemy o tej pożyczce to pomyślimy: "ale klub bez honoru, Borussia nie jest warta by nasrać na herb tego klubu", a ich zarząd pomyśli: "wizerunek klubu bez wątpienia na tym ucierpi, musimy przemysleć,czy bardziej nam sie oplaca sprzedac za granice i stracic wizerunek honorowego,rywalizujacego fair play klubu,czy sprzedac Bayernowi i pokazac,że jestesmy honorowym klubem". Jest różnica.
06.02.2012 16:47
Po to,żeby na przykład chcąc kupic jakiegoś zawodnika od BVB, mieć moralna przewagę i stworzyć presję ze strony otoczenia, w przypadku gdyby Borussia zamierzała zastosować numer, jaki ostatnio wykonał Bayer Leverkusen z Vidalem.
06.02.2012 16:36
"Szuka usprawiedliwienia i chce sie odgryźć" - wasza dziecieca logika jest rozbrajajaca.
06.02.2012 16:28
Niemiecka piłka zawdzięcza Bayernowi więcej niż się niektórym wydaje.
06.02.2012 15:45
Za Van Gaala Tymoszczuk zagrał raz czy dwa na prawym skrzydle, także widziało się już gorsze rzeczy. Ja w dalszym ciągu uważam, że trener dobrze postąpił i w pełni rozumiem logikę jaką się kierował. Co innego jest zamienić Van Buytena na Boatenga (bo to są obaj środkowi obrońcy, więc trenują te pozycje na co dzień),a co innego zamieniać Boatenga raz z Rafinhą raz z Van Buytenem, co miało miejsce w rundzie jesiennej, i co odbiło się na formie byłego gracza City, (do tego nawet stopnia,że spadła jego cena na transfermarkt - podczas gdy większości zawodników Bayernu wzrosła), takie rzucanie zawodników z jednej pozycji na drugą co mecz jest głupotą, ponieważ nie dodaje pewności siebie zawodnikom ani tym bardziej ogrania na danej pozycji i rozbija wewnetrznie drużynę, bo piłkarze przestają działać na boisku jak jeden organizm(a już szczególnie dotyczy to formacji defensywnej). Van Gaal bardzo lubował się w przestawianiu zawodników z jednej pozycji na drugą, choćby wyżej wspomnianego Tymoszczuka, który dopiero odzyskał (jakąkolwiek) formę po przyjściu Juppa, który regularnie zaczął go wystawiać w roli defensywnego pomocnika. Jupp podjął decyzję o niezmienianiu nic w defensywie (moim zdaniem słusznie), przesuwając tylko z pomocy do defensywy Tymo pod nieobecność Rafinhi, zamiast bawić się w roszady w defensywie i za co tu go winić? Nie rozumiem.
06.02.2012 01:45
Bez sensu jest przesuwać piłkarzy z jednej pozycji na drugą co mecz. Przed każdym meczem przecież trzeba przetrenować określone ustawienie, nie idzie się z marszu. Jeżeli przyjmiemy, że Tymoszczuk czy Gustavo mieli by zagrać na środku a Boateng na prawej w tym meczu, to znaczyłoby, że przed meczem musieliby trenować ustawienie z Tymo/Gustavo w roli ŚO i z Boatengiem w roli PO. W następnym meczu zagra zawieszony Rafinha w roli PO, co oznaczałoby, że Boateng trenowałby tym razem rolę ŚO, Tymoszczuk spowrotem trenowałby rolę DP, a jeśli przyjmiemy jeszcze głupszy wariant z Alabą na lewej i Lahmem po prawej, to wyszłoby, że cała defensywa (nie licząc Badstubera) + jeden defensywny pomocnik w ciągu 3 meczów zmienialiby 2 krotnie trenowane przez siebie pozycje. Jak w takim wypadku piłkarze mają być zgrani, defensywa ma być żelazna, przecież piłkarze w ogóle nie będą wiedzieli co mają grać??
06.02.2012 01:16
Pytam retorycznie, w dalszej części posta uzasadniając,dlaczego wybór Tymoszczuka na prawego obrońcę uważam za racjonalny
06.02.2012 01:01
Popieram Juppa. A co miał zrobić? Wystawić Tymoszczuka na środku, Boatenga na prawej (już nie mówiąc o Lahmie na prawej i Alabie na lewej), a w następnym meczu Rafinhe na prawej, Boatenga spowrotem na środek, Tymoszczuka do pomocy itd.?? Bez przesady. Dobrze zrobił, tylko gorzej wyszło, ale przecież to nie przez Tymoszczuka przegraliśmy ten mecz,tylko przez indywidualny błąd Lahma, i co tu dużo mówić, w ogóle przez beznadziejną postawę całego zespołu.
06.02.2012 00:32
Nie bardzo pojmuje co Ty tam mamroczesz o tej Kamczatce, pycie niezdzwiedzia i jakichs billboardach,postaraj sie mowic wyrazniej. Zrozumiałem tylko,że biles rusków,ale na podstawie tekstu mozna wywnioskowac, że nieraz Ci tez sie obrewało.
29.01.2012 23:19
Po opadnięciu emocji to to jest nawet śmieszne jak się daliśmy w ch... zrobić, oni pewnie mają niezły ubaw. Ale szkoda, że nikogo nie kupią. Nawet nie do ataku, ale jakiegoś stopera przynajmniej.
26.01.2012 14:36
Tylko, żeby jeszcze zapłacili i na obóz zabrali
26.01.2012 14:29
W głowach im już się mąci, jeszcze niech przegrają z Wolfsburgiem, to ten żart będzie podwójnie żałosny
26.01.2012 14:23
Nasi podpiszą, bo trzeba wejść w dupe naszym "sojusznikom", Amerykanom.
24.01.2012 22:42
Możecie sobie protestować i tak podpiszą, jak nie teraz to za miesiąc, za rok, za 2 lata.
23.01.2012 21:56
Tak, z tą różnicą tylko, że ja kończę studia. Cieszę się, że ją kończysz. Jak to mawiają, prawdziwego mężczyznę poznaje się nie po tym jak zaczyna ale jak kończy i to najlepiej cię charakteryzuje. Nie wiem tylko po co ją zaczynałeś w ogóle.
20.01.2012 15:50
Wyobraź sobie, że piłkarz, który siedzi na trybunach nie przyczyna się do rozwoju klubu, a wręcz go opóźnia bo trzeba jeszcze mu płacić za siedzenie tam, na vipowskim miejscu, a finał to wywalczyła cała drużyna, 11 zawodników, gdybyś coś takiego powiedział stojąc przed bawarską 23-osobową machiną, to pierwszy lepszy by ci w pysk strzelił za to stwierdzenie, z resztą nie należy również ignorować wkładu sędziów w ówczesny sukces, który zakończyłby się jak zwykle na ćwierćfinale gdyby nie prezent w postaci gola z 3 metrowego spalonego w meczu z Fiorentiną.
20.01.2012 15:19
Nie potrzebny jest piłkarz więcej czasu spędzający na ławce niż na grze. Sprzedać przed upłynięciem kontraktu i kupić wreszcie kogoś, kto będzie zdolny do gry przez 30 meczów w sezonie. Kogoś kto będzie WZMOCNIENIEM ofensywy, a nie tylko dodatkiem do niej w momencie kiedy jest zdrowy. Zarząd pewnie przedłuży z nim kontrakt, a wy fanboye będziecie się spuszczać jaki to zarząd jest zmyślny, ale to będzie zwyczajana głupota ze strony klubu. A jeśli weźmiemy pod uwagę słowa Nerningera, z których wynika, że chcą mu dać klauzulę gdzie podczas siedzenia cały rok na ławce zarobi tyle samo co każdy piłkarz wylewający pot na murawie, to to już zakrawa o kpinę. Zrobią jak uważają, najwyżej znowu wpadniecie w ekstazę, a później będziecie pisać to co teraz jak Robben kolejny sezon przesiedzi na trybunach, nie moje pieniądze, nie moja rzecz, tylko, że skoro już kibicuję temu klubowi to chciałbym jego dobra, a tacy piłkarze jak on nie przyczyniają się do rozwoju klubu, wręcz go opóźniają, bo do gry to on nic nie wnosi. I z łaski swojej hejterzy, którzy zaraz się z bluzgami pojawią, nie piszcie mi, że strzelił kiedyś ileś tam bramek, bo Demichelis też kiedyś świetnie bronił przez jeden sezon, Breno też kiedyś ładnie się rozwijał i rokował na przyszłość, ale to było kiedyś, a teraz jest teraz. TERAZ Robben jest balastem dla tego klubu.
20.01.2012 13:50
Wypuścić Reusa do Borussii, to poważny błąd ze strony zarządu. Za 3-4 lata na rok czy 2 przed wygaśnięciem kontraktu z Borussią ten chłopak przejdzie do dużego zachodniego klubu i będzie uważany za piłkarza pokroju Robbena.
06.01.2012 17:24
Szkoda, że teraz o pietruszkę mecz pokazują a nie Napoli z Bayernem. Pewnie na dodatek Bayern ten mecz przegra bo wyjdzie w rezerwowym składzie i będzie na cały świat wstyd. Może o to chodzi?
06.12.2011 12:29
Za tydzień okaże się, że to świńska grypa, 2 miesiące przerwy z powodu leczenia w szpitalu, później 2 tygodnie treningu i pauza z powodu sraczki, która okaże się czerwonką, 3 miesiące hospitalizacji... norma.
06.12.2011 12:22
Dobra, niepotrzebnie drugi już dzień wklejacie te info o Alexie, nie dość, że dla rezerwowego piłkarza Chelsea, Bayern to za wysokie progi, to jeszcze wątpliwe jest, że Alex będzie chciał zamienić ławkę Chelsea na ławkę Bayernu.
04.12.2011 16:22
Trzeba przyznać, że Robben wnosi do naszej ofensywy ten element nieprzewidywalności, zaskoczenia, przez to, że Robben jest zawodnikiem dużo groźniejszym od Mullera zawodnicy przeciwnika bardziej się na nim koncentrują w wyniku czego powstaje rozluźnienie w szykach obronnych rywala. Co jednak nie zmienia faktu, że piłkarz grający 10-15 meczów w sezonie, to o wiele za mało jak na FC Bayern, powinniśmy koniecznie sprowadzić zawodnika jego klasy nawet jeśli miałby kosztować 40mln, a jemu już chyba podziękować.
04.12.2011 16:18
I dobrze, że nie myśli, miejmy nadzieje, że zarząd też o tym nie myśli.
26.11.2011 13:32
Dobrze, wygląda na to, że wróci szybciej niż pierwotnie zakładano. Ostatnie mecze pokazały, jak ważnym zawodnikiem jest dla Bayernu.
26.11.2011 13:29
Bo większość z dzisiejszych kibiców to "dzieci" Joga Bonito
A pozostali kibice to hejterzy, którzy wyzywaja i dissuja każdego, kto ma inne zdanie od nich. Moze wreszcie, do kija pana zrozum człowieku, że nie każdy musi myśleć tak samo jak ty i każdy ma prawo do przedstawienia własnych poglądów, a nazywane tego kogoś dzieckiem świadczy wyłącznie o twojej dojrzałości psychicznej.
26.11.2011 13:24
Szkoda, że nie mówi się o jeszcze jednym stoperze. Pewnie skończy się na przedłużeniu kontraktu z Breno i Van Buytenem.
22.11.2011 17:42
Taa, z nim to Tymoszczuk i Gustavo dalej grali by w obronie, a szefem defensywy byłby Van Buyten.
21.11.2011 19:23
Tyle, że bez wątpienia odszkodowanie jakieś dostanie. Przedłużenie kontraktu Van Gaala było pochopne. Mam nadzieję, że tego błędu nie popełnią w przypadku Heynckesa.
21.11.2011 19:11
Słyszałem, że jest to utalentowany młodzian, ale podobnie jak w przypadku Petersena Bayern to dla niego zdecydowanie za wysokie progi. Niech dalej szukają w 2. Bundeslidze, to zamiast mistrzostwa co roku będziemy mieć środek tabeli za 5 lat. Najlepsza droga, żeby popaść w przeciętność.
21.11.2011 18:39
Ze słów Nerlingera i Hoenessa można wywnioskować, że Reus nieprędko zawita w Monachium. Ten pierwszy powiedział, że narazie nie myślą o Reusie, bo jest zbyt wcześnie żeby planować kadrę na następny sezon, a ten drugi powiedział, że klasuzula za Reusa jest szaleńczo wysoka, więc raczej zimą nie ma co marzyć o tym transferze, a latem tak 50/50
21.11.2011 18:37
Nie chodzi o środkowego pomocnika, tylko o typową '10', Ozil na pewno jest lepszy od Kroosa bez dwóch zdań. Przecież w reprezentacji Schweinsteiger i Ozil grają razem na boisku, to jest inna pozycja.
21.11.2011 18:10
Może po prostu kierują się innymi kryteriami podczas oceniania zawodników. Te oceny Kickera są zwykle bliższe odczuciom zwykłych kibiców, ale nie można krytykować Bilda, jeśli nie wie się, na jakiej podstawie wystawiają swoje oceny.
21.11.2011 17:54
Też nie jestem za tym transferem, liga holenderska to inna bajka, tam zawodnicy strzelają po 30 bramek co sezon, żeby przejść do innej ligi i strzelić 5.
21.11.2011 17:36
Ocenę Schmelzer dostał od Kickera zdaje się '2', więc wysoką.
21.11.2011 17:34
Nie Van der Vaart a Ozil powinien teraz grać u nas, ale zarząd z Van Gaalem do spółki przespał transfer Ozila do Bayernu.
21.11.2011 17:16
Tylko, że ani zarząd, ani DFB na taki układ się niestety nie zgodzi. Inna sprawa, że bycie selekcjonerem i trenerem klubowym, to dwie odmienne sprawy, wierzę że sobie by poradził, ale zawsze jakaś niepewność pozostaje. Brać trenera sprawdzonego już w piłce klubowej wiąże się z mniejszym ryzykiem.
21.11.2011 17:06
Zobaczymy jak będzie rozwijał się Fink jako trener. Jedno jest pewne, przed nim jeszcze długa droga. Ja osobiscie nie szukałbym na siłę trenera z bawarskimi korzeniami, chciałbym, żeby to był trener młody i utalentowany na wzór Villas-Boasa, ale na razie nie widzę takiego w Niemczech. Liczyłem na Thomasa Tuchela, ale on w obecnym sezonie rozczarowuje.
21.11.2011 16:54
Zobaczymy, czy szybciej odzyska formę, czy złapie kolejną kontuzję? Chyba każdy kibic zadaje sobie to pytanie.
21.11.2011 16:40
Zabawne, jak zwolennicy pozostania Robbena w klubie (a właściwie na trybunach AA) podważają oczywiste fakty, decyzje lekarzy etc, byle tylko nie spojrzeć w oczy bolesnej prawdzie.
21.11.2011 16:38
6 razy w 11 kolejki w 13 ligowych kolejkach. Robi wrażenie.
21.11.2011 15:11
Najlepiej swoje. Skończyłem już z tobą dyskusję.
21.11.2011 15:10
Nie pękają mu kręgi tylko kości i rozrywają się mięśnie. Kończę tę pustą dyskusję, bo jest na poziomie zerowym. Zwyczajnie nie potrafisz przyznać komuś racji. I nie chodzi tu o zdrowie Robbena po zakończeniu kariery, bo to jego prywatna sprawa, jeśli chce zostać kaleką, to nikt mi tego nie może zabronić, a póki co jest na najlepszej drodze do tego, ale jeśli rozgrywa po 10-15 meczów w sezonie z czego w 7-10 jest bez formy po kontuzji, to to już jest sprawa klubu, a mając na uwadze, że każda kolejna kontuzja coraz bardziej osłabia organizm, dochodzi się do takich wniosków, jak 3/4 użytkowników poniżej, włączając w to mnie.
21.11.2011 15:03
Tyle, że nikt nie odbiera mu zasług ani umiejętności. Może i "przygazuje" i znowu będzie "noszony na rekach", a po 3 tygodniach znowu będą wszyscy na nim psy wieszać, bo piłkarz, choćby najwybitniejszy nie jest do niczego zespołowi potrzebny kiedy siedzi na trybunach. Nie jest niczym dziwnym, ani zaskakującym, że ludzie są z takiego stanu rzeczy niezadowoleni i że domagają się pozyskania zawodnika, który będzie w stanie pomagać drużynie zawsze, lub prawie zawsze, a nie tylko od święta.
21.11.2011 14:50
No uważam, że się nie nadaje i nie widzę w tym nic śmiesznego. On już w tej chwili jest kaleką, a po jeszcze kilku poważnych kontuzjach nie będzie w stanie wyjść z domu bez środka przeciwbólowego. Podobnie jak zawodnicy bardzo słabi psychicznie, tak i piłkarze, którzy są tak podatni na wszelkiego rodzaju urazy nie nadają się do uprawiana sportu zawodowo i tyle.
21.11.2011 14:43
Dobry jest techniczne, niech mu zaproponują szkolenie młodzieży jak tak bardzo chce zostać w Bayernie, bo do profesjonalnego futbolu on się nie nadaje.
21.11.2011 14:11
Przegraliśmy
23.10.2011 18:51
Ja również nie wierzę w sukces. Jesteśmy zgubieni!
23.10.2011 18:47
Mi się wydaje, że ty również nie grasz zawodowo w piłkę, w przeciwnym razie byś wiedział co znaczy poważna kontuzja, co znaczy mieć kilkucentymetrową dziurę w mięśniu, czy połamane kości. To, że ktoś co miesiąc ma naderwany mięsień nie jest czymś normalnym dla ludzkiego organizmu. Co z tego, że kość się zrośnie, a mięsień zasklepi, to już nie jest ta sama kość i nie ten sam mięsień. Piłkarze tak często łapiący kontuzje jak Robben nieraz do końca życia funkcjonują wyłącznie na lekach przeciwbólowych. Wiesz co to znaczy? Siedząc wygodnie w ciepłym fotelu łatwo jest mówić: dalej Robben, zapierdzielaj, bądź ambitny! Bo to nie ty będziesz kaleką do końca życia. Sukcesy sportowe owszem, ale nie za wszelką cenę. Jest coś o wiele ważniejszego niż kariera, sukces i pieniądze - ludzkie życie, ale ty chyba tego nie rozumiesz.
14.10.2011 12:41
No więc właśnie. Nie gra w Chelsea, więc nawet zimą jego sprowadzenie byłoby pewnie niezbyt kosztowne. Tej zimy pozyskanie Drogby jeszcze miałoby sens, im później tym gorzej, bo to jest jednak wiekowy zawodnik.
13.10.2011 20:46
Czy Drogba wystąpił w tym sezonie w Europejskich Pucharach?
13.10.2011 19:40
Po przeczytaniu tytułu myślałem, że kończy karierę.
13.10.2011 19:31
Zrobiliście mi tylko smaka na paluszki rybne
13.10.2011 19:11
Nie oszukujmy się... każda kolejna kontuzja pozostawia jakiś ślad w organizmie. Tak więc z każdym urazem będzie coraz gorzej. Piłkarz,któego kariera jest w tak dużym stopniu naznaczona kontuzjami, po jej zakończeniu będzie wrakiem człowieka. Myślę, że dla niego jest to bardzo trudny moment i kto wie jak to się zakończy. Klub powinnien już teraz zacząć rozglądać się za potencjalnymi następcami.
13.10.2011 19:10
Chodzi o grę na treningach. Nawet gdyby za Van Gaala miał pewne miejsce w składzie, to wtedy grałby w tej samej drużynie co Ribery (po przeciwległej stronie boiska), a nie przeciwko niemu, więc chyba nie wypowiadałby w ten sposób.
13.10.2011 18:37
Taa, problem w tym Christi, że ty grałeś głównie jako środkowy obrońca za Van Gaala, bo nie miałeś jaj mu powiedzieć, że jesteś bocznym obrońcą.
13.10.2011 18:11
Stawiam stówe, że z Jenningsa nic nie będzie. Ktoś przyjmuje zakład? ;p
05.10.2011 09:59
gorszcz, 100% poparcia!
05.09.2011 09:55
http://www.bayern.munchen.pl/artykul,wywiad-z-neuerem,8394
"TZ: Czy miał pan kontakt z Manchesterem United?
Neuer: Nie, nie rozmawiałem z żadnym innym klubem."
03.09.2011 22:48
Jak temu zawodnikowi skończy się kontrakt, to obsiądzie go chmara klubów z całej Europy, w tym najlepsze pod względem sportowym świata, Barcelona i Manchester united, jak i te najbogatsze, mogące zaoferować 10-krotnie większe zarobki niż Bayern, a więc MAnchester City i Anżi Mahaczkała i wybierze sobie któryś z tych klubów, w zależności od tego czy bardziej zależy mu na sukcesie sportowym czy na zarobkach. Neuer wybrał Bayern bo nikt poza nami się nim nie interesował.
03.09.2011 20:30
Bo klubom się w dupach poprzewracało i chcą za tych piłkarzy ch.. wie jakich pieniędzy, jak za gwiazdy światowego formatu, albo i więcej, a prawda jest taka, że jeden przyzwoity sezon w Ligue 1 i jakiejś tam przeciętnej na tle Europy brazylijskiej Serie A, to stanowczo za mało by płacić za piłkarzy po 40, 50 milionów.
Aha i jeśli jakiś palant mi na przyszłość powie, że Bayern powinien kupować z zagranicy, żeby nie osłabiać ligi, to mu się w pysk chyba zaśmieję. Macie Mertesackera w Werderze, Eliję w HSV, Sahina w Borussi, Vidala w Bayerze? Gdzie ci piłkarze teraz grają? Nikt mi nie powie, że któryś z tych piłkarzy nie przydałby się Bayernowi. A teraz to najwyżej "wzmocnią" ponownie bundesligę w wieku 35 lat, żeby dograć do emerytury.
01.09.2011 10:24
Nie rozumiem, wy kibicujecie Bayernowi, czy Śląskowi Wrocław, że tak sracie, bo trafiliśmy rzekomo do "grupy śmierci". Nawet jeśli ManCity zagrałoby z nami 2 mecze życia (co tak naprawdę nie ma prawa się zdarzyć) to i tak powinniśmy z palcem w d... z 2. miejsca awansować. Trochę szacunku do własnego klubu.
25.08.2011 19:12
Zobaczymy podczas najbliższego meczu w Monachium, w niedzielę, jak to się ma do rzeczywistości.
03.08.2011 11:23
Bayern popełnił błąd wybudowując tak mały stadion.
03.08.2011 11:21
Znalazłem: Z 2003 roku. I nie wymyślił tego Hoeness tylko Beckenbauer:
Beckenbauer grozi wycofaniem Bayernu z ligi
Gdyby Bayern Monachium został surowo ukarany przez Niemiecką Ligę Piłkarską
(DFL) z powodu otrzymania potajemnie około 40 mln marek od grupy medialnej
Kirch, Franz Beckenbauer, prezydent klubu, grozi nawet wycofaniem z ligi -
pisze niemiecka agencja.
Bawarski klub na mocy nieujawnionego wcześniej kontraktu otrzymał od
medialnej grupy Kircha w ciągu dwóch sezonów potajemnie 40 milionów marek.
Według dziennikarzy jednego z niemieckich pism w sezonach 2000-2001 oraz 2001-
2002 grupa Kircha przekazała Bayernowi około 40 milionów marek. Miała to być
forma rekompensaty za zgodę na wykupienie praw do transmisji z meczów
Bundesligi tylko przez koncern medialny Kircha.
"Przez nasze układy z Kirchem DFL nic nie straciło" - zadeklarował
Beckenbauer.
Prezydent Bayernu zagroził, że w przypadku zastosowania wobec jego klubu
drastycznych kar, może wycofać zespół z Bundesligi.
"Zameldujemy się we Włoszech, grając przeciwko Juventusowi, Milanowi i
Romie" - powiedział Beckenbauer.
28.07.2011 02:25
Była kilka lat temu taka informacja. Chyba chodziło o podatki w Niemczech, że takie wysokie, czy coś. Nie pamiętam. Oczywiście, bardzo szybko okazało się, że to nie możliwe, bo Bayern musiałby grać od najniższej klasy rozgrywkowej we Włoszech. Ale tą "wtopą" Hoenessa zainteresowały się media, nawet w TV w sportowych wiadomościach o tym mówiono. Jak znajdę w internecie to wrzucę link.
28.07.2011 02:12
A tak z innej beczki... czy pamięta ktoś jak Uli odgrażał sie kilka lat temu, że Bayern przeniesie się do włoskiej Serie A?
28.07.2011 01:49
Mnie się tylko nie podoba jedna rzecz. Mianowicie fakt, iż na prawej obronie będzie u nas grał piłkarz, który cały rok grał na prawej pomocy w środku obrony będzie grał piłkarz, który cały rok grał na boku obrony a po lewej będzie biegał piłkarz, który od dwóch lat grał na prawej stronie defensywy. Trochę to chore.
24.07.2011 11:32
Ja wiem, że jest czysta, tylko że ludzi wk....a to ostrzeżenie i przenoszą się do konkurencji, a szkoda takiej dobrej strony :(
10.07.2011 15:58
znowu strona zgłoszona jako dokonująca ataków
10.07.2011 15:35
Największą kłodę pod nogi to rzucił nam HSV w 2006 roku.
10.07.2011 14:57
Szkoda, że postawił na siebie i na tytuły a nie na FC Bayern :P
10.07.2011 12:52
Pół biedy, że nogi nie złamał, bo byśmy się chyba prędzej zakończenia kariery doczekali niż powrotu do Bundesligi.
10.07.2011 12:17
A kiedy jest pierwszy mecz o punkty?
10.07.2011 12:03
Średnio go widzę u nas w Bayernie. Ewentualnie gdyby pozbyć się Van Buytena, a w jego miejsce kupić Boatenga i jeszcze Alexa, ale tak się na pewno nie stanie. Wczoraj z Katarem Belg zagrał pełne 90 minut.
10.07.2011 11:59
Ostatnia szansa, za rok mu się kończy umowa z klubem i jeśli teraz nie błyśnie, to nie dostanie oferty nowego kontraktu.
10.07.2011 11:56
Coentrao za 25mln do Realu. Vertonghen zostaje z Ajaxie, City włącza się do wyścigu o podis Aguer - newsy z goal.com, apropos nazwisk, które ostatnimi czasy przewijały się na tej stronie czy to w newsach czy w komentarzach. Ponadto Tevez ogłosił zamiar odejścia z Manchesteru City. Dużo się w piłkarskim świecie dzieje. A u nas wciąż tylko dwie te same telenowele, pt. "Vidal/Boateng w Bayernie". :)
05.07.2011 13:51
Nie wiem czemu bez przerwy tak narzekacie na tego Vidala. Prawda jest taka, że drugą linię mamy LICZNĄ, a niekoniecznie silną. Tymoszczuk czy Pranjic to są piłkarze zbyt słabi na podbój LM. Z Gustavo też nic nie wiadomo. Od czasu przyjścia do Bayernu zimą 2010 zdążył rozegrać jedno dobre spotkanie na swojej nominalnej pozycji.
05.07.2011 13:26
26-letni Anduele Pryor z Surinamu, który przez rok nie mógł znaleźć sobie klubu. :(
03.07.2011 22:31
Zgadzam sie z tym co napisaliście, ale z drugiej strony rozumiem też wypowiedzi zarządu po prostu zdobycie mistrzostwa jest absolutnym celem minimum i takie wymagania stawiają trenerowi. Nie mogą oczekiwać od trenera zwycięstwa, czy półfinału LM po zajęciu 3 miejsca w poprzednim sezonie. Niech wygrają chociaż 3 razy z rzędu Bundesligę i regularnie dochodzą do półfinału LM, to wtedy będą mogli publicznie mówić o podboju Europy. A w tej chwili trudno winić ich za to, że nie obiecują gruszek na wierzbie. Nie od razu kraków zbudowano, nie mamy jeszcze drużyny, o której z ręką na sercu można by powiedzieć, ze jest faworytem do zwyciestwa w LM.
03.07.2011 22:20
Palacz, pora ograniczyć a nawet odstawić marihuanę.
03.07.2011 19:30
Petersen to taki sam Duńczyk jak z Tuska jest Żyd :p
Coś czuję, że Petersen dużo sobie nie pogra w Bayernie. Gomez musiałby mieć jakiś poważny impas strzelecki, a Petersen wchodząc zaledwie na ostatnie 15 minut musiałby to wykorzystać,co jest raczej scenariuszem niezbyt prawdopodobnym.
03.07.2011 19:27
Wyobraźcie sobie co by było gdyby Neuer w pierwszych 2 spotkaniach puścił babole. Chyba "animozje" by powróciły. :p
03.07.2011 16:59
Piszecie o tym Vertonghenie, a jakoś zaden klub z czołówki sie nim nie interesuje, nigdzie o nim nie piszą nie ma o nim w ogóle mowy nigdzie. A podajcie taki realny, w 100% mozliwy i co więcej, prawdopodobny transfer srodkowego obroncy do zrealizowania przez Bayern w tym okienku transferowym. Przeciez my sie nawet nie interesujemy nikim poza Boatengiem. Mnie sie wydaje ze skonczy sie tym , ze przyjdzie boateng, nawet jesli bedą musieli za niego zaplacic 20mln.
03.07.2011 14:59
Ja sie nie martwie brakiem wzmocnień w defensywie. Myślę, że w tym sezonie Maxi Haas się w końcu odblokuje i pokaże swój talent na miarę Beckenbauera.
03.07.2011 14:41
szczerze mówiąc nie wiem nawet co to jest za piłkarz.
26.06.2011 16:46
Skąd się o tym dowiedziałeś? Od niemieckiego tabloidu? (:
20.06.2011 19:26