DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: robbery170 Strona 2

Sam nie wiem co myslec o tym transferze... w tamtym sezonie Basti byl strasznie slaby... no ale to ikona tego klubu, tak jak np. Kahn! no cóż stalo sie tak jak sie stalo, ale wkurza mnie to, że po tym NIEUDANYM sezonie byly wielkie plany na transfery, przewijaly sie wielkie nazwiska i wielkie sumy, wzmocnienia w kazdej formacji, i co? i nic!!! na skrzydlo mial byc, griezman, di maria, de bruyne, reus a mamy coste... mial byc ktos do obrony, np. Darmian i juz nie bedzie bo kupilo go mu ;/ w tamtym sezonie byla niby duza, silna kadra a przyszlo pare kontuzji i bylismy w d****. chcac grac o najwyzsze cele musimy sie wzmocnic, a poki co to chyba blizej jest tego ze jeszcze kogos stracimy niz sciagniemy. mam nadzieje ze sie Bayern obudzi w tym okienku i pare czolowych nazwisk do nas jeszcze trafi... FCBM!!!

13.07.2015 20:46

Kurczę, myslalem ze to będą inne transfery... griezman, di Maria, ktoś typu Adrian Ramos albo lacazette do ataku, dobry,mlody SO, może mustafi albo laport ... bok obrony np darmian. Po cichu miałem nadzieję że Bayern włączy się w walkę o kondogbie... gość jest dobry i przyszlosciowy. Życzę coscie jak najlepiej ale widzę jak mkhitarian gra a też był gwiazdą shaktara...

30.06.2015 22:37

Ja widzę jego przyszłość w Bayernie... na lawce! Potrzebujemy kupic min jednego światowej klasy obrońcę ale Dante jako zmiennik na mecze z hsv będzie ok :)

04.06.2015 18:45

Potencjał gość ma, to nie ulega dyskusji.... w środku niby jest spora konkurencja ale Alonso, Lahm, Schweini to są goście po 30 i jak ten sezon pokazał ich forma będzie spadać... transfery trzeba będsię zrobić!!! Paru odejdzie i paru przyjdzie, pep zostaje więc myślę że ustawienie bedzie 3-4-3 i wiadomo jaki styl... jestem kibicem FCBM i mimo że mam źle zdanie o tej taktyce to liczę ze w końcu wypali! Potrzebujemy 22, 23 zawodników : Manu (Reina)- Benatia (rafa), boa (dante), np lapart *(badstuber)- np gundogan (lahm), javi (basti) thiago (rode), alaba (bernat)- robben (goetze)lewy (muller), np griezman *(ribery)

31.05.2015 22:01

Czwarta porażka z rzędu i przegrane derby Bawarii u siebie... plakac się chcę nad tym co zostało z tego bawarskiegi walca... dziś są urodziny Juppa, brakuje go!!! Pepa podsumuje się po sezonie, chociaz obawiam się ze już we wtorek można to będzie zrobić...

09.05.2015 19:00

Nasi zagrali dobrze, nie mam pretensji do zawodników ani trenera, mieliśmy naprawdę pecha, słupki, poprzeczki Bvb była słaba, bramka tez szczęśliwa, ale zwycięzców się nie ocenia, gratulacje! Mam nadzieję że wygraja finał, bo Klopp to dobry trener i życzę mu jak najlepie, mile będzie jeśli odejdzie z bvb z pucharem :) za to parę złych słów o tym pajacu który sędziował, ten buc nie powinien sedziować nawet meczu trampkarzy skoro Nie widzi ewidentnej ręki i ataku na twarz... kto wystawia w takich meczach takich szmaciarzy to ja nie wiem, myślałem że polscy sędZiowie są słabi ale Bundesliga tez schodzi na psy... FCBM!!!

29.04.2015 14:03

Bayern to miała być potęgą na lata... Pep to spier***** z doskonałej drużyny, ukształtowanej i z własnym stylem gry zrobił jakaś nieudana kopię barcelony... gramy tak że tych wielkich klubów nie można zaskoczyć...to co osiągnął pep z Bayernem prawdopodobnie każdy trener by osiągnął, mając taki Skład. Wywalił ważnych dla nas zawodników, pozmienial pozycję... teraz odchodzi przez niego legenda tego klubu gość który był tu na dobre i na złe... mam nadzieję że Bayern dopadnie z porto i to w złym stylu i że ten pseudotrener zostanie wyje*** z klubu póki jest jeszcze co ratowaĆ!

17.04.2015 12:10

Brawa dla Porto, było dużo lepsze, Bayern beznadziejny cały zespół jak i każdy z osobna! Ciężko będzie o półfinal, długo bronilem pepa ale chyba faktycznie powinien odejsc, zniszczyl perfekcyjna maszyne, kiedyś każdy się bał Bayernu dzis niszczy nas drużyna która nawet nie będzie mistrzem Portugal... serce wierzy ale rozum mówi że to koniec przygody z CL! :(

15.04.2015 22:36

Bayern jest dziś beznadziejny, kibicuje im od 2007 roku! Tyle niedokładności i niepewności z tył, brak pomysłu z przodu... dociagnijmy ten mecz bez kolejnych strat bramek i będzie super. FCBM!!!

15.04.2015 22:02

Sami znawcy tu widze. .. za dużo fify! Gladbach gra dobrze w obronie i ten kuzwa nieszczęsny gol... ogólnie mamy mało szczęścia, gorszy dzień. Ale co nas nie zabije to nas wzmocni, W lidze mamy dużą przewage, więc jakas strata pktów to nie tragedia, a materiał do analizy i poczucie tego że można nas jednak ugryźć się przyda, przed LM i PN :) FCBM!!!

22.03.2015 18:36

Neuer - Benatia, Boa, Bernat - Basti, Alaba- Ribery, Goetze, Muller, Robben- Lewy. FCBM!!!

10.03.2015 12:20

Kurczę ale gra słaba... zaczynam się bać o LM

04.03.2015 21:21

Gra BAyernu dzis to Dno i żenada ;/ żałuję że oglądałem ten beznadziejny mecz... Wstyd z takim rywalem zagrać takie g*wno :/

17.02.2015 22:38

powinien akcje wcześniej wylecieć, bezmozg ;/

17.02.2015 22:08

Co to kurw* jest;/ grają jak cioty...

17.02.2015 21:57

Są wspaniałe!!!! domowe zwlaszcza, taka prostota z klasą, cudowne!!!!

11.02.2015 17:34

hahah poprawil mi humor ten robert111, hahaha takie gadki rodem z podstawówki, dobry dobry :) lepiej pojde spac bo jak tatuś zobaczy... heheh ;) FCBM!!!

03.02.2015 22:17

kurde, strasznie slabo to wyglada... ja myslalem ze te dwa ostatnie mecze to jakis sen, bo to az nierealne co oni wyprawiaja, bez wyjatku... statystyki tych 2 meczy sa poprostu beznadziejne, tak jak gra! mam nadzieje ze to faktycznie chwilowy kryzys spowodowany ciezkim okresem przygotowawczym i ze za chwile to wszystko wroci do normy. Licze na powrot Lahma ale tez nie ma sie co oszukiwac, nie zagra od razu cudów, Alaba tez sie nie moze pozbierac po kontuzji... ciezko sie oglada takie kaleczenie oby szybko cos zaskoczylo bo niedlugo LM!!!

03.02.2015 22:12

Wiecie cos na temat Benatii, Lewego i Alonso?

17.12.2014 17:54

Der ARJEN hat's gemacht! heheh mecz pod calkowita kontrola, oby tak do konca i bez kontuzji, Franek dzis kreci goscmi niezle, wejscia Rafy dzisiaj klasa swiatowa :) FCBM!!!

16.12.2014 21:01

Manu, 3x B ( Benatia, Boa, Bernat), -Hojbjerg, Schweini, Goetze - Ribery, Muller,Robben - Lewy :)

15.12.2014 19:48

latwiej trafic 6 w lotto niz w sklad Pepa heheh, dobrze bo mecz o nic, do gry w wiekszym wymiarze czasu wroci Basti, mlodzi beda sie mogli pokazac, a Ci ktorzy teraz sa trzonem zespolu i graja caly czas beda mogli odpoczac ( Alonso, Robben, Lewy) ciekawe jak bedzie wygladac ustawienie w praktyce, FCBM!!!

10.12.2014 20:24

wiadome ze wygra CR7 i w sumie nalezy mu sie, bardziej niz w tamtym roku... drugi pewnie bedzie Messi chociaz wg mnie to kpina i zenada, wiadomo ze jest dobry, ma talent, nie ma co dyskutowac, ale ostatnie juz lata az tak nie zachwyca, mysle ze Arjen w obecnej formie bije go na glowe. 3 bedzie pewnie Manu, my jako kibice Bayernu chcielibysmy zeby wygral, ale nie oszukujmy sie, ten konkurs to jedno wielkie gowno, co pokazal tamten rok i 3 msce Francka... dlatego ja sie nie przejmuje wynikami tego ustawionego dowcipu, oby Manu tez podszedl z dystansem :) najlepszym trenerm Low, zdobyl MS, del Bosque po triumfach zdobywal te nagrode...

01.12.2014 19:58

kurcze szkoda, bo fajnie gralismy (w 10, na wyjezdzie...) no 3 indywidualne bledy i 3 bramki, kompletny brak koncentracji... przegrana ktora nic nie zmienia, ale trzeba teraz nimi wstrzasnac, zeby nie bylo tak jak w tamtym sezonie... FCBM!!!

25.11.2014 22:40

szkoda Benatii, no ale zdaza sie, dobrze ze pauzuje w meczu z cska a nie w fazie pucharowej... ogolnie nei gramy szalu, mysle ze wszyscy wielcy zwolennicy hojbjerga juz nie sa tacy cwani, bo gra srednio, jest niewidoczny... ja tam nie bede rozczarowany jesli w zimie pojdzie na wypozyczenie, bo moze jak zacznie wiecej grac to stanie sie lepszy, w Bayernie nie bedzie dostawal wielu szans, bo to co prezentuje to nie jest jeszcze poziom Bayernu... mysle ze to jest tez odpowiedz dlaczego Pep nie stawia na naszych mlodych, bo sa za slabi brakuje im ogrania, (Alaba chyba tylko byl wyjatkiem ze odpalil) a kazdy chce chyba zeby Bayern byl na szczycie :) ( po to sa kluby Bundesligi, zeby wypozyczyc zdolnego goscia, niech sie ogra i sciagnac go, tak jak zrobili z Lahmem, Kroosem) FCBM!!!

25.11.2014 21:44

chetnie bym zobaczyl taki sklad : Manu- Benatia,Dante,Boa- Rode,Alonso,Bernat-Robben,Goetze,Ribery-Lewy albo za Rode Basti do 1 skladu, i zobaczymy jak sie rozwinei mecz, jesli bedzie w plecy to Muller za Bastiego a jesli bd ok to Rode, albo moze dajmy odpoczac Alonso i wystawmy srodek pola Basti z Rode, grajac 4 obroncami no opcji jest mimo wszytsko duzo, i tak pewnie malo kto trafi w to co Pep wymysli, tak sobie mysle ze mimo iz mamy duzy wybor z przodu to takim Aguero bym nie pogardzil, on idealnie pasowalby do koncepcji Pepa, moze grac jako 9,10, i na skrzydlach :) FCBM!!!

24.11.2014 22:51

mysle, ze jest pare opcji za niego ale żadna nie da takiej jakości jaką ma Alaba... mozna grac 3 obroncami, i na 3 wchodzi Dante, Bernat gra jako ten srodkowy, bardziej lewy, mozna dac Rafe na prawa i Boa przechodzi na lewa, Bernat do środka, mozna cofnac Goetze i przód bylby: Ribery, Muller, Robben - Lewy, mozna wstawic naturalnych zmiennikow, Rode, Gaudino, Hojbjerg, mozna zagrac 4 w obronie i 2 defensywnych,a takze niedlugo ma wrocic Basti!

07.11.2014 07:53

kurde ale sie nakrecamy z tym Robbenem ( ja tez) on tak gra nie od wczoraj... mial pecha, ze nic mu z akcji nie wchodzilo, Roman mial dzien konia. gdyby trafil hat tricka kazdy by go tutaj pod niebiosa wychwalal, a on w sumie zmarnowal nie wiecej sytuacji niz muller i byl duzo bardziej widoczny niz goetze, ale po nich nikt nie jezdzi, na tych gownianych polskich portalach teraz straszna nagonka na Arjena bo nie podal do lewego w jednej czy dwóch sytuacjach to samo komenatorzy, jak ktos nie poda do lewego to od razu ze kryzys w druzynie, Lewandowski nie akceptowany;/ a my sie tutaja spzrezcamy... jakos po bramkach dla Bayernu nei widac bylo zeby obaj mieli do siebie jakies pretensje czy zale, normalnie sie sciskali... Proponuje zakonczyc ten temat bo to starta czasu :)

02.11.2014 15:43

ostatnio faktycznie Robben gra troche bardziej samolubnie, nie jest to co prawda ten Arjen z pierwszego sezonu w Bayernie ale jest drobny regres w porownaniu z tym sezonem Mistrzowskim, kiedy to mogl strzelac do pustej a podawal. taki Robben jak wtedy podobal mi sie najbardziej, i chyba nie tylko mi... teraz sam nie wiem co o tym myslec, bo on jest niesamowity, nie powiem na niego zlego slowa, bo to co zrobil w finale LM z bvb bylo fantastyczne, i jego pozycja w klubie, druzynie jest pewna. moze wlasnei dlatego zaczyna coraz wiecej grac sam... w sezonie gdy zdobylismy triplet przypomnijcie sobie, ze Robben czesto siedzial na lawce, dopiero kontuzja Kroosa w meczu z Juve spowodowala ze gosc zaczal grac regularnie i to wtedy pojawil sie Robben altruista, mam nadzieje ze nei bedzie konieczna jakas spektakularna porazka z jego winy zeby znowu zaczal tak grac, mam nadzieje ze odpowiedni ludzie w druzynie zwroca mu na to uwage i wszysko bedzie dobrze, z drugiej strony jak Bayernowi nei idzie to dobzre miec takiego Robbena ktory nie boi sie wziac pilki, przebiec cale boisko i stzrelic bramke...FCBM!!!

02.11.2014 12:45

Mi sie coraz bardziej podoba ten pomysl z ustwaieniem 3-3-4, bo Benatia, Boa, Bernat dobrze wygladaja, a ustawienie Lahm, Alonso, Alaba przed nimi to super wyjscie, wszyscy tzrej sa dobrzy w defensywie i potrafia czytac gre, gdy Bernat sie podlacza, Alaba asekuruje, gdy trzeba bronic ustawiamy sie 4 albo nawet 5 w lini obrony, Lahm jako pol prawy moze sie tez podlaczyc z boku, na obieg tak jak to robil jako obronca. Alonso gra jako typowa 6 rozgrywa od tyl i czasmai wchodzi miedzy stoperow. Zastanawiam sie dlaczego Lahm tak obnizyl loty ostatnio i doszedlem do wniosku ze moze to jest zwiazane z ta zmiana pozycji, w tym momencie on nei gra tak jak w tamtym roku na 6, wtedy on byl mozgiem srodka pola, teraz te role ma Xabi a Lahm gra bardziej z boku, mysle ze moze potrzebuje czasu tak jak to bylo z dostosowaniem sie do roli 6, na poczatku tez wszyscy narzekali, a jak sie rozegral to byl jednym z najlepszych 6 na swiecie. Mam nadzieje ze to jest powod tej jego slabszej dyspozycji i juz w nastepnych mecz bedzie sie lepiej odnajdywal :) FCBM!!!

02.11.2014 09:45

najlagodniejszy wymiar kary jaki zafundowalismy bvb, gdyby nie weidenfeller to z 5 lekko powinnismy im wsadzic, nie sledzilem meczy bvb w tym sezonie ale pozycja w tabeli odzwierciedla ich gre, Gladbach jest duzo lepsze... nie nasz problem ;) szkoda ze taka slaba skutecznosc u nas ale ogolnie mecz dobry, 2 polowa perfekcyjna, z przyjemnoscia sie patrzylo na nasza obrone, Benatia oprocz tego bledu przy bramce fantastyczny wystep, Boa to samo ! cieszy forma Francka, Robben moglby czesciej glowe podnosic ale jest gosc dobry, Lewy swietny mecz z bramka, SUPER!!! FCBM!!!

01.11.2014 20:31

niewykorzystane sytuacje sie mszcza... szkoda bo gramy calkiem fajnie, jeden blad Benatii i bramka, jeszcze jest 2 polowa, oby cos wpadlo, bo wstyd bedzie przegrac u siebie z bvb ktore jest w takim kryzysie;/ Lahm nie tylko dzis ale juz od paru spotkan gra slabo + Alonso ktory tez troche obnizyl loty i srodek pola wyglada przecietnie... FCBM!!!

01.11.2014 19:26

z takimi skrzydlami to niemcy dalego nei zajada, schurlle jest beznadziejny, nigdy go nie lubilem zawsze farcil te bramki, i oprocz szybkosci nie ma nic, bellarabi tez slabo, szczesny wybronil pare swietnych pilek ale ile strzalow padlo w niego... patrzac na to co gra durm to nie dziwie sie ze bvb jest 13 w lidze i minusowy bilans bramek... niestety zawodnicy FCBM w druzynie niemiec tez zawiedli Manu zwlazcza przy 1 bramce... cieszy jedynie postawa Lewego, swietny jego mecz! od lat kibicuje niemcom, dzis mialem dylemat ale tez bylem za nimi, Polska miala dzis duuzo szczescia, wyszedl im mecz, maja wynik i wygranych sie nie ocenia, ale jako druzyna sa nieregularni i Dziki79 moze miec racje, mysle ze niemcy sie podniosa z tego kryzysu, bo taki nastal po odejsciu filarow obrony i kumulacji kontuzji.

11.10.2014 22:58

Manu- Rafa,Benatia,Dante,Bernat- Lahm,Alonso,Alaba-Muller,Lewy,Goetze, byle nie shaq, on jest beznadziejny, lepiej dawac szanse Gaudino albo Rode FCBM!!

29.09.2014 20:49

hahah @cayman faktycznie na Discovery Turbo Xtra jest ten mecz ;)

27.09.2014 11:03

troche mnie martwi wstawka o Boa i Benatii... gdyby sie okazalo ze obaj wypadaja to widze to tak: Manu- Lahm,Dante,Alaba- Muller,Gaudino(Rode),Xavi,Bernat-Robben,Lewy,Goetze chociaz wiadomo ze lepszy bylby sklad: Manu- Rode( Rafa) Boa, Benatia,Bernat-Lahm,Xavi,Alaba- Robben(Muller),Lewy,Goetze wiem wiem, wikeszosci nie podoba sie Lahm i Alaba w srodku a rode na boku, ale wg mnie Lahm i Xavi w srodku to doswiadczenie i mlody Alaba ktory ma nieprzecietna technike to na ten moment przy tylu kontuzjach to swietne wyjscie, a rode hmm jest mlody i ambitny ale w srodku pola nei wroze mu wielkiej kariery, gdyby go na stale zrobic PO... przy Pepie moze sie to udac, w defensywie jest ok, troche szybkosci i ogrania na tej pozycji mu brakuje, ale wieksze ma mozliwosci na zrobienie kariery na boku niz w srodku pola, FCBM!!!

26.09.2014 22:35

powinien wyjsc ten sklad co z City, w tym momencie przy tych kontuzjach to najlepsze wyjscie, Rafa zagral bez szalu ale powinien dostawac szanse i sie ogrywac, w takich meczach jak ten jutro, Benatia i Boa bardzo mi sie podobaja, tez musza grac duzo ze soba, nie bede mowil moich pomyslow na ustawienie bo jak kazdy dobrze wie, to co jest an papierze a co sie dzieje w meczu to dwie inne bajki, ale w sumie to fajne!!!

22.09.2014 22:45

pewnie zagramy 3-4-3 Manu- Boa, Dante, Bernat- Lahm( który bedzie schodzil do obrony), Rode (Gaudino),Alonso, Alaba-Muller, Lewy,Goetze oby nie wszedl Shaq!!!

16.09.2014 20:11

mialem nadzieje ze odejdzie, to byloby lepsze dla Bayernu jak i dla niego... on swoja gra jak narazie nie wnosi nic pozytywnego, a jak wroci Franck to i tak nei bd za duzo gral... ten sezon mysle ze bd kluczowy, albo odpali i zostanie albo out i na jego msce sciagnie sie kogos odpowiedniego... FCBM!!!

01.09.2014 00:10

ten remis to porazka;/ bramka strzelona reka to inna sprawa, sedziowie widac dalej w formie takiej jak na MS ... nasza gra to dno, z Vfl tez bylo bez rewelacji, ale dzis porazka!!! zmiany pepa byly do dupy, a shaq niech wypie*dala z Bayernu...wstyd i masakra, zaczynam sie bac LM, z taka gra to cska nas ropierniczy nie mowiac o city;/

30.08.2014 20:33

uuulalaaa Pani Benatia bardzo sympatyczna :) no ta 3 mi tez sie nie widzi, mogl wziąc 15 jest wolna... ale numer to bzdura oby gral dobrze :)

29.08.2014 16:00

jak widzicie nasza druga linie na najblizsze spotkania? ja tak: Lahm, Alonso,Alaba,Bernat, po powrocie Thiago, Bastiego bedzie strasznie duzo opcji do wyboru... zwlaszcza ze trzeba bedzie dawac pograc troche Rode ostatnio z Vfl swietna zmiana no i Gaudino bez gry on sie zmarnuje... nie bylem za transferem Alonso ale w sumie dobry ruch, za te pieniadze takiej klasy zawodnik, martwi troche wiek, chociaz moze u nas przezyje druga mlodosc tak jak Pizza hehe, na pewno Bayern nic nie traci bo na samych koszulkach ta kwota sie odrobi :) FCBM!!!

29.08.2014 10:14

dlaczego @jahcob nie ma jeszcze gwiazdki? hehe dobrze gosc mowi, ja osobiscie jestem fanem taktyki Juppa z ustawieneim 4-2-3-1 i niegdy nie lubilem stylu barcelony gdy prowadzil ich pep, ale Bayernowi kibicuje juz pare lat i trzeba pepa zaakceptowac wraz z jego wizja, chociaz czasem wkurza... widac ze ma pomysl i rozne warianty w swoim ustawieniu, nie ma sie co obrazac na pepa i jego taktyke, trzeba kibocowac i wierzyc w sukces, a jesli faktycznie to co on robi nie wypali to mysle ze umowa z nim nie bedzie przedluzona, Bayern jest na tyle silny pod kazdym wzgledem ze wyjdzie z najtrudniejszej sytuacji, FCBM!!!

28.08.2014 23:38

masakra;/ gorzej sie chyba nie dalo... City jeszcze nigdy nei bylo takie mocne, z moskwa gra sie ujowo zwlaszcza na wyjezdze mozna pkty potracic... no i roma niewaidomo czego sie spodziewac, aczkolwiek napewno najmocniejsza druzyna z 4 koszyka;/ wiadomo ze jak chce sie byc mistzrem to trzeba wygrac z kazdym, ale z 2 str grac co 3 dni i to przy tylu kontuzjach, pol druzyny po MS i bez pelnego okresu przygotowawczego... FCBM!!!

28.08.2014 18:50

po co nam alonso, jego nawet Kroos uznany przez nas za niepotrzebnego wygryzl ze skladu...

27.08.2014 23:22

z jednej str ja tez zaluje pozbycia sie Kroosa, patrzac na to co robil na MS trzeba powiedziec ze jest swietnym zawodnikiem, bo to on byl tym czyscicielem przed obrona gdy Lahm zostal przesuniety do obrony... ale u nas Lahm bedzie gral na pozycji nr 6 i to on bedzie mial zadania glównie defensywne, w czym jest swietny bo umie sie idealnie ustawiac, to samo ma martinez, ktorego osobiscie tez wystawialbym na tej pozycji... kupilismy Bernata na lewa obrone i mysle ze to byl swietny ruch, tylko trzeba go tam wystawiac a do srodka pola wpuszczac czesciej Alabe, to jest pozycja dla niego grajac ustawieniem 3-4-3 zakladajac ze wszyscy beda zdrowi widze to tak: Manu- Boa,Benatia,Bernat-Lahm,Thiago,Basti,Alaba-Ribery,Lewy,Robben i przy takim ustawieniu jest opcja zmiany ustawienia na 4 w obronie bo wystarczy Lahma przesunac do tyl a do tego na lawce mamy: Reine, Dante, Rafe, Holgera, Javiego, Rode, Gaudino, Hojbjerga, Goetze, Mullera, Shaqa?, Pizze i w sumei wacale nie bedzie bardzo widac ze Kroosa nie bedzie... moglby byc zmiennikiem albo grac gdy bylyby kontuzje tak jak teraz... ale tego nikt nie przewidzi, wiec w sumie nie dziwie sie ze odszedl bo w realu gra regularnie bedzie naturalnym zastepstwem za Alonso... tak to bedzie jak bedzie caly sklad narazie trzeba kombinowac i ustawiac to troche inaczej, jest poczatek sezonu żadna drużyna nie jest jeszcze sprawna w 100%, chociaz Bayer fajnei sobie gra, szkoda ze nei mamy tego Calhanoglu... FCBM!!!

27.08.2014 12:35

duza szkoda by byla, ale moze przez to nei pojedzie na kadre, pasuje zatrzymac teraz tych pilkarzy ktorzy byli na MS i pozniej wrocili...
moj sklad an s04(chociaz i tak sie nei sprawdzi, bo nigdy sie nei sprawdza...):
Reina-Boa,Dante,Holger-Lahm,Gaudino,Alaba,Bernat-Goetze,Lewy,Muller

27.08.2014 10:46

@AdiFantasti
przyznam szczerze nigdy Laparte'a nie widzialem w akcji i nie chce sie wypowiadac, moze masz racje :) on faktycznie sporo kosztuje i to jeszcze trzeba sie targowac z baskami, kazdy wie jak to bylo z Javim... najwazniejsze ze etraz jest Benatia oby wypalil i obrona znowu byla mocna, bo z przodu mamy czym ukłuć, FCBM!!!

26.08.2014 19:14

@heat
wiem ze Garay jest w zenicie od tego okienka i w tym sezonie to nie jest mozliwe, ale jaby Bayern bardzo chcial to za rok moze sie o niego starac, wiadome ze wyciagniecie go graniczy z cudem ale...

26.08.2014 18:54

haha wreszcie, caly dzien dzis czekalem na te informacje bo mialem przeczucie, ze to dzis go kupia :) ktos tu wspomnial o Garayu heh, bedzie ciezko go z zenita wyciagnac, ale byloby wspaniale miec zestawienie Boa,Garay, Benatia ;) FCBM!!!

26.08.2014 18:13

heat ma racje jest w czołoce zwlaszcza po tym sezonie ale...
moj ranking bylby podobny:
1.Kompany
2.Ramos
3.T.Silva
4.Godin
5.Boa
6.Garay
7.Hummels
8.Miranda
9.Skrtel
10.Benatia

26.08.2014 11:58

troche tak, ale gral w Lidze Mistrzow, jest mistrzem kraju , w kadrze Brazylii jest pewniakiem i ma z nia trofea :) nie myslcie sobie ze ja mam cos do Benatii, bardzo chce zeby przyszedl, ale uwazam ze gra dla FCBM to bedzie dla niego dopiero wyzwanie i dopiero tu okaze sie jak bardzo jest dobry, poki co nie uwazam go za "klase swiatowa" ,sorry :) ale jednak te 30 mln wydaje mi sie ze to bedzie dobra inwestycja przynajmniej na 3,4 lata :)

26.08.2014 11:50

to znaczy, ze jeszcze nic nie osiągną, nie gral w klubach z czołówki swiatowej bo Roma to nie czołówka, gral w serie A gdzie nie oszukujmy sie poziom jest nizszy niz w Niemczech, co pokazuje np. Immobile, klasa swiatowa to np Kompany, Ramos, Thiago Silva, czy Boateng w sezonie mistrzowskim taka klase prezentowal, pewniak. ale mysle ze ma gosc szanse sie rozwinac i moze do takiego poziomu dojsc :)

26.08.2014 11:34

dobrze by bylo go wziąc, w systemie z 3 obroncami moglby sie sprawdzic, Boa(Rafa), Benatia(Dante), Badstuber(Bernat), 30 mln, z jednej str duzo bo kupujemy goscia ktory jeszcze nie jest klasa swiatowa... ale z drugiej str moze sie u nas rozwinac i wejsc na ten najwyzszy poziom, a pewne jest jedno jesli go nie kupimy to mozemy miec w tym sezonie spore problemy z zestawieniem defensywy... Khedira jest nam do niczego niepotrzebny!!! mamy w srodku Lahma( pogódźcie sie ze on tam bedzie gral!!), Alabe,Rode za chwile wraca Thiago i Basti ( oby szybko zlapali forme) no i Gaudinio, po meczu z bvb nei bylem jego zwolennikiem, a sparingi ogladalem tylko kawalkami, bo na necie lipnie sie oglada, gole laski wyskakuja w reklamach itd... ale widac ze chlopak ma potencjal i dawalbym mu szanse, bo bez ogrania to bedze tylko talent, ewentualnie wypozyczyc ale ja bym go zostawil i probowal, w lidze spokojnie da sobie rade, z dobrym Vfl byl jednym z najlepszych na boisku, poza tym wypozyczylbym shaqa ktory jest ostatnio slaby, juz tamten sezon mial kiepski a teraz to jest dramat, przy takim posunieciu bedzie wiecej mozliwosci dla Gaudinio i Hojbjerga, bo jemu tez zdecydowanie bakuje ogrania... dajac mu szanse gry zobaczymy czy naprawde jest taki wspanialy jak to wszyscy mowia, jak nie to trzeba go wypozyczyc na nasteny sezon gdzies albo sprzedac i kupic kogos klasowego na skrzydlo, bo Franck co raz starszy, Reus, Draxler, Calhanoglu!!!, albo de Bruyne, FCBM!!!

26.08.2014 11:19

chyb nikt takiego skladu nie wytypowal...;/ mam nadzieje ze Pep wie co robi...FCBM!!!

22.08.2014 19:39

zabijecie mnie ale dla mnie Lahm na srodku to strzal w 10!!! na poczatku bylem przeciwny ale to jest tak inteligentny gosc, powiem nawet ze to jest najlepszy srodkowy pomocnik na swiecie!!!! Alaba to tez jest srodkowy pomocnik, ktory z koniecznosci musial grac na lewej obronie a ze jest niewiarygodnie utalentowany to i tam wypalil, gdyby byl stawiany na pozycji 8, 10 to teraz bylby wart z 70mln i bylby pewnie porownywany do Hazarda, Jamesa czy Neymara... juz gdzies to pisalem ale moj skald na jutro jest taki : Manu-Rode,Dante,Holger-Goetze,Lahm,Alaba,Bernat-Muller,Lewy,Robben( ale chyab nei bd gral bo mi MS, Shaq albo Pizza) takie ustawienie na tablicy ale wiadome ze czasami bd 4 w obronie, wtedy cofnie sie albo Bernat albo Alaba, w meczy pucharowym tak sie dzialo, wtedy przeciwnik byl slabszy ale sam pomysl taktyczny bardzo fajny, FCBM!!!

21.08.2014 22:58

mysle ze skald na jutro bedzie taki: Manu- Rode, Dante, Badstuber- Goetze,Lahm,Alaba,Bernat- Robben,Lewy,Muller ustawienie 3-4-3 i w sumie nie jest to takie glupie bo zawsze mozna bernata, alabe czy lahma cofnac do lini obrony i zagrac 4 w defensywie. jutro sie okaze jak jestesmy przygotowani do tego sezonu... z bvb nie bylo naszych gwiazd,w pucharze to byli jacys polamatorzy, teraz mamy Vfl ktore ma ambitne plany na ten sezon...kurcze mogliby sie pospieszyc z tym transferem najprawdopodobniej Benatii bo im pozniej dolaczy do druzyny tym gorzej... FCBM!!!

21.08.2014 19:21

widze ze mamy inne zdania na temat tego jak powinna wygladac kadra zespolu, ktory walczy o wszytskie mozliwe trofea... obyscie mieli racje i oby to co mamy wystarczolo na zdobycie tytułow... a i wezcie pod uwage zdolnosci niektorych pilkarzy, i ich obecna forme i to ze niewiadomo jaka forme beda miec Ci ktorzy wroca po kontuzji... ile Schweini wracal do formy w tamtym sezonie... mi sie wydaje ze swoja optymalna forme znalazl dopiero w finale MS...

20.08.2014 14:37

prawda jest taka ze kto sie dzis nei zbroi ten gowno ma a nie trofea, real, barca, man city, psg... my tez przed cudownym sezonem 2013 wydalismy troche kasy i wszyscy wiemy czym sie skonczylo, tamten sezon jechalismy jeszcze na pozostalosciach Juppa, w tym sezonie obawiam sie katastrofy, porazka na rynku transferowy, zero aktywnosci, sprowadzilismy lewego ale oddalismy wg mnie duzo lepszego napastnika jakim jest Mandzu, sprowadzilismy rode(beztalencie) oddalismy kroosa, wczoraj pokazal ze umie grac w pilke i nei widzialem jak to mowicie zwalniajacych akcje podan w jego wykonaniu... po blamażu z realem mielismy kupic obronce, w gre wchodzily nazwiska takie jak Dawid Luiz, Godin i kogo mamy Badstubera, ktory nigdy nei byl najwyzszej klasy pilkarzem a u nas wszyscy mysla ze niewiadomo jak zaskoczy, a ja wam mowie ze gosc sie nei nadaje do gry w Bayernie!!! bvb zrobilo lepsze interesy w tym okienku, maja szeroka, wyrownana kadre, sa przygotowani na kontuzje, a my? wypada 3 podstawowych zawodnikow i jest dramat, musimy kombinowac, ustawiac zawodnikow nie na swoich nominalnych pozycjach... jesli chce sie garc o wszystko trzeba miec kadre gdzie kazda pozycja jest obsadzona 2 zawodnikami o zblizonych umiejetnosciach sezon 2013: Manu(Starke)- Lahm( Rafa),Boa(DvB),Dante(Tymo),Alaba(Contento)- Javi(Luiz Gustawo), Basti(Can)- Robben(Muller) Kroos(Pizzaro)Ribery(Shaq)-Mandzu(Gomez) to byla kadra kompletna!!!, my w tym momencie tego nie mamy bo Badstuber, Hojbjerg, rode, gaudina czy niestety nawet shaq to nie sa zawodnicy ktorzy moga jeszcze walczyc o najwyzsze trofea... zawalilismy okienko transferowe, obym sie mylil ale obawiam sie ze i ten sezon to bedzie porazka... FCBM!!!

20.08.2014 13:26

wiem wlasnie, ze richards mial ostatnio straszny spadek formy po kontuzji ale on wg nie gral, Zabaleta go wygryzl i gosc siedzal na lawie i nagle wchodzi w meczu z nami..., ogladalem City 2 sezony temu i gosc jest dobry i mlody. gdyby wrocil do formy w jakiej byl to mielibysmy z niego duzy pozytek i do tego nie wydaje mi sie zeby City chcialo za niego niewiadomo jakie pieniadze... no ale to nei koncert zyczen heh nasz zarzat pewnie eni sciagnie ani jednego ani drugiego, oby wg kogos sciagneli...

19.08.2014 14:43

City chce sie pozbyc Nastasicia i Richardsa, obaj mi sie bardzo podobaja... Micach jest po kontuzji i troche nie gral ale ma gosc potencjal i warunki poza tym moze grac na boku obrony jak i w srodku, Nastasic tez wydaje mi sie jest ogarniety i moglby sie u nas rozwinąc, ta dwojka z Boatengiem moglaby naprawde stworzyc solidna linie obrony na pare lat!!! Nastasic moze tez grac jako defensywny pomocnik...

19.08.2014 14:26

@lukowaty

ale pierdzielisz z tymi podaniami, jakos za Juppa, Kroos tez byl podstawowym zawodnikiem i nikt nei narzekal... Bayern byl najlepszy z kontry... to, ze druzyna miala przykazanie od trenera grac atak pozycyjny to nie jego wina, wg mnie to bardzo dobry zawodnik, przeszedl do Realu i mysle ze bedzie tam gral calkiem regularnie! zobaczymy czy bedziesz mial dosc jak srodek pola beda stanowic Hojbjerg z Gaudino...

18.08.2014 21:38

kurcze i gdzie tu jest logika...? ;/ przeciez ludzie w Bayernie dobrze wiedzieli ze taka przerwa jest bastiemu potrzebna i oddali Kroosa... trzeba bylo go zostawic jeszcze rok i potem za free puscic i tak puscili go za "smieszne "pieniadze, i nie mowcie ze by sie nie przydal bo zwalnia akcje, jesli dostaje takie polecenie to zwalnia ale gosc potrafi rozprowadzic pilke szybciej ogladajac mistrzostwa to kroos byl mozgiem srodka pola niemcow..., kto sie zgodzil na taki transfer? ;/ przy kontuzji Javiego i jak sie okazuje dluzszej pauzie Bastiana chcac cos osiagnac w tym sezonie to chyba faktycznie potrzebujemy nie tylko ŚO ale i moze kogos do srodka pola... mozna by sie bylo wlaczyc w walke o Vidala... bo Khedira nie wiem jak was ale mnie nie przekonuje... lipa bedzie jesli przytrafi nam sie powtorka sezonu 2011/12, ciekawe kto wezmie za to odpowiedzialnosc... FCBM!!!

18.08.2014 20:57

ciekawy ten nasz srodek pola, doswiadczenie polaczone z mlodoscia obaj swietni w defensywie, z dobra technika i inteligentni ;) mysle ze jakby sie zgrali lepiej to moga byc fajna alternatywa na te pozycje !!!

17.08.2014 17:21

na mscu zarzadu oddalbym Shaqa do romy w rozliczeniu za Benatie a na jego msce sprowadzilbym jakiegos solidnego skrzydlowego np Cuadrado

17.08.2014 16:44

tak sie zastanawiam czy to jest najsilniejszy sklad na dzien dzisiejszy? hmm w meczu z Vfl pewnie za shaqa wyjdzie Robben i tyle mozna zrobic... jak dla mnie najabrdziej niepewny jest Holger... moze na dniach uda sie sprawadzic jakiegos klasowego obronce, oby !!! i 2-0 Mistrzowie wracaja do formy :) FCBM!!!

17.08.2014 16:30

co to kur*a jest za parodia Bayernu;/ ?

17.08.2014 16:16

ja bym widzial chetnie taki sklad: Manu - Rode, Boa, Holger, Bernat - Lahm, Alaba, Hojbjerg- Shaq, Lewy, Pizza
bo sciagnelismy Bernata jako obronce a on gra gdzies na skrzydle czy w srodku juz sam nie wiem... jak dla mnie rode jest zbyt slaby na srodek pola i lepiej probowac go wyszkolic na dobrego bocznego obronce, a holgera w takim meczu gdzie mysle ze FCBM nei bedzie miala az takich duzych klopotow wystawic kolo Boa neich sie ogrywa, Alabe do srodka pola bo tam jest jego msce!!! no ale to sa tylko moje wizje hehe FCBM!!!

17.08.2014 12:38

wiem wlasnie ze transfery w zimie sa gorsza opcja bo brak gry w LM ale ja sie boje o lige w tej formie naszych obroncow... to kto wg Ciebie jest klasy swiatowej do wyciagniecia za rozsadne pieniadze?

16.08.2014 11:15

i tutaj trzeba podkreslic co znacza dobrze przeprowadzone transfery! podniecalismy sie transferem lewego, majac wg mnie rownie dobrego o ile nei lepszego napastnika, wzielismy Rode ktory jest slaby, ogladalem pare meczy frankfurtu i gosc byl niewidoczny ani dobrego rozegrania, ani warunkow do dobrego bronienia... ktos go obwolal wielkim talentem niemeickiej pilki i Bayern go sciagnal bezmyslnie to samo bylo z kirchoffem, i podejrzewam ze ten sam los go spotka... kupilismy Bernata, ok napewno lepsza opcja niz contento ale spzredalismy Mario i Kroosa, no i contento co bylo dobre, odszedl DvB co tez nie jest zle i tyle transferow... sklad wcale nie jest duzy zwlaszcza ze doszlo pare kontuzji... patzrac tylo na obrone bo tego dotyczy artukul, to bvb bije nas na glowe ma 4 dobrych stoperow, tam jest konkurecja i mozliwosc rotacji, na bokach tez kloop ma przynajmniej po dwa warianty... wiadomo ktos powie ze bayern nie gral najlepszym skladem przeciwko bvb ale poki co innych opcji w obronie nie ma jak ta ktora byla po zejsciu javiego a gdyby nie Manu to 4 byla by bardzo mozliwa... defensywa bvb niszczyla nasze ataki a przeciez grali sokratis i mlody ginter... obawiam sie tego sezonu... FCBM!!!

16.08.2014 11:13

ja kojarzę Savicia jeszcze z City, byl dobrym zmiennikiem, w miare solidny ale czy sprawdzily sie w Bayernie? no nie wiem... serie A wg nei ogladam i nie wiem jak gra teraz i nei wiem tez jak gra Benatia, nie chce sie wypowiadac za to ogladam lige ang co prawda w tym sezonie pare stoperow w liverpoolu stanowili skrtel i sakho bo agger siedzial na lawie ale z tego co pamietam z tamtego sezonu i mistrzostw gdzie grala dania to gosc jest bardzo solidny, twardy i nie najgorszy w rozegraniu wada jest wiek bo to gdzies okolice 30 ale mysle ze za nie duze pieniadze sciagnac go nawet po to zeby zalatac dziure w tym sezonie to dobra opcja, podobnie bylo z Dante gdzie przychodzil do nas majac 29 lat i ten jeden sezon byl swietny... prawda jest taka ze rynek jest pusty jesli chodzi o stoperow klasy swiatowej do wyciagniecia, ale tak jak wszyscy mowia trzeba interweniowac kupujac kogos bo jedna kartka za duzo a wiadomo jak boa i dante lupia lapac glupie kartki, nie daj Boze kontuzja i jestesmy w dupie i to strasznie ( nie wyobrazam sobie alaby jako SO w parze np z Lahmem czy Bastim...) w okienku zimowym czy za rok stoper swiatowej klasy to bedzie musial byc cel nr 1 np Koscielny, Miranda, Skrtel czy Pique FCBM!!

16.08.2014 10:49

po tamtym sezonie mowilo sie o sciagnieciu ŚO klasy swiatowej, wielkie nazwiska i wg "wrocil" holger i temat obroncy sie skonczyl, teraz kontuzja javiego i zostaje Dante ktory juz ma troche wiosen i porazke na mundialu, holger wielka niewiadoma i boa bez formy a sztab mowi ze sklad jest dograny i nie ma co robic wzmocnien... jak patrze na srodekpola to tez bez szalu, mamy grac ustawieniem 3,4 w srodku i jest Lahm Basti Goetze Muller po mundialu i kiedy wroca do formy nikt nie wie aa chba kazdy przyzna ze formy nie maja nawyzszej... thiago kontuzja, nie chce nawet wspominac o tych niby talentach hojbjerg, gaudino czy rode bo nie oszukujmy sie oni nie sa gotowi na gre w Bayernie... i jak widac wcale nei ma az tak duzo opcji wyboru, a niech sie przytrafi jeszcze jedna kontuzja i mamy gołą 11
wiem ze nie ma co odrazu narzekać i panikowac po jednej przegranej ale to okienko transferowe bylo w naszym wykonaniu do bani... chcac walczyc o najwyzsze cele trzeba wlozyc troche kasy tak jak to bylo 2 lata temu gdy kupilismy Mandzu, Javiego, Dante -> 3 korony. troche sie obawiam tego sezonu... FCBM!!!

14.08.2014 00:26

o shit, chyba faktycznie nie policzylem bramkarza... ;) w kazdym razie opcji jest duzo do ustawienia skladu, bardziej boje sie o to czy zawodnicy wytrzymaja caly sezon na wysokich obrotach, zeby nei bylo tak jak w tamtym sezonie ze najwazniejsza faze nei ma formy, a trzon druzyny nei byl na calym okresie przygotowawaczym... i te kontuzje no i oczywiscie wachania formy, sezon 2013 byl o tyle szczesliwy ze kontuzji nie bylo i wszyscy bez wyjatku mieli 100% formy, ostatni sezon juz byl pod tym wzgledem gorszy chociazby Ribery czy Boateng... FCBM!!!

11.08.2014 22:37

spodziewalem sie ze Thaigo szybko nei wroci do pelni formy, ale opcji jest nadal troche, spokojnie mozna Bernata probowac na lewej obronie a Alabe dac do srodka pola, Lahm jest dla mnie najlepszym srodkowym pomocnikiem, nikt nie jest tak inteligentny w jak on i jego nawet bym nie ruszal z pozycji 6, uwzgledniajac kontuzje moj sklad wygladalby tak :
Manu
Boa, Dante Javi Bernat
Lahm
Basti Alaba
Robben Goetze Muller
Lewy
i gra w systemie 4-3-3-1 z rotacja na 3-4-3-1 albo 3-3-4-1 i zmianami pozycji Javiego, w takim ustawieniu mamy 5,6 zawodnikow wysokich, mamy pewny srodek pola i technikow ktorzy moga rzucic prostopadla, pytanie tylko w jakiej formie beda...?! lawka wielkiego wrazenia nie robi bo: Hojbierg , Holger, Rode, Green, Shaq, Pizza, ale wroci Franck, Thaigo, Rafa i nie najgorzej chociaz jak dla mnei to tak jeszcze jeden albo dwa transfery przydalyby sie jakis obronca mogacy grac na boku i w srodku (Agger chyba bedzie do wziecia...), i taki ktos jak Thiago albo Goetze, ze bd mogl zagrac w srodku 6,8,10 albo i nawet na skrzydle hehe taki np David Silva FCBM!!!

11.08.2014 20:28

hehe sorry, Bernat oczywiscie :)

10.08.2014 13:55

Manu( Reina)- Boa( Hojbjerg), Dante(Holger), Javi, Alaba( Bernard)- Lahm, Basti, Goetze- Robben, Lewy, Muller

10.08.2014 13:07

ciekawe tylko czy Liverpool bedzie chcial kogos w zamian, bo temat Shaqa ciagle jest chyba niepewny... osobiscie wolalbym Boruca ale on by nie mial tu przyszlosci, nie dogadalby sie z Guardiola... mam nadzieje ze Manu bedzie caly sezon zdrowy i nasi drudzy bramkarze beda tylko wystepowali sporadycznie :)

05.08.2014 22:15

niech sie mu wiedzie, jak jego marzeniem bylo grac dla realu to powodzenia! :) mysle ze real wcale nie jest o krok przed Bayernem, to FCBM zdobyl potrójna korone w stylu mistrzowskim przy stosunkowo nie wielkim nakladzie pienieżnym na transfery, a real wydaje olbrzymie sumy na pojedynczych zawodnikow i wygral w dosc przecietnym stylu lige mistrzow... jezeli w naszym zespole nie bedzie znowu plagi kontuzji to brak toniego nie powinien byc widoczny, jest Lahm, Basti, Martinez, Thiago, Goetze, Mueller, Hojbierg, Rode, Alaba na te pozycje, a moze ktos jeszcze... FCBM!!!

18.07.2014 10:43

FCB nie zachwyca w tym okienku... wg mnie wszytkie transfery to oslabienie druzyny... Lewy->Mandzu, Rode->Kroos, i Bernat wileka niewiadoma, pewnie contento odejdzie( to akurat dobrze). Mam nadzieje, ze bedzie jakis fitowy transfer ŚO...

10.07.2014 21:09

bardzo dobry wybór Mario!!! tam bedzie doceniany, a Simeone to gosc ktory umie wykorzystac ostry charakter zawodnika a nie wypierd**** go z druzyny.... Wszystkiego Dobrego Mandzu!!! mam nadzieje ze jak do FCB trafi dobry trener to moze jeszcze kiedys Mario zalozy nasz trykot ;)

10.07.2014 18:35

nasze opinie to pikus, ale ciekawe co na to Pep...

18.06.2014 20:05

ja jestem rozdarty i sam nie wiem co o tym myslec... uwielbiam Mandzu, gosc ma jaja i kurcze jest dobry, mial dwie bramki mniej niz lewy, a gral duzo mniej, nie strzelal karnych i druzyna nie grala pod niego... do tego czasami rece same sie skladaly do oklaskow przy jego powrotach i walce w obronie, mysle ze spokojnie moglby rywalizowac z lewym, a moze nawe stworzyc duet z przodu!!! z drugiej strony widac ze pep ma pomysl na druzyne, i musi dopasowac sobie sklad i zgrac wszystkich, najwiekszy plus ma u mnie za sciagniecie Thiago. kibicuje FCB od 2008r i kibicem Bayernu i tak zostane nie zaleznie od tego jak to wyjdzie... FCBM!!!

09.06.2014 11:57

Lahm powinien na stałe zagoscic w srodku pola, moim zadaniem w tym sezonei byl najlepszy na swiecie, a duet Thiago, Lahm byl wręcz idealny, jesli chodzi o obrone ja bym to widzial tak : Rafa, Boa, Dante, Garay, Badstuber, Laparte, Alaba, 7 zawodnikow na 4 pozycje, wydaje mi sie,że to wcale nie az tak duzo bo rywalizacja jest potrzebna, w tym sezonie eni bylo rywalizacji i boa gral dno, Dante juz bd mial 31 lat, sezon, gora dwa na tym poziomie co jest i hmm... Garay jest swietny i mysle ze moze byc u nas jeszcze lepszy!! Badstuber to wielka niewiadoma.... a Laparte to inwestycja na lata, zwłaszcza ze moze byc realna alternatywa za Alabe, ktory moze dostawac wiecej szans np w srodku pola czy na skrzydle co spowoduje ze i ofensywa moze byc wzmocniona i wiecej mozliwosci ustawienia moze byc, wydanie tych pieniedzy na oby graczy to dobry pomysl! ciekawe gdzie pep widzi Rode...bo ja go widze we Frakfurcie...

02.06.2014 14:07

kurcze, mam wrażenie jakbym czytał "folwark zwierzęcy" ;/ jeszcze nie dawno mowilo sie ze Bayern jest jak wielka rodzina, kazdy kazdemu pomaga, nie zostawia sie nikogo bez pomocy itd... a tu takie cos;/ moze Mario ma jakis problem o ktorym nic nie wiemy, moze jest ambitny i chcial osiagnac cos wielkiego ( 2x Liga Mistrzów)... ile on dal Bayernowi rodosci!! a Bayern sie od niego odwraca... widac pep zniszczyl nie tylko naszą maszyne na boisku ale i jej mentalność, ciagle kłótnie, nieporozumienia.... nie pamietam zeby jakis pilkarz ostatnimi czasy byl z Bayernu wyrzucony, kazdy transfer z Bayernu odbywal sie z klasą.... mimo wygrania ligi i pucharu to w grze widac zdecydowany regres w porównaniu do tamtego sezonu... FCBM!!!

19.05.2014 14:14

http://www.youtube.com/watch?v=eTN5bvs61MM

10.05.2014 22:16

o Dante tez mało kto słyszał a gość robi robote, wiadomo suma nie ta ale Bayern ma swoich ludzi od tego by wyszukiwac odpowienich zawodnikow, ja osobiscie nie widzialem jak gosc gra bo nie ogladam serie A, ale skoro sie nim zainteresowalismy to znaczy ze to nie jest przypadkowy gosc i moze nas wzmocnic, 25 mln to w tym momencie dla Bayernu nie sa duze pieniądze, a obrone trzeba wzmocnic i mam nadzieje ze to nie bd jedyny transfer formacji defensywnej!!! przydalby sie gość który moze grac na SO ale i na boku obrony, FCBM!!!

05.05.2014 19:13

nie wiem jak Was ale mnie ostatnio strasznie Boa zawodzi... jest nie pewny, wolny i co raz gorzej rozgrywa... w tamtym sezonie to byla ostoja naszej obrony... Dante gra swoje, czasami sie myli i gra na ryzyku jak to on, ale ogolnie nie jest zle... Pep zastanie i to jest praktycznie pewne, nie ma sie co obrazac na taktyke tylko dalej kibicowac naszym... mysle ze trzeba kupic min 2 dobrych obroncow, bo przod jest dobry, wroci Thiago, bd lewy jak Franck i Goetze sie odblokuja a kiedys to nastapi to zobaczycie :) ale obrona kuleje i w srodku pola nie ma asekuracji ( 3 bramka dla realu i zachowanie kroosa...) i dlatego te kontry sa takie grozne... FCBM!!!

03.05.2014 16:31

Bardzo dobry felieton, "ku pokrzepieniu serc" hehe. Jestem kibicem FCBM od 2008r, i gdyby mi ktos powiedział 3,4 lata temu, że Bayern bedzie mial taka pozycje na swiecie to nie wiem czy bym uwierzyl... kryzys jest i to widac gołym okiem, na niego sklada sie wiele rzeczy, wczesne mistrzostwo, kontuzja Thiago, czy brak Uliego... nasi pilkarze tez maja prawo byc zmeczeni sezonem, bo kurde nikt nie mial takiego grafiku jak Bayern , a to tez sa tylko ludzie, zwłaszcza, że kontuzje nas nie omijały.. szkoda zachowania niektórych naszych zawodnikow, bardziej wstyd mi za ich niektóre zachowania niz za sam wynik... porażka troche boli zwłaszcza, ze internet huczy od oszczerstw i głupich memów, na które nasi chłopcy nie zasłużyli, bo krytykowac jest łatwo ale samemu cos zrobic juz duzo trudniej... FCBM!!!

30.04.2014 21:07

wstyd za wynik 5-0... :/ ale jeszcze bardziej za zachowanie naszych grajków.. ribery powinien dostac min 2 mecze kary zau derzenie, jakies przepychanki, dyskusje... przegrywac tez trzeba umiec... mam nadzieje ze odpowiedni ludzie wyciagna konsekwencje i cos sie zmieni, jezeli nie pep, to moze faktycznie zarzad bd musial podjąć kroki, nie mowie tu o zwolnieniu Guardioli tylko moze trzeba wydac troche wiecej grosza znowu,( Jupp tez w pierwszym sezonie przegral na wszytskich 3 frontach) Real zaniwestowal i zbiera plony... aaa wg to brawa dla Realu dwa fantastyczne taktycznie mecze! FCBM!!!

29.04.2014 22:53

szkoda czasu na ogladanie tego gówna!!!!

26.04.2014 15:44

z ta gra mozemy sie juz pożegnać z LM, beznadziejna gra Bayernu, brawo dla Realu!

23.04.2014 22:39

nie ma Thiago to nie ma pomysłu i błysku, poprostu Bayern nie ma mózgu... oby nie skończyło sie jakims blamażem, bo nasza defensywa jest katastrofalna... z przodu tez walimy głową w mur... mimo ze mamy 74% posiadania pilki to gramy słabo, Ribery do zmiany! FCBM!!!

23.04.2014 21:41

Rafa to jest gość nieobliczalny... moze zagrac mecz marzenie i wszystko mu bd wychodziło a moze zagrac po prostu dno, on nie trzyma stabilnej formy, to nie jest ktos, kto jak wychodzi to mozna smialo powiedziec: ooo ta pozycja jest pewna- taka osoba jest Lahm nawet przy troche slabszej dyspozycji, nigdy nie schodzi ponizej pewnego bardzo wysokiego poziomu... mam pewne obawy, obym sie mylil i oby Bayern wygral, pokazujac swiatu, ze w takich meczach jestesmy faktycznie najlepsi!!! FCBM!!!

23.04.2014 20:08

@lukowaty
aaa to luzik ;)

23.04.2014 20:00

Lahm w srodku?? to po cholere wystawial go z eintrachtem na prawej obronie.... rotuje tym skaldem bez sensu;/ boje sie o te nasza obrone dzis... wg obawiam sie o wynik bo schweini nie ma formy kroos i ribery tez dalecy od najlepszej dyspozycji ostatnio, oby sie to dzis zmienilo, FCBM!!!

@lukowaty
Diego López, Varane, Bale, Marcelo, Casemiro, Morata, Illarra
jak to jest słaba ławka to Ty chyba nigdy tych zawodnikow nie ogladales...

23.04.2014 19:56

ja [wycięte]*, co to jest;/? brak słów, po prostu gramy beznadziejnie... i z taka gra gówno wygramy a nie Lige Mistrzów i Puchar Niemiec... porażka!!!

19.04.2014 16:16

przecież na LM bedzie mógl grac... i w pucharze tez... ja mysle ze mozna probowac młodych w lidze czy to wiesera czy sallahiego... nie koniecznie lahma przesuwać on jest teraz duzo bardziej potrzebny w srodku...

14.04.2014 19:44

karl1985
pewnie masz sporo racji, ja sam za raz po meczu byłem wsciekły, wiekszosc mojej rodziny i znajomych "kibicuje" bvb wiec, chciałem sie zapasc pod ziemie... ale prawda jest tez taka ze liga to nie jest jedno spotkanie, i pilkarze s04 sami sa sobie winni, ile meczy przegrali, zremisowali, z bvb tylko mieli remis... u nas wypadlo kilka kontuzji, swietny Thiago, Shaq ktory głownie gral jako zmiennik, ale na taki mecz by sie przydal, contento ktory sie nie nadaje na Bayern ale w takim meczu tez by sie przydal, my w srode gramy puchar, mimo ze jestesmy faworytem to mecz sie nie wygra sam, przez te kontuzje zawęża nam sie ławka i rotacja składem, jakby zagrali na 100% z bvb, potem z Kaserslautern, Eintracht B, i na real nie bd sil ... puchar jest pucharem tylko jeden mecz a nasz rywal juz sprawil jedna sensacje... trzeba oszczedzac ich siły... tak długieo sezonu juz dawno nie bylo, klubowe mistrzostwa, super puchar i caly czas 3 fronty a w lm faza pucharowa nie byla spacerkiem...

14.04.2014 16:25

mysle, ze od razu go nie wypożyczą, a tym bardziej nie sprzedadza.... na srodku nie ma za duzo msca, zwłaszcza ze to nie jest wirtuoz piłki tak jak np Thaigo, to jest typ ktory gra twardo... ale moze pep widzi dla niego inna pozycje, gosc ma 23 lata jest perspektywiczny osobiscie widzialbym go na boku obrony, a Lahma bym zostawil na 6... to jest dla mnie fenomen gral na boku- najlepszy, gra na 6 - w tym momencie nie widze lepszego srodkowego pomocnika na świecie!!! on z Thiago to duet marzeń :) a Rode jak sie eni sprawdzi to pojdzie na wypozyczenie, ewentualnie definitywna sprzedaż, FCBM na tym nie straci, a on i finansowo i rozwojowo tez nie, bo 90% mlodych zawodnikow chce grac pod skrzydlami pepa, wiem wiem teraz jak mamy zadyszke wszyscy napierdzielaja na jego taktyke ale dla mnie to i tak jest swietny taktyk, jak Jupp w pierwszym sezonie w decydujacej fazie przegral na 3 frontach to tez wszyscy go zwalniali... prawda jest taka ze chłopakom brakuje motywacji w lidze i nie mozna sie dziwić bo ją juz wygrali... nie chcialo im sie biegac w meczu z bvb, bo graja co 3 dni... poszliby na wymiane ciosow i na walke z bvb to jeszcze by ze 2 zeszlo z kontuzjami przed meczami z realem... bo dortmund potzrebuje punktów dla nich 3 msce to bylaby katastrofa wiec widac było ze sie chlopaki staraja, 8km wiecej przebiegli... oby ta porazka zadziałała tak jak w tamtym roku porazka z arsenalem... i ten brak koncentracji w waznych meczach ktorych mam nadzieje w tym sezonie bd jeszcze 5( 3 lm, 2 pn) zniknie :) FCBM!!!

14.04.2014 15:32

pokazali klase na czele z rafą... WSTYD!!!

12.04.2014 20:24